Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
DennisCle schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:33:
Ik heb nu 200k en ik heb rank1 div2 en gold 3 rewards op me wachten voor donderdag. Dacht ik doe nog even snel Edwin vd Sar SBC voor deze afloopt (zondag). Is de SBC nu ruim 150k in kosten gestegen van 270k naar ruim 400k.

Wat zorgt opeens voor deze gigantische stijging?

Lijkt ook of alle spelers die ik wil kopen alleen maar in waarde stijgen (van Aanholt RB nu 200k).
Volgens mij vanwege de base icon sbc? Of was die er al.
Had gisterochtend na squad battle rewards voor 100K ingekocht en daar weer 60K winst uit gehaald.
Maar nu zijn de prijzen te hoog en is inkopen niet zinvol :'(

EDIT: Doe de sbc dan donderdag. Dan gaat iedereen pakketjes openen en wordt de sbc weer wat goedkoper (hoeveel weet ik natuurlijk ook niet).

[ Voor 9% gewijzigd door Hassiebassie op 15-12-2020 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:27
Idd, hoewel ik geen problemen verwacht het inpassen van een engelse speler in een Premier League team.
Kan Salah dadelijk ook meteen in de verkoop :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Hassiebassie schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:35:
[...]

Volgens mij vanwege de base icon sbc? Of was die er al.
Had gisterochtend na squad battle rewards voor 100K ingekocht en daar weer 60K winst uit gehaald.
Maar nu zijn de prijzen te hoog en is inkopen niet zinvol :'(
Ik dacht dat die er al was, vandaar mijn verbazing. Echt in een dag 100k gestegen.

Hoop dat het donderdag met de rewards weer een beetje zakt. Denk dat met 6 packs uiteindelijk toch wel beter is om de SBC te doen ook al heb ik nog steeds geen klapper boven de 90k coins gemaakt deze hele Fifa ondanks alle MM's en heel veel SBC's.

Ach, straks Koeman via swaps en sparen voor vAanholt en dan is mijn team mijn of meer compleet. Dan is de volgende upgrade Seedorf (600k+) en dat zit er toch niet echt in. Dus dan kan ik lekker ontspannen spelen met mijn NL team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Heb nu wat Wamangituka's ingeslagen van VfB Stuttgart, vorige week leek het er sterk op dat hij een Silver Star kaart zou krijgen maar niet dus. Deze week na 2 goals + assist tegen Dortmund moet het zowat wel. Vorige week ging hij op woensdag om 19.10 uur voor 7,5K (geen idee waarom want hij zou natuurlijk niet uit packs gaan) dus heb nu een gokje genomen en wat ingekocht voor 2,2K.

Ook wat Bebou's á 3,8K ingekocht, die stijgt ook altijd met de Silver Star objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:32
Bossie schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:42:
[...]

Idd, hoewel ik geen problemen verwacht het inpassen van een engelse speler in een Premier League team.
Kan Salah dadelijk ook meteen in de verkoop :)
Hoe ga jij 'm inpassen? Ik ben er nog niet uit! Heb wel Real Madrid spelers in mijn team, maar die staan vooral aan de linkerkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
MadMoody schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:28:
Toch ff om hulp vragen hier. Hieronder mijn opstelling nu. Ingame switch ik nu naar 4-2-3-1 met Valverde en Guardiola als cvm's. Werner als diepe spits en Son als cam. Misschien kan ik met een andere opstelling Beckham inpassen? Iemand ideeën of suggesties? Ben aan het werk nu, dus kan nog ff niet puzzelen.

[Afbeelding]
Is https://www.futbin.com/21/squad/4218923 een idee?
Weet niet wat je budget is.

Is iedereen er al uit wat hij met de Icon swaps doet?
Twijfel erg tussen Koeman en de 83+ en 85+ packs..
Zal hij erg vergelijkbaar zijn met VVD? Weet dus niet zo goed of hij in mijn 3-5-2 past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
PS360-gamer schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:51:
[...]

Zal hij erg vergelijkbaar zijn met VVD? Weet dus niet zo goed of hij in mijn 3-5-2 past.
Base Icon pack, mijn team is al erg sterk, alleen rijkaard was een toevoeging, maar geen zin zoveel tokens te verdienen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
[...]

Ik zit zelf ook aan koeman te denken, starten in 5ATB en dan als CDM in 442 of CCB in 352.
Heb niet met hem gespeeld in vorige fifa’s maar ik verwacht een Ramos type met spelmaker kwaliteiten. De vergelijking met Ramos is vooral door zijn workrates.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Net de 25* 83+ gedaan, kon me niet langer inhouden :)
Resultaat in cijfers: 10x 83, 7x 84, 5x 85, 1x 86, 1x 87, 1x 90 (ter Stegen)

Meeste is sbc materiaal (was ook de intentie) met slechts twee uitzonderingen: Rashford & Freeze Golovin

Al met al in lijn met de packluck tot nu toe, of misschien wel iets beter.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:14
peeweeherman schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:42:
Net de 25* 83+ gedaan, kon me niet langer inhouden :)
Resultaat in cijfers: 10x 83, 7x 84, 5x 85, 1x 86, 1x 87, 1x 90 (ter Stegen)

Meeste is sbc materiaal (was ook de intentie) met slechts twee uitzonderingen: Rashford & Freeze Golovin

Al met al in lijn met de packluck tot nu toe, of misschien wel iets beter.
Netjes, is zo slecht nog niet :)!

Hier 1x 88, 2x 86, 3x 85, 4x 84, Freeze Rodriguez en 14x 83. Alles fodder, niets dat je daadwerkelijk op het veld wil zien. Erg matig dus :/

[ Voor 5% gewijzigd door BoB_HenK op 15-12-2020 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
[...]

