Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 20:13
Ik heb 3 icon wissels vrijgespeeld maar krijg ze niet in mijn club, terwijl er wel geclaimd bij staat.

Heeft iemand dit ook gehad of weet hoe ik ze nu wel te zien krijg?

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:12
MadMoody schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:16:
[...]

Ik heb nooit met Donnarumma gespeeld, die wilde ik juist weleens proberen ;-)

Handanovic is een vrij sobere keeper. Geen heel gekke fratsen, maar ook weer niet heel bijzonder. Hij doet mij een beetje denken aan Courtois, waar ik ook een poos mee heb gespeeld. Maar ja, keepers in Fifa blijft een dingetje. Zelf dacht ik juist andersom als jij: Zou Donnarumma niet een stuk beter zijn dan Handanovic?
Tot op heden bevalt donnarumma echt uitstekend. Maar we hebben het over drie wedstrijden :p

Heb hem (nu) ook nog nodig voor de Chem! Super benieuwd naar Duncan en of hij Rodriguez gaat vervangen, die man zit echt overal tussen

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 07-01-2021 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Over keepers gesproken: Oblak RTTF heeft een max prijs van 260.000 en is nu al extinct. Als hij een upgrade krijgt zal de vraag alleen maar toenemen. Ik merkte bij andere spelers dat EA de max bin soms wel en soms niet verhoogd. Zit hier een bepaalde logica achter of is het puur willekeur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Capsaicin schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:37:
Over keepers gesproken: Oblak RTTF heeft een max prijs van 260.000 en is nu al extinct. Als hij een upgrade krijgt zal de vraag alleen maar toenemen. Ik merkte bij andere spelers dat EA de max bin soms wel en soms niet verhoogd. Zit hier een bepaalde logica achter of is het puur willekeur?
zal niet verhoogd worden tot hij een upgrade krijgt denk ik.
Denk dat het willekeur is trouwens.
Zal met traders tegengaan te maken hebben.

En volgens mij is de price range net gewijzigd :)

[ Voor 4% gewijzigd door cubert20 op 07-01-2021 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat87
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-05 11:10
Augy schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:11:
[...]

Hoe bevalt handanovic? Vind donnarumma Rb wel echt briljant maar is hij beter?
Ik zou zeker donna rb blijven gebruiken. Heb hem hem ook gehad maar toen verkocht voor 90k omdat ik handanovic onverhandelbaar kreeg. Daarna overgestapt naar zn IF. Hij doet het goed maar meer ook niet. Donnarumma rb voelde voor mij beter aan en had meer goede acties.

Maar het is een blijft een keeper natuurlijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
Capsaicin schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:37:
Voor mij is het een mysterie. Kijk bijv. naar een speler als Kessie RTTF, al sinds half December extinct op PC, bijna een maand later is de price range nog niet geupdate. Is een speler die op hetzelde niveau zit als Sissoko RTTF en Renato Sanches RTTF, wel wat lastiger te linken natuurlijk, maar is alsnog zeker wel meer waard dan 290K. Als ik een Serie A team zou hebben, zou ik wel balen.

De eerste grote pull van Fifa 21 is een feit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/num8MADN7GSvueR-Qa-nztkN2Pg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eku9trYZ8xbCn45GVHC2aEoR.png?f=fotoalbum_large

Ik was nietsvermoedend mijn Goud 3 packs aan het openen om de Marquee Matchups te doen en nog wat 82+ player SBC's te doen voor TOTY, komt opeens deze baas uit een Mega Pack lopen! _/-\o_

Hij zat al in m'n team, toch mooi bijna 800K die ik kan bijschrijven met de verkoop van de dubbele Neymar. Coins komen goed van pas, kan ik Van Dijk kopen die naast Klaiber komt te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Robben SBC gedaan, die van Klaiber ook. Helaas geen spelers voldoende meer voor Milinkovic en met de huidige prijzen voor 85+ spelers ook geen zin om aan te kopen.
Heb nu nog 24 pakjes klaar staan, TOTY is echt nog weken weg. Kan die ook allemaal wel gaan openen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:15:
Robben SBC gedaan, die van Klaiber ook. Helaas geen spelers voldoende meer voor Milinkovic en met de huidige prijzen voor 85+ spelers ook geen zin om aan te kopen.
Heb nu nog 24 pakjes klaar staan, TOTY is echt nog weken weg. Kan die ook allemaal wel gaan openen. :{
Ik ga ze echt niet op sparen. Kans dat je een TOTY speler pakt is minimaal en vind t ook veel te leuk ze te open 😂 daarna altijd weer de teleurstelling 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
oblak verkocht voor 330k, had hem gekocht voor 207k dus ben wel tevreden.
Ga nu yashin base eens proberen vind neuer inform veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
cubert20 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:24:
oblak verkocht voor 330k, had hem gekocht voor 207k dus ben wel tevreden.
Ga nu yashin base eens proberen vind neuer inform veel te duur.
De EA-goden hebben mijn gebeden direct verhoord. Max bin verhoogd naar 470k. _/-\o_

Had ik maar om SIF Ronaldo gevraagd. ;(

Vorig jaar was de 97-rated TOTY-doelman Alisson vlak na uitgifte zo'n 420-490k waard. Hmmm. Denk dat ik Oblak verkoop bij een prijs rond 350k. Het is een heel goede keeper, maar ik kan het geld elders beter gebruiken en heb Ter Stegen achter de hand.
https://www.futbin.com/20/player/44082/alisson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:19:
[...]

