Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
Traeces schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:12:
[...]

Als je met die opstelling speelt die je hier eerder poste vind ik dat niet zo vreemd. Amper verdedigende spelers.

Ga nou eens back to basic , stop met dat continu rommelen met tactieken en opstellingen. Vraag niet steeds hier naar mensen hun opstellingen en speelstyle en ga kijken wat je ZELF fijn vind qua opstelling en spelers. Wat fijn voor mij speelt kan voor jouw een drama zijn qua speelstyle.

Daarbij zag ik je ook vaak genoeg klagen over dat je amper coins heb voor dure spelers. Maar zie wel echt een hele lading sbc spelers. Ga gewoon eens sparen voor een enorme upgrade ipv van die spelers die over 2 maanden niet meer goed genoeg zijn maar je wel een lading coins / spelers kosten.
Als je gelezen. Had pack ik idd redelijke spelers alleen niks is verhandelbaar en heb veel spelers gekocht voor de icon SBc waar garrincha uit kwam

Ik vind het lastig afstand te nemen van son rashford enzo en ik kan ze ook niet verkopen

Dat is mijn punt ik probeer juist wat anderen doen te kijken of het werkt omdat mijn opstelling tactiek blijkbaar niet goed werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:04:
[...]

Die icon Hernandez is toch ook een sbc speler ? Robben en klaiber ben ik het zeker mee eens.

Maar hij heeft al mega veel aanvallers die hij al niet kwijt kan, dan is dat toch zonde van je munten.....
Ik kreeg 2x Courtois en 2x ter stegen dus dacht doe de Hernandez vorige FIFA was die geweldig en nu viel die tegen heb spijt dat ik hem gedaan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:13
Markvd1984 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:05:
[...]

Als je gelezen. Had pack ik idd redelijke spelers alleen niks is verhandelbaar en heb veel spelers gekocht voor de icon SBc waar garrincha uit kwam

Ik vind het lastig afstand te nemen van son rashford enzo en ik kan ze ook niet verkopen

Dat is mijn punt ik probeer juist wat anderen doen te kijken of het werkt omdat mijn opstelling tactiek blijkbaar niet goed werkt
Er zijn vele tactieken te vinden op bv reddit en het is soms zoeken naar diegene die bij jou past. 4231,442, 352 etc. Speel je op ps4? Mijn nick is buckingfaster. We zouden eventueel een paar potjes kunnen doen. Niet dat ik zo goed ben ( div4/5) speler, maar wellicht helpt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je snapt me punt echt niet hè ? Als je al zoveel onverhandelbare spelers heb en nog serieus goede zoals rashford en Son waarom zou je dan die sbcs doen. Zeker als je ze al eventueel had gepackt voor die sbc,s zijn uitgekomen snap ik het helemaal niet.

Dan nog een icon sbc waar echt mega veel
Troep uit kan komen van rond de 500k. Zelfs als je veel on verhandelbare spelers heb is die nog zonde als je amper munten heb. Je pack nu een hele goede maar je had net zo goed inzaghi, moore ofzo kunnen krijgen waar je geen klote mee kan. Dan is het dag 500k aan waarde.

En tactiek blijf ik bij, je moet spelen hoe jij het beste en fijnste vind spelen. En je prestatie hebben vooral te maken met je eigen skills. Zou vooral daar eerst eens mee aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Dubbele untradeable Allison gepackt.. :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Prosac op 12-01-2021 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als je iedere wedstrijd 4 of meer goals tegen krijgt, dan lijkt het mij ook logisch dat je gaat investeren in verdedigende spelers, en niet de nadruk gaat leggen op aanvallende spelers die je graag wil behouden. Daarnaast ga je naar je tactiek kijken, om minder goals tegen te krijgen.

Succes Mark!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
[...]

Je hoeft geen afscheid te nemen, maar soms is een andere speler ook weer eens leuk.
Ik heb op de bank ook Rashford , maar ook potm Felix, potm Fati, Capa Freeze, Aouar Freeze. Allemaal spelers die ik het liefst ook in de basis heb , maar dat past simpelweg niet. Nu zijn ze subs. Ook prima.

Je houdt nu vast aan spelers terwijl het blijkbaar niet werkt. Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg.

Kortom zet er een paar op de bank, kan je ze altijd als invaller gebruiken. Haal wat versterkingen op verdedigend vlak.

Geloof me, over 1 a 2 maanden ziet je team er toch weer compleet anders uit.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus wat een niveau in die friendlies zeg. Spelen of hun leven er van af hangt en het de wl is wtf :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
_Uploader_ schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:17:
[...]

Er zijn vele tactieken te vinden op bv reddit en het is soms zoeken naar diegene die bij jou past. 4231,442, 352 etc. Speel je op ps4? Mijn nick is buckingfaster. We zouden eventueel een paar potjes kunnen doen. Niet dat ik zo goed ben ( div4/5) speler, maar wellicht helpt dit.
@Markvd1984 je zou ook een 352 kunnen proberen, de tactiek is hier eerder gepost of erg gemakkelijk op reddit te vinden. Wat ik er fijn aan vind, is dat je gemakkelijker een cv over houd en minder doelpunten tegenkrijgt. Tenminste dat is mijn ervaring. Ook kun je gemakkelijk naar een aanvallender 41212 onschakelen.

https://www.futbin.com/21/squad/2950192

Ingame:
Hernandes Robben
Garrincha
Mendy (lm/lb) Andre (cdm) Gravenberch (cm) Klaiber (rm/rb)
Kounde Marquinhos Upamecamo HL
Gulacsi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:38
Traeces schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:58:
Jezus wat een niveau in die friendlies zeg. Spelen of hun leven er van af hangt en het de wl is wtf :')
Zit je zeker ook die Headliners te doen? Hier dezelfde ervaring namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:24:
[...]

