Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 22:51:
[...]

Vind echt knap dat je er 10 kan spelen en 10 winnen

1e pot win ik simpel
Pot 2 en 3 keihard afgestraft met 1-5

Tegenstander knalt letterlijk alles er in. Zo knap vind ik dat
Zeker de eerste 5 potten kan je alles tegen krijgen en is gewoon geluk hebben soms. Kreeg nu toevallig eerste 2 bizar goede tegenstanders en werd ff 2x zwaar geslacht, zeer terecht. Volgende 2 potten precies omgekeerd en ik win met 3 vingers in me neus.

Kreeg vorige jaar me eerste pot een keer een esporter tegen dan ben je pas genaaid :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:55
Same here stond 0 om 8 en die ongelooflijk irritante rode en vage ballen,ik zie het daadwerkelijk niet ballen gaan zo snel ,FIFA afschaffen speel met een normale bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:20
Augy schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 21:28:
Iemand enig idee waarom bij de bronzen objectives van deze week de 3 vriendschappelijke doelpunten niet werken? Meer mensen last van?

Ik zet hem letterlijk op beginner, scoort drie x en ga een biertje drinken...
Ja hier werkt het ook niet. Vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Uiteindelijk toch maar van Basten gekocht (alweer) :p

Dumfries (RB) is een goede RA en van Basten met Haaland in de spits leek mij wel een leuk idee!

Haaland moet ik alleen nog "leren" om mee te spelen. Hij is zo veel behendiger dan je denkt :)

https://www.ea.com/fifa/u...Id=eOf12SC6nVt0M:FFA21PS4

Politano is wel een tegenvaller, had verwacht dat het zo'n vervelende dribbelaar zou zijn. Maar om de één of andere reden speelt hij altijd de bal ver voor zich uit. Ook bij gewoon dribbelen. Verrati en Lozano zijn daar veel beter is.

[ Voor 26% gewijzigd door Wulfric92 op 18-12-2020 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:15:
Uiteindelijk toch maar van Basten gekocht (alweer) :p

Dumfries (RB) is een goede RA en van Basten met Haaland in de spits leek mij wel een leuk idee!

Haaland moet ik alleen nog "leren" om mee te spelen. Hij is zo veel behendiger dan je denkt :)

https://www.ea.com/fifa/u...Id=eOf12SC6nVt0M:FFA21PS4
Welke versie heb je gekocht ?

Ga nu maar eens werken naar een team met mijn Favo spelers. Weet al dat ik sommige niet kan betalen helaas. CR7 gelukkig al binnen, Mid Henry en Prime Gerrard zijn de volgende :) Liefste nog dinho maar die kan ik echt niet betalen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Traeces schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:19:
[...]

Welke versie heb je gekocht ?

Ga nu maar eens werken naar een team met mijn Favo spelers. Weet al dat ik sommige niet kan betalen helaas. CR7 gelukkig al binnen, Mid Henry en Prime Gerrard zijn de volgende :) Liefste nog dinho maar die kan ik echt niet betalen ;w
De baby versie, zijn mid is niet goed. En zijn prime is nog niet uit. Maar het verschil tussen zijn prime en baby is niet zo groot en ben bang dat zijn prime ontzettend duur wordt :( omdat hij er vorig jaar niet in zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:21:
[...]

De baby versie, zijn mid is niet goed. En zijn prime is nog niet uit. Maar het verschil tussen zijn prime en baby is niet zo groot en ben bang dat zijn prime ontzettend duur wordt :( omdat hij er vorig jaar niet in zat
Geen last van zijn m/m workrates ? Daar werd ik vorig jaar helemaal gek van. Afronden was echt bizar dat was gewoon rammen en klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Traeces schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:27:
[...]

Geen last van zijn m/m workrates ? Daar werd ik vorig jaar helemaal gek van. Afronden was echt bizar dat was gewoon rammen en klaar :P
Dat afronden is niet veranderd haha slaat echt nergens op zo hard hij schiet!

Ik heb hem eerder gehad en bij het begin was hij ontzettend goed maar sinds de laatste paar patches werkte hij voor mij niet meer.

M/m workrates heb ik opzich niet zoveel last van bij hem. Nu weer een paar potjes gespeeld maar hij loopt goed diep. Alleen niet al te vaak.

Heb hem maar een 2e kans gegeven, één van mijn lievelings spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:41:
[...]

Dat afronden is niet veranderd haha slaat echt nergens op zo hard hij schiet!

Ik heb hem eerder gehad en bij het begin was hij ontzettend goed maar sinds de laatste paar patches werkte hij voor mij niet meer.

M/m workrates heb ik opzich niet zoveel last van bij hem. Nu weer een paar potjes gespeeld maar hij loopt goed diep. Alleen niet al te vaak.

Heb hem maar een 2e kans gegeven, één van mijn lievelings spelers!
Daar word ik dus gek van :P dat je op hem moet wachten tot hij in de spits staat :P |
Heb een andere idee gekregen ga voor 1 van mij favo spitsen van vroeger :) Fernado Torres _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Traeces schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:46:
[...]