Thx, dit moet kunnen met mijn budget. Is een leuke optie.

Ik heb met mijn swaps gekozen voor die 83+ x25. Zelf had ik er Bruno Fernandes gouden kaartje uit. Maar mijn zoon had Neymar Jr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
MadMoody schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:28:
Toch ff om hulp vragen hier. Hieronder mijn opstelling nu. Ingame switch ik nu naar 4-2-3-1 met Valverde en Guardiola als cvm's. Werner als diepe spits en Son als cam. Misschien kan ik met een andere opstelling Beckham inpassen? Iemand ideeën of suggesties? Ben aan het werk nu, dus kan nog ff niet puzzelen.

[Afbeelding]
Rashford ipv Son en Walker ipv Bellerin? :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Partypooper schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:41:
[...]

Rashford ipv Son en Walker ipv Bellerin? :)
Ja zoiets zal het wel gaan worden denk ik. Ben gewoon nieuwsgierig naar dei Beckham kaart. Iemand al mee gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:29
Bij mij is Son drie klassen beter dan Rashford. Op de een of andere manier kan ik totaal niet met Rashford overweg, mist ontzettend veel kansen, komt op gang als een stoomlocomotief, terwijl Son echt alles erin schiet bij mij.

Heb ze beide untradeable en elke keer als ik Rashford weer eens probeer, wissel ik hem na de rust voor Son. Heb op beide kaarten een Hunter zitten.

Gek is dat toch? Dat sommige 'metaspelers' totaal niet werken voor je.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
MadMoody schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:46:
[...]

Hoe ga jij 'm inpassen? Ik ben er nog niet uit! Heb wel Real Madrid spelers in mijn team, maar die staan vooral aan de linkerkant.
Ik heb hem even wat potjes geprobeerd en moet zeggen: wat een lompe leo. Nu kan het 100% zeker aan mij liggen dat het bij mij niet wil vlotten want een Sissoko lijkt bij mij ook gewoon op een Patrick Pothuizen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Saekerhett schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:13:
Bij mij is Son drie klassen beter dan Rashford. Op de een of andere manier kan ik totaal niet met Rashford overweg, mist ontzettend veel kansen, komt op gang als een stoomlocomotief, terwijl Son echt alles erin schiet bij mij.

Heb ze beide untradeable en elke keer als ik Rashford weer eens probeer, wissel ik hem na de rust voor Son. Heb op beide kaarten een Hunter zitten.

Gek is dat toch? Dat sommige 'metaspelers' totaal niet werken voor je.
Nee juist niet, is toch juist beter. Dat geeft aan dat er meerdere wegen naar Rome zijn en dat we dat zelf nog een beetje kunnen ontdekken hoe. Ipv dat iedereen maar metaspelers neemt en alles zichzelf daarmee aanleert.
Juist omdat jij het voor jezelf uitgetest hebt en je Son beter vindt spelen zou ik zeggen, lekker mee blijven spelen. Er is geen 1 manier wat DE manier is in fifa. Speelstyl en hoe je omgaat met je spelers etc heeft allemaal invloed op het spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
fifanoob schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:28:
[...]

Nee juist niet, is toch juist beter. Dat geeft aan dat er meerdere wegen naar Rome zijn en dat we dat zelf nog een beetje kunnen ontdekken hoe. Ipv dat iedereen maar metaspelers neemt en alles zichzelf daarmee aanleert.
Juist omdat jij het voor jezelf uitgetest hebt en je Son beter vindt spelen zou ik zeggen, lekker mee blijven spelen. Er is geen 1 manier wat DE manier is in fifa. Speelstyl en hoe je omgaat met je spelers etc heeft allemaal invloed op het spelletje.
Klopt wel, alleen nu vind ik het jammer dat ik Rashford untradeable heb want voor mij is hij nu het zoveel waard als Bernd Leno, 85 rated fodder dus haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Saekerhett schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:31:
[...]

Klopt wel, alleen nu vind ik het jammer dat ik Rashford untradeable heb want voor mij is hij nu het zoveel waard als Bernd Leno, 85 rated fodder dus haha.
haha ja ik snap je. Achja, zo kreeg ik vorig jaar Petit 88 uit een UT pack. Maar kon maar niet met hem overweg, maar t was met stipt op dat moment mijn duurste speler. Toch zat ie op de bank. Voelde ook altijd een beetje apart haha. Maar ja, ik had vorig jaar CR7 ook UT, die had ik niet eens bij de selectie zitten :+
Echter was dat wel rond februari en had ik toen ook al spelers van dat niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Iemand btw nog tips?

Ik had in de as altijd Hero Teixeira in de spits en Rulebreaker Talisca erachter, totdat ik De Bruyne had gepackt en die is een stuk beter dan Talisca. Maar dan zit ik met een spitsenprobleem (hou ervan om iedereen op 10 chem te hebben). Enige mogelijkheid die ik zag is Aguero. Zijn Flashback SBC loopt nog, maar is die het waard?

Of wellicht aankoop van een andere speler? Heb Salah (untradeable) ook nog, maar Van Bergen is fenomenaal hier dus die wil ik graag houden. Zat ook aan 88 Seedorf te denken uiteindelijk, maar die kan ik nog niet betalen. Gravenberch is aardig, maar niet super of zo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0dKw8SPmJhDc-1JBzv7tnG0ypq0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JDg4EjfSmGNWrGjxadykvmUU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Saekerhett schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:50:
Iemand btw nog tips?

Ik had in de as altijd Hero Teixeira in de spits en Rulebreaker Talisca erachter, totdat ik De Bruyne had gepackt en die is een stuk beter dan Talisca. Maar dan zit ik met een spitsenprobleem (hou ervan om iedereen op 10 chem te hebben). Enige mogelijkheid die ik zag is Aguero. Zijn Flashback SBC loopt nog, maar is die het waard?

