Ik koos voor Romagnoli. Een snelle verdediger is nooit mis.
Plus ik heb een 2e elftal in Serie A sferen, dat helpt ook.
Plus ik heb een 2e elftal in Serie A sferen, dat helpt ook.
Wulfric92 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:10:
[...]
Hier Partey Otw eruit, leuke speler maar niet heel bijzonder.
OTW RodrigoWulfric92 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:10:
[...]
Ik zag de rewards en heb lvl30 laten gaan, maar ik zie simpelweg een keuze maken gebaseerd op swaps first-owner objectives.Markuss schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:15:
Ik ben net aangekomen op level 30 en kan dus kiezen uit 3 spelers die ik absoluut niet ga gebruiken. Twijfel daarom dus tussen Aspas en Romagnoli omdat die 86 rated zijn. Wie hebben jullie gekozen? Op basis van stats ziet die Romagnoli er nog best geinig uit..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
18k zijn weinig die hem willen hebben denk ik.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De volgende ronde wordt waarschijnlijk landen, dan heb je aan Keita sowieso weinig.Bossie schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:56:
[...]
Ik zag de rewards en heb lvl30 laten gaan, maar ik zie simpelweg een keuze maken gebaseerd op swaps first-owner objectives.
wel vaak dat lobby al verlaten is.Markvd1984 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:41:
Iemand nog meer last bij wl geen tegenstanders gevonden ?
Vind dat echt een hele fijn speler , zou hen eens proberenWulfric92 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:10:
[...]
Hou op hoor.. hoe flik je dat tochTraeces schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:25:
[...]
Vind dat echt een hele fijn speler , zou hen eens proberen
Hier freeze martinez , leuke super sub
Me vriendin heeft deze pack geopend
Hier Carlos Vela eruit. Heb ik niks aan eigenlijk...fifanoob schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:05:
Ze hebben weer zo'n goodiebag sbc online gezet. Ben benieuwd altijd wel leuke sbc's
Nice, ik vond hem in Fifa 20 echt een game-changer
Jaja 200 euro fifa punten zeker 😜
[ Voor 11% gewijzigd door Wulfric92 op 26-12-2020 23:27 ]
Hij past helaas niet in mijn team, heb op dit moment geen Premier League spelers erin.Traeces schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:25:
[...]
Vind dat echt een hele fijn speler , zou hen eens proberen
Hier freeze martinez , leuke super sub
Haha nee daar ben ik echt op tegen haha ,heb daadwerkelijk geluk ,had 450k nu nog maar 90 door alle spelers die ik moest kopen hahafifanoob schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:18:
[...]
Jaja 200 euro fifa punten zeker 😜
Maar Nice man. Fijne speler in fifa
Lb = LVAjerommeke96 schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:42:
Wat een gezeik steeds met doelstellingen die gewoonweg niet geregistreerd worden.
Week 5 goud scoor met Belg op min wereldklasse...2 wedstrijden gedaan 0x geregistreerd.
Week 6 brons scoor 2x met een lb ), wat is dat een linksback, linksbuiten? Nergens staat lb in mn spel maar goed zowel met linksback als linksbuiten gedaan 0x geregistreerd.
Kan jij ook een dag niet zeiken? Speel dan gewoon geen FIFA......Markvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:57:
Gisteren zo leuke wl en vandaag allemaal weer van die kneusjes 11 man verdedigen en natuurlijk mbappe voorin ik blijf me verbazen over die lui die FIFA leven of dood vinden ,echt ongelooflijk sneu volk
Ik blijf me vooral verbazen over het aantal rebounds, schoten vanaf de zijkant waar de keeper alleen naar kijkt terwijl ze recht op hem afgaan en zo kan ik inmiddels een hele opsomming makenMarkvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:57:
Gisteren zo leuke wl en vandaag allemaal weer van die kneusjes 11 man verdedigen en natuurlijk mbappe voorin ik blijf me verbazen over die lui die FIFA leven of dood vinden ,echt ongelooflijk sneu volk
Verliezen hoort bij het spel. Ik ben zelf ook geen bijzonder speler hoor. Goud1 maar een verlies hoort erbij. Niet over malen dat haalt je uit je concentratie.Markvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:57:
Haha nice, meermaals een soortgelijk scenario gehad maar het spel gaat vaker door dan dat er daadwerkelijk gefloten wordfifanoob schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:38:
[...]
