Ik wil die objective spelers uit de Eredivisie unlocken maar ik kom echt alleen maar tegenstanders met een ping van 250+ Tegen.. normaal is dit 10-15. Hebben jullie dit ook?
Ja ik heb momenteel hetzelfde bij friendlies, maar bij rivals is de ping keurig. Het ligt dus echt aan EA.DeeleNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:05:
Ik wil die objective spelers uit de Eredivisie unlocken maar ik kom echt alleen maar tegenstanders met een ping van 250+ Tegen.. normaal is dit 10-15. Hebben jullie dit ook?
Moet zo’n 3 seconde wachten tot een speler reageert op mijn inputCapsaicin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:12:
[...]
Ja ik heb momenteel hetzelfde bij friendlies, maar bij rivals is de ping keurig. Het ligt dus echt aan EA.
Hetzelfde hier, dacht even zilver friendles te spelen. En elke wedstrijd heeft tussen de 240 en 250 ms inputlag...DeeleNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:17:
[...]
Moet zo’n 3 seconde wachten tot een speler reageert op mijn input
Ja en dat voelt als 3 seconden haha. Gelukkig een sportieve tegenstander die me zelfs 10x liet scoren! Leuk om straks een NL/Eredivisie team te maken voor erbijWulfric92 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:41:
[...]
Hetzelfde hier, dacht even zilver friendles te spelen. En elke wedstrijd heeft tussen de 240 en 250 ms inputlag...
Dan kan ik je alvast één ding vertellen, met van Bergen en Gravenberch ben je heel blij! ( Geen sarcasme)DeeleNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:43:
[...]
Ja en dat voelt als 3 seconden haha. Gelukkig een sportieve tegenstander die me zelfs 10x liet scoren! Leuk om straks een NL/Eredivisie team te maken voor erbij
Zijn die 2 echt zo goed ,hoor vooral over van bergen ,behalve snelheid wat is zo goed danWulfric92 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:44:
[...]
Dan kan ik je alvast één ding vertellen, met van Bergen en Gravenberch ben je heel blij! ( Geen sarcasme)
Heb hem net gehaald, nog niet mee gespeeld, maar wel tegen gespeeld. Denk dat zijn 5* wf ook wel helpt
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik heb hem op cam staan, met als instructie voorin blijven. De spitsen zijn Agüero FB en Depay M..Markvd1984 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:45:
[...]
Zijn die 2 echt zo goed ,hoor vooral over van bergen ,behalve snelheid wat is zo goed dan
Vaak speel ik in op Bergen. Één tikje terug met de aanname en dan of draaien richting de vrije spits of spelen op mijn lm/rm.
.
En van Bergen draait zo snel dat je de tegenstander op het verkeerde been kan zetten
.
Edit
Gravenberch is een ander verhaal, hiervoor had ik Gattuso (85).
Het verschil met die twee is vooral "overtuigingskracht" in tackelen. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar Gattuso maar hij is de 450k tegenover de fysieke kracht van Gravenberch niet waard
[ Voor 19% gewijzigd door Wulfric92 op 09-12-2020 22:55 ]
Bij mij helpt performance mode ook niet.maversne schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:27:
[...]
Op de xbox kan ik dat niet instellen. Performance mode ofzo. De enige manier om geen flikkerend beeld te hebben is zonder hdr te spelen of met hdr maar scherpte op 0 te zetten. Schiet niet op zo.
Het moet wel een bug zijn, als je gewoon fifa speelt (dus niet fut) dan loopt het wel goed hier

Oh gewoon fifa dus geen fut heeft het niet??Nachtapotheker schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:18:
[...]
Bij mij helpt performance mode ook niet.
