Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:52
Prosac schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:46:
Misschien ligt het ook wel wat aan de huidige tegenstand in Rivals. Ik zit nu divisie 6, maar kom ineens niet zulke hele goede teams tegen, waaronder een bronzen team, maar wel met Maradona en Pogba :?
Of is iedereen zich aan het laten afzakken voor het nieuwe seizoen?
Ik ging tijdelijk van 5 naar 6, maar daar vlogen de Mbappe's om de oren, of ze gratis waren uitgedeeld... :O

Maar door met hoge druk te spelen, kwam ik vrij snel weer terug in 5...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik speel nu met dit team

https://www.futbin.com/21/squad/4734692

Gewoon lekker voor de fun. WL geen tijd voor met een baby in huis, maar af en toe wat Rivals en objectives vind ik leuk om te doen. Speel in div 5.

Mijn grootste irritatie is vooral dat sommigen mensen uitgebreid ieder doelpunt moeten vieren met stomme dansjes en mensen die steeds pauzeren.

Vooral omdat mijn tijd al zo spaarzaam is, wil ik zo veel mogelijk potjes spelen en dit kost zo veel onnodige tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:55
DeeleNL schreef op woensdag 30 december 2020 @ 00:30:
[...]

Ik twijfel nog even lekker verder. Als ik van plan ben om naar Serie A te gaan, kan ik hem wisselen met Chiellini Freeze CDM-CB. Klinkt ook wel interessant.
Ik heb sinds deze week de Freeze Chiellini in mijn team staan (als CDM meestal) en dat is een beest. Heerlijk als muur op het midddenveld. En linksbenig, wat ik handig vind met opbouwend spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-04 00:08
kw_nl schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:50:
[...]

Ik ging tijdelijk van 5 naar 6, maar daar vlogen de Mbappe's om de oren, of ze gratis waren uitgedeeld... :O

Door die hoge druk zijn je spelers toch bijzonder snel moe? Mij lukt het in ieder geval niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kw_nl
Drossie schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:23:
[...]

Door die hoge druk zijn je spelers toch bijzonder snel moe? Mij lukt het in ieder geval niet.
Ik speel met hoge verdediging en druk na balverlies.
In divisie 5 kom ik er goed mee weg, doordat ze telkens onder druk komen als ze de bal krijgen worden de meeste zenuwachtig of geïrriteerd.

Ze worden natuurlijk wel vermoeider dan anders, maar het is meestal voldoende voor 90 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Bossie schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:45:
[...]

Hoe speelt Vidic overigens in 352 ?
Speel het zelf ook en gebruikt zelf eerst Gomez (untradeable) en nu Walker.
Vidic speelt goed. Daarvoor stond Alderweireld daar. Ik kan niet zeggen dat ik veel verschil zie tussen beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:38
Drossie schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:03:
[...]

Vidic speelt goed. Daarvoor stond Alderweireld daar. Ik kan niet zeggen dat ik veel verschil zie tussen beiden.
Thanks, hoewel de vergelijking met Alderweireld waarschijnlijk geen goede indruk geeft :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:27
kw_nl schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:50:
[...]

Zojuist van 6 naar 5 gegaan en het waren gewoon enorm leuke potjes vandaag! Geen rare teams maar origineel, geen enkele keer mbappe, varane of mendy tegen gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Bjorneby schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:07:
Ik speel nu met dit team

https://www.futbin.com/21/squad/4734692

Gewoon lekker voor de fun. WL geen tijd voor met een baby in huis, maar af en toe wat Rivals en objectives vind ik leuk om te doen. Speel in div 5.

Mijn grootste irritatie is vooral dat sommigen mensen uitgebreid ieder doelpunt moeten vieren met stomme dansjes en mensen die steeds pauzeren.

Vooral omdat mijn tijd al zo spaarzaam is, wil ik zo veel mogelijk potjes spelen en dit kost zo veel onnodige tijd.
Ken het! Hier eentje van 3 maand. SB spelen met een slapende baby op de arm is goed te doen 😂 moet zeggen dat ik steeds beter word in het verdedigen van skills moves door alles op legendarisch te spelen. Heb k zeer veel profijt van in Rivals

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drossie
Nachtapotheker schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:15:
[...]

Kijk dat zijn de betere pulls haha. Heb je toevallig mbappe ook gehad? Of wellicht met de leenversie gespeeld. Hoe is hij in verhouding tot Mbappe?
Nooit met Mbappe gespeeld. Kan dus niet vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:48
kw_nl schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:29:
[...]

Ik speel met hoge verdediging en druk na balverlies.
In divisie 5 kom ik er goed mee weg, doordat ze telkens onder druk komen als ze de bal krijgen worden de meeste zenuwachtig of geïrriteerd.

Ze worden natuurlijk wel vermoeider dan anders, maar het is meestal voldoende voor 90 minuten.
Welke diepte speel je met je verdediging en geen last van counters ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:28:
[...]

Ik speel zelf 7 diep en druk bij balverlies tegenstander en ja zo nu en dan word ik eruit gecounterd. Maar met 2 cdm en 2 CV vang k het 9 vd 10 x op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:36:
[...]

Ik speel zelf 7 diep en druk bij balverlies tegenstander en ja zo nu en dan word ik eruit gecounterd. Maar met 2 cdm en 2 CV vang k het 9 vd 10 x op.
Wat is je team en opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:45
Drossie schreef op woensdag 30 december 2020 @ 08:19:
[...]

