Mane! Zonder twijfel. Salah is deze FIFA zeer beperkt wat mij betreft. Dribbel is top, afmaken drama. Son op 7 geen probleemdaltona schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:12:
Dag allemaal graag vraag ik jullie mening over het volgende:
Ik heb op LM Son en op RM Lucas Moura, Ik heb eindelijk genoeg coins gespaard voor een upgrade.
Nu zit ik te twijfelen tussen Mane en Salah. Salah heeft weak foot 3 star, en Mane 4 star.
Nu zit ik te denken om Mane te kopen voor LM en dan Son naar RM te verplaatsen, maar dan word zijn
chem 7. is dat een ramp? heeft dat veel invloed op zijn spel? Of hebben mensen ervaring met Salah en vinden dat hij het prima doet met weakfoot 3 star?
Ik ben nog echt een leek op dat gebied dus advies stel ik zeer op prijs. Mijn dank is groot
Mane is overigens ook een monster als STAugy schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 13:09:
[...]
Mane! Zonder twijfel. Salah is deze FIFA zeer beperkt wat mij betreft. Dribbel is top, afmaken drama. Son op 7 geen probleem
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bedankt allemaal, dan word het Mane en Son op rechts.
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Toevallig deed ik er gisteren een stuk of 15 en uit de 1e kwam RonaldoNachtapotheker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:11:
[...]
Ja je hoopt natuurlijk op een Mbappe of Ronaldo hahaha dan valt het al snel tegen
Eens, kreeg zijn rode als player pick, maar die gaat voorlopig de basis niet meer uit.Bossie schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 13:20:
[...]
Mane is overigens ook een monster als ST, hij is te goed om niet in de as te gebruiken.
Geinspireerd door hierboven ook stuk of 20 player picks gedaan. Helaas geen topper, maar wel redelijk goede sbc fodder
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Iemand ervaring met Pele 95 en/of Cruyff 91? Wil 1 van de 2 halen tijdens toty.
Wil diegene gebruiken als spits in een 2-spitsen systeem maar ik twijfel heel erg. Pele veel betere stats maar Cruyff heeft wel 5 star weak foot.
Wil diegene gebruiken als spits in een 2-spitsen systeem maar ik twijfel heel erg. Pele veel betere stats maar Cruyff heeft wel 5 star weak foot.
Je kan bij de speler op compare klikken. Vervolgens kan je zijn chem verlagen naar 7. In jouw geval krijg je dus dit:daltona schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:27:
[...]
thanks, naar wat moet ik precies kijken bij futbin? kan je daar zien of er stats zakken als je een speler op een andere positie doet?
https://www.futbin.com/21...hem=null,7&schem=null,100
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Thanks, dat wist ik niet. Weer wat geleerdkw_nl schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:11:
[...]
Je kan bij de speler op compare klikken. Vervolgens kan je zijn chem verlagen naar 7. In jouw geval krijg je dus dit:
https://www.futbin.com/21...hem=null,7&schem=null,100
Heeft iedereen een Mbappe gehad ofzo? Kom deze engnek in bijna elk rivals potje tegen
Net de ultime vernedering gehad in div. 4. 1-0 achter Mbappe, uitgebreide dans uiteraard. Ik maak 1-1, L1+R1. 2-1 achter, zelfde verhaal. 2 goals afgekeurd door buitenspel. Penalty tegenstander 3-1 benut door Courtois, en weer een volledig dansje. Zo sta je op randje promotie naar div 3, zo sta je weer op 1200 skill rating.
Ben ik dan echt zo slecht

Omdat ik er mentaal helemaal klaar voor ben om Mbappe, Ronaldo of Neymar te packen heb ik nog maar eens geïnvesteerd in de 80+ player pick sbc.
Ik kon met 60K 17 keer de SBC voltooien. Ik kocht steeds dezelfde spelers voor laagste bid en zette steeds alles door naar m'n transferlijst. Dan de sbc doen. spelers weer van de transferlijst halen, volgende sbc en dan weer spelers van mn transferlijst halen tot ze allemaal op waren.
Ik heb ook even bijgehouden met de actuele prijzen op futbin wat mijn investering mij heeft opgebracht. Natuurlijk kun je deze spelers niet verkopen maar ze gaan gewoon in de volgende SBC.
89 Aguero 48.500
86 Vardy 27.750
85 Moreno IF 31.000
84 Saul 9.500
83 Romagnoli 3.600
83 Acuna 2.000
82 Arnautovich 800
82 James Rodriguez 900
82 Paulista 1.100
82 Carrasco 1.300
82 Kramaric 950
82 Hernandez 1.500
82 Lo Celso 950
81 Shaqiri 950
81 Richarlison 2.000
80 Alexis Sanches 1.100
80 Coquelin 1.100
Totaal: 132.000, dat is dus ruim het dubbele van wat ik er aan heb uitgegeven dus ja, het is het wel waard geweest maar het was best een hoop werk en ik heb helaas niet echt een onwijze topkaart gepackt. Alles zal weer van pas gaan komen n de volgende SBC's
Ik kon met 60K 17 keer de SBC voltooien. Ik kocht steeds dezelfde spelers voor laagste bid en zette steeds alles door naar m'n transferlijst. Dan de sbc doen. spelers weer van de transferlijst halen, volgende sbc en dan weer spelers van mn transferlijst halen tot ze allemaal op waren.
Ik heb ook even bijgehouden met de actuele prijzen op futbin wat mijn investering mij heeft opgebracht. Natuurlijk kun je deze spelers niet verkopen maar ze gaan gewoon in de volgende SBC.
89 Aguero 48.500
86 Vardy 27.750
85 Moreno IF 31.000
84 Saul 9.500
83 Romagnoli 3.600
83 Acuna 2.000
82 Arnautovich 800
82 James Rodriguez 900
82 Paulista 1.100
82 Carrasco 1.300
82 Kramaric 950
82 Hernandez 1.500
82 Lo Celso 950
81 Shaqiri 950
81 Richarlison 2.000
80 Alexis Sanches 1.100
80 Coquelin 1.100
Totaal: 132.000, dat is dus ruim het dubbele van wat ik er aan heb uitgegeven dus ja, het is het wel waard geweest maar het was best een hoop werk en ik heb helaas niet echt een onwijze topkaart gepackt. Alles zal weer van pas gaan komen n de volgende SBC's
:fill(white):strip_exif()/f/image/4oeValO5Angda7ShwTpNhQau.png?f=user_large)
Nee, je bent niet zo slecht, dat is Fifa. Ook ik haat Mbappe in het spel. Zeker toen hij gisteren in een gelijkwaardige pot de 3-2 maakte in de 93e minuut, terwijl er maar 2 minuten extra speeltijd was.DeeleNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:27:
Heeft iedereen een Mbappe gehad ofzo? Kom deze engnek in bijna elk rivals potje tegenNet de ultime vernedering gehad in div. 4. 1-0 achter Mbappe, uitgebreide dans uiteraard. Ik maak 1-1, L1+R1. 2-1 achter, zelfde verhaal. 2 goals afgekeurd door buitenspel. Penalty tegenstander 3-1 benut door Courtois, en weer een volledig dansje. Zo sta je op randje promotie naar div 3, zo sta je weer op 1200 skill rating.
Mane is inderdaad een beest, was mijn eerste (en laatstedaltona schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 13:31:
Bedankt allemaal, dan word het Mane en Son op rechts.
Ik denk dat ik vandaag ook wat 81+ en 80+ packs ga doen, laatste kans voor een mooie RTTF kaart. Heb met name veel untradable gold rares over, dan lijkt het logischer om de 81+ te doen. Mijn pulls zijn echter een stuk slechter tot dusver uit de 81+, daar heb ik zelden hoger dan 81.
bedankt voor de tipmar101 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:41:
[...]
Mane is inderdaad een beest, was mijn eerste (en laatste) speler van hoge waarde die ik in Fifa 21 heb gepacked. Als ik jou was zou ik Mane op rechts zetten en Son op links. De base stats van Mane zijn hoger, sommige al bijna max 99 dus als je hem op 7 chem speelt heb je er minder last van. Bij Son worden een aantal cruciale stats geboost met een chemstyle kaart waarvan het effect minder is als je hem op 7 chem speelt.
Ik denk dat ik vandaag ook wat 81+ en 80+ packs ga doen, laatste kans voor een mooie RTTF kaart. Heb met name veel untradable gold rares over, dan lijkt het logischer om de 81+ te doen. Mijn pulls zijn echter een stuk slechter tot dusver uit de 81+, daar heb ik zelden hoger dan 81.
