Leuk team en herkenbaar van minder tijd vanwege kidsLukeSpangas schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:37:
Grappig om zo wat serie A teams voorbij te zien komen...... Vorige 2 edities Fut veelal met Franse squads gespeeld, maar dit jaar eens voor serie A gegaan. Vanaf de start alleen maar gepoogd te handelen en hier en daar wat packluck en daar CR7 van kunnen halen. Speel nagenoeg alleen maar Squad Battles (saai volgens vele 😉) Maar ivm kleine kindjes en veelal nachtelijk werk te weinig tijd om veel te kunnen spelen of überhaupt te grinden voor objectives heb ik toch een redelijk team op de been weten te brengen. Ik reageer niet vaak, maar lees wel lekker alles mee hier. (reagluurder) Ik doe elke week netjes de Marquee Matches SBC's en de verhandelbare SBC'S om zo nog wat munten te kunnen genereren. En qua leeftijd, ik ben 36 en geniet nog net zo van het spel als een gemiddelde 16/18 jarige... Jaarlijks wissel ik 1x van disc in de PS4 en dat is toch echt Fifa..... 🙃[Afbeelding]
Ik ben dit jaar begonnen met Serie A, maar toch overgestapt naar PL. Maar met al deze teams begint het toch weer te kriebelen, misschien maar weer eens kijken om een secundair team te maken voor de Serie A, met de special cards van Khedira86, Correa86, Alex Sandro86, Romagnoli86 en Hernandez86 samen met untradable Dybale88 en Chiellini87 staat er al een aardig begin.
Papu Gomez blijft toch 1 van mijn favoriete FIFA spelers al een paar jaar lang.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Nog steeds hoor, zolang je hem maar uit de duels houdt.M@cer schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:08:
Serie A zit in de lift!
Ik verwacht vrijdag nog wel wat leuke headliners, bijv. Lozano en Hernandez
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Je kan straks ook nog die Storyline 83 kaart eraan toevoegen, een behoorlijke goede middenvelder vind ik.M@cer schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:08:
Ik ben dit jaar begonnen met Serie A, maar toch overgestapt naar PL. Maar met al deze teams begint het toch weer te kriebelen, misschien maar weer eens kijken om een secundair team te maken voor de Serie A, met de special cards van Khedira86, Correa86, Alex Sandro86, Romagnoli86 en Hernandez86 samen met untradable Dybale88 en Chiellini87 staat er al een aardig begin.
Eerlijk gezegd nog niet geprobeerd maar wel over gelezen idd. Chiellini staat op drop between defenders. Is wat traag en log, maar hoeft dan ook niet voor de goal te verschijnen. Savic wordt ik alleen gek van. Die man kopt zowat elke corner die ik neem, maar 9 van de 10x niet op goal.... 😂 Lees dat die Duncan (objective speler level 15) zieke stats heeft. Dat moet zelfs voor mij haalbaar zijn, dus dan ga ik die mooi ff testen op 1 van de 2 cdm posities.....lookslikeyou schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:44:
[...]
Leuk team en herkenbaar van minder tijd vanwege kidsWissel jij Gosens en Chiellini om in game? Ben benieuwd hoe hij namelijk als CB speelt, als CVM vond ik Chiellini zijn handelingssnelheid te traag
Zeker, wilde dat dit jaar ook weer vanaf het begin doen (3e jaar op rij) maar ik packte Mane, Sterling en KDB, dus werd lichtelijk een bepaalde hoek in geproptpeeweeherman schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:14:
Serie A zit in de lift!
Juist leuk om met teams te spelen die niet persee de meta van de game zijn, resulteert ook in minder voorspelbare acties voor de tegenstanders. Naast het feit dat het grote deel van de meta spelers voor mij niet te betalen is, speel ik liever met een goedkoper team wat niet iedereen heeft
Ik had Gosens en Chiellini ook gewisseld in game. De stamina van Chiellini op CVM is voor mijn type spel (en meerdere formaties) te laag gebleken. Aan de andere kant heb ik toch liever Gosens op CB, die is voor mij op die positie echt heel goed, vooral inderdaad door de handelingssnelheid van Chiellini loop ik vaak tegen cruciale momenten aan.lookslikeyou schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:44:
[...]
Leuk team en herkenbaar van minder tijd vanwege kidsWissel jij Gosens en Chiellini om in game? Ben benieuwd hoe hij namelijk als CB speelt, als CVM vond ik Chiellini zijn handelingssnelheid te traag
Gisteren in een rivals wedstrijd werd de bal op mijn goal geschoten, geblokt en richting de doellijn. Een snelle behendige back had een goal voorkomen, Chiellini moest aannemen op de borst, controleren en uitverdedigen.. ondertussen lag de bal in de touwen
[ Voor 38% gewijzigd door DeeleNL op 06-01-2021 12:44 ]
Leuk om te lezen inderdaad. Zelf zit ik ook weer richting Serie A te denken. Ik heb nu een combi tussen La Liga en de Premier League (en 1 speler Serie A, Bruno Peres als RA, wel alles op full chem!
) terwijl ik in eerste instantie met Serie A was begonnen. Ik vond het middenveld altijd lastig in te vullen, maar dat is nu met Milinkovic-Savic en Chiellini goed te doen.
Precies dat dus, hij werd bij mij wat te snel van de bal af gezet omdat hij zo jankend traag was. Vooral als de tegenstander de hoge druk aanzette op mijn helft. Dat vind ik zo fijn aan Frenkie de jong dat zijn snelheid van handelen een stuk hoger ligt. Biggus Dickus (Coquelin) heeft dit ook. Ik hoop op een IF van Frenkie zodat ik deze kan inbouwen in mijn team.DeeleNL schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:34:
[...]
Ik had Gosens en Chiellini ook gewisseld in game. De stamina van Chiellini op CVM is voor mijn type spel (en meerdere formaties) te laag gebleken. Aan de andere kant heb ik toch liever Gosens op CB, die is voor mij op die positie echt heel goed, vooral inderdaad door de handelingssnelheid van Chiellini loop ik vaak tegen cruciale momenten aan.
Gisteren in een rivals wedstrijd werd de bal op mijn goal geschoten, geblokt en richting de doellijn. Een snelle behendige back had een goal voorkomen, Chiellini moest aannemen op de borst, controleren en uitverdedigen.. ondertussen lag de bal in de touwen
Daar hoorde ik een vriend die FIFA speelt ook al over, dat de stats van Duncan er goed uit zijn.LukeSpangas schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:30:
[...]
