Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:59
Aangezien Robben voorlopig mijn team niet gaat verlaten, tenzij ik Lozano HL pack, toch maar voor Klaiber gegaan. Ben (ook) een Feyenoorder in hart en nieren maar de reviews en reacties op Futbin hebben me overtuigd, met het oog op een 2e NL team in de toekomst is het eigelijk gewoon een no brainer. Daarnaast blijft het een spelletje en met de pacey wingers van tegenwoordig zet ik graag wat snelheid achterin :+

Ik zou ook graag wat meer overpowered Eredivisie special cards zien, waaronder van Feyenoord natuurlijk, waar iedereen een paar weken geleden Senesi verwacht had, dacht EA daar anders over. Maar daarvoor moet je wel wat presteren in je wedstrijden _O-

Klopt het dat EA een deal heeft met Ajax sinds vorig jaar ofzo, had dat ergens gelezen dacht ik. Real in game faces, stadion details etc? Het aantal speciale kaarten zullen, naast de betere prestaties over het algemeen, daar ook wat mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Vandaag de SBCs voor Mahrez en Stones gedaan en daarmee vooral mijn untradebles opgeruimd.
Mahrez zie ik nog wel een een paar upgrades krijgen, met Stones is het nog even afwachten of hij idd beter is dan Telles (afhankelijk van de tegenstander switchte ik Telles/Adama tussen LCB/LB).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
DeeleNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:46:
Aangezien Robben voorlopig mijn team niet gaat verlaten, tenzij ik Lozano HL pack, toch maar voor Klaiber gegaan. Ben (ook) een Feyenoorder in hart en nieren maar de reviews en reacties op Futbin hebben me overtuigd, met het oog op een 2e NL team in de toekomst is het eigelijk gewoon een no brainer. Daarnaast blijft het een spelletje en met de pacey wingers van tegenwoordig zet ik graag wat snelheid achterin :+

Ik zou ook graag wat meer overpowered Eredivisie special cards zien, waaronder van Feyenoord natuurlijk, waar iedereen een paar weken geleden Senesi verwacht had, dacht EA daar anders over. Maar daarvoor moet je wel wat presteren in je wedstrijden _O-

Klopt het dat EA een deal heeft met Ajax sinds vorig jaar ofzo, had dat ergens gelezen dacht ik. Real in game faces, stadion details etc? Het aantal speciale kaarten zullen, naast de betere prestaties over het algemeen, daar ook wat mee te maken hebben.
No offence maar dat heeft er ook simpelweg gewoon mee te maken dat Ajax internationaal veel meer aanspreekt dan elke andere Nederlandse club. Een showdown SBC voor Feyenoord - PSV of Feyenoord - AZ is ondenkbaar ten faveure van Ajax - PSV of Ajax - Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:56
Paar potjes gespeeld met Mbappe, maar ik kan nog niet echt wennen aan hem. Kan aan mijn matige niveau liggen natuurlijk (Ik kan weinig trucjes), maar ik heb het idee dat hij niet zo lekker past in een 4-2-3-1 systeem en dan in de spits. Eigenlijk loopt hij constant uit de spits en loopt hij mijn cam regelmatig in de weg. Terwijl hij wel staat op 'stay forward'. Misschien past hij beter in een 4-4-2 of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Mesque schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:59:
[...]

No offence maar dat heeft er ook simpelweg gewoon mee te maken dat Ajax internationaal veel meer aanspreekt dan elke andere Nederlandse club. Een showdown SBC voor Feyenoord - PSV of Feyenoord - AZ is ondenkbaar ten faveure van Ajax - PSV of Ajax - Feyenoord.
Dat zeg ik ook, ‘naast de betere prestaties’..

Europees hebben ze de afgelopen jaren erg goed gepresteerd, kunnen wij alleen jaloers op zijn. Ze moeten eerst beginnen met een goed beleid opbouwen, dan komt de rest misschien ooit nog wel >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
MadMoody schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:07:
Paar potjes gespeeld met Mbappe, maar ik kan nog niet echt wennen aan hem. Kan aan mijn matige niveau liggen natuurlijk (Ik kan weinig trucjes), maar ik heb het idee dat hij niet zo lekker past in een 4-2-3-1 systeem en dan in de spits. Eigenlijk loopt hij constant uit de spits en loopt hij mijn cam regelmatig in de weg. Terwijl hij wel staat op 'stay forward'. Misschien past hij beter in een 4-4-2 of zo?
zou hem op 1 van de cam posities zetten, kan ie lekker rennnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:07:
Ik snap die hele mbappe hype ook niet , vind hem totaal niet zo goed als mensen zeggen.

Bij mij maakt hij totaal geen loop acties uit ze eigen niks. Als ik hem naast Ronaldo leg dan is hij veel minder terwijl ze ongeveer evenveel kosten.

Het is dat hij onverhandelbaar is anders was hij al lang weg.

Edit : zou trouwens vanavond niet als graadmeter nemen , weet niet hoe het in de andere game modus is maar wl hebben echt zwaar beroerde servers.

[ Voor 8% gewijzigd door Traeces op 08-01-2021 23:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
cubert20 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:24:
[...]

zou hem op 1 van de cam posities zetten, kan ie lekker rennnen.
als ie moet rennen kan ie toch beter in de spits staan? en dan op get in behind als instructie zodat ie dan juist kan rennen. Op cam moet ie vaak eerst nog een speler uitspelen voordat ie naar de goal kan gaan.
Tenminste dat is hoe ik er tegen aan kijken.
Ik zelf speel ook met mbappe heb hem in de spits maar speel wel 4222.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:10
Augy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:30:
[...]

Wie is verhandelbaar? En hoe speel je? Wat is je tactiek enzo?

Daar kan je spelers op af stemmen..

Ik speel namelijk bewust met 3 cm. Waarvan 1 echte cdm op drop between (milinkovic), RCM B2B cdm op Stay back (Rodriguez) en m'n LCM is een cam-ish die naar voren op stoomt (mkhitarian). Met daarvoor een snelle cam (gomez) en 2 snelle spitsen. Eigenlijk dus 3 aanvallers waarbij Miki er telkens vanaf het middenveld bijkomt. Samen met 1 opkomende back heb k eigenlijk altijd mogelijkheden voorin. Achterin blijven ze altijd met z'n 4en omdat 1 back achterblijft en de cdm inzakt tussen de verdediging.
https://www.futbin.com/21/squad/4994971

Welke spelers bij jou passen ligt dus aan je speelstijl. Met wat puzzelen kun je sws André RB, casemiro TOTW of Allan in passen
Ik speel ingame vaak 51212 met dembele op links achter
Robben Hernandez spits en garrincha erachter

Mss de jong weer in het vel zetten

Wat een lang verhaal 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:32:
[...]

als ie moet rennen kan ie toch beter in de spits staan? en dan op get in behind als instructie zodat ie dan juist kan rennen. Op cam moet ie vaak eerst nog een speler uitspelen voordat ie naar de goal kan gaan.
Hij speelt bij bij jouw ? Vind hem namelijk enorm staties altijd, zeker vergeleken met cr7. Vind eigenlijk bizar om te zeggen maar vond totgs jota fijner speler dan mbappe. Vind ze skill moven ook vrij traag aanvoelen vergeleken met Ronaldo en Neymar.

