Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Laimer is de SBC van vandaag geworden, mocht je de gratis Mukiele objective niet gedaan hebben dan kan je deze doen voor... 160K.

Ik zie net dat er nog een Wolfsburg Freeze komt, wat denken jullie zal EA een standaard speler pakken van Wolfsburgs zoals Roussilon (Futmas vorig jaar), Mbabu (RTTF vorig jaar), Guilavogui (Futmas 2 jaar terug) of zullen ze een compleet andere speler pakken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U2ChtrXxLa5nLb-5SZiGg9TdwvU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1yqcNWa0R0IGtin40QoUBuXn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-07 01:02
Markuss schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:14:
Laimer is de SBC van vandaag geworden, mocht je de gratis Mukiele objective niet gedaan hebben dan kan je deze doen voor... 160K.

Ik zie net dat er nog een Wolfsburg Freeze komt, wat denken jullie zal EA een standaard speler pakken van Wolfsburgs zoals Roussilon (Futmas vorig jaar), Mbabu (RTTF vorig jaar), Guilavogui (Futmas 2 jaar terug) of zullen ze een compleet andere speler pakken?
Wout Weghorst als keeper, heeft in ieder geval zijn lengte mee. 8)7

Mbabu als CDM zou nog wel handig kunnen zijn, CDM duo Mbabu en Zakaria lijkt me lastig langs te komen.

[ Voor 8% gewijzigd door mar101 op 21-12-2020 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:27
Aardige Laimer, maar is die nou zoveel beter dan Mukiele?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Timbox88 schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:41:
[...]

maar als je 30 wedstrijden champions speelt, heeft het dus geen zin meer om diezelfde week nog divisions te spelen?
dan moet je op do-vrij eerst 30 rivals potjes spelen en dan za-zo de WL

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
mar101 schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:21:
[...]

Mbabu als CDM zou nog wel handig kunnen zijn, CDM duo Mbabu en Zakaria lijkt me lastig langs te komen.
Dat wel ja, origineel is weer anders ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0pF9Pya1_5w3bS49U1VkqXXlQL8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MN9KYacv6iiZ2xBuSqKCygFW.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:05
Markuss schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:27:
[...]

Dat wel ja, origineel is weer anders ;)
[Afbeelding]
Weghorst als cdm of cv zie ik nog wel gebeuren

Edit :
Okey wtf is dit voor week, gratis 2 spelers pakket :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hGBLkBZFe-yCepaKmEjarnBuGPE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t6eJ924L8M1DlAJINQ4SKn1m.jpg?f=fotoalbum_large

Weet gewoon niet meer waar ik me aanvallers kwijt moet xD

[ Voor 38% gewijzigd door Traeces op 21-12-2020 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:45
Hier weer alle slechte dingen van Fifa gezien tot dusver vandaag. Rare klutsgoals tegen, een doelpunt in de 93e minuut terwijl er maar 2 extra waren, 14 schoten op doel tegen 2 en 0-2 verliezen. Zware avond om Fifa leuk te blijven vinden...

Het valt me wel op dat dit meestal gebeurt als ik rond rang 3 kom in Rivals.

[ Voor 14% gewijzigd door Moody2204 op 21-12-2020 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
MadMoody schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:51:
Hier weer alle slechte dingen van Fifa gezien tot dusver vandaag. Rare klutsgoals tegen, een doelpunt in de 93e minuut terwijl er maar 2 extra waren, 14 schoten op doel tegen 2 en 0-2 verliezen. Zware avond om Fifa leuk te blijven vinden...

Het valt me wel op dat dit meestal gebeurt als ik rond rang 3 kom in Rivals.
Vergeet niet dat in steeds hogere niveaus tegenstanders ook steeds beter worden in afronden. Ik ben zelf goed in verdedigen en in kansen afronden. Ik heb heel veel wl wedstrijd 3 schoten op doel en 3 gescoord. En dan aan de andere kant me tegenstander 12 schoten richting doel maar allemaal van onmogelijke kanten en standen. Dus vertekend heel erg dan die statistieken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-07 16:32
Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:29:
[...]

Weghorst als cdm of cv zie ik nog wel gebeuren

Edit :
Okey wtf is dit voor week, gratis 2 spelers pakket :

[Afbeelding]

Weet gewoon niet meer waar ik me aanvallers kwijt moet xD
Je mag hem wel aan mij cadeau geven hoor. Damn houd je een bepaalde routine aan om packs te openen(webapp of console) of is dit echt puur toeval. Mijn beste pull dit jaar qua waarde is griezman geweest toen hij 100k was, terwijl ik elke mm of losse sbc meepak. Niet eerlijk... 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:18
Die traeces joh.. volgens mij gewoon 4k aan fifa punten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Vestendrie schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:12:
[...]

Je mag hem wel aan mij cadeau geven hoor. Damn houd je een bepaalde routine aan om packs te openen(webapp of console) of is dit echt puur toeval. Mijn beste pull dit jaar qua waarde is griezman geweest toen hij 100k was, terwijl ik elke mm of losse sbc meepak. Niet eerlijk... 😋
Nou de grap is en krijg steeds meer het idee dat het gewoon klopt dat je ineens goede spelers krijgt als je gestopt ben. Ben een maand gestopt ivm vakantie etc en ineens krijg ik de volgende spelers in 2 weken :

Salah, van dijk uit die ucl upgrade, pogba rttf en nu die mbappe uit een 2 spelers pakket van die icon swaps 10x scoren.

Had voordat ik deze bizarre spelers ineens kreeg , ook alleen maar Son untradeble en mendy. En 2x gomez toen hij nog wat waard was. En dan was met een lading fifa points.
Beavbusi schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:14:
Aan begin van fifa wel , nu helaas moet ik je teleur stellen xD

[ Voor 8% gewijzigd door Traeces op 21-12-2020 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-07 08:41
Beavbusi schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:14:
4k fifa punten is 40 euro, zo zo, zelfs jij hebt er meer in zitten stinkerd! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 18:12
Nou dat idee heb ik ook. Een collega van mij, nog nooit FUT gespeeld tot een aantal weken geleden, speelt divisie 6 , heeft vorige week de WL geprobeerd waar hij 2 wins had in 15 games. Heeft in zijn packs al gehad:
Mbappe , IF Messi, een Icon (vergeten welke) Salah, Rashford , van Dijk en speelt inmiddels met een team van 4.5 M . (Handelen doet hij ook niet aan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
038Zwolle schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:30:
Nou dat idee heb ik ook. Een collega van mij, nog nooit FUT gespeeld tot een aantal weken geleden, speelt divisie 6 , heeft vorige week de WL geprobeerd waar hij 2 wins had in 15 games. Heeft in zijn packs al gehad:
Mbappe , IF Messi, een Icon (vergeten welke) Salah, Rashford , van Dijk en speelt inmiddels met een team van 4.5 M . (Handelen doet hij ook niet aan:)
Heb hier ook iemand voorbij zien komen , die had nog geen fifa gekocht maar wel paar bizarre pulls in de app. Volgens mij waren het Ronaldo en neymar. Heel bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:27
038Zwolle schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:30:
En k maar klooien met de packs. Doe letterlijk alle sbc ed en m'n hoogste is varane.

Niet dat ik klaag maar wat k hier soms voorbij zie komen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Augy schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:43:
[...]

En k maar klooien met de packs. Doe letterlijk alle sbc ed en m'n hoogste is varane.

Niet dat ik klaag maar wat k hier soms voorbij zie komen 😂
Ik pack ook haast nooit wat, maar heb geluk met de Icon SBC (Etoo, al bevalt hij nog niet bijzonder)
de 86+ SBC wijnaldum en Ronaldo met de TOTW SBC en Verratti Freeze met de 25 83+ pack.

De 'gewone' SBCs (MMetc) , Rival rewards, WL rewards en de talloze player upgrade packs heb ik nog nooit iets bijzonders gehad.

Maar dus wel veel geluk met de 'speciale' SBC's

[ Voor 4% gewijzigd door 038Zwolle op 21-12-2020 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
fifanoob schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:28:
[...]

4k fifa punten is 40 euro, zo zo, zelfs jij hebt er meer in zitten stinkerd! :+
bedoel 4k in euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Was maar zo’n feest heb maar een simpele baan :') _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

ik heb net 2 swaps ingeleverd voor 2 ultimate packs... Bruno Fernandes is nog wel bruikbaar, maar verder slechts 1x85 en1x84...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:52
Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:34:
[...]

Heb hier ook iemand voorbij zien komen , die had nog geen fifa gekocht maar wel paar bizarre pulls in de app. Volgens mij waren het Ronaldo en neymar. Heel bizar
Had het in de eerste 2 weken ook, niet gekocht toen en packte in 1 week Cristiano Ronaldo en Mbappe. Beter dan in die jaren ervoor heb gepacked :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
peeweeherman schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:12:
ik heb net 2 swaps ingeleverd voor 2 ultimate packs... Bruno Fernandes is nog wel bruikbaar, maar verder slechts 1x85 en1x84...
Ik denk dat je ook beter kan gaan voor de:
5 x 85+ pack
25 x 83+ pack

Daar valt gewoonweg veel meer uit te halen.

Het lijkt erop alsof de objective 'Friendlies' in Bronze 5 nu gewoon normaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
FidoDido schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:23:
[...]

Had het in de eerste 2 weken ook, niet gekocht toen en packte in 1 week Cristiano Ronaldo en Mbappe. Beter dan in die jaren ervoor heb gepacked :p
Aahhh jouw bedoelde ik haha. Zat alleen mis met neymar
:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:41:
[...]

Aahhh jouw bedoelde ik haha. Zat alleen mis met neymar
:P
Heb Mbappe maand geleden voor de 2de keer gepacked zelfs.

Heb dit team volledig first owner
https://www.futbin.com/21/squad/2961124

Alleen Mendy en Pogba zijn verhandelbaar. Dus deze FIFA klaag ik niet. Nadeel is wel team wisselen is lastig aangezien je niet kan verkopen, gegeven moment wil je toch ook is andere spelers proberen, maar de meeste vind ik te goed voor de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Matchmaking is ook een grap op de PS5. Net 4 potjes rivals gespeeld en elke keer tegen een speler met 2000+ rating terwijl ik zelf op 1800 zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
FidoDido schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:50:
[...]

Heb Mbappe maand geleden voor de 2de keer gepacked zelfs.

Heb dit team volledig first owner
https://www.futbin.com/21/squad/2961124

Alleen Mendy en Pogba zijn verhandelbaar. Dus deze FIFA klaag ik niet. Nadeel is wel team wisselen is lastig aangezien je niet kan verkopen, gegeven moment wil je toch ook is andere spelers proberen, maar de meeste vind ik te goed voor de bank
Alles verkoopbaar is ook niet geweldig hoor. Heb al zoveel tax betaald dit jaar omdat ik spelers uitprobeer ;(

Ondertussen in 1.5 uur 3 icon swap tokens binnen geharkt. Nu komt de drama van de Bundesliga waar ik echt alleen maar klote spelers van heb :+

Daarna nog die saaie Squad battles en alle tokens zijn binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ik heb nu 2 tokens gehaald maar ik haal echt helemaal, maar dan ook echt helemaal geen plezier uit dat scoren en leaven.

