Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Prosac schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:54:
Net even tegen een elftal met Rashford en POTM Haaland mogen spelen.. damn, dat was ff pittig zeg. Haaland is echt een Lewandowski geworden wat betreft afmaken.

En inmiddels ben ik er van overtuigd dat Rashford onzichtbaar is voor de AI. Liep een paar keer langs verdedigers die gewoon als een lantaarnpaal bleven staan ipv in te grijpen _O-
Haha bizar he Rashford.

Heb het nu zo staan voorin, wat een snelheid op de flanken.
Rashford-CR7-Neymar-Mbappe

Bizar dat ik Neymar nooit in de spits heb gezet, wat een klasse.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
Mars18 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:11:
[...]

Haha bizar he Rashford.

Heb het nu zo staan voorin, wat een snelheid op de flanken.
Rashford-CR7-Neymar-Mbappe

Bizar dat ik Neymar nooit in de spits heb gezet, wat een klasse.
Dat is gewoon schieten vanaf de middellijn en alles scoren. Of bal afgeven aan Rashford en richting de goal rennen, niemand pakt je de bal af. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Die Freeze Aouar ziet er wel erg lekker uit en dat voor maar +/- 100k :9~ Die gaat mijn Mollet wel definitief vervangen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
Die try hards in friendlies :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:17
Iemand toevallig al gespeeld met navas freeze?

Twijfel nogal over z'n lengte en workrates 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:52
Mesque schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:17:
[...]

Baas boven baas :9~ :9~ Wat een heerlijk team, hoor graag hoe Zidane je gaat bevallen.
We hebben er 10 potjes op zitten met het gerenoveerde team en het speelt echt heerlijk :)
Deze Zidane is 2 klassen beter dan de 91, die man heeft als CM gigantisch veel impact op het spel (voornamelijk aanvallend). Ook Marquinhos bevalt me erg goed. Casemiro is echt een beest, die zit werkelijk overal tussen. Heb Varane nog niet gemist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Mocht de speler die een ucl live kaartje hebben verkassen naar een andere club, blijf dat kaartje nog wel upgraden als zijn oude club een ronde verder komt eigenlijk? Zie dat Gini flink gedaald is in prijs omdat er geruchten zouden zijn dat hij gaat verkassen in januari, maar weet even niet of zijn kaartje dan aangepast wordt naar zijn nieuwe club of dat zijn huidige liverpool ucl-live kaart mee upgraded als ze verder komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Nachtapotheker schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:30:
[...]

We hebben er 10 potjes op zitten met het gerenoveerde team en het speelt echt heerlijk :)
Deze Zidane is 2 klassen beter dan de 91, die man heeft als CM gigantisch veel impact op het spel (voornamelijk aanvallend). Ook iMarquinhos bevalt me erg goed. Casemiro is echt een beest, die zit werkelijk overal tussen. Heb Varane nog niet gemist :+
Goed om te horen! Ik wil een speler van het kaliber Zidane halen, moet rond TOTY zeker mogelijk zijn. Neig vooralsnog naar Mid Cruijff omdat ik die nog nooit heb gebruikt in FUT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Mesque schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:38:
[...]

Goed om te horen! Ik wil een speler van het kaliber Zidane halen, moet rond TOTY zeker mogelijk zijn. Neig vooralsnog naar Mid Cruijff omdat ik die nog nooit heb gebruikt in FUT. :)
Vorig jaar een tijd met Baby Cruyff gespeeld en die speelde ook heerlijk. Heel ander type dan Zidane uiteraard, maar ook zeer aanwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
Vestendrie schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:36:
Mocht de speler die een ucl live kaartje hebben verkassen naar een andere club, blijf dat kaartje nog wel upgraden als zijn oude club een ronde verder komt eigenlijk? Zie dat Gini flink gedaald is in prijs omdat er geruchten zouden zijn dat hij gaat verkassen in januari, maar weet even niet of zijn kaartje dan aangepast wordt naar zijn nieuwe club of dat zijn huidige liverpool ucl-live kaart mee upgraded als ze verder komen.
Dan word bij de volgende ronde upgrades zijn kaart aangepast naar zijn nieuwe club.
Ik ben de naam even kwijt, maar dit was al eens eerder gebeurt met RTTF

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ea moet in fifa 22 echt wat veranderen. Bijna elke goede fifa 21 speler heeft een "unique, body type".

Gomez, Traore, Dembele, Varane.

Het is leuk dat ze spelers zo realistisch na proberen te maken, maar liever niet ten kosten van de gameplay.

Wat zouden jullie met dit team, inclusief de wissels?
https://www.ea.com/fifa/u...Id=hBVZJjQcnVxgX:FFA21PS4

[ Voor 21% gewijzigd door Wulfric92 op 23-12-2020 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:45:
Ea moet in fifa 22 echt wat veranderen. Bijna elke goede fifa 21 speler heeft een "unique, body type".

Gomez, Traore, Dembele, Varane.

Het is leuk dat ze spelers zo realistisch na proberen te maken, maar liever niet ten kosten van de gameplay.