Het moet wel een bug zijn, als je gewoon fifa speelt (dus niet fut) dan loopt het wel goed hier
Edit: ik heb het ook tijdens normale fifa potje, dus geen fut
[ Voor 9% gewijzigd door maversne op 09-12-2020 23:44 ]
Ben nu weer even de meest simpele SBC's van Ligue1 aan het invullen (Monaco, PSG) met nu Bordeaux (Small Rare Gold Players pack) komen daar gewoon even Koulibaly 88, Kroos 88 en Pjanic 85 uitgelopen. Erg veel geluk dus.Markuss schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:22:
Moest nog 3 teams van de Franse League SBC, dus maar even ingevuld voordat hij verloopt. Uit de pakketten van de gehele SBC kreeg ik m'n eerste Icon dit jaar: Engels, CB... Moore 87 helaas (ook nog untradeable). Hij speelt niet eens heel slecht.
Ik heb het daar nog niet waar kunnen nemen idd, de graphics daar zien er sowieso veel beter uitmaversne schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:40:
[...]
Oh gewoon fifa dus geen fut heeft het niet??
Edit: ik heb het ook tijdens normale fifa potje, dus geen fut
Lopes en een 82 rated uit Tsjechië als red picks. Pas één keer een bruikbare speler gekregen
WL player pick leverde als beste Otavio op. Andere keuze was El Arabia en Puljic.
Pogba gepackt, mijn eerste waardevolle red pick. Ik had gisteren een plekje in mijn team vrijgemaakt voor TOTT Bruno Fernandes, waar Pogba precies in past. Maar zijn stats zijn wel wat apart. Hij is lomp en traag. Naast Kante wordt het middenveld stationair. Ik denk dat ik het beste Kante kan verkopen, Pogba een schaduw geven en partneren met Bruno Fernandes.
:strip_exif()/f/image/IbRQ3PQnvroJQ9UIfDSbyoxK.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik speel vooral 442.
:strip_exif()/f/image/IbRQ3PQnvroJQ9UIfDSbyoxK.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik speel vooral 442.
oehh das geen gekke player pick! Vind Pogba zelf verdedigend vrij matig - daar is Kante echt duizend keer beter.Capsaicin schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:24:
Pogba gepackt. Mijn eerste waardevolle red pick. Ik had gisteren een plekje in mijn team vrijgemaakt voor TOTT Bruno Fernandes, waar Pogba precies in past. Maar zijn stats zijn wel wat apart. Hij is wat lomp en traag. Naast Kante wordt het middenveld stationair. Ik denk dat ik het beste Kante kan verkopen, Pogba een schaduw geven en partneren met Bruno Fernandes.
[Afbeelding]
Ik speel vooral 442.
Ik zou vooral een keeper halen als ik jou was
Ja klopt, maar wat moet ik dan met Pogba? Hij lijkt me te lomp als aanvallende middenvelder. Ik heb nooit met Pogba gespeeld, en vind hem dit jaar als tegenstander niet zo indrukwekkend.ErnstMid schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:25:
[...]
oehh das geen gekke player pick! Vind Pogba zelf verdedigend vrij matig - daar is Kante echt duizend keer beter.
Ik zou vooral een keeper halen als ik jou was![]()
De keeper wordt Oblak _0_
Pogba naast kante in een 442 of 4231 werkt beter dan een fernandes op die positie.Capsaicin schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:41:
[...]
Ja klopt, maar wat moet ik dan met Pogba? Hij lijkt me te lomp als aanvallende middenvelder. Ik heb nooit met Pogba gespeeld, en vind hem dit jaar als tegenstander niet zo indrukwekkend.
De keeper wordt Oblak _0_
Otavio en pablo als player picks ... nog geen 1x een speler gehad van de WL waar ik wat aan had
Rafinha en die Marokkaanse spits,kortom wederom helemaal niks
In aanloop naar Futmas maar eens begonnen met het massaal inslaan van 83 en 84 spelers, eens kijken of we daar een mooie winst op kunnen maken volgende week. Vorig jaar volgens mij een hoop SBCs van 83 en 84 rond die tijd.
[ Voor 17% gewijzigd door M@cer op 10-12-2020 11:18 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Twijfel om de Hernandez icon te doen vorig jaar lang meegespeeld alleen 400ton voor een untrabale
Nogmaals hier de gouden tip: ga bieden op zilveren spelers uit de Liga NOS, Pro League, CSL en Schotse divisie. Ik zie die competities ook wel zo'n objective krijgen als de Eredivisie, Championship en MLS met 3 spelers.
