Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ja ik had het ook pas door na 2 wedstrijden haha. Zag in het laadscherm van m'n 2de tegenstander al z'n spelers op 100 chem staan ook als ze uit positie stonden of uit 11 verschillende leagues met 11 verschillende nationaliteiten.peeweeherman schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:53:
Toch nog even een tip voor iedereen die de Cunha doelstelling wil halen.
De HL friendly wordt met max. chemistry regels gespeeld, dus alle spelers max. chem (ongeacht positie en links met andere spelers). Verder worden de basisspelers niet moe, dus je kunt gewoon een hele pot op volle druk spelen.
Ik zie nog steeds gasten met een full brazil team, die vervolgens een bundesliga speler in gaan brengen, die vervolgens bij elke bal gewoon te laat aankomen omdat die spelers van mij er vol opzitten.
Vind persoonlijk wel dat de leencontracten bij friendlies ook gewoon af moeten lopen. Nu krijg je flinke rakkers voor je kiezen.
Nee joh, dit was ff heerljk. Hierro achterin, Mbappe, Veron en Maradona voor de aanval.Markuss schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:51:
[...]
Vind persoonlijk wel dat de leencontracten bij friendlies ook gewoon af moeten lopen. Nu krijg je flinke rakkers voor je kiezen.
Is gewoon fijn dat je af en toe ook met die spelers kunt spelen. Of met een totaal off-chem topteam.
Iedereen kan het op dat moment, dus als je zuinig bent op de leenspelers, dan heb je voor dit soort potjes gewoon prima spul.
Als ik een beetje opschiet met de 6 wedstrijden gaat me dat zelfs nog wat opleveren
Haaland en Gnabry eruit en Robben en Verrati er in, heb Verrati kunnen kopen voor 95k.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=jpSn8jXRnVHBF:FFA21PS4

Eerste potje was erg hoopvol! En dat zonder de chemstyles
Twijfel alleen over griezman rttf, zijn totssf kaart vorig jaar vond k geweldig. Even afwachten wat deze doet, winnen van PSG word sws lastig. Als iemand tips heeft inzake griezz of vervanging let me know
:strip_exif()/f/image/UShK848wcET0644i3bLcMYGr.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/4575023
[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 04-01-2021 22:42 ]
Oneens

>>> Mid Shearer
Eerste Icon gepackt deze fifa, toch altijd een mooi moment.
Ik heb uiteindelijk een first owned liga nos elftal kunnen opstellen. Vervolgens voor 15k zeven Franse ucl rare gekocht, lenglet en Hernandez had ik al. Kounde rttf en Coman totgs tellen ook mee. In twaalf potjes 4 tokens en vervolgens de Franse ucl spelers verkocht met een beetje profit. Had geen zin in nog meer SB..Prosac schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:22:
Met die verplichte squadbattles voor iconswaps begin je je eigen team wel steeds meer te waarderen.
Ben nu bezig met die 6 wins met een portugees competitie elftal. Daar heb ik niet zo veel bijster goede spelers van, dus net verloren van een 82 rated elftal.![]()
Matige passing, slecht kunnen afmaken en spelers die ruimtes niet zien danwel pakken.
2e draft had ik wel een aardig team maar lag er in de 2e ronde weer uit. Het is echt niet geinig om met een David Luiz te spelen tegen mbappe Ronaldo messi terwijl hij ook nog eens varane achter had staan. Kansloos verloren.
De gameplay zelf is wel bizar soepel. Maar ik ben niet goed genoeg om in de drafts een goed resultaat neer te zetten helaas
.038Zwolle schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:03:
Toch maar de 86 rated SBC gedaan, maar ik krijg geen packen de SBC blijft staan terwijl deze niet herhaald kan worden? Hoop dat ik ze zo terug krijg
. Gelukkig inmiddels de spelers terug
ze kunnen in nederland de servers al niet voor elkaar hebben, Denk je dat je met vpn via duitsland een lekkere ping hebt? Gok dat je binnen 2 dagen al je conrollers hebt vernietigdHardsonnzZ schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 03:45:
Ik heb heel veel reacties gezien op het sluiten van FUT in Nederland, wat ze nou gaan doen en oplossingen. Wat ik simpelweg wil weten is hoe zorg ik ervoor dat mijn playstation of mijn fifa denkt dat ik in Duitsland zit, zodat er geen enkel probleem is? Dit moet toch wel mogelijk zijn?
Ga dr vrij makkelijk doorheen met first owner franse zilvers (3xMarkvd1984 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:02:
Gisteren Portugese en silver combi gedaan met sqauds battle dacht 2 in 1x ,is echt normaal moeilijk zoveel frustratie die spelers kunnen er echt geen hol van
Eerste wedstrijd sloot de tegenstander al af na 15min 0-3.
2e wedstrijd 6-3 gewonnen en 3e wedstrijd 7-0 vervolgens kei hard zelf op mij bek gegaan 3-5.
Uiteindelijk wel Mane gepackt en Amavi headliners.
Verder had ik baby Baggio in mijn team wat een heerlijke speler is dat zeg viel mij ook nooit op eerlijk gezegd.
Die amavi is wel echt een beest met shadow!Mir64za schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:25:
Nou 3 draft wedstrijden gespeeld gisteren avond.
Eerste wedstrijd sloot de tegenstander al af na 15min 0-3.
2e wedstrijd 6-3 gewonnen en 3e wedstrijd 7-0 vervolgens kei hard zelf op mij bek gegaan 3-5.
Uiteindelijk wel Mane gepackt en Amavi headliners.