Ga nu op moment 16-7. Net ook tegen zo'n duitser hij komt 3-0 voor. Ik kom terug tot 3-3. Vervolgens pakt hij rood, doorgebroken speler, uit die vrije trap scoor ik en hij quit meteen. Love it
volgens mij hanteren ze een soort onzichtbare buitenspel lijn met doorgebroken spelers. Je moet echt voorbij iedereen zijn en dan neergehaald worden voordat het rood is. Heb al paar x gehad dat bv de back aan de zijkant maar dichter bij de achterlijn was maar wel verder van goal weg dan ik. Was het geen rood..Bossie schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:46:
[...]
Haha nice, meermaals een soortgelijk scenario gehad maar het spel gaat vaker door dan dat er daadwerkelijk gefloten word![]()
Nijhuis heeft weer wat uit leggen bij VI morgenavond.
Haha als FIFA een dag normaal functioneert,jij bent dus 1 van die mensen aangezien je er zo op reageert (aanname is dit )RR21 schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:30:
[...]
Kan jij ook een dag niet zeiken? Speel dan gewoon geen FIFA......
aannames zijn dodelijk..Markvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:06:
[...]
Haha als FIFA een dag normaal functioneert,jij bent dus 1 van die mensen aangezien je er zo op reageert (aanname is dit )
Ik 13/15 verliezen vind ik niet erg alleen wil eerlijk verliezen met een goede pot ,niet door de cpu of rebounds of no lives ,speel gewoon klaarBossie schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:33:
[...]
Ik blijf me vooral verbazen over het aantal rebounds, schoten vanaf de zijkant waar de keeper alleen naar kijkt terwijl ze recht op hem afgaan en zo kan ik inmiddels een hele opsomming maken![]()
Ga inmiddels 9-10, maar het is vooral testen, leren en kijken wat ik aanpassen/veranderen.
De meta is wel erg duidelijk, erg leuk/variërend is het niet.
herkennen en anticiperen.Markvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:09:
[...]
Ik 13/15 verliezen vind ik niet erg alleen wil eerlijk verliezen met een goede pot ,niet door de cpu of rebounds of no lives ,speel gewoon klaar
Bij iedereen speelt het wel eens kut, slechte aanname dus van je.Markvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:06:
[...]
Haha als FIFA een dag normaal functioneert,jij bent dus 1 van die mensen aangezien je er zo op reageert (aanname is dit )
Dat kut speelt heb ik helaas al geaccepteerd, cpu die dingen doet wat ik niet wil helaas niet of mensen die noobspelen, maar heb jij mbappe en rashford?RR21 schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:17:
[...]
Bij iedereen speelt het wel eens kut, slechte aanname dus van je.
Ik heb Neymar mbappe varane mendy kante. En nu? Wat zegt dat dan? Ik wil gewoon meekomen met de WL dus dan kom je automatisch bij die spelers uit. Het gaat erom wat je met de spelers doet, diegene die ze bestuurd. Het is echt niet zo dat je met Mbappe niks hoeft te doen hoor. Je moet nog steeds positiespel spelen etc acties maken goed schieten etc.Markvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:30:
[...]
Dat kut speelt heb ik helaas al geaccepteerd, cpu die dingen doet wat ik niet wil helaas niet of mensen die noobspelen, maar heb jij mbappe en rashford?
[ Voor 23% gewijzigd door fifanoob op 27-12-2020 14:34 ]
Niks haha jij reageerde normaal, maar erg veel met mbappe totaal nietfifanoob schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:33:
[...]
Ik heb Neymar mbappe varane mendy kante. En nu? Wat zegt dat dan? Ik wil gewoon meekomen met de WL dus dan kom je automatisch bij die spelers uit. Het gaat erom wat je met de spelers doet, diegene die ze bestuurd. Het is echt niet zo dat je met Mbappe niks hoeft te doen hoor. Je moet nog steeds positiespel spelen etc acties maken goed schieten etc.[Afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 27-12-2020 14:46 ]
Bizar die kansen icm met je passing. Na zon potje moet je eigenlijk ff stoppen 🤣 ik ga daar altijd veel te gehaast door spelen om te kunnen compenseren ofzoMadMoody schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:45:
Altijd leuk die discussies over Fifa![]()
Maar hier word ik pas echt moedeloos van:
[Afbeelding]
Tegenstander kreeg van mij alle hoeken van het veld te zien, maar ja........
Ja, die herken ik wel ja. Mijn potje versus Pope gisteren.MadMoody schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:45:
Altijd leuk die discussies over Fifa![]()
Maar hier word ik pas echt moedeloos van:
[Afbeelding]
Tegenstander kreeg van mij alle hoeken van het veld te zien, maar ja........
Ik heb inderdaad Mbappe, en nu?! Voor de rest sluit ik mij aan bij Fifanoob.Markvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:30:
[...]