Ik ga ze echt niet op sparen. Kans dat je een TOTY speler pakt is minimaal en vind t ook veel te leuk ze te open 😂 daarna altijd weer de teleurstelling 😂
Ja, ik ook, daarom jeuken ze ook zo. Denk dat ik in elk geval nog even de nieuwe headliners afwacht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:46
Vandaag zon beetje de beste potjes gespeeld van het seizoen. 4222 weggedaan en mbappe verkocht. Etoo in de spits met Ronaldo en helaas neymar als LM in een 442 . Als een speler beter is schakel ik naar een 4231 en het werkt (vandaag ) heel goed. Ook de matchmaking is weer eens normaal. Geen spelers aangetroffen van meer dan 100SR hoger of lager.

Klaiber is echt een goede back . Hij staat als een huis achterin. Robben heeft nu 9 games gespeeld 2g en 2a. Prima stats, maar toch voelt hij niet geweldig. Zijn geplaatste schoten worden vaak geblokt . Op dit moment 1m om uit te geven maar ik weet nog niet waaraan😅

Wellicht varane en mendy voornamelijk om telles eens te vervangen.
https://www.futbin.com/21/squad/4993214

[ Voor 8% gewijzigd door 038Zwolle op 07-01-2021 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Ik las wat over dat de recover functie van de companion app niet goed werkt. Ik heb Dybala voor de 2e keer untradeable gepackt waar ik er een van heb moeten quick-sellen.

Zou lullig zijn als ik tot morgen wacht op een leuke SBC waar ik hem in gooi en vervolgens niet kan recoveren >:)

Of is het verstandig om hem nu te recoveren en even geen packs te openen omdat ik hem nog opnieuw moet toewijzen aan mijn club.
mar101 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:58:
[...]

Voor mij is het een mysterie. Kijk bijv. naar een speler als Kessie RTTF, al sinds half December extinct op PC, bijna een maand later is de price range nog niet geupdate. Is een speler die op hetzelde niveau zit als Sissoko RTTF en Renato Sanches RTTF, wel wat lastiger te linken natuurlijk, maar is alsnog zeker wel meer waard dan 290K. Als ik een Serie A team zou hebben, zou ik wel balen.
Daar gaat Kessie zijn max price range, nu 550k. Ben benieuwd wat zijn prijs gaat doen! :+

[ Voor 44% gewijzigd door DeeleNL op 07-01-2021 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Met de verwachte headliner van hernandez gaat morgen zijn prijs de lucht in :)

Zit te denken om hernandez if snel te verkopen om morgen z'n Totgs te halen aangezien die wel goedkoper zal worden.

Iemand ervaring met Muriel RTTF. Twijfel tussen hem en Martinez IF. De SIF van Martinez (lb) vond k niet zo

[ Voor 66% gewijzigd door Augy op 07-01-2021 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
zo als het morgen net zo speelt als vandaag zijn we zo klaar.
spel was echt supersnel voor mijn gevoel.
geen delay of niks in rivals.
Maakte het wel wat rommelig :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cCMbTFaUJtZlGgJCcKbovJDl-Jc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xxyeYpRSrsVOr5RALslLgYoO.jpg?f=fotoalbum_large kwam zo ineens uit Rivals rewards, untradeable. Had ik net de heerlijke Klaiber en van Bergen link :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Wow!

Always do your Marquee Matchups is een gevleugelde uitspraak...maar nu is het ook eindelijk voor mij waarheid. *O* Heb net Mane (UCL Rare) en Oblak (Gold) uit de packs gehaald. Oblak had ik al untradeable en dus gelijk verkocht. Easy coins.

Nu even gaan puzzelen met m'n Premier League-team. Denk dat Mane in de spits gaat als vervanger van Ollie Watkins SIF. Vanaf de vleugels worden Son en Mahrez dan de aangevers die naar binnen komen.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Lekkere spelers allemaal! Ik heb gisteren snel Kessie gekocht, maar vanochtend al weer verkocht met 70k winst. Paar wedstrijden gespeeld, maar is me te log. Iedereen staart zich blind op de stats, maar uiteindelijk moet ie het ingame laten zien. Vanavond Duncan, hopelijk bevalt die beter. Heb Klaiber gehaald, maar lijkt wel of die van mij nog niet wedstrijdfit is...Als ik hem vergelijk met mijn Acuna, dan gaat een shadowkaartje hem ook niet redden

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

peeweeherman schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:44:
Lekkere spelers allemaal! Ik heb gisteren snel Kessie gekocht, maar vanochtend al weer verkocht met 70k winst. Paar wedstrijden gespeeld, maar is me te log. Iedereen staart zich blind op de stats, maar uiteindelijk moet ie het ingame laten zien. Vanavond Duncan, hopelijk bevalt die beter. Heb Klaiber gehaald, maar lijkt wel of die van mij nog niet wedstrijdfit is...Als ik hem vergelijk met mijn Acuna, dan gaat een shadowkaartje hem ook niet redden
Ondanks dat ik hem op de echte velden niet zo indrukwekkend vind, heb ik de Klaiber SBC gisteren toch maar gedaan. Hij speelt zoveel beter dan Walker en laat zich in mijn spel ook in de aanval zien. Resulteerde gisteren in een afstandsschot buiten de zestien waar ik twee keer naar moest kijken. :P Ik ben tevreden en heb Dumfries verkocht.