Prime Eto’o is geweldig! Hij is enorm snel en plaatsballen gaan er quasi altijd in.
Indien ikzelf beter zou zijn, zou hij nog meer uitblinken vermoed ik.
Ik heb hem untradeble uit een beloning van Rivals gehaald.

Dit is mijn team:[Afbeelding]
Als je m in je team hebt, waarom plaats je dan een screenshot van Futbin?
Niet dat ik je niet wil geloven ofzo, maar ik zou dan toch meer met mn FUT app flexen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13:30
Solotov schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:04:
[...]

Niet dat ik je niet wil geloven ofzo, maar ik zou dan toch meer met mn FUT app flexen etc.
jij gelooft hem niet he!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:54
[...]

Hier moet ik het maar mee doen.
Allemaal untradable op Seedorf na :)

https://www.ea.com/fifa/u...Id=fTczPd7WnVC8v:FFA21PS4

Voldoende wissels op de bank die nog een impact kunnen maken (ook untradables)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
Mesque schreef op woensdag 30 december 2020 @ 01:55:
[...]

Zijn er genoeg die in de markt shoppen hoor, wekelijks rewards en een beetje traden en je bent er zo. Ik ga zelf rond TOTY voor Mid Cruyff, maar hou de prijs van prime Eto’o ook in de gaten, lijkt een erg goede speler. Enige jammere is dat ik hem in het echt nooit een leuke/goede speler heb gevonden, vandaar waarschijnlijke Cruyff.
Iets meer detail hoe ik 3M krijg...jij weet hoe het moet hoor ik...kunnen we allemaal ons voordeel uit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 16:26:
[...]

Wat is je team en opstelling?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fwbxnO5kGpNGRCWssXhVLIHfk6U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vgN1fND5vdfLP3XxPO7ulI1L.jpg?f=fotoalbum_large
Uiteraard alles op 10 chem

Spitsen: Stay central en get in behind, voorin blijven
Cam: voorin blijven.
Odegaard: naar voren
Allan: Stay back
Casemiro: drop between defenders
Ra: mee aanvallen en overlappen
La: overlappen

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 30-12-2020 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:41:
[...]

[Afbeelding]
Uiteraard alles op 10 chem

Spitsen: Stay central en get in behind, voorin blijven
Cam: voorin blijven.
Odegaard: naar voren
Allan: Stay back
Casemiro: drop between defenders
Ra: mee aanvallen en overlappen
La: overlappen
Je kan je backs ook op stay back zetten met overlap en dan ingame “aanvallende backs” activeren.

Voordeel is dat bij behouden van je voorsprong je dit weer uit kan zetten of juist bij achterstand kan activeren. De stay back wordt dan ingame overruled door attacking full backs aan te zette.

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drossie
[...]

Ik gebruik de app niet.

Zeer vreemde opmerking trouwens!
Het feit dat je vermoedt dat iemand mogelijks niet eerlijk is over een virtueel kaartje in een voetbalspelletje zegt veel over jou!
Wat heb ik te winnen met daarover niet eerlijk te zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
bvbal79 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:30:
[...]

Iets meer detail hoe ik 3M krijg...jij weet hoe het moet hoor ik...kunnen we allemaal ons voordeel uit halen
Ik denk dat hij hierin zeker wel gelijk heeft hoor. Ik speel geen WL, doe af en toe wat potjes Rivals en handel wel op de app/console. Vaak kijk ik om 19.01 eventjes wat er online gekomen is qua SBC's/objectives want daar kan je soms zo makkelijk winst maken:

- soms zijn er objectives waarin je een speler kan halen via Managerial Masterpiece (max. 77 team). Dat zal dus betekenen dat óf goeie zilveren óf lage zilveren rated veel waard worden, daarnaast worden lage rated gouden kaarten die relatief OP zijn veel waard.

Voorbeelden hiervan waren een Schuurs die 10K was, Wamangituka 10K en nog vele zilveren die zo 8 á 9K waren. Als je hier je ogen openhoudt is het makkelijk binnenharken.

- Natuurlijk de vereisten bekijken bij SBC's/MM want die kan je makkelijk vanuit je club voor minimaal het dubbele verkopen

Ik ben geen goede speler (Rivals div. 2 gemiddeld) en ik steek denk ik per week 2,5 uur in het handelen. Inkopen doe ik tijdens lighting-rounds, SB-rewards of Rival-rewards. Ik koop dan gouden spelers uit top5 leagues voor 400/450 in en veel zilveren voor max. 400.

Dit zal zich altijd uitbetalen, vroeg of laat: ik heb nu bijna 1.8 miljoen klaarstaan en dan ook nog spelers als Sancho RB, Hazard Freeze en de POTM's van Haaland en Lewandowksi. Daarnaast heb ik in een vroeg stadium van FIFA 2 miljoen coins verkocht voor geld.

Handelen valt zo makkelijk te leren, je ziet al snel welke spelers duur zijn of kunnen worden. In de (nabije) toekomst zal er ook wel weer zo'n 3-speler objective komen voor Liga NOS, Superlig etc. Koop dus alvast even wat OP zilveren en lage gouden in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:48:
[...]

Je kan je backs ook op stay back zetten met overlap en dan ingame “aanvallende backs” activeren.

Voordeel is dat bij behouden van je voorsprong je dit weer uit kan zetten of juist bij achterstand kan activeren. De stay back wordt dan ingame overruled door attacking full backs aan te zette.
Thnx voor de tip, wijze woorden;)

Net laatste potje Rivals om rang 2 veilig te stellen. Binnen 2 minuten 1-0 voor, gelijk RQ. Dat snap k nog steeds niet... (Al tikte Messi, gaya en F. Anderson wel heel snel door z'n verdediging heen 😂)

[ Voor 18% gewijzigd door Augy op 30-12-2020 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Markvd1984 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:28:
[...]

