Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:06
Mocht je op maandag ochtend als je vroeg wakker bent denken, nou ik doe nog een paar potjes om de volgende rang te halen.... doe het niet 8)7
Alleen maar tryhards :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:04
Markvd1984 schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:45:
[...]

Ik wou net hetzelfde posten haha ,met draft heb ik hetzelfde
Hadden jullie niet ASM, Dembele en Cantona dan ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Nachtapotheker schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:11:
Mocht je op maandag ochtend als je vroeg wakker bent denken, nou ik doe nog een paar potjes om de volgende rang te halen.... doe het niet 8)7
Mocht je denken dat je fifa kan spelen zonder tryhard. Dat is er niet. Die lui kan je elke dag tegen komen.
Over het algemeen zou het vandaag/ deze week wat minder moeten zijn. Ivm vakanties. Maar tryharders hou je altijd in fifa elke dag weer. De meeste spelen gewoon om te winnen en hebben daar gewoon alles voor over.
Hoort bij de game, ligt ook aan het niveau, hoe hoger hoe erger. En aan je eigen niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik dacht dat ik een redelijk goede verdediging had, maar door draft zie ik dat nu toch opeens heel anders :D

Heb als CB’s Varane 88, Desailly 87 en daarvoor Fedde 85, Kante en RB Poggy.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Nohh gister in Rivals (divisie 2 zelfs) kwam ik tegen die team, met rust 4-1 voor en hij vertrok. Ik heb geen meta-team met spelers als POTM Lewandowski en Haaland + gold Davies en Kimmich.

Ongekend hoe iemand al zo'n team bij elkaar gesprokkeld kan hebben, wel paar heerlijke spelers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tdGuQ1RgeVnRJfWgGSDjJbY3jAI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jBLGSyadJa05YBqVWnNUXiDX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Markuss schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:56:
Nohh gister in Rivals (divisie 2 zelfs) kwam ik tegen die team, met rust 4-1 voor en hij vertrok. Ik heb geen meta-team met spelers als POTM Lewandowski en Haaland + gold Davies en Kimmich.

Ongekend hoe iemand al zo'n team bij elkaar gesprokkeld kan hebben, wel paar heerlijke spelers.

[Afbeelding]
Ik hoop dat het een goede trader is. Als je dat met fifapunten bij elkaar wil "kopen " loopt het zo in de 1000-en euros.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Nachtapotheker schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:11:
Net 1 potje rivals gedaan in div. 4. Mijn tegenstander kan zijn naam beter wijzigen in Dragback FC. Wat een trieste manier van spelen, denk dat hij er wel 100 heeft gedaan in 1 wedstrijd. 85e minuut komt hij met zijn miljoenen team 2-1 voor tegen mijn untradeable matige team en gaat hij achterin rondtikken en bij het verstrijken van de extra tijd de bal uit trappen. Wat zou ik graag een beeld bij mijn tegenstanders willen hebben soms, gewoon puur om te weten of het voldoet aan je verwachtingen :')

Stop ook maar met rivals denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:30
Bossie schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:20:
[...]

Hadden jullie niet ASM, Dembele en Cantona dan ?
Haha was het maar zo'n feest bossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:17
Messi ruim onder de 400k en Neymar duikt richting de 700k. Ben benieuwd wat de bodemprijs voor beide mannen is.

Gevoelsmatig staan ze voor deze fase in het spel al erg laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
fifanoob schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:21:
[...]

Ik hoop dat het een goede trader is. Als je dat met fifapunten bij elkaar wil "kopen " loopt het zo in de 1000-en euros.
Nou precies, zelfs als hij het met geld gedaan heeft heb ik er echt respect voor. Dan ben je gewoon dedicated om je geld uit te geven haha..
Augy schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:47:
Messi ruim onder de 400k en Neymar duikt richting de 700k. Ben benieuwd wat de bodemprijs voor beide mannen is.

Gevoelsmatig staan ze voor deze fase in het spel al erg laag
Neymar (92), vorig jaar één rating hoger, stond op 28/12 op 759K
Messi (94), vorig jaar één rating hoger, stond op 28/12 op iets meer dan 1.000.000

[ Voor 36% gewijzigd door Markuss op 28-12-2020 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
MadMoody schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:16:
Die squadbattles leveren hier ook nooit wat bruikbaars op. Heeft iemand hier daar ooit iets echt goeds uit gekregen? Ik niet in ieder geval. Payet 82 als beste kaartje vandaag.
Ik heb er wel eens wat goeds uit gehaald. Ik gebruik SB vooral als tussendoortje. ff op legendary/wereldklasse wat puntjes sprokkelen tot ik Elite 1 heb. Minder dan 20 potjes nodig.
Lager dan wereldklasse is niks aan, dan heb ik inmiddels 100% garantie op winst.

Overigens merk ik aan SB wel dat ik zelf beter ben geworden, want eerder had ik nog moeite met de niveau's professioneel en lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nog meer mensen die Showdown Acuna hebben gedaan? Ik kon de verleiding niet weerstaan door untradable Kounde en untradable Diego Carlos in mijn basis 11 en mooie herinneringen aan de Acuna van vorig jaar.

Sevilla speelt morgen om 17 uur tegen Villarreal. Volgens Unibet is Sevilla favoriet met een quote van 2.14. Villarreal krijgt 3.70. Villareal speelt uit en schijnt 2 sterkhouders te missen. Sevilla won 4 van de laatste 5, 1x gelijk. Villarreal won 2x en speelde 3x gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:49
Capsaicin schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:27:
Nog meer mensen die Showdown Acuna hebben gedaan? Ik kon de verleiding niet weerstaan door untradable Kounde en untradable Diego Carlos in mijn basis 11 en mooie herinneringen aan de Acuna van vorig jaar.

Sevilla speelt morgen om 17 uur tegen Villarreal. Volgens Unibet is Sevilla favoriet met een quote van 2.14. Villarreal krijgt 3.70. Villareal speelt uit en schijnt 2 sterkhouders te missen. Sevilla won 4 van de laatste 5, 1x gelijk. Villarreal won 2x en speelde 3x gelijk.
Is showdown +1 of +2 ? 260k voor eventueel een 86 coquelin is wat veel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Beavbusi schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:44:
[...]