Als m'n dochter het toelaat (lees: goed slaapt) ga ik vandaag proberen de Eredivisie-mijlpalen maar eens te halen. Gravenberch heb ik al, maar ik heb echt een goede CB nodig. Nu staat Martinez met Anchor naast Blind. Dat doet 'ie op zich best goed, maar het kan beter :) Jammer dat we in Management Meesterwerk geen golden goal doen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 16:48
peeweeherman schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:44:
Nu al Duncan vrij gespeeld? Als iemand die dit jaar voor het eerst FUT speelt: hoe kom je zo snel aan XP. Als vader met kleine kinderen red ik het in een goede week om 20 wedstrijden te spelen, en vond dat ik al ver was. Maar voor level 15 moet ik nog 13k XP ongeveer. Met alleen Squad Battles en Rivals - en na de SB Icon tokens en de Silver Beasts) zie ik geen speciale objectives die me wat op kunnen leveren (en voor mij te doen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
heron schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:35:
[...]

Nu al Duncan vrij gespeeld? Als iemand die dit jaar voor het eerst FUT speelt: hoe kom je zo snel aan XP. Als vader met kleine kinderen red ik het in een goede week om 20 wedstrijden te spelen, en vond dat ik al ver was. Maar voor level 15 moet ik nog 13k XP ongeveer. Met alleen Squad Battles en Rivals - en na de SB Icon tokens en de Silver Beasts) zie ik geen speciale objectives die me wat op kunnen leveren (en voor mij te doen zijn).
Ik denk dat hij bedoelt dat hij Duncan vanavond gaat vrij spelen, met de nieuwe aankomende weekly objectives ;) Ik moet ook nog 13k XP, heb alleen die Goud week 1 kopgoal nog open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
DeeleNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:44:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat hij Duncan vanavond gaat vrij spelen, met de nieuwe aankomende weekly objectives ;) Ik moet ook nog 13k XP, heb alleen die Goud week 1 kopgoal nog open staan.
Hoe heb je de lb & Rb in Rivals gedaan? LVA & RVA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Linksback en Rechtsback volgens mij. Ze hadden laatst ook al wel de tekst vertaald maar niet de positie.
Mag hopen dat er vanavond wel weer normale Goud objectives zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Augy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:50:
[...]

LVA en RVA inderdaad. Ik ging ook eerst de fout in met de Links en Rechts backs.
Daarna met Deulofeu en Robben lukte het ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

DeeleNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:44:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat hij Duncans vanavond gaat vrij spelen, met de nieuwe aankomende weekly objectives ;) Ik moet ook nog 13k XP, heb alleen die Goud week 1 kopgoal nog open staan.
Klopt, ik moet nog ruim 5000 punten, ook de kopbal nog. Ik speel vrij veel, doe ook ongeveer elke doelstelling die er komt, dan komen de punten vanzelf. Swaps heb ik binnen, silver beast pak ik vandaag nog even mee voor de packs

[ Voor 7% gewijzigd door peeweeherman op 08-01-2021 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Zal even kijken.. zit heel slecht in de tijd op t moment 😂 zowel werk als gezin pokkedruk!

Ga iig voor Duncan, die haal k makkelijk. Verder zie ik wel hoever ik kom, lvl 30 rewards zijn ook niet erg belangrijk deze maand (voor mij)

Heb m'n team weer eens omgegooid omdat al m'n coins in griezmann rttf & ben yedder IF zaten en het beide niet brachten in Rivals (terug naar div 6)

Nu inmiddels weer in 5 en tevreden over m'n team :) loopt prima tot op heden.
https://www.futbin.com/21/squad/4994971
Uiteraard start alles op 10 Chem.

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 08-01-2021 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Augy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 09:52:
Zal even kijken.. zit heel slecht in de tijd op t moment 😂 zowel werk als gezin pokkedruk!

Ga iig voor Duncan, die haal k makkelijk. Verder zie ik wel hoever ik kom, lvl 30 rewards zijn ook niet erg belangrijk deze maand (voor mij)

Heb m'n team weer eens omgegooid omdat al m'n coins in griezmann rttf & ben yedder IF zaten en het beide niet brachten in Rivals (terug naar div 6)

Nu inmiddels weer in 5 en tevreden over m'n team :) loopt prima tot op heden.
Uiteraard start alles op 10 Chem.
Hoe bevalt Papa Gomez voor jou? Ik heb daar nu Dybala staan (ook een Serie A team) en hij lijkt mooi, maar Dybala heeft zo'n lekker finesse shot met links...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
heron schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:42:
[...]

Hoe bevalt Papa Gomez voor jou? Ik heb daar nu Dybala staan (ook een Serie A team) en hij lijkt mooi, maar Dybala heeft zo'n lekker finesse shot met links...
Gomez doet het voor mij meer als prima. Heb hem vorig jaar ook hele seizoen gebruikt: lekker wendbaar, snel, goede passing en komt vaak voor de goal! Alleen jammer van z'n fysiek dus k probeer hem uit de duels te houden. Veel wegdraaien 😂

Ben ook nog steeds erg blij met de Navas sbc. Eigenlijk vrij klein voor een CB maar die man zit overal op en tussen en lekker agressief in de duels! Gaya blijft ook een van m'n effectiefste spitsen tot op heden, blijft maar terugkomen in de basis!

