Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:55
DeeleNL schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 19:16:
Koeman 91 en de 25x83+ pack kan ik op mijn buik schrijven. 1 van de laatste 10 tokens is te behalen door 18 WL wins te halen. En heb mezelf voorgenomen geen WL te spelen :') 14 wins is voor mij al een uitdaging (gezien de laatste 2 FIFA’s) en dat schiet een beetje mijn doel voorbij.

Misschien de Base Icon Pack en de 83+ En 85+ pack dan maar, voor samen 16 tokens. Zou dat een goede optie zijn?
Ik speel ook geen weekend league, Dan maar een token minder hoor. Zelfde voor genomen deze FIFA.
Ga precies dezelfde route als jouw dan maar een base icon pack.

Friendlies hebben ze wat voor gevonden, helaas. Dus wellicht worden het nog minder tokens. Die squad battles kosten al bakken met tijd. Ga het wel zien tijd genoeg voor qua dagen :)

Schiet er wel 5 in en dan maar die bug met de keeper, kan ik ondertussen in huis wat anders doen :p tijd dan toch nuttig besteed haha

[ Voor 7% gewijzigd door FidoDido op 01-01-2021 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
Die Robben kaart vind ik er prima uitzien, ook betaalbaar. Ideale traits voor een voorhoede speler, met een Finisher chemstyle zieke stats. 2* WF is natuurlijk wel een probleem, maar ik vind het wel het proberen waard. Ga volgende WL een NL / Ligue 1 hybrid maken, een voorhoede met Neymar, Depay, Robben en Promes, heb er nu al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 wedstrijden wl gespeeld het is weer heerlijk zweten haha.

Die Adama Freeze kaart is overigens bloed irritant in een 5 mans verdediging als een cv. Die kom je 5x tegen.

Freeze lautaro is overigens een heerlijke super sub. Laatste half uur in de spits naast Messi , mbappe naar lm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Traeces schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 19:57:
2 wedstrijden wl gespeeld het is weer heerlijk zweten haha.

Die Adama Freeze kaart is overigens bloed irritant in een 5 mans verdediging als een cv. Die kom je 5x tegen.

Freeze lautaro is overigens een heerlijke super sub. Laatste half uur in de spits naast Messi , mbappe naar lm :)
Freeze Lautaro lijkt mij ook heel erg fijn. Vorige FIFA ook bijna heel het jaar met al zijn kaarten gespeeld, snelle en sterke spits. Kreeg van de week ook zijn Freeze kaart tegen in rivals, en dat heb ik geweten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Bossie schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 19:26:
Ze hebben toch een manier gevonden om golden goals te omzeilen
Ik kan momenteel niet kijken, wat hebben ze er op gevonden dan?
Wel balen vond de golden goal super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 20:01:
[...]

Freeze Lautaro lijkt mij ook heel erg fijn. Vorige FIFA ook bijna heel het jaar met al zijn kaarten gespeeld, snelle en sterke spits. Kreeg van de week ook zijn Freeze kaart tegen in rivals, en dat heb ik geweten :')
Ja afronden is hij goed in en zijn Freeze is ook nog eens heerlijk wendbaar en snel.

Echt bizar kan gewoon als wissel hem inbrengen en Messi :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Traeces schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 20:13:
[...]

Ja afronden is hij goed in en zijn Freeze is ook nog eens heerlijk wendbaar en snel.

Echt bizar kan gewoon als wissel hem inbrengen en Messi :')
Lekker man, ik hoop tegen juli Gold CR7 te kunnen halen! :+ :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeeleNL schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 20:25:
[...]

Lekker man, ik hoop tegen juli Gold CR7 te kunnen halen! :+ :*)
Hoop eerder voor jouw :+ hij is dit jaar veel beter dan vorig jaar. Vind hem persoonlijk ook fijner dan mbappe spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Team 1 van Headliners is gereleased, er vanuitgaande dat volgende week (?) Team 2 komt, zal TOTY dan een week na het laatste Headliner team gereleased worden? Of is er ook de verwachting dat ook alle headliner kaarten op een gegeven moment in packs komen? (dus alle teams gecombineerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
DeeleNL schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 19:24:
[...]
Ja daar zit wat in. Mijn eerste reactie is vaak; dat ga ik niet doen. Maar wellicht speelt WL op dat moment wel ‘makkelijker’ omdat ik mezelf dit jaar niet aan de WL wilde gaan wagen en dus minder hoge verwachting heb. Ik denk er nog even over. Eerst mijn team hier en daar wat upgraden de komende tijd!
Als ik jou was zou ik dan wel zo snel mogelijk mee gaan doen aan de WL, mogelijk zijn er nu (veel) meer mensen die het normaal niet zouden doen maar wél voor die tokens.. Heb je dus kans dat je van de 30 x zo maar eens een keer of 8 een gunstige tegenstander krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
De golden goal geldt in elk geval nog wel voor de friendlies. 20 minuten 7 overwinningen voor een token binnen _O-
Alleen 1 iemand was nogal koppig, maar bij de 4-0 in de 15e minuut gaf hij toch op. :P

Wat is trouwens de headliners vereiste? Ik zie nergens de friendly daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:45
Prosac schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 21:15:
De golden goal geldt in elk geval nog wel voor de friendlies. 20 minuten 7 overwinningen voor een token binnen _O-
Alleen 1 iemand was nogal koppig, maar bij de 4-0 in de 15e minuut gaf hij toch op. :P

Op welke manieren kan je nu tokens halen?
Welke teams heb je nodig voor de friendlies? Kan momenteel niet op de playstation om het na te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Drossie schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 21:16:
[...]