Eerlijk gezegd nog niet geprobeerd maar wel over gelezen idd. Chiellini staat op drop between defenders. Is wat traag en log, maar hoeft dan ook niet voor de goal te verschijnen. Savic wordt ik alleen gek van. Die man kopt zowat elke corner die ik neem, maar 9 van de 10x niet op goal.... 😂 Lees dat die Duncan (objective speler level 15) zieke stats heeft. Dat moet zelfs voor mij haalbaar zijn, dus dan ga ik die mooi ff testen op 1 van de 2 cdm posities.....
[ Voor 24% gewijzigd door lookslikeyou op 06-01-2021 12:57 ]
Gisteren in div7 eerste 2 potjes eenvoudig gewonnen.. Kwam toen tegen een team met heel veel onbekende spelers (wel allemaal speciale kaarten).. Was zo onder de indruk en continu namen aan het lezen dat ik met 3-0 verloor 
edit: ben er net achter dat het een MLS team was, maar dan 9 van de 11 met special cards
edit: ben er net achter dat het een MLS team was, maar dan 9 van de 11 met special cards
[ Voor 16% gewijzigd door Rhain op 06-01-2021 13:06 ]
Super herkenbaar! Hier eentje van 3 maanden en nog 1 van 6, kansloos om tijd te vinden om te spelen en als k tijd heb is het met een slapende baby op m'n arm, dan is Rivals te erg 'aan' en kun je sb relaxed wegspelen.LukeSpangas schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:37:
Grappig om zo wat serie A teams voorbij te zien komen...... Vorige 2 edities Fut veelal met Franse squads gespeeld, maar dit jaar eens voor serie A gegaan. Vanaf de start alleen maar gepoogd te handelen en hier en daar wat packluck en daar CR7 van kunnen halen. Speel nagenoeg alleen maar Squad Battles (saai volgens vele 😉) Maar ivm kleine kindjes en veelal nachtelijk werk te weinig tijd om veel te kunnen spelen of überhaupt te grinden voor objectives heb ik toch een redelijk team op de been weten te brengen. Ik reageer niet vaak, maar lees wel lekker alles mee hier. (reagluurder) Ik doe elke week netjes de Marquee Matches SBC's en de verhandelbare SBC'S om zo nog wat munten te kunnen genereren. En qua leeftijd, ik ben 36 en geniet nog net zo van het spel als een gemiddelde 16/18 jarige... Jaarlijks wissel ik 1x van disc in de PS4 en dat is toch echt Fifa..... 🙃[Afbeelding]
Ben begonnen met laliga & PL combi maar nu naar de LaLiga & L1 combi. ivm sbc welke ik heb gedaan komt k lastig bij de liga weg haha.
Griezmann rttf starplayer op cam op dit moment.. alleen of hij 400k waard is 😂 miss verkoop k hem de avond van de CL wel weer in de hype
Ik houd Gosens liever op DB omdat hij wat sneller is. Maar dat zegt meer over mijn speelkwaliteiten. Gosens is namelijk ook beter in de pass. Fijne van Chiellini vind ik zijn grote lijf dat hij overal tussen gooit. Gisteren Milinkovic-Savic ernaast gezet op CDM, en dat zijn twee grote mannen die door een hoop mannen heen kunnen beuken. Zo lang de tegenstander er maar niet snel omheen rent :-)lookslikeyou schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:44:
[...]
Om in div. 3 een team met Neymar, Mbappe, Ronaldo, Eto'o tegen te komen is niet vreemd.
Dat hij voor de wedstrijd eerst 2x pauzeert vind ik raar. Wilde hij dat ik al wegging na het zien van zijn team? Geen idee. Hele wedstrijd was hij irritant.
Maar wat is het dan heeeeeeeerlijk om met 3-2 te winnen!
Dat hij voor de wedstrijd eerst 2x pauzeert vind ik raar. Wilde hij dat ik al wegging na het zien van zijn team? Geen idee. Hele wedstrijd was hij irritant.
Maar wat is het dan heeeeeeeerlijk om met 3-2 te winnen!
Passing van mijn CDM vind juist belangrijker dan mijn CB vanwege de opbouw (direct ook mijn zwakke punt omdat ik alles voetballend wil oplossen). Maar met Savic en Chiellini heb je wel een flink blok op het middenveldheron schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:35:
[...]
Ik houd Gosens liever op DB omdat hij wat sneller is. Maar dat zegt meer over mijn speelkwaliteiten. Gosens is namelijk ook beter in de pass. Fijne van Chiellini vind ik zijn grote lijf dat hij overal tussen gooit. Gisteren Milinkovic-Savic ernaast gezet op CDM, en dat zijn twee grote mannen die door een hoop mannen heen kunnen beuken. Zo lang de tegenstander er maar niet snel omheen rent :-)
Team hier eindelijk beetje naar me zin.
Op de bank heb ik nog saint maximen, lenglet, morata, Sterling, Koke en de Gea.
Iemand mis leuke aanvulling en/of tips?
Give or take 200k - 300k to spend.
Op de bank heb ik nog saint maximen, lenglet, morata, Sterling, Koke en de Gea.
Iemand mis leuke aanvulling en/of tips?
Give or take 200k - 300k to spend.
:strip_exif()/f/image/OjQCO5kuSU8p97yq6k8Oo6Sb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door maikel_rox op 06-01-2021 16:06 ]
Wilde toch Robben hebben en ben tot deze leuke hybrid gekomen
Mix van lique 1, eredivisie en laliga, en icons.
https://www.futbin.com/21/squad/2961124
:strip_exif()/f/image/b6FXz5evKVImjaaC0BRcB26G.jpg?f=fotoalbum_large)
Walker, Gomez en allessandrini wel op de bank moeten plaatsen. Pogba nog kunnen verkopen, maar kan gravenberch nu ook leuk gebruiken eindelijk
Mix van lique 1, eredivisie en laliga, en icons.
https://www.futbin.com/21/squad/2961124
:strip_exif()/f/image/b6FXz5evKVImjaaC0BRcB26G.jpg?f=fotoalbum_large)
Walker, Gomez en allessandrini wel op de bank moeten plaatsen. Pogba nog kunnen verkopen, maar kan gravenberch nu ook leuk gebruiken eindelijk
[ Voor 39% gewijzigd door FidoDido op 06-01-2021 16:53 ]
Kan Gravenberch wel een beetje mee op niveau?
Vind hem niet minder dan pogba eerlijk gezegd, en ze zijn vergelijkbaar.MadMoody schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:18:
Kan Gravenberch wel een beetje mee op niveau?
Pogba heeft net iets meer body
Morgen begint het stemmen voor TOTY: https://twitter.com/EASPO.../1346849004370452480?s=20
De markt is direct gezakt.
De markt is direct gezakt.
Bizar dat alleen hierdoor een mbappe al 50k gezakt is

Worden vast tog weer de standaard spelers in TOTY en dus onbetaalbaar voor de meeste die nu in paniek de hele tent verkopen, ik wacht wel even rustig af
Leuke eredivisie sbc! Malen en klaiber zien er goed uit!