Ik zie nu als ik mane rechts doe is zijn chem 6.
dus het is of:
LM mane 7 en RM Son 7, of LM Son 8 eb RM Mane 6
[ Voor 5% gewijzigd door daltona op 29-12-2020 14:45 ]
Nu een keer of 20 gedaan, wel een paar goede spelers (Icardi 87, Dybala, Busquets, Modric), maar helaas geen speler waar ik iets aan heb.
Elke keer het zelfde team in de webapp gemaakt voor iets van 8k.. In de webapp gaat het invullen wel een stuk sneller dan op de telefoon of de console.
Ga er nu mee stoppen, of zal ik toch nog.........
Elke keer het zelfde team in de webapp gemaakt voor iets van 8k.. In de webapp gaat het invullen wel een stuk sneller dan op de telefoon of de console.
Ga er nu mee stoppen, of zal ik toch nog.........
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik ging er even vanuit dat je een volledig BPL team had. Heb je een link naar je team? Misschien dat er nog suggesties zijn om de chem hoger te krijgen. Heb je trouwens al 10 wedstrijden met Mane gespeeld? Zo niet, dan krijgt hij nog een +1 aan loyalty bonus. En heb je een BPL manager? Die verhoogt ook de chem van je BPL spelers met +1.daltona schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:42:
[...]
bedankt voor de tip
Ik zie nu als ik mane rechts doe is zijn chem 6.
dus het is of:
LM mane 7 en RM Son 7, of LM Son 8 eb RM Mane 6
aah nee heb hem pas net gehaald en nog niet mee gespeeld. Heb geen link maar ik speel alles met prem league behalve LA Mendy en CV Varane, dus LA heeft een rode link met LM. Maar als er na 10 potjes +1 komt dan staat hij dus op 7 en dan zou het prima zijn toch?mar101 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:52:
[...]
Ik ging er even vanuit dat je een volledig BPL team had. Heb je een link naar je team? Misschien dat er nog suggesties zijn om de chem hoger te krijgen. Heb je trouwens al 10 wedstrijden met Mane gespeeld? Zo niet, dan krijgt hij nog een +1 aan loyalty bonus. En heb je een BPL manager? Die verhoogt ook de chem van je BPL spelers met +1.
Ik hoor Jochem Myjer in m'n hoofd.... "nou ....nog 1tje dan..nog 1tje dan....nog 1tje dan....."
ik heb nog even geschraapt en gekeken wat ik nog heb aan gouden spelers in de chinese, Portugese en italianse leagues die ik niet gebruik voor m'n icon swaps en managerial masterpiece elftallen en kon daardoor nog 4x de SBC doen. Over 3 uur vervallen de 80+ playerpick, 81+double upgrade en 81-81 upgrade SBC dus geen tijd te verliezen...
wederom geen absurt grote speler maar ik ben blij met Virgil:
ik heb nog even geschraapt en gekeken wat ik nog heb aan gouden spelers in de chinese, Portugese en italianse leagues die ik niet gebruik voor m'n icon swaps en managerial masterpiece elftallen en kon daardoor nog 4x de SBC doen. Over 3 uur vervallen de 80+ playerpick, 81+double upgrade en 81-81 upgrade SBC dus geen tijd te verliezen...
wederom geen absurt grote speler maar ik ben blij met Virgil:
:fill(white):strip_exif()/f/image/GP2hZLs3Hvivw7ySakjW49UP.png?f=user_large)
Ja dat is prima inderdaad. Ik vroeg me alleen af waarom Son niet full chem is, maar dat is vanwege Ferland Mendy dus, niet een speler die je snel gaat vervangen lijkt me...daltona schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:01:
[...]
aah nee heb hem pas net gehaald en nog niet mee gespeeld. Heb geen link maar ik speel alles met prem league behalve LA Mendy en CV Varane, dus LA heeft een rode link met LM. Maar als er na 10 potjes +1 komt dan staat hij dus op 7 en dan zou het prima zijn toch?
Ik weet niet hoe je middenveld eruit ziet, maar je zou bijv. Sissoko naast Son kunnen zetten, die heeft een groene link met Son waardoor hij weer fullchem is. Sissoko is nu heel betaalbaar en toen ik de WL van een week geleden met hem speelde, vond ik hem fijn spelen als CVM.
6 gedaan met untradables, 90 Allison uit de eerste player pickZodiacBomber schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:05:
Ik hoor Jochem Myjer in m'n hoofd.... "nou ....nog 1tje dan..nog 1tje dan....nog 1tje dan....."
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb sissoko op de bank, als ik die inzet dan gaat het te koste van kante dus liever niet. Bedankt voor je goede hulp, echt topmar101 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:19:
[...]
Ja dat is prima inderdaad. Ik vroeg me alleen af waarom Son niet full chem is, maar dat is vanwege Ferland Mendy dus, niet een speler die je snel gaat vervangen lijkt me...
Ik weet niet hoe je middenveld eruit ziet, maar je zou bijv. Sissoko naast Son kunnen zetten, die heeft een groene link met Son waardoor hij weer fullchem is. Sissoko is nu heel betaalbaar en toen ik de WL van een week geleden met hem speelde, vond ik hem fijn spelen als CVM.
Hier ook Van Dijk + SBC fodder uit de SBC, voornamelijk untradables.
Nu twijfel ik tussen onderstaande teams:
1: https://www.futbin.com/21/squad/4709111
Of
2: https://www.futbin.com/21/squad/4709219
Nu lijkt het mij ook wel leuk om naast Messi, CR7 te gaan gebruiken.
Maar voor die 900k heb ik anders een over de gehele linie betere spelers Kante i.p.v. Fabinho.
Budget zou daarna ook op zijn.
Zijn er nog spelers in de range 200-800k die nog vergelijkbaarder/beter zijn?
Neymar/Mbappe zijn bijvoorbeeld goedkoper.
Voor mijn speelstijl wel graag iemand die enigszins zou kunnen koppen.
Andere ideeën zijn ook welkom.
Nu twijfel ik tussen onderstaande teams:
1: https://www.futbin.com/21/squad/4709111
Of
2: https://www.futbin.com/21/squad/4709219
Nu lijkt het mij ook wel leuk om naast Messi, CR7 te gaan gebruiken.
Maar voor die 900k heb ik anders een over de gehele linie betere spelers Kante i.p.v. Fabinho.
Budget zou daarna ook op zijn.
Zijn er nog spelers in de range 200-800k die nog vergelijkbaarder/beter zijn?
Neymar/Mbappe zijn bijvoorbeeld goedkoper.
Voor mijn speelstijl wel graag iemand die enigszins zou kunnen koppen.
Andere ideeën zijn ook welkom.
Pfff... 4 potjes Rivals, 4 verloren tegen respectievelijk FC kijk eens ik kan 4 miljoen trucjes, FC ik speel in een veel te lage divisie, FC momentum aan mijn kant, en de FC Bloedzuiger. Als ik nu nog 1 potje zou spelen verlies ik waarschijnlijk tegen de FC ik kan er geen bal van, maar ik heb Mbappe.
Inmiddels twee keer de downloadable ps5 versie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar houd nog steeds het volgende probleem: alles is in het Spaans in de ps5 versie (dus niet alleen commentator maar ook alle menu’s etc) en ik krijg bij opstarten niet de vraag welke taal ik wil. Als ik de ps4 versie opstart is alles netjes in het Nederlands. Betreft de ps4 disc versie van het spel.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
I feel you man, dat bedoel ik dus precies.MadMoody schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:07:
Pfff... 4 potjes Rivals, 4 verloren tegen respectievelijk FC kijk eens ik kan 4 miljoen trucjes, FC ik speel in een veel te lage divisie, FC momentum aan mijn kant, en de FC Bloedzuiger. Als ik nu nog 1 potje zou spelen verlies ik waarschijnlijk tegen de FC ik kan er geen bal van, maar ik heb Mbappe.
Nu 3-3 tegen een skiller met Sterling TOTGS in de spits, die gast is niet te houden. Mijn spelers reageerde alsof ze in een omgeploegde akker stonden te spelen. Zijn Sterling danste overal doorheen en leken wel goed te reageren, hoe kan dat toch elke keer weer.
De andere wedstrijd voelen de spelers ineens super licht aan en reageert alles exact op tijd

Ik zie vaak klachten hier over het gebruik van sommige meta spelers, in mijn beleving draagt het spelersmateriaal maar minimaal bij aan het resultaat. Het is denk ik 15% de spelers en 85% degene die de controller in de hand heeft.
