• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
M@cer schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:52:
Rashford op het middenveld en Kante voorin en tijdens de wedstrijd omwisselen. Heb je ze dan niet op 10 allebei?
rashford dembele blijft rode link

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
M@cer schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:52:
Rashford op het middenveld en Kante voorin en tijdens de wedstrijd omwisselen. Heb je ze dan niet op 10 allebei?
Zal straks eens kijken, maar volgens mij niet. Is hetzelfde als ik Seedorf omwissel met Mbappe ?

• fifanoob
bvbal79 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:33:
[...]

4-5-1 rashford met daarachter seedorf en kante en mbappe als CDM, ow wacht, dan is neymar 7 chem.

Speel je toch gewoon met 1 van ze op 8 chem..maakt ook niet zoveel uit
als het 1 speler die op 7 a 8 chem uitkomt vind ik het prima maar nu heb ik 2 spelers. Rashford en dembele.
En anders neymar en dembele? Lastig. Dan weet ik nog niet of ik rashford If ga halen. Heb daar nu Icon Ian Wright 87 staan en die bevalt ook nog wel. Wou die vervangen voor Rashford If maar krijg het niet echt passend.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
25x 83+ geopend. Walkout was Allisson. Dus ff balen, maar bleken nog Vardy, Semedo, Son en Koulibaly in te zitten.

Kon ik mooi de Gnabry SBC voltooien met untradeables.

[ Voor 20% gewijzigd door Prosac op 24-12-2020 13:18 ]

• bvbal79
fifanoob schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:04:
[...]

als het 1 speler die op 7 a 8 chem uitkomt vind ik het prima maar nu heb ik 2 spelers. Rashford en dembele.
En anders neymar en dembele? Lastig. Dan weet ik nog niet of ik rashford If ga halen. Heb daar nu Icon Ian Wright 87 staan en die bevalt ook nog wel. Wou die vervangen voor Rashford If maar krijg het niet echt passend.
nee dan gaat het niet, maakt niet uit welke opstelling, doordat je Dembele op RM heb, iets denk ik boven maar Freeze SM of Yedder IF?

• fifanoob
bvbal79 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:18:
[...]

nee dan gaat het niet, maakt niet uit welke opstelling, doordat je Dembele op RM heb, iets denk ik boven maar Freeze SM of Yedder IF?
Yedder If zou nog een optie kunnen zijn idd. Ja ik vind maar weinig goede RM's in de game die in mijn opstelling passen. Salah niet goed genoeg. Ik wil Messi nog wel maar die wil ik dan in de spits. Maar speel al met Neymar en mbappe ingame in de spits. Lastig allemaal :+

Jij nog steeds geen fifa 21?

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
Ik heb Son en Werner voorin op respectievelijk 7 chem en 8 chem, maar ingame merk ik daar niets van, is een dodelijk duo!

• bvbal79
fifanoob schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:23:
[...]

Yedder If zou nog een optie kunnen zijn idd. Ja ik vind maar weinig goede RM's in de game die in mijn opstelling passen. Salah niet goed genoeg. Ik wil Messi nog wel maar die wil ik dan in de spits. Maar speel al met Neymar en mbappe ingame in de spits. Lastig allemaal :+

Jij nog steeds geen fifa 21?
Nope, geen cent naar die mafketels...nu ook weer 7x81 packje voor 15 euro.... afzetters

Maar Neymar op CAM werkt dat niet? of Messi op CAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
fifanoob schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:48:
[Afbeelding]

Is er iets dat ik de chem van rashford kan verhogen? Ben niet zo’n puzzelaar. Seedorf en mbappe omruilen helpt niks..
https://www.futbin.com/21/squad/4545416

en sergi roberto rb helpt eventueel om dembele extra chem te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
cubert20 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:07:
[...]

https://www.futbin.com/21/squad/4545416

en sergi roberto rb helpt eventueel om dembele extra chem te geven.
maar dan werkt niet met rashford meer :)

• fifanoob
bvbal79 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:50:
[...]

Nope, geen cent naar die mafketels...nu ook weer 7x81 packje voor 15 euro.... afzetters

Maar Neymar op CAM werkt dat niet? of Messi op CAM
ik speel 4222 ik zou idd messi ingame spits met mbappe en neymar lcam. rcm dembele.

Maar hoe ik dat ga fixen qua opstelling word ook lastig..Dan begint dembele als spits en wissel ik die ingame naar rcam. Maar dan begint dembele met 1 chem..

Lastig allemaal..

• bvbal79
fifanoob schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:32:
[...]

ik speel 4222 ik zou idd messi ingame spits met mbappe en neymar lcam. rcm dembele.

Maar hoe ik dat ga fixen qua opstelling word ook lastig..Dan begint dembele als spits en wissel ik die ingame naar rcam. Maar dan begint dembele met 1 chem..

Lastig allemaal..
Moet je Freeze Dembele halen die is ST (maar verdomd duur)

Dit een alternatief?

Kun je rashford houden, moet je alleen mendy vervangen door Telles OTW

https://www.futbin.com/21/squad/4546422

• fifanoob
bvbal79 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:34:
[...]

Moet je Freeze Dembele halen die is ST (maar verdomd duur)

Dit een alternatief?

Kun je rashford houden, moet je alleen mendy vervangen door Telles OTW

https://www.futbin.com/21/squad/4546422
Dat ziet er prima uit! Tnx man!!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
fifanoob schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:02:
[...]

Zal straks eens kijken, maar volgens mij niet. Is hetzelfde als ik Seedorf omwissel met Mbappe ?
Ja dan blijft het hetzelfde.
Je zou het met bijvoorbeeld Walker in plaats van Navas zo kunnen doen:
https://www.futbin.com/21/squad/4546576

De chemistry boost op een lager kaartje van Dembele heeft waarschijnlijk meer impact dan op bijvoorbeeld Neymar.

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:30
2 7,5k packs geopend Oblak en Busquets eruit gekregen beter dan alle rewards die ik heb ontvangen van afgelopen weekend..