Misschien beide doen?
Edit:
Vooral Klaiber, hij is nu al heel erg bruikbaar en als hij een plus 2 krijgt heb je één van de beste RA in het spel.
Misschien beide doen?
Edit:
Vooral Klaiber, hij is nu al heel erg bruikbaar en als hij een plus 2 krijgt heb je één van de beste RA in het spel.
[ Voor 44% gewijzigd door Wulfric92 op 06-01-2021 19:08 ]
Zo cr7 in totw die gaan we morgen even uit de player pick pakken. ( droomt verder haha ).
indd goed excuus ook om robben nog te doenWulfric92 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 19:03:
Misschien beide doen?
Edit:
Iemand toevallig in Dumfries RB geïnvesteerd? Met deze verrassende SBC’s zijn veel traders de mist in gegaan denk ik.
Ik had hem in mijn team als link voor Robben, geen probleem, speelt prima. Zal hij heel veel zakken?
Ik had hem in mijn team als link voor Robben, geen probleem, speelt prima. Zal hij heel veel zakken?
Ea probeert echt de traders aan te pakken door nu kaliber erin te gooien. Ik heb de sbc wel gedaan, lijkt me een prima back zeker icm robben en VVD.
Het is toch geen live kaartje?Wulfric92 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 19:03:
Misschien beide doen?
Edit:
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
In feite wel, het is een showdown kaartje. De speler die wint krijgt +2, bij een gelijkspel beiden +1.
Ah, dat wist ik niet. Nice, ga ik zeker halen.Saekerhett schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:06:
[...]
In feite wel, het is een showdown kaartje. De speler die wint krijgt +2, bij een gelijkspel beiden +1.
Die Klaiber lijkt een beetje op Acuna.
Goede stats, zelfs zonder upgrade. In game switchen naar het middenveld. Ik wil hem morgen doen, als de prijzen na het openen van pakjes hopelijk wat zakken. Malen vind ik wat matig.
Volgens de bookies is Ajax dik favoriet. Ajax krijgt van Unibet 1.70, PSV 4.75.
:strip_exif()/f/image/Fp0tq0UFzg8DCqWRbABokZh0.jpg?f=fotoalbum_large)
Naast Ronaldo zijn er nog aardig wat andere leuke spelers.
Volgens de bookies is Ajax dik favoriet. Ajax krijgt van Unibet 1.70, PSV 4.75.
:strip_exif()/f/image/Fp0tq0UFzg8DCqWRbABokZh0.jpg?f=fotoalbum_large)
Naast Ronaldo zijn er nog aardig wat andere leuke spelers.
[ Voor 41% gewijzigd door Capsaicin op 06-01-2021 20:47 ]
Dit is dan wel weer goed gedaan van EA. Ze hadden natuurlijk de prijsrange van Dumfries ook wel wat eerder aan mogen passen.
Leuke kaarten, prima manier om die investeerders te counteren.
Alleen jammer dat het Klaiber is...vind Mazraoui persoonlijk een leukere speler.dutchgio schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:02:
Dit is dan wel weer goed gedaan van EA. Ze hadden natuurlijk de prijsrange van Dumfries ook wel wat eerder aan mogen passen.
:strip_exif()/f/image/mjfSETeLKrcH17u02AyiYeTr.jpg?f=fotoalbum_large)
Hebben jullie overigens ook veul teams?
Enige team dat ik steeds opbreek is de Ligue 1. Heb persoonlijk weinig met die competitie, maar houd wel wat kaarten aan zodat ik bij eventuele doelstellingen snel iets in elkaar kan flansen.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Hebben jullie ook zo een last van delay in Rivals?
- Management Masters voor alle grote leagues.allstarted1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:13:
[...]
Hebben jullie overigens ook veul teams?Ik heb nu een compleet EPL, La Liga, Serie A, Eredivisie en Bundesliga-team. Daarnaast nog een zilveren squad.
- Rivalsteams van Serie A en Bundesliga
- Zilveren team (van voornamelijke Championship)
- Zilveren team met alle TOTW's.

Je kan toch gewoon die Baumgartl objective vrijspelen? Doe dan ook direct van Bergen, die is echt erg goed.allstarted1 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:13:
[...]
Alleen jammer dat het Klaiber is...vind Mazraoui persoonlijk een leukere speler.Ik had Dumfries al en ondanks dat ik een Ajax-fan ben, ben ik toch voor Malen gegaan. Zijn Future Stars was vorig jaar geweldig en ik had nog behoefte aan een goede spits in m'n Eredivisie-team. Daardoor staat Tadic RTTF op CAM met Kudus IF en Gravenberch naast hem. Nu alleen nog een goede CB! Op die positie kan de Eredivisie nog wel een impuls gebruiken.
Ze willen je echt van alle 84+ spelers af hebben he, voor TOTY er is. 
Klaiber is wel een mooie link met Robben, Baumgartl ernaast en dan weer linken naar Bundesliga.
Klaiber is wel een mooie link met Robben, Baumgartl ernaast en dan weer linken naar Bundesliga.
Dat is waar ook! Worden dan wel erg veel PSV'ers in het team ineens, hahaMarkuss schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:17:
[...]
Je kan toch gewoon die Baumgartl objective vrijspelen? Doe dan ook direct van Bergen, die is echt erg goed.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Of Volland Freeze, Neuer IF op goal, Renato Sanches op het middenveld met Depay ervoorProsac schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:18:
Ze willen je echt van alle 84+ spelers af hebben he, voor TOTY er is.
Oh ja, Volland kan ook. Neuer IF heb ik, mogelijkheden zat.Markuss schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:31:
[...]
Of Volland Freeze, Neuer IF op goal, Renato Sanches op het middenveld met Depay ervoorOpties te over..
Daar ging uit frustratie weer bijna m'n hele team de transferlijst op 😂
Ik was overal een stap te laat, spelers kozen voor de moeilijkste optie en de tegenstander liep dwars door m'n verdediging heen 😂
Zo frustrerend zulke avonden
Ik was overal een stap te laat, spelers kozen voor de moeilijkste optie en de tegenstander liep dwars door m'n verdediging heen 😂
Zo frustrerend zulke avonden
Ben wel heel erg tevreden met mijn team! Speelt heerlijk 
https://www.ea.com/fifa/u...Id=cpFp4OOLnVJdh:FFA21PS4
Pirlo is toch wel één van mijn belangrijkste spelers geworden, zijn passing is zo'n typische buffed icon stat.
Kan rustig een bal over 40 meter geven, met L1 + driehoekje, naar mijn opkomende backs!
https://www.ea.com/fifa/u...Id=cpFp4OOLnVJdh:FFA21PS4
Pirlo is toch wel één van mijn belangrijkste spelers geworden, zijn passing is zo'n typische buffed icon stat.