Zit je zeker ook die Headliners te doen? Hier dezelfde ervaring namelijk...
Nee die van bergen , man man man wat een triest volk. In de wl kan ik het soort van nog begrijpen maar in friendys echt gedraag je hoor :')

Overigens ook echt bizarre button delay weet niet of jij dat ook heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
ik kan me moeilijk nog tot die friendlys zetten.
Heb voor alle posities al betere spelers en subs.
De frustratie niet meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:27:
[...]

Nee die van bergen , man man man wat een triest volk. In de wl kan ik het soort van nog begrijpen maar in friendys echt gedraag je hoor :')

Overigens ook echt bizarre button delay weet niet of jij dat ook heb ?
Ja hier ook veel vertraging inderdaad.

Soms lijkt het wel of mensen nooit meer relaxt kunnen spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Beide Showdown SBC's gedaan en iets van 130-150k teruggekregen uit packs :+
https://www.futbin.com/21/squad/4743044

Later deze week maar even een paar potjes spelen om te zien of ze op de juiste posities staan.
Mochten ze tegenvallen in 433-2, dan zullen ze het beide prima doen in een 2CDM formatie. Voor 433-2, kan Poggy altjd wel weer teruggehaald worden als RCM.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:38
Bossie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:47:
Beide Showdown SBC's gedaan en iets van 130-150k teruggekregen uit packs :+
https://www.futbin.com/21/squad/4743044

Later deze week maar even een paar potjes spelen om te zien of ze op de juiste posities staan.
Mochten ze tegenvallen in 433-2, dan zullen ze het beide prima doen in een 2CDM formatie. Voor 433-2, kan Poggy altjd wel weer teruggehaald worden als RCM.
Benieuwd wat je vind. Ik vind ze allebei maar so so. Inmiddels heeft elke Liverpool middenvelder een speciale kaart...

En ik heb met managerial masterpiece gewoon de tegenstander bericht. Had weinig zin om moeite te doen voor de out of the box goals :').

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:30:
[...]

Ja hier ook veel vertraging inderdaad.

Soms lijkt het wel of mensen nooit meer relaxt kunnen spelen!
Ben er ook mee gestopt, heb nu al 3x achter elkaar z'n jank verhaal gekregen via PS messages ( ga ik ook direct weer uitzetten ).

Ja je brengt CR7 in als wissel dat is niet normaal, maar ondertussen zelf wel spelen met FB Robben, Dembele,Kounde, Mendy, POTM Felix en dan nog veel meer betere spelers in hun elftal. Ik speel met een enorm slecht eredivisie elftal en Cr7 / Wijnaldum. Daarbij mag het gewoon volgens de spelregels van deze gamemode dus snap het gejank niet zo.

Dan komt het verwijt dat je enorm veel bal bezit speelt en WL style speelt. Duurt weer 100 jaar voordat een input doorkomt dus kan er ook vrij weinig aan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-09 14:54
Bwlachelijk dat het uberhaupt kan. Met een cr7 is het natuurlijk wel erg makkelijk om door 78 rated spelers te lopen. Ik hoop dat EA dit aanpakt en je geen spelers hoger dan 77 kan gebruiken. Ik begrijp ook dat mensen dit doen, maar zodra een spel bij start gepauzeerd werd was ik weg.
Maar, gelukkig heb ik het eredivisie gedeelte gehad.

[ Voor 12% gewijzigd door 038Zwolle op 12-01-2021 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
038Zwolle schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:22:
Bwlachelijk dat het uberhaupt kan. Met een cr7 is het natuurlijk wel erg makkelijk om door 78 rated spelers te lopen. Ik begrijp ook dat mensen dit doen, maar zodra een spel bij start gepauzeerd werd was ik weg.
Ze moeten de requirements simpelweg ook op de bank toepassen.
Het is toch bizar dat je anders 3/4 potjes met non-rare gold cards tegen Mbappe/Ronaldo staat.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:22:
Bwlachelijk dat het uberhaupt kan. Met een cr7 is het natuurlijk wel erg makkelijk om door 78 rated spelers te lopen. Ik begrijp ook dat mensen dit doen, maar zodra een spel bij start gepauzeerd werd was ik weg.
Tja maar ondertussen wel met overpowerd spelers spelen als dembele, mendy, kounde,militiao etc. Daarbij heeft zeker La Liga nogal wat overpowered spelers rond de 80 rondlopen als Vinicius etc.

Vind beetje pot verwijd de ketel verhaal. Daarbij nogmaals EA laat het toe
Bossie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:24:
[...]

Ze moeten de requirements simpelweg ook op de bank toepassen.
Het is toch bizar dat je anders 3/4 potjes met non-rare gold cards tegen Mbappe/Ronaldo staat.
Van mij ze volledig max 77 team toepassen dus ook wissel, dan is het temminste skill vs skill.

[ Voor 22% gewijzigd door Traeces op 12-01-2021 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Je hebt zelf de keus natuurlijk. 1 mbappe en een 83 met alleen maar 75/76 spelers, of een gebalanceerd elftal. Voor de huidige la liga objective had ik dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EATHBpD_I_TcdUOHteyKkUUPIT4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XdHbKGxx81SOIfmBgvA7zKN6.jpg?f=fotoalbum_large

Op 1100 skill rating misschien 19 potjes nodig gehad. En ik ben geen skiller, maar zet de poppetjes gewoon op de goede plek. 4222 met vini en Carrasco (of dembele) up top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Messje schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:35:
Je hebt zelf de keus natuurlijk. 1 mbappe en een 83 met alleen maar 75/76 spelers, of een gebalanceerd elftal. Voor de huidige la liga objective had ik dit.