Verder had ik baby Baggio in mijn team wat een heerlijke speler is dat zeg viel mij ook nooit op eerlijk gezegd.
Bedoel zijn nog steeds zo slecht als een paar weken terugMesque schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:31:
Jawel, zijn veel slechter in single player draft.
Vind die squad battles zo saai en makkelijk ook nog met die kansloze teams. Ga al die online tokens halen voor het 85 pakket en de rest laat ik lekker gaanGurbuh schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:12:
[...]
Ga dr vrij makkelijk doorheen met first owner franse zilvers (3x) op dat niveau 1 hoger dan je moet want dan speelt de tegenstander niet zo defensief.
Zaten een paar lekker spelers in: De Bruyne, Pogba, Son, Walker, Handanovic, SIF Denayer maar uiteindelijk niemand die zo in mijn Serie A team kan stappen... goede wissels en spul voor SBC's dan maar. Heb hierdoor uiteindelijk voor nog geen 43k de Headliner SMS kunnen doen, waardoor ik nu zo sta (ingame wisselen Mickey and Lautauro). Nu doorsparen voor Cristiano, RTTF Koulibaly of misschien dat EA ons de komende weken weer verrast met een mooie Serie A SBC.
:strip_exif()/f/image/YOHgleOvLIKTdUpbaO4zQyEk.jpg?f=fotoalbum_large)
Chiellini is geweldig en zit overal tussen. Niet zo wendbaar als een Kante, maar heeft wel een langer lijf. Met SMS heb ik nog geen echte wedstrijd gespeeld, dus daar kan ik nog niets over zeggen nu.peeweeherman schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:08:
dat is een mooi serie A team dat je hebt samengesteld, krijg bijna de neiging om er ook voor te gaan. Zeker nu mijn favoriet Lozano mogelijk vrijdag zijn headliner krijgt. Hoe spelen Milinkovic en Chiellini, vast een goed blok maar zijn ze wendbaar genoeg?
Serie A heeft nu zo veel leuke, aangepast kaartjes die niet meteen extreem duur zijn zoals in de Premier League, dat ik blij ben dat ik rond de Kerst alles omgegooid heb naar Serie A. Alleen jammer dat ik een paar goede SBC's gemist heb (Alex Sandro, Immobile, Ansaldi, Correa).
[ Voor 19% gewijzigd door heron op 05-01-2021 10:14 ]
dan heb ik denk geluk gehad. Ik heb verrati, ramos en morata er uit gehadBeavbusi schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:35:
[...]
Bedoel zijn nog steeds zo slecht als een paar weken terug
Ik vind de vanilla M-S wel lekker spelen op zich, maar hij moet niet in de kleine ruimte terecht komen. Wel een goede passer en box to box middenvelder. Maar valt snel om en oogt log.
Maar op de positie waar Heron hem ook heeft neer gezet, komt hij wel tot zijn recht.
Zeker een leuk team! Het zit in mijn hoofd om ook zoiets te maken van de Serie A. Even lekker spelen met wat minder voor de hand liggende spelers. Heb ook nog een Franse variant in mijn hoofd.heron schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:05:
Dit weekend begonnen met de Squad Battles grind voor de swap tokens en gisterenavond afgemaakt. De vijf tokens die ik wilde binnen en een 25x 83+ pakket gehaald. Online zie ik gezien mijn skill rating niet zitten, dus veel meer zou het toch niet worden. De spelers die ik voor de teams nodig had, gelukkig ook weer met slechts een klein beetje verlies kunnen verkopen, dus investering was vooral tijd om de 18 wedstrijden te spelen.
Zaten een paar lekker spelers in: De Bruyne, Pogba, Son, Walker, Handanovic, SIF Denayer maar uiteindelijk niemand die zo in mijn Serie A team kan stappen... goede wissels en spul voor SBC's dan maar. Heb hierdoor uiteindelijk voor nog geen 43k de Headliner SMS kunnen doen, waardoor ik nu zo sta (ingame wisselen Mickey and Lautauro). Nu doorsparen voor Cristiano, RTTF Koulibaly of misschien dat EA ons de komende weken weer verrast met een mooie Serie A SBC.
[Afbeelding]
Ik kan de motivatie ook niet echt vinden, maar door de huidige Promo lijkt me deze week wel de beste week om pakketjes te openen.Traeces schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:54:
[...]
Vind die squad battles zo saai en makkelijk ook nog met die kansloze teams. Ga al die online tokens halen voor het 85 pakket en de rest laat ik lekker gaan
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Net gekocht voor 210.000 hopen dat die nog gaat stijgen in waarde.
Schijnt de beste niet icon RB te moeten zijn in het spel.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Game hem ook maar kopen, verwacht dat city wel doorgaat in de cl. Zeker met een upgrade nog erbij word het een zeer leuke kaart.Mars18 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 12:50:
Ben mee in de hype van CL Cancelo.
Hopelijk kan iemand mij hier helpen:
Ik kan al bijna een week niks doen op mijn app via de telefoon. Als ik een speler wil verkopen, en deze op de transferlijst wil zetten, blijft die alsnog in mijn actieve team staan.
Wil ik hem direct aanbieden op de markt, krijg ik te zien: Dit item kan niet op de transferlijst worden geplaatst, er is een fout opgetreden.
De app al diverse keren verwijderd en geinstalleerd, account aan-af gemeld.. ik weet niet meer wat ik kan doen, jullie wel?
Gr
Op je console aan en afmelden? Tenminste dat werkte bij mij toen k dit hadJ93 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:25:
Goedemiddag,
Ik kan al bijna een week niks doen op mijn app via de telefoon. Als ik een speler wil verkopen, en deze op de transferlijst wil zetten, blijft die alsnog in mijn actieve team staan.
