Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:44:
Weekend League al afgesloten en ternauwernood G2 weten te halen. Wilde echt alle potten voor morgen hebben gespeeld, kan ik de laatste dag van de vakantie lekker achterover leunen.

Onbegrijpelijke potten verloren, ook ongeveer 12 tot 15x tegen Neymar en Mbappe gekomen, had echt ontzettend moeilijke tegenstanders, maar tegelijkertijd regelmatig onnodig verloren.

Volgende keer de potten weer beter verdelen, dan haal ik 9 van de 10 keer G1.
Niveau is ook echt bizar. Heb sommige gasten wat berichten gestuurd kwam tegen mensen die volgens hun 17-2 gingen wtf. Terwijl ik op 9 wins zat.

Krijg steeds meer het idee dat de matchmaking niet helemaal goed is dit weekend. Is echt me zwaarste wl ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:52
Traeces schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:20:
[...]

Klopt rond minuut 60 kan je ze normaal helemaal slopen. Maar als je spelers als debieltjes blijven staan en niet kunnen passen houd het op hahah.

Als de gameplay normaal is hou ik juist van die tegenstanders want die kan je er zo uit counteren.
Ik heb een paar leuke overwinningen gehaald met 10 depth :+
Voor de grap mijn chem-formatie zo ingesteld, maar soms veeg je de tegenstander opeens helemaal weg en heb je er meteen 2-3 inliggen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-04 02:23
Traeces schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:55:
[...]

Niveau is ook echt bizar. Heb sommige gasten wat berichten gestuurd kwam tegen mensen die volgens hun 17-2 gingen wtf. Terwijl ik op 9 wins zat.

Krijg steeds meer het idee dat de matchmaking niet helemaal goed is dit weekend. Is echt me zwaarste wl ooit.
Vriend van mij gaat 13-2 en treft relatief makkelijke tegenstanders. Bij mij liep het echter totaal niet en de wedstrijden voelden ook niet soepel aan. Echter weet je natuurlijk dat wanneer je vroeg in het weekend veel wedstrijden speelt dat het moeilijker zal zijn. Dit weekend 17-13, vorig weekend 20-8. Een enorm verschil dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zondag 3 januari 2021 @ 00:05:
[...]

Vriend van mij gaat 13-2 en treft relatief makkelijke tegenstanders. Bij mij liep het echter totaal niet en de wedstrijden voelden ook niet soepel aan. Echter weet je natuurlijk dat wanneer je vroeg in het weekend veel wedstrijden speelt dat het moeilijker zal zijn. Dit weekend 17-13, vorig weekend 20-8. Een enorm verschil dus ook.
Gister avond ging het gewoon perfect, maar vandaag gewoon bizar wat ik ook tegen krijg, mid gullit, mid zidane. loopt bij mij ook totaal niet. Ben ook gestopt morgen weer een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-04 02:23
Traeces schreef op zondag 3 januari 2021 @ 00:23:
[...]

Gister avond ging het gewoon perfect, maar vandaag gewoon bizar wat ik ook tegen krijg, mid gullit, mid zidane. loopt bij mij ook totaal niet. Ben ook gestopt morgen weer een dag.
Zaterdag is ook altijd een pittige dag wat betreft tegenstanders. Dat is althans mijn ervaring. Heeft er denk ik mee te maken dat wanneer je bijvoorbeeld 8-2 gaat, dat de kans dat je op zaterdag iemand treft die met een vorm van +6 17-11 gaat, heel erg klein is.

Maar de teams die ik vandaag tegen me kreeg, pfoe. Laatste 5 potten elke wedstrijd Mbappe, Neymar en zelfs Eusebio 2 keer. Ook gewoon goede tegenstanders. Overigens wel een aantal onnodige verliespartijen gepakt, maar als ik G1 wil halen moet ik m’n potten gewoon goed verdelen. Wil echter niet elk weekend daar tot zondag tegenaan hikken.

Met Robben, Larsson en Wijnaldum RTTF wel hele leuke spelers waar ik inmiddels mee speel. Al die standaard meta teams wordt je ook helemaal gek van. Succes met je resterende games morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zondag 3 januari 2021 @ 00:30:
[...]

Zaterdag is ook altijd een pittige dag wat betreft tegenstanders. Dat is althans mijn ervaring. Heeft er denk ik mee te maken dat wanneer je bijvoorbeeld 8-2 gaat, dat de kans dat je op zaterdag iemand treft die met een vorm van +6 17-11 gaat, heel erg klein is.

Maar de teams die ik vandaag tegen me kreeg, pfoe. Laatste 5 potten elke wedstrijd Mbappe, Neymar en zelfs Eusebio 2 keer. Ook gewoon goede tegenstanders. Overigens wel een aantal onnodige verliespartijen gepakt, maar als ik G1 wil halen moet ik m’n potten gewoon goed verdelen. Wil echter niet elk weekend daar tot zondag tegenaan hikken.

Met Robben, Larsson en Wijnaldum RTTF wel hele leuke spelers waar ik inmiddels mee speel. Al die standaard meta teams wordt je ook helemaal gek van. Succes met je resterende games morgen!
Nou hier het zelfde Mbappe of neymar lig ik normaal niet wakker van en een random icon ook niet maar tering, gasten konden het nog ook allemaal. Is niet anders wacht wel ff tot later op de dag geen zin in nog een dag zweet potten. Thx !

ps. hoe bevalt robben, twijfel er serieus aan om hem te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-05 18:14
Oh, ik weet niet of het hier al gezegd was, maar als je 10 goals maakt met je PL team, krijg je ook 10 goals met je la liga team. Scheelt toch weer een paar potjes spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-05 17:58

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op zondag 3 januari 2021 @ 00:46:
[...]

ps. hoe bevalt robben, twijfel er serieus aan om hem te doen.
Heb hem nu twee potten gebruikt en is een serieus leuke speler. Eerste doelpunt was keihard in het dak van het doel vanuit een enorm kleine hoek en hij is goed aanwezig in het spel. Zijn sprintanimatie (van Sterling) is wel wennen, haha. Chicken-run :P Wel heeft íe een lange lijst als traits zoals Finesse- en Long Shot, Speed Dribbler en Outside Foot.

Als je de fodder hebt en het is (grotendeels) untradeable dan zou ik me er niet al te druk om maken. Mocht je Dumfries RB hebben, dan is het helemaal leuk. Ik had hem gelukkig al een paar maanden voor de Promes RTTF-hype gekocht.

Een meer in-depth review hier van Nick van RTFM: YouTube: SHOULD YOU DO THE SBC?! 88 FLASHBACK ARJEN ROBBEN REVIEW! FIFA 21 Ul...

In mijn La Liga-team is Carrasco 84 IF trouwens dé ster van het veld. Zo enorm sterk, snel en wendbaar. Is zijn 86 IF een grote verbetering, iemand ervaring? Lees op Futbin dat hij Neymar op sommige fronten outperformed?

[ Voor 9% gewijzigd door allstarted1 op 03-01-2021 10:41 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
allstarted1 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:15:
[...]

Heb hem nu twee potten gebruikt en is een serieus leuke speler. Eerste doelpunt was keihard in het dak van het doel vanuit een enorm kleine hoek en hij is goed aanwezig in het spel. Zijn sprintanimatie (van Sterling) is wel wennen, haha. Chicken-run :P Wel heeft íe een lange lijst als traits zoals Finesse- en Long Shot, Speed Dribbler en Outside Foot.

Als je de fodder hebt en het is (grotendeels) untradeable dan zou ik me er niet al te druk om maken. Mocht je Dumfries RB hebben, dan is het helemaal leuk. Ik had hem gelukkig al een paar maanden voor de Promes RTTF-hype gekocht.

Een meer in-depth review hier van Nick van RTFM: YouTube: SHOULD YOU DO THE SBC?! 88 FLASHBACK ARJEN ROBBEN REVIEW! FIFA 21 Ul...

