Aah juist natuurlijk, heb die sinds die eerste x links laten liggen. Kostte best wat moeite en je kreeg er geen klote voor terug toen.Augy schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:09:
[...]
De team objective denk k. kan je kiezen uit Ajax of milan
Ben anti icon, verzieken ‘t spel, 600kTraeces schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:19:
[...]
Zoals je zelf zegt Williams, ligt aan je munten maar dan een icon spits.
Omdat het nergens op slaat. We leven in het nu, dus spelen met gasten die al 30 jaar gestopt zijn of niet meer leven voegt niks toe.
Daarnaast puur commercie en overrated spelers, die alles kunnen.
RTTF Griezmann ligt binnen je budget. Er zijn ook geruchten dat bij de volgende Freeze release er een Ousmane Dembele met een position change naar spits tussen zit, al verwacht ik wel dat hij idioot duur gaat zijn als hij daadwerkelijk komt.
Mijn WL gaat prima tot dusver, 12-3 is de tussenstand. Goud 3 gaat sowieso wel lukken, misschien dat ik nog wat verder ga om mijn kansen op een CR7 player pick te verhogen volgende week.
Ik denk de reden dat het goed draait is dat ik spelers heb die goed aansluiten bij mijn formatie en speelstijl. Middenveld heeft spelers met goede passing, zoals De Bruyne, Bruno Fernandes en Wijnaldum. Zij weten altijd wel een gat te vinden in de verdediging van de tegenstander voor een steekbal op Vardy of Luis Hernandez. Beiden zijn snelle spitsen met goede loopacties, in de afronding zijn ze koelbloedig. Ik was in eerste instantie wel teleurgesteld met Luis Hernandez uit de Base Icon Pack van de Icon Swaps, maar hij valt me reuze mee.
De Bruyne is tot dusver mijn favoriet in het team, nog niet eerder dit jaar met hem gespeeld, maar hij is zo goed deze Fifa. Zijn passing is loepzuiver, en als hij de ruimte krijgt om te schieten, dan gaan de ballen er 9 van de 10 keer in.
Ik ben het eigenlijk wel met je eens, speel gewoon met de huidige generatie spelers. Is toch al leuk zat? Slaat eigenlijk nergens op dat ze die knakkers er doorheen hebben gesmeten.MauT86 schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:40:
[...]
Omdat het nergens op slaat. We leven in het nu, dus spelen met gasten die al 30 jaar gestopt zijn of niet meer leven voegt niks toe.
houd nooit zo van inconsequent, geen icons, dan ook geen freeze spelers etc.
Die bronze objective doet het niet btw?
Ben het met je eens. Tegen icons zijn wel maar wel met de meeste achterlijke gebooste kaarten spelen. Beetje krom.cubert20 schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:48:
Juistem dus als je opeens tegen Icons bent dan ben je wel direct vóór Freeze kaarten? Nee.Traeces schreef op zondag 20 december 2020 @ 18:03:
[...]
Ben het met je eens. Tegen icons zijn wel maar wel met de meeste achterlijke gebooste kaarten spelen. Beetje krom.
Ik heb een paar dagen terug al gezegd dat EA wat minder promo's moet doen. Freeze slaat werkelijk nergens op: Volland als CB (hoezo dat?), Gaya als spits.. Het slaat gewoon helemaal nergens op. Enige wat het is is om spelers op andere manieren in een team te laten passen zodat mensen er geld aan gaan uitgeven.
Het is een veredelde Shapeshifters gemengd met wat boosts van Scream, kortom het slaat 0,0 ergens op.
En nee, het was een hele slechte aanname van je.
Prima, helemaal voor. Gewoon zonder al die extra kaarten! Skills bepalen het grootste gedeelte, maar toch word je min of meer gedwongen om met de meute mee te gaan, want suarez als spits of ronaldo als spits is een wereld van verschil.cubert20 schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:48:
Dat wordt dan overmorgen, vandaag een RM en morgen iemand van Leipzig (Laimer?).mar101 schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:46:
[...]
Er zijn ook geruchten dat bij de volgende Freeze release er een Ousmane Dembele met een position change naar spits tussen zit, al verwacht ik wel dat hij idioot duur gaat zijn als hij daadwerkelijk komt.
Franse spits op dinsdag kan bijv. ook nog Saint-Maximin zijn, die zal ook wel wat munten kosten.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Jezus wat een arrogante totaal niet nodige laatste zin. Doelde totaal niet op jouw maar maakt niet uit.Markuss schreef op zondag 20 december 2020 @ 18:29:
[...]
Juistem dus als je opeens tegen Icons bent dan ben je wel direct vóór Freeze kaarten? Nee.
Ik heb een paar dagen terug al gezegd dat EA wat minder promo's moet doen. Freeze slaat werkelijk nergens op: Volland als CB (hoezo dat?), Gaya als spits.. Het slaat gewoon helemaal nergens op. Enige wat het is is om spelers op andere manieren in een team te laten passen zodat mensen er geld aan gaan uitgeven.
Het is een veredelde Shapeshifters gemengd met wat boosts van Scream, kortom het slaat 0,0 ergens op.
En nee, het was een hele slechte aanname van je.
ik vind juist die icons vet. dat is voor mij ook de reden dat ik na fut ben overgestapt.
Nou vandaag 5 potjes gespeeld en 4 verloren. Niks werkt mee bij mij. Net zelfs nog een 5-1 voorsprong weggegeven nog iets van 10 potjes te gaan maar ik stop met 13 wins.
Iets anders, heeft iemand van jullie nog meer last van de matchmaking? Hij blijft 30 seconden op initialiseren staan en daarna krijg je de melding dat de tegenstander de wedstrijd heeft verlaten. Na 3/4 herhalen lukt het soms opeens wel ..