150 op normale, 250 op zeldame. Bied vooral op spelers met hoge pace.
[ Voor 7% gewijzigd door Markuss op 10-12-2020 11:49 ]
Ik heb er nu ongeveer 90. Dat moet eerst wel genoeg zijn.Markuss schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:48:
Nogmaals hier de gouden tip: ga bieden op zilveren spelers uit de Liga NOS, Pro League, CSL en Schotse divisie. Ik zie die competities ook wel zo'n objective krijgen als de Eredivisie, Championship en MLS met 3 spelers.
Deze week al wel een lekkere winst gemaakt door te gokken op mensen die op SBC's gokken. 40 Mazraoui's gekocht voor onder de 800 coins en verkocht voor 1500.
Zou het niet doen, tradeable is hij ook 4 ton.Markvd1984 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:40:
Twijfel om de Hernandez icon te doen vorig jaar lang meegespeeld alleen 400ton voor een untrabale
Komen wel betere opties voor die prijs.
Heeft iemand nog goede tips voor trading methodes in deze fase in het spel?
ik heb wel wat geld verdiend in het begin met de juiste filters en450k in de bank. Maar lijkt nu niet echt meer zoden aan de dijk te zetten.
ik heb wel wat geld verdiend in het begin met de juiste filters en450k in de bank. Maar lijkt nu niet echt meer zoden aan de dijk te zetten.
Zin om mijn team om te bouwen. Heb eindelijk de middelen om een volledige liverpool team te bouwen. Trent en robertson zijn minder dan mijn huidige backs (mendy en trent), maar goed genoeg om te passen bij mijn speelstijl denk ik (speel 4-4-2). Weer tenminste een beetje iets om naar uit te kijken want merk dat dit team opgedroogd begint te raken.
Hoe krijg je het voor elkaar ?!Red87 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:38:
Pogba en Zaha uit de PP gold 3. Dan maar weer puzzelen
Ik had echt hoop om deze keer wat goeds te krijgen, maar weer alleen van die discard spelers.
Zo'n slechte packluck als met FUT21 heb ik de laatste 10 jaar niet gehad.
Rewards waren hier ook dramatisch - meteen die player pick upgrade gedaan... en dat was ook echt verschrikkelijk. De drie meest belabberde 86 rated spelers. heujj!
Maar goed, nu wel genoeg coins om Seedorf 88 in het team te fietsen
Maar goed, nu wel genoeg coins om Seedorf 88 in het team te fietsen
Heeeuj mensen, ik ben terug van weggeweest
Als trouwe forumposter van fifa 20 ultimate team zullen sommige van mij nog wel herkennen van de trade guide die ik geschreven had
Al hoewel ik heel hard heb gezegd niet aan Fifa 21 te beginnen (en dat heb ik toch wel lang volgehouden) is de coöpmode toch wel erg leuk. Een vriend van mij haalde mij over om de versie van EA play te downloaden en met 10 uur aan seasons en een paar potjes squad battles begon het toch weer te kriebelen.
En omdat Warzone soms gaat vervelen en de aanbieding van Black Friday ook wel scheelt besloot ik Fifa 21 weer aan te schaffen.
Ohja, de game is wel honderdmiljoenmiljard keer beter dan 20. Lekker tikken en scoren
Toch blijf ik rustig aan doen. Hier en daar een doelstelling halen, een paar potjes division rivals, een paar potjes squad battles, want meer wordt het niet.
Naast mijn artsencarrière heb ik de laatste maanden een eigen bedrijf uit de grond gestampt en de eerste klanten melden zich inmiddels
Ik stel nog steeds voor om na Corona nog eens gezellig ergens met z'n allen wat te gaan drinken, ouwehoeren over voetbal en zeiken over hoe kut Fifa wel niet is
Tot die tijd, stay home, stay safe.