Dat kut speelt heb ik helaas al geaccepteerd, cpu die dingen doet wat ik niet wil helaas niet of mensen die noobspelen, maar heb jij mbappe en rashford?
Ik ben het ook met FIFAnoob eens ,jou reactie verraadde dat jij zo zo'n speler bent dus geen aaname ,na jou reactie wist ik al dat jij mbappe had en heb dus gelijk ,RR21 schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:59:
[...]
Ik heb inderdaad Mbappe, en nu?! Voor de rest sluit ik mij aan bij Fifanoob.
Probeer de dingen eerst bij je zelf te zoeken en niet andere dingen de schuld te geven.
Snelheid, snelheid en goede fysiek.Markvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:01:
Iemand tips voor goede Cvs om een kans te maken tegen mbappe en rashford ,ik speel nu met Gomez en lenglet maar ook die worden voorbij gewandeld
Speel nu zo [Afbeelding]
Haha en nu? Ik hoop voor jou dat de 4 cijfers in je naam niet je geboortejaar is 😅Markvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:01:
Iemand tips voor goede Cvs om een kans te maken tegen mbappe en rashford ,ik speel nu met Gomez en lenglet maar ook die worden voorbij gewandeld
Speel nu zo [Afbeelding]
je moet vermijden dat het tot een sprint duel komt. Mijn Rijkaard verliest het in de sprint ook van Mbappe. Daarom het centrum goed dicht lopen met je CVM's.Markvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:01:
Speel nu zo [Afbeelding]
Het was mijn 1e potje, dus om dan meteen te stoppen... 🤔Dani05 schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:49:
[...]
Bizar die kansen icm met je passing. Na zon potje moet je eigenlijk ff stoppen 🤣 ik ga daar altijd veel te gehaast door spelen om te kunnen compenseren ofzo
Ja hier dus Lloris...Prosac schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:53:
[...]
Ja, die herken ik wel ja. Mijn potje versus Pope gisteren.![]()
Ik weet zeker dat de cijfers die van jou wel zijn 😄vandaar je opmerking plus dat ik gewoon weer dat jij ook zo'n speler bentRR21 schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:06:
[...]
Haha en nu? Ik hoop voor jou dat de 4 cijfers in je naam niet je geboortejaar is 😅
Haha klopt moet ik ook fabinho staat al op achterbleven alleen de 1 2tjes snijden er door heen en Gomez is in begin traag lenglet is goed alleen in sprinten echt heel ergfifanoob schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:07:
[...]
je moet vermijden dat het tot een sprint duel komt. Mijn Rijkaard verliest het in de sprint ook van Mbappe. Daarom het centrum goed dicht lopen met je CVM's.
Speelt Mbappe op de vleugels dan laat je hem lekker naar de conervlag sprinten, als je zelf maar binnendoor gaat. De goal afschermen.
Het is net als in het echt, je moet qua verdediging de boel goed dicht hebben. En daarmee bedoel ik niet parkeer de bus. Maar geknepen staan. Hoe breed staan je verdedigers bij balverlies?
Wat voor een speler? Die het spel begrijpt en tegen zijn verlies kan?Markvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:13:
[...]
Ik weet zeker dat de cijfers die van jou wel zijn 😄vandaar je opmerking plus dat ik gewoon weer dat jij ook zo'n speler bent
bij die 1-2tjes niet de bal volgen, maar soms de man. Daar gaan veel mensen de mist in. Als je die 1-2tjes goed kan weerhouden speel je wel meteen niveau hoger in wl. Dat zijn van die dingen wat de verschillen maken qua niveau.Markvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:16:
[...]
Haha klopt moet ik ook fabinho staat al op achterbleven alleen de 1 2tjes snijden er door heen en Gomez is in begin traag lenglet is goed alleen in sprinten echt heel erg
Dus tips voor CV ,Gomez heeft ook med/med workrate mss daarom kounde heb ik ook die heeft hetzelfde
Sinds ik die 1-2tjes beter herken, gaat het ook beter. Niet happen, maar altijd tussen man en goal blijven, zeker als je met de verdediger speelt. Een stap naar voren doen is dan dodelijk.bij die 1-2tjes niet de bal volgen, maar soms de man. Daar gaan veel mensen de mist in. Als je die 1-2tjes goed kan weerhouden speel je wel meteen niveau hoger in wl.
klopt en sowieso L2 gebruiken op de ps4/5 danProsac schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:33:
[...]
Sinds ik die 1-2tjes beter herken, gaat het ook beter. Niet happen, maar altijd tussen man en goal blijven, zeker als je met de verdediger speelt. Een stap naar voren doen is dan dodelijk.