Of wellicht aankoop van een andere speler? Heb Salah (untradeable) ook nog, maar Van Bergen is fenomenaal hier dus die wil ik graag houden. Zat ook aan 88 Seedorf te denken uiteindelijk, maar die kan ik nog niet betalen. Gravenberch is aardig, maar niet super of zo.

[Afbeelding]
Ik speel zelf nog steeds met Icon spits Ian wright de 87 versie ( mid ) die is iets goedkoper dan zijn 85 versie omdat hij iets minder pace heeft. Maar met een hunter kaartje erop is die prima.
Het is geen skiller, maar hij is fysiek sterk en schiet ze met links als met rechts prima binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:14
Saekerhett schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:50:
Iemand btw nog tips?

[Afbeelding]
Naast de Wright die @fifanoob voorstelt is baby of mid kluivert wellicht een optie. Redelijk betaalbaar, voldoende pace en physical, redelijk lang en 4*/4*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
fifanoob schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:08:
[...]

Ik speel zelf nog steeds met Icon spits Ian wright de 87 versie ( mid ) die is iets goedkoper dan zijn 85 versie omdat hij iets minder pace heeft. Maar met een hunter kaartje erop is die prima.
Het is geen skiller, maar hij is fysiek sterk en schiet ze met links als met rechts prima binnen.
BoB_HenK schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:18:
[...]

Naast de Wright die @fifanoob voorstelt is baby of mid kluivert wellicht een optie. Redelijk betaalbaar, voldoende pace en physical, redelijk lang en 4*/4*
Thanks voor de tips! Ik hoor trouwens gemixte verhalen over Kluivert, ik zal me er eens in gaan verdiepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:15
Nou bizar veel spelers via minimaal bid opgehaald vandaag, allemaal van de topcompetities

Nu de transferlijst volhouden met tussen de 300 - 1000 coins winst per spelers bij een goede sbc.

Zou me in theorie zo 100k extra op moeten leveren de komende dagen.

Beginpunt was 100k, kijken waar k mee eindig. Doel is Salah 😂
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i3gv7W6xKrkZ1aXIzzf1cXFqrI8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FEcY2rVxgWaXEO2lDSii8xUL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door Augy op 15-12-2020 17:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Heb de 83+ x 25 geopend, niet top en niet slecht. Toppers waren Courtois 89, Kroos 88, Koulibaly 88, Sterling 88, Dybala 88, Griezmann 87, Lloris 87 en Papu Gomez 86.

Hiervan had ik Koulibaly, Kroos, Sterling, Dybala en Griezmann allemaal al untradeable. Daarmee dus de Lewandowksi POTM ingevuld, die kon ik nu geheel met untradeables uit mijn club doen.

Nee, dat is niet 'gratis' want ik had ze ook op een ander moment kunnen gebruiken. Echter had ik nu weinig keus anders had ik een tijd geen packs kunnen openen en ik speel toch met een Bundesliga team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Prima speler toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:33
Augy schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:50:
Nou bizar veel spelers via minimaal bid opgehaald vandaag, allemaal van de topcompetities

Nu de transferlijst volhouden met tussen de 300 - 1000 coins winst per spelers bij een goede sbc.

[Afbeelding]
Probeer RB Oscar. Hij is pretty much discard (zn quick sell is 69k) en echt heel leuk met h/h workrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 01:00
Augy schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:50:

[Afbeelding]
Zou je toch aanraden om een keer Douglas Costa RB te gebruiken.
Wat een fenomeen bij mij in de spits.
Rete explosief, technisch van buitencategorie en rost door z'n shotpower alles hoog in het doel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
het quiten is ook afgelopen of niet? Trieste community is het ook soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
fifanoob schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:58:
het quiten is ook afgelopen of niet? Trieste community is het ook soms
mwa is heel wisselend, soms ben je langer bezig met het laadscherm dan het potje zelf.
Sommigen doen vervelend, ben nu ook weer een potje af aan het laten lopen met mijn controller op de kop.
Ik kwam voor en hij vond het nodig om na elke goal van hem uitgebreid te celebraten.
Prima jo, ga ik toch lekker even iets anders doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:24
joenes30 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:46:
[...]

Rete explosief, technisch van buitencategorie en rost door z'n shotpower alles hoog in het doel
Klop, is mij ook zeer goed bevallen. Zijn uithoudingsvermogen is daarin tegen niet best, maar dat valt samen met mijn speelstijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:31
Ook maar de 83+ pack gedaan. Verratti 88 als beste en nog wat spelers zoals Gomez. Niet verkeerd. WIlde wachten tot toty , maarja:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Damn, had gehoopt op een freeze Fred ipv Wan-Bissaka. Kon mooi naast mijn Marquinhos lopen, meer mensen die die sbc hebben gedaan? Heb hem nog niet geprobeerd, maar lijkt me een goede versterking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
peeweeherman schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:22:
Damn, had gehoopt op een freeze Fred ipv Wan-Bissaka. Kon mooi naast mijn Marquinhos lopen, meer mensen die die sbc hebben gedaan? Heb hem nog niet geprobeerd, maar lijkt me een goede versterking
Idd, Had ook een Fred verwacht aangezien vrijwel elke andere kaart al een special had.
Ga deze later vandaag wel even meepakken voor mijn 352.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
peeweeherman schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:22:
Vind het een leuke kaart, maar ook serieus prijzig voor een niet verhandelbare kaart. Ik laat hem dus mooi schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
joenes30 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:46:
[...]

Thnx voor de tip!

Zit eigenlijk te denken om van systeem te veranderen. Zit te denken aan dit team alleen heb k wat moeite met de lege positie haha tips welkom of zeggen jullie lekker bij het oude blijven. (PL zo overprised)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NRu8QoGKOmUrMADtTbPMEzMRj7E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0rvOtohyOTtYKh5Ri2O1AMrr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xVHaKuJD4ph89DeVdez-678_8ZM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kmhLolA39bxSXKqD2zlqiKSV.png?f=fotoalbum_large

komende weekend league.
Varane/rijkaard/casemiro?

speel 352 en petit schuift altijd al door.
Ik vond marquinhos wat te passief op de cdm, wie zet ik er naast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
_Uploader_ schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:11:
[...]

Klop, is mij ook zeer goed bevallen. Zijn uithoudingsvermogen is daarin tegen niet best, maar dat valt samen met mijn speelstijl.
klopt, Dembele laat ik voor hem invallen.
Maar het komt ook deels omdat hij zovaak diep gaat op hoge snelheid en dan nog eens die skills erbij.
Ja, dan ben je opgebrand na 80 min🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Al meningen over Beckham?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Augy schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 20:03:
[...]

Thnx voor de tip!

Zit eigenlijk te denken om van systeem te veranderen. Zit te denken aan dit team alleen heb k wat moeite met de lege positie haha tips welkom of zeggen jullie lekker bij het oude blijven. (PL zo overprised)
[Afbeelding]
Als ik dit zie misschien David Silva RB kaart.
Enorm technisch, goede acceleratie alleen 2* WF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
Paar keer al tegen gespeeld, meestal als AMC/MC. Best lastig af te stoppen als AMC en schiet uit bizarre hoeken raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Het is inmiddels dinsdag, en ik heb steeds geen enkele avond swaps objectives kunnen doen zonder zwaar schokkende/vertragende online gameplay.

Het verbaast me inmiddels niet meer, maar dit is toch te bizar voor woorden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Bossie schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:52:
Het is inmiddels dinsdag, en ik heb steeds geen enkele avond swaps objectives kunnen doen zonder zwaar schokkende/vertragende online gameplay.

Ja, belachelijk voor zo'n grote game dat het echt eigenlijk onspeelbaar is tussen 20:00 en 23:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 20:55:
[...]

Paar keer al tegen gespeeld, meestal als AMC/MC. Best lastig af te stoppen als AMC en schiet uit bizarre hoeken raak.
Heb 'm zelf een paar x geprobeerd als cam en cvm. Zijn passing vind ik heel sterk, maar zijn loopvermogen is echt matig. Maakte vanaf cam wel een mooie goal met een geplaatst schot met hem, dat lukt wel met zijn trap. Verder ga ik 'm niet in mijn basis zetten, ik speel meer voor de fun met hem en omdat ik het vroeger een heel sierlijke speler vond. En toch leuk zo'n gratis kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nergens last van gehad speelt mega snel
Bij mij ?

Overigens de pl swaps binnen zonder moeite, mag ook wel met mijn pl team.

Nu denk maar la Liga doen heb daar een een geweldige onverhandelbare verdediging. De rest koop ik wel even en verkoop ik daarna weer :) rest van de swaps word wel een hel aangezien ik amper nog spelers heb.

[ Voor 27% gewijzigd door Traeces op 15-12-2020 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Prosac schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:12:
[...]

Wie het kleine niet eert. ;)
Gaat om volume.
Als je dagelijks enkele tientallen van 500 winst maakt het wel snel oplopen hoor.
Doe vooral geen keepers, maar spelers die vrijwel altijd in een SBC zitten.

Stel je koop 40/50 spelers onder de 800 coins en je verkoopt ze allemaal voor 1500. Dan heb je -grof gerekend- toch mooi 50x700 (35.000) coins winst gemaakt.

Ik heb met deze manier handelen toch in een kleine 2 weken 3 ton bijgeplust. Ik heb 1,3 miljoen te besteden, zou dus ook aan grotere spelers kunnen gaan denken, maar dat durf ik dan weer niet. :+
Heb je voorkeur voor een specifieke competitie en positie? Bijvoorbeeld alleen snipen op een CV uit de Serie A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18
Middenvelders doen het ook altijd goed en dan het liefst uit de 5 grotE competities en een veel voorkomend land.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
saert schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 23:07:
[...]

Heb je voorkeur voor een specifieke competitie en positie? Bijvoorbeeld alleen snipen op een CV uit de Serie A?
Ik pak wel de grotere competities ja en de grote landen ook.
Maar ik wissel wat af. Ene keer verdedigers, andere keer middenvelders. Gewoon de types die altijd wel voor komen in SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 23:02:
[...]

Nergens last van gehad speelt mega snel
Bij mij ?

Overigens de pl swaps binnen zonder moeite, mag ook wel met mijn pl team.

Nu denk maar la Liga doen heb daar een een geweldige onverhandelbare verdediging. De rest koop ik wel even en verkoop ik daarna weer :) rest van de swaps word wel een hel aangezien ik amper nog spelers heb.
Denk er om dat je minimaal 5? spelers in het veld moet hebben die je uit een pakje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204

Is dat op de PS5? Hier op de PS4 geen problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 09:55

Heb zelf echt totaal geen problemen hiermee loopt als een zonnetje. Heb alle swaps op maandag en dinsdag binnen kunnen halen in ongeveer 2 a 3 uur.
Speel zelf wel op ps5 en Rivals divisie 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
FidoDido schreef op woensdag 16 december 2020 @ 08:52:
[...]

Heb zelf echt totaal geen problemen hiermee loopt als een zonnetje. Heb alle swaps op maandag en dinsdag binnen kunnen halen in ongeveer 2 a 3 uur.
Speel zelf wel op ps5 en Rivals divisie 3
PS4/div3 als ik me niet vergis. Al het andere gaat prima (i.e thuiswerken op wifi) waarbij de PS4 op de kabel zit.