[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 08-01-2021 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Laatst online: 00:34
Augy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:50:
[...]

Zet fifa in het Engels, kan je minder twijfelen :) de kopbal objective was wel irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Prosac schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:15:
Ik denk dat je daar weinig aan gaat verliezen hoor Prosac: Milinkovic gezien. Zal best een goede kaart zijn maar zijn balance in combinatie met agility en lengte kan echt niet lekker aanvoelen. Ook is zijn 87 IF niet erg duur (59K) wat vaak al een indicatie is voor z'n speelbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Gisteren Mkhitaryan HL gesniped voor 55k, afgelopen jaren veel kaarten van hem geprobeerd, leuke speler! Iemand ervaring met hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

DeeleNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:42:
Gisteren Mkhitaryan HL gesniped voor 55k, afgelopen jaren veel kaarten van hem geprobeerd, leuke speler! Iemand ervaring met hem?
Ik heb hem geprobeerd, maar kan er niets mee. Roma heeft al een leuke reeks, dus mogelijk binnenkort de upgrade hiervoor. Ik probeer hem in die hype weer te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
peeweeherman schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:48:
[...]

Ik heb hem geprobeerd, maar kan er niets mee. Roma heeft al een leuke reeks, dus mogelijk binnenkort de upgrade hiervoor. Ik probeer hem in die hype weer te verkopen.
Speel met hem als LCM met opdracht naar voren. Dan is hij voor mij erg belangrijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Na weken/ maanden zuinig sparen, handelen, packluck en wedstrijden spelen heb ik nu meer coins dan ooit, bijna 3,9 miljoen, maar het is nog niet eens genoeg voor 1 mid Pele, laat staan 11 topspelers. Daarvoor heb je ~30 miljoen nodig, wat me dus never nooit gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:22:
[...]

Ik denk dat je daar weinig aan gaat verliezen hoor Prosac: Milinkovic gezien. Zal best een goede kaart zijn maar zijn balance in combinatie met agility en lengte kan echt niet lekker aanvoelen. Ook is zijn 87 IF niet erg duur (59K) wat vaak al een indicatie is voor z'n speelbaarheid.
Ik had hem wel leuk gevonden voor mijn Serie A team, maar zag al dat zijn TOTW behoorlijk aan het dalen is, dus ik pik die wel op. Kan er wel vanaf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RTTF Wijnaldum geweldige investering. Binnen een paar weken al 200k duurder geworden. Geweldige speler en maak er nog eens dik winst op _/-\o_

Heeft er iemand overigens een idee hoe ik dit elftal een beetje op chem krijg met Robben op rechts. Speel overigens 4-4-2 ingame.

Kom iedere keer op een slechte chem van Ronaldo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:42
Traeces schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:31:
RTTF Wijnaldum geweldige investering. Binnen een paar weken al 200k duurder geworden. Geweldige speler en maak er nog eens dik winst op _/-\o_

Heeft er iemand overigens een idee hoe ik dit elftal een beetje op chem krijg met Robben op rechts. Speel overigens 4-4-2 ingame.

Welk elftal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handig als ik ook een Futbin link er in plak :+

https://www.futbin.com/21/squad/5011134

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 08:20

451? Of een 433 variant wellicht. Misschien klaiber halen? Ondanks je Feyenoord logo :p of gaat dat te ver haha wel een top RB heb Walker vervangen ervoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59

Robben in plaats van Figo? Onmogelijk zonder een Serie A of Portugese link m.i..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
DeeleNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:42:
Ik heb hem nu als spits in een 433(5) staan waar hij eigenlijk a la Messi terug naar middenveld moet vallen om de buitenspelers aan te spelen. 5* weak foot helpt hier bij. Nog niet lang genoeg gespeeld om te zeggen of ik hem hou.

Roma heeft wel een goede kans om 4 op een rij te winnen dus wie weet wat het nog wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
heron schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:54:
[...]

Ik heb hem nu als spits in een 433(5) staan waar hij eigenlijk a la Messi terug naar middenveld moet vallen om de buitenspelers aan te spelen. 5* weak foot helpt hier bij. Nog niet lang genoeg gespeeld om te zeggen of ik hem hou.

Roma heeft wel een goede kans om 4 op een rij te winnen dus wie weet wat het nog wordt.
Ja, die moeten thuis tegen Inter, wordt wel een lastige opgave maar ze staan dicht bij elkaar dus zal een spannende pot worden >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FidoDido schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:53:
[...]

451? Of een 433 variant wellicht. Misschien klaiber halen? Ondanks je Feyenoord logo :p of gaat dat te ver haha wel een top RB heb Walker vervangen ervoor
Hahah nee dat weiger ik echt :P komen geen Ajax spelers in mijn team. Dan blijf Figo maar gewoon staan en word eerst sparen voor Neymar op lv :) of Neymar spits en mbappe naar links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
https://www.futbin.com/21/squad/5012138
Waarschijnlijk wat te aanvallend :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Traeces schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:04:
[...]