Daar word ik dus gek van :P dat je op hem moet wachten tot hij in de spits staat :P |
Heb een andere idee gekregen ga voor 1 van mij favo spitsen van vroeger :) Fernado Torres _/-\o_
Haha kost wat maar dan héb je ook wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Hahaha normaal een G1 speler, vandaag veel potten omdat ik zondag niet kan spelen: 8-7, wat een drama hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wow ieder potje tegen Rashford. En dan die IF kaart he.
Wat een bewegelijkheid. Ongrijpbaar af en toe

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:37
Iemand ervaring met Toerreira freeze op Rb?

Wil graag dat hij Meta-mendy vervangt. Dat is de laatste uit mijn team die je overal tegenkomt 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mars18 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 01:35:
Wow ieder potje tegen Rashford. En dan die IF kaart he.
Wat een bewegelijkheid. Ongrijpbaar af en toe
Is echt bizar hè ,wint alle duels loopt overal doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:31
Tot wanneer zitten die freeze kaarten eigenlijk in de packs? Dat kan ik nergens vinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:21
Nachtapotheker schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 09:23:
Tot wanneer zitten die freeze kaarten eigenlijk in de packs? Dat kan ik nergens vinden :)
Tot volgende week donderdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
MadMoody schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:10:
[...]

Ja hier werkt het ook niet. Vreemd!
Tip:
To complete the 'Friendly Competition', you need to play against a friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ook van de eerste week? Casemiro enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:21
Nachtapotheker schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 10:03:
[...]

Ook van de eerste week? Casemiro enzo?
Nee die zijn uit de packs. Vanwege nieuwe CB kaarten is zijn prijs niet gestegen vermoed ik. Ik heb hem zelf ook op de korrel en kijk het nog even aan.

Zelf ben ik nog met de icon swap sb's bezig en wil eigenlijk dit team samenstellen. Maar ik ben er nog niet uit of ik kan wachten tot toty.
https://www.futbin.com/21/squad/265942

[ Voor 22% gewijzigd door _Uploader_ op 19-12-2020 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Markvd1984 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 09:12:
[...]

Is echt bizar hè ,wint alle duels loopt overal doorheen
Ja. Vannacht liep het totaal niet. Heb Mbappe verkocht en IF Rashford gehaald.

Nog even Henry 90 gehad inplaats Neymar maar viel me tegen, de snelheid is wel hoog, maar lijkt langzaam te starten ofzo

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
_Uploader_ schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 10:06:
[...]

Nee die zijn uit de packs. Vanwege nieuwe CB kaarten is zijn prijs niet gestegen vermoed ik. Ik heb hem zelf ook op de korrel en kijk het nog even aan.

Zelf ben ik nog met de icon swap sb's bezig en wil eigenlijk dit team samenstellen. Maar ik ben er nog niet uit of ik kan wachten tot toty.
https://www.futbin.com/21/squad/265942
Haha hier hetzelfde probleem :+ denk dat ik Casemiro wel ga oppikken dit weekend. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Mooie glitch in Squad battles. Als je met de keeper een korte paas geeft op jezelf, shield de keeper de bal en probeert de AI de bal niet af te pakken. Mooie manier om die dodelijke icon swaps door te komen. Gaat binnenkort wel gefixed worden, dus snel bij zijn nu het nog kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 18:52
Markuss schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 09:59:
[...]

Tip:
To complete the 'Friendly Competition', you need to play against a friend.
Klopt het is bugged. Ik moet hem namelijk ook nog doen en moet ook nog 10 xp hebben.

Wie wil? Speel op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
goosche schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 10:59:
[...]

Klopt het is bugged. Ik moet hem namelijk ook nog doen en moet ook nog 10 xp hebben.

Wie wil? Speel op de pc.
Ik zoek iemand op de PS4, online tegen random tegenstander werkte net ook niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
En na een weekje rustig handelen staat de teller over de 750K :) Dus ruim 100K per dag. Niet slecht voor een eerste week. Toch zit er maar 375K in de kas. Heb voor objectives wat teams moeten bouwen en van heel veel spelers een exemplaar opgeslagen in de club.

Helaas donderdag tijdens de rewards niet kunnen handelen anders had ik veel hoger kunnen aantikken.
Volgende week zo doorgaan en dan volgend weekend hoop ik de miljoen aan te tikken. Ik verwacht dat sbc fodder ook weer langzaam gaat dalen dus straks nog rustiger en meer handelen :D

Met een maat van mij alvast wat doelwitten opgesteld: moments: Carlos, Zambrotta, Zidane, Vieira en Gullit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:18
Domme vraag misschien maar is er geen shortcut in de menu’s naar objectives?

Bijvoorbeeld, je hebt een potje gespeeld en na afloop staat er dan rechtbovenin dat je x objectives hebt voltooid? Is er dan een knop om meteen naar deze te gaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mesque schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 10:31:
Mooie glitch in Squad battles. Als je met de keeper een korte paas geeft op jezelf, shield de keeper de bal en probeert de AI de bal niet af te pakken. Mooie manier om die dodelijke icon swaps door te komen. Gaat binnenkort wel gefixed worden, dus snel bij zijn nu het nog kan :)
Ik snap het niet als ik met de keeper de bal heb en pass naar mijn verdediger doet de cpu niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
Augy schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 11:06:
[...]

