Mocht je op maandag ochtend als je vroeg wakker bent denken, nou ik doe nog een paar potjes om de volgende rang te halen.... doe het niet
Alleen maar tryhards

Alleen maar tryhards

Hadden jullie niet ASM, Dembele en Cantona dan ?Markvd1984 schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:45:
[...]
Ik wou net hetzelfde posten haha ,met draft heb ik hetzelfde
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mocht je denken dat je fifa kan spelen zonder tryhard. Dat is er niet. Die lui kan je elke dag tegen komen.Nachtapotheker schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:11:
Mocht je op maandag ochtend als je vroeg wakker bent denken, nou ik doe nog een paar potjes om de volgende rang te halen.... doe het niet![]()
Alleen maar tryhards
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik hoop dat het een goede trader is. Als je dat met fifapunten bij elkaar wil "kopen " loopt het zo in de 1000-en euros.Markuss schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:56:
Nohh gister in Rivals (divisie 2 zelfs) kwam ik tegen die team, met rust 4-1 voor en hij vertrok. Ik heb geen meta-team met spelers als POTM Lewandowski en Haaland + gold Davies en Kimmich.
Ongekend hoe iemand al zo'n team bij elkaar gesprokkeld kan hebben, wel paar heerlijke spelers.
[Afbeelding]
Net 1 potje rivals gedaan in div. 4. Mijn tegenstander kan zijn naam beter wijzigen in Dragback FC. Wat een trieste manier van spelen, denk dat hij er wel 100 heeft gedaan in 1 wedstrijd. 85e minuut komt hij met zijn miljoenen team 2-1 voor tegen mijn untradeable matige team en gaat hij achterin rondtikken en bij het verstrijken van de extra tijd de bal uit trappen. Wat zou ik graag een beeld bij mijn tegenstanders willen hebben soms, gewoon puur om te weten of het voldoet aan je verwachtingenNachtapotheker schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:11:
Mocht je op maandag ochtend als je vroeg wakker bent denken, nou ik doe nog een paar potjes om de volgende rang te halen.... doe het niet![]()
Alleen maar tryhards
Haha was het maar zo'n feest bossieBossie schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:20:
[...]
Hadden jullie niet ASM, Dembele en Cantona dan ?
Nou precies, zelfs als hij het met geld gedaan heeft heb ik er echt respect voor. Dan ben je gewoon dedicated om je geld uit te geven haha..fifanoob schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:21:
[...]
Ik hoop dat het een goede trader is. Als je dat met fifapunten bij elkaar wil "kopen " loopt het zo in de 1000-en euros.
Neymar (92), vorig jaar één rating hoger, stond op 28/12 op 759KAugy schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:47:
Messi ruim onder de 400k en Neymar duikt richting de 700k. Ben benieuwd wat de bodemprijs voor beide mannen is.
Gevoelsmatig staan ze voor deze fase in het spel al erg laag
[ Voor 36% gewijzigd door Markuss op 28-12-2020 13:16 ]
Ik heb er wel eens wat goeds uit gehaald. Ik gebruik SB vooral als tussendoortje. ff op legendary/wereldklasse wat puntjes sprokkelen tot ik Elite 1 heb. Minder dan 20 potjes nodig.MadMoody schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:16:
Die squadbattles leveren hier ook nooit wat bruikbaars op. Heeft iemand hier daar ooit iets echt goeds uit gekregen? Ik niet in ieder geval. Payet 82 als beste kaartje vandaag.
Is showdown +1 of +2 ? 260k voor eventueel een 86 coquelin is wat veelCapsaicin schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:27:
Nog meer mensen die Showdown Acuna hebben gedaan? Ik kon de verleiding niet weerstaan door untradable Kounde en untradable Diego Carlos in mijn basis 11 en mooie herinneringen aan de Acuna van vorig jaar.
Sevilla speelt morgen om 17 uur tegen Villarreal. Volgens Unibet is Sevilla favoriet met een quote van 2.14. Villarreal krijgt 3.70. Villareal speelt uit en schijnt 2 sterkhouders te missen. Sevilla won 4 van de laatste 5, 1x gelijk. Villarreal won 2x en speelde 3x gelijk.
