<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Hier zelfde!kw_nl schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:54:
Normaal gesproken hark ik op maandag allemaal goude spelers voor 700 binnen, maar vandaag noppes...
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Erg dik! Ik heb er zo’n 10 gedaan, Hazard 88 als hoogste.Prosac schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:50:
Wat een besteding van mijn middagrust. Ff wat 80+ playerpicks samenstellen. Kijk eens wat daar uit kwam.
[Afbeelding]
Zou je niet wachten tot de upgrade packs rondom TOTY? Dan kunnen ze nog wel een keer exploderen..Hassiebassie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:57:
Ik ga de komende dagen even mijn club wat legen. Heerlijk cashen. Met ruim 2000 unlisted spelers en nog ongeveer 1000 gouden spelers in de club hark ik wel een paar miljoen binnen
Bedoel je icon swaps? Want die zijn er namelijk al.daltona schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:54:
weet iemand of ergens in dit jaar weer een mogelijkheid komt om icon points te sparen?
De upgrade verwacht ik niet eerder dan de normale tijd dat eventueel nieuwe content gereleased word.Markvd1984 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:03:
Iemand al upgrade klaiber malen ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
is ook lekker.DeeleNL schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:09:
[...]
Erg dik! Ik heb er zo’n 10 gedaan, Hazard 88 als hoogste.
Heb het idee dat die PP SBC beter "uitbetaald" dan de 82-88.
Werkte echt voor geen meter bij mij in Rivals/WL. In friendlies iets beter, misschien omdat mensen daar iets minder defensief spelen. Ben wel fan van dit soort aparte tactieken, maar deze skip ik even. Wellicht is het gewoon niet mijn speelstijlCapsaicin schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:14:
Voor de liefhebbers van exotische tactieken:
https://www.reddit.com/r/...ern_4231325_tactic_guide/
Klopt, ik zeg ook wat legen.Markuss schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:03:
[...]
Zou je niet wachten tot de upgrade packs rondom TOTY? Dan kunnen ze nog wel een keer exploderen..
Ik verkoop er 100, dan kan ik donderdag weer wat inkopen
Haha, dit belooft niet veel goeds, maar ik ga het vanavond toch uitproberen. Ik heb al veel van de spelers die hij adviseert. Met welke spelers speelde jij? En hoeveel wins haal je gewoonlijk in de WL?Gurbuh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:55:
[...]
Werkte echt voor geen meter bij mij in Rivals/WL. In friendlies iets beter, misschien omdat mensen daar iets minder defensief spelen. Ben wel fan van dit soort aparte tactieken, maar deze skip ik even. Wellicht is het gewoon niet mijn speelstijl
10 depth is gewoon leuk, het is vaak win big or lose bigCapsaicin schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:42:
[...]
Haha, dit belooft niet veel goeds, maar ik ga het vanavond toch uitproberen. Ik heb al veel van de spelers die hij adviseert. Met welke spelers speelde jij? En hoeveel wins haal je gewoonlijk in de WL?
Ik probeer hem ook ff
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 11-01-2021 16:02 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Al die moeite is het me niet waard voor een baby of mid icon.
De kans dat ik daar iets leuk uit pak is misschien 5%
Straks heb ik een paar miljoen en kan ik eindelijk echt beginnen met handelen
Idd, ik ben overigens tot nu maar 2 spelers uit swaps tegen gekomen (Hagi, Rijkaard) waarbij vorig jaar je de swaps spelers vrijwel elk online potje zag.Hassiebassie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 17:19:
Ik heb overigens voor de icon swaps gewoon voor de pakketten gekozen.
Al die moeite is het me niet waard voor een baby of mid icon.
De kans dat ik daar iets leuk uit pak is misschien 5%
Straks heb ik een paar miljoen en kan ik eindelijk echt beginnen met handelen
(Vidic ook tweemaal gezien, maar die telt niet echt
Ben koeman al vrij vaak tegen gekomen. Niet bijzonder sterk, maar die vrije trappen... of ik nu de muur, keeper beweeg of een speler in het doel parkeer, ze gaan er bijna allemaal in. Ik heb liever een penalty tegen dan een vrije trap van koemanBossie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:06:
[...]
Idd, ik ben overigens tot nu maar 2 spelers uit swaps tegen gekomen (Hagi, Rijkaard) waarbij vorig jaar je de swaps spelers vrijwel elk online potje zag.
(Vidic ook tweemaal gezien, maar die telt niet echt)
Valt me ook op. Al was van der Sar toen wel een nobrainer.Bossie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:06:
[...]
Idd, ik ben overigens tot nu maar 2 spelers uit swaps tegen gekomen (Hagi, Rijkaard) waarbij vorig jaar je de swaps spelers vrijwel elk online potje zag.
Zelf ben ik wel redelijk tevreden over Koeman.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Defensief sterk genoeg? Twijfel tussen hem en Rijkaard. Koeman lijkt me soepeler, beter voor jockeyen en beter in de pass, maar Rijkaard meer een echt blok beton waar spitsen moeilijk langskomen.kw_nl schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:37:
[...]
Valt me ook op. Al was van der Sar toen wel een nobrainer.
Idd, icm met Roberto Carlos voor weining toch of was dat later ?kw_nl schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:37:
[...]
Valt me ook op. Al was van der Sar toen wel een nobrainer.
Leuke speler inderdaad, maar Sandro is untradeable. Zat zelf te denken aan Neymar of een inform van Bruno Fernandes.fifanoob schreef op maandag 11 januari 2021 @ 00:45:
[...]
Die la van Milan hernandez? En dan in combi met varane.
Mits Alex Sandro tradebale is.
Andere kant staat zo ook prima.
Hij is defensief wel sterk, maar hij loopt te vaak mee met de aanval (terwijl die op stay back staat). Maar in het algemeen is het een prima verdediger die er bij mij waarschijnlijk wel de rest van fifa 21 erin blijft staan.DennisCle schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:42:
[...]
Defensief sterk genoeg? Twijfel tussen hem en Rijkaard. Koeman lijkt me soepeler, beter voor jockeyen en beter in de pass, maar Rijkaard meer een echt blok beton waar spitsen moeilijk langskomen.
Dat was toch later? Weet het niet meerBossie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:50:
[...]
Idd, icm met Roberto Carlos voor weining toch of was dat later ?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ik wil eigenlijk nog even de rival doelstellingen halen om met een rb te scoren en voorzetten te geven met een lb.
1e potje kom ik achter met 1-0 tegenstander pauzeert in de hoop dat ik stop. Zelfde met de 2 en 3-0 .. heeft hij 2180 SR blijkt achteraf terwijl ik op 1950 zit.
2e potje kom ik achter, tegenstand pauzeert. Scoor ik de gelijkmaker en krijg een penalty mee.... disconnect hij...