Is showdown +1 of +2 ? 260k voor eventueel een 86 coquelin is wat veel :p
Winst = +2
Gelijkspel = +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Leuk concept wel. Heb alleen geen elftal waar ze in zouden passen en vind het ook nogal prijzige SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ze zijn allebei wel prijzig inderdaad. Je krijgt er tradable pakjes bij, maar bij mij zat daar weinig in. Het concept is idd tof, als ik tijd heb wil ik de wedstrijd morgen live kijken en op afstand mijn nieuwe ploegie aanmoedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 21:39

Mijn hoop voor een upgrade voor Le Coq (Coquelin) is nu wel een beetje weg, ik heb die SBC gedaan. Kostte me naast wat untradeables 20k, maar was wel precies de cdm die ik nodig had. Maar gelukkig ben ik ook zonder upgrade er tevreden mee. Speelt heerlijk naast IF Renato Sanches. Gaat niet teveel mee naar voren door zijn med/high workrates. En een mooie link met mijn centrale duo Kounde en Varane. Hierdoor kan ik met een hybride La liga/Ligue 1/Serie a team spelen met Del Pierro voorop

[ Voor 12% gewijzigd door lookslikeyou op 28-12-2020 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:21
Mir64za schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:47:
[...]

Heb nu het volgende team samengesteld:

Stay Forward Rashford & Son.
Stay back Kante - Walker - Bellerin.
Son & Bruno wissel ik ingame van posities.

Bruno heeft H/H dus is overal te vinden twijfel wel nog of ik hem moet vervangen met Wijnaldum bijvoorbeeld RTTF.
Heb nu nog 360k over.

[Afbeelding]
Mooi team hoor. Hoe bevalt Bruno Fernandes? Die heb ik op de bank zitten, maar gebruik 'm zelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:10
Super vaag mijn 10 uur ea play trial op ps5 is voorbij en ik wou de game nu kopen gezien hij in de aanbieding is maar nu lijkt dat op de een of andere manier onmogelijk te zijn.
Krijg melding "Aankoopfout je hebt de volgende producten in bezit waardoor er een conflict ontstaat dat je probeert te kopen."

Ook al geprobeerd om trial versie helemaal te verwijderen maar toch dezelfde melding, blijkbaar willen ze mijn geld niet hebben:)
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is kan ook nergens er iets over vinden op reddit ofzo.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Stylze schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:17:
Super vaag mijn 10 uur ea play trial op ps5 is voorbij en ik wou de game nu kopen gezien hij in de aanbieding is maar nu lijkt dat op de een of andere manier onmogelijk te zijn.
Krijg melding "Aankoopfout je hebt de volgende producten in bezit waardoor er een conflict ontstaat dat je probeert te kopen."

Ook al geprobeerd om trial versie helemaal te verwijderen maar toch dezelfde melding, blijkbaar willen ze mijn geld niet hebben:)
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is kan ook nergens er iets over vinden op reddit ofzo.
Probeer eens via de website zelf? :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Partypooper schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:27:
[...]

Probeer eens via de website zelf? :)
Hoe bedoel je?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
M@cer schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:39:
[...]

Meerdere keren met een Belg scoren is de oplossing.

Die LB hadden ze wel ff duidelijker mogen zeggen met LVA. Kwam erachter dat het een LW moest zijn in mijn app die op Engels staat.

Is de AJAX doelstelling al gefixed voor rivals?
Thnx gelukt! Nu toe maar lvl 30 even binnenhengelen. Denk dat romagnoli het gaat worden. Aspas heb k nooit lekker mee gespeeld en heb gaya (sbc) daar al staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hoe heb je de game net proberen aan te schaffen? Via de PS5 zelf of via de website van Sony?

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:16:
[...]

Ik heb er wel eens wat goeds uit gehaald. Ik gebruik SB vooral als tussendoortje. ff op legendary/wereldklasse wat puntjes sprokkelen tot ik Elite 1 heb. Minder dan 20 potjes nodig.
Lager dan wereldklasse is niks aan, dan heb ik inmiddels 100% garantie op winst.

Overigens merk ik aan SB wel dat ik zelf beter ben geworden, want eerder had ik nog moeite met de niveau's professioneel en lager.
Weleens iets uitgehaald. Speel vooral sb als k rustig op de bank zit met een baby van 3 maand op de arm, dat is nog wel ontspannen. Rivals word altijd wat minder relaxed 😂 gemiddeld elite 3. 50k punten voor elite 1 gaan we deze week maar een proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Partypooper schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:40:
[...]

Hoe heb je de game net proberen aan te schaffen? Via de PS5 zelf of via de website van Sony?
Bij beide kom je in de PlayStation store terecht om aan te schaffen en krijg ik hetzelfde probleem.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Stylze schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:43:
[...]

Bij beide kom je in de PlayStation store terecht om aan te schaffen en krijg ik hetzelfde probleem.
probeer het eens met de ps4 versie. Die geeft namelijk ook recht tot upgraden en is ook wat goedkoper meende ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik zit een beetje vast met mijn team momenteel. Hieronder mijn team en wat nog op de bank zit. Werner en Son staan niet op full chemistry, daar zou ik graag wat aan doen. Verdediging ben ik op zich wel tevreden over. Daarnaast zou ik wel weer eens wat anders willen voor Hazard en Valverde. Ingame speel ik hier overigens 4-2-3-1 mee (Met Son als cam en Werner als diepe spits). Maar ik weet niet hoe ik het misschien beter neer kan zetten en ook met weer eens wat andere spelers. Heb 165.000 aan munten en alleen Ter Stegen en Guardiola zijn onverhandelbaar (mijn bankzitters zijn vrijwel allen onverhandelbaar, behalve Carrasco). Heb al wel zitten kijken naar Rashford in de basis in combinatie met Fernandes. Maar met die laatste speel ik tot nu toe vrijwel nooit. Vardy SIF lijkt me ook leuk voor in de spits. En o ja, ik kan ook bijna kiezen uit Aspas/Romagnoli/Keita. Iemand anders nog tips/suggesties?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7HxY92xOqzWmo0bFDPQeC7AwHmA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tIfrAEYMqtCKsR5WZEZxRmU1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a2NQI-N_20Hj8x1iwM_M6U3sxtg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bf5vTtB6DxZFaht0ZljTEyms.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 28-12-2020 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
fifanoob schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:47:
[...]