Ik wil overigens niet ranten, maar vooral uitsluiten dat een connectivity issue is aan mijn kanten aangezien mijn tv signaal na een vorig onderhoudsmoment ook wel eens stottert. Iemand een idee om hoe dit testen met deze Fifa aangezien de connection test op de ps4 weinig inhoud heeft (i.e momentopname ipv meten over een 5-15 minuten periode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op woensdag 16 december 2020 @ 00:06:
[...]

Denk er om dat je minimaal 5? spelers in het veld moet hebben die je uit een pakje hebt.
Yes i know. Sommige competities worden echt een probleem aangezien ik daar alleen een partij kansloze on-verhandelbare spelers heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:04:
[...]

Yes i know. Sommige competities worden echt een probleem aangezien ik daar alleen een partij kansloze on-verhandelbare spelers heb 8)7
Ik had bij 1 competitie echt kansloze spitsen, daar heeft die gentlemens agreement van "1e goal wint" me echt geholpen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:09:
[...]

Ik had bij 1 competitie echt kansloze spitsen, daar heeft die gentlemens agreement van "1e goal wint" me echt geholpen. :D
Haha nou ik wist dat van die golden goal dus niet, kwam achter en kreeg ineens een rage bericht. ( Speel alleen WL, eerste keer dat ik deze game mode aanraak xD ).

Tot ik het ging opzoeken hahah , ben dus gewoon netjes daarna weg gegaan. Opzicht ging iedere weg na 1-0 achter te komen behalve weer 1 of andere engnek :+ Scheelt bizar veel tijd inderdaad dit.

Zit niveau van die live friendly's nou gekoppeld aan Rivals Divisie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Was gisteravond max. 77 rated teams aan het bouwen (met max. 3 zilveren) voor Süperlig, Liga NOS, Bundesliga, La Liga en Pro League. Verwacht daar binnenkort ook wel een league-speler of objective voor (zoals Bellerin of juist nu met Bolasie).

Kan je qua zilveren spelers 2 tips geven:

1. Kies een goeie zilveren speler met bijvoorbeeld hoge pace en fysiek voor in de basis.

2. Of kies een 65-rated zilveren speler zodat je bij de anderen betere gouden spelers kan gebruiken. Van die 65-rated kaarten kan je er het beste 25 in je club gooien. Die gaan in de hype vaak zo weg voor 2500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:23:
Was gisteravond max. 77 rated teams aan het bouwen (met max. 3 zilveren) voor Süperlig, Liga NOS, Bundesliga, La Liga en Pro League. Verwacht daar binnenkort ook wel een league-speler of objective voor (zoals Bellerin of juist nu met Bolasie).

Kan je qua zilveren spelers 2 tips geven:

1. Kies een goeie zilveren speler met bijvoorbeeld hoge pace en fysiek voor in de basis.

2. Of kies een 65-rated zilveren speler zodat je bij de anderen betere gouden spelers kan gebruiken. Van die 65-rated kaarten kan je er het beste 25 in je club gooien. Die gaan in de hype vaak zo weg voor 2500.
Ik heb er daar nu ook 60 van klaar staan. CV's CM's en spitsen met vooral snelheid.
Ik wil wat ruimte op de TL houden voor pakketverkoop en handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Prosac schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:44:
[...]

Ik heb er daar nu ook 60 van klaar staan. CV's CM's en spitsen met vooral snelheid.
Ik wil wat ruimte op de TL houden voor pakketverkoop en handel.
Je kan er ook nog 50 opslaan transfer targets. Als je een bod doet en die wint blijven ze daar staan. Alleen nog wat plaatsjes overhouden om te kunnen bieden.

Kwam ik afgelopen week per toeval achter..

[ Voor 5% gewijzigd door M@cer op 16-12-2020 10:06 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik zit al een week op 150 82 rated, helaas sluiten de sbc’s hier nog niet op aan

[ Voor 3% gewijzigd door peeweeherman op 16-12-2020 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
M@cer schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:50:
[...]

Je kan er ook nog 50 opslaan transfer targets. Als je een bod doet en die wint blijven ze daar staan. Alleen nog wat plaatsjes overhouden om te kunnen bieden.
Ah, dat wist ik niet eens. :D _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
M@cer schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:50:
[...]

Kwam ik afgelopen week per toeval achter..
Je kan ze ook allemaal ongesorteerd laten staan. Dan kan je even geen packs openen maar wel heel veel spelers zo “ bewaren “ had er vorig jaar zo wel eens 300 dezelfde spelers ingeslagen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Traeces schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:23:
[...]

Haha nou ik wist dat van die golden goal dus niet, kwam achter en kreeg ineens een rage bericht. ( Speel alleen WL, eerste keer dat ik deze game mode aanraak xD ).

Tot ik het ging opzoeken hahah , ben dus gewoon netjes daarna weg gegaan. Opzicht ging iedere weg na 1-0 achter te komen behalve weer 1 of andere engnek :+ Scheelt bizar veel tijd inderdaad dit.

Zit niveau van die live friendly's nou gekoppeld aan Rivals Divisie ?
Die golden goal 'regel' is voor mij ook ideaal geweest. Heb me er zelf ook aan gehouden, behalve die keer dat de tegenstander hooghoudend vanaf de middellijn tot in de 16 kwam en vervolgens mijn keeper wist te passeren, een leuk dansje en uiteraard een pauze direct er achteraan.

Rustig gebleven, glaasje water gehaald en vervolgens 1-1 en 2-1 gemaakt waarna hij besloot te stoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Inderdaad Golden Goal is leuk, maar wanneer ze gaan lopen zieken is het voor mij ook snel klaar..
En als ze zelf doorspelen na een achterstand ga ik weg wanneer er gelijk gemaakt wordt, dan allebei maar niets.