Hahah nee dat weiger ik echt :P komen geen Ajax spelers in mijn team. Dan blijf Figo maar gewoon staan en word eerst sparen voor Neymar op lv :) of Neymar spits en mbappe naar links
Haha serieus? Zit er bij volwassen mensen echt zoveel haat voor een speler of club?

Je kan dit bouwen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kwNEincs5LFA9d05VdHQGjUlPGQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C7jaJzofVoutvtA3gd8uKMsV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje heel aanvallend , dan word je overlopen in de wl. Temminste ik wel.
Markuss schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:06:
[...]

Haha serieus? Zit er bij volwassen mensen echt zoveel haat voor een speler of club?

Je kan dit bouwen:

[Afbeelding]
Heb gewoon 0,0 niks met die club. Dus speel ook nooit met hun spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Traeces schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:19:
[...]

Ahaa okee, hoe oud ben je als ik vragen mag? Niet lullig bedoeld hoor.

Ik kan het mij gewoon persoonlijk niet voorstellen dat je in een voetbalspelletje op basis van clubvoorkeur een speler niet gaat opstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Traeces schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:19:
[...]

Beetje heel aanvallend , dan word je overlopen in de wl. Temminste ik wel.

[...]

Zonder icons ga je cr7 niet hoger dan 7 krijgen vrees ik.

Ach ik speel ook niet met Feyenoord spelers, maar dat komt er meer door dat er geen fatsoenlijk kaart uitgebracht is (8>

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Markuss schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:22:
[...]

Ik kan het mij gewoon persoonlijk niet voorstellen dat je in een voetbalspelletje op basis van clubvoorkeur een speler niet gaat opstellen.
Me leeftijd boeit denk vrij weinig, als iemand het kinderachtig vind maakt me ook weinig uit. Iedereen ze mening :)

Kies er gewoon voor om niet met hun spelers te spelen :) zullen vast ook genoeg mensen zijn die weigeren om met een bepaalde speler spelen omdat ze het een irritant persoon vinden etc.

Gewoon persoonlijke voorkeur :)
_Uploader_ schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:27:
[...]

Zonder icons ga je cr7 niet hoger dan 7 krijgen vrees ik.

Ach ik speel ook niet met Feyenoord spelers, maar dat komt er meer door dat er geen fatsoenlijk kaart uitgebracht is (8>
Haha nee valt ook geen behoorlijk kaart te maken dit jaar :+

[ Voor 21% gewijzigd door Traeces op 08-01-2021 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
Traeces schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:28:
[...]

Me leeftijd boeit denk vrij weinig, als iemand het kinderachtig vind maakt me ook weinig uit. Iedereen ze mening :)

Kies er gewoon voor om niet met hun spelers te spelen :) zullen vast ook genoeg mensen zijn die weigeren om met een bepaalde speler spelen omdat ze het een irritant persoon vinden etc.

Gewoon persoonlijke voorkeur :)

[...]

Haha nee valt ook geen behoorlijk kaart te maken dit jaar :+
Ben van de rivaal, maar het staat je geheel vrij uiteraard d:)b

Je gaf aan dat suggestie van @Markuss te aanvallend is - uit nieuwsgierigheid, hoe speel je graag in game (los van 442)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BoB_HenK schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:31:
[...]

Ben van de rivaal, maar het staat je geheel vrij uiteraard d:)b

Je gaf aan dat suggestie van @Markuss te aanvallend is - uit nieuwsgierigheid, hoe speel je graag in game (los van 442)?
Speel veel combinatie voetbal dus wil zeker 2 cdm hebben of cm,s. Zeker om door het midden niet te kwetsbaar te zijn.

Daarbij speel ik ook graag met vleugel spitsen voor als weer een heerlijke park the bus team is.

Dus speel vooral 4-4-2 , 4231 en 41212 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Markuss schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:22:
[...]

ik ben 34 en als ik CR7 pack komt ie niet in mijn team. Ik haat die gozer tot het bot :D
Vorig jaar had ik zijn toty UT maar niet meegespeeld.
Heb dat ook een beetje met Neymar maar ja dat moet dan maar. Maar ik speel wel graag met spelers die ik in het echt ook een beetje dope vind. Als we de keuze hebben in een game waarom niet gebruik van maken :)

Maar ik ben voor heerenveen en Robben sbc heb ik wel gewoon gedaan. Daar heb ik nou weer geen haat naar toe :+

[ Voor 25% gewijzigd door fifanoob op 08-01-2021 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Prosac schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:45:
Net een rivalspotje 14-1 verloren en begrijp nog steeds niet hoe.
14 kansen, 14 goals. Das natuurlijk al veel, maar hij zat werkelijk waar overal tussen, leek wel constant hoge druk, maar ondanks de 8-0 in de eerste helft gebleven, want misschien zouden zijn spelers moe worden. Niets van dat . Ik krijg dat niet voor elkaar, steeds in iemands nek hijgen en dat zonder "constante druk".
Spelers liepen constant in de ruimte en hij steeds exact de juiste pass. Zelf met spelers als Romagnoli en Koulibaly kreeg ik het niet voor elkaar zijn spitsen af te stoppen. Terwijl ik een 1-2tje toch wel van ver zie aankomen.
Elke dieptepass was raak, ook toen ik maar echt voor 1 diepte ging. Kon geen bal afpakken, helft van de passes kwamen niet aan, zat er weer eentje van hem tussen. Alsof er 14 man op het veld stonden.