In mijn La Liga-team is Carrasco 84 IF trouwens dé ster van het veld. Zo enorm sterk, snel en wendbaar. Is zijn 86 IF een grote verbetering, iemand ervaring? Lees op Futbin dat hij Neymar op sommige fronten outperformed?
Heb hem gedaan, ga gewoon voor fun nu met leuke spelers. Had nog een aguero gister uit de 86 upgrade dus dat was makkelijk. Ga hem eens even proberen. Kan alleen geen dumfries krijgen dat is minder dus word voorlopig bankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op zondag 3 januari 2021 @ 11:36:
[...]

Heb hem gedaan, ga gewoon voor fun nu met leuke spelers. Had nog een aguero gister uit de 86 upgrade dus dat was makkelijk. Ga hem eens even proberen. Kan alleen geen dumfries krijgen dat is minder dus word voorlopig bankje.
Met eventueel een icon en Depay (Moments)/Gini (RTTF) als je die hebt, zou je hem ook op chem kunnen krijgen volgens mij? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
allstarted1 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 11:46:
[...]

Met eventueel een icon en Depay (Moments)/Gini (RTTF) als je die hebt, zou je hem ook op chem kunnen krijgen volgens mij? :)
Nou eerste wedstrijd Robben maakt er gelijk 2 en belist de wedstrijd haha. Rttf Wijnaldum heb ik maar moet ook op een manier Ronaldo op chem krijgen en daar heb ik Figo voor. Ga nog wel even puzzelen vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05 14:29
Na de switch van Premier League/LaLiga naar het oude vertrouwde Serie A waar ik de afgelopen jaren enorm veel plezier aan beleefd heb was ik nog op zoek naar een CB, welke ik kan wisselen met Chiellini Freeze, het oog viel op Gosens Freeze. Waarde was 85k en heb hem met een gelukje kunnen snipen, normaal ben ik net te laat, nu pakt het goed uit :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GUIQd65VAuovsGOFyHkQqU3RctU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/whRp70p1OXbzZ43ZWocb7yba.jpg?f=fotoalbum_large

Ben voor de Base Icon Pack gegaan en kreeg Baggio, geen tegenvaller voor mij want heb voorheen ook met een aantal kaarten van hem gespeeld, leuke speler! Heb nu ook de Robben SBC gedaan, hele fijne kaart als je het mij vraagt, wel focussen op zijn linker been. Vorige week Dumfries RB weten te snipen voor 30k, dus die houd ik nog wel even in mijn team. Wil nog een CM/CDM toevoegen in de zin van Kessie RTTF, maar die is momenteel niet te vinden op de transfermarket, dus misschien op zoek naar andere alternatieven. Daarnaast straks ook nog een vervanger voor Romagnoli. Team is nu als volgt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TIb8AODi3px5dIb6Q4CpZ9bCZLI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EFnkr0Wh65wZ1KytrgfTpKdc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Lekker team zeg, verfrissend om te zien dat er wat anders bestaat dan de standaard teams. Kan je mij vertellen hoe Gosens jou bevalt straks? Robben ga ik denk ik ook voltooien, wil er op termijn toch wel een Eredivisie team bij en ga dan sowieso spijt krijgen als ik hem niet gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:24
Hmm net de keeper met Lewa omgekegeld in de goal zelf. Nu zit de bal op de lijn en de keeper achter de goal... wel eens op reddit gelezen over de bug, naar maakt het nu als tegenstander zelf mee. Duurt echt enorm lang zo, want de klokt tikt er langzaam door en we zijn in de 20ste minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
_Uploader_ schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:11:
Hmm net de keeper met Lewa omgekegeld in de goal zelf. Nu zit de bal op de lijn en de keeper achter de goal... wel eens op reddit gelezen over de bug, naar maakt het nu als tegenstander zelf mee. Duurt echt enorm lang zo, want de klokt tikt er langzaam door en we zijn in de 20ste minuut.
Balen, maar ik zou direct quiten. De tijd tikt langzamer dan wanneer het balletje rolt en de scheids gaat nog gigantisch veel extra tijd toevoegen.

Dit probleem bestaat al een paar weken. Onbegrijpelijk dat het nog niet is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Capsaicin schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:18:
[...]
Balen, maar ik zou direct quiten. De tijd tikt langzamer dan wanneer het balletje rolt en de scheids gaat nog gigantisch veel extra tijd toevoegen.

Dit probleem bestaat al een paar weken. Onbegrijpelijk dat het nog niet is opgelost.
Heel raar dat dit idd nog niet verholpen is. Zelf maar fifa opnieuw opgestart, want elke seconee duurt ook in het echt een seconde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Speel net voor de Headliner Cunha objective tegen een team met Mbappe, Son, Rashford, Cuadrado RB, Varane, Mendy. Na 5 min. in game kom ik 0-1 achter, dansje, pauze direct erachteraan in de hoop dat ik leave. Ik had al een goede kans gehad dus gewoon doorgegaan, eindstand 6-1 :+ Robben lijkt wel een 1:1 copy van Sterling, zelfde loopje (zoals hier al vaker gepost is) en even effectief in de afronding. Natuurlijk is het het leukste op echt op zijn Robben’s te scoren, naar binnen komen en een finesse shot buiten de 16 >:)

Hoefde de win niet meer te hebben, maar dit voelt wel goed haha.
Markuss schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:59:
[...]

Lekker team zeg, verfrissend om te zien dat er wat anders bestaat dan de standaard teams. Kan je mij vertellen hoe Gosens jou bevalt straks? Robben ga ik denk ik ook voltooien, wil er op termijn toch wel een Eredivisie team bij en ga dan sowieso spijt krijgen als ik hem niet gedaan heb.
Speel nu zo’n 5 wedstrijden met Gosens als CB voor de Cunha objective, bevalt werelds! Snel, zit overal tussen, sliding- en staande tackle zijn OP. Kan eventueel ook naar CDM verhuizen, daar ga ik hem straks proberen als switch met Chiellini Freeze.

[ Voor 10% gewijzigd door DeeleNL op 03-01-2021 14:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:51
_Uploader_ schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:20:
[...]

Heel raar dat dit idd nog niet verholpen is. Zelf maar fifa opnieuw opgestart, want elke seconee duurt ook in het echt een seconde.
Ik verbaas me elke keer weer hoe een miljoenenbedrijf als EA ermee weg komt dit soort bugs in hun spel te hebben en het voor lange tijd niet te fixen. Zo had je laatst die objective waarbij je met een Ajax badge en een Ajax speler in je team 2 games in Rivals moest spelen, maar de games werden niet geteld. Het hele event is het niet gefixed.

Ben nu een bug tegen gekomen die in m'n voordeel uitpakt, bij de Icon Swaps objectives worden de doelpunten die je met een BPL team maakt ook geteld voor de La Liga objective, terwijl ik helemaal niet met La Liga spelers heb gescoord, je mag ze niet eens op de bank hebben. Met de golden goal rule in Swaps zorgt dat ervoor dat je maar 6 wins ipv 10 nodig hebt voor de La Liga objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Wat zweten zeg de wl vandaag. Sta nu op 11 wins en 2 loss dus een goed resultaat. Maar op de eerste 5 potjes na is alles bizar moeilijk. De laatste 3 games vielen mijn kant op, maar had ik zeker niet verdient.

11-2... nog nooit zo onverdiend gewonnen. Aangezien ik weet wat er nu gaat komen, hou ik het er hierbij denk ik😅 ik heb niet heel veel tijd meer en de komende potjes ga ik keihard keihard verliezen.

[ Voor 32% gewijzigd door 038Zwolle op 03-01-2021 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
Wat een lekker kaartje is die Robben.. Tot nu toe een aantal wedstrijden SB gespeeld, maar heerlijk snel en lekker schot.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo goud 3 binnen , heb nog wedstrijden over maar vind mooi. Jezus wat een zweet wl was dit, alleen maar goede tegenstanders.