Winst = +2Beavbusi schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:44:
[...]
Is showdown +1 of +2 ? 260k voor eventueel een 86 coquelin is wat veel
Leuk concept wel. Heb alleen geen elftal waar ze in zouden passen en vind het ook nogal prijzige SBC's.Capsaicin schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:27:
Nog meer mensen die Showdown Acuna hebben gedaan? Ik kon de verleiding niet weerstaan door untradable Kounde en untradable Diego Carlos in mijn basis 11 en mooie herinneringen aan de Acuna van vorig jaar.
Mijn hoop voor een upgrade voor Le Coq (Coquelin) is nu wel een beetje weg, ik heb die SBC gedaan. Kostte me naast wat untradeables 20k, maar was wel precies de cdm die ik nodig had. Maar gelukkig ben ik ook zonder upgrade er tevreden mee. Speelt heerlijk naast IF Renato Sanches. Gaat niet teveel mee naar voren door zijn med/high workrates. En een mooie link met mijn centrale duo Kounde en Varane. Hierdoor kan ik met een hybride La liga/Ligue 1/Serie a team spelen met Del Pierro vooropCapsaicin schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:27:
Sevilla speelt morgen om 17 uur tegen Villarreal. Volgens Unibet is Sevilla favoriet met een quote van 2.14. Villarreal krijgt 3.70. Villareal speelt uit en schijnt 2 sterkhouders te missen. Sevilla won 4 van de laatste 5, 1x gelijk. Villarreal won 2x en speelde 3x gelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door lookslikeyou op 28-12-2020 14:34 ]
Mooi team hoor. Hoe bevalt Bruno Fernandes? Die heb ik op de bank zitten, maar gebruik 'm zelden!Mir64za schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:47:
[...]
Heb nu het volgende team samengesteld:
Stay Forward Rashford & Son.
Stay back Kante - Walker - Bellerin.
Son & Bruno wissel ik ingame van posities.
Bruno heeft H/H dus is overal te vinden twijfel wel nog of ik hem moet vervangen met Wijnaldum bijvoorbeeld RTTF.
Heb nu nog 360k over.
[Afbeelding]
Playstation 5
Probeer eens via de website zelf?Stylze schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:17:
Super vaag mijn 10 uur ea play trial op ps5 is voorbij en ik wou de game nu kopen gezien hij in de aanbieding is maar nu lijkt dat op de een of andere manier onmogelijk te zijn.
Krijg melding "Aankoopfout je hebt de volgende producten in bezit waardoor er een conflict ontstaat dat je probeert te kopen."
Ook al geprobeerd om trial versie helemaal te verwijderen maar toch dezelfde melding, blijkbaar willen ze mijn geld niet hebben:)
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is kan ook nergens er iets over vinden op reddit ofzo.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Thnx gelukt! Nu toe maar lvl 30 even binnenhengelen. Denk dat romagnoli het gaat worden. Aspas heb k nooit lekker mee gespeeld en heb gaya (sbc) daar al staan.M@cer schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:39:
[...]
Meerdere keren met een Belg scoren is de oplossing.
Die LB hadden ze wel ff duidelijker mogen zeggen met LVA. Kwam erachter dat het een LW moest zijn in mijn app die op Engels staat.
Is de AJAX doelstelling al gefixed voor rivals?
Hoe heb je de game net proberen aan te schaffen? Via de PS5 zelf of via de website van Sony?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Weleens iets uitgehaald. Speel vooral sb als k rustig op de bank zit met een baby van 3 maand op de arm, dat is nog wel ontspannen. Rivals word altijd wat minder relaxed 😂 gemiddeld elite 3. 50k punten voor elite 1 gaan we deze week maar een proberenProsac schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:16:
[...]
Ik heb er wel eens wat goeds uit gehaald. Ik gebruik SB vooral als tussendoortje. ff op legendary/wereldklasse wat puntjes sprokkelen tot ik Elite 1 heb. Minder dan 20 potjes nodig.
Lager dan wereldklasse is niks aan, dan heb ik inmiddels 100% garantie op winst.
Overigens merk ik aan SB wel dat ik zelf beter ben geworden, want eerder had ik nog moeite met de niveau's professioneel en lager.