Voeg mij maar toe op de PS4, ergens eind van de middag/ begin van de avond ben ik wel online.. Macer_NL

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 11:06:
[...]

Je mag mij ook wel toevoegen hoor: Moody2204 op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Markvd1984 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:11:
[...]

Ik snap het niet als ik met de keeper de bal heb en pass naar mijn verdediger doet de cpu niks?
Nee de keep moet op zichzelf passen, dus gewoon een heel kort stukje vooruit binnen 10m van de goal. Handig om als je dat probeert de passing even op manual te zetten, dan kun je een heel kort passje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:17
Ik heb iemand nodig voor XBOX, gamertag hetzelfde als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:39
Mars18 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 22:51:
[...]

Vind echt knap dat je er 10 kan spelen en 10 winnen

1e pot win ik simpel
Pot 2 en 3 keihard afgestraft met 1-5

Tegenstander knalt letterlijk alles er in. Zo knap vind ik dat
6 potjes wl en 4 rivals ;) ik ga de volgende sessie ook weer gigantisch op mijn kloten krijgen. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:30
Iemand die met Potm Lewa speelt is die veel beter dan zijn 92 IF?

Ik zou graag de volgende opstelling willen spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aTOH-A1cRm734OFSBX0XiENjk8k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8AmmtK86o1DnzYsYf3CkFcy7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Mir64za schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:35:
Iemand die met Potm Lewa speelt is die veel beter dan zijn 92 IF?

Ik zou graag de volgende opstelling willen spelen.

[Afbeelding]
waarom zou je die upgrade willen? Je kan die kaart dan niet verkopen en de upgrade is minimaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
En Lewa krijgt toch wel een TOTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Messje schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:50:
En Lewa krijgt toch wel een TOTY.
ja die kans is groot idd, en dan heeft hij zijn coins echt vast zitten in een POTM kaartje, ik zou dat echt zonde vinden.

Mattie van mij heeft Zanetti sbc gedaan.. Zijn kaart kopen is goedkoper en verhandelbaar maar ja hij zegt hem toch niet weg te gaan doen ivm goede link messi. Maar toch ik zelf vind dat echt zonde. Kaartjes zijn in FUT vaak maar beperkt "goed/houdbaar" doordat ze zo snel weer nieuwe kaartjes in de game stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mir64za
fifanoob schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:39:
[...]

waarom zou je die upgrade willen? Je kan die kaart dan niet verkopen en de upgrade is minimaal..
Dan kan ik beter ook Team of the group stage Haaland kopen.

Aangezien Lewa en Haaland toch wel upgrades krijgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Mir64za schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:04:
[...]

Klopt!

Ik pas sws erg op met sbc.

Talisca gedaan in t begin en nu gaya. Hiervoor Anderson nog maar die waren relatief goedkoop.

Ga geen 300k + in een sbc storten in dit stadium van t spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mir64za schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:04:
[...]

Ja bv idd :)
Met kopen weet je in elk geval dat je coins niet "weggooit".
Loop je ook minder risico en als iemand niet bevalt verkoop je hem weer. Die tax stelt dan niks voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
Augy schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:05:
[...]

Klopt!

Ik pas sws erg op met sbc.

Talisca gedaan in t begin en nu gaya. Hiervoor Anderson nog maar die waren relatief goedkoop.

Ga geen 300k + in een sbc storten in dit stadium van t spel
Ik heb van de freezes alleen de loans gehaald. Omdat het toch FO zijn, in friendlies verliezen ze nooit contracts :). Daarnaast zijn alle objectives dit seizoen in friendlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Komen er vanavond ook nieuwe ICON sbc's? zover iemand dat weet volgens mij verlopen de meeste vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Is nog een beetje te vroeg voor denk.

Heb eindelijk mijn pack voor 200x scoren in een WL pot. En diezelfde voor Rivals ook binnen. toch 2 ultimate packs erbij. Vorig jaar packte ik daar nog petit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Mesque schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 10:31:
Held! Ik gebruik hem nu ook! Werkt als een tiet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Kleine aanpassing gedaan:

Twijfel nu nog met optie 1 Koeman de 88 zou ik voor nu kopen tot ik de objectives heb voltooid.
Of optie 2 met Varane achterin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TDB-S0JX-6pj96vhOOFhGBN5Iro=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o4VV7eidO776MM3o321S6v5A.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Od4r_DoOBkTr-obixJgXYzyDtZg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UjCG9csgGyVr6LnhSvUQ2ybN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ik zou Koeman doen, omdat het een Nederlander is. Ik zelf heb rijkaard 88 bevalt ook zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
fifanoob schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:57:
ik zou Koeman doen, omdat het een Nederlander is. Ik zelf heb rijkaard 88 bevalt ook zeer goed.
Ik dacht zelf ook aan Koeman meet future proof Varane zal uiteindelijk niks mee rwaard worden en Koeman bij de objectives vervangen door de Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga het nog een paar wedstrijden aankijken met mid Fernando Torres. Vind het totaal niks speciaals , hij voelt echt aan als een tank en verschrikkelijk traag.