En nog eentje geopend..Ilicic Inform

[ Voor 14% gewijzigd door Mir64za op 24-12-2020 15:21 ]

• Prosac
Markuss schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:24:
Iemand ervaring met Gnabry Freeze CAM? Ziet er beste leuk uit, speel met Bundesliga en geef weinig coins uit aan andere leagues.. Heb nu nog 2 miljoen coins over dus kan wel wat leien + heb nog een karrenvracht aan untrades. Als ik dit zo optel ga ik hem dus wel even doen ;)
Heb hem nu ook een paar potjes uitgeprobeerd en bevalt meer dan uitstekend. Kom van Timo Brandt af op dit positie. Maar het is echt een tank. Hunter erop en gaan. Snel, scorend vermogen en zet hem met Kimmich op het middenveld en je gaat genieten van twee spelers die heerlijke passjes kunnen geven.

Heb nu mijn Bundesliga elftal ff voorzien van CB Volland. Chem wel redelijk met Neuer op goal. Maar linksback wordt een beetje pittig. Alleen Max en Halstenberg komen in aanmerking.

Zeldzaam spelers pakketje van Gnarby leverde nog Mendy van Real op, tradeable. Mooie bonus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:29
Gini rttf gepacked :)

Net zoveel waard als de rest van mijn team haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
fifanoob schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:39:
[...]

Dat ziet er prima uit! Tnx man!!
2021, kom je wel weer terug op discord he :)

• fifanoob
bvbal79 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:55:
[...]

2021, kom je wel weer terug op discord he :)
Haha, als jij fifa 21 koopt kom ik wellicht terug op discord. ;)

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik mag niet klagen over mijn 25* 83+ pakket!

Henderson IF
Rebic Rttf
Kubo Rttf
Ter stegen
Neuer
Modric
David Silva
En 5* een 85 rated speler

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:17
Werd helemaal gek van Salah en het missen van kansen! Nog niet met Messi gespeeld dus ingepast! Sws veel spelers in het veld die k nog niet heb gehad deze FIFA, ben benieuwd!

Volgende missie: Neymar jr

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H6pZObnhqyUaCVKrJSFpdBQGqbA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jHnhMd596mz4NxCYtQV9nbEK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Augy op 24-12-2020 18:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
Firmino :D

Nog alleen nog even een tweede hypotheek afsluiten helaas

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Zo deze firmino laat ik links liggen. Minimale upgrade bij de stats die van belang zijn met zijn IF en veel te duur. Haal zijn if wel en dan wachten tot een sif, komt vanzelf wel in het nieuwe jaar.

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Vestendrie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:13:
Zo deze firmino laat ik links liggen. Minimale upgrade bij de stats die van belang zijn met zijn IF en veel te duur. Haal zijn if wel en dan wachten tot een sif, komt vanzelf wel in het nieuwe jaar.
Snapt dit niet helemaal, je kan deze toch totaal niet vergelijken met zijn IF omdat dit een complete middenvelder is door z'n +24 defending stats en +5 fysiek?

• Bossie
Markuss schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:54:
[...]

Snapt dit niet helemaal, je kan deze toch totaal niet vergelijken met zijn IF omdat dit een complete middenvelder is door z'n +24 defending stats en +5 fysiek?
idd, beste box to box/CAM in de premier league

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• fifanoob
Heb die Aour Sbc gedaan ( mijn eerste speler SBC ). Had nog zoveel UT meuk in mijn club en hij is relatief goedkoop om te doen. Bevalt mij goed. Hoef ik rashford ook niet meer te kopen. Bespaar ik weer 650k ;>

• Vestendrie
Oke.. Dan verveel je je dus ga je maar je icon swap wissels inleveren voor die 85x 5 sbc, zal toch wel meuk zijn. Eerste is alisson, prima had ik verhandelbaar al dus inwisselen en 60k winst. Kroos, alberto, skrinar waren dus de sbc fodder. En dan de topper.. NEYMAR!

balen dat hij niet in mijn liverpool past en ook onverhandelbaar is natuurlijk. Maar reken maar dat hij er in de 1e minuut in gaat komen voor jota otw. Eindelijk eens geluk zeg. Moet maar eens vaker gaan klagen, blijkbaar helpt het😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Vestendrie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:11:
Oke.. Dan verveel je je dus ga je maar je icon swap wissels inleveren voor die 85x 5 sbc, zal toch wel meuk zijn. Eerste is alisson, prima had ik verhandelbaar al dus inwisselen en 60k winst. Kroos, alberto, skrinar waren dus de sbc fodder. En dan de topper.. NEYMAR!

balen dat hij niet in mijn liverpool past en ook onverhandelbaar is natuurlijk. Maar reken maar dat hij er in de 1e minuut in gaat komen voor jota otw. Eindelijk eens geluk zeg. Moet maar eens vaker gaan klagen, blijkbaar helpt het😂
Fabinho als cm en firmino als spits, lkkr lb parkeren ;)

Mijn rest van FIFA staat in het teken van het verkrijgen van wie jij packt 😂 road to neymar, nog 750k te gaan 👍

Overigens klaag k al 1,5 jaar :p

• Vestendrie
Augy schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:26:
[...]

Fabinho als cm en firmino als spits, lkkr lb parkeren ;)

Mijn rest van FIFA staat in het teken van het verkrijgen van wie jij packt 😂 road to neymar, nog 750k te gaan 👍

Overigens klaag k al 1,5 jaar :p
Ja misschien dat ik hem op lm zet en mane in de spits, heb ik 2 spelers op 7 chem maar boeiend. Zonde om niet mee te starten eigenlijk. Prima tussenoplossing tot ik dalglish kan kopen. Dat is nu mijn volgende doel.

Ja neymar is by far de duurste die ik ooit gepackt heb hoor. Dus ik geniet er maar van zolang het duurt. Niet zoals traeces die iedere week een banger packt haha.