Wat zouden jullie met dit team, inclusief de wissels?
https://www.ea.com/fifa/u...Id=hBVZJjQcnVxgX:FFA21PS4
Je keeper ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ik speel met dit team: https://www.ea.com/fifa/u...fId=jbT3PKrucLq1:FFA21XBO

Ingame switch ik naar 4-2-3-1 of 4-4-2. Blijven voor mij toch de leukste formaties deze FIFA.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:55
Iemand tips kreeg son gratis uit pakket ,speelde hiervoor met ben y en op links dembele en rechts Saint wil miss de jong en wijnaldum nog vervangen weet niet voor wie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-eq0S7gSYDAD9AjjEwH7hBzwzOM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rmhqUY9t8nmcUkKIF8RB1kUp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
Markvd1984 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:00:
Iemand tips kreeg son gratis uit pakket ,speelde hiervoor met ben y en op links dembele en rechts Saint wil miss de jong en wijnaldum nog vervangen weet niet voor wie
[Afbeelding]
Heb zelf ook De Jong geprobeerd, maar gebruik nu Valverde van Real, die bevalt mij net iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
En voor wijnaldum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
En wil son op minimaal 7 of 8 Chem hebben maar liefst wel in de spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
Ik heb geen ervaring met Wijnaldum, maar lijkt mij een prima speler. Ik zie niet zo snel een beter alternatief. Als je wat meer verdedigend wil, dan is Allan misschien een optie?

Edit: nee , is niet handig zie ik nu i.v.m. de link naar Joe Gomez.

[ Voor 10% gewijzigd door Moody2204 op 23-12-2020 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Haal je de jong eruit > Sissoko erin en dan Son op lm zetten. Moet je alleen wat verzinnen voor de spits positie. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 09:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_rzHhuFPFbW0SP0qT7JG4tNw5Jg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OJziQmugaujX3ghtT2u6ibUG.png?f=fotoalbum_large

Ik heb het nu zo staan, nog even 120k door sparen en dan kan ik neymarretje ipv alessandrini erin zetten.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Momenteel dit staan, daar komt nog Freeze Gnabry bij. Heb nu besloten om de SBC's te gaan doen waardoor het spel voor mij leuker wordt, ook als die wat (te) duur zijn. Ik run dit spel niet als een bedrijf maar voor mijn plezier: heb genoeg untradeables en ook nog wel wat coins 1.955.000 dus kan genoeg proberen en plezier maken.

Iemand nog tips voor leuke SBC's of toevoegingen? Zit zelf te kijken om Brandt RTTF, Zakaria RTTF en de mogelijke nieuwe Wolfsburg SBC (verwacht Mbabu of Roussilon) toe te voegen/uit te proberen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rZBAC_uB4SsXm2fLZTYYg5Q_QfI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PvRU9zug1bfCnyljfjzou9qU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 17:20
Denk dat ik mid Cruyff weer in de verkoop. Niet dat hij tegenvalt, maar door een instabiele verbinding en dat de rest in disbalans is, bekijk ik op welke manier het beter kan.

Lewa ga ik weer inpassen, hebben jullie tips?
Speel het liefst 41212 of 442 en 4231.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qENYHbXVq2lj5xXQFCzJLMyw1-A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e1B45Yi8Fbd6rdVANfEV0xLo.jpg?f=fotoalbum_large

VVD, FB Khedira, FB Alessandrini, RB Talisca zitten nu op de bank.
https://www.futbin.com/21/squad/265942

[ Voor 8% gewijzigd door _Uploader_ op 23-12-2020 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
_Uploader_ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:47:
Denk dat ik mid Cruyff weer in de verkoop. Niet dat hij tegenvalt, maar door een instabiele verbinding en dat de rest in disbalans is, bekijk ik op welke manier het beter kan.

Lewa ga ik weer inpassen, hebben jullie tips?
Speel het liefst 41212 of 442 en 4231.
[Afbeelding]

VVD, FB Khedira, FB Alessandrini, RB Talisca zitten nu op de bank.
https://www.futbin.com/21/squad/265942
Hoe speelt Klostermann? Zit wel op hem te azen maar hij is zo enorm duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Een potje rivals gespeeld, maar het is weer een knipperlicht ervaring helaas.
3-2 gewonnen, maar vrijwel elke goal aan beide kanten kwam door een framespik/freeze.

Op deze manier heb ik weinig vertrouwen in de WL.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Markuss schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:39:
[...]

Hoe speelt Klostermann? Zit wel op hem te azen maar hij is zo enorm duur..
Klostermann is het slot op de deur. Hij is erg allround en tov Kounde niet te klein en erg snel. Jammer dat ik geen twee Klostermanns kan hebben :) . Hoe bevalt Volland jou? Ik moet hem n.l. nog doen. Delaney IF heb ik ook wel gebruikt, is ook een solide verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Team omgegooid voor dit weekend. Bruyne, Mane, Salah en Kante op de bank, wilde wel eens wat anders:) Dat is het nadeel van zulke spelers untradeable, je voelt je verplicht er mee te spelen, althans dat heb ik. RB Laporte verkocht en Freeze Casemiro gehaald.

