Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:15
Mensen die Rivals willen spelen ,raad ik af het nu te doen
Alleen naar mbappe Messi Neymar,truc na truc na truc doen niks anders niet te verdedigen

Dacht geef even mee aan de mensen die net als mij FIFA als spelletje zien en niet als leven en dood

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-11 18:27
Markvd1984 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:59:
Alleen naar mbappe Messi Neymar,truc na truc na truc doen niks anders niet te verdedigen

Dacht geef even mee aan de mensen die net als mij FIFA als spelletje zien en niet als leven en dood
Gewoon niet op ingaan. Laat ze die trucs maar doen. Gewoon stil blijven staan en L2 gebruiken. Hooguit af en toe een beetje in de breedte van het veld lopen, maar zeker niet uitstappen.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:26

Wat fifanoob al zei, niet in trappen. Gewoon rustig proberen te blijven en laat je tegenstander maar komen. Op een gegeven moment worden de ruimtes zo klein, dat hij zijn skills niet meer kan doen en jij de bal kunt afpakken.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Markvd1984
Doe ik ook ,met 8-7 verloren 3 doelpunten tegen vanaf de aftrap dat iemand hooghoudt en 2x rood FIFA heeft echt een fout gemaskt met het hooghouden het is zo erg vervelend

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:29
Ik gebruik in sommige situaties er ook nog wel eens L1 bij bij voor team contain.
Wel oppassen dat er niet een verdediger van jou gaat uitstappen, maar met teamcontain maak je zijn ruimtes nog wat kleiner.

• fifanoob
Markvd1984 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:30:
Doe ik ook ,met 8-7 verloren 3 doelpunten tegen vanaf de aftrap dat iemand hooghoudt en 2x rood FIFA heeft echt een fout gemaskt met het hooghouden het is zo erg vervelend
met die hooghouden lui moet je er naast gaan lopen. En dan stukje met ze meelopen. Vervolgens als ze het balletje dan weer verlengen om hem omhoog te wippen met schouder knie of wat dan ook, vanaf dat moment moet je dan voor die tegenstander gaan lopen maar wel met zijn richting mee. Dat is je moment van "happen"als het ware. Alles wat je daarvoor doet ontwijkt hij soort van automatisch.
Dus vanaf aftrap moet je dus tussen hem en je eigen goal komen met je gezicht naar je eigen goal. Zo blok je als het ware de speler en neemt jou speler vaak de bal aan of kan je hem dan eventueel wegkoppen. Aan te raden is om hem dan terug te koppen ipv weer richting de goal van tegenstander op te willen gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door fifanoob op 17-12-2020 13:42 ]

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:54
Markvd1984 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:30:
Idd afsnijden of eerder neerhalen zodat je geel krijgt 😂

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:29
_Uploader_ schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:53:
Hmm, 25x 83+ pakket geopend. Tavenier TOTW, Handanovic, Suarez en een hoop 83 fodder. Niet waarop ik gehoopt had.
Omdat ik vele dubbele 83+ fodders had, dacht ik om de base icon pack te doen. Ik had beter moeten weten, Van Nistelrooy, welkom bij de club 8)7

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Lozano zijn 3e IF kaart gepackt uit de Rivals rewards, gelijk verkocht.
Player Picks waren dramatisch.

Standaard Icon Pack geopend met 8 tokens, kwam Gerrard 86 uit, heb direct mijn Gattusso verkocht, en Gerrard speelt prima als cvm, ondanks zijn slechte reviews op Futbin.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• fifanoob
Hier al mensen die op de nieuwe console spelen? En de WL hebben gespeeld?
Zit beetje in twijfel of ik dit weekend op de ps5 wl ga spelen of op de ps4..

Volgens mij is het aantal spelers op de ps5 best nog laag en ben ik bang dat ik tegen veel tryharder kom te spelen waar ik geen zin in heb ;d

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 00:21
fifanoob schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:40:
[...]

met die hooghouden lui moet je er naast gaan lopen. En dan stukje met ze meelopen. Vervolgens als ze het balletje dan weer verlengen om hem omhoog te wippen met schouder knie of wat dan ook, vanaf dat moment moet je dan voor die tegenstander gaan lopen maar wel met zijn richting mee. Dat is je moment van "happen"als het ware. Alles wat je daarvoor doet ontwijkt hij soort van automatisch.
Dus vanaf aftrap moet je dus tussen hem en je eigen goal komen met je gezicht naar je eigen goal. Zo blok je als het ware de speler en neemt jou speler vaak de bal aan of kan je hem dan eventueel wegkoppen. Aan te raden is om hem dan terug te koppen ipv weer richting de goal van tegenstander op te willen gaan.
Je kan de bal indien het de standing tackle goed timed ook weg koppen :)

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Markuss schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:46:
[...]

Zo die had ik helemaal gemist, de doelstellingen zijn voor mij echt veel te gortig:

200 wedstrijden winnen met 11 zilveren spelers
250 wedstrijden spelen met 11 zilveren spelers
50 wedstrijden met minimaal 7 zilveren TOTW-spelers (lastig voor chem)
pfff, wat een enorm aantal voor een niet zo'n grote beloning.

Mischien dat je er in hele spel aan gaat komen, maar je gaat er niet even voor zitten…..

PSN: Patrick_D

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59

op donderdag spelen alle zichzelf-belangrijk-vindende mensen veel rivals omdat ze bang zijn dat ze door de WL niet het hoogst aantal punten kunnen halen.

Hobby spelers zoals jij en ik hebben dan geen schijn van kans, althans, niet als je een leuk potje wilt spelen.

PSN: Patrick_D

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:08
fifanoob schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:47:
Hier al mensen die op de nieuwe console spelen? En de WL hebben gespeeld?
Zit beetje in twijfel of ik dit weekend op de ps5 wl ga spelen of op de ps4..

Volgens mij is het aantal spelers op de ps5 best nog laag en ben ik bang dat ik tegen veel tryharder kom te spelen waar ik geen zin in heb ;d
Je kan beide versies op de ps5 doen noob

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb de Rival- en WL-pakjes van vandaag niet geopend. Samen met de 25x83+ bewaar ik die voor TOTY. Daarnaast verkoop ik mijn dure verhandelbare spelers.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YMpd2QEtIA8WAuUL0pEjtF7ksUQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZLjJ7946P2bmoBFeFC31LRqJ.png?f=fotoalbum_large
Dit is mijn nieuwe team. Alleen Kante en Bernardo Silva zijn verhandelbaar. Ik twijfel nog wat ik met Kante aanmoet, maar ik denk dat die er ook uit vliegt.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:08
Wtf dat team en lindelof :')

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Beavbusi schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:10:
[...]

Goed lezen noob.... jij snapt zijn vraag niet |:(

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• Capsaicin
  • Niet online
haters gonna hate

Qua prijs/kwaliteit mogen andere PL-verdedigers zijn veters niet eens strikken. Schaduwtje erop en dan keihard zagen. _/-\o_

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Capsaicin schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:33:
[...]

haters gonna hate

Qua prijs/kwaliteit mogen andere PL-verdedigers zijn veters niet eens strikken. Schaduwtje erop en dan keihard zagen. _/-\o_
_O-

Vanavond een Sevillaspeler als sbc, wordt het Acuna naar middenveld of Navas als rechtsbuiten?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• fifanoob
Beavbusi schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:10:
[...]

<3

Dus kan op de ps5 nog tegen ps4 lui spelen met de oudere versie?

Wij binnenkort ook maar weer eens een potje doen? :D

• fifanoob
daltona schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:32:
[...]

Goed lezen noob.... jij snapt zijn vraag niet |:(
Haha ik ken hem, we plagen elkaar altijd beetje sarcastisch. Wel aardig dat je het soort van voor me opneemt :)

• daltona
  • Laatst online: 07-07 09:24
fifanoob schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:43:
[...]

Haha ik ken hem, we plagen elkaar altijd beetje sarcastisch. Wel aardig dat je het soort van voor me opneemt :)
haha dan heb ik niets gezegd en dan snap ik inderdaad de sarcasme ;)
Je kan inderdaad kiezen of je de 4 of 5 versie opstart. Dus mocht je bij de 5 versie te moeilijke tegenstanders tegenkomen kan je gewoon naar de 4 versie overstappen. ik speel online iedergeval wel op de 4 versie en de squadbattles op de 5.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• Capsaicin
  • Niet online
peeweeherman schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:42:
[...]

_O-

Vanavond een Sevillaspeler als sbc, wordt het Acuna naar middenveld of Navas als rechtsbuiten?
Acuna zou ideaal zijn. Goed te linken met Kounde, Aguero en Joao Felix. Hij zat vorig jaar ook in mijn team.

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:06
Vandaag had ik 4 kansen op iets moois te packen. Om te beginnen de standaard WL rewards inclusief de player picks. Als bonus de 86+ WL player pick en de Base Icon pack die ik met de Icon Swaps heb vrijgespeeld.

Gek genoeg kreeg ik de beste pull uit de WL player picks, waar ik juist 0 verwachtingen had met zo'n bagger TOTW. De enige speler die me wel bruikbaar leek, was Jamie Vardy en die zat gelijk bij de eerste pick. Komt ook goed uit, omdat ik aankomende WL een BPL team wou testen met De Bruyne en Bruno Fernandes, beiden middenvelders met goede passing stats.

De WL packs vielen voor mijn doen ook best mee, de laatste tijd kom ik nauwelijks hoger uit dan 83 rated spelers. Nu zat er gelukkig nog wat SBC fodder tussen, met Carvajal, Koke en Parejo.

De 86+ player pick en de Base Icon waren helaas wel zeer teleurstellend. De drie keuzes voor de 86+ waren alledrie SBC fodder materiaal, waaronder 2x een 86 en 1x 87. Dus maar voor de 87 gegaan, David Silva TOTW, helaas vele malen zwakker dan de Rulebreaker versie, die is nog best bruikbaar.

De Base Icon is Luis Hernandez geworden. Zeker niet de slechtste optie, maar ik denk niet dat ik hem veel ga gebruiken. Aankomende WL krijgt hij zijn kans om het tegendeel te bewijzen, dan staat hij naast Vardy in de spits. Het team ziet er zo uit:

https://www.futbin.com/21/squad/4302646

• saert
  • Laatst online: 15-07-2024
mar101 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:39:
De Base Icon is Luis Hernandez geworden. Zeker niet de slechtste optie, maar ik denk niet dat ik hem veel ga gebruiken. Aankomende WL krijgt hij zijn kans om het tegendeel te bewijzen, dan staat hij naast Vardy in de spits. Het team ziet er zo uit:

https://www.futbin.com/21/squad/4302646
Wat vinden jullie van Luis Hernandez in deze editie? Ben van plan om deze aan te trekken zijn 85 versie.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:17
Rivaldo gepackt uit de Base Icon Upgrade.

Win or lose?

Heb een paar potjes gespeeld, maar er was dikke lag, toch scoorde hij twee keer :P

• mar101
Saekerhett schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:07:

Win or lose?

Heb een paar potjes gespeeld, maar er was dikke lag, toch scoorde hij twee keer :P
Zelf zou ik het zien als een L, maar dat komt omdat ik bij dit soort packs altijd onrealistisch hoge verwachtingen heb en een Eusebio, Cruyff of Pele denk te kunnen packen... :P

Maar op zich een prima Icon met een Engine chemstyle, als CAM of op de vleugel. Zijn 2* weakfoot is het grootste nadeel. Zo lang je die bal voor zijn linker kan krijgen, is het geen probleem. Uiteindelijk is het belangrijkste of een speler voor jou wel of niet presteert, 2 doelpunten in een paar wedstrijden is niet verkeerd voor een CAM.
saert schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:46:
[...]

Wat vinden jullie van Luis Hernandez in deze editie? Ben van plan om deze aan te trekken zijn 85 versie.
Ik ga hem deze WL uittesten, zal hier laten weten wat ik van hem vind. Mijn verwachting is dat hij een beetje vergelijkbaar is met een spits als Werner, een steekpass in de diepte en hij is los en hij zal wel aardig kunnen afronden. Vraag me alleen af hoe hij presteert tegen teams die met 1 diepte en 1 breedte spelen en met 10 man achterin blijven hangen. Hij wordt denk ik redelijk makkelijk van de bal gezet als er weinig ruimte is.

• Mars18
Saekerhett schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:07:

Win or lose?

Haha, heb vandaag Rivaldo 90 gekocht voor als rechtsbuiten in een 4-2-2-2.
1e wedstrijd 2 assist en 2 goals, met een hunter kaartje is die 95 snelheid, maar dat merkte ik nog niet.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Augy
Mars18 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:54:
[...]

Haha, heb vandaag Rivaldo 90 gekocht voor als rechtsbuiten in een 4-2-2-2.
1e wedstrijd 2 assist en 2 goals, met een hunter kaartje is die 95 snelheid, maar dat merkte ik nog niet.
Ik focus met ipv snelheid tegenwoord op acceleratie. Gevoelsmatig is de explosiviteit belangrijker als de pure snelheid.

Ben nog niet uit over fabregas RB trouwens. Silva is echt heel fijn zolang hij maar met links mag schieten

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Wat denken jullie van Freeze Navas?

Lijkt me niet heel erg de fodder waard, maar heb al de hele week 2 untradable Ter Stegens, en wil er geen discarden. Die recovery vertrouw ik ook niet echt, is wel eens misgegaan bij mij. Spaar wel behoorlijk pakjes op nu.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:44
Die recovery vertrouw ik ook niet echt, is wel eens misgegaan bij mij.
Ik zie alleen maar mijn discards van vandaag.. die van de afgelopen 7 dagen kan ik nergens meer vinden, ook niet als ik de datum selecteer.
peeweeherman schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:08:
Wat denken jullie van Freeze Navas?

Lijkt me niet heel erg de fodder waard, maar heb al de hele week 2 untradable Ter Stegens, en wil er geen discarden. Die recovery vertrouw ik ook niet echt, is wel eens misgegaan bij mij. Spaar wel behoorlijk pakjes op nu.
Kleine zwakke cv zou indd gewoon je fodder lekker bewaren. Iemand al politano Freeze geprobeerd ? Heb nog een ss nodig :)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Morgen een CAM... overmorgen een Spaanse linksbuiten, zou mooi zijn als dat een gepimpte versie van Adama Traore wordt. Wachten duurt best lang... zeker met 22 ongeopende pakjes

[ Voor 9% gewijzigd door peeweeherman op 17-12-2020 19:30 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

zie net dat die Navas nog steeds high attacking workrates heeft, niet handig voor een cv

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
peeweeherman schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:29:
Morgen een CAM... overmorgen een Spaanse linksbuiten, zou mooi zijn als dat een gepimpte versie van Adama Traore wordt. Wachten duurt best lang...
Haha nou wat mij betreft niet hoor: je weet echt 99 van de 100 x dat het een matige speler gaat zijn die makkelijk vervangbaar is met een rare gold card en de SBC is over het algemeen veel te duur..

• Prosac
Markuss schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:33:
[...]

Haha nou wat mij betreft niet hoor: je weet echt 99 van de 100 x dat het een matige speler gaat zijn die makkelijk vervangbaar is met een rare gold card en de SBC is over het algemeen veel te duur..
Ik heb nog geen enkele Freeze kaart gezien waarvan ik denk: Hier ga ik mijn 86/87 untradeables in stoppen.

• cubert20
Prosac schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:37:
[...]

Ik heb nog geen enkele Freeze kaart gezien waarvan ik denk: Hier ga ik mijn 86/87 untradeables in stoppen.
marquinhos, maar alleen omdat ik neymar untradeable heb.
anders had ik hem waarschijnlijk overgeslagen

• Markuss
cubert20 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:45:
[...]

Die was ik vergeten ja, dat was een goede kaart met prima prijsverhouding geloof ik.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Dat is ook de enige die ik heb gedaan, nu alleen Neymar nog een keer halen, ben het alleen nog niet eens met zijn prijsdaling tot begin volgend jaar... 200k in 2 weken is me te gortig

[ Voor 9% gewijzigd door peeweeherman op 17-12-2020 20:12 ]

• mar101
Markuss schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:47:
[...]

Die was ik vergeten ja, dat was een goede kaart met prima prijsverhouding geloof ik.
Ik heb hem gedaan ook al speel ik momenteel niet met Neymar. Freeze Marquinhos blijft voor lange tijd een goede kaart, de perfect link met Neymar geeft zoveel opties voor hybrids. Ook is Marquinhos een super flexibele speler, een prima CVM, maar je kunt hem ingame ook op CV laten spelen als je een type Koeman of Mattheus hebt als CV en dan positie wisselen met Marquinhos.

• Capsaicin
  • Niet online
Je zou Navas in game als c(d)m kunnen gebruiken. Stats lijken erg op die van Kante, die 300k kost en waarvoor je geen 2 pakjes krijgt, maar die je wel kunt doorverkopen.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Capsaicin schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:12:
Je zou Navas in game als c(d)m kunnen gebruiken. Stats lijken erg op die van Kante, die 300k kost en waarvoor je geen 2 pakjes krijgt, maar die je wel kunt doorverkopen.
zelfs voor een cdm ben ik niet zo gek op hogere workrates voor aanvallen dan verdedigen

• Markuss
peeweeherman schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:16:
[...]

zelfs voor een cdm ben ik niet zo gek op hogere workrates voor aanvallen dan verdedigen
Precies dit, had dat met Kimmich. Die liep de hele tijd koffie te drinken voorin met Haaland en Lewandowski..

• Prosac
cubert20 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:45:
[...]

Ja vooruit, maar ik heb niet echt een team waar die direct in te passen was.

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-11 01:33
Zolang je maar de loan haalt. Prima first owned kaartjes in friendlies.