Laat die doelstellingen maar zitten.
doelstellingen waarbij je heel spastisch moet doen in rivals sla ik sowieso over.038Zwolle schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:24:
Wat een verschrikkelijke communty is dit soms ook.
Ik wil eigenlijk nog even de rival doelstellingen halen om met een rb te scoren en voorzetten te geven met een lb.
1e potje kom ik achter met 1-0 tegenstander pauzeert in de hoop dat ik stop. Zelfde met de 2 en 3-0 .. heeft hij 2180 SR blijkt achteraf terwijl ik op 1950 zit.
2e potje kom ik achter, tegenstand pauzeert. Scoor ik de gelijkmaker en krijg een penalty mee.... disconnect hij...
Laat die doelstellingen maar zitten.
is heel frustrerend ben ik vorig jaar achter gekomen.
Maar wat een triest volk zelfs in deze game modus echt bizar
Ik heb een grote hoeveelheid hoge ratings in mijn club en ik merk nu dat ik dubbele begin te krijgen. Nu zijn er nieuwe icon SBC’s en kan ik Keane of Owen letterlijk voor helemaal niets doen. Mijn club is dan weer schoon en de ervaring leert dat ik vrij snel weer hoge ratings heb.
Een aanvaller heb ik niet echt meer nodig, nu staat Llorente 84 naast Fernandes 90 op CVM. Met de Base/Mid Icon Pack heb ik hele slechte ervaringen: Moore en Pires. Ik ben al een tijdje op zoek naar een echt goede CVM. Heeft iemand ervaring met Keane, zou hij goed functioneren als CVM in 4-2-2-2? Of zouden jullie adviseren om de hoge ratings te houden?
[ Voor 5% gewijzigd door SH-FR op 11-01-2021 20:53 ]
lijkt mij niet super, goedkope icons zijn meestal niet heel goed.SH-FR schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:52:
Ik zit met een enorm dilemma:
Ik heb een grote hoeveelheid hoge ratings in mijn club en ik merk nu dat ik dubbele begin te krijgen. Nu zijn er nieuwe icon SBC’s en kan ik Keane of Owen letterlijk voor helemaal niets doen. Mijn club is dan weer schoon en de ervaring leert dat ik vrij snel weer hoge ratings heb.
Een aanvaller heb ik niet echt meer nodig, nu staat Llorente 84 naast Fernandes 90 op CVM. Met de Base/Mid Icon Pack heb ik hele slechte ervaringen: Moore en Pires. Ik ben al een tijdje op zoek naar een echt goede CVM. Heeft iemand ervaring met Keane, zou hij goed functioneren als CVM in 4-2-2-2? Of zouden jullie adviseren om de hoge ratings te houden?
Kun je eventueel ook een gokje wagen met de base/mid icon upgrade.
Ongeveer net zo duur en misschien haal je er wel iets beters uit, al is de kans natuurlijk klein.
Acuna hadden ze een paar uur na de wedstrijd geüpgraded...Prosac schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:06:
Zou Klaiber niet zijn update moeten hebben gehad nu?
EA is weer typisch EA.
Iemand anders zelfde probleem
ja vind ik ook jammer, maar die bewaar ik dan maar weer voor een goede SBC. Door mijn 85+ spelers goed te bewaren, heb ik vrij makkelijk Haaland, Robben en Gnabry kunnen doen.Markvd1984 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 21:40:
En het nadeel al mijn goede spelers onverhandelbaar, spelers met waarde en die goed zijn kan ik niet verkopen son en rashford bv kan ik ook niet kwijt
Ik heb nu ook weer een boel interessante, maar ga ze niet in een icon pack doen met het risico te eindigen met Litmanen ofzo.
post je team en spelers eens, kijk ik wat optimaal is voor je qua startopstelling.Markvd1984 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 21:39:
Liep vanavond voor geen meter afgezakt naar niveau 5 ,heb echt een probleem dat ik veel goede spelers heb en er alles aan doe ze in te passen word er echt gek van garrincha en Robben bv of Hernandez icon die ik eigenlijk niet op de bank wil zetten aouar hetzelfde ik heb zoveel aanvallend ingestelde spelers
Heb ik ook elk jaar, komt ook omdat er alleen maar betere spelers komen en spelers die in het begin goed waren, op een gegeven moment zijn ingehaald. Daarnaast inderdaad alle untradables.. Mijn bank bestaat op dit moment uit Baby Henry, Prime Koeman, Kante, IF Valverde, IF Werner, RTTF Promes en Freeze Verrati.. Erg zonde, met name van Koeman baal ik, maar vrees wel dat ik hem ga blijven gebruiken als hoogstens invaller.Markvd1984 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 21:39:
Liep vanavond voor geen meter afgezakt naar niveau 5 ,heb echt een probleem dat ik veel goede spelers heb en er alles aan doe ze in te passen word er echt gek van garrincha en Robben bv of Hernandez icon die ik eigenlijk niet op de bank wil zetten aouar hetzelfde ik heb zoveel aanvallend ingestelde spelers
[ Voor 6% gewijzigd door Mesque op 11-01-2021 22:24 ]
cubert20 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 22:14:
[...]
post je team en spelers eens, kijk ik wat optimaal is voor je qua startopstelling.
/f/image/eqE9zQ5JppF4gZkHfBVXJvUU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kvoL8Zyb2zqqvevsGkx89h7J.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LGYEOPXqZsiOVB8bJfGPYFhn.png?f=fotoalbum_large)
Simpel , je hebt teveel aanvallende spelers.Markvd1984 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 21:39:
Gravenberch is een redelijk CDM, maar een betere CM. Aouar is geen middenvelder. Komt echt te kort op die plek. Aanval is de beste verdediging, maar niet altijd.
Zoek voor een goede CDM. Type Capa (freeze), Marquinhos (freeze). Of goedkoper : sissoko, allan.
wijze woorden
Daarnaast zou ik Hernandez gewoon niet gebruiken.
[ Voor 20% gewijzigd door Messje op 11-01-2021 23:22 ]
Hij heeft ook 7 Chem ,heb hem in de spits geprobeerdMessje schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:21:
Garrincha op 4 helpt ook niet, verander zijn positie eens en hij heeft 7(en zet je app op Engels)
Maar ben echt zoekende
Idd, Garrincha alleen besliste vorig jaar tot TOTS wedstrijden voor me.Messje schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:21:
Garrincha op 4 helpt ook niet, verander zijn positie eens en hij heeft 7(en zet je app op Engels)
Son en Rashford ook nog op de bank,daar kun je toch wel een 4231/4222 etc van maken?