Volgens mij 8:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uKMkNlc4DMz4pOXlOKdSq5_Rt9s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JS5KjybEbFZ4pKUtVSqedjGW.jpg?f=fotoalbum_large

Wel regelmatig counters, maar het valt me erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Nieuwe meta-frans kaartje :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RPEOUyb87LKgyg_bJueNYDjrhrs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/67lzMMnTEe4cFKENOCFkEcNg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
duimen voor playerpick Rashford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-04 08:30
Helemaal niks voor mijn elftallen.
Kijk ik verkeerd trouwens? Alleen maar Ben Arfa SBC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
idd, hoewel Cancelo RM een aantal dingen erg makkelijk maakt voor mijn 352 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Workrates zijn alleen een beetje jammer :) voor de rest zeker leuk kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Voor de volgende WL, iemand nog tips mbt upgraden van mijn elftal ?
]https://www.futbin.com/21/squad/4743044

Ik zat zelf aan het volgende te denken:
1. Koeman --> VVD
2. Partey --> Kante

Als ik bijvoorbeeld toch voor Kante kies, dan kan Gomez evt alsnog in de plaats van Koeman.
Koeman speelt overigens prima, de centrale CB is meer voor de opbouw terwijl Adama/Walker diepgaande spelers oppakken.

Andere tips zijn ook prima, heb bijvoorbeeld nog geen alternatief gezien voor Fred (doet overigens simpelweg wat hij moet doen).

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 30-12-2020 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Weer allemaal Franse speciale kaarten. Wat origineel...

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-04 10:56
Markuss schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:45:
[...]

Ik denk dat hij hierin zeker wel gelijk heeft hoor. Ik speel geen WL, doe af en toe wat potjes Rivals en handel wel op de app/console. Vaak kijk ik om 19.01 eventjes wat er online gekomen is qua SBC's/objectives want daar kan je soms zo makkelijk winst maken:

- soms zijn er objectives waarin je een speler kan halen via Managerial Masterpiece (max. 77 team). Dat zal dus betekenen dat óf goeie zilveren óf lage zilveren rated veel waard worden, daarnaast worden lage rated gouden kaarten die relatief OP zijn veel waard.

Voorbeelden hiervan waren een Schuurs die 10K was, Wamangituka 10K en nog vele zilveren die zo 8 á 9K waren. Als je hier je ogen openhoudt is het makkelijk binnenharken.

- Natuurlijk de vereisten bekijken bij SBC's/MM want die kan je makkelijk vanuit je club voor minimaal het dubbele verkopen

Ik ben geen goede speler (Rivals div. 2 gemiddeld) en ik steek denk ik per week 2,5 uur in het handelen. Inkopen doe ik tijdens lighting-rounds, SB-rewards of Rival-rewards. Ik koop dan gouden spelers uit top5 leagues voor 400/450 in en veel zilveren voor max. 400.

Dit zal zich altijd uitbetalen, vroeg of laat: ik heb nu bijna 1.8 miljoen klaarstaan en dan ook nog spelers als Sancho RB, Hazard Freeze en de POTM's van Haaland en Lewandowksi. Daarnaast heb ik in een vroeg stadium van FIFA 2 miljoen coins verkocht voor geld.

Handelen valt zo makkelijk te leren, je ziet al snel welke spelers duur zijn of kunnen worden. In de (nabije) toekomst zal er ook wel weer zo'n 3-speler objective komen voor Liga NOS, Superlig etc. Koop dus alvast even wat OP zilveren en lage gouden in.
Inderdaad, dit dus @bvbal79. Daarnaast alle SBCs doen waar goede packs uit komen en hopen op wat geluk hier en daar. Verder belangrijk om je coins niet te vernaggelen aan nutteloze speler SBCs.

Verder WL/Rivals spelen als je daar tijd/zij voor hebt.. Puur aan wekelijke rewards heb ik deze week al 130k aan coins (80k rivals, 50k WL) + 2 100k packs waar wellicht nog wat leuks uit komt om te verkopen. Daar moet je natuurlijk wel hoog genoeg voor kunnen eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-04 14:14
Wat is jullie verwachting van de prijzen van verschillende Freeze spelers als deze uit packs zijn? Bijvoorbeeld Chiellini en Lautaro Martinez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
DeeleNL schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:34:
Wat is jullie verwachting van de prijzen van verschillende Freeze spelers als deze uit packs zijn? Bijvoorbeeld Chiellini en Lautaro Martinez?
Die gaan stijgen tot er weer betere kaartjes voor hun rol komen tijdens de volgende promo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:09:
Voor de volgende WL, iemand nog tips mbt upgraden van mijn elftal ?
]https://www.futbin.com/21/squad/4743044

Ik zat zelf aan het volgende te denken:
1. Koeman --> VVD
2. Partey --> Kante

Als ik bijvoorbeeld toch voor Kante kies, dan kan Gomez evt alsnog in de plaats van Koeman.
Koeman speelt overigens prima, de centrale CB is meer voor de opbouw terwijl Adama/Walker diepgaande spelers oppakken.

Andere tips zijn ook prima, heb bijvoorbeeld nog geen alternatief gezien voor Fred (doet overigens simpelweg wat hij moet doen).
Kante ga je geen spijt van krijgen :) overigens vond ik partey ook geweldig.

Trent vervangen en Fred voor echte buiten spelers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Bossie schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:49:
[...]