Mocht je denken dat je fifa kan spelen zonder tryhard. Dat is er niet. Die lui kan je elke dag tegen komen.
Over het algemeen zou het vandaag/ deze week wat minder moeten zijn. Ivm vakanties. Maar tryharders hou je altijd in fifa elke dag weer. De meeste spelen gewoon om te winnen en hebben daar gewoon alles voor over.
Hoort bij de game, ligt ook aan het niveau, hoe hoger hoe erger. En aan je eigen niveau.
Mja ik had gisteren 7 wl potten op rij gewonnen, dan weet je het wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Markuss schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:56:

[Afbeelding]
Daar verbleekt mijn team ook bij idd :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
MadMoody schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:12:
Ik zit een beetje vast met mijn team momenteel. Hieronder mijn team en wat nog op de bank zit. Werner en Son staan niet op full chemistry, daar zou ik graag wat aan doen. Verdediging ben ik op zich wel tevreden over. Daarnaast zou ik wel weer eens wat anders willen voor Hazard en Valverde. Ingame speel ik hier overigens 4-2-3-1 mee (Met Son als cam en Werner als diepe spits). Maar ik weet niet hoe ik het misschien beter neer kan zetten en ook met weer eens wat andere spelers. Heb 165.000 aan munten en alleen Ter Stegen en Guardiola zijn onverhandelbaar (mijn bankzitters zijn vrijwel allen onverhandelbaar, behalve Carrasco). Heb al wel zitten kijken naar Rashford in de basis in combinatie met Fernandes. Maar met die laatste speel ik tot nu toe vrijwel nooit. Vardy SIF lijkt me ook leuk voor in de spits. En o ja, ik kan ook bijna kiezen uit Aspas/Romagnoli/Keita. Iemand anders nog tips/suggesties?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
https://www.futbin.com/21/squad/4676919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
Vanmiddag mijn team omgegooid, het liep al een tijdje niet lekker meer.

Deze guide gebruikt als basis https://www.reddit.com/r/...de_elite_1_div_1_fifa_21/.

Ik ben weer terug naar een NL/Eredivisie team. Alleen van Kante kan ik geen afscheid nemen, dus nog aardig moeten puzzelen om hem erin te krijgen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oMGPmuodyc-ZPNg3FWhkZB8YE3U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kng62HlSURDJgV7FbfNaEXYZ.png?f=fotoalbum_large
Straks Koeman erin als ik genoeg Icon swabs heb gehaald.

De eerste 4 potjes liepen bijzonder gesmeerd, alle 4 ruim gewonnen. Meeste tegenstanders waren op papier sterker. Dan voelt het extra lekker als je met 4-1 "van het veld stapt".

[ Voor 3% gewijzigd door kw_nl op 28-12-2020 17:10 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Laatst online: 14-09 11:20
MadMoody schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:12:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kante voor Valverde, Son op links ipv Hazard en Auba in de spits? Een sloper op het middenveld lijkt me wel handig. Bruno Fernandes en Keita zijn dat niet...

Alternatief: snel Coquelin doen. Een upgrade krijgt hij wss niet maar lijkt wel interessant!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
Nachtapotheker schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:20:
[...]

Mja ik had gisteren 7 wl potten op rij gewonnen, dan weet je het wel :+
Ja dan krijg je matchmaking +7 ( er vanuit gaande dat je 7-0 ging ), tegenstanders worden dan beter en beter. Daarom is het best pittig om dat ene niveautje hoger te komen aangezien je dan meteen aanzienlijke hogere tegenstander moet verslaan.

Om goud1 te halen moet je minimaal 20 winnen en dus mag je 10 verliezen. als je dan 19-10 gaat sta je op matchmaking +9.
Wil je bv elite halen moet je minimaal 23 winst hebben dus als je dan 22-7 gaat heb je een matchmaking van +15

Dat is nog al een niveau verschil. Als je elite kan halen dan is elite 2 ook makkelijker te behalen, waarom? Omdat je matchmaking niveau niet hoger gaat als +15 dus blijf je tegen dezelfde soort tegenstanders komen. Kan iemand zijn die dus net op +15 zit ( bv 15-0 ) maar kan ook iemand zijn die al 10 potten op +15 zit ( die gaat dan 25-0 ).

Mensen zijn zich vaak niet bewust wat een verschil dat eigenlijk is. Je denkt dan dat je wellicht net dat ene niveautje niet kan aantikken maar het is vaak 5 niveaus hoger qua matchmaking.

Goud 2 =17 win, 16-13 is +3 matchmaking.
Het verschil tussen goud2 en 1 speler is dus een verschil van +6 in de matchmaking.

Mensen verkijken zich daar echt op. Iemand die goud2 haalt of iemand die goud1 haalt denken vaak dat ze ongeveer van hetzelfde niveau zijn maar daar zit een behoorlijk groot gat verschil tussen. Dat kan wel eens 2 a 3 divisies verschil zijn in bv rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
kw_nl schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:09:
Vanmiddag mijn team omgegooid, het liep al een tijdje niet lekker meer.

Deze guide gebruikt als basis https://www.reddit.com/r/...de_elite_1_div_1_fifa_21/.

Ik ben weer terug naar een NL/Eredivisie team. Alleen van Kante kan ik geen afscheid nemen, dus nog aardig moeten puzzelen om hem erin te krijgen:
[Afbeelding]
Straks Koeman erin als ik genoeg Icon swabs heb gehaald.

De eerste 4 potjes liepen bijzonder gesmeerd, alle 4 ruim gewonnen. Meeste tegenstanders waren op papier sterker. Dan voelt het extra lekker als je met 4-1 "van het veld stapt".
Ik was de WL met deze begonnen, maar desondanks erg goede "oefen" ervaringen ging ik behoorlijk nat tegen tegenstanders die de high-press konden ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
lwd-kevin schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:17:
[...]

Kante voor Valverde, Son op links ipv Hazard en Auba in de spits? Een sloper op het middenveld lijkt me wel handig. Bruno Fernandes en Keita zijn dat niet...

Alternatief: snel Coquelin doen. Een upgrade krijgt hij wss niet maar lijkt wel interessant!
Goeie suggesties, maar weet niet of ik dat ga redden met mijn coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:35:
[...]