Bij beide kom je in de PlayStation store terecht om aan te schaffen en krijg ik hetzelfde probleem.Partypooper schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:40:
[...]
Hoe heb je de game net proberen aan te schaffen? Via de PS5 zelf of via de website van Sony?
Playstation 5
probeer het eens met de ps4 versie. Die geeft namelijk ook recht tot upgraden en is ook wat goedkoper meende ik.Stylze schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:43:
[...]
Bij beide kom je in de PlayStation store terecht om aan te schaffen en krijg ik hetzelfde probleem.
[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 28-12-2020 16:19 ]
Mja ik had gisteren 7 wl potten op rij gewonnen, dan weet je het welfifanoob schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:47:
[...]
Mocht je denken dat je fifa kan spelen zonder tryhard. Dat is er niet. Die lui kan je elke dag tegen komen.
Over het algemeen zou het vandaag/ deze week wat minder moeten zijn. Ivm vakanties. Maar tryharders hou je altijd in fifa elke dag weer. De meeste spelen gewoon om te winnen en hebben daar gewoon alles voor over.
Hoort bij de game, ligt ook aan het niveau, hoe hoger hoe erger. En aan je eigen niveau.
Daar verbleekt mijn team ook bij iddMarkuss schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:56:
Nohh gister in Rivals (divisie 2 zelfs) kwam ik tegen die team, met rust 4-1 voor en hij vertrok. Ik heb geen meta-team met spelers als POTM Lewandowski en Haaland + gold Davies en Kimmich.
Ongekend hoe iemand al zo'n team bij elkaar gesprokkeld kan hebben, wel paar heerlijke spelers.
[Afbeelding]
https://www.futbin.com/21/squad/4676919MadMoody schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:12:
Ik zit een beetje vast met mijn team momenteel. Hieronder mijn team en wat nog op de bank zit. Werner en Son staan niet op full chemistry, daar zou ik graag wat aan doen. Verdediging ben ik op zich wel tevreden over. Daarnaast zou ik wel weer eens wat anders willen voor Hazard en Valverde. Ingame speel ik hier overigens 4-2-3-1 mee (Met Son als cam en Werner als diepe spits). Maar ik weet niet hoe ik het misschien beter neer kan zetten en ook met weer eens wat andere spelers. Heb 165.000 aan munten en alleen Ter Stegen en Guardiola zijn onverhandelbaar (mijn bankzitters zijn vrijwel allen onverhandelbaar, behalve Carrasco). Heb al wel zitten kijken naar Rashford in de basis in combinatie met Fernandes. Maar met die laatste speel ik tot nu toe vrijwel nooit. Vardy SIF lijkt me ook leuk voor in de spits. En o ja, ik kan ook bijna kiezen uit Aspas/Romagnoli/Keita. Iemand anders nog tips/suggesties?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door kw_nl op 28-12-2020 17:10 ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Kante voor Valverde, Son op links ipv Hazard en Auba in de spits? Een sloper op het middenveld lijkt me wel handig. Bruno Fernandes en Keita zijn dat niet...MadMoody schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:12:
Ik zit een beetje vast met mijn team momenteel. Hieronder mijn team en wat nog op de bank zit. Werner en Son staan niet op full chemistry, daar zou ik graag wat aan doen. Verdediging ben ik op zich wel tevreden over. Daarnaast zou ik wel weer eens wat anders willen voor Hazard en Valverde. Ingame speel ik hier overigens 4-2-3-1 mee (Met Son als cam en Werner als diepe spits). Maar ik weet niet hoe ik het misschien beter neer kan zetten en ook met weer eens wat andere spelers. Heb 165.000 aan munten en alleen Ter Stegen en Guardiola zijn onverhandelbaar (mijn bankzitters zijn vrijwel allen onverhandelbaar, behalve Carrasco). Heb al wel zitten kijken naar Rashford in de basis in combinatie met Fernandes. Maar met die laatste speel ik tot nu toe vrijwel nooit. Vardy SIF lijkt me ook leuk voor in de spits. En o ja, ik kan ook bijna kiezen uit Aspas/Romagnoli/Keita. Iemand anders nog tips/suggesties?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja dan krijg je matchmaking +7 ( er vanuit gaande dat je 7-0 ging ), tegenstanders worden dan beter en beter. Daarom is het best pittig om dat ene niveautje hoger te komen aangezien je dan meteen aanzienlijke hogere tegenstander moet verslaan.Nachtapotheker schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:20:
[...]