Die gaan stijgen tot er weer betere kaartjes voor hun rol komen tijdens de volgende promo ;)
Ik ga toch voor een Serie A team, ligt voor mij het beste en daar heb ik de meeste fun bij, net als de afgelopen 2 jaar. Als de volgende swaps gereleased zijn ga ik voor Koeman en de 83+ pack. Misschien het beste moment om Chiellini morgen tijdens het openen van de rewards te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:54:
[...]

Kante ga je geen spijt van krijgen :) overigens vond ik partey ook geweldig.

Trent vervangen en Fred voor echte buiten spelers ?
in 352 hebben je LM/RM dezelfde functies als aanvallende backs, daardoor zijn wingbacks vaak de beste keuzes (high/high workrates, pace, kunnen verdedigen, kunnen crossen).

Vandaar dat bijvoorbeeld Cancelo RM interessant is, maar aangezien ik Walker gebruikt helpt me dat niet in mijn chem formatie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-04 19:55
Doe mij maar Linssen als pp dan joh. Heb afgelopen weekend even snel tot zilver 1 gespeeld op de zondag. Had net de middag vrij daarvoor.

Is die icon sbc voor base of middle icon nou goedkoper dan de vorige base icon-sbc? Dat zou cru zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:00:
[...]

in 352 hebben je LM/RM dezelfde functies als aanvallende backs, daardoor zijn wingbacks vaak de beste keuzes (high/high workrates, pace, kunnen verdedigen, kunnen crossen).

Vandaar dat bijvoorbeeld Cancelo RM interessant is, maar aangezien ik Walker gebruikt helpt me dat niet in mijn chem formatie :)
A okey op die manier :) dan zou telles ipv Fred wel een goede optie zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:18:
[...]

A okey op die manier :) dan zou telles ipv Fred wel een goede optie zijn ?
Telles is wel een baasje hoor! Lekker fel! :) (OTW iig) weet dat er in theorie geen verschil zit tussen z'n gouden en de OTW maar hij voel echt enorm anders, vast psychisch door de kleurtjes 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Augy schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:33:
[...]

Telles is wel een baasje hoor! Lekker fel! :) (OTW iig) weet dat er in theorie geen verschil zit tussen z'n gouden en de OTW maar hij voel echt enorm anders, vast psychisch door de kleurtjes 😂
Fredje is goed voor nu, anders heb ik dadelijk 2xRB en 2xLB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:33:
[...]

Vond ook wel een fijne back , hij had soms wel eens dat hij helemaal verkeerd met ze tegenstander meeliep. Maar voor de rest zeer stabiel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
peeweeherman schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:39:
(...)

Straks mijn showdown Acuna eens even de sporen geven, ben benieuwd.
Heb een paar potjes met de 86 gespeeld, dat speelde al lekker!
Acuna past in het rijtje Jerommeke, potige smurf en Asterix en Obelix. Wat een kracht, behendigheid en snelheid.

In mijn 3142 formatie staat hij als lm vaak tegenover een snelle maar slappe fullback, die dan op zijn donder krijgt alsof het een Romein is. Echt genieten. Ik wil hem nog als lcm in een 532 uitproberen. Hoe speelt hij bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Traeces schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:14:
[...]

Zou persoonlijk mane houden , ik vind Messi echt zo bizar lui ingame.

Edit : hoe heb je hem trouwens staan ? Ik heb hem de opdracht naar binnen komen geven en toen scoorde hij bij mij meer dan genoeg.
Waar zie jij de opdracht kom naar binnen?
Ik zie die niet bij de instructies van een 4-2-2-2

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mars18 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:52:
[...]

cut-inside is alleen voor een winger niet voor CAM's. Je kan eventuel free-roam proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:45
Drossie schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:17:
[...]

Ik gebruik de app niet.

Zeer vreemde opmerking trouwens!
Het feit dat je vermoedt dat iemand mogelijks niet eerlijk is over een virtueel kaartje in een voetbalspelletje zegt veel over jou!
Wat heb ik te winnen met daarover niet eerlijk te zijn?
Dan heb je mijn opmerking niet goed gelezen maar goed.
In het verleden waren er zekere personen (zal geen namen noemen, maar de oude garde hier weet wie ik bedoel), die claimden allerlei spelers, en teams te hebben en postte dan futbin links. Vervolgens zie je dan in je friendlist dat diegene aan krap 200k transfer profit zit en dus mensen hier op het verkeerde spoor zet.

Je wint er niks mee door niet eerlijk te zijn, dat klopt. Maar je zal verbazen hoeveel trolls er op dit forum actief zijn in allerlei topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:52:
[...]

A dat is een cam , denk dat die optie alleen is met lm, lv, lva spelers.

• Prosac
Echt een zieke laatste seconde 4-3 tegen gekregen. Tijd voorbij, corner. Hij kopt vol op goal, verdediger houdt op de lijn tegen, struikelt over de keeper en tikt de bal voor een vrijstaande tegenstander die schiet tegen mijn net omhoog gesprongen keeper aan, maar die tikt hem vervolgens tegen de nog liggende verdediger aan. Own goal. _O-

• Vestendrie
  • Laatst online: 26-04 19:55
Izzo als pp, gomes uit de rewards die ik al had dus 30k winst. Rivals coins, voor 20 potjes spelen toch weer ongeveer 100k aan waarde in coins. Prima zo. Dalglish, nog 4x zulke weekenden en jij komt erbij jongen!

• Capsaicin
  • Niet online
Red pick Carrasco en een Franse keeper, niet verkeerd.

Bij Rivals kies ik voor het geld. 75k is een serieus bedrag.