Wil ik hem direct aanbieden op de markt, krijg ik te zien: Dit item kan niet op de transferlijst worden geplaatst, er is een fout opgetreden.
De app al diverse keren verwijderd en geinstalleerd, account aan-af gemeld.. ik weet niet meer wat ik kan doen, jullie wel?
Gr
Had ik gisteren ook, kwam toen omdat ik mijn laatste wedstrijd niet had afgemaakt en de ps4 had uitgezet.J93 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:25:
Goedemiddag,
Gr
Opnieuw FIFA gestart toen ging het weer
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Ga ik even testen, dank je wel.Augy schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:37:
[...]
Op je console aan en afmelden? Tenminste dat werkte bij mij toen k dit had
ah joh, volgende week 1 potje winnen en is ie ook binnen toch. Maar dan moet je wel weer jouw geliefde WL gaan spelenTraeces schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:13:
STOM , had me laatste wedstrijd weggeven in de WL omdat ik geen rang hoger kon komen. Maar heb je hebt 18 wins nodig voor die token
WL heb ik geen problemen mee juist een uitdagingfifanoob schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:18:
[...]
ah joh, volgende week 1 potje winnen en is ie ook binnen toch. Maar dan moet je wel weer jouw geliefde WL gaan spelen
Waar ik geen zin in heb zijn die squad battles, ga dus maar met een zilver 1ste eigenaar team spelen misschien nog een uitdaging
wat ga je met die tokens doen dan? Ik ga ze niet eens doen. Heb de vorig x de online tokens wel behaald maar ik ga echt geen SB doen dat trek ik niet.Traeces schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:22:
[...]
WL heb ik geen problemen mee juist een uitdagingvrijdag avond en zondag perfect mee vermaakt alleen zaterdag was een drama
![]()
Waar ik geen zin in heb zijn die squad battles, ga dus maar met een zilver 1ste eigenaar team spelen misschien nog een uitdaging
Heb die tokens gebruikt voor die 85+ token sbc. Allemaal UT Meuk.
Ga je ze inleveren voor een mid icon sbc tokens?
Misschien heb jij nog een argument wat mij motiveert om ze ook te gaan halen
Wil nog die 5x 85+ gaan doen maar 3 tokens voor nodigfifanoob schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:25:
[...]
wat ga je met die tokens doen dan? Ik ga ze niet eens doen. Heb de vorig x de online tokens wel behaald maar ik ga echt geen SB doen dat trek ik niet.
Icon pak ga ik niet proberen, teveel tokens voor nodig en totaal geen goede ervaringen mee
Eeuh ik moet me eigen zwaar motiveren om het te doen
Ik gok nog teveel op de counter en snelheid van de spitsen.
Verder is het grinden, want je speelt nu 10/15 minuten voor een verlies, het gaat om winst en dus geld/pakketjes.
Daarom vroeg ik ook of online draft interessanter pakketjes/beloningen op kan leveren dan offline. Want offline win je wel (het maakt volgens mij voor je pakketten niet uit of je amateur of legendarisch speelt) en online is het zonde van je centen als je na 1 of 2 rondes uitgeschakeld wordt.
Er is een Squad Battle glitch dat je keeper de bal heeft en niemand verder wat aan het doen is, dan is het alleen tijd uitzingenfifanoob schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:25:
[...]
wat ga je met die tokens doen dan? Ik ga ze niet eens doen. Heb de vorig x de online tokens wel behaald maar ik ga echt geen SB doen dat trek ik niet.
Ik weet niet op welk niveau SB je speelt maar ik kan op zich wel redelijk skillen maar in SB trapt de computer daar nooit in.. Daarom vind ik het ook geen reet aan.Prosac schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:40:
Ik haal nog wel lol uit de SB's door zo snel mogelijk 3-0/4-0 voor te komen en dan te gaan oefenen met ruimte creeren, trucjes etc.
Ik gok nog teveel op de counter en snelheid van de spitsen.
Verder is het grinden, want je speelt nu 10/15 minuten voor een verlies, het gaat om winst en dus geld/pakketjes.
Daarom vroeg ik ook of online draft interessanter pakketjes/beloningen op kan leveren dan offline. Want offline win je wel (het maakt volgens mij voor je pakketten niet uit of je amateur of legendarisch speelt) en online is het zonde van je centen als je na 1 of 2 rondes uitgeschakeld wordt.
Qua verdedigen net zo, als de tegenstander op mij afloopt doe ik soms alsof ik bv naar links uitstap maar ga dan meteen weer naar rechts, tegenstander denken oh hij gaat die kant op en anticiperen daarop. Niet wetende dat ik daar juist op aanstuur en zo dus de bal afpak.
Dat soort dingen hoef je in SB niet te doen. De computer trapt niet in zulke dingen.
In SB is het gewoon veel passen en heel veel met l1+passen doen zodat je 1-2tjes op zet. Niks voor mij dus want dat is gewoon 100x hetzelfde truukje toepassen.
Nee, de gewone is een CVM.Markvd1984 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:54:
5x 85 gedaan kwam fabinho HL uit ,is dit was al CV ? Vind hem traag maar iemand ervaring
Zo stom, toen deze kaart 139.000 was zo getwijfeld om hem te kopen, maar toen wilde ik nog even wachten tot deze onder de 130.000 zou zakken... Weer verkeerd gegoktMars18 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 12:50:

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Wat ik naast serie A wil hebben zijn confrontatie plus Acuna en rttf Koundé en mijn champions Mane.