[Afbeelding]

Op 1100 skill rating misschien 19 potjes nodig gehad. En ik ben geen skiller, maar zet de poppetjes gewoon op de goede plek. 4222 met vini en Carrasco (of dembele) up top.
Dat bedoel ik je heb een behoorlijk OP elftal , qua eredivsie ben je vrij snel uitgekeken ( ben er ook eerlijk in speel niet met ajacieden dus heb minder keus ).

Maar eredivsie vs La liga is wel een ding en ik speel op 1800 rating. Vandaag ook wat tegenstanders tegen gehad waar ik serieus het idee van had dat die niet op div 2 zaten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Traeces schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:26:
[...]

Tja maar ondertussen wel met overpowerd spelers spelen als dembele, mendy, kounde,militiao etc. Daarbij heeft zeker La Liga nogal wat overpowered spelers rond de 80 rondlopen als Vinicius etc.

Vind beetje pot verwijd de ketel verhaal. Daarbij nogmaals EA laat het toe

[...]
Vinicius mendy ed kan ik nog mee leven . Maar Ronaldo mbappe etc heb ik geen zin aan. Maar ik hoop dat ze er een max rating aan gaan geven ipv dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:43:
[...]

Vinicius mendy ed kan ik nog mee leven . Maar Ronaldo mbappe etc heb ik geen zin aan. Maar ik hoop dat ze er een max rating aan gaan geven ipv dit
Ben het met je eens laat ze maar lekker max 77 rated spelers doen. Word ook een stuk leuker qua skills tegen over elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:45:
[...]

Ben het met je eens laat ze maar lekker max 77 rated spelers doen. Word ook een stuk leuker qua skills tegen over elkaar.
Gewoon max 77 gemiddeld, met 3 zilveren. En geen 84+ spelers. Zoiets.
Maar ook op dit moment geniet ik wel van de MM mogelijkheden. Net als de zilveren challenges. Altijd een prettige wijziging van spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Eredivisie was behoorlijk pittig ook. PoTM Felix was bijzonder moeilijk af te stoppen met mijn eredivisie clubje. Voorin had ik malen en if linssen ( die net zo slecht is als spits in fifa als bij feyenoord) SR 1950 ish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Traeces schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:41:
[...]

Dat bedoel ik je heb een behoorlijk OP elftal , qua eredivsie ben je vrij snel uitgekeken ( ben er ook eerlijk in speel niet met ajacieden dus heb minder keus ).

Maar eredivsie vs La liga is wel een ding en ik speel op 1800 rating. Vandaag ook wat tegenstanders tegen gehad waar ik serieus het idee van had dat die niet op div 2 zaten haha.
Het was vijf eredivisie spelers toch? Je beperkt jezelf nogal :+, maar combineer het met Ake, Van Aanholt en je hebt echt een prima elftal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:54:
Eredivisie was behoorlijk pittig ook. PoTM Felix was bijzonder moeilijk af te stoppen met mijn eredivisie clubje. Voorin had ik malen en if linssen ( die net zo slecht is als spits in fifa als bij feyenoord) SR 1950 ish
Hahah heeft hij een keer gescoord mag hij 90 min op de bank :o

Maar dat is het dus overal is la Liga veel makkelijker dan eredivisie zeker op een hoger sr.
Messje schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:56:
[...]
Het was vijf eredivisie spelers toch? Je beperkt jezelf nogal :+, maar combineer het met Ake, Van Aanholt en je hebt echt een prima elftal.
7 :) daarbij moet je ook nog scoren en assists geven . Scoren met cr7 is geen uitdaging. Me 75 kerk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Traeces schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:00:
[...]

7 :) daarbij moet je ook nog scoren en assists geven . Scoren met cr7 is geen uitdaging. Me 75 kerk wel.
Kerk was best prima eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
78 malen is ook prima, of mag psv ook niet😅 gelukkig kon ik alle spelers gewoon gebruiken als zwollenaar.

Nieuwe objectives. Fut champions player pick bij 10, 16 en 22 keer

[ Voor 24% gewijzigd door 038Zwolle op 13-01-2021 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Messje schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:15:
[...]

Kerk was best prima eigenlijk.
Die kerk doet echt niks ingame behalve beetje staan bij mij :P Vind Boadu dan een stuk fijner spelen b.v. Moet zeggen Senesi valt me echt positief op ingame buiten ze snelheid. Duels wint hij echt alles.
038Zwolle schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:19:
78 malen is ook prima, of mag psv ook niet😅 gelukkig kon ik alle spelers gewoon gebruiken als zwollenaar.

Nieuwe objectives. Fut champions player pick bij 10, 16 en 22 keer
Hahaha nee gebruik gewoon PSV spelers.

Die Fut champions pick objectives zijn alleen voor TOTW die deze week gereleased word toch ? Helaas word die niet heel geweldig als ik de voorspellingen zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Traeces schreef op woensdag 13 januari 2021 [~Traeces] 08:40:
[...]

Die kerk doet echt niks ingame behalve beetje staan bij mij :P Vind Boadu dan een stuk fijner spelen b.v. Moet zeggen Senesi valt me echt positief op ingame buiten ze snelheid. Duels wint hij echt alles.

[...]
Op welke plek met welke instructies? Bij mij rende hij echt de hele tijd op en neer op rm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Traeces schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 08:40:
[...]

Die Fut champions pick objectives zijn alleen voor TOTW die deze week gereleased word toch ? Helaas word die niet heel geweldig als ik de voorspellingen zie.
Ja, waarschijnlijk vandaar ook die objective. In Engeland was het FA Cup weekend dus die tellen sowieso niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
fifanoob schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:09:
[...]

