Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 05:49
_Uploader_ schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:56:
[...]

Geen Van Bergen en Overmars 88? Beide zijn erg snel en 5* wf!
Zijn goede suggesties, thanks! Alleen lastig om de rest van m'n voorhoede ervoor op te offeren, want dat staat eigenlijk prima op dit moment. Of ik zou ook een formatie kunnen spelen met 4 aanvallende spelers, ik ga er nog even over nadenken.

Ik hoop eigenlijk dat EA met wat mooie NL promo kaartjes komt tijdens Futmas voor de verdediging en/of het middenveld. Een Futmas Ake zou ik zonder nadenken doen, zijn 79 rated kaartje is al zo belachelijk goed. Ga binnenkort ook zijn OTW oppikken, wie weet pakt hij nog een IF mee nu hij terug is van blessure.

De eerste 3 wedstrijden in de WL zijn prima verlopen, alledrie gewonnen. Eerste wedstrijd was wel gelijk lastig, een team met CR7 en Neymar en de tegenstander zat continu de elastico skillmove te spammen. Hij kwam op 1-0 voor en speelde heel erg op balbezit, toen zag ik de bui al hangen. Gelukkig was zijn verdediging niet zo sterk en kwam ik in de laatste minuut op 2-1 voor, dat zijn fijne wins. De laatste game was tegen een hybrid team met veel Objective kaarten van de EFL Championship en MLS. Wel respect voor spelers die met dat soort teams proberen te spelen, hij moest alleen wel een 5-2 nederlaag incasseren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-06 07:57
joenes30 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:09:
[...]

Zat ook aan die Texeira te denken.
Is het wat?
Ik speelde eerst met Aguero (reguliere gold card). Teixeira is een soort snellere versie, iets meer agile, rest van de dribbelen wat minder en meer stamina. Maand geleden gekocht, hunter er op geplakt en sindsdien niet meer uit mijn team weg te denken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
mar101 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:18:
Dit is het team waarmee ik de WL in ga deze keer, een volledig NL team:

https://www.futbin.com/21/squad/4079245

Afgelopen week gunstige momenten afgewacht om spelers te kopen. Van Dijk gekocht na de panic selling aan het eind van de WL en RTTF Promes na de uitschakeling van Ajax in de CL.

Er zijn nog een paar upgrades mogelijk die wel binnen m'n budget passen, Wijnaldum ipv Van De Beek is waarschijnlijk wel een upgrade. Ook wil ik RB Van Aanholt hebben, maar vind hem aan de dure kant voor een linksback. Ga ook de Bergkamp SBC nog voltooien, komt waarschijnlijk in de plaats van Van Basten.

Ben benieuwd hoe dit team gaat presteren. Zal wel even omschakelen zijn omdat ik eerst met een meta team speelde, maar het spelen met NL spelers gaat hopelijk wat plezier terugbrengen in het spel. Simpele dingen als de trademark Frenkie de Jong skillmove uitvoeren met de echte Frenkie is al leuk. :+
Ik doe met je mee! Denk dat ik vandaag in 90% van de potjes tegen of Mbappe, Rashford of Neymar heb gespeeld.

Er zit vrij weinig variatie in de teams...

Dit is mijn team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=bWXrkND3nVlvD:FFA21PS4

Edit:
Ik zou als ik jouw was Ake wel vervangen voor de Ligt. Ake begint nu wel te licht te worden voor het aanvallend geweld.

[ Voor 4% gewijzigd door Wulfric92 op 11-12-2020 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-06 22:23
Wulfric92 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:16:
[...]

Ik doe met je mee! Denk dat ik vandaag in 90% van de potjes tegen of Mbappe, Rashford of Neymar heb gespeeld.
Ik heb 6 potjes WL gedaan vandaag. Das eigenlijk een teveel. Ik kwam dus 5x een combinatie van die 3 met Ronaldo tegen en achterin in elk geval Varane.
Mijn enige overwinning haalde ik tegen degene die ze alle 4 voorin had staan en Allesandrini nog inwisselde. Ragequit bij de 1-3. :D
Ik vind het veel leuker om met een Bundesliga of Serie A teampje te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Prosac schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:25:
[...]

Ik heb 6 potjes WL gedaan vandaag. Das eigenlijk een teveel. Ik kwam dus 5x een combinatie van die 3 met Ronaldo tegen en achterin in elk geval Varane.
Mijn enige overwinning haalde ik tegen degene die ze alle 4 voorin had staan en Allesandrini nog inwisselde. Ragequit bij de 1-3. :D
Ik vind het veel leuker om met een Bundesliga of Serie A teampje te spelen
Vaak speel ik op vrijdag juist wat meer, worden de potjes op zaterdag en zondag makkelijker ;)

G3 haal ik uiteindelijk wel en hoe ik die haal maakt me niet zo heel veel uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Wulfric92 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:16:
[...]

Er zit vrij weinig variatie in de teams...

Dit is mijn team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=bWXrkND3nVlvD:FFA21PS4

Edit:
Ik zou als ik jouw was Ake wel vervangen voor de Ligt. Ake begint nu wel te licht te worden voor het aanvallend geweld.
Nice! Super aanvallend team heb je trouwens, maar 1 verdedigende middenvelder, 5 aanvallers, respect! Hoe werkt dat voor jou trouwens, word je niet heel erg overlopen op het middenveld?

Zelf vind ik allround middenvelders altijd wel fijn om een paar van in m'n team te hebben, gelukkig heeft Nederland genoeg opties wat dat betreft met Wijnaldum, De Jong, Van de Beek en Gravenberg. De Jong bevalt me het beste, speel hem op CDM omdat hij de minste shooting stats van al m'n middenvelders heeft. Ik had niet gedacht dat hij zo geschikt voor die rol zou zijn, maar hij doet het prima. Maakt zoveel aanvallen onschadelijk en is de perfecte speler in de opbouw.

De reden dat ik nog steeds met Ake speel is dat hij een goede aanvulling op Van Dijk is. De Ligt en Van Dijk zijn eenzelfde type verdediger, moeten het vooral van hun fysiek hebben. Ake is super wendbaar voor een centrale verdediger, als de tegenstander spelers als Neymar of Rashford voorin heeft staan en goed skillmoves beheerst, dan heb ik meer aan een speler als Ake. Fysiek blijft hij wel overeind tegen een Neymar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
mar101 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:35:
[...]

Nice! Super aanvallend team heb je trouwens, maar 1 verdedigende middenvelder, 5 aanvallers, respect! Hoe werkt dat voor jou trouwens, word je niet heel erg overlopen op het middenveld?

