Nee, ik kan alleen ongeveer hetzelfde creeren als ik 10 diep speel met constante hoge druk. Maar dan nog kom ik niet aan de hoeveelheid kansen en ruimte die zij wel wisten te creeren. Plus mijn spelers zijn rond minuut 30/35 echt kapot.
Ik vind het knap en het ligt natuurlijk ook aan mijn kwaliteiten. Ik weet me in de defensie inmiddels wel redelijk onder de druk uit te voetballen, maar kom vervolgens vaak niet aan echte kansen omdat elk van mijn spelers geen ruimte krijgt/weet te vinden.
Ook vind ik het lastig om na het afpakken van een bal, deze te behouden, overkomt me te vaak dat het me lukt om de bal af te pakken, maar dat in dezelfde beweging de spits alsnog de bal meepikt en op de goal afrent, dat lukt mij omgekeerd nooit.
Net als dat tikje dat ik beschrijf, heb ik het idee dat het een handigheidje/slimmigheidje is van de betere spelers die ik niet weet en/of niet kan reproduceren.
En een andere vraag, welk camerastandpunt spelen jullie? Ik gebruik nu "broadcast/televisieuitzending", maar als ik in de defensie ben, dan moet ik op de map kijken of er voorin iets vrij is. Zijn er duidelijker/beter overzichten die speelbaar zijn?