Iets anders, heeft iemand van jullie nog meer last van de matchmaking? Hij blijft 30 seconden op initialiseren staan en daarna krijg je de melding dat de tegenstander de wedstrijd heeft verlaten. Na 3/4 herhalen lukt het soms opeens wel ..
[ Voor 41% gewijzigd door 038Zwolle op 20-12-2020 18:48 ]
Die inderdaad.Augy schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:09:
[...]
De team objective denk k. kan je kiezen uit Ajax of milan
Ik vind overigens die icons juist wel leuk. Al vind ik ze niet allemaal verdient een iconstatus hebben. Maar goed, wat is er mooier om met je jeugdhelden in Fifa te kunnen spelen? Ik vind het wel wat hebben. Maar misschien ben ik een sentimele ouwe zak...
[ Voor 41% gewijzigd door Moody2204 op 20-12-2020 19:13 ]
Zijn sommige spelers meer geneigd tot volley? Ik poog de kopbal objective van Volland te halen, maar zowel David als Ben Yedder gaan steevast voor de volley. Wanneer ik ook druk. Kan ik een speler dwingen tot koppen?
En als een speler dan eindelijk een keer kopt, dan zelfs voor open goal een veeg naar de cornervlag..
En als een speler dan eindelijk een keer kopt, dan zelfs voor open goal een veeg naar de cornervlag..
Gaat lekker deze WL, stuk beter dan toen de PS5 net uit was. Wilde tot goud 3 spelen, maar sta nu 14-2, toch nog maar een paar potjes spelen.. Ik gebruikte eerst eigenlijk bijna nooit skill moves, maar begin het rechter pookje nu steeds beter onder de knie te krijgen.
Zal Haaland een WF upgrade gaan krijgen denken jullie? Anders laat ik zijn POTM links liggen.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, misschien met een FUT Birthday wel.Koning-Admiraal schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:21:
Zal Haaland een WF upgrade gaan krijgen denken jullie? Anders laat ik zijn POTM links liggen.
Vandaag de weekobjectives nagenoeg afgerond. Leuk zo een team met Portugees, Duits en Italiaans en dan vooral pannenkoeken off Chem. Heeft me aardig wat frustratie gekost!
Overigens werk de goud scoren met de Belg ook niet, registreert de doelpunten niet
Maar goed, bijna lvl 27. Dan rustig kijken of k nog voor 30 ga.. aspas is niet heel spannend voor m'n gevoel aangezien ik gaya al heb.
Overigens werk de goud scoren met de Belg ook niet, registreert de doelpunten niet
Maar goed, bijna lvl 27. Dan rustig kijken of k nog voor 30 ga.. aspas is niet heel spannend voor m'n gevoel aangezien ik gaya al heb.
86 upgrade gedaan en daar zat 87 wijnaldum in! Niet verkeerd.
R Sanches en bernardo silva op de transferlijst gezet. Mijn team is nu zo:
https://www.futbin.com/21/squad/4420225
Welke spelers zouden jullie hier invullen? Als CAM moet er een icon komen denk ik en zat zelf aan Figo / zola te denken. Als RM maakt me niet heel veel uit, maar er is ook weinig keuze in de PL. Ik speel meestal 4231 of 442 4222 met neymar als CAM. (Ongeveer 800k te besteden )
Welke spelers zouden jullie hier invullen? Als CAM moet er een icon komen denk ik en zat zelf aan Figo / zola te denken. Als RM maakt me niet heel veel uit, maar er is ook weinig keuze in de PL. Ik speel meestal 4231 of 442 4222 met neymar als CAM. (Ongeveer 800k te besteden )
[ Voor 78% gewijzigd door 038Zwolle op 20-12-2020 23:59 ]
Netjes!038Zwolle schreef op zondag 20 december 2020 @ 23:16:
86 upgrade gedaan en daar zat 87 wijnaldum in! Niet verkeerd.
Welke spelers zouden jullie hier invullen? Als CAM moet er een icon komen denk ik en zat zelf aan Figo / zola te denken. Als RM maakt me niet heel veel uit, maar er is ook weinig keuze in de PL. Ik speel meestal 4231 of 442 4222 met neymar als CAM.
Ik zojuist met untradables/dubbele kaarten voor het eerst een base icon sbc gedaan. Ik had niet zoveel hoop op iets goeds en al helemaal niet toen ik de Engelse vlag zag, maar het werd Base Beckham. In ieder geval een bruikbare speler, vervangt Pogna in mijn team en heeft al meteen een paar afstandschoten gescoord in WL.
Hebben jullie ook het gevoel dat een nieuwe speler de eerste wedstrijden vaak goed speelt, maar daarna minder wordt? Lijkt me zo’n trucje van EA om de markt draaiende te houden...
Helaas een heel slecht WL gespeeld, 13 winst en kwam er 1 tekort voor Goud. 2 avonden gespeeld van 22:30 uur tot 03:30 uur, dat ga ik niet meer doen.
Heb Mbappe verkocht en daarvoor Rashford IF en FIgo teruggehaald.
Rashford heeft 16 duels en 16 goals en 11 assist dat is wel netjes.
Team is nu in game zo:
Team is nu in game zo:

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hoe bevalt Gerrard ? Zat daar ook naar te kijken als voetballende cvm. Vorig jaar vond ik zijn mid echt geweldig.Mars18 schreef op maandag 21 december 2020 @ 07:38:
Helaas een heel slecht WL gespeeld, 13 winst en kwam er 1 tekort voor Goud. 2 avonden gespeeld van 22:30 uur tot 03:30 uur, dat ga ik niet meer doen.