Zelf vind ik allround middenvelders altijd wel fijn om een paar van in m'n team te hebben, gelukkig heeft Nederland genoeg opties wat dat betreft met Wijnaldum, De Jong, Van de Beek en Gravenberg. De Jong bevalt me het beste, speel hem op CDM omdat hij de minste shooting stats van al m'n middenvelders heeft. Ik had niet gedacht dat hij zo geschikt voor die rol zou zijn, maar hij doet het prima. Maakt zoveel aanvallen onschadelijk en is de perfecte speler in de opbouw.

De reden dat ik nog steeds met Ake speel is dat hij een goede aanvulling op Van Dijk is. De Ligt en Van Dijk zijn eenzelfde type verdediger, moeten het vooral van hun fysiek hebben. Ake is super wendbaar voor een centrale verdediger, als de tegenstander spelers als Neymar of Rashford voorin heeft staan en goed skillmoves beheerst, dan heb ik meer aan een speler als Ake. Fysiek blijft hij wel overeind tegen een Neymar.
Wordt eigenlijk niet zo overlopen op het middenveld, speel 41212 breed en heb de Cam (van Bergen) op voorin blijven staan.

Je zou denken dan wordt je helemaal overlopen maar hierdoor krijg je verdedigend een 433 waarbij de Lm/Rm naast je Cvm gaan lopen.

En aanvallend heb je altijd een driehoek voorin staan :)

Skill moves is op zich redelijk makkelijk te verdedigen, niet happen en maar meelopen. Vaak hou ik L2 ingedrukt en loop naar achteren. Vaak blijven ze dan skill moves doen en spelen ze vanzelf een keer de bal te ver vooruit. En dan tackelen! Werkt heel goed voor mij.

Verdedigend 7 diepte en 4 breedte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
mar101 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:24:
[...]

Zijn goede suggesties, thanks! Alleen lastig om de rest van m'n voorhoede ervoor op te offeren, want dat staat eigenlijk prima op dit moment. Of ik zou ook een formatie kunnen spelen met 4 aanvallende spelers, ik ga er nog even over nadenken.

Ik hoop eigenlijk dat EA met wat mooie NL promo kaartjes komt tijdens Futmas voor de verdediging en/of het middenveld. Een Futmas Ake zou ik zonder nadenken doen, zijn 79 rated kaartje is al zo belachelijk goed. Ga binnenkort ook zijn OTW oppikken, wie weet pakt hij nog een IF mee nu hij terug is van blessure.

De eerste 3 wedstrijden in de WL zijn prima verlopen, alledrie gewonnen. Eerste wedstrijd was wel gelijk lastig, een team met CR7 en Neymar en de tegenstander zat continu de elastico skillmove te spammen. Hij kwam op 1-0 voor en speelde heel erg op balbezit, toen zag ik de bui al hangen. Gelukkig was zijn verdediging niet zo sterk en kwam ik in de laatste minuut op 2-1 voor, dat zijn fijne wins. De laatste game was tegen een hybrid team met veel Objective kaarten van de EFL Championship en MLS. Wel respect voor spelers die met dat soort teams proberen te spelen, hij moest alleen wel een 5-2 nederlaag incasseren. :+
Ja ik kan mij goed voorstellen dat zij nu niet inpasbaar zijn. Van Bergen is een prima spits trouwens met marksman. Met 90+ stamina rent die de hele wedstrijd door.

Er zijn gelukkig meer nederlandse spelers die al een mooie kaart hebben of hopelijk nog krijgen. De Ligt is er ook zo eentje. De huidige kaart is ook erg goed, hopelijk krijgt hij ook een upgrade.

Haha goed om te lezen dat het goed gaat in de WL, de eerste potjes vind ik meestal toch lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:47
Wat een waardeloos spel is dit soms ook. 5 gespeeld 3 gewonnen. 1 zwaar onverdiend en 2 verloren , verdiend.
Je ziet op de middenlijn al dat je een goal tegen krijgt en wat je ook doet , al trap je een speler doormidden ze zijn niet af te stoppen en als ze al missen valt de bal als een magneet in de voeten van hun spelers. Het ene potje glitch je door de verdediging met fake shot, de andere lukt het niet maar lopen ze door mijn verdediging alsof er niemand staat. Voor vandaag ben ik er wel weer klaar mee. Zelden win ik nog een potje waarvan ik weet dat ik beter was, maar meer mijzelf afvraag of het aan de verbinding lag

[ Voor 10% gewijzigd door 038Zwolle op 11-12-2020 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
De laatste keer dat EA een grote aankondiging deed raakte FUT overbelast en konden de meesten urenlang niet meer inloggen. Daarom kun je nu al bieden op spelers met een lage startprijs waarvan de veiling na 7 uur afloopt. Zelfs als de servers niet overbelast raken zullen velen de nieuwe aankondigingen bestuderen waardoor je meer kans maakt op mooie snipes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Wulfric92 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:40:
[...]

Wordt eigenlijk niet zo overlopen op het middenveld, speel 41212 breed en heb de Cam (van Bergen) op voorin blijven staan.

Je zou denken dan wordt je helemaal overlopen maar hierdoor krijg je verdedigend een 433 waarbij de Lm/Rm naast je Cvm gaan lopen.

En aanvallend heb je altijd een driehoek voorin staan :)

Skill moves is op zich redelijk makkelijk te verdedigen, niet happen en maar meelopen. Vaak hou ik L2 ingedrukt en loop naar achteren. Vaak blijven ze dan skill moves doen en spelen ze vanzelf een keer de bal te ver vooruit. En dan tackelen! Werkt heel goed voor mij.

Verdedigend 7 diepte en 4 breedte
Mooi dat die aanvallende speelstijl voor je werkt. Het maakt het spel ook wel leuker om te spelen, zou zelf ook wat meer met formaties e.d. moeten experimenteren. Had laatst voor een Friendly objective een 4-2-2-2 met 4 aanvallende spelers, dat ging best prima. Kreeg meer doelpunten tegen, maar had in de opbouw meer afspeel mogelijkheden, dus maakte ook meer doelpunten. Een kwestie van meer doelpunten dan je tegenstanders maken.

Op zich goede verdedigingstips, maar tegen sommige skillmoves waarbij de tegenstander plotseling snel van richting veranderd, bijv. de elastico of de stepovers en dan een exit naar rechts of links waarbij de speler een speedboost krijgt, dan hebben fysieke verdedigers met weinig agility zoals Van Dijk, De Ligt, etc. veel moeite om dat af te stoppen.
_Uploader_ schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:08:
[...]

Ja ik kan mij goed voorstellen dat zij nu niet inpasbaar zijn. Van Bergen is een prima spits trouwens met marksman. Met 90+ stamina rent die de hele wedstrijd door.