Ik was de WL met deze begonnen, maar desondanks erg goede "oefen" ervaringen ging ik behoorlijk nat tegen tegenstanders die de high-press konden ontwijken.
Ik heb hem ook gebruikt maar merkte dat ik soms gewoon echt overlopen werd. Het hoge verdedigen heb ik wel met deze geleerd.

Nu weer terug naar 4-1-2-1-2 daar heb k tog meer succes mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

iemand hier de Acuna sbc nog gedaan? Speelt die nog een beetje als 86? Met nog een upgrade wordt het een behoorlijk beest.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Kunnen jullie een beetje normaal spelen vandaag? Heb alleen maar schokkerig spel, packetloss en ping problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
5212 speel ik nu in game moet zeggen bevalt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Welke teamgeest kaart zouden jullie op Neymar zetten? Hunter of Hawk? Met hunter heeft hij meer snelheid en met Hawk meer schotkracht en een beter afstandschot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
tukkerterror90 schreef op maandag 28 december 2020 @ 18:26:
Welke teamgeest kaart zouden jullie op Neymar zetten? Hunter of Hawk? Met hunter heeft hij meer snelheid en met Hawk meer schotkracht en een beter afstandschot.
Waar zet je hem neer?

Heb er zelf hunter op staan, maar bij mij staat hij in de spits.
Als je hem cam oid zou neerzetten denk ik gewoon basic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:13
Matchmaking is wel waardeloos vandaag. Ik heb op dit moment zelf 1950SR en won de eerste 2 potjes . Daarna 5x kansloos verloren tegen spelers met 2100+ SR die volledig druk spelen. De "elite" spelers zijn voor mij echt een brug of wat te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie

Prime Barnes, Hiero en mid Torres. Voor alle drie kun je goedkoper de tradeable variant halen.

[ Voor 38% gewijzigd door Bossie op 28-12-2020 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Nou iemand nog in de Party Bag SBC getrapt? Ik heb hem ingevuld, openen doe ik vanavond op m'n console: geeft toch iets van spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Laatst online: 14-09 11:20
Ook weer een Freeze partybag. Helaas weer weinig soeps hier. Weer een Rulebreaker, eerst Podence en nu Andre...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Markuss schreef op maandag 28 december 2020 @ 19:40:
Nou iemand nog in de Party Bag SBC getrapt? Ik heb hem ingevuld, openen doe ik vanavond op m'n console: geeft toch iets van spanning.
Was echt de laatste keer. Weer een kansloze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distoration
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 11:16
Party bag 1: Suarez OTW
Party bag 2: Pépé TOTGS

Had het slechter kunnen treffen denk ik zo. Pépé kan ik proberen als vervanging voor Bale en Suarez is supersub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
fifanoob schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:19:
[...]

Ja dan krijg je matchmaking +7 ( er vanuit gaande dat je 7-0 ging ), tegenstanders worden dan beter en beter. Daarom is het best pittig om dat ene niveautje hoger te komen aangezien je dan meteen aanzienlijke hogere tegenstander moet verslaan.

Om goud1 te halen moet je minimaal 20 winnen en dus mag je 10 verliezen. als je dan 19-10 gaat sta je op matchmaking +9.
Wil je bv elite halen moet je minimaal 23 winst hebben dus als je dan 22-7 gaat heb je een matchmaking van +15

Dat is nog al een niveau verschil. Als je elite kan halen dan is elite 2 ook makkelijker te behalen, waarom? Omdat je matchmaking niveau niet hoger gaat als +15 dus blijf je tegen dezelfde soort tegenstanders komen. Kan iemand zijn die dus net op +15 zit ( bv 15-0 ) maar kan ook iemand zijn die al 10 potten op +15 zit ( die gaat dan 25-0 ).

Mensen zijn zich vaak niet bewust wat een verschil dat eigenlijk is. Je denkt dan dat je wellicht net dat ene niveautje niet kan aantikken maar het is vaak 5 niveaus hoger qua matchmaking.

Goud 2 =17 win, 16-13 is +3 matchmaking.
Het verschil tussen goud2 en 1 speler is dus een verschil van +6 in de matchmaking.

Mensen verkijken zich daar echt op. Iemand die goud2 haalt of iemand die goud1 haalt denken vaak dat ze ongeveer van hetzelfde niveau zijn maar daar zit een behoorlijk groot gat verschil tussen. Dat kan wel eens 2 a 3 divisies verschil zijn in bv rivals.
Okay wist niet dat dat zo werkte, dank voor de heldere uitleg! Ik stond op dat moment 9-3 ofzo dus nog niet bizar hoog. Ik haal eigenlijk altijd goud 3 normaal (soms een enkele keer goud 2), maar had geen tijd om meer te spelen vanwege de kerst :+ dus ik dacht om 7u hark nog ff zilver 1 binnen, moet lukken in een uurtje. Niet dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:13
85 draxler..☹

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik sla de partybag over. Gemiddeld 84 is wel veel voor een gokje en de vorige keer had ik troep, dan zet ik mijn 84's liever elders in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:20
Ik had de vorige keer een Giroud IF, dus deze sla ik over. Ook heb ik eerder vandaag de Firmino freeze SBC gedaan, dus de komende tijd doe ik even rustig aan met de sbc' tjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik sla hem ook over, had vorige keer een Pepe en heb net voor het sluiten al een gokje gewaagd met Acuna

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:55
Deze party bag was wel heel triest zeg yazici die gaat voor discard weg 10k.. afgelopen weekend navas.
Deed hem ook meer omdat de icons mij niet aanspraken denk waag de gok en verloren :p

Dit soort SBC eigenlijk altijd troep uit gehad en toch blijven proberen :p icon swaps ga ik wel voor zekerheid gewoon Koeman :) en de 83 rated pack als SBC fodder hopelijk paar hogen

[ Voor 12% gewijzigd door FidoDido op 28-12-2020 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Ik ben al enige tijd met (bijna) volledig untradeable ‘fun’ team aan het spelen. Met hier en daar wat goedkope opvulling voor de chem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p26K9iV-u3zbI0qsWtUqPJgARUE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CjIwsr6TZAorO7gBmQpMsiZP.jpg?f=fotoalbum_large

Naast alle ingevulde bankzitters heb ik nog Dembele, James Rodriguez OTW, Atal RTTF, Dumfries RB, Van Bergen en nog wat fodder.