Ondanks de leuke rewards speel ik het spel omdat ik het leuk vind dus hier houd het voor mij op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Vanavond eindelijk bellerin afgerond en gisteren Bolasie. Een wedstrijd of 20 voor nodig gehad. Hoop sweaty potjes ertussen, maar ze zijn binnen✅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:17:
Ik heb nu 2 tokens gehaald maar ik haal echt helemaal, maar dan ook echt helemaal geen plezier uit dat scoren en leaven.

Ondanks de leuke rewards speel ik het spel omdat ik het leuk vind dus hier houd het voor mij op :)
Vind de golden goal regel helemaal goud voor die tokens. Scheelt heel veel irritatie en zweet potjes. Snap jouw ook wel , maar daar speel ik wel rivals of wl voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:41:
[...]

Vind de golden goal regel helemaal goud voor die tokens. Scheelt heel veel irritatie en zweet potjes. Snap jouw ook wel , maar daar speel ik wel rivals of wl voor :)
Die regel is ook fantastisch! Je hebt met een half uurtje max een token binnen.. maar om nou te zeggen dat t leuk is :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Is er iemand die hier Volland CB gedaan heeft en hem kan aanraden? Deed net even 1 potje (naja hij quitte na 66 min.) en had m'n voorzetten al binnen, m'n assists met verdediger (in één gedaan) en al 1 kopgoal gemaakt van de 2. Moet dan alleen nog met Duitse spelers scoren in 8 wedstrijden en nog 4 potjes winnen geloof ik. Relatief simpel dus, maar is hij goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Markuss schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:42:
Relatief simpel dus, maar is hij goed?
ik heb hem nog niet geprobeerd, heb wel een Freeze Golovin en Marquinhos om te linken, maar ben er nog niet aan toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Is er iemand die hier Volland CB gedaan heeft en hem kan aanraden? Deed net even 1 potje (naja hij quitte na 66 min.) en had m'n voorzetten al binnen, m'n assists met verdediger (in één gedaan) en al 1 kopgoal gemaakt van de 2. Moet dan alleen nog met Duitse spelers scoren in 8 wedstrijden en nog 4 potjes winnen geloof ik. Relatief simpel dus, maar is hij goed?
Voor een klein beetje zweten een 86 rated speler binnen harken is prima. Voor een League 1 challenge prima verdediger en kan ook nog gelinked worden in een duits elftal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:08
Hij is prima. Leuke hybrid link met mukiele klostermann volland als je three at the back speelt, ter stegen goalie. Twijfel je over spelers, wil ik je aanraden om de review van inception fc altijd te kijken. Speelt d1, kan goed uitleggen en is relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Markuss schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:27:
[...]

Ik denk dat je ook beter kan gaan voor de:
5 x 85+ pack
25 x 83+ pack

Daar valt gewoonweg veel meer uit te halen.
de 25x 83+ heb ik al, de 5x 85 als de nieuwe swaps komen
Van mij mag het nieuwe seizoen wel komen, hoef nog maar 1 swap, verder alle spelers-uitdagingen afgerond :O

[ Voor 24% gewijzigd door peeweeherman op 21-12-2020 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-07 01:02
Ik heb de objective wel behaald, maar nog niet met Volland gespeeld. Heb wel hoge verwachtingen, denk dat hij een van de betere centrale verdedigers in Fifa is momenteel. De belangrijkste pluspunten: zijn snelheid, met name zijn hoge acceleratie komt goed van pas, maar wat je voor een centrale verdediger ook niet moet onderschatten zijn de dribbling stats. Dat laatste klinkt misschien gek voor een verdediger, maar stats als agility, balance, reactions, zijn allemaal belangrijk voor een CV. Dat is waarom Kounde zo'n OP verdediger is en je hem in veel teams terugziet.

Enige nadeel van Volland zijn de High Attacking Workrates. Misschien dat hij wel veel uit positie gaat lopen. Als dat het geval is, dan ga ik hem ingame switchen met Freeze Marquinhos, die kan ook prima als CV spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Bij mij was het de reden dat ik echt stop met deze onzin.. flink team ingeleverd.. pack ik De Gea 86 |:( |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 22-12-2020 06:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Rhain schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 06:11:
[...]

Bij mij was het de reden dat ik echt stop met deze onzin.. flink team ingeleverd.. pack ik De Gea 86 |:( |:(
Had dezelfde, ach had anders kunnen wezen.. alleen pack k tog nooit wat 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sfyIZaih3vQ8ddVMYRBHqaSQ8w4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oqz5U1YxnuJsEREZ905KsdUF.jpg?f=fotoalbum_largeDeze spelers schijnen al per ongeluk in pakjes te hebben gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

als je die twee Fransen straks tegenover je hebt weet je wel hoe laat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik heb wel een aardige klik met Freeze Politano in de spits (4-4-2 (2)) systeem. Speel slechts div7 rivals atm. Het team is overwegend PL. Maar zoals gezegd, Politano gaat lekker. Nu wil ik hem pairen aan de linkerkant met Insigne of rechts met Lozano.. Nu valt me alleen op dat er maar liefst 3 IF Lozano's zijn.. Spelen de 83/85/86 echt zoveel anders van elkaar? Ben niet echt vermogend met m'n 120k coins, dus vandaar dat ik niet blind de duurste koop en jullie om raad vraag :9

[ Voor 14% gewijzigd door Rhain op 22-12-2020 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-07 12:44
Wie is POTM Felix nog aan het doen? De prijs is helaas aardig gestegen, die kaart scoort altijd tegen mij, in stats ook echt een zieke kaart.

Zou een perfecte link kunnen zijn met mijn Ronaldo, maar meerdere mensen raden het af om hem te gaan doen.

Wie heeft hem gedaan?

Bebou Europa League kaart is ook gek

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-07 00:45
Gisteren Baby Matthäus uit de base icon upgrade gekregen!

Team nu (met in-game 4-2-3-1 Matthaus naast Essien).

Paulinho valt een beetje tussen wal en schip nu, hebben jullie nog tips voor om en nabij 200k voor een aanvallende middenvelder of spits?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/70AhZlooOyzNWVg9Fzy3K5R5fRg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/J1AWBzGoqk32R0LJQIcUA665.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Saekerhett op 22-12-2020 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 00:40
Mars18 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:52:
Wie is POTM Felix nog aan het doen? De prijs is helaas aardig gestegen, die kaart scoort altijd tegen mij, in stats ook echt een zieke kaart.

Zou een perfecte link kunnen zijn met mijn Ronaldo, maar meerdere mensen raden het af om hem te gaan doen.

Wie heeft hem gedaan?

Ik heb hem niet omdat hij totaal niet in mijn team past, maar schijnt wel echt bang for buck te zijn. Als je CR7 hebt zou ik hem ook zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Capsaicin schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:37:
[Afbeelding]Deze spelers schijnen al per ongeluk in pakjes te hebben gezeten.
wat zit daar nou voor gedachte achter om Chiellini ineens naar 80 pace te zetten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Prosac schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:04:
[...]

wat zit daar nou voor gedachte achter om Chiellini ineens naar 80 pace te zetten. :D
EA snapt ook dat pace belangrijk is, dus geven ze hem pace zodat mensen hem kunnen gaan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saekerhett schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:57:
Gisteren Baby Matthäus uit de base icon upgrade gekregen!

Team nu (met in-game 4-2-3-1 Matthaus naast Essien).

Paulinho valt een beetje tussen wal en schip nu, hebben jullie nog tips voor om en nabij 200k voor een aanvallende middenvelder of spits?

[Afbeelding]
Mattheus is echt goed, prima pull :)

Probeer anders Oscar eens ipv Paulinho waarbij ik aanneem dat hij links/rechts voorin speelt ?
Coutinho krijgt ook altijd wel een special, dat is uiteindelijk de CAM die je wilt in een braziliaans team.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Capsaicin schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:37:
[Afbeelding]Deze spelers schijnen al per ongeluk in pakjes te hebben gezeten.
Die Dembele en Saint-Maximin worden echt een hel om tegen te spelen. Dembele helemaal een hel 5* / 5* spits die nog eens bloed snel is ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Messje schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:46:
[...]

Hij is prima. Leuke hybrid link met mukiele klostermann volland als je three at the back speelt, ter stegen goalie. Twijfel je over spelers, wil ik je aanraden om de review van inception fc altijd te kijken. Speelt d1, kan goed uitleggen en is relaxed.
Heb een Bundesliga team, moet te doen zijn. Thanks! Edit: Zie nu dat Gosens een CB kaart krijgt, ook nog daarmee te linken dus.

Heb hem gisteravond echt heel simpel binnengehaald, nog nooit zo makkelijk gedaan. Enige nadeel was die 8 potjes 1 goal met een Duitser maken. Maar een berichtje om hem de win (incl. mogelijke objectives) te laten behalen als hij mij een Duitse goal gunt is perfect. Elastiekjes om m'n controller doen dan de rest.

Holy shit die Dembele en Saint-Maximin gaan toch enorm duur zijn, wel wéér een beetje standaard kaarten helaas. Had liever een keer een geupgrade Stengs als CAM gezien of Berghuis, Martinez (Ajax) als LA, of verzin iets met Malen of Boadu.. Maarja money talks.

[ Voor 18% gewijzigd door Markuss op 22-12-2020 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:16:
[...]

EA snapt ook dat pace belangrijk is, dus geven ze hem pace zodat mensen hem kunnen gaan gebruiken :)
Dat begrijp ik, maar van 66 naar 80, bij een tank als Chiellini :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Dat golden goal principe is top! Alleen deze ochtend houd niemand zich eraan :( standaard leaven bij de 1-1 maar zonde van de tijd

Ga tog de 3 maar even binnenhalen voor de 25x 83
L1 bijna klaar en dan BL en Series A nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:32:
[...]

Die Dembele en Saint-Maximin worden echt een hel om tegen te spelen. Dembele helemaal een hel 5* / 5* spits die nog eens bloed snel is ook.
Ik vind het echt jammer dat men weinig creatief lijkt met de speciale kaarten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 20:53
Mars18 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:52:

Wie heeft hem gedaan?

Ik heb m al enige tijd geleden gedaan. Deze kaart is serieus erg goed en ook nog eens heel leuk om mee te spelen. Je kan hem op CAM of ST neerzetten. Beide posities doet hij erg goed.

Joao POTM is een van de beste SBC's die ik heb gedaan en kan nog lang mee in je team.
Ga je geen spijt van krijgen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Augy schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:18:
Dat golden goal principe is top! Alleen deze ochtend houd niemand zich eraan :( standaard leaven bij de 1-1 maar zonde van de tijd

Ga tog de 3 maar even binnenhalen voor de 25x 83
L1 bijna klaar en dan BL en Series A nog..
Ik snap alleen echt niets van dat leaven bij een 1-1 stand.. Het 'golden goal' principe is iets vanuit de community waar bepaalde mensen aan mee doen maar ook genoeg mensen die daar geen weet van hebben en gewoon de potjes willen spelen. Waarom zou je tegen dat soort mensen niet gewoon de wedstrijd uitspelen en proberen te winnen als je op 1-1 staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:53
Mesque schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:36:
[...]

Ik snap alleen echt niets van dat leaven bij een 1-1 stand.. Het 'golden goal' principe is iets vanuit de community waar bepaalde mensen aan mee doen maar ook genoeg mensen die daar geen weet van hebben en gewoon de potjes willen spelen. Waarom zou je tegen dat soort mensen niet gewoon de wedstrijd uitspelen en proberen te winnen als je op 1-1 staat?
Ik ben inderdaad zo iemand die niks van het 'golden goal' principe afweet. Daarnaast vind ik het ook niet zo'n grind om de objectives te halen en ik speel het voor mijn plezier. Ik speel altijd de potjes uit. Al ga ik er soms ook kansloos af... Zondag 10-1 bijvoorbeeld omdat ik in de eerste minuut rood pak met een CV. Daarbij ben ik afgelopen zondag begonnen met de online objectives en moet ik nu alleen nog 5 potjes winnen met een premier league squad. Dan heb ik alles gehad. Krijg ook heel veel wins omdat ik scoor in de eerste 10 min en mensen direct leaven. Heb er trouwens ook heel veel plezier aan omdat ik juist ook eens met wat mindere teams speel.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
patricks8 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:43:
[...]

Heb er trouwens ook heel veel plezier aan omdat ik juist ook eens met wat mindere teams speel.
Dat had ik dus ook, vond het juist wel leuk om eens met andere spelers te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:18:
[...]

Ik vind het echt jammer dat men weinig creatief lijkt met de speciale kaarten kiezen.
Klopt is gewoon heel vaak van het zelfde. Vond vorig jaar z'n shapeshifter hateboer een hele leuke vondst. Mogen van mij meer van dat soort kaarten komen :)

Wacht nog op de eerste Promo kaart van Yedder die mis ik nog dit jaar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qENYHbXVq2lj5xXQFCzJLMyw1-A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e1B45Yi8Fbd6rdVANfEV0xLo.jpg?f=fotoalbum_large

Zo eindelijk mid Cruyff kunnen kopen en Verratti. Vanavond maar even kijken hoe het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Traeces schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:51:
[...]

Klopt is gewoon heel vaak van het zelfde. Vond vorig jaar z'n shapeshifter hateboer een hele leuke vondst. Mogen van mij meer van dat soort kaarten komen :)

Wacht nog op de eerste Promo kaart van Yedder die mis ik nog dit jaar :+
Nou nu je het zegt.. Het is wachten op de Mukiele, Mbabu, Konaté, Roussilon etc. kaarten in de Bundesliga.

Eigenlijk vind ik die Future Stars promo het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:32:
[...]

Misschien, maar die zullen toch vrijwel onbetaalbaar zijn voor 98% van de spelers.
De resterende 2%, die zie je wel weer langs komen in WL.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
Mesque schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:36:
[...]

Het zijn friendly's he. Waarom speel je die? Om objective te halen neem ik aan.
Daarom dat men ook snel quit bij achterstand. Waarom zou je bv nog doorspelen als je 2 a 3-0 achterstaat in een friendly, gun dan je tegenstander die win zodat je beide weer sneller door kan met de objectives.
Het kost je geen munten, geen contracts niks. Winnen of verliezen is alleen voor je objective.

Ik vind het echt super dat veel mensen quiten. Anders had ik die swaps nooit gedaan. Duurt veel te lang.
Die swaps in Squad battles doe ik ook niet. Ga niet zoveel potten tegen de computer spelen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 10-07 16:32
Precoes dit. Moet nog 4 winst hebben en dan heb ik alle online swaps gedaan. Omdat ik een liverpoolteam heb ga ik geen random icon pull doen en de kans dat je een dalglish of een topicon haalt is toch zeeeer klein. Dan maar voor die pakketjes en dan bewaren voor een leuke promo ofzo.

Golden goal is doordeweeks sowieso minder van belang, vooral als je in de eerste 5 minuten scoort. Dan denkt de tegenstander dat ze nog terug kunnen komen. Moet je eens opletten hoe snel ze weg zijn als je dan een jantje maakt binnen 30 minuten. 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Vestendrie schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:29:
Precoes dit. Moet nog 4 winst hebben en dan heb ik alle online swaps gedaan. Omdat ik een liverpoolteam heb ga ik geen random icon pull doen en de kans dat je een dalglish of een topicon haalt is toch zeeeer klein. Dan maar voor die pakketjes en dan bewaren voor een leuke promo ofzo.

Golden goal is doordeweeks sowieso minder van belang, vooral als je in de eerste 5 minuten scoort. Dan denkt de tegenstander dat ze nog terug kunnen komen. Moet je eens opletten hoe snel ze weg zijn als je dan een jantje maakt binnen 30 minuten. 😊
Maar ook vaak genoeg mee gemaakt dat spelers dan hun controller neerleggen en niks meer doen behalve automatisch nog 1 kant op lopen doordat ze hem op het pookje leggen.
Leave dan gewoon, het kost je niks om te quiten in friendlys..
Ik heb ook wel gehad dat ik 2-0 voor kwam te staan en dat ie niet ging quiten.
Toen scoorde ik expres 2x in eigen goal en opeens gaat ie weer volgas voetballen. Toen maar gequit.
Zulke potjes duren mij te lang. En dat voor een swap token..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ivm de kerstvakantie/lockdown heb ik me ingeschreven voor de WL, aangezien ik deze Fifa nog niet echt serieus heb gespeeld (season 1 afgemaakt, totaal misschien 150 potjes gespeeld), iemand nog tips, adviezen etc?

Voor mijn gevoel speelt het wel anders dan tijdens de release, maar begint het steeds meer op fifa 20 te lijken qua spelopvatting tegenstanders. Speel het liefst 352/4321 maar WL zal wel weer klassiek 442/4231 zijn om niet in het meta-mes te lopen ?

Team:
https://www.futbin.com/21/squad/2618125

Werner, Gomez, Mane zijn untradeable :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 22-12-2020 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 03-06 01:46
patricks8 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:43:
[...]

Ik ben inderdaad zo iemand die niks van het 'golden goal' principe afweet. Daarnaast vind ik het ook niet zo'n grind om de objectives te halen en ik speel het voor mijn plezier. Ik speel altijd de potjes uit. Al ga ik er soms ook kansloos af... Zondag 10-1 bijvoorbeeld omdat ik in de eerste minuut rood pak met een CV. Daarbij ben ik afgelopen zondag begonnen met de online objectives en moet ik nu alleen nog 5 potjes winnen met een premier league squad. Dan heb ik alles gehad. Krijg ook heel veel wins omdat ik scoor in de eerste 10 min en mensen direct leaven. Heb er trouwens ook heel veel plezier aan omdat ik juist ook eens met wat mindere teams speel.
Ik vind die friendlies objectives ook leuk, vooral omdat je vast zit aan die 77 rating. Dat dwingt je toch om creatief te zijn en je zult tenminste niet FC creditcard tegenkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Moet eerlijk bekennen dat dit voor mij eigenlijk altijd Futmas was. Een, relatief gezien, cadeautje van EA voor zijn/haar spelers. Leuke SBC's voor een prima bedrag, ja soms zat er een overpricde SBC in maar over het algemeen wel gangbaar. Ook leuk om er soms een paar mee te nemen ook als je niet die competitie als hoofdteam had. Zo heb ik toen mooi Renato Sanches, De Gea, Lozano en ook nog Shaqiri 84 (16K) meegepikt.

Dit jaar is Gaya 65K en daarna is het direct een 84 Bailey voor 112K.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6dGbD_GpsFEevNNmTriPZNVBx8Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rZU6V53YCeSkqyepd0y3UjGf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:46:
Moet eerlijk bekennen dat dit voor mij eigenlijk altijd Futmas was. Een, relatief gezien, cadeautje van EA voor zijn/haar spelers. Leuke SBC's voor een prima bedrag, ja soms zat er een overpricde SBC in maar over het algemeen wel gangbaar. Ook leuk om er soms een paar mee te nemen ook als je niet die competitie als hoofdteam had. Zo heb ik toen mooi Renato Sanches, De Gea, Lozano en ook nog Shaqiri 84 (16K) meegepikt.

Dit jaar is Gaya 65K en daarna is het direct een 84 Bailey voor 112K.

[Afbeelding]
Was vorig jaar ook niet met Modric, of was dat alweer in 2018 :+
Anyway, het zou me sowieso niet verbazen dat we dadelijk opeens in Jan/Feb FUTMAS krijgen en dat ze de promo's fout gescheduled hebben en dat ze daar in Vancouver ook pas achter kwamen nadat de aankondiging ineens ingame te zijn waren, of zou het toch gewoon weer een enorme cashgrab voor de whales zijn geweest :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
@Bossie Klopt ja, een 92 Modric voor 142K.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/979zwT0whBM25GU-qzVkwxWYHEU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wqLG4fyY0e8MN6n44IVyp7ts.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd, had Modric en Vidal waarbij elke keer als ik zonder Modric speelde ik de slag op het middenveld verloor.
Vervolgens overgestapt naar de Bundesliga door de Flashback SBC van Kimmch/Boatank en daar gebleven tot SH.

Coutinho en Garrincha maakten het ondanks de meta erg leuk om te spelen.
Zal dit jaar behoorlijk aan de slag moeten als ik weer dat soort spelers wil hebben :+

Salah, Mane, Aguero zijn goed maar vooral effectief en hebben niet de onverspelbaarheid die een 5* heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Toch maar gekozen om Mbappe terug te kopen, nu nog bekijken wie er rechtsbuiten gaat staan in een 4-2-2-2 formatie.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/sg2y3nqkzpet.png

Al met al onnodig munten kwijt geraakt aan de verkoop en aankoop van een paar spelers.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-07 16:55
fifanoob schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:21:
[...]

Het zijn friendly's he. Waarom speel je die? Om objective te halen neem ik aan.
Daarom dat men ook snel quit bij achterstand. Waarom zou je bv nog doorspelen als je 2 a 3-0 achterstaat in een friendly, gun dan je tegenstander die win zodat je beide weer sneller door kan met de objectives.
Het kost je geen munten, geen contracts niks. Winnen of verliezen is alleen voor je objective.

Ik vind het echt super dat veel mensen quiten. Anders had ik die swaps nooit gedaan. Duurt veel te lang.
Die swaps in Squad battles doe ik ook niet. Ga niet zoveel potten tegen de computer spelen }:O
Precies dat, als ik de 1-0 maak en hij quit niet, dan doe ik het zelf wel. Heb nu in twee avonden alle swaps gehaald. Voorheen was ik er echt weken mee bezig... _/-\o_

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-07 16:55
Mars18 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:12:
Toch maar gekozen om Mbappe terug te kopen, nu nog bekijken wie er rechtsbuiten gaat staan in een 4-2-2-2 formatie.

[Afbeelding]

Al met al onnodig munten kwijt geraakt aan de verkoop en aankoop van een paar spelers.
Ik zou gelijk quiten ;)

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mars18 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:12:

[Afbeelding]

Ik zou van jou als tegenstander echt tering sacho worden en gelijk de PS uitzetten 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
kw_nl schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:13:
[...]

Precies dat, als ik de 1-0 maak en hij quit niet, dan doe ik het zelf wel. Heb nu in twee avonden alle swaps gehaald. Voorheen was ik er echt weken mee bezig... _/-\o_
Dit! Objectives zijn niet voor de lol 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Haha nou, helaas ben ik gewoon niet meer goed genoeg om er veel uit te halen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-07 17:38
Desailly uit de icon sbc, eerste was ruk met trezequet. Mijn team is volledig untradeable. Speel 352 met Alex Sandro LM, Son en Trezequet ST. Beckham RM. Kante en Pogba CDM. Mount CAM. Cbs in overvloed dus kan roteren met vvd, gomez, desailly en varane

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ghtdhIPQMA05J_4UJaH7Xmhz0E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Py0BlrnQZ1RNqtqeeaSBGNNs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DfpgCFHhSc8t4XBcckbGbc33ZcE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vtnUKv7IkVKutPLXhKwAKkXS.jpg?f=fotoalbum_large

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:08
Markuss schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:32:
[...]

Heb een Bundesliga team, moet te doen zijn. Thanks! Edit: Zie nu dat Gosens een CB kaart krijgt, ook nog daarmee te linken dus.

Heb hem gisteravond echt heel simpel binnengehaald, nog nooit zo makkelijk gedaan. Enige nadeel was die 8 potjes 1 goal met een Duitser maken. Maar een berichtje om hem de win (incl. mogelijke objectives) te laten behalen als hij mij een Duitse goal gunt is perfect. Elastiekjes om m'n controller doen dan de rest.

Holy shit die Dembele en Saint-Maximin gaan toch enorm duur zijn, wel wéér een beetje standaard kaarten helaas. Had liever een keer een geupgrade Stengs als CAM gezien of Berghuis, Martinez (Ajax) als LA, of verzin iets met Malen of Boadu.. Maarja money talks.
Waar haal je de leaks vandaan?

Edit: ahh, al gevonden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iHAcwNqawXk-8aT7a1et5t7ilj0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/G2fYQiTUuSKx7qWt2YlxN55C.png?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door Messje op 22-12-2020 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb even wat van die 81-87 sbc's klaargezet voor vanavond. die kosten bijna niks en zo maak je vanavond na 19:00 toch kans om freeze maximin en dembele te packen. ik heb er nu 10 gedaan en die ga ik vanavond openen. waarschijnlijk wordt het weer niks maar de voorpret is er niet minder om.

De freeze kaarten hierboven waren al even in packs te krijgen (player picks) maar zijn er nu weer uit naar het schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
peeweeherman schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:23:
[...]

dan moet je op do-vrij eerst 30 rivals potjes spelen en dan za-zo de WL
Ah, dat is slimme tip idd! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07 15:46
Ben ik aan het grinden voor Volland objective, heb ik EINDELIJK de voorzet met een Ligue 1 speler, kopbal met Volland in de pocket, 2-1 voorsprong. Wordt ik uit FUT gekicked :X eerder vandaag enorm veel delay op de knoppen.. hoe is dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Net even tegen een elftal met Rashford en POTM Haaland mogen spelen.. damn, dat was ff pittig zeg. Haaland is echt een Lewandowski geworden wat betreft afmaken.

En inmiddels ben ik er van overtuigd dat Rashford onzichtbaar is voor de AI. Liep een paar keer langs verdedigers die gewoon als een lantaarnpaal bleven staan ipv in te grijpen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
DeeleNL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:54:
Ben ik aan het grinden voor Volland objective, heb ik EINDELIJK de voorzet met een Ligue 1 speler, kopbal met Volland in de pocket, 2-1 voorsprong. Wordt ik uit FUT gekicked :X eerder vandaag enorm veel delay op de knoppen.. hoe is dat bij jullie?
Hele middag al rode "jitter" in beeld bij online spelen. Terwijl ik dat andere games niet zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

ZodiacBomber schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:43:
Ik heb even wat van die 81-87 sbc's klaargezet voor vanavond. die kosten bijna niks en zo maak je vanavond na 19:00 toch kans om freeze maximin en dembele te packen. ik heb er nu 10 gedaan en die ga ik vanavond openen. waarschijnlijk wordt het weer niks maar de voorpret is er niet minder om.

De freeze kaarten hierboven waren al even in packs te krijgen (player picks) maar zijn er nu weer uit naar het schijnt.
Het lijkt me sterk dat deze in normale packs komen, ze hebben toch al een wekelijks freeze team?
Ik zou eerder verwachten dat ze als specifieke sbc worden uitgerold.

Het is overigens niet mijn bedoeling je voorpret te verminderen ;) , veel succes vanavond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:55:
[...]

Hele middag al rode "jitter" in beeld bij online spelen. Terwijl ik dat andere games niet zie.
Gister avond had ik dat ook ineens , z'n rood connectie icoontje boven in beeld. Zal wel aan de servers liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:04:
[...]

Gister avond had ik dat ook ineens , z'n rood connectie icoontje boven in beeld. Zal wel aan de servers liggen.
Het weekend nadat swaps gereleased waren was dat gewoon een constant knipperlicht :+
Denkt dat het vooral aangeeft dat EA server capaciteit mist wat met packetloss tot gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:19:
[...]

Het weekend nadat swaps gereleased waren was dat gewoon een constant knipperlicht :+
Denkt dat het vooral aangeeft dat EA server capaciteit mist wat met packetloss tot gevolg.
Ja bizar, normaal heb ik ook wel delay maar dit was echt de eerste keer dat me game gewoon ging schokken.
Snap niet dat de server capaciteit niet omhoog word gegooid, de hele wereld zit zowat thuis + kerst vakanties. Kan je dit verwachten.

Andere kant het blijft EA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:45
Gaan we weer. Best knap met maar 2 schoten op doel wist mijn tegenstander toch 3x te scoren...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2DwObxrT_qkAMhTljepWA8ge_F4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oxIvCVnxvcpsbuMg3uIqsrlU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Onderkant lat is ook mis ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
MadMoody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:27:
Gaan we weer. Best knap met maar 2 schoten op doel wist mijn tegenstander toch 3x te scoren...

[Afbeelding]
ja, frusterend. Tegelijkertijd ook wel knap.
Ik speelde net weer tegen een trucendoos met 4 icons, Rashford, Mbappe en Neymar Jr. Trucje trucje, vooral de hele tijd die bal over je heen willen wippen. :X :O

spoiler:
Dan is 5-2 winnen en ragequit wel erg lekker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
peeweeherman schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:00:
[...]

Het lijkt me sterk dat deze in normale packs komen, ze hebben toch al een wekelijks freeze team?
Ik zou eerder verwachten dat ze als specifieke sbc worden uitgerold.

Het is overigens niet mijn bedoeling je voorpret te verminderen ;) , veel succes vanavond!
Wat ik op twitter voorbij zie komen is dat deze spelers in packs komen. (lees EA wil meer pack verkopen dus weer een gekke promo) Ze zullen dus in normale packs komen en niet in SBC. SBC is elke dag 1 speler, nu komen er in 1x 5 nieuwe in de packs.
Heb op twitter vanmorgen al mensen gezien die dembele of maximin uit de 3 spelers keuze sbc hadden gehaald. het is altijd gewoon mogelijk om de promo spelers van het moment uit een gewoon pakketje te krijgen.
Mijn voorpret is niet bedorven hoor. ik geloof er nog in. ik niet alleen trouwens want ik zie op twitter wel mensen die meer dan 30 van deze packs klaar hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-07 19:41
Van Basten, helaas, weer laten gaan. Past totaal niet meer in dit spel. Heb zelfs het idee dat behendiger spelers belangrijker zijn geworden dan in fifa 20...
Ze moeten alleen wel een beetje body hebben.

De keuze uit leuke spelers is sinds de laatste 2/3 patches wel heel klein geworden.

Heb nu maar dit team gemaakt.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=jt4V3TFPnVwX6:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Iemand ervaring met Gnabry Freeze CAM? Ziet er beste leuk uit, speel met Bundesliga en geef weinig coins uit aan andere leagues.. Heb nu nog 2 miljoen coins over dus kan wel wat leien + heb nog een karrenvracht aan untrades. Als ik dit zo optel ga ik hem dus wel even doen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Traeces
Markuss schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:24:
Iemand ervaring met Gnabry Freeze CAM? Ziet er beste leuk uit, speel met Bundesliga en geef weinig coins uit aan andere leagues.. Heb nu nog 2 miljoen coins over dus kan wel wat leien + heb nog een karrenvracht aan untrades. Als ik dit zo optel ga ik hem dus wel even doen ;)
Heb zijn leen speler in mijn token elftal. Ik vind hem echt bizar slecht. Moet verreweg de beste van dat elftal zijn maar vind 3x niks :)

Het is trouwens echt niet te spelen momenteel wat een slechte servers

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Traeces
Okey me 25x 83 pakje geopend en schaam me gewoon om dit te posten.......

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QuzgnNXwH7NFys2n5BPLdLWBZ9w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/usDozn3w2cmoPSVeq7xjmIPr.jpg?f=fotoalbum_large

Het houd maar niet op deze week , tijd om een staatslot te kopen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik probeer na 22:30 wel weer wat wedstrijden te spelen... net na zo ongeveer elke druk op een knop een stutter. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Traeces schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:15:
[...]

Heb zijn leen speler in mijn token elftal. Ik vind hem echt bizar slecht. Moet verreweg de beste van dat elftal zijn maar vind 3x niks :)

Het is trouwens echt niet te spelen momenteel wat een slechte servers
En Messi was niet de walkout gok ik zo :p dat je eerst denkt wat een klote pakket zit die erachter :)
Bewaar dat pakketje toch maar voor toty, hoewel ik het antwoord al weet maar voor de gedachte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:43
Markuss schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:24:
Ja die functioneert hier prima, 5 goals en 3 assists in de eerste 4 potjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:11:
Okey me 25x 83 pakje geopend en schaam me gewoon om dit te posten.......

[Afbeelding]

Het houd maar niet op deze week , tijd om een staatslot te kopen haha.
Leuk hoor. Mooie Messi voor een SBC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
FidoDido schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:29:
[...]

En Messi was niet de walkout gok ik zo :p dat je eerst denkt wat een klote pakket zit die erachter :)
Bewaar dat pakketje toch maar voor toty, hoewel ik het antwoord al weet maar voor de gedachte
Klopt die Tavernier was mijn walkout xD
Prosac schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:32:
[...]

Leuk hoor. Mooie Messi voor een SBC :P
Word mijn dure bankzitter hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:26:
Ik probeer na 22:30 wel weer wat wedstrijden te spelen... net na zo ongeveer elke druk op een knop een stutter. :')
Ik kom in squadbattles zelfs niet eens aan de bal, daarnaast ook tweemaal uit de game gekicked ivm connection lost to FUT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
maversne schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:13:
Desailly uit de icon sbc, eerste was ruk met trezequet. Mijn team is volledig untradeable. Speel 352 met Alex Sandro LM, Son en Trezequet ST. Beckham RM. Kante en Pogba CDM. Mount CAM. Cbs in overvloed dus kan roteren met vvd, gomez, desailly en varane

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hey! Jij bent de Scorpio King op FIFA forums? :) zie daar dat je op 8m coins hebt, al enig idee waar die heen gaan?

[ Voor 4% gewijzigd door Mesque op 22-12-2020 21:30 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 158 Laatste