Op welke manieren kan je nu tokens halen?
Welke teams heb je nodig voor de friendlies? Kan momenteel niet op de playstation om het na te kijken.
Squad Battles tokens: 6 stuks
Win 6 wedstrijden op wereldklasse met de volgende teams
- 11 zilveren spelers
- 11 CL spelers
- Portugese League
- 11 Franse spelers
- 11 eerste eigenaar spelers
- 18 WL wedstrijden winnen

Friendlies: Engels team en Braziliaans team. 2 tokens

En dan nog 2 tokens voor
5 overwinningen
10 goals
5 assists

met een PL team en een La Liga team met minimaal 7 eerste eigenaar spelers. In vriendschappelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 21:09:
[...]

Als ik jou was zou ik dan wel zo snel mogelijk mee gaan doen aan de WL, mogelijk zijn er nu (veel) meer mensen die het normaal niet zouden doen maar wél voor die tokens.. Heb je dus kans dat je van de 30 x zo maar eens een keer of 8 een gunstige tegenstander krijgt.
Hoop dat beter word want me eerste 3 zijn al bizarre zweet potten. Alle 3 wel gewonnen maar het is weer niet normaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:14
Prosac schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 21:15:

Dan heb je nog geen token toch aangezien je nog andere twee objectives hebt (oftwel minimaal 10 potjes).

@Traeces
6-4 inmiddels, gameplay is ok maar idd erg zweterig potjes en het is hard werken voor de punten :+
express gestopt bij 10, de rest verdeel ik over zaterdag/zondag.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Prosac schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 21:24:
[...]

Squad Battles tokens: 6 stuks
Win 6 wedstrijden op wereldklasse met de volgende teams
- 11 zilveren spelers
- 11 CL spelers
- Portugese League
- 11 Franse spelers
- 11 eerste eigenaar spelers
- 18 WL wedstrijden winnen

Friendlies: Engels team en Braziliaans team. 2 tokens

En dan nog 2 tokens voor
5 overwinningen
10 goals
5 assists

met een PL team en een La Liga team met minimaal 7 eerste eigenaar spelers. In vriendschappelijk.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Check ook ff of je 11 Zilveren Franse FO spelers hebt :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Capsaicin schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 19:34:
Ik mis 1 van mijn icon-tokens. Zal wel in een sbc zijn beland. Balen zeg. Oei oei oei.
Maak een concept Squad waar je ze in zet, dan krijg je een waarschuwing als je ze per ongeluk in een SBC wil gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 21:28:
[...]

Dan heb je nog geen token toch aangezien je nog andere twee objectives hebt (oftwel minimaal 10 potjes).

@Traeces
6-4 inmiddels, gameplay is ok maar idd erg zweterig potjes en het is hard werken voor de punten :+
express gestopt bij 10, de rest verdeel ik over zaterdag/zondag.
Ja hier zelfde 4-1 nu, maar echt die bizar druk teams gaan nergens meer over. Gewoon 90 min lang kunnen ze druk zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 22:03:
[...]

Ja hier zelfde 4-1 nu, maar echt die bizar druk teams gaan nergens meer over. Gewoon 90 min lang kunnen ze druk zetten :+
Idd, 2/3 tegengoals in mijn eerste reeks waren door verdedigende acties waarna de bal weer terugging naar de aanvaller :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Bossie schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 21:28:
[...]

Niet voor de challenges met een volledig engels of Braziliaans elftal. 7 wins dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 22:15:
[...]

Idd, 2/3 tegengoals in mijn eerste reeks waren door verdedigende acties waarna de bal weer terugging naar de aanvaller :X
Nu 6-2 , je ziet gewoon dat mensen uit zijn op die snelle goal net die speelstyle. Nu al 2x gehad dat hun drukken en ik hem er keihard uit counter 1-0 scoor en hoppa direct rq.

Heerlijk loss net , ging gelijk op met 0-0 84 min beslist mijn varane ineens uit het niets naar voren te rennen en auba gewoon even vrij te laten :+ je blijft soms wtf momenten met deze game hebben haha.

Andere totaal verdiend verloren stond met rust al 5-0 achter werd even serieus kapot gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Mensen hier de Robben card al geprobeerd? Is hij het geld waard enkel als invaller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Ben wat SB swaps aan het doen, wat een vreselijke tijdsverspilling blijft dat ook. Gelukkig kan ik de controller met de glitch gewoon naast me neerleggen na 1x gescoord te hebben.