Mja ik had gisteren 7 wl potten op rij gewonnen, dan weet je het wel
Ik was de WL met deze begonnen, maar desondanks erg goede "oefen" ervaringen ging ik behoorlijk nat tegen tegenstanders die de high-press konden ontwijken.kw_nl schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:09:
Vanmiddag mijn team omgegooid, het liep al een tijdje niet lekker meer.
Deze guide gebruikt als basis https://www.reddit.com/r/...de_elite_1_div_1_fifa_21/.
Ik ben weer terug naar een NL/Eredivisie team. Alleen van Kante kan ik geen afscheid nemen, dus nog aardig moeten puzzelen om hem erin te krijgen:
[Afbeelding]
Straks Koeman erin als ik genoeg Icon swabs heb gehaald.
De eerste 4 potjes liepen bijzonder gesmeerd, alle 4 ruim gewonnen. Meeste tegenstanders waren op papier sterker. Dan voelt het extra lekker als je met 4-1 "van het veld stapt".
Goeie suggesties, maar weet niet of ik dat ga redden met mijn coins.lwd-kevin schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:17:
[...]
Kante voor Valverde, Son op links ipv Hazard en Auba in de spits? Een sloper op het middenveld lijkt me wel handig. Bruno Fernandes en Keita zijn dat niet...
Alternatief: snel Coquelin doen. Een upgrade krijgt hij wss niet maar lijkt wel interessant!
Ik heb hem ook gebruikt maar merkte dat ik soms gewoon echt overlopen werd. Het hoge verdedigen heb ik wel met deze geleerd.Bossie schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:35:
[...]
Ik was de WL met deze begonnen, maar desondanks erg goede "oefen" ervaringen ging ik behoorlijk nat tegen tegenstanders die de high-press konden ontwijken.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Waar zet je hem neer?tukkerterror90 schreef op maandag 28 december 2020 @ 18:26:
Welke teamgeest kaart zouden jullie op Neymar zetten? Hunter of Hawk? Met hunter heeft hij meer snelheid en met Hawk meer schotkracht en een beter afstandschot.
3️⃣ more Icon SBCs are now available in #FUT21 pic.twitter.com/WAf6lWDfNb
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 28 december 2020
[ Voor 38% gewijzigd door Bossie op 28-12-2020 19:38 ]
Was echt de laatste keer. Weer een kansloze...Markuss schreef op maandag 28 december 2020 @ 19:40:
Nou iemand nog in de Party Bag SBC getrapt? Ik heb hem ingevuld, openen doe ik vanavond op m'n console: geeft toch iets van spanning.
Okay wist niet dat dat zo werkte, dank voor de heldere uitleg! Ik stond op dat moment 9-3 ofzo dus nog niet bizar hoog. Ik haal eigenlijk altijd goud 3 normaal (soms een enkele keer goud 2), maar had geen tijd om meer te spelen vanwege de kerstfifanoob schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:19:
[...]
Ja dan krijg je matchmaking +7 ( er vanuit gaande dat je 7-0 ging ), tegenstanders worden dan beter en beter. Daarom is het best pittig om dat ene niveautje hoger te komen aangezien je dan meteen aanzienlijke hogere tegenstander moet verslaan.
Om goud1 te halen moet je minimaal 20 winnen en dus mag je 10 verliezen. als je dan 19-10 gaat sta je op matchmaking +9.
Wil je bv elite halen moet je minimaal 23 winst hebben dus als je dan 22-7 gaat heb je een matchmaking van +15
Dat is nog al een niveau verschil. Als je elite kan halen dan is elite 2 ook makkelijker te behalen, waarom? Omdat je matchmaking niveau niet hoger gaat als +15 dus blijf je tegen dezelfde soort tegenstanders komen. Kan iemand zijn die dus net op +15 zit ( bv 15-0 ) maar kan ook iemand zijn die al 10 potten op +15 zit ( die gaat dan 25-0 ).