Voor de serie A is TIF Lozano een must (of vrijdag headliner?), verder graag Chiellini/ Milinkovic.
En dat alles natuurlijk op full chem
Speelt die freeze Firminho nog een beetje?
Hij lijkt me veel te duur voor wat die kan, maar omdat ik Mane heb zoek ik een goede Liverpool speler om te linken.
Denk trouwens dat ik qua opstelling ingame terug ga naar 41212-2
[ Voor 5% gewijzigd door peeweeherman op 05-01-2021 15:57 ]
Hebben we het dan over RTTF Cancelo? Ik heb 'm UT uit een pakket gehaald. Vind hem in alle eerlijkheid bijzonder tegenvallen voor de hype die er is. Staat vaak uit positie, vind zijn strength tegenvallen en ben tevens geen fan van zijn M/H workrate. Komt wel goed van pas bij de weekly objective om met een RB en LB een assist te geven indezelfde wedstrijd, je kan hem gerust inbrengen als RWMars18 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 12:50:
Dan kan je toch net zo goed 6 helftjes spelen met een first owner zilveren Liga NOS team? Heb je in één klap 3 tokens vrij. Je wisselt nog wat Silver TOTW's in en dan kan je direct nog wat doen voor de Silver Sensation objectives. Na één helft sta je 5-0 voor en leg je je controller aan de kant en pak je een goed boek.Traeces schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:33:
[...]
Wil nog die 5x 85+ gaan doen maar 3 tokens voor nodigHeb al die 25x 83 gedaan daar kwam Messi uit met een lading aan high rated spelers en 2x Ultimate pakket waar echt geen zak uit kwam.
Icon pak ga ik niet proberen, teveel tokens voor nodig en totaal geen goede ervaringen mee![]()
Eeuh ik moet me eigen zwaar motiveren om het te doendaarom maak ik het maar zo moeilijk mogelijk met pauper eerste eigenaar zilver spelers
Heb helaas niet zoveel zilveren liga nos first ownersMarkuss schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:02:
[...]
Dan kan je toch net zo goed 6 helftjes spelen met een first owner zilveren Liga NOS team? Heb je in één klap 3 tokens vrij. Je wisselt nog wat Silver TOTW's in en dan kan je direct nog wat doen voor de Silver Sensation objectives. Na één helft sta je 5-0 voor en leg je je controller aan de kant en pak je een goed boek.

Klopt over deze kaart, bedankt voor het vertrouwen haha.BoB_HenK schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:58:
[...]
Hebben we het dan over RTTF Cancelo? Ik heb 'm UT uit een pakket gehaald. Vind hem in alle eerlijkheid bijzonder tegenvallen voor de hype die er is. Staat vaak uit positie, vind zijn strength tegenvallen en ben tevens geen fan van zijn M/H workrate. Komt wel goed van pas bij de weekly objective om met een RB en LB een assist te geven indezelfde wedstrijd, je kan hem gerust inbrengen als RW
Volgens mij als City door gaat is die wel 2 punten hoger in alles?
Aah vandaar, dan snel wat zilveren players pack van League SBC's openenTraeces schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:03:
[...]
Heb helaas niet zoveel zilveren liga nos first owners
Maar wel 11 franse zilver first owner spelersMarkuss schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:13:
[...]
Aah vandaar, dan snel wat zilveren players pack van League SBC's openen
idd, daarnaast portugeesMars18 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:08:
[...]
Klopt over deze kaart, bedankt voor het vertrouwen haha.
Volgens mij als City door gaat is die wel 2 punten hoger in alles?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
M@cer schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:52:
[...]
Zo stom, toen deze kaart 139.000 was zo getwijfeld om hem te kopen, maar toen wilde ik nog even wachten tot deze onder de 130.000 zou zakken... Weer verkeerd gegokt
/f/image/DfXSnQrAGygQcDSnX1rDsIRe.png?f=fotoalbum_large)
Jullie hebben het over hem? 😎
Freeze Firminho is heerlijke speler, onderschept heel veel ballen, zeer goede passing en duikt regelmatig voor de goal op.peeweeherman schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:55:
Iemand nog zin om mee te denken in een nieuw hybride serie A team voor mij?
Wat ik naast serie A wil hebben zijn confrontatie plus Acuna en rttf Koundé en mijn champions Mane.
Voor de serie A is TIF Lozano een must (of vrijdag headliner?), verder graag Chiellini/ Milinkovic.
En dat alles natuurlijk op full chem(of ten minste 7 per speler) met max een miljoen munten te besteden.
Speelt die freeze Firminho nog een beetje?
Hij lijkt me veel te duur voor wat die kan, maar omdat ik Mane heb zoek ik een goede Liverpool speler om te linken.
Denk trouwens dat ik qua opstelling ingame terug ga naar 41212-2
Als box tot box middenvelder super, heb hem naast cvm die achter blijft
Jezus goede snipe scheelt ff 100k met wat ik net betaald hebfifanoob schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:10:
[...]
[Afbeelding]
Jullie hebben het over hem? 😎
Klopt, +1 🙂jerommeke96 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:27:
[...]
Freeze Firminho is heerlijke speler, onderschept heel veel ballen, zeer goede passing en duikt regelmatig voor de goal op.
Als box tot box middenvelder super, heb hem naast cvm die achter blijft
Precies, en als je dan ook nog combineert, dan heb je ze binnen een week.038Zwolle schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:31:
Sb zijn enorm saai, maar je hoeft niet alles in 1x te completen toch? Ik speelde elke dag +/- 3 potjes en dan is het best te doen.