Voor doel is hij wel heerlijk want afwerken kan hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:26:
[...]

Ik snap die hele mbappe hype ook niet , vind hem totaal niet zo goed als mensen zeggen.

Bij mij maakt hij totaal geen loop acties uit ze eigen niks. Als ik hem naast Ronaldo leg dan is hij veel minder terwijl ze ongeveer evenveel kosten.

Het is dat hij onverhandelbaar is anders was hij al lang weg.

Edit : zou trouwens vanavond niet als graadmeter nemen , weet niet hoe het in de andere game modus is maar wl hebben echt zwaar beroerde servers.
Precies! Ik kan ook niet wennen aan zijn loopacties. Hij zakt telkens terug uit de spits. Ik ben daar ook een ander type speler gewend denk ik. Inderdaad slechte servers, dus ik kijk het morgen nog even aan. Maar als hij me niet bevalt, knal ik 'm ook net zo makkelijk weer uit mijn team. Packluck of niet, soms liggen andere spelers die op papier misschien minder zijn , je veel beter qua speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Fabinho HL net zo snel weer verkocht als hij kwam. Je kan net zo goed een stuk steen op het veld neerleggen :p

Speel nu met Malen en Depay in de spits en Robben op Cam. Malen doet het goed, 7 wedstrijden, 8 doelpunten. Maar Depay is wel van een ander niveau.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=fvkb1eyYnVLgG:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
fifanoob schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:32:
[...]

iedereen speelt weer anders, mijn spitsen staan vaak dicht bij de cv.
cam staat vaak in de vrije ruimte, hebben dus soms meer ruimte om te rennen.
kon het zelf ook niet vinden met mbappe, een van de weinige spitsen die ik heb gehad die in de WL minder dan 1 goal per wedstrijd maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
cubert20 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:48:
[...]

kon het zelf ook niet vinden met mbappe, een van de weinige spitsen die ik heb gehad die in de WL minder dan 1 goal per wedstrijd maakte.
Zeker waar. Zo kan ik vrij weinig mer IF Joao Felix, terwijl veel mensen daar lovend over waren. Bij mij werd hij er continu uitgerend, van de bal gelopen etc. Nu lekker met Deulofeu en Dybala in de spits, gaar prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Wulfric92 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:42:
Fabinho HL net zo snel weer verkocht als hij kwam. Je kan net zo goed een stuk steen op het veld neerleggen :p

Speel nu met Malen en Depay in de spits en Robben op Cam. Malen doet het goed, 7 wedstrijden, 8 doelpunten. Maar Depay is wel van een ander niveau.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=fvkb1eyYnVLgG:FFA21PS4
Ik vind malen toch wat onwendig aanvoelen met draaien en snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben lekker gestopt met WL, tijden geleden dat ik zulke belachelijke gameplay heb meegemaakt.
Zet hem op Zilver 1 deze week en vind helemaal mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:12
Dembele? Zie k helemaal niet in je opstelling staan?
Wie is naast je achterste 4 (mendy - kounde - upa - klaiber) je 5e verdediger?
https://www.futbin.com/21/squad/5032263
Zoiets en dan ingame naar:
https://www.futbin.com/21/squad/5032386
Of je 5-2-1-2 met Casemiro als cv. Zelf even zoeken wat je fijn vind kwa speler. Casemiro is niet snel maar kwa positie kiezen enorm goed bijv maar hij moet je liggen

[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 09-01-2021 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Met co-op division rivals heb ik met mijn maat divisie 1 gehaald :)
In principe hebben we niet eens zo'n goed team: https://www.futbin.com/21/squad/5032467
Hij heeft een keer C. Ronaldo gepackt en die toen verkocht en destijds zijn premier league club en dit er van gemaakt.
Je komt echt veel FC creditcard tegen. Mid Gullit, TOTW C. Ronaldo, neymar, Mbappe, Mid Vieira, Eusebio, Cantona, R9, George Best, Ronaldinho en dat is wat zoal vanavond de revue passeerde.

We weten van elkaar dat het qua verdediging en balbezit wel goed zit. Hij is de man van de skillmoves en vaak een goal vanuit het niets en ik geef dan vaak de perfecte steekpasses en zet meer dan 1x per wedstrijd iemand vrij voor de keeper. Ik vind deze co-op modus echt veel en veel leuker, vooral omdat je ook weer kan groeien. Je moet echt leren samenspelen.

Het enige wat nog ontbreekt is co-op weekend league :P Helaas zit die functie er niet in.

PS: met coins handelen staat na 1 maand de teller op 2,7 miljoen winst. Ondertussen flink aan het investeren voor TOTY. Objectives doe ik niet te veel, word ik alleen maar gefrustreerd van.
Voor icon swaps enkel de pakketjes gehaald en verder begin ik er niet aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Hassiebassie op 09-01-2021 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Markvd1984 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:07:
[...]

Ik vind malen toch wat onwendig aanvoelen met draaien en snelheid
Daar had ik niet zoveel moeite mee, voelde voor mij juist behendig en snel aan.

Voor mij is het meer positionering en afmaken dat tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Ongelofelijk eigenlijk, waar ik met de WL met een erg goed team speel en het met 4-2-2-2 totaal niet lukt, speel ik tijdens Draft met de zelfde formatie heerlijk. Het contrast is echt niet te geloven. Van stroperige gameplay waarin mijn spelers rare actie na rare actie maken, is Draft echt even genieten.

Sowieso het idee dat de gameplay in de WL de laatste weken enorm is verslechterd. Ik heb er nog wel een 8-4 record uit kunnen slepen voor nu, maar het gaat zéér stroef sinds vorige week. Verlies ook echt van tegenstanders die absoluut niets bijzonders doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:23:
Ongelofelijk eigenlijk, waar ik met de WL met een erg goed team speel en het met 4-2-2-2 totaal niet lukt, speel ik tijdens Draft met de zelfde formatie heerlijk. Het contrast is echt niet te geloven. Van stroperige gameplay waarin mijn spelers rare actie na rare actie maken, is Draft echt even genieten.