Wat ik nog wel wil leren is dat extra tikje bij de aanname van een bal, elke dieptepass dacht ik de bal wel te kunnen pakken, maar dan leek het alsof de spits een klein tikje gaf en zo die bal mee kon nemen en direct er vandoor. Het is niet een rechterpookje tik, maar echt heel subtiel. Iemand die weet wat ik bedoel en hoe je dat doet?
Ik kwam dit tegen een paar pagina's terug en moest er wel om lachen. Dit is namelijk PRECIES mijn ervaring van de afgelopen 10 Rivals potjes. Vooral de constante druk waar ik onmogelijk onderuit kom en waarvan zijn spelers niet moe raken is heel herkenbaar en ik snap hier niets van?? Ook het gevoel dat er 35 verdedigers aan de kant van mijn tegenstanders staan voel ik. Met geen mogelijkheid kom je voor de goal terwijl mijn tegenstander met de kleinste moeite recht voor mijn goal staat.

Ach, we zullen vast wel iets fout doen maar ik heb geen idee wat :'). Jij inmiddels al een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Nipje schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:00:
[...]

Ik kwam dit tegen een paar pagina's terug en moest er wel om lachen. Dit is namelijk PRECIES mijn ervaring van de afgelopen 10 Rivals potjes. Vooral de constante druk waar ik onmogelijk onderuit kom en waarvan zijn spelers niet moe raken is heel herkenbaar en ik snap hier niets van?? Ook het gevoel dat er 35 verdedigers aan de kant van mijn tegenstanders staan voel ik. Met geen mogelijkheid kom je voor de goal terwijl mijn tegenstander met de kleinste moeite recht voor mijn goal staat.

Ach, we zullen vast wel iets fout doen maar ik heb geen idee wat :'). Jij inmiddels al een idee?
Is het mogelijk dat je tegenstander alle controller settings op assisted had staan en met een hele hoge (8 of hoger) depth verdedigde? Dit zorgt er voor dat de AI een hoge mate van invloed heeft, linies kort op elkaar zitten etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BoB_HenK schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:16:
[...]

Is het mogelijk dat je tegenstander alle controller settings op assisted had staan en met een hele hoge (8 of hoger) depth verdedigde? Dit zorgt er voor dat de AI een hoge mate van invloed heeft, linies kort op elkaar zitten etc.?
Vallen ook enorme gaten in zijn verdediging , zeker als zijn backs ook zo hoog staan. Die mega druk teams kan je er vaak heel makkelijk uit counteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:28
Blanc uit de laatste icon swap tokens :D (base icon pack). Mijn team staat wel hoor. Volgende projectje wordt een upgrade van de CAM en ST posities.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TCYdlpDH8iwW3iOB1V-vlRxFYcw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/23HK3kC52aNSO29KOyDrkE4A.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nipje schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:00:
[...]

Nee, ik kan alleen ongeveer hetzelfde creeren als ik 10 diep speel met constante hoge druk. Maar dan nog kom ik niet aan de hoeveelheid kansen en ruimte die zij wel wisten te creeren. Plus mijn spelers zijn rond minuut 30/35 echt kapot.

Ik vind het knap en het ligt natuurlijk ook aan mijn kwaliteiten. Ik weet me in de defensie inmiddels wel redelijk onder de druk uit te voetballen, maar kom vervolgens vaak niet aan echte kansen omdat elk van mijn spelers geen ruimte krijgt/weet te vinden.
Ook vind ik het lastig om na het afpakken van een bal, deze te behouden, overkomt me te vaak dat het me lukt om de bal af te pakken, maar dat in dezelfde beweging de spits alsnog de bal meepikt en op de goal afrent, dat lukt mij omgekeerd nooit.

Net als dat tikje dat ik beschrijf, heb ik het idee dat het een handigheidje/slimmigheidje is van de betere spelers die ik niet weet en/of niet kan reproduceren.

En een andere vraag, welk camerastandpunt spelen jullie? Ik gebruik nu "broadcast/televisieuitzending", maar als ik in de defensie ben, dan moet ik op de map kijken of er voorin iets vrij is. Zijn er duidelijker/beter overzichten die speelbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Pack net Mendy untradeable uit een SBC, maar heb Torreira Freeze al op LB staan in La Liga.

Qua stats doen beide weinig voor elkaar onder, dus ik denk dat Torreira verkopen het beste is? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
allstarted1 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:58:
Pack net Mendy untradeable uit een SBC, maar heb Torreira Freeze al op LB staan in La Liga.

Qua stats doen beide weinig voor elkaar onder, dus ik denk dat Torreira verkopen het beste is? :X
Ik heb beide gebruikt, waaronder Mendy meer dan 200 potjes. Persoonlijk vind ik dat er niet super veel verschil is, maar Mendy voelt wel fijner ja.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Was er vandaag al weer aardig klaar mee, Had Roberto Carlos baby gekocht om Neymar op 10 chem te krijgen, leuke kaart hoor, maar liep alleen maar naar voren ondanks instructies.