Twijfel of ik Marqhuinos CB zal zetten en Casemeiro CDM. Wat denken jullie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2U03Qkc-0pIq-Fs5-pstX_fEzq0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V1406hhbxDIv7dcOnKcTgiGD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Hoodlum77 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:00:
Team omgegooid voor dit weekend. Bruyne, Mane, Salah en Kante op de bank, wilde wel eens wat anders:) Dat is het nadeel van zulke spelers untradeable, je voelt je verplicht er mee te spelen, althans dat heb ik. RB Laporte verkocht en Freeze Casemiro gehaald.

Twijfel of ik Marqhuinos CB zal zetten en Casemeiro CDM. Wat denken jullie?

[Afbeelding]
marquinhos voelt wat meer agile, casemiro draait iets trager.
Ik heb zelf casemiro op cdm, vind hem meer aanwezig.
Maar marquinhos mist af en toe wel de strength voor een CB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
cubert20 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:28:
[...]

marquinhos voelt wat meer agile, casemiro draait iets trager.
Ik heb zelf casemiro op cdm, vind hem meer aanwezig.
Maar marquinhos mist af en toe wel de strength voor een CB
Ik heb ze ook allebei, zou het zo laten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QfBV9uc6lyGficOJMZY8nDsHRzA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Gh8z5tP31VG1lZkyxUAfF4v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
weinig soeps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Weer Lewandowski.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Nachtapotheker schreef op woensdag 23 december 2020 @ 18:56:
[...]

Ik heb ze ook allebei, zou het zo laten :)
Hoe bevalt Casemiro? Is hij bv beter dan Varane en VVD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Hoezo henderson ipv firmino of salah. Hadden een veel betere wedstrijd gespeeld, kak. Naja dit weekend sowieso geen WL spelen want kerst. Hopelijk een leuke wisselspeler pullen dan of rewards.

Denk dat ik morgen toch wel voor gini ga dan. Nu nog maar 440k waard, moet dalglish wel even wachten maar ben bang dat hij enorm gaat stijgen zodra het januari is en duidelijk wordt dat hij gewoon bij liverpool blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Vestendrie schreef op woensdag 23 december 2020 @ 19:44:
Hoezo henderson ipv firmino of salah. Hadden een veel betere wedstrijd gespeeld, kak. Naja dit weekend sowieso geen WL spelen want kerst. Hopelijk een leuke wisselspeler pullen dan of rewards.
Ergens wel prettig dat ze van het geeikte pad af stappen toch? Keer wat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

....Naja dit weekend sowieso geen WL spelen want kerst...
Ik ga het toch nog even proberen in de vrije uurtjes.
Volgende week met name premier league in het totw, bijna niemand anders speelt.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 00:39
Had toch een Salah of Rashford verwacht.. Weer een week dat mijn player picks eigenlijk niet uitmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

038Zwolle schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:19:
Had toch een Salah of Rashford verwacht.. Weer een week dat mijn player picks eigenlijk niet uitmaken
ach ja, daar ben ik al lang aan gewend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje

Denk dat ik morgen toch wel voor gini ga dan. Nu nog maar 440k waard, moet dalglish wel even wachten maar ben bang dat hij enorm gaat stijgen zodra het januari is en duidelijk wordt dat hij gewoon bij liverpool blijft.
Omdat er nog een Liverpool freeze komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snap wel dat ze niet alle high rated spelers direct steeds een totw geven lewa zit nu bv al op 93 en we zijn pas halverwege het seizoen.

En de kans is groot dat hij nog wel meerdere wedstrijden kans maakt op een if.

Overigens zou ik alleen lewa en hernandez van deze totw willen hebben de rest is echt troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 00:39
Traeces schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:41:
Snap wel dat ze niet alle high rated spelers direct steeds een totw geven lewa zit nu bv al op 93 en we zijn pas halverwege het seizoen.

En de kans is groot dat hij nog wel meerdere wedstrijden kans maakt op een if.

Overigens zou ik alleen lewa en hernandez van deze totw willen hebben de rest is echt troep.
Ik snap het ook wel, maar ze geven ze "meta" spelers met elke scheet / event een speciale kaart. Maar als ze een goede wedstrijd spelen krijgen ze geen TOTW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
_Uploader_ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 19:26:
[...]

Hoe bevalt Casemiro? Is hij bv beter dan Varane en VVD?
VVD niet gebruikt nog dit jaar, maar ik vind hem wel een klasse beter dan Varane ja. Varane is misschien iets sneller, maar Casemiro is qua positionering en agressiviteit veel beter, dus je hebt er geen last van dat hij wat trager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:43:
[...]

Ik snap het ook wel, maar ze geven ze "meta" spelers met elke scheet / event een speciale kaart. Maar als ze een goede wedstrijd spelen krijgen ze geen TOTW.
Klopt van mij mogen die special Cards ook wel een stuk minder hoor. Als je zag hoeveel kaarten mbappe vorig jaar had ging nergens meer over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Nachtapotheker schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:43:
[...]