Kan rustig een bal over 40 meter geven, met L1 + driehoekje, naar mijn opkomende backs!
Eerste indruk van mijn nieuwe squad is goed, alleen freeze Chiellini heeft de club al moeten verlaten. Speelde hem vanwege zijn linkerpoot op linkse CM, maar daarvoor komt hij stamina te kort. Mogelijk dat Duncan die plek dit weekend al gaat overnemen. Heb op dit moment als CVM Icon baby Gattuso, die kan prima meekomen.
Heb met Savic op CAM gespeeld, maar hij gaat nu naar CM, zodat nieuwkomer headliner Mkhitarian met zijn 5* WF de goal van de tegenstander mag torpederen.
Al met al lekker gespeeld, moest alleen nog wel die nieuwe zilver star halen en daar schiet men door met de golden goal. I.p.v. 3 overwinningen had ik zeker 6 wedstrijden nodig om aan de vereiste goals en assists te komen. Op laatst nog wel leuke potten gespeeld en de overbodige overwinningen weggegeven.
Heb met Savic op CAM gespeeld, maar hij gaat nu naar CM, zodat nieuwkomer headliner Mkhitarian met zijn 5* WF de goal van de tegenstander mag torpederen.
Al met al lekker gespeeld, moest alleen nog wel die nieuwe zilver star halen en daar schiet men door met de golden goal. I.p.v. 3 overwinningen had ik zeker 6 wedstrijden nodig om aan de vereiste goals en assists te komen. Op laatst nog wel leuke potten gespeeld en de overbodige overwinningen weggegeven.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik heb nu Van Bergen als rechtsbuiten, die heeft een 5* weak foot en doet het best aardig bij mij. Zit alleen te twijfelen of ik ook Robben moet halen...
Ik lees op Futbin dat de verwachting is dat de prijs van Chiellini gaat stijgen omdat CR7 weer eens een IF heeft en die morgen wellicht gelinkt moet gaan worden aan een goede Serie A mid.peeweeherman schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:58:
Eerste indruk van mijn nieuwe squad is goed, alleen freeze Chiellini heeft de club al moeten verlaten. Speelde hem vanwege zijn linkerpoot op linkse CM, maar daarvoor komt hij stamina te kort. Mogelijk dat Duncan die plek dit weekend al gaat overnemen. Heb op dit moment als CVM Icon baby Gattuso, die kan prima meekomen.
Ik ga ook voor de LVL 15 Duncan, ziet eruit als een goede kaart! Samen met Chiellini of Gosens op het middenveld
Ja, meer valt er niet over te zeggenkw_nl schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:03:
Ik heb nu Van Bergen als rechtsbuiten, die heeft een 5* weak foot en doet het best aardig bij mij. Zit alleen te twijfelen of ik ook Robben moet halen...
Maar zonder gekheid, hij is echt ontzettend goed! Eker voor 150k!
Zou het zeker doen, je kan maar één keer spijt krijgen (al ging die vlieger vorig jaar niet geheel op toen ze Flashback SBC's 2 maanden later weer erin gooidenkw_nl schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:03:
Nu EA de meeste packs untradeable heeft gemaakt zal je vast wel wat handige high rated spelers hebben, hup erin smijten en genieten. Als het een beetje meezit krijg Gravenberch nog een goeie Future Star kaart straks en wie weet nog een keer een leuke Boadu kaart ofzo en je zit gebakken.
Voor de doelstellingen Goud moet gaat het over LB en RB. Welke posities zijn dat juist?
LV en RV?
LV en RV?
LinksBack en RechtsBackDrossie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 07:58:
Voor de doelstellingen Goud moet gaat het over LB en RB. Welke posities zijn dat juist?
LV en RV?
Straks de red picks weer openen, je blijft iedere keer tegen beter weten in toch ijdele hoop houden.
LA & RA zijn voor SB doelstelling (links en rechtsachter)
LB = LVA/RB=RVA
Vorige week..
Na 1.5 maand was het zover, ik had genoeg punten voor de Weekend League (werk, kids etc, weinig tijd om snel punten te halen, je kent het wel..)..
Met klotsende oksels begon ik op vrijdag avond aan de WL. Ging niet heel lekker. Moeilijke tegenstanders met squads die 2x zo goed waren als de mijne.. Toch op zaterdag ochtend vroeg op gestaan.. Jawel, tegenstanders van eigen niveau. Kon er 3 wins uithalen.
'S avonds een pilsje bij een vriend van me doen. Bij hem nog verder gegaan en ook daar konden we nog 4 wins uit halen. De zondag toch nog wat opzij gezet om 1 win erbij te halen zodat ik op 8 wins kon komen. En warempel. Het was gelukt op zondag avond! 8 wins! Kom maar op met die loot! Oh wacht.. die krijg je pas donderdag.. oh well..
Vol verwachting klopt mijn hart om 8.00uur! Neen, 9.00uur krijg je je rewards. Prima! M'n eerste red pick.. kom maar op!
81 Younes vs een 79 mafklapper! WTF!
Handje vol coins..
M'n kleine pakket.. 81 max
M'n grote pakket.. 82 Ramsey en 82 Blind.. goh die heb ik al 100x gezien..
Wacht..
is dit het..?!!?
SERIEUS. Lekkere motivatie.. kortom, dit was m'n eerste en laatste WL
Hoop dat jullie meer geluk hebben.. minder moet niet mogelijk zijn
Na 1.5 maand was het zover, ik had genoeg punten voor de Weekend League (werk, kids etc, weinig tijd om snel punten te halen, je kent het wel..)..
Met klotsende oksels begon ik op vrijdag avond aan de WL. Ging niet heel lekker. Moeilijke tegenstanders met squads die 2x zo goed waren als de mijne.. Toch op zaterdag ochtend vroeg op gestaan.. Jawel, tegenstanders van eigen niveau. Kon er 3 wins uithalen.
'S avonds een pilsje bij een vriend van me doen. Bij hem nog verder gegaan en ook daar konden we nog 4 wins uit halen. De zondag toch nog wat opzij gezet om 1 win erbij te halen zodat ik op 8 wins kon komen. En warempel. Het was gelukt op zondag avond! 8 wins! Kom maar op met die loot! Oh wacht.. die krijg je pas donderdag.. oh well..
Vol verwachting klopt mijn hart om 8.00uur! Neen, 9.00uur krijg je je rewards. Prima! M'n eerste red pick.. kom maar op!
81 Younes vs een 79 mafklapper! WTF!

Handje vol coins..
Wacht..
is dit het..?!!?
@Rhain , je weet dat je picks hoger worden naar mate je verder bent gekomen in de WL? Neemt niet weg dat het vrijwel altijd tegenvalt.