Als trouwe forumposter van fifa 20 ultimate team zullen sommige van mij nog wel herkennen van de trade guide die ik geschreven had
Al hoewel ik heel hard heb gezegd niet aan Fifa 21 te beginnen (en dat heb ik toch wel lang volgehouden) is de coöpmode toch wel erg leuk. Een vriend van mij haalde mij over om de versie van EA play te downloaden en met 10 uur aan seasons en een paar potjes squad battles begon het toch weer te kriebelen.
En omdat Warzone soms gaat vervelen en de aanbieding van Black Friday ook wel scheelt besloot ik Fifa 21 weer aan te schaffen.
Ohja, de game is wel honderdmiljoenmiljard keer beter dan 20. Lekker tikken en scoren
Toch blijf ik rustig aan doen. Hier en daar een doelstelling halen, een paar potjes division rivals, een paar potjes squad battles, want meer wordt het niet.
Naast mijn artsencarrière heb ik de laatste maanden een eigen bedrijf uit de grond gestampt en de eerste klanten melden zich inmiddels

Ik stel nog steeds voor om na Corona nog eens gezellig ergens met z'n allen wat te gaan drinken, ouwehoeren over voetbal en zeiken over hoe kut Fifa wel niet is
Mijn packs deze fifa... opende vandaag de rewards en een collega van mij ook (speelt sinds vorige maand , heeft if messi en mbappe al gepacked en rashford/werner en nog een paar van die categorie) ik speel in div 1 en had 17 wins deze WL , hij speelt div 6 en haalde deze wl 2w en 15l. Ik kreeg als hoogste tagliafico en hij krijgt uit 3 simpele packs gomez , neuer en nog een speler van +60k.... het is is om te janken
Voor die prijzen krijg ik wellicht 10% van de bids. Hoe vergaat het jou hier in?Markuss schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:48:
Hoe was/is je packluck? De ervaring leert mij nog wel eens dat mensen die wat later instappen wat meer packluck in begin hebben. Benieuwd hoe dat bij jou is.Hassiebassie schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:14:
Heeeuj mensen, ik ben terug van weggeweest![]()
Naast mijn artsencarrière heb ik de laatste maanden een eigen bedrijf uit de grond gestampt en de eerste klanten melden zich inmiddels![]()
Ik stel nog steeds voor om na Corona nog eens gezellig ergens met z'n allen wat te gaan drinken, ouwehoeren over voetbal en zeiken over hoe kut Fifa wel niet is![]()
Welcome back btw
Nu lukt het mij ook niet meer, dit werk het beste tussen 9.30 en 11.30 ongeveer. Dan openen mensen hun rewards en dumpen ze alles op de markt en hebben ze betere dingen te doen. Ik haal ongeveer dit binnen:BoB_HenK schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:25:
[...]
Voor die prijzen krijg ik wellicht 10% van de bids. Hoe vergaat het jou hier in?
- Liga NOS: helft 150 coins bids
- Pro League: 80% 150 coins bids
- Süperleague: 40% 150 coins bids
- Schotse divisie 80% 150 coins bids
Edit: je kan momenteel stemmen op de Bundesliga POTM November:
https://bundesligapotm.easports.com/
De mogelijke kaarten (zijn predicitions)
:strip_exif()/f/image/nWX0VIR99siyrWgpqqKDYkvJ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door Markuss op 10-12-2020 15:53 ]
Vanmiddag geprobeerd met snelle spelers (minimaal 85 pace) voor Portugal/Schotland en ik denk dat ik 80 a 90 procent van de biedingen van 250 gewoon binnenhaalde. Het is alleen een beetje vol in mijn transferlijst, maar gelukkig kan ik er daar ook nog 50 kwijt. Hopelijk is de volgende een beetje snel aan de beurt en is de Schotland of Portugal :-)BoB_HenK schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:25:
[...]
Voor die prijzen krijg ik wellicht 10% van de bids. Hoe vergaat het jou hier in?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik kom er niet meer uit, Ben ingame van 4-2-2-2 naar 4-1-2-12 gegaan, alleen Kante verzuipt daar, dat is niks.
