Hoop dat Liverpool wint maar zou er zeker niet vanuit gaan. Vind ze vrij slecht spelen laatste tijd......peeweeherman schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:12:
ik heb de knoop doorgehakt en toch de Milner SBC gedaan. 1 pot mee gespeeld, eerste indruk is goed, als CDM direct 2 beslissende steekpasses gegeven. Hij is niet snel, maar wendbaar genoeg om zichzelf niet in problemen te brengen. Had hem even in de wacht gezet door de sbc van Tavernier, maar nu heb ik ze beide![]()
Een overwinning van Liverpool zou het feest compleet maken, hoewel ik daar nog niet zo zeker van ben
Ik moest niet werken vandaag en heb dan maar voor het eerst WL gespeeld.
Ik heb voorlopig 14 wedstrijden gewonnen en kan er nog 2 spelen.
Stijgen kan ik niet meer dus, maar ik kan wel nog de doelstelling van 16 overwinningen proberen halen.
Overdag waren er regelmatig moeilijke tegenstanders, maar vanavond is het vrij gemakkelijk geweest.
Stijgen kan ik niet meer dus, maar ik kan wel nog de doelstelling van 16 overwinningen proberen halen.
Overdag waren er regelmatig moeilijke tegenstanders, maar vanavond is het vrij gemakkelijk geweest.
G3 is simpelweg erg netjes voor een eerste wlDrossie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:00:
Ik moest niet werken vandaag en heb dan maar voor het eerst WL gespeeld.
Nieuwe content:
The missing link for your side? 🔗
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 15 januari 2021
3 more ICON Squad Building Challenges are now live in #FIFA21. #FUT pic.twitter.com/ONpl53Up2Q
86 Daley Sinkgraven in objectives - blijkbaar geen tweet om te linken.
https://www.futbin.com/21/player/27281/daley-sinkgraven
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 15-01-2021 19:06 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
zie nietsTraeces schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:06:
Geen promo deze week ?
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 15-01-2021 19:10 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Had verwacht dat de toty nominees vandaag kwamen maar dus niet.
roberto carlos en cannavaro.Bossie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:06:
[...]
G3 is simpelweg erg netjes voor een eerste wl
Nieuwe content:
[Twitter]
86 Daley Sinkgraven in objectives - blijkbaar geen tweet om te linken.
https://www.futbin.com/21/player/27281/daley-sinkgraven
De sbc's zijn zo'n beetje net zo duur als de speler zelf kopen.. Gierige EA.
Sinkgraven is toch wel DE oplossing voor mijn bundesliga linksback probleem
Zou die Carlos heel graag willen maar een miljoen voor een back vind ik echt te ver gaan.fifanoob schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:38:
[...]
roberto carlos en cannavaro.
De sbc's zijn zo'n beetje net zo duur als de speler zelf kopen.. Gierige EA.
Ga hem ook wel voltooien voor in mijn NL fun teamProsac schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:47:
Sinkgraven is toch wel DE oplossing voor mijn bundesliga linksback probleem
kan je hem dan net zo goed kopenTraeces schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:02:
[...]
Zou die Carlos heel graag willen maar een miljoen voor een back vind ik echt te ver gaan.
Heb ff geen miljoen over
Overigens vraag voor iedereen, spelen jullie ook zo vaak uit in de Wl ? Echt 4 gespeeld , 4 uit.
Kan je ergens zien of je uit speelt ?
Edit 5 uit 5 uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 15-01-2021 22:09 ]
Prima weekje gehad in rivals, schommelde rond de 2000 SR. Ga nu 3-5 in de WL😂 niet eens onverdiend ook..
Ga 3-2 , werd de eerste wedstrijd ff kapot gemaakt door een simpel goud team. Sta je dan met je 5 miljoen team038Zwolle schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:22:
Prima weekje gehad in rivals, schommelde rond de 2000 SR. Ga nu 3-5 in de WL😂 niet eens onverdiend ook..
Naja het kan zo veranderen en sta je ineens 10-5
Ze hebben op papier een paar “makkelijke “ wedstrijden in de planning. Maar daar heb ik hem ook niet voor gekocht.peeweeherman schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:53:
[...]
Alleen is een upgrade nog niet in het verschiet, een eventuele IF zal wel 85 worden toch? 4 wedstrijden op rij winnen valt ook nog niet mee
Hij linked wel lekker met de season rewards rechtsback en natuurlijk kounde
Ik had ook Varane, maarja wie niet. Daarom wilde ik ook weer snel van hem af, had varane nodig voor chemistry.
Aangezien iedreen zijn pareltjes deelt van sbc:
Firmino freeze gedaan 😍
Wat een complete middenvelder zeg !!
Sterk duo met Marquinhos Freeze
wijze woorden
Ik heb Varane niet?Valandil schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 00:38:
[...]
Ze hebben op papier een paar “makkelijke “ wedstrijden in de planning. Maar daar heb ik hem ook niet voor gekocht.
Ik had ook Varane, maarja wie niet. Daarom wilde ik ook weer snel van hem af, had varane nodig voor chemistry.
Aangezien iedreen zijn pareltjes deelt van sbc:
Firmino freeze gedaan 😍
Wat een complete middenvelder zeg !!
Sterk duo met Marquinhos Freeze
Enige metaplayers die ik heb zijn Gomez en Mendy. Gomez staat in de basis in m'n PL-team. In het La Liga-team zit Mendy op de bank. Heb daar Torreira Freeze en die bevalt me erg goed. Mendy is untradeable, dus mag nog blijven zitten.
SBC-parels van mijn kant:
Mahrez Headliners:
Wat.een.beest. Maakt echt heerlijke dribbels, is snel en ik moest in het begin echt even snel reageren op de input als hij aan de bal kwam. Hij verving namelijk zijn Gold-versie, die echt een stuk minder explosief is. Daardoor schoten de eerste paar ballen van z'n voet, maar inmiddels ben ik aan hem gewend; zeven wedstrijden - tien goals
Tavernier Headliners:
Eigenlijk compleet toevallig dat ik hem kon afronden. Gisteren had ik al de goedkoopste van zijn twee SBC's afgerond met de hoop nog een promokaart te pakken. Dat faalde natuurlijk, maar packte wel Suarez. Die zou helaas op de bank belanden aangezien ik Griezmann op CAM heb en Benzema HL in de spits.