Het enige wat er dan nog bij moet is een cdm/box to box duo (i.e. Kante/poggy etc)
@Markvd1984
Garrincha is geen spits, maar meer een playmaker die naar een actie opeens een andere speler vrij zet voor de keeper.
[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 11-01-2021 23:34 ]
Hoe zou jij met mijn spelers spelen dan? Ik twijfel om ben y in de spits te doen omdat ik hem fijn vind of mss anderValandil schreef op maandag 11 januari 2021 @ 22:59:
[...]
Simpel , je hebt teveel aanvallende spelers.
Gravenberch is een redelijk CDM, maar een betere CM. Aouar is geen middenvelder. Komt echt te kort op die plek. Aanval is de beste verdediging, maar niet altijd.
Zoek voor een goede CDM. Type Capa (freeze), Marquinhos (freeze). Of goedkoper : sissoko, allan.
Hoe zou jij met deze spelers spelen met nog 1 aankoop aleen middenvelder en welke
Met al deze spelers hoe zou jij spelen zet het is neer voor me als je wil ,en welke speler erbij ? Heb 165kBossie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:32:
[...]
Idd, Garrincha alleen besliste vorig jaar tot TOTS wedstrijden voor me.
Son en Rashford ook nog op de bank,daar kun je toch wel een 4231/4222 etc van maken?
Het enige wat er dan nog bij moet is een cdm/box to box duo (i.e. Kante/poggy etc)
@Markvd1984
Garrincha is geen spits, maar meer een playmaker die naar een actie opeens een andere speler vrij zet voor de keeper.
Ga dan vooral behoudener spelenMarkvd1984 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:37:
En welke rollen bepaalde spelers ,
Ik win/ verlies veel met 4-5 en 5-6
Waarom zou hij zijn app in het Engels moeten zetten als het ook in het Nederlands kan?😁Messje schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:21:
Heb je een opstelling wat zou jij doen met die spelers ?
Zodat we niet elke week vragen krijgen welke positie een lb en lw is voor objectivestukkerterror90 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:58:
[...]
Waarom zou hij zijn app in het Engels moeten zetten als het ook in het Nederlands kan?😁
Markvd1984 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:34:
[...]
Hoe zou jij met mijn spelers spelen dan? Ik twijfel om ben y in de spits te doen omdat ik hem fijn vind of mss ander
Hoe zou jij met deze spelers spelen met nog 1 aankoop aleen middenvelder en welke
:strip_exif()/f/image/hWZHixlsEYmH3E0sYHJsEXIv.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor chemistry zou dit kunnen. Ben ik van uitgegaan dat je graag met Robben speelt
Ingame is 4231 de meest gebalanceerde opstelling en 442 is ook erg solide.
Het komt ook meer op spelers instructies. Je meest verdedigende CDM met high defensive workrates op stay back. De andere op balanced.
Tip: niet te snel instappen, blijf geduldig. Pak een opstelling en blijf daar bij. Tweak met instellingen en instructies en maak keuzes qua spelers. Ik heb serieus topspelers op de bank simpelweg omdat ze niet passen of ik wat anders wil.
Ingame speel ik 4231 , 442 en soms 4222. Hangt af van de stand en tegenstander.
Bij achterstand laat ik mijn backs mee aanvallen (d-pad instructies) maar wel een CDM dan drop between defenders voor een 3 mans achterhoede.
:strip_exif()/f/image/7cg3iKhc7H8L4gt13FRE4lZL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kp7ioBd4qx9UxSWwpKDOzzFp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5FbIkGrEotsYtV9Fk0mcAzkB.jpg?f=fotoalbum_large)
wijze woorden
Hoe zou jij son en rashford bv inpassen en welke spelers zou jij opstellen op en opstelling wat ik stuurde
Robben hoef ik niet perse in de basisValandil schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 01:21:
[...]
[Afbeelding]
Voor chemistry zou dit kunnen. Ben ik van uitgegaan dat je graag met Robben speelt
Ingame is 4231 de meest gebalanceerde opstelling en 442 is ook erg solide.
Het komt ook meer op spelers instructies. Je meest verdedigende CDM met high defensive workrates op stay back. De andere op balanced.
Tip: niet te snel instappen, blijf geduldig. Pak een opstelling en blijf daar bij. Tweak met instellingen en instructies en maak keuzes qua spelers. Ik heb serieus topspelers op de bank simpelweg omdat ze niet passen of ik wat anders wil.
Ingame speel ik 4231 , 442 en soms 4222. Hangt af van de stand en tegenstander.
Bij achterstand laat ik mijn backs mee aanvallen (d-pad instructies) maar wel een CDM dan drop between defenders voor een 3 mans achterhoede.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En je gaf aan dat aouar te kort kwam en son of rashford toepassen hoe zou je dat doen ,liefst son die vind ik wel fijn
Flink puzzelen op Futbin. 1 a 2 spelers op 7 chem kan prima. Son is er bijna niet in te krijgen met deze spelers. Tenzij je sissoko gebruikt.Markvd1984 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:24:
[...]
Robben hoef ik niet perse in de basis
En je gaf aan dat aouar te kort kwam en son of rashford toepassen hoe zou je dat doen ,liefst son die vind ik wel fijn
Aouar is niet goed genoeg voor CM/CDM elke andere aanvallende positie is hij prima !
Dit kan dan. Alleen geen Malen en Robben maar wel Ben Yedder die je fijn vindt spelen.
Ingame heb je dan twee verdedigende middenvelders en 4 aanvallers om neer te zetten zoals je ze het beste tot hun recht vind komen.
:strip_exif()/f/image/TY7GsfGdvPdSAQxhoqy6CI9E.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Valandil op 12-01-2021 09:34 ]
wijze woorden
En dan son op vrij spel ofzo neem ik aan ,Valandil schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:30:
[...]
Flink puzzelen op Futbin. 1 a 2 spelers op 7 chem kan prima. Son is er bijna niet in te krijgen met deze spelers. Tenzij je sissoko gebruikt.
Aouar is niet goed genoeg voor CM/CDM elke andere aanvallende positie is hij prima !
Dit kan dan. Alleen geen Malen en Robben maar wel Ben Yedder die je fijn vindt spelen.
Ingame heb je dan twee verdedigende middenvelders en 4 aanvallers om neer te zetten zoals je ze het beste tot hun recht vind komen.
[Afbeelding]
Aangezien die als linksbuiten niet snel genoeg is
Of ingame met 2 spitsen ? Haha
Ik ben op t moment ook zoekende, experimenteer zelfs met de teamgeest stijlen op spelers.