Ik heb best een heel behoorlijk team nu, dat hebben jullie vast wel gezien. Ik heb ook een tijdje met een team van 500k gespeeld en het is echt niet zo dat ik significant hoger eindig in de WL. Bij potjes die zo goed als gelijk opgaan kunnen betere spelers absoluut het verschil maken. Maar ik word regelmatig nog geslacht door een gouden team met matige spelers in verhouding tot mijn materiaal
Ik heb best een heel behoorlijk team nu, dat hebben jullie vast wel gezien. Ik heb ook een tijdje met een team van 500k gespeeld en het is echt niet zo dat ik significant hoger eindig in de WL. Bij potjes die zo goed als gelijk opgaan kunnen betere spelers absoluut het verschil maken. Maar ik word regelmatig nog geslacht door een gouden team met matige spelers in verhouding tot mijn materiaal
Jezus dat eindeloze gezeik steeds over Mbappe hierzo. Leer die vent eens wat beter verdedigen, ik heb in Rivals + WL nooit meer last van Mbappe dan een andere speler.
En als jullie verliezen in Rivals ligt het er weer aan dat iemand is afgezakt a.u.b. zeg. Als Mbappe steeds tegen jullie scoort ga dan eens kijken waar het aan ligt met je verdedigen. En kom niet aanzetten met hij glitch er altijd langs want dan geloof ik 1x maar niet 10x.
En als jullie verliezen in Rivals ligt het er weer aan dat iemand is afgezakt a.u.b. zeg. Als Mbappe steeds tegen jullie scoort ga dan eens kijken waar het aan ligt met je verdedigen. En kom niet aanzetten met hij glitch er altijd langs want dan geloof ik 1x maar niet 10x.
je was me voorNachtapotheker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:16:
Ik zie vaak klachten hier over het gebruik van sommige meta spelers, in mijn beleving draagt het spelersmateriaal maar minimaal bij aan het resultaat. Het is denk ik 15% de spelers en 85% degene die de controller in de hand heeft.
[ Voor 46% gewijzigd door Traeces op 29-12-2020 16:29 ]
Nummer 1, en de laatste herkenbaar,vooral de 1e waarom die nepschoppen of een schaar terwijl niemand in de buurt is zo irritantMadMoody schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:07:
Helemaal niet met je eens. Het scheelt gewoon of je tegen Mbappe speelt of tegen pakweg Kane.Traeces schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:28:
Jezus dat eindeloze gezeik steeds over Mbappe hierzo. Leer die vent eens wat beter verdedigen, ik heb in Rivals + WL nooit meer last van Mbappe dan een andere speler.
[...]
je was me voor
Is er vanavond weer een partybag? Want dan ga ik voor 3* Partey op een rij!
Tja dat ligt dan echt aan je eigen hoe je verdedigd. Daarbij heb je als je met Kane speelt een heel andere speelstyle dan met mbappe voorin.MadMoody schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:46:
[...]
Helemaal niet met je eens. Het scheelt gewoon of je tegen Mbappe speelt of tegen pakweg Kane.
Als je als een gek hapt op trucjes of verkeerd in stapt dan is mbappe weg. Net zoals iedere speler die 90+ pace heeft.
Waarschijnlijk hebben het merendeel die deze problemen hebben custom tactics van reddit/youtube gekopieerd met high depth of een pressure variant als defensive styleTraeces schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:50:
[...]
Tja dat ligt dan echt aan je eigen hoe je verdedigd. Daarbij heb je als je met Kane speelt een heel andere speelstyle dan met mbappe voorin.
Als je als een gek hapt op trucjes of verkeerd in stapt dan is mbappe weg. Net zoals iedere speler die 90+ pace heeft.
Mijn eerste verbeterpunt op basis van afgelopen WL was in ieder geval een stevige pace upgrade voor mijn CB 's

Mee eens. Natuurlijk kan een Mbappe gevaarlijker zijn door zijn pace. Maar de manier van verdedigen blijft eigenlijk hetzelfde.Traeces schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:50:
[...]
Tja dat ligt dan echt aan je eigen hoe je verdedigd. Daarbij heb je als je met Kane speelt een heel andere speelstyle dan met mbappe voorin.
Ik kijk ook nooit naar de tegenstanders, ik voel vanzelf aan in de wedstrijd hoe goed de tegenstander is. Aan de hand daarvan bepaal ik hoe agressief ik zelf ga spelen. En als iemand dan met Mbappe speelt of Kane, dat maakt voor mij ook niks uit.
Het is eigenlijk net zoals met squadbattles, het gaat er alleen om wat de tegenstanders formatie, tactiek (en eventueel zwakste punt).fifanoob schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:53:
[...]
Ik kijk ook nooit naar de tegenstanders, ik voel vanzelf aan in de wedstrijd hoe goed de tegenstander is. Aan de hand daarvan bepaal ik hoe agressief ik zelf ga spelen. En als iemand dan met Mbappe speelt of Kane, dat maakt voor mij ook niks uit.
Dat is in 90% van de gevallen de flanken. Ligt vaak veel ruimte, zeker voor je La/RaBossie schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:57:
[...]
Het is eigenlijk net zoals met squadbattles, het gaat er alleen om wat de tegenstanders formatie, tactiek (en eventueel zwakste punt).
Ik ben het wel met jullie eens, maar toch vind ik Mbappe overpowered. Voor mijn gevoel moet ik tegen hem altijd 200% gefocust zijn, waar normaal 100% genoeg is. En ja stomme verdedigingsfouten maken we allemaal. Al moet ik zeggen dat ik inmiddels het verdedigen met L2 aardig onder de knie heb.
Maar wat ga je dan met je LA en RA op de flanken doen? Hoge voorzet geven? Ik heb liever mijn lcam of rcam die naar de vleugels kunnen gaan. Die kunnen dan ook die voorzet geven maar kunnen ook een actie maken waardoor mijn tegenstander niet weet wat ie moet doen. Als ik met mijn LA op linksvoor uitkom word ik meteen onder druk gezet met bal overside of hoe dat heet en vervolgens er keihard uitgecounterd.Wulfric92 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:00:
[...]
Dat is in 90% van de gevallen de flanken. Ligt vaak veel ruimte, zeker voor je La/Ra
Ben het met je eens dat er veel ruimtes daar liggen. Maar ik heb liever mijn technisch begaafde spelers voorin dan een Linksback.
Maar goed dat is ook iets persoonlijks. Ben qua tactisch heel erg eigenwijs ;p
Met 5212 mijn backs staan op mee aanvallen. Staan eigenlijk bijna altijd vrij voor de Cm's om aan te spelen.fifanoob schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:12:
[...]
Maar wat ga je dan met je LA en RA op de flanken doen? Hoge voorzet geven? Ik heb liever mijn lcam of rcam die naar de vleugels kunnen gaan. Die kunnen dan ook die voorzet geven maar kunnen ook een actie maken waardoor mijn tegenstander niet weet wat ie moet doen. Als ik met mijn LA op linksvoor uitkom word ik meteen onder druk gezet met bal overside of hoe dat heet en vervolgens er keihard uitgecounterd.
Ben het met je eens dat er veel ruimtes daar liggen. Maar ik heb liever mijn technisch begaafde spelers voorin dan een Linksback.
Maar goed dat is ook iets persoonlijks. Ben qua tactisch heel erg eigenwijs ;p
En vaak sprint ik met mijn backs als een gek naar binnen totdat de tegenstander instapt en dan afspelen. Creëer je een extra middenvelder mee.
Voorzetten doe ik niet heel vaak. Eerder naar de achterlijn lopen en dan terugspelen naar de Cm's vanuit daar kan je de aanvallers inspelen.
Kreeg zo wel veel goals tegen in begin, van die balletjes die teruggelegd werden. Kan dat zelf niet zo goed. Worden bij mij altijd onderschept dus ook niet meer echt geprobeerd. Krijg het ook niet meer zo veel tegen.Wulfric92 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:16:
[...]
Met 5212 mijn backs staan op mee aanvallen. Staan eigenlijk bijna altijd vrij voor de Cm's om aan te spelen.
En vaak sprint ik met mijn backs als een gek naar binnen totdat de tegenstander instapt en dan afspelen. Creëer je een extra middenvelder mee.
Voorzetten doe ik niet heel vaak. Eerder naar de achterlijn lopen en dan terugspelen naar de Cm's vanuit daar kan je de aanvallers inspelen.
Maar ieder zo zijn eigen ding over zijn manier van spelen. Maakt de game alleen maar leuker
Taktiek vind ik ook 1 van de leukste dingen. Leuker dan welke spelers er in je team staan. En je eigen opstelling goed onder de knie krijgen zodat je blindelings weet wie waar staat. Maar ik denk veel na over wat ik op welke plekken in het veld wil.
Niet mee eens. Alsof passief verdedigen een optie is tegen spelers als Mbappe. Een simpele bridge en je bent alsnog gezien met je centrale verdediger.Traeces schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:50:
[...]