Uit de SBC's die vandaag zijn vrijgekomen packte ik Busquets die deze versie van FIFA helaas gedoemd is tot fodder. Had gelukkig Suarez en nog een paar spelers over die ik in kon zetten, plus de 84 IF van Tavernier die nu de SBC in kon. Zijn IF speelde al heerlijk, maar zijn Headliners is nog wat agressiever aan de bal en kan heerlijk doordribbelen tot (in) de zestien. Erg blij dat ik hem kon afronden.
Thiago Silva OTW
Menigeen zal me tot gek verklaren, maar aan het begin van FIFA 21 heb ik zijn SBC voltooid en hij staat nog steeds in de verdediging van m'n Premier League-team. Ja, hij is niet snel genoeg voor de meta en een lange bal achter de verdediging haalt 'ie niet bij. Daar is Gomez ook voor. Maar in 1-op-1's, auto-blocks en positionering is hij nog steeds veel spelers de baas. Speelde vandaag in Rivals tegen een team met Mbappé en Rashford en hij had ze allebei redelijk in de zak qua onderscheppingen. Pot eindigde in 6-2 in mijn voordeel

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Terug gegaan naar 4222 en sta nu 8-5 en bij a alle games gewonnen met een RQ. Bijzonder spel 😂Traeces schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:32:
[...]
Ga 3-2 , werd de eerste wedstrijd ff kapot gemaakt door een simpel goud team. Sta je dan met je 5 miljoen teamzo zie je maar skill verslaat coins.
Naja het kan zo veranderen en sta je ineens 10-5
Iemand al ervaring met Aspas POTM?
Prijs lijkt me erg scherp alleen balance aan de lage kant. Tevens de acceleratie maar dat met Hunter te verhelpen.
Past perfect in m'n liga team en zoveel goed en snelle spitsen hebben we niet in spanje
Prijs lijkt me erg scherp alleen balance aan de lage kant. Tevens de acceleratie maar dat met Hunter te verhelpen.
Past perfect in m'n liga team en zoveel goed en snelle spitsen hebben we niet in spanje
[ Voor 81% gewijzigd door Augy op 16-01-2021 08:21 ]
14 WL wedstrijden mee gespeeld en Stoichkov heeft 28 goals gemaaktMars18 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:13:
Heb vandaag prime Stoichkov prime 92 gekocht. Ben heel benieuwd. Iemand ervaring met zijn prime?
Samen met CR 7 in de spits
Neymar links voor en Robben rechtsvoor
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Word er continu uitgegooid, meer mensen last van slechte verbinding?
Edit: lijkt weer oke.. alleen Rivals laad erg langzaam
[ Voor 29% gewijzigd door Augy op 16-01-2021 11:13 ]
Die Sinkgraven is wel een leuke optie. Van Aanholt is erg goed in mijn Nederlandse team, maar zijn gebrekkige passing stoor ik mij aan. Moet iets aan tackelen inleveren, maar daar staat dribbelen en passen tegenover.
Enige nadeel is dat ik geen zin heb om 30 potjes friendly te spelen als ik amper tijd heb om een beetje WL te spelen.
Enige nadeel is dat ik geen zin heb om 30 potjes friendly te spelen als ik amper tijd heb om een beetje WL te spelen.
Ik merkte vanmorgen dat de golden goal ook hier werkte. Sinkgraven dus al vrij gespeeld.DennisCle schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:20:
Nou, ik krijg weer iedere keer een melding dat er een update isAugy schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:56:
Word er continu uitgegooid, meer mensen last van slechte verbinding?
Nieuwe custom tactics opgezet ter aanvulling van hoe ik de afgelopen heb gespeeld, 3 nieuwe spelers gehaald (2 basis, 1 impact sub).
Blijkbaar vergeten te registreren voor WL

Ouch. Maar dit is ook een mooie kans om alle gewone gouden spelers voor ~850 te verkopen (of juist player picks sbc's klaar te zetten), analyseren welke spelers vorig jaar na TOTY de grootste stijging hadden en wanneer de grootste dip was, en meer in het algemeen handelen.Bossie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 14:36:
Nieuwe custom tactics opgezet ter aanvulling van hoe ik de afgelopen heb gespeeld, 3 nieuwe spelers gehaald (2 basis, 1 impact sub).
Begin deze week alles al verkocht toen de upgrade SBC-s online kwamen.Capsaicin schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 15:09:
[...]
Ouch. Maar dit is ook een mooie kans om alle gewone gouden spelers voor ~850 te verkopen (of juist player picks sbc's klaar te zetten), analyseren welke spelers vorig jaar na TOTY de grootste stijging hadden en wanneer de grootste dip was, en meer in het algemeen handelen.
Ik heb een paar potjes Rivals/Squadbattles gedaan, maar ik denk dat ik tot volgende week simpelweg klaar ben
Kun je ma ook nog wl spelen ? Zo ja tot hoelaat?
Me late verleiden tot een WL... 5 van 11 gewonnen. Voor mijn doen niet eens zo slecht.
Maar wat een volk... dat eeuwige rondspelen op je eigen helft, bij voorsprong gelijk maximaal verdedigen en zoveel mogelijk buiten bereik rond passen. Je moet het maar leuk vinden...
Maar wat een volk... dat eeuwige rondspelen op je eigen helft, bij voorsprong gelijk maximaal verdedigen en zoveel mogelijk buiten bereik rond passen. Je moet het maar leuk vinden...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ben er ook al weer helemaal klaar meekw_nl schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 15:58:
Me late verleiden tot een WL... 5 van 11 gewonnen. Voor mijn doen niet eens zo slecht.
Speel op zich helemaal niet slecht, maar een goal tegen doordat de AI op een cruciaal moment maar niet de juiste verdediger kiest bij het switchen en dus er een gigantisch gat valt. En in dezelfde pot Son die in de 92e minuut op 2-2 dwars door iedereen heen loopt, terwijl hij hondsmoe is. Echt.. Ik hoor 2x het geluid van de block en hij wandelt gewoon door.
Ik weet ook al wel weer waarom ik 2 weken geen WL speelde, heerlijk rustig. Het speelt ook zoveel anders inderdaad. Waar ik in rivals gemiddeld 1 op 2 win, heb ik nu 1 op 4 ofzo.
[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 16-01-2021 16:17 ]
Tenzij je rivals D3 en lager speelt, zo ik niets durven te vergelijken.Prosac schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:14:
[...]
Ik weet ook al wel weer waarom ik 2 weken geen WL speelde, heerlijk rustig. Het speelt ook zoveel anders inderdaad. Waar ik in rivals gemiddeld 1 op 2 win, heb ik nu 1 op 4 ofzo.