Ik loop een beetje vast aangezien ik een aantal OTW kaarten heb (Telles, Allan) die in prijs laag blijven en daardoor nog niet wil verkopen. Heb nu 350k excl de verkoop van bovenstaande OTW’s. Zodra ze wat winst op leveren doe ik ze weg.

Is er iemand die het leuk vind om te helpen een (hybride) team in elkaar te puzzelen op basis van ervaringen met de beschikbare spelers en eventueel wat aankopen? :*)

[ Voor 20% gewijzigd door DeeleNL op 28-12-2020 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Hier Partey OTW uit de Party Bag gehaald - eens kijken of ik er iets mee kan :)

Heb Tavernier nu op RB staan in plaats van Walker, maar moet daarom Henderson opstellen voor 10 chem. Had liever Wijnaldum op het middenveld laten staan (nu even als sub om te testen met Partey). Firmino op CAM is voor mij echt een beest, komt vaak onverwacht achter Watkins vandaan en heeft inmiddels best wel wat doelpunten erin gelegd.

Achteraf baal ik dat ik Son niet heb verkocht toen ik hem heb gepackt. Stond toen nog op 192k. Maar zijn prijs nu doet hem geen eer aan, al heb ik wel meer moeite om hem goed te gebruiken.

Vreemd trouwens dat de afbeelding van Chilwell IF is veranderd. Zal EA een verkeerde licentie hebben afgesloten? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bmnLjWOdeXMApeBXN6Z9ilt8mFY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zg1u3YtS7TumRLFcoP2zrYMv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door allstarted1 op 28-12-2020 20:39 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Gister de part bag gedaan, kreeg OTW Promes. Opzich wel blij mee, mocht Ajax kunnen winnen tegen Lille.

Verder nu 60 80+ player picks gemaakt, jagen op RTTF Varane. Maar zal in ieder geval mooie fodder uit komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Kreeg David Silva Rb ,is deze wat ? Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:17:
Tijdje mee gespeeld.. echt wel een leuke speler. Alleen z'n 2* WF deed het voor mij niet. En nog iets wat ik niet kan uitleggen.

Probeer hem gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Ik heb Carlos Vela Recordbreaker, rating-technisch nog wel aardig. Stats zijn grappig, 2* WF helpt hem niet.

Iemand ervaring met hem? Had de vorige keer Lazarri RB 84.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Markvd1984 schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:17:
Nee opzich leuke stats voor een Cam maar zijn 2*WF gaat je echt irriteren omdat hij echt stijf links is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mesque
Mesque schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:12:
Gister de part bag gedaan, kreeg OTW Promes. Opzich wel blij mee, mocht Ajax kunnen winnen tegen Lille.

Verder nu 60 80+ player picks gemaakt, jagen op RTTF Varane. Maar zal in ieder geval mooie fodder uit komen :)
Erg nette return!!

RTTF Alaba
Oblak 91
Mbappe 90 (alweer!! Gister ook al dubbel, heb nu dus 2x untradable Mbappe dubbel).
Bernardo Silva 87
Muller 86
RTTF Tadic 85
Ziyech 85
Ziyech 85
Gulasci 85
Gulasci 85
Parejo 85
Ricardo Pereira 85
Donnarumma 85
Lucas Leiva 84
Douglas Costa 84
Douglas Costa 84
Alex Telles 84
Schmeichel 84
Sirigu 84
Mendy 83
Mctomminay IF 82
Bolat IF 81
Bolat IF 81
Andre silva IF 82

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fYtsflgFm_6SskdzR0Ad58zXTEw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kLSH4gLYZYcpJPdwIIwioe36.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Mesque op 28-12-2020 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
Voor de eerste keer deze Fifa in divisie 1 terecht gekomen, leuke bonus van 50K is altijd welkom! Speel eigenlijk weinig Rivals, meestal doordeweek wat Friendlies voor de objectives en in het weekend de WL. Deze keer wou ik nog even de laatste speler van de season objectives meepikken, voor een SBC altijd wel handig. Dus nog even wat Rivals gespeeld om wat punten binnen te sprokkelen, met een paar keer winst kwam opeens Divisie 1 in zicht.

Mijn nieuwe team draait lekker, dit is de startformatie:

https://www.futbin.com/21/squad/4687420

En ingame speel ik mijn favo 4-1-2-1-2(2):

https://www.futbin.com/21/squad/4687423

Had best wel mazzel met de player picks laatste keer. Hernandez en Kimpembe kon ik beiden in mijn team kwijt. Moest wel een beetje puzzelen met positie changes om het op fullchem te krijgen, dat is ook de reden dat Draxler RTTF erin staat. Hij is een beetje licht op het middenveld, maar zijn passing is wel precies en als hij voor het doel komt heeft hij een goed schot.

Voorlopig is het team compleet, ben tevreden met alle linies in het veld. Ik merk dat een speler als Mbappe het team wel naar een nieuw niveau tilt. Enige speler die op de lijst voor vervanging staat is dus Draxler, waarschijnlijk met een Box-to-box CM Icon, denk dat baby Seedorf wel een goede optie is. Nog even doorsparen, zit nu op 350K.

Had een Jumbo Rare Player pack vrijgespeeld met Rivals, beste speler was 82 rated Promes, dramatische packluck heb ik uit die untradable packs. Ik laat de Party Bags maar zitten, de kans op iets bruikbaars is zo klein en zie mezelf al zo een OTW David eruit vissen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Net weer het geluk om tegen Werner IF te mogen spelen, los van het standaard PL geweld eromheen (martial, rashford enz enz) is die man nog steeds niet te stoppen. Uit elke hoek vliegen de schoten erin 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Gisteren Partey Otw uit de Goodybag, hoopte nu op wat beters.

Krijg ik weer Partey 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik doe die partybag ook niet meer. Yazici had ik er ook uit. Vorige keer Vela, die is op zich wel leuk, maar eigenlijk ook onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik begin niet eens maar aan de partey bag na ferran Torres otw 😂

Morgen wel lvl 30 bereikt en romagnoli ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hsODdnyZDTCsGZnCtOTZlh-b5I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h117Jp92oHj3HZ8ACMh09nfy.png?f=fotoalbum_large nieuwsgierig, ik hoef niet de absolute meta (hiervoor had ik Oscar cm (lekkere kaart voor discard!) en Talisca. In 2020 speel ik niet meer, maar heb ik wel een begin gemaakt voor mijn start van 2021 squad. Ik heb ASM even als voorbeeld gebruikt om chemistry op te lossen, maar welke upgrade zie jij voor 350k?