Team is nu in game zo:
[Afbeelding]
Die Figo is trouwens echt een hele aparte maar fijne speler. Niet mega snel of wendbaar maar zijn passing is echt geweldig.
Ik heb overigens net aan goud 2 gehaald
[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 21-12-2020 07:44 ]
Had Gerrard gratis uit de Icon Swaps, hij pakt ballen af, en speelt hem naar de juiste kleur, staat op stay back, dus dat gaat wel prima. Zou hem niet echt voor 345.000 munten halen.Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 07:43:
[...]
Hoe bevalt Gerrard ? Zat daar ook naar te kijken als voetballende cvm. Vorig jaar vond ik zijn mid echt geweldig.
Die Figo is trouwens echt een hele aparte maar fijne speler. Niet mega snel of wendbaar maar zijn passing is echt geweldig.
Ik heb overigens net aan goud 2 gehaaldzaten weer teveel nutteloze verlies potten bij.
Figo vind ik eigenlijk wel snel juist, loopt er best vaak hier Mendy uit. Zijn voorzetten zijn ook echt goed, vooral die R1 voorzetten.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
O je hebt de baby dacht mid gerrard, je hebt namelijk de mid in je elftal gezetMars18 schreef op maandag 21 december 2020 @ 08:08:
[...]
Had Gerrard gratis uit de Icon Swaps, hij pakt ballen af, en speelt hem naar de juiste kleur, staat op stay back, dus dat gaat wel prima. Zou hem niet echt voor 345.000 munten halen.
Figo vind ik eigenlijk wel snel juist, loopt er best vaak hier Mendy uit. Zijn voorzetten zijn ook echt goed, vooral die R1 voorzetten.
Verschil tussen zijn baby en mid-versie is wel tussen dag en nacht ook natuurlijk. Denk dat zijn mid-versie voor dit spel sowieso de beste versie is gezien zijn pace en workrates.Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 08:47:
[...]
O je hebt de baby dacht mid gerrard, je hebt namelijk de mid in je elftal gezet
Klopt vind de mid daarom ook zeer interessant voor naast KanteVestendrie schreef op maandag 21 december 2020 @ 08:49:
[...]
Verschil tussen zijn baby en mid-versie is wel tussen dag en nacht ook natuurlijk. Denk dat zijn mid-versie voor dit spel sowieso de beste versie is gezien zijn pace en workrates.
Ja ik speel met een volledig Liverpool-team dus vind hem sowieso wel interessant. Ben nu aan het sparen voor baby-dalglish. Daarna ga ik UCL-live Gini halen om zijn gouden kaart te vervangen. Verwacht sowieso nog een upgrade aangezien ze tegen RB Leipzig moeten.Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 08:52:
[...]
Klopt vind de mid daarom ook zeer interessant voor naast KanteKan Gerrard meer naar voren spelen en Kante achterin blijven
En daarna kan ik voor Gerrard en Torres gaan. Leuk om naar toe te werken. Al die vage sbc's kunnen me gestolen worden en zo kan je echt voor een speler sparen ipv coins verspillen.
Oeps, ja klopt.Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 08:47:
[...]
O je hebt de baby dacht mid gerrard, je hebt namelijk de mid in je elftal gezet
Ik heb dat juist andersom, waarschijnlijk omdat ik de eerste wedstrijden altijd te veel met de nieuwe speler wil doen. Pas als ze wat langer in mijn team zitten behandel ik ze als normale spelers en beginnen ze hun ding te doen.peeweeherman schreef op maandag 21 december 2020 @ 06:51:
Hebben jullie ook het gevoel dat een nieuwe speler de eerste wedstrijden vaak goed speelt, maar daarna minder wordt? Lijkt me zo’n trucje van EA om de markt draaiende te houden...
Denk laat ik toch die 86 rated SBC doen. Krijg je Allison, goede waarde net degene die ik al onverhandelbaar heb haha,
Als ze nu is met een goede SBC komen kan ik hem tenminste kwijt dat herstellen is ook maar paar dagen helaas
Als ze nu is met een goede SBC komen kan ik hem tenminste kwijt dat herstellen is ook maar paar dagen helaas
Ik zou hem in unassigned laten staan, dat herstellen is érg onbetrouwbaar helaas..FidoDido schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:45:
Denk laat ik toch die 86 rated SBC doen. Krijg je Allison, goede waarde net degene die ik al onverhandelbaar heb haha,
Iemand de 5 x 85+ met icon swaps gedaan? Ik twijfel om hem te doen.
vraagje, deze is omhoog gegaan vanwege sbcs?
https://www.futbin.com/21...4/sergej-milinkovic-savic
Vorige week nog 66K nu ineens 89k.
https://www.futbin.com/21...4/sergej-milinkovic-savic
Vorige week nog 66K nu ineens 89k.
Burp
Ik heb hetzelfde met Van Dijk, ook uit deze SBC gekregenFidoDido schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:45:
Niet alleen sommige spelers, maar het hele team. De ene avond ben je onverslaanbaar, de andere avond win je niks. Verschil kan naar mijn idee nooit zo groot zijn tussen 2 avonden.peeweeherman schreef op maandag 21 december 2020 @ 06:51:
Ik moet nog +/- 4500 rivals punten in 7 wedstrijden om Div1/Rank 1 te halen, dat is +/- 650 punten per wedstrijd benodigd. Hoeveel zal ik er ongeveer moeten winnen om dat te redden? 5? Die ultimate packs zijn toch wel erg lekker.
Leuk idee ! Hoop voor je dat alleen Torres bevalt, heb met zijn mid de eerste 15 potten WL gespeeld en kon er echt niks mee. Voelt precies als Kane / Lukaku aan alleen met meer pace.Vestendrie schreef op maandag 21 december 2020 @ 08:55:
[...]