Sowieso het idee dat de gameplay in de WL de laatste weken enorm is verslechterd. Ik heb er nog wel een 8-4 record uit kunnen slepen voor nu, maar het gaat zéér stroef sinds vorige week. Verlies ook echt van tegenstanders die absoluut niets bijzonders doen..
WL is echt maar dan ook echt om te janken qua gameplay vanavond. Heb ff snel rond een uur of 5 Rivals pot gespeeld ging me een partij vlot. Nou WL niks is vooruit te branden.

Heb helaas het zelfde als jouw 3x verloren van echt bizar slechte tegenstanders waar ik me dood voor schaam dat ik er van verlies. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:37:
[...]

Hij speelt bij bij jouw ? Vind hem namelijk enorm staties altijd, zeker vergeleken met cr7. Vind eigenlijk bizar om te zeggen maar vond totgs jota fijner speler dan mbappe. Vind ze skill moven ook vrij traag aanvoelen vergeleken met Ronaldo en Neymar.

Ja ik vind hem wel chil. bewegelijk voor de moves wat ik doe. Snel, sterk en dodelijk schot. Heb ook neymar in de spits, die is iets sneller op de eerste 5meter maar daarna is mbappe beter. Zeker als je in een duel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:37:
[...]

Ik speel hem als rechterspits in 4-3-1-2, instructies enkel stay forward (vanwege tactiek op lange bal, maakt hij al runs naar voren). Voor mij sinds het begin van deze FIFA echt een absolute topspeler, altijd basis en nooit gewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
cubert20 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:48:
[...]

Ja zeker waar. Mijn spitsen ook wel hoor, wat ik vaak probeer is 1-2tjes dus spits aanspelen die tikt hem breed of terug en loopt zelf diep weg en dan kan ie rennen ;p

Maar net wat je zegt iedereen speelt op een bepaalde manier en daar horen verschillende soorten spelers bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Traeces schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:29:
[...]

WL is echt maar dan ook echt om te janken qua gameplay vanavond. Heb ff snel rond een uur of 5 Rivals pot gespeeld ging me een partij vlot. Nou WL niks is vooruit te branden.

Heb helaas het zelfde als jouw 3x verloren van echt bizar slechte tegenstanders waar ik me dood voor schaam dat ik er van verlies. |:(
Is inderdaad aan verschillende dingen te merken. Meest uit het oog springende is dat ik een tackle inzet, de bal heb en dat mijn tegenstander hem miraculeus toch mee krijgt en scoort. Daarnaast kan ik totaal niet lekker combineren en heb ik ook de indruk dat aannames, trucjes en loopacties met vertraging plaatsvinden, kan het tempo in een wedstrijd eigenlijk niet eens opvoeren. Met Draft lukt dat wel en dan kun je heerlijk tikken en vlot aanvallen.

Had dit vorige week eigenlijk ook al in de WL. Daarvoor nergens last van gehad en vaak een stabiel resultaat. Aankomende tijd maar wat meer Draft en Rivals spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:43:
[...]

Is inderdaad aan verschillende dingen te merken. Meest uit het oog springende is dat ik een tackle inzet, de bal heb en dat mijn tegenstander hem miraculeus toch mee krijgt en scoort. Daarnaast kan ik totaal niet lekker combineren en heb ik ook de indruk dat aannames, trucjes en loopacties met vertraging plaatsvinden, kan het tempo in een wedstrijd eigenlijk niet eens opvoeren. Met Draft lukt dat wel en dan kun je heerlijk tikken en vlot aanvallen.

Had dit vorige week eigenlijk ook al in de WL. Daarvoor nergens last van gehad en vaak een stabiel resultaat. Aankomende tijd maar wat meer Draft en Rivals spelen :)
Gelukkig ben ik niet de enige, kan alles wat je beschrijft bevestigen. Krijg er helemaal de schijt van want ben iemand die veel snel combinatie spel speelt en redelijk wat skillmoves gebruikt, maar is niet te doen.

Vorige week had ik er vrijdag en zondag gelukkig geen last van , maar zaterdag was ook echt schandalig qua gameplay. Je merkt momenteel dat er gewoon veel mensen thuis zitten en er veel WL gespeeld word, maar server capaciteit omhoog gooien is er niet bij......

Overigens als ik thuis speelt ga het nog wel maar uit, pffffffffff niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:46
Ervaar precies hetzelfde maar dat heb je de afgelopen weken wel kunnen lezen in mijn reacties 😇

Sta nu 5w en 3l. Vind het wel even goed voor nu. Uitwedstrijden zijn echt om te janken. Skills werken niet, mensen lopen met een fakeshot dwars door je heen of je krijgt een penalty tegen terwijl je alleen l2 gebruikt. Ook merk je dat je button delay hebt. Echt bloedirritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Wanneer je uit speelt staat dan de ping meter aan de rechter of linkerkant?

Want ik heb echt altijd de ping meter aan de rechterkant en zelden aan de linkerkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Vandaag nog steeds niet begonnen aan de missie om mijn Eredivisie-team te versterken achterin met Baumgartl, maar veel potjes Rivals en Friendlies gespeeld met m'n Premier League-team.

Gisteravond uit de MM Mané gepackt en heb hem nu op LW staan en Son naar RW in plaats van Mahrez. Ik kan er de vinger niet op leggen, maar Son begint nu pas eindelijk te renderen in m'n spel. Hij maakt eindelijk de loopactie naar binnen toe, gaat diep en sprint iedereen helemaal suf. Denk dat ik over Mané weinig hoef te zeggen: wat een speler! Kan me alleen maar voorstellen hoe zijn Freeze moet spelen.

Wat ik trouwens opvallend vond, is dat Ollie Watkins SIF zo goed blijft presteren. Heb hem bij Futbin toen eens vergeleken met bv. Aguero en hij heeft veel hogere statistieken. Nu heb ik niet met Aguero gespeeld en statistieken zeggen niet veel, maar vond het wel apart. :) Ook Martial die je nog veel tegen komt heeft veel mindere stats.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Wulfric92 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:22:
Wanneer je uit speelt staat dan de ping meter aan de rechter of linkerkant?

Want ik heb echt altijd de ping meter aan de rechterkant en zelden aan de linkerkant.
Ik speel meestal thuis en heb hem altijd rechts, ook als ik uit speel.

Iemand overigens Seedorf al eens gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik blijft uit de WL. Het lijkt dan net of ik een ander spel speel. Ik kan ook niet meekomen in de WL, terwijl ik in Rivals inmiddels toch div. 3 speel, wat niet echt heel slecht is lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
038Zwolle schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:13:
of je krijgt een penalty tegen terwijl je alleen l2 gebruikt.
gisteravond.. ik zie dat de linksvoor gaat voorgeven, dus ik stap opzij en probeer met een sliding nog die bal tegen te houden. Ik glij overduidelijk voor de speler langs, ik glijd de bal over de achterlijn, hij loopt door en struikelt over mijn hoofd.
Penalty

8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mesque schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:17:
[...]