Daarom ben ik benieuwd naar Stoichkov straks in rivals divisie 4/5 op het moment.Bossie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:53:
[...]
Tenzij je rivals D3 en lager speelt, zo ik niets durven te vergelijken.
Als die in de Weekend League al 13 wedstrijden 28 goals heeft.
Schat WL hoger in
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Aan de traders onder ons, ik heb al een tijdje Wijnaldum op het oog: https://www.futbin.com/21/player/26955/wijnaldum
Nu is die in een paar dagen van 610.000 naar 545.000 gegaan. Iemand een idee waarom? Ik hou hem nog even in de gaten voordat ik hem koop.
Nu is die in een paar dagen van 610.000 naar 545.000 gegaan. Iemand een idee waarom? Ik hou hem nog even in de gaten voordat ik hem koop.
Robben en Klaiber links en die sbcs zijn nu verlopen en nu paniek voor de TOTY, dus die prijs gaat nog wel verder zakken deze week.kw_nl schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:46:
Aan de traders onder ons, ik heb al een tijdje Wijnaldum op het oog: https://www.futbin.com/21/player/26955/wijnaldum
ik speel D6 tegenwoordig (na een vreselijk uitstapje naar 5Bossie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:53:
[...]
Tenzij je rivals D3 en lager speelt, zo ik niets durven te vergelijken.
Ik dacht na 5 verliesbeurten in de eerste potjes wel weer vergelijkbare tegenstanders tegen te komen. En op zich kom ik dat ook wel, gezien de nipte potjes steeds.
Probleem met het defensieve spel in WL is dat je zelf (althans ik) ook min of meer genoodzaakt bent defensiever te gaan spelen omdat je anders in de counters loopt. Je krijgt echt van die schaakpotjes. Ik heb het net ook maar weer afgesloten, tegenstander maakte in de 80e minuut door weer met Rashford dwars door de verdediger te lopen en heeft vanaf dat moment alleen maar lopen trollen met hooghouden en de bal achterin rondtikken.
Ik krijg er ook de neiging van weer aan de formatie te gaan sleutelen. Toch maar weer 4-4-2, 4-3-3 of eens 3-5-2 proberen? Maar uiteindelijk ligt het voor een deel ook aan mezelf en mijn eigen kwaliteiten natuurlijk.
Zoals gezegd, kom dit keer geen tegenstanders tegen waarvan ik denk van: Jeetje, waarom kom ik ineens deze pro tegen. Het valt allemaal steeds net verkeerd, goals die er in rivals en friendlies wel in gaan, gaan nu ineens niet.
Ik vond het eigenlijk ook wel prima, geen WL, maar ja.. die laatste token he.
11-6 op dit moment. Het team speelt weer eens als brandhout dus vind het wel weer even goed. Amavi geprobeerd voor mendy en ballack 89 ipv kante.. maar ze kunnen beiden de transfermarkt weer op. Vallen me vies tegen
Had hem voor 428k gekocht toen hij de laagste prijs had vanwege geruchten om naar Barcelona te vertrekken. Blijft waarschijnlijk gewoon bij liverpool waardoor prijs enorm steeg naar oorspronkelijke waarde.kw_nl schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:46:
Zal nu wel wat blijven zakken waarschijnlijk, maar zal weer stijgen zodra CL weer begint over een kleine maand. Leuke speler sowieso!
Net me 6de wl pot gespeeld ( weer fucking uit 6 achter elkaar nu ). Speelde opzicht gewoon lekker bij mij zeker voor een zaterdag.038Zwolle schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:10:
11-6 op dit moment. Het team speelt weer eens als brandhout dus vind het wel weer even goed. Amavi geprobeerd voor mendy en ballack 89 ipv kante.. maar ze kunnen beiden de transfermarkt weer op. Vallen me vies tegen
Ballack vind ik altijd enorm houterig aanvoelen. Kante blijft voor mij ook echt de fijnste cdm.
Time to once again turn back the clocks... 🕔
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 16 januari 2021
A new Flashback SBC is now available in #FIFA21#FUT pic.twitter.com/zTb7QCjhsu
Higuain dus
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 16-01-2021 19:02 ]
14 gespeeld, 10 gewonnen. De 1e red pick leverde niets bijzonders op, maar heb nu nog maar 1 red pick nodig voor de 86+ upgrade. Het spel voelt lichtelijk stroperig aan, denk dat het zo erger wordt. Misschien dat ik nog wat SB doe, nu dat verhandelbare pakjes oplevert en alle spelers wel wat waard zijn.
EA servers down? Kan geen verbinding maken
Altijd gescoord, overal. Argentinië en Mls links, pacy genoeg, prima voor fun als je zoals ik fodder kwijt moet
Iemand ervaring met mctominay ?stats zien er leuk uit
Super generieke kaart, niet bijzonder. Doen als je United fan bent, anders laten zitten imo. Geldt ook voor Milner.Markvd1984 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:21:
Iemand ervaring met mctominay ?stats zien er leuk uit
Milner speelt wel fijn. Goede pass, erg balvast en zit overal tussen. Nu nog een upgrade en dan kan die wel even mee.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Wilde toch nog naar de 16 wins gaan... sta nu 12 -12 ... slechtste weekend league dit seizoen voor mij. Maar weer even puzzelen naar de opstelling van de week.
Robben waardeloos dit weekend!
De rest van de games maar weggegeven zodat ik niet weer in de verleiding kom.
Robben waardeloos dit weekend!
De rest van de games maar weggegeven zodat ik niet weer in de verleiding kom.
[ Voor 17% gewijzigd door 038Zwolle op 16-01-2021 21:14 ]
Leuke kaart in stats. Lees alleen dat hij log is ?Messje schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:51:
[...]
Altijd gescoord, overal. Argentinië en Mls links, pacy genoeg, prima voor fun als je zoals ik fodder kwijt moet
Lijkt me pace genoeg te hebben
Ik weet niet zo goed wat er aan de hand is maar stond gisteren op 4-0 en ben nu naar 9-0 gegaan 😅
Speel met dit team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=bp5PYOhqnVQZ9:FFA21PS4
En als opstelling 5212
Speel met dit team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=bp5PYOhqnVQZ9:FFA21PS4
En als opstelling 5212
[ Voor 39% gewijzigd door Wulfric92 op 16-01-2021 22:43 ]
14-11 nu en daar laat ik het bij. Die tweede player pick kan me gestolen worden. Had één tegenstander en die tikte doelloos rond, eindeloos. Hij had 81 procent balbezit. En dan win ik hem toch met 2-1
Zilver 1 , kan morgen waarschijnlijk amper spelen dus vind best
als ik tijd heb probeer ik hem nog wel even snel op goud 3 te zetten.