Euh.. nee tell me.. Dus nu was het max 84.. en dan volgende keer max 85 ofzo? Maar de min waarde gaat die dan ook mee? Dus wordt het dan min 81. max 85?kw_nl schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:40:
@Rhain , je weet dat je picks hoger worden naar mate je verder bent gekomen in de WL? Neemt niet weg dat het vrijwel altijd tegenvalt.
Wl rewards waren zoals gewoon weer troep. Alleen gelukkig nog rashford uit laatste pakketje toch mooi 100k.
Volgens mij heb je pas vanaf zilver 1 kans op een 86+ ofzoRhain schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:42:
[...]
Euh.. nee tell me.. Dus nu was het max 84.. en dan volgende keer max 85 ofzo? Maar de min waarde gaat die dan ook mee? Dus wordt het dan min 81. max 85?
Dit meen je niet??? Je eerste x wl en dan 8 winst en dan krijg je geen cr7 in je picks?? Wat een kut spel zou er meteen mee stoppen!!! Is toch geen motivatie!! Ik kreeg meteen Pelé en Cruyff na mijn eerste wl!!!!Rhain schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:37:
Vorige week..
81 Younes vs een 79 mafklapper! WTF!![]()
Handje vol coins..
Wacht..
is dit het..?!!?
Serieus??!!!!
...
Overdrijven is ook een vak, maar kon er om lachenfifanoob schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:49:
[...]
Dit meen je niet??? Je eerste x wl en dan 8 winst en dan krijg je geen cr7 in je picks?? Wat een kut spel zou er meteen mee stoppen!!! Is toch geen motivatie!! Ik kreeg meteen Pelé en Cruyff na mijn eerste wl!!!!
Serieus??!!!!
...
edit: Je mag toch hopen dat na zoveel tijd een effort voor een normale sterveling de loot goden iets beter gezind zijn dan dit of niet? We hebben het niet over 1 week squad battles
[ Voor 17% gewijzigd door Rhain op 07-01-2021 10:10 ]
Heb mijn eerste WL van dit seizoen gespeeld. Nadat ik 5-1 ging ben ik vrijdag gestopt en wilde ik zaterdag gaan spelen...
Helaas mijn account gehacked en al mijn waardevolle spelers weg. Zondag nog alles wat ik had verzameld en nog zilver 1 kunnen halen. Nog 9 potten over, maar mijn zin was echt weg.
Resultaat: Lukaku, niet echt een speler voor mij.
Hopelijk reageert EA snel met mijn refund van alle spelers.
Helaas mijn account gehacked en al mijn waardevolle spelers weg. Zondag nog alles wat ik had verzameld en nog zilver 1 kunnen halen. Nog 9 potten over, maar mijn zin was echt weg.
Resultaat: Lukaku, niet echt een speler voor mij.
Hopelijk reageert EA snel met mijn refund van alle spelers.
We hebben het over 1 wl toch? Met 8 winst toch? Nou waar hebben we het idd over. Wat verwacht je nou dan? Ik speel elke week wl vanaf begin af aan. Heb ook nog niet echt bijzonders gepakt. Maar jij die voor het eerst wl doet met 8 winst verwacht meteen dikke packluck?Rhain schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:09:
[...]
Overdrijven is ook een vak, maar kon er om lachen
edit: Je mag toch hopen dat na zoveel tijd een effort voor een normale sterveling de loot goden iets beter gezind zijn dan dit of niet? We hebben het niet over 1 week squad battles
Is beetje alsof je naar casino gaat en je een jaar gespaard hebt. Alsof je dan opeens meer win kansen hebt dan iemand al vaker is geweest en die het geld zo heeft liggen.
Pack rewards is pack rewards. Het is niet omdat jij zoveel moeite voor jou doen hebt gedaan dat je dan betere rewards ofzo krijgt.
Je bericht komt heel erg verwend over.
Ben je zeker?Augy schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:34:
[...]
LA & RA zijn voor SB doelstelling (links en rechtsachter)
LB = LVA/RB=RVA
Ik heb van Carrasco een LVA gemaakt en van Lucas Moura een RVA. Met Carrasco heb ik gescoord en met Moura een assist, waarna een kopbal doelpunt viel. Beiden telden niet mee.
Ik heb ze wel allebei in de spits gezet.
Moeten ze echt op de positie LVA en RVA staan?
Ik handel echt bijna nooit, maar na een half uurtje ben ik al geblokkeerd voor handelen... Hoe doen de andere dat dan? Het niet dat ik nou 100 spelers naar binnen geharkt heb ofzo...
Hier wat meer uitleg:Rhain schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:42:
[...]
Euh.. nee tell me.. Dus nu was het max 84.. en dan volgende keer max 85 ofzo? Maar de min waarde gaat die dan ook mee? Dus wordt het dan min 81. max 85?
https://www.esportsclub.n...21-weekend-league-rewards
Vanaf Goud 3 wordt het pas leuk...
Heb sinds een week hetzelfde, snipen gaat helemaal niet meer. Om de 2 minuten wordt je eruit gesmeten, hoezo mag dat tegenwoordig niet meer? Ieder z'n eigen keus toch om lekker lang op zoek te gaan naar die ene snipe.kw_nl schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:39:
Ik handel echt bijna nooit, maar na een half uurtje ben ik al geblokkeerd voor handelen... Hoe doen de andere dat dan? Het niet dat ik nou 100 spelers naar binnen geharkt heb ofzo...
Verwend.. het is maar hoe je het leest, dat was iig niet de bedoeling.fifanoob schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:25:
[...]
We hebben het over 1 wl toch? Met 8 winst toch? Nou waar hebben we het idd over. Wat verwacht je nou dan? Ik speel elke week wl vanaf begin af aan. Heb ook nog niet echt bijzonders gepakt. Maar jij die voor het eerst wl doet met 8 winst verwacht meteen dikke packluck?
Is beetje alsof je naar casino gaat en je een jaar gespaard hebt. Alsof je dan opeens meer win kansen hebt dan iemand al vaker is geweest en die het geld zo heeft liggen.
Pack rewards is pack rewards. Het is niet omdat jij zoveel moeite voor jou doen hebt gedaan dat je dan betere rewards ofzo krijgt.
Je bericht komt heel erg verwend over.
Ik vind jouw vergelijking vanuit mijn perspectief nogal kort door de bocht..
Aangezien je ieder weekend WL speelt zal je: of genoeg tijd hebben om te spelen, of genoeg skills. Prima. Bij mij ontbreekt het beiden.
Dus ja. Ik ga met al mijn gespaarde geld naar het Casino. Maar ik duw niet mijn muntjes in een fruit automaat. Ik ga naar een roulette tafel waar niet zomaar iedereen aan kan staan (ik dien me immers te kwalificeren voor het WL). Dus voor MIJN gevoel sta ik aan de roulette tafel met de big spenders.. de grote jongens.. maar zoals jij al zeg.. Het is en blijft een roulette tafel.