Nu heb ik op de bank nog Werner IF zitten, die eigenlijk gewoon moet gaan spelen. Alleen heb ik Neymar, Ronaldo, Mbappe nog in het team, die wil ik eigenlijk ook niet kwijt.
Socrates gaat verkocht worden, op de bank nog 160.000 munten.
Van Dijk vind ik ook niet echt super.
Wat zouden jullie voor oplossingen hebben? Hoe krijg ik Neymar, Mbappe en Ronaldo gelinkt aan Werner?

Alvast erg bedankt
Nu heb ik op de bank nog Werner IF zitten, die eigenlijk gewoon moet gaan spelen. Alleen heb ik Neymar, Ronaldo, Mbappe nog in het team, die wil ik eigenlijk ook niet kwijt.
Wat zouden jullie voor oplossingen hebben? Hoe krijg ik Neymar, Mbappe en Ronaldo gelinkt aan Werner?

Alvast erg bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Mars18 op 10-12-2020 17:27 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
@Mars18 Is dit ook niet een beetje heel erg overdreven aanvallend ingesteld? Zo heb je toch 0,0 balans op het middenveld?
/f/image/QfUH2cQDQWX1eOcA3pzDW14z.png?f=fotoalbum_large)
Tweaker #103 hier en ik zou graag wat advies willen hebben. Ik wil Lenglet, Frenkie, Lucas, Dembele en/of Dembele willen vervangen (die zijn namelijk tradeable) om m'n team te versterken. Budget is ongeveer 360k. Iemand nog tips/suggesties? Ook als het om formaties gaat. Alvast bedankt!!
[ Voor 19% gewijzigd door SirWInsalot op 10-12-2020 18:07 ]
Ja daarom moet ik terug naar 2 cdm, had kante en sissoko daar staan wat goed was.Markuss schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:46:
@Mars18 Is dit ook niet een beetje heel erg overdreven aanvallend ingesteld? Zo heb je toch 0,0 balans op het middenveld?
En ik ga het weer aanpassen

Alleen wil Werner eens in de basis hebben
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
is dit hoe je start of ingame?SirWInsalot schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:48:
[Afbeelding]
Tweaker #103 hier en ik zou graag wat advies willen hebben. Ik wil Lenglet, Frenkie, Lucas, Dembele en/of Dembele willen vervangen (die zijn namelijk tradeable) om m'n team te versterken. Budget is ongeveer 365k. Iemand nog tips/suggesties? Ook als het om formaties gaat. Alvast bedankt!!
Nee Ik speel en start 4-2-3-1(2). Afbeelding is inmiddels upgedate btw.
Hoezo?
Zag er een beetje vreemd uit met die chem enzo.SirWInsalot schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:07:
[...]
Nee Ik speel en start 4-2-3-1(2). Afbeelding is inmiddels upgedate btw.
Hoezo?
Zou als ik jou was gewoon je hele linkerkant vervangen voor premier league spelers.
3 van de 4 zijn tradeable, en dan worden versterkingen makkelijker.
nope, ik doe praktisch geen enkele sbc speler. Coin verspilling zeker met de snelheid van EA en het aantal nieuwe kaartjes wat beschikbaar komt. Of het moet een echte topper zijn maar de meeste zijn na een paar week al achterhaald.
ik heb tot nu toe atal en alesandrini gedaan.
Wat een bak die Portu RTTF. Verkocht voor 170k vanmorgen, tijdens de 1-0 achterstand naar 110k gezakt op de transfermarkt. In de laatste seconde maken ze gelijk en Rijeka wint van AZ. Bam.. de prijs door ‘t plafond. Het blijft een gok
Nog 18 pakjes staan om te openen.. wilde gaan openen. Eerste 4:
Verhandelbare
TOTW Piatek
Busquets
en niet verhandelbare Ederson
De laatste was een megapack en nu heb ik 15 spelers over.
Verhandelbare
TOTW Piatek
Busquets
en niet verhandelbare Ederson
De laatste was een megapack en nu heb ik 15 spelers over.