Blijf wel bij je team en leer je spelers en looplijnen kennen
Ingame swap ik naar 4-1-2-2(2). Speelt tot dusver heerlijk, middenveld voelt ook heel sterk aan met Pogba, Renato Sanches IF en Kanté.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Hey nog een 41212 speler nice!Partypooper schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:14:
Team hier weer omgegooid: https://www.ea.com/fifa/u...fId=fxpmDLt4cPqU:FFA21XBO
Ingame swap ik naar 4-1-2-2(2). Speelt tot dusver heerlijk, middenveld voelt ook heel sterk aan met Pogba, Renato Sanches IF en Kanté.
Zo heb ik het staan:
:strip_exif()/f/image/VhkLrghPJIT5QedpHZsBgr5L.jpg?f=fotoalbum_large)
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ingame:
:strip_exif()/f/image/XHDj4Y269TYLCcnR1qh3fDQA.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog wat zoekende naar de juiste instructies en chemstyles maar we komen er wel
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 12-01-2021 10:22 ]
Precies dit.Augy schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:12:
@Markvd1984 veel wedstrijden spelen. Kies een tactiek die bij je past. Zet alles op balanced en ga elke wedstrijd tweaken aan je tactics.
Ik ben op t moment ook zoekende, experimenteer zelfs met de teamgeest stijlen op spelers.
De ene week loopt fifa lekkerder dan de andere week. Ga daarom dus niet meteen aan je team lopen wijzigen als het even niet lekker loopt. Maar leer je team kennen. Leer opstellingen kennen. Ik weet blind waar bij mij elke spelers zich steeds bevind. Automatismen moet je krijgen.
Weet van welke speler die wat goed kan en wat die juist niet goed kan. Dat soort dingen zijn veel belangrijker.
Waarom zijn sommige spelers zo goed met een simpel goud team? Omdat ze precies weten wat ze met welke speler wat moeten doen. Weten welke spelers wel of niet diep lopen weten welke wel of geen goede actie kan maken. Wie kan wel schieten wie niet. Onthoud dat, het moet op den duur zo zijn dat als je een bal terug gaat leggen al weet op wie die komt en of die kan schieten of niet. Ik leg soms ook ballen terug maar dan weet ik dat ze soms bij Kante komen, met hem hoef ik niet te skillen om zo mijzelf vrij te spelen en voor het schot te gaan.
A hij heeft geen skills, B hij heeft geen schot. Dat soort dingen moeten standaard in je hoofd hebben.
Idd, je spelers/tactics helpen voornamelijk tegen gelijkwaardige tegenstanders.Augy schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:12:
@Markvd1984 veel wedstrijden spelen. Kies een tactiek die bij je past. Zet alles op balanced en ga elke wedstrijd tweaken aan je tactics.
Voor al het andere, gaat het voornamelijk om hoe je reageert op de speelwijze van de tegenstanders en je eigen skillset als speler.
Ik wil vanavond best even puzzelen op futbin, maar dit klinkt vooral alsof er iets niet in balans is waardoor je misschien over sommige tegenstanders heen loopt maar andere tegenstanders dit ook goed weten uit te buiten (win big or lose big icm potjes met erg hoge scores
Ik speel zelf nu 433-2 met 10 depth omdat ik daardoor leuke potjes heb en toch wel g3 haal. Maar zou ik voor het maximale resultaat gaan dan zou de aanpak toch vooral heel anders zijn (en dan verandert de game vaak in een traag schaakspel waarbij beide spelers voornamelijk fouten van de ander te forceren/uitbuiten).
Vorig jaar gebruikte ik Garincha als RM/RCAM en zijn pace/skills/assists zijn zo goed terwijl hij dit jaar nog meer meta zou moeten zijn. Voordat ik vanavond ga puzzelen, kun je simpelweg misschiet iets vertellen over hoe je nu speelt, waardoor de tegengoals voornamelijk ontstaan en welke spelers tradeable zijn om eventueel wat veranderingen te stabiliseren ?
Probeer daarnaast simpelweg eens een paar potjes tegen anderen hier te spelen en hun feedback te krijgen.
Hey bossie ,niks kan ik verkopen alleen MendyBossie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:49:
[...]
Idd, je spelers/tactics helpen voornamelijk tegen gelijkwaardige tegenstanders.
Voor al het andere, gaat het voornamelijk om hoe je reageert op de speelwijze van de tegenstanders en je eigen skillset als speler.
Ik wil vanavond best even puzzelen op futbin, maar dit klinkt vooral alsof er iets niet in balans is waardoor je misschien over sommige tegenstanders heen loopt maar andere tegenstanders dit ook goed weten uit te buiten (win big or lose big icm potjes met erg hoge scores)
Ik speel zelf nu 433-2 met 10 depth omdat ik daardoor leuke potjes heb en toch wel g3 haal. Maar zou ik voor het maximale resultaat gaan dan zou de aanpak toch vooral heel anders zijn (en dan verandert de game vaak in een traag schaakspel waarbij beide spelers voornamelijk fouten van de ander te forceren/uitbuiten).
Vorig jaar gebruikte ik Garincha als RM/RCAM en zijn pace/skills/assists zijn zo goed terwijl hij dit jaar nog meer meta zou moeten zijn. Voordat ik vanavond ga puzzelen, kun je simpelweg misschiet iets vertellen over hoe je nu speelt, waardoor de tegengoals voornamelijk ontstaan en welke spelers tradeable zijn om eventueel wat veranderingen te stabiliseren ?
Probeer daarnaast simpelweg eens een paar potjes tegen anderen hier te spelen en hun feedback te krijgen.
Ik word in de verdediging overlopen iedere x weer kom ik 1 op 1 heb 532 ook geprobeerd
Ik zoek balans son is fijn alleen als lva te langzaam
Gravenberg vind ik redelijk goed
Robben als spits breng ik wel in en scoort vaak
Ben y vind ik erg fijn alleen mss iets te langzaam ,Werner heb ik tijd gehad vond ik ook fijn ,dembele op ze passing na ook fijn
Frenky heb ik ook nog was ook wel fijn
Speel meestal 433-3 of 433-4 en 41212 vind ik ook fijn alleen heb teveel buitenspelers denk ik om chem te krijgen
Ook 4231 was leuke opstelling
Kunnen jullie daar iets zinnigs over zeggen?
Mijn huidige team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=jBnmxY0enVNP4:FFA21PS4
De linkerhelft staat eigenlijk perfect. Politano gaat als een malle bij mij met 92 goals uit 60 gespeeld.
De RM positie zou best wel een upgrade kunnen gebruiken..
Nu heb ik ook nog op de reserve lijst:
- Iago Aspas IF (87).. wellicht vervangen voor Werner, maar wie dan op RM en evt N'Didi vervangen?
- Sterling.. heb er nog niet mee gespeeld, maar dan evt Sterling op rechts voor Zaha?
Of dus Aspas + Sterling gebruiken in SBC voor Mahrez?
M'n Aspas en Sterling zijn beide untradable. Heb ook nog Kane untradable die ik in kan zetten voor de SBC van Mahrez..
Alle ideeen zijn altijd welkom..
[ Voor 8% gewijzigd door Rhain op 12-01-2021 11:09 ]
Custom tactics etc ?Markvd1984 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:55:
[...]
Hey bossie ,niks kan ik verkopen alleen Mendy
Ik word in de verdediging overlopen iedere x weer kom ik 1 op 1 heb 532 ook geprobeerd
Ben y vind ik erg fijn alleen mss iets te langzaam ,Werner heb ik tijd gehad vond ik ook fijn ,dembele op ze passing na ook fijn
Speel meestal 433-3 of 433-4 en 41212 vind ik ook fijn alleen heb teveel buitenspelers denk ik om chem te krijgen
Ben yedder ligt denk niet aan de snelheid. Zijn acceleratie is namelijk prima met Hunter. Mijn ervaring is dat de 'kleine dribbelaars' zoals een yedder, gomez enz enz fysiek worden weggezet door de huidige CV's. Vandaar dat ik nu met Martinez en rebic experimenteer. Op duelkracht verloor ik namelijk veel duels en heb (nog) niet de skills dit op anders manieren te compenseren en bovenstaande mannen houden zich wat beter in de duels.Markvd1984 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:55:
[...]
Hey bossie ,niks kan ik verkopen alleen Mendy
Team overigens gister omgebouwd dus test vooral nu de tactics
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 12-01-2021 11:29 ]
Nu nog een team om hem heen formeren. Ik heb nog 800K en kan dat misschien nog naar 900K tillen. wie zouden jullie naast Jopie zetten? Mbappe, del Piero? butragueno?? roept u maar....
:strip_exif()/f/image/56j78kUhoxmNUef4JhASnmiI.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder absoluut eens met de opmerkingen hier dat je je team moet leren kennen. En voor mij was verdedigen met L2 ook een gouden tip. Die dingen hebben mij uiteindelijk van divisie 4 naar divisie 3 gebracht! Verder kijk ik wat ik wil met mijn team. Bij 4-2-3-1 wil ik 1 cdm wat een box-to-box speler is en de andere puur als een soort extra verdediger. En spelers die je bevallen, die je goed liggen vooral gebruiken. Ik heb nu Mkhitaryan headliner in de spits staan, die vormt een perfecte combi met Gomez. Dan zit Mbappe dus gewoon op de bank, die gebruik ik als supersub als het even tegenzit ;-)
Gisteren heb ik een volledig nieuwe 4-3-3 (4) tactiek ingesteld en daarmee komt ook Griezmann op de CAM-positie nog beter uit de verf. Carrasco SIF blijf ik moeilijk vinden: geweldig snelle speler, maar ook erg onzichtbaar op sommige momenten. Kijk het nog even aan, anders gaat 'ie de verkoop in.
Denk dat ik de La Liga-tactiek ook ga implementeren in het PL-team (ook daar speel ik op 4-3-3 (4))
Zag @Rhain hierboven iets vragen over Mahrez HL: doen! Geweldige speler: snel, wendbaar en een heerlijke dribbel. Zeker als 'ie nog een of twee upgrades krijgt heb je niks anders meer nodig op de rechtervleugel
Dat is echt iets wat je zelf moet gaan ontdekken, omdat ik niet kan bepalen welke speelstijl bij je ligt.Markvd1984 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:40:
[...]
En dan son op vrij spel ofzo neem ik aan ,
Aangezien die als linksbuiten niet snel genoeg is
Of ingame met 2 spitsen ? Haha
De een houdt van opbouwen, de ander snelle aanvallen en weer een ander om vooral flink te verdedigen en voor de snelle counter te gaan. Dat verschilt echt aan voorkeur.
Son is met een hunter (of Catalyst) echt snel zat als buiten speler. 98 pace... hoeveel sneller wil je het hebben?
Snelheid alleen is niet zaligmakend. Kijk ook naar dribbeling stats, agilty, balance etc.
Liever een wat tragere speler, maar met hoge acceleration en agility/balance. Dan supersnel, maar ook super clunky.
Persoonlijk ben ik geen fan van Ben Yedder. Hij is niet slecht, maar ik vind hem niet sterk genoeg en 5* weakfoot is deze editie gelukkig wat overrated.
Maargoed, ik zou dan denk ik spelen in een 4231 en 442. Beide solide opstellingen, zowel aanvallend als verdedigend. Hierop kan je weer variaties maken of later een 3e toevoegen.
4231 met Gravenberch en Sissoko, waarbij Sissoko stay back of drop between defenders. Dit laatste wel met het idee dat je je backs laat opkomen, of je moet van verdedigend spelen houden.
Son op RAM, Aouar op CAM en dan Garrincha op LCAM (of RCAM met zijn rechter naar binnen trekken) en dus Bennie in de spits.
Aoaur kan ook ST natuurlijk, evenals Son. Het is waar je voorkeur ligt.
Verdedigend balanced met 4/4 of 5/5
Aanvallend speel ik fast build up en spits(en) get in behind).
maar nogmaals, er is geen one-size fits all tactiek.
Ik pas het soms ook per wedstrijd nog even aan, als ik merk dat een speler toch niet helemaal goed loopt.
Maargoed, ben zelf ook geen pro en speel vooral voor mijn plezier.
wijze woorden
Thnx voor je feedback heb ik zeker wat aan ,als ik ben eruit laat en ik wil wel 100 Chem min 97 hoe zou je dan spelen kun je mij dat nog 1x laten zien aub en dan zonder ben in de spits ben benieuwd wat jij ervan zou maken met die futbin appValandil schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:56:
[...]
Dat is echt iets wat je zelf moet gaan ontdekken, omdat ik niet kan bepalen welke speelstijl bij je ligt.
De een houdt van opbouwen, de ander snelle aanvallen en weer een ander om vooral flink te verdedigen en voor de snelle counter te gaan. Dat verschilt echt aan voorkeur.
Son is met een hunter (of Catalyst) echt snel zat als buiten speler. 98 pace... hoeveel sneller wil je het hebben?
Snelheid alleen is niet zaligmakend. Kijk ook naar dribbeling stats, agilty, balance etc.
Liever een wat tragere speler, maar met hoge acceleration en agility/balance. Dan supersnel, maar ook super clunky.
Persoonlijk ben ik geen fan van Ben Yedder. Hij is niet slecht, maar ik vind hem niet sterk genoeg en 5* weakfoot is deze editie gelukkig wat overrated.
Maargoed, ik zou dan denk ik spelen in een 4231 en 442. Beide solide opstellingen, zowel aanvallend als verdedigend. Hierop kan je weer variaties maken of later een 3e toevoegen.
4231 met Gravenberch en Sissoko, waarbij Sissoko stay back of drop between defenders. Dit laatste wel met het idee dat je je backs laat opkomen, of je moet van verdedigend spelen houden.
Son op RAM, Aouar op CAM en dan Garrincha op LCAM (of RCAM met zijn rechter naar binnen trekken) en dus Bennie in de spits.
Aoaur kan ook ST natuurlijk, evenals Son. Het is waar je voorkeur ligt.
Verdedigend balanced met 4/4 of 5/5
Aanvallend speel ik fast build up en spits(en) get in behind).
maar nogmaals, er is geen one-size fits all tactiek.
Ik pas het soms ook per wedstrijd nog even aan, als ik merk dat een speler toch niet helemaal goed loopt.
Maargoed, ben zelf ook geen pro en speel vooral voor mijn plezier.
Hopelijk heb je er net zoveel plezier van als ik. Vorige week packte ik Mané en die heb ik dus verkocht omdat ik Son als een van mijn favoriete spelers graag wilde behouden. Mané op links en Son op rechts (7 chem) werkte overigens prima, maar Mahrez bleef lonken. Onder andere omdat ik zijn gouden kaart al lange tijd op rechts had staan en fijn voor mij werkte. Die gouden Mahrez ging dus de SBC in en werd een fijne HeadlinerRhain schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:15:
@allstarted1 thanks voor het zetje. Heb hem toch relatief goedkoop binnen kunnen halen 75k en wat untradables. Heb Aspas IF nog kunnen behouden. Wie weet nog wel een keer leuk als ik de Spaanse kant op ga.
1. teamchemistry heb ik altijd op 100Markvd1984 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:04:
[...]
Thnx voor je feedback heb ik zeker wat aan ,als ik ben eruit laat en ik wil wel 100 Chem min 97 hoe zou je dan spelen kun je mij dat nog 1x laten zien aub en dan zonder ben in de spits ben benieuwd wat jij ervan zou maken met die futbin app
2. playerchemistry zijn er soms 2 beetje off chem (7 of 8 )
3. maak eerste een keuze over welke speler(s) je zeker weten goed liggen, je leuk vindt en je dus sowieso mee wilt spelen.
4. vanuit die basisspelers ga je vervolgens je team om heen bouwen.
Kortom, maak eerst een keuze, dan de aanvulling en opstelling en dan de tactiek.
Voorbeeld:
Ik had packluck en packte MBappe untradable. Een speler die me ook goed ligt, dus heb ik mijn team aangepast. (had een premier league / la liga team)
Robben vind ik gewoon leuk om te gebruiken, dus ook die wilde ik erin.
CM of CDM zijn mijn belangrijkste spelers, dus daar eis ik veel van. In mijn geval Seedorf als spelmaker en Maquinhos als verdedigende CVM.
op basis hiervan bouw ik mijn team er om heen.
Aouar linkte bij mij goed met MBappe, maar Gnabry beviel mij beter.
Nu heb ik Coman als link met Gnabry, maar vind Coman niet supertop. Dat is vaak mijn eerste wissel met rust.
Helaas keuzes die ik moet maken.
Vergeet niet dat het niet 100% aan de spelers en/of opstelling ligt dat je verliest.
Ik krijg nog regelmatig een pak rammel van een middelmatig gold-team.
Als je steeds verliest, moet je iets aan je speelstijl veranderen.
Ik speel liever niet met teveel druk na balverlies op de tegenstander omdat ik dan achterin kwetsbaar ben. Laat de tegenstander maar rondom mijn 16 zijn gang gaan, ik wacht op mijn moment om de bal af te pakken.
Wil best een opstelling voor je maken en hoe ik zou spelen, maar maak eerst keuze over een aantal spelers die je hoe dan ook erin wilt hebben en waarmee je goed overweg kan.
wijze woorden
Son is fijn en garrincha wil ik in mij team liefst ook Robben ,Valandil schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:21:
[...]
1. teamchemistry heb ik altijd op 100
2. playerchemistry zijn er soms 2 beetje off chem (7 of 8 )
3. maak eerste een keuze over welke speler(s) je zeker weten goed liggen, je leuk vindt en je dus sowieso mee wilt spelen.
4. vanuit die basisspelers ga je vervolgens je team om heen bouwen.
Kortom, maak eerst een keuze, dan de aanvulling en opstelling en dan de tactiek.
Voorbeeld:
Ik had packluck en packte MBappe untradable. Een speler die me ook goed ligt, dus heb ik mijn team aangepast. (had een premier league / la liga team)
Robben vind ik gewoon leuk om te gebruiken, dus ook die wilde ik erin.
CM of CDM zijn mijn belangrijkste spelers, dus daar eis ik veel van. In mijn geval Seedorf als spelmaker en Maquinhos als verdedigende CVM.
op basis hiervan bouw ik mijn team er om heen.
Aouar linkte bij mij goed met MBappe, maar Gnabry beviel mij beter.
Nu heb ik Coman als link met Gnabry, maar vind Coman niet supertop. Dat is vaak mijn eerste wissel met rust.
Helaas keuzes die ik moet maken.
Vergeet niet dat het niet 100% aan de spelers en/of opstelling ligt dat je verliest.
Ik krijg nog regelmatig een pak rammel van een middelmatig gold-team.
Als je steeds verliest, moet je iets aan je speelstijl veranderen.
Ik speel liever niet met teveel druk na balverlies op de tegenstander omdat ik dan achterin kwetsbaar ben. Laat de tegenstander maar rondom mijn 16 zijn gang gaan, ik wacht op mijn moment om de bal af te pakken.
Wil best een opstelling voor je maken en hoe ik zou spelen, maar maak eerst keuze over een aantal spelers die je hoe dan ook erin wilt hebben en waarmee je goed overweg kan.
Gravenberg speelt ook fijn
Rest maakt niet
Als je dat zou kunnen maken voor mij heb 170 k dus kan nog een pogba of André ofzo kopen
Die headliners challenge is in max chem mode ofzo.
Betekend dat, dat ik iedereen zo neer kan zetten als ik wil, ze spelen toch wel op 100% chem?
Ik zit me rot te puzzelen.
Welke formatie wil je spelen?ZodiacBomber schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:33:
Ik heb eindelijk ook weer eens iets goeds gepackt. Welliswaar untradable uit de Base Icon swaps maar ik ben er erg blij mee. speelt echt fantastisch. Ik moet nog wel erg aan hem wennen want hij is soms gewoon te snel in zijn bewegingen voor mijn eigen skill level hahaha.
Nu nog een team om hem heen formeren. Ik heb nog 800K en kan dat misschien nog naar 900K tillen. wie zouden jullie naast Jopie zetten? Mbappe, del Piero? butragueno?? roept u maar....
[Afbeelding]
Dat is denk ik het belangrijkst. Als je een spits ernaast wil zou ik voor een type MBappe gaan. Als je een cam erachter wil hebben neymar of Del piero idd.
Jep, zo lang je maar aan de voorwaarde voor de game mode voldoet (voor Cunha was dit 7 verschillende competities meen ik. Interessante is dat een Icon telt als aparte competitie, dus haal je loan Maradona maar van stalDeBers schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:01:
Just checking..
Betekend dat, dat ik iedereen zo neer kan zetten als ik wil, ze spelen toch wel op 100% chem?
Speelde zelf met
V/d Sar loan icon
Lima - Varane - Marquinos Freeze - Klaiber
Neymar - Casemiro - Firmino Freeze - Bailey
Gnabry Freeze - Joao Victor Freeze
(alle Freeze muv Marquinhos loan spelers).
Weet je dat heel zeker van die icon? Dan gaat maradonna er inBoB_HenK schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:20:
[...]
Jep, zo lang je maar aan de voorwaarde voor de game mode voldoet (voor Cunha was dit 7 verschillende competities meen ik. Interessante is dat een Icon telt als aparte competitie, dus haal je loan Maradona maar van stal)
Speelde zelf met
V/d Sar loan icon
Lima - Varane - Marquinos Freeze - Klaiber
Neymar - Casemiro - Firmino Freeze - Bailey
Gnabry Freeze - Joao Victor Freeze
(alle Freeze muv Marquinhos loan spelers).
En betekend het 100 chem? Of 100 chem en iedereen op 10 chem? Dus van dijk in de spits kan ook?
[ Voor 7% gewijzigd door DeBers op 12-01-2021 14:56 ]
Ja, maakt niet hoe off-chem je gaat. Uiteindelijk ga je naar max-chem.DeBers schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:01:
Just checking..
Ik speel daar gewoon met mijn leenspelers en andere topspelers. Lekker Maradona, Hierro en Veron even uitlaten.
En je kunt 90 minuten lang maximale druk spelen.
Vandaar!!! Ik kom niet onder de druk uit. Ze blijven gaan.Prosac schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:56:
[...]
Ja, maakt niet hoe off-chem je gaat. Uiteindelijk ga je naar max-chem.
Ik speel daar gewoon met mijn leenspelers en andere topspelers. Lekker Maradona, Hierro en Veron even uitlaten.
En je kunt 90 minuten lang maximale druk spelen.
dit is waar ik aan zit te denken. alle spelers zijn untradable....nu heb ik Mbappe er ingezet maar ik wil waken voor tunnelvisie. Mbappe kost op dit moment nog ruim 850K en kan nog wat schuiven met de wissels.DeBers schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:03:
[...]
Welke formatie wil je spelen?
Dat is denk ik het belangrijkst. Als je een spits ernaast wil zou ik voor een type MBappe gaan. Als je een cam erachter wil hebben neymar of Del piero idd.
Zo staat alles op 10 Chem. Ingame wissel ik Rijkaard voor Capa of Marquinhos en wissel ik Martial voor De Bruyne.
Heb nu een paar potjes met Correa op de plek van Mbappe gespeeld en dat ging lang niet gek.
Vraag blijft dus welke spits het beste past naast Cruyffie....help
/f/image/HHGspCujs2iJAcKSZo4TXf4T.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/kr3HN1s13kdeNwlDKKKPTP1u.png?f=user_large)
Icon SarDeBers schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:52:
[...]
Weet je dat heel zeker van die icon? Dan gaat maradonna er in
En betekend het 100 chem? Of 100 chem en iedereen op 10 chem? Dus van dijk in de spits kan ook?
MLS: Lima
ESP: Varane, Casemiro
NED: Klaiber
FRA: Marquinos Freeze, Neymar
ENG: Firmino Freeze
GER:- Bailey Gnabry Freeze, Joao Victor Freeze
Zijn er dus echt maar 7, icon mee tellende.
Vwb je vraag 10 chem of 100 chem weet ik niet zeker of spelers individueel ook 10 chem krijgen. Ik begin, muv Marquinhos centraal achterin, echter ook met spelers op 'normale' plekken (451, in game naar 442), dus vind dit lastig te zeggen obv eigen ervaring
Uitgaande van je wensen, maar ook dat je aangeeft dat ze makkelijk tegen je scoren, zou dit een optie kunnen zijn: Varane en Courtois moet je dan aanschaffen (even doorsparen, maar dat zijn geen schokkende bedragen qua coins)Markvd1984 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 13:32:
[...]
Son is fijn en garrincha wil ik in mij team liefst ook Robben ,
Gravenberg speelt ook fijn
Rest maakt niet
Als je dat zou kunnen maken voor mij heb 170 k dus kan nog een pogba of André ofzo kopen
/f/image/505yye49Nyqs0KWCd62XpYgf.png?f=fotoalbum_large)
Ingame zou ik dan zo spelen:
/f/image/SwbMDl2txmPfDiRU72PRgmS0.png?f=fotoalbum_large)
4231:
Backs: stay back en overlap (die kan je dus activeren tijdens het spel met d-pad)
CV: standaard
LCM: balanced, cover centre
RCM: stay back of drop between , cover centre
LCAM: Come back on defence, get into the box
RCAM: Hetzelfde, maar dat is bij mij Robben, dus heeft ook vrij spel. Weet niet of het wat uitmaakt.
CCAM: stay forward, get into the box. Bij mij is dat Gnabry of Aouar... verschilt per keer
ST: Stay central, get in behind (of generieke tactiek met long ball doet dat ook voor je)
Defence:
balanced 5 /5
Attack:
fast build up of long ball (bij fast build op je ST op get in behind zetten) 5/6
Corners: 2
Free kick: 1 of 2
Corners en freekicks niet hoger, anders ben je te kwetsbaar met een counter.
Ingame als ik achter sta, stuur ik mijn backs mee op. Toch niks meer te verliezen.
Kost wat extra stamina en meer risico, maar ben menig keer toch teruggekomen van een 0-2 naar een 2-2.
Heb je Aouar achter de hand als supersub die op elke positie voorin kan invallen.
wijze woorden
Zie iedereen het hebben over 4-2-3-1. Lijkt me verdedigend erg stabiel. Ga hem eens proberen.Valandil schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:55:
[...]
Uitgaande van je wensen, maar ook dat je aangeeft dat ze makkelijk tegen je scoren, zou dit een optie kunnen zijn: Varane en Courtois moet je dan aanschaffen (even doorsparen, maar dat zijn geen schokkende bedragen qua coins)
[Afbeelding]
Ingame zou ik dan zo spelen:
[Afbeelding]
4231:
Backs: stay back en overlap (die kan je dus activeren tijdens het spel met d-pad)
CV: standaard
LCM: balanced, cover centre
RCM: stay back of drop between , cover centre
LCAM: Come back on defence, get into the box
RCAM: Hetzelfde, maar dat is bij mij Robben, dus heeft ook vrij spel. Weet niet of het wat uitmaakt.