Mensen zijn zich vaak niet bewust wat een verschil dat eigenlijk is. Je denkt dan dat je wellicht net dat ene niveautje niet kan aantikken maar het is vaak 5 niveaus hoger qua matchmaking.
Goud 2 =17 win, 16-13 is +3 matchmaking.
Het verschil tussen goud2 en 1 speler is dus een verschil van +6 in de matchmaking.
Mensen verkijken zich daar echt op. Iemand die goud2 haalt of iemand die goud1 haalt denken vaak dat ze ongeveer van hetzelfde niveau zijn maar daar zit een behoorlijk groot gat verschil tussen. Dat kan wel eens 2 a 3 divisies verschil zijn in bv rivals.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
[ Voor 12% gewijzigd door FidoDido op 28-12-2020 20:35 ]
[ Voor 20% gewijzigd door DeeleNL op 28-12-2020 22:25 ]
[ Voor 5% gewijzigd door allstarted1 op 28-12-2020 20:39 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Tijdje mee gespeeld.. echt wel een leuke speler. Alleen z'n 2* WF deed het voor mij niet. En nog iets wat ik niet kan uitleggen.Markvd1984 schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:17:
Kreeg David Silva Rb ,is deze wat ? Iemand ervaring mee?
Nee opzich leuke stats voor een Cam maar zijn 2*WF gaat je echt irriteren omdat hij echt stijf links is.Markvd1984 schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:17:
Kreeg David Silva Rb ,is deze wat ? Iemand ervaring mee?
Erg nette return!!Mesque schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:12:
Gister de part bag gedaan, kreeg OTW Promes. Opzich wel blij mee, mocht Ajax kunnen winnen tegen Lille.
Verder nu 60 80+ player picks gemaakt, jagen op RTTF Varane. Maar zal in ieder geval mooie fodder uit komen
[ Voor 20% gewijzigd door Mesque op 28-12-2020 21:49 ]
bamba IF is een erg goede spits imo.Messje schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:25:
[Afbeelding] nieuwsgierig, ik hoef niet de absolute meta (hiervoor had ik Oscar cm (lekkere kaart voor discard!) en Talisca. In 2020 speel ik niet meer, maar heb ik wel een begin gemaakt voor mijn start van 2021 squad. Ik heb ASM even als voorbeeld gebruikt om chemistry op te lossen, maar welke upgrade zie jij voor 350k?
Ik hoef geen Mendy Rashford Dembele Neymar advies, ik ga voor fun squads.
Zo speel ik in game trouwens:
[Afbeelding]
Jezus en dan zeggen mensen wat over mijn packluckMesque schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:46:
[...]
Erg nette return!!
RTTF Alaba
Oblak 91
Mbappe 90 (alweer!! Gister ook al dubbel, heb nu dus 2x untradable Mbappe dubbel).
Bernardo Silva 87
Muller 86
RTTF Tadic 85
Ziyech 85
Ziyech 85
Gulasci 85
Gulasci 85
Parejo 85
Ricardo Pereira 85
Donnarumma 85
Lucas Leiva 84
Douglas Costa 84
Douglas Costa 84
Alex Telles 84
Schmeichel 84
Sirigu 84
Mendy 83
Mctomminay IF 82
Bolat IF 81
Bolat IF 81
Andre silva IF 82
[Afbeelding]
Superleuk om te zien dat steeds meer mensen leuke teams maken die grotendeels geen meta hebben (varane, mendy, walker, gomez enz enz)heron schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:03:
Na klein beetje pack luck deze kerst besloten dat ik klaar ben met het standaard Premier League team. Altijd dezelfde spelers en vaak dezelfde ook aan de overkant - heb ik gisteren alles verkocht en ben ik terug gegaan naar mijn oude liefde, de Serie A. Die hebben met de Freeze een paar mooie kaartjes erbij gekregen. Alleen balen dat ik een paar SBC's niet meer kan doen (RTTF Correa, Freeze Ansaldi en Politano).
Alleen gisterenavond mee gespeeld, maar dit is al een veel meer fun team om mee te spelen dan hiervoor.
[Afbeelding]
HeheheTraeces schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:46:
[...]
Jezus en dan zeggen mensen wat over mijn packluck
Die 2 player packs vind ik toch altijd al bizar. Dit jaar al Mbappe er uit en Son toen hij nog heel duur was in het begin.Mesque schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:10:
[...]
Heheheal moet ik wel zeggen dat ik over de 80+ player picks alleen maar goede verhalen las. Ben eigenlijk aan het sparen voor mid Cruyff (moet nog 300k), maar ga er vandaag nog wel een stuk of 20 doen, toch nog hopen op wat laatste klappers.
Mid cruijff lekker hoor! Heb vorig jaar lang met cruijff 91 gespeeld. Was toen echt een combinatie van Messi en Ben yedder in 1. De bewegelijkheid van messi de afwerking van ben Yedder. Ben er ook voor aan het sparen. Maar ja duurt langMesque schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:10:
[...]
Heheheal moet ik wel zeggen dat ik over de 80+ player picks alleen maar goede verhalen las. Ben eigenlijk aan het sparen voor mid Cruyff (moet nog 300k), maar ga er vandaag nog wel een stuk of 20 doen, toch nog hopen op wat laatste klappers.
Vond vorig jaar Cruijf echt verre weg de beste kaart waar ik mee gespeeld heb. Zeker zijn PIM was echt bizar goedfifanoob schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:16:
[...]
Mid cruijff lekker hoor! Heb vorig jaar lang met cruijff 91 gespeeld. Was toen echt een combinatie van Messi en Ben yedder in 1. De bewegelijkheid van messi de afwerking van ben Yedder. Ben er ook voor aan het sparen. Maar ja duurt lang
Selectiesamensteller -> Goud Gewone Laag - Hoog (Onverhandelbaar)Markuss schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:17:
Lijkt mij opzich ook wel geinig om 50 van die 80+ picks te doen, heb alleen zo weinig zin om die dingen in te vullen haha
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 29-12-2020 09:24 ]
Nou heb er even 3 ingevuld, 2 x 80 en 1 x 81 haha.. Misschien is mijn geluk later op de dag wat beter.dutchgio schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:20:
[...]
Selectiesamensteller -> Goud Gewone Laag - Hoog (Onverhandelbaar)
En dan 2 spelers vervangen door Zeldzame exemplaren.
Edit: 45 teamgeest is nog best hoog, bij de 81+ gaat dat makkelijker.
Is inderdaad vervelend om te doen, maar als je een league kiest met goedkope rare golds en die per 8 via bid inslaat voor elke positie, dan kun je er telkens 8 op een rij doen. Dan gaat het nog redelijk snel.Markuss schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:17:
Lijkt mij opzich ook wel geinig om 50 van die 80+ picks te doen, heb alleen zo weinig zin om die dingen in te vullen haha
Ik dus nog nooit met Cruyff gespeeld, staat altijd al op mijn lijstje maar heb in het verleden gekozen voor spelers als Ronaldinho en Gullit. Ben erg benieuwd! Zijn prijs is de afgelopen dag met +/-400k gedropt, hou het dagelijks bij dus gaat de goede kant op met die prijs. Dieptepunt zal wel weer net voor TOTY liggen (dus over +/- anderhalve week) waarna de prijs omhoog zal schieten.Traeces schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:19:
[...]
Vond vorig jaar Cruijf echt verre weg de beste kaart waar ik mee gespeeld heb. Zeker zijn PIM was echt bizar goed
[ Voor 11% gewijzigd door Mesque op 29-12-2020 09:34 ]
Ik had gister uit de eerste 12 echt niets goeds, daarna kwamen opeens de klappers. Kan je aanraden een hele stapje klaar te zetten zodat je niet gedemotiveerd raakt haha.Markuss schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:26:
[...]
Nou heb er even 3 ingevuld, 2 x 80 en 1 x 81 haha.. Misschien is mijn geluk later op de dag wat beter.
Nog 5 er achteraan gedaan, nu een 84er verder louter troep.Nachtapotheker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:04:
Wat een geluk hebben jullie met die 80+ playerpick, heb er een stuk of 10 gedaan, hoogste was een 83 ibra
Dat is wel pech.. ik heb nog een laatste 8 gemaakt, even testen of het inderdaad slechter is gewordenNachtapotheker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:15:
[...]
Nog 5 er achteraan gedaan, nu een 84er verder louter troep.
Ik heb er een stuk of 15 gedaan met fodder uit leagues als Tsjechie, Roemenie en dergelijken. Leverde me een Immobile op. Aangezien ik al een tradeable had, is dat weer mooi meegenomen.Nachtapotheker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:04:
Wat een geluk hebben jullie met die 80+ playerpick, heb er een stuk of 10 gedaan, hoogste was een 83 ibra
Ja je hoopt natuurlijk op een Mbappe of Ronaldo hahaha dan valt het al snel tegenProsac schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:35:
[...]
Ik heb er een stuk of 15 gedaan met fodder uit leagues als Tsjechie, Roemenie en dergelijken. Leverde me een Immobile op. Aangezien ik al een tradeable had, is dat weer mooi meegenomen.
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Van wat ik hier lees doet Salah het niet echt lekker in deze fifa.daltona schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:12:
Dag allemaal graag vraag ik jullie mening over het volgende:
Ik heb op LM Son en op RM Lucas Moura, Ik heb eindelijk genoeg coins gespaard voor een upgrade.
Nu zit ik te twijfelen tussen Mane en Salah. Salah heeft weak foot 3 star, en Mane 4 star.
Nu zit ik te denken om Mane te kopen voor LM en dan Son naar RM te verplaatsen, maar dan word zijn
chem 7. is dat een ramp? heeft dat veel invloed op zijn spel? Of hebben mensen ervaring met Salah en vinden dat hij het prima doet met weakfoot 3 star?
Ik ben nog echt een leek op dat gebied dus advies stel ik zeer op prijs. Mijn dank is groot
thanks, naar wat moet ik precies kijken bij futbin? kan je daar zien of er stats zakken als je een speler op een andere positie doet?kw_nl schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:18:
[...]
Van wat ik hier lees doet Salah het niet echt lekker in deze fifa.
De 7 chem van Son vs 10 chem van Moura zou je even in Futbin moeten bekijken.
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Enkel één 84 en Bolat IF (voor de 3e keer), mooi geweest dus haha. Ik hoop wel dat we op een gegeven moment IFs ergens voor nodig hebben, heb er zoooo veel in mijn club.Mesque schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:32:
[...]
Dat is wel pech.. ik heb nog een laatste 8 gemaakt, even testen of het inderdaad slechter is gewordenZijn wel sowieso de laatste 8, prijzen van de gold commons zijn een stuk hoger geworden dan gister.
Ik hoopte op wat mooie speciale Bundesliga/Serie A spelers of 86+ fodder voor de Haaland SBC.Nachtapotheker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:11:
[...]
Ja je hoopt natuurlijk op een Mbappe of Ronaldo hahaha dan valt het al snel tegen
Ik speelde voorheen met dembele op RM dus op 7chem. Nu heb ik Salah rttf en dembele op de bank gezet. Maar ik vond dembele zo'n beetje van hetzelfde niveau als de Salah die ik nu heb. Het is ook dat ie untradeable is anders had ik hem allang weer verkocht.daltona schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:12:
Dag allemaal graag vraag ik jullie mening over het volgende:
Ik heb op LM Son en op RM Lucas Moura, Ik heb eindelijk genoeg coins gespaard voor een upgrade.
Nu zit ik te twijfelen tussen Mane en Salah. Salah heeft weak foot 3 star, en Mane 4 star.
Nu zit ik te denken om Mane te kopen voor LM en dan Son naar RM te verplaatsen, maar dan word zijn
chem 7. is dat een ramp? heeft dat veel invloed op zijn spel? Of hebben mensen ervaring met Salah en vinden dat hij het prima doet met weakfoot 3 star?
Ik ben nog echt een leek op dat gebied dus advies stel ik zeer op prijs. Mijn dank is groot
Heb er denk ook zon aantal gedaan, hoogste Hummels. Wel gelukkig een lading 85 en 84 weer mooi sbc voerNachtapotheker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:34:
Alle meuk is op in de club, heb er denk ik 15-20 gedaan ofzo totaal. Hoogste was Godin
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq