Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-06 22:23
Prosac schreef op zondag 13 december 2020 @ 00:25:
Werkelijk waar ongelooflijk.. ik verlies een pot met 3-2 omdat hij 3x tegen mijn verdediger aanloopt met zijn spits die de bal gewoon door mijn verdediger meeneemt naar de keeper.. ik hou de bal toch echt tegen, ik hoor het geluid en hij loopt er mee door...
En weer 2 potjes achter elkaar waar ik meerdere goals op deze manier om de oren krijg. Stop de bal, maar klutst zo weer in de voeten van de tegenstander alsof ik er niet stond. Echt, niet te doen dit.

en klaar voor vanmiddag, niet normaal.. verdedigers laten alleen maar gaten vallen, schoten vanaf randje 16 zo door een kluw spelers de hoek in, ik druk duidelijk naar boven voor een pass en toch past hij hem rechtdoor de voeten van een tegenstander in. En net weer in de 90e minuut de 4-3 tegen omdat Rashford dwars door Koulibaly rent. Voor ik de controller door de kamer gooi, ff wat anders doen.

[ Voor 26% gewijzigd door Prosac op 13-12-2020 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:12
Zo dit is balen: 4 tokens binnen, maar van de Bundesliga blijk ik maar 3 spelers waarvan ik eerste eigenaar ben te hebben.... |:(

Tja, enige oplossing pakketjes denk ik?

Herstel: heb er 5, maar daar zitten 2 keepers bij.... is niet handig.

Verder 2 flut aanvallers. Dus dat is eigenlijk een kansloze missie.

Iemand tips?

[ Voor 31% gewijzigd door Moody2204 op 13-12-2020 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:09
14 wins in de wl zijn binnen. Nog 11 potjes te gaan maar heb eigenlijk weinig zin meer. Verder gegaan met de zilveren speler uitdagingen. Een van de leukste nieuwe modes maar helaas was de buit binnen met 3 games en 3 ragequits. Het is jammer dat mensen alleen beloont worden door winnen. Hierdoor speelt bijna iedereen alleen maar voor de objectives of rewards. En dat maakt de potjes zeker niet leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 05:49
MadMoody schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:54:
Zo dit is balen: 4 tokens binnen, maar van de Bundesliga blijk ik maar 3 spelers waarvan ik eerste eigenaar ben te hebben.... |:(

Iemand tips?
Dat is inderdaad precies waar EA op uit is, meer geld. :*)

Omdat ik het fenomeen van First Owner van vorig jaar kende, heb ik voor elke grote competitie wat low rated meta spelers achter de hand gehouden voor deze objectives.

SBC's doen is de beste oplossing als je zoals mij er geen geld tegen aan wil gooien. Als je de meeste SBC's al gedaan hebt kun je eventueel League SBC's of Gold Upgrade packs doen, die zijn repeatable.

Ook goed om in je achterhoofd te houden als er goedkope speler SBC's uitkomen zoals die van Tonali en Hwang. Ondanks dat ik niet met een Serie A team of Bundesliga team speel, heb ik de SBC's wel gedaan omdat het bruikbare First Owner spelers zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door mar101 op 13-12-2020 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:31

Iemand tips?
Gewoon geduld hebben, je hebt nog 20 dagen oid en er gaan nog genoeg sbc's / rewards etc komen waarmee je mogelijk Bundesliga spelers packt. Anders kan je altijd nog de upgrade sbc doen, in de hoop ze daaruit te krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 13-12-2020 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-06 11:00
Zo, eerste WL van het jaar achter de rug (normaal gesproken nooit tijd om zoveel te spelen), en ben niet geheel ontevreden met 14 wins uit 28 wedstrijden, precies 50%. Merk wel dat er een beetje een patroon in zit, iedere keer als ik 1-2 keer win kom ik daarna standaard tegen een tegenstander die echt een hoger niveau heeft en dan verlies ik er weer 1-2, om daarna hetzelfde patroon weer te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:42
(jarig!)
Gaat weer lekker, wilde ff een tweede blok swaps doen maar de servers zijn weer zo ruk dat ik niet eens mijn team kan kopieren
- ingame krijg ik een generieke error
- in webapp hetzelfde maar dan een melding dat het aan de login servers ligt on vervolgens een disconnect te krijgen.

Hoe moeilijk kan het zijn, sla desnoods mijn team gewoon lokaal op ....

Edit: ik heb het een uurtje geprobeerd, maar de gameplay hapert/stottert dusdanig dat ik zelf met Mbappe/yedder niet kan dribbelen/schieten. Goed bezig EA, fix your game want is dit puur serverside lag.

[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 13-12-2020 19:22 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-06 00:06
Gaat lekker met mijn PL team in de swaps objective so far. Drie gespeeld, 3x RQ binnen de 1-0 na vijf minuten 😂

Edit: meteen vierde er achteraan haha.

[ Voor 15% gewijzigd door Mesque op 13-12-2020 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
(jarig!)
Mesque schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:24:
Gaat lekker met mijn PL team in de swaps objective so far. Drie gespeeld, 3x RQ binnen de 1-0 na vijf minuten 😂

Edit: meteen vierde er achteraan haha.
Heb je ook constante happeringen/stotteringen ?
Vooral als iemand een skillmove inzet blijft het even hangen inclusief dat rode knipperlichtje.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Waar blijft freeze Mendy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Bossie schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:29:
[...]

Vooral als iemand een skillmove inzet blijft het even hangen inclusief dat rode knipperlichtje.
Ja leg maar weg de controller niet te doen vanavond..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Moest flink wat coins investeren voor teams voor objectives. Had gisteravond nog maar 10K.
En toen dacht ik van: tsja.... al die potjes, heb ik daar nog wel zin in?

Nee! Dus maar gisteren een uurtje gehandeld en vandaag nog anderhalf uurtje.

Van 10K naar 150K in ongeveer 2,5 uur. De weg naar boven is ingezet 8) Binnenkort kan ik beginnen met investeren en dan gaat het grote geld binnenrollen. :+

Spelen is voor die hards. Ik ga wel weer handelen. Scheelt weer een hele hoop frustratie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06 14:43

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Weekend league gister was een groot frustratiefeest. Verschrikkelijk.

Rivals daarentegen liep vandaag wel als een zonnetje. Begonnen in div 6 en nu in 2.

Seedorf 88 helpt ook wel, hele chille speler. Met renato sanchez en koeman ook wel een lekker sterk middenveld zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Bossie schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:29:
[...]

Nee echt helemaal nergens last van vanavond, speelt heel soepeltjes. Speel wel op PS5 en alleen thuiswedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:17
Mesque schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:44:
[...]

Nee echt helemaal nergens last van vanavond, speelt heel soepeltjes. Speel wel op PS5 en alleen thuiswedstrijden.
Ping 6 hier! Heerlijk die thuismatches op ps5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Vandaag mijn 5 behaalde tokens ingeleverd voor die 83+ x25 pack. O.a. Bruno Fernandes gold eruit, en Immobile goud, David Silva goud, en nog wat 85 gouden spelers. Wil misschien Bruno Fernandes wel in gaan passen in mijn team, maar ben er nog niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
(jarig!)
harrybeuker schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:00:
[...]

Ping 6 hier! Heerlijk die thuismatches op ps5!
8 op PS4, dus dat zegt ook niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:17
Bossie schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:02:
[...]

8 op PS4, dus dat zegt ook niets
Heb nog geen 1 haperende match gehad sinds de ps5. Was op de 4 wel anders. Heb hem sinds day 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
Best wel een heerlijke Weekend League kunnen spelen, heb Goud 2 gehaald, 17 winsten met nog een wedstrijd over.

Heb in game 4-2-2-2 gespeeld, wat echt veel fijner was als mijn te aanvallende 4-1-2-1-2.
Merk dat het franse cv duo erg fijn speelt, ook Kante en Gattusso zijn goede cvm's die alles onderscheppen.

Team ziet er als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/e3r9r4uigkg0k.jpg

Ronaldo mag nooit verkocht worden, zoveel goals gemaakt weer dit weekend, loopt 500 wedstrijden en 660 goals.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
ik ben erg slecht in inschatten wanneer ik spelers het beste kan kopen.

ik wil freeze casemiro nu 490k
rttf griezman nu 440k
en rttf oblak nu 190k

twijfel of ze nog verder gaan zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 23-05 19:09
Pfoe goud 3 gehaald met 6 wedstrijden over terwijl ik vandaag begon aan de laatste reeks met 12 winst en 7 verlies. Ging niet best vandaag. Penalty's blijven een loterij maar verlies er wel te vaak mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
cubert20 schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:09:
ik ben erg slecht in inschatten wanneer ik spelers het beste kan kopen.

ik wil freeze casemiro nu 490k
rttf griezman nu 440k
en rttf oblak nu 190k

twijfel of ze nog verder gaan zakken
100% alles gaat tot eerste week jan alleen maar zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Hassiebassie schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:35:
Moest flink wat coins investeren voor teams voor objectives. Had gisteravond nog maar 10K.
En toen dacht ik van: tsja.... al die potjes, heb ik daar nog wel zin in?

Nee! Dus maar gisteren een uurtje gehandeld en vandaag nog anderhalf uurtje.

Van 10K naar 150K in ongeveer 2,5 uur. De weg naar boven is ingezet 8) Binnenkort kan ik beginnen met investeren en dan gaat het grote geld binnenrollen. :+

Spelen is voor die hards. Ik ga wel weer handelen. Scheelt weer een hele hoop frustratie O-)
Heb je tips om te handelen? Mijn huidige methode is het snipen op goedkope spelers in de Serie A en Ligue 1. Maar wellicht heb jij betere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nou.. voorlopig geen WL voor mij. Op 9 overwinningen blijven steken. Naast de "Rashford gaat dwars door de verdediger heen"-frustratie ook gewoon niet goed genoeg en pech. Vanavond nog 6 wedstrijden over om van 8 naar 11 te komen. Maar 1 weten te winnen.
Meeste wel kantje boord verloren, maar viel steeds net de verkeerde kant op. Met als dieptepunt de pot waarin ik overduidelijk de betere was, maar 6! keer op lat en paal schoot en hij (zij) zijn enige kans erin schoot met Toni Kroos op ongeveer 20 meter van de goal. _O-
Als je het uberhaupt een kans mag noemen.
Kreeg het in de andere potten maar niet voor elkaar het dicht te houden en zelf ruimte te creeren. Komende tijd maar eens kijken of een andere opstelling dan 4-2-3-1 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-06 00:23
Prosac schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:48:
Nou.. voorlopig geen WL voor mij. Op 9 overwinningen blijven steken. Naast de "Rashford gaat dwars door de verdediger heen"-frustratie ook gewoon niet goed genoeg en pech. Vanavond nog 6 wedstrijden over om van 8 naar 11 te komen. Maar 1 weten te winnen.
Meeste wel kantje boord verloren, maar viel steeds net de verkeerde kant op. Met als dieptepunt de pot waarin ik overduidelijk de betere was, maar 6! keer op lat en paal schoot en hij (zij) zijn enige kans erin schoot met Toni Kroos op ongeveer 20 meter van de goal. _O-
Als je het uberhaupt een kans mag noemen.
Kreeg het in de andere potten maar niet voor elkaar het dicht te houden en zelf ruimte te creeren. Komende tijd maar eens kijken of een andere opstelling dan 4-2-3-1 werkt.
Min of meer identieke WL achter de rug. Nu maar hopen dat de buren maar niets gehoord hebben 8)7
Zijn er nog mensen die ingame 4-3-3 (of een van de varianten daarop) spelen, trouwens?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
Freeze Verrati gepackt uit de (enige) 80+ upgrade player pick die ik gedaan heb. Speelt uitstekend. Maar het lukt me niet echt om hem een basisplek te geven zonder untradable Valverde te moeten banken.. nog even puzzelen dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:05

Iemand tips?
Pak loan Bailey, mag je ongelimiteerd gebruiken in friendlies en is first owned.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
(jarig!)
Messje schreef op maandag 14 december 2020 @ 00:23:
[...]

Pak loan Bailey, mag je ongelimiteerd gebruiken in friendlies en is first owned.
Moet je alleen nog ff een jamaica speler snipen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-06 10:50
SirWInsalot schreef op zondag 13 december 2020 @ 23:00:
[...]

Min of meer identieke WL achter de rug. Nu maar hopen dat de buren maar niets gehoord hebben 8)7
Zijn er nog mensen die ingame 4-3-3 (of een van de varianten daarop) spelen, trouwens?
4-3-3/4-3-2-1 hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Online swaps zijn inderdaad redelijk te doen, mallemolen van Golden goal kun je best aan meedoen, ben je zo klaar. Gewoon constante druk er op en 343 of i.d., duurt een potje vaak geen 5 minuten.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
peeweeherman schreef op maandag 14 december 2020 @ 07:01:
Online swaps zijn inderdaad redelijk te doen, mallemolen van Golden goal kun je best aan meedoen, ben je zo klaar. Gewoon constante druk er op en 343 of i.d., duurt een potje vaak geen 5 minuten.
Hier ook. 2 competities binnen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Laatst online: 23:21
Iemand ervaring met Freeze Marquinhos? Twijfel om OTW Allan te verkopen en de SBC te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
peeweeherman schreef op maandag 14 december 2020 @ 07:01:
Precies. Meestal ben ik na een paar seconden wel klaar. Premier League en Serie A binnen het uur klaar. Bundesliga bleek nog wel een uitdaging omdat een groot deel van mijn spelers blijkbaar niet "First owned" waren. Moet je ineens met Kramaric en Dost voorin staan.

Gisteravond trouwens ook nog even tegen Messi gespeeld (die kom ik niet vaak tegen), maar deze wist Koulibaly wel keurig af te stoppen ipv dat hij er doorheen glicht. Het is dus niet dat met geweldige dribble-stats je op die manier bij de goal kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 04-06 10:39
hmm nu ik zo lees dat iedereen vrij snel die swaps binnen haalt moet ik er wellicht ook maar aan beginnen.
Ik zit alleen in div1 dus dat zal wel weer pittig worden met die friendlys..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:04
lwd-kevin schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:06:
Iemand ervaring met Freeze Marquinhos? Twijfel om OTW Allan te verkopen en de SBC te doen...
Ze hebben zijn stamina amper geboost, daardoor is ie als middenvelder erg snel moe.
Is een ideale speler om te wisselen met een Koeman, Casemiro etc. Als middenvelder zou ik hem niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Messje schreef op maandag 14 december 2020 @ 00:23:
[...]

Ik had 'm gezien ja. Ga ik doen, thx!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hassiebassie
saert schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:41:
[...]

Heb je tips om te handelen? Mijn huidige methode is het snipen op goedkope spelers in de Serie A en Ligue 1. Maar wellicht heb jij betere tips?
Ik zal binnenkort even mijn guide van fifa 20 kopiëren. We zijn echter een jaar verder en ik ook. Als mensen echt het heel graag willen kan ik wel video's maken nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 13:13
lwd-kevin schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:06:
Heerlijke speler.
Gewoon doen.
Kan door z'n stats nog een hele lange tijd mee en je kan met hem een driehoek maken met M'bappe en Neymar, Paulinho IF/Talisca RB of met Douglas Costa RB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Gisteravond echt in no-time die Icon Swaps voor de Ligue1, Serie A, La liga en BPL binnengeharkt (met dank aan golden goal van de community). Heb voor de eerste 3 leagues eigenlijk helemaal geen topteam maar Carrasco (La Liga), Baldé (Serie A) en Ben Yedder/Depay hebben mij er makkelijk doorheen geholpen.

Helaas 2 x zo'n flippo gehad die dan een elastiekje aan z'n controller vastmaakt en het niet kan uitstaan dat hij verliest en dus tijd gaat rekken. Gelukkig had ik net een nieuw Staantribune magazine dus kon die dan even lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Markuss schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:10:
Gisteravond echt in no-time die Icon Swaps voor de Ligue1, Serie A, La liga en BPL binnengeharkt (met dank aan golden goal van de community). Heb voor de eerste 3 leagues eigenlijk helemaal geen topteam maar Carrasco (La Liga), Baldé (Serie A) en Ben Yedder/Depay hebben mij er makkelijk doorheen geholpen.

Helaas 2 x zo'n flippo gehad die dan een elastiekje aan z'n controller vastmaakt en het niet kan uitstaan dat hij verliest en dus tijd gaat rekken. Gelukkig had ik net een nieuw Staantribune magazine dus kon die dan even lezen.
Heb ik ook al eens moeten doen (helaas). Soms moet je een wedstrijd voltooien, assists maken in zoveel wedstrijden...
Dan scoor ik 1x en daarna bind ik ook een elastiekje er om heen. Ik moet de wedstrijd helaas uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markuss schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:10:

Ja, ik ging er uiteindelijk ook vrij makkelijk doorheen. Alleen Bundesliga heb ik nog niet gedaan, omdat ik daar in eerste instantie te weinig first owner kaarten voor had. Dus toen maar die van de eredivisie squadbattles gedaan, die was ook nog wel makkelijk te doen.

Inmiddels mijn 5 tokens ingelveerd voor dat 83+ x 25 pakket. Beste kaartje was Bruno Fernandes gouden versie. Niet slecht op zich. Mag over packluck toch niet echt klagen vind ik, want ik had gisteren uit 2 pakketjes van de seizoensdoelstellingen eerst Benzema en later nog Ter Stegen.

Al in een eerder stadium R. Carlos baby icon gepackt (was verhandelbaar en heeft me een leuk bedrag opgeleverd toen), Guardiola icon onverhandelbaar gepackt. Dus ik klaag niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Voor wat betreft de swaps..

Geen icons en letterlijk alleen maar spelers in je selectie van de betreffende competitie? Of doe ik echt iets verkeerd 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Toch nog een Ziyech uit de SB pakketjes, best leuk te linken in een meta-team met Hakimi.
Ik wil eigenlijk voorkomen dat ik met een generiek team ga spelen, maar je ontkomt er bijna niet aan als alles zo op snelheid is gericht. Lewandowski is geweldig, maar voor de WL echt te traag en als je die snelle jongens wilt afstoppen dan moet je of heel laag spelen of echt met types als Varane en Gomez spelen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:34:
Voor wat betreft de swaps..

Geen icons en letterlijk alleen maar spelers in je selectie van de betreffende competitie? Of doe ik echt iets verkeerd 😂
Je moet ook nog eens de eerste eigenaar zijn van die spelers. Dus uit een pakketje en niet gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• saert
  • Laatst online: 15-07-2024
Hassiebassie schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:53:
[...]

Ik zal binnenkort even mijn guide van fifa 20 kopiëren. We zijn echter een jaar verder en ik ook. Als mensen echt het heel graag willen kan ik wel video's maken nu :p
Ik ben benieuwd! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Hassiebassie schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:21:
[...]

Heb ik ook al eens moeten doen (helaas). Soms moet je een wedstrijd voltooien, assists maken in zoveel wedstrijden...
Dan scoor ik 1x en daarna bind ik ook een elastiekje er om heen. Ik moet de wedstrijd helaas uitspelen.
tis wel flink veranderd. Elk jaar maakt EA het handelen steeds moeilijker en moeilijker.
Maar ben benieuwd naar je methode/tips :)

Had andere jaren nog wel wat winst met handel, ik heb nu 1x een zooi 86 rated kaartjes ingekocht en verkocht bij de icon sbc en dat was mijn handel. Skere bende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:21
He verdorie. Had vier uit vier potjes gewonnen met bundesliga spelers, bleekt dat ik niet genoeg first owners erin had zitten...
Zo nog maar eens proberen. BPL en Ligue 1 zijn al binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
MadMoody schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:24:
[...]

Ja, ik ging er uiteindelijk ook vrij makkelijk doorheen. Alleen Bundesliga heb ik nog niet gedaan, omdat ik daar in eerste instantie te weinig first owner kaarten voor had. Dus toen maar die van de eredivisie squadbattles gedaan, die was ook nog wel makkelijk te doen.

Inmiddels mijn 5 tokens ingelveerd voor dat 83+ x 25 pakket. Beste kaartje was Bruno Fernandes gouden versie. Niet slecht op zich. Mag over packluck toch niet echt klagen vind ik, want ik had gisteren uit 2 pakketjes van de seizoensdoelstellingen eerst Benzema en later nog Ter Stegen.

Al in een eerder stadium R. Carlos baby icon gepackt (was verhandelbaar en heeft me een leuk bedrag opgeleverd toen), Guardiola icon onverhandelbaar gepackt. Dus ik klaag niet!
Ik ben ook bezig om nog 5 tokens binnen te harken voor dat 83+ 25x pakket, heb het 5 x 85+ pakket al geopend: Alisson 90, Dybala 88, Chiellini 87, Vardy 86 en Ricardo Perreira 85. SBC technisch gezien prima met 2 x 2 spelers van dezelfde club.

Hopelijk komt er nog wat uit die 83+ lopen, zitten nog enorm te twijfelen om de Lewa SBC te doen namelijk. Heb flink wat hoge rated untradeable in mijn club.

Edit: Iemand ervaring met Hazard Freeze? Ziet er best leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:21
_Uploader_ schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:02:
He verdorie. Had vier uit vier potjes gewonnen met bundesliga spelers, bleekt dat ik niet genoeg first owners erin had zitten...
Zo nog maar eens proberen. BPL en Ligue 1 zijn al binnen.
En bundesliga is ook snel binnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-06 23:26
(jarig!)
Premier league swaps letterlijk binnen 10 minuten binnen geharkt :) golden goal werkt bij 9 van de 10 tegenstanders goed. Helaas net iets te vaak gequit in de Serie A swaps waardoor ik uit FUT werd gegooid. Meteen weer opgestart en een wedstrijd gewonnen, ik werd weer uit FUT gegooid en deze win telde niet. Blijkbaar krijg je dan een korte ban? Straks maar weer eens proberen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-06 21:07
DeeleNL schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:45:
Premier league swaps letterlijk binnen 10 minuten binnen geharkt :) golden goal werkt bij 9 van de 10 tegenstanders goed. Helaas net iets te vaak gequit in de Serie A swaps waardoor ik uit FUT werd gegooid. Meteen weer opgestart en een wedstrijd gewonnen, ik werd weer uit FUT gegooid en deze win telde niet. Blijkbaar krijg je dan een korte ban? Straks maar weer eens proberen :+
Klopt is om tegen te gaan dat je vrienden makkelijk aan stuff helpt. Was vooral in de vorige FIFA handig.
Je krijgt een hele kort ban, als het goed is wordt je ook nog uit de game gegooid bij je volgende uitgespeelde potje. Daarna is alles weer goed.

Dus het is handig om na iets van 5 quits op rij even een potje uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Al een indicatie wie er vanavond uitkomt als sbc. Hoor iets over Adama traore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navaw88
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15-12-2020
He hallo! Ik heb een vraag. Ik zou graag FIFA21 voor me vriend willen halen.

We hebben de PS5 binnen alleen vind ik 75 euro voor FIFA21 PS5 versie errug duur. Is het mogelijk om FIFA21 voor de PS4 te halen en dit te upgraden? (want die is aanzienlijk lager qua prijs!)

Ik hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Laatst online: 12-03 15:36
navaw88 schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:23:
He hallo! Ik heb een vraag. Ik zou graag FIFA21 voor me vriend willen halen.

We hebben de PS5 binnen alleen vind ik 75 euro voor FIFA21 PS5 versie errug duur. Is het mogelijk om FIFA21 voor de PS4 te halen en dit te upgraden? (want die is aanzienlijk lager qua prijs!)

Ik hoor het graag
ja dat kan zeker

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:38
Wtf ik ben met icon swap bezig dan sta ik 1-0 tegenstander quite en dan klap ik telkens uit ultimate team krijg ik de win niet... Wat is dat voor bullshit premier League geen problemen en met de 2de token al 4x zo lang bezig...

Log ik in krijg ik die quite modifier warning telkens terwijl het friendly is zo schiet het niet op meer mensen dit issue gehad?

Edit: lees net iemand hier met zelfde issue werkt een squad battles potje uitspelen hiermee?

[ Voor 33% gewijzigd door FidoDido op 14-12-2020 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Je moet ff een potje uitspelen of een uurtje niet spelen. Als je te vaak quit of je tegenstanders quitten te vaak, dan word je uit FUT gekickt als straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Weet je dat zeker? Denk dat er nog wel iets bij komt kijken. Anders zou die versie er toch ook niet zijn? Dan zou iedereen toch gewoon de ps4 versie kopen?

Ik denk dat het wel mogelijk is maar dat je wellicht fifa21 eerst op hetzelfde account als die op de ps5 ingesteld staat dan op ps4 moet instellen en daar dan fifa opstarten/installeren.
Zodat het lijkt dat je overgestapt bent? Anders snap ik de logica niet dat de ps5 versie 75 eu kost terwijl je ook de ps4 versie kan kopen voor minder om die dan in je ps5 te stoppen?

Geen idee hoe het werkt hoor. Maar vind het wel beetje apart anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
  • Laatst online: 12-03 15:36
fifanoob schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:37:
[...]

Weet je dat zeker? Denk dat er nog wel iets bij komt kijken. Anders zou die versie er toch ook niet zijn? Dan zou iedereen toch gewoon de ps4 versie kopen?

Ik denk dat het wel mogelijk is maar dat je wellicht fifa21 eerst op hetzelfde account als die op de ps5 ingesteld staat dan op ps4 moet instellen en daar dan fifa opstarten/installeren.
Zodat het lijkt dat je overgestapt bent? Anders snap ik de logica niet dat de ps5 versie 75 eu kost terwijl je ook de ps4 versie kan kopen voor minder om die dan in je ps5 te stoppen?

Geen idee hoe het werkt hoor. Maar vind het wel beetje apart anders.
koop de ps4 versie, installeer en speel het op de ps5, daarna verschijnt er een upgrade knop dat je gratis naar de ps5 versie kan downloaden. Dit kan gewoon totdat fifa 22 uitkomt. Ik wissel nog steeds tussen de 4 en 5 versie. ik heb by the way de 4 versie gekocht voor de 5, geen ps4 in mijn bezit gehad.

[ Voor 5% gewijzigd door daltona op 14-12-2020 15:44 ]

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
(jarig!)
FidoDido schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:15:
Wtf ik ben met icon swap bezig dan sta ik 1-0 tegenstander quite en dan klap ik telkens uit ultimate team krijg ik de win niet... Wat is dat voor bullshit premier League geen problemen en met de 2de token al 4x zo lang bezig...

Log ik in krijg ik die quite modifier warning telkens terwijl het friendly is zo schiet het niet op meer mensen dit issue gehad?

Edit: lees net iemand hier met zelfde issue werkt een squad battles potje uitspelen hiermee?
Waarschijnlijk hetzelfde als ik heb gehad, te veel potjes afgesloten dan wordt je uit FUT gekicked. Even een poosje wachten, ik kon daarna gewoon verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:38
Tnx goed om te weten dan wordt het elke dag maar proberen zo token binnen te hengelen zit ik save of even een squad battles tussendoor.

Ze gaan idd makkelijk 90% houd de regel first goal wind aan. Had met premier League in 15 min die token al binnen.
Rest zal gezien mijn teams wellicht iets langer duren maar in 18 dagen moet wel te doen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
(jarig!)
FidoDido schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:02:
Tnx goed om te weten dan wordt het elke dag maar proberen zo token binnen te hengelen zit ik save of even een squad battles tussendoor.

Ze gaan idd makkelijk 90% houd de regel first goal wind aan. Had met premier League in 15 min die token al binnen.
Rest zal gezien mijn teams wellicht iets langer duren maar in 18 dagen moet wel te doen zijn.
Je moet een beetje geluk hebben met je tegenstanders. Als die na een snelle tegengoal doorspelen zijn ze waarschijnlijk zelf ook meer tijd kwijt tot hun volgende win dan wanneer ze quitten ;)

Zoals @Terranova al aan gaf, af en toe om de zoveel quits even een potje uitspelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markuss
Poeh dit soort packs zetten mij ertoe aan om die 25 x 83+ te doen, ik zie bij mij al een Henderson als hoogste straks haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XPpVrFnlBhXMBy5sl2uPye27gDw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JfZkWBpxfFuSLq28HK2eXGB9.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: Zie gelijk deze reactie eronder, mijn nachtmerrie zeg maar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XhA2yC26W6BovGT0GHNIyL7U1mM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wzSpLljlDkvi4bKi9Cf3jkuq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Markuss op 14-12-2020 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
daltona schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:42:
[...]

koop de ps4 versie, installeer en speel het op de ps5, daarna verschijnt er een upgrade knop dat je gratis naar de ps5 versie kan downloaden. Dit kan gewoon totdat fifa 22 uitkomt. Ik wissel nog steeds tussen de 4 en 5 versie. ik heb by the way de 4 versie gekocht voor de 5, geen ps4 in mijn bezit gehad.
ah oke nice.

Dan snap ik alleen niet dat de "ps5 versie voor de next gen van 75 " dan ook te koop is. Wie koopt dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
fifanoob schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:16:
[...]

ah oke nice.

Dan snap ik alleen niet dat de "ps5 versie voor de next gen van 75 " dan ook te koop is. Wie koopt dat dan?
Er zijn genoeg mensen die niet verder kijken hoor, de consument wil graag voor de gek gehouden worden. Dat wordt dus genoeg gedaan ;)

Krijg net zo'n megapack omdat ik een level verder ben in seasons, komt daar zomaar Kanté uitgelopen (2de keer dit jaar, nu untradeable wel). Is het handig om die 25 x 83+ pack op te sparen? Denk dat ik hem vanavond ga openen, TOTW kan niet direct beter worden dan deze week gok ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Markuss schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:40:
[...]

Er zijn genoeg mensen die niet verder kijken hoor, de consument wil graag voor de gek gehouden worden. Dat wordt dus genoeg gedaan ;)

Krijg net zo'n megapack omdat ik een level verder ben in seasons, komt daar zomaar Kanté uitgelopen (2de keer dit jaar, nu untradeable wel). Is het handig om die 25 x 83+ pack op te sparen? Denk dat ik hem vanavond ga openen, TOTW kan niet direct beter worden dan deze week gok ik.
Ja true zit wat in.

Ik ga denk die swaps ook nog binnen halen, maar de packs bewaar ik voor toty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Markuss schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:40:
[...]

bla bla...

TOTW kan niet direct beter worden dan deze week gok ik.
Als je kijkt naar de prediction op futbin, dan kun je beter nu toeslaan. Aan de andere kant is EA altijd wel creatief om toch nog wat spelers toe te voegen die het niet verdient hebben maar wel de moeite waard zijn.

Ik denk ook dat de 25x 83+ en dat soort packs nu ook het beste uitkomen, nu er elke dag een sbc uitkomt.

[ Voor 11% gewijzigd door peeweeherman op 14-12-2020 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik twijfel om mijn eerste 5 tokens voor die 25x in te zetten.. vooral omdat ik bang ben voor veel dubbelen die ik niet kan inzetten.
En ik vrees voor het 2e plaatje qua spelers ipv de eerste. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik ben er ook bang voor, tot nu toe totaal geen packluck.
Aan de andere kant, als je niet meedoet kun je ook niet winnen :)

Een random Icon sbc wordt waarschijnlijk net zo kansloos, zijn er maar een paar die me echt gelukkig maken, kies ik liever een paar leuke freeze sbc spelers uit.

Koeman en Rijkaard heb ik voorgaande edities al gehad, Vidic lijkt me te log, Suker een linkspoot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Even uit interesse, hoezo maakt het uit of het een links- of rechtspoot is haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Die Suker lijkt mij aan de stats te zien een uitstekende spits. Maar je weet het pas echt als je met 'm speelt. En links zie ik vaak nog wel als een voordeel (bijv. bij penalties)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Schiet mij maar lek, maar vanmorgen weer een stuk of 20/30 Mazraoui's gehaald voor max 700 en nu allemaal al weer verkocht voor 1500 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
Italiaanse is nog wel lastig ,net 2_0 voor hij blijft 3-2 achter ,kom ik 4_3 voor scoort hij 44 is 90 min voorbij en dan geeft hij op ,en ja hoor een Duitser ,geef gewoon op of ga door ,kutvolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
De League SBC voor de Libertadores en Sudamericana zijn weer terug. Zo kan je vrij simpel 3 mooie packs vrijspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Markuss schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:08:
[...]

Even uit interesse, hoezo maakt het uit of het een links- of rechtspoot is haha?
Ik heb liever een rechtspoot, macht der gewoonte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
(jarig!)
Not bad at all. Na Sterling en Rashford nu ook een Freeze uit de player pick SBC!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LCgqQ_r42T1jsuXofHVU6hFAtak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oVuVqzDxmy4LaBgFnYlvyINl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Wanneer gaat EA eens investeren in betere/meer servers zodat je tussen 20:00 en 22:30 een beetje normaal kunt spelen?

Oh wacht.. ik zei EA he? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ietwat teleurgesteld in de 5x85+. Ik kreeg 1x87, 1x86 en 3x85. Gelukkig geen dubbele untradable.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 07:09
Is het niet handig om de 83+ Packs te openen met TOTY?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Hassiebassie
Hier is hij weer:

Hassiebassie Trading Tips / Fut Market

Inleiding
Eigenlijk ben ik als Fifa speler, echt heel erg jong. Pas in 2018 met Black Friday kocht ik mijn Xbox One en pas een paar dagen voor kerst kocht ik Fifa 19 wat sinds '99 de eerste Fifa was die ik echt ging spelen.
Ik denk zelfs dat het tot de maand februari heeft geduurd voordat ik echt begon met handelen en Sbc's te doen!

Alles wat ik hier heb vertel is self-taught. Ik had destijds nog geen flauw benul van het youtubekanaal van NickRunTheFutMarket of een vermoeden dat de fut market ook echt grof geld betekent voor EA.
Toch heb ik hier en daar tips opgepikt van sommige medeTweakers nadat ik in het Fifa 19 topic voor het eerst een post had gemaakt. Wat voor mij het balletje heeft laten rollen is de youtubevideo van het kanaal Fifalosophy YouTube: VAN 0 NAAR 1.000.000 COINS IN 1 WEEK
Het klinkt natuurlijk superstom maar als Fifa noob had ik echt geen flauw idee. Er is nergens een handleiding of guide te vinden die alle dingen even uitlegt hoe het moet.

Terminologie
Ik gebruik voor mijzelf vaak een soort van begrippenlijst om sommige dingen aan te duiden. Geen idee of dat overeen komt met hoe het echt op internet heet maar soit.
Sommige begrippen zijn in bepaalde situaties van toepassing.
Transfer targets: Dit is een speler waar je relatief veel winst mee kan maken zonder dat je het echt verwacht. Op de Xboxmarket zijn sommige non-rare spelers een paar K waard terwijl ze maar 75-76 rating hebben en ook geen goede stats hebben. Misschien dat sommige spelers interessant zijn vanwege een sbc.
Sniping: Het snipen van een speler is eigenlijk continu het zoeken naar een bepaalde speler verversen en hopen dat je hem goedkoop kan oppikken. Stel een speler gaat voor 20K weg (dit zijn de laagste buy now) en jij pikt hem bijvoorbeeld op voor 17K.
Market Ban: 1 van de meest irritante dingen die je kan oplopen als je veel handelt. Wat je ook doet, je kan geen bids meer uitbrengen of buy now doen.

Deze tips zijn allereerst gesorteerd op het level. Het level is gebaseerd op de hoeveelheid coins die je zelf hebt. Zo heb ik het onderverdeeld in 3 niveau's.

Beginner - Intermediate - Expert

Beginner 10K - 100K
Intermediate 101K - 1000K
Expert 1000K en verder

Voordat alle delen beginnen zijn er nog enkele belangrijke opmerkingen:
- GEDULD Geduld is 1 van de belangrijkste aspecten van het handelen. Je moet er verstand van hebben wat bijvoorbeeld de impact is van de weekend league op de prijzen van meta spelers.
Zo kocht ik in het begin van Fifa 20 een leuk BPL team voor ongeveer 600K. Mane had ik gekocht voor 260K. Een week later op de vrijdag ging hij 's ochtends weg voor 280K. Met de 5% aftrek maak ik daar dus nog lekker een paar K winst mee :)
- Ik handel via de webapp. Dit gaat voor mij het snelste. Ik gebruik 2 monitors en op de 2e monitor gebruik ik futbin om bijvoorbeeld prijzen te checken. https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/#
- Open bids zijn de key. Heel veel spelers zijn goedkoper op te kopen via bidding. Zeker in tijden dat er veel pakketjes worden geopend zijn er soms zoveel spelers die op de TL worden geplaatst dat het bijna onmogelijk is om via open bids geen mooie slagjes te slaan. Dit is op de maandag na de squad battle rewards en op donderdag na de weekend league en division rivals. Ook op donderdagavond verschijnen de marquee matchups en dat zorgt ook voor een impact.
- er staan 100 plaatsen normaal open op de transfer list! Maak hier zeker gebruik van!
- Mensen zijn lui en dom. Het grootste gedeelte van mensen op de markt hebben geen flauw idee en doen maar wat. Voor een sbc kijken ze naar de eerste oplossing op futbin en kopen via buy now. Hier voorzichtig maar strategisch mee omgaan is zeer lucratief.
- Investeren Dit is ook 1 van de meest belangrijke dingen. Spelers goedkoop inkopen om ze later weer te verkopen.
(Fifa 20 info)
Ik had veel 84, 85, 86 en 87 spelers ingeslagen voordat de sbc van basic icon kwam.
Toen die uitkwam heb ik vrijwel alles voor de maximale prijs gekocht. Veel 85 had ik voor ongeveer 5K-6K gekocht maar gingen in de hype weg voor 15K! Het geduldig wachten en op het juiste moment verkopen werd dus weer beloond :)
Een andere investering die ik al heb gemaakt is dat ik ontzettend veel CL-kaartjes heb. Nu zijn die nauwelijks meer waard dan de normale spelers, maar als er sbc's komen waarvoor ze nodig zijn dan schieten die prijzen weer omhoog! Dan pak je soms voor een speler 4K terwijl je hem voor 700 coins hebt gekocht.

Beginner:
We hebben niet veel coins te besteden dus elke winst is welkom. Dit betekent dat elke speler die we bijvoorbeeld al voor een 300 coins winst kunnen verkopen goed is! De key is om zo veel mogelijk spelers op de transferlist te hebben en die aan de lopende band te verkopen.
Doordeweeks heb ik eigenlijk nooit tijd om uitgebreid te handelen dus daarom ga ik vaak terug naar deze methode zelfs als ik meer coins heb.

Meestal begin ik met al mijn spelers die ik heb de transferlist heb staan om die te verkopen.
Ik doe nooit quick sell, maar ik kijk hoeveel een speler per stuk waard is. Als er een speler uitspringt waarvan ik denk: Waarom kost deze speler zo veel? Dan is die speler door mij gemarkeerd als een transfer target.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kObIQB1gXAbXIVNrraDJZjdx/thumb.png
Nu is dat dus Pallois. Een rare 79 Franse CB uit de Ligue 1 die nooit in een team zal staan. SBC fodder dus. Maar toch relatief veel waard. Gaat weg voor 1600 coins.
Hier valt geld mee te verdienen!
Je zet voor het komende half uur alle Pallois op jouw lijst van targets, of je doet gelijk een bid.
Als je ze voor 1600 verkoopt houd je door middel van de 5% regeling dus 1520 coins over. Ik stel het target in voor max 1200 bids zodat we altijd wel wat winst kunnen maken.
Zoals je kunt zien ben ik continu bids aan het winnen en aan het sellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3stdPA9hJLtIEhuy99bv3QA4/thumb.png Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mNtsplxj2uf8sFXgUTiZITJm/thumb.png

Dus hoe meer je dit doet, hoe meer winst je maakt. Soms bied ik op 2-3 spelers voor een uurtje terwijl ik gewoon rustig muziek aan het luisteren ben of een filmpje kijk. Het continu handelen kan veel winst opleveren. Mijn record op deze manier staat op 260K in een uur. Dit kwam omdat ik 4 zeer goede transfer targets had. Ze gingen weg voor 1,5K terwijl ik ze soms voor max 800 wist op te pikken. Dan zie je bijna elke paar minuten er wel een paar duizend bijkomen :9~ Je moet je namelijk voorstellen dat ik nu voor het schrijven voor deze guide me beperkt heb tot 1 speler. Maar je kan er dus op veel meer spelers tegelijk bieden!

Helaas, ongetwijfeld waar je dan tegenaan gaat lopen is een irritante error:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1n5CSLZ2jG3V94zjOJIxr86b/full.png

Wat je ook doet, continu krijg je deze fout. Druk dan zo snel mogelijk op F5!!. Voor zover ik weet is dit de enige manier om dit te fixen. Op je telefoon moet je de app afsluiten en opnieuw opstarten en op de pc volstaat een druk op de knop om de pagina te verversen.
Soms moet je dan een irritante puzzel oplossen om aan te tonen dat je geen bot bent.
Wees voorzichtig, want als je teveel aan het bieden bent loop je op een gegeven moment tegen een tijdelijke market ban aan. Dan ga ik vaak even een potje Fifa doen en vervolgens na het potje weer verder handelen.

Advanced trading tips:

Nu we wat coins hebben is het de bedoeling dat we gaan investeren. Niet in nieuwe spelers maar manieren om nog meer coins te vergaren!

Waarom zou ik mijn coins investeren, is het niet beter te wachten?
Coins op jouw account worden niet zomaar meer coins. Tenzij je bijna genoeg coins hebt voor een speler die je wilt kopen is het vrij nutteloos om je coins gewoonweg maar op de bank te laten staan. Je krijgt geen rente en dus is de meest verstandige keuze om te investeren in relatief veilige investeringen.

Marquee Matchups
De eerste manier om wat extra coins te vergaren is met de Marquee Matchups. Elke donderdag om exact 19:00 worden er 4 of meer sbc's online gegooid van enkele belangrijke wedstrijden die de aankomende dagen gespeeld worden. Ze zijn vaak alle 4 in met oplopende eisen. Zo kan het zijn dat je voor de eerste sbc misschien een paar zilveren spelers moet inleveren, of misschien 1 of spelers van de league waarin gespeeld wordt.

Voor het gemak pakken we de Marquee matchups van laatst er bij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lwX914z8A5PFjQtuCj4kO_FEHok=/800x/f/image/ZSP7eZ4LvtnxrXdSaj4AhJ1r.png?f=fotoalbum_large

De belangrijkste tip is om altijd in de hype te verkopen. Houd altijd voor jezelf wat spelers achter de hand om in te leveren en degene die je niet gebruikt verkoop je weer.
Verkopen in de hype, wat is dat?
Verkopen in de hype wil eigenlijk zeggen dat je de spelers verkoopt op het hoogtepunt dat iedereen ze wil hebben. Dan is de prijs hoger dan normaal en maak je dus winst. Bij Marquee Matchups is dit eigenlijk net voordat de sbc's online komen EN vanaf het moment dat je ze kan inleveren.
Laatst was er de matchup van Manchester City tegen Manchester United. Een week ervoor had ik veel open bids gewonnen op relatief goedkope spelers. Zoals Claudio Bravo. Een 77 rated reserve keeper. Ging voor 19:00 weg voor 2000 coins terwijl ik ze voor 700 had ingekocht.
Na 19:00 bleek dat je een 81 rated squad moest inleveren. Bravo kelderde weer in prijs omdat zijn rating te laag was. Dit is een voorbeeld waarom ik liever in de hype van voor 19:00 verkoop dan daarna.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LbM9FwKbJNTSdhzFK03oPRrPmNM=/f/image/frTMhLEpqCHhUvPPEiIpyFW7.png

Een ander voorbeeld: Soms zijn er meerdere wedstrijden die in de Marquee matchup zouden kunnen verschijnen. Everton tegen Tottenham, of Arsenal tegen United?
Ook hier koop ik spelers een week van tevoren en zet ze op de transferlijst voor 19:00. Soms worden spelers voor meer coins gekocht in de hype dan na 19:00.

Dus in het kort:
- Wees op tijd met inkopen
- Sellen in de hype

Squad fitness
Doen we niet meer aan in 21 :+

SBC fodder kopen
Dit is voor mij de grootste investeringen die zich met tijd en geduld ALTIJD uitbetalen. Je hebt er wel flink wat coins voor nodig.
Ik heb een excellijst gemaakt van alle spelers waar in valt te investeren. Van 86 rating tot en met 91 rating. Af en toe kijk ik steekproefsgewijs wat bepaalde spelers waard zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TBHzHvq_2jPoQsDfH5KaKJXx0iM=/f/image/GoT8DWyXP5NxgVFUzox52SQb.png

Zoals je kunt zien in het bovenstaande plaatje zie je de namen, ratings en prijzen staan. Met groen geef ik aan of ik de speler heb of niet. Daarnaast highest en lowest sell. Dit zijn de buy now bedragen voor wat een speler minimaal weggaat op bepaalde tijden. Bernardo Silva kon ik dus op een bepaald moment voor 19K oppikken en een ander moment (ten tijde van een sbc bijvoorbeeld) ging hij weg voor minimaal 32,5K. Dat is een winstmarge van bijna 10K per speler!
Ik heb op die manier een goed beeld van de marktwaarde van bepaalde spelers en kan inkopen op het moment dat ze laag staan.
Dit kun je dus doen voor alle spelers die het waard zijn om in te investeren.

Word vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hmOkdRgoN5MljnVYV3Qd7aBTKJc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q7HeiKh6L8sbhfUu82EkysEX.jpg?f=fotoalbum_large

En ja hoor dit als beste van de 25x 83 zucht krijg echt helemaal niks hele FIFA niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
(jarig!)
DeeleNL schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:28:
Not bad at all. Na Sterling en Rashford nu ook een Freeze uit de player pick SBC!