• Bossie
Al Soma en Carrasco uit PP waarbij Carrasco zeker als supersub gebruikt gaat worden.

Zoals vaker gezegd, de game wil dat ik PL speel wat vandaag ook weer werd bevestigd met mijn rivals rewards (Robertson, Wijnaldum, Walker, Mahrez, Digne, Zaha en Jesus).

Prima toch :)

edit: ook nog een draft token :+

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 31-12-2020 09:26 ]

• Mesque
Capsaicin schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:15:
Red pick Carrasco en een Franse keeper, niet verkeerd.

Bij Rivals kies ik voor het geld. 75k is een serieus bedrag.
Ik blijf het altijd wel een lastige afweging vinden. Ga waarschijnlijk voor de coins, maar ik kan kiezen tussen 80k coins en 2x 125k packs en 2x mega pcks untradable. Ik vraag me dan altijd af, als ik voor 40k een untradable ultimate pack + een mega pack zou kunnen kopen voor 40k, zou ik dat dan doen? Antwoord is dan waarschijnlijk ja, wat zou betekenen dat ik dat nu ook moet doen..

Red picks overigens Denayer en Cancelo. Kan slechter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Mesque schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:20:
[...]

Ik blijf het altijd wel een lastige afweging vinden. Ga waarschijnlijk voor de coins, maar ik kan kiezen tussen 80k coins en 2x 125k packs en 2x mega pcks untradable. Ik vraag me dan altijd af, als ik voor 40k een untradable ultimate pack + een mega pack zou kunnen kopen voor 40k, zou ik dat dan doen? Antwoord is dan waarschijnlijk ja, wat zou betekenen dat ik dat nu ook moet doen..

Red picks overigens Denayer en Cancelo. Kan slechter.
en toch zou ik dat in deze fase van de game niet meer doen. Pack je iets leuk moet hij in je team passen. Of je stopt hem weer in een sbc.. Dus je krijgt er nooit coins voor.

We krijgen van EA al genoeg untradeable packs uit sbc's. Dus volgens mij hebben de meesten genoeg untradeable spelers in de club?
Zelf weten natuurlijk.

Ik kies coins bij rivals zelf. Spelers zijn haast niks meer waard. Ja of je moet die ene gekke dure speler packen. Ik krijg volgens mij70 of 80k coin rewards. De kans dat ik zoveel uit die packs haal is klein.

• Bossie
fifanoob schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:46:
[...]
Ik kies coins bij rivals zelf. Spelers zijn haast niks meer waard. Ja of je moet die ene gekke dure speler packen. Ik krijg volgens mij70 of 80k coin rewards. De kans dat ik zoveel uit die packs haal is klein.
Eens, hoewel ik deze week untradables heb gekozen aangezien ik Cancelo wilde en het een gokje waard vond :)

50-80K is gewoon veel, ik heb nog geen andere Fifa meegemaakt waar je in deze phase om de week KDB/Pogba kan halen simpelweg uit coin rewards.

• fifanoob
Bossie schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:51:
[...]

Eens, hoewel ik deze week untradables heb gekozen aangezien ik Cancelo wilde en het een gokje waard vond :)

50-80K is gewoon veel, ik heb nog geen andere Fifa meegemaakt waar je in deze phase om de week KDB/Pogba kan halen simpelweg uit coin rewards.
Precies dat, de kans om messi te packen is klein. Maar de kans dat je hem na 2 week kan kopen door coins als rewards te kiezen ben je er al bijna.

Ik bewaar overigens mijn packs voor TOTY.

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
[...]

en toch zou ik dat in deze fase van de game niet meer doen. Pack je iets leuk moet hij in je team passen. Of je stopt hem weer in een sbc.. Dus je krijgt er nooit coins voor.

We krijgen van EA al genoeg untradeable packs uit sbc's. Dus volgens mij hebben de meesten genoeg untradeable spelers in de club?
Zelf weten natuurlijk.

of je packed carasco if gewoon uit je packs :)

• Mesque
[...]

Zelf weten natuurlijk.

Die waarde haal je er wel uit denk ik eerlijk gezegd. Tijdens TOTY ga ik vast wel weer wat upgrade SBCs doen, rare golds gaan dan voor minimaal 1000/stuk. Als ik het daar tegen afzet (oké is wat opportunistisch), zit er al voor minimaal 50k aan waarde in de packs. Ik verwacht inderdaad niet dat er altijd spelers uit komen die ik kan gebruiken, maar fodder is altijd welkom en heeft ook een waarde. Uit de packs komen altijd wel een aantal 83+ spelers uit.

Rationaal is coins wellicht het best, maar packs openen blijft wel gewoon leuk :+

• fifanoob
cubert20 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:54:
[...]

of je packed carasco if gewoon uit je packs :)
En dan heb je die untradeable en dus moet je of je team aanpassen. Of je kan hem op de bank zetten.
Bovendien gaat straks alles zakken ivm toty kaartjes. Untradeable spelers is leuk voor een paar week maar daarna zijn er alweer nieuwere kaartjes of je moet echt een icon ofzo packen. Maar ja als je daar op gaat gokken.

• fifanoob
Mesque schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:55:
[...]

Die waarde haal je er wel uit denk ik eerlijk gezegd. Tijdens TOTY ga ik vast wel weer wat upgrade SBCs doen, rare golds gaan dan voor minimaal 1000/stuk. Als ik het daar tegen afzet (oké is wat opportunistisch), zit er al voor minimaal 50k aan waarde in de packs. Ik verwacht inderdaad niet dat er altijd spelers uit komen die ik kan gebruiken, maar fodder is altijd welkom en heeft ook een waarde. Uit de packs komen altijd wel een aantal 83+ spelers uit.