Iemand ervaring met suker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
Net begonnen aan de Volland objective, gelijk de eerste wedstrijd 2 kopdoelpunten gescoord waar ik normaal in Fifa altijd heel veel moeite mee heb, ik speel bijna nooit op voorzetten in mijn spel. En wie denk je dat beide kopdoelpunten maakt? Niemand minder dan die kleine rat Ben Yedder. >:)

In de WL gaat het lekker met mijn BPL team met Luis Hernandez en Player Pick Vardy voorin, momenteel 6-1. Een dodelijk spitsenduo, ze worden ook wel goed bediend door De Bruyne en Bruno Fernandes, het helpt om spelers met dat niveau aan passing op het middenveld te hebben. Nu zullen wel de lastige wedstrijden gaan komen en zal ik wel een paar losses pakken. Als ik Goud 3 haal vind ik het prima, dat moet wel haalbaar zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
Kante untradable uit de rivals ultimate pack :) kan ik nog mooi de tradable versie die ik gebruikte verkopen voordat hij nog verder crasht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Messje schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:16:
[...]

Ik heb van de freezes alleen de loans gehaald. Omdat het toch FO zijn, in friendlies verliezen ze nooit contracts :). Daarnaast zijn alle objectives dit seizoen in friendlies.
Ik heb mezelf er nog niet toe kunnen zetten om aan swaps of objectives te beginnen 😁 letterlijk tijd tekort om überhaupt iets te doen.

Nu m'n team voor even klaar is ga k iig de swaps doen voor de pakketjes denk k

Macer en @MadMoody toegevoegd, zal even kijken als k weer ga spelen of jullie online zijn. Wil wel lvl 30 halen (macht der gewoonte) en moet nog 30k XP 😂

[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 19-12-2020 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 15:19:
Ga het nog een paar wedstrijden aankijken met mid Fernando Torres. Vind het totaal niks speciaals , hij voelt echt aan als een tank en verschrikkelijk traag.

Iemand ervaring met suker ?
Ian Wright al getest? die 87 of was jij dat niet? Wel nieuwsgierig wat je van hem vindt. Miss ook wel lomp maar voor mij een prima spits ook 4star weak dat is prima dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:33:
[...]

Ian Wright al getest? die 87 of was jij dat niet? Wel nieuwsgierig wat je van hem vindt. Miss ook wel lomp maar voor mij een prima spits ook 4star weak dat is prima dit jaar.
Nog niet zal hem eens proberen hij is toch niet zo duur :) torres is momenteel een tank van 1.1 miljoen beetje duur geintje. Kan je net zo goed lukaku of Kane er neer gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Augy schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:28:
[...]

Ik heb mezelf er nog niet toe kunnen zetten om aan swaps of objectives te beginnen 😁 letterlijk tijd tekort om überhaupt iets te doen.

Nu m'n team voor even klaar is ga k iig de swaps doen voor de pakketjes denk k

Macer en @MadMoody toegevoegd, zal even kijken als k weer ga spelen of jullie online zijn. Wil wel lvl 30 halen (macht der gewoonte) en moet nog 30k XP 😂
Snap ik, maar de sbcs expiren wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk66
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11:20
Heeft er iemand last van een storing? Ik wordt na een potje uit fut gegooid dat de communicatie verloren is of dat het verzoek niet kan worden ingewilligd. Heb ps5 al opnieuw gestart op verschillende manieren en heb in verschillende speltypes potjes gespeeld maar doen het allemaal... iemand hier ervaring mee of ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
luuk66 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:13:
Heeft er iemand last van een storing? Ik wordt na een potje uit fut gegooid dat de communicatie verloren is of dat het verzoek niet kan worden ingewilligd. Heb ps5 al opnieuw gestart op verschillende manieren en heb in verschillende speltypes potjes gespeeld maar doen het allemaal... iemand hier ervaring mee of ook last van?
Nergens last van, speel ook op de ps5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nou daar gaan we weer hoor.
1e pot 15 schoten tegen 6 verlies uiteindelijk met 5-6 na 2 penalty's.
2e pot sta ik 2-0 voor krijg een penalty tegen en verlies uiteindelijk met 2-3 (10 schoten van mij om 3 van hem)
3e verloren in extra tijd, redelijk gelijkopgaande wedstrijd.
4e verloren met penalty's..

Ik vind het totaal niet erg om te verliezen tegen betere spelers, en ik weet dat er na een winstreak moeilijkere tegenstanders komen, maar dit blijft frustrerend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ik heb echt de grootste lol met m'n nieuwe team en tactiek! Teixeira & Gaya voorin is echt absurd. Lopen continu diep en wisselen van kant. Talisca op vrij spel (cam) is overal op het veld. Paulinho en casemiro zijn een muur om langs te komen en soler hobbelt heerlijk mee in het team! Torreira beter als mendy en aidoo, damn heerlijk kaartje en samen met Diego Carlos een rots in defence. Bruno Peres vliegt als een ouderwetse LA over de hele flank heen :)

@Traeces 4-1-2-1-2 speelt met de juiste instructies echt geweldig door alle defensies heen, super afwisselend!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/frX28xqfGV1FvrlK5CSi7UuszVE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bIEv4H17xpiWvbuuuCFTcehp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben niet kapot van torres dus ga hem verkopen :) jammer want zijn stats zijn echt goed ingame voelt hij alleen totaal niet fijn aan.