100% ik heb salah rttf gepackt, staat wel basis. Maar vond dembele op 7 chem op rcam het eigenlijk net zo goed doen als mijn salah het nu doet..Bossie schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:00:
Denk dat ik beter Rashford offchem in de spits kan doen ipv Salah gebaseerd op de opmerkingen hier
Klopt, maar dan moet je die dingen eerst goed beheersen. Maar dan praat je ook wel over een niveau dat is echt DE top. Die jongens zijn wel zo goed. Tegen een wat mindere tegenstander zet ik ook heel hoog druk maar de wat betere speler weet op den duur heel snel onder die druk uit te komen en dan ben ik de lul omdat dan alles open staat. Voor hun geldt dat natuurlijk ook. Alleen er zijn maar weinig lui die beter dan hun zijn en zo kunnen ze dus bijna altijd hoog druk zetten.Capsaicin schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:22:
Pro's (of althans de enkele pro's die ik heb bekeken, zoals Anders Vejrgang en Cihan Yasarlar) verdedigen juist heeeeeel agressief. Ze pressen hoog met het hele team (inclusief de aanvallers). Ze gebruiken bijna nooit sprint jockey, maar vuren steeds een nieuwe speler op de balbezitter of zijn afspeelmogelijkheid af. Als een verdedigingscharge mislukt, proberen ze het niet te te herstellen met dezelfde speler, maar gaan ze direct over op de volgende speler. Continue manueel switchen. De opponent idd liever naar de zijlijn dirigeren dan het midden. Sinds ik erop ben gaan letten, vind ik hun manier van verdedigen indrukwekkender dan hun aanvallen.
Ja klopt. En een Patrick Vieira en Gullit op het middenveld helpen natuurlijk ook. Ondanks dat ik hun skills en spelers niet heb, wil ik toch experimenteren met hoge pressing met het hele team. Het geeft veel voldoening, actie, spanning en drama.fifanoob schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:27:
[...]
Klopt, maar dan moet je die dingen eerst goed beheersen. Maar dan praat je ook wel over een niveau dat is echt DE top. Die jongens zijn wel zo goed. Tegen een wat mindere tegenstander zet ik ook heel hoog druk maar de wat betere speler weet op den duur heel snel onder die druk uit te komen en dan ben ik de lul omdat dan alles open staat. Voor hun geldt dat natuurlijk ook. Alleen er zijn maar weinig lui die beter dan hun zijn en zo kunnen ze dus bijna altijd hoog druk zetten.
Hoog druk spelen kan prima, maar verdedigend moet je idd erg goed zijn want als de playerswitch 1-2 seconde te lang duurt dan geef je vaak al een kans weg.Capsaicin schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:48:
[...]
Ja klopt. En een Patrick Vieira en Gullit op het middenveld helpen natuurlijk ook. Ondanks dat ik hun skills en spelers niet heb, wil ik toch experimenteren met hoge pressing met het hele team. Het geeft veel voldoening, actie, spanning en drama.En misschien vind ik uiteindelijk een balans tussen geen tegengoal incasseren en zo snel mogelijk de bal afpakken/ de tegenstander verstikken. Er zullen vast wel veilige momenten zijn om direct te chargeren.
Ik vind playerswitchen lastig. Switchen t.o.v. de bal en t.o.v. de speler geprobeerd.Bossie schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:52:
[...]
Hoog druk spelen kan prima, maar verdedigend moet je idd erg goed zijn want als de playerswitch 1-2 seconde te lang duurt dan geef je vaak al een kans weg.
Net zoals met andere tactieken gaat het er vooral om dat je je tegenstander vertraagd waardoor hij niet meteen aanvallend kan openen en jouw team daardoor terug in de organisatie kan.
ik zet van nature sowieso altijd al hoge druk. Speel met 6 diep in 4222 formatie. Ik hou van snelle aanvallen en hoog druk zetten. Het liefst in 433 formatie hollandse school maar helaas werkt die formatie niet voor mij.Capsaicin schreef op zondag 27 december 2020 @ 17:02:
[...]
Ik vind playerswitchen lastig. Switchen t.o.v. de bal en t.o.v. de speler geprobeerd.
Een goede leermeester zou zijn: tijdens een wedstrijd hoog pressen, niet jockeyen maar meteen tackelen, en als je de bal verovert direct aan de tegenstander teruggeven om opnieuw in de verdedigingsmode te gaan. Net zo lang totdat je bepaalde mechanismes doorziet en vaardigheden bezit.