Bedoel je icon swaps? Want die zijn er namelijk al.
Ja die bedoel ik, maar komt er later in het jaar weer zoiets of is dat maar 1x in het jaar?
Dan weet ik of het nut heeft om ze te bewaren om later een betere reward te krijgen.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
daltona schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:34:
[...]

Ja die bedoel ik, maar komt er later in het jaar weer zoiets of is dat maar 1x in het jaar?
Dan weet ik of het nut heeft om ze te bewaren om later een betere reward te krijgen.
Je kan ze niet mixen. De huidige swaps tokens zijn alleen geldig voor icon swaps 1. De nieuwe zullen later ook een iets ander design hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkit222
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-04 20:10
Ik heb laatst zo'n FGS swap event gekeken via Twitch. Maar nu ontvang ik een duplicate swap player. Hebben mensen hier toevallig hetzelfde?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eTWscGXFR5ZkNQaz54Qw5MyVh1s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BeV4QvQjAbes8Zb7zucRPHD3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
Checkit222 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:54:
Ik heb laatst zo'n FGS swap event gekeken via Twitch. Maar nu ontvang ik een duplicate swap player. Hebben mensen hier toevallig hetzelfde?

[Afbeelding]
Die heb ik ook gekregen. Omdat ik een twitch stream van ea aan had staan volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gisteravond toch wat vreemds in rivals. Ik probeerde ff mijn Bundesliga + Robben/Klaiber opstelling en speelde tegen een La Liga team. Hij had Ramos (71 pace) en Varane achterin staan. Ik speel voorin met Haaland. Met Gnabry, Robben, Cunha en Coman erachter. Ik stak regelmatig weg. Maar Ramos hield ze allemaal gemakkelijk bij. Dat vond ik al vreemd, maar nu het meest vreemde. Ik kwam er ongeveer 3 a 4x met Haaland (met 96 Acceleration en 99 sprint speed.) door en pakte een voorsprong van 1 a 2 meter. Normaal gesproken voldoende tegen een Ramos me dunkt.
Maar ineens "teleporte" de verdediger naast Haaland en pakte hij de bal af. Iemand dat ooit gezien? Ik had geen verbindingsproblematiek ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Checkit222 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:54:

[Afbeelding]
Hier ook dubbel, heb 2 tokens ingeleverd en kon daarna deze weer naar de club versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkit222
  • Laatst online: 19-04 20:10
dutchgio schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:02:
[...]

Hier ook dubbel, heb 2 tokens ingeleverd en kon daarna deze weer naar de club versturen.
Raar dat het mogelijk is om een dubbele te krijgen. Ik ga deze dan ook maar alvast inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Moet je die streams live hebben bekeken om in aanmerking te komen voor de token? Of kun je ook gewoon nakijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Prosac schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:11:
Moet je die streams live hebben bekeken om in aanmerking te komen voor de token? Of kun je ook gewoon nakijken?
Lijkt me dat het alleen werkt bij live kijken..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:09
Gisteren na 3 weken niet gespeeld te hebben even wat sbc's gedaan.

Komt dit uit de untradable megapack lopen..

Toch nog Pack luck dit jaar?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ACbWNbG463o5XqH_n22Dfy4xbf4=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NNnBwy5WJ0TjarqPzZabNxcy.jpg?f=fotoalbum_small

Tevens nog een 84+ sbc gedaan.

Krijg ik bij mijn Player Pick opties Kante erbij _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door MustacheNick op 13-01-2021 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:00:
Gisteravond toch wat vreemds in rivals. Ik probeerde ff mijn Bundesliga + Robben/Klaiber opstelling en speelde tegen een La Liga team. Hij had Ramos (71 pace) en Varane achterin staan. Ik speel voorin met Haaland. Met Gnabry, Robben, Cunha en Coman erachter. Ik stak regelmatig weg. Maar Ramos hield ze allemaal gemakkelijk bij. Dat vond ik al vreemd, maar nu het meest vreemde. Ik kwam er ongeveer 3 a 4x met Haaland (met 96 Acceleration en 99 sprint speed.) door en pakte een voorsprong van 1 a 2 meter. Normaal gesproken voldoende tegen een Ramos me dunkt.
Maar ineens "teleporte" de verdediger naast Haaland en pakte hij de bal af. Iemand dat ooit gezien? Ik had geen verbindingsproblematiek ofzo.
Dat is simpelweg lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Opzich is het wel redelijk logisch dat een speler aan de bal trager is dan een speler zonder bal.
Zie in echt voetbal bij 90% van de gevallen dat een aanvaller aan de bal wordt ingehaald door een verdediger.

Zonder bal is echter een ander verhaal.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Valandil schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:36:
[...]

Opzich is het wel redelijk logisch dat een speler aan de bal trager is dan een speler zonder bal.
Zie in echt voetbal bij 90% van de gevallen dat een aanvaller aan de bal wordt ingehaald door een verdediger.

Idd, maar dat “teleporten” is een indicator dat datgene op jouw scherm en op de gameserver simpelweg out of sync is.

Door dit soort issues zijn pressure tactics ook zo populair, want als je 1 seconde achter de feiten aan loopt dan is er vrijwel geen reactie meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Prosac schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:00:
Lastig om te zeggen maar de dribbel stats zijn ook belangrijk daarbij. Sprint speed is zonder bal. Bovendien heeft Ramos en Leporte ongetwijfeld een chemistry kaartje erop zitten met extra pace. Waardoor ze dus ook weer wat sneller worden, jij met bal wordt langzamer. Dan zit je bijna op zelfde snelheid.
Als je de ruimte er voor hebt kan je met je rechterstick 2x snel vooruit tikken dan tikt je speler de bal wat verder voor je uit en kan je wat harder weer sprinten omdat je klein stukje geen bal voor je voeten hebt. Ik gebruik het vooral met mijn vleugelspelers om zo de backs voor te blijven als ik in sprint duel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 17:05
Deze fifa voor het eerst vol overgestapt naar een NL team en dankzij de SBC's toch een heel leuk team mee kunnen maken, dit speelt echt als een zonnetje :) de 3-5-2 van NeilGuides speelt erg fijn.

https://www.futbin.com/21/squad/5165252

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Valandil schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:36:
[...]