• Augy
Vestendrie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:33:
[...]

Ja misschien dat ik hem op lm zet en mane in de spits, heb ik 2 spelers op 7 chem maar boeiend. Zonde om niet mee te starten eigenlijk. Prima tussenoplossing tot ik dalglish kan kopen. Dat is nu mijn volgende doel.

Ja neymar is by far de duurste die ik ooit gepackt heb hoor. Dus ik geniet er maar van zolang het duurt. Niet zoals traeces die iedere week een banger packt haha.
Zowel mane als Neymar op 7 Chem zijn nog altijd ziek veel btr als k heb 😂

Al moet ik zeggen dat ik mane en Salah wat vond tegenvallen, vooral Salah. Mane beviel me nog wel.

Ben sinds vandaag over naar laliga rechts, PL links. Miss dat ik als tussenstap mane nog ga meepakken

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hoe bevalt jullie Wijnaldum en met welke chem/ positie spelen jullie?

Ik vind hem wat log eerlijk gezegd. Hij komt in aanvallende zin vaak te kort. Verdedigend is hij wel solide. Ik speel 352. Wijnaldum staat op lcdm en speelt met gebalanceerde aanval. Hij heeft de schaduw-chem. Misschien is motor een betere optie?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Iemand coop op de ps4 ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Vestendrie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:33:
[...]

Dat traeces elke week een banger packt is ook niet echt bijzonder aangezien hij elke keer packs met fifa punten koopt 😊

• 038Zwolle
  • Laatst online: 00:39
tukkerterror90 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 23:40:
[...]

Dat traeces elke week een banger packt is ook niet echt bijzonder aangezien hij elke keer packs met fifa punten koopt 😊
Al zegt dat niks. Ik heb voorgaande jaren ook wel wat geld uitgegeven aan dit spel, maar ooit wat noemenswaardigs gekregen😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:52
Idd ik heb dit jaar al zeker voor 1 a 1.5 miljoen aan spelers gepacked. Vorig jaar zelfs toty Mane en geen fp gekocht. Het is gewoon een kwestie van geluk.

In de 7 jaar voor vorig jaar alleen n keer een baby icon van waarde, verder niks bijzonders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vestendrie
Vrolijk kerstmis allemaal. En laat je kerst niet verpesten door trage servers. Geniet en hoop doet leven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Geniet van jullie familie met deze dagen! FIFA is secundair en spelen we alleen voor de lol. Kerst is geen tijd voor een zweetreet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

En toch als afwisseling soms even een uurtje spelen is ook niet verkeerd!

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb toch nog gegokt en even wat Premier league OTW spelers opgepikt; Werner, Telles, vd Beek, Semedo en Rodrigo. Met het schema van komend weekend is er weinig keus voor andere competities, alleen de Süper Lig speelt volledig. Vorig jaar was totw16 gevuld met 16 spelers van de BPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Overigens heb ik met gokken op otw's nog nooit veel succes gehad, dus kids don't try this at home ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Knappe aanname, ik heb in het begin zeker fifa punten gekocht en daar kom ik ook gewoon voor uit.
Daarbij best knap dat ik een onverhandelbare mbpappe en messi kan pakken door pakjes met fifa punten te kopen.

Dus praat aub geen onzin.

[ Voor 13% gewijzigd door Traeces op 25-12-2020 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
[...]

Volgens mij is dat een broodje aap verhaal, dat je betere spelers krijgt in de gekochte pakjes. Het is mezelf niet overkomen en zie diverse youtubers met regelmaat ook weinig soeps halen uit de met FUT's gekocht packs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:06:
[...]

Volgens mij is dat een broodje aap verhaal, dat je betere spelers krijgt in de gekochte pakjes. Het is mezelf niet overkomen en zie diverse youtubers met regelmaat ook weinig soeps halen uit de met FUT's gekocht packs.
Of het broodje aap verhaal isweet ik niet. Maar uit me betaalde packs dit jaar had ik geen klote. Uit me onverhandelbare en gratis pakketjes uit sbcs heb ik alle klappers gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:03:
[...]

Knappe aanname, ik heb in het begin zeker fifa punten gekocht en daar kom ik ook gewoon voor uit.
Daarbij best knap dat ik een onverhandelbare mbpappe en messi kan pakken door pakjes met fifa punten te kopen.

Dus praat aub geen onzin.
Dat zou je altijd houden, fifa points zijn voornamelijk om een buffer op te bouwen aan het begin en om af een toe een gokje te doen tijdens een promo (ultimate pack ff meepakken :+ ).

Fifa points worden welk elk jaar minder interessant, speler prijzen lijken elk jaar verder te dalen terwijl SBC’s steeds duurder worden.

Die ene topper pak je sowieso niet, de munten komen voornamelijk van high rated fodder met Fifa points.

Eerste WL dit jaar, heb geen idee waar ik sta dus het zal wel een harde leerschool worden :D
Raul er bijgehaald als RST, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:21:
[...]

Dat zou je altijd houden, fifa points zijn voornamelijk om een buffer op te bouwen aan het begin en om af een toe een gokje te doen tijdens een promo (ultimate pack ff meepakken :+ ).

Fifa points worden welk elk jaar minder interessant, speler prijzen lijken elk jaar verder te dalen terwijl SBC’s steeds duurder worden.

Die ene topper pak je sowieso niet, de munten komen voornamelijk van high rated fodder met Fifa points.

Eerste WL dit jaar, heb geen idee waar ik sta dus het zal wel een harde leerschool worden :D
Raul er bijgehaald als RST, we gaan het zien.
De toppers heb jk laatste 2 jaar allemaal uit gratis pakketjes of sbc.

Vorig jaar :
Toty kdb uit de pp
Toty Messi uit een 7,5k pakket uit draft rewards.

Dit jaar :

Son : 2 player pack sbc
Mendy : 2 player pack sbc
Van dijk : ucl upgrade sbc
Pogba - pakje van rivals rewards opgespaard.
Mbpappe - 2 player pack uit objectieve reward icon swaps.
Messi - swaps pak 25x 83 pakje.