Er zijn gelukkig meer nederlandse spelers die al een mooie kaart hebben of hopelijk nog krijgen. De Ligt is er ook zo eentje. De huidige kaart is ook erg goed, hopelijk krijgt hij ook een upgrade.

Haha goed om te lezen dat het goed gaat in de WL, de eerste potjes vind ik meestal toch lastiger.
Hmmm, misschien dan toch maar de Van Bergen objective voltooien. Heb nu alleen nog Gravenberg gehaald, gelukkig kan ik die wedstrijden over langere periode spreiden, die Van Bergen objective verloopt gelukkig niet.

De start in de WL is opvallend goed, ook wel een beetje mazzel hier en daar. 5 games gespeeld, alle vijf gewonnen. Bijna 1 win weg gegeven toen ik 2-0 voorstond en in de laatste 10 minuten 2 tegendoelpunten kreeg, gelukkig de penalty serie gewonnen. Zal nu wel lastig gaan worden, waarschijnlijk ga ik nu veel sweaty tegenstanders krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Vandaag op het nippertje de coman objective volbracht. Uit de untradeable pakketjes komt zomaar een varane lopen.

Niet dat ik er veel mee ga doen maar vind het geen slecht begin. :+

Edit: ohja, wie hebben jullie gekozen voor de level 15 rewards?

[ Voor 15% gewijzigd door Hassiebassie op 11-12-2020 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:35
Heb k keurig m'n boden uitgebracht om 1900 loopt de app een x niet vast 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben ze swaps nu ook verpest ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Bossie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:18:
Hebben ze swaps nu ook verpest ?
Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Icon rewards zijn niet echt motiverend, daarnaast veel pack rewards wat altijd simpelweg een loterij is.

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 11-12-2020 19:28 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 23-05 19:09
Nou ik ga mijn vingers niet aan die icon-swaps branden. Voor sommige 30 wedstrijden nodig en zit in divisie 2, geen zin om me terug te laten zakken naar divisie 6 ofzo.

Sowieso zijn de icons die je kan halen niet de moeite waard naar mijn mening.

Wel benieuwd wat je met die freeze-spelers kan doen. Krijgen ze nog een upgrade of niet. Wel positiewisseling zie ik. Soort recordbreaker denk ik dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Vestendrie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:42:
Nou ik ga mijn vingers niet aan die icon-swaps branden. Voor sommige 30 wedstrijden nodig en zit in divisie 2, geen zin om me terug te laten zakken naar divisie 6 ofzo.

Sowieso zijn de icons die je kan halen niet de moeite waard naar mijn mening.

Wel benieuwd wat je met die freeze-spelers kan doen. Krijgen ze nog een upgrade of niet. Wel positiewisseling zie ik. Soort recordbreaker denk ik dan.
zijn de futmas kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik ga niet eens aan deze swap kaarten beginnen😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:46
De fifa nextgen is wel iets beter geworden na de patch, maar nog steeds verdwijnen soms de schaduwen... manman dat zijn toch basis zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
Henry 90 is toch prima? Waar klagen mensen over?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Mars18 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:54:
Henry 90 is toch prima? Waar klagen mensen over?
Is prima inderdaad, maar niet 17 tokens prima in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iemand enig idee wanneer de RTTF kaarten een upgrade krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-06 00:06
Prima content vandaag hoor :) mooie packs en prima icons/icon packs. Kan niet altijd iets te zeuren hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
038Zwolle schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:56:
[...]

Is prima inderdaad, maar niet 17 tokens prima in mijn ogen.
Ik ben nog niet ingelogd.
Weet niet hoe je een token kan verdienen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prima manier om een icon binnen te harken. Gokken of gewoon kiezen. Je moet er wel wat voor grinden, maar niks mis mee.

Weer een prima avondje Eredivisie-spelers verkopen voor 1500 coins die ik voor minder dan 800 kocht. ^O^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 23-05 19:09
Probleem met deze swaps is vooral dat de competitie die je hiervoor moet spelen al verziekt is. Dachten het op te lossen door het niet meer via rivals te doen, maar dat heeft geen nut want je wordt gekoppeld aan een tegenstandee met dezelfde skill rating wat logisch is. Maar dan gaan mensen zich sowieso terugzakken zoals met rivals vorig jaar. Daar verandert niet.

Verder zijn er maar een handjevol icons te unlocken, waarvan het gros pas over een maand te unlocken is. Tegen die tijd zou je deze icons vast en zekers gewoon kunnen halen met coins omdat hun verhandelbare kaartjes ook flink gaan dalen hierdoor.

Het lijkt erop dat het misschien nooit goed is voor veel spelers, maar EA vraagt er zo ook een beetje om door zo'n leuke modus om zeep te helpen (wederom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Vestendrie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:35:
Probleem met deze swaps is vooral dat de competitie die je hiervoor moet spelen al verziekt is. Dachten het op te lossen door het niet meer via rivals te doen, maar dat heeft geen nut want je wordt gekoppeld aan een tegenstandee met dezelfde skill rating wat logisch is. Maar dan gaan mensen zich sowieso terugzakken zoals met rivals vorig jaar. Daar verandert niet.

Verder zijn er maar een handjevol icons te unlocken, waarvan het gros pas over een maand te unlocken is. Tegen die tijd zou je deze icons vast en zekers gewoon kunnen halen met coins omdat hun verhandelbare kaartjes ook flink gaan dalen hierdoor.

Het lijkt erop dat het misschien nooit goed is voor veel spelers, maar EA vraagt er zo ook een beetje om door zo'n leuke modus om zeep te helpen (wederom)
Hoe wil je dat ze het dan doen? Gewoon random tegenstanders? Ook dan kom je af en toe tegen div1 spelers uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Vestendrie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:35:

Zou jij je laten zakken uit div 1 voor deze icons.
denk dat je wekelijkse rewards het wel waard zijn om daar te blijven.

Je speelt in die friendlys tegen allemaal mensen die ook die objectives grinden.
Ik ga in ieder geval na 2 goals tegen al snel stoppen denk ik.
Denk dat je veel korte potjes krijgt en dat je er vrij rap wel door heen bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Prosac schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:31:
Prima manier om een icon binnen te harken. Gokken of gewoon kiezen. Je moet er wel wat voor grinden, maar niks mis mee.

Weer een prima avondje Eredivisie-spelers verkopen voor 1500 coins die ik voor minder dan 800 kocht. ^O^
Ben heel benieuwd hoe blij iedereen straks is als ze in februari maart hun icon kunnen kiezen na ik weet niet hoeveel vriendschappelijke wedstrijden. Maar ieder zijn eigen keuze natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
cubert20 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:51:
[...]