Daarin tegen heb ik mid Figo getest ( leen sbc ), dat is echt een game changer, zo’n goede passer en dribbelaar op de flank niet normaal. Daarbij kan hij als moet ook perfect op 10 spelen.

Weet iemand hoe je het beste die keiharde hoge voorzetten kan verdedigen ? Net 2x achter elkaar dat Werner gewoon dood leuk uit de rug van van dijk loopt en zo binnen kopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Die adama ziet er toch wel nice uit als 7 chem CB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
Na 3 weken weer begonnen aan fifa. Moest toch echt even New Horizon uitspelen op de PS5...

Veel gebeurd volgens mij :0

Weet iemand hoe je op de PS5 dat nieuwe feedback kan uitschakelen van je controller? Na een avond heb ik zere handen van het duwen tegen m’n sticks...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Zo goud 3 is binnen met nog 8 wedstrijden te gaan. Even kijken of goud 1 haalbaar is, zou beste WL-resultaat ooit zijn voor mij. Goud 2 moet sowieso wel lukken.

Leukste blijft om die teams kapot te spelen die een waarde hebben van 4 miljoen of meer en ook nog een rashford, kante of pogba futchampions-kaart hebben. Speel zelf met een nagenoeg gouden liverpool team met een waarde van 1,1 miljoen en heb het voornamelijk lastig tegen andere gouden teams. Dan is het oppassen geblazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
kw_nl schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:14:
Na 3 weken weer begonnen aan fifa. Moest toch echt even New Horizon uitspelen op de PS5...

Veel gebeurd volgens mij :0

Weet iemand hoe je op de PS5 dat nieuwe feedback kan uitschakelen van je controller? Na een avond heb ik zere handen van het duwen tegen m’n sticks...
Bij het icoontje van controller onder in beeld kun je dit uit schakelen. Is ook het eerste wat ik gedaan had

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:21:
Zo goud 3 is binnen met nog 8 wedstrijden te gaan. Even kijken of goud 1 haalbaar is, zou beste WL-resultaat ooit zijn voor mij. Goud 2 moet sowieso wel lukken.

Leukste blijft om die teams kapot te spelen die een waarde hebben van 4 miljoen of meer en ook nog een rashford, kante of pogba futchampions-kaart hebben. Speel zelf met een nagenoeg gouden liverpool team met een waarde van 1,1 miljoen en heb het voornamelijk lastig tegen andere gouden teams. Dan is het oppassen geblazen.
Hier hetzelfde , vind die gouden team gasten ook altijd veel beter dan die monster teams. Net ook zo’n knakker met if Ronaldo ,2 icons etc alleen maar skills gooien en ondertussen 3-0 achter staan. Gister werd ik helemaal kapot gemaakt door een team van nog geen half miljoen :') sta je dan met je 3 miljoen team :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6x1HoXRllSTaHNWtfyXYqC_IKps=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U40xGIJdoXfW1miZTRTkt27e.png?f=fotoalbum_large

ik moest tegen dit team, als je tegenstander het dan een beetje kan dan ben je wel gezien hoor :)

[ Voor 20% gewijzigd door cubert20 op 19-12-2020 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:43:
[Afbeelding]

ik moest tegen dit team, als je tegenstander het dan een beetje kan dan ben je wel gezien hoor :)
Hoop toch wel dat hij die icons uit de baby icon sbc heeft gekregen. Anders beetje zonde van je munten zo’n baby Gullit en maldini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
geen idee, weet wel dat hij het aardig kon.
Hij had maar 9 schoten, maar heb wel 7-2 verloren van die knakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
cubert20 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 23:07:
geen idee, weet wel dat hij het aardig kon.
Hij had maar 9 schoten, maar heb wel 7-2 verloren van die knakker.
Tja, met zo'n voorhoede kan je ze er met de ogen dicht nog inschieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Zou die Volland nog een beetje een bruikbare cb zijn? Iemand al mee gespeeld?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik had mijn topspelers verkocht (Mane if, Kante if, Messi en Varane), en ben met een bescheiden team (Diogo Jota, Bernardo Silva, Sissoko en Lenglet) de wl ingegaan. De resultaten zijn gek genoeg niet veel anders dan met het topteam (13 van de 19 gewonnen).

Ik wil voortaan geen dure aankoop doen totdat ik genoeg heb gespaard voor de absolute top (Cruyf enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Helaas. Bij goud 2 is het gebleven. Nog 2 wedstrijden over, maar goud 1 is al niet meer haalbaar dus vind het wel goed zo. Hopelijk een Firmino if die ik kan packen. Nog geen enkele spelers als pp kunnen kiezen die iets van waarde had. Watkins en bamba zijn mijn waardevolste..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik had vandaar opeens chielini en immobile in mijn packs die untradeable en dubbel waren. Ik twijfelde over adama, maar ben voor de Icon sbc gegaan. Met succes , daar kwam 87 rated eto'o uitlopen!