Verder heb ik een stapel dubbele kaarten waar ik nog niets mee kan (oa 2x Mbappe). Ik kan nog wachten op een goede SBC maar geduld raakt wel op. Verleidelijk om mijn geluk maar weer eens te testen met de base/mid Icon sbc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Wat is die web-app toch dramatisch als het aankomt op transfers. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesque schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 23:09:
Ben wat SB swaps aan het doen, wat een vreselijke tijdsverspilling blijft dat ook. Gelukkig kan ik de controller met de glitch gewoon naast me neerleggen na 1x gescoord te hebben.

Verder heb ik een stapel dubbele kaarten waar ik nog niets mee kan (oa 2x Mbappe). Ik kan nog wachten op een goede SBC maar geduld raakt wel op. Verleidelijk om mijn geluk maar weer eens te testen met de base/mid Icon sbc :)
Werkt die gltich nog steeds in SB ? Of is er een nieuwe ?

Zou persoonlijk niet beginnen aan die SBC, te kans dat je echt iets goed pakt is zo klein. Er zijn zoveel troep icons waar je geen klote mee kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 23:16:
Wat is die web-app toch dramatisch als het aankomt op transfers. :r
Omdat?

Doe vrijwel alles met transfers juist met de web-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
Bossie schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 23:42:
[...]

Omdat?

Als je teveel biedt gaat de webapp moeilijk doen...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Robben, toch wel de grootste Nederlandse speler van de afgelopen 10 jaar wat mij betreft. Dus voor de nostalgie hoort dat kaartje gewoon in mijn club :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Bossie schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 23:42:
[...]

Omdat?

Wil een speler kopen en vervolgens wederom "kan geen bod uitbrengen". En dat is niet omdat iemand een hoger bod heeft gedaan. Speler gaat weg voor het bod dat ik wou overbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:46
Mesque schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 23:09:

snap de glitch nog niet hoe speel ik met de keeper voor me uit met elke knop komt die wel bij een speler terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
saert schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 22:58:
Mensen hier de Robben card al geprobeerd? Is hij het geld waard enkel als invaller?
Ben zeer gecharmeerd van Robben als voetballer dus snap dat mensen deze SBC doen omdat ze het leuk vinden om met hem te spelen. Zijn stats zien er aardig uit maar met zijn 2*WF is het niet echt een "meta" kaart, dus als je puur resultaat gericht speelt is deze kaart coins verspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Als FC fan zou ik graag Robben doen, maar of ik er mijn high value kaartjes voor over heb... ff over nadenken.

Wel Hinteregger IF gekocht, ter vervanging van Kanoute Totw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Iets teveel gespeeld op de vrijdag en ga nu 11-5 in de weekend league. Laatste pot vanavond was echt belachelijk scripting. 9-4 verloren, alles ging erin van de tegenstander. Leek alsof ik opeens geen verdediging meer had.

Ik heb het gevoel dat er flink wat mensen 424 spelen en dan voorin met Mbappe Messi Neymar en bijv Salah. Hoe is zo'n overload aan kwaliteit voorin te verdedigen? Heeft het dan nut om je CDM's tussen de verdediging te laten vallen?

Ik kom er niet uit. Ballen vliegen vallen alle hoeken erin. Tips gewenst :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Na zelf volgende week 20-8 te hebben gehaald, vandaag te veel potten gespeeld op vrijdag en een 10-6 tussenstand. Echter bewust meer gespeeld dan kan ik zondag eens niet al die zweetpotjes spelen, G3 of G1 lijkt deze editie kwa beloningen maar heel weinig uit te maken.

Uiteraard Robben gecomplete en tot nu toe bevalt ie erg goed. Met Larsson Prime en Wijnaldum RTTF nu echt meer en meer een fun-team, erg leuk om mee te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Markvd1984 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 00:10:
[...]
snap de glitch nog niet hoe speel ik met de keeper voor me uit met elke knop komt die wel bij een speler terecht
Zet voor het maken van die pass je passing assistance even op Manual. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 23:27:
[...]

Werkt die gltich nog steeds in SB ? Of is er een nieuwe ?

Zou persoonlijk niet beginnen aan die SBC, te kans dat je echt iets goed pakt is zo klein. Er zijn zoveel troep icons waar je geen klote mee kan :)
I know.. maar aan de andere kant ook geen zin om de packs die ik heb nog langer niet te kunnen openen. Ik laat weten wat eruit komt als ik het ga doen, maar kans op iets nutteloos is inderdaad groot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Bossie schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 21:30:
[...]

Check ook ff of je 11 Zilveren Franse FO spelers hebt :+
Ha, ik kom net aan 11 zilveren Franse FO, maar dat team lijkt helemaal nergens op.
Ik combineer wel de Franse en de FO. Dat is w een mooi team. De silvers doe ik wel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mesque schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 00:53:
[...]

Zet voor het maken van die pass je passing assistance even op Manual. :)
Haha uhmm hoe doe ik dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Drossie schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 00:58:
[...]