Die Robben kaart is overigens super chill, blij dat ik hem gedaan heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 04-05 16:10
14-3 hier. Ga wel opmerkelijk lekker. jammer dat ik vannacht nog besloot een paar potjes te doen terwijl ik net daarvoor heb lopen tanken -.- ik verloor er meteen 2 en toen bedacht ik mij dat ik beter maar kon gaan slapen haha.
We blijven strijden om een x die elite te halen. Nog echt nooit gehaald en is wel een dingetje voor mij ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
mar101 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 15:21:
[...]

Ik verbaas me elke keer weer hoe een miljoenenbedrijf als EA ermee weg komt dit soort bugs in hun spel te hebben en het voor lange tijd niet te fixen. Zo had je laatst die objective waarbij je met een Ajax badge en een Ajax speler in je team 2 games in Rivals moest spelen, maar de games werden niet geteld. Het hele event is het niet gefixed.

Ben nu een bug tegen gekomen die in m'n voordeel uitpakt, bij de Icon Swaps objectives worden de doelpunten die je met een BPL team maakt ook geteld voor de La Liga objective, terwijl ik helemaal niet met La Liga spelers heb gescoord, je mag ze niet eens op de bank hebben. Met de golden goal rule in Swaps zorgt dat ervoor dat je maar 6 wins ipv 10 nodig hebt voor de La Liga objective.
Ja dat is inderdaad absurd te noemen en dat krijg je als er geen fatsoenlijke alternatieven zijn. Niet best.

WL ben ik net mee gestopt en heb goud 3 gehaald, nu met de Cunha doelstelling bezig en dat gaat een stuk gemakkelijker. Gisteravond ook een paar potjes gespeeld, maar soms volledig weggetikt. Ik sla de Robben kaart over omdat Van Bergen bij mij prima speelt als supersub. Maar jullie berichten doen mij wel twijfelen.

[ Voor 5% gewijzigd door _Uploader_ op 03-01-2021 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Ik had aandelen moeten nemen in elastieken! Ik kom heel veel spelers tegen die 1x met een Bundesliga speler scoren en vervolgens de elastiek om de controller binden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Weekend League was een drama. Zilver 1 gehaald op de laatste wedstrijd.

Heb Mbappe en Messi verkocht. Baby Eto’o gekocht

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
DeeleNL schreef op zondag 3 januari 2021 @ 15:53:
Ik had aandelen moeten nemen in elastieken! Ik kom heel veel spelers tegen die 1x met een Bundesliga speler scoren en vervolgens de elastiek om de controller binden :')
Vrij logisch, het aantal overwinningen voor die objective staat op 4 maar je moet in 10 goals scoren met een Bundesliga speler. Heb je zomaar kans van dat iemand nog 3 wedstrijden moet voltooien om de objective te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Markuss schreef op zondag 3 januari 2021 @ 15:59:
[...]

Vrij logisch, het aantal overwinningen voor die objective staat op 4 maar je moet in 10 goals scoren met een Bundesliga speler. Heb je zomaar kans van dat iemand nog 3 wedstrijden moet voltooien om de objective te halen.
Ja ik snap het idd. Het is nu rust, ik heb hem helaas maar 1 eigen goal kunnen laten scoren.. het is toch uitzitten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door DeeleNL op 03-01-2021 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Deze weekend league extreem veel pubertjes die het nodig vinden berichtjes te sturen als ze gewonnen vaak ook nog via een of andere klote goal.
We krijgen normaal nooit berichten maar nu al 4 van de 7 verliespartijen.
Walgelijk gedrag vind ik dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:31
jerommeke96 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 16:16:
Deze weekend league extreem veel pubertjes die het nodig vinden berichtjes te sturen als ze gewonnen vaak ook nog via een of andere klote goal.
Op de pc heb je daar dus gelukkig he-le-maal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
jerommeke96 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 16:16:
Gewoon je privacy instellingen op je berichten aanpassen, dat heb ik gedaan. (PS4) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
My bad, heb alles op 10 depth gespeeld :+

Speelde overigens wel leuk echter verbinding moet wel top zijn anders ga je verdedigend snel nat.
Gold 3 met 14-10, een paar nederlagen hadden voorkomen kunnen worden maar heb zeker ook een paar overwinningen gestolen.

Dieptepunt was zware nederlaag waarbij de ruststand 0-1 met 70% possession voor mij en een schot van de tegenstander.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Een mooie meevaller, baby Seedorf had ik afgelopen woensdag voor zo'n 700K gekocht, zag dat hij flink in prijs was gestegen dit weekend. Heb Seedorf niet langer nodig zodra ik Robben heb toegevoegd aan het nieuwe team, dus heb nu al de winst gepakt en 'm net met 200K winst verkocht. :*)

Daardoor heb ik Neymar kunnen kopen zonder Mbappe te hoeven verkopen, dus kan nu met Mbappe en Neymar samen in de spits spelen, dan FB Robben en RTTF Promes op de vleugel, een prima voorhoede lijkt me.

Uiteindelijk ga ik Mbappe wel verkopen om weer wat meer liquide te zijn, heb nog PM Depay die zijn plek kan innemen, dan ga ik er niet heel veel op achteruit.

Sta op dit moment 11-3 in de WL, vanavond nog even 3 wins zien te pakken voor Goud 3. Met het nieuwe team zal dat niet al te lastig worden vermoed ik... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Jongens werkt die snelle verkoop herstellen een beetje goed? Heb uit de FC Bayern SBC van de Bundesliga league SBC een tweede Harry Kane untradeable gehad maar weet even niet wat ik ermee moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:52:
Jongens werkt die snelle verkoop herstellen een beetje goed? Heb uit de FC Bayern SBC van de Bundesliga league SBC een tweede Harry Kane untradeable gehad maar weet even niet wat ik ermee moet.
Ja hoor, werkt prima. Maar hou er rekening mee dat je (volgens mij) maar maximaal een week? terug kunt en dat je maximaal 5 spelers terug kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:01:
[...]

Ja hoor, werkt prima. Maar hou er rekening mee dat je (volgens mij) maar maximaal een week? terug kunt en dat je maximaal 5 spelers terug kunt halen.
Thanks Prosac, hoop eigenlijk dat er nog een leuke headliner SBC komt. Of zit dat niet in het vat? Dit is dus het flinke nadeel van al die untradeable packs uit League SBC's etc.: je hebt snel dubbele die je weg moet doen. Een duplicate-list ofzo zou dan ideaal zijn, een lijstje waarop je je dubbele hoge rated kan droppen (max. 10 ofzo).

EA reduceert alles wel enorm in 2 FIFA's tijd zeg: van leuke rewards bij League SBC's naar veelal untradeable silver packs.. Vind dat niet de goede weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:09:
[...]

Thanks Prosac, hoop eigenlijk dat er nog een leuke headliner SBC komt. Of zit dat niet in het vat? Dit is dus het flinke nadeel van al die untradeable packs uit League SBC's etc.: je hebt snel dubbele die je weg moet doen. Een duplicate-list ofzo zou dan ideaal zijn, een lijstje waarop je je dubbele hoge rated kan droppen (max. 10 ofzo).
Ja dat zou wel een oplossing zijn. Echt storend als je een 84+ rated speler krijgt en je die al hebt en je moet nog heel wat pakjes openen en je hebt nog niet direct een SBC waar hij in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-04 13:08
Markuss schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:52:
Voor mij alleen maar op dezelfde dag, andere dagen kan ik ze nooit terugvinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Weet je wat ik nou haat.. dat ik 4 onverhandelbare dubbelen heb en denk: Doe ik wel ff een 82+ upgrade
En dan ik dan weer een dubbele krijg (Strakosha). Terwijl ik door Haaland en Gnabry vrijwel door mijn topspelers heen ben. :')

En met hem doe ik vervolgens een 81-87 upgrade. Wie komt daar uitwandelen?