Ik hoef geen Mendy Rashford Dembele Neymar advies, ik ga voor fun squads.

Zo speel ik in game trouwens:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7bReTAOcexoQrkzskT8UZ_BLBVM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ksDCtDnZ5hXwrRzOTWBxlME0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Messje schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:25:
[Afbeelding] nieuwsgierig, ik hoef niet de absolute meta (hiervoor had ik Oscar cm (lekkere kaart voor discard!) en Talisca. In 2020 speel ik niet meer, maar heb ik wel een begin gemaakt voor mijn start van 2021 squad. Ik heb ASM even als voorbeeld gebruikt om chemistry op te lossen, maar welke upgrade zie jij voor 350k?

Ik hoef geen Mendy Rashford Dembele Neymar advies, ik ga voor fun squads.

Zo speel ik in game trouwens:
[Afbeelding]
bamba IF is een erg goede spits imo.
had de 82 en die legde er voor mij net zo veel in als yedder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 16:48
Na klein beetje pack luck deze kerst besloten dat ik klaar ben met het standaard Premier League team. Altijd dezelfde spelers en vaak dezelfde ook aan de overkant - heb ik gisteren alles verkocht en ben ik terug gegaan naar mijn oude liefde, de Serie A. Die hebben met de Freeze een paar mooie kaartjes erbij gekregen. Alleen balen dat ik een paar SBC's niet meer kan doen (RTTF Correa, Freeze Ansaldi en Politano).

Alleen gisterenavond mee gespeeld, maar dit is al een veel meer fun team om mee te spelen dan hiervoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VStFlaYWvxgaKFgm9gHvRNO9eTM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k8i4klwDeHaw8xal7jfFzY6C.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesque schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:46:
[...]

Erg nette return!!

RTTF Alaba
Oblak 91
Mbappe 90 (alweer!! Gister ook al dubbel, heb nu dus 2x untradable Mbappe dubbel).
Bernardo Silva 87
Muller 86
RTTF Tadic 85
Ziyech 85
Ziyech 85
Gulasci 85
Gulasci 85
Parejo 85
Ricardo Pereira 85
Donnarumma 85
Lucas Leiva 84
Douglas Costa 84
Douglas Costa 84
Alex Telles 84
Schmeichel 84
Sirigu 84
Mendy 83
Mctomminay IF 82
Bolat IF 81
Bolat IF 81
Andre silva IF 82

[Afbeelding]
Jezus en dan zeggen mensen wat over mijn packluck :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
heron schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:03:
Na klein beetje pack luck deze kerst besloten dat ik klaar ben met het standaard Premier League team. Altijd dezelfde spelers en vaak dezelfde ook aan de overkant - heb ik gisteren alles verkocht en ben ik terug gegaan naar mijn oude liefde, de Serie A. Die hebben met de Freeze een paar mooie kaartjes erbij gekregen. Alleen balen dat ik een paar SBC's niet meer kan doen (RTTF Correa, Freeze Ansaldi en Politano).

Alleen gisterenavond mee gespeeld, maar dit is al een veel meer fun team om mee te spelen dan hiervoor.

[Afbeelding]
Superleuk om te zien dat steeds meer mensen leuke teams maken die grotendeels geen meta hebben (varane, mendy, walker, gomez enz enz)

Aangezien ik aan het sparen ben voor Neymar (ja meta weet t maar wil graag een x met hem spelen) een aantal 81+ totw uit de grote competities voor discard gekocht en gelist voor 15k. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:46:
[...]

Jezus en dan zeggen mensen wat over mijn packluck :+
Hehehe :+ al moet ik wel zeggen dat ik over de 80+ player picks alleen maar goede verhalen las. Ben eigenlijk aan het sparen voor mid Cruyff (moet nog 300k), maar ga er vandaag nog wel een stuk of 20 doen, toch nog hopen op wat laatste klappers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesque schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:10:
[...]

Hehehe :+ al moet ik wel zeggen dat ik over de 80+ player picks alleen maar goede verhalen las. Ben eigenlijk aan het sparen voor mid Cruyff (moet nog 300k), maar ga er vandaag nog wel een stuk of 20 doen, toch nog hopen op wat laatste klappers.
Die 2 player packs vind ik toch altijd al bizar. Dit jaar al Mbappe er uit en Son toen hij nog heel duur was in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mesque schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:10:
[...]

Mid cruijff lekker hoor! Heb vorig jaar lang met cruijff 91 gespeeld. Was toen echt een combinatie van Messi en Ben yedder in 1. De bewegelijkheid van messi de afwerking van ben Yedder. Ben er ook voor aan het sparen. Maar ja duurt lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Lijkt mij opzich ook wel geinig om 50 van die 80+ picks te doen, heb alleen zo weinig zin om die dingen in te vullen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:16:
[...]

Mid cruijff lekker hoor! Heb vorig jaar lang met cruijff 91 gespeeld. Was toen echt een combinatie van Messi en Ben yedder in 1. De bewegelijkheid van messi de afwerking van ben Yedder. Ben er ook voor aan het sparen. Maar ja duurt lang :P
Vond vorig jaar Cruijf echt verre weg de beste kaart waar ik mee gespeeld heb. Zeker zijn PIM was echt bizar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
Markuss schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:17:
Lijkt mij opzich ook wel geinig om 50 van die 80+ picks te doen, heb alleen zo weinig zin om die dingen in te vullen haha
Selectiesamensteller -> Goud Gewone Laag - Hoog (Onverhandelbaar)
En dan 2 spelers vervangen door Zeldzame exemplaren. :)

Edit: 45 teamgeest is nog best hoog, bij de 81+ gaat dat makkelijker.

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 29-12-2020 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
dutchgio schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:20:
[...]

Selectiesamensteller -> Goud Gewone Laag - Hoog (Onverhandelbaar)
En dan 2 spelers vervangen door Zeldzame exemplaren. :)

Edit: 45 teamgeest is nog best hoog, bij de 81+ gaat dat makkelijker.
Nou heb er even 3 ingevuld, 2 x 80 en 1 x 81 haha.. Misschien is mijn geluk later op de dag wat beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Markuss schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:17:
Is inderdaad vervelend om te doen, maar als je een league kiest met goedkope rare golds en die per 8 via bid inslaat voor elke positie, dan kun je er telkens 8 op een rij doen. Dan gaat het nog redelijk snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:19:
[...]