CCAM: stay forward, get into the box. Bij mij is dat Gnabry of Aouar... verschilt per keer
ST: Stay central, get in behind (of generieke tactiek met long ball doet dat ook voor je)
Defence:
balanced 5 /5
Attack:
fast build up of long ball (bij fast build op je ST op get in behind zetten) 5/6
Corners: 2
Free kick: 1 of 2
Corners en freekicks niet hoger, anders ben je te kwetsbaar met een counter.
Ingame als ik achter sta, stuur ik mijn backs mee op. Toch niks meer te verliezen.
Kost wat extra stamina en meer risico, maar ben menig keer toch teruggekomen van een 0-2 naar een 2-2.
Heb je Aouar achter de hand als supersub die op elke positie voorin kan invallen.
Ben nu gewent met 2 spitsen waarvan 1 cm acteerd als cvm. Alleen is die Duncan echt overal op t veld, wat een baas.
Heb wel heel veel moest met goede passes vanuit m'n CV. Speel met romagnoli SR en kimpembe IF. Lijken beide wat visie te missen ofzo.. enig idee welke stats daarvoor zorgen? Vision & Short pass?
Check anders boraslegend op YouTube over verdedigen. Heeft mij ook geholpen.Markvd1984 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:43:
Vandaag 9 potjes gespeeld en 9x verloren kom er niet meer uit 🙄 elke wed minimaal 4 tegen
Of je CV op conservatieve onderschepping zetten .
[ Voor 8% gewijzigd door Valandil op 12-01-2021 18:11 ]
wijze woorden
Ja de combi! Een verdediger onder druk maakt sowieso vaak een foute pass. Je kan beter de bal wegrammen. Daarnaast gewoon je CVM naar je toe laten komen met R1 en hem de opbouw laten doen.Augy schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:39:
[...]
Zie iedereen het hebben over 4-2-3-1. Lijkt me verdedigend erg stabiel. Ga hem eens proberen.
Ben nu gewent met 2 spitsen waarvan 1 cm acteerd als cvm. Alleen is die Duncan echt overal op t veld, wat een baas.
Heb wel heel veel moest met goede passes vanuit m'n CV. Speel met romagnoli SR en kimpembe IF. Lijken beide wat visie te missen ofzo.. enig idee welke stats daarvoor zorgen? Vision & Short pass?
wijze woorden
Als je met die opstelling speelt die je hier eerder poste vind ik dat niet zo vreemd. Amper verdedigende spelers.Markvd1984 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:43:
Vandaag 9 potjes gespeeld en 9x verloren kom er niet meer uit 🙄 elke wed minimaal 4 tegen
Ga nou eens back to basic , stop met dat continu rommelen met tactieken en opstellingen. Vraag niet steeds hier naar mensen hun opstellingen en speelstyle en ga kijken wat je ZELF fijn vind qua opstelling en spelers. Wat fijn voor mij speelt kan voor jouw een drama zijn qua speelstyle.
Daarbij zag ik je ook vaak genoeg klagen over dat je amper coins heb voor dure spelers. Maar zie wel echt een hele lading sbc spelers. Ga gewoon eens sparen voor een enorme upgrade ipv van die spelers die over 2 maanden niet meer goed genoeg zijn maar je wel een lading coins / spelers kosten.
Maar even de WL/Rivals coins afwachten.
Ik doe normaal amper sbc spelers maar die Mc Tommy ziet er uit als een geweldig cvm. Redelijk snel met schaduw, lang en groot , goede pass en verdedigend sterk. Zeker als hij nog een +2 zou krijgen.Bossie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:18:
Oei, ik denk dat ik beide showdown spelers wil als CDM/CM’s in mijn PL team
Maar even de WL/Rivals coins afwachten.
Maar vind hem weer te duur om op de bank te zetten. Aangezien ik kante heb en rttf Wijnaldum.
Liverpool is momenteel niet in hun beste vorm en united presteert redelijk momenteel. Zou niet opkijken als ze verliezen of gelijk spelen.038Zwolle schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:26:
Scott lijkt me best een leuke speler als 87, maar ik kan me niet voorstellen dat liverpool verliest..Milner lijkt me niet echt bijzonder.
Sluit me wel deels aan: kies een opstelling, paar goede basisspelers en blijf daar bij. Tweak je opstelling naar wat goed bij je past.Traeces schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:12:
[...]
Daarbij zag ik je ook vaak genoeg klagen over dat je amper coins heb voor dure spelers. Maar zie wel echt een hele lading sbc spelers. Ga gewoon eens sparen voor een enorme upgrade ipv van die spelers die over 2 maanden niet meer goed genoeg zijn maar je wel een lading coins / spelers kosten.
Er is geen opstelling of spelers die je ineens doen winnen. Dat doe je echt zelf achter de controller.
Wat betreft coins en sbc deel de mening @Traeces niet. De sbc die hij heeft gedaan zijn wel de slimme en vooral goedkopen sbc: Robben , Klaiber en Aouar zijn echt dikke value for money SBC’s. Goed te linken.
Maar vergeet sommige objective spelers niet in het vervolg. Een speler als Volland freeze , capa freeze zijn gewoon basisspelers qua stats en kosten niks behalve tijd. Gebruik je ze uiteindelijk niet, dan kan je ze weer gebruiken als fodder voor een andere sbc.
Probeer eerst een leen variant van een speler voordat je er 150 tot 300k spendeert
wijze woorden
Die icon Hernandez is toch ook een sbc speler ? Robben en klaiber ben ik het zeker mee eens.Valandil schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:36:
[...]
Sluit me wel deels aan: kies een opstelling, paar goede basisspelers en blijf daar bij. Tweak je opstelling naar wat goed bij je past.
Er is geen opstelling of spelers die je ineens doen winnen. Dat doe je echt zelf achter de controller.
Wat betreft coins en sbc deel de mening @Traeces niet. De sbc die hij heeft gedaan zijn wel de slimme en vooral goedkopen sbc: Robben , Klaiber en Aouar zijn echt dikke value for money SBC’s. Goed te linken.
Maar vergeet sommige objective spelers niet in het vervolg. Een speler als Volland freeze , capa freeze zijn gewoon basisspelers qua stats en kosten niks behalve tijd. Gebruik je ze uiteindelijk niet, dan kan je ze weer gebruiken als fodder voor een andere sbc.
Probeer eerst een leen variant van een speler voordat je er 150 tot 300k spendeert
Maar hij heeft al mega veel aanvallers die hij al niet kwijt kan, dan is dat toch zonde van je munten.....