STRAKOSHA _O- :') :')

Edit3: Weer in een SBC. Weer een keeper, weer een dubbele :')

IK HEB KEEPERS ZAT FIFA. :'(

[ Voor 31% gewijzigd door Prosac op 03-01-2021 20:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:59:
Weet je wat ik nou haat.. dat ik 4 onverhandelbare dubbelen heb en denk: Doe ik wel ff een 82+ upgrade
En dan ik dan weer een dubbele krijg (Strakosha). Terwijl ik door Haaland en Gnabry vrijwel door mijn topspelers heen ben. :')

En met hem doe ik vervolgens een 81-87 upgrade. Wie komt daar uitwandelen?

STRAKOSHA _O- :') :')
tja, sommige hebben gewoon 2 maal Mbappe hier :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goud 2 ook toch nog binnen geharkt. Met nog 5 wedstrijden en had maar 4 wedstrijden nodig.

Heerlijke laatste karma wedstrijd. Bloed iritante tegen stander met 5 star skiller allemaal. Continu bloed zuigen. Maar dan bij in 2-2 stand in de 90ste min even grappig proberen te zijn en met flair pass uitverdedigen , dus zijn Adama
Hakt hem keihard door het midden precies in de voeten van Wijnaldum die hoefde hem alleen maar op Ronaldo te Pasen en het was raak 3-2 _O-

Echt ik heb altijd zoveel moeite met zilver 2 naar zilver 1 verlies zoveel potten daarzo snap er geen hol van. Nu ook van zilver 1 naar goud 2 heb ik maar 2 potten verloren. Kan er met me pet niet bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Robben SBC gedaan en 1 potje mee gespeeld. Blijkt toch ook in Fifa de 'man van glas' te zijn... 8)7 :9 :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rb2hpcW8IdbLBp_RpgfBeiJjGLQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i6AIBcOu45ErU1btXfWdhwqA.jpg?f=fotoalbum_large

Zonder gekkigheid: leuke speler. Scoorde meteen met een lob met hem!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:09:
Robben SBC gedaan en 1 potje mee gespeeld. Blijkt toch ook in Fifa de 'man van glas' te zijn... 8)7 :9 :+

[Afbeelding]

Zonder gekkigheid: leuke speler. Scoorde meteen met een lob met hem!
Hij heeft ook heel toepasselijk injury prone als trait haha.

Je moet alleen wel nadenken met ze 2 star wf. Voorzetten enzo hoef je niet te proberen vanaf de achterlijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik ging best goed met mijn bescheiden team, op een gegeven moment 14 gewonnen, 5 verloren. Dominant voetbal, veel goede kansen, weinig ruimte voor de tegenstander. Maar van de resterende 11 potjes won ik er maar 2. Niets leek te lukken. Mijn spelers waren statisch, het spel traag en mijn tegenstanders onhoudbaar. Best teleurstellend. Mijn team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-GtelYhhjCwRtMhBcuS5KnTJWTA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uxB4SP6gUcK4iDbBOGKioz07.jpg?f=fotoalbum_large
In game wisselen Acuna en Valverde. Oblak en Acuna zijn wereldtop. Felix, Carrasco, Diego Carlos, Capa en Kounde zijn zeer goed. De overige spelers hebben serieuze gebreken. Ik overweeg om mid Puskas te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-05 14:49
Weekend league wat een drama vandaag gisteren 10 van de 15 gewonnen.

Vandaag 13 van de 15 verloren...
Alleen maar teams boven de 5miljoen tegen gekomen het ergste is dat het meteen al bij de af trap voel of ik de wedstrijd ga winnen of verliezen.

Ene wedstrijd rennen ze net usain bolt de volgende alsof ze betonblokken aan hun voeten hebben komen niet voorruit.

Weet ook niet meer of dit nog zin heeft mef alle promos vorig jaar speelde ik nog met Lucas Cam en Sp Jesus in maart nu is het regenboog na regenboog in WL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Bossie schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:07:
[...]

Mijn nieuwe packstalker is Gulacsi. Vanavond weer zijn Gold gepackt (en voor de derde keer deze week in een SBC gegooid). Eerder deze week al tweemaal z'n UCL eruit gehaald. Ook Ikone begint me te achtervolgen. :P

Vanavond even de PL-icon wissels gedaan en had nog één token van de SB-doelstellingen. Heb dus de Ultimate Packs gekozen. Gulacsi dus eruit, maar ook Joao Cancelo IF en Calhanoglu IF.

Joao Cancelo kan de bank op in m'n EPL-team. Kan hij met Mahrez afwisselen op RW. Mahrez heeft zo'n geweldige dribbel en is met Hunter nog iets beter als aanvaller dan Cancelo. Ik speel 4-3-3 (3), dus zijn verdedigende stats zijn niet direct een uitkomst voor mijn team en m'n middenveld is goed gedekt met Partey OTW/Wijnaldum/Henderson/Firmino of Fabinho (op Gini na allemaal untradeable). Daarnaast nog Sissoko als reserve.

Servers waren vanavond wel ruk op momenten zeg - leek wel alsof m'n spelers aan het schaatsen waren op bejaardentempo. Ook vaak tegen Duitsers die dan weer een hele wedstrijd willen spelen en alle vieringen en replays willen zien. Dan is het bij 1-1 afsluiten hoor, daar heb ik geen zin in. :+

[ Voor 14% gewijzigd door allstarted1 op 03-01-2021 21:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Mir64za schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:47:

Alleen maar teams boven de 5miljoen tegen gekomen het ergste is dat het meteen al bij de af trap voel of ik de wedstrijd ga winnen of verliezen.

Ene wedstrijd rennen ze net usain bolt de volgende alsof ze betonblokken aan hun voeten hebben komen niet voorruit.

Weet ook niet meer of dit nog zin heeft mef alle promos vorig jaar speelde ik nog met Lucas Cam en Sp Jesus in maart nu is het regenboog na regenboog in WL..
Het bijzondere aan dit spel is dat ik ook een 5m team hebt maar dit precies zo aanvoelt .De ene keer gaan mijn spelers als een speer en de wedstrijd erna zijn ze niet vooruit te branden.

Tevens valt me op dat ik geen thuiswedstrijd meer kan spelen zodra je wat meer wins hebt. En of het nou mentaal zo is of met de verbindingen te maken heeft, in uitgames gebeuren de raarste dingen en verlies ik het meest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mir64za schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:47:

Dat had ik dus gister avond, niks lukte. Vandaag heb ik op 3 na alles gewonnen.
038Zwolle schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:51:
[...]

Het bijzondere aan dit spel is dat ik ook een 5m team hebt maar dit precies zo aanvoelt .De ene keer gaan mijn spelers als een speer en de wedstrijd erna zijn ze niet vooruit te branden.

Tevens valt me op dat ik geen thuiswedstrijd meer kan spelen zodra je wat meer wins hebt. En of het nou mentaal zo is of met de verbindingen te maken heeft, in uitgames gebeuren de raarste dingen en verlies ik het meest
Het is indd echt iedere keer gezeik met uitwedstrijden. Maar het valt me op als ik tegen een Nederlander speel dat ik er geen last van heb.

Denk dat met iets van de internet verbinding van je tegenstander met de uitwedstrijd is, maar kan het ook helemaal mis hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:22
Kreeg ramos uit de 86+ kon slechter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Markvd1984 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:11:
Kreeg ramos uit de 86+ kon slechter
Ruilen voor Gulacsi? Kan ik Pique vervangen in La Liga >:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Toch nog even snel een paar potjes gedaan. 14 wins was aardig makkelijk, maar daarna 6 potjes verloren. De overige potjes laat ik voor wat ze zijn. Mbappe gelijk weer de transfer markt opgegooid. Hij icm Ronaldo werkt echt niet voor mij.

Nu nog even puzzelen met welke formatie ik verder ga na deze week. Zowel 4222 en 442 werkten niet echt voor mij

[ Voor 29% gewijzigd door 038Zwolle op 03-01-2021 23:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Wat een kermis weer die WL. Dure spelers of niet het maakt allemaal geen fluit uit. Gisteren weer zoveel potjes compleet onterecht verloren. Absoluut dieptepunt was de wedstrijd waarin in met mijn redelijke team tegen een normaal goud team speel. Met rust sta ik 3-0 voor en heb ik 70% balbezit. we zitten lekker in de wedstrijd en na rust lukt niets meer. verdedigers staan gewoon op 5m te dekken. aanvallers lopen niet meer en zijn normale vardy heeft ineens de turbo gevonden. totaal niet meer te houden en je ziet alles vooraf gewoon gebeuren maar kan er niets aan doen. eindstand 3-4.... EA scripting is killing this game for me...

Het gebeurt mij gewoon net even te vaak dat mijn spelers gewoon niets doen. Wat je dan ook op doel schiet maakt niet uit, ze gaan er toch niet in.

haalde met veel pijn en moeite 11 wins, had nog 5 games over dus goud drie zoals gewoonlijk zat er gewoon nog in. een paar verliespotten later waarin mijn spelers echt niets doen kan ik goud 3 ineens niet meer halen maar heb ik nog twee wedstrijden over...wat denk je. Die wedstrijden win ik bijna alsof ik squadbattles tegen semi-prof speel. Combinaties lopen heerlijk, ballen vliegen er weer in. iedereen staat op de goeie plaats en maakt loopacties.

Ik vind het helemaal niet zo erg om te verliezen en ik hoef ook echt geen elite te halen. goud 3 of 2 is voor mij prima maar dan wil ik wel het gevoel hebben dat ik zelf invloed heb op het eindresultaat en ik heb dat gevoel nu absoluut niet. Ik heb een lijstje bijgehouden van de resultaten van mijn wedstrijden en er zaten maarliefst 7 wedstrijden bij die ik absoluut had moeten winnen maar waarbij ik het gevoel had dat de uitslag al van te voren vast stond.

Deze week gaan wij over van Kabel naar Glasvezel ik ben benieuwd hoe het dan gaat en of dat nog verschil gaat maken. ik houdt het team helemaal zoals het nu is en ben benieuwd of ik verschil merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:49:
Toch nog even snel een paar potjes gedaan. 14 wins was aardig makkelijk, maar daarna 6 potjes verloren. De overige potjes laat ik voor wat ze zijn. Mbappe gelijk weer de transfer markt opgegooid. Hij icm Ronaldo werkt echt niet voor mij.

Nu nog even puzzelen met welke formatie ik verder ga na deze week. Zowel 4222 en 442 werkten niet echt voor mij
Vind Mbappe ook echt redelijk tegenvallen i.c.m. Ronaldo, had er veel meer van verwacht. Vond de combinatie TOTGS Jota / Ronaldo veel fijner speler.

Kan hem helaas niet verkopen aangezien hij on verhandelbaar is :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Bossie schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:07:
[...]

Twee maal dubbel :+ Net zo irritant hoor haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:32:
[...]

Vind Mbappe ook echt redelijk tegenvallen i.c.m. Ronaldo, had er veel meer van verwacht. Vond de combinatie TOTGS Jota / Ronaldo veel fijner speler.

Hoe gebruik je hem? Ik heb nog nooit ook maar überhaupt overwogen om hem te wisselen, speelt altijd de volle 90 minuten en heeft 507 goals in 309 wedstrijden (bijna alleen maar WL/Div1 rivals).

Mijn eigen WL gestopt op 17 wins, je blijft toch altijd de hoop houden op een mooie red pick. Koeman doet het naar behoren op het middenveld en uit de base/mid swap kreeg ik baby Henry, ook niet ontevreden over.

De enige over wie ik nog wel ontevreden ben is Robben, als ik hem erin breng (voor Henry meestal) verlies ik standaard meteen het overwicht in de wedstrijd. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Mesque schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:38:
[...]

De enige over wie ik nog wel ontevreden ben is Robben, als ik hem erin breng (voor Henry meestal) verlies ik standaard meteen het overwicht in de wedstrijd. :(
Ik heb dit weekend Mitchel van Bergen 84 een paar keer ingebracht en die maakte steeds het verschil. ontzettend snel en fijne dribbel. 5* zwak been dus kan alle kanten met hem op. grootste voordeel t.o.v. Robben is dat hij gratis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesque schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:38:
[...]

Hoe gebruik je hem? Ik heb nog nooit ook maar überhaupt overwogen om hem te wisselen, speelt altijd de volle 90 minuten en heeft 507 goals in 309 wedstrijden (bijna alleen maar WL/Div1 rivals).

Mijn eigen WL gestopt op 17 wins, je blijft toch altijd de hoop houden op een mooie red pick. Koeman doet het naar behoren op het middenveld en uit de base/mid swap kreeg ik baby Henry, ook niet ontevreden over.

In 4-4-2 naast Ronaldo. Beide Get in behind. Vind Ronaldo echt een heel stuk beter dan Mbappe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:23:
[...]

In 4-4-2 naast Ronaldo. Beide Get in behind. Vind Ronaldo echt een heel stuk beter dan Mbappe.
Hmm Ronaldo heb ik nog niet gebruikt deze FIFA.. Bij mij staat hij samen met red pick Werner, allebei op Stay Forward en de rest op balanced. Komt dus ook in de bal en niet alleen maar get in behind, maar denk niet dat dat het verschil zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ZodiacBomber schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:22:
[...]

Ik heb dit weekend Mitchel van Bergen 84 een paar keer ingebracht en die maakte steeds het verschil. ontzettend snel en fijne dribbel. 5* zwak been dus kan alle kanten met hem op. grootste voordeel t.o.v. Robben is dat hij gratis was.
En dat hij zo'n mooi Heerenveen shirt aan heeft :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jerommeke96
Traeces schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:32:
[...]

Hier ook hoor, waar Mbappe soms nog een simpele kans mist knallen Ronaldo en Neymar hem er altijd in.
Bij mij is Mbappe naar de vleugel gezet omdat Ronaldo en Neymar simpelweg beter zijn in de spits voor mij.
Nr1 spits voor absoluut Neymar *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Was zo klaar met de gameplay afgelopen weekend, en ook wel met mijn team.

Heb nu met Eto'o dit team staan. Eto'o heeft in 7 duels nu 13 keer gescoord, en slechts 1 assist.
Alleen vind ik 1,7 miljoen voor 1 speler gewoon te veel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eii5_JvPfp7pL8AjOpzDD14BoaE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nOjMMpaAJE2tpPMdXV1Xtcr0.png?f=fotoalbum_large

Nu denk ik er aan om onderstaand team te nemen.
Spitsen zijn dan Neymar en Ronaldo, zijkanten met Rashford en Mbappe.
Al vind ik Mbappe op de zijkant wel zonde

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rXJA2Dflp-BFyUUB2oeXVKjQkyE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WYtOcXifHq2qQUvqqbOi3lh8.png?f=fotoalbum_large

Waar zouden jullie voor kiezen?
Beste is te wachten tot TOTY er is toch, dan zal Mbappe nog wat kunnen zakken?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Mars18 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:52:
Waar zouden jullie voor kiezen?
Beste is te wachten tot TOTY er is toch, dan zal Mbappe nog wat kunnen zakken?
Je ziet het vaak als een boemerang gaan: in aanloop naar TOTY zakken de prijzen van die spelers om dan, als de meeste spelers zien dat de TOTY spelers veel te duur gaan zijn, later de spelers weer terug te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:45:
[...]

Hier ook hoor, waar Mbappe soms nog een simpele kans mist knallen Ronaldo en Neymar hem er altijd in.
Bij mij is Mbappe naar de vleugel gezet omdat Ronaldo en Neymar simpelweg beter zijn in de spits voor mij.
Nr1 spits voor absoluut Neymar *O*
Heb Neymar nu ook ene paar x in een draft gehad en vind hem ook veel fijner spelen dan Mbappe. Hij is zo bizar snel in skill moves en bewegen.

Dat word zeker mijn volgende aankoop voor in de spits, dan verhuist Mbappe gewoon naar de LM positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-05 22:36
Speelt Neymar voor jullie fijner dan vorig jaar? Toen vond ik hem 3x niks... naast dat ik het een irritante blaag vind, houdt de ervaring van vorig jaar me tegen om hem te proberen :D
Ik ben geen skiller...

[ Voor 46% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-01-2021 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Mijn La Liga-team is ook deels geüpdatet!

Pique heb ik verkocht voor max BIN aangezien hij ineens door het dak schoot, waarschijnlijk voor de Savic-SBC. Toch weer 32k nadat ik hem eerder voor 9.800 had gekocht. Op die positie heb ik nu Ramos ingepast voor 52k met Shadow.

Op LB wil ik Torreira Freeze gaan halen voor Marcelo, maar wacht nog even tot de prijzen zakken. Eventueel vervang ik ook Carrasco nog voor zijn SIF. Dan heb ik voorlopig een leuk team staan. Vooral de rechterkant is sterk met Kubo/Soler en Alex Moreno. Iemand nog een leuk idee om Modric te vervangen? Heb qua middenveld alleen Valverde Gold op de bank zitten. Llorente RB en Valverde IF vind ik te duur, al zijn hun gouden kaarten al erg goed en aanwezig in het spel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FuqZwW3an8Xvohi7tMhxcyY9ATQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uthmLWsWJYMnbftrwcmFdxbu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Nachtapotheker schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:50:
Speelt Neymar voor jullie fijner dan vorig jaar? Toen vond ik hem 3x niks... naast dat ik het een irritante blaag vind, houdt de ervaring van vorig jaar me tegen om hem te proberen :D
Ik ben geen skiller...
Ik vind hem de beste spits die ik heb gebruikt tot nu toe, hij schiet alles zo hard en strak er in.
Bizar dat hij zo goedkoop is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Headliners Zaha uit het Bayern Munchen SBC pakketje. Levert het inleveren van een dure Costa toch nog wat op. Helaas onverhandelbaar. Maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-05 22:36
Mars18 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:58:
[...]

Ik vind hem de beste spits die ik heb gebruikt tot nu toe, hij schiet alles zo hard en strak er in.
Bizar dat hij zo goedkoop is
Bij mij is CR7 de beste spits tot nu toe, neymar lijkt mij wat beweeglijker maar slapper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
allstarted1 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:51:
Mijn La Liga-team is ook deels geüpdatet!

Pique heb ik verkocht voor max BIN aangezien hij ineens door het dak schoot, waarschijnlijk voor de Savic-SBC. Toch weer 32k nadat ik hem eerder voor 9.800 had gekocht. Op die positie heb ik nu Ramos ingepast voor 52k met Shadow.
Waarom is dit zo eigenlijk momenteel? Was namelijk al zo voor de Milinkovic-Savic SBC? Is er (weer) een Icon SBC gekomen ofzo? Ik zette van de week m'n spelers te koop en binnen 5 seconden had ik Alderweireld, Pizzi, Grimaldo en Corona voor max BIN verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Volgens mij is het aantal verhandelbare kaartjes van boven de 84 aardig schaars aan het worden.
Vele 84 rated kaartjes zijn ook max bin ( 10k )

Er is idd een standaard/ mid icon sbc bij gekomen maar dat was vorige week geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Markuss schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:31:
[...]

Waarom is dit zo eigenlijk momenteel? Was namelijk al zo voor de Milinkovic-Savic SBC? Is er (weer) een Icon SBC gekomen ofzo? Ik zette van de week m'n spelers te koop en binnen 5 seconden had ik Alderweireld, Pizzi, Grimaldo en Corona voor max BIN verkocht.
Zal inderdaad met alle SBC's te maken en het feit dat iedereen waarschijnlijk al zijn spelers erin gestopt heeft. Daardoor worden ze nu schaars, terwijl de vereisten steeds hoger worden (zie Ben Arfa met een 86-rated Squad + 1 TOTW). Om nog niet te spreken over de vier of vijf elftallen die je nodig hebt om Firmino te vervullen. Volgens mij zit daar ook een 88-rated squad als eis bij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Op zich lijkt me die Milinkovic-Savic wel lekker, maar als je naar de stats kijkt brengt hij niet veel meer dan bijv. Paulinho van 40k, of zit ik er nu ver naast? Verder kan ik hem niet linken, dus dat is dan best een dure invaller.

Ik heb nog niet al teveel gedaan met de opbrengst van de swaps, dus ben eigenlijk wel toe om een keer weer vers bloed in de club te brengen, maar het liefst wel een gamechanger ;)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Markuss schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:31:
[...]

Ik denk dat de 86+ SBC de schuldige is. Veel mensen doen die om tijdens TOTY te openen, bij dat soort packs is de kans groter om een TOTY te packen omdat het aantal 86+ spelers in Fifa beperkt is. Waarschijnlijk dat 9 van de 10 alsnog een speler als Sommer packt. :+ Je hebt voor die SBC ook best hoge chem nodig, en spelers die jij noemt zijn redelijk makkelijk linkbaar en hebben gunstige posities voor een 4-4-2 startformatie.

Gisteren aan het eind van de WL overgestapt op een 4-4-2, maar vind het nog niet fijn spelen. Twee dingen die me opvielen waardoor ik slecht met 4-4-2 overweg kan. In balbezit staan m'n eigen spelers heel ver uit elkaar. Ik kan daardoor niet het spel spelen wat ik het liefst speel, kort combinatievoetbal. Heb meer balverlies door foutieve passes en opbouw gaat minder vlot omdat het langer duurt een speler te vinden die aanspeelbaar is.

Ander groot nadeel is dat ik een stuk kwetsbaarder ben voor counters door het midden. In mijn 4-1-2-1-2(2) had ik hier zelden last van, ik denk dat de CDM in dat systeem veel opving. Maar gisteren was m'n verdediging continu de sjaak bij counters, speelde ook tegen opvallend veel counterteams moet ik zeggen.

Iemand nog tips voor een 4-4-2 tactiek? De kans is wel groot dat ik terug ga naar 4-1-2-1-2(2), dat liep prima voor mij en past bij mijn spel. Betekent wel dat Promes plaats moet maken voor Wijnaldum, heb een extra Box-to-Box CM nodig, en RTTF Wijnaldum is goedkoper dan Baby Seedorf en vergelijkbaar qua stats. En Gini heeft potentie voor een toekomstige upgrade, ook wel nice. Dit wordt het team dan:

https://www.futbin.com/21/squad/4879471

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Mijn team is momenteel onderstaande (in game), iedereen is untradable zowel in de basis als op de bank. In de basis rouleren Beckham <> Aouar/Valverde/Mollet en Henry <> Robben/Promes, de spelers die rouleren vallen ook bijna altijd in.

Ik heb nog 3.2m coins op de bank, ga waarschijnlijk voor Mid Cruyff als vervanger van Henry. Achterin speelt enkel Alaba nog wat zwakjes, geen slechte speler maar een upgrade zou mooi zijn zodat hij hopelijk wat sterker wordt.

https://www.futbin.com/21/squad/4879674

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7eIx2PmooQIOeP-21g7v2Jqpec4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l6TN7F4tl3BkeqmfxE4BufEF.png?f=fotoalbum_large[/URL]

[ Voor 11% gewijzigd door Mesque op 04-01-2021 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
mar101 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:19:
[...]

Ik denk dat de 86+ SBC de schuldige is. Veel mensen doen die om tijdens TOTY te openen, bij dat soort packs is de kans groter om een TOTY te packen omdat het aantal 86+ spelers in Fifa beperkt is. Waarschijnlijk dat 9 van de 10 alsnog een speler als Sommer packt. :+ Je hebt voor die SBC ook best hoge chem nodig, en spelers die jij noemt zijn redelijk makkelijk linkbaar en hebben gunstige posities voor een 4-4-2 startformatie.