Al blijft het een rot klus...
Maar nu wel Koeman in de verdediging staan
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Wel viel het enorm tegen wat er gister allemaal gebeurde: Als ik voor kwam, speelden veel mensen door en gingen pas weg bij 2 of 3-0. Sommigen pauzeerden zelf bij een voorsprong, en uiteraard speel ik dan gewoon door. In andere situaties hanteerde ik gewoon de golden goal regel.
Jammer van dat niet weggaan en zelf pauzeren, was tijdens de vorige Swaps véél minder. Gelukkig nu op de WL potjes en Braziliaanse team na helemaal klaar, had maar 12 potjes SB nodig voor alle offline tokens door first owner Liga NOS zilveren gelukkig!
Op het moment dat de ander irritant gaat doen, quiet ik gelijk. Binnen 1 minuut zit je in het volgende potje. Het is me echt de irritatie niet waard.SH-FR schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:07:
Ik heb het slim aangepakt: Een vriend van mij speelt vooral offline, ik online. Hij trekt offline spelen prima, ik vind het vreselijk. Omdat ik online hoger speel, speel ik online voor hem en hij speelt mijn SB potjes. Bevalt prima en zo kan ik met wat meer plezier de wedstrijden spelen.
Wel viel het enorm tegen wat er gister allemaal gebeurde: Als ik voor kwam, speelden veel mensen door en gingen pas weg bij 2 of 3-0. Sommigen pauzeerden zelf bij een voorsprong, en uiteraard speel ik dan gewoon door. In andere situaties hanteerde ik gewoon de golden goal regel.
Jammer van dat niet weggaan en zelf pauzeren, was tijdens de vorige Swaps véél minder. Gelukkig nu op de WL potjes en Braziliaanse team na helemaal klaar, had maar 12 potjes SB nodig voor alle offline tokens door first owner Liga NOS zilveren gelukkig!
Haha die had ik dus van de week voor de Matheus Cunha challenge om half 5 's morgens (kon niet slapen vanwege rugklachten). Iemand vertrok binnen 3 minuten na mijn 1-0, nieuwe wedstrijd en kom ik exact dezelfde speler tegen haha. Een kwartier later heb ik dat nogmaals gehad met een dubbele speler. Zal er wel puur aan liggen dat je rondom die tijd een veel kleinere vijver hebt maar vond het wel erg toevallig zo 2 x.kw_nl schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:29:
[...]
Op het moment dat de ander irritant gaat doen, quiet ik gelijk. Binnen 1 minuut zit je in het volgende potje. Het is me echt de irritatie niet waard.
That goal line clearance 🤯
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 5 januari 2021
A new Moments Squad Building Challenge is now available, featuring a Special Player Item reward with a one-time permanent stat adjustment celebrating a noteworthy moment from the past. #FUT21 pic.twitter.com/yJj15c8oKI
edit: John Stones btw
[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 05-01-2021 19:16 ]
RB Talisca, Lewandowski, Freeze Bailey en Maradona erachter, dat wil wel.
Snap ik, maar had op een gegeven moment zelfs een fase waarin ik in grofweg 10 wedstrijden waarin ik op voorsprong kwam, er 8 gewoon niet weggingen na de golden goal. Vaak moest ik er dan op vertrouwen dat ze bij 2-0 wel weggingen, dat gebeurde ook maar daardoor durfde ik het niet aan om dan elke keer maar opnieuw een potje te zoeken.kw_nl schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:29:
[...]
Op het moment dat de ander irritant gaat doen, quiet ik gelijk. Binnen 1 minuut zit je in het volgende potje. Het is me echt de irritatie niet waard.
Over dat zelf pauzeren daar kan je over twisten, kwa tijd is het dan verstandiger om gewoon weg te gaan. Vind het alleen zo enorm sneu. Maargoed, weer een verbeterpunt voor de volgende swaps.
Inderdaad. Als ze in mijn plaats pauzeren, speel ik sowieso de wedstrijd uit.Gurbuh schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:55:
Met het aantal posts op reddit over het onderwerp zou je toch denken sommige mensen slimmer zijn dan pauzeren voor de tegenstander als ze voor komen... blijkbaar niet... Van de laatste 10 potjes deed echt iedereen het (speel met silvers).
En als ze echt vervelend doen, laat ik mijn controller liggen met iets op het pookje.
Maar waarom, dan verspil je toch ook je eigen tijd ?Drossie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:53:
[...]
Inderdaad. Als ze in mijn plaats pauzeren, speel ik sowieso de wedstrijd uit.
En als ze echt vervelend doen, laat ik mijn controller liggen met iets op het pookje.
Wel de Ben arfa sbc gedaan en naar een la liga & Ligue 1 hybrid gegaan om beide te gebruiken en nu paar potjes mee gespeeld..
Griezman RTTF op cam is geweldig goed, Ben Yedder IF schiet ze er net als vorig jaar van alle standen in en ben arfa als opstomende LM is echt heel lekker! André als cdm is vergelijkbaar met Allan alleen z'n workrates zorgen ervoor dat hij meer betrokken is in de aanval ondanks Stay back. Amavi en denayer zijn een lekker koppel wat mij betreft! Vooral allemaal leuke spelers die ik relatief weinig tegenkom
https://www.futbin.com/21/squad/4890580
Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/4575023
Volgens mij ben jij de laatste die mag klagen, of niet Traeces?Traeces schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:18:
Lekker 2 uur uitdagende Squad battels gedaan voor jawel..........dybala pack luck is over haha.