Dus opzicht kan je genoeg krijgen uit die sbcs etc. Doe ze ook allemaal altijd dus een keer is het wel de jackpot :)

En wat fifa punten betreft klopt, is gewoon startkapitaal waar je ook mee kan handelen :)

Benieuwd naar wl niveau dit weekend , vorige week was het vrij pittig niveau. Veel mensen thuis dus zullen er ook veel wl gaan spelen.

Sla zelf dit weekend even over :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Mijn eerste potje was weer ouderwets “waarom speel ik dit”, niets voetbal maar constant dezelfde speler driemaal voorbij moeten terwijl je spelers constant onder het gras worden gestopt.

Blijkbaar is 90 minuten pressure nog steeds een ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Heb een leuke tactiek in elkaar geflanst!

5-2-1-2

Spitsen op achter de linies kruipen.

Middenveld alles standaard, behalve de 2 Cm's deze op dekking midden zetten

Lvv en Rvv op mee aanvallen en overlappen :)

Ik speel met:
Haaland, Depay
Gnabry
Aouar, Reus
Alex Sandro, Varane, Marquinhos, Koude, Laimer

Verdediging
Gebalanceerd
5 breedte, 7 diepte

Aanval
Alles standaard/gebalanceerd

[ Voor 13% gewijzigd door Wulfric92 op 25-12-2020 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:55
Wulfric92 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:40:
Heb een leuke tactiek in elkaar geflanst!

5-2-1-2

Spitsen op achter de linies kruipen.

Middenveld alles standaard, behalve de 2 Cm's deze op dekking midden zetten

Lvv en Rvv op mee aanvallen en overlappen :)

Ik speel met:
Haaland, Depay
Gnabry
Aouar, Reus
Alex Sandro, Varane, Marquinhos, Koude, Laimer

Verdediging
Gebalanceerd
5 breedte, 7 diepte

Aanval
Alles standaard/gebalanceerd
Je speelt dus met 7 aanvallende spelers 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Markvd1984 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:54:
[...]

Je speelt dus met 7 aanvallende spelers 😄
Jep, tegenstander overlopen haha maar het werkt goed, probeer het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
600k te besteden. Ik wil opzich wel traden, maar zeg je eerlijk geen zin om te traden met 500 winst per kaart.
Wellicht over een tijdje wat highrated kaartjes in slaan voor de volgende icon sbc?

Vorig jaar nog wel veel transferwinst, al mijn huidige transferwinst komt zo'n beetje door fifa punten. Ja ik heb er meer dan 500 eu inzitten :$

Volgens mij kan je dat nu toch ook inzien? Najah doe ik maar niet te confronterend :+

[ Voor 11% gewijzigd door fifanoob op 25-12-2020 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Sinds gisteren Messi in m'n team, man verreweg de beste cam waar k mee gespeeld heb deze FIFA.

Team loopt eindelijk leuk, maken de juiste bewegingen enz enz

Grote verrassing: odegaard otw op LCM. Doet de hele linkerkant fluitend en z'n passes zijn spot on. Alleen als je voor goal komt altijd met goeie been knallen!

https://www.futbin.com/21/squad/4489217

Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/4575023

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 25-12-2020 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bossie schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:39:
Mijn eerste potje was weer ouderwets “waarom speel ik dit”, niets voetbal maar constant dezelfde speler driemaal voorbij moeten terwijl je spelers constant onder het gras worden gestopt.

Blijkbaar is 90 minuten pressure nog steeds een ding?
Ja , spelers worden niet echt moe en iedereen heeft inmiddels toch wel een x aantal goede subs die de overige minuten kunnen spelen. Je gaat de conditie pas merken in de eventuele verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:21
Aaaaargghhh!!

Ik moet ff mijn frustratie kwijt. Ik speel normaal altijd seasons... Sinds FIFA 20 altijd al stabiel in 4e en 5e divisie.. Zo ook in FIFA 21...

Tot afgelopen woensdag, ik heb nu een losing streak van 16 potjes achter elkaar... Helemaal terug gezakt naar 8e divisie... Ik heb niks aan mijn opstelling instructies of what veranderd. Ik kan met een speler op open goal schieten en de bal gaat er niet in. Schoten op doel 10 per potje. Doelpunten 0, tegenstander 3 schoten op doel... 3 doelpunten...

* CrazyFool ruimt FIFA op, ga wel weer Mario spelen of zo....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:29
CrazyFool schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:04:
Aaaaargghhh!!

Ik moet ff mijn frustratie kwijt. Ik speel normaal altijd seasons... Sinds FIFA 20 altijd al stabiel in 4e en 5e divisie.. Zo ook in FIFA 21...

Tot afgelopen woensdag, ik heb nu een losing streak van 16 potjes achter elkaar... Helemaal terug gezakt naar 8e divisie... Ik heb niks aan mijn opstelling instructies of what veranderd. Ik kan met een speler op open goal schieten en de bal gaat er niet in. Schoten op doel 10 per potje. Doelpunten 0, tegenstander 3 schoten op doel... 3 doelpunten...

* CrazyFool ruimt FIFA op, ga wel weer Mario spelen of zo....
Ach ja, ik kan me daar echt niet meer druk om maken. Het is gewoon moeilijk om een voetbalgame te ontwikkelen wat feilloos werkt. Accepteer het maar.

Ik kan alleen maar lachen als mijn verdedigers gewoon wegstappen als de tegenstander wil schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
Ik ga van Basten maar verkopen denk ik...

Hij doet het bij mij echt niet.

Dit stukje is wel typerend voor hem:

Zou Depay een betere optie zijn?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
038Zwolle schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:00:
[...]