Slechts 70 spelers in mijn club. Pack gisteren Thiago Silva dubbel. Ik denk, ik gooi m in de 86+ SBC. Krijg ik Chiellini dubbel. Hoe dan...
Na een weken een leuk Serie A team gehad te hebben, had ik dit weekend zin in iets anders. Dus een team gemaakt met Neymar, want dat schijnt een hele leuke speler te zijn die ook nog betaalbaar is voor me. En zoveel mogelijk Nederlanders eromheen. Iemand nog tips voor goede spelers die hier bij kunnen? De RTTF Promes is nog een optie, want Depay valt tot nu toe wat tegen.
:strip_exif()/f/image/z3hKrpmccK0BCD5YaEqztKtc.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik speel een 442 of een 4231 met Neymar in de spits normaliter.
:strip_exif()/f/image/z3hKrpmccK0BCD5YaEqztKtc.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik speel een 442 of een 4231 met Neymar in de spits normaliter.
[ Voor 4% gewijzigd door heron op 17-01-2021 09:45 ]
Ik ben deze WL aan het spelen met de 4231 10-depth tactiek die iemand hier eerder deze week postte. Wat een fun! De uitslagen zijn bizar omdat het zo aanvallend is 9-4, 7-3 etc, maar de wedstrijden zijn erg leuk om te spelen. Tegen echt goede tegenstanders is het wel erg gevaarlijk achterin natuurlijk (vaak 1 op 1), maar desalniettemin erg leuk
ga er nu 8-2 mee.
Had hem nog niet getest, maar speel zelf al een paar weken WL met 433-2/10 Depth en de potjes vliegen letterlijk voorbijMesque schreef op zondag 17 januari 2021 @ 11:45:
Ik ben deze WL aan het spelen met de 4231 10-depth tactiek die iemand hier eerder deze week postte. Wat een fun! De uitslagen zijn bizar omdat het zo aanvallend is 9-4, 7-3 etc, maar de wedstrijden zijn erg leuk om te spelen. Tegen echt goede tegenstanders is het wel erg gevaarlijk achterin natuurlijk (vaak 1 op 1), maar desalniettemin erg leukga er nu 8-2 mee.
Tjonge jonge, wat ik me nu toch mee maak. Zit te trillen van de spanning en de vreugdeuitbarsting. 
Ik speelde mijn eerste WL potje van de dag. Maar lette niet op en speelde per ongeluk met mijn Duitse elftal voor de Matthaus SB objective.
Op zich niet slecht, maar voornamelijk gold. 4-4-2 zonder enige instructies
Werner - Adeyemi (zilveren
)
Sane Kimmich Gnabry Bellarabi
Gunter Volland Klostermann Mukiele
Neuer
Speel ik uiteraard tegen een miljardenteam. Messi, Mbappe, je kent het wel. Dus ik al een lichtelijke GVD (waarom let ik dan ook niet op, maar goed.. we moeten het er maar mee doen)
Kom 2-0 achter, herpak me en ga geconcentreerd aan de slag. Vooral omdat meneer na de 1-0 al begon met traineren en pauzeren (gek genoeg zijn het altijd spelers met een badge/logo van een Turkse club). Kom op slag van rust op 2-2 (2 goals van Adeyemi
)
Waaronder de eerste keer dat een fakeshot lukt om de keeper te omspelen.
Na rust kom ik op 3-2, vrij snel weer de 3-3 omdat ik te snel hap. Hij wisselt RTTF Icardi en Neymar erin. Vervolgens 4-3, weer 4-4 en hij komt in de 85e minuut op 5-4. Doet het hapdansje, lekker lang en pauzeert weer zo vaak hij kan.
Ik dan maar volle bak druk en maak in de 93e minuut de 5-5 met Adeyemi weer.
In de eerste verlenging maakt hij zijn laatste spelers moe. Volgens mij speelde hij de hele eerste helft constante druk en in de eerste verlenging weer. In de hoop mij te frustreren tot stoppen.
Ik gokte op de counter, maar ging moeizaam.
2e verlenging zie ik dat al zijn spelers uitgeput zijn. Ik gok het erop, geen zin in penalties. 110e minuut. Haverts er maar in voor Adeyemi (geen andere spitsen op de bank). Druk de aanval naar ultra-aanvallend en jaag hem het veld over. Maar kansen krijgen lukt niet echt. 119e minuut, ik tik de bal heen en weer rond zijn 16 in de hoop een kansje te krijgen. In de 122e minuut lukt het om Sane vrij te krijgen die diagonaal in de verre hoek knalt. Na minutenlange omsingeling van zijn 16.
Insta-quit van de tegenstander (snap ik wel
).
Achteraf natuurlijk een vreselijk leuke pot, maar liever niet weer zo. Beter opletten de volgende keer. Maar wel een leermomentje dat als je de juiste tegenstander treft, je niet perse een heel duur elftal hoeft te hebben.
Ik speelde mijn eerste WL potje van de dag. Maar lette niet op en speelde per ongeluk met mijn Duitse elftal voor de Matthaus SB objective.
Op zich niet slecht, maar voornamelijk gold. 4-4-2 zonder enige instructies

Werner - Adeyemi (zilveren
Sane Kimmich Gnabry Bellarabi
Gunter Volland Klostermann Mukiele
Neuer
Speel ik uiteraard tegen een miljardenteam. Messi, Mbappe, je kent het wel. Dus ik al een lichtelijke GVD (waarom let ik dan ook niet op, maar goed.. we moeten het er maar mee doen)
Kom 2-0 achter, herpak me en ga geconcentreerd aan de slag. Vooral omdat meneer na de 1-0 al begon met traineren en pauzeren (gek genoeg zijn het altijd spelers met een badge/logo van een Turkse club). Kom op slag van rust op 2-2 (2 goals van Adeyemi
Waaronder de eerste keer dat een fakeshot lukt om de keeper te omspelen.
Na rust kom ik op 3-2, vrij snel weer de 3-3 omdat ik te snel hap. Hij wisselt RTTF Icardi en Neymar erin. Vervolgens 4-3, weer 4-4 en hij komt in de 85e minuut op 5-4. Doet het hapdansje, lekker lang en pauzeert weer zo vaak hij kan.