Edit: Mannen wat als Joao Felix een IF krijgt binnenkort, welke rating gaat die worden? Z'n POTM = 87, z'n laatste IF 84 en z'n headliner 86. Zal z'n IF dan een 86 worden of gaat hij over een POTM heen?
[ Voor 27% gewijzigd door Markuss op 05-01-2021 21:09 ]
Wel een beetje pittig met die eisen, kom zeker door Mane moeilijk op 100 chem.peeweeherman schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:55:
Iemand nog zin om mee te denken in een nieuw hybride serie A team voor mij?
Oblak
Acuna - Kounde - Nesta - Cuadrado (RB)
Chiellini
Gomez (RTTF) - Milinkovic (HL)
Dybala
Mane - Immobile (RTTF) (beetje de Lewa van Serie A).
90 Chem. Maar om Kounde richting de Serie A te linken, ontkom je eigenlijk niet aan een Icon.
Prosac schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:14:
[...]
Wel een beetje pittig met die eisen, kom zeker door Mane moeilijk op 100 chem.
Oblak
Chiellini
Dybala
90 Chem. Maar om Kounde richting de Serie A te linken, ontkom je eigenlijk niet aan een Icon.
:strip_exif()/f/image/n9I8DcMAQ0agT9QvL9Ae1LgS.jpg?f=fotoalbum_large)
Beste wat ik ervan kon maken. Alleen savic op 7. Wijnaldum kan uiteindelijk naar de RTTF, hopen op een IF voor de keeper en de ligt
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 05-01-2021 21:25 ]
Volgens mij staat er ook haha achter niet alles zo serieus nemen.Markuss schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:07:
[...]
Volgens mij ben jij de laatste die mag klagen, of niet Traeces?
Edit: Mannen wat als Joao Felix een IF krijgt binnenkort, welke rating gaat die worden? Z'n POTM = 87, z'n laatste IF 84 en z'n headliner 86. Zal z'n IF dan een 86 worden of gaat hij over een POTM heen?
Prosac schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:14:
[...]
Wel een beetje pittig met die eisen, kom zeker door Mane moeilijk op 100 chem.
Oblak
Chiellini
Dybala
bedankt voor het meedenkenAugy schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:23:
[...]
[Afbeelding]
Beste wat ik ervan kon maken. Alleen savic op 7. Wijnaldum kan uiteindelijk naar de RTTF, hopen op een IF voor de keeper en de ligt
Ik kom zelf hier op uit:
:strip_exif()/f/image/PSjXESoDj1WHlDwYi0x3jeWr.jpg?f=fotoalbum_large)
De plek van de lege cdm is een willekeurige icon op cam positie, nog even kijken hoeveel munten er over blijven (afhankelijk van een eventuele headliner Lozano). RA kan ook nog eenvoudig naar een andere uit de serie A
Johh wees niet boos, was ook totaal niet zo bedoeld hoor.. Ik zal er voortaan wel haha of eenTraeces schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:28:
[...]
Volgens mij staat er ook haha achter niet alles zo serieus nemen.
Dan is winnen overigens wel extra lekker.
Ik heb steeds wel wat kleinigheden te doen in huis.Bossie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:04:
[...]
Maar waarom, dan verspil je toch ook je eigen tijd ?
Dan maak ik de vaatwasser leeg of ga ik de kippen eten geven.
Deze keer zat er ook eentje bij, een speler met een FC Porto badge en CR7 voorin (die Portugese tegenstanders vind ik echt het meest irri van allemaal). Hij scoort bijna direct uit een corner, kopbal van CR7, gelukkig kom ik terug en win 4-2. Had wel een lekker BPL team met een middenveld van RB Pogba, De Bruyne en Allan, met als supersub IF Messi.
De rewards vond ik een beetje tegenvallen, een Rare Player Pack en een Gold Pack. Die eerste is wel nice, maar ik denk dat als ik met coins had meegedaan ik nauwelijks de coins had terug verdiend, en dat met 4 wins. Rui Patricio was de beste pull.
De Icon Swap tokens heb ik compleet, behalve de WL token. Aankomend weekend een paar wins behalen en dan heb ik zowel de x25 83+, de 5x 85+ en 2x Ultimate pack voor de release van TOTY. Ga ook nog een paar keer de 82+ SBC doen. Al blijft de kans op een TOTY natuurlijk extreem klein, alle kleine beetjes kunnen helpen.
Ik had/heb er nog geen zin in zo lang die squadbattles. Had vanavond daarentegen een serieus succesvolle rivals avond met voor het eerst promotie naar div. 3!peeweeherman schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:58:
vanavond alle resterende squad battles gedaan, ik zie het maar als een soort van meditatie na een drukke lockdowndag. Morgen mijn nieuwe team maar eens serieus aan de tand voelen
Hoe ziet je nieuwe team eruit? Was jij ook niet degene met een Serie A team?
Klopt, dat die bovenstaande complexe hybrid met wat LaLiga verdedigers, Mane aangevuld met serie AMadMoody schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:02:
[...]
Hoe ziet je nieuwe team eruit? Was jij ook niet degene met een Serie A team?
Ik denk dat ik tot de wat oudere fifa spelers hoor (33 jaar). Heb de meeste fifa’s vanaf 98 wel gehad, soms een jaar over geslagen.
Deze fifa begon ik met een PL team. Andere jaren eigenlijk altijd serie a. Na een paar weken spelen had ik vooral moeite met de bewegelijkheid en de wil om te lopen met PL spelers. Wat ik ook voor instellingen gebruikte , ze waren niet vooruit te branden ondanks dat de meeste meta spelers uit PL komen voelde dit voor mij niet zo.