Rationaal is coins wellicht het best, maar packs openen blijft wel gewoon leuk :+
Ik zou dan alsnog eerder die coins kiezen en die coins gebruiken om nu goedkoop fodder in te slaan bv rare golds en ze dan tegen die tijd te verkopen. Denk dat je winst dan hoger uitkomt dan nu.

• cubert20
fifanoob schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:09:
[...]

En dan heb je die untradeable en dus moet je of je team aanpassen. Of je kan hem op de bank zetten.
Bovendien gaat straks alles zakken ivm toty kaartjes. Untradeable spelers is leuk voor een paar week maar daarna zijn er alweer nieuwere kaartjes of je moet echt een icon ofzo packen. Maar ja als je daar op gaat gokken.
voor tradeable packs gegaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Snap ik, zolang hij fifanoob heet negeer ik zijn advies ook, tssk _/-\o_

• fifanoob
en wat heb je gepackt? ;) carasco?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
fifanoob schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:30:
[...]

en wat heb je gepackt? ;) carasco?
8)

• _Uploader_
  • Laatst online: 11:23
Vraagje voor de 352 gebruikers omdat ik deze formatie eens uit wil proberen. Ik twijfel om Theo Hernandes 86 en Gosens te kopen met CR7 met Mane in de spits of een combi van Davies RTTF en Alaba RTTF met Aouar in de spits met Depay.

Mijn huidig team na wat spelers verkoscht te hebben is dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AaYmQdRMjaS2RkSUk1klJ02crls=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TK7pQoss4C9Lf7kXpjjx0dvy.jpg?f=fotoalbum_large

Het volgende team is een optie en mijn budget is nu 1,5 mil. wat ik kan oprekken door Varane en Mane te verkopen. Is dit een goede 352 opstelling of hebben jullie andere ideeen?

https://www.futbin.com/21/squad/3887336

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
_Uploader_ schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:33:
Vraagje voor de 352 gebruikers omdat ik deze formatie eens uit wil proberen. Ik twijfel om Theo Hernandes 86 en Gosens te kopen met CR7 met Mane in de spits of een combi van Davies RTTF en Alaba RTTF met Aouar in de spits met Depay.

Mijn huidig team na wat spelers verkoscht te hebben is dit:

[Afbeelding]

Het volgende team is een optie en mijn budget is nu 1,5 mil. wat ik kan oprekken door Varane en Mane te verkopen. Is dit een goede 352 opstelling of hebben jullie andere ideeen?

https://www.futbin.com/21/squad/3887336
TLDR; check zelf even de player arche-types in onderstaande reddit:
https://www.reddit.com/r/..._1_player_remastered_for/

• _Uploader_
Bossie schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:37:
[...]

TLDR; check zelf even de player arche-types in onderstaande reddit:
https://www.reddit.com/r/..._1_player_remastered_for/
Dank je, op een of andere manier had ik die gemist.
https://www.futbin.com/21/squad/3887697 lijkt mij dan een betere optie. Wel Laimer voor de rm positie met m/h workrates, maar ik kan zo even geen betere optie vinden. Hoe lijkt dit?

• cubert20
_Uploader_ schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:22:
[...]

Dank je, op een of andere manier had ik die gemist.
https://www.futbin.com/21/squad/3887697 lijkt mij dan een betere optie. Wel Laimer voor de rm positie met m/h workrates, maar ik kan zo even geen betere optie vinden. Hoe lijkt dit?
vond gold laimer ook best een aardige cdm.

• _Uploader_
cubert20 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:30:
[...]

vond gold laimer ook best een aardige cdm.
Ja dat maakt mijn puzzel er niet gemakkelijker op :+
Freeze Marquinhos en Firminho heb ik ook en RTTF Alaba zouden daar ook kunnen spelen. Die posities zijn goed bezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
_Uploader_ schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:38:
[...]

Ja dat maakt mijn puzzel er niet gemakkelijker op :+
Freeze Marquinhos en Firminho heb ik ook en RTTF Alaba zouden daar ook kunnen spelen. Die posities zijn goed bezet.
Zou moeilijk is deze toch niet, wijnaldum/firmino CDM’s, wingbacks op lm/rm, Neymar CAM, Mane als de get-in-behind spits en dan dan Alaba LCB, Marquinhos CCB en Klosterman RCB.

• _Uploader_
Bossie schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:42:
[...]

Zou moeilijk is deze toch niet, wijnaldum/firmino CDM’s, wingbacks op lm/rm, Neymar CAM, Mane als de get-in-behind spits en dan dan Alaba LCB, Marquinhos CCB en Klosterman RCB.
Ik doelde eerder over de suggestie van @cubert20 op de cdm posities en twijfelde nog over laimer op rm. Maar verder had ik precies zo in gedachten als jij aangaf. Ik zal het eens gan proberen!

• Prosac
[...]

Ik heb 1100 spelers bij mijn club zag ik net in de app. 8)7
Nou heb ik diverse teams (Serie A en Bundesliga) en spelers voor de te verwachten challenges (Management, Silver etc), maar dan is 1100+ nog wel veel. :+
Voornamelijk low value, had meer 81+ sbc's moeten doen. Ik kies bij rival nu altijd voor tradeable packs, vind het openen en hopen op iets moois toch leuker dan extra muntjes.
Leverder wederom niks op, maar goed. :P

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-04 18:28
Iemand ervaring met de standaard / mid sbc? Zoja, was het de moeite waard?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-04 19:25
Hier baby Maradona . Wel W dus

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ik heb net allemaal 77 rated teams samengesteld op basis van de populaire nationaliteiten, denk dat dit wel het thema wordt met de swaps.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:45
Ik hoop dat er net als met de eerste icon swaps geen rating limiet aan zit.
Daarbij zal het wel weer Golden Goal worden, dan moet het wel goed te doen zijn.