Ik dan maar volle bak druk en maak in de 93e minuut de 5-5 met Adeyemi weer.
In de eerste verlenging maakt hij zijn laatste spelers moe. Volgens mij speelde hij de hele eerste helft constante druk en in de eerste verlenging weer. In de hoop mij te frustreren tot stoppen.
Ik gokte op de counter, maar ging moeizaam.
2e verlenging zie ik dat al zijn spelers uitgeput zijn. Ik gok het erop, geen zin in penalties. 110e minuut. Haverts er maar in voor Adeyemi (geen andere spitsen op de bank). Druk de aanval naar ultra-aanvallend en jaag hem het veld over. Maar kansen krijgen lukt niet echt. 119e minuut, ik tik de bal heen en weer rond zijn 16 in de hoop een kansje te krijgen. In de 122e minuut lukt het om Sane vrij te krijgen die diagonaal in de verre hoek knalt. Na minutenlange omsingeling van zijn 16.
Insta-quit van de tegenstander (snap ik wel
Achteraf natuurlijk een vreselijk leuke pot, maar liever niet weer zo. Beter opletten de volgende keer. Maar wel een leermomentje dat als je de juiste tegenstander treft, je niet perse een heel duur elftal hoeft te hebben.
Dit is iets wat mij ook enorm opvalt.Prosac schreef op zondag 17 januari 2021 @ 13:19:
Komt 2-0 achter, herpak me en ga geconcentreerd aan de slag. Vooral omdat meneer na de 1-0 al begon met traineren en pauzeren (gek genoeg zijn het altijd spelers met een badge/logo van een Turkse club).
Vaak is het een kwestie van de pressure in de eerste helft door te komen om vervolgens zelf in de tweede helft de pot naar je toe te trekken.
Had vorige WL ook eentje met 0-3 bij rust en vervolgens 4-3 gewonnen, ben dan wel altijd een beetje bang dat ze bij de gelijkmaker disconnecten.
Iemand hier Higuain nog gedaan?
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 17-01-2021 13:53 ]
Iemand ervaring met de bruyne of Fernandez gold ,
Ik zoek nog een echte nummer 10
Ik zoek nog een echte nummer 10
Krijg je niet gewoon de win als iemand disconnect in de WL of moet je dan ook echt voor staan?Bossie schreef op zondag 17 januari 2021 @ 13:52:
[...]
Vaak is het een kwestie van de pressure in de eerste helft door te komen om vervolgens zelf in de tweede helft de pot naar je toe te trekken.
Had vorige WL ook eentje met 0-3 bij rust en vervolgens 4-3 gewonnen, ben dan wel altijd een beetje bang dat ze bij de gelijkmaker disconnecten.
Onze oosterburen zijn ook altijd zo fijn om tegen te spelen
Connectivity met Duitse tegenstanders is vaak prima, tegen britten is de gameplay vaak slecht.Traeces schreef op zondag 17 januari 2021 @ 14:27:
[...]
Dat bedoel ik niet, het gaat mij erom dat mensen die vaak een Turks logo/vlag hebben extreem dwingend direct op start knop drukken na een goal van hun kant. Als je dan 2-1 maakt dan gaan ze enorm tijd lopen rekken, slechte verliezers.Bossie schreef op zondag 17 januari 2021 @ 13:52:
[...]
Conformation bias ?Markuss schreef op zondag 17 januari 2021 @ 14:37:
[...]
Dat bedoel ik niet, het gaat mij erom dat mensen die vaak een Turks logo/vlag hebben extreem dwingend direct op start knop drukken na een goal van hun kant. Als je dan 2-1 maakt dan gaan ze enorm tijd lopen rekken, slechte verliezers.
Zij willen inderdaad graag de wedstrijden volledig uitspelen, ook als ze met 6-1 achter staan in de 80ste minuut. Leggen ze er nog een in, in de laatste minuten dan is het celebration -> replay -> pauze -> wissels -> affluiten wedstrijd.Traeces schreef op zondag 17 januari 2021 @ 14:27:
[...]

Vanmorgen even de Silver Stars Objectives gedaan, wedstrijd ging goed en stond binnen 25 minuten met 0-2 voor. Tot ineens in de tweede helft iedereen compleet dood was: binnen no-time met 4-2 achter. Dacht eerst aan de verbinding, maar het was m'n dochtertje. Die zat tijdens het spelen op schoot af en toe op de controller te tikken en had blijkbaar Ultra-aanvallend aangezet zonder dat ik het doorhad, de schat
Nou ik ben het helemaal kwijt 442/4231 werken niet meer voor mij. Vandaag maar wat nieuwe dingen geprobeerd in rivals. 442 (2) .. werkte nog minder.
4222 ook weinig effect
4312 wel wat gewonnen maar liep ook niet echt.
4222 ook weinig effect
Waarom werkt het niet meer ?038Zwolle schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:15:
Nou ik ben het helemaal kwijt 442/4231 werken niet meer voor mij. Vandaag maar wat nieuwe dingen geprobeerd in rivals. 442 (2) .. werkte nog minder.
4222 ook weinig effect
Dat weet ik niet😅 ik kwam er gisteren wel achter na de WL potjes,dat mijn custom tactics gewijzigd waren . Ik had gehoopt dat het vandaag, met de oude tactics weer beter zou gaan spelen. Maar dat heeft dus niet geholpen . Ik ben gelijk voor het eerst in lange tijd ook weer gedegradeerd naar div 2☹
Soms lukt het gewoon een poos niet. Hier hetzelfde.038Zwolle schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:25:
[...]
Dat weet ik niet😅 ik kwam er gisteren wel achter na de WL potjes,dat mijn custom tactics gewijzigd waren . Ik had gehoopt dat het vandaag, met de oude tactics weer beter zou gaan spelen. Maar dat heeft dus niet geholpen . Ik ben gelijk voor het eerst in lange tijd ook weer gedegradeerd naar div 2☹
Leuk elftal Drossie! Ga denk die Higuain en dos santos ook even completen. Heb de rest van die spelers ook. Heb een tijdje met een MLS team gespeeld en dat is best leuk voor erbij. Puur voor de fun.Drossie schreef op zondag 17 januari 2021 @ 13:56:
[...]
Ja, ik. Maar ik heb er nog niet mee gespeeld.