Ze zijn ook flink duur dit jaar die te gebruiken zijn. Meeste half miljoen voor een untradebale.fifanoob schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:15:
nope, ik doe praktisch geen enkele sbc speler. Coin verspilling zeker met de snelheid van EA en het aantal nieuwe kaartjes wat beschikbaar komt. Of het moet een echte topper zijn maar de meeste zijn na een paar week al achterhaald.
Zou graag die Felix doen maar vind de coins echt niet waard.
Mis de vardy voor super weinig coins haha
Ik ga dit weekend Werner IF de kans geven, als invaller heeft hij 115 wedstrijden gespeeld met 14 goals.
Terug naar de 4-2-2-2 in game met Kante en Gatusso als cvm's.
Centraal duo achter ook aangepast, van dijk verkocht en Rulebreaker Laporte gekocht, hoor zulke goede verhalen over hem.
Zit alleen nog over de keeper te denken, Ederson of Courtois. En hebben de IF versies nou echt nog meerwaarde bij hun?
Terug naar de 4-2-2-2 in game met Kante en Gatusso als cvm's.
Centraal duo achter ook aangepast, van dijk verkocht en Rulebreaker Laporte gekocht, hoor zulke goede verhalen over hem.
Zit alleen nog over de keeper te denken, Ederson of Courtois. En hebben de IF versies nou echt nog meerwaarde bij hun?

Nou, ik heb weer genoten van mijn Feyenoord. Zou er een gedachte achter zitten dat wij nooit RTTF kaarten hebben?😂 om te janken..
Jij speelt 415? Lol.Mars18 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:23:
Ik kom er niet meer uit, Ben ingame van 4-2-2-2 naar 4-1-2-12 gegaan, alleen Kante verzuipt daar, dat is niks.
[Afbeelding]
Alvast erg bedankt
Same shit, different day. Hoogste was een 85 Alderweireld.fifanoob schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:38:
[...]
Hoe was/is je packluck? De ervaring leert mij nog wel eens dat mensen die wat later instappen wat meer packluck in begin hebben. Benieuwd hoe dat bij jou is.
Welcome back btw
Ben wat objectives aan het doen. Coop in division rivals is wel lastig. Vriend van mij speelt alleen maar division rivals en zit al in 3.
Ik had express alle potjes verloren tijdens EA play omdat ik hoopte dan samen met hem te kunnen spelen maar dat kon niet. Division rivals heb ik nog niet veel gespeeld omdat ik een waardeloos team heb.
Daarnaast loop je elkaar soms best vaak voor de voeten.
Welke formatie spelen jullie? Merk dat 4231 dit jaar 3x niks is en ik speel daarom 4132 of 41212(2). Passen werkt beter en daarom vind ik het wel leuker. Alleen verdedigen is soms lastig en spelers zijn niet zo wendbaar meer als vorig jaar, soms zijn het net slakken.
We hebben afgesproken dat tegen het einde van Fifa 21 we met mijn team gaan spelen en dat ik me meer focus op handelen.
Moments gullit, moments Zidane en Moments Vieira zijn de eerste targets
Aan de andere kant kan je ook alle speler SBC's niet gaan doen en op je geld gaan zitten maar daar haal je ook niet het meeste plezier uit toch? Dan heb je straks met TOTS 6 tot 8 miljoen, terwijl de game al over is. Ik geniet veel liever van het moment zelf en probeer lekker wat spelers uit.fifanoob schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:15:
Heb tot nu toe Flashback Witsel, Atal, Bellarabi Rulebreaker, Flashback Alessandrini, Recordbreaker Stoppelkamp en POTM Kramaric gedaan. POTM Kramaric alweer snel ingeleverd voor een andere SBC maar dat is het risico dat je soms loopt.
Het enige voordeel dit jaar is de overload aan untradeable spelers die toch maar voor Jan Lul in je club zitten, voor je gevoel zijn die minder waard dus smijt je ze eerder in een SBC.