Misschien geldt het niet voor iedereen, maar ik speel nu zelf sinds korte tijd met Mbappe en als je een aantal OP skillmoves goed beheerst en weet wanneer je ze moet gebruiken, dan merk je wel het verschil met de goede spelers die net onder dat niveau zitten. De skillmoves worden net wat vloeiender uitgevoerd, verdedigers zitten er minder vaak tussen met een autoblock en die extra snelheid helpt ook om verdedigers af te schudden.
Er is een goede reden dat 9 van de 10 betere teams wel een Mbappe, Neymar, CR7 of Rashford voorin heeft lopen.
Traeces schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:28:
Deels eens ,ik heb mbappe niet ,geen geld of pack luck maar je kunt niet ontkennen dat als die eenmaal los is dan scoort die ook en je krijgt altijd wel paar kansen tegen
Dat bedoelen @MadMoody en ik bij gelijkwaardig wed maakt hij vaak het verschil
[...]
je was me voor
Ik heb geen Mbappe, Neymar, CR7 of Rashfordmar101 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:23:
[...]
Niet mee eens. Alsof passief verdedigen een optie is tegen spelers als Mbappe. Een simpele bridge en je bent alsnog gezien met je centrale verdediger.
Misschien geldt het niet voor iedereen, maar ik speel nu zelf sinds korte tijd met Mbappe en als je een aantal OP skillmoves goed beheerst en weet wanneer je ze moet gebruiken, dan merk je wel het verschil met de goede spelers die net onder dat niveau zitten. De skillmoves worden net wat vloeiender uitgevoerd, verdedigers zitten er minder vaak tussen met een autoblock en die extra snelheid helpt ook om verdedigers af te schudden.
Er is een goede reden dat 9 van de 10 betere teams wel een Mbappe, Neymar, CR7 of Rashford voorin heeft lopen.
Bridge kan je best goed verdedigen, L2 inhouden en schuin achteruit lopen in de looplijn. Met L2 inhouden hebben trucs bijna geen effect op je verdediger.mar101 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:23:
[...]
Niet mee eens. Alsof passief verdedigen een optie is tegen spelers als Mbappe. Een simpele bridge en je bent alsnog gezien met je centrale verdediger.
Dus ze gaan er dan niet ineens verbaasd naar kijken hoe de aanvaller om ze heen loopt
Lange tenen?Traeces schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:28:
Zonder gekheid, ik zal (een van de) de laatste zijn die zegt dat het altijd aan FIFA of aan de spelers van de tegenstander ligt want ik weet dat mijn verdedigende kwaliteiten ook nog wat te wensen over laten bij vlagen.
Wat ik wél merk is dat Mbappe, Neymar etc. er op een of andere manier gemakkelijker langs ‘glippen’ of het toeval wilt dat de bal telkens weer bij hun in de voeten komt. Uiteraard zijn het wel de meta spelers uit de game, dus dat is te begrijpen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben verdedigend echt nog zoekende aan het oefenen en kijken waar ik kan verbeteren
[ Voor 3% gewijzigd door DeeleNL op 29-12-2020 17:43 ]
https://www.futbin.com//21/squad/850836
Dit is mijn team a.t.m. Klosterman word vandaag of morgen vervangen voor Vidic 85 en Klose is untradable...
Iemand suggesties voor verbeteringen?
Dit is mijn team a.t.m. Klosterman word vandaag of morgen vervangen voor Vidic 85 en Klose is untradable...
Probeer ook echt eens te switchen van formatie. Ben na 2 jaar blind staren op 4231 en 4222 nu naar 4312 wie ik eigenlijk nooit zie. Heb veel meer balans op het middenveld. En voor lopende mensen licht er veel meer ruimte in de hoeken van het veld. Merk nu echt dat mijn manier van spelen blijkbaar niet goed paste bij de genoemde formaties.
Je wordt ook beter in de game. Die Op skillmoves die jij kent, die kennen de mensen die een niveautje hoger spelen al een tijdje en weten hoe ze er tegen moeten verdedigen. Jij zegt een simpele bridge, je mag het van mij tegen mij proberen maar ik denk niet dat je vaak gaat scoren tegen mij op die manier. Ja die skillmove is leuk en best wel OP maar ook al weer een tijdje bekend en men weet zich inmiddels er tegen wapenen.mar101 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:23:
[...]
Het is gewoon zo in de game. Dat in begin bepaalde moves OP zijn en men gebruikt dat veel. De betere spelers hebben dit snel onder de knie. De wat mindere spelers hebben hier meer tijd voor nodig. Ook omdat ze het niet zo snel door hebben dat iets OP is, niet iedereen leest elke fora of youtuber of what evver.
Niet iedereen kan even snel iets aanleren etc.
Ik heb bv een voordeel dat ik L2 verdedigen al heel veel jaar gebruik. Sommige mensen kenden dat hier nog niet. Dat is niet erg ofzo, maar het benadeeld je wel als je het niet weet. En zo heb je dat met meerdere dingen. Het is veel belangrijker om de handelingen goed uit te verrichten. Weten welke skillmove waar in te zetten. Weet hoe je moet verdedigen etc. Dat soort aspecten is veel belangrijker om meer winsten te behalen dan een goede speler te kopen zoals een Mbappe.
Blijft een leuke game om jezelf te verbeteren. Alleen het vergt geduld en ook wel wat research werk. Daarom dat men alles van youtube kopieert. Dat zijn de luie researchers -.-
Vergis niet in de kwaliteiten van die spelers. Hun dribbels zijn ook beter dus ja ze houden de bal ook makkelijker aan de voeten.DeeleNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:38:
[...]
Lange tenen?Niet iedereen lukt het om Mbappe 3x te packen
![]()
Zonder gekheid, ik zal (een van de) de laatste zijn die zegt dat het altijd aan FIFA of aan de spelers van de tegenstander ligt want ik weet dat mijn verdedigende kwaliteiten ook nog wat te wensen over laten bij vlagen.
Wat ik wél merk is dat Mbappe, Neymar etc. er op een of andere manier gemakkelijker langs ‘glippen’ of het toeval wilt dat de bal telkens weer bij hun in de voeten komt. Uiteraard zijn het wel de meta spelers uit de game, dus dat is te begrijpen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben verdedigend echt nog zoekende aan het oefenen en kijken waar ik kan verbeteren
Join the Dark Side, resistance is futile!Bossie schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:29:
[...]
Ik heb geen Mbappe, Neymar, CR7 of Rashford
Er zijn trouwens nog wel meer spelers in die categorie, met de laatste Freeze promo zijn Dembele en Saint Maximin erbij gekomen. En als je veel coins hebt, zijn er ook genoeg Icon opties om uit te kiezen.
Het is natuurlijk wel zo dat hoe beter je skillmoves beheerst, hoe meer je uit dit soort spelers haalt. Wat YouTube tutorials kijken, in de practice arena oefenen, dan in SB, dan in wedstrijden waar je ruim voor of achter staat, tot het een automatisme wordt. Gaat wel wat tijd in zitten, het betaald zich uiteindelijk wel uit. Maar je moet er wel zin in hebben.
Ik ben nog weinig tegenstanders tegen gekomen die effectief de bridge kunnen verdedigen. Als je eenmaal de ruimte krijgt van de tegenstander, dan zijn ze vaak te laat met het reageren op de bridge.Wulfric92 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:29:
[...]
Bridge kan je best goed verdedigen, L2 inhouden en schuin achteruit lopen in de looplijn. Met L2 inhouden hebben trucs bijna geen effect op je verdediger.
Dus ze gaan er dan niet ineens verbaasd naar kijken hoe de aanvaller om ze heen loopt
Maar moet zeggen dat de betere spelers die ik tegenkom meestal juist vrij agressief verdedigen, waardoor je zelden ruimte krijgt om de bridge te doen.
Hangt van je budget af. RTTF Brandt / RB Reus voor Reus, RTTF Zakaria voor Kimmich, IF Goretzka zijn een paar opties.RemkoDJ schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:49:
https://www.futbin.com//21/squad/850836
Ik weet ook waar verdedigend mijn ‘lekken’ zitten. Ik begin geduldig, ook met L2, loop met de aanvallers mee en probeer niet te happen. Mijn lek zit op het middenveld, te vaak snel de bal passen waarvan ik eigenlijk al weet dat het niet gaat lukken op die manier. Vervolgens raak je een tikkeltje gefrustreerd en ga je happen met de CB’s, als je dan iemand tegen je hebt die een dergelijke OP skillmove beheerst ben je zo gezien natuurlijk.fifanoob schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:02:
[...]
Vergis niet in de kwaliteiten van die spelers. Hun dribbels zijn ook beter dus ja ze houden de bal ook makkelijker aan de voeten.
Iemand tips voor een goede LaLiga GK? Ik had Courtois gekocht maar die gozer duikt weg van ballen die recht op hem af komen, erg twijfelachtig. Heb eventueel nog een Ederson (untradeable) op 7 chem.
Ja dit is wel mijn type fifa, past goed bij mijn speelstijl zeker met verdedigen. Zit nu ook in Div 1. Met verdedigen op 7 diepte en geen Cvm's of middenvelders op Stay back.mar101 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:04:
[...]
Join the Dark Side, resistance is futile!![]()
Er zijn trouwens nog wel meer spelers in die categorie, met de laatste Freeze promo zijn Dembele en Saint Maximin erbij gekomen. En als je veel coins hebt, zijn er ook genoeg Icon opties om uit te kiezen.
Het is natuurlijk wel zo dat hoe beter je skillmoves beheerst, hoe meer je uit dit soort spelers haalt. Wat YouTube tutorials kijken, in de practice arena oefenen, dan in SB, dan in wedstrijden waar je ruim voor of achter staat, tot het een automatisme wordt. Gaat wel wat tijd in zitten, maar betaald zich wel uit als je er zin in hebt.
[...]
Ik ben nog weinig tegenstanders tegen gekomen die effectief de bridge kunnen verdedigen. Als je eenmaal de ruimte krijgt van de tegenstander, dan zijn ze vaak te laat met het reageren op de bridge.
Maar moet zeggen dat de betere spelers die ik tegenkom meestal juist vrij agressief verdedigen, waardoor je zelden ruimte krijgt om de bridge te doen.
[...]
Hangt van je budget af. RTTF Brandt / RB Reus voor Reus, RTTF Zakaria voor Kimmich, IF Goretzka zijn een paar opties.
Wat ik bij mij merk is dat het ene jaar Fifa bij mijn speelstijl past en het jaar daarop niet.
Fifa 20 div 3/4
Fifa 19 div 1
Ik gebruik Ter stegen. Bevalt mij nog steeds prima. Maar ik heb altijd bij keepers dat het allemaal hetzelfde is.DeeleNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:08:
[...]
Ik weet ook waar verdedigend mijn ‘lekken’ zitten. Ik begin geduldig, ook met L2, loop met de aanvallers mee en probeer niet te happen. Mijn lek zit op het middenveld, te vaak snel de bal passen waarvan ik eigenlijk al weet dat het niet gaat lukken op die manier. Vervolgens raak je een tikkeltje gefrustreerd en ga je happen met de CB’s, als je dan iemand tegen je hebt die een dergelijke OP skillmove beheerst ben je zo gezien natuurlijk.
Iemand tips voor een goede LaLiga GK? Ik had Courtois gekocht maar die gozer duikt weg van ballen die recht op hem af komen, erg twijfelachtig. Heb eventueel nog een Ederson (untradeable) op 7 chem.
Men weet vaak hoe te schieten en dan maakt de keeper niet meer echt uit.
Ik gaf het meer als voorbeeld voor als een tegenstander heel passief, afwachtend verdedigt. De bridge is een simpel voorbeeld om die stijl van verdedigen af te straffen, maar je hebt meer opties. Je kunt bijv. ook met LB / L1 een diepterun van een medespeler triggeren, steekpass, doelpunt.fifanoob schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:01:
[...]
Je wordt ook beter in de game. Die Op skillmoves die jij kent, die kennen de mensen die een niveautje hoger spelen al een tijdje en weten hoe ze er tegen moeten verdedigen. Jij zegt een simpele bridge, je mag het van mij tegen mij proberen maar ik denk niet dat je vaak gaat scoren tegen mij op die manier. Ja die skillmove is leuk en best wel OP maar ook al weer een tijdje bekend en men weet zich inmiddels er tegen wapenen.
Het is gewoon zo in de game. Dat in begin bepaalde moves OP zijn en men gebruikt dat veel. De betere spelers hebben dit snel onder de knie. De wat mindere spelers hebben hier meer tijd voor nodig. Ook omdat ze het niet zo snel door hebben dat iets OP is, niet iedereen leest elke fora of youtuber of what evver.
Niet iedereen kan even snel iets aanleren etc.
Ik heb bv een voordeel dat ik L2 verdedigen al heel veel jaar gebruik. Sommige mensen kenden dat hier nog niet. Dat is niet erg ofzo, maar het benadeeld je wel als je het niet weet. En zo heb je dat met meerdere dingen. Het is veel belangrijker om de handelingen goed uit te verrichten. Weten welke skillmove waar in te zetten. Weet hoe je moet verdedigen etc. Dat soort aspecten is veel belangrijker om meer winsten te behalen dan een goede speler te kopen zoals een Mbappe.
Blijft een leuke game om jezelf te verbeteren. Alleen het vergt geduld en ook wel wat research werk. Daarom dat men alles van youtube kopieert. Dat zijn de luie researchers -.-
Zelf houd ik niet echt van die stijl verdedigen, maar heeft ook te maken met wat je voorkeur is qua speelstijl. Zelf probeer ik vrij agressief te verdedigen, meestal probeer ik mijn CVM te selecteren om de tegenstander op te jagen. Als ik dan wordt afgetroefd door een skillmove heb ik altijd nog een verdediger klaarstaan om de aanvaller op te vangen.
Sevilla 2-0 voor, gaat een mooie +2 worden voor Acuna
Ik heb zitten slapen op deze Sbc. Wilde Acuna gaan doen maar toen was hij net verlopen, sukkel..Mesque schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:25:
Sevilla 2-0 voor, gaat een mooie +2 worden voor Acuna
Veel plezier ermee!
Iemand nog in iets geïnvesteerd voor toty?
Twijfel om wat rare golds uit een grote league in te slaan.
Twijfel om wat rare golds uit een grote league in te slaan.
Dan hoop ik dat je CR7 niet al te veel gaat tegen komen, die is nog een stuk productiever dan Mbappe in mijn teamMadMoody schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:10:
Ik ben het wel met jullie eens, maar toch vind ik Mbappe overpowered. Voor mijn gevoel moet ik tegen hem altijd 200% gefocust zijn, waar normaal 100% genoeg is. En ja stomme verdedigingsfouten maken we allemaal. Al moet ik zeggen dat ik inmiddels het verdedigen met L2 aardig onder de knie heb.
Ik heb zelf doorgaans meer moeite met werner, maar niet te vroeg instappen helpt heel veel tegen snelle jongens. En uiteraard hoge pace cv’s.
[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 29-12-2020 18:35 ]
je zou hem op de plek van valverde kunnen zetten dan linkt ie iig nog met de fransen. en dan LV dembele neerzetten.MauT86 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:20:
Kan iemand mij helpen. Heb onderstaand team en wil mbappe inpassen. Puur als spits vervangen werkt niet. Iemand een idee hoe ik formatie zou kan krijgen dat de chem goed is en ik in game 4-3-3 kan spelen.
[Afbeelding]
Naja dat vind ik ook zon ding, iedereen kopieert maar die tactics van youtubers en denkt dat dat de key is tot succes. Ga zelf aan de gang met je playstyle en ga uitzoeken wat jij het fijnste vind speler. Niet wat een andere speler fijn vind. Die extreme pressure vind ik echt heerlijk om tegen te spelen, vallen enorme gaten en ja daar heb je hem, met de Mbappés, Lucas, Mane, Salah, Ronaldo, Dembele, Atal en alles wat pace heeft knal je er overheen.Bossie schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:52:
[...]
Waarschijnlijk hebben het merendeel die deze problemen hebben custom tactics van reddit/youtube gekopieerd met high depth of een pressure variant als defensive style
Mijn eerste verbeterpunt op basis van afgelopen WL was in ieder geval een stevige pace upgrade voor mijn CB 's
Hier het zelfde tast eerst even af wat die gene ze speelstyle is en reageer daar op. Als mijn 4-2-2 niet werkt kan ik altijd wat anders gaan spelen etc.fifanoob schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:53:
[...]
Mee eens. Natuurlijk kan een Mbappe gevaarlijker zijn door zijn pace. Maar de manier van verdedigen blijft eigenlijk hetzelfde.
Totaal niet maar het zijn altijd de zelfde personen hier die lopen te "janken" over Mbappe of fc truckje, fc bloedzuiger etc, iedere WL zie ik weer de zelfde personen dat het aan van alles en nog wat ligt dat ze verliezen behalve hun. Sure blijf het vooral gelovenDeeleNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:38:
[...]