Ja ik speel met een volledig Liverpool-team dus vind hem sowieso wel interessant. Ben nu aan het sparen voor baby-dalglish. Daarna ga ik UCL-live Gini halen om zijn gouden kaart te vervangen. Verwacht sowieso nog een upgrade aangezien ze tegen RB Leipzig moeten.
En daarna kan ik voor Gerrard en Torres gaan. Leuk om naar toe te werken. Al die vage sbc's kunnen me gestolen worden en zo kan je echt voor een speler sparen ipv coins verspillen.
ja die heb ik gedaan samen met die ultimate packs ipv die 83+lwd-kevin schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:20:
Iemand de 5 x 85+ met icon swaps gedaan? Ik twijfel om hem te doen.
Kreeg Oblak,fabinho, costa, muller en nog iemand
Ja las al gemixte ervaringen, is ook meer omdat het een Liverpool-Icon is en beter is dan Rush of Owen. En denk dat de combinatie in een 4-4-2 opstelling met daarnaast de beweeglijke Dalglish juist een goede combinatie kan zijn. Duurt sowieso nog even, meer een doel voor aan het eind van dit FUT-jaar.Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:47:
[...]
Leuk idee ! Hoop voor je dat alleen Torres bevalt, heb met zijn mid de eerste 15 potten WL gespeeld en kon er echt niks mee. Voelt precies als Kane / Lukaku aan alleen met meer pace.
Wil iemand een friendly doen tegen mij voor de bronze doelstellingen?
Mijn gamertag op ps4 is hanilori
Ieder geval wel een leuk team zoVestendrie schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:50:
[...]
Ja las al gemixte ervaringen, is ook meer omdat het een Liverpool-Icon is en beter is dan Rush of Owen. En denk dat de combinatie in een 4-4-2 opstelling met daarnaast de beweeglijke Dalglish juist een goede combinatie kan zijn. Duurt sowieso nog even, meer een doel voor aan het eind van dit FUT-jaar.
:strip_exif()/f/image/iLjh1BGvD7kezXPrhcaBLZH0.jpg?f=fotoalbum_large)
Gozer kon nog serieus goed omgaan met die gasten. Scoorde een bizar doelpunt met van Nistelrooy.
Ik heb nu meerdere friendlies gespeeld en minimaal 6x gescoord, maar de bronze objective van scoren in Friendlies blijft op 0 staan.Legend11 schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:53:
Blijkbaar moet je tegen een vriend spelen, wil jij dit doen? Heb je een ps4 en zoja wat is je gamertag?Prosac schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:11:
[...]
Ik heb nu meerdere friendlies gespeeld en minimaal 6x gescoord, maar de bronze objective van scoren in Friendlies blijft op 0 staan.
[ Voor 6% gewijzigd door Legend11 op 21-12-2020 11:14 ]
Zou wel een ideale tegenstander zijn om een Liverpool-United derby na te bootsen met dat team. Jammer dat er bij EA vooral United-fans werken, hadden echt wel meer Liverpool-icons kunnen toevoegen.Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:59:
[...]
Ieder geval wel een leuk team zo! Kwam gister in pot 29 dit team tegen, vond zelf wel leuk bedacht :
[Afbeelding]
Gozer kon nog serieus goed omgaan met die gasten. Scoorde een bizar doelpunt met van Nistelrooy.
Zelfde geldt voor Feyenoord..
Had RVP of Gio wel dit jaar verwacht maar helaasVestendrie schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:32:
[...]
Zou wel een ideale tegenstander zijn om een Liverpool-United derby na te bootsen met dat team. Jammer dat er bij EA vooral United-fans werken, hadden echt wel meer Liverpool-icons kunnen toevoegen.
Zelfde geldt voor Feyenoord..
Ja precies. Of misschien zelfs Kuyt, ook nog eens voor uit zijn Liverpool-tijd. Een Wright of Barnes slaan bijvoorbeeld nergens op.Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:40:
[...]
Had RVP of Gio wel dit jaar verwacht maar helaasVind dat sommige "Icons" ook totaal niet icon waardig zijn maar dat blijft toch een mening
Maar moet vooral een Icon zijn dat internationale bekendheid heeft zoals RVP, GIO of Kuyt. Een Van Hanegem of Moulijn zou het qua kwaliteiten meer verdienen maar die zijn niet zo bekend. Helaas maar waar.
Holy shit wat een team zeg, wel tof gedaan.Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:59:
[...]
Ieder geval wel een leuk team zo! Kwam gister in pot 29 dit team tegen, vond zelf wel leuk bedacht :
[Afbeelding]
Op wie doel je nu? Heb gewoon het idee dat ze uit elk land wel een Icon proberen toe te voegen om het spel zo interessant mogelijk te maken. Snap daarom niet dat Weah er nog geen heeft. Voor de Belgen zou ik eerlijk gezegd niet weten wie de Icon-status het meest zou verdienen.Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:40:
[...]
Had RVP of Gio wel dit jaar verwacht maar helaasVind dat sommige "Icons" ook totaal niet icon waardig zijn maar dat blijft toch een mening
Luuk NillisMarkuss schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:56:
[...]
Op wie doel je nu? Heb gewoon het idee dat ze uit elk land wel een Icon proberen toe te voegen om het spel zo interessant mogelijk te maken. Snap daarom niet dat Weah er nog geen heeft. Voor de Belgen zou ik eerlijk gezegd niet weten wie de Icon-status het meest zou verdienen.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Qua sommige landen snap ik het nog wel dat ze een icon toevoegen. Maar Overmars, Veron, Keane, Rui Costa, Deco ( die vind ik oprecht lachwekkend ), Pires, Barnes, Wright, Gatusso waren allemaal goede spelers. Maar icons dat vind ik wat ver gaan.Markuss schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:56:
[...]