Vond vorig jaar Cruijf echt verre weg de beste kaart waar ik mee gespeeld heb. Zeker zijn PIM was echt bizar goed :)
Ik dus nog nooit met Cruyff gespeeld, staat altijd al op mijn lijstje maar heb in het verleden gekozen voor spelers als Ronaldinho en Gullit. Ben erg benieuwd! Zijn prijs is de afgelopen dag met +/-400k gedropt, hou het dagelijks bij dus gaat de goede kant op met die prijs. Dieptepunt zal wel weer net voor TOTY liggen (dus over +/- anderhalve week) waarna de prijs omhoog zal schieten. :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Mesque op 29-12-2020 09:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Markuss
Nou laat maar, ik neem m'n woorden terug: poging 4 toch nog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pNw078ndn8vfZbEyrFKnVUsziMM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2tS6G1zczJfQt6A4UjcB4JIm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Markuss schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:26:
[...]

Nou heb er even 3 ingevuld, 2 x 80 en 1 x 81 haha.. Misschien is mijn geluk later op de dag wat beter.
Ik had gister uit de eerste 12 echt niets goeds, daarna kwamen opeens de klappers. Kan je aanraden een hele stapje klaar te zetten zodat je niet gedemotiveerd raakt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red87
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14:47
Gisteren ook een stuk of 30 gedaan. Heb er redelijk hoge fodder uitgehaald: Oblak, Kimmich, Bruno Fernandes, 4x IF, paar 85, paar 84.

Ik gebruikte gisteren de eredivisie als bron van spelers. Waren toen allemaal wel via bid goedkoop in te slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
6 gedaan. Hoogste was Onona... kreeg twee keer Koopmeiners (TOTW)... die moesten ze schijnbaar echt kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Het is het einde van het jaar dus tijd om mijn A team te delen. dit is waar ik komend WL mee ga spelen. Ik heb het team weer een beetje aangepast maar als jullie nog tips hebben hoor ik het graag. Lees hieronder verder voor uitleg:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RY6jnpkBnsOGuA1tUwGSrSSGnO0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KDDxtUajMsKxTexJ3NA9FnrX.png?f=fotoalbum_large

Ik start in deze opstelling voor de chem maar switch vanaf de eerste seconde naar 4222 waardoor Martinez en ASM meer naar voren schuiven.

Vreemde eend in de bijt is misschien wel Rabiot. Die staat daar eigenlijk voor de chem. zo staat iedereen op 10. Rabiot is echter een pareltje. ik zie hem niet veel in andere teams maar is een echt hele goede box-to-box middenvelder. hij verrast mij iedere keer. Toch wissel ik hem vaak met Capa of Marquinos. Als Villareal vanavond wint van Sevilla (denk het niet) heb ik ook nog Coquelin. Die heeft nu ook een hele goede kaart maar krijgt bij winst 2+ stats (1+ bij gelijkspel). Midenveld met Kante er nog bij zit dus wel snor.

Aanvallend kan ik het middeveld ook nog Papu Gomez inbrengen. die dribbelt fantastisch. Ik had eerst zijn 88 kaart maar deze doet er niet veel voor onder. Vaak zet ik hem er in de 60ste minuut in voor Martinez die dan moe is.
ASM houdt het wel de hele wedstrijd vol maar soms wissel ik hem voor Martial, Coman of breekijzer Bolasie voor wat nieuwe impulsen.

De spitsen Werner en Correa laat ik eigenloijk altijd 90 minuten staan.
Werner kreeg ik in week 1 uit een pre-order pack. hij had toen een max verkoop limit van 200K dat was interessant maar ik besloot hem te houden. toen werd zijn limit verhoogd naar 400K en ook toen heb ik hem gehouden. Inmiddels is zijn kaart behoorlijk in waarde gedaald maar daar zit ik niet mee. Ik speel bijna lles met hem in de spits en noem hem liefkozend "Glitschmeister" want hij scoort heel veel en komt er vaak langs. Inmiddels 500 wedstrijden en 600 goals en 230 assists verder blijft hij een vaste waarde in mijn team.

En dan Correa. Dat was een objective speler dus die zullen velen van jullie wel hebben toch kom ik hem niet heel vaak tegen. Omdat dit een LIVE kaart is zijn zijn stats al een keer met +2 omhoog gegaan. volgende ronde speelt Lazio tegen Bayern en ik denk niet dat ze dat zullen winnen maar het blijft voetbal dus het kan altijd. Met deze stat speelt hij in ieder geval heel erg lekker. hij is snel en behendig, heeft een goed schot en staat vaak op de goede plaats. ik ben heel blij dat ik deze objective grind heb gedaan.

Ook Kounde is een live kaart en heeft al een mooie upgrade gehad. ook hij was een gratis objective en hij speelt fantastisch en is makkelijk te linken. Natuurlijk speel ook ik met Varane en Mendy omdat dat gewoon heel goed werkt en goed linkt met de rest van mijn team. Kounde krijgt nog een upgrade als Sevilla in de volgende ronde Dortmund weet te verslaan. wie weet...zou zomaar kunnen, het zijn gekke tijden.

Rechtsachter heb ik nog Ansaldi staan. Ik wilde nog graag een serie A rechtsachter en zijn freeze kaart is best goed. Ik had door de 80+ player picks veel spelers die ik kwijt moest. ik kreeg steeds untradabe duplicates die ik dan moest discarden. (dit was trouwens ook de reden dat ik Marquinos heb gedaan, ik wil Mbappe nog eens packen)

De wissels zijn op zich ook niet gek. Uit mijn eerste Party bag had ik OTW Bale, die speelt niet eens dus gaat nooit een upgrade krijgen en ik heb zijn gewone kaartje in het begin wel gebruikt maar nu heb ik betere. Uit mijn tweede party bag kreeg ik UEFA League Diaby, een snelle franse LM....Hij maakt grote kans op een upgrade doordat Leverkusen tegen Young Boys moet in de volgende ronde maar dat is pas in februari en zijn 2* zwak been maakt dat ik hem niet heel veel gebruik.

Tradables in dit team zijn: Werner, Varane, ASM, Martinez, Gomez en Martial. de rest kan ik niet verkopen.