Gisteren aan het eind van de WL overgestapt op een 4-4-2, maar vind het nog niet fijn spelen. Twee dingen die me opvielen waardoor ik slecht met 4-4-2 overweg kan. In balbezit staan m'n eigen spelers heel ver uit elkaar. Ik kan daardoor niet het spel spelen wat ik het liefst speel, kort combinatievoetbal. Heb meer balverlies door foutieve passes en opbouw gaat minder vlot omdat het langer duurt een speler te vinden die aanspeelbaar is.

Ander groot nadeel is dat ik een stuk kwetsbaarder ben voor counters door het midden. In mijn 4-1-2-1-2(2) had ik hier zelden last van, ik denk dat de CDM in dat systeem veel opving. Maar gisteren was m'n verdediging continu de sjaak bij counters, speelde ook tegen opvallend veel counterteams moet ik zeggen.

Iemand nog tips voor een 4-4-2 tactiek? De kans is wel groot dat ik terug ga naar 4-1-2-1-2(2), dat liep prima voor mij en past bij mijn spel. Betekent wel dat Promes plaats moet maken voor Wijnaldum, heb een extra Box-to-Box CM nodig, en RTTF Wijnaldum is goedkoper dan Baby Seedorf en vergelijkbaar qua stats. En Gini heeft potentie voor een toekomstige upgrade, ook wel nice. Dit wordt het team dan:

ipv 442 al eens 4222 geprobeerd? Die gebruik ik zelf, vorig jaar ook al. Is beetje combinatie van vleugelspelers maar ook dat ze door het midden kunnen en je hebt ook 2 cvm's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 11:42
mar101 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:19:
[...]

Ik speel zelf een 442 op 6 width en 8 depth, met als doel maximaal druk zetten op de tegenstander. Vereist wel dat je manueel aardig kan verdedigen. Door de 2 CMs bieden op stay back en cover centre te zetten, heb ik eigenlijk nooit last van te weinig man achter de bal (tegelijkertijd ondervind ik aanvallend weinig tot geen hinder). Gravenberch is voor deze rol prima geschikt als B2B, zou je op die manier Promes toch nog kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Beetje balen dat het niet tradeable is maar toch altijd een leuke walkout uit de Frankfurt SBC. Heb volgens mij alleen die Capa uit de La Liga die een beetje op niveau is dus het wordt geen basismateriaal denk ik. Misschien een ander fun-team samenstellen met Carrasco, Witsel FB en dan richting de Dortmund kan met Hazard Freeze en Sancho RB.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-fv3aCDXJvL_wwXk5v7AfUEXl6E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mTILFAsLUJtOkdjrycFFnkHo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
fifanoob schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:48:
[...]

ipv 442 al eens 4222 geprobeerd? Die gebruik ik zelf, vorig jaar ook al. Is beetje combinatie van vleugelspelers maar ook dat ze door het midden kunnen en je hebt ook 2 cvm's.
Ja, die had ik ook onder 1 van de preset tactics gezet, die beviel me eigenlijk wel beter dan de flat 4-4-2. Voelt defensief ook wat meer solide met die CDM's inderdaad. Ik denk dat het grootste probleem voor mij tactieken zijn waarbij de aanvallende spelers vrij wijd staan. Het is lastig om rendement uit die spelers te halen voor mij. Die spelers zijn lastig in te spelen en als ze de bal hebben lopen ze zich meestal vast. Misschien dat het helpt om bij de custom tactics de aanvallende width laag te zetten, zodat ze wat meer naar binnen staan?
BoB_HenK schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:03:
[...]

Ik speel zelf een 442 op 6 width en 8 depth, met als doel maximaal druk zetten op de tegenstander. Vereist wel dat je manueel aardig kan verdedigen. Door de 2 CMs bieden op stay back en cover centre te zetten, heb ik eigenlijk nooit last van te weinig man achter de bal (tegelijkertijd ondervind ik aanvallend weinig tot geen hinder). Gravenberch is voor deze rol prima geschikt als B2B, zou je op die manier Promes toch nog kunnen gebruiken.
Die hoge depth is wel een goede tip om mijn linies wat dichter bij elkaar te krijgen. De 6 width lijkt me niet zo gunstig omdat het al een vrij wijde formatie is en ik juist problemen heb met counters door het midden. Ik heb mijn CM's ook op cover centre staan, 1tje op stay back, maar ik mis de centrale CDM in de 4-1-2-1-2(2) formatie die de steekballen tussendoor opvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
peeweeherman schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:18:
Op zich lijkt me die Milinkovic-Savic wel lekker, maar als je naar de stats kijkt brengt hij niet veel meer dan bijv. Paulinho van 40k, of zit ik er nu ver naast? Verder kan ik hem niet linken, dus dat is dan best een dure invaller.

Ik heb nog niet al teveel gedaan met de opbrengst van de swaps, dus ben eigenlijk wel toe om een keer weer vers bloed in de club te brengen, maar het liefst wel een gamechanger ;)
Ik vind Milinkovic-Savic wel echt een leuke speler voor mijn Serie A team omdat daar weinig goede en snelle CM's zijn, alleen omdat er maar geen interessante -betaalbare- SBC's kwamen voor Serie A heb ik veel van mijn hoge rated spelers in Gnabry en Haaland gestoken.
Bovendien wil ik ook nog Robben doen.. hadden ze deze SBC maar ook 2 a 3 weken gedaan, dan had ik kunnen nadenken. Ik heb nog 20 pakketjes klaar staan, maar wil eigen op TOTY wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:10
Een beetje een clickbait, ze verwijzen notabene naar Tweakers nieuws zelf van begin December. :)
nieuws: Code in FIFA wijst op regionaal uitschakelen Ultimate Team wegens wet...

Het zou wel aannemelijk zijn, maar het is ook al weer tijden stil en onbekend wanneer het hoger beroep van EA is om de uitspraak tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Mannen even een technisch vraagje, ik zie dat ik nog wat swaps kan vrijspelen voor packs via Icon's, maar nu zie ik nog twee types:

2 Ultimate packs voor 2 Tokens

Top Jumbo Rare Players Pack voor 5 Tokens

Nou lijkt het mij logisch dat de onderste gunstiger zal zijn, echter kan ik nergens vinden wat en hoeveel daarin zit. Kan iemand mij dat wijsmaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:10
Markuss schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:20:
Mannen even een technisch vraagje, ik zie dat ik nog wat swaps kan vrijspelen voor packs via Icon's, maar nu zie ik nog twee types:

2 Ultimate packs voor 2 Tokens

Top Jumbo Rare Players Pack voor 5 Tokens

Nou lijkt het mij logisch dat de onderste gunstiger zal zijn, echter kan ik nergens vinden wat en hoeveel daarin zit. Kan iemand mij dat wijsmaken?
De onderste is geen normale pack, maar een speciale met 25 spelers die allemaal 83+ zijn. Het kan dus wel de moeite waard zijn om daarvoor door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
dutchgio schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:23:
[...]

De onderste is geen normale pack, maar een speciale met 25 spelers die allemaal 83+ zijn. Het kan dus wel de moeite waard zijn om daarvoor door te spelen.
Bedankt! Even voor de goeie orde: dan is er dus nóg een 25 x 83+ pakket neem ik aan maar dan onder de naam Top Jumbo Rare Players Pack? Ik heb er namelijk al één geopend + 1 x de 5 x 86+.