Ja , spelers worden niet echt moe en iedereen heeft inmiddels toch wel een x aantal goede subs die de overige minuten kunnen spelen. Je gaat de conditie pas merken in de eventuele verlenging.
Idd, eerste potjes waren vervelend. Maar het is inmiddels duidelijk dat ik lekker net 442 verder moet ipv 4321.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Dat Nederlands commentaar :'). Zou het na een paar seconden al omgewisseld hebben met Engels, maar ieder zijn ding.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 17:20
kw_nl schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:44:
Ik ga van Basten maar verkopen denk ik...

Hij doet het bij mij echt niet.

Dit stukje is wel typerend voor hem:[YouTube: FIFA 21_20201225123429]

Zou Depay een betere optie zijn?
Oei dat ziet er inderdaad niet best uit en het kan niet veel slechter.
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 16:35:
Dat Nederlands commentaar :'). Zou het na een paar seconden al omgewisseld hebben met Engels, maar ieder zijn ding.
Ik heb nu het spaans commentaar aanstaan nadat ik vele potjes met het engels gedaan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Geen xmas spelers 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
Over het algemeen is het wel te doen, maar dit gedeelte is wel tenenkrommend inderdaad.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Frans is ook raar, blijkbaar kreeg in steeds commentaar gebaseerd op mijn team tijdens swaps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Het commentaar niet, de omroeper in stadions wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Sierd denkt ook nog steeds dat de WL uit 40 wedstrijden bestaat. Terwijl in de tijd dat het 40 potjes waren hij niet eens de commentaar verzorgde. De muppet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
dutchgio schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 22:27:
Het commentaar niet, de omroeper in stadions wel.
Ah Idd, commentaar heb ik altijd uit staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hierom wil ik dat FIFA points weggaat
Niet normaal toch
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aTDL6q5SQgKWp7v5Suhs7FIARsE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bMN1K2d98AuMnegYee9N2eOU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gameplay slaat echt nergens op vanavond
Wat een gare kut servers zeg

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 23:15:
Hierom wil ik dat FIFA points weggaat
Niet normaal toch
[Afbeelding]
icon sbc? Vind het wel mee vallen hoor.

Ik heb op moment baby seedorf. Wil zijn mid wel opzich, maar zie dat zijn prime goedkoper is.. Is dat nou echt vanwege de pace?

[ Voor 12% gewijzigd door fifanoob op 25-12-2020 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 23:36:
[...]

icon sbc? Vind het wel mee vallen hoor.
Wel meevallen ? Zidane,eto ,Messi totw,essien,mbappe,icon rechts back

Mijn team heeft nog niet die waarde van 1 van al die spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Markvd1984 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 23:40:
[...]

Gelukkig is matchmaking op basis van elo en niet team-rating, ik zou juist denken dat je meer kans hebt om te winnen want skill + dit team kon je niet zo snel tegen.

Btw, Adama doen of niet ?

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 25-12-2020 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 23:40:
[...]

Als je beetje packluck hebt gehad is dit prima mogelijk, inclusief icon sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 23:44:
[...]

Gelukkig is matchmaking op basis van elo en niet team-rating, ik zou juist denken dat je meer kans hebt om te winnen want skill + dit team kon je niet zo snel tegen.

Ik twijfel ook over Adama jammer dat geen Rb is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nou, ik ben toch benieuwd hoe dat "elo" werkt. Vandaag ook weer de eerste 5 gewonnen en je weet dat je daarna betere spelers kan krijgen. Maar het 6e potje was ik heer en meester maar verlies met 3-2 en mis mogelijkheden die er voorgaande potjes wel ingingen. Ik vind het prima om te verliezen tegen betere spelers maar het voelt soms alsof de tegenstanders niet beter worden maar mijn eigen team een handicap krijgt.

De 2 potjes daarna wel weer gewonnen met 6-2 en 5-0

Wel een goede avond. 9 gewonnen en 1 verloren vandaag. De 10e pot was heel pittig tegen iemand met Cruyff pele Vieira zambrotta felix potm marquinhos etc en kwam al snel achter met 1-0. Uiteindelijk met 3-1 (rq in de 80ste minuut) gewonnen.

4222 speelt wel echt heerlijk. De enige formatie waar ik nog mee kan winnen op dit moment.

[ Voor 32% gewijzigd door 038Zwolle op 26-12-2020 04:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Bossie schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 23:44:
[...]

+ @Markvd1984

Jullie kunnen toch die leen-Adama SBC doen. Dan kan je hem even uittesten in de friendlies, vind dit juist een enorm pluspunt van EA. Zo kan je spelers testen voordat je 250K wegsmijt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
038Zwolle schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 00:09:
Nou, ik ben toch benieuwd hoe dat "elo" werkt. Vandaag ook weer de eerste 5 gewonnen en je weet dat je daarna betere spelers kan krijgen. Maar het 6e potje was ik heer en meester maar verlies met 3-2 en mis mogelijkheden die er voorgaande potjes wel ingingen. Ik vind het prima om te verliezen tegen betere spelers maar het voelt soms alsof de tegenstanders niet beter worden maar mijn eigen team een handicap krijgt.

De 2 potjes daarna wel weer gewonnen met 6-2 en 5-0

Wel een goede avond. 9 gewonnen en 1 verloren vandaag. De 10e pot was heel pittig tegen iemand met Cruyff pele Vieira zambrotta felix potm marquinhos etc en kwam al snel achter met 1-0. Uiteindelijk met 3-1 (rq in de 80ste minuut) gewonnen.

4222 speelt wel echt heerlijk. De enige formatie waar ik nog mee kan winnen op dit moment.
En dus ligt het meteen aan de matchmaking? Het kan toch ook gewoon zo zijn dat je even 1 potje wat minder focus hebt. Of dat de tegenstander net even wat meer geluk heeft.
Je gaat 9-1 en toch "zeur" je over die ene pot.. Tjah vind dat maar vaag hoor..
Van de 10 potten kan je toch ook gewoon 1 mindere pot hebben gespeeld? Waarom zoekt men meteen altijd naar iets anders ipv naar jezelf te kijken.