VVD niet gebruikt nog dit jaar, maar ik vind hem wel een klasse beter dan Varane ja. Varane is misschien iets sneller, maar Casemiro is qua positionering en agressiviteit veel beter, dus je hebt er geen last van dat hij wat trager is.
Ah thanks! Dat is goed om te weten. Nu moeten ze zijn pricerange (max. 380 nu) ff fiksen zodat hij weer op de markt komt.

Ik wil heb dan inpassen in mijn nieuwe team dat wat gebalanceerder wordt in een 41212.

Oud: https://www.futbin.com/21/squad/265942
Nieuw: https://www.futbin.com/21/squad/3887697

41212 ingame zou er dan als volgt eruit zien;

Mbappe - Van Bergen
Neymar
Sanches 82 - Seedorf 88
Marquinhos
Mendy - Casemiro Freeze - Klostermann RTTF - Laimer Freeze
Van der Sar

Ander optie is nog om Overmars 88 samen met Van Bergen in de spits te spelen met Lewa als Cam. Maar de eerste optie lijkt mij fijner spelen.

Hebben jullie andere tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
_Uploader_ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:55:
[...]

Ah thanks! Dat is goed om te weten. Nu moeten ze zijn pricerange (max. 380 nu) ff fiksen zodat hij weer op de markt komt.

Ik wil heb dan inpassen in mijn nieuwe team dat wat gebalanceerder wordt in een 41212.

Oud: https://www.futbin.com/21/squad/265942
Nieuw: https://www.futbin.com/21/squad/3887697

41212 ingame zou er dan als volgt eruit zien;

Mbappe - Van Bergen
Neymar
Sanches 82 - Seedorf 88
Marquinhos
Mendy - Casemiro Freeze - Klostermann RTTF - Laimer Freeze
Van der Sar

Ander optie is nog om Overmars 88 samen met Van Bergen in de spits te spelen met Lewa als Cam. Maar de eerste optie lijkt mij fijner spelen.

Hebben jullie andere tips?
Van Bergen is een geinige voetballer, maar met serieuze tekortkomingen. Zijn composure (75) leidt ertoe dat hij in de buurt van tegenspelers geen pepernoot raakt. Zijn reactiesnelheid is tergend traag (77). Kracht (54) en agressie (59) ontbreken volledig. Passing is ook niet denderend. Ik zou Aouar een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Capsaicin schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:34:
[...]
Van Bergen is een geinige voetballer, maar met serieuze tekortkomingen. Zijn composure (75) leidt ertoe dat hij in de buurt van tegenspelers geen pepernoot raakt. Zijn reactiesnelheid is tergend traag (77). Kracht (54) en agressie (59) ontbreken volledig. Passing is ook niet denderend. Ik zou Aouar een kans geven.
Ja dat is zeker waar en daar heb je wel een punt. Als Heerenveen supporter ben ik wel wat biased om hem te blijven gebruiken :) .

Aouar past er zeker in hoewel ik Depay Moments ook nog heb. Qua passing is Aouar wel een stuk beter.
https://www.futbin.com/21/squad/3887336
Is dit een goede optie volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
_Uploader_ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:52:
[...]

Ja dat is zeker waar en daar heb je wel een punt. Als Heerenveen supporter ben ik wel wat biased om hem te blijven gebruiken :) .

Aouar past er zeker in hoewel ik Depay Moments ook nog heb. Qua passing is Aouar wel een stuk beter.
https://www.futbin.com/21/squad/3887336
Is dit een goede optie volgens jou?
Ben je tevreden met Depay? Ik heb er niet mee gespeeld, maar zo op het eerste gezicht doet hij niet of nauwelijks onder voor Aouar. Alleen als je ontevreden bent over Depay zou ik voor de onverhandelbare Aouar gaan, anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Mijn duurste speler (Pogba red pick) is tevens de zwakste schakel in mijn team. Zonder hem domineer ik het middenveld, met hem dreig ik te verzuipen. Ik speel 442. Met pijn in het hart wilde ik afscheid van hem nemen, maar toen bedacht ik me dat hij misschien beter rendeert in een formatie met een cam of 3 mans middenveld. 352 bijvoorbeeld. Hmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:29
Wat vinden jullie van Haaland?

Twijfel om zijn potm te doen. Denk dat het de fun factor wel verhoogt, of ik er meer wins mee ga halen betwijfel ik.

Stijf links en een body als een tank..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Capsaicin schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:05:
[...]
Ben je tevreden met Depay? Ik heb er niet mee gespeeld, maar zo op het eerste gezicht doet hij niet of nauwelijks onder voor Aouar. Alleen als je ontevreden bent over Depay zou ik voor de onverhandelbare Aouar gaan, anders niet.
Op zich bevalt Depay wel aardig, maar ik ga de Aouar sbc toch doen denk ik. Kan ik beide mooi vergelijken en de franse links zijn ook een plus als ik later wat wil uitproberen. 100k zijn de kosten ook niet. Dank je!

Edit; en gedaan voor 10k plus untradables!

[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 23-12-2020 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Jack_Mojo schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:18:
Wat vinden jullie van Haaland?

Twijfel om zijn potm te doen. Denk dat het de fun factor wel verhoogt, of ik er meer wins mee ga halen betwijfel ik.