Ik speel meestal thuis en heb hem altijd rechts, ook als ik uit speel.

Iemand overigens Seedorf al eens gebruikt?
Ja, de baby versie en nu de mid versie. Speelt bij mij op cvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 17:00
Ik heb nu het volgende team, en nog ongeveer 50.000 coins te besteden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ugBKKN2wXeU7GIk5ovp8D8cZ5-Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hALnQgzxG2I9c0wgly4KgxM7.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben erg benieuwd, wat jullie hier nog aan zouden veranderen. Of wellicht andere opstelling, zoals ik het team nu heb zijn dit mijn beste spelers, ik heb nog een veratti, Depay , en beckham.. maar die passen niet zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
fifanoob schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:23:
[...]

Ja, de baby versie en nu de mid versie. Speelt bij mij op cvm
En, is het wat? En hoe verhoudt de mid zich tot de baby? Ik mis een goede dribbel en wat snelheid op het middenveld, sta momenteel met Koeman/Alaba, Kante en (baby)Beckham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Heb Campbell weer vervangen voor baby Ferdinand. Wat een speler is dat zeg. Zit echt overal tussen en lekker snel

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mesque schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:46:
[...]

En, is het wat? En hoe verhoudt de mid zich tot de baby? Ik mis een goede dribbel en wat snelheid op het middenveld, sta momenteel met Koeman/Alaba, Kante en (baby)Beckham.
Hij is allround. Zijn baby was wat minder qua afwerken. Heb hem bij mij naast kante staan. Kante blijft achter als cvm Seedorf heeft vrij spel bij mij. Scoort regelmatig vanaf de 16.
In duels is hij echt sterk. Heel vaak dat ik met hem de bal makkelijk kan afschermen.

Wat bedoel je met snelheid op middenveld? Wil je extra snelheid, dan moet je sneller de bal rondspelen? Een pass is altijd sneller dan een dribbel :)
Ik sprint vrijwel niet met Seedorf en dribbel ook niet zoveel met hem ja soms rond de middellijn als tegenstander niet zoveel doet, voor de rest is het aannemen en vrijwel direct door passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
fifanoob schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:59:
[...]

Hij is allround. Zijn baby was wat minder qua afwerken. Heb hem bij mij naast kante staan. Kante blijft achter als cvm Seedorf heeft vrij spel bij mij. Scoort regelmatig vanaf de 16.
In duels is hij echt sterk. Heel vaak dat ik met hem de bal makkelijk kan afschermen.

Wat bedoel je met snelheid op middenveld? Wil je extra snelheid, dan moet je sneller de bal rondspelen? Een pass is altijd sneller dan een dribbel :)
Ik sprint vrijwel niet met Seedorf en dribbel ook niet zoveel met hem ja soms rond de middellijn als tegenstander niet zoveel doet, voor de rest is het aannemen en vrijwel direct door passen
Ik bedoel met name snelheid in balbehandeling. Nu is Koeman samen met de backs degene die de bal naar voren moet brengen en moet samenspelen met de forwarded, maar dat gaat allemaal net wat te traag. Ik ga proberen hem om te ruilen met Alaba RTTF die nu op CV staat, wellicht helpt dat al.

Beckham is ook wat te traag in de balbehandeling, de combo Koeman/Beckham werkt nog niet echt. Wellicht dat Seedorf op de plek van Koeman en Koeman/Alaba op de plek van Kante uitkomst biedt. Wat je schrijft over Seedorf klinkt erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:47:
Ik blijft uit de WL. Het lijkt dan net of ik een ander spel speel. Ik kan ook niet meekomen in de WL, terwijl ik in Rivals inmiddels toch div. 3 speel, wat niet echt heel slecht is lijkt mij.
Dat zit echt in je hoofd dan , als je in div 3
Gewoon normaal redelijk kan meekomen moet je zeker wel goud 3 kunnen halen.

Je moet gewoon je eigen niet gek laten maken door bloedzuigers en niet naar statistieken kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 16:48
CrazyFool schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:31:

[Afbeelding]

Ik ben erg benieuwd, wat jullie hier nog aan zouden veranderen. Of wellicht andere opstelling, zoals ik het team nu heb zijn dit mijn beste spelers, ik heb nog een veratti, Depay , en beckham.. maar die passen niet zo goed...
Ik zou kijken naar Telles voor linksachter, Allan ipv Dele Alli en een snellere verdediger dan Maguire. Bv Joe Gomez (is niet meer zo duur) en anders Davinson Sanchez.

Verder vooral zelf opletten op welke plek in het veld je tekort komt en daar verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
CrazyFool schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:31:

[Afbeelding]

Je cm's hebben lage stats voor verdedigen en zijn wat traag. Alternatieven zijn Allan, Wijnaldum of Sissoko. Je verdedigers muv Ake zijn traag. Joe Gomez, Lindelof en Davinson Sanchez zijn goedkope opties. Bale (lomp) ---> Moura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 17:00
heron schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:20:
[...]

Ik zou kijken naar Telles voor linksachter, Allan ipv Dele Alli en een snellere verdediger dan Maguire. Bv Joe Gomez (is niet meer zo duur) en anders Davinson Sanchez.

Verder vooral zelf opletten op welke plek in het veld je tekort komt en daar verbeteren.
Capsaicin schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:29:
[...]
Je cm's hebben lage stats voor verdedigen en zijn wat traag. Alternatieven zijn Allan, Wijnaldum of Sissoko. Je verdedigers muv Ake zijn traag. Joe Gomez, Lindelof en Davinson Sanchez zijn goedkope opties. Bale (lomp) ---> Moura.
Heren, top bedankt voor jullie reactie! Hier kan ik wel iets mee. Zal eens even gaan puzzelen met de verschillende spelers die jullie hebben aangedragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Ik lees de laatste tijd vaker over uit of thuis spelen. Heb hier eigenlijk nooit iets van gemerkt of op gelet. Maar wat zijn de voor en nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dani05 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:40:
Ik lees de laatste tijd vaker over uit of thuis spelen. Heb hier eigenlijk nooit iets van gemerkt of op gelet. Maar wat zijn de voor en nadelen?
Heb heel vaak button delay als ik uit speel. En niet zijn klein beetje gister avond soms tot 1,5 seconden. Net ook weer een pot uitgespeeld , tegenstander bedroevend slecht maar alles duurt een uur voordat het gedaan word.

Edit : kan het nu 100% bevestigen. Eerste pot speelde ik uit me spelers konden niks. Tweede thuis , kon die gozer helemaal kapot combineren en na 30 min ingame 4-0 voor en rq.

[ Voor 15% gewijzigd door Traeces op 09-01-2021 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:45
Iemand een leuk ideetje om mijn team nog wat te verbeteren?

Ik heb zo'n 250.000 over.