Holy shit wat een team zeg, wel tof gedaan.
[...]
Op wie doel je nu? Heb gewoon het idee dat ze uit elk land wel een Icon proberen toe te voegen om het spel zo interessant mogelijk te maken. Snap daarom niet dat Weah er nog geen heeft. Voor de Belgen zou ik eerlijk gezegd niet weten wie de Icon-status het meest zou verdienen.
Zou zelf als Feyenoord fan ook nooit Kuyt een icon kaart geven, overal wel verdienstelijke speler geweest maar eerlijk een icon, nee niet echt
Maar zoals ik aangaf dit blijft toch wel een ding qua mening
Hoe speelt Haaland voor jou? Ik heb zijn SIF (87) untradable maar kan er echt he-le-maal niets mee. Verder schijnt 88 Gnabry geweldig te spelen en is hij goed betaalbaar, misschien nog een mooie upgrade voor je teamMir64za schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:38:
Uiteindelijk toch mijn team in elkaar gezet Ingame speel ik nu met deze opstelling:
Goud 1 behaald dit weekend zaterdag begonnen het team speelt heerlijk.
ik begin met 4-2-2-2 ingame switch ik naar 4-4-2
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gnabry heb ik ook gelukkig speelt heerlijk samen met Haaland, speelt wel lekker op het begin was het wel even wennen vooral omdat zijn versnelling tegenvalt hij is net een Diesel truck die op gang moet komen.Mesque schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:05:
[...]
Hoe speelt Haaland voor jou? Ik heb zijn SIF (87) untradable maar kan er echt he-le-maal niets mee. Verder schijnt 88 Gnabry geweldig te spelen en is hij goed betaalbaar, misschien nog een mooie upgrade voor je team
Maar als die weg is sprint die ze uit en met L2 ingedrukt vallen verdedigers zoals van Dijk zelfs omver.
En poeiert die ze erin.
Voor Feyenoord zou ik eerder denken aan een Van Hanegem, of Coen Moulijn.Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:05:
[...]
Qua sommige landen snap ik het nog wel dat ze een icon toevoegen. Maar Overmars, Veron, Keane, Rui Costa, Deco ( die vind ik oprecht lachwekkend ), Pires, Barnes, Wright, Gatusso waren allemaal goede spelers. Maar icons dat vind ik wat ver gaan.
Zou zelf als Feyenoord fan ook nooit Kuyt een icon kaart geven, overal wel verdienstelijke speler geweest maar eerlijk een icon, nee niet echt![]()
Maar zoals ik aangaf dit blijft toch wel een ding qua meningQua belgen zou ik ook ff zo 1 2 3 er geen 1 weten
Al zijn die voor de huidige generatie veelal onbekend misschien, maar aan de andere kant zitten er nu ook een paar oude (terechte) icons in het spel. Het blijft sowieso subjectief.
Ja wel eens eigenlijk, vooral omdat je met Nederland al genoeg opties hebt (geldt ook voor Pires bij Frankrijk + Trezeguet wat mij betreft). Tja die Engelsen snap ik sowieso al heel slecht ja.Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:05:
[...]
Qua sommige landen snap ik het nog wel dat ze een icon toevoegen. Maar Overmars, Veron, Keane, Rui Costa, Deco ( die vind ik oprecht lachwekkend ), Pires, Barnes, Wright, Gatusso waren allemaal goede spelers. Maar icons dat vind ik wat ver gaan.
Zou zelf als Feyenoord fan ook nooit Kuyt een icon kaart geven, overal wel verdienstelijke speler geweest maar eerlijk een icon, nee niet echt![]()
Maar zoals ik aangaf dit blijft toch wel een ding qua meningQua belgen zou ik ook ff zo 1 2 3 er geen 1 weten
Kuyt zou ik er ook geen geven inderdaad, dat is precies wat jij zegt: overal prima maar nooit de beste.
Qua Nederland vind ik het dan vreemd dat een van Hanegem, Neeskens, van Beveren etc. er niet in zitten dan. Misschien omdat 'we' er al zoveel hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Markuss op 21-12-2020 12:11 ]
Twijfel over Moulijn dat was gewoon vooral een publiekslieveling, natuurlijk ook een geweldige voetballer. Van Hanegem wel mee eensMadMoody schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:09:
[...]
Voor Feyenoord zou ik eerder denken aan een Van Hanegem, of Coen Moulijn.
Al zijn die voor de huidige generatie veelal onbekend misschien, maar aan de andere kant zitten er nu ook een paar oude (terechte) icons in het spel. Het blijft sowieso subjectief.
Dat blijf je toch wel houden, denk dat veel jongeren ook echt niet snel weten wie Carlos Alberto, Sócrates en Baresi b.v. waren.
Neeskens vind ik ook zeker een goede optie voor een IconMarkuss schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:10:
[...]
Ja wel eens eigenlijk, vooral omdat je met Nederland al genoeg opties hebt (geldt ook voor Pires bij Frankrijk + Trezeguet wat mij betreft). Tja die Engelsen snap ik sowieso al heel slecht ja.
Kuyt zou ik er ook geen geven inderdaad, dat is precies wat jij zegt: overal prima maar nooit de beste.
Qua Nederland vind ik het dan vreemd dat een van Hanegem, Neeskens, van Beveren etc. er niet in zitten dan. Misschien omdat 'we' er al zoveel hebben.
Het blijft een mening natuurlijk, maar er zitten er nu inderdaad een aantal in, die ik ook niet zie als een echte icon. Die door jullie genoemd worden inderdaad.Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:20:
[...]