De match making op de ps5 is om te janken trouwens. Of ik win met 5-1 of verlies met dezelfde cijfers. Ik speelde net ook iemand die tegen mij de 23 wins aantikte...

Ik wilde daardoor terug schakelen maar de ps4 , maar schijnbaar kan dar niet meer sinds vandaag. Krijg de melding dat ik speel op een nieuwe console en dat fut wordt afgesloten...
Speelde als laatste wedstrijd tegen iemand met Maradona Cruyff Pele en speelde de hele wedstrijd met vol druk zetten. Zet hij er in de 2e helft ook nog eens mbappe neymar en Ronaldo in....

[ Voor 61% gewijzigd door 038Zwolle op 20-12-2020 05:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
038Zwolle schreef op zondag 20 december 2020 @ 00:48:
Ik had vandaar opeens chielini en immobile in mijn packs die untradeable en dubbel waren. Ik twijfelde over adama, maar ben voor de Icon sbc gegaan. Met succes , daar kwam 87 rated eto'o uitlopen!

De match making op de ps5 is om te janken trouwens. Of ik win met 5-1 of verlies met dezelfde cijfers. Ik speelde net ook iemand die tegen mij de 23 wins aantikte...

Ik wilde daardoor terug schakelen maar de ps4 , maar schijnbaar kan dar niet meer sinds vandaag. Krijg de melding dat ik speel op een nieuwe console en dat fut wordt afgesloten...
Speelde als laatste wedstrijd tegen iemand met Maradona Cruyff Pele en speelde de hele wedstrijd met vol druk zetten. Zet hij er in de 2e helft ook nog eens mbappe neymar en Ronaldo in....
Ben je wel eerst uit fut gegaan op de ps5 voordat je de ps4 versie van de game starte?
Volgens ea zou het nog moeten kunnen en blijft switchen het hele seizoen mogelijk.
https://www.ea.com/nl-nl/...a-21-dual-entitlement-faq

Ik heb het ook wel eens op de webapp, als ik vergeet eerst uit fut te gaan op de console en de console gewoon uitzet (terwijl ik nog in fut zit) dan duurt het ook een tijdje voordat je weer op de webapp kan. Wellicht werkt het switchen tussen versies hetzelfde.

[ Voor 11% gewijzigd door Nachtapotheker op 20-12-2020 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 11:20
*niet meer van toepassing

[ Voor 83% gewijzigd door lwd-kevin op 20-12-2020 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
GG @Traeces , tenminste als je die naam ook in FIFA hebt. Wat is die skillmove die jij spamde bij je eerste 2 goals? Supereffectief :D Mijn eindpass was er niet echt en ook wat gewaagde slidetackles van jou in je eigen zestien, netjes!

Laatste 10 minuten speelde je defensief ofzo of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 18:29
Als ik de tegenstander in vriendschappelijke wedstrijden een paar doelpunten gratis meegeef, waarom gunnen ze mij dan niks?

Wat is dit voor een verrotte community ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
En na het eerste weekje handelen en een beetje Fifa te hebben gespeeld moet ik bekennen dat ik toch enigszins positief ben over de game. Laat ik wel stellen dat ik enkel wat squad battles en division rivals heb gedaan en nog maar weinig lag heb ondervonden.

- passen gaat eindelijk eens goed, ik heb heel vaak dat de bal daadwerkelijk gaat naar de speler waar ik naar kijk en dieptepassen lijken het ook beter te doen.
- verdedigen gaat iets makkelijker: hoewel het selecteren van de juiste speler soms moeilijker is, blijven ze niet als een stel lantaarnpalen staan. Ai doet regelmatig autoblock (maar kan ook nadelig zijn :+ ).
- kopballen en volley's zijn weer bruikbaar. Niet zo overpowered als in 19, maar een scherpe voorzet met een back levert zowaar goals op.
- je kan lekker aanvallend spelen maar gebalanceerde backs staan vaak te hoog.

In division rivals heb ik wel momenten dat het even lagt en dat resulteert wel echt in hele slechte gameplay en delay. Ik blijf voorlopig dus nog maar even weg van de weekend league :+

Moet ook zeggen dat ze door die objectives op friendly matches te hebben gezet de tegenstanders in division rivals wel beter gematcht zijn. Al heb ik wel af en toe het idee dat mensen zich nog steeds laten zakken.
Vriend van mij speelt in divisie 3 en daar verloor ik laatst in een friendly nipt van met 2-1

Minpunt: dat hooghouden vanaf de aftrap, daar moet echt iets aan gedaan worden, heb er maar weinig tegengoals door gehad maar tegenstanders proberen het steeds, echt cheap.

Nu nog even de icon swaps 2 afmaken terwijl de glitch nog werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:23:
GG @Traeces , tenminste als je die naam ook in FIFA hebt. Wat is die skillmove die jij spamde bij je eerste 2 goals? Supereffectief :D Mijn eindpass was er niet echt en ook wat gewaagde slidetackles van jou in je eigen zestien, netjes!