[Afbeelding]
Deze WL voor een beetje afwisseling weer terug gegaan naar een BPL team, daarvoor 2 grote aankopen gedaan, Freeze Bernardo Silva en Freeze Saint-Maximin. Merkte dat het qua kwaliteit in vergelijking met m'n main team wel een behoorlijke achteruitgang was. Aan Freeze Bernardo Silva lag het niet, die speelde erg fijn, heerlijke dribbel, zuivere passing en goede afronding. Saint-Maximin viel tegen, ik had gehoopt dat hij op hetzelfde niveau als de FUT Birthday versie van vorig jaar zou liggen, helaas niet het geval. De rest van het team was ook niet echt top, dus op zaterdag alweer deze spelers verkocht.
Ik dacht dat ik een behoorlijk verlies zou moeten incasseren met de EA tax, maar had mazzel dat deze spelers juist in prijs omhoog waren gegaan, zelfs nog winst op gemaakt. Toch nog wat aan m'n main team gesleuteld. Zat er eerst aan te denken om Tavernier SBC te doen en op 7 chem op de LB positie te zetten. Daarvoor had ik baby Campbell gekocht om hem op goede chem te krijgen. Die beviel goed in zijn eerste wedstrijden, echt een tank, maar lijkt qua type verdediger net iets teveel op de man die naast hem staat, VvD. Dus ga VvD verkopen en Freeze Volland weer terugbrengen in het eerste team. Om iedereen op fullchem te krijgen zal Gini RTTF plaats moeten maken voor mid Seedorf, het team komt er dan zo uit te zien:
https://www.futbin.com/21/squad/5286091
Ingame speel ik 4-1-2-1-2(2) met Depay en Robben in de spits, Neymar erachter. Maar ik heb nog best wat untradables in m'n club, en nog wat high rated speler packs die ik ga openen tijdens TOTY. Als daar alleen SBC fodder uitkomt, ga ik de Okocha SBC doen, vond hem vorige 2 Fifa's een ideale CAM. Dan mag Neymar in de spits samen met Robben, wordt Depay een supersub.
Ik dacht dat ik een behoorlijk verlies zou moeten incasseren met de EA tax, maar had mazzel dat deze spelers juist in prijs omhoog waren gegaan, zelfs nog winst op gemaakt. Toch nog wat aan m'n main team gesleuteld. Zat er eerst aan te denken om Tavernier SBC te doen en op 7 chem op de LB positie te zetten. Daarvoor had ik baby Campbell gekocht om hem op goede chem te krijgen. Die beviel goed in zijn eerste wedstrijden, echt een tank, maar lijkt qua type verdediger net iets teveel op de man die naast hem staat, VvD. Dus ga VvD verkopen en Freeze Volland weer terugbrengen in het eerste team. Om iedereen op fullchem te krijgen zal Gini RTTF plaats moeten maken voor mid Seedorf, het team komt er dan zo uit te zien:
Ingame speel ik 4-1-2-1-2(2) met Depay en Robben in de spits, Neymar erachter. Maar ik heb nog best wat untradables in m'n club, en nog wat high rated speler packs die ik ga openen tijdens TOTY. Als daar alleen SBC fodder uitkomt, ga ik de Okocha SBC doen, vond hem vorige 2 Fifa's een ideale CAM. Dan mag Neymar in de spits samen met Robben, wordt Depay een supersub.
Grappig dat het voor jou ook lijkt te werken. Ik ga inmiddels 16-4, dat is min of meer in lijn met wat ik normaal doe, maar had wel verwacht dat ik met zo’n tactiek veel minder zou presteren.Bossie schreef op zondag 17 januari 2021 @ 12:17:
[...]
Had hem nog niet getest, maar speel zelf al een paar weken WL met 433-2/10 Depth en de potjes vliegen letterlijk voorbij
[Embed: FIFA 21: Weekend League Ready 433(2) Elite Tactics & Highlights]
De gameplay is overigens erg slecht, in alle wedstrijden al. Is er een patch die ik gemist heb oid (heb doordeweeks niet gespeeld?)?
Tja, ik sowieso altijd wel G3 echter soms met 20 en soms 28 potjes.Mesque schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:54:
[...]
Grappig dat het voor jou ook lijkt te werken. Ik ga inmiddels 16-4, dat is min of meer in lijn met wat ik normaal doe, maar had wel verwacht dat ik met zo’n tactiek veel minder zou presteren.
Ik speel vrijwel elke WL met andere tactics juist voor de afwisseling en als het soms gewoon niet lukt dan terug naar de standaard tactics icm elo om vervolgens alsnog g3 te halen.
Je kwaliteiten als speler zijn simpelweg veel meer verantwoordelijk voor je ranking.
Die Dos Santos is echt een leuk spelertje, komt prima mee in de WL ook samen met RB Damm. Hij linkt ook mn HL Lozano maar daar ben ik nog niet stuk van, als ie een price range bump krijgt doe ik m denk ik weg.Bjorneby schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:34:
[...]
Leuk elftal Drossie! Ga denk die Higuain en dos santos ook even completen. Heb de rest van die spelers ook. Heb een tijdje met een MLS team gespeeld en dat is best leuk voor erbij. Puur voor de fun.
Denk dat hij woensdag een +1 krijgt, misschien even wachten tenzij hype de prijs al gebumped heeft.Gurbuh schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:03:
[...]
Die Dos Santos is echt een leuk spelertje, komt prima mee in de WL ook samen met RB Damm. Hij linkt ook mn HL Lozano maar daar ben ik nog niet stuk van, als ie een price range bump krijgt doe ik m denk ik weg.
Edit: nvm, had alleen de titel gelezen op vi.nl maar hij maar eentje gemaakt blijkbaar.
[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 17-01-2021 16:07 ]
Verschilt een beetje per potje, maar ik wissel in de rust wel standaard Robben eruit, ik kreeg ineens helemaal niks meer met die jongen gedaan.Mesque schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:54:
[...]
De gameplay is overigens erg slecht, in alle wedstrijden al. Is er een patch die ik gemist heb oid (heb doordeweeks niet gespeeld?)?
Net zoals ik dacht dat Haaland POTM en Coman RTTF rijp waren voor vervanging, maar die hebben het deze WL ineens wel weer op de heupen.
Zit gewoon in je hoofd vrees ik
Ja valt tegenBossie schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:05:
[...]
Denk dat hij woensdag een +1 krijgt, misschien even wachten tenzij hype de prijs al gebumped heeft.
Edit: nvm, had alleen de titel gelezen op vi.nl maar hij maar eentje gemaakt blijkbaar.