Neem dit niet te persoonlijk op hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Kreeg net voor een behaalde (zoveel Rival wins) objective een Jumbo Rare Players pack: geen borden. Auu dat doet altijd pijn..

Edit: Nu even de frustratie van een paar potjes waarin gewoon fouten zitten die zo simpel te verhelpen moeten zijn.

- Als je met een 2-spitsen systeem speelt en je wilt vastzetten bij een doeltrap waardoor je dus met een speler naar één CV loopt. Op een gegeven moment is hij daar en pak je de andere spits om die ook druk te laten zetten. Op hetzelfde moment loopt die ander weer terug. Hoezo? Ik zet hem daar toch niet voor niks neer? Kan ik hem daar 'vastzetten' op dat moment met een knop?

- Bij een dieptebal via de vleugels van de tegenstander blijven mijn CV's gewoon diep bij hun man staan in plaats van mee te zakken en rugdekking te geven. Gevolg: centrum licht open en de buitenspeler kan zo doorwandelen. Dit soort dingen leer je serieus in de D'tjes op het veld. Hoezo kan EA dit in-game dan niet ontwikkelen, en zo zitten er echt nog talloze tactische fouten in dit spel. Simpele logische loopacties die niet uitgevoerd worden.

- Mijn rechtsbenige buitenspeler neemt de bal in de loop aan de rechterkant mee, ter hoogte van de 16 wil ik voorgeven zodat de bal voor de verdediging langs bij mijn spits komt en die simpel kan binnen tikken. Maar nee mijn rechtsbenige buitenspeler wacht tot de bal uitgerold is, loopt voorbij de bal en wil hem dan uit de draai met zijn links voorgeven.. Veel onlogischer kan je het niet verzinnen.

[ Voor 84% gewijzigd door Markuss op 26-12-2020 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Net een rivals wedstrijd gespeeld. Werd 0-0, met 20 schoten op goal van mij en 1 van hem _O-
Die Pope hield werkelijk waar alles tegen. Geplaatst, double tap, uithalen.. hoeken, standen. Met als hoogte/dieptepunt compleet vrij voor de goal waar Pope onaards terug dook om de bal toch nog opzij te tikken.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:46:

Edit: Nu even de frustratie van een paar potjes waarin gewoon fouten zitten die zo simpel te verhelpen moeten zijn.
- passes op spelers waar je overduidelijk niet naartoe wilde passen
- Bal afpakken met een tackle, teruglopen en dan struikelen over de daar nog liggende aanvaller die vervolgens sneller is opgestaan en dan zomaar door kan lopen naar de goal
- Schot willen blokkeren, dat lukt, aanvaller loopt door valt over je been: Penalty _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Mijn huidige team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zbqtFgmvsP-1AA-75qBiIWB1hGY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3WckWK0huFsZ6YKP2CShQP0P.jpg?f=fotoalbum_large
Het klopt dat ik mijn team soms verlekkerd aanstaar en mijn scherm streel.

In game speel ik de 352 van wahoos22. Momenteel 7 van de 10 gewonnen. Ieder potje was spannend en oprecht leuk. De zwakste schakel is Lenglet, maar ik vind Varane nu te duur. Pogba op cam-positie is zooo veel beter dan als c(d)m.

[ Voor 8% gewijzigd door Capsaicin op 26-12-2020 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Capsaicin schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:12:
Mijn huidige team:

[Afbeelding]

In game speel ik de 352 van wahoos22. Momenteel 7 van de 10 gewonnen. Ieder potje was spannend en oprecht leuk. De zwakste schakel is Lenglet, maar ik vind Varane nu te duur.
Hoe speelt Petit? Twijfel nog om een nieuwe CVM te halen en Petit 88 was 2 jaar geleden echt geweldig. Nu speel ik met 2 wat meer voetballende CVM’s, Wijnaldum RTTF en Llorente IF.

WL gaat overigens uitstekend met 6-1, helaas ga ik alle laatste potten op zondag spelen, vandaag uiteraard even geen PS4 aanzetten. Dat wordt nog wat, als het niet loopt stop ik bij G3. Echter, Mane en Wijnaldum hebben voor meer flair gezorgd en met Rashford 86 en Haaland als subs ligt de fun factor heel hoog op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
SH-FR schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:15:
[...]

Hoe speelt Petit? Twijfel nog om een nieuwe CVM te halen en Petit 88 was 2 jaar geleden echt geweldig. Nu speel ik met 2 wat meer voetballende CVM’s, Wijnaldum RTTF en Llorente IF.

WL gaat overigens uitstekend met 6-1, helaas ga ik alle laatste potten op zondag spelen, vandaag uiteraard even geen PS4 aanzetten. Dat wordt nog wat, als het niet loopt stop ik bij G3. Echter, Mane en Wijnaldum hebben voor meer flair gezorgd en met Rashford 86 en Haaland als subs ligt de fun factor heel hoog op het moment.
Petit is vrij lang, waardoor hij meer onderschept en de ruimtes kleiner maakt met zijn lange uitschuifbenen dan een Kante. Vooral tegen spelers die door het midden willen gaan of smal spelen domineert hij. Ik denk dat lengte 1 van de belangrijkste eigenschappen voor c(d)m's is. Zijn passes komen keurig aan. Zijn handelingssnelheid is op het randje, maar kan er wat mij betreft mee door. Wijnaldum RTTF is m.i. niet beweeglijker dan Petit (al zeggen zijn stats het tegendeel; misschien komt dit door lichaamsbouw).