Ha, ik kom net aan 11 zilveren Franse FO, maar dat team lijkt helemaal nergens op.
Ik combineer wel de Franse en de FO. Dat is w een mooi team. De silvers doe ik wel apart.
Zelf heb ik de Portugese League met FO gecombineerd, dan kan ik de 11 Franse spelers met de UCL objective combineren. De Franse UCL spelers zijn wel best prijzig, gelukkig had ik er nog een aantal in m'n club. Als ik 'm snel genoeg afrond, kan ik ze voor een redelijke prijs weer doorverkopen denk ik. Enige die ik nog moet hebben is een Franse UCL keeper, je hebt helaas alleen Mandanda. Op PC gaat hij voor max prijs 10K op dit moment, misschien moet ik maar een veldspeler in doel zetten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
In controller settings -> ground pass assistance.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Casual_T schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 00:41:
(...)
Ik heb het gevoel dat er flink wat mensen 424 spelen en dan voorin met Mbappe Messi Neymar en bijv Salah. Hoe is zo'n overload aan kwaliteit voorin te verdedigen? Heeft het dan nut om je CDM's tussen de verdediging te laten vallen?

Ik kom er niet uit. Ballen vliegen vallen alle hoeken erin. Tips gewenst :).
Je cdm's tussen je verdedigers laten vallen zorgt ervoor dat je in aanvallende zin minder opties hebt, vaker de bal inlevert en de tegenstander vrij over het middenveld wandelt en kans op kans krijgt. (Tussen de verdedigers laten vallen met 1cdm zou alleen nuttig kunnen zijn als je ook opkomende backs hebt.)

In mijn 442-opstelling staan beide cm's op gebalanceerde aanval en naar de zestien bij voorzet. De 2 spitsen staan echter op terugkomen bij verdedigen. Zo houd je steeds 1 massieve blok, dat samen verdedigt en samen aanvalt, waardoor beide sterker worden dan 2 gescheiden eilandjes.

Mijn 442:
Gebalanceerde verdediging, 5, 4. Gebalanceerde aanval, 5,7,2,2.
Keeper komt uit bij voorzetten en diepe ballen.
Cv standaard.
La en ra blijven achter + overlap (door overlap staan ze toch iets hoger gepositioneerd dan cv's).
Cm's op dek midden, gebalanceerde aanval en naar de zestien bij voorzet.
Lm en rm kruipen achter de linies en gaan naar de 16 bij een voorzet.
Spitsen: terugkomen bij verdedigen.

Je spitsen kunnen vermoedelijk niet goed verdedigen, maar zij staan tegenover lompe verdedigers die weer slecht aanvallen. En zelfs als je spitsen geen bal afpakken, is het al genoeg dat ze de tegenstander steeds opjagen en een rustige opbouw voorkomen. Wees agressief met verdedigen. Alleen bij de cv's moet je oppassen voor 1-2tjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Markvd1984 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 00:10:
[...]
Tegenstander naar eigen helft lokken dan vanaf midden lijn in 1x terug op keeper en dan bal zachtjes naar achteren spelen en niets doen meer. Dan beschermt de keeper de bal en cpu blijft op afstand. Heb passing op auto staan dan werkt dit ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Traeces schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 21:25:
[...]

Hoop dat beter word want me eerste 3 zijn al bizarre zweet potten. Alle 3 wel gewonnen maar het is weer niet normaal :+
Haha ja geldt nog niet voor dit weekend, iedereen zal wel eerst zijn 2000 punten binnen moeten harken om mee te mogen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Prosac schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 00:07:
[...]

Wil een speler kopen en vervolgens wederom "kan geen bod uitbrengen". En dat is niet omdat iemand een hoger bod heeft gedaan. Speler gaat weg voor het bod dat ik wou overbieden.
Ja klopt hoor, heb ik regelmatig super irritant.
Moet je even de app afsluiten en weer opstarten maar dan ben je meestal al te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:33
Hier leuke potten dit weekend, ga 4-4 maar heb steeds met 1 goal verschil gewonnen of verloren (muv van 1 potje waarbij ik les in effectief verdedigen kreeg en er met 3-0 af ging :+)
Qua resultaat niet de beste start, maar wel oprecht leuke potjes :) daar doe je het toch voor. Ik ga wel bij zilver 1 stoppen deze week. Dan is het wel weer leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Omdat ik een Bundesliga team heb ben ik maar voor die Matheus Cunha HL gegaan. Heb net in no-time 6 potjes op rij gewonnen, in géén van die 6 potjes heb ik de 8 minuten in-game gehaald haha. Scoorde snel en de tegenstanders ging weg. Hoogtepunt was een 1-0 na 0:57 sec..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier ondertussen wat flinke wijzigingen doorgevoerd. Nu is het wel even klaar en wordt het weer even sparen.

Team: https://www.ea.com/fifa/u...fId=fu9MfUOgcNkm:FFA21XBO

Ingame switch ik naar 4-2-3-1, 4-4-2 of 4-1-2-1-2(2), afhankelijk van hoe de game loopt. Maar 4-2-3-1 blijft voor mij eerlijk gezegd wel het meest stabiel.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik lees dat Alaba wellicht naar Real Madrid gaat. Wat gebeurt er dan met zijn rttf-kaart bij Bayern?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Capsaicin schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:53:
Ik lees dat Alaba wellicht naar Real Madrid gaat. Wat gebeurt er dan met zijn rttf-kaart bij Bayern?
Volgens mij gaat die dan mee. Of was dat met OTW kaartjes.. Ik weet het ook niet meer eigenlijk :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:27
Capsaicin schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:53:
Als Real Madrid z’n eerste wedstrijd wint óf doorgaat over de twee wedstrijden (dus er is een +1 situatie), dan verandert Alaba rttf naar Madrid.
Verliest Madrid bijvoorbeeld twee keer, dan blijft Alaba rttf als Bayern.