[Afbeelding]
Nog 2 van deze player pick SBC’s gedaan, alderweireld en Freeze Torreira :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Bailey is een goede toevoeging :).
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/YM5JgxSP/DA1844-FE-52-EE-4681-A830-7-B85-E8-C2-BD8-F.jpg

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mensen nog een voor Base Icon Pack gegaan met 8 tokens?
En wat kreeg je er uit. Denk dat ik hem maar ga nemen met 8 tokens

[ Voor 21% gewijzigd door Mars18 op 15-12-2020 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Iedereen een Beckham gekregen vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
(jarig!)
Prosac schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:05:
Yep, ik had verwacht dat hij via objectives uiteindelijk vrij te spelen zou zijn.
Maar super dit, door formation changes zocht ik al tijden naar een RM/RW die een CDM/CM rol kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Bossie schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:08:
[...]

Yep, ik had verwacht dat hij via objectives uiteindelijk vrij te spelen zou zijn.
Maar super dit, door formation changes zocht ik al tijden naar een RM/RW die een CDM/CM rol kan spelen :)
Ik vind hem voor het centrum idd prima. Ik dacht dat we een huurling zouden krijgen, maar dit is een mooie verrassing.
Werkt hij als een icon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Prosac schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:12:
[...]

Ik vind hem voor het centrum idd prima. Ik dacht dat we een huurling zouden krijgen, maar dit is een mooie verrassing.
Werkt hij als een icon?
Alleen is die niet te traag 🙄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:12:
[...]

Werkt hij als een icon?
Nee real Madrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markvd1984 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:16:
[...]

Alleen is die niet te traag 🙄
Voor de vleugel wel ja. Maar 75 Pace voor een defensiever ingestelde centrummiddenvelder is niet slecht. Zeker met 90 passen en 83 dribbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zaterdagavond begonnen met handelen en na 3 dagen sta ik inmiddels op bijna 300K :)
Na squad battle rewards had ik flink wat ingekocht en met een paar K winst per speler tikt dat lekker aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:05:
Ja hier ook ontvangen. Zou hij ook niet als CAM kunnen spelen? Misschien met hunter er op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
MadMoody schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:37:
[...]

Ja hier ook ontvangen. Zou hij ook niet als CAM kunnen spelen? Misschien met hunter er op?
Volgens mij kan het ook wel, zolang je hem maar niet teveel afstand laat afleggen denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:37:
[...]

Volgens mij kan het ook wel, zolang je hem maar niet teveel afstand laat afleggen denk ik. :P
Ja precies. Ik mis in mijn team ook nog wel iemand die een vrije trap er lekker in kan leggen. Ik ga er vanuit dat Beckham dat wel kan ;) (Bend it like Beckham!)

Toch vind ik het nog wel lastig waar ik hem het beste in mijn team zou kunnen zetten.

Speel nu 4-2-3-1, waarbij de vleugels snelle spelers zijn, dus dat lijkt me niks om hem daar neer te zetten. ALs 2 CVM's heb ik nu Valverde en icon Guardiola. Waarbij ik Valverde als box to box speler gebruik en Guardiola in de verdedigende rol.

Hmmm.... nog lastig, want ik wil Beckham wel uitproberen in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Hassiebassie schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:32:
Zaterdagavond begonnen met handelen en na 3 dagen sta ik inmiddels op bijna 300K :)
Na squad battle rewards had ik flink wat ingekocht en met een paar K winst per speler tikt dat lekker aan!
Welke spelers koop jij altijd in dan? Mij lukt vaak maar 500 coins per speler te pakken. Schiet niet echt op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
RR21 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:08:
[...]

Welke spelers koop jij altijd in dan? Mij lukt vaak maar 500 coins per speler te pakken. Schiet niet echt op.
Wie het kleine niet eert. ;)
Gaat om volume.
Als je dagelijks enkele tientallen van 500 winst maakt het wel snel oplopen hoor.
Doe vooral geen keepers, maar spelers die vrijwel altijd in een SBC zitten.

Stel je koop 40/50 spelers onder de 800 coins en je verkoopt ze allemaal voor 1500. Dan heb je -grof gerekend- toch mooi 50x700 (35.000) coins winst gemaakt.

Ik heb met deze manier handelen toch in een kleine 2 weken 3 ton bijgeplust. Ik heb 1,3 miljoen te besteden, zou dus ook aan grotere spelers kunnen gaan denken, maar dat durf ik dan weer niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Toch ff om hulp vragen hier. Hieronder mijn opstelling nu. Ingame switch ik nu naar 4-2-3-1 met Valverde en Guardiola als cvm's. Werner als diepe spits en Son als cam. Misschien kan ik met een andere opstelling Beckham inpassen? Iemand ideeën of suggesties? Ben aan het werk nu, dus kan nog ff niet puzzelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5K_NzFJwNwhQ5IoaFVtWRNYyfNc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/azNUyTeVp42CVllQse2EV5aj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
RR21 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:08:
[...]

500 coins per speler is best veel. Sommige spelers komen een paar keer per minuut langs. Daar pak ik per speler gewoon 200 winst op. Binnen 5 minuten heb ik 50 nieuwe spelers binnen die ook weer in dezelfde tijd wegvliegen.
Ik ben nu gewoon met random spelers mijn club aan het volstoppen. Ik zie wel met welke ik kan handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Hassiebassie schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:45:
[...]

500 coins per speler is best veel. Sommige spelers komen een paar keer per minuut langs. Daar pak ik per speler gewoon 200 winst op. Binnen 5 minuten heb ik 50 nieuwe spelers binnen die ook weer in dezelfde tijd wegvliegen.
Ik ben nu gewoon met random spelers mijn club aan het volstoppen. Ik zie wel met welke ik kan handelen.
Dat heb ik heel lang gedaan en dan is volume inderdaad kassa, kost wel veel tijd en op langere termijn heel saai.
Tijdje gestopt daarom en doel was bereikt maar momenteel bieden ze steeds over tot 50 onder koop nu :( lijkt haast een computer of ea zelf hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik koop op dit moment ook alles voor nagenoeg openingsbod uit de top competities. CL kaarten ook wat gedaan.

Ga het gewoon maar eens proberen, gooi er 100k tegenaan en wacht het resultaat af tijdens de sbc, verlies leiden kan tog bijna niet.:)

Straks nog even verder want mag nu niet meer bieden 😂 en wil m'n club nog even volstacken #nadelunch

[ Voor 22% gewijzigd door Augy op 15-12-2020 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-06 12:17
Ik heb nu 200k en ik heb rank1 div2 en gold 3 rewards op me wachten voor donderdag. Dacht ik doe nog even snel Edwin vd Sar SBC voor deze afloopt (zondag). Is de SBC nu ruim 150k in kosten gestegen van 270k naar ruim 400k.

Wat zorgt opeens voor deze gigantische stijging?

Lijkt ook of alle spelers die ik wil kopen alleen maar in waarde stijgen (van Aanholt RB nu 200k).
Pagina: 1 ... 57 ... 158 Laatste