Volgens BorasLegend is Blanc 85 de op 3 na beste middenvelder (na Gullit, Vieira en Zidane) die ook enigszins betaalbaar is. Blanc is langer dan Petit, sneller en aanvallend sterker. Zijn zwakkere verdedigingsstats kun je boosten. Ik heb lang getwijfeld tussen Petit en Blanc, maar ben wegens de prijskaart en TOTY uiteindelijk voor Petit gegaan. Tot nu toe ben ik erg blij met Petit, maar ik denk dat Blanc beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mijn huidige team:

[Afbeelding]

In game speel ik de 352 van wahoos22. Momenteel 7 van de 10 gewonnen. Ieder potje was spannend en oprecht leuk. De zwakste schakel is Lenglet, maar ik vind Varane nu te duur. Pogba op cam-positie is zooo veel beter dan als c(d)m.
😂😂😂 K moet zeggen dat ik op dit moment hetzelfde heb. Zit elke keer te wachten tot m'n team weer helemaal ruk gaat spelen maar alle spelers blijven maar lopen zoals ik wil :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bk92zSgXMqIMcRHSPsXELxvFJCQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mozsyX1IitJmJTThQkTMUyWs.jpg?f=fotoalbum_large
Alles op 10 Chem uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Augy schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:43:
[...]

😂😂😂 K moet zeggen dat ik op dit moment hetzelfde heb. Zit elke keer te wachten tot m'n team weer helemaal ruk gaat spelen maar alle spelers blijven maar lopen zoals ik wil :)

[Afbeelding]
Alles op 10 Chem uiteraard
Leuk origineel team. :9~

Alex Moreno heb ik ook overwogen, hij lijkt mij beter dan mijn Carvajal, maar weet niet of Moreno 47k waard is. Misschien als ik Carvajal (untradable) in een SBC dump, Moreno zijn vervanger wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:53:
[...]

Leuk origineel team. :9~

Alex Moreno heb ik ook overwogen, hij lijkt mij beter dan mijn Carvajal, maar weet niet of Moreno 47k waard is. Misschien als ik Carvajal (untradable) in een SBC dump, Moreno zijn vervanger wordt.
Ik wil ook enigszins wegblijven bij de meta die iedereen gebruikt maar gomez is nou eenmaal untradeble.

Moreno is een heerlijk aanvallende back.. staat op mee aanvallen en overlappen. Speelt meer als een verdedigende lb dus! Aanradertje

De OTW kaarten lijken tog iets extra te hebben :) hopen dat ze dit weekend meespelen.

Varane is overigens echt z'n centjes waard!

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 26-12-2020 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Mijn huidige team:

[Afbeelding]

Die had ik ook nog gesaved in een van mijn formations; 352 is idd gewoon erg leuk om mee te spelen :D
https://www.futbin.com/21/squad-builder/2618125

Ipv van zijn aanvallende custom gebruik ik deze ik in de tweede helft achter sta (of als ik blijf stuklopen op de drop-back-muur):
https://www.reddit.com/r/...y_a_div_1_elite_1_player/

Salah blijft opvallend, maar misschien is dat vooral omdat Mane juist zoveel impact heeft.
Off-chem Son +VVD als CCB blijft ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
fifanoob schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:46:
[...]

En dus ligt het meteen aan de matchmaking? Het kan toch ook gewoon zo zijn dat je even 1 potje wat minder focus hebt. Of dat de tegenstander net even wat meer geluk heeft.
Je gaat 9-1 en toch "zeur" je over die ene pot.. Tjah vind dat maar vaag hoor..
Van de 10 potten kan je toch ook gewoon 1 mindere pot hebben gespeeld? Waarom zoekt men meteen altijd naar iets anders ipv naar jezelf te kijken.

Neem dit niet te persoonlijk op hoor :)
Oh nee de matchmaking bedoelde ik niet eens. Het lijkt meer op een handicap waardoor je sommige potjes verliest ipv dat je weggespeeld wordt . Ballen belanden op de paal, keepers maken enorme blunders (Ederson sloeg gisteren de bal in mijn eigen goal bijvoorbeeld) van de 9-1 waren er minstens 1/2 potjes die ik had kunnen verliezen, maar die loss die ik had sloeg nergens op. Ik bedoel het dus niet perse al klagen ,want het valt ook mijn kant op en hoort erbij maar toch blijft het frustrerend soms

Al is het op de PS5 een ander verhaal. Ik tref daar spelers met 200 tot 300 hogere SR in rivals. Maar dat is een ander verhaal.

[ Voor 6% gewijzigd door 038Zwolle op 26-12-2020 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:30
Zojuist icon wissels swap gedaan 85+ 5x.
Kwam mooi Koulibaly,Kante,Vardy,Trent Alexander Arnold,Havertz eruit.

Team ziet er nu zo uit.

Ingame swap ik Kante nog met Rashford.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TZHowLiKxF-8zYD5Amdkn-mAySk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fU2b6yGKmWUF1dKeYkrEFkxn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
9-1 ga ik. Kwam nog een nederlander tegen die beweert in de e-divisie te spelen. Ik Had 30% balbezit maar stond 3-0 voor hij had 1 schot op doel. Hij was druk bezig met skillen rond de middenlijn. Zeer interessant om naar te kijken, hij dolde daar de lucht toch mooi even. Of hij zag ze vliegen maar begrijp zulke lui echt niet hoor. En dan na 25x rond te passen zijn ze bij mijn 16 en dan gaan ze weer terug. Vervolgens klagen dat ik depth 1 speel terwijl ik op 6 speel. Achja youtube spelers noem ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Mid Pirlo gekocht :) Was opzoek naar een goede middenvelder/spelverdeler. Gekeken naar baby Ballack en Xavi.

Maar uiteindelijk toch voor Pirlo gegaan! Bevalt tot nu toe heel goed, speelt als cm en heeft in 3 wedstrijden 3 doelpunten. En ze passing is heel erg goed, maar dat was ook te verwachten ;)

https://www.ea.com/fifa/u...Id=etYwj1g7nVzW3:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 14:55:
9-1 ga ik. Kwam nog een nederlander tegen die beweert in de e-divisie te spelen. Ik Had 30% balbezit maar stond 3-0 voor hij had 1 schot op doel. Hij was druk bezig met skillen rond de middenlijn. Zeer interessant om naar te kijken, hij dolde daar de lucht toch mooi even. Of hij zag ze vliegen maar begrijp zulke lui echt niet hoor. En dan na 25x rond te passen zijn ze bij mijn 16 en dan gaan ze weer terug. Vervolgens klagen dat ik depth 1 speel terwijl ik op 6 speel. Achja youtube spelers noem ik dat.
E-divisie pleur je haast van in slaap hoe ze daar fifa spelen. Alleen maar behoudend spelen en hopen op een kansje.