Maar Alaba heeft een aflopend contract in de zomer, is een zomerse transfer niet veel waarschijnlijker.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
pff 3-1 voor bij rust. Krijg ik een DC.. mijn eerste dit jaar. Werd ook helemaal uit fut geknald. Bah ging zo lekker.. 6-1 nu ipv 7-0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
AntraXxX schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:03:
[...]

Als Real Madrid z’n eerste wedstrijd wint óf doorgaat over de twee wedstrijden (dus er is een +1 situatie), dan verandert Alaba rttf naar Madrid.
Verliest Madrid bijvoorbeeld twee keer, dan blijft Alaba rttf als Bayern.

Maar Alaba heeft een aflopend contract in de zomer, is een zomerse transfer niet veel waarschijnlijker.
Ah helder. Real speelt tegen Atalanta, wat wel te doen moet zijn. De Spaanse links zijn beter dan de Duitse. Met Varane zou Alaba een heerlijk duo vormen. Ik denk dat de prijs daarom zal stijgen. Zelfs als de transfer niet doorgaat verwacht ik dat Bayern-spelers waardevoller zullen worden omdat aardig wat TOTY-spelers vermoedelijk van Bayern zullen zijn.

Als Bayern nu verkoopt, houden ze er in ieder geval iets aan over. Maar het transferbedrag zal dan iets van 10 miljoen zijn ipv 80 miljoen ofzo. Het gebeurt volgens mij vaker dat spelers met een eindigend contract in de winter vertrekken.
fifanoob schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:37:
pff 3-1 voor bij rust. Krijg ik een DC.. mijn eerste dit jaar. Werd ook helemaal uit fut geknald. Bah ging zo lekker.. 6-1 nu ipv 7-0 :(
Oeh balen zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ja behoorlijk, heb echt het idee dat ik eindelijk dicht tegen het niveau van elite aan zit. Vorig weekend ging ik ook lekker en stond ik op den duur 19-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind deze wl niveau echt serieus hoog. Kom echt alleen maar goede tegenstanders tegen. Al 2x finaal helemaal kapot gemaakt door iemand.

Vanavond maar weer verder want voelde al serieuze button delay komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:04:
Vind deze wl niveau echt serieus hoog. Kom echt alleen maar goede tegenstanders tegen. Al 2x finaal helemaal kapot gemaakt door iemand.

Vanavond maar weer verder want voelde al serieuze button delay komen.
Ja tis best pittig niveau en idd na die DC heb ik ook het idee dat de servers wat minder worden.
Het stoort mij nog niet echt, maar stop er nu wel eventjes mee. 9-1 prima tussenstand tot nu toe. Had dus 10-0 moeten zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:05
Vond de eerste 5 iig de makkelijkste tot nu toe. Maar 1 potje uitgespeeld de rest was allemaal een rq in de eerste helft. Wellicht dat meer mensen spelen door de swaps. Maarja, ik weet ook hoe de volgende potjes gaan verlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
jerommeke96 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:53:
[...]

Ja klopt hoor, heb ik regelmatig super irritant.
Moet je even de app afsluiten en weer opstarten maar dan ben je meestal al te laat
Het overkomt je natuurlijk altijd in de laatste 30 seconden.. gisteren een Hinteregger IF voor 25.000 weg gegaan omdat ik dus niet meer kon bieden. :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:51:
[...]

Ja tis best pittig niveau en idd na die DC heb ik ook het idee dat de servers wat minder worden.
Het stoort mij nog niet echt, maar stop er nu wel eventjes mee. 9-1 prima tussenstand tot nu toe. Had dus 10-0 moeten zijn :(
Laatste keer dat ik zulke goede tegenstand had was met tots.

Laatste pot won ik, maar rond de 60 min met al me spelers gewoon nog op minimaal 70%, vlogen de ballen alle kanten op behalve de goede. Dan is het tijd om te stoppen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Fuck it die icon swap friendlies zijn de tijd niet waard voor mij, zie nu net pas staan scoor ook in 10 separate wedstrijden
Is echt geen hol aan zo met die nieuwe requirements (mijn persoonlijke mening, aangezien deze natuurlijk verdeeld is)
Als je alle wins bij elkaar optelt van die tokens is echt waanzinnig veel, voor iemand die af en toe een potje speelt. Verschilt per persoon uiteraard.

Haal die sqb wel binnen en ga wel voor de 83 en base icon pack. Dat speel ik op zijn tijd toch wel is, dus gemakkelijk te doen voor mij.

Edit: hoppa base icon pack baby cannavaro, vind het gezegend :)

https://www.futbin.com/21/squad/2961124
Leuke icon verdediging zo, rijkaard ingame cdm. Twijfel alleen wie is beter Ramos of Gomez kan niet echt kiezen

[ Voor 16% gewijzigd door FidoDido op 02-01-2021 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:16
Mag jullie om enkele tips vragen? Ik heb nu ongeveer 46.000 coins op de bank... En weet niet zo goed wat ik er mee moet doen. Packs kopen? Andere spelers kopen? Team upgraden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/muUxxpudlXR2yBWTWfFlF9cqbLo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aMG8avubIuLthIOht6olmAGX.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is het team waar ik nu mee speel.
Spelers die ik nog zou kunnen verkopen voor wat leuke coins zijn: Gnarby, Martial, Veratti en Leno..

Wat te doen, wat te doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
CrazyFool schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:38:
Mag jullie om enkele tips vragen? Ik heb nu ongeveer 46.000 coins op de bank... En weet niet zo goed wat ik er mee moet doen. Packs kopen? Andere spelers kopen? Team upgraden?

[Afbeelding]

Spelers die ik nog zou kunnen verkopen voor wat leuke coins zijn: Gnarby, Martial, Veratti en Leno..

spelers van waarde die je niet gebruikt zou ik verkopen. Je team zou ik wel wat upgraden zodat je wat lekkerder kunt spelen.
Heb je al wat sbc`s voltooid voor pakketjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
CrazyFool schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:38:

[Afbeelding]

Er vanuit gaande dat je met Spanjaarden wilt spelen:

Iñaki Williams in de spits?
Tello Herrera / Oscar Plano IF op LM?
Mario Hermoso Canseco als CV voor wat snelheid achterin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
cubert20 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:50:
[...]

spelers van waarde die je niet gebruikt zou ik verkopen. Je team zou ik wel wat upgraden zodat je wat lekkerder kunt spelen.
Heb je al wat sbc`s voltooid voor pakketjes?
Ja heb ik al gedaan, alleen maar rommel. Geen interessante spelers uit gehad...
Prosac schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:50:
[...]

Er vanuit gaande dat je met Spanjaarden wilt spelen:

Iñaki Williams in de spits?
Tello Herrera / Oscar Plano IF op LM?
Mario Hermoso Canseco als CV voor wat snelheid achterin?
Mooie tips, Spanje heeft niet mijn voorkeur. Ik vindt de Engelse clubs interessanter. Dit team is ontstaan omdat dit alle spelers voor mij waren vanaf het begin...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
CrazyFool schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:53:
[...]

[...]

Mooie tips, Spanje heeft niet mijn voorkeur. Ik vindt de Engelse clubs interessanter. Dit team is ontstaan omdat dit alle spelers voor mij waren vanaf het begin...
https://www.futbin.com/21/squad/4819025

zou eens in futbin gaan kijken wat interessant is.

[ Voor 6% gewijzigd door cubert20 op 02-01-2021 14:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
CrazyFool schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:53:
[...]

[...]

Hier een voorbeeld van een Premier League starterteam wat binnen je budget valt:

https://www.futbin.com/21/squad/4819258

Packs kopen met coins is in ieder geval nooit een goed idee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
mar101 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:05:
[...]

Hier een voorbeeld van een Premier League starterteam wat binnen je budget valt:

Top! Dat is qua spelers meer iets wat bij mij past. :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
mar101 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:05:
[...]

Zeker dit seizoen niet, zag veel packs dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nu 3 x verloren waarbij ik de laatste potje met 3-0 achter stond in 13 minuten. Ik ga 7-3 op het moment maar ben wel even genezen . Wel alle potjes verloren waarbij ik ook daadwerkelijk minder was tegen de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:42
Toch weer WL potjes gespeeld, met mijn 352 opstelling ga ik nu 9-4 waarbij de verliespotjes in de verlenging verloren worden. In Rivals was ik gekelderd van div4 naar bijna div6, maar nu weer bijna div4. Wat een leuke formatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Eerst een disconnect in de lobby en nu tijdens het browsen van objectives opnieuw uit de game gegooid.

Krijg nu echter wel een melding dat de EA servers momenteel niet beschikbaar zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Is er weer een no loss glitch? De meeste spelers stoppen wel na 1-0 met de objectives. Ik heb nu al 2 potjes gespeeld tegen tegenstanders die niet weggingen.. waarbij "de verbinding wegviel" maar ik geen win kreeg en dus niet telden voor de objectives..

Het hoe ea probeert om swaps problemen om tr lossen is ook weer bijzonder creatief. Met de one nation league heb je weer sweaty gasten, met de leagues heb je de Golden Goals , en in SB gebruik je een glitch om na de 1-0 niet te hoeven spelen... probeer eens iets tr verzinnen dat mensen juist wél willen spelen zou je denken

[ Voor 39% gewijzigd door 038Zwolle op 02-01-2021 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Hulp nodig, voor mijn hybrid squad wil ik kiezen tussen combi: sissoko rttf en renato sanches if. Of renato sanches rttf en kante. Qua coins ongeveer even prijzig 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:34
038Zwolle schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 16:11:
Is er weer een no loss glitch? De meeste spelers stoppen wel na 1-0 met de objectives. Ik heb nu al 2 potjes gespeeld tegen tegenstanders die niet weggingen.. waarbij "de verbinding wegviel" maar ik geen win kreeg en dus niet telden voor de objectives..