En toen kreeg ik mn eerste pack luck( en tevens laatste). Daar kwam RB Dries in mn beeld gelopen. De keuze was snel gemaakt. Heel mn team verkocht en overgegaan naar een serie A team. Dit voelde als oud en vertrouwd. Heerlijk die kleine dwergen voorin zoals dybala, Dries, Gomez etc. Snelle loop acties, goede dribbels en de wil om voorruit te voetballen.
Het nadeel is dat je geen luchtduels meer kan winnen voorin, maar met dit in het achterhoofd kan je je tactiek daar op aanpassen.
Ik speel op het moment div6. Voor mij zit er ook niet echt veel meer in. Maar ben er tevreden mee. Speel vooral veel voor doelstellingen in friendlies en af en toe coop rivals. WL ga ik niet meer aan beginnen vanwege tijdgebrek.
Tot zover mijn blaatverhaal.
Hier nog even mijn team:
/f/image/9n0ko3Ze7QB3n4S66fuDDc9n.png?f=fotoalbum_large)
Heb op het moment nog 32 packs klaarstaan voor toty. Hopelijk pack ik daar wat leuks!
Dan heb je het een aantal weken niet zo goed gevolgd.Blaat87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 02:01:
Na al een tijd dit forum te volgen voor van alles en nog wat heb ik mijzelf ook geregistreerd.
Ik denk dat ik tot de wat oudere fifa spelers hoor (33 jaar). Heb de meeste fifa’s vanaf 98 wel gehad, soms een jaar over geslagen.
Wel een leuk team!
33 is vrij jong hier 😂😂Blaat87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 02:01:
Na al een tijd dit forum te volgen voor van alles en nog wat heb ik mijzelf ook geregistreerd.
Deze fifa begon ik met een PL team. Andere jaren eigenlijk altijd serie a. Na een paar weken spelen had ik vooral moeite met de bewegelijkheid en de wil om te lopen met PL spelers. Wat ik ook voor instellingen gebruikte , ze waren niet vooruit te branden ondanks dat de meeste meta spelers uit PL komen voelde dit voor mij niet zo.
En toen kreeg ik mn eerste pack luck( en tevens laatste). Daar kwam RB Dries in mn beeld gelopen. De keuze was snel gemaakt. Heel mn team verkocht en overgegaan naar een serie A team. Dit voelde als oud en vertrouwd. Heerlijk die kleine dwergen voorin zoals dybala, Dries, Gomez etc. Snelle loop acties, goede dribbels en de wil om voorruit te voetballen.
Het nadeel is dat je geen luchtduels meer kan winnen voorin, maar met dit in het achterhoofd kan je je tactiek daar op aanpassen.
Ik speel op het moment div6. Voor mij zit er ook niet echt veel meer in. Maar ben er tevreden mee. Speel vooral veel voor doelstellingen in friendlies en af en toe coop rivals. WL ga ik niet meer aan beginnen vanwege tijdgebrek.
Hier nog even mijn team:
[Afbeelding]
Heb op het moment nog 32 packs klaarstaan voor toty. Hopelijk pack ik daar wat leuks!
Welkom!
Eens. Had gister ook een dude die na 1-0 drie keer op pauze drukte en mij ook nog een berichtje stuurde 'waarom ik golden goal verpestte'. Uiteindelijk kwam hij zelfs 2-0 voor, maar ik bleef doorspelen en reageerde in de rust op zijn berichtje dat ik gewoon het spel wilde spelen omdat ik het juist leuk vind om eens met andere spelers in mijn team te kunnen spelen en hij niet zo moest janken. Uiteindelijk kwam ik terug tot 2-2, tot mijn verbazing quitte hij niet meteen. Uiteindelijk deed hij dat wel toen de 2-3 richting doel ging (uiteindelijk pakte zijn keeper de bal, maar het mannetje had zijn internet kabel er al uitgetrokken).Drossie schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:53:
[...]
Inderdaad. Als ze in mijn plaats pauzeren, speel ik sowieso de wedstrijd uit.

Snap echt niet dat mensen op die manier FIFA willen spelen.

Rewards verschillen wel erg bij draft, ik had bij mijn laatste win van gister een rare players pack + jumbo premium gold pack + mega pack. Vind het wel leuk om nu weer te spelen, normaal zitten er alleen hardcore spelers in draft maar nu vanwege de SBC ook wat meer casuals. Als je vaak wint, is het de coins echt wel waard (gemiddeld genomen zelfs bij de matige reward die jij had).mar101 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:52:
Vanavond draft gespeeld met de token die je via een SBC kan vrijspelen. Ik speel zeer zelden draft, volgens mij de eerste keer dat ik een serie gewonnen heb. Als ik het speel, kom ik meestal super sweaty tegenstanders tegen.
Deze keer zat er ook eentje bij, een speler met een FC Porto badge en CR7 voorin (die Portugese tegenstanders vind ik echt het meest irri van allemaal). Hij scoort bijna direct uit een corner, kopbal van CR7, gelukkig kom ik terug en win 4-2. Had wel een lekker BPL team met een middenveld van RB Pogba, De Bruyne en Allan, met als supersub IF Messi.
De rewards vond ik een beetje tegenvallen, een Rare Player Pack en een Gold Pack. Die eerste is wel nice, maar ik denk dat als ik met coins had meegedaan ik nauwelijks de coins had terug verdiend, en dat met 4 wins. Rui Patricio was de beste pull.