En daarnaast kom ik niet voor het eerst in dat Casino (FUT21), want ik speel regelmatig spelletjes als SB, SBC, Division Rivals.. waar regelmatig packs uit komen. Mag dan voor dat ene "grote" spel WL je verwachting iets hoger zijn?
Genoeg er over gezegd denk.. en zal m'n verwende tone-of-voice voor me houden.
@kw_nl thx, zal er even in duiken
[ Voor 8% gewijzigd door Rhain op 07-01-2021 10:50 ]
Het is natuurlijk jammer omdat de WL altijd zo gehyped wordt als het enige middel om waardevolle spelers te kunnen packen. Maar het spreekt natuurlijk wel voor zich dat hoe meer winst je behaalt hoe meer kans je maakt op zulke waardevolle spelers (heb altijd goud 3 gehaald en soms goud 2) en hoogste was een Watkins 84 qua waarde. Het winpercentage is zo ontzettend klein, en de kruimels blijven dan over voor spelers die tot zilver 2 komen, dan is de kans op een waardevolle speler minder dan 1 procent denk ik (zeker omdat je niet hoger dan 82+ kan packen). Dus ik begrijp hem wel, wellicht iets te kort door de bocht met verwend maar het is duidelijk dat je niet de wekelijkse frustratie hebt meegemaakt dat je een weekend hebt zitten zwoegen om 14+ winst te halen.Rhain schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:47:
[...]
Verwend.. het is maar hoe je het leest, dat was iig niet de bedoeling.
Aangezien je ieder weekend WL speelt zal je: of genoeg tijd hebben om te spelen, of genoeg skills. Prima. Bij mij ontbreekt het beiden.
Dus ja. Ik ga met al mijn gespaarde geld naar het Casino. Maar ik duw niet mijn muntjes in een fruit automaat. Ik ga naar een roulette tafel waar niet zomaar iedereen aan kan staan (ik dien me immers te kwalificeren voor het WL). Dus voor MIJN gevoel sta ik aan de roulette tafel met de big spenders.. de grote jongens.. maar zoals jij al zeg.. Het is en blijft een roulette tafel.
Player pick helaas weer ruk 2x 82 spelers
Handig om packs nu te openen of morgen na 19 uur ?
Met een Akanji zou je nog best een degelijke 82 kunnen hebben, of zit dat er niet in? Zou je packs opsparen voor morgen 19.00.Markvd1984 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:54:
Player pick helaas weer ruk 2x 82 spelers
Kijk maar eens naar verschillende youtubers die elke week weer gaan voor de 30-0 en dan hun rewards pakken. Dan kun je een persoonlijke afweging maken of je het wel waard vind in combinatie met de vele WL klaag posts hier.Rhain schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:47:
[...]
En daarnaast kom ik niet voor het eerst in dat Casino (FUT21), want ik speel regelmatig spelletjes als SB, SBC, Division Rivals.. waar regelmatig packs uit komen. Mag dan voor dat ene "grote" spel WL je verwachting iets hoger zijn?
Ik pak de WL soms mee, deze keer 83 Zielinski en Varane uit de pakketten en dan prijs ik mijzelf gelukkig.
Haha klopt ,santamaria en oliviera hahaMarkuss schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:56:
[...]
Met een Akanji zou je nog best een degelijke 82 kunnen hebben, of zit dat er niet in? Zou je packs opsparen voor morgen 19.00.
Aspas (87) en Soucek (84). Heb aan beiden niets uiteraard, maar wel na Werner de beste picks tot nu toe..Mesque schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:14:
Straks de red picks weer openen, je blijft iedere keer tegen beter weten in toch ijdele hoop houden.
Hier ook Aspas, helaas geen CR7, maar het kon slechter 
Gelukkig zat er in een pack nog een Ederson, toch nog 45k
Gelukkig zat er in een pack nog een Ederson, toch nog 45k
[ Voor 35% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-01-2021 11:56 ]
Ik heb de WL ook al een paar weken links laten liggen. Ik merk echter in Rivals dat ik toch vooruitgang boek, want zit nu zelfs in div. 3 wat ik nog nooit gehaald heb. Misschien toch weer eens een gokje wagen. Waarbij ik eigenlijk verwacht meteen weer 'genezen' te zijn_Uploader_ schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:57:
[...]
Kijk maar eens naar verschillende youtubers die elke week weer gaan voor de 30-0 en dan hun rewards pakken. Dan kun je een persoonlijke afweging maken of je het wel waard vind in combinatie met de vele WL klaag posts hier.
Ik pak de WL soms mee, deze keer 83 Zielinski en Varane uit de pakketten en dan prijs ik mijzelf gelukkig.
Maar zonder WL spelen voor Rivals/SBC's en objectives bevalt me ook prima overigens. Ook zonder de WL kan je een prima team opbouwen in deze Fifa!
Uit de packs enkel Gomez, maar prima is toch weer 30k. Rivals rewards ga ik voor de coins dit keer, 55k (d1,level2).
Hoe vaak je een casino ook inkomt of hoeveel je ook meeneemt het is niet dat een casino opeens denkt. Hey aardige gozer die geven we wat meer kansen op een prijzen ofzo. En dat is met WL idem dito.Rhain schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:47:
[...]
Het is niet dat EA denkt hey, deze jongen speelt voor het eerst WL we geven hem goede rewards.
Gelukkig ook maar niet. Dat ik wellicht genoeg tijd heb om te spelen ligt aan mijn eigen planning. Het zou toch gek zijn dat EA mensen die wel tijd genoeg hebben voor een WL maar minder gaat belonen en mensen die 1x in de 3 maand een WL spelen meer gaan belonen? Waarom zou iemand extra beloond moeten worden en een andere niet? Je zou voor de gein eens moeten kijken naar de rewards van de nummer 1 van de WL.
Ik snap de logica achter jouw gedachtes gewoon niet.
Het is een manier om packs te verdienen. Maar de rewards uit de packs is gewoon een loterij. Dus ook al heb je 10000 euro in de game of 0 het moet gewoon altijd op willekeurige basis gaan.
Dat ik zei dat je verwend overkomt kwam er misschien wat bot uit. Maar blijf het nog wel beetje een rare manier van denken vinden.
En net wat je zelf zegt, het blijft een roulette tafel. En dat balletje die daar rolt denkt niet opeens. Hey een onbekend gezicht weet je wat die ga ik helpen
Ps. Ik speel de WL niet voor rewards. Ik speel dat omdat ik mijzelf gewoon wil verbeteren en meten met andere mensen. De WL is voor mij een beetje een maafstaf om te zien hoe goed ik in deze game ben.