Het hoe ea probeert om swaps problemen om tr lossen is ook weer bijzonder creatief. Met de one nation league heb je weer sweaty gasten, met de leagues heb je de Golden Goals , en in SB gebruik je een glitch om na de 1-0 niet te hoeven spelen... probeer eens iets tr verzinnen dat mensen juist wél willen spelen zou je denken
Je hoeft voor Cunha maar 4 wins maar wel 10 potjes met een goal. Na 1 goal leg ik mn controller weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:57
Weekend league begonnen 8 gespeeld 6 gewonnen kom wel echt tegen teams waar je wow tegen zegt qua waarde.

Betreft de icon wissels tip; Pak 11 zilveren spelers van liga NOS speel 6 squad battles 2 vliegen in een klap dat zijn 2 tokens.

Het zelfde voor 11 Franse UCL spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:34
Mir64za schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:20:
Weekend league begonnen 8 gespeeld 6 gewonnen kom wel echt tegen teams waar je wow tegen zegt qua waarde.

Betreft de icon wissels tip; Pak 11 zilveren spelers van liga NOS speel 6 squad battles 2 vliegen in een klap dat zijn 2 tokens.

Jij hebt ze alle 22 in je club zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:57
Messje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:23:
[...]

Jij hebt ze alle 22 in je club zeker ;)
De zilveren liga nos spelers wel toevallig wss heel veel geluk vriend van mij heeft de squad gekocht voor 15k en na 6 games verpats je ze weer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Mir64za schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:20:

En als je geluk hebt first owner, krijg dat alleen net niet voor elkaar Alle 3 te combineren.
Maar combi van 2 lukt zeker ik doe zilver first owner met premier League helaas zit die er niet tussen als token anders 3 kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Dag 273 van de lockdown...

Vanmorgen maar eens begonnen met de Squad Battles-grind. First owner en Franse spelers zijn binnen. Had een zilveren Franse team gemaakt, maar kreeg alleen 85+ rated squads tegen. Had gelukkig ook een prima gouden team om die op te vangen. Moet dus nog een zilveren pot winnen om die token vrij te spelen. Inmiddels wel Elite 2 in SB, haha.

25x 83+ had ik al gedaan bij RTTF. Nu dus 5x 85 gekozen: drie dubbele spelers :( (Neuer, Müller en Sancho), waarvan ik alleen Sancho tradeable had. Daarnaast Eriksson en Gulacsi ( }:O )

Neuer, Eriksson en Muller gebruikt voor de Robben SBC. Moet nu alleen De Ligt terugkopen, maar die is nu dus steeds extinct. Geen haast mee, want ik speel nu veel met La Liga en Premier League.

Baal wel dat ik Torreira Freeze niet heb gekocht afgelopen week aangezien hij nu meer dan 20k in prijs is gestegen. Was een mooie vervanger voor Marcelo geweest. :Y

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
FidoDido schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:38:
[...]

En als je geluk hebt first owner, krijg dat alleen net niet voor elkaar Alle 3 te combineren.
Maar combi van 2 lukt zeker ik doe zilver first owner met premier League helaas zit die er niet tussen als token anders 3 kunnen doen
Ik heb de Franse zilveren en first owner kunnen combineren. Team was niet goed, maar ik bracht telkens Eto'o, De Bruyne en Freeze Hazard in.
Nu nog de UCL en de NOS. Die moet ik apart doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 16:48
Voor die icon swaps squad battle objectives: moeten de overwegingen steeds tegen een ander team zijn, of kan ik ook 6x tegen hetzelfde, low rated team spelen? Dan is het misschien nog te doen voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Door mijn bundesliga avonturen had ik zoveel Bundesligaspelers dat ik met een paar aankopen al 10 clubs voltooid heb van die SBC _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
heron schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:04:
Voor die icon swaps squad battle objectives: moeten de overwegingen steeds tegen een ander team zijn, of kan ik ook 6x tegen hetzelfde, low rated team spelen? Dan is het misschien nog te doen voor me.
Ik zou zeggen, probeer het eens.

En kom het dan hier melden of het wil, want dat wil ik ook wel weten. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Prosac schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:08:
[...]

Ik zou zeggen, probeer het eens.

En kom het dan hier melden of het wil, want dat wil ik ook wel weten. :+
Ga ik doen, eerst nog ff 11 Franse UCL spelertjes kopen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
heron schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:04:
Gewoon refreshen en tegen de 60 + en 70 rated plus spelen win je met 2 vingers in de neus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Online swaps zijn hier bijna binnen. Gelukkig! Doen 80 % van de spelers aan golden goal. Er zijn wel een paar potjes geweest waarbij alle smeriger truckjes voorbij kwamen (diconnectrn in de 90ste minuut , elastic band ookal hebben ze niet gescoord staan ze 2-0 achter etc) het viel me wel op dat veel van deze spelers een ajax badge hadden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Iemand weleens gehackt en al z’n spelers kwijtgeraakt?