De Icon Swap tokens heb ik compleet, behalve de WL token. Aankomend weekend een paar wins behalen en dan heb ik zowel de x25 83+, de 5x 85+ en 2x Ultimate pack voor de release van TOTY. Ga ook nog een paar keer de 82+ SBC doen. Al blijft de kans op een TOTY natuurlijk extreem klein, alle kleine beetjes kunnen helpen.
Zou mooi zijn als ze de rewards gewoon wat zouden verbeteren zodat een grotere groep mensen regelmatig draft doet.
Word vaak kansloos afgemaakt 😂 (div 5/6)
Welkom! Nog een leuk Serie A team, join the club! Ik ben ondertussen ook 30+ dus dat valt in dezelfde categorieBlaat87 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 02:01:
Hier nog even mijn team:
[Afbeelding]
Heb zelf ook Serie A met Baggio uit de Swaps Base Icon Pack, leuke speler maar dat vond ik de vorige FIFA’s ook al, pakte voor mij prima uit
Heb gisteren Dybala gepackt, ik kan hem voor nu wel gebruiken in de CAM/ST positie voor mijn team, maar verder is mijn packluck de laatste maand dan ook niet om aan te gluren. Komende tijd even spelen om LVL 15 Duncan binnen te halen, dan kan hij samen met Chiellini Freeze of Gosens Freeze op het middenveld aan de gang!
Heb nog tokens voor de 2x Ultimate en de 83+ x25 pack te voltooien.
Maar waarom zou je friendly one league willen spelen als test voor je nieuwe spelers? Pak dan een gewone friendly...Mesque schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 06:49:
[...]
Eens. Had gister ook een dude die na 1-0 drie keer op pauze drukte en mij ook nog een berichtje stuurde 'waarom ik golden goal verpestte'. Uiteindelijk kwam hij zelfs 2-0 voor, maar ik bleef doorspelen en reageerde in de rust op zijn berichtje dat ik gewoon het spel wilde spelen omdat ik het juist leuk vind om eens met andere spelers in mijn team te kunnen spelen en hij niet zo moest janken. Uiteindelijk kwam ik terug tot 2-2, tot mijn verbazing quitte hij niet meteen. Uiteindelijk deed hij dat wel toen de 2-3 richting doel ging (uiteindelijk pakte zijn keeper de bal, maar het mannetje had zijn internet kabel er al uitgetrokken).
![]()
Snap echt niet dat mensen op die manier FIFA willen spelen.
Ik wil de Swaps tokens ook gewoon halen en speel daarom die modus. Het is overigens zeer zeker niet als test voor nieuwe spelers, maar vind het leuk om met niet-meta spelers zoals David Neres en Antony te spelen in mijn Brazil squad. Dat soort spelers gaan het nooit maken in mijn WL team.kw_nl schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:54:
[...]
Maar waarom zou je friendly one league willen spelen als test voor je nieuwe spelers? Pak dan een gewone friendly...
:strip_exif()/f/image/3RKaeWd19tVPlONtNSstRV3u.jpg?f=fotoalbum_large)
In het begin ook veel met een serie A team gespeeld. Speelt erg leuk, en relatief goedkoop kan je een heel leuk team maken. Probeer met Dybala af en toe eens randje 16 te schieten met R1/RB. Wat een heerlijk schot heeft die man. Helaas kan hij niet zoveel met zijn rechter. Ik vond hem als ST te kort komen, maar als CAM is hij geweldigDeeleNL schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:08:
[...]
Welkom! Nog een leuk Serie A team, join the club! Ik ben ondertussen ook 30+ dus dat valt in dezelfde categorie![]()
Heb zelf ook Serie A met Baggio uit de Swaps Base Icon Pack, leuke speler maar dat vond ik de vorige FIFA’s ook al, pakte voor mij prima uitHeb jij Kessie gepackt of gekocht? Zou hem ook graag willen, maar hij is nu niet te koop op de markt.
Heb gisteren Dybala gepackt, ik kan hem voor nu wel gebruiken in de CAM/ST positie voor mijn team, maar verder is mijn packluck de laatste maand dan ook niet om aan te gluren. Komende tijd even spelen om LVL 15 Duncan binnen te halen, dan kan hij samen met Chiellini Freeze of Gosens Freeze op het middenveld aan de gang!
[ Voor 35% gewijzigd door lookslikeyou op 06-01-2021 11:05 ]
Danku!DeeleNL schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:08:
[...]
Welkom! Nog een leuk Serie A team, join the club! Ik ben ondertussen ook 30+ dus dat valt in dezelfde categorie![]()
Heb zelf ook Serie A met Baggio uit de Swaps Base Icon Pack, leuke speler maar dat vond ik de vorige FIFA’s ook al, pakte voor mij prima uitHeb jij Kessie gepackt of gekocht? Zou hem ook graag willen, maar hij is nu niet te koop op de markt.
Heb nog tokens voor de 2x Ultimate en de 83+ x25 pack te voltooien.
Heb Baggio ook uit mn base icon pack gekregen. Moet zeggen dat ik toch wel blij ben met hem als cam. Daardoor is gomez naar st gegaan. Heb verder nog Corea rttf en rebic rttf maar beide voelen mij iets te log aan. Muriel doet het alsnog prima als 2e spits.
Kessie heb ik gekocht voor toen 160k. Ik twijfel nog om hem te verkopen en daar mid Seedorf terug te kopen maar dan moet ik eerst nog even doorsparen.
Heb je Tello toevallig? Die doet het bij mij ook wel prima op het middenveld. Chiellini freeze zat ik ook nog aan te denken maar bewaar mn coins toch nog even voor na toty.
:strip_exif()/f/image/t7Ck34W3kqzKYtYuvp097xPt.jpg?f=fotoalbum_large)