Vandaag had ik 4 kansen op iets moois te packen. Om te beginnen de standaard WL rewards inclusief de player picks. Als bonus de 86+ WL player pick en de Base Icon pack die ik met de Icon Swaps heb vrijgespeeld.
Gek genoeg kreeg ik de beste pull uit de WL player picks, waar ik juist 0 verwachtingen had met zo'n bagger TOTW. De enige speler die me wel bruikbaar leek, was Jamie Vardy en die zat gelijk bij de eerste pick. Komt ook goed uit, omdat ik aankomende WL een BPL team wou testen met De Bruyne en Bruno Fernandes, beiden middenvelders met goede passing stats.
De WL packs vielen voor mijn doen ook best mee, de laatste tijd kom ik nauwelijks hoger uit dan 83 rated spelers. Nu zat er gelukkig nog wat SBC fodder tussen, met Carvajal, Koke en Parejo.
De 86+ player pick en de Base Icon waren helaas wel zeer teleurstellend. De drie keuzes voor de 86+ waren alledrie SBC fodder materiaal, waaronder 2x een 86 en 1x 87. Dus maar voor de 87 gegaan, David Silva TOTW, helaas vele malen zwakker dan de Rulebreaker versie, die is nog best bruikbaar.
De Base Icon is Luis Hernandez geworden. Zeker niet de slechtste optie, maar ik denk niet dat ik hem veel ga gebruiken. Aankomende WL krijgt hij zijn kans om het tegendeel te bewijzen, dan staat hij naast Vardy in de spits. Het team ziet er zo uit:
https://www.futbin.com/21/squad/4302646