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 27-12-2020 18:30 ]
Meerdere keren met een Belg scoren is de oplossing.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Even terugkijken, ik heb ze al meermaals herhaald en volgens mij gisteren ook nog.Markvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:16:
Ik lees sommige hier over 352 is dat wat en welke tactics
https://amp.reddit.com/r/..._1_player_remastered_for/Markvd1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:16:
Ik lees sommige hier over 352 is dat wat en welke tactics
Helemaal mee eens. Speelt bij mij ook bijzonder sterk naast kante. Blinkt nergens heel erg in uit maar wel heel behendig.Traeces schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:13:
Voor wie het wou weten rttf Wijnaldum speelt heerlijkgebruik hem als voetballende cdm, draait super snel weg bij zijn tegenstander en heeft een goede passing. Verdedigend ook totaal niks mis mee
Nee, op het forum van EA wordt er ook veel over geklaagd, maar EA doet er geen bal aan!
Haha heel herkenbaar, ik doe ze heel af en toe op ultimate maar dan moeten het voornamelijk bronzen spelers zijn. Dan win ik ze wel met 5-2 ofzo.Prosac schreef op zondag 27 december 2020 @ 23:36:
Ik dacht: Ik heb nu bij squad battles weinig moeite met de 70- teams op legendary. Allemaal 5-0 of meer. Dan moet Ultimate ook wel kunnen.
Dat heb ik geweten. Net met 10-0 ingemaakt door een team met een rating van 62. Troy Deeney (55 pace) die mijn defensie eruit rent en 5x scoort. 11 schoten op goal, zelf niet een keer in de 16 geweest van de tegenstander. Overal tussen, alle afvallende ballen zijn voor ze. Alsof er ineens een bizarre skillboost voor de tegenstander is bij ultimate.
En wie gebruik je als CAM Ik speel zelf 4-3-3 (4) nu met op het middenveld CM Kante stay back, Bruno Fernandes CAM de laatste middenvelder zat ik te twijfelen aan wijnaldum.Traeces schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:13:
Voor wie het wou weten rttf Wijnaldum speelt heerlijkgebruik hem als voetballende cdm, draait super snel weg bij zijn tegenstander en heeft een goede passing. Verdedigend ook totaal niks mis mee
Gebruik zelf geen cam speel 4-4-2Mir64za schreef op maandag 28 december 2020 @ 08:04:
[...]
En wie gebruik je als CAM Ik speel zelf 4-3-3 (4) nu met op het middenveld CM Kante stay back, Bruno Fernandes CAM de laatste middenvelder zat ik te twijfelen aan wijnaldum.
Heb ze geprobeerd te spelen voor de icon tokens, maar was er na 10 wedstrijden al weer helemaal klaar mee. Speel dat echt nooit meer tenzij ik echt een hele goede speler ermee kan halenfifanoob schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:25:
ik speel echt noooooit squadbattles. Tegen de CPU spelen is niet voor mij bestemd. DAt vind ik echt geen hol aan.
Yedelin 77 rated... Hulk en nog wat troep en ik was Elite 3...MadMoody schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:16:
Die squadbattles leveren hier ook nooit wat bruikbaars op. Heeft iemand hier daar ooit iets echt goeds uit gekregen? Ik niet in ieder geval. Payet 82 als beste kaartje vandaag.
Ik speel met hem als cam in de 4-2-3-1. Heb hem wel ingesteld op 'stay forward' . Voldoet prima voor mij. Zijn stamina gaat dan wel iets sneller naar beneden. Bij mij in ieder geval met Werner die er voor staat een dodelijk duo.Mir64za schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:31:
[...]
Yedelin 77 rated... Hulk en nog wat troep en ik was Elite 3...
Iemand Heung-Min-Son toevallig geprobeerd als CAM?
Heb nu het volgende team samengesteld:MadMoody schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:41:
[...]
Ik speel met hem als cam in de 4-2-3-1. Heb hem wel ingesteld op 'stay forward' . Voldoet prima voor mij. Zijn stamina gaat dan wel iets sneller naar beneden. Bij mij in ieder geval met Werner die er voor staat een dodelijk duo.
Paar weken terug Varane, die ging voor 250.000 de markt op.MadMoody schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:16:
Die squadbattles leveren hier ook nooit wat bruikbaars op. Heeft iemand hier daar ooit iets echt goeds uit gekregen? Ik niet in ieder geval. Payet 82 als beste kaartje vandaag.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik had vandaag Areola uit een pack, Elite 3 rewards.MadMoody schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:16:
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik wou net hetzelfde posten haha ,met draft heb ik hetzelfdeMadMoody schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:16:
Deze FIFA niet, vorige FIFA's had ik zo nu en dan echt waarde eruit.MadMoody schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:16:
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq