Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
Traeces schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:53:
[...]

Ik heb het ook weer uitgezet dat gejank continu van die kindjes. Vorige keer weer een waarschuwing gehad van sony omdat ik iemand een klootzak noemde die mij berichten stuurde en lastig viel. Dan ook nog zo zielig zijn om me te reporten echt te triest voor woorden :')
Of jij bent triest dat je reageert ,wat je BTW erg veel doet negatief reageren dus die waarschuwing snap ik wel 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
'Er is teveel gebruik gemaakt van deze functie en derhalve is deze tijdelijk uitgeschakeld'.

Grrr.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
@Traeces en @Markvd1984 waarom gaan jullie niet gewoon een best of 5 friendly doen :)
Kunnen jullie lekker op elkaar schreeuwen etc zonder dat het hier staat

De echte tip is om de game simpelweg niet te serieus te nemen hoe competitief je ook bent, daar is de game simpelweg niet goed genoeg/contstant voor.

Daarnaast @Markvd1984 er zijn bijzonder veel variabelen per wedstrijd waardoor je je eigen speelstijl moet leren te vinden. Je kan custom tactics etc kopieren om te testen, maar je moet toch echt uit vinden wat het beste bij je past waarbij er ook nog een groot verschil is tussen wat effectief is en wat simpelweg leuk om te spelen is (mijn 433-2 10 depth is leuk, maar niet effectief voor een goede WL ranking bijvoorbeeld)

Daarnaast heb ik ook regelmatig dat soort potjes als jij poste, je moet de bal als het ware binnendribbelen omdat het doel dichtgemetseld lijkt. Maar wat dan vaak gebeurt is dat jouw team steeds verder opschuift waardoor je uiteindelijk toch 1-2 keer tegen de bekende counter aanloopt (tip - blijft niet pushen, maar speel de bal regelmatig terug om je tegenstander ook op te laten komen, zo niet switch naar een andere tactic).

[ Voor 75% gewijzigd door Bossie op 14-01-2021 11:26 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
TOTY is vermoedelijk op 22 januari:

https://www.reddit.com/r/...ty_confirmed_for_january/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:35
Bossie schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:20:
@Traeces en @Markvd1984 waarom gaan jullie niet gewoon een best of 5 friendly doen :)

De echte tip is om de game simpelweg niet te serieus te nemen hoe competitief je ook bent, daar is de game simpelweg niet goed genoeg/contstant voor.

Daarnaast @Markvd1984 er zijn bijzonder veel variabelen per wedstrijd waardoor je je eigen speelstijl moet leren te vinden. Je kan custom tactics etc kopieren om te testen, maar je moet toch echt uit vinden wat het beste bij je past waarbij er ook nog een groot verschil is tussen wat effectief is en wat simpelweg leuk om te spelen is (mijn 433-2 10 depth is leuk, maar niet effectief voor een goede WL ranking bijvoorbeeld)

Daarnaast heb ik ook regelmatig dat soort potjes als jij poste, je moet de bal als het ware binnendribbelen omdat het doel dichtgemetseld lijkt. Maar wat dan vaak gebeurt is dat jouw team steeds verder opschuift waardoor je uiteindelijk toch 1-2 keer tegen de bekende counter aanloopt (tip - blijft niet pushen, maar speel de bal regelmatig terug om je tegenstander ook op te laten komen, zo niet switch naar een andere tactic).
En accepteer dat je de ene week lekker balt en de dag erna niet. Gaat Rivals kut, probeer nieuwe tactiek in SB op (1naar) hoogste Nivo

Uiteindelijk gaat om t plezier en het spel is lang niet goed/stabiel genoeg om een constante prestatie meer te zetten. Daarvoor zijn er teveel factoren waar je niks aan kan doen aanwezig

"Maak je druk om de dingen waar je iets aan kan doen, niet om de dingen die buiten je invloed liggen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Bossie schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:44:
[...]

is FS normaal niet voor TOTY ?
FS?

In de code staat dat de TOTY-stemmen nu worden geteld en op 22 januari aangekondigd. Het zou kunnen dat de spelers later in pakjes komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:07:
[...]

FS?

In de code staat dat de TOTY-stemmen nu worden geteld en op 22 januari aangekondigd. Het zou kunnen dat de spelers later in pakjes komen.
Future stars gok k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:38
Die Future Stars vond ik vorige Fifa wel leuk. Zitten altijd wel een paar verrassend goeie spelers tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Correct, TOTY is een stevige promo maar niet gericht op het merendeel van de spelers (ivm prijs, tenzij je genoeg mazzel hebt om er eentje te pakken).

FS is vaak beter betaalbaar, maar ook de daadwerkelijke kaartjes zijn meer een verassing :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:12:
[...]

Correct, TOTY is een stevige promo maar niet gericht op het merendeel van de spelers (ivm prijs, tenzij je genoeg mazzel hebt om er eentje te pakken).

FS is vaak beter betaalbaar, maar ook de daadwerkelijke kaartjes zijn meer een verassing :)
Vorig jaar super lang gespeeld met domingues FS. Cdm, klein, wendbaar, snel en een goed schot. Zo een leuk spelertje

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Ik reageer gewoon niet meer op hem, ligt toch altijd aan iets anders :) + die laatste reactie waarover hij 4 min moest denken en terugzoeken laat zijn niveau wel alweer zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:54
Had besloten de 86 sbc niet te doen totdat mijn collega zojuist de sbc deed . Hij kreeg neymar die hij al had dus leuke winst (collega die sinds dit jaar speelt, div 5 , wl 3 wins in 15 games. En mbappe IF messi een icon en nog een paar spelers boven de 500k gehad heeft.)

Dus doe hem toch, hummels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984

Klopt wat je zegt ,heb nu 451 ingame die leuk werkt krijg veel kansen speelt fijn en idd tegengoals gewoon irritant dat het me helaas tevaak gebeurd elk schot goal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:20:
[...]

Ik reageer gewoon niet meer op hem, ligt toch altijd aan iets anders :) + die laatste reactie waarover hij 4 min moest denken en terugzoeken laat zijn niveau wel alweer zien.
@Bossie ik reageer ook niet meer op hem en moest niet 4 min terug zoeken zal wel weer aan je verbinding liggen die traag is haha ,zondag zien we hopelijk jou niveau wat gelijk staat met je club 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Nu hou ik ook op haha , hopelijk morgen goede wil met nieuwe opstelling ben benieuwd 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
ik zie bij doelstelling nu staan. Weekend league PLUS. is nog 4 dagen geldig dus alleen dit weekend nog te halen.
Win je 10 potjes krijg je playerpick keuze uit 1 van 3
bij 16 win 1 uit 4
bij 22 win 1 uit 5.

Is dit jaar ook voor het eerst ofn iet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:43:
[...]

@Bossie ik reageer ook niet meer op hem en moest niet 4 min terug zoeken zal wel weer aan je verbinding liggen die traag is haha ,zondag zien we hopelijk jou niveau wat gelijk staat met je club 😀
- kan weg.

[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 14-01-2021 13:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Man man, kleine kinderen. Kap toch verdomme eens en laat dit topic voor de anderen wél leuk zijn. Open anders een topic met zijn tweeën en ga elkaar daar belachelijk maken, stelletje egoïsten.

Vanaf nu weer FIFA 21 Ultimate Team hier en niet meer dit gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:50:
ik zie bij doelstelling nu staan. Weekend league PLUS. is nog 4 dagen geldig dus alleen dit weekend nog te halen.
bij 16 win 1 uit 4
bij 22 win 1 uit 5.

Is toch voor die week 16 totw player pick ? Die 22 wins ga ik helaas niet halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
MadMoody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:09:
Die Future Stars vond ik vorige Fifa wel leuk. Zitten altijd wel een paar verrassend goeie spelers tussen!
Greenwood vorig jaar _/-\o_

Futurestars waren vorig jaar pas op 31-1, dus na TOTY. Waarschijnlijk deze week de TOTY nominee kaarten..

[ Voor 17% gewijzigd door M@cer op 14-01-2021 13:39 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Bossie schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:44:
[...]

is FS normaal niet voor TOTY ?
Ik heb het even gecheckt, TOTY was op 6 januari 2020, FS op 31 januari 2020. Vorig jaar viel de bekendmaking van de TOTY-spelers samen met de uitgifte van spelers.
https://www.fifauteam.com/fifa-20-schedule-dates/

M@cer was me voor. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Capsaicin op 14-01-2021 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
fifanoob schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:50:
bij 16 win 1 uit 4
bij 22 win 1 uit 5.

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sFFkoZcgAzzV4udgA-B9qQxwWOU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jhk0AGZkM3RiEy4hJUwLYv7R.jpg?f=fotoalbum_large

We gaan maar weer eens de weekend League in. Met dit elftal.
Opstelling die je ziet is alleen voor chem. Speel 4-2-3-1 met Gnabry op de CAM. Sabitzer naast Kimmich. Eerst genoemde iets aanvallender.
Zwakke plek blijft de linksback. Zou er graag de speciale kaart van Davies of Hernandez neerzetten, maar die zijn onbetaalbaar. Heb ook de gewone Davies, maar vind ik defensief niet altijd even sterk. Twijfel dus tussen Guerrero en Davies steeds.

Rechterkant nog wat testen, was altijd Mukiele/Figo.

Nu paar potjes geprobeerd en kom tot meer kansen dan met mijn oude 4-3-3.
Wissels kan ik nog putten uit oa Delofeu, Neymar en Headliners Zaha.

Heel benieuwd hoe dit in de WL speelt, in Rivals werkt het dus wel aardig goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 14-01-2021 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Prosac schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:06:
[Afbeelding]

Opstelling die je ziet is alleen voor chem. Speel 4-2-3-1 met Gnabry op de CAM. Sabitzer naast Kimmich. Eerst genoemde iets aanvallender.
Zwakke plek blijft de linksback. Zou er graag de speciale kaart van Davies of Hernandez neerzetten, maar die zijn onbetaalbaar. Heb ook de gewone Davies, maar vind ik defensief niet altijd even sterk. Twijfel dus tussen Guerrero en Davies steeds.

451 spelen dan hebben zowel robben als haaland ook full chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al TOTY vote gedaan ?

Heb onderstaande elftal gekozen twijfelde alleen tussen Henderson en Kimmich.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DLDC1x_F5kCvHsRIHtzZoR_-zdo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MD7FCzHUGDcwPFcHFToV5t4O.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
[Afbeelding]

Je kan Goretzka en Haaland wisselen voor full chemistry.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:33:
Iemand al TOTY vote gedaan ?

Heb onderstaande elftal gekozen twijfelde alleen tussen Henderson en Kimmich.

[Afbeelding]
Die van mij is vrijwel hetzelfde (Kimmich ipv Hendo, Mbappe ipv Ronaldo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Zou die Milner nog een beetje van de plek komen? Hij is schrikbarend duur maar met een eventuele +2 upgrade is het te doen, hoewel Liverpool hem zeker nog niet heeft gewonnen :)
Ik heb champions Mane waar ik voor de chem een goede Liverpool speler bij zoek, dus een beetje gokken mag wel.

[ Voor 5% gewijzigd door peeweeherman op 14-01-2021 14:54 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
cubert20 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:31:
[...]

451 spelen dan hebben zowel robben als haaland ook full chem.
Gaat Hinteregger of Delany wel naar 8, maar i'll take it. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Prosac schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:12:
[...]

Gaat Hinteregger of Delany wel naar 8, maar i'll take it. Thanks.
volgens mij niet hoor, hinteregger heeft groene link met sabitzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
[Afbeelding]

Ik zou dan in ieder geval wel Shadow op Guerreiro doen, zijn passing is al vrij hoog voor een back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
cubert20 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:26:
[...]

volgens mij niet hoor, hinteregger heeft groene link met sabitzer.
Misschien zie ik het dan verkeerd, want dan gaat Gnarby of Kimmich naar 7 chem bij mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:59
fifanoob schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 21:06:
[...]

je kan zelf de replay skippen toch? Om eerlijk te zijn snap ik ook niet waarom je niet gewoon leaved.. Maar omdat iemand een dansje doet wil je niet leaven? En dan ga je bij 2-2 stand zelf leaven. Nou niet lullig bedoeld maar dat vind ik ook beetje droevig..
Wat maakt het uit dat hij op pauze drukte? Je kan dan toch gewoon quiten..
Er zijn veel tegenstanders die pas bij 2-0 of 3-0 leaven valt me op bij One League omdat je naast een aantal wins ook gewoon moet scoren en assists geven, dus uitspelen. Dat was bij de vorige swaps wel anders, dat heeft de golden goal ook wel beïnvloed denk ik. Daarnaast is het ook maar net wat je zelf wilt. Ik zag ook kansen dus besloot deze enkele keer door te gaan, en dat werd bevestigd toen ik 2-2 maakte. Vervolgens zijn agressieve bericht met verschillende verwensingen vind ik dan gewoon te ver gaan.

Het is een game, dat hoor je voor je plezier te doen ;) De een besluit door te spelen, de andere niet. Ik hoop ook vaak dat ze leaven, maar als dat niet zo is, deal with it.

Zal in het vervolg wel gewoon leaven hoor, dan is een volgende win qua tijd besteding ook dichter bij. En zeker als ik dit daarmee kan voorkomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:34:
[...]

Misschien zie ik het dan verkeerd, want dan gaat Gnarby of Kimmich naar 7 chem bij mij.
Zo moet het lukken om ze allemaal op 10 te krijgen, wel even snipen naar Pastoor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rYYFTtbAf4BbIrYtI_f1vzmLLQg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NRWjMRo5ZK3cDHT8cDKCZSg3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Markuss schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:48:
[...]

Zo moet het lukken om ze allemaal op 10 te krijgen, wel even snipen naar Pastoor.
[Afbeelding]
dat hoeft waarsch niet, alleen voor de eerste 10 wedstr van je spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
cubert20 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:49:
[...]

Aah natuurlijk, niet nodig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Niet nee, wanneer is het al geweest dan? Kan het me niet herinneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Het kan verkeren zeg. Na de release van Klaiber zakte Dumfries RB door panic sell naar 25k. Futbin stond vol met berichten als ‘RIP traders’ etc. Nu gaat hij voor 54k bijna extinct :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:48:
[...]

[Afbeelding]
Oh ja, dan moet ik de positie van Kimmich even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
cubert20 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:49:
[...]

Ze zijn beide first owner, dus hebben sws al loyalty

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Zo, voor het eerst sinds ik 2 jaar geleden ben begonnen zit ik in divisie 1 :)
Wat gaat het hard dit jaar.

Valt me af en toe nog mee wat voor teams je tegenkomt, maar misschien willen de beste spelers alleen weekend league en solo play doen.

Prime Zambrotta op rb is wel een monster :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

check die Tavernier...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x0O7aOAVARQmIh3-uGzmKI1j2o4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eUMFrllk8DADd6ZxvsayVZe6.png?f=fotoalbum_large

Kwam mooi van dijk weer uit een mm sbc pakket toch weer 200k erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Idd, en dan heb ik ook nog een Engelse CB/CM voor de links :9

edit: done :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 14-01-2021 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Word helemaal gek van de matchmaking vandaag... 7 potjes gespeeld waarvan 4 gelijk 2 verloren en 1 gewonnen. Bij 5 potjes had de tegenstander 200 SR meer dan ik. Je merkt ook gelijk wanneer je iemand treft die zoveel hoger is. De beheersing die zij hebben is bizar. Waar ik al zeker had geprobeerd te scoren doen ze nog 4 skillmoves en scoren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Pff, wat heeft EA die League SBC’s toch naar de knoppen geholpen. Ik vind het echt schandalig. Kijk, dat je een deel van de pakketten niet te verhandelen maakt, oké. Als je als beloning een speler krijgt die je graag wilt hebben. Maar nu krijg je één onverhandelbaar pakket. Als daar niets in zit maak je dus én dik verlies, en heb je geen speler. Echt ongelofelijk zonde, League SBC’s was jaarlijks een van mijn favoriete SBC’s.

WL en Rivals Rewards 2 IF’s gekregen en 0 walkouts, in 2 Ultimate pakketten, 2 100k Packs en 2 mega packs. Teleurstellende dag ook wat dat betreft. Die Tavernier kaart ziet er dan wel weer uitstekend uit zeg.

Dit weekend zeer waarschijnlijk geen WL door examens de komende twee weken. Niet omdat het kwa tijd niet kan met een aantal uur leren per dag, maar ik wil naast het stressen met examens ook graag wat ontspanning ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
SH-FR schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 19:49:
Pff, wat heeft EA die League SBC’s toch naar de knoppen geholpen. Ik vind het echt schandalig. Kijk, dat je een deel van de pakketten niet te verhandelen maakt, oké. Als je als beloning een speler krijgt die je graag wilt hebben. Maar nu krijg je één onverhandelbaar pakket. Als daar niets in zit maak je dus én dik verlies, en heb je geen speler. Echt ongelofelijk zonde, League SBC’s was jaarlijks een van mijn favoriete SBC’s.
Dit hele verhaal: +1.

Ongelofelijk hoe je zoiets leuks (voor sommigen) totaal verneukt hebt. Voor degene die er tijd in staken was het leuk om te doen én je kon er vaak winst uit halen + een leuke speler. Nu is het totale bagger en geen flikker meer aan.

Dan zie je al die loser-YT'ers als Nepenthez, MattHD etc. die dingen weer 40 x invullen in 3 dagen en als ze dan één 88 speler packen gaat het gelijk op Twitter: ''League SBC really paying off''.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Markuss schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 19:52:
[...]

Dit hele verhaal: +1.

Ongelofelijk hoe je zoiets leuks (voor sommigen) totaal verneukt hebt. Voor degene die er tijd in staken was het leuk om te doen én je kon er vaak winst uit halen + een leuke speler. Nu is het totale bagger en geen flikker meer aan.

Dan zie je al die loser-YT'ers als Nepenthez, MattHD etc. die dingen weer 40 x invullen in 3 dagen en als ze dan één 88 speler packen gaat het gelijk op Twitter: ''League SBC really paying off''.
Haha, yup. Klopt helemaal. Vriend van mij was blij dat hij hazard kreeg...
Omgerekend was hij dus meer kwijt aan 10x de sbc te doen dan gewoon hazard los te kopen.

Eventjes 250K winst gemaakt. Goed gegokt op de marquee matchups :) had veel 81-82 spelers gekocht van United en Liverpool vanochtend. Gingen nu voor 2.1K als warme broodjes over de toonbank.
En Dortmund spelers gingen voor 9K weg.
Ok doei. :)

Maandag weer even inkopen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Markvd1984
Eindelijk eindelijk eindelijk,uit de marquee Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cBdPiDDLfNx1r-U8e97zozXLpSE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cYs9sIvCSC9IpPonpVSRKkR8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
klaiber beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
SH-FR schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 19:49:
Ik vond het wel leuk om de Duitse te doen, die was prima. Bij de Premier League zit ik vast, omdat WBA niet te doen is. De rest heb ik al. Om er vervolgens achter te komen dat er maar 3 of 4 gouden spelers bij die club mogelijk zijn, de rest is zilver. Staan wel wat op de transfermarkt, maar allemaal voor de maximale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Tweakers,

Ik heb jullie hulp nodig, want ik kom er niet uit.
Ik heb het volgende team:

https://www.ea.com/fifa/u...fId=bVCJvFfVcPUg:FFA21XBO
Ik switch deze ingame naar een 4231

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lousBL38qavhPmM8St-yeK_dvdc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CTS7DzlBbA5sCxZL2p2Da9tZ.png?f=fotoalbum_large

Neymar CAM, Mbappe spits. en dan gaat Martial naar links.
Bruno en Essien vormen de 2 controlerende middenvelders.

Martial vind ik ondermaats.

Wat zouden jullie doen?
Ik heb geprobeerd Mane er in te passen, maar die komt niet verder dan 3 chem.
Ik heb 450k budget.
Wie zouden jullie als LW nemen? En hoe pas je die in dit team?

Of zou je Neymar naar links doen en een nieuwe CAM?

Of Bruno Fernandes naar cam en een goede controlerende middenvelder kopen?

Untradeables:
Bruno, Essien, Mahrez, Laporte, Mendy, Walker

[ Voor 35% gewijzigd door DeBers op 14-01-2021 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
DeBers schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:14:
Tweakers,

Wat zouden jullie doen?
Ik heb 450k budget.

futbin link is handiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Ik heb een screenshot toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
DeBers schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:32:
[...]

Ik heb een screenshot toegevoegd.
ja dan moet iedereen het handmatig gaan invullen in futbin.
Is best wel extra werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
denk een rashford if er inpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Tweakers,
Wat zouden jullie doen?
Technisch gezien kan je Mané toch op 7 chem krijgen in plaats van Martial? Zet hem in de spits als LF met een BPL manager zoals nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Markuss schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:52:
[...]

Technisch gezien kan je Mané toch op 7 chem krijgen in plaats van Martial? Zet hem in de spits als LF met een BPL manager zoals nu.
Dat heb ik geprobeerd, maar ik denk door Mbappe ernaast kwam hij niet verder dan 3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
DeBers schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:13:
[...]

Dat heb ik geprobeerd, maar ik denk door Mbappe ernaast kwam hij niet verder dan 3?
klopt

[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 14-01-2021 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Markvd1984 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 20:43:
Eindelijk eindelijk eindelijk,uit de marquee [Afbeelding]
Ai wat lekker, dat is de ideale spits voor mijn Serie A team. Helaas pack ik al maanden stront, zeker uit de MM tegenwoordig. Het zou zo lekker zijn weer een keer iets te packen :Y

[ Voor 3% gewijzigd door DeeleNL op 14-01-2021 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
DeeleNL schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:16:
[...]

Ai wat lekker, dat is de ideale spits voor mijn Serie A team. Helaas pack ik al maanden stront, zeker uit de MM tegenwoordig. Het zou zo lekker zijn weer een keer iets te packen :Y
Zelfde hier! Hoogste jorginho 83 🤬 überhaupt nog niks gepakt dit jaar (en vorig jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Tweakers,

[Afbeelding]

Wat zouden jullie doen?
Ik heb 450k budget.

Untradeables:
Bruno, Essien, Mahrez, Laporte, Mendy, Walker
Rashford (LF position change zetten + manager BPL kaartje en na 10 wedstrijden krijgt hij loyalty en zit hij op 7)

Heb hem heel lang op 7 gebruikt. Geen noemenswaardig verschil met 10 chem.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Mijn ervaring is anders. Daarnaast verwacht ik ook nog wel een winter upgrade en nog nieuwe IF’s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
Valandil schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 01:16:
[...]

Rashford (LF position change zetten + manager BPL kaartje en na 10 wedstrijden krijgt hij loyalty en zit hij op 7)

Heb hem heel lang op 7 gebruikt. Geen noemenswaardig verschil met 10 chem.
Ik denk dat ik een fout heb gemaakt. Ik heb hem op lva gezet ipv lv. Daarom had mane maar 3 chem. Misschien toch maar mane doen ipv rashford.

Edit:nee. Poging twee lukt ook niet. Hij moet echt een club link hebben. Rashford dus maar gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door DeBers op 15-01-2021 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Heeft er iemand iets nuttigs uit de 2x Ultimate packs van Swaps gehaald? Ik heb nog 1 wedstrijd te gaan en dan heb ik de 2 tokens. Zie veel berichten dat er troep uit komt, maar het zijn toch de duurste packs van FUT? EA zal wel iets aan de packweight gedaan hebben voor de onverhandelbare Ultimate Packs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
DeeleNL schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:20:
Heeft er iemand iets nuttigs uit de 2x Ultimate packs van Swaps gehaald? Ik heb nog 1 wedstrijd te gaan en dan heb ik de 2 tokens. Zie veel berichten dat er troep uit komt, maar het zijn toch de duurste packs van FUT? EA zal wel iets aan de packweight gedaan hebben voor de onverhandelbare Ultimate Packs.
Maakt niet uit welke pack, ik haal er sws geen reet uit 😂 maar ik meen sbc fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Mensen al gespeeld met Diego Carlos headliners? Betere kaart dan de normale Varane of Gomez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam bij mij echt 3x niks uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Traeces schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:50:
[...]

Kwam bij mij echt 3x niks uit :)
Zelfs bij jou niet? Dan geef ik het op _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:04:
[...]

Zelfs bij jou niet? Dan geef ik het op _O-
hahaha. Nou heb volgens mij nog nooit wat uit z'n ultimate pakket gehad. Krijg meer uit 100K pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
peeweeherman schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 07:22:
[...]

Mijn ervaring is anders. Daarnaast verwacht ik ook nog wel een winter upgrade en nog nieuwe IF’s
Ik heb alleen Klaiber geprobeerd, die het geweldig doet als cb met sentinel-chem. Als ik zo naar de stats van Tavernier kijk kan ik me moeilijk voorstellen dat hij het als cb beter zou doen. Hij heeft bizar hoge igs, maar voor belangrijke verdegingseigenschappen (markeren, reactievermogen en agressie) scoort hij zwak. Er moeten heel wat upgrades overheen voordat je een markering van 74 en een reactie van 78 herstelt. Met sentinel krijg 84 markeren (matig), terwijl reactie hetzelfde blijft (dodelijk bij afvallende ballen in het strafschopgebied).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nee, niet eens een walkout of board. Hoopte op 85+ SBC fodder, maar helaas.
Maar goed, ik mag niet klagen over wat ik gemiddeld uit pakketjes haal. Vind het alleen zonde dat mijn topspelers die ik eruit haal onverhandelbaar zijn.
Neymar speelt leuk als wissel, maar het hem liever verkocht voor Lahm of Davies RTTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Capsaicin schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:19:
[...]

Ik heb alleen Klaiber geprobeerd, die het geweldig doet als cb met sentinel-chem. Als ik zo naar de stats van Tavernier kijk kan ik me moeilijk voorstellen dat hij het als cb beter zou doen. Hij heeft bizar hoge igs, maar voor belangrijke verdegingseigenschappen (markeren, reactievermogen en agressie) scoort hij zwak. Er moeten heel wat upgrades overheen voordat je een markering van 74 en een reactie van 78 herstelt. Met sentinel krijg 84 markeren (matig), terwijl reactie hetzelfde blijft (dodelijk bij afvallende ballen in het strafschopgebied).
Klaiber is verdedigend qua statistieken beter, die kun je ook centraal neerzetten. Tavernier is meer een voetballende/aanvallende back, die zou je eerder als back laten staan om op te stomen of op het middenveld.

Ik wil ze eigenlijk allebei wel, alleen is dat lastig in te passen aangezien ik Klaiber nodig heb voor Robben en Tavernier vrijwel alleen met Engelse spelers te linken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jag0_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 10:30
DeBers schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 07:57:
[...]

Ik denk dat ik een fout heb gemaakt. Ik heb hem op lva gezet ipv lv. Daarom had mane maar 3 chem. Misschien toch maar mane doen ipv rashford.

Edit:nee. Poging twee lukt ook niet. Hij moet echt een club link hebben. Rashford dus maar gedaan.
Je zou ook Saint Maximin IF kunnen gebruiken.Maar Rashford is ook zeker een goede optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
saert schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:47:
Mensen al gespeeld met Diego Carlos headliners? Betere kaart dan de normale Varane of Gomez?
Ja gisteren toegevoegd aan mijn team. Hele goede kaart! Vind hem beter dan varane. Daarnaast heeft iedereen al Varane, dus wilde sowieso al wat anders

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
dutchgio schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:13:
[...]

Klaiber is verdedigend qua statistieken beter, die kun je ook centraal neerzetten. Tavernier is meer een voetballende/aanvallende back, die zou je eerder als back laten staan om op te stomen of op het middenveld.

Ik wil ze eigenlijk allebei wel, alleen is dat lastig in te passen aangezien ik Klaiber nodig heb voor Robben en Tavernier vrijwel alleen met Engelse spelers te linken is.
Tavernier komt uit nog eens uit de Schotse League en dat is ook lastig.

Ik speel altijd Co-op en wij hebben Prime Zambrotta gekozen. Ja, je legt wel heel veel coins neer voor een back, maar hij heeft al vaak zijn waarde bewezen. Kan met zijn skillmoves onder druk uitvoetballen en met 5* WF hoef je ook nooit na te denken over een pass. Vind dat zijn passes ook zeer goed aankomen en aangezien wij samen al goed zijn ingespeeld kunnen we dus regelmatig een vleugelaanvaller in de diepte sturen.

Word waarschijnlijk op den duur vervangen door moments Zambrotta.

We zitten nu te kijken om IF Llorente te upgraden. Probleem is dat er in de La Liga niet echt meer upgrades te halen zijn met soortgelijke eigenschappen die een upgrade gaan zijn.
Een icon zou een upgrade zijn zoals Prime Matthäus, maar daar tel je dan ook gelijk een echte hoofdprijs voor neer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
saert schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:47:
Varane is nog steeds beter, carlos bied 0 meerwaarde.
Tevens heeft hij een enorm slecht seizoen dus een IF zit er ook niet aan te komen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Valandil schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:46:
[...]

Ja gisteren toegevoegd aan mijn team. Hele goede kaart! Vind hem I beter dan varane. Daarnaast heeft iedereen al Varane, dus wilde sowieso al wat anders
Alleen is een upgrade nog niet in het verschiet, een eventuele IF zal wel 85 worden toch? 4 wedstrijden op rij winnen valt ook nog niet mee

Hij linked wel lekker met de season rewards rechtsback en natuurlijk kounde

[ Voor 8% gewijzigd door peeweeherman op 15-01-2021 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Prosac schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:54:
[...]

Ik vond het wel leuk om de Duitse te doen, die was prima. Bij de Premier League zit ik vast, omdat WBA niet te doen is. De rest heb ik al. Om er vervolgens achter te komen dat er maar 3 of 4 gouden spelers bij die club mogelijk zijn, de rest is zilver. Staan wel wat op de transfermarkt, maar allemaal voor de maximale prijs.
Thanks voor de tip. Ik bleek een zilveren CV te hebben van WBA. Meteen weg voor 10k... 😙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Eerste twee potjes nipt verloren in de Weekend League. Eentje waarbij ik 18 schoten op doel had en hij de 1-0 uit zijn enige kans erin schoot uit een vrije trap. _O-
Uiteindelijk in de 93e minuut nog gelijk gemaakt, maar wel even weer wennen. Paar weekendjes over geslagen, maar het is toch wel weer behoorlijk wat defensiever dan in rivals of friendlies.
Eerste potje was echt saai, gast komt 2-0 voor in de 20e minuut en gaat vervolgens de hele eerste helft uitspelen door alleen maar op eigen helft rond te tikken, pauzeren. 2e helft maakt hij 3-1 en weer pauzeren, rondtikken.. heb het nog lastig gemaakt met een snelle 3-2, maar kwam er maar moeilijk door, ondanks dat zijn spelers bekaf waren.
Iedereen lijkt wel weer met direct constante druk te spelen. Het lukt me ook in rivals dan maar niet om een snelle 1-0 te voorkomen. Beetje zoals ik altijd erg snel de gelijkmaker om de oren krijg als ik zelf scoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik heb een aantal weken met 85 carlos gespeeld maar vond hem iig een stuk minder dan varane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
038Zwolle schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:45:
Ik heb een aantal weken met 85 carlos gespeeld maar vond hem iig een stuk minder dan varane
Smaken verschillen, want ik vond 'm vrijwel gelijkwaardig. Diego Carlos had verdedigend echt veel onderscheppingen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Bruno Fernandes weer POTM, met +2 upgrades voor snelheid, verdedigen en fysiek en +1 voor de rest, voor ongeveer 1.1 miljoen coins.

Na prime Gullit, prime Matthaus en prime Zidane de speler met de hoogste igs.

https://www.futbin.com/21/player/27279/bruno-fernandes

[ Voor 11% gewijzigd door Capsaicin op 15-01-2021 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met wie zouden jullie spelen in de spits naast CR7 ? Neymar of Mbappe ? Voordeel van Neymar is zeker zijn 5*star WF.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:43:
Met wie zouden jullie spelen in de spits naast CR7 ? Neymar of Mbappe ? Voordeel van Neymar is zeker zijn 5*star WF.
Beide alleen in draft mee gespeeld maar ik vind Neymar veel lastiger te verdedigen. Voor mijn gevoel friemelt hij zich overal doorheen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Mijn zoon heeft Neymar, ik Mbappe. Paar x co-op gedaan met elkaars team, maar ik zou zeggen: Neymar. Die voelt op 1 of andere manier veel fijner aan. En voor fijner zou je ook verfijnder kunnen lezen.

[ Voor 14% gewijzigd door Moody2204 op 15-01-2021 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:14:
[...]

Beide alleen in draft mee gespeeld maar ik vind Neymar veel lastiger te verdedigen. Voor mijn gevoel friemelt hij zich overal doorheen
MadMoody schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:20:
Mijn zoon heeft Neymar, ik Mbappe. Paar x co-op gedaan met elkaars team, maar ik zou zeggen: Neymar. Die voelt op 1 of andere manier veel fijner aan. En voor fijner zou je ook verfijnder kunnen lezen.
Nou ik vind zelf ook irranter om tegen neymar te spelen dan Mbappe. Ga gewoon Mbappe op LM zetten en Neymar naast Cr7. Wel heerlijk 3 5* Skillers voorin 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mbappe lijkt met een beetje IF topverdediger inmiddels wel af te stoppen. Net als Messi.
Maar Neymar en Rashford zijn glibberige alen en positioneren als AI erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had gelukkig net genoeg voor Neymar door die van dijk die ik gister packed + een shitload aan normale spelers welke in me club zaten. Normale goud spelers gaan gewoon minimaal voor 800 munten momenteel :)

Nu weer sparen voor Mid Figo te upgraden naar Prime Figo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

LukeSpangas schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:09:
[...]

Thanks voor de tip. Ik bleek een zilveren CV te hebben van WBA. Meteen weg voor 10k... 😙
ik had er ook nog 1 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Tegen het advies van een forumlid hier toch besloten om Keane te completen, aangezien ik echt af moest van tientallen hoge spelers in mijn club. Nog geen moment spijt van gehad. Hij is wat traag, maar staat telkens goed en zit er vaak nuttig tussen. Daarnaast valt zijn passing zeer positief op. Met een spelmaker als Fernandes 90 ernaast is dat echt een erg fijn duo. Inmiddels door flink te grinden weer een enorme hoeveelheid hoge spelers in mijn club.