Je speelt in die friendlys tegen allemaal mensen die ook die objectives grinden.
Precies dat is het mooie dat het in vriendschappelijk is, beetje zilveren lounge denk ik.

Dat afzakken is denk ik veeeeel minder als vorig jaar.
Ik speel zelf niet zo veel meer, zit in 3e divisie wat echt boven mijn niveau is (zoonlief heeft ons van 6e naar 3e divisie gespeeld) maar zilveren lounge win ik regelmatig en net 2 iconswap met sterkste team ook gewonnen.
Afzakken begon vorig jaar met de icon swaps dus zou nog kunnen komen dan stop ik er gelijk weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
cubert20 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:51:
[...]

Eens. Ik heb mijn eerste token al binnen. 4 potjes eindigden met een rage quit. Het krachtsverschil tussen de teams is soms heel groot, het heeft dan geen enkele zin om door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net echt de meest saaie pot ooit in de wl gespeeld :') hij 70% balbezit , o geen vrije man hoppa weer terug naar de keeper. En alleen maar pass pass , pleurde haast in slaap :F en uit eindelijk met een kluts bal ineens vrij voor me keeper 0-1 verloren. Ben alleen maar gaan lachen , hoe kan je zo plezier ergens in hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:15
(jarig!)
Vorig jaar veel wedstrijden gespeeld met Koeman uit de swaps. Nu zijn 91 verkrijgbaar is voor 13 tokens lijkt me dat wel leuk. Nu 8 tkns beschikbaar en vanaf januari weer 10 las ik.

Zal er waarschijnlijk op uitdraaien dat ik de packs ook interessant vind en gewoon voor de 2 ultimate packs ga en de 25x83+ spelers :*) om een hele lange grind te voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
2e token is ook al binnen. De meeste tegenstanders quiten binnen 15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nou inderdaad. Het slaat nergens op die swaps. Omdat WL erg slecht loopt toch maar eens wat geprobeerd. Of ik word compleet weggetikt of de tegenstander stopt na 1 of 2 goals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Grappig, bij mij loopt het juist voor geen meter 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ik heb een NL team nu, maar dit is wel heel verleidelijk :p

https://www.ea.com/fifa/u...Id=TvJtDQ3DnVlVt:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Mesque schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:18:
Grappig, bij mij loopt het juist voor geen meter 😂
Probeer voor de gein eens vol druk te zetten vanaf het begin, doe een paar nutteloze skills.

Wel bloed irritant trouwens, mensen die gelijk stoppen als ze mijn Ronaldo zien (nu al 4 potjes achter rlkaar), of na elke goal gaan pauzeren om je te irriteren

[ Voor 23% gewijzigd door 038Zwolle op 11-12-2020 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
038Zwolle schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:34:
[...]

Probeer voor de gein eens vol druk te zetten vanaf het begin, doe een paar nutteloze skills.
Ah, die kwam ik ook steeds tegen. Paar keer Werner en Rodrigo wegsteken en ze quitten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Volgens mij hebben meer mensen casemiro ondekt.. is 100k gestegen sinds mijn vorige post }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Na 3 serie a wins Ronaldo maar gewisseld.. 5 potjes waarbij de tegenstander na 5 minuten weggaat. Of weggaan nadat ik 1 kans heb gehad. Vervolgens 2 potjes verloren😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Heb het team met casemiro toch maar gekocht... Dat gaat coins kosten, mja soms moet je wat :p

Ik heb van Dijk, Varane, Gimenez (Rb) gehad. Maar Casemiro is toch wel echt van een andere categorie!

De beste CB die ik tot nu toe heb gehad en samen met Varane een muur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Net tegen een WL team met Etoó, Mbappe, Pogba, Salah en Firmino voorin. .trucendoos hoor en volle bak druk voorin vanaf minuut 1. Pittig, maar na 30 minuten uitrazen wandelde ik er doorheen met Werner en Figo.

Is dat dan echt gericht op zo snel mogelijk de 1-0 maken en dan ultradefensief spelen of snel 3-0/4-0 maken en hopen op de quit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:22:
Net tegen een WL team met Etoó, Mbappe, Pogba, Salah en Firmino voorin. .trucendoos hoor en volle bak druk voorin vanaf minuut 1. Pittig, maar na 30 minuten uitrazen wandelde ik er doorheen met Werner en Figo.

Is dat dan echt gericht op zo snel mogelijk de 1-0 maken en dan ultradefensief spelen of snel 3-0/4-0 maken en hopen op de quit?
Yep, fouten forceren en dan hopen op een snelle goal/rage-quit.

Vaak als je simpelweg inzakt en een counter binnenwerkt quitten ze zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Bossie schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:25:
[...]

Yep, fouten forceren en dan hopen op een snelle goal/rage-quit.

Vaak als je simpelweg inzakt en een counter binnenwerkt quitten ze zelf ook.
Ja, daar kwam ik al achter.. ook als je de 3-0 ombuigt naar 3-5 omdat ze zich kapot hebben gelopen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
Wat ik echt walgelijk vind is de gastjes die in de vriendschappelijke potjes die aftrap goal proberen pffff ergste is heel af en toe lukt het.

Verder is het echt wie 1e scoort wint, elke keer RQ. Zo gaat het wel lekker snel, veel beter als vorig jaar die icon swapps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit die no win glitch er nog steeds in ? Kom met 10 man 2-1 voor in de 80 min tegen een mega irritante gast met zoals gewoonlijk weer een Turks team logo. En ineens uit het niets natuurljk weer een disconnect dat ik een gratis los krijg.... bedankt ging vandaag heerlijk met 6-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:46
Ah jullie hebben ook al die ervaring.. hoop irritante lui idd deze WL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12:13
Zo ik vind die icon swaps wel interessant. Zou eigenlijk zowel Koeman als Rijkaard willen voor mijn Nederlandse team. Helaas zit dat er niet in als ik lees hoeveel tokens er komen en moet ik wachten tot januari voor de resterende tokens.

Dan ga ik wel voor Koeman ipv Ake grotere upgrade dan Wijnaldum -> Rijkaard.

[ Voor 14% gewijzigd door DennisCle op 12-12-2020 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik lees aldoor over creative runs en AI een gat in laten duiken met R1, maar wat ik ook druk, er lijkt weinig te gebeuren. Zie ik iets over het hoofd? Zou wel willen dat een Coman of Figo wegrent van zijn man als Werner de bal ff vast houdt, maar dan blijven ze hangen of op gelijke hoogte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
Prosac schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:22:
Ik lees aldoor over creative runs en AI een gat in laten duiken met R1, maar wat ik ook druk, er lijkt weinig te gebeuren. Zie ik iets over het hoofd? Zou wel willen dat een Coman of Figo wegrent van zijn man als Werner de bal ff vast houdt, maar dan blijven ze hangen of op gelijke hoogte.
r1 komen spelers naar je toe.