• Augy
Waar gisteren mijn team (lees ik) als de brandweer ging is het vandaag zoeken en harken om winst binnen te halen 😂 ben zelf vast minder in de focus.

Had 20 totw spelers (80/81/82 rated) gehaald voor discard prijs en te koop gezet voor 15k buy now. Die beginnen nu langzaam weg te lopen! Fijn maar heb nooit zoveel geduld. Heb mezelf voorgenomen nu gewoon te wachten tot ze verkopen.

Ervan uit gaande dat vanaaf de MM er weer zijn de 30k winst geïnvesteerd in wat spelers uit de 4 grootste leagues voor discard

[ Voor 27% gewijzigd door Augy op 31-12-2020 14:34 ]

• 038Zwolle
  • Laatst online: 27-04 21:25
4222 liep als een trein. Vandaag , voor geen meter ..5 verloren..
Terug geswitched naar 4231 en 3 gewonnen en het liep weer (had niet het idee dat de tegenstanders veel minder waren) ik hoop wel dat ea wat doet aan het vroeg druk zetten. De AI loopt ne spelers van de voeten en elke kluts bal is voor de tegenstander.

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-04 18:28
Nou, baby Seedorf geworden. Best geinig, had slechter gekund.

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-04 15:54
Zou ook graag een baby Seedorf hebben gehad uit de Base Icon Pack van Icon Swaps, past perfect in mijn huidige team. Heb hem gisteren gekocht voor zo'n 700K, was het laatste puzzelstukje om mijn team compleet te maken. Had letterlijk 100 coins over na die aanschaf. :+

Mijn club wat verder opgeschoond en met de Rival en WL Rewards vandaag zit ik weer op bijna 200K coins. Altijd wel handig om wat in reserve te hebben als er een betaalbare SBC uitkomt. Ben Arfa is het net niet, hij zou op zich in mijn team passen, maar heb al Freeze Gnabry en echt een verbetering is het niet.

Uit de playerpicks Carrasco en Izzo. Carrasco ga ik eens uitproberen als supersub. Aangezien ik voorlopig geen upgrades meer nodig heb, ga ik de packs opsparen tot de TOTY release.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 11:19
Leoleo schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:40:
[...]

Nou, baby Seedorf geworden. Best geinig, had slechter gekund.
Het jeukt wel om hem te doen :p 2x base icon gedaan en dat was janken met rui Costa en larsson haha
Kan de duurste squads met untreadable doen, ene kant is wel weer leukste om te openen blijven hopen haha, wellicht brengt oud jaars dag keer geluk hiermee:p

Edit: gedaan krijg mid icon rijkaard CB. Mag niet klagen dan. Dan hoef ik Koeman dus niet meer perse te pakken met icon swaps.
Kan ik nu ook de 83 rated, 85 rated en de base en mid icon pack pakken voor de swaps :) geluk beproeven met toty dan :p

[ Voor 24% gewijzigd door FidoDido op 31-12-2020 16:47 ]

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Dit is mijn team in game al een tijdje (alleen Firminho laatst toegevoegd)...en nee geen cent extra in gestopt
https://www.futbin.com/21/squad/4770756
Alleen de backs staan niet op 10 gem.
Neymar als spits is echt geweldig, beter dan Mbappe.
Wil achterin eigenlijk wat veranderen, dacht straks Koeman erbij, maar ja voor wie? en wie er naast zetten.
Andere speler ipv Mbappe zou ook kunnen, eigenlijk zonde om hem als rechtsbuiten te misbruiken..
Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
jerommeke96 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 17:40:
Dit is mijn team in game al een tijdje (alleen Firminho laatst toegevoegd)...en nee geen cent extra in gestopt
Wil achterin eigenlijk wat veranderen, dacht straks Koeman erbij, maar ja voor wie? en wie er naast zetten.
Andere speler ipv Mbappe zou ook kunnen, eigenlijk zonde om hem als rechtsbuiten te misbruiken..
Iemand tips?
Freeze Casemiro en Mane?

• jerommeke96
Ja freeze Casemiro lijkt mij ook lekker, alleen staat steeds niet op de markt...douglas costa staat er speciaal in om Ronaldo op 10 gem te hebben, zat nog te denken aan Figo maar geen idee of dat wat is.

• _Uploader_
Casemiro is wel te snipen, maar dan moet je soms even geluk mee hebben. Ik had hem eerder binnen 5 minuten gekocht. Sorry, ik dacht Mane op rechts. Is een erg goede spits die in mijn ogen niet gek veel onder doet voor Mbappe en super goedkoop is. Wat is je beginopstelling?