Naast dit team heb ik nog aardige first owner teams voor de 5 grote competities, MLS , Championship en eredivisie en natuurlijk een fantastisch zilver squad.

Ik heb heel veel SBC's gedaan. ook heel veel player picks sbc's maar krijg er nooit echt iets heel goeds uit. heb zo'n beetje elke franse speler wel gepackt behalve Mbappe dus dat wordt nu echt tijd... frusterend om te lezen dat sommigen hier hem moeten discarden omdat ze hem untradable duplicate hebben...Ik heb natturlijk wel zijn leenspeler dus in frendlies kan ik hem wel gebruiken. Mbappe is echt OP! (dus ik wil hem ook...)

Dit was de rondleiding in mijn club, vergeet u bij het verlaten van de kantine uw eigendommen niet en denkt u nog even aan de gids?

Iedereen alvast een gelukkig nieuw jaar gewenst met heel veel packluck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Wat een geluk hebben jullie met die 80+ playerpick, heb er een stuk of 10 gedaan, hoogste was een 83 ibra :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:04:
Wat een geluk hebben jullie met die 80+ playerpick, heb er een stuk of 10 gedaan, hoogste was een 83 ibra :+
Nog 5 er achteraan gedaan, nu een 84er verder louter troep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Nachtapotheker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:15:
[...]

Nog 5 er achteraan gedaan, nu een 84er verder louter troep.
Dat is wel pech.. ik heb nog een laatste 8 gemaakt, even testen of het inderdaad slechter is geworden }) Zijn wel sowieso de laatste 8, prijzen van de gold commons zijn een stuk hoger geworden dan gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nachtapotheker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:04:
Ik heb er een stuk of 15 gedaan met fodder uit leagues als Tsjechie, Roemenie en dergelijken. Leverde me een Immobile op. Aangezien ik al een tradeable had, is dat weer mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Nou heb er nu een stuk of 15 gedaan en als beste kwamen daar Mané, Aubameyang & Busquets uitlopen. Daarnaast nog wél Frenkie 85, Vertonghen 83, Dubravka 83, Hradecky 83, Fernando 83 & Banega 83. Overige was 81/82 materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Prosac schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:35:
[...]

Ik heb er een stuk of 15 gedaan met fodder uit leagues als Tsjechie, Roemenie en dergelijken. Leverde me een Immobile op. Aangezien ik al een tradeable had, is dat weer mooi meegenomen.
Ja je hoopt natuurlijk op een Mbappe of Ronaldo hahaha dan valt het al snel tegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Dag allemaal graag vraag ik jullie mening over het volgende:

Ik heb op LM Son en op RM Lucas Moura, Ik heb eindelijk genoeg coins gespaard voor een upgrade.
Nu zit ik te twijfelen tussen Mane en Salah. Salah heeft weak foot 3 star, en Mane 4 star.
Nu zit ik te denken om Mane te kopen voor LM en dan Son naar RM te verplaatsen, maar dan word zijn
chem 7. is dat een ramp? heeft dat veel invloed op zijn spel? Of hebben mensen ervaring met Salah en vinden dat hij het prima doet met weakfoot 3 star?

Ik ben nog echt een leek op dat gebied dus advies stel ik zeer op prijs. Mijn dank is groot

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
daltona schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:12:

Ik heb op LM Son en op RM Lucas Moura, Ik heb eindelijk genoeg coins gespaard voor een upgrade.
Nu zit ik te twijfelen tussen Mane en Salah. Salah heeft weak foot 3 star, en Mane 4 star.
Nu zit ik te denken om Mane te kopen voor LM en dan Son naar RM te verplaatsen, maar dan word zijn
chem 7. is dat een ramp? heeft dat veel invloed op zijn spel? Of hebben mensen ervaring met Salah en vinden dat hij het prima doet met weakfoot 3 star?

Ik ben nog echt een leek op dat gebied dus advies stel ik zeer op prijs. Mijn dank is groot
Van wat ik hier lees doet Salah het niet echt lekker in deze fifa.

De 7 chem van Son vs 10 chem van Moura zou je even in Futbin moeten bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
kw_nl schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:18:
[...]

Van wat ik hier lees doet Salah het niet echt lekker in deze fifa.

De 7 chem van Son vs 10 chem van Moura zou je even in Futbin moeten bekijken.
thanks, naar wat moet ik precies kijken bij futbin? kan je daar zien of er stats zakken als je een speler op een andere positie doet?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Mesque schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:32:
[...]

Dat is wel pech.. ik heb nog een laatste 8 gemaakt, even testen of het inderdaad slechter is geworden }) Zijn wel sowieso de laatste 8, prijzen van de gold commons zijn een stuk hoger geworden dan gister.
Enkel één 84 en Bolat IF (voor de 3e keer), mooi geweest dus haha. Ik hoop wel dat we op een gegeven moment IFs ergens voor nodig hebben, heb er zoooo veel in mijn club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Alle meuk is op in de club, heb er denk ik 15-20 gedaan ofzo totaal. Hoogste was Godin :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Nachtapotheker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:11:
[...]

Ja je hoopt natuurlijk op een Mbappe of Ronaldo hahaha dan valt het al snel tegen :+
Ik hoopte op wat mooie speciale Bundesliga/Serie A spelers of 86+ fodder voor de Haaland SBC. ;)
Werd namelijk even getriggerd door de user die er 60 had gedaan en er een RTTF Alaba uit wist te halen. Die had ik wel willen hebben ook.

Nou kan ik met 1,7 miljoen die ook wel kopen, maar ja.. ik ben spaarzaam. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
daltona schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:12:

Ik speelde voorheen met dembele op RM dus op 7chem. Nu heb ik Salah rttf en dembele op de bank gezet. Maar ik vond dembele zo'n beetje van hetzelfde niveau als de Salah die ik nu heb. Het is ook dat ie untradeable is anders had ik hem allang weer verkocht.

Dus je zou prima Son op RM neer kunnen zetten. Juist wel aan te bevelen want Mane is echt veel beter in deze game dan Salah.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:34:
Alle meuk is op in de club, heb er denk ik 15-20 gedaan ofzo totaal. Hoogste was Godin :N
Heb er denk ook zon aantal gedaan, hoogste Hummels. Wel gelukkig een lading 85 en 84 weer mooi sbc voer :)
Pagina: 1 ... 66 ... 158 Laatste