L1 stuur je de speler diep waar je naar kijkt.
L1 ingedrukt houden terwijl je een pass geeft gaat de speler die de pass geeft diep

L3 en R3 indrukken krijg je creative runs, maar dat is echt ingewikkeld om goed uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 13:13
Traeces schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:30:
Net echt de meest saaie pot ooit in de wl gespeeld :') hij 70% balbezit , o geen vrije man hoppa weer terug naar de keeper. En alleen maar pass pass , pleurde haast in slaap :F en uit eindelijk met een kluts bal ineens vrij voor me keeper 0-1 verloren. Ben alleen maar gaan lachen , hoe kan je zo plezier ergens in hebben :P
Ik zat laatst E-Divisie te kijken.
Dani Visser tegen Dennis Verhoeven.
Stond gelijk en Dani gaat gewoon een minuut of 30 alleen maar rondspelen zodat de tegenstander niet de bak krijgt.
En maar wachten tot de klok op 89 min.staat want dan kan hij 1 aanval die en z'n tegenstander niet.
Leuk man, dit spel zo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:36
joenes30 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:32:
[...]

Ik zat laatst E-Divisie te kijken.
Dani Visser tegen Dennis Verhoeven.
Stond gelijk en Dani gaat gewoon een minuut of 30 alleen maar rondspelen zodat de tegenstander niet de bak krijgt.
En maar wachten tot de klok op 89 min.staat want dan kan hij 1 aanval die en z'n tegenstander niet.
Leuk man, dit spel zo!
Verschrikkelijk! Ik zou dat niet eens kunnen! Bij dat spelen om die icon swaps gebeuren ook geen fijne dingen hoor. Telkens als je 1-0 achter komt: pauze... in de hoop dat je weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
MadMoody schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:00:
[...]

Verschrikkelijk! Ik zou dat niet eens kunnen! Bij dat spelen om die icon swaps gebeuren ook geen fijne dingen hoor. Telkens als je 1-0 achter komt: pauze... in de hoop dat je weggaat.
Ik heb het nu een paar keer gehad dat m'n tegenstander vertrekt na een 1-0 achterstand in de Icon Swaps. Het is volgens mij een soort van gentleman's agreement dat wie er op 1-0 achterstand komt, de wedstrijd quit. Dan gaat het voor iedereen een stuk sneller om de Icon Swaps te behalen. Het leaven van een friendly heeft verder ook geen nadelige gevolgen, zoals bij Rivals dat je dan Rival punten misloopt en in rang dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
mar101 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:19:
[...]

Ik heb het nu een paar keer gehad dat m'n tegenstander vertrekt na een 1-0 achterstand in de Icon Swaps. Het is volgens mij een soort van gentleman's agreement dat wie er op 1-0 achterstand komt, de wedstrijd quit. Dan gaat het voor iedereen een stuk sneller om de Icon Swaps te behalen. Het leaven van een friendly heeft verder ook geen nadelige gevolgen, zoals bij Rivals dat je dan Rival punten misloopt en in rang dropt.
Oké dat zou kunnen inderdaad. Je lijdt er inderdaad geen pijn aan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nachtapotheker schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:49:
Ah jullie hebben ook al die ervaring.. hoop irritante lui idd deze WL
inderdaad zeg.. nu al 3 potjes dat ik een penalty krijg in de eerste helft op 0-0 en ze direct quitten. Kost me mooi een wedstrijd en geen win.

Edit: Hoe krijgt EA het voor elkaar... al het zoveelste potjes dat we vrijwel hetzelfde tenue aanhebben. Niet. te. doen. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Prosac op 12-12-2020 16:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
mar101 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:19:
[...]

En toch ga ik niet weg als iemand scoort en zelf pauzeert. Ik speel desnoods de hele wedstrijd uit of ga een bak koffie halen met een elastiek om mijn ps controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Na de Freeze kaarten van gisteren heb ik het helaas niet kunnen laten :(

Nederlands team is bijna volledig verkocht. Alleen Memphis staat nog in de basis.

Maar wat ik ervoor terug heb gekregen is ook niet verkeerd :p

https://www.ea.com/fifa/u...Id=f955Nl8OnVmGv:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:06:
Na de Freeze kaarten van gisteren heb ik het helaas niet kunnen laten :(

Nederlands team is bijna volledig verkocht. Alleen Memphis staat nog in de basis.

Maar wat ik ervoor terug heb gekregen is ook niet verkeerd :p

https://www.ea.com/fifa/u...Id=f955Nl8OnVmGv:FFA21PS4
Nice, ik heb zelf ook nog even naar de mogelijkheden gekeken om SBC Marquinhos in te passen, maar ik denk dat mezelf redelijk gelocked heb voor de BPL met mijn untradeables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Wat is de ideale icon / pack combinatie? Ik vind het jammer dat de 25 x 83+ niet herhaalbaar is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fq3xOHyaMRko-u5H9vSt4QkaOLs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cL2jBWhIvSDvrNKF2Te4ISGX.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist even een halfuurtje de swaps friendly gedaan en het gaat idd snel :)

De potjes zelf zijn wel een shitshow, gelukkig gaat de nieuwe indicator in het merendeel van de potjes als een knipperlicht tekeer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06 14:43

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ik kan nog geen simpele pass fatsoenlijk geven op dit moment. Echt niet normaal. Wat verschrikkelijk frustrerend zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:33:
[...]

Nice, ik heb zelf ook nog even naar de mogelijkheden gekeken om SBC Marquinhos in te passen, maar ik denk dat mezelf redelijk gelocked heb voor de BPL met mijn untradeables.
K krijg hem ook (nog) niet lekker ingepast.. vanavond rustig maar is even kijken aangezien het weekend fifaloos is ivm familiebezoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Matige Freeze SBC, maar het pakketje levert me wel Koulibaly op. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Prosac schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:27:
Matige Freeze SBC, maar het pakketje levert me wel Koulibaly op. _O_
Ik vind Freeze sowieso een hele matig vervanger van Futmas, zonde hoe ze dit concept (ook) verknalt hebben.

Futmas was rond FIFA 17 en 18 geloof ik top, elke dag 3 opties qua sbc's. Vaak eentje behoorlijk prijzig, een goedkopere variant en een echt goedkope variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:11:
[...]

