Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-05 02:06
Ga op dit moment 15-3 :)

Uit de ultimate pack voor 200 WL games kreeg ik zojuist HL Upamecano. Ik speelde vooralsnog met RTTF Alaba en RTTF Koundé centraal achterin, maar ga Upamecano wel de kans geven ipv Alaba te starten en Alaba in de rust te brengen als CDM die tussen de verdedigers inzakt. Mooie pull, hopen op nog wat upgrades :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:23
MadMoody schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:24:
[...]

Lekker hoor. Ik vind het verschil qua gameplay tussen de WL en Rivals ook groot. Ik heb altijd het gevoel alsof ik een ander voetbalspel speel bij de WL. Waarbij Rivals me goed ligt en de WL niet. Bizar goede tegenstanders ook die ik tot dusver tegenkom. Zou het toch zitten dat ik met een team < 1 miljoen speel? Inmiddels sta ik op 5-7.
Denk dat het belangrijkste is dat je team heb wat prettig speelt, maar vooral ook waar je het leuk vind om mee te spelen. Zal vast wel iets uitmaken een duur team, maar soms kom je tegen tegenstanders met een basic goud team en wordt je helemaal weg getikt.

Zijn er meer mensen die hun statistieken van de WL bijhouden in Futpy of anders apps? Vind het leuk om te doen zodat ik de doelpunten mee en voor en balbezit later terug kan zien. Meer voor de leuk dan dat het nuttig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesque schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:30:

Uit de ultimate pack voor 200 WL games kreeg ik zojuist HL Upamecano. Ik speelde vooralsnog met RTTF Alaba en RTTF Koundé centraal achterin, maar ga Upamecano wel de kans geven ipv Alaba te starten en Alaba in de rust te brengen als CDM die tussen de verdedigers inzakt. Mooie pull, hopen op nog wat upgrades :)
Die kounde vind ik echt de meeste irritante cv om tegen te spelen momenteel. Die gozer ramt echt door iedereen heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:40:
[...]

Die kounde vind ik echt de meeste irritante cv om tegen te spelen momenteel. Die gozer ramt echt door iedereen heen.
Jep inderdaad, vind hem ook mijn beste verdediger. Haalt spitsen vaak in, is sterk, behendig en ook voetballend gewoon goed. Zeker samen met Showdown Acuna een prachtige combo achterin . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23:17
Mesque schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:30:

netjes hoor speel je op matchmaking +12.

Al eens elite 3 gehaald?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-05 00:13
Ik speel on div 1 en schommel tussen de 1900 en 2000 punten. Ik haal meestal ook niet veel beter dan goud 2. In rivals tik ik regelmatig mensen weg met een hogere rating en verlies nauwelijks van mensen met een lagere rating. De de WL word het na 14 wins meestal te pittig. Ik krijg ook standaard op mijn kloten van mensen die elite halen. Ik kan daar niet van winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
038Zwolle schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:49:
Ik speel on div 1 en schommel tussen de 1900 en 2000 punten. Ik haal meestal ook niet veel beter dan goud 2. In rivals tik ik regelmatig mensen weg met een hogere rating en verlies nauwelijks van mensen met een lagere rating. De de WL word het na 14 wins meestal te pittig. Ik krijg ook standaard op mijn kloten van mensen die elite halen. Ik kan daar niet van winnen.
herken ik wel ik heb dat net een niveautje hoger. Heb in rivals rond de 2100 punten en in wl meestal goud1. Zodra ik rond +12 matchmaking kom in de wl wordt het voor mij vaak net wat te moeilijk en daarom is elite nog steeds niet haalbaar. Maar ik blijf volhouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
fifanoob schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:53:
[...]

herken ik wel ik heb dat net een niveautje hoger. Heb in rivals rond de 2100 punten en in wl meestal goud1. Zodra ik rond +12 matchmaking kom in de wl wordt het voor mij vaak net wat te moeilijk en daarom is elite nog steeds niet haalbaar. Maar ik blijf volhouden :+
Het lukt mij soms om de eerste 8-10 wedstrijden te winnen. Maar vervolgens wordt ik dan ingedeeld tegen spelers waar ik echt helemaal zoek tegen gespeeld word. Met wat geluk eindig ik met 17/wins maar de hoop elite heb ik opgegeven 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:59
Mesque schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:44:
[...]

Jep inderdaad, vind hem ook mijn beste verdediger. Haalt spitsen vaak in, is sterk, behendig en ook voetballend gewoon goed. Zeker samen met Showdown Acuna een prachtige combo achterin . :)
Ja ja wrijf het er nog maar eens in, baal er zo van dan ik Showdown Acuna niet gedaan heb. :|

Brengt me wel tot een vraag. Momenteel heb ik RTTF Davies, RTTF Klostermann en VVD (untradable). Het liefst wil ik VVD inwisselen voor een behendigere en snellere verdediger en mijn budget is 1.3 mil. En eigenlijk wil ik Theo HL in gaan passen. Is Theo HL, baby Desailly en RTTF Klostermann een goede optie volgens jullie of zijn er betere opties? Ik speel ingame 352 met Marquinhos als centrale cv.

[ Voor 33% gewijzigd door _Uploader_ op 10-01-2021 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:56
Bij mij 16-6 momenteel en een flinke inhaalrace gemaakt. Laatste wedstrijden tot mijn grote verbazing makkelijk gewonnen. G1 lijkt er dit weekend wel weer in te zitten. Denk ook dat dat redelijk in lijn is met de kleine 2000 beoordeling in Rivals op het moment.

Laatste 5 potten later op de avond gespeeld en dat maakte wat betreft gameplay gelukkig wel een flink verschil, dit weekend echt wedstrijden gehad dat ik letterlijk met haperend beeld zat te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
038Zwolle schreef op zondag 10 januari 2021 @ 13:00:
[...]