Ben normaal niet van de SBC maar Klaiber en Robben zijn zo belachelijk goede kaarten dat ik die niet kon laten lopen.

Team aangepast, heb nu Campbell prime gehaald, meer mensen ervaring met hem? wat een fysiek beest.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aSrOnE1B-B8RtZJTuP9MXEF_1qQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0BOMyz3Og3CLvGQD1ItpMkHY.jpg?f=fotoalbum_large

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
"Klagen" helpt. :+

Na mijn verbazing over het zware verlies en moeizame potjes de laatste tijd, vandaag 4x achter elkaar gewonnen in Rivals (met dank aan Klaiber en Robben natuurlijk _O_ ;) en gepromoveerd naar divisie 5 :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht dat div 1 1800 punten was helaas :+ Naja nog 80 div rival punten te gaan zitten we in div 1 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:46
Moet nog 3 wedstrijden winnen in de wl voor de laatste swap kaart. Eerste 3 potjes iig verloren. Allemaal uit games en bijzonder veel lag. Daarna 3 thuis games en allemaal gewonnen..

10 kaarten ingeleverd , base middle pack..
Engeland.....
87 Wright....
🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:45
Ik had nood aan doelstellingen en ben dan maar vriendschappelijk beginnen spelen met een Mls-team om Bojan vrij te spelen.

Elke wedstrijd speelde ik tegen Nederlandse teams. Iemand een idee hoe dat komt? Allemaal op snelheid met Malen natuurlijk....
Spelen mensen dat echt voor het plezier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Drossie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:34:
Ik had nood aan doelstellingen en ben dan maar vriendschappelijk beginnen spelen met een Mls-team om Bojan vrij te spelen.

Elke wedstrijd speelde ik tegen Nederlandse teams. Iemand een idee hoe dat komt? Allemaal op snelheid met Malen natuurlijk....
dat is om van bergen vrij te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drossie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:34:

Er is ook een nl speler vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:45
cubert20 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:38:
[...]

dat is om van bergen vrij te spelen
Ah, ok. Daar had ik niet aan gedacht.
Ik heb die al enkele weken geleden gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Robben > Mahrez

Zelfs als Mahrez ooit een update zou krijgen.

[ Voor 62% gewijzigd door Capsaicin op 08-01-2021 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
84+ kwam bij mij een totw keeper 84 uit. Heb k vast weer eens nodig.

Wel neuer uit de normale sbc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14-09 19:10
Ik kreeg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dJSRiJ9eZvtykYaxf8nYdjlsxNM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a3H1Uo7pygCYsAUdbvcNWFjB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
:9~

Ik ga nu 33 pakketjes openen. Heb nog een stuk of wat PL SBC's kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Augy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:52:
84+ kwam bij mij een totw keeper 84 uit. Heb k vast weer eens nodig.

Wel neuer uit de normale sbc
Ik kreeg voor de 3e keer in een week tijd Dybala voorgeschoteld, dit maal uit de 84+ sbc. Heb maar Zapata IF gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik weet niet hoe ik hem moet inpassen
Heb nu dit Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_l5N0tIaZ_qOCeboXEWuY1YlyGM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O3af823HwEpEq7q9jbVkYTEt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:05:
Heb nu dit [Afbeelding]
Keeper naar lloris en dan op plek ramos

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:56
Ook ff 84+ sbc gedaan. Lastige keuze?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FiNTUAAC6rR0BrmQtEDMi4-odtY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8SXnux6t7ZHFflNONZ1InzXh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
MadMoody schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:36:
[...]

Nee, je bent niet zo slecht, dat is Fifa. Ook ik haat Mbappe in het spel. Zeker toen hij gisteren in een gelijkwaardige pot de 3-2 maakte in de 93e minuut, terwijl er maar 2 minuten extra speeltijd was.
Denk dat ik het wel weet! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
DeeleNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:21:
[...]

[...]

Denk dat het wel weet! :+
Ja bizar he? Ik heb echt een bloedhekel aan dat kaartje in Fifa. Pack ik 'm met zo'n vrij simpele sbc.

Heb over packluck sowieso niet te klagen deze Fifa editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Markvd1984 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:05:
Heb nu dit [Afbeelding]
Iemand idee hoe ik garrincha en Robben op minimaal 7 Chem krijg 1 van die 2 die op links staat heeft 6 Chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb headliner Goretzka getrokken, lekker maar heb geen bundesliga team, heb echter nog wel de freeze Gnabry gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Markvd1984 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:30:
[...]

Iemand idee hoe ik garrincha en Robben op minimaal 7 Chem krijg 1 van die 2 die op links staat heeft 6 Chem
Heb je al een NL manager? Of een manager met Eredivisie league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
DeeleNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:37:
[...]

Heb je al een NL manager? Of een manager met Eredivisie league?
Gaat die dan omhoog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus wat een beroerde gameplay weer wacht wel weer 2 uur met verder spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Dat scheelt 1 chem bij de desbetreffende speler

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 23:40
MadMoody schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:24:
[...]

Ja bizar he? Ik heb echt een bloedhekel aan dat kaartje in Fifa. Pack ik 'm met zo'n vrij simpele sbc.

Heb over packluck sowieso niet te klagen deze Fifa editie.
Oh werkt dat zo.

Ik heb overigens een gruwelijke hekel aan R9. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:30:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cvv47nfeYX10Xu5jSIJFMeAgcqA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q2INgl2R3BRP7jT7lQTHZs2Y.jpg?f=fotoalbum_large
Vraagje: wie gebruik jij om te verdedigen op t middenveld?

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 08-01-2021 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Terranova schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:46:
[...]

Oh werkt dat zo.

Ik vond c. Ronaldo ook zo vreselijke vent, hernandez HL ook echt een hekel aan 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die rttf cancelo blijft lekker in de club, wat een beroerde speler is dat zeg. Die mid / high workrates betekend dus dat hij overal te vinden is behalve op ze positie. Walker komt mooi weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Terranova schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:46:
[...]

Oh werkt dat zo.

:+

Ik ga 'm toch maar even inpassen in mijn team. If you can't beat them, join them. Wordt me nu zo in de schoot geworpen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
MadMoody schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:03:
[...]

:+

Ik ga 'm toch maar even inpassen in mijn team. If you can't beat them, join them. Wordt me nu zo in de schoot geworpen...
Goed plan! Lijkt me ook wel een fijne speler, die Upa ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
DeeleNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:10:
[...]

Goed plan! Lijkt me ook wel een fijne speler, die Upa ;)
Ik denk dat ik wel voor upa was gegaan.. zoveel echt goede defenders zijn er niet.

Mbappe is tog gewoon maar een draver met een vet goed schot en dribbel 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:46:
[...]

[Afbeelding]
Vraagje: wie gebruik jij om te verdedigen op t middenveld?
Gravenberg op Stay behind alleen speel denk ik te aanvallend krijg veel tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Traeces schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:54:
Die rttf cancelo blijft lekker in de club, wat een beroerde speler is dat zeg. Die mid / high workrates betekend dus dat hij overal te vinden is behalve op ze positie. Walker komt mooi weer terug.
Heb ik totaal geen last van maar ik heb ook instructies dat ze niet mee mogen aanvallen maar op stay back.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
fifanoob schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:23:
[...]

Heb ik totaal geen last van maar ik heb ook instructies dat ze niet mee mogen aanvallen maar op stay back.
ik ook niet, maar bij mij staat hij dan ook rechtsvoor :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:18:
[...]

Gravenberg op Stay behind alleen speel denk ik te aanvallend krijg veel tegen
Ik vind dat je te weinig verdedigende power hebt op middenveld. Zonder echte cdm en b2b cdm ben k echt wel gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:27:
[...]

Ik vind dat je te weinig verdedigende power hebt op middenveld. Zonder echte cdm en b2b cdm ben k echt wel gezien
Eens, ik probeer ook altijd 1 echte cdm en 1 box to box speler op te stellen. Dan hebbje veel meer balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:23:
[...]

Staat hij bij mij ook , maar continu pleite die vent. Net stond hij doodleuk naast Figo nog terwijl sane er mooi vandoor gaat :')

Zal hem nog een paar kansen geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
MadMoody schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:31:
[...]

Eens, ik probeer ook altijd 1 echte cdm en 1 box to box speler op te stellen. Dan hebbje veel meer balans.
Wat is je advies ? Hernandez in de spits ,aouar en gravenberg en wie nog meer ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
50 pakketjes geopend en ben nog niet klaar. _O-
Elke keer als ik spelers over hield, ging ik de 81-87 of 82+ SBC doen.

Even een samenvatting van die 50+ pakketjes

SBC Fodder. En als hoogste spelers:

Mahrez
Burki
Soucek TOTW
Skriniar
Leno

Natuurlijk die allemaal untradeable.

Oh ja..

En 3x Acuna en meerdere keren Hradecky

[ Voor 8% gewijzigd door Prosac op 08-01-2021 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Au.. Pires uit de Base Icon Pack.. Na Moore de 2e icon die ik echt absoluut niet kan gebruiken.. Onbruikbaar zelfs..

Hopen dat EA snel een wat duurdere Icon SBC uitbrengt waarin ik ze kwijt kan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:38:
[...]

Wat is je advies ? Hernandez in de spits ,aouar en gravenberg en wie nog meer ?
Wie is verhandelbaar? En hoe speel je? Wat is je tactiek enzo?

Daar kan je spelers op af stemmen..

Ik speel namelijk bewust met 3 cm. Waarvan 1 echte cdm op drop between (milinkovic), RCM B2B cdm op Stay back (Rodriguez) en m'n LCM is een cam-ish die naar voren op stoomt (mkhitarian). Met daarvoor een snelle cam (gomez) en 2 snelle spitsen. Eigenlijk dus 3 aanvallers waarbij Miki er telkens vanaf het middenveld bijkomt. Samen met 1 opkomende back heb k eigenlijk altijd mogelijkheden voorin. Achterin blijven ze altijd met z'n 4en omdat 1 back achterblijft en de cdm inzakt tussen de verdediging.

Welke spelers bij jou passen ligt dus aan je speelstijl. Met wat puzzelen kun je sws André RB, casemiro TOTW of Allan in passen

Wat een lang verhaal 😂

[ Voor 28% gewijzigd door Augy op 08-01-2021 22:41 ]

Pagina: 1 ... 73 ... 158 Laatste