Ja dat was ik en ik heb hem zelf ook gebruikt: 19 w, 11 l.Mesque schreef op zondag 17 januari 2021 @ 11:45:
Ik ben deze WL aan het spelen met de 4231 10-depth tactiek die iemand hier eerder deze week postte. Wat een fun! De uitslagen zijn bizar omdat het zo aanvallend is 9-4, 7-3 etc, maar de wedstrijden zijn erg leuk om te spelen. Tegen echt goede tegenstanders is het wel erg gevaarlijk achterin natuurlijk (vaak 1 op 1), maar desalniettemin erg leukga er nu 8-2 mee.
Voor de geinteresseerden: https://www.reddit.com/r/...25_tactic_guide/?sort=new
Het is een zeer dominante tactiek, vaak heb je 70% balbezit en veel meer schoten op doel dan je tegenstander, maar spelers zijn wel uitgeput rond de 75e minuut. Voor die tijd moet je het al afgemaakt hebben.
Mijn team:
:strip_exif()/f/image/NMEvuEODUCCOnBu6ZHxnISpd.jpg?f=fotoalbum_large)
Komende week wil ik Valverde en David Silva vervangen. Ik heb zo'n 4.3 miljoen te besteden. Eens kijken wat TOTY brengt.
Uit verveling begonnen met de GPM.. Tot nu toe een goede winst gemaakt. De meeste packs hebben wel 3/4 spelers die voor minimaal 800 coins weggaan en wat contracten . Maar ik pack regelmatig spelers als Mahrez, Martial, Marquinhos, Luis Alberto die voor 17k weggaan. Ook positiekaarten leveren af en toe best wat op.
het heeft redelijk met geluk te maken natuurlijk, maar het is best een leuke manier om packs te openen:).
Heb ik iig iets te doen tijdens Ajax Feyenoord
Edit: Uiteindelijk toch de moeite niet waard. Geen bijzondere spelers gekregen, al gaan de gewone gouden voor 900 coins weg. Ik heb denk ik 20k overgehouden uiteindelijk:)
het heeft redelijk met geluk te maken natuurlijk, maar het is best een leuke manier om packs te openen:).
Heb ik iig iets te doen tijdens Ajax Feyenoord

Edit: Uiteindelijk toch de moeite niet waard. Geen bijzondere spelers gekregen, al gaan de gewone gouden voor 900 coins weg. Ik heb denk ik 20k overgehouden uiteindelijk:)
[ Voor 20% gewijzigd door 038Zwolle op 17-01-2021 23:40 ]
Dit wordt helemaal niks met Manchester United. Alvast gefeliciteerd voor degenen die showdown Milner hebben gekozen.
Vind Liverpool ook helemaal niets, beide ploegen hadden een paar kansen aan het begin waar meer uit gehaald had kunnen worden.Capsaicin schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:51:
Dit wordt helemaal niks met Manchester United. Alvast gefeliciteerd voor degenen die showdown Milner hebben gekozen.
Kansen waren schaars, maar ik moet niks hebben van het laffe countervoetbal van United.Bossie schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:21:
[...]
Vind Liverpool ook helemaal niets, beide ploegen hadden een paar kansen aan het begin waar meer uit gehaald had kunnen worden.
Aangezien jij Milner en McTominay had gedaan: wie hoop je dat er wint?
Geen idee, McTominay heeft het waarschijnlijk het meeste nodig.Capsaicin schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:28:
[...]
Kansen waren schaars, maar ik moet niks hebben van het laffe countervoetbal van United.
Aangezien jij Milner en McTominay had gedaan: wie hoop je dat er wint?
Hoop vooral dat er in de tweede helft nog wat leuke acties van Thiago/Bruno etc komen.
Eerst speelde ik met een PL-team. Mijn 86+ red pick upgrade was toen Ederson (van City). Nu speel ik met een La Liga team, krijg ik Aspas uit de upgrade. Toeval?
Leuk team! Hoe is Seedorf? Wil hem ook gaan halen naast Kante.mar101 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:40:
Deze WL voor een beetje afwisseling weer terug gegaan naar een BPL team, daarvoor 2 grote aankopen gedaan, Freeze Bernardo Silva en Freeze Saint-Maximin. Merkte dat het qua kwaliteit in vergelijking met m'n main team wel een behoorlijke achteruitgang was. Aan Freeze Bernardo Silva lag het niet, die speelde erg fijn, heerlijke dribbel, zuivere passing en goede afronding. Saint-Maximin viel tegen, ik had gehoopt dat hij op hetzelfde niveau als de FUT Birthday versie van vorig jaar zou liggen, helaas niet het geval. De rest van het team was ook niet echt top, dus op zaterdag alweer deze spelers verkocht.
toch een kleine upgrade voor mijn Milner
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Nice! Speel ook veel deze, sta momenteel op 14-7 met nog 7 games te gaan maar ik ga denk ik alleen voor de 2 wins voor die extra player pick.Capsaicin schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:53:
[...]
Ja dat was ik en ik heb hem zelf ook gebruikt: 19 w, 11 l.
Het is een zeer dominante tactiek, vaak heb je 70% balbezit en veel meer schoten op doel dan je tegenstander, maar spelers zijn wel uitgeput rond de 75e minuut. Voor die tijd moet je het al afgemaakt hebben.
Mijn team:
[Afbeelding] (Ik heb de tactiek gespiegeld om linksbenigen en rechtsbenigen aan de juiste kant te krijgen en Acuna op het middenveld).
Komende week wil ik Valverde en David Silva vervangen. Ik heb zo'n 4.3 miljoen te besteden. Eens kijken wat TOTY brengt.

Dit is momenteel mn team, heb wel coins om te verbeteren maar ik geef een aantal spelers een kans. Ik heb ook de rechterkant aanvallend ipv links en dat bevalt prima. Deulofeu is verrassend goed met assists
Tactieken zoals dat had ik enorm veel moeite mee deze week. Gelukkig kon ik af en toe nog winnen in de 2e helft omdat mijn spelers meer energie hadden, maar ik stond soms ook met 3-0 achter in 30 minuten spelen:) Bijzonder frustrerend
Pack net Hakimi TOTW uit de Midfielder Upgrade
Heb zijn OTW al tradeable, dus kan hem lekker bewaren voor een SBC en hopelijk krijgt die laatste nog één of twee upgrades.
Na vanmorgen een paar potten online gespeeld te hebben voor de doelstellingen, wilde ik vanmiddag vooral lekker ontspannen en dingen uitvogelen met m'n teams qua tactieken. Heb dus een middagje Squad Battles doorgehaald op Wereldklasse en uiteindelijk op Elite 1 gezet.