Het lukt mij soms om de eerste 8-10 wedstrijden te winnen. Maar vervolgens wordt ik dan ingedeeld tegen spelers waar ik echt helemaal zoek tegen gespeeld word. Met wat geluk eindig ik met 17/wins maar de hoop elite heb ik opgegeven 😅
als je 10-0 gaat dan moet goud1 ook binnen bereik liggen want met 10-0 heb je matchmaking +10 en dat is wat goud1 wel vraagt.

Op welk platform speel je?

wat ik trouwens ook niet snap. Kom nu tegen iemand te spelen. Zijn team is behoorlijk goed beetje hetzelfde als mijn eigen team. Ik kom heel snel op 2-0 en hij quit meteen.. Waarom zou je dat in godsnaam doen?
Dat zal ik zelf dus echt nooit doen. Ik ben zelf ook wel eens heel snel op 2-0 achterstand gekomen maar vaak genoeg dat ik nog een comeback maak. Quiten doe ik nooit in de wl en of controller wegleggen. Nee dan bestudeer ik de tegenstander wel en probeer ik daar wat van te leren. Die lui die mij ook echt helemaal wegtikken en beduidend beter zijn stuur ik vaak ook een berichtje om te vragen hoe ze op dat moment gaan etc. Je komt soms toch ook wel aardige gasten tegen die je soms wat tips geven om eventueel te verbeteren aan je spel.

[ Voor 42% gewijzigd door fifanoob op 10-01-2021 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:07
Gomez TOTGS is het tog niet voor mij op CAM. Messi wat tog echt de enige die voor mij echt goed speelde op die positie. Zelfde als Muriel RTTF: in Rivals tog niet klinisch genoeg.

Ga nu ingame zo spelen met alleen Duncan op 8 Chem (wat feitelijk niks uitmaakte op de belangrijkste stats)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZzV8PFAMZv5CejKT6-KHMB2nPGc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J4HbOkprOWjyRYIIl5dNyBQv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
fifanoob schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:49:
[...]

netjes hoor speel je op matchmaking +12.

Al eens elite 3 gehaald?
Ja laatste weekend toen ik op ps4 speelde, op de PS5 werd het weer wat moeilijker en ben ik ook telkens bij g2/g3 gestopt. Vandaag heb ik niet veel tijd meer, maar als in de komende paar potten win ga ik het wellicht wel weer proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
fifanoob schreef op zondag 10 januari 2021 @ 13:21:
[...]

als je 10-0 gaat dan moet goud1 ook binnen bereik liggen want met 10-0 heb je matchmaking +10 en dat is wat goud1 wel vraagt.

Op welk platform speel je?

wat ik trouwens ook niet snap. Kom nu tegen iemand te spelen. Zijn team is behoorlijk goed beetje hetzelfde als mijn eigen team. Ik kom heel snel op 2-0 en hij quit meteen.. Waarom zou je dat in godsnaam doen?
Dat zal ik zelf dus echt nooit doen. Ik ben zelf ook wel eens heel snel op 2-0 achterstand gekomen maar vaak genoeg dat ik nog een comeback maak. Quiten doe ik nooit in de wl en of controller wegleggen. Nee dan bestudeer ik de tegenstander wel en probeer ik daar wat van te leren. Die lui die mij ook echt helemaal wegtikken en beduidend beter zijn stuur ik vaak ook een berichtje om te vragen hoe ze op dat moment gaan etc. Je komt soms toch ook wel aardige gasten tegen die je soms wat tips geven om eventueel te verbeteren aan je spel.
Hoger dan goud 1 heb ik nog nooit gehaald . Ik denk dat ik wekelijks 15-18 wins haal als ik 30 potjes speel. Meer zit er niet in. Daarom stop ik ook regelmatig bij 14 wins. De rest is zonde van mijn tijd😅

Ik speel op de ps5 , maar switch vaak terug naar de ps4 versie.

Ik weet zelf mijn grootste probleem ook wel. Ik word vaak ongeduldig en begin te voorspelbaar te spelen en dat is funest tegen de betere tegenstanders.

[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 10-01-2021 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
_Uploader_ schreef op zondag 10 januari 2021 @ 13:04:
[...]

Ja ja wrijf het er nog maar eens in, baal er zo van dan ik Showdown Acuna niet gedaan heb. :|

Brengt me wel tot een vraag. Momenteel heb ik RTTF Davies, RTTF Klostermann en VVD (untradable). Het liefst wil ik VVD inwisselen voor een behendigere en snellere verdediger en mijn budget is 1.3 mil. En eigenlijk wil ik Theo HL in gaan passen. Is Theo HL, baby Desailly en RTTF Klostermann een goede optie volgens jullie of zijn er betere opties? Ik speel ingame 352 met Marquinhos als centrale cv.
Aangezien je toch Davies al hebt, is RTTF Alaba een optie? Is wel wat aanvallend dus ligt een beetje aan je speelstijl.

Anders misschien HL Upamecano. Ik heb nu 1 pot met hem gespeeld, laat je weten of ik hem aanbeveel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Ik haal meestal goud 2, soms stop ik bij goud 3 als ik geen zin meer heb, toen ik vanmorgen begon stond ik 6-5 sta nu 15-6 dus heb van de 10 potjes er 9 gewonnen vandaag, heb nu nog 9 potjes over maar waarschijnlijk kom ik nu ook tegen hele goede spelers aangezien ik +9 sta, wie weet zit goud 1 er een keer in😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:46
Ik vind het echt knap hoe sommigen hier zo'n goed WL resultaat halen. Mij lukt het met moeite om zilver 1 te halen. Sta nu op 7-10. Ik moet wel zeggen dat ik wel moeite heb om iedere wedstrijd weer 100% gefocust te zijn. Daar kom ik bij Rivals misschien nog mee weg, maar bij de WL heb ik altijd het gevoel dat elk foutje, hoe klein ook, me een tegengoal kost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:23:
Ik vind het echt knap hoe sommigen hier zo'n goed WL resultaat halen. Mij lukt het met moeite om zilver 1 te halen. Sta nu op 7-10. Ik moet wel zeggen dat ik wel moeite heb om iedere wedstrijd weer 100% gefocust te zijn. Daar kom ik bij Rivals misschien nog mee weg, maar bij de WL heb ik altijd het gevoel dat elk foutje, hoe klein ook, me een tegengoal kost.
omdat zilver1 ook wel beetje minimale niveau is van elke speler die zo'n beetje meedoet in de WL. De spelers die minder presteren spelen vaak al geen WL meer omdat ze niet goed genoeg zijn en of er geen plezier in hebben.
Jouw niveau is een beetje de ondergrens van het niveau van WL ( niet hatend bedoeld hoor je moet ergens beginnen :) ) en dus is het pittig maar je leert er wel het snelst van.
Ik zou je vooral als tip mee willen geven niet te veel veranderen qua opstelling en spelers. Leer je spelers kennen, herken de posities die ze hebben. Herken de looplijnen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Buiten de goede tips van fifanoob , probeer ook gewoon rustig te blijven. Stop tussendoor en speel niet gelijk 10/15 wedstrijden achter elkaar. Zeker niet als je 2 / 3 x achter elkaar verliest.

Ik kijk meestal ook even de eerste 10 / 20 min ingame de kat uit de boom hoe die gene speelt . Kan je je daar een beetje op instellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Thx voor de tips mannen, ik had er gewoon meer van verwacht. Nu ik al weer even in div. 3 Rivals zit dacht ik wel weer een keer WL te kunnen proberen. Maar ik kom van een koude kermis thuis. 7-11 inmiddels, dus stop ik nu maar even. Straks misschien meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
MadMoody schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:50:
Thx voor de tips mannen, ik had er gewoon meer van verwacht. Nu ik al weer even in div. 3 Rivals zit dacht ik wel weer een keer WL te kunnen proberen. Maar ik kom van een koude kermis thuis. 7-11 inmiddels, dus stop ik nu maar even. Straks misschien meer geluk.
Ik denk ook dat veel WL spelers in div1/div2 zitten, die kom je nu dus ook (veel) tegen i.p.v. spelers uit div3. Dat merk je ook denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
De verbinding is vandaag wel heel erg zeg. Verlies nu een potje waarbij ik met l2 2 penalty's tegen krijg en vervolgens zijn salah naar binnengaat, mijn eigen keeper vvd omver gooit en hij in een leeg goal kan schieten. Ik sta nu 7-4 😂

En ik heb steeds bij het zoeken naar een nieuwe tegenstander dat de melding initialiseren blijft staan en na 1m de melding krijg dat de tegenstander de wedstrijd heeft verlaten. Elke uitgame vandaag verloren en alle thuisgames gewonnen met een rq..

[ Voor 34% gewijzigd door 038Zwolle op 10-01-2021 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Mesque schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:52:
[...]

Ik denk ook dat veel WL spelers in div1/div2 zitten, die kom je nu dus ook (veel) tegen i.p.v. spelers uit div3. Dat merk je ook denk ik.
Dat denk ik deels ook + in div3 kom je ook nog wel redelijk wat casual spelers tegen die gewoon lekker fifa spelen. In de wl speelt iedereen echt voor de winst en dus veel serieuzer. Dat vergt ook weer iets andere speelstyle. + je eigen concentratie.
Zeker bij een verliespotje neem ik ff 5 min pauze, ga ik uit fut en join ik weer opnieuw. Om in ieder geval zeker te weten dat mijn matchmaking is aangepast. Check ik vaak wat lui op twitch die ook fut spelen. Dat maakt je ook zeker een betere speler. Kijken hoe bepaalde jongens spelen, welke skills ze gebruiken etc. Tis minimaal maar alle beetjes helpen. En sommige bepaalde dingen kunnen wel echt grote invloed hebben als je het nog niet weet.
Bv een simpel lijkend iets, de keeper schuin naar voren verplaatsen richting de 5m bij corner tegen. Ik krijg gelukkig niet zoveel goals tegen maar dat komt mede daardoor.
Als ik zelf een corner heb let ik daar ook op want zodra hij zijn keeper niet beweegt kan ik hem beetje rond de 5m neerleggen want de keeper komt dan niet uit. Zodra hij de keeper wel beweegt gaat die keeper dus komen en heeft het geen zin om hem daar neer te leggen.

16-4 hier btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Mesque schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:52:
[...]

Ja ik denk dat je daar zeker gelijk in hebt, maar ik denk toch misschien voor een deel aan je speelstijl ligt? Als ik hier lees dat er een aantal uit div. 4 zijn, maar die zelfs betere resultaten halen in de WL, dan vermoed ik dat hun speelstijl beter past bij de WL dan die van mij. Ik wil altijd aanvallen en iets forceren. Maar ik heb het idee dat je in de WL veel behoudender moet spelen. Dat ligt mij niet echt.

Wat @fifanoob nu ook zegt zie ik.

[ Voor 86% gewijzigd door Moody2204 op 10-01-2021 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:00:
[...]

Ja ik denk dat je daar zeker gelijk in hebt, maar ik denk toch misschien voor een deel aan je speelstijl ligt? Als ik hier lees dat er een aantal uit div. 4 zijn, maar die zelfs betere resultaten halen in de WL, dan vermoed ik dat hun speelstijl beter past bij de WL dan die van mij. Ik wil altijd aanvallen en iets forceren. Maar ik heb het idee dat je in de WL veel behoudender moet spelen. Dat ligt mij niet echt.
klopt. Is mijn valkuil ook nog altijd hoor. Ik wil altijd binnen 4 passes op de goal schieten bij wijze van. En het liefst speel ik altijd direct mijn spits aan. Maar net wat je zegt in de wl straffen ze dat af. Je moet rustiger spelen of in elk geval doseren. Ik speel nog steeds wel heel aanvallend maar nooit 90 min lang. Je zult ook zien als je dat doseert dat op duur tegenstander raar uit stapt waarop je dan vervolgens wel in 1x je spits aan kan spelen om te scoren.
Dat rustiger spelen vergt ook weer meer concentratie etc. Daarom ook de potten goed verdelen mits je de tijd er voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:03:
[...]

klopt. Is mijn valkuil ook nog altijd hoor. Ik wil altijd binnen 4 passes op de goal schieten bij wijze van. En het liefst speel ik altijd direct mijn spits aan. Maar net wat je zegt in de wl straffen ze dat af. Je moet rustiger spelen of in elk geval doseren. Ik speel nog steeds wel heel aanvallend maar nooit 90 min lang. Je zult ook zien als je dat doseert dat op duur tegenstander raar uit stapt waarop je dan vervolgens wel in 1x je spits aan kan spelen om te scoren.
Dat rustiger spelen vergt ook weer meer concentratie etc. Daarom ook de potten goed verdelen mits je de tijd er voor hebt.
Wat voor mij al wel een winstpunt is tot dusver: ik accepteer al iets beter mijn nederlagen ;-)
Maar dat komt voor een deel ook dat het gewoon terechte nederlagen waren. Al moet ik dan ook wel weer zeggen dat het kwartje vaak ook net niet mijn kant op viel: regelmatig laat ik de kans om voor te komen liggen, waarna ik achter kom en vervolgens verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:05:
[...]

Wat voor mij al wel een winstpunt is tot dusver: ik accepteer al iets beter mijn nederlagen ;-)
Maar dat komt voor een deel ook dat het gewoon terechte nederlagen waren. Al moet ik dan ook wel weer zeggen dat het kwartje vaak ook net niet mijn kant op viel: regelmatig laat ik de kans om voor te komen liggen, waarna ik achter kom en vervolgens verlies.
herkenbaar hoor. Probeer op dat soort momenten dat het gebeurd dat je dus die tegengoal krijgt niet te boos te worden en te foeteren van zie je wel deze game is scripted etc. Als je dat continu gaat zeggen ga je er ook meer in geloven. Dan ben je veel te veel met dat soort zaken bezig dan met de game.
Het klinkt raar, maar heb ooit ook de tip gekregen van ex e-sporter om fifa te leren te spelen en dan niks te zeggen. Ook niet bij een misser of bij een goal gewoon helemaal niks continu stil blijven. Daarmee hou ik op 1 of andere manier ook betere concentratie.

ps wil niet zeggen dat je aan het flippen bent hoor. Is meer in algemeen voor spelers die soms wel helemaal flippen.

[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 10-01-2021 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:09:
[...]

herkenbaar hoor. Probeer op dat soort momenten dat het gebeurd dat je dus die tegengoal krijgt niet te boos te worden en te foeteren van zie je wel deze game is scripted etc. Als je dat continu gaat zeggen ga je er ook meer in geloven. Dan ben je veel te veel met dat soort zaken bezig dan met de game.
Het klinkt raar, maar heb ooit ook de tip gekregen van ex e-sporter om fifa te leren te spelen en dan niks te zeggen. Ook niet bij een misser of bij een goal gewoon helemaal niks continu stil blijven. Daarmee hou ik op 1 of andere manier ook betere concentratie.
Ja is ook zo, maar valt niet mee voor een heethoofd zoals ik 7(8)7
Ik ben irl heel rustig overigens, maar zodra ik Fifa ga spelen....
Is trouwens altijd al zo geweest, ook met echt voetballen. Buiten de wedstrijden was ik altijd heel rustig, maar tijdens de wedstrijden ging ik volle bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:13:
[...]

Ja is ook zo, maar valt niet mee voor een heethoofd zoals ik 7(8)7
Ik ben irl heel rustig overigens, maar zodra ik Fifa ga spelen....
Is trouwens altijd al zo geweest, ook met echt voetballen. Buiten de wedstrijden was ik altijd heel rustig, maar tijdens de wedstrijden ging ik volle bak.
Haha je doet mij echt aan mijn oud teamgenoot denken.
Ik zelf steek gewoon mijn joint aan en ik ben weer chil. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:18:
[...]

Haha je doet mij echt aan mijn oud teamgenoot denken.
Ik zelf steek gewoon mijn joint aan en ik ben weer chil. :+
Haha, dan doe jij mij ook aan een oud teamggenoot denken. Ik heb er 1 gehad die had zijn voetbalspullen in een soort van 'knapzak'. Zijn spullen in een vuilniszak die hij aan een grote tak had geknoopt en daar dus mee over zijn schouder liep _/-\o_ Die maakte zich ook nergens druk om. Ach, wat mis ik die kleedkamer humor!

Maar goed, weer even on-topic. Even kijken of ik uit die headliners sbc met dat megapack iets leuk kan halen. Even een time-out van de WL dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-05 07:49
Ik ben er klaar mee. ff een zilveren team maken en een paar potjes verliezen in Rivals en lekker afzakken. Het gaat echt nergens over. Ik krijg het niet voor elkaar. Speel net tegen iemand die schiet eerst 2 ballen in eigen goal, ik denk: Oh, dit wil zeker ff een doelstelling voltooien, dus ik gooi mijn defensie 2x voor hem open. Maar ik krijg vervolgens niet dezelfde mogelijkheid terug, loopt hij trucend en vernederend met 9-2 naar de rust. Echt, wat voor lol haal je uit zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb met de 30e wedstrijd goud 2 binnengesleept. Heel blij mee, gezien het team.

Daarnaast koop ik veel zeldzame gouden spelers uit de populaire leagues voor rond de 650-750, omdat met Toty een upgrade sbc wordt verwacht waarvoor je 11 zeldzame spelers moet inleveren. Het schijnt dat de spelersprijzen dan verdubbelen.

Zodadelijk FC Klaiber - PSV checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Capsaicin schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:55:
Ik heb met de 30e wedstrijd goud 2 binnengesleept. Heel blij mee, gezien het team.

Daarnaast koop ik veel zeldzame gouden spelers uit de populaire leagues voor rond de 650-750, omdat met Toty een upgrade sbc wordt verwacht waarvoor je 11 zeldzame spelers moet inleveren. Het schijnt dat de spelersprijzen dan verdubbelen.

Bedoel je in de zin van een herhaalbare SBC? Want dan is het wel interessant, zo niet, dan heeft iedereen wel 11 zeldzame spelers over voor een SBC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Prosac schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:59:
[...]

Bedoel je in de zin van een herhaalbare SBC? Want dan is het wel interessant, zo niet, dan heeft iedereen wel 11 zeldzame spelers over voor een SBC
Ja herhaalbare SBC voor league based gold players premium pack. Hele fijne packs om op TOTY spelers te jagen, had vorig jaar TOTY Kante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Prosac schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:59:
[...]

Herhaalbaar.

Vorig jaar was mijn eerste FUT en toen kwam het in ieder geval langs, maar volgens users op Reddit is de upgrade SBC met TOTY een jaarlijks terugkerend item. In ruil voor 11 zeldzame spelers krijg je dan 3 81+ spelers of zoiets. Wegens TOTY wagen veel mensen een gok en stijgen de prijzen hard. Met name van de populaire leagues en de standaardposities in een 442. (dus geen ca, lva, cvm, maar sp, lm, cm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Verklaard wel dat ik nu af en toe word zoek gespeeld door gewone gouden teams.

Wel weer wat bijzonders net. Ik versla iemand met 2-4 (jaja uit) stuurt hij me een bericht met gg en dat hij flink baalde omdat dit de laatste wedstrijd van hem was voor goud 2. Word ik vervolgens verrot gescholden door een vriend van hem😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
038Zwolle schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:41:
Verklaard wel dat ik nu af en toe word zoek gespeeld door gewone gouden teams.

Wel weer wat bijzonders net. Ik versla iemand met 2-4 (jaja uit) stuurt hij me een bericht met gg en dat hij flink baalde omdat dit de laatste wedstrijd van hem was voor goud 2. Word ik vervolgens verrot gescholden door een vriend van hem😅
iemand bood mij vorige week 10k om te verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
cubert20 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:56:
[...]

iemand bood mij vorige week 10k om te verliezen :)
Prima deal me dunkt.
Nieuwe badkamer inmiddels besteld? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Malen +2! :D (hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ben ik dankzij Klaiber eens voor Ajax, had ik blijkbaar ook Malen moeten halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
ai ai ai

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Prosac schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:08:
Ben ik dankzij Klaiber eens voor Ajax, had ik blijkbaar ook Malen moeten halen. :P
Ik had in eerste instantie ook alleen Klaiber gedaan. Maar packte afgelopen donderdag 2* Salah achterelkaar untradeble 8)7

Dus toen malen ook maar gedaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:12:
[...]

Ik had in eerste instantie ook alleen Klaiber gedaan. Maar packte afgelopen donderdag 2* Salah achterelkaar untradeble 8)7

Dus toen malen ook maar gedaan haha
Heel blij dat in malen heb gedaan momenteel haha. Ga de wl ook niet meer afmaken want heb teveel bier op :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Traeces schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:15:
[...]

Heel blij dat in malen heb gedaan momenteel haha. Ga de wl ook niet meer afmaken want heb teveel bier op :')
Haha, zit hier nu op 13 - 5 dus die ene winnen moet wel lukken :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:15:
[...]

Haha, zit hier nu op 13 - 5 dus die ene winnen moet wel lukken :p
Sta op 11-5, dus heb me kwalificatie weeer dus vind best :) al die verlies potten op vrijdag waarvan 4 niet nodig maarjah is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Traeces schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:22:
[...]

Sta op 11-5, dus heb me kwalificatie weeer dus vind best :) al die verlies potten op vrijdag waarvan 4 niet nodig maarjah is niet anders.
Daar is de vrijdag voor maakt het de rest van het weekend makkelijker ;)

Ik heb de hele weekend League gespeeld met Malen in de spits, naast Depay.

Maar het is echt een fijne speler. (Helaas scoort Ajax nu....)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 26-04 19:55
Hopelijk scoort Ajax nog. En daarna gelijk afsluiten, is Feyenoord eens de winnaar van het weekend en je hebt sowieso een upgrade of je nu klaiber of malen hebt. 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Capsaicin schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:55:

hm ik heb 500k waar ik niks mee doe, ik ga all in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:27:
[...]

Daar is de vrijdag voor maakt het de rest van het weekend makkelijker ;)

Ik heb de hele weekend League gespeeld met Malen in de spits, naast Depay.

Maar het is echt een fijne speler. (Helaas scoort Ajax nu....)
Heel slecht, maar van mij mag Ajax nog een keer scoren is voor Feyenoord beter als
Gelijk word :P
Vestendrie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:29:
Hopelijk scoort Ajax nog. En daarna gelijk afsluiten, is Feyenoord eens de winnaar van het weekend en je hebt sowieso een upgrade of je nu klaiber of malen hebt. 😎
Je was me voor haha zelfde gedachte

[ Voor 26% gewijzigd door Traeces op 10-01-2021 17:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:30:
[...]

Heel slecht, maar van mij mag Ajax nog een keer scoren is voor Feyenoord beter als
Gelijk word :P

[...]

Je was me voor haha zelfde gedachte
Ja, doe maar een gelijkspel, dan blijft FC Groningen ook nog op kampioenskoers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prosac schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:52:
Ik ben er klaar mee. ff een zilveren team maken en een paar potjes verliezen in Rivals en lekker afzakken. Het gaat echt nergens over. Ik krijg het niet voor elkaar. Speel net tegen iemand die schiet eerst 2 ballen in eigen goal, ik denk: Oh, dit wil zeker ff een doelstelling voltooien, dus ik gooi mijn defensie 2x voor hem open. Maar ik krijg vervolgens niet dezelfde mogelijkheid terug, loopt hij trucend en vernederend met 9-2 naar de rust. Echt, wat voor lol haal je uit zoiets?
Naar divisie 6 gezakt en prompt weer leuke spelletjes in management master.. maakt 80/90 skillpunten dan zoveel verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Als Zahavi een totw krijgt wordt hij 84, en z'n stats met een Hunter zijn best goed. Moet hij alleen in game ook prettig spelen.

En heeft alle traits.
Finesse shot
Outsider foot shot.
En high low workrates
4* 4*

[ Voor 25% gewijzigd door Wulfric92 op 10-01-2021 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
Bij de launch Zahavi gebruikt in een Eredivisie starterteam, speelde toen wel fijn.
Of hij nu nog mee kan, zelfs als IF, vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
dutchgio schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:47:
Bij de launch Zahavi gebruikt in een Eredivisie starterteam, speelde toen wel fijn.
Of hij nu nog mee kan, zelfs als IF, vraag ik me af.
Bij die Gravenberch Van Bergen? objective had ik hem in de spits naast Malen, dat speelde idd wel erg lekker. Scoorde vrij makkelijk en wist goed vrij te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
14 -8 uiteindelijk. Toch maar weer naar 4231 teruggegaan. Etoo op de flank is niet echt wat dus moet hij maar gaan banken vanaf nu. Ronaldo en neymar doen het beter.

Laatste potje was wel weer bijzonder.. mijn keeper blokt de bal , die komt achter op van dijk en rolt het goal in. De tegenstander pauzeert gelijk in de hoop dat ik stop. Hij scoort kort daarna de 2-0 en pauzeert weer.

Uiteindelijk met 8-2 gewonnen 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
2-2 lets go Klaiber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:42:
[...]

Ja, doe maar een gelijkspel, dan blijft FC Groningen ook nog op kampioenskoers. :+
Vind best die gun ik het meer als Ajax en psv :P

Met die 2-2 nu weet ik helaas alweer hoe het gaat lopen 2+ klaiber

[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 10-01-2021 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
PSV heeft niets meer in te brengen. Hoop dat PSV of Ajax wint. Een +1 op Malen is te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:19:
PSV heeft niets meer in te brengen. Hoop dat PSV of Ajax wint. Een +1 op Malen is te weinig.
Neejoh moet gewoon gelijk blijven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Traeces schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:23:
[...]

Neejoh moet gewoon gelijk blijven O-)
Haha je moet niet voor één club maar voor voetbal zijn! Is veel leuker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
heel veel berghuis ingeslagen en een LVA braziliaan Everton ook heel veel. Nog een argentijnse keeper van 82 rated uit laliga.
Van allemaal rond de 50 a 100 stuks van ingeslagen :D
Ga echt ff gokken en all in op gold rare spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:24:
[...]

Haha je moet niet voor één club maar voor voetbal zijn! Is veel leuker :D
Hahah dat gaat niet gebeuren kom uit Rotterdam zuid. Overigens ben ik wel zo dat ik voor nl teams ben in Europa haha.

Oja en dat gaat ook niet op als deze wedstrijd gelijk word dan word Spanneder boven dus beter voor het voetbal _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Traeces op 10-01-2021 18:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Gefeliciteerd bezitters van Malen en Klaiber. Elk +1 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Traeces schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:27:
[...]

Hahah dat gaat niet gebeuren kom uit Rotterdam zuid. Overigens ben ik wel zo dat ik voor nl teams ben in Europa haha.

Oja en dat gaat ook niet op als deze wedstrijd gelijk word dan word Spanneder boven dus beter voor het voetbal _/-\o_
Je hebt het gekregen ;)

Malen en Klaiber krijgen nu beide een +1. Denk dat ik ze voorlopig blijf gebruiken, zeker Klaiber!

Malen is leuk om te hebben maar wanneer ik een betere optie vind, is hij weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:40:
[...]

Je hebt het gekregen ;)

Malen en Klaiber krijgen nu beide een +1. Denk dat ik ze voorlopig blijf gebruiken, zeker Klaiber!

Malen is leuk om te hebben maar wanneer ik een betere optie vind, is hij weg.
Gebruiken malen voor die van bergen objective , maar dat gaat ook nergens over.

Speel je met een eredivisie team word er ff mbappe enzo ingewisseld. Doe het dan gewoon dat je alleen Max 80 rated spelers Max gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 26-04 19:55
Hoppa, kan ik prima mee leven met dit resultaat. En vooral omdat het helemaal niets met Fifa te maken heeft, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Traeces schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:43:
[...]

Gebruiken malen voor die van bergen objective , maar dat gaat ook nergens over.

Speel je met een eredivisie team word er ff mbappe enzo ingewisseld. Doe het dan gewoon dat je alleen Max 80 rated spelers Max gebruiken.
Die heb ik al gehaald. Maar voorlopig hou ik het team wat ik nu heb. Ga de komende week ook weer handelen heb het 2 maanden niet gedaan en begin het te merken :p

Ik wissel vaker van spelers dan dat Lewandovski scoort, en dat kost coins haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Zo.. die nieuwe SBC's zorgen er voor dat zelfs de gewone gouden niet meer goedkoop op te pikken zijn. Ging net ff langs "Buy now" 700, maar zelfs direct naar de laatste gaan zorgde al voor "is al verkocht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:14
Dos Santos ziet er leuk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bijzonder spel. Na ajax psv toch fut maar weer opgestart. Ik had 14 wins. Etoo op het bankje gezet en zola 90 gekocht. 4231 en win 3 potjes op een rij. Met nog 5 potjes te gaan stop ik nu echt 😂

Leuke SBC om van je lage kaartjes af te komen. Ben benieuwd wat ze nu weer van plan zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door 038Zwolle op 10-01-2021 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:39
038Zwolle schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:43:
Bijzonder spel. Na ajax psv toch fut maar weer opgestart. Ik had 14 wins. Etoo op het bankje gezet en zola 90 gekocht. 4231 en win 3 potjes op een rij. Met nog 5 potjes te gaan stop ik nu echt 😂
Zola heeft ook alles wat meta is, hij speelt hij deze jaargang ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:01
Wanneer krijgt Klaiber nu de +1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bossie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:53:
[...]