Twijfel over Moulijn dat was gewoon vooral een publiekslieveling, natuurlijk ook een geweldige voetballer. Van Hanegem wel mee eens![]()
Dat blijf je toch wel houden, denk dat veel jongeren ook echt niet snel weten wie Carlos Alberto, Sócrates en Baresi b.v. waren.
[...]
Neeskens vind ik ook zeker een goede optie voor een IconEigenlijk kan je nog redelijk wat icon kaarten verzinnen voor NL
RVP, Gio, van Hanegem, Neeskens, Sneijder, Stam ? en waarschijnlijk mis ik er nog een paar
Qua buitenlandse icons zie ik ook nog wel een paar voorbeelden die wat mij betreft om wat voor reden dan ook wel een iconische status hebben. De onlangs overleden Paolo Rossi, was voor mij op het WK 1982 echt een held (ja , zoals in 1 van mijn eerdere posts al vermeld, ik ben al wat ouder). Of bijvoorbeeld een Totti. Voor Frankrijk was Platini een echte topper, maar ja, die heeft niet zo'n beste naam meer... Batistuta, Beckenbauer, Zico, maar goed, het blijven meningen natuurlijk.
Baby icon SBC gedaan van swaps aangezien alleen Koeman/Rijkaard interessant leken als CDM.
spoiler:
Baby Koeman
[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 21-12-2020 12:43 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Der Franz is al eens langs geweestMadMoody schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:40:
[...]
Het blijft een mening natuurlijk, maar er zitten er nu inderdaad een aantal in, die ik ook niet zie als een echte icon. Die door jullie genoemd worden inderdaad.
Qua buitenlandse icons zie ik ook nog wel een paar voorbeelden die wat mij betreft om wat voor reden dan ook wel een iconische status hebben. De onlangs overleden Paolo Rossi, was voor mij op het WK 1982 echt een held (ja , zoals in 1 van mijn eerdere posts al vermeld, ik ben al wat ouder). Of bijvoorbeeld een Totti. Voor Frankrijk was Platini een echte topper, maar ja, die heeft niet zo'n beste naam meer... Batistuta, Beckenbauer, Zico, maar goed, het blijven meningen natuurlijk.
@MadMoody @Traeces
Zo ja Beckenbauer, helemaal vergeten. Evenals Gerd Müller overigens.. Rossi hoort er natuurlijk écht in als Inzaghi er al in zit. Totti zal wel snel komen denk ik. Het zal vermoedelijk allemaal te maken hebben met rechten.
Ben zelf overigens nog altijd ontstemd over het feit dat Cruijff maar een maximum van 94 heeft, die hoort toch echt 97 te zijn minimaal mijn inziens haha
.
Zo ja Beckenbauer, helemaal vergeten. Evenals Gerd Müller overigens.. Rossi hoort er natuurlijk écht in als Inzaghi er al in zit. Totti zal wel snel komen denk ik. Het zal vermoedelijk allemaal te maken hebben met rechten.
Ben zelf overigens nog altijd ontstemd over het feit dat Cruijff maar een maximum van 94 heeft, die hoort toch echt 97 te zijn minimaal mijn inziens haha
Ja, er is toch ooit iets van een petitie geweest om de stats van Cruyff omhoog te krijgen?Markuss schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:57:
@MadMoody @Traeces
Ben zelf overigens nog altijd ontstemd over het feit dat Cruijff maar een maximum van 94 heeft, die hoort toch echt 97 te zijn minimaal mijn inziens haha.
Klopt de 'Cruyff 98 petitie' waar gerenommeerde namen als Ronald Koeman, Wesley Sneijder en Sjaak Swart o.a. aan meededen.MadMoody schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:58:
[...]
Ja, er is toch ooit iets van een petitie geweest om de stats van Cruyff omhoog te krijgen?
ik speel PC, maar verbaas me er over dat het nog steeds niet crossplay is. Werkte prima in Modern WarfareLegend11 schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:13:
[...]
Blijkbaar moet je tegen een vriend spelen, wil jij dit doen? Heb je een ps4 en zoja wat is je gamertag?
Oke, toen speelde ik wal wel Fifa, maar ben eigenlijk pas vooral in 2017 met FUT begonnen.
Inzaghi vind ik ook z'n net niet icon. Beckenbauer, Muller en Rossi horen er ook zeker in.Markuss schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:57:
@MadMoody @Traeces
Ben zelf overigens nog altijd ontstemd over het feit dat Cruijff maar een maximum van 94 heeft, die hoort toch echt 97 te zijn minimaal mijn inziens haha.
Cruijf moet gewoon minimaal 96 worden qua prime, beetje raar hij staat nu op zelfde niveau als Dinho, Yashin, Puskas en Maldin word gezet. Zeker dat Zidane zijn mid even hoog is als Prime Cruijf vind ik raar.
Heeft ook te maken met de huidige Fifa-generatie en de weerstand denk ik. Pele en Maradonna zijn over de hele wereld bekend (Cruyff ook, maar toch minder vanwege mindere WK-prestaties). Zidane is erg populair omdat veel kinderen hem hebben zien spelen. Denk dat ze de rating daar ook op hebben gebaseerd. Iedere voetballiefhebber kan namelijk zien dat Prime Cruyff beter was dan Prime Zidane.Traeces schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:05:
[...]
Inzaghi vind ik ook z'n net niet icon. Beckenbauer, Muller en Rossi horen er ook zeker in.
Cruijf moet gewoon minimaal 96 worden qua prime, beetje raar hij staat nu op zelfde niveau als Dinho, Yashin, Puskas en Maldin word gezet. Zeker dat Zidane zijn mid even hoog is als Prime Cruijf vind ik raar.