• jerommeke96
_Uploader_ schreef op donderdag 31 december 2020 @ 19:17:
Casemiro is wel te snipen, maar dan moet je soms even geluk mee hebben. Ik had hem eerder binnen 5 minuten gekocht. Sorry, ik dacht Mane op rechts. Is een erg goede spits die in mijn ogen niet gek veel onder doet voor Mbappe en super goedkoop is. Wat is je beginopstelling?
https://www.futbin.com/21/squad/4774275
Dit is mn begin opstelling.
Snipen Casemiro gelukt :+

[ Voor 6% gewijzigd door jerommeke96 op 31-12-2020 20:45 ]

• _Uploader_
Ah kijk aan. https://www.futbin.com/21/squad/4774961 zou bv kunnen, maar zelf heb ik geen ervaring net Ben Arfa. En het ligt er natuurlijk aan welke opstelling je wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 13:13
jerommeke96 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 17:40:
Iemand tips?
Rulebreaker Costa zou perfect passen.
Wel prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 13:13
joenes30 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 01:58:
[...]
Rulebreaker Costa zou perfect passen.
Wel prijzig.
Laat maar, die linkt niet met Ronaldo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Nou in 2021 zou het voor EA toch mogelijk moeten zijn om Mario Götze en Cavani toe te voegen aan de game. Kan niet wachten op een special-card van Götze voor een leuk Eredivisie elftal met van Bergen, Gravenberch, Baumgartl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hebben jullie ook vaak dat je tegen een team speelt 83 max met simpele gouden spelers dat je keeper alles doorlaat en tegenstander alles meekrijgt blok rebound

Net of de cpu wil dat minder team wint echt heel vaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Beste wensen, mooie mensen!

In de aanloop naar TOTY dalen de prijzen. Vorig jaar stegen sommige prijzen na TOTY hard terug, omdat met name de TOTY-spitsen onhaalbaar bleken en mensen toch een alternatief nodig hadden. (Zo was TOTY-Ronaldo bij de release 6.6 miljoen, in latere maanden steeg dit naar 9,3 miljoen coins.)

Kenny Dalglish was op 6 januari (TOTY-release dag) 1,4M waard. Een week later was hij ongeveer 3 ton duurder: https://www.futbin.com/20/player/13215/kenny-dalglish

Dit zelfde geldt voor andere gewilde spitsen. Spelers met een andere positie stegen minder hard, lijkt het.

De exacte TOTY release datum is nog onbekend, er gaan geruchten dat dit komende week of de week daarop wordt. Het beste moment om te investeren in een goede spits zou dan a.s. maandag of de maandag daarop zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Vanavond weer een nieuw seizoen en dus weer nieuwe Storyline spelers, hopelijk zit er wat tussen. Op Twitter gaan wel wat predictions rond, zou deze beide wel mooi vinden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5KdphZ6FQlmQRtz-qsj_4c7uZpY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pSE4s2qt5krlufwgWHUE9iVR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mibSmzov_UdBm8Vgg0eJXNXt-uo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b5Exo378Ey7eKgcCCm8olSoK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ben benieuwd naar de headliners

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ACwxe-9L9N1-0zGFG6skC6m_j0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vCP4OJr5rLOvkCTLQc5cNRVp.jpg?f=fotoalbum_large

Robben is niet bijster duur, maar ik sla hem over. Lastig te linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Koeman 91 en de 25x83+ pack kan ik op mijn buik schrijven. 1 van de laatste 10 tokens is te behalen door 18 WL wins te halen. En heb mezelf voorgenomen geen WL te spelen :') 14 wins is voor mij al een uitdaging (gezien de laatste 2 FIFA’s) en dat schiet een beetje mijn doel voorbij.

Misschien de Base Icon Pack en de 83+ En 85+ pack dan maar, voor samen 16 tokens. Zou dat een goede optie zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Capsaicin schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 19:14:
[Afbeelding]

Ook maar 2 star wf en slechte workrates , was blij toen ik de kaart zag. Maar achteraf sla ik hem ook over.
DeeleNL schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 19:16:
Koeman 91 en de 25x83+ pack kan ik op mijn buik schrijven. 1 van de laatste 10 tokens is te behalen door 18 WL wins te halen. En heb mezelf voorgenomen geen WL te spelen :') 14 wins is voor mij al een uitdaging (gezien de laatste 2 FIFA’s) en dat schiet een beetje mijn doel voorbij.

Misschien de Base Icon Pack en de 83+ En 85+ pack dan maar, voor samen 16 tokens. Zou dat een goede optie zijn?
Gewoon 2x zilver 1 halen en dan stoppen ? Dat is toch niet zo’n ramp om te halen.

[ Voor 36% gewijzigd door Traeces op 01-01-2021 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Capsaicin schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 19:14:
Dumfries RB op rechtsback en je hebt al een prima link.

@DeeleNL Je kan toch ook proberen om in ieder weekend 5 wins te halen? Je hoeft toch niet in één klap die 18 wins binnen te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Markuss schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 19:19:
[...]

Dumfries RB op rechtsback en je hebt al een prima link.

@DeeleNL Je kan toch ook proberen om in ieder weekend 5 wins te halen? Je hoeft toch niet in één klap die 18 wins binnen te halen?
Traeces schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 19:17:
[...]

Ook maar 2 star wf en slechte workrates , was blij toen ik de kaart zag. Maar achteraf sla ik hem ook over.

[...]

Gewoon 2x zilver 1 halen en dan stoppen ? Dat is toch niet zo’n ramp om te halen.
Ja daar zit wat in. Mijn eerste reactie is vaak; dat ga ik niet doen. Maar wellicht speelt WL op dat moment wel ‘makkelijker’ omdat ik mezelf dit jaar niet aan de WL wilde gaan wagen en dus minder hoge verwachting heb. Ik denk er nog even over. Eerst mijn team hier en daar wat upgraden de komende tijd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Ze hebben toch een manier gevonden om golden goals te omzeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik mis 1 van mijn icon-tokens. Zal wel in een sbc zijn beland. Balen zeg. Oei oei oei.
Pagina: 1 ... 68 ... 158 Laatste