Als je gelezen. Had pack ik idd redelijke spelers alleen niks is verhandelbaar en heb veel spelers gekocht voor de icon SBc waar garrincha uit kwamTraeces schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:12:
[...]
Als je met die opstelling speelt die je hier eerder poste vind ik dat niet zo vreemd. Amper verdedigende spelers.
Ga nou eens back to basic , stop met dat continu rommelen met tactieken en opstellingen. Vraag niet steeds hier naar mensen hun opstellingen en speelstyle en ga kijken wat je ZELF fijn vind qua opstelling en spelers. Wat fijn voor mij speelt kan voor jouw een drama zijn qua speelstyle.
Daarbij zag ik je ook vaak genoeg klagen over dat je amper coins heb voor dure spelers. Maar zie wel echt een hele lading sbc spelers. Ga gewoon eens sparen voor een enorme upgrade ipv van die spelers die over 2 maanden niet meer goed genoeg zijn maar je wel een lading coins / spelers kosten.
Ik vind het lastig afstand te nemen van son rashford enzo en ik kan ze ook niet verkopen
Dat is mijn punt ik probeer juist wat anderen doen te kijken of het werkt omdat mijn opstelling tactiek blijkbaar niet goed werkt