Maar over het algemeen gaat het opvallend goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
M@cer schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:04:
Inderdaad Golden Goal is leuk, maar wanneer ze gaan lopen zieken is het voor mij ook snel klaar..
En als ze zelf doorspelen na een achterstand ga ik weg wanneer er gelijk gemaakt wordt, dan allebei maar niets.

Maar over het algemeen gaat het opvallend goed..
Yep, het merendeel van de potjes zijn binnen 10-15 speeltijd geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-09 23:55
Heb nu dit team ,alleen merk dat de opstelling niet echt werkt iemand tipsAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nreWZPCGqU5pG0Ba05diazuGvok=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GqnhOBgcskdkFYUjgHR5fqMa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Laatst online: 28-08 08:23
Markvd1984 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:06:
Heb nu dit team ,alleen merk dat de opstelling niet echt werkt iemand tips[Afbeelding]
Sissoko, Pogba of een andere sloper voor Wijnaldum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
rspoe schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:14:
[...]

Sissoko, Pogba of een andere sloper voor Wijnaldum.
Oke en kwa opstelling 442 is het net niet
Als je kijkt naar mijn spelers en bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkit222
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-04 20:10
Markvd1984 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:59:
[...]

Oke en kwa opstelling 442 is het net niet
Als je kijkt naar mijn spelers en bank
Je zou (in-game) 4231 kunnen proberen. Die opstelling is erg populair deze Fifa.
Als je wat meer balans in je spel zoekt is 41212 (2) ook altijd een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Checkit222 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:28:
[...]

Je zou (in-game) 4231 kunnen proberen. Die opstelling is erg populair deze Fifa.
Als je wat meer balans in je spel zoekt is 41212 (2) ook altijd een goede optie.
Zonder buitenspelers ,is juist fijner als je via de buitenkant kan toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Laatst online: 19-07 17:05
4-4-2 werkt voor mij juist enorm goed, ik gebruik zelf de tactics van Neilguides , deze : YouTube: Best META 442 Tactics POST PATCH To Give You More Wins - FIFA 21

Maar kies ik er zelf voor om De Jong "Drop between defenders" te zetten ipv. stay back. speelt toch net wat fijner.

Kounde en Gomez zijn ook beide Medium/Medium workrates mocht je merken dat ze net iets teveel naar voren staan dan ligt dat daaraan.

Ik switch in-game altijd naar deze opstelling https://www.futhead.com/21/squads/123947/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Voor icon swaps, mag je dan ook leenspelers gebruiken? Technisch gezien zijn ze first owner :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Hassiebassie schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:54:
Voor icon swaps, mag je dan ook leenspelers gebruiken? Technisch gezien zijn ze first owner :+
Ja zeker, daarom doe ik de leen sbc's van de freeze spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Kan je ook icons gebruiken in de '1 competitie' of is dat technisch gezien een andere competitie? Haha.

Ik ben nog bezig met de objectives voor van Bergen. Duurt helaas erg lang aangezien mijn team sheit is en ze geen golden goal lijken te hanteren in de Managerial Masterpiece lobby. Gaat een flinke grind worden voor van Bergen.

Zit voor het eerst ook in div1, wat misschien net boven/ op het randje van mijn niveau is, dus dan moet het ook meteen echt heel goed gaan wil ik winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
DennisCle schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:56:
Kan je ook icons gebruiken in de '1 competitie' of is dat technisch gezien een andere competitie? Haha.

Ik ben nog bezig met de objectives voor van Bergen. Duurt helaas erg lang aangezien mijn team sheit is en ze geen golden goal lijken te hanteren in de Managerial Masterpiece lobby. Gaat een flinke grind worden voor van Bergen.

Zit voor het eerst ook in div1, wat misschien net boven/ op het randje van mijn niveau is, dus dan moet het ook meteen echt heel goed gaan wil ik winnen.
Nee, je kunt geen icons inzetten. Maar hij is het zeker waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkit222
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-04 20:10
Markvd1984 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:43:
[...]

Zonder buitenspelers ,is juist fijner als je via de buitenkant kan toch
Dat hangt vooral van je speelstijl af denk ik. Ikzelf vind de 442 erg fijn spelen terwijl die bij jou niet zo lekker werkt geef je aan. Ik denk dat simpelweg zo nu en dan wat anders proberen de beste manier is om een goede opstelling voor je eigen speelstijl te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Er zijn een miljoen variaties van de 442. Als bijvoorbeeld 1 spits de instructie aanspeelpunt heeft en de andere spits diep gaat, dan is dat een wereld van verschil tov 2 diepgaande spitsen.

[ Voor 5% gewijzigd door Capsaicin op 16-12-2020 18:05 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:13
Kan iedereen trouwens die 25x 83+ pack aanraden, tot nu toe nog niet veel packluck gehad maar nu kwam er zomaar een Ronaldo uit lopen lol. Dat was de grind (viel met golden goal achteraf trouwens reuze mee) wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 16:31
Het was natuurlijk te verwachten, maar deze totw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26
Bamba, Lozano, Vardy, Tavernier, Kounde.
Deze TOTW valt nog wel mee hoor. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Moet eerlijk zeggen dat ik er gewoon plezier in krijg om die objectives te voltooien, echt nooit gedacht. Vorig jaar vond ik het niks omdat het altijd ten koste ging van je rank in Rivals. Als je heel bewust uit voorzetten of lob-steepasses moet scoren wordt het allemaal heel geforceerd.

Nu bij zo'n max. 77-rated team ontloop je de Ronaldo's en Mbappé's (naja 1 x Mbappé gezien) en heb ik veel meer plezier in het spelletje. Heb zo relatief makkelijk in één Bolasie en Bellerin kunnen halen en ben nu (relatief eenvoudig) bezig Deulofeu.

De Silver Star spelers unlock ik sowieso, maar deze kan ik echt aanraden. Zijn normale versie speelt al heerlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Laatst online: 14-09 19:59
Begin van de avond 3 rival wedstrijden overtuigend gewonnen. Daarna 5x op rij verloren, spelers deden niks meer goed en liepen gewoon weg van de bal. Wat is dit toch ineens, div 3 was in zicht.. nu weer diep in 4 :')

Eigelijk weet ik dat woensdag avond een slechte avond is voor rivals omdat iedereen dan speelt. Maar had even geen zin in de laatste SB swap objectives binnen te harken :+

Wat een grap trouwens. De afgelopen weken is Allan OTW in de hype op een eventuele TOTW kaart gestegen van 60 naar 95k, tot 7u vanavond bleek dat hij er niet bij zat. Ik heb rond half 8 4 stuks Allan’s OTW opgepikt voor 57k na de drop, nu blijkt dat hij geblesseerd is geraakt. Lijkt me een typisch gevalletje exact het foute moment van aankopen, waar ik ondertussen steengoed in geworden ben! :F _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door DeeleNL op 16-12-2020 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Pffff... ja woensdagavond inderdaad. Hier ook drama. Speel je tegen een op papier heel matig team met enkel gouden kaartjes, en ook nog niet de toppers, word je helemaal weggespeeld.... :(

Als ik zulk soort teams al zie vertrouw ik het meteen al niet in deze divisie. En dat komt dan tot grote frustratie nog uit ook. Dit zijn de avonden dat ik me moet beheersen om mijn controller niet te slopen.

[ Voor 35% gewijzigd door Moody2204 op 16-12-2020 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Nou mijn poging tot handelen is nogal gefaald 😂 4 dagen later nog steeds een volle TL en lijk k op de meeste kaarten 200 winst gemiddeld te maken 😂 ach btr iets dan niets.

Verder was het weer een tijd m'n team op de schop te gooien en wat leuks te gaan doen met een andere tactiek enz. We zijn nu bijna klaar en het is onderstaand geworden. (Uiteraard alles op 10 Chem) lkkr veel voetbal, passing enz heb er nu al zin in :) ingame 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xlblla_VybWWDF49lTJ1UiXvtgc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bJlhE1cF4qZie6xtHNTwW0XL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Geduld, er is weinig handel op het moment. Morgen met MM gaat het wel weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:51:
Moet eerlijk zeggen dat ik er gewoon plezier in krijg om die objectives te voltooien, echt nooit gedacht. Vorig jaar vond ik het niks omdat het altijd ten koste ging van je rank in Rivals. Als je heel bewust uit voorzetten of lob-steepasses moet scoren wordt het allemaal heel geforceerd.

Nu bij zo'n max. 77-rated team ontloop je de Ronaldo's en Mbappé's (naja 1 x Mbappé gezien) en heb ik veel meer plezier in het spelletje. Heb zo relatief makkelijk in één Bolasie en Bellerin kunnen halen en ben nu (relatief eenvoudig) bezig Deulofeu.

De Silver Star spelers unlock ik sowieso, maar deze kan ik echt aanraden. Zijn normale versie speelt al heerlijk.
Dat we nu een wat langere Silver Stars objective hebben is ook wel leuk. Alleen jammer dat je de mijlpalen ook buiten de Silver Lounge kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
M@cer schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:47:
Geduld, er is weinig handel op het moment. Morgen met MM gaat het wel weer beter.
Morgenochtend weer rewards dus vanaf 10:00 lekker goedkoop spelers ophalen :) geloof dat dat de manier is. En dan maar eens kijken of het wat oplevert :)

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Augy schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:45:
Nou mijn poging tot handelen is nogal gefaald 😂 4 dagen later nog steeds een volle TL en lijk k op de meeste kaarten 200 winst gemiddeld te maken 😂 ach btr iets dan niets.

Verder was het weer een tijd m'n team op de schop te gooien en wat leuks te gaan doen met een andere tactiek enz. We zijn nu bijna klaar en het is onderstaand geworden. (Uiteraard alles op 10 Chem) lkkr veel voetbal, passing enz heb er nu al zin in :) ingame 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2
[Afbeelding]
Als je een makkelijke manier wilt om te handelen, is brons pakketjes.

Ik koop ze 's avonds, meestal rond 6 uur. Zorg dat mijn hele transferlijst vol spelers zit. En die avond doorlaten gaan. Spelers verkopen is nieuwe pakketjes kopen.

De dag erna laat ik de lijst doorlopen zonder het aan te vullen. (Hoef je maar 1* per uur te kijken). En wanneer ik thuis ben gaan alle spelers die ik niet heb verkocht naar mijn club.

Daardoor heb ik ook al veel winst gemaakt toen de MLS en Saudi League uitkwam.

Per avond zit er een groot verschil in winst. Ligt eraan wat voor sbc's uitkomen maar tussen de 15 en 30k is reëel.

Edit:
Altijd voor de laagste prijs erop zetten. Brons spelers fluctueren heel veel en de truc is om er zo snel mogelijk vanaf te komen om ruimte te maken voor nieuwe spelers.

[ Voor 5% gewijzigd door Wulfric92 op 17-12-2020 00:14 ]

• Markuss
Prosac schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:03:
[...]
Dat we nu een wat langere Silver Stars objective hebben is ook wel leuk. Alleen jammer dat je de mijlpalen ook buiten de Silver Lounge kunt halen.
Zo die had ik helemaal gemist, de doelstellingen zijn voor mij echt veel te gortig:

200 wedstrijden winnen met 11 zilveren spelers
250 wedstrijden spelen met 11 zilveren spelers
50 wedstrijden met minimaal 7 zilveren TOTW-spelers (lastig voor chem)

• _Uploader_
Hmm, 25x 83+ pakket geopend. Tavenier TOTW, Handanovic, Suarez en een hoop 83 fodder. Niet waarop ik gehoopt had.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26
Markuss schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:46:
[...]

Zo die had ik helemaal gemist, de doelstellingen zijn voor mij echt veel te gortig:

200 wedstrijden winnen met 11 zilveren spelers
250 wedstrijden spelen met 11 zilveren spelers
50 wedstrijden met minimaal 7 zilveren TOTW-spelers (lastig voor chem)
Het zijn long term objectives, niet iets wat je binnen een dag afgerond moet hebben.
Je pakt die langzaam aan mee door wekelijks de Silver Stars te doen etc.

• DennisCle
He-le-maal klaar met mijn pack luck deze Fifa. Div2 r1 rewards: rare mega pack --> Semedo (3k) Hradecky (1k) als walkouts, overige 2x mega pack 1x rare gold pack --> Parejo (13k) als enige walkout.

Nog steeds is de grootste klapper Gomez die op dat moment 85k waard was.

Sorry voor het klagen, maar mid december hoopte ik toch inmiddels wel iets goeds te pakken te hebben na 3 maanden zo'n beetje elke SBC en WL te doen.

• Prosac
dutchgio schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:03:
[...]

Het zijn long term objectives, niet iets wat je binnen een dag afgerond moet hebben.
Je pakt die langzaam aan mee door wekelijks de Silver Stars te doen etc.
En veel objectives kun je ook gewoon in Squad Battles doen en lekker op een laag niveau halen.

• Prosac
Het is toch wel typisch.. ik kon deze week bij de WL beloningen kiezen uit een keeper en een matige spits. Ik koos voor de spits, want die kan ik vast wel weer in een SBC kwijt.
Bij het eerste pakketje wat ik open, krijg ik vervolgens die keeper TOTW. :')

Vorige week ook al, dat ik in een pakketje kreeg wat ik niet koos bij WL.

• Moody2204
Markuss schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:51:

Helemaal met je eens. Zo ervaar ik het ook. Het is heel verfrissend om niet altijd tegen de Mbappe's etc. te hoeven spelen! Mogen ze wat mij betreft bij EA verder uitdiepen!

[ Voor 4% gewijzigd door Moody2204 op 17-12-2020 10:18 ]

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Gunter en Bamba als PP en voor de rest troep uit de rewards. Ga de komende weken ook alleen nog maar voor de coins kiezen bij Rivals. Krijg je toch niets meer uit of wat tegenwoordig niets meer waard is, maar een maand geleden nog wel. Alsof het spel nu al uitgespeeld is met al die speciale kaarten. Wil een soort Dalglish to glorie gaan maken. Kom nog 300k te kort voor zijn baby-versie (als ik mijn huidige team aanhoud) en dan doorgroeien naar zijn prime-versie. Heb ook een volledig Liverpoolteam dus daar past deze legende er wel bij. Gerrard doe ik alleen als zijn sbc of icon-swap er komt. Die komt ieder jaar wel namelijk.

• fifanoob
ik kies in deze periode altijd voor coins bij rewards rivals. Elke x mooi 75k erbij. Dat haal ik toch niet uit die packs.
Doel is om Cruijff eind van het jaar te kunnen halen.

• Augy
Weer geïnvesteerd (100k) in rare players uit de grote competities welke ik voor discard heb gekocht (incl.wat CL)

Hoe zetten jullie deze erop? Gewoon bieden of een max prijs van bijv 1500? #learning

• Markuss
Augy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:58:
Weer geïnvesteerd (100k) in rare players uit de grote competities welke ik voor discard heb gekocht (incl.wat CL)

Hoe zetten jullie deze erop? Gewoon bieden of een max prijs van bijv 1500? #learning
Sowieso dat laatste, gewoon een te hoge prijs vergeleken met z'n BIN maar er zijn genoeg lazy buyers. Zorg er wel voor dat je ze niet iets na 7'en nog te koop heb staan vanavond. Check eerst de Marquee Matchups.

• rspoe
  • Laatst online: 28-08 08:23
Ik heb Ake otw net gekocht. Hopelijk gaat hij meer minuten maken nu :) Heeft gisteren weer 90 minuten gespeeld!

Iemand ervaring met hem? Heb er shadow opzitten. Ben wel benieuwd, maar hij is wel sloom denk ik?
Verwissel hem met Sanchez.

Mendy - Ake - Walker - Semedo heb ik nu en Allison in de goal.

• Prosac
Augy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:58:

Ik houd altijd een buy-now aan. En zorg dat ik tegen 18:50 de verkoop gestaakt heb, dan wacht ik even op nieuwe objectives en de SBC's voor ik weer verkoop. Ik zet mijn spelers er ook steevast een uur op, mensen kijken toch nooit verder dan dat.

Meestal ongeveer 500 hoger. Vanaf 3000/4000 doe ik 1000 hoger.
Vandaag ff geen inkoop voor de marquee gedaan. Heb nog zat spelers in de wacht staan. Vrijwel allemaal 1000 > 1500 dit keer.

• Moody2204
fifanoob schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:57:
ik kies in deze periode altijd voor coins bij rewards rivals. Elke x mooi 75k erbij. Dat haal ik toch niet uit die packs.
Doel is om Cruijff eind van het jaar te kunnen halen.
Dat had ik ook moeten doen. Tot mijn spijt gekozen voor de verhandelbare packs. Zat niks van waarde bij, dus in feite ga ik daar zeker zo'n 35.000 verlies op lijden.
Pagina: 1 ... 58 ... 158 Laatste