Wat en hoe werkt dat dan? Krijg je munten of je eigen spelers terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Dani05 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 16:58:
Hulp nodig, voor mijn hybrid squad wil ik kiezen tussen combi: sissoko rttf en renato sanches if. Of renato sanches rttf en kante. Qua coins ongeveer even prijzig 😃
Ik speel nu met Renato Sanches IF en Kante. Kan ik je aanbevelen!

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus je komt echt niks anders meer tegen dan die full pressure teams.

Normaal kan ik die helemaal kapot spelen, maar is geen pijl op te trekken momenteel qua gameplay snelheid. Net voel ik gewoon 4x in 1 wedstrijd volledig de snelheid veranderen ingame :+

Wacht wel even een uurtje weer met spelen. Hark maar met pijn en moeite me potjes steeds binnen terwijl de tegenstand totaal niet best is nu. Kom er gewoon niet doorheen omdat alles een half jaar duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:59:
Jezus je komt echt niks anders meer tegen dan die full pressure teams.

Normaal kan ik die helemaal kapot spelen, maar is geen pijl op te trekken momenteel qua gameplay snelheid. Net voel ik gewoon 4x in 1 wedstrijd volledig de snelheid veranderen ingame :+

Wacht wel even een uurtje weer met spelen. Hark maar met pijn en moeite me potjes steeds binnen terwijl de tegenstand totaal niet best is nu. Kom er gewoon niet doorheen omdat alles een half jaar duurt.
Als ik full pressure speel zijn mijn spelers na 30 minuten wel kapot, dat moet voor hen dan toch ook gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:08:
[...]

Als ik full pressure speel zijn mijn spelers na 30 minuten wel kapot, dat moet voor hen dan toch ook gelden?
Klopt rond minuut 60 kan je ze normaal helemaal slopen. Maar als je spelers als debieltjes blijven staan en niet kunnen passen houd het op hahah.

Als de gameplay normaal is hou ik juist van die tegenstanders want die kan je er zo uit counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Icon sbc ---> Nederlandse vlag ---> spits ---> Ruud van Nistelrooij ---> Ouch.

[ Voor 3% gewijzigd door Capsaicin op 02-01-2021 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Iemand hier al de mid/prima of 89+ mid sbc gedaan? Ik twijfel erg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 22:20
Mesque schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:32:
Iemand hier al de mid/prima of 89+ mid sbc gedaan? Ik twijfel erg :)
Ik de 89+, heb 89 Lahm.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-09 23:12
Nou ben begonnen aan de swaps. Besloten dat ik alleen de 5 tokens ga halen die nodig zijn voor de 83+. Begonnen met de Franse first owners :)

Na drie potjes het helemaal zat voor vandaag. Ernstig naweeën van oudejaarsnacht 😂😂

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 02-01-2021 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
FidoDido schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:21:
[...]

Tegenstander naar eigen helft lokken dan vanaf midden lijn in 1x terug op keeper en dan bal zachtjes naar achteren spelen en niets doen meer. Dan beschermt de keeper de bal en cpu blijft op afstand. Heb passing op auto staan dan werkt dit ook
Ik heb het geprobeerd maar lukt me niet ik speel naar de keeper en hij speelt automatisch naar mijn verdediger en als ik cpu hulp uitzet is me 2x gelukt dat de keeper maar voren speelt en de ,1e keer loopt die opeens van de bal weg en spits scoort en 2e rost die hem uit het niets over de zijlijn ,wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Markvd1984 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 22:10:
[...]

Ik heb het geprobeerd maar lukt me niet ik speel naar de keeper en hij speelt automatisch naar mijn verdediger en als ik cpu hulp uitzet is me 2x gelukt dat de keeper maar voren speelt en de ,1e keer loopt die opeens van de bal weg en spits scoort en 2e rost die hem uit het niets over de zijlijn ,wat doe ik fout?
Je moet naar achter spelen en niet naar voren, doe je dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
FidoDido schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:23:
[...]

Gewoon refreshen en tegen de 60 + en 70 rated plus spelen win je met 2 vingers in de neus
Je kan alleen tegen het featured team en de team of the week vaker spelen... dus inderdaad refreshen tot je tegen lage teams kan, dan wil het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Markvd1984 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 22:10:
[...]

Zoek even op YouTube :) dan zie je hoe je het moet uitvoeren heb ik ook zo gedaan iets met FIFA 21 squad battles glitch
Het werkt vrij simpel als je het eenmaal ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Weekend League al afgesloten en ternauwernood G2 weten te halen. Wilde echt alle potten voor morgen hebben gespeeld, kan ik de laatste dag van de vakantie lekker achterover leunen.

Onbegrijpelijke potten verloren, ook ongeveer 12 tot 15x tegen Neymar en Mbappe gekomen, had echt ontzettend moeilijke tegenstanders, maar tegelijkertijd regelmatig onnodig verloren.

Volgende keer de potten weer beter verdelen, dan haal ik 9 van de 10 keer G1.
Pagina: 1 ... 69 ... 158 Laatste