Hij staat in de webapp helemaal onderaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4G70jtzk2jU3rKWIUk64dHeofOI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TZOFfjKrchGgngBQPTlLmsYK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 11:42
mar101 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:39:
[...]
Die hoge depth is wel een goede tip om mijn linies wat dichter bij elkaar te krijgen. De 6 width lijkt me niet zo gunstig omdat het al een vrij wijde formatie is en ik juist problemen heb met counters door het midden. Ik heb mijn CM's ook op cover centre staan, 1tje op stay back, maar ik mis de centrale CDM in de 4-1-2-1-2(2) formatie die de steekballen tussendoor opvangt.
Ik zet de LM/RM op come back on defense, backs op stay back en inverted runs. LM/RM staan bovendien op cut inside. Merk dat ik daarmee een goeie balans heb tussen vleugels en centrum dekken, al kan je het natuurlijk altijd met 5 of 4 width proberen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Markuss schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:32:
[...]

Bedankt! Even voor de goeie orde: dan is er dus nóg een 25 x 83+ pakket neem ik aan maar dan onder de naam Top Jumbo Rare Players Pack? Ik heb er namelijk al één geopend + 1 x de 5 x 86+.

Hij staat in de webapp helemaal onderaan:

[Afbeelding]
Nee die jumbo rare players pack is voor de Twitch SWAPS, tokens die je kunt verdienen door naar Twitch te kijken. Die kun je niet doen met de Icon swaps tokens. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Dat is redelijk oud nieuws en bij mijn weten is die code er ook alweer uitgehaald. Kan zijn dat ie weer opnieuw toegevoegd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Geïnspireerd door Markuss heb ik ook even wat league sbc's gedaan, zitten een paar goedkope bij voor leuke packs. Nu alleen wachten dat er een sbc komt waar ik mijn dubbele Eriksen en Alderweireld in kan dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Heeft iemand baby Vidic al geprobeerd? Ben bang dat een base icon pack met mijn geringe packluck ook weer op een teleurstelling uitdraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:35:
[...]

Dat is redelijk oud nieuws en bij mijn weten is die code er ook alweer uitgehaald. Kan zijn dat ie weer opnieuw toegevoegd is.
Zou best kunnen hoor dat het gebaseerd is op oud nieuws, je hoort of leest er verder niets meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
iemand nog leuke ideeen voor een squad, of investeringen mogen ook.

Als ik alleen kijk naar mijn untradeables maak ik het volgende startersteam.
speel 352 en petit is mijn cdm samen met marquinhos of een andere verdediger die ik met marquinhos wissel.
budget is 2,5 miljoen
neymar gaat er niet uit, die staat in de spits.
Rest ben ik niet perse aan gehecht, maar moeten wel echt versterkingen zijn.

https://www.futbin.com/21/squad/4875297

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-05 08:43

jeka

Support your local club.

Prosac schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:03:
[...]

Ik vind Milinkovic-Savic wel echt een leuke speler voor mijn Serie A team omdat daar weinig goede en snelle CM's zijn, alleen omdat er maar geen interessante -betaalbare- SBC's kwamen voor Serie A heb ik veel van mijn hoge rated spelers in Gnabry en Haaland gestoken.
Bovendien wil ik ook nog Robben doen.. hadden ze deze SBC maar ook 2 a 3 weken gedaan, dan had ik kunnen nadenken. Ik heb nog 20 pakketjes klaar staan, maar wil eigen op TOTY wachten.
Doe Robben nu! There's no time!!! ;)

FCG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Met die verplichte squadbattles voor iconswaps begin je je eigen team wel steeds meer te waarderen. :D
Ben nu bezig met die 6 wins met een portugees competitie elftal. Daar heb ik niet zo veel bijster goede spelers van, dus net verloren van een 82 rated elftal. :')
Matige passing, slecht kunnen afmaken en spelers die ruimtes niet zien danwel pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:22:
Met die verplichte squadbattles voor iconswaps begin je je eigen team wel steeds meer te waarderen. :D
Ben nu bezig met die 6 wins met een portugees competitie elftal. Daar heb ik niet zo veel bijster goede spelers van, dus net verloren van een 82 rated elftal. :')
Matige passing, slecht kunnen afmaken en spelers die ruimtes niet zien danwel pakken.
Die tegenstanders moet je ook overslaan, elke ronde zit er meestal minimaal een low-rated/low-chemistry tegenstander tussen die je met gemak kan oprollen met een slecht team.

tenminste dat is hoe ik het doe maar ik heb ook geen behoefte om elk squadbattle potje te spelen voor rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Bossie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:25:
[...]

Die tegenstanders moet je ook overslaan, elke ronde zit er meestal minimaal een low-rated/low-chemistry tegenstander tussen die je met gemak kan oprollen met een slecht team.

tenminste dat is hoe ik het doe maar ik heb ook geen behoefte om elk squadbattle potje te spelen voor rewards.
Nou ja.. een gemiddeld 85- rated team zou ik normaal gesproken ook nog wel aan moeten kunnen. De 78 en lager zijn voor de zilveren spelers.
Alleen met de portugese liga is het nog wel wat meer een uitdaging dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:29:
[...]

Nou ja.. een gemiddeld 85- rated team zou ik normaal gesproken ook nog wel aan moeten kunnen. De 78 en lager zijn voor de zilveren spelers.
Alleen met de portugese liga is het nog wel wat meer een uitdaging dus.
Voor mij zijn dat soort teams altijd afwachten. Soms scoor je er 10, soms raak je vrijwel de bal niet :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
Prosac schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:22:
Ik won normaal alle squad battles wel op wereldklasse, tegen zilver en lager pak ik mn zilveren team op legendarisch ook geen probleem....
Maar net met mn liga nos goud team rust 7-1...toen werd er een knop omgezet 🤣 eindestand 7-5....volgende zelfde weer tegen zilveren team...3x knipperen 4-0 achter.
Maak wel eens wat geks mee maar dit sloeg alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Squad battles op legendary win ik vrijwel altijd, terwijl ultimate brons teams mij vaak compleet van de mat spelen als ik 2 tellen minder gefocussed ben. Ik verlies ongeveer 60% van mijn wedstrijden tegen bronzen ultimate teams. Tegen zilveren/ gouden ultimate ploegen probeer ik het niet eens. Bizar hoog niveau. Maar het hoort ook wel uitdagend te zijn, anders heb je niets om naar toe te werken en slaat de verveling toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Wat een flut-SBC trouwens _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Capsaicin schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:12:
Squad battles op legendary win ik vrijwel altijd, terwijl ultimate brons teams mij vaak compleet van de mat spelen als ik 2 tellen minder gefocussed ben. Ik verlies ongeveer 60% van mijn wedstrijden tegen bronzen ultimate teams. Tegen zilveren/ gouden ultimate ploegen probeer ik het niet eens. Bizar hoog niveau. Maar het hoort ook wel uitdagend te zijn, anders heb je niets om naar toe te werken en slaat de verveling toe.
Ik wil het vaak niet eens uitdagend noemen, op sommige momenten is het gewoon te duidelijk dat wat je ook doet, de ai zal gaan scoren :/

Dan is het simpelweg je verlies nemen en door naar het volgende potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:17:
[...]

Ik wil het vaak niet eens uitdagend noemen, op sommige momenten is het gewoon te duidelijk dat wat je ook doet, de ai zal gaan scoren :/

Dan is het simpelweg je verlies nemen en door naar het volgende potje.
Doorgebroken ai-spelers rennen niet vol gas op het doel af, maar proberen passend het doel te bereiken. Dat is dan weer een meevaller. Het oeverloos skillen op eigen helft is gelukkig verminderd. Maar het blijft natuurlijk ai. Als ik zelf een tactiek in elkaar probeer te zetten, verdrink ik soms al in de enkele opties. Tijdens de wedstrijd zijn de mogelijkheden veel groter dan tijdens het bedenken van een tactiek. Het lijkt me niet makkelijk om dat te automatiseren, op een realistische en uitdagende manier.

Het lijkt me wel vet om een wedstrijd te zien tussen Anders Vejrgang en een door Deepmind ontwikkelde, zelflerende FIFA-speler. Na 3 dagen zelftraining versloeg Alphago de beste GO-speler ter wereld.
Pagina: 1 ... 70 ... 158 Laatste