Over net-niet Icons gesproken. Nakata? Litmanen? Petit? Petit is in Fifa nog een goede speler, maar in zijn Prime hoorde hij echt niet bij de top hoor. Maar goed, diversiteit qua verschillende landen is wel goed.
Een Kahn, Zico, Stam, Totti, Guti(persoonlijke favoriete speler) zouden dan ook niet misstaan bij de huidige Icons. Maar dat zal de komende jaren wel gebeuren. Straks zit je met 200 Icons waarvan het gros niet te verkrijgen is omdat je vooral de kak-Icons packt. Het speciale van een Icon hebben is er inmiddels van vanaf natuurlijk. Maar dat vind ik minder erg omdat het anders al helemaal niet meer te betalen was en zo kun je wel met je jeugd-idolen spelen.
[ Voor 29% gewijzigd door Vestendrie op 21-12-2020 13:18 ]
Guti wordt dan echt zo'n litmanen hagi Icon
Nu ook gedaan. Toch 160K aan SBC voer. Ramos, Sterling, Chielini, Marquinhos en Thiago.fifanoob schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:49:
[...]
ja die heb ik gedaan samen met die ultimate packs ipv die 83+
Kreeg Oblak,fabinho, costa, muller en nog iemand
Begin oktober had ik tradable baby Ronaldinho gepackt. Voor het eerst een icon en een van mijn jeugdhelden.
Nu heb ik vannacht de base icon upgrade gedaan. Braziliaanse vlag, CAM, Ronaldinho..
Nu heb ik vannacht de base icon upgrade gedaan. Braziliaanse vlag, CAM, Ronaldinho..
Twijfel eraan om UCL Live Gini te kopen na de rewards van donderdag. Verwacht dat zijn prijs gaat stijgen zodra hij uit de packs is, maar wel gaat droppen als TOTY komt over een maand. Echter duurt dat nog best lang (ook de volgende ronde is pas in februari). Wat zouden jullie adviseren qua tijd om hem te kopen? Deze week of pas later?
Hier ook PC, maar geen van mijn vrienden interesseert zich voor Fifa (en die ene die het wel doet speelt op een PS4). Laat weten indien je nog iemand zoekt voor de objectiveProsac schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:02:
[...]
ik speel PC, maar verbaas me er over dat het nog steeds niet crossplay is. Werkte prima in Modern Warfare
Dit is het maar geworden voor nu https://www.futbin.com/21/squad/4438342
Nog 700k om een upgrade uit te voeren.Zit nu weer aan Figo of Salah te denken.. Keuzestress^^
Nog 700k om een upgrade uit te voeren.Zit nu weer aan Figo of Salah te denken.. Keuzestress^^
Kan je 90 Figo adviseren038Zwolle schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:57:
Dit is het maar geworden voor nu https://www.futbin.com/21/squad/4438342
Dit is mijn team nu (ingame - voor de aftrap is iedereen op 10 chem), enige tradable spelers zijn Varane en Mendy. Ik ga in de swaps waarschijnlijk voor Koeman, anders eventueel de gamble voor een mid/prime Icon.
De volgende upgrade twijfel ik nog erg over, neig naar een vervanger van Werner of Mollet (al doen ze het beiden uitstekend) en twijfel dan tussen mid Cruff of Prime Eto'o. Allebei de kaarten nog in geen enkele FUT gebruikt. Idealiter komt er nog een mooie prime icon SBC langs zodat ik untradables daarin kan gooien.
:fill(white):strip_exif()/f/image/hFRSQQqz5YpkQi9x8pywQXZx.png?f=user_large)
https://www.futbin.com/21/squad/4439528
De volgende upgrade twijfel ik nog erg over, neig naar een vervanger van Werner of Mollet (al doen ze het beiden uitstekend) en twijfel dan tussen mid Cruff of Prime Eto'o. Allebei de kaarten nog in geen enkele FUT gebruikt. Idealiter komt er nog een mooie prime icon SBC langs zodat ik untradables daarin kan gooien.
:fill(white):strip_exif()/f/image/hFRSQQqz5YpkQi9x8pywQXZx.png?f=user_large)
https://www.futbin.com/21/squad/4439528
[ Voor 3% gewijzigd door Mesque op 21-12-2020 14:36 ]
Icon en special cards zorgen er voor dat het spel een langere houdbaarheid heeft.MauT86 schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:40:
[...]
Als je vanaf september niks meer leuks kunt toevoegen is iedereen in december er al klaar mee.
Vind Icons wel leuk om er bij te hebben. Je hoeft ze niet te gebruiken natuurlijk, ieder zijn keus, maar geeft in ieder geval mij een extra toevoeging op speelplezier.
wijze woorden
Gisteren een nieuw team gebouwd een aantal oude toppers zijn weer terug, ik ben benieuwd.
:strip_exif()/f/image/ZKv0EGPmNtcnFThicbfxvDyz.jpg?f=fotoalbum_large)
Mocht Lewa een toty krijgen met wat meer pace dan mag CR7 denk ik vervangen gaan worden.
Ik ben ook benieuwd naar Zidane 94, een paar weken terug heb ik met de 91 gespeeld, dat was op CM geen succes maar op CAM weer wel
. Eens kijken hoe de 94 bevalt als CM met andere workrates. Mocht het weer niet lopen dan gaan we Prime Schweinsteiger proberen.
In game:
:strip_exif()/f/image/ZKv0EGPmNtcnFThicbfxvDyz.jpg?f=fotoalbum_large)
Mocht Lewa een toty krijgen met wat meer pace dan mag CR7 denk ik vervangen gaan worden.