Dat begrijp ik inderdaad wel, maar vond het teleporten zo opvallend. Vooral omdat er niet echt lag leek te zijn op andere momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:35
Moet zeggen dat ik de verbindingen met online spelen sws om te janken vind de laatste tijd. Zowel bij Rivals als friendlies zit ik met het rood knipperende symbool en verspringend beeld vooral als ik uit speeld🤬

Verbinding helemaal nagelopen maar die zeer stabiel op 100 mb

[ Voor 18% gewijzigd door Augy op 13-01-2021 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:06:
Moet zeggen dat ik de verbindingen met online spelen sws om te janken vind de laatste tijd. Zowel bij Rivals als friendlies zit ik met het rood knipperende symbool en verspringend beeld vooral als ik uit speeld🤬

Bij mij ook het is echt dramatisch, maakt niet uit welke game mode. Enige wat wel goed te spelen is zijn drafts.
Zoals je aangeeft is dat gezeik ook echt altijd bij uitwedstrijden bij mij.

Zal wel te maken hebben dat de halve wereld thuis zit i.v.m. corona en hierdoor gaat gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Laatst online: 07-07 09:24
Gurbuh schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:36:
[...]

Je kan ze niet mixen. De huidige swaps tokens zijn alleen geldig voor icon swaps 1. De nieuwe zullen later ook een iets ander design hebben.
Duidelijk, bedankt voor de info _/-\o_

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac

Zelfde hoor. Gisteravond ging het op zich wel, maar over het algemeen is het vrijwel onspeelbaar tussen 20:00 en 22:30. Modem in bridgemode gezet en een QOS ingesteld op de router erachter, maar helaas. Dan moet het toch echt aan EA liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
KaasNinja schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:49:
Deze fifa voor het eerst vol overgestapt naar een NL team en dankzij de SBC's toch een heel leuk team mee kunnen maken, dit speelt echt als een zonnetje :) de 3-5-2 van NeilGuides speelt erg fijn.

https://www.futbin.com/21/squad/51637591
Jouw linkje doet het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaasNinja
Vreemd, heb een nieuwe gemaakt : https://www.futbin.com/21/squad/5165252

Deze doet het (nog) wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
KaasNinja schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:50:
[...]

Vreemd, heb een nieuwe gemaakt : https://www.futbin.com/21/squad/5165252

Deze doet het (nog) wel. :)
Ah deze werkt wel. Leuk team hoor! Tov van de andere 352 tactieken, is het gebruik van pure aanvallers op de lm en rm posities, deze ga ik ook eens uitproberen! Wat zijn jouw ervaringen in het verdedigend opzicht? Mis je soms niet een lr/rb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaasNinja
_Uploader_ schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:55:
[...]

Ah deze werkt wel. Leuk team hoor! Tov van de andere 352 tactieken, is het gebruik van pure aanvallers op de lm en rm posities, deze ga ik ook eens uitproberen! Wat zijn jouw ervaringen in het verdedigend opzicht? Mis je soms niet een lr/rb?
Totaal niet zelfs, ik merk zelfs dat het verdedigen makkelijker gaat. Robben en Van Bergen heb ik ook ingesteld dat ze altijd teruggaan om te verdedigen en dat werkt prima.
Ik heb sinds de 3-5-2 ook geen tegengoal meer gehad van een snelle vleugelaanvaller.

Al helpt het ook wel om Klaiber achterin te hebben staan, met die snelheid sta ik wel veilig.
Koeman in het midden is echt een beest :)

Deze gebruik ik : YouTube: META ELITE TACTICS POST PATCH 4231/433/352/442 Set up To Get More Wi...

Met als aanpassing dat mijn CAM en spitsen standaard op Stay Forward staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
KaasNinja schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:05:
[...]

Totaal niet zelfs, ik merk zelfs dat het verdedigen makkelijker gaat. Robben en Van Bergen heb ik ook ingesteld dat ze altijd teruggaan om te verdedigen en dat werkt prima.
Ik heb sinds de 3-5-2 ook geen tegengoal meer gehad van een snelle vleugelaanvaller.

Al helpt het ook wel om Klaiber achterin te hebben staan, met die snelheid sta ik wel veilig.

Deze gebruik ik : YouTube: META ELITE TACTICS POST PATCH 4231/433/352/442 Set up To Get More Wi...

Oh dat klinkt wel erg positief! Ja die video heb ik net gezien door jouw eerdere post. Super, ik zal het gaan proberen met het volgend team. Maar eens even kijken welke speler op de beste positie terecht kan. En met 1.7 mil. verkeer ik in een luxe positie.
https://www.futbin.com/21/squad/3887697

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie

Ik had dit een paar weken geleden, dat rode symbool was gewoon een knipperlicht en het beeld stotterde regelmatig.

Ik heb dit toendertijd opgelost door mijn internet verbinding opnieuw opnieuw te creëren op mijn ps4. Hierna werkt het weer zoals verwacht. Het enige wat veranderd was in de settings is dat er een andere DNS was geconfigureerd (automatisch).

@KaasNinja
Idd, 352 met twee snelle CBs aan de buitenkanten verdedigt prima (walker, adama hier) en steekballetjes etc zijn dan prima op te vangen. Met 4ATB zijn het in dezelfde situaties vaak je tragere “normale” CBs die dezelfde duels toch vaak verliezen (Mbappe/Rashford :/ ).

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 13-01-2021 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
_Uploader_ schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:23:
[...]

Oh dat klinkt wel erg positief! Ja die video heb ik net gezien door jouw eerdere post. Super, ik zal het gaan proberen met het volgend team. Maar eens even kijken welke speler op de beste positie terecht kan. En met 1.7 mil. verkeer ik in een luxe positie.
https://www.futbin.com/21/squad/3887697
Prima team !
Vraag me af hoe dat speelt met die spelers, ik gok dat de CDM's niet altijd in positie zullen staan vanwege hun Workrates maar dat merk je snel genoeg :)
Ik had Depay eerst ook in de spits maar dat was het net niet voor mijn gevoel, op de CAM positie speelt hij wel een stuk fijner. ik ben niet van de skillmoves dus dat zal er ook wel mee te maken hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Ik heb vorige week een dupe untradeable Base Mattheus gepacked. Vandaag is de laatste dag dat ik hem kon restoren. Hij staat nu weer bij de unassigned items.

Ik heb in mijn quick sell 0 restores over, reset is over 1 dag en 4 uur. Als ik die kaart weer discard vandaag. Kan ik hem dan over 5 dagen weer restoren? En kan ik hem nu al discarden of pas nadat de restores reset zijn?

Hopelijk komt er snel een sbc waar ik hem in kan gooien, al voelt het wel zuur zo een topper te dumpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
KaasNinja schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:05:
[...]

Aanvullende vraag: Mis je ook geen snelheid achterin met Koeman en Baumgartl?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaasNinja
MadMoody schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:35:
[...]

Aanvullende vraag: Mis je ook geen snelheid achterin met Koeman en Baumgartl?
Dat gevoel heb ik niet, maar soms glipt er wel eens een Mbappe doorheen in het midden en als die begint met rennen dan is het einde oefening met een Koeman of Baumgartl :+ , het is nu meer dat Klaiber dit soort situaties voorkomt. Ik zit er wel aan te denken om Baumgartl te wisselen met Rulebreaker Dumfries. Zodat ik aan beide kanten ben voorzien van snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:43
KaasNinja schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:48:
[...]

Dat gevoel heb ik niet, maar soms glipt er wel eens een Mbappe doorheen in het midden en als die begint met rennen dan is het einde oefening met een Koeman of Baumgartl :+ , het is nu meer dat Klaiber dit soort situaties voorkomt. Ik zit er wel aan te denken om Baumgartl te wisselen met Rulebreaker Dumfries. Zodat ik aan beide kanten ben voorzien van snelheid.
Rulebreaker Dumfries bestaat toch niet? Kan hem in elk geval niet vinden op Futbin...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
kw_nl schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:03:
[...]

Rulebreaker Dumfries bestaat toch niet? Kan hem in elk geval niet vinden op Futbin...
https://www.futbin.com/21/player/26332/Denzel%20Dumfries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:43
Ah, zijn dat rulebreakers. Dacht dat die altijd een andere positie hadden, hoopte even op een Dumfries CB.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Laatst online: 11-09 13:59
Bijna iedereen houdt zich bij de Icon Swaps aan de ongeschreven ‘golden goal’ regel. Zo ook ik, mits mijn tegenstander mij niet dwingt met goal celebrations en pauze’s te leaven. Ik kwam na 2 kansen gemist te hebben 1-0 achter, dansje, replay en pauze helemaal af laten lopen. Vervolgens een berichtje in mijn inbox “1-0 achter = leaven” vervolgens worden mij ziektes toegewezen en leg ik netjes uit dat ik zelf ook een pauze knop heb :)

De wedstrijd gaat door, 2-0 zelfde verhaal, nog een berichtje. Ik maak snel 2-1 en 2-2 om vervolgens te leaven. Wat is een groot deel van de community toch triest. Ik zet mijn privacy instellingen voor berichten wel weer op ‘alleen vrienden’ :+ al die onzin voor een spelletje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:56:
Bijna iedereen houdt zich bij de Icon Swaps aan de ongeschreven ‘golden goal’ regel. Zo ook ik, mits mijn tegenstander mij niet dwingt met goal celebrations en pauze’s te leaven. Ik kwam na 2 kansen gemist te hebben 1-0 achter, dansje, replay en pauze helemaal af laten lopen. Vervolgens een berichtje in mijn inbox “1-0 achter = leaven” vervolgens worden mij ziektes toegewezen en leg ik netjes uit dat ik zelf ook een pauze knop heb :)

De wedstrijd gaat door, 2-0 zelfde verhaal, nog een berichtje. Ik maak snel 2-1 en 2-2 om vervolgens te leaven. Wat is een groot deel van de community toch triest. Ik zet mijn privacy instellingen voor berichten wel weer op ‘alleen vrienden’ :+ al die onzin voor een spelletje 8)7
Ik heb het ook weer uitgezet dat gejank continu van die kindjes. Vorige keer weer een waarschuwing gehad van sony omdat ik iemand een klootzak noemde die mij berichten stuurde en lastig viel. Dan ook nog zo zielig zijn om me te reporten echt te triest voor woorden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Laatst online: 15-07-2024
Is de 86+ upgrade de sbc waard? Om er 30k in te stoppen voor aanvullende spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
ik had er sterling uit en dat is in principe al een loss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
saert schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 20:50:
Is de 86+ upgrade de sbc waard? Om er 30k in te stoppen voor aanvullende spelers?
Ik heb gisteren Frenkie en Allisson gediscard, maar wacht denk ik nog even op wat er nog meer komen gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
DeeleNL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:56:

je kan zelf de replay skippen toch? Om eerlijk te zijn snap ik ook niet waarom je niet gewoon leaved.. Maar omdat iemand een dansje doet wil je niet leaven? En dan ga je bij 2-2 stand zelf leaven. Nou niet lullig bedoeld maar dat vind ik ook beetje droevig..
Wat maakt het uit dat hij op pauze drukte? Je kan dan toch gewoon quiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vandaag weer precies waarom ik liever geen Rivals speel. Delay, achterlijk gedribbel, rondjes draaien en dragbacks continu en als klap op de vuurpijl de meeste idiote ballen zoals knikkers om maar niet te spreken over de roze lijnen enz 😂

Ow en divisie 5 is best hoog gegrepen voor mij waardoor ik regelmatig een potje met het zweet in de bilnaad zit 😂 (maar word wel langzaam beter denk k dan maar 😂)

PS de AI in SB is ook 'on steroids' 😂

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 13-01-2021 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ePPBYe-HOzuE2da9rGHEC7uxUQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gdJ2yryjHfC52Rk3HOegWFUd.png?f=fotoalbum_large

oke, vandaag benzema uit een 80+ gepacked.
Nu ben ik even aan het puzzelen hoe ik wil gaan spelen. (start met alles op 10 chem)
diego carlos is gratis kan ik nog switchen voor casemiro, denayer if of kimpembe if

wie op de wingers en wie cam en spits?
Wingers maken bij mij niet de meeste doelpunten omdat ze ook een beetje mee verdedigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Geestig, ik dacht: "Headliner Hinteregger was toch 84?"
Maar ik zie dat hij in TOTW zit, dus hij is nu naar 86 gegaan.
Hakimi zit ook in TOTW, dus mijn Hakimi OTW is eindelijk ook eens omhoog gegaan. _O_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Dit bedoel ik ,dit heb ik wed na wed ,hier is niet tegen te spelen ,en ja ik weet hoe ik moet schieten ,maar krijg blijkbaar alles tegen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZjgGXGLQXC5mVbNSSB52Y6uEq6s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a7xUkYZCYFzTtgTC1KaeN2TZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:46
Ik heb nu 18 ongeopende packs klaarstaan. En daar komen morgen nog een aantal bij van de division rivals competitie.

Iemand nog tips wanneer ik die het beste kan openen? Ik zat te denken rond de toty, maar ik begin mij langzaam af te vragen of dat wel zo verstandig is.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Markvd1984 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:07:
Dit bedoel ik ,dit heb ik wed na wed ,hier is niet tegen te spelen ,en ja ik weet hoe ik moet schieten ,maar krijg blijkbaar alles tegen
[Afbeelding]
Een schot op goal is niet altijd direct een kans. Als je schiet, en je schiet tegen de verdedigers aan, is het eigenlijk niet eens een kans. Weten wanneer je moet schieten, kappen en draaien is nog veel belangrijker dan heel veel schoten “op doel”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
30k is wel veel. Varane kwam er bij mij uitlopen, maar het kan net zo goed een misser zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
WasBak schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:10:
[...]

Een schot op goal is niet altijd direct een kans. Als je schiet, en je schiet tegen de verdedigers aan, is het eigenlijk niet eens een kans. Weten wanneer je moet schieten, kappen en draaien is nog veel belangrijker dan heel veel schoten “op doel”.
Klopt ik liep daadwerkelijk gewoon op de keeper af , snapte er niks van ,scoort hij in de ,93 mij 2-2 terwijl 1 min blessuretijd was ,soms denk ik echt dat sommige wedstrijden scripted zijn ,ter stegen heb ik in het doel maar weet zeker dat hij net zoveel tegen houdt als een keeper van een 8e elftal amateur club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
_Uploader_ schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:11:
[...]

30k is wel veel. Varane kwam er bij mij uitlopen, maar het kan net zo goed een misser zijn.
Bij mij koulibali helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
cubert20 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 21:42:
[Afbeelding]

oke, vandaag benzema uit een 80+ gepacked.
Nu ben ik even aan het puzzelen hoe ik wil gaan spelen. (start met alles op 10 chem)
diego carlos is gratis kan ik nog switchen voor casemiro, denayer if of kimpembe if

wie op de wingers en wie cam en spits?
Wingers maken bij mij niet de meeste doelpunten omdat ze ook een beetje mee verdedigen
Neymar en Benzema in de spits, Robben RM, Mollet Cam en Aouar LM. Het probleem is dat Mollet en Aouar nogal gelijk zijn.

Hmm, ik ben Marquinhos helemaal vergeten tijdens mijn puzzels... 8)7 Kan baby Blanc weer in de verkoop. Is wel een monster trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Doe eens totw Frenkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Penalty veroorzaakt en gemist . Deze week vast niet 😅

[ Voor 178% gewijzigd door 038Zwolle op 14-01-2021 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:09
Ik kreeg er David Silva uit dus... Voor mij was hij het niet waard. Had Untradeable Beckham en Courtois ingeleverd. :+ :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Laatst online: 11-09 18:44
Hoezo doe je die daarin? best stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Partybag wil ik nog wel doen omdat je dan in ieder geval een special card krijgt, maar een 86+ is het waarschijnlijk niet waard aangezien de 84+ kaarten op de markt nu ook vrij duur zijn. Dat is een slechte manier om van je hoge fodder af te komen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Laatst online: 11-09 18:44
Had net Oblak dubbel. Toch Van Dijk terug. En een Neymar Jr, Kroos en Rashford :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Best fijn als je kaarten zich ongemerkt upgraden :)

Had van de week Hinteregger HL gekocht omdat ik nog een sterke CV nodig had naast Akanji in het Bundesliga-team. Krijgt 'ie deze week meteen een IF en dus een upgrade naar 86. Gisterenmiddag één pot mee gespeeld (toen nog 85-rated) en hij zat echt overal tussen en is voor mijn speelstijl snel genoeg. Anders kan Akanji de boel wel opvangen. Daarnaast heeft Hakimi ook weer een IF dus zijn OTW heeft er ook weer een punt bij.