Zola heeft ook alles wat meta is, hij speelt hij deze jaargang ?
3 potjes mee gespeeld maar wel 3 assists en 1 goal. Eerst maar even een weekje aankijken hoe hij bevalt:) Ik vind hem op het eerste ook een beetje lijken op een messi of maradonna. Kleine dribbeldwerg met een goed schot. Op het veld lijkt hij ook een beetje een 'propje"

[ Voor 21% gewijzigd door 038Zwolle op 10-01-2021 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Leoleo schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:55:
Wanneer krijgt Klaiber nu de +1?
Vorige keer duurde het zon 5/6 uur dus zal vanacht een keer zijn waarschijnlijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
038Zwolle schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:01:
[...]

3 potjes mee gespeeld maar wel 3 assists en 1 goal. Eerst maar even een weekje aankijken hoe hij bevalt:) Ik vind hem op het eerste ook een beetje lijken op een messi of maradonna. Kleine dribbeldwerg met een goed schot. Op het veld lijkt hij ook een beetje een 'propje"
Idd, lijkt me een verschrikkelijk duo in 4231 met baby Del Piero.
Mist eigenlijk alleen wat stamina.

WL is 14-12 geworden, thuiswedstrijden win ik vaak en uitwedstrijden waren vrijwel niet te doen deze keer :+
Wel alles op 10 depth gespeeld, dat maakt de potjes wel interessant :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-05 22:17

allstarted1

WTRFTS

Vanmiddag Mané verkocht voorafgaand aan de dip, zodat Son terug naar LW kan. Dat is toch weer 190k erbij en Son is persoonlijk een van m'n favoriete spelers. :) Bovendien heb ik geen zin om weer 150k te 'verliezen': Son packte ik destijds ook op 205k, maar ja...schommelt nu dus rond de 40k.

Mahrez Gold ging vanmiddag dus weer naar RW, maar packte toen in de 80+ upgrade meteen Handanovic. Voor mij reden genoeg om Mahrez Headliners te doen. Moest daarvoor alleen Ziyech, Robertson en Allison inkopen en voor de rest fodders. Heb hem dus voor zo'n 100k gehaald. Zijn gouden kaart speelde al top en ik verwacht wel een of twee upgrades dit seizoen. :9~

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-05 09:13
Zou die het goed doen als spits? Of RM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:14
Drossie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:37:
[...]

Zou die het goed doen als spits? Of RM?
Of als cm gewoon heb nu hem Hernandez icon en gravenberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Net een keer of 12 de 80+ player pick gedaan: ter stegen, Casemiro en Suarez, ben er best tevreden mee.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
allstarted1 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:32:
Mahrez Gold ging vanmiddag dus weer naar RW, maar packte toen in de 80+ upgrade meteen Handanovic. Voor mij reden genoeg om Mahrez Headliners te doen. Moest daarvoor alleen Ziyech, Robertson en Allison inkopen en voor de rest fodders. Heb hem dus voor zo'n 100k gehaald. Zijn gouden kaart speelde al top en ik verwacht wel een of twee upgrades dit seizoen. :9~
Ik had hem vrijdagavond gehaald, 26 gespeeld in WL, 11 goals en waarschijnlijk >11 assists (kan ik niet zien in webapp).

Heerlijke speler, heeft zijn finesses waarschijnlijk van Robben afgekeken _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-05 22:17

allstarted1

WTRFTS

Bossie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:48:
[...]

Ik had hem vrijdagavond gehaald, 26 gespeeld in WL, 11 goals en waarschijnlijk >11 assists (kan ik niet zien in webapp).

Heerlijke speler, heeft zijn finesses waarschijnlijk van Robben afgekeken _/-\o_
Ben benieuwd! M'n vrouw heeft nu de televisie opgeëist, dus even geen FIFA voor mij. :P Morgen maar eens proberen! Hopelijk ook weer eens fijne Squad Battle-rewards (nu in ieder geval op Elite 2 geëindigd.) :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drossie
Markvd1984 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:38:
[...]

Of als cm gewoon heb nu hem Hernandez icon en gravenberg
Daar kan ik hem eigenlijk niet gebruiken.
Ik heb sinds gisteren een MLSteam:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VY5NyG2wKBHE1GJoq_Uu0twvkSo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1gAiDoX26IcVzSgott9qObxR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
peeweeherman schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:47:
Net een keer of 12 de 80+ player pick gedaan: ter stegen, Casemiro en Suarez, ben er best tevreden mee.
Ik een stuk of 15x de 82-88 met fodder uit diverse leagues. Slechts 2x een dubbele (dus weer een SBC mee gedaan) en een stuk of 7 84+ eruit gehaald, met Bernardo Silva als beste.
Niks mis mee voor eventueel komende SBC's.

Had wel meer willen doen, maar de gouden spelers zijn nu werkelijk goud waard. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Prosac op 10-01-2021 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Prosac schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:17:
[...]

Had wel meer willen doen, maar de gouden spelers zijn nu werkelijk goud waard. :P
Ik volg het niet zo. Is het de moment om te verkopen? Ik heb nog heel wat kaartjes staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
Drossie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:59:
[...]

Daar kan ik hem eigenlijk niet gebruiken.
Ik heb sinds gisteren een MLSteam:

[Afbeelding]
Nice. Op de plek van Matuidi of Ring en dan op rechts Vela?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Mesque schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:10:
[...]

Aangezien je toch Davies al hebt, is RTTF Alaba een optie? Is wel wat aanvallend dus ligt een beetje aan je speelstijl.

Anders misschien HL Upamecano. Ik heb nu 1 pot met hem gespeeld, laat je weten of ik hem aanbeveel. :)
HL Upamecano is een goede tip zeg! Die lijkt mij wel wat, hoe bevalt hij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Drossie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:27:
[...]

Ik volg het niet zo. Is het de moment om te verkopen? Ik heb nog heel wat kaartjes staan.
Er zijn 2 herhaalbare SBC's (80+ playerpick en 82-88 player), daar heb je resp. 8 gouden (2 rare) en 9 gouden spelers voor nodig. Dus zelfs de lage rated gouden kaartjes zijn onder de 1000 niet meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
_Uploader_ schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:25:
[...]

HL Upamecano is een goede tip zeg! Die lijkt mij wel wat, hoe bevalt hij?
Bevalt erg goed, was precies wat ik nodig had achterin. Is groot, sterk, snel en verdedigend sterk. Zijn voetballend vermogen is niet zoals mijn andere verdedigers (Koeman, RTTF Alaba, RTTF Koundé), maar dat is niet zo storend. Kan hem dus zeker aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Mesque schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:50:
[...]

Bevalt erg goed, was precies wat ik nodig had achterin. Is groot, sterk, snel en verdedigend sterk. Zijn voetballend vermogen is niet zoals mijn andere verdedigers (Koeman, RTTF Alaba, RTTF Koundé), maar dat is niet zo storend. Kan hem dus zeker aanraden :)
Ah dank je! Dat klinkt net wat ik zoek. Ik zal morgen mijn team aanpassen en het uitproberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Zou goed kunnen inderdaad, in de WL is iedereen wel wat meer gefocust en resultaat gericht dan in Rivals, toch zou je als je in divisie 3 zit minimaal goud 3 moeten kunnen halen, veel spelers beginnen een potje ook wel vrij agressief om snel voor te komen in de hoop dat je dan quit, dus ik kan je iig aanraden om niet te snel op te geven en vanaf de 1e seconde gelijk focus te hebben, verder misschien ook niet te aanvallend spelen inderdaad speel zelf 4222 en heb mijn hele verdediging op stay back, 1 cvm op stay back en 1 cvm op tussen verdedigers laten vallen, zo heb je eigenlijk altijd je backs in positie en nog 2 Cvms voor je verdediging. Verder niet te snel happen en voornamelijk met L2 verdedigen. Scoor zelf heel veel op de counter en heb ook vaak genoeg dat ik minder balbezit heb maar dat maakt me niks uit. Vind het prachtig om mensen er uit te counteren. Voetbal is nou eenmaal niet alleen maar leuk aanvallend combinatie voetbal spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:56
WL ternauwernood G1 gehaald. Ging van 18-7 naar 18-10 en godzijdank de laatste 2 wedstrijden gewonnen. Meest opvallende: Ik kom élke keer op achterstand. Soms kan ik het nog herstellen, maar het werkt mentaal zo ongunstig om achter te komen. Gebeurde me echt te vaak en geen idee wat eraan te doen.

Daarnaast nog een Draft gespeeld met 2 vrienden die FIFA bijna niet kenden, eruit in de 2e ronde en Rashford uit een gold pack. Dat was echt een enorme meevaller haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Prosac schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:34:
[...]

Er zijn 2 herhaalbare SBC's (80+ playerpick en 82-88 player), daar heb je resp. 8 gouden (2 rare) en 9 gouden spelers voor nodig. Dus zelfs de lage rated gouden kaartjes zijn onder de 1000 niet meer te krijgen.
Met gewoon bieden heb ik ruim 600 spelers ingekocht voor allemaal Max 750 coins.
Zijn nog prima te krijgen.

Ik ben all in aan het gaan met handelen vandaar ook ruim 600 spelers ingekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 15:36
fifanoob schreef op zondag 10 januari 2021 @ 23:57:
[...]

Met gewoon bieden heb ik ruim 600 spelers ingekocht voor allemaal Max 750 coins.

Je kan er toch maar 100 op de lijst zetten?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op zondag 10 januari 2021 @ 23:57:
[...]

Ik heb gewoon steeds alles tot maximaal 700 coins geboden en dan krijg je 75% niet, maar die anderen wel. Alles wat naar de club kan, gaat naar de club, de rest zet ik voor 1000 weer te koop.
Op die manier vanavond 20+ SBC's gespeeld. En met de verkoop van de rest nog maar 10.000 minder op rekening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jekke
  • Laatst online: 25-12-2024
Een aantal weken terug untradeable Cristiano Ronaldo gepackt en vandaag uit de base icon pack krijg ik Ronaldinho!

Dit jaar gaat het best lekker met de packs :)

https://www.futbin.com/21/squad/5093470

Iemand nog tips voor verbeteringen? Heb zo'n 200k en kan renato sanches nog verkopen voor 200k+. Of moet Renato weer in het team stoppen, vind hem wel beter dan Gattuso maar die is helaas untradeable.

[ Voor 14% gewijzigd door Jekke op 11-01-2021 00:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
kw_nl schreef op maandag 11 januari 2021 @ 00:11:
[...]

Je kan er toch maar 100 op de lijst zetten?
Ik heb nu heel veel spelers bij ongesorteerd staan. Zo kan je eindeloos door blijven gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Jekke schreef op maandag 11 januari 2021 @ 00:31:
Een aantal weken terug untradeable Cristiano Ronaldo gepackt en vandaag uit de base icon pack krijg ik Ronaldinho!

Dit jaar gaat het best lekker met de packs :)

https://www.futbin.com/21/squad/5093470

Iemand nog tips voor verbeteringen? Heb zo'n 200k en kan renato sanches nog verkopen voor 200k+. Of moet Renato weer in het team stoppen, vind hem wel beter dan Gattuso maar die is helaas untradeable.
Die la van Milan hernandez? En dan in combi met varane.
Mits Alex Sandro tradebale is.
Andere kant staat zo ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:07
Rewards natuurlijk weer ruk 😂

Team staat prima! Fijn om Messi weer op cam te hebben!

Die Duncan SR is echt een beest trouwens, die man is overal op t veld 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:39:
Rewards natuurlijk weer ruk 😂
Hier David Silva uit de pakketjes. Leuk fodder.

Met alle dubbelen weer playerpick SBC's gedaan. Als daaruit vervolgens wat 83+ uit komt wandelen en Sergio Aguero kan ik wel spreken van een geslaagde maandagmorgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 15:36
Normaal gesproken hark ik op maandag allemaal goude spelers voor 700 binnen, maar vandaag noppes...

[ Voor 3% gewijzigd door kw_nl op 11-01-2021 10:54 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Pagina: 1 ... 75 ... 158 Laatste