Carrasco is een experiment. Eigenlijk stond Davies daar. Carrasco is verdedigend heel wat minder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tTGgBfP3OKKD1DU-puRf5QyOGtM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/STm5ZKv9Oivukop6ywbdcL9l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:19:
[...]

Dat zit echt in je hoofd dan , als je in div 3
Gewoon normaal redelijk kan meekomen moet je zeker wel goud 3 kunnen halen.

Je moet gewoon je eigen niet gek laten maken door bloedzuigers en niet naar statistieken kijken.
Ja, dat lijkt mij ook wel aan de ene kant, maar ik laat me wel makkelijk uit de tent lokken als iemand gaat zuigen. Ik ben ook vrij ongeduldig in mijn spel. Wil altijd aanvallen en iets forceren, waardoor je vaak weggecounterd wordt. Ik speel ook mijn beste potjes op de momenten dat ik wel die rust kan bewaren. Misschien toch nog eens een gokje wagen in de WL.

@Augy Hoe bevalt Muriel jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mesque schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:17:
[...]

Ik bedoel met name snelheid in balbehandeling. Nu is Koeman samen met de backs degene die de bal naar voren moet brengen en moet samenspelen met de forwarded, maar dat gaat allemaal net wat te traag. Ik ga proberen hem om te ruilen met Alaba RTTF die nu op CV staat, wellicht helpt dat al.

Beckham is ook wat te traag in de balbehandeling, de combo Koeman/Beckham werkt nog niet echt. Wellicht dat Seedorf op de plek van Koeman en Koeman/Alaba op de plek van Kante uitkomst biedt. Wat je schrijft over Seedorf klinkt erg goed :)
Kante heb je zelf ook toch? Stond mij iets van bij maar te lui om terug te lezen :+
Maar seedorf is wel vergelijkbaar met Kante. Alleen is seedorf iets sterker en brengt hij aanvallend net dat beetje meer wat kanta verdedigend doet. Qua snelheid zijn ze beetje hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
fifanoob schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:12:
[...]

Kante heb je zelf ook toch? Stond mij iets van bij maar te lui om terug te lezen :+
Maar seedorf is wel vergelijkbaar met Kante. Alleen is seedorf iets sterker en brengt hij aanvallend net dat beetje meer wat kanta verdedigend doet. Qua snelheid zijn ze beetje hetzelfde
Is Seedorf niet gewoon een icon versie van Renato Sanches?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Bossie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:13:
[...]

Is Seedorf niet gewoon een icon versie van Renato Sanches?
Heb zelf niet met sanches gespeeld. Maar ik vind Seedorf een allrounder. Beetje type wijnaldum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
WL speelt heerlijk vertraagd qua input, verlies simpelweg potjes door input delay waardoor aanvallend skills etc niet gaan en verdedigend reageren al betekend dat je weg bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Bossie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:14:
WL speelt heerlijk vertraagd qua input, verlies simpelweg potjes door input delay waardoor aanvallend skills etc niet gaan en verdedigend reageren al betekend dat je weg bent.
Ik heb nog steeds geen weekend league gedaan deze Fifa.

Heb dus eigenlijk nog niks gemist :+

Co-op vind ik persoonlijk veel leuker. Jammer dat Weekend League niet co-op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:14:
Heb vandaag precies het tegenover gestelde. Het loop echt mega soepel en heb al me potten vandaag gewonnen.

Kan nu gewoon weer heerlijk mensen kapot combinerend en skill moves gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:44:
[...]

Heb vandaag precies het tegenover gestelde. Het loop echt mega soepel en heb al me potten vandaag gewonnen.

Laatste potje 7-6 verloren en daarvoor 5-4 ofzo, ik krijg zelf ook wel wat goals mee maar verdedigend ben ik kansloos wat ook duidelijk in de uitslagen te zien is :+

Ff pauze, wil vandaag wel ff 10-15 alvast gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
t gaat hier opzich ook wel lekker. Vind het op zaterdag chiller spelen dan op vrijdag. Ook is het niveau wat lager heb ik het idee. Op vrijdag toch meer de tryhards en de lui die voor hoge ranking gaan in de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ben vandaag echt in staat de controller door het beeldscherm te gooien. :+

Weet je in managementmaster eindelijk wat ruimte te creeren, loopt de spits eindelijk het gat in, passt de middenvelder opzij ipv de dieptepass goed te geven. Loopt je vleugelspeler de ruimte in, ik druk de stick helemaal naar boven, maar de spits besluit de bal terug te leggen.
En dan heb ik het nog niet eens over de verdedigende AI die gewoon de poorten open zet voor opkomende middenvelders. ;w

Bovendien erg leuk die promotie naar div 5, maar heb nu nog maar 1 van de afgelopen 10 potjes gewonnen.. en dan alleen maar iemand die de verbinding direct na de 1-0 verbrak. ;(`

[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 09-01-2021 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
MadMoody schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:07:
[...]

Ja, dat lijkt mij ook wel aan de ene kant, maar ik laat me wel makkelijk uit de tent lokken als iemand gaat zuigen. Ik ben ook vrij ongeduldig in mijn spel. Wil altijd aanvallen en iets forceren, waardoor je vaak weggecounterd wordt. Ik speel ook mijn beste potjes op de momenten dat ik wel die rust kan bewaren. Misschien toch nog eens een gokje wagen in de WL.

ik ben nog steeds niet gepromoveerd naar divisie 3, nou speel ik maar een paar potjes per week dus dat duurt ook wat langer.
Ik haal in de WL structureel g3 met af een toe een uitschieter naar boven of onder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:44:
[...]

Precies dit, voor mij ook. Sta nu 7-0. Heb deze WL voor het eerst Neymar er maar eens bij gehaald, is echt by far de beste CAM/CF die ik vooralsnog gezien heb. Maakt echt een wereld van verschil.

Nu 8-0. Ik vind het wel bizar voor te stellen hoe mensen 30-0 halen, dan moet je echt elke wedstrijd opperste concentratie hebben. Ik ben al doodop nu 😅

[ Voor 13% gewijzigd door Mesque op 09-01-2021 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
MadMoody schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:07:
[...]

Nog niet echt kunnen testen. 2 potjes Rivals met m'n nieuwe team waren binnen 20 min RQ met goals van Gaya. In SB funtioneer hij meer als prima mja wie niet 😂

Gold objectives deze week. Gericht een-tweetje... Iemand een idee hoe? Is die met het linker stickje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesque schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:01:
[...]

Precies dit, voor mij ook. Sta nu 7-0. Heb deze WL voor het eerst Neymar er maar eens bij gehaald, is echt by far de beste CAM/CF die ik vooralsnog gezien heb. Maakt echt een wereld van verschil.