Laatste 10 minuten speelde je defensief ofzo of?
Ja dat was ik herken je Nickname, iets met Veerman dus dacht al dat het een Nederlander was haha.

Zo weet ff niet meer wat ik gebruikte toen , gebruik vooral fake shots, die twee soorten slepen en soms een elastico als ik een 5 star skiller heb.

Nou bij 1 van die tackles was ik echt net optijd met varane stapte helemaal mis met mendy. :')

Was een leuk potje gg !

Ging trouwens indd naar 4-2-3-1 omdat ik zag dat je ging drukken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Traeces op 20-12-2020 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:18
Jack_Mojo schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:43:
Als ik de tegenstander in vriendschappelijke wedstrijden een paar doelpunten gratis meegeef, waarom gunnen ze mij dan niks?

Tja, dat blijf je altijd houden :)

Ik had gisteren ook een leuke met swaps
- scoor 1-0 uit de eerste aanval, tegenstander quit niet
- tegenstander scoort 1-2 uit de volgende twee aanvallen en gaat pauzeren
- ik blijf aangezien hij ook stopte en omdat ik sowieso nog maar een win nodig had om online swaps af te sluiten
- vervolgens gaat het heen en weer tot 4-4 waarbij bij elke keer de tegenstander aan de leiding is en ik gelijkmaak (hij pauzeert en laat elke keer de timer uitlopen)
- bij 4-4 krijg ik een penalty ergens in het laatste kwart van de game, tijdens de aanloop disconnect hij alsnog :z

In mijn rivals/wl zijn dit juist de leukste potjes, maar wees dan ook even sportief om tot einde door te gaan.
Overigens naar mijn geklaag eerder deze week, was de gameplay echt aanmerkelijk beter dit weekend :*)

Wat zijn de meningen hier overigens over Bolasie en die Arsenal verdediger uit objectives ?
Zijn deze de moeite waard?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
Jack_Mojo schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:43:

Ik had gisteren iemand die schoot de eerste bal direct in eigen goal. Ik denk "mooi, we gaan elkaar goaltjes gunnen" Dus laat hem 4-1 voorkomen, want ik had geen wins meer nodig. Vervolgens wou ik aan mijn kopgoals e.d. beginnen, maar hij bleef maar verdedigen.
Mbappe erin en 6-4 gewonnen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Je kan elkaar toch ook even een berichtje sturen? Vanuit mijn ervaring helpt dat al een hoop. Als er dan iemand niet mee wilt doen kijk ik hoe de verhoudingen zijn en ga ik gewoon weg als de stand me niet aanstaat. Tijdverspilling anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
Vestendrie schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:13:
Je kan elkaar toch ook even een berichtje sturen? Vanuit mijn ervaring helpt dat al een hoop. Als er dan iemand niet mee wilt doen kijk ik hoe de verhoudingen zijn en ga ik gewoon weg als de stand me niet aanstaat. Tijdverspilling anders.
Als je zelf de bal eerst in je eigen goal schiet en ik vervolgens alle ruimte bied om 4x te scoren, dan lijkt mij dat een berichtje niet meer hoeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Ik moet 2 rivals potjes spelen met een ajax speler en logo, maar de potjes worden niet bij de opdracht geteld. Heb wel alle 30 rivals potjes al gedaan. Zou het daaraan kunnen liggen?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
daltona schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:53:
Ik moet 2 rivals potjes spelen met een ajax speler en logo, maar de potjes worden niet bij de opdracht geteld. Heb wel alle 30 rivals potjes al gedaan. Zou het daaraan kunnen liggen?
Je hebt de verkeerde club geselecteerd denk ik😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Vestendrie schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:08:
[...]

Je hebt de verkeerde club geselecteerd denk ik😜
Helemaal mee eens, maar dan nog gaat mijn opdracht niet verder..🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nachtapotheker schreef op zondag 20 december 2020 @ 08:02:
[...]

Ben je wel eerst uit fut gegaan op de ps5 voordat je de ps4 versie van de game starte?
Volgens ea zou het nog moeten kunnen en blijft switchen het hele seizoen mogelijk.
https://www.ea.com/nl-nl/...a-21-dual-entitlement-faq

Ik heb het ook wel eens op de webapp, als ik vergeet eerst uit fut te gaan op de console en de console gewoon uitzet (terwijl ik nog in fut zit) dan duurt het ook een tijdje voordat je weer op de webapp kan. Wellicht werkt het switchen tussen versies hetzelfde.
Oh toch wel? Ik had een paar keer geschakeld tussen ps4 en ps5. Maar goed om te horen dat het dus nog moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Hier loopt de teller ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Hassiebassie schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:39:
[...]

Hier loopt de teller ook niet :(
En zit jij al aan de max rivals potjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
daltona schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:05:
[...]

En zit jij al aan de max rivals potjes?
Nee, maar de teller gaat gewoon niet omhoog. Gisteren 2 potjes rivals gespeeld met mijn eredivisie team. Allebei gewonnen, zelfs met Promes nog assists gegeven op Malen en Boadu, maar de teller staat nog steeds op 0 :(

Ook voor mijn bronse objective: scoor 3x in een vriendschappelijke wedstrijd lijkt hij er niet bij te tellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Hassiebassie schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:07:
[...]