Lange tenen?Niet iedereen lukt het om Mbappe 3x te packen
![]()
Was het maar z'n feest dat ik hem 3x had gepackt. Overigens heb ik nog amper met Mbappe gespeeld omdat ik amper tijd heb
Daarbij is het toch logisch dat Neymar, Mbappe etc goed zijn in dribbelen, dat is irl ook zo. Ronaldo kan geweldig afronden in game en ook in het echt. Kane / Lukaku zijn sterk aan de bal en in de lucht, ingame ook zo. Daarbij als de speler zelf geen skills heeft kan je R9 of Cruijf in de spits zetten, ook die bakken er dan niks van.
Zelf ben ik totaal geen wonder speler maar ga wel met me zwakke plekken aan de gang. Ik ben 2 jaar geleden op de PS4 begonnen met 0,0 WL ervaring en ergens in divisie 9 Rivals. Momenteel speel ik goud 2 stabiel en dat met meesstal 20/25 op zondag wat eigenlijk geen doen is. Rivals zit ik stabiel in 2 waar ik nu nog maar 20 punten van Div 1 zit. Is gewoon realistisch naar je fouten kijken, welke spelers jouw goed liggen en welke tactiek het fijnste voor jouw speelt.
Nog even 20 player pick SBC's gedaan.
Kreeg er toch nog mooi high-value SBC fodder uit met Neuer, Sommer, Bonucci, Coman en een bruikbare Walker
Kreeg er toch nog mooi high-value SBC fodder uit met Neuer, Sommer, Bonucci, Coman en een bruikbare Walker
Ah zonde! Paste bij mij perfect naast koundé, zonder upgrade was het al een prima kaart maar straks natuurlijk helemaal.DeeleNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:28:
[...]
Ik heb zitten slapen op deze Sbc. Wilde Acuna gaan doen maar toen was hij net verlopen, sukkel..
Veel plezier ermee!
:strip_exif()/f/image/Sgj4erotazKKv8NSMNMq8Ovm.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Mesque op 29-12-2020 18:52 ]
Ben ondertussen weer in div 5 beland. Zoals gezegd schommel ik daar al sinds release van FIFA 21 in dus dat is blijkbaar gewoon mijn niveau.
Heb Kubo RTTF gehaald voor 15k, iemand daar ervaring mee? Leek me een erg leuke kaart nadat ik zijn Gold een aantal keer tegen was gekomen. Hij is direct van waarde en staat overal in de voorhoede, met hunter een erg snelle vleugelspeler. Tot nu toe bevalt hij wel, na zo’n 4 wedstrijden, erg leuke speler.
Heb voor lvl 30 Romagnoli gekozen, nijg toch weer naar een Serie A team, waar ik eigenlijk al jaren mee speel. Maar ook omdat Deulofeu voor mij een erg fijne kaart is.
Heb Kubo RTTF gehaald voor 15k, iemand daar ervaring mee? Leek me een erg leuke kaart nadat ik zijn Gold een aantal keer tegen was gekomen. Hij is direct van waarde en staat overal in de voorhoede, met hunter een erg snelle vleugelspeler. Tot nu toe bevalt hij wel, na zo’n 4 wedstrijden, erg leuke speler.
Heb voor lvl 30 Romagnoli gekozen, nijg toch weer naar een Serie A team, waar ik eigenlijk al jaren mee speel. Maar ook omdat Deulofeu voor mij een erg fijne kaart is.
Je mag me een zeikerd vinden, maar ik ben niet de enige. Bovendien kijk ik altijd als eerste naar mezelf. Ik probeer me altijd te verbeteren door herhalingen terug te kijken, en door dingen uit te proberen. Heb zelfs tegen een paar Tweakers gespeeld voor tips. En je maakt mij niet wijs dat jij je nooit ergert aan het spel. De 1 kan daar overigens beter tegen dan de ander. Die frustratie gooi ik er af en toe uit. Ook hier. Soms helpt het dat iemand dan even zegt van ja, we herkennen het, accepteer het.[b]Traeces in "[Multi] FIFA 21 Ultimate Team"Traeces schreef op dinsdag 29 december 2020
Totaal niet maar het zijn altijd de zelfde personen hier die lopen te "janken" over Mbappe of fc truckje, fc bloedzuiger etc, iedere WL zie ik weer de zelfde personen dat het aan van alles en nog wat ligt dat ze verliezen behalve hun. Sure blijf het vooral geloven
Was het maar z'n feest dat ik hem 3x had gepackt. Overigens heb ik nog amper met Mbappe gespeeld omdat ik amper tijd hebDit weekend hoop ik eens echt vol te kunnen gaan zitten voor de WL, dit jaar nog geen 1x echt gelukt.
Daarbij is het toch logisch dat Neymar, Mbappe etc goed zijn in dribbelen, dat is irl ook zo. Ronaldo kan geweldig afronden in game en ook in het echt. Kane / Lukaku zijn sterk aan de bal en in de lucht, ingame ook zo. Daarbij als de speler zelf geen skills heeft kan je R9 of Cruijf in de spits zetten, ook die bakken er dan niks van.
Zelf ben ik totaal geen wonder speler maar ga wel met me zwakke plekken aan de gang. Ik ben 2 jaar geleden op de PS4 begonnen met 0,0 WL ervaring en ergens in divisie 9 Rivals. Momenteel speel ik goud 2 stabiel en dat met meesstal 20/25 op zondag wat eigenlijk geen doen is. Rivals zit ik stabiel in 2 waar ik nu nog maar 20 punten van Div 1 zit. Is gewoon realistisch naar je fouten kijken, welke spelers jouw goed liggen en welke tactiek het fijnste voor jouw speelt.
https://assertief.nl/klagen/
Niet dat ik perse weet hoe je op een goede manier kunt klagen.
Maar ik herken wel heel duidelijk de negatieve wijzen van klagen en dat het hier veel gebeurt.
Maar ik herken wel heel duidelijk de negatieve wijzen van klagen en dat het hier veel gebeurt.
De manier waarop jij je frustratie uit leidt tot de discussie die er op volgt. Ja soms is het inderdaad frustrerend, maar dat heb ik persoonlijk meer met trage EA servers of patches die roet in het eten gooien. Maar mijn niveau van verdedigen en spelen leiden tot veel tegengoals, dus die incasseer ik dan maar. Eentje meer scoren dan de tegenpartij is mijn motto.MadMoody schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:17:
[...]
Je mag me een zeikerd vinden, maar ik ben niet de enige. Bovendien kijk ik altijd als eerste naar mezelf. Ik probeer me altijd te verbeteren door herhalingen terug te kijken, en door dingen uit te proberen. Heb zelfs tegen een paar Tweakers gespeeld voor tips. En je maakt mij niet wijs dat jij je nooit ergert aan het spel. De 1 kan daar overigens beter tegen dan de ander. Die frustratie gooi ik er af en toe uit. Ook hier. Soms helpt het dat iemand dan even zegt van ja, we herkennen het, accepteer het.
Onder het motto "if you can't beat them, join them" heb ik mijn team weer eens aangepast als volgt. https://www.futbin.com/21/squad/3887336
Ik denk: Ik heb nog zoveel 80+ fodder, ik waag ff een TOTW wissel poging.
Echt.. alsof het spel er om doet, een Piatek. Die had ik al, untradeable
Echt.. alsof het spel er om doet, een Piatek. Die had ik al, untradeable
Ik klaag ook wel eens maar dit heeft niksMadMoody schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:17:
[...]
Je mag me een zeikerd vinden, maar ik ben niet de enige. Bovendien kijk ik altijd als eerste naar mezelf. Ik probeer me altijd te verbeteren door herhalingen terug te kijken, en door dingen uit te proberen. Heb zelfs tegen een paar Tweakers gespeeld voor tips. En je maakt mij niet wijs dat jij je nooit ergert aan het spel. De 1 kan daar overigens beter tegen dan de ander. Die frustratie gooi ik er af en toe uit. Ook hier. Soms helpt het dat iemand dan even zegt van ja, we herkennen het, accepteer het.
Meer met klagen te maken. Het is iedere week het zelfde gezeik van de zelfde personen. O mbappe is zulke fraude, o het is zo’n oneerlijk weer verloren terwijl ik beter ben, zoveel meer schoten op doel en toch weer verloren etc etc.
We weten allemaal dat sommige spelers zwaar op zijn, dat er nou gewoon enorme galbakken zijn die het bloed onder je nagels vandaan proberen te halen. Tja sommige mensen zijn gewoon goede skillers en voor hun werkt die speel style.
Als je zoveel frustratie heb van een game die moet ontspannen , adviseer ik die gene te stoppen met fifa
Overigens stop ik nu met deze discussie
[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 29-12-2020 20:50 ]
Afgelopen weekend Goud 3 gehaald met 14 winsten, ik begon met 2 winst en 6 verlies, dus was al blij zat.
IF Rashford toch maar verkocht, hij speelde aan de zijkant in een 4-2-2-2 en vond het zonde van de 660.000 munten die aan de zijkant stonden.
Nu heb ik Mane gehaald, alleen is die maar op 7 chem, hij geeft weinig assist en scoort niet echt aan de zijkant, hoor wel goede verhalen over hem in de spits, maar daar staan Neymar en Ronaldo al.
Het is ook mogelijk voor mij om Messi op 10 chem aan de zijkant te zetten, wat zouden jullie voor elftal kiezen? Met Messi of Mane?
De plaatjes zijn in game.
:strip_exif()/f/image/aogwNanLU6SaQAxk7SZHwVCV.jpg?f=fotoalbum_large)
IF Rashford toch maar verkocht, hij speelde aan de zijkant in een 4-2-2-2 en vond het zonde van de 660.000 munten die aan de zijkant stonden.
Nu heb ik Mane gehaald, alleen is die maar op 7 chem, hij geeft weinig assist en scoort niet echt aan de zijkant, hoor wel goede verhalen over hem in de spits, maar daar staan Neymar en Ronaldo al.
Het is ook mogelijk voor mij om Messi op 10 chem aan de zijkant te zetten, wat zouden jullie voor elftal kiezen? Met Messi of Mane?
:strip_exif()/f/image/aogwNanLU6SaQAxk7SZHwVCV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rXJrG44mL5607RjlBvouBAHN.jpg?f=fotoalbum_large)
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Over klagen gesproken, ik heb mijn connecties opnieuw aangemaakt op mijn PS4 en heb sindsdien nauwelijks issues gehad op Zaterdag/Zondag (2-3 games met kleine spikes, ipv alle games continue).
Het enige wat me is opgevallen is dat mijn ps4 een andere DNS heeft geconfigureerd.
Nog geen response gehad van EA op mijn ticket inclusief traces etc, maar verwacht weinig activiteit van hun kant in deze week.
Het enige wat me is opgevallen is dat mijn ps4 een andere DNS heeft geconfigureerd.
Nog geen response gehad van EA op mijn ticket inclusief traces etc, maar verwacht weinig activiteit van hun kant in deze week.
Weer wat geleerd.cubert20 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:28:
https://assertief.nl/klagen/
Het nadeel van een forum als dit, is dat je elkaar niet kent. Ik ben normaal helemaal niet zo negatief in het dagelijkse leven. Integendeel zelfs. Ik hou ontzettend van humor. Ik kan echter wel slecht tegen mijn verlies. En ben nogal fanatiek. Dat uit zich in mijn ogen niet tot geklaag, maar het uiten van frustratie. Ik snap heel goed dat dat storend is hier en zal dan ook proberen om dat hier niet meer te doen. Ik heb ook veel geleerd van alle tips en trucs hier. Dus bij deze mijn excuses. En die discussie wilde ik ook niet.
Tot zover off topic.
Vraag me af je met Messi aan de zijkant veel plezier hebt.Mars18 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:57:
Afgelopen weekend Goud 3 gehaald met 14 winsten, ik begon met 2 winst en 6 verlies, dus was al blij zat.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kan je vertellen dat hij als cam onnavolgbaar is. Legt iedere bal geweldig neer, zowel diep als in de voeten. Voor de goal ook dodelijk
Zou persoonlijk mane houden , ik vind Messi echt zo bizar lui ingame.Mars18 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:57:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Edit : hoe heb je hem trouwens staan ? Ik heb hem de opdracht naar binnen komen geven en toen scoorde hij bij mij meer dan genoeg.
[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 29-12-2020 21:19 ]
Haaland SBC weten te doen met alleen maar untradeable kaarten. Dat ik een paar flinke 86+ keepers had helpt dan ook wel mee.
Goede tip, dat zal ik eens proberen!Bossie schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:57:
Over klagen gesproken, ik heb mijn connecties opnieuw aangemaakt op mijn PS4 en heb sindsdien nauwelijks issues gehad op Zaterdag/Zondag (2-3 games met kleine spikes, ipv alle games continue).
Hebben jullie nog een leuke tactiek voor 442? 4231 werkt voor mij niet ondanks meerdere pogingen.
Ik had ook zeer veel connection issues sinds ik een connectbox met wifi had gekregen van ziggo. Na maanden vanalles proberen heb ik nu een ubee modem en sinds dien loopt de verbinding in 80/90% van de gevallen prima.
Wat pakken jullie van de Icon swaps? Ik wilde eerst Koeman, maar dan loop ik tegen hetzelfde ‘probleem’ aan als vorig jaar. Toen Zanetti prime gekozen waar ik erg tevreden over was, maar het blijft een RB. Er zijn in de loop van de tijd meerdere goede spelers die hem kunnen vervangen maar door alle ‘moeite’ die je erin hebt gestoken wil je ermee blijven spelen.
Misschien dat ik voor de 25x83+, 5x85+, 2x Ultimate en de Base Icon pack ga. Dan heb je alle tokens gebruikt en een hoop fodder erbij
Benieuwd wat jullie doen!
Edit: wat zijn de verwachtingen mbt de komende 10 swap objectives?
Misschien dat ik voor de 25x83+, 5x85+, 2x Ultimate en de Base Icon pack ga. Dan heb je alle tokens gebruikt en een hoop fodder erbij
[ Voor 6% gewijzigd door DeeleNL op 29-12-2020 22:43 ]
Heb dit gedaan. Beste kaartje was gouden Bruno Fernandes. Ik bedoel natuurlijk enkel die 25x83+ en 5x 85+DeeleNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:31:
[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 29-12-2020 22:39 ]
Tijden gepuzzeld om mbappe ook aan mijn team toe te voegen. Maar ik wilde eigenlijk Etoo Neymar en Ronaldo ook houden. Kwam ik net een filmje tegen van Fifa Analist die precies de oplossing had.
Nu nog even sparen voor Varane en Mendy aangezien Diego Carlos niet meer past op deze manier.
https://www.futbin.com/21/squad/4720365
Nu nog even sparen voor Varane en Mendy aangezien Diego Carlos niet meer past op deze manier.
https://www.futbin.com/21/squad/4720365
25x83 nu gedaan en 2x ultimate pakket. Die 25x pakket was een serieus fijn pakketje met heelDeeleNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:31:
Wat pakken jullie van de Icon swaps? Ik wilde eerst Koeman, maar dan loop ik tegen hetzelfde ‘probleem’ aan als vorig jaar. Toen Zanetti prime gekozen waar ik erg tevreden over was, maar het blijft een RB. Er zijn in de loop van de tijd meerdere goede spelers die hem kunnen vervangen maar door alle ‘moeite’ die je erin hebt gestoken wil je ermee blijven spelen.
Veel hoge rated spelers
Heb precies hetzelfde gedaan. Uit de 83 pack had ik Freeze verratti en wat fodder en uit de 85 Griezmann en IF MorataDeeleNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:31:
Freeze Verrati is goed! Zeker als je hem op cam speelt. Heb hem een tijdje gebruikt met een Hawk teamgeest stijl.038Zwolle schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:45:
[...]
Heb precies hetzelfde gedaan. Uit de 83 pack had ik Freeze verratti en wat fodder en uit de 85 Griezmann en IF Morata
Die mid en prime Eto’o zien er ook goed uit zeg! Ik hoop op een toty lewa met 90+ pace, als die er niet komt of niet betaalbaar is dan wil ik prime Eto’o wel ipv Mbappe 
Iemand ervaring met hem?
Iemand ervaring met hem?
[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 29-12-2020 22:57 ]
Ik doe precies hetzelfde. Ik wou Koeman en 25x83. Maar uiteindelijk zou ik Koeman alleen uit een soort nostalgische overwegingen nemen, ik heb voldoende goede middenveld alternatieven.DeeleNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:31:
Inmiddels heb ik de 25x 83+ en 5x 85+ gedaan (En dus voldoende fodder voor Haaland
UIt de pakjes had ik voldoende 85+ spelers om leuk mee te gaan doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 29-12-2020 23:04 ]
Juist. Koeman 88 in FIFA 20 was voor mij een erg fijne speler. Ik open die 83+ en 85+ met TOTY, tegen beter weten in maar is wel een leuk moment ervoor. Voor 10 tkns heb je een Base of Mid icon pack, waar je wss een Base uit packtProsac schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:03:
[...]
Ik doe precies hetzelfde. Ik wou Koeman en 25x83. Maar uiteindelijk zou ik Koeman alleen uit een soort nostalgische overwegingen nemen, ik heb voldoende goede middenveld alternatieven.
Inmiddels heb ik de 25x 83+ en 5x 85+ gedaan (En dus voldoende fodder voor Haaland). Wat er nog kan voor die 10 tokens die over zijn.
Ik ga voor Koeman, als CM is dat gewoon een prima speler did lang mee blijft draaien. Liever dat dan een mid Kluivert oid packen uit de mid/prime sbc waar ik helemaal niets mee kan. Daarnaast heerlijk om een icon centraal achterin te hebben voor het bouwen van teams, maakt alles erg makkelijk te linken in een 5atb formatie voor de aftrap (waarvan Koeman dan de middelste is en ik ingame switch naar een 4atb formatie met Koeman op CM.DeeleNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:31:
Ik twijfel nog even lekker verder. Als ik van plan ben om naar Serie A te gaan, kan ik hem wisselen met Chiellini Freeze CDM-CB. Klinkt ook wel interessant.Mesque schreef op woensdag 30 december 2020 @ 00:23:
[...]
Ik ga voor Koeman, als CM is dat gewoon een prima speler did lang mee blijft draaien. Liever dat dan een mid Kluivert oid packen uit de mid/prime sbc waar ik helemaal niets mee kan. Daarnaast heerlijk om een icon centraal achterin te hebben voor het bouwen van teams, maakt alles erg makkelijk te linken in een 5atb formatie voor de aftrap (waarvan Koeman dan de middelste is en ik ingame switch naar een 4atb formatie met Koeman op CM.
Hahahahaha ja er zullen er vast veel ervaring hebben met een speler die net uit is en nog niet onder de 3.4 mil heeft gezeten.Nachtapotheker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:57:
Die mid en prime Eto’o zien er ook goed uit zeg! Ik hoop op een toty lewa met 90+ pace, als die er niet komt of niet betaalbaar is dan wil ik prime Eto’o wel ipv Mbappe
Iemand ervaring met hem?
Uberhaupt kan je een Lewa TOTY dadelijk niet vergelijken met Prime Eto'o.
Eto'o is dit jaar een nieuwe icon dus zal altijd hoog in waarde blijven. Bovendien is het veel meer een meta speler. Je zou m enigzins met Mbappé kunnen vergelijken alleen is Mbappé natuurlijk een stuk goedkoper (en die is al duur zat)!
Maar jij verwacht dus rondom TOTY 3 mil over te houden voor een spits? Doe je goed, ik doe het je niet na.
Ik heb alleen ervaring met de 87 etoo en hij bevalt mij minder dan Ronaldo neymar of mbappe . Hij voelt soms wat trager aan maar zijn schoten , zeker de finess schoten zijn echt heel erg goed. Ik zelf had er de coins niet voor overgehad.
Zijn er genoeg die in de markt shoppen hoor, wekelijks rewards en een beetje traden en je bent er zo. Ik ga zelf rond TOTY voor Mid Cruyff, maar hou de prijs van prime Eto’o ook in de gaten, lijkt een erg goede speler. Enige jammere is dat ik hem in het echt nooit een leuke/goede speler heb gevonden, vandaar waarschijnlijke Cruyff.Solotov schreef op woensdag 30 december 2020 @ 01:33:
[...]
Hahahahaha ja er zullen er vast veel ervaring hebben met een speler die net uit is en nog niet onder de 3.4 mil heeft gezeten.
Eto'o is dit jaar een nieuwe icon dus zal altijd hoog in waarde blijven. Bovendien is het veel meer een meta speler. Je zou m enigzins met Mbappé kunnen vergelijken alleen is Mbappé natuurlijk een stuk goedkoper (en die is al duur zat)!
Maar jij verwacht dus rondom TOTY 3 mil over te houden voor een spits? Doe je goed, ik doe het je niet na.
[ Voor 10% gewijzigd door Mesque op 30-12-2020 01:56 ]
Koeman en de 83 rated pack. Nog nooit met Koeman gespeeld, en zou een fijne cdm in mijn team zijn.DeeleNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:31:
En eigenlijk ook meer omdat het een Nederlander is en die kaart ziet er goed uit!
Wil ergens toch ook een zekerheid je hebben, voor de effort met de tokens behalen.
Hoop dat de volgende tokens wel net zo gemakkelijk gaan
Ja ik heb heel veel gehandeld en elke week rewards idd. Soms wat leuke gepacked, maar dat waren geen mega bedragen.Solotov schreef op woensdag 30 december 2020 @ 01:33:
[...]
Hahahahaha ja er zullen er vast veel ervaring hebben met een speler die net uit is en nog niet onder de 3.4 mil heeft gezeten.
Daarnaast ook een tijdje met een wat minder team gespeeld vanaf sinterklaas om niet teveel deflatie te hebben
Ik ben heel benieuwd naar Lewa toty, met pace upgrade lijkt dat mij een hele fijne speler.
Prime Eto’o is geweldig! Hij is enorm snel en plaatsballen gaan er quasi altijd in.Nachtapotheker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:57:
Iemand ervaring met hem?
Indien ikzelf beter zou zijn, zou hij nog meer uitblinken vermoed ik.
Ik heb hem untradeble uit een beloning van Rivals gehaald.
Dit is mijn team:
:strip_exif()/f/image/mwdaHaOIzF1xMrOEKEV0KybX.jpg?f=fotoalbum_large)
Klopt helemaal, gelijk 3m in kas toenfifanoob schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:53:
[...]
Ook hadden we vorig jaar op discord een theorie /proef gedaan. Door later in te stappen met fifa 20, diegene was nieuwsgierig als je dan ook iets goeds zou packen omdat je later begon.
Volgens mij had ie 20 eu aan fifapunten gekocht en zijn eerste pack was Eusubio..
@buurman3 vertel het ze ;D
Kijk dat zijn de betere pulls haha. Heb je toevallig mbappe ook gehad? Of wellicht met de leenversie gespeeld. Hoe is hij in verhouding tot Mbappe?Drossie schreef op woensdag 30 december 2020 @ 08:19:
[...]
Prime Eto’o is geweldig! Hij is enorm snel en plaatsballen gaan er quasi altijd in.
Dit is mijn team:[Afbeelding]
had door alle picks wat dubbelen, daarmee toch maar weer een goodiebag geopend: TOTGS Haaland
Op zich geen slechte pull, maar heb dit jaar nog weinig met Bundesliga.
Straks mijn showdown Acuna eens even de sporen geven, ben benieuwd.
Heb een paar potjes met de 86 gespeeld, dat speelde al lekker!
Op zich geen slechte pull, maar heb dit jaar nog weinig met Bundesliga.
Straks mijn showdown Acuna eens even de sporen geven, ben benieuwd.
Heb een paar potjes met de 86 gespeeld, dat speelde al lekker!
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Hoe speelt Vidic overigens in 352 ?Drossie schreef op woensdag 30 december 2020 @ 08:19:
[...]
Prime Eto’o is geweldig! Hij is enorm snel en plaatsballen gaan er quasi altijd in.
Speel het zelf ook en gebruikt zelf eerst Gomez (untradeable) en nu Walker.
Voor iedereen die een team heeft waarin in hij past, ga die Haaland POTM halen. Wat een beest.
Zeker met een "engine" erop.
Speelt bij mij nu vergelijkbaar als Figo, sleept met zijn slechte been mindere passes gewoon mee, positioneert goed en passt ook prima.
Denk eraan om van 4-2-3-1 over te stappen naar een twee spitsen systeem met Werner of Lewa ernaast. Niet dat het systeem nu slecht speelt. Zet hem met zijn linkerbeen in positie rond de 16 en hij knalt ze er in.
Freeze Gnabry was ook al een schot in de roos.
Misschien ligt het ook wel wat aan de huidige tegenstand in Rivals. Ik zit nu divisie 6, maar kom ineens niet zulke hele goede teams tegen, waaronder een bronzen team, maar wel met Maradona en Pogba
Of is iedereen zich aan het laten afzakken voor het nieuwe seizoen?
Speelt bij mij nu vergelijkbaar als Figo, sleept met zijn slechte been mindere passes gewoon mee, positioneert goed en passt ook prima.
Denk eraan om van 4-2-3-1 over te stappen naar een twee spitsen systeem met Werner of Lewa ernaast. Niet dat het systeem nu slecht speelt. Zet hem met zijn linkerbeen in positie rond de 16 en hij knalt ze er in.
Freeze Gnabry was ook al een schot in de roos.
Misschien ligt het ook wel wat aan de huidige tegenstand in Rivals. Ik zit nu divisie 6, maar kom ineens niet zulke hele goede teams tegen, waaronder een bronzen team, maar wel met Maradona en Pogba
Of is iedereen zich aan het laten afzakken voor het nieuwe seizoen?
Dit vind ik nou een leuk metateam.Drossie schreef op woensdag 30 december 2020 @ 08:19:
[...]
Verrassende spelers, niet het geeikte.