Heb vooral veel plezier met m'n La Liga-team gehad. Ben wel na aan het denken over m'n middenveld en voorhoede.
Sowieso moet ik een nieuwe LW hebben. Had Carrasco SIF, maar vrijdag even winst gepakt op hem aangezien 'ie 45k opleverde en ik nog niet helemaal overtuigd was.Vond hem niet echt aanwezig, trok slecht naar binnen toe, maar als 'ie kwam, had 'ie wel een geweldig schot.
Ik denk er nu over na om Griezmann SIF te proberen op LW. Op het middenveld wordt zijn Gold dan vervangen voor Carlos Soler IF (zit nu op de bank en past goed in m'n speelstijl). Op de rechtervleugel denk ik na over Messi ipv. Kubo. Lijkt me leuk om hem een keer in m'n team te hebben en denk dat hij de komende week nog wel verder zal zakken. Hij zit nu rond de 300k.
Heb nu zo'n 430k aan coins en uit de rewards haal ik minimaal 30k. Kubo, De Jong, Torreira, Ramos en Alex Moreno zijn tradeable. Op de bank heb ik F. Mendy, Umtiti, Ødegaard OTW en dus Carlos Soler zitten. Iemand anders nog een idee waar ik zelf niet aan heb gedacht?
Na vanmorgen een paar potten online gespeeld te hebben voor de doelstellingen, wilde ik vanmiddag vooral lekker ontspannen en dingen uitvogelen met m'n teams qua tactieken. Heb dus een middagje Squad Battles doorgehaald op Wereldklasse en uiteindelijk op Elite 1 gezet.
Heb vooral veel plezier met m'n La Liga-team gehad. Ben wel na aan het denken over m'n middenveld en voorhoede.
Sowieso moet ik een nieuwe LW hebben. Had Carrasco SIF, maar vrijdag even winst gepakt op hem aangezien 'ie 45k opleverde en ik nog niet helemaal overtuigd was.Vond hem niet echt aanwezig, trok slecht naar binnen toe, maar als 'ie kwam, had 'ie wel een geweldig schot.
Ik denk er nu over na om Griezmann SIF te proberen op LW. Op het middenveld wordt zijn Gold dan vervangen voor Carlos Soler IF (zit nu op de bank en past goed in m'n speelstijl). Op de rechtervleugel denk ik na over Messi ipv. Kubo. Lijkt me leuk om hem een keer in m'n team te hebben en denk dat hij de komende week nog wel verder zal zakken. Hij zit nu rond de 300k.
Heb nu zo'n 430k aan coins en uit de rewards haal ik minimaal 30k. Kubo, De Jong, Torreira, Ramos en Alex Moreno zijn tradeable. Op de bank heb ik F. Mendy, Umtiti, Ødegaard OTW en dus Carlos Soler zitten. Iemand anders nog een idee waar ik zelf niet aan heb gedacht?
:strip_exif()/f/image/c5yDTudsVBsbUBaEokL45S4Q.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand even coop op ps4 ?
En alles loopt weer als een trein met 4312 en 4231 en zit weer in div 1 met 2019SR..
Ik ben er wel achter dat jk niet genoeg ben in verdedigen voor een 442 opstelling.
Ik ben er wel achter dat jk niet genoeg ben in verdedigen voor een 442 opstelling.
Bijzonder avondje FIFA wel zo. Geen enkel moment lag of andere verbindingsproblemen die normaal de avonden teisteren. Uiteindelijk toch nog goud 3 gehaald in de WL.
Progressief systeem getest, van 4-2-3-1 in defensief naar 3-5-2 bij een achterstand.
Ook wel wat mazzel gehad met tegenstanders die na een 1-0 direct opgaven.
Progressief systeem getest, van 4-2-3-1 in defensief naar 3-5-2 bij een achterstand.
Ook wel wat mazzel gehad met tegenstanders die na een 1-0 direct opgaven.
Hoe belangrijk is de CB met links en rechts? Verder wel interessant. Met mijn huidige elftal ook goed in te vullen. Felipe Anderson is echt heel prima. Zou wat zijn als Porto nog een ronde doorgaat. Teixeira ook een leuk koppeltje met Promes.Capsaicin schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:53:
[...]
Ja dat was ik en ik heb hem zelf ook gebruikt: 19 w, 11 l.
Mijn team:
[Afbeelding] (Ik heb de tactiek gespiegeld om linksbenigen en rechtsbenigen aan de juiste kant te krijgen en Acuna op het middenveld).
:strip_exif()/f/image/pNcoeiivYHLGDQwrqRasP9Ky.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik en een maat van mij spelen hier mee: https://www.futbin.com/21/squad/5297083allstarted1 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:39:
Pack net Hakimi TOTW uit de Midfielder UpgradeHeb zijn OTW al tradeable, dus kan hem lekker bewaren voor een SBC en hopelijk krijgt die laatste nog één of twee upgrades.
[Afbeelding]
Misschien brengt het je nog op ideeën? Ik vind jouw CB's te traag.
Ik had net een tegen goal waarbij het juichen eerder was dan de goal... ik moest de herhaling kijken om te zien wat er gebeurde. De tegenstander skipte de herhaling ook niet( had het idee dat hij zelf ook verbaasd was. Daarna maar gestopt.
Stomme vraag, maar aangezien ik nog steeds geen Weekend League heb gedaan deze fifa: Als je weekend league speelt, gelden die potjes dan ook als division rivals? Of moet je alsnog 30 potjes door de week spelen?
Tellen mee, maar maximaal 400 punten per wedstrijdHassiebassie schreef op zondag 17 januari 2021 @ 23:29:
Stomme vraag, maar aangezien ik nog steeds geen Weekend League heb gedaan deze fifa: Als je weekend league speelt, gelden die potjes dan ook als division rivals? Of moet je alsnog 30 potjes door de week spelen?
Ik heb de mid Seedorf nog niet gekocht, hoop hem voor een mooie prijs te kunnen snipen. Aan het begin van de week liggen de prijzen meestal wat lager, hoop hem dan te kunnen halen. Heb wel al eerder baby Seedorf gehad, die beviel me goed. Ik denk dat hij wel een goede aanvulling is op Kante. Verdedigend wat minder, maar in de opbouw en aanvallend is hij beter. Fysiek sterk, hij is lastig van de bal te krijgen, komt volgens mij door een combi van goede balans en kracht.RR21 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:24:
[...]
Leuk team! Hoe is Seedorf? Wil hem ook gaan halen naast Kante.