Nu 8-0. Ik vind het wel bizar voor te stellen hoe mensen 30-0 halen, dan moet je echt elke wedstrijd opperste concentratie hebben. Ik ben al doodop nu 😅
Echt het scheelt zoveel als die gameplay een keer behoorlijk is. Gister verloor ik van zulke bizar slechte spelers. Vandaag versla ik heel makkelijk iedereen en veel betere spelers dan gister avond.

Neymar staat ook als volgende op mijn lijstje, fijnste speler met CR7 samen welke ik dit jaar mee heb mogen spelen. Aanval van CR7, Mbappe, Neymar en mid Figo :9~ :9~ :9~ Vind die mid Figo ook zo bizar goed, die zet continu nu Mbappe of CR7 met zijn geweldige passing zo voor het doel.

Ga vandaag 7-0, kan nu helaas niet meer verder. Morgen na Feyenoord maar weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:58:
[...]

Echt het scheelt zoveel als die gameplay een keer behoorlijk is. Gister verloor ik van zulke bizar slechte spelers. Vandaag versla ik heel makkelijk iedereen en veel betere spelers dan gister avond.

Neymar staat ook als volgende op mijn lijstje, fijnste speler met CR7 samen welke ik dit jaar mee heb mogen spelen. Aanval van CR7, Mbappe, Neymar en mid Figo :9~ :9~ :9~ Vind die mid Figo ook zo bizar goed, die zet continu nu Mbappe of CR7 met zijn geweldige passing zo voor het doel.

Ga vandaag 7-0, kan nu helaas niet meer verder. Morgen na Feyenoord maar weer verder :)
Lekker aanval d:)b wel erg standaard, maar dat is nou eenmaal het best zolang deze spelers er zo ver bovenuit steken.

Klaiber op rechtsback voelt wel erg vreemd. Die kaart is zó goed, terwijl hij er in het echt niet veel van bakt en ook weinig potentie heeft. Wordt vreemd om morgen Klaiber op rechtsback te zien staan tegen PSV 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier ook weer eens 10 potjes WL gedaan, maar ik ga 4-6. Dus niet zo tevreden. Wat een teams ook in die WL zeg! Maar goed, ik wilde weer eens testen hoe het zou gaan in de WL na het weken bewust genegeerd te hebben. Nog niet zo best dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Mesque schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:17:
[...]

Lekker aanval d:)b wel erg standaard, maar dat is nou eenmaal het best zolang deze spelers er zo ver 8)7
Hier bijna dezelfde aanval, alleen Mbappe deze week ingeruild voor 91 Socrates, zeker geen spijt van. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
[...]

Lekker aanval d:)b wel erg standaard, maar dat is nou eenmaal het best zolang deze spelers er zo ver bovenuit steken.

Klaiber op rechtsback voelt wel erg vreemd. Die kaart is zó goed, terwijl hij er in het echt niet veel van bakt en ook weinig potentie heeft. Wordt vreemd om morgen Klaiber op rechtsback te zien staan tegen PSV 8)7
Mazroui is weer fit, grote kans dat Klaiber niet eens speelt morgen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SH-FR
Heerlijk begin van de WL vandaag! Uiterst terechte verliespartij gepakt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jZmQPLJ1W3fjvXvntO-cIsspLXs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/seP9xqjKeO0WJSzoDmejasTe.jpg?f=fotoalbum_large

Maargoed. Potje daarna wéér iemand die 5-2 voor komt met 5 schoten, toen besloot ik in de 70e minuut Van der Sar te wisselen en voor de grap Fati op doel te zetten. Bizar: 7-5 winst uiteindelijk. Vanaf nu standaard Ansu Fati op doel 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Cr7 is me favoriete speler , mbappe had ik toevallig onverhandelbaar in in 2 player pack. Figo zie ik eigenlijk nooit voorbij komen ?

Wat je aangeeft is het ook, je hebt qua “betaalbare spelers” niet veel beters. Icons zijn gelijk veel duurder en misschien niet eens veel beter.

Nou ik moet me woorden terug nemen over cancelo rttf , vind het echt een geweldige back stuk beter dan Walker. Gelukkig gister niet verkocht toen ik pissig was dat zo dramatische speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
heerlijk die potjes waarbij je tegenstander 100x rond speelt rond mijn 16 maar in principe doet ie helemaal niks. Stap ik uit speelt ie terug. Oke prima ik sta gewoon letterlijk stil en wacht wel. hij is druk met de bal maar een actie naar de goal maakt ie niet, volgens mij denkt ie dat hij moet betalen voor elk schot.
Resultaat 1-0 rust hij 72% de bal 0!! schoten op doel en ik 1 schot. Eindstand 1-0 had uit eindelijk 7 schoten op doel hij 2.

Tis wachten tot ie mij een berichtje stuurt -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Als Ajax PSV morgen gelijk word ,krijgen malen en klaiber dan beide +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik heb afgelopen nacht een paar potjes gespeeld en het speelde heerlijk.Nu is het weer om te janken.
Ik denk dat ik me maar weer eens meer op Pro clubs ga focussen FUT frustreert me meer de laatste weken dan dat ik er lol aan heb. (Uit games/ Button delay/ 87 Wright krijgen na alle moeite die je steekt in Fut Swaps 8)7 )

Robben als LM/RM of RAM/LAM werkte bij mij niet. Hem maar eens in de spits gezet en hij scoorde 3 hattricks in 5 games

[ Voor 15% gewijzigd door 038Zwolle op 09-01-2021 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Markvd1984 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:57:
Als Ajax PSV morgen gelijk word ,krijgen malen en klaiber dan beide +1
Ja klopt. +2 met winst, +1 bij gelijkspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:51:
heerlijk die potjes waarbij je tegenstander 100x rond speelt rond mijn 16 maar in principe doet ie helemaal niks. Stap ik uit speelt ie terug. Oke prima ik sta gewoon letterlijk stil en wacht wel. hij is druk met de bal maar een actie naar de goal maakt ie niet, volgens mij denkt ie dat hij moet betalen voor elk schot.
Resultaat 1-0 rust hij 72% de bal 0!! schoten op doel en ik 1 schot. Eindstand 1-0 had uit eindelijk 7 schoten op doel hij 2.

Tis wachten tot ie mij een berichtje stuurt -.-
Haha dat is echt prachtig dat nutteloze rond spelen. Speel zelf ook wel eens heel snel rond rond de 16 maar dat is alleen tegen die 1 diepte spelers, ze stappen dan toch wel een keer dom in.

Die mensen die berichten sturen geweldig , vorige week was ik kinderachtig omdat ik afwacht ( full pressure team ). 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Snelste silver 1 tot nu toe :D 11-1.

Voor de PS5 spelers overigens, is het wat om een lijstje met PSNs op te nemen oid in de openingspost zodat we elkaar kunnen toevoegen voor coops etc? Veel van mijn vrienden spelen nog op ps4..

