Hele tijd niet meer gespeeld.
Allemaal leuke Nederlandse spelers uitgekomen ondertussen die ik allemaal in mijn bezit heb.
Ik kan eventueel Depay inform kopen, maar vind em te duur.
Van dijk heb ik gehad, maar vond em niet zo, dus verkocht voordat ik er heel veel muntjes verlies op zou gaan draaien.
Nu nog wachten op een betere keeper
Heb nu de tacktiek instellingen van de 4231 die hier pas gedeeld werd.
Brilliant! Ik las dat iemand last had van vermoeide spelers, maar dat heb ik helemaal niet zo.
Alleen die sinkgraven 86 wissel ik in de 70ste minuut ong met dumfries RB inform en een van de CAMS is vaak moe en wordt gewisseld met van Bergen.
Het regent kansen, vooral aan de kant van de tegenstander en als ik een potje heb waarbij de tegenstander countert is dat geen ramp. Je kan 3-0 achterstaan en binnen 10 min ingame tijd 4-3 voor. Je spelers maken perfecte loopacties, helemaal als je ze naar voren stuurt af en toe en je hebt altijd afspeel mogelijkheden.
Heel het plezier in het spelletje is er weer mee terug.
Daarnaast ook redelijk realistisch denk ik, je laat 1 back, 2 cvs en een cvm achter tijdens de aanval, hiermee is de restverdediging ook altijd op orde. Je moet alleen uitkijken dat je niet per ongelijk een van die spelers naar voren stuurt dan tijdens het passen