EDIT: Zie net dat er weer 2 nieuwe League SBC's zijn gedropt, het lijkt er definitief op dat we geen spelers als rewards krijgen. Een enorme misser van EA mijn inziens, alweer.
[ Voor 8% gewijzigd door Markuss op 11-12-2020 06:20 ]
Ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar zitten in de League sbc’s nog goede sbc’s verstopt, waarvoor het loont om de spelers te kopen?
In Frankrijk zou ik AS Monaco, Bordeaux, Lille, Nice, Rennes en Lyon doen. Strasbourg kan ook nog: 10K voor een Rare Gold Pack, enig nadeel bij mij is dat ik altijd een overload aan shit-items krijg daarin.peeweeherman schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 06:37:
Ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar zitten in de League sbc’s nog goede sbc’s verstopt, waarvoor het loont om de spelers te kopen?
Ja en nee. Het gemis van nieuwe spelers is erg, maar aan de andere kant werd je soms gek van die kleinere clubs waarvoor je zo 10K per speler mocht neertellen.Markuss schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 06:16:
[...]
Zie net dat er weer 2 nieuwe League SBC's zijn gedropt, het lijkt er definitief op dat we geen spelers als rewards krijgen. Een enorme misser van EA mijn inziens, alweer.
Trouwens, hoe werkt Fut Live Friendlies? Word je dan aan een willekeurige tegenstander gekoppeld of is dat ook afhankelijk van jouw eigen niveau?
Gisteren 1x gespeeld en die won ik, maar mijn tegenstander kon er ook geen zak van.
Op welk geld zitten? Ik spaar liever door voor de echte toppers. Als je al die sbc laat liggen kan je daarvan wel een speler halen die je anders niet kon halen. Gullit90 of Cruijff etc.Markuss schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 06:16:
[...]
Aan de andere kant kan je ook alle speler SBC's niet gaan doen en op je geld gaan zitten maar daar haal je ook niet het meeste plezier uit toch? Dan heb je straks met TOTS 6 tot 8 miljoen, terwijl de game al over is. Ik geniet veel liever van het moment zelf en probeer lekker wat spelers uit.
Heb tot nu toe Flashback Witsel, Atal, Bellarabi Rulebreaker, Flashback Alessandrini, Recordbreaker Stoppelkamp en POTM Kramaric gedaan. POTM Kramaric alweer snel ingeleverd voor een andere SBC maar dat is het risico dat je soms loopt.
Het enige voordeel dit jaar is de overload aan untradeable spelers die toch maar voor Jan Lul in je club zitten, voor je gevoel zijn die minder waard dus smijt je ze eerder in een SBC.
EDIT: Zie net dat er weer 2 nieuwe League SBC's zijn gedropt, het lijkt er definitief op dat we geen spelers als rewards krijgen. Een enorme misser van EA mijn inziens, alweer.
Net als dat ik geen untradeable rewards kies. Dat is wel zo zonde..
volgens mij is niemand hier op het forum die geld “ te veel “ heeft in de game.
Je kan het ook omdraaien. Leuk die sbc maar tegen de tijd dat tots komt heb je er niks meer aan want dan zijn er al weer andere kaartjes in de game. Zit je daar met een heel elftal aan untradeable sbc kaartjes. Dan liever 1 tradeable Gullit of iets.
Friendlies is skill based match making op basis van je Rivals rankHassiebassie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:36:
[...]
Ja en nee. Het gemis van nieuwe spelers is erg, maar aan de andere kant werd je soms gek van die kleinere clubs waarvoor je zo 10K per speler mocht neertellen.
Trouwens, hoe werkt Fut Live Friendlies? Word je dan aan een willekeurige tegenstander gekoppeld of is dat ook afhankelijk van jouw eigen niveau?
Gisteren 1x gespeeld en die won ik, maar mijn tegenstander kon er ook geen zak van.
Zie dat er een nieuwe promo aankomt vanavond. Iets met Freeze.. En de icon - swaps komen terug. Dat wordt leuk dan, haha.
Rivals div. 8 here I come! :')`Vestendrie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:54:
Zie dat er een nieuwe promo aankomt vanavond. Iets met Freeze.. En de icon - swaps komen terug. Dat wordt leuk dan, haha.