Grappig feitje: Mijn hele team is onverhandelbaar. Tegelijkertijd heb ik nog wel 3.3 miljoen coins die maar een beetje niets zitten te doen. Daarom zit ik weer te overwegen Larsson terug te kopen. Goede speler en daarnaast voor het spelplezier erg belangrijk. Die gaat er dan voor Felix in komen. Neymar is de enige speler die ik nog graag in mijn team wil verwerken, helaas nog geen enkel idee hoe. Dan speel ik met Neymar op CAM, Rashford RTTF en Ronaldo in de spits. Pohh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Nu 7 potjes WL gespeeld, 1 gewonnen. Geen enkele kansloos verloren trouwens, maar ik erger me weer kapot aan de ruimte zien en dat spelers dan een totaal andere pass geven dan ik de stick op druk. Haaland mag dan maar 78 vision hebben, maar als ik op 2-2 een eentweetje aanga, de verdediger hapt en Gnabry kan zo doorlopen is het wel erg kut als op 4 meter afstand Haaland die bal toch naar het middenveld terug legt. En dit dan meerdere keren. En mijn controller is toch echt niet stuk..Als vervolgens uit zo'n bal terug dan de 2-3 valt ipv mijn kans op 3-2....
Maar goed, kalm aan, controller aan de kant, morgen weer verder. :P

positief: het speelt tot nu toe wel soepel en itt de vorige keren nu niet kansloos afgeslacht in de eerste 5 potjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
SH-FR schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:21:
Tegen het advies van een forumlid hier toch besloten om Keane te completen, aangezien ik echt af moest van tientallen hoge spelers in mijn club. Nog geen moment spijt van gehad. Hij is wat traag, maar staat telkens goed en zit er vaak nuttig tussen. Daarnaast valt zijn passing zeer positief op. Met een spelmaker als Fernandes 90 ernaast is dat echt een erg fijn duo. Inmiddels door flink te grinden weer een enorme hoeveelheid hoge spelers in mijn club.

Grappig feitje: Mijn hele team is onverhandelbaar. Tegelijkertijd heb ik nog wel 3.3 miljoen coins die maar een beetje niets zitten te doen. Daarom zit ik weer te overwegen Larsson terug te kopen. Goede speler en daarnaast voor het spelplezier erg belangrijk. Die gaat er dan voor Felix in komen. Neymar is de enige speler die ik nog graag in mijn team wil verwerken, helaas nog geen enkel idee hoe. Dan speel ik met Neymar op CAM, Rashford RTTF en Ronaldo in de spits. Pohh
cruijffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Zat ik inderdaad ook al aan te denken, enige punt van aandacht hoe prijsgevoelig hij is. Als ik hem nu koop voor ruim 3 mil, wat is hij dan nog waard over 2 maanden? Zou zomaar eens kunnen dat hij dan ivm Icon SBC’s en TOTY minstens 500k of nog veel meer is gedaald en daarom ben ik wat huiverig om zulke dure spelers te kopen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cubert20
SH-FR schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:17:
[...]

Zat ik inderdaad ook al aan te denken, enige punt van aandacht hoe prijsgevoelig hij is. Als ik hem nu koop voor ruim 3 mil, wat is hij dan nog waard over 2 maanden? Zou zomaar eens kunnen dat hij dan ivm Icon SBC’s en TOTY minstens 500k of nog veel meer is gedaald en daarom ben ik wat huiverig om zulke dure spelers te kopen..
Hoe lang ga je nog spelen.
Op een gegeven moment moet je gewoon ook spelers kopen die je leuk vind om mee te spelen.
En 500k is best veel, maar alles wordt goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
SH-FR schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:17:
[...]

denk juist dat hij wel weer gaat stijgen. De icons zijn nu wat goedkoper, maar straks als al die TOTY kaartjes onbereikbaar zijn gaan ze weer stijgen.
En bovendien ik zou daar maling aan hebben. Ik heb ook 400k verlies op mbappe. Achja dat is fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

ik heb de knoop doorgehakt en toch de Milner SBC gedaan. 1 pot mee gespeeld, eerste indruk is goed, als CDM direct 2 beslissende steekpasses gegeven. Hij is niet snel, maar wendbaar genoeg om zichzelf niet in problemen te brengen. Had hem even in de wacht gezet door de sbc van Tavernier, maar nu heb ik ze beide :)
Een overwinning van Liverpool zou het feest compleet maken, hoewel ik daar nog niet zo zeker van ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Heb vandaag prime Stoichkov prime 92 gekocht. Ben heel benieuwd. Iemand ervaring met zijn prime?

Samen met CR 7 in de spits
Neymar links voor en Robben rechtsvoor

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

wat wordt eigenlijk het onderwerp van dit weekend?

Pagina: 1 ... 78 ... 158 Laatste