Stijf links en een body als een tank..
Ik heb hem gedaan, het is een Königstiger: verwoestend schot, behoorlijk log.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Casemiro Freeze met shadow weten te snipen voor 370k! Kan ik zodadelijk mijn team gaan vormen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Aouar is echt een aanrader heel behendig als cam of lcm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Markvd1984 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:47:
Aouar is echt een aanrader heel behendig als cam of lcm
Zeer goede kaart idd, doe niet vaak sbc's maar deze is wel echt de moeite waard👍

• lwd-kevin
  • Laatst online: 14-09 11:20
Ik krijg met geen mogelijkheid de doelstelling: 'speel 2 rivals games met een Ajax speler terwijl je de Ajax badge gebruikt' Iemand?

• Messje
lwd-kevin schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:02:
Ik krijg met geen mogelijkheid de doelstelling: 'speel 2 rivals games met een Ajax speler terwijl je de Ajax badge gebruikt' Iemand?
Bugged.

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:30
Iemand het kaartje van Joao Victor gezien bizar goedkoop 5 star weakfoot.

• Markvd1984
Mir64za schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:19:
Iemand het kaartje van Joao Victor gezien bizar goedkoop 5 star weakfoot.
Ik vraag me af waarom zo goedkoop wat er mis mee is ?

• Nachtapotheker
Markvd1984 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:48:
[...]

Ik vraag me af waarom zo goedkoop wat er mis mee is ?
Med/med workrates niet ideaal voor een spits, nauwelijks agression. Hij kan niet koppen of volley’s dus ja.. prima prijs voor wat je krijgt denk ik :)

• Augy
Ben inmiddels een heel eind met het bouwen van m'n team. Zit alleen echt te strugglen met een goede tactiek. 433, 41212, 4222, 4321 doen het allemaal niet echt voor me. Ga nu een poging doen met de 442. Ik hou van aanvallend voetbal met opkomende backs (overlap) en diepgaande wingers. Casemiro staat altijd op drop between en Allan blijft wel achter hangen zodat je altijd met 4 man achterin sta. Nu is firmino de spelverdeler vanaf het middenveld.

Zat zelf te denken aan firmino naast gaya in de spits als een soort van valse 9...

Misschien dat 1 van jullie een tip heeft? Hieronder mijn team, alles start op 10 Chem uiteraard

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZEVbGtO15QSnLx639dpbCUlQTic=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IZgYn5eF1ntxuLRFkPH0EU29.jpg?f=fotoalbum_large
Tips kwa wisselingen van spelers zijn ook welkom, Salah mist bijvoorbeeld vrij veel kansen door z'n WF (denk k) ik ben een btje teamblind aan t worden 😂

[ Voor 25% gewijzigd door Augy op 24-12-2020 08:24 ]

• Markvd1984
Augy schreef op donderdag 24 december 2020 @ 07:51:
Ben inmiddels een heel eind met het bouwen van m'n team. Zit alleen echt te strugglen met een goede tactiek. 433, 41212, 4222, 4321 doen het allemaal niet echt voor me. Ga nu een poging doen met de 442. Ik hou van aanvallend voetbal met opkomende backs (overlap) en diepgaande wingers. Casemiro staat altijd op drop between en Allan blijft wel achter hangen zodat je altijd met 4 man achterin sta. Nu is firmino de spelverdeler vanaf het middenveld.

Zat zelf te denken aan firmino naast gaya in de spits als een soort van valse 9...

Misschien dat 1 van jullie een tip heeft? Hieronder mijn team, alles start op 10 Chem uiteraard

[Afbeelding]
Tips kwa wisselingen van spelers zijn ook welkom, Salah mist bijvoorbeeld vrij veel kansen door z'n WF (denk k) ik ben een btje teamblind aan t worden 😂
Ik heb hetzelfde iedere keer als ik even verlies (niet scoor of veel regen krijg) wissel ik van opstelling,ik speel nu 433-4 en accepteer de tegengoals

• Augy
Markvd1984 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:28:
[...]

Ik heb hetzelfde iedere keer als ik even verlies (niet scoor of veel regen krijg) wissel ik van opstelling,ik speel nu 433-4 en accepteer de tegengoals
Gaat mij meer om de looplijnen van de spelers. Kan vaak vanuit middenveld/verdediging m'n bal niet lekker kwijt.

Tegengoals tsja.. een wijze meneer zei altijd: als je meer scoort dan je tegenstander wint je altijd ;)
Augy schreef op donderdag 24 december 2020 @ 07:51:

[Afbeelding]
Waarom niet met firmino in de spits starten en gaya als cdm aan de kant van alba ? Dan heb je alles op full chem.

• Augy
Traeces schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:36:
[...]

Waarom niet met firmino in de spits starten en gaya als cdm aan de kant van alba ? Dan heb je alles op full chem.
Staat het ook ;) de foto was m'n huidige opstelling ingame :p

Ga maar eens klooien met 442 en 4231 denk k.

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 24-12-2020 08:40 ]

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Augy schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:30:
[...]

Gaat mij meer om de looplijnen van de spelers. Kan vaak vanuit middenveld/verdediging m'n bal niet lekker kwijt.