Vraag me ook oprecht af of dat soort mensen lol hebben in de game te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 16:18:
[...]

E-divisie pleur je haast van in slaap hoe ze daar fifa spelen. Alleen maar behoudend spelen en hopen op een kansje.

Vraag me ook oprecht af of dat soort mensen lol hebben in de game te spelen.
Komt ook door het niveau. Als je die lui van e-divisie wl zien spelen lopen ze er zo doorheen. Maar op dat niveau kan dat gewoon weg niet. Op grote toernooien gaat het net zo. Is ook niet echt leuk om naar te kijken idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik blijf erbij dat deze game elk jaar slechter word.

Heb je een redelijk vrij weekend en doe je eens WL, is elk potje gewoon niet te doen door de constante happeringen. Verdedigen is weer eens onmogelijk doordat je nergens tijdig op kunt reageren en aanvallend kun je geen pass/schot de juiste richting/snelheid meegegeven. Je speelt gewoon een verloren wedstrijd.

De game kan wel aangeven dat ik 8ms heb, maar als het rode lampje constant knippert is er toch wel iets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Bossie schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 17:29:
Ik blijf erbij dat deze game elk jaar slechter word.

Heb je een redelijk vrij weekend en doe je eens WL, is elk potje gewoon niet te doen door de constante happeringen. Verdedigen is weer eens onmogelijk doordat je nergens tijdig op kunt reageren en aanvallend kun je geen pass/schot de juiste richting/snelheid meegegeven. Je speelt gewoon een verloren wedstrijd.

De game kan wel aangeven dat ik 8ms heb, maar als het rode lampje constant knippert is er toch wel iets aan de hand.
apart hoor. Lees het wel vaker dat je er last van hebt. Ik ervaar de lagg zelf totaal niet, of ik ben er zo aan gewend dat ik het normaal vind zou ook kunnen hoor.

Op schieten zit altijd wel een soort vertraging en op passen ook. Als ik passen indruk dan zit er altijd nog wel kleine vertraging in. Daardoor komen passes ook wel eens ergens anders omdat je in je hoofd de pass algegeven hebt en je het al bekijkt vanuit de ontvanger zijn perspectief en de sticks daarop aanpast. Vervolgens gaat pass andere kant op dan je gedacht had.
Heb de eerste 10 potjes vanmiddag gespeeld. Ik vond de servers chil, maar nogmaals ik vind de servers over het algemeen sowieso wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
fifanoob schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 17:42:
[...]

apart hoor. Lees het wel vaker dat je er last van hebt. Ik ervaar de lagg zelf totaal niet, of ik ben er zo aan gewend dat ik het normaal vind zou ook kunnen hoor.

Op schieten zit altijd wel een soort vertraging en op passen ook. Als ik passen indruk dan zit er altijd nog wel kleine vertraging in. Daardoor komen passes ook wel eens ergens anders omdat je in je hoofd de pass algegeven hebt en je het al bekijkt vanuit de ontvanger zijn perspectief en de sticks daarop aanpast. Vervolgens gaat pass andere kant op dan je gedacht had.
Heb de eerste 10 potjes vanmiddag gespeeld. Ik vond de servers chil, maar nogmaals ik vind de servers over het algemeen sowieso wel goed.
Gisteren was het prima te doen, ben nu met die connection traces bezig uit de EA help.
Om een indicator te geven, de laatste twee potjes had ik een shot accuracy <40% wat toch wel een indicator van delay/issues is. Passing % zegt niets aangezien dat door de passing assist toch altijd wel ergens aankomt :+

edit: ticket met EA support inclusief network trace etc ingeschoten. ben benieuwd of daar iets uitkomt.
Het voor de trace tool aangeleverd address van de EA self-help-steps lijkt in ieder geval naar UK->US te gaan wat zorgt voor een hop van 7ms naar 84-155ms. Neem aan dit ik voor Fifa in ieder geval naar Frankfurt ga :+

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 26-12-2020 18:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Mijn huidige team:

[Afbeelding]

Ik vind 352 is al jaren interessant en speel sommige periodes met dit systeem. Maar merk wel dat ik tekort kom met de tactics. Wat zijn de ct van wahoos? Kan het nergens vinden, wil het wel weer is gaan proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Delano1992 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:18:
[...]

Ik vind 352 is al jaren interessant en speel sommige periodes met dit systeem. Maar merk wel dat ik tekort kom met de tactics. Wat zijn de ct van wahoos? Kan het nergens vinden, wil het wel weer is gaan proberen
https://www.reddit.com/r/..._1_player_remastered_for/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Team hier ook weer omgegooid. Kreeg vandaag Mendy uit een 2 rare player pack.

Start formatie voor de chem: https://www.ea.com/fifa/u...fId=j8A310k3cL2z:FFA21XBO

Ingame switch ik naar 4-2-3-1. Dan staat het zo:

https://www.futbin.com/21/squad/4611898

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Ze hebben weer zo'n goodiebag sbc online gezet. Ben benieuwd altijd wel leuke sbc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
fifanoob schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:05:
Ze hebben weer zo'n goodiebag sbc online gezet. Ben benieuwd altijd wel leuke sbc's
Hier Partey Otw eruit, leuke speler maar niet heel bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Ik ben net aangekomen op level 30 en kan dus kiezen uit 3 spelers die ik absoluut niet ga gebruiken. Twijfel daarom dus tussen Aspas en Romagnoli omdat die 86 rated zijn. Wie hebben jullie gekozen? Op basis van stats ziet die Romagnoli er nog best geinig uit..
Pagina: 1 ... 64 ... 158 Laatste