Ik speel praktisch ook bijna niks anders in Fifa. Een beetje Rivals maar voornamelijk WL.
Alleen in begin veel rivals gedaan omdat ik in div10 begon.
[ Voor 6% gewijzigd door fifanoob op 07-01-2021 11:29 ]
Die sb doelstelling weet ik zeker. Die heb k gisteren afgerond.Drossie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:32:
[...]
Ben je zeker?
Ik heb van Carrasco een LVA gemaakt en van Lucas Moura een RVA. Met Carrasco heb ik gescoord en met Moura een assist, waarna een kopbal doelpunt viel. Beiden telden niet mee.
Die Rivals was vorige week wel zo maar zou me niks verbazen als er weer een bug in zit
Gewoon even een normaal vraagje na dit gehele betoog: hoezo begin jij in divisie 10? Als je iedere week WL speelt zal je niveau toch veel hoger moeten zijn? Puur uit interesse deze vraag.fifanoob schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:28:
[...]
Alleen in begin veel rivals gedaan omdat ik in div10 begon.
Hele ochtend kunnen handelen met Bergwijn, maar het feestje is nu wel over volgens mij. Kon hem telkens voor onder de 7000 kopen, vervolgens werd hij via quick buy gekocht voor 9200... Als je dat 30 keer doet heb je weer een leuk centje verdiend... Maar nu gaan ze voor 8500 weg, niet de moeite helaas...
Ja in een normaal spel wel ja.Rhain schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:09:
[...]
Overdrijven is ook een vak, maar kon er om lachen
Maar dit is EA dit is Fifa, tenzij je bereid bent om flink veel geld er in te steken (fifapoints) of heel goed kan traden... check anders gewoon youtube eens daar zitten de echt goede spelers die WL 30-0 gaan en uit hun playerpicks ernstig vaak niks krijgen.
En dan heb je de castro's/bateson's die gewoon gesponsord worden door EA ... met key events rustig 1ml fifapoints hebben (serieus echt waar) en de ene naar de andere topkaart pakken.
U snapt waar het EA om te doen is?
Reden waarom ik sinds vorig jaar geen WL meer speel, ik kan het je aanraden, geen stress, je ziet mensen in het weekend... het leven is weer terug.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Volgens mij werkt het niet als je een kaartje gebruikt om de positie te veranderen maar moet hij al een RVA of LVA zijn.Drossie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:32:
[...]
Ben je zeker?
Oh, jammer. Straks eens testen dan.038Zwolle schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:08:
[...]
Volgens mij werkt het niet als je een kaartje gebruikt om de positie te veranderen maar moet hij al een RVA of LVA zijn.
Hier Sergio Oliveira en Kimmich als pp, niet verkeerd Kimmich.
Kan er niks mee maar toch mooie beloning.
Klaiber en Malen sbc toch maar gedaan, altijd leuk om te hebben. Koeman al uit de icon swaps binnen. Het weekend dan toch maar Robben sbc even doen dan toch een leuk mix team voor de SB
Kan er niks mee maar toch mooie beloning.
Klaiber en Malen sbc toch maar gedaan, altijd leuk om te hebben. Koeman al uit de icon swaps binnen. Het weekend dan toch maar Robben sbc even doen dan toch een leuk mix team voor de SB
Kwam doordat ik in begin die loyalty glitch gebruikte voor de SBC's toen had ik dus iets van 30 potjes Squad battles verloren ( quiten ) en plaatste EA mij dus in divisie10 van rivalsMarkuss schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:30:
[...]
Gewoon even een normaal vraagje na dit gehele betoog: hoezo begin jij in divisie 10? Als je iedere week WL speelt zal je niveau toch veel hoger moeten zijn? Puur uit interesse deze vraag.
Net een rivalspotje 14-1 verloren en begrijp nog steeds niet hoe.
14 kansen, 14 goals. Das natuurlijk al veel, maar hij zat werkelijk waar overal tussen, leek wel constant hoge druk, maar ondanks de 8-0 in de eerste helft gebleven, want misschien zouden zijn spelers moe worden. Niets van dat . Ik krijg dat niet voor elkaar, steeds in iemands nek hijgen en dat zonder "constante druk".
Spelers liepen constant in de ruimte en hij steeds exact de juiste pass. Zelf met spelers als Romagnoli en Koulibaly kreeg ik het niet voor elkaar zijn spitsen af te stoppen. Terwijl ik een 1-2tje toch wel van ver zie aankomen.
Elke dieptepass was raak, ook toen ik maar echt voor 1 diepte ging. Kon geen bal afpakken, helft van de passes kwamen niet aan, zat er weer eentje van hem tussen. Alsof er 14 man op het veld stonden.
Wat ik nog wel wil leren is dat extra tikje bij de aanname van een bal, elke dieptepass dacht ik de bal wel te kunnen pakken, maar dan leek het alsof de spits een klein tikje gaf en zo die bal mee kon nemen en direct er vandoor. Het is niet een rechterpookje tik, maar echt heel subtiel. Iemand die weet wat ik bedoel en hoe je dat doet?
14 kansen, 14 goals. Das natuurlijk al veel, maar hij zat werkelijk waar overal tussen, leek wel constant hoge druk, maar ondanks de 8-0 in de eerste helft gebleven, want misschien zouden zijn spelers moe worden. Niets van dat . Ik krijg dat niet voor elkaar, steeds in iemands nek hijgen en dat zonder "constante druk".
Spelers liepen constant in de ruimte en hij steeds exact de juiste pass. Zelf met spelers als Romagnoli en Koulibaly kreeg ik het niet voor elkaar zijn spitsen af te stoppen. Terwijl ik een 1-2tje toch wel van ver zie aankomen.
Elke dieptepass was raak, ook toen ik maar echt voor 1 diepte ging. Kon geen bal afpakken, helft van de passes kwamen niet aan, zat er weer eentje van hem tussen. Alsof er 14 man op het veld stonden.
Wat ik nog wel wil leren is dat extra tikje bij de aanname van een bal, elke dieptepass dacht ik de bal wel te kunnen pakken, maar dan leek het alsof de spits een klein tikje gaf en zo die bal mee kon nemen en direct er vandoor. Het is niet een rechterpookje tik, maar echt heel subtiel. Iemand die weet wat ik bedoel en hoe je dat doet?
Geen idee! Soms heb ik wel eens het idee dat het aan je verbinding of geluk ligt. Had gisteren ook zo een potje.
Overigens de sbc van milinkovic gisteren gedaan ivm de season reward Duncan die er bizar goed uitziet. Romagnoli en Bruno Peres RTTF die ik nog in de club heb maakt dat ik al een aardig gedeelte serie a kan maken.
Bovenstaand middenveld ziet er iig zeer degelijk uit
Overigens de sbc van milinkovic gisteren gedaan ivm de season reward Duncan die er bizar goed uitziet. Romagnoli en Bruno Peres RTTF die ik nog in de club heb maakt dat ik al een aardig gedeelte serie a kan maken.
Bovenstaand middenveld ziet er iig zeer degelijk uit
Door die glitch verlies je niet hoor, das alleen als je gewoon quit xDfifanoob schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:44:
[...]
Kwam doordat ik in begin die loyalty glitch gebruikte voor de SBC's toen had ik dus iets van 30 potjes Squad battles verloren ( quiten ) en plaatste EA mij dus in divisie10 van rivals
ja ik quit dus gewoon. Die stats boeien mij niet. Vieze stiekeme meelezer! Ga terug naar je discordBeavbusi schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:41:
[...]
Door die glitch verlies je niet hoor, das alleen als je gewoon quit xD
Zojuist Klaiber en Robben via de SBC vrijgespeeld. Hoe passen jullie deze toe in een Premier League en deels La Liga team?
In hoeverre heb je er hinder van dat bijvoorbeeld een speler op chemestry 7 of 8 staat.
In hoeverre heb je er hinder van dat bijvoorbeeld een speler op chemestry 7 of 8 staat.
NL speler erbij zoeken hesaert schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:22:
Zojuist Klaiber en Robben via de SBC vrijgespeeld. Hoe passen jullie deze toe in een Premier League en deels La Liga team?
Je hebt tegenwoordig best wat keuze, Wijnaldum, Frenkie, van der Beek, van Dijk, etc...
Chem 7 en 8 merk je niet zo btw.
als je 451 start hebben je rb en rm volle chem volgens mijsaert schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:22:
Ligt eraan, ik krijg mijn CB naast Klaiber ook (nog) niet op full chem.cubert20 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:45:
[...]
als je 451 start hebben je rb en rm volle chem volgens mij
Trek je vooral niet teveel aan van zijn reply, fifanoob is er meestal op uit om reacties uit te lokken...Rhain schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:47:
[...]
Op mij komt het niet verwend over, ik kan me voorstellen dat het een teleurstellend resultaat is na een eerste WL. De realiteit is dat WL qua rewards zelden feest is, pas vanaf Zilver 1 worden de player picks interessant, dan kun je een 84+ player pick krijgen.
Zelf zat ik vroeger op een niveau dat ik met moeite Goud 3 behaalde, nu is het meer de vraag hoeveel wedstrijden ik nodig heb om Goud 3 te behalen. Verder dan Goud 3 heeft wat mij betreft geen nut, Goud 1 is zo'n beetje mijn max en veel beter zijn de rewards niet, is de extra moeite niet waard. Meestal waren mijn rewards bagger uit de WL, de laatste tijd heb ik weinig te klagen. Heb o.a. Vardy, Carrasco, Kimpembe, Theo Hernandez en nu deze week Aspas uit de player picks gehaald. Geen echte toppers zoals CR7 of Rashford, maar alsnog wel bruikbare spelers en ook fijne SBC fodder. Zoals mijn 2e pick Masip, bespaart me toch weer een dure 84 rated speler voor de Klaiber SBC.
Wat mij betreft mag EA wel wat meer doen om het aanlokkelijker te maken voor casual spelers om WL te spelen. Als dat betekent dat de rewards wat meer gelijk getrokken worden, vind ik het prima. Voor mij is spelplezier in de WL het belangrijkste. En ik heb meer plezier als ik tegen een casual speler speel dan tegen een tryhard die zich met 10 man voor het doel ingraaft en loert op een counter of een team press abuser waarbij er altijd een moment komt dat een verdediger in de opbouw een domme pass geeft en de tegenstander een gratis doelpunt krijgt.
Cubert bedoelt dat in een 451 formatie in ieder geval Robben en Klaiber op fullchem zitten. Als je geen Nederlandse CB hebt om Klaiber mee te linken, dan moet je zorgen dat je een groene link met je keeper, 2e CB of CM hebt om die CB weer op fullchem te krijgen.MadMoody schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:07:
[...]
Ligt eraan, ik krijg mijn CB naast Klaiber ook (nog) niet op full chem.
Al zijn er best wat prima Nederlandse CB's in het spel, met Van Dijk, De Ligt en Ake. Als je voldoende coins hebt is een Icon CB ook een optie. Of je kunt de Baumgartl objective speler vrijspelen en hem linken met een Duitse CB, CM en keeper. Genoeg mogelijkheden dus.
Zoiets heb ik nu, wel icons in gebruik. Maar met een 451 moet het ook wel lukken.saert schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:22:
Als je groenenlinks erin weet te krijgen moet het lukken. En opzich 8 chem maakt niet zoveel uit
:strip_exif()/f/image/V6aGBCe4SomxCOZ00SHJq6m9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door FidoDido op 07-01-2021 17:44 ]
Op zich zijn Robben en Klaiber redelijk makkelijk in te passen met een 451 start opstelling. Gravenberch kan je ook gebruiken voor een 433 opstelling. Hij is een solide speler.saert schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:22:
Ik heb ze zo'n "ingebouwd".
https://www.ea.com/fifa/u...Id=ePVyGMXynVJ5X:FFA21PS4
Ga dit weekend een gokje wagen met Fabinho HL, ben benieuwd hoe speelt.
Ik denk dat dit het gaat worden hier. Krijg ik Klaiber en Robben toch op full chem uiteindelijk.
Ingame ga ik dan naar een 4-2-3-1.
:strip_exif()/f/image/ovwo1w0ZkBwS9elNnWTkd6xJ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 07-01-2021 18:34 ]
EA haalt dus 27% van hun inkomsten uit FUT. Dat is echt bizar veel. Met alle andere games etc erbij he.
6 potjes gespeeld met robben nu, maar hij valt me nog best tegen tot nu toe. 1g en 1a.
Moet nog even aan hem wennen denk ik
Moet nog even aan hem wennen denk ik
Hoe bevalt handanovic? Vind donnarumma Rb wel echt briljant maar is hij beter?MadMoody schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 18:29:
Ik denk dat dit het gaat worden hier. Krijg ik Klaiber en Robben toch op full chem uiteindelijk.
[Afbeelding]
Ik heb nooit met Donnarumma gespeeld, die wilde ik juist weleens proberen ;-)Augy schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:11:
[...]
Hoe bevalt handanovic? Vind donnarumma Rb wel echt briljant maar is hij beter?
Handanovic is een vrij sobere keeper. Geen heel gekke fratsen, maar ook weer niet heel bijzonder. Hij doet mij een beetje denken aan Courtois, waar ik ook een poos mee heb gespeeld. Maar ja, keepers in Fifa blijft een dingetje. Zelf dacht ik juist andersom als jij: Zou Donnarumma niet een stuk beter zijn dan Handanovic?