Nee, maar de teller gaat gewoon niet omhoog. Gisteren 2 potjes rivals gespeeld met mijn eredivisie team. Allebei gewonnen, zelfs met Promes nog assists gegeven op Malen en Boadu, maar de teller staat nog steeds op 0 :(

Ook voor mijn bronse objective: scoor 3x in een vriendschappelijke wedstrijd lijkt hij er niet bij te tellen....
Precies die opdracht werkt ook niet bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
daltona schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:24:
[...]

Precies die opdracht werkt ook niet bij mij
De bronzen objectives heb ik net met @MadMoody afgerond. Dan werkt hij wel in vriendschappelijk

Was een leuk potje trouwens! Thnx @MadMoody

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 20-12-2020 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
Hassiebassie schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:07:
[...]

Precies dezelfde objectives werken voor mij niet, goed bezig EA. 8)7

Heel veel boeit het me niet, gisteren de laatste interessante pack geopend uit de objectives, gegaan voor de PL Prime pack in de hoop RTTF Gini te packen, komt er een duplicate untradable Gabriel Jesus als beste uit. :'(

Vervolgens wel mazzel gehad toen ik die Gabriel Jesus in de Gnabry SBC gooide, kreeg ik TIF Lozano uit een pakje, waardoor ik de SBC zo'n beetje gratis kan doen. Wil namelijk een Bundesliga/Ligue 1 hybrid maken nu de Volland objective is uitgekomen.

Heb al een untradable FB Depay en Freeze Marquinhos, gisteren ook Freeze Golovin gekocht. Bundesliga spelers die ik nodig heb zijn Klosterman, Davies, Goretzka en Zakaria, dan kan ik een 4-2-2-2 start formatie maken waarbij iedereen op fullchem komt, ingame naar mijn favoriete 4-1-2-1-2(2). Dat team heeft dan ook genoeg ruimte voor upgrades, kan starten met de gouden kaartjes en dan upgraden naar de RTTF/IF kaarten. Voor Ligue 1 Mbappe als spits naast Depay, maar daar moet ik nog even voor sparen en hopen dat hij komende tijd nog wat in prijs gaat droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:28:
[...]

De bronzen objectives heb ik net met @MadMoody afgerond. Dan werkt hij wel in vriendschappelijk

Was een leuk potje trouwens! Thnx @MadMoody
Geen dank, ik moest 'm ook nog, dus zodoende heb ik 'm ook meteen gehaald ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
038Zwolle schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:36:
[...]

Oh toch wel? Ik had een paar keer geschakeld tussen ps4 en ps5. Maar goed om te horen dat het dus nog moet kunnen.
Ik heb het zelf niet geprobeerd dit weekend, maar tot voor kort kon ik gewoon switchen. Heb ik nooit tijdens de WL geprobeerd overigens :) ik speel de WL nog op de ps4 versie, te kleine playerbase op de ps5 en ik irriteer me mateloos aan de schaduw bug op de tele camera :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijk net z,n irritante kut Duitser verslagen met ze eigen spel. Alleen maar zuigen en irriteren met skills moves. Uiteindelijk in de 82 min bij 2-2 geef ik hem een Rainbow flick met Ronaldo op de 16 en schiet hem vol met een volley binnen O-) die zag hij ff niet aankomen :+

Echt dat vind ik de heerlijkste overwinningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier ook net geprobeerd, maar ook hier wordt het potje niet meegeteld, terwijl ik nog NIET alle 30 Rivals potjes heb gespeeld. Raar dit weer!

Edit: net op het EA forum gelezen dat zowel PS gebruikers als ook XBox en PC gebruikers hier last van hebben. Oftewel ze hebben echt iets niet goed gedaan bij EA.

[ Voor 15% gewijzigd door Moody2204 op 20-12-2020 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
MadMoody schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:28:
[...]

Hier ook net geprobeerd, maar ook hier wordt het potje niet meegeteld, terwijl ik nog NIET alle 30 Rivals potjes heb gespeeld. Raar dit weer!

Edit: net op het EA forum gelezen dat zowel PS gebruikers als ook XBox en PC gebruikers hier last van hebben. Oftewel ze hebben echt iets niet goed gedaan bij EA.
Thanks, dan kap ik maar met de opdrachten die niet werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
MadMoody schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:28:
[...]

Voor wat voor objective is dit eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Markuss schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:06:
[...]

Voor wat voor objective is dit eigenlijk?
De team objective denk k. kan je kiezen uit Ajax of milan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Iemand ideeen om mijn team te versterken?

Je zou direct zeggen, Williams, maar heb echt geen idee wie anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GePTWzIPyTM5mDGIryZ_9blKvQ8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UVNv6wQoGzOfsyL2vlgCd0R3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MauT86 schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:13:
Iemand ideeen om mijn team te versterken?

Je zou direct zeggen, Williams, maar heb echt geen idee wie anders.

[Afbeelding]
Zoals je zelf zegt Williams, ligt aan je munten maar dan een icon spits.
Pagina: 1 ... 60 ... 158 Laatste