Ik vind Freeze sowieso een hele matig vervanger van Futmas, zonde hoe ze dit concept (ook) verknalt hebben.

Futmas was rond FIFA 17 en 18 geloof ik top, elke dag 3 opties qua sbc's. Vaak eentje behoorlijk prijzig, een goedkopere variant en een echt goedkope variant.
Ik ken al die oude FUT dingen niet, voor mij is dit de eerste keer. Maar ik zie idd veel mensen klagen. Kan me voorstellen dat als het eerdere versies interessanters/uitdagender was, dat dit dan tegenvalt.
Zag ene NepentheZ? er ook al een video over maken, eerdere FUT's waren vrijwel alle pakketten verhandelbaar en kon je er nog wat aan verdienen ook.
Daarentegen is het nu wel makkelijker om munten te verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:21:
[...]

Ik ken al die oude FUT dingen niet, voor mij is dit de eerste keer. Maar ik zie idd veel mensen klagen. Kan me voorstellen dat als het eerdere versies interessanters/uitdagender was, dat dit dan tegenvalt.
Zag ene NepentheZ? er ook al een video over maken, eerdere FUT's waren vrijwel alle pakketten verhandelbaar en kon je er nog wat aan verdienen ook.
Daarentegen is het nu wel makkelijker om munten te verdienen?
Ja dat was erg leuk aan de voorgaande jaren met League SBC's (laatste 2 jaar al puur minder). Maar bijvoorbeeld in FIFA18 kon je deze kaart vrijspelen van de Premier League + je kreeg 22.500 coins als beloning.
Als je dan ook nog zag wat voor packs je kreeg valt je mond nu open van verbazing, bekijk ze hier:

https://www.fifauteam.com/fifa-18-league-sbc-rewards/#16

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oWK7Myh7S_aVSA1HCUEBHwsLbJg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OKopJAZziazka4WwJvXnzq8i.png?f=user_large

Dit waren andere kaarten van League SBC's uit FIFA18:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AOfqZnSBPEfrmpNejL9KmUwpugs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/S2FrU4m21zPM0QJuji1IYrHq.png?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3jNgOZ7k_JmbHqNLu0_5JgYkwg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jxMgJAZUVClNg4Na10w7DLPX.png?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GftD8QiKeFo8fF1JHOlT345FJlI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/81NKKJy9lZ1IpiHV8RqzICkg.png?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2YaZXwignwlHIgWOUVrcG9tQ_84=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Y1Ew0Et6OXMXUtMD0FdLxi82.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZraTWL1Bw654mZnYdq2o26o5nYI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LaB716RR61bnUUfSQuh6ivNQ.png?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FmFl4Bi2yJRh3aSUbf3o4jT42lw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VCkdulVvhZDsGQTZVygxYDhG.png?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4SZ1WKkfBWDnuwvnUKfC5WRry1Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xfOhLGH1cy7snZbC0Zcsf6MR.png?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RBHQkB6S4sKp_cdAL0As9ihy87U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oHwIDuJBgQjgG4uqSj2oRNfS.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Markuss schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:11:
[...]

Weet je zeker dat Freeze bedoeld is als vervanger van Futmas? Ik heb het idee dat EA elk jaar meer en meer promo's uitbrengt, dat zijn de momenten voor hen om te cashen met de verkoop van Fifa points.

Wat ik me van vorig jaar kon herinneren dat Futmas letterlijk met kerst was, dus zou nog steeds kunnen komen, toch? Of heeft EA gemeld dat Freeze ter vervanging van Futmas is? Dat heb ik niet meegekregen.

Moet zeggen dat Futmas mij niet heel veel boeit, meestal zijn de SBC's redelijk overpriced van wat ik me kan herinneren. En de spelers uit de goedkope SBC's zijn meestal niet goed genoeg.

Zelf vond ik de FUT Birthday van vorig jaar een geslaagd event met spelers die een weakfoot of skillmove upgrade kregen, opeens spelers als Di Maria of Griezmann die een stuk bruikbaarder werden. Of de Future Stars, waarbij je opeens nieuwe gezichten in teams ziet, waarbij er vaak ook Eredivisie talenten tussen zitten die je opeens in je main team kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
mar101 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:45:
[...]

Weet je zeker dat Freeze bedoeld is als vervanger van Futmas? Ik heb het idee dat EA elk jaar meer en meer promo's uitbrengt, dat zijn de momenten voor hen om te cashen met de verkoop van Fifa points.

Wat ik me van vorig jaar kon herinneren dat Futmas letterlijk met kerst was, dus zou nog steeds kunnen komen, toch? Of heeft EA gemeld dat Freeze ter vervanging van Futmas is? Dat heb ik niet meegekregen.

Moet zeggen dat Futmas mij niet heel veel boeit, meestal zijn de SBC's redelijk overpriced van wat ik me kan herinneren. En de spelers uit de goedkope SBC's zijn meestal niet goed genoeg.

Zelf vond ik de FUT Birthday van vorig jaar een geslaagd event met spelers die een weakfoot of skillmove upgrade kregen, opeens spelers als Di Maria of Griezmann die een stuk bruikbaarder werden. Of de Future Stars, waarbij je opeens nieuwe gezichten in teams ziet, waarbij er vaak ook Eredivisie talenten tussen zitten die je opeens in je main team kan gebruiken.
Nou het vreemde is dat EA zelf dit onder een SBC en bij de Webapp zetten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48XoArxrLu6WlxjEUpD_udtbpSs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VTQtwyIYltPWmrFZa1SGVoh9.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gwALO3fDVnkfB5AX6gOVIuFlA5o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NjVTdrsUh44nGEhIgwyhD2xg.jpg?f=fotoalbum_large

Futmas was vaak het aftellen naar kerst toe, vorig jaar deden ze dat geloof ik met SBC's op basis van een spelers die:
- bij een team speelde dat bijv. op de 8ste plek was geëindigd
- uit een land kwam dat op de 8ste plek op de wereldranglijst stond
- rugnummer 8 had

Dit deden ze dan vanaf nummers 14 tot 1 geloof ik, zo aftellend naar kerst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Markuss schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:54:
[...]

Nou het vreemde is dat EA zelf dit onder een SBC en bij de Webapp zetten:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Futmas was vaak het aftellen naar kerst toe, vorig jaar deden ze dat geloof ik met SBC's op basis van een spelers die:
- bij een team speelde dat bijv. op de 8ste plek was geëindigd
- uit een land kwam dat op de 8ste plek op de wereldranglijst stond
- rugnummer 8 had

Dit deden ze dan vanaf nummers 14 tot 1 geloof ik, zo aftellend naar kerst.
Als je dit zo op een rijtje zet, lijkt het er inderdaad op dat er dan geen apart Futmas event komt.

Dat aftellen naar kerst toe kan ik me nog wel herinneren ja. Voor trading ook best handig omdat je al spelers kon inkopen van de top 10 landen op de Fifa ranglijst, omdat voor de SBC's dan ook spelers uit die landen nodig waren.

Maar echt goede value for coins SBC's kan ik me niet herinneren. Heb zelf vorig jaar Futmas Sissoko gedaan. Prima speler, maar was zeker wel een prijzige SBC. En je zit dan wel vast aan een specifieke competitie, al valt met een Franse speler altijd wel makkelijk een hybrid team te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik zou eigenlijk de staande tackle rustig wat meer kunnen uitvoeren in de 16, anderen lukt het blijkbaar wel heel vaak zonder een penalty tegen te krijgen. Vrijwel elke keer dat ik het doe bij een pingelende tegenstander is het weer mis. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Vandaag van 7-7 naar 14-7 gegaan, alles gewonnen en leuke potten gehad! Gameplay was redelijk traag maar niet storend :)

Denk dat ik het vooral te danken heb aan mijn nieuwe verdediging, staat als een huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Capsaicin schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:00:
Wat is de ideale icon / pack combinatie? Ik vind het jammer dat de 25 x 83+ niet herhaalbaar is.

[Afbeelding]
volgens mij krijg je er 18.
Als de icons je niet aanstaan zou ik voor mid icon pack + 2x ultimate + 5x 85 gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12:13
Heb net mijn 14e win potje in de WL, 5-2 gewonnen. Blijft het scherm hangen na afloop, heb onderstaand scherm, dus ik start het spel opnieuw op krijg ik de DNF melding en heb ik dus gewoon verloren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vj5ieeO9CR5RzFKntcMPsy3duzA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6GB989G5L8viAMkIcWAE2Qv0.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste dag op de Xbox series X ook eerste keer dat zoiets gebeurt. Gelukkig wel daarna een gast in de eerste helft weggespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
cubert20 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:21:
[...]

volgens mij krijg je er 18.
Als de icons je niet aanstaan zou ik voor mid icon pack + 2x ultimate + 5x 85 gaan
Ik denk dat ik kies voor de 5x85+, 25x 83+ en de base/middle icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Werkelijk waar ongelooflijk.. ik verlies een pot met 3-2 omdat hij 3x tegen mijn verdediger aanloopt met zijn spits die de bal gewoon door mijn verdediger meeneemt naar de keeper.. ik hou de bal toch echt tegen, ik hoor het geluid en hij loopt er mee door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:42
Prosac schreef op zondag 13 december 2020 @ 00:25:
Werkelijk waar ongelooflijk.. ik verlies een pot met 3-2 omdat hij 3x tegen mijn verdediger aanloopt met zijn spits die de bal gewoon door mijn verdediger meeneemt naar de keeper.. ik hou de bal toch echt tegen, ik hoor het geluid en hij loopt er mee door...
Elke wl weer is gek van te worden ,
Laat me raden het was rashford martial of die Franse linksbuiten allesandrini ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markvd1984 schreef op zondag 13 december 2020 @ 00:29:
[...]

Elke wl weer is gek van te worden ,
Laat me raden het was rashford martial of die Franse linksbuiten allesandrini ofzo
Jup Rashford, niet af te stoppen. Ik stop de bal, maar hij loopt er vervolgens gewoon mee door. Doe ik hetzelfde met Werner, Immobile of Correa.. het werkt gewoon niet, hij heeft de bal.

En dat trucje die bal over je heen te wippen is ook bloedirritant. Kost je vrijwel elke keer een overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:42
Prosac schreef op zondag 13 december 2020 @ 00:37:
[...]

Jup Rashford, niet af te stoppen. Ik stop de bal, maar hij loopt er vervolgens gewoon mee door. Doe ik hetzelfde met Werner, Immobile of Correa.. het werkt gewoon niet, hij heeft de bal.

En dat trucje die bal over je heen te wippen is ook bloedirritant. Kost je vrijwel elke keer een overtreding.
Klopt rashford is in echt een leuke speler maar zoals die nu al 2 jaar in FIFA is slaat nergens op ,en trucjes idd sleepbeweging ook irritant je moet een overtreding maken blijft een irritant ding aan FIFA street 😋 ik bedoel FIFA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Is indd iets waar je bij sommige spelers last van hebt.

Wie bij mij er altijd doorglitchen: werner, rashford, son

Anderen kom ik niet vaak genoeg tegen, maar ben wel benieuwd wat hun hidden stat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Swap kaarten die online gehad kunnen worden zijn binnen. Ik was gisteren toch iets te negatief . Het viel me mee dat vandaag bijna iedereen stopte na 1 goal en ikzelf deed dat ook. Behalve als mensen voor mij gingen pauzeren oid dan ging ik maar koffie halen . Het is iig een heel stuk makkelijker dan vorig jaar. EA heeft geluisterd, maar ik kan me ook niet voorstellen dat dit de bedoeling is.
De laatste 6 kaarten had ik binnen 30 gehaald. Wat ik wel bizar blijf vinden is dat je de leen spelers oneindig kan blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Als k het hier zo lees ga k tog maar even aan de deals beginnen :)

Ik mis wel echt tradeble pace zeg.. ook de puzzel sbc zijn in onderhandelbaar. zo verdien je nooit coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Ik ga in de swaps denk ik toch maar voor Prime Koeman. Ziet er uit als de perfecte CM/CVM, lange grind maar beter dan teleurgesteld worden met waardeloze packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Premier League en La Liga tokens waren snel binnen. Serie A is een ander verhaal. Dan kom je met Gabbiadini van 75 rated tegen Mbappe...

Heb net ff te weinig goeie first owner kaarten om deze makkelijk binnen te harken. Maar vind 2 tokens ook weer te weinig om er nu al mee te stoppen.

Maar dan moet je dus net mazzel hebben dat je ook tegen een 'zwakke broeder' moet, en dat komt helaas maar weinig voor. Nu 3 uit 6 Serie A. Weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden.

Dan loop je er ook nog eens tegenaan, al paar x gebeurt: kom je 1-0 achter, maak je 1-1, disconnect je tegenstander... zo ga ik die Serie A nooit halen natuurlijk. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling van EA. Tenzij ze willen dat ik meer kaartjes koop van Fifa points natuurlijk...

[ Voor 47% gewijzigd door Moody2204 op 13-12-2020 10:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jerommeke96
MadMoody schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:22:
Premier League en La Liga tokens waren snel binnen. Serie A is een ander verhaal. Dan kom je met Gabbiadini van 75 rated tegen Mbappe...

Heb net ff te weinig goeie first owner kaarten om deze makkelijk binnen te harken. Maar vind 2 tokens ook weer te weinig om er nu al mee te stoppen.

Maar dan moet je dus net mazzel hebben dat je ook tegen een 'zwakke broeder' moet, en dat komt helaas maar weinig voor. Nu 3 uit 6 Serie A. Weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden.

Dan loop je er ook nog eens tegenaan, al paar x gebeurt: kom je 1-0 achter, maak je 1-1, disconnect je tegenstander... zo ga ik die Serie A nooit halen natuurlijk. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling van EA. Tenzij ze willen dat ik meer kaartjes koop van Fifa points natuurlijk...
Je kan die leen puzzels doen voor de freeze kaarten, zijn heel goedkoop 5 zilveren en 1 goud maar heb je dus wel een aardige speler om in te zetten. Ansaldi en Marquinhos daarvoor gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
MadMoody schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:22:

Waarom stop je niet meteen bij een 1-0 achterstand? Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Mesque schreef op zondag 13 december 2020 @ 08:54:
Ik ga in de swaps denk ik toch maar voor Prime Koeman. Ziet er uit als de perfecte CM/CVM, lange grind maar beter dan teleurgesteld worden met waardeloze packs.
Die 25x83+ en 5x85+ zijn hoe dan ook nuttig voor sbc's, maar op reddit zag ik ook aardig wat mooie pulls voor bij komen. 30 spelers, 30 kansen op een mooie pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-06 20:09
Zelf de online tokens allemaal al binnen: Ik ga kiezen voor Koeman en de 25x 83+. Laatstgenoemde dus al geopend en man, wat was dat een drama. 2 86+ en ook nog eens totaal onbruikbaar. Had de tokens gelukkig snel binnen omdat heel veel mensen bij 1-0 quitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Capsaicin schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:56:
[...]
Waarom stop je niet meteen bij een 1-0 achterstand? Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Omdat ik met dit team bijna altijd 1-0 achterkom. En ik ben een slow starter, want als ik in een wedstrijd 'groei' draai ik het vaak nog om. Maar die kans is er nu dus meestal niet omdat iedereen dan quit op het moment dat ik 1-1 scoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
MadMoody schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:37:
[...]

Omdat ik met dit team bijna altijd 1-0 achterkom. En ik ben een slow starter, want als ik in een wedstrijd 'groei' draai ik het vaak nog om. Maar die kans is er nu dus meestal niet omdat iedereen dan quit op het moment dat ik 1-1 scoor.
Dat is denk ik omdat een paar van die bekende YouTubers het fenomeen golden goal promoten: degene die als eerste scoort wint het potje (de ander moet dus leaven). Omdat jij gelijk maakt en hij verwacht had dat jij zou leaven gunt hij je waarschijnlijk niks en peert hij hem.

Zeg niet dat dit het 100% zeker is, maar sluit het absoluut niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
jerommeke96 schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:57:
[...]

Je kan die leen puzzels doen voor de freeze kaarten, zijn heel goedkoop 5 zilveren en 1 goud maar heb je dus wel een aardige speler om in te zetten. Ansaldi en Marquinhos daarvoor gedaan
Goeie tip, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markuss schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:42:
[...]

Dat is denk ik omdat een paar van die bekende YouTubers het fenomeen golden goal promoten: degene die als eerste scoort wint het potje (de ander moet dus leaven). Omdat jij gelijk maakt en hij verwacht had dat jij zou leaven gunt hij je waarschijnlijk niks en peert hij hem.

Zeg niet dat dit het 100% zeker is, maar sluit het absoluut niet uit.
Zou heel goed kunnen, maar ik heb daar toch wat moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:07
jerommeke96 schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:57:
[...]

Ik heb dit weekend nog geen tijd gehad om te spelen en ben niet helemaal mee met de principes.

Kan je kort uitleggen wat je precies bedoelt? Zou het als 'occasioneel' speler lukken om icons te halen?
Kan je mij wat tips geven?

Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-06 20:09
MadMoody schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:44:
[...]

Zou heel goed kunnen, maar ik heb daar toch wat moeite mee.
Is inderdaad precies wat @Markuss hier zegt. Echter vind ik het ook onzin. Heb een aantal keer gehad dat ik kwa spelbeeld veel beter ben en dat de tegenstander met 1 klote counter scoort. Sorry, maar als ik het gevoel heb dat ik de wedstrijd gewoon kan winnen speel ik door. Bij 0-2 hou ik het vaak wel voor gezien

Ja, heb ook een paar uitzonderingen gehad waarbij de tegenstander duidelijk beter was óf op 1-0 kwam met een heel slecht team. Uiteraard werk ik dan wél graag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
SH-FR schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:58:
[...]

Is inderdaad precies wat @Markuss hier zegt. Echter vind ik het ook onzin. Heb een aantal keer gehad dat ik kwa spelbeeld veel beter ben en dat de tegenstander met 1 klote counter scoort. Sorry, maar als ik het gevoel heb dat ik de wedstrijd gewoon kan winnen speel ik door. Bij 0-2 hou ik het vaak wel voor gezien

Ja, heb ook een paar uitzonderingen gehad waarbij de tegenstander duidelijk beter was óf op 1-0 kwam met een heel slecht team. Uiteraard werk ik dan wél graag mee.
Ja, zo doe ik het inmiddels ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:59:
[...]

Ja, zo doe ik het inmiddels ook.
Eens, maar dan kun je erop wachten dat als het 1-1 word, de tegenstander zelf quit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zondag 13 december 2020 @ 14:23:
[...]

Eens, maar dan kun je erop wachten dat als het 1-1 word, de tegenstander zelf quit
Ja, klopt, maar ik weiger toch dan maar eigenwijs om te stoppen als ik voel dat ik sterker ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik zou gewoon stoppen als je 1-0 achter komt al ben je beter. Vol druk spelen en meestal ligt de bal er wel in in de eerste 10 minuten. Scheelt een hoop frustraties en je hebt de kaarten in no time binnen

Wat MadMoody hierboven aangaf had ik ook, maar gisteren had ik de kaarten in no time binnen door mijn principes even aan de kant te zetten. (Behalve als er voor mij gepauzeerd werd natuurlijk, dat was het elastic band en koffie tijd)

[ Voor 37% gewijzigd door 038Zwolle op 13-12-2020 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Servers weer aan het bokken?
Pagina: 1 ... 56 ... 158 Laatste