Tegengoals tsja.. een wijze meneer zei altijd: als je meer scoort dan je tegenstander wint je altijd ;)
had ik ook last van, na een beetje spelen met de tactieken gaat het nu perfect.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• Augy
daltona schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:52:
[...]

had ik ook last van, na een beetje spelen met de tactieken gaat het nu perfect.
Wat speel je nu?

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
41212, maar ik heb het over de tactieken en speler instructies. Als je de speler instructies goed zet dan verander je het gedrag van de niet besturende spelers ook.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

weer weinig soeps uit de player picks.
Had er nu genoeg voor de upgrade SBC, daar kwam een mooie rode Mane uit _/-\o_
Verder een Cancelo rttf, eindelijk iets met een beetje waarde :)

• Vestendrie
Pure kak uit de rewards. Upgrade futsbc gedaan. Haaland 87 uitgepakt. Lekkere subtopper, maar man man goud 2 is het ook echt niet waard op die 15k extra aan coins. Even weekendje geen WL, wellicht werkt het EA-algortime, van dat je iets van waarde packt als je een weekend niet gespeeld hebt, eens voor mij.

Wel genoeg coins voor GINI UCL dus die gaat vanavond, als de prijzen het laagst zijn, opgepikt worden.
Kimpembe en Koopmeiners uit PP. Voor de rest weinig soeps uit de paketten en bij rivals gewoon voor de coins gegaan.

Heb nu 500k , iemand ervaring met baby Henry ? twijfel door zijn enorm lage balance......

[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 24-12-2020 09:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Traeces schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:23:
Kimpembe en Koopmeiners uit PP. Voor de rest weinig soeps uit de paketten en bij rivals gewoon voor de coins gegaan.

Heb nu 500k , iemand ervaring met baby Henry ? twijfel door zijn enorm lage balance......
Ja ga bij rivals nu ook alleen nog maar voor coins. Pack toch niets. Baby Henry 5 wedstrijden geprobeerd. Totaal niet passend bij deze gameplay voor mij, mist daarvoor de behendigheid. Wel dodelijk als in de 16 en lekker snel. Maar hangt sterk van je tactics en opstelling af denk ik.

• Mesque
Kimpembe uit de red picks, ga hem maar even proberen ipv Varane.. die kan ik nog voor aardig wat coins verkopen zo richting TOTY.

Verder ook de premium red picks upgrade gedaan: Silva als beste 😭

[ Voor 18% gewijzigd door Mesque op 24-12-2020 09:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mir64za
Red picks waardeloos 11 picks ingeleverd 86+ Salah 91 gepackt eindelijk...
Vestendrie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:25:
[...]

Ja ga bij rivals nu ook alleen nog maar voor coins. Pack toch niets. Baby Henry 5 wedstrijden geprobeerd. Totaal niet passend bij deze gameplay voor mij, mist daarvoor de behendigheid. Wel dodelijk als in de 16 en lekker snel. Maar hangt sterk van je tactics en opstelling af denk ik.
Daar was ik al bang voor, vond hem vorige jaar ook wel log en alleen fijn in de spits. Maar daar staan CR7 al en Mbappe dus geen 500k waard. Twijfel nu om die UCL live Gini te kopen als investering. Aangezien ik verwacht dat hij alleen maar duurder gaat worden + denk dat Liverpool toch wel een ronde verder komt.

Daarbij is het gewoon een serieus goede kaart met schaduw er op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Traeces schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:36:
[...]

Daar was ik al bang voor, vond hem vorige jaar ook wel log en alleen fijn in de spits. Maar daar staan CR7 al en Mbappe dus geen 500k waard. Twijfel nu om die UCL live Gini te kopen als investering. Aangezien ik verwacht dat hij alleen maar duurder gaat worden + denk dat Liverpool toch wel een ronde verder komt.

Ja precies. Alleen zijn prime is het wel waard, maar die is veel te duur voor mij.

Sowieso om alleen al mee te spelen is het een leuke kaart. En na vanavond of morgen uit de packs geloof ik, dus gaat vanzelf stijgen op den duur als je het als investering wilt gebruiken.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Traeces schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:36:
[...]
Twijfel nu om die UCL live Gini te kopen als investering. Aangezien ik verwacht dat hij alleen maar duurder gaat worden + denk dat Liverpool toch wel een ronde verder komt.

En ik verwacht zo nog niet dat er een transfer naar Barca komt, Koeman is nog wel een keer weg daar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
peeweeherman schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:41:
[...]

En ik verwacht zo nog niet dat er een transfer naar Barca komt, Koeman is nog wel een keer weg daar
Denk dat Koeman nog wel blijft maar dat Gini gewoon gaat verlengen, Barca heeft het geld bovendien ook niet. Dan gaat zijn prijs wel serieus weer richting de 600k zodra de webstrijden beginnen.

Heb hem voor 428k opgepikt, lager stond hij niet dus prima prijsje voor zo'n kaart.

[ Voor 9% gewijzigd door Vestendrie op 24-12-2020 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vestendrie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:39:
[...]

Ja precies. Alleen zijn prime is het wel waard, maar die is veel te duur voor mij.

Sowieso om alleen al mee te spelen is het een leuke kaart. En na vanavond of morgen uit de packs geloof ik, dus gaat vanzelf stijgen op den duur als je het als investering wilt gebruiken.
Die prime kan ik ook niet betalen haha :9
peeweeherman schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:41:
[...]

Verwacht dat hij gewoon uiteindelijk ze contract verlengt bij Liverpool :) Bij Barca valt momenteel ook echt niks te halen behalve met Messi spelen :)
Vestendrie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:45:
[...]

Denk dat Koeman nog wel blijft maar dat Gini gewoon gaat verlengen, Barca heeft het geld bovendien ook niet. Dan gaat zijn prijs wel serieus weer richting de 600k zodra de webstrijden beginnen.

Heb hem voor 428k opgepikt, lager stond hij niet dus prima prijsje voor zo'n kaart.
Ik nu voor 425k >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Traeces op 24-12-2020 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Oké jongens ik heb jullie hulp nodig. Ein-de-lijk mijn eerste packluck deze Fifa: Neymar. 600k erbij.

Nu speel ik met een Nederlands team en heb meteen Rulebreaker van Aanholt gekocht. Met alle verkoop zit ik straks weer op 600k denk ik.

Twijfel nu over welke CM ik moet halen. Speel met Gravenberch en Wijnaldum. De opties die ik op het oog heb: Seedorf 85, Wijnaldum UCL, Rijkaard 88 (met formation change als CDM).

Iemand ervaring met deze spelers? Voordeel van Wijnaldum als goedkoopste is dat ik dan ook nog coins over hou om Overmars 86 -> 88 te doen.

Gaat die Wijnaldum kaart nog meegroeien met CL prestaties? Dan is hij wel de meest interessante denk ik.

CM moet defensief solide zijn, maar aanvallend ook een graantje meepikken als ik af en toe in schiet positie kom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennisCle schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:52:
Oké jongens ik heb jullie hulp nodig. Ein-de-lijk mijn eerste packluck deze Fifa: Neymar. 600k erbij.

Nu speel ik met een Nederlands team en heb meteen Rulebreaker van Aanholt gekocht. Met alle verkoop zit ik straks weer op 600k denk ik.

Twijfel nu over welke CM ik moet halen. Speel met Gravenberch en Wijnaldum. De opties die ik op het oog heb: Seedorf 85, Wijnaldum UCL, Rijkaard 88 (met formation change als CDM).

Iemand ervaring met deze spelers? Voordeel van Wijnaldum als goedkoopste is dat ik dan ook nog coins over hou om Overmars 86 -> 88 te doen.

Gaat die Wijnaldum kaart nog meegroeien met CL prestaties? Dan is hij wel de meest interessante denk ik.

CM moet defensief solide zijn, maar aanvallend ook een graantje meepikken als ik af en toe in schiet positie kom.
Die UCL kaart groeit indd mee hoe verder liverpool / wijnaldum komt :) Kan je vanavond vertellen hoe hij speelt heb hem net gekocht :)

Hoe bevalt Overmars 86 ?

• Mir64za
Iemand predictions voor de Freeze van vanavond de speler van Liverpool.

• Vestendrie
Mir64za schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:59:
Is er iets van stats of vlag bekend of alleen de club?

Hoop wel iets van Robertson of Fabinho. Hebben nog geen speciale kaart en zou perfect zijn om mijn team te upgraden. Maar zal wel een Firmino (ook prima) of Gomez worden. Ofwel; onbetaalbaar en niet nuttig.

• Mir64za
Vestendrie schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:00:
[...]

Is er iets van stats of vlag bekend of alleen de club?

Hoop wel iets van Robertson of Fabinho. Hebben nog geen speciale kaart en zou perfect zijn om mijn team te upgraden. Maar zal wel een Firmino (ook prima) of Gomez worden. Ofwel; onbetaalbaar en niet nuttig.
Dacht zelf aan Trent Alexander Arnold CM misschien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mir64za schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:08:
[...]

Dacht zelf aan Trent Alexander Arnold CM misschien?
Zou wel passen bij EA, zelfde als zijn shapeshifter vorig jaar :+

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:34
Het zal inderdaad Robertson of TAA wel worden als CM vanavond. Het is een andere postitie dan normaal, dus dan vallen Fabinho en Firmino al af volgens mij.

Hoop op Robertson, maar TAA is gezicht van de game, dus die zal het wel worden.

[ Voor 21% gewijzigd door M@cer op 24-12-2020 10:11 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Mir64za
M@cer schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:10:
Het zal inderdaad Robertson of TAA wel worden als CM vanavond. Het is een andere postitie dan normaal, dus dan vallen Fabinho en Firmino al af volgens mij.

Hoop op Robertson, maar TAA is gezicht van de game, dus die zal het wel worden.
Zou wel perfect uitkomen voor mij heb vandaag Salah Playerpick gepackt na de 86 + upgrade.
Ben het een beetje aan het om gooien...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zGoVuk5PKXeIvDZKmBEcTzF3u2c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ThNDGqgtQ6aoZbdwAzXC83K2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
Traeces schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:58:
[...]

Die UCL kaart groeit indd mee hoe verder liverpool / wijnaldum komt :) Kan je vanavond vertellen hoe hij speelt heb hem net gekocht :)

Hoe bevalt Overmars 86 ?
Ja heel goed. Hij is heel klinisch voor de goal. Enige is dat zijn trucjes erg langzaam zijn dus je moet vooral goed kappen en niet teveel trucjes doen. Bergkamp heeft wat dat betreft een fijnere dribbel.

Iemand ervaring met Seedorf? Lijkt me ook een fantastische kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennisCle schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:20:
[...]

Ja heel goed. Hij is heel klinisch voor de goal. Enige is dat zijn trucjes erg langzaam zijn dus je moet vooral goed kappen en niet teveel trucjes doen. Bergkamp heeft wat dat betreft een fijnere dribbel.

Iemand ervaring met Seedorf? Lijkt me ook een fantastische kaart.
Als Seedorf nog even goed is al vorig jaar, dan is het een beest :) Vorig jaar zijn baby gebruikt en heel lang zijn PIM kaart gebruikt :)

Zal eens kijken dan naar Overmars interessante optie voor LM :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Mir64za schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:59:
Firmino CM, aangezien die niet in de TOTW zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
dutchgio schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:28:
[...]

Firmino CM, aangezien die niet in de TOTW zat.
Dat word dus weer mijn team overhoop gooien :D

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:55
Mijn eerste topper ooit uit de beloningen van Rivals: Eto'o 92!

• fifanoob
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IZurLULRkCVeqPv785ywe7g0gI4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TE2Rq4seK1r4JFB1iXCumR7y.png?f=fotoalbum_large

Is er iets dat ik de chem van rashford kan verhogen? Ben niet zo’n puzzelaar. Seedorf en mbappe omruilen helpt niks..

• DennisCle
fifanoob schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:48:
[Afbeelding]

Is er iets dat ik de chem van rashford kan verhogen? Ben niet zo’n puzzelaar. Seedorf en mbappe omruilen helpt niks..
Salah op RW? Kan je ook Walker of Semedo halen als RB om daar een upgrade te doen.

Hoe bevalt Seedorf?

• M@cer
Dembele eruit gooien en bv Salah ervoor terug.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• M@cer
Zit ook weer een beetje te puzzelen.. 600k aan coins, maar zit in twijfel wat te doen..

Met mijn manier van spelen, scoort Werner enorm veel (dieptepas en rennen naar de goal), dus zit te denken om hem te vervangen door IF of OTW. Als hij 1 wedstrijd 2 keer scoort vliegt die kaart waarschijnlijk door het dak. Maar ook Vardy 88 zou kunnen, vorig jaar veel plezier aan zijn POTM gehad.

Maar ook die nieuwe kaart van Wijnaldum ziet er wel top uit en Kante staat ook nog steeds op mijn verlanglijst.

Je kan het beste maar zo min mogelijk coins hebben, dat maakt de keuzes een stuk makkelijker :X

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/kDy3xZ1/D229748-B-DABB-4-C95-9-A3-B-4-F7766-FEDE99.jpg

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 21:30
Zojuist RTTF Varane gekocht, denk dat dit het beste team is dat ik ooit in FUT heb gemaakt..

Welke opstelling spelen jullie? Ben de laatste tijd een beetje heen en weet aan het jo-jo’en tussen 4231, 442 en 4222.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EFREOdQq6u4bLx-z0DhjQP-n2Ys=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KTOuEY4GZfTkrHZ9bIhpmXdt.png?f=fotoalbum_large

• fifanoob
DennisCle schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:12:
[...]

Salah op RW? Kan je ook Walker of Semedo halen als RB om daar een upgrade te doen.

Hoe bevalt Seedorf?
Ik vind Salah echt troep. Bovendien veel te duur. Dembele bevalt prima en wil ik daar graag houden.

Seedorf bevalt ook goed. Goede allrounder met hard schot.

Zou ik de chem van rashford kunnen verhogen enkel door een andere beginopstelling te gebruiken?

• M@cer
Rashford op het middenveld en Kante voorin en tijdens de wedstrijd omwisselen. Heb je ze dan niet op 10 allebei?

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30
fifanoob schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:46:
[...]

Ik vind Salah echt troep. Bovendien veel te duur. Dembele bevalt prima en wil ik daar graag houden.

Seedorf bevalt ook goed. Goede allrounder met hard schot.

Zou ik de chem van rashford kunnen verhogen enkel door een andere beginopstelling te gebruiken?
4-5-1 rashford met daarachter seedorf en kante en mbappe als CDM, ow wacht, dan is neymar 7 chem.

Speel je toch gewoon met 1 van ze op 8 chem..maakt ook niet zoveel uit

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 24-12-2020 12:39 ]

• Bossie
fifanoob schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:46:
[...]

Salah valt mij ook erg tegen, zeker ivm Mane aan de andere kant.
Misschien nog tips aangezien de keuzes in BPL erg beperkt zijn, anders word het waarschijnlijk Son op 7 chem.

Pagina: 1 ... 63 ... 158 Laatste