Mijn PSN in ieder geval: JordyEHV. Feel free to add :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:11:
[...]

Haha dat is echt prachtig dat nutteloze rond spelen. Speel zelf ook wel eens heel snel rond rond de 16 maar dat is alleen tegen die 1 diepte spelers, ze stappen dan toch wel een keer dom in.

Die mensen die berichten sturen geweldig , vorige week was ik kinderachtig omdat ik afwacht ( full pressure team ). 8)7
Ik verveel me ook kapot tegen dat soort spelers, ben dan altijd blij als ik als eerst scoor omdat ze dan ineens wel tempo maken en niet oneindig gaan kappen, ball roll, drag back etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
6-6 inmiddels, prima opweg naar gold3 dus.

Stones is nog wel een beetje wennen ivm Adama als LCB maar Mahrez is sowieso een versterking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesque schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:24:
[...]

Ik verveel me ook kapot tegen dat soort spelers, ben dan altijd blij als ik als eerst scoor omdat ze dan ineens wel tempo maken en niet oneindig gaan kappen, ball roll, drag back etc..
Ik ook en daarna merk je waarom ze het doen. Zodra ze normaal moeten gaan spelen en aanvallen kunnen ze er geen klote van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mesque schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:15:
Snelste silver 1 tot nu toe :D 11-1.

Voor de PS5 spelers overigens, is het wat om een lijstje met PSNs op te nemen oid in de openingspost zodat we elkaar kunnen toevoegen voor coops etc? Veel van mijn vrienden spelen nog op ps4..

Mijn PSN in ieder geval: JordyEHV. Feel free to add :)
Je kan toch gewoon de ps4 versie op je ps5 spelen en dus met je vrienden coop doen?
Ik speel mijn wl nog altijd met de ps4 versie op de 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
11-5 hier inmiddels dus het gaat iets beter. De verbinding is echter nóg slechter dan gisteren, wist niet eens dat dat kon. Letterlijk haperend beeld.. Nu ook even gestopt.

Felix en Fernandes TOTGS inmiddels weer terug in mijn team. Bevalt uitstekend, speel Fernandes op CVM en met een verdedigend sterke speler ernaast speelt dat goed. Robben heeft helaas totaal geen goede WL, nog bijna tot helemaal niets gezien jammer genoeg. Hopelijk veranderd dat nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:35
Eerder vandaag had ik hem verkocht omdat ik Depay moments op de bank had zitten en eigenlijk VVD wil vervangen. Maar uit de laatste headliner sbc komt hij daar toch uitlopen terwijl Hwang Hee Chan als eerste eruit komt lopen.
Mbappe, welkom terug!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Prosac
Ik geef het op voor vandaag. Morgen weer proberen.
Geen ruimte kunnen vinden, loopacties wil geen enkele spits maken ook al is de mogelijkheid er. Ik druk de knoppen door de controller heen, maar ze gaan niet _O-, Passes gaan allemaal anders dan ik aangeef en mijn verdedigers laten grote gaten vallen in de 16, counteren lukt van geen meter.
Tegenstander ziet pass mogelijkheden naar spelers die ik niet eens in beeld zie. En dat is nog buiten compleet weggetruct worden. En als ik eens bij de 16 ben van zulke spelers, dan lijkt het wel of alle 11 weer in de 16 staan.

Als ik morgen weer hetzelfde heb, dan laat ik me wel wegzakken uit divisie 5, want zo is het voor mij onmogelijk om 15 wins te halen in management master.

Wederom een rant (sorry), maar kan het niet aan mijn vrouw kwijt, die snapt dat niet. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Wederom een rant (sorry), maar kan het niet aan mijn vrouw kwijt, die snapt dat niet. 

Ik moest hardop lachen..... 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:34
Prosac schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:57:
Ik geef het op voor vandaag. Morgen weer proberen.
Geen ruimte kunnen vinden, loopacties wil geen enkele spits maken ook al is de mogelijkheid er. Ik druk de knoppen door de controller heen, maar ze gaan niet _O-, Passes gaan allemaal anders dan ik aangeef en mijn verdedigers laten grote gaten vallen in de 16, counteren lukt van geen meter.
Tegenstander ziet pass mogelijkheden naar spelers die ik niet eens in beeld zie. En dat is nog buiten compleet weggetruct worden. En als ik eens bij de 16 ben van zulke spelers, dan lijkt het wel of alle 11 weer in de 16 staan.

Als ik morgen weer hetzelfde heb, dan laat ik me wel wegzakken uit divisie 5, want zo is het voor mij onmogelijk om 15 wins te halen in management master.

Wederom een rant (sorry), maar kan het niet aan mijn vrouw kwijt, die snapt dat niet. :P
xbox of Playstation? Misschien ben ik je wel tegen gekomen gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Messje schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 20:48:
[...]
xbox of Playstation? Misschien ben ik je wel tegen gekomen gisteren.
PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Eerste WL voor mij. Gisteren ging het niet zo goed 3-10, inmiddels op 9-11. Als ik maar zilver 1 haal ben ik tevreden voor zo’n eerst keer WL. Nog 10 potten te gaan, zou toch moeten lukken.

Edit: de 11 wins zijn binnen, nog 6 potjes over. Misschien morgen nog de rest spelen als ik tijd vind en anders prima zo.

[ Voor 24% gewijzigd door Bjorneby op 09-01-2021 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
halverwege, 13-2. we gaan prima. Uiteindelijk halen we max goud 1 maar hey we blijven proberen ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 16:48
Pfff, trek ik net een untradeble Virgil uit een pack terwijl ik net alles naar Serie A om had en dat lekker vond gaan. Wel snel de Klaiber SBC gedaan voor als Ajax weet te winnen morgen. Dan gaan we wel puzzelen en kijken of er met Robben een half NL, half Serie A team gemaakt kan worden.

Die nieuwe Robben is vervelend om tegen te spelen, maar is Virgil die moeite allemaal waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-08 08:23
Eerste keer weekend league ooit. Wat een zenuwslopende uren zeg! Zit op Gold 3. Is het al bekend welke Red Player Picks er zijn? Ben wel benieuwd waar ik dat kan vinden?

Sommige gasten zijn ook echt gewoon te goed. Maar soms lijkt het wel of mijn spelers echt niet vooruit willen, alle passes fout gaat. Dat zouden de mensen die 30 wedstrijden winnen toch ook moeten hebben haha?

Had overigens wel iets raars. Het lijkt alsof hij mijn aanvallende tactiek niet pakt. Alleen nadat ik een speler wissel werkt het. Sterling loopt overal behalve links buiten. Ik heb standaard 'op flank' gegeven. Maar nog steeds loopt hij overal... Erg raar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
heron schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:22:
Pfff, trek ik net een untradeble Virgil uit een pack terwijl ik net alles naar Serie A om had en dat lekker vond gaan. Wel snel de Klaiber SBC gedaan voor als Ajax weet te winnen morgen. Dan gaan we wel puzzelen en kijken of er met Robben een half NL, half Serie A team gemaakt kan worden.

