Zijn goede suggesties, thanks! Alleen lastig om de rest van m'n voorhoede ervoor op te offeren, want dat staat eigenlijk prima op dit moment. Of ik zou ook een formatie kunnen spelen met 4 aanvallende spelers, ik ga er nog even over nadenken._Uploader_ schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:56:
[...]
Geen Van Bergen en Overmars 88? Beide zijn erg snel en 5* wf!
Ik hoop eigenlijk dat EA met wat mooie NL promo kaartjes komt tijdens Futmas voor de verdediging en/of het middenveld. Een Futmas Ake zou ik zonder nadenken doen, zijn 79 rated kaartje is al zo belachelijk goed. Ga binnenkort ook zijn OTW oppikken, wie weet pakt hij nog een IF mee nu hij terug is van blessure.
De eerste 3 wedstrijden in de WL zijn prima verlopen, alledrie gewonnen. Eerste wedstrijd was wel gelijk lastig, een team met CR7 en Neymar en de tegenstander zat continu de elastico skillmove te spammen. Hij kwam op 1-0 voor en speelde heel erg op balbezit, toen zag ik de bui al hangen. Gelukkig was zijn verdediging niet zo sterk en kwam ik in de laatste minuut op 2-1 voor, dat zijn fijne wins. De laatste game was tegen een hybrid team met veel Objective kaarten van de EFL Championship en MLS. Wel respect voor spelers die met dat soort teams proberen te spelen, hij moest alleen wel een 5-2 nederlaag incasseren.