Nu hopen dat Manchester City de komende twee potten wint en ook Real Madrid een goede reeks gaat draaien, zodat Mahrez en Benzema HL een upgrade krijgen. >:)
Bossie schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:20:
Navas uit PP, Walker/Chiellini als extra zakcentje uit picks.

Tweede PP was 82,81,76 :+
Navas heb ik ook al twee keer gepackt uit de PP :P Die tweede ging toen de Mahrez SBC in, nu pack ik ook alleen maar 80, 81-rated players. M'n club is nu overigens best wel heul erg leeg. Wel een lading Silvers en Bronzes. Ach tja, m'n teams zijn aardig op orde en heb nog 200k staan plus een aantal verhandelbare spelers als zakcentje :)

[ Voor 30% gewijzigd door allstarted1 op 14-01-2021 09:24 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Navas uit PP, Walker/Chiellini als extra zakcentje uit picks.

Tweede PP was 82,81,76 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Had geen wl gedaan kiezen uit 65000 uit of 4 pakketten,helaas zat niks in de pakketten,verkeerd gegokt 😅

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:07:
[Afbeelding]
Echt serieus :F :F Als je 14 schoten op doel heb en maar 2x scoort doe je gewoon zelf iets verkeerd. Dan schiet je gewoon vanaf alle mogelijk standen op doel.

Ook als je 1 op 1 op de keeper komt kan je ook gewoon echt missen als je normaal schiet, bij een low driven shot scoor ik haast altijd.

Echt stop gewoon een keer met van alles de schuld te geven en ga het eens bij je eigen zoeken ongelooflijk zeg. |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Goretzka HL uit een pakketje van de WL :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Ik hoop dat ze nu maar eens snel met de player objective voor Portugal of Schotland komen (ala van Bergen), die stapel spelers in mijn club zitten met smart te wachten om verkocht te worden.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:26:
Had geen wl gedaan kiezen uit 65000 uit of 4 pakketten,helaas zat niks in de pakketten,verkeerd gegokt 😅
Untradeable packs gekozen? Why???? Je hebt al zoveel spelers in je club waar je niks mee kan die untradeable zijn. En dan straks weer zeuren dat je er niet uitkomt met je opstelling.

Sorry hoor maar dan maak je ook geen slimme keuzes..

[ Voor 15% gewijzigd door fifanoob op 14-01-2021 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
dutchgio schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:51:
Partybag wil ik nog wel doen omdat je dan in ieder geval een special card krijgt, maar een 86+ is het waarschijnlijk niet waard aangezien de 84+ kaarten op de markt nu ook vrij duur zijn. Dat is een slechte manier om van je hoge fodder af te komen. :)
Dubbele Courtois uit de onverhandelbare Rivals beloningen, toch maar de 86+ gedaan. En dan Hummels er voor terug. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Aangezien k een nagenoeg lege club had en de goedkoper sbc niet eens meer kon doen voor untradable packs gekozen. Tadic, Onana en tagliafico gehad. Tog handig die groene links 😂

Verder genoeg troepjes en weet wat in de club zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Tot mijn verbazing D1R2 behaald in plaats van D1R1, erg jammer want ik wilde de ultimate packs bewaren voor TOYS. Kennelijk waren er meer met dat idee en is 13810 punten niet meer genoeg voor rank 1. :'(

Rivals D1 rewards packs bewaar ik voor TOTY, uit de red picks had ik Navas (89). Prima fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
M@cer schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:38:
Ik hoop dat ze nu maar eens snel met de player objective voor Portugal of Schotland komen (ala van Bergen), die stapel spelers in mijn club zitten met smart te wachten om verkocht te worden.
Ik heb vrijwel alle tradable kaartjes eerder deze week verkocht, bijna alles ging voor minimaal 1000.

Laat anderen maar gokken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:41:
[...]

Untradeable packs gekozen? Why???? Je hebt al zoveel spelers in je club waar je niks mee kan die untradeable zijn. En dan straks weer zeuren dat je er niet uitkomt met je opstelling.

Sorry hoor maar dan maak je ook geen slimme keuzes..
Nee heb tradeable gekozen , hoopte op 85+ spelers die ik mss kon verkopen aangezien de prijzen nu hoog zijn
Untradeable doe ik absoluut niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:27:
[...]

Echt serieus :F :F Als je 14 schoten op doel heb en maar 2x scoort doe je gewoon zelf iets verkeerd. Dan schiet je gewoon vanaf alle mogelijk standen op doel.

Ook als je 1 op 1 op de keeper komt kan je ook gewoon echt missen als je normaal schiet, bij een low driven shot scoor ik haast altijd.

Echt stop gewoon een keer met van alles de schuld te geven en ga het eens bij je eigen zoeken ongelooflijk zeg. |:(
Haha kijk jij is naar je internet verbinding ipv klagen of lag mss ligt het gewoon aan jou vriend ,

Ik weet daadwerkelijk wel hoe ik moet schieten geplaats etc maar heb gewoon vaak wed dat een keeper alles opeens stopt,en bij mij daadwerkelijk alles erin vliegt
Pagina: 1 ... 77 ... 158 Laatste