Die nieuwe Robben is vervelend om tegen te spelen, maar is Virgil die moeite allemaal waard?
Virgil is zo verschrik slecht. Kost me elke wedstrijd minstens 1 tegen doelpunt door dat ie weer eens ergens loopt waar die niet moet lopen. Heb hem ook untrble maar hij vliegt er bij mij als eerste uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
rspoe schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:47:
Eerste keer weekend league ooit. Wat een zenuwslopende uren zeg! Zit op Gold 3. Is het al bekend welke Red Player Picks er zijn? Ben wel benieuwd waar ik dat kan vinden?
Dat zie je woensdag om 19:00 in de nieuwe TOTW, dat zijn de red picks. Maar verwacht er niet teveel van, de topspelers uit TOTWs worden héél weinig gepackt. De eerste keer WL meteen goud is wel sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-08 08:23
Mesque schreef op zondag 10 januari 2021 @ 00:00:
[...]

Dat zie je woensdag om 19:00 in de nieuwe TOTW, dat zijn de red picks. Maar verwacht er niet teveel van, de topspelers uit TOTWs worden héél weinig gepackt. De eerste keer WL meteen goud is wel sterk!
Thanks. Ja ik zal wel weer iets slechts packen |:(
Ik zit in divisie 4 bij Rivals. Niveau is wel vergelijkbaar vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
rgroeneveld1981 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:59:
[...]

Virgil is zo verschrik slecht. Kost me elke wedstrijd minstens 1 tegen doelpunt door dat ie weer eens ergens loopt waar die niet moet lopen. Heb hem ook untrble maar hij vliegt er bij mij als eerste uit
Ik snap de kritiek om virgil niet echt. Staat vaak op de goede plek , blokt veel en is echt een muur. Speelt bij mij beter dan gomez of walker (rb variant)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LukeSpangas
Headliners uitdaging SBC.

Onverhandelbaar (648k) maar past prima in m'n team.
Z'n IF verkocht en zo 130k bij kunnen schrijven.

😎
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4FzkHV2U6GID8cefZzLFIgMp1xk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HfYIsyul9nWCxnKgbtKzHcxU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
038Zwolle schreef op zondag 10 januari 2021 @ 00:17:
[...]

Ik snap de kritiek om virgil niet echt. Staat vaak op de goede plek , blokt veel en is echt een muur. Speelt bij mij beter dan gomez of walker (rb variant)
Bij mij speelt ie nog niet eens op de helft van gomez. Maar blij dat ie bij jou wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:35
LukeSpangas schreef op zondag 10 januari 2021 @ 00:17:
Headliners uitdaging SBC.

Onverhandelbaar (648k) maar past prima in m'n team.
Z'n IF verkocht en zo 130k bij kunnen schrijven.

😎
[Afbeelding]
Hoe heb je hem ingepast in jouw team? Ik denk dat ik binnenkort Davies RTTF verkoop en Theo HL ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
rspoe schreef op zondag 10 januari 2021 @ 00:03:
[...]

Ik zit in divisie 4 bij Rivals. Niveau is wel vergelijkbaar vind ik.
Ik vind het niveau juist niet vergelijkbaar. Ik zit in div. 3 bij Rivals, maar wordt er in de WL toch regelmatig afgetikt. Ik sta nu 4-6. Rivals ligt mij kennelijk beter dan de WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:39
MadMoody schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:33:
[...]

Ik vind het niveau juist niet vergelijkbaar. Ik zit in div. 3 bij Rivals, maar wordt er in de WL toch regelmatig afgetikt. Ik sta nu 4-6. Rivals ligt mij kennelijk beter dan de WL.
Voor mij is het juist andersom. Ben een gemiddelde div. 4 speler maar nu al 3 keer achter elkaar goud 2. Gaat dit weekend best lekker met een 4222 tactiek met Del Pierro en Puskas naast elkaar. Sta 14-9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste wedstrijd vandaag gelijk een extreme bloedzuiger uit Duitsland.

Snap die gasten niet toen hij moest aanvallen bleek dat hij gewoon goed FIFA kon spelen.

Uiteindelijk penalty’s geworden en ik win. Dus wat heeft het bloedzuigen geholpen helemaal niks , als hij normaal was gaan spelen had hij me waarschijnlijk gewoon verslagen.

Edit :

Ga nu 11-5 , me goed hersteld van die drama vrijdag avond :) al me potten na vrijdag gewonnen.

[ Voor 13% gewijzigd door Traeces op 10-01-2021 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Iemand ondertussen de Week 2: Goud Een-tweetje objective gelukt? Ik win net een squad battle wedstrijd met 12-0 en zeker 10 goals daarvan waren 1-2’tjes in alle varianten: L1+X en direct weer terug passen met X, L1+X en direct terug passen met driehoekje.. niks telde als de ‘gerichte een-twee’. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik heb hem gedaan met L1-x of wegsturen met het linker pookje volgens mij. Geen idee welke heeft gewerkt 😂

Ik passte overigens ook terug met L1-x

[ Voor 22% gewijzigd door Augy op 10-01-2021 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ben ik er toch weer ingetrapt. Had een 2e untradeable Vardy uit een league SBC. Dus denk: dan doe ik daar ff de totw-SBC mee.

Haal ik daar een TOTW Mee uit, ja kut. Maar die had ik verdorie ook al. _O-

Ze doen het erom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
_Uploader_ schreef op zondag 10 januari 2021 @ 08:42:
[...]

Hoe heb je hem ingepast in jouw team? Ik denk dat ik binnenkort Davies RTTF verkoop en Theo HL ga kopen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yMfldRCnUsOR1nirvA1cyvgrc8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UWMZY8CulJb8FJ7wp7KPtoVF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
lookslikeyou schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:22:
[...]

Voor mij is het juist andersom. Ben een gemiddelde div. 4 speler maar nu al 3 keer achter elkaar goud 2. Gaat dit weekend best lekker met een 4222 tactiek met Del Pierro en Puskas naast elkaar. Sta 14-9.
Lekker hoor. Ik vind het verschil qua gameplay tussen de WL en Rivals ook groot. Ik heb altijd het gevoel alsof ik een ander voetbalspel speel bij de WL. Waarbij Rivals me goed ligt en de WL niet. Bizar goede tegenstanders ook die ik tot dusver tegenkom. Zou het toch zitten dat ik met een team < 1 miljoen speel? Inmiddels sta ik op 5-7.
Pagina: 1 ... 74 ... 158 Laatste