Ik ben ook benieuwd naar Zidane 94, een paar weken terug heb ik met de 91 gespeeld, dat was op CM geen succes maar op CAM weer wel
In game:
:strip_exif()/f/image/HH8DRxZ6QvNkLB37fKmX2S5b.jpg?f=fotoalbum_large)
Baas boven baasNachtapotheker schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:45:
Gisteren een nieuw team gebouwd een aantal oude toppers zijn weer terug, ik ben benieuwd.
[Afbeelding]
Ik ben ook benieuwd naar Zidane 94, een paar weken terug heb ik met de 91 gespeeld, dat was op CM geen succes maar op CAM weer wel. Eens kijken hoe de 94 bevalt als CM met andere workrates. Mocht het weer niet lopen dan gaan we Prime Schweinsteiger proberen.
In game:
[Afbeelding]
Ik wil dit wel doen? Kun jij mij uitnodigen?Legend11 schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:53:
Weet namelijk niet hoe dit moet
Mijn gamertag is: s06112005
Dat je met een donkerbruine bal wil spelen, die werkelijk niet te zien en te volgen is geen probleem, maar zadel mij dan niet met dat probleem op... Wat een irritante mensen zijn er toch...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Belachelijk inderdaad, kan dat soort wedstrijden echt nauwelijks fatsoenlijk spelen. Gister duurde het lang om een thuiswedstrijd te vinden dus ik dacht, ik probeer het weer even. En ja hoor, gelijk weer een zwarte bal die ik nauwelijks kan volgen in het veld.
Is het in WL wel gewoon allemaal default ?M@cer schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:22:
Dat je met een donkerbruine bal wil spelen, die werkelijk niet te zien en te volgen is geen probleem, maar zadel mij dan niet met dat probleem op... Wat een irritante mensen zijn er toch...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nope.. helaas niet.Bossie schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:54:
[...]
Is het in WL wel gewoon allemaal default ?
In de wl heb ik continu drama connecties / gameplay als ik uit moet spelen. Als ik thuis speel totaal nergens last van.Mesque schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:30:
Belachelijk inderdaad, kan dat soort wedstrijden echt nauwelijks fatsoenlijk spelen. Gister duurde het lang om een thuiswedstrijd te vinden dus ik dacht, ik probeer het weer even. En ja hoor, gelijk weer een zwarte bal die ik nauwelijks kan volgen in het veld.
Die ballen en achterlijke kleuren moeten ze er echt gaan uithalen. Gister ook een donkere rode bal tegen zag dat kreng echt amper.
Zeer irritant die donkere ballen ja. In friendlies disconnect ik dan direct bij de aftrap, zoek het lekker uit.
Ja die donkere ballen zijn mega irritant, vorig jaar speelde je gewoon altijd met je eigen bal, uit en thuis. Veel beter!
Heb dit weekend voor het eerst meegedaan aan Fut Champions en alle 30 wedstrijden gespeeld: 13 gewonnen dus was niet ontevreden. Maar wanneer kan ik nu mijn beloningen claimen?
Heb ze nog nergens gezien, terwijl ik nu ook geen divisions rivals kan spelen omdat ik die 30 wedstrijden ook al afgevinkt heb...
Heb ze nog nergens gezien, terwijl ik nu ook geen divisions rivals kan spelen omdat ik die 30 wedstrijden ook al afgevinkt heb...
donderdagochtend om 9.00uTimbox88 schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:28:
Heb dit weekend voor het eerst meegedaan aan Fut Champions en alle 30 wedstrijden gespeeld: 13 gewonnen dus was niet ontevreden. Maar wanneer kan ik nu mijn beloningen claimen?
[ Voor 89% gewijzigd door peeweeherman op 21-12-2020 18:31 ]
ik zag al wel een paar leuke pulls voorbijkomen (van Dijk, Wijnaldum rttf), maar een 84 rated team is momenteel ook niet goedkoop.Augy schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:31:
Heeft de 86+ upgrade wat zin?
[ Voor 5% gewijzigd door peeweeherman op 21-12-2020 18:33 ]
maar als je 30 wedstrijden champions speelt, heeft het dus geen zin meer om diezelfde week nog divisions te spelen?
De gea 😂 #FMLpeeweeherman schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:32:
[...]
ik zag al wel een paar leuke pulls voorbijkomen (van Dijk, Wijnaldum rttf), maar een 84 rated team is momenteel ook niet goedkoop.
Ik zat ff NepentheZ te kijken, maar die trok echt de ene na de andere keeper uit die 86+ upgrades.peeweeherman schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:32:
[...]
ik zag al wel een paar leuke pulls voorbijkomen (van Dijk, Wijnaldum rttf), maar een 84 rated team is momenteel ook niet goedkoop.
Wat je ook kan doen als je nog wat lagere rated (untradable) spelers in je club hebt, is eerst een aantal keer de 80+ player pick doen en vervolgens de 86+ player pick. Dat kan de prijs wel drukken als je een beetje mazzel hebt met de 80+. Zo had ik Bonucci en Marquinhos eruit, plus een aantal 83 rated spelers. Uiteindelijk trok ik Kane uit de 86+. Niet echt waar ik op had gehoopt, maar een 88 rated is altijd wel handig voor aankomende SBC's.peeweeherman schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:32:
[...]
Die SBC zonder untradables kost 60k
Ik pas..
Kan die bronze objective niet voltooien, zit op ps5 maar geen vrienden die erop zitten..
Heb die punten nou net nodig in voor season dikke faal dit weer dat een simpele friendly niet werkt offline en online
Heb die punten nou net nodig in voor season dikke faal dit weer dat een simpele friendly niet werkt offline en online
Ik kan hem wel even met je doen, kun je later vanavond?FidoDido schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:12:
Kan die bronze objective niet voltooien, zit op ps5 maar geen vrienden die erop zitten..