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:24

allstarted1

WTRFTS

Poeh...morgen even wat keeperkeuzes te maken.
  • Heb Ederson Gold gepackt uit de 25x 83+, waar ik Lloris al had (allebei untradeable)
  • Ook Oblak gepackt uit een 80+ Upgrade, maar heb ook Courtois UCL tradeable. Die is 50k waard en daar kan ik dus even mee verder sparen/investeren in een goede RVA voor mijn La Liga-team ( Ocampos RB?)
Ik lees dat Ederson meer een actieve keeper is en graag het doel uitkomt. Nu ben ik niet de beste verdediger, maar lijkt een extra meevoetballende 'CV' me wel fijn. Al is Lloris me tot nu toe erg goed bevallen. Eigenlijk wel solide.

De keuze voor La Liga lijkt me makkelijker: pak de coins. Alleen ben ik er niet helemaal zeker van of Courtois eigenlijk beter is dan Oblak (en de hogere prijs voor die tweede puur zijn 91-rating -> Icon SBC is). Ik lees op Futbin namelijk verschillende verhalen. En ja, iedereen zeurt altijd over z'n keeper :P Als iemand ervaring heeft met beide heren...kom maar door met advies!

Verder vandaag verschillende TOTW's gepackt uit de MM's en de Freeze-uitdagingen. Martinez, Consigli en Carlos Soler. Die laatste lijkt me wel een mooie sub voor La Liga, maar verder wel een tegenvallend team deze week. Prima voor een toekomstige SBC.

Daarnaast veel Icon Swaps gespeeld en veel plezier gehad. Het is echt knallen, rammen en opletten want het kan binnen 2 spelminuten voorbij zijn. Moet nu alleen de token van Ligue 1 nog afronden en heb daar nu 3/6. Veel mensen doen golden goal, maar sommigen spelen toch graag de partij uit. Even ergeren, maar soms pak je toch een leuke wedstrijd mee en speel je 8-8. :+ Servers vielen vandaag ook over het algemeen mee.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-11 08:20
Heeft er hier iemand ervaring met Crespo 87? Is maar 370k en heeft goede stats!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-11 23:23
Wulfric92 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:44:
Heeft er hier iemand ervaring met Crespo 87? Is maar 370k en heeft goede stats!
Ik heb wel ongeveer 150/200 wedstrijden gespeeld met de 85 Crespo. Wat een fijne kaart was dit, met Dybala (Herman en Paul, voor al u feesten en partijen!) erachter was het een heerlijke dodelijk combi. Kon uit alle hoeken en standen (binnen de 16) schieten en dan bijna altijd een doelpunt. Wel moet zijn body type je liggen, want vrienden konden niet met hem overweg. Ook zijn passing is mwah.. Dat is de reden dat ik hem heb weg gedaan en voor 88 Raul ben gegaan. Ik zou zeggen probeer hem en kijk wat je er van vind, maar ik heb er veel plezier van gehad!

[ Voor 3% gewijzigd door lookslikeyou op 18-12-2020 11:08 ]

• Markvd1984
saert schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:46:
[...]

Heb hem is wel echt minder dan vorig jaar maar ben fan van hem ,nu op cam is die beter ,vind hem iets minder bewegelijk dan vorige jaar met wegdraaien

• Capsaicin
  • Niet online
allstarted1 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 02:46:
  • Heb Ederson Gold gepackt uit de 25x 83+, waar ik Lloris al had (allebei untradeable)
  • Ook Oblak gepackt uit een 80+ Upgrade, maar heb ook Courtois UCL tradeable. Die is 50k waard en daar kan ik dus even mee verder sparen/investeren in een goede RVA voor mijn La Liga-team ( Ocampos RB?)
Ik lees dat Ederson meer een actieve keeper is en graag het doel uitkomt. Nu ben ik niet de beste verdediger, maar lijkt een extra meevoetballende 'CV' me wel fijn. Al is Lloris me tot nu toe erg goed bevallen. Eigenlijk wel solide.

De keuze voor La Liga lijkt me makkelijker: pak de coins. Alleen ben ik er niet helemaal zeker van of Courtois eigenlijk beter is dan Oblak (en de hogere prijs voor die tweede puur zijn 91-rating -> Icon SBC is). Ik lees op Futbin namelijk verschillende verhalen. En ja, iedereen zeurt altijd over z'n keeper :P Als iemand ervaring heeft met beide heren...kom maar door met advies!

Verder vandaag verschillende TOTW's gepackt uit de MM's en de Freeze-uitdagingen. Martinez, Consigli en Carlos Soler. Die laatste lijkt me wel een mooie sub voor La Liga, maar verder wel een tegenvallend team deze week. Prima voor een toekomstige SBC.

Daarnaast veel Icon Swaps gespeeld en veel plezier gehad. Het is echt knallen, rammen en opletten want het kan binnen 2 spelminuten voorbij zijn. Moet nu alleen de token van Ligue 1 nog afronden en heb daar nu 3/6. Veel mensen doen golden goal, maar sommigen spelen toch graag de partij uit. Even ergeren, maar soms pak je toch een leuke wedstrijd mee en speel je 8-8. :+ Servers vielen vandaag ook over het algemeen mee.
Ik had eerst lange tijd Lloris, later enkele wedstrijden Courtois en nu geruime tijd Oblak. Oblak is met afstand de beste van hen. Hij houdt goals tegen die je al telde. Courtois laat juist ballen door die houdbaar leken. Vooral bij corners zag hij er niet goed uit. Lloris heb ik niet op een blunder betrapt, maar ook niet op een bijzondere redding.

In aanloop naar TOTY heb ik al mijn waardevolle spelers verkocht, maar de keeper heb ik juist geüpgrade, van de gewone Oblak naar de RTTF-versie. Ik moet hem nog uitproberen.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 17:10
Dit is nu mijn team:
https://www.futbin.com/21/squad/4332250

Aardig tevreden over. Hele team is onverhandelbaar behalve Van Dijk en daardoor heb ik nog 2.2 miljoen op de bank staan. Ik speel 4-2-2-2 met Rashford en Ronaldo in de spits, Felix en Deulofeu op CAM. Ik haal vrijwel direct Pogba eraf en zet Kante samen met Llorente op CVM.

Nu heb ik een vraag: Wat zouden jullie met dit aantal coins doen? Pogba is eigenlijk de eerste die ik wil vervangen, Kante heb ik daar in principe al voor. Misschien Kante en Alessandrini direct in de basis? Dan zit ik echter weer met Rashford.. Misschien een goede icon?

Alle tips zijn welkom!

• jag0_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-11 12:30
SH-FR schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:20:
Dit is nu mijn team:

Aardig tevreden over. Hele team is onverhandelbaar behalve Van Dijk en daardoor heb ik nog 2.2 miljoen op de bank staan. Ik speel 4-2-2-2 met Rashford en Ronaldo in de spits, Felix en Deulofeu op CAM. Ik haal vrijwel direct Pogba eraf en zet Kante samen met Llorente op CVM.

Nu heb ik een vraag: Wat zouden jullie met dit aantal coins doen? Pogba is eigenlijk de eerste die ik wil vervangen, Kante heb ik daar in principe al voor. Misschien Kante en Alessandrini direct in de basis? Dan zit ik echter weer met Rashford.. Misschien een goede icon?

Alle tips zijn welkom!
Persoonlijk zou ik op dit moment niks doen met je coins, de prijzen gaan alleen maar steeds verder naar beneden. Wacht gewoon nog even en kijk wat er de aankomende weken uit gaat komen.

Heb wel een vraag naar je 4-2-2-2, ik krijg die maar niet aan het werk, hoe zien jouw tactics eruit?

• SH-FR
jag0_ schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:32:
[...]

Persoonlijk zou ik op dit moment niks doen met je coins, de prijzen gaan alleen maar steeds verder naar beneden. Wacht gewoon nog even en kijk wat er de aankomende weken uit gaat komen.

Heb wel een vraag naar je 4-2-2-2, ik krijg die maar niet aan het werk, hoe zien jouw tactics eruit?
Zat er ook al aan te denken ze lekker te laten staan, echter blijft FIFA een spel waarbij plezier ook belangrijk is en het proberen van spelers valt daar bij mij enorm onder. Echter met TOTY op komst is het inderdaad aannemelijk dat de prijzen op korte termijn dalen.

4-2-2-2 speel ik met 2 diepgaande spitsen (Get in Behind). CAM’s doe ik niets mee, CVM’s op achterblijven en dekking midden. Backs blijven achter en ik speel 4 diepte en 4 breedte met verdediging. Verder allebei ‘standaard’ instellingen bij zowel verdedigen als aanvallen, haal er wekelijks G1 mee.

Belangrijk is dat je snelle bewegelijke CAM’s hebt, één verdedigend sterke CVM en de ander allround, dus voetballend ook wat beter. Ook voor je spitsen is bewegelijkheid en snelheid belangrijk. Verdedigen doe ik vooral met de CVM’s en ik zorg dat mijn aanvalsspel afwisselend genoeg is.

Dient wel gezegd dat ik skillmoves wat beter onder controle heb en dat ik wel eens merk dat met 4-2-2-2 je een beetje een trechter in loopt. Overweeg daarom ook eens een andere formatie, maar geen idee welke lekker speelt. Wil relatief aanvallend spelen, dus 4-2-3-1 valt direct af.

• RemkoDJ
  • Laatst online: 15-01 13:59
Zojuist een gratis pakketje geopend welke ik van een object kreeg, weet niet eens wat voor omdat het zon cheap ass was... Tijdens het openen klik ik de animatie ook weg, want... Zit toch alleen maar crap in...

WRONG!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Bh1HdO9V1--Qw0RNxalAtLYNwE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZmhRzjPYQ3syisFs8JiiZpvp.jpg?f=user_large

• cubert20
RemkoDJ schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:11:
Zojuist een gratis pakketje geopend welke ik van een object kreeg, weet niet eens wat voor omdat het zon cheap ass was... Tijdens het openen klik ik de animatie ook weg, want... Zit toch alleen maar crap in...

WRONG!

[Afbeelding]
mooie fodder ;)

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-11 12:48
Gisterochtend was van der Sar 290k en had ik 160k, na het verkopen van alle rewards heb ik nu 300k, maar van der Sar is gestegen naar 340k. Echt balen dit. Hoop dat hij na de WL, waar ik deze week toch geen tijd voor heb, weer zakt naar 290k. Zonde om 50k weg te gooien. Zijn SBC is ook helemaal gestegen naar 400k+ was eerst meer rond de 290k ook. Was mijn oorspronkelijke plan ivm gratis packs erbij.

• cubert20
DennisCle schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:42:
Gisterochtend was van der Sar 290k en had ik 160k, na het verkopen van alle rewards heb ik nu 300k, maar van der Sar is gestegen naar 340k. Echt balen dit. Hoop dat hij na de WL, waar ik deze week toch geen tijd voor heb, weer zakt naar 290k. Zonde om 50k weg te gooien. Zijn SBC is ook helemaal gestegen naar 400k+ was eerst meer rond de 290k ook. Was mijn oorspronkelijke plan ivm gratis packs erbij.
dinsdag is hij ongeveer op het laagste punt

• mar101
allstarted1 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 02:46:

Keepers is altijd lastig, meningen lopen altijd erg uiteen over keepers. Zo is Capsaicin een groot fan van Oblak, ik heb persoonlijk juist slechte ervaringen met hem. Ik ging een tijd geleden van Alisson naar Oblak, en waar Alisson altijd heel solide voor mij was, had ik bij Oblak regelmatig dat hij houdbare ballen doorliet. Maar ik heb hier ook genoeg mensen gehoord die Alisson helemaal niks vinden.

Ik denk dat je gelijk hebt dat Ederson en Lloris wel vergelijkbare keepers zijn, als je hun stats naast elkaar legt, lijken ze erg op elkaar. Zelf heb ik Lloris een tijd gehad, fijne keeper met goede base reflexen. Dat laatste is fijn als je een Glove chemstyle gebruikt, want daarbij worden alle keeper stats behalve reflexen geboost.

Zelf zou ik Oblak verkopen, zeker nu er zoveel SBC's zijn waar je hogere rated spelers voor nodig hebt is zijn prijs erg hoog. Ik heb zelf geen Courtois gehad, maar als ik tegen hem speel vind ik het wel een lastige keeper om te passeren.
SH-FR schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:20:
Dit is nu mijn team:

Alle tips zijn welkom!
Je zou voor Rulebreaker Pogba of mid Gerrard kunnen gaan voor om Rashford weer op 7 chem te krijgen, maar als je 2.2 mil op de bank hebt, zijn er natuurlijk veel meer opties. Je zou Rashford als supersub kunnen gebruiken en dan een RW Icon als Garincha, Best of Figo kunnen gebruiken, misschien ook Freeze Lautaro Martinez. Dan op CVM kun je bijv. een Makelele zetten, wel een vergelijkbare speler met Kante.
Omdat ik weer eens te lui was om me WL af te maken vanavond eerst 3 potten rivals winnen :+ Hopelijk gaat beetje vlot kan ik eerder beginnen :P Dit keer maar toch ff gewoon op zilver 1 zetten ook al heb ik geen zin meer 8)7

Gaan het doen met het volgende team :) :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EUMQXfc0K-HOd9xxMKMeiLrruOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HdXvzjt7j2SvMu55g6jS3WFx.jpg?f=fotoalbum_large

• Markuss
Max Kruse is ondertussen beroofd van z'n POTM, die hij ontzettend verdiend had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XCH8XAeWZtMgUr6ya4sRKTnR00w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sfTwO5R98jAJXLQSn1IDiOtu.jpg?f=fotoalbum_large

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Wel een lekker kaartje, en nog enigszins betaalbaar
Beetje jammer van zijn 3*WF en linkerpoot :X

[ Voor 37% gewijzigd door peeweeherman op 18-12-2020 16:38 ]

• Markuss
peeweeherman schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 16:34:
Wel een lekker kaartje, en nog enigszins betaalbaar
Beetje jammer van zijn 3*WF en linkerpoot :X
Dat wel ja, ik heb hem ook gedaan. Heb nu POTM's Haaland 90 en Lewandowski 93 voorin.

• Augy
Na de poging met 4-2-2-2 en fabregas en Silva Rb er tog maar weer vanaf gestapt.. kon met die gasten echt weinig helaas.
Nu dit weekend met onderstaand team aan de slag in m'n ouderwetse succesformatie 4-1-2-1-2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FCgrgHFKvuFEOe8Be4q5uSNrE0s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/occQiEMnzgUU74METS1fAXMZ.jpg?f=fotoalbum_large
Ben echt verbaasd over aidoo. Best een tijger achterin zolang het hem maar niet laat opbouwen 😂 straks vervangen door kounde totw of Varane :)

[ Voor 27% gewijzigd door Augy op 18-12-2020 17:04 ]

Augy schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:02:
Na de poging met 4-2-2-2 en fabregas en Silva Rb er tog maar weer vanaf gestapt.. kon met die gasten echt weinig helaas.
Nu dit weekend met onderstaand team aan de slag in m'n ouderwetse succesformatie 4-1-2-1-2
[Afbeelding]
Ben echt verbaasd over aidoo. Best een tijger achterin zolang het hem maar niet laat opbouwen 😂 straks vervangen door kounde totw of Varane :)
Hoe speelt 4-1-2-1-2 (2) dit jaar ? Vroeger kon je mensen helemaal kapot combineren.

Maar zeker nu met die 1 depth en fallback teams
Lijkt het helemaal een drukke boel in het midden.

• Prosac
Markuss schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 16:56:
[...]

Dat wel ja, ik heb hem ook gedaan. Heb nu POTM's Haaland 90 en Lewandowski 93 voorin.
ik zit echt te twijfelen over die Lewa POTM. Hij kon ook maarzo in TOTY zitten en dan nóg weer beter zijn.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Prosac schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:43:
[...]

ik zit echt te twijfelen over die Lewa POTM. Hij kon ook maarzo in TOTY zitten en dan nóg weer beter zijn.
ga er maar van uit dat dat een 99 versie wordt als The best FIFA's men player van 2020

Is er een promo vanavond of is de eerst volgende pas toty ?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Traeces schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:58:
Is er een promo vanavond of is de eerst volgende pas toty ?
team 2 van freeze, en extra "road to the final"-spelers, vorig jaar kwam Kent volgens mij uit om deze tijd _/-\o_
volgens mij gaat freeze nog wel even door.

[ Voor 8% gewijzigd door peeweeherman op 18-12-2020 18:00 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

als er vanavond niet wat anders fatsoenlijks voor mijn sbc fodder komt haal ik ook lewa

• SH-FR
Oei Haaland. Past totaal niet in mijn team, maar heb nog een Oblak onverhandelbaar en aangezien ik t een ongelofelijke baas vind, neig ik ernaar m gewoon te completen. Wat te doen met 2.2 miljoen..

Verder vanavond weer andere nieuwe promo kaarten, leuk begin van de vakantie zo!
peeweeherman schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:59:
[...]

team 2 van freeze, en extra "road to the final"-spelers, vorig jaar kwam Kent volgens mij uit om deze tijd _/-\o_
Kent heb ik echt t/m tots gebruikt vond hen zo heerlijk spelen _/-\o_

• Wulfric92
SH-FR schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 18:01:
Oei Haaland. Past totaal niet in mijn team, maar heb nog een Oblak onverhandelbaar en aangezien ik t een ongelofelijke baas vind, neig ik ernaar m gewoon te completen. Wat te doen met 2.2 miljoen..

Verder vanavond weer andere nieuwe promo kaarten, leuk begin van de vakantie zo!
Hier hetzelfde, de kaart ziet er echt verschrikkelijk goed uit!

Denk dat ik het ga voltooien en dan op 8 chem spelen.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=jXUVzbhxnVtKW:FFA21PS4

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:38:
[...]

Hoe speelt 4-1-2-1-2 (2) dit jaar ? Vroeger kon je mensen helemaal kapot combineren.

Heb er in het begin heel lang mee gespeeld en nagenoeg in div 4 gekomen. Daarna eigenlijk anders gaan spelen en nu divisie 6, denk dat het aan je spelers ligt (beweeglijk zal enorm helpen) gevoelsmatig is mijn team er klaar voor.

Ben vooral benieuwd naar die soler. Ziet er tog echt wel uit als een prima kaart voor een cm/cam

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:20
Traeces schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:38:
[...]

Ik ben er een weekje of 2 geleden mee gaan spelen, en ik vind het leuk werken. Zeker met iets overlappende backs en de vele combinatie driehoekjes die mogelijk zijn. Tegenstander laat zich zo makkelijk uit positie trekken, en er is altijd wel iemand die dan de onstane ruimte in duikt.

• Augy
heron schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 18:17:
[...]

Ik ben er een weekje of 2 geleden mee gaan spelen, en ik vind het leuk werken. Zeker met iets overlappende backs en de vele combinatie driehoekjes die mogelijk zijn. Tegenstander laat zich zo makkelijk uit positie trekken, en er is altijd wel iemand die dan de onstane ruimte in duikt.
Mijn backs staan idd op overlappen (mendy) en mee aanvallen en overlappen (Bruno Peres) cdm op stay back en drop between defenders zodat ik wel altijd met 4 man achterin sta. En lekker hoog verdedigen (7/8) verras k de tegenstander ook mee

• Markuss
peeweeherman schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:59:
[...]

Lijkt er wel heel sterk op dat EA niet weet wat het moest doen en 'nog maar even een extra RTTF Team uitbrengt'. Misschien is minder promo's wel eens de oplossing voor een leukere game.

@Prosac Die 99 Lewandowski zal echt onbetaalbaar worden denk ik. Naja toch wel ergens rond de 2 miljoen denk? Je zou z'n IF kunnen kopen? Ik heb hem nog niet getest omdat ik met objectives bezig was deze week, maar heb vorig jaar lang met z'n headliner gespeeld na een tip hier op het forum.

Vond Lewa voorheen echt beroerd maar ben enorm gewend geraakt aan hem, staat altijd op de juiste plek en rost ze erin.

[ Voor 30% gewijzigd door Markuss op 18-12-2020 18:30 ]

Wulfric92 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 18:05:
[...]

Hier hetzelfde, de kaart ziet er echt verschrikkelijk goed uit!

Denk dat ik het ga voltooien en dan op 8 chem spelen.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=jXUVzbhxnVtKW:FFA21PS4
Altijd leuk om jouw teams te zien. Nooit zulke standaard wl teams _/-\o_

• Wulfric92
Traeces schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 18:36:
[...]

Altijd leuk om jouw teams te zien. Nooit zulke standaard wl teams _/-\o_
Dankje! Ik probeer voor de bang for buck spelers te gaan! (En kan rustig een uurtje puzzelen om het in elkaar te zetten haha).

• Markuss
Pakt EA net één van de weinige Ajax-spelers die juist niet bruikbaar is in deze game. Had een Promes, Anthony, Neres, Gravenberch (met upgrade) etc. gepakt..

• Prosac
Die Freeze Gnabry ziet er ook wel leuk uit.
En een lenen Maradona _O_

CV Volland objective :?

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-11 09:00
Damn, gini ucl live ziet er goed uit. Maar kneiterduur. Misschien over tijdje dan proberen te halen. Eerst dalglish!
Jezus net de meest onsportieve speler ooit meegemaakt in fifa. Heel vaag team , snel 2-0 voor. Toen begon het alleen maar afschoppen van achter. 0,0 rood natuurlijk. Bal schiet er ineens door 2-1. Hij blijft maar
Doorgaan met druk zetten en mij spelers afschoppen. Voorzet, word tegen walker aangeschoten, schiet door tegen lichaam van dijk en alisson duwt hem er zo in. 2-2........

Ongelofelijk dat je nog steeds iedereen maar ongehoord mag afschoppen zonder rood te krijgen.

• cubert20
Traeces schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:54:
Jezus net de meest onsportieve speler ooit meegemaakt in fifa. Heel vaag team , snel 2-0 voor. Toen begon het alleen maar afschoppen van achter. 0,0 rood natuurlijk. Bal schiet er ineens door 2-1. Hij blijft maar
Doorgaan met druk zetten en mij spelers afschoppen. Voorzet, word tegen walker aangeschoten, schiet door tegen lichaam van dijk en alisson duwt hem er zo in. 2-2........

Ongelofelijk dat je nog steeds iedereen maar ongehoord mag afschoppen zonder rood te krijgen.
Daar mag indd wel eens wat aan gedaan worden, het is soms echt belachelijk waar je alleen maar een waarschuwing voor krijgt.
En in het strafschopgebied is het juist omgekeerd.
Stond vandaag een keer alleen maar stil, bal door de benen en hij liep tegen mij aan.
Penal.
cubert20 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 20:06:
[...]

Daar mag indd wel eens wat aan gedaan worden, het is soms echt belachelijk waar je alleen maar een waarschuwing voor krijgt.
En in het strafschopgebied is het juist omgekeerd.
Stond vandaag een keer alleen maar stil, bal door de benen en hij liep tegen mij aan.
Penal.
Het is echt belachelijk gewoon dat nog steeds niet gepatcht is.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JpwuPrU7xoerrVv3PHOIPUyD-As=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ww3ECaOqUti9tLRNop6iC8mc.jpg?f=fotoalbum_large

Pack net even net deze man _/-\o_

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Speelde net tegen iemand en die had een volledig groene goal, dus niet alleen het net, maar ook de lat en de paal. Vond het best vet, maar hoe kom je daar eigenlijk aan? Op de transfermarkt zie ik alleen gekleurde netten namelijk..

• Prosac
Heb niet zoveel met die leen-spelers, maar die Maradona loan toch even gehaald.

Edit: en in het pakketje een Kimmich :D

[ Voor 21% gewijzigd door Prosac op 18-12-2020 20:38 ]

Iemand ervaring met mid Figo ? Of mid garrincha / best ? Ben bij laatste 2 beetje bang voor hun work rates.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:23
Traeces schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 20:47:
Iemand ervaring met mid Figo ? Of mid garrincha / best ? Ben bij laatste 2 beetje bang voor hun work rates.
Garrincha was bij mij een game-changer in fifa 20, zeker icm skillmoves.
Hunter erop en gaan, let op dat hij vooral de speler met de actie en dan de assist en niet een afmaker.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11 17:30
Gister packte ik deze 2 goden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z7YGf1Ib9OUqxIoOI69uAvacaaY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KtXaJVlxnxJD1DINEV7jdcqR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/szJHjjvohy1Vw_6uiZl2sS2pO74=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DEFuhD3h6wee97kpuTx4soFl.jpg?f=fotoalbum_large

Nu zijn ze RTTF, maar zal er niet treurig om zijn. Pogba is gewoon een fun kaartje en Varane is zo meta als het maar kan zijn.

En ook deze nog. Futwatch tweet net dat dat de code van fut blokkeren is weggehaald

We zijn veilig !!

https://twitter.com/FutWatch/status/1340023125812137985?s=19

PC Specification

• Prosac
LOL
Voor die Volland objective is best een aardig 77 team uit de Ligue 1 te bouwen. En je kunt Mbappe op de bank kwijt.
Ik zet die dan niet in, behalve als iemand gaat wisselen bij de eerste bal uit.

Dus nu al 3 wins, omdat iemand na mijn 1-0 zijn 3 topwissels inzet en ik bij de volgende uitbal Mbappe erin zet en hij vervolgens quit. >:) :P

• Mars18
Traeces schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 20:47:
Ik heb mid Figo net teruggehaald.
Had Rivaldo gisteren maar viel me tegen. Figo is zo duur maar zo goed.

• Augy
Iemand enig idee waarom bij de bronzen objectives van deze week de 3 vriendschappelijke doelpunten niet werken? Meer mensen last van?

Ik zet hem letterlijk op beginner, scoort drie x en ga een biertje drinken...
Mars18 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 21:27:
[...]

Ik heb mid Figo net teruggehaald.
Had Rivaldo gisteren maar viel me tegen. Figo is zo duur maar zo goed.
Als die k*t rttf nou eens verkoopt heb ik 1,5 miljoen. Dan kan ik misschien zelfs zijn Prime kopen, heb hem nodig voor Ronaldo in me pl team.

• Mars18
Traeces schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 21:29:
[...]

Als die k*t rttf nou eens verkoopt heb ik 1,5 miljoen. Dan kan ik misschien zelfs zijn Prime kopen, heb hem nodig voor Ronaldo in me pl team.
Herkenbaar ;)

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:52
Prosac schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 21:25:
LOL
Voor die Volland objective is best een aardig 77 team uit de Ligue 1 te bouwen. En je kunt Mbappe op de bank kwijt.
Ik zet die dan niet in, behalve als iemand gaat wisselen bij de eerste bal uit.

Dus nu al 3 wins, omdat iemand na mijn 1-0 zijn 3 topwissels inzet en ik bij de volgende uitbal Mbappe erin zet en hij vervolgens quit. >:) :P
De spelers op de bank verhogen de rating van het team toch ook?
Ik vind dat ik vaak tegen betere teams moet spelen. Zonet een PL team met Ziyech en Rodrigo in de basis. Ik moet echt zitten prutsen om een beetje een competitief team te vormen. Hoogste rating is Tielemans met 81.

• Prosac
Drossie schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 21:41:
[...]

De spelers op de bank verhogen de rating van het team toch ook?
Ik vind dat ik vaak tegen betere teams moet spelen. Zonet een PL team met Ziyech en Rodrigo in de basis. Ik moet echt zitten prutsen om een beetje een competitief team te vormen. Hoogste rating is Tielemans met 81.
Klopt, maar minder dan wanneer ze in de basis staan. Met een 2 zilveren "65" en wat "75" op de bank krijg je Mbappe er ook wel bij.

Als je een beetje kunt verdedigen is lage verdedigers met een beetje snelheid wel fijn. Dan kun je laag rated inzetten.. Ik heb gewoon Kehrer en een andere PSG speler achterin staan.

[ Voor 14% gewijzigd door Prosac op 18-12-2020 22:02 ]

• Markvd1984
Ja hoor het is weer FIFA street op vrijdag in de wl,zicht

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-11 03:43
10 potjes gespeeld en 10 gewonnen vanavond. Freeze bernardo silva maar gehaald om te linken met Ronaldo en renato sanches. Hij is de coins niet helemaal waard. Fysiek erg zwak en wil toch vaak de bal naar zijn linker been draaien. Maar als hij schiet is het 9/10 raak. Het meest goede aan de kaart is dat hij aanvallend enorm vaak op de goede plek staat. Hij staat op dit moment op 10 games 11 goals en 4 assists en dat als RAM in 4231 of CAM in 4222.
Markvd1984 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 22:15:
Ja hoor het is weer FIFA street op vrijdag in de wl,zicht
Het is weer weekend en weer het zelfde gezeik.

• Mars18
038Zwolle schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 22:22:
10 potjes gespeeld en 10 gewonnen vanavond. Freeze bernardo silva maar gehaald om te linken met Ronaldo en renato sanches. Hij is de coins niet helemaal waard. Fysiek erg zwak en wil toch vaak de bal naar zijn linker been draaien. Maar als hij schiet is het 9/10 raak. Het meest goede aan de kaart is dat hij aanvallend enorm vaak op de goede plek staat. Hij staat op dit moment op 10 games 11 goals en 4 assists en dat als RAM in 4231 of CAM in 4222.
Vind echt knap dat je er 10 kan spelen en 10 winnen

1e pot win ik simpel
Pot 2 en 3 keihard afgestraft met 1-5

Tegenstander knalt letterlijk alles er in. Zo knap vind ik dat

Pagina: 1 ... 59 ... 158 Laatste