Gisteren nog een paar pogingen gewaagd voor de Eredivisie spelers objectives. De 15 goals zijn inmiddels gemaakt, maar wat een niveau verschil aan tegenstanders kom je tegen! Tegen de ene sta je binnen no-time 1-0 voor, de andere is 3x knipperen met je ogen en je staat 0-3 achter. Ondanks dat, vind ik het een leuke spelmodus om mooie kaarten te unlocken.
Daarnaast is delay ook nog steeds een ding. Waar het van de week 250ms was, is het nu zo'n 20ms, maar lijkt gewoon nog niet soepel te gaan. Van 't weekend maar weer een poging wagen als al het geweld verplaatst is naar de WL
Iemand van jullie gelukt om Dumfries RB te snipen? Ik ben steeds te laat want de vraag naar hem is gigantisch, maar het aanbod niet. Dit zou natuurlijk een mooie link met de Eredivisie objective spelers zijn.
[ Voor 61% gewijzigd door DeeleNL op 11-12-2020 09:24 ]
Waar heb je dat gelezen?Vestendrie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:54:
En de icon - swaps komen terug. Dat wordt leuk dan, haha.
Edit: laat maar, ik zie het nu ook
[ Voor 11% gewijzigd door peeweeherman op 11-12-2020 08:59 ]
Ik heb het ook nergens over untradeable rewards, maar als je de game gewoon normaal speelt dan kan je alleen al aan season pakketten heel wat untradeable rewards binnenhengelen.fifanoob schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:37:
[...]
Op welk geld zitten? Ik spaar liever door voor de echte toppers. Als je al die sbc laat liggen kan je daarvan wel een speler halen die je anders niet kon halen. Gullit90 of Cruijff etc.
Net als dat ik geen untradeable rewards kies. Dat is wel zo zonde..
volgens mij is niemand hier op het forum die geld “ te veel “ heeft in de game.
Je kan het ook omdraaien. Leuk die sbc maar tegen de tijd dat tots komt heb je er niks meer aan want dan zijn er al weer andere kaartjes in de game. Zit je daar met een heel elftal aan untradeable sbc kaartjes. Dan liever 1 tradeable Gullit of iets.
Haha prima maar tegen de tijd van TOTS is de game voor mij wel over hoor. Ik speel liever 6 maanden met veel plezier van nieuwe kaartjes dan 8 maanden te gaan zitten sparen/wachten voor TOTS.
Ik spaar ook niet voor tots...Markuss schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:23:
[...]
Ik heb het ook nergens over untradeable rewards, maar als je de game gewoon normaal speelt dan kan je alleen al aan season pakketten heel wat untradeable rewards binnenhengelen.
Haha prima maar tegen de tijd van TOTS is de game voor mij wel over hoor. Ik speel liever 6 maanden met veel plezier van nieuwe kaartjes dan 8 maanden te gaan zitten sparen/wachten voor TOTS.
Ik heb gewoon een team maar doe gewoon niet aan sbc spelers die leuk zijn voor een paar weekjes. Zonde van de coins.
Jij hebt het over op geld zitten. Welk geld?
Ik ben dan ook erg blij dat ik deze doelstellingen al gehaald heb en het is idd een betere opzet dan vorig jaar. Zelf heb ik Dumfries IF maar gehaald, die is beter te snipen dan de RB versie. Dat lukt mij ook niet ondanks eerdere succesvolle snipes.DeeleNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:55:
[...]
Rivals div. 8 here I come! :')`
Gisteren nog een paar pogingen gewaagd voor de Eredivisie spelers objectives. De 15 goals zijn inmiddels gemaakt, maar wat een niveau verschil aan tegenstanders kom je tegen! Tegen de ene sta je binnen no-time 1-0 voor, de andere is 3x knipperen met je ogen en je staat 0-3 achter. Ondanks dat, vind ik het een leuke spelmodus om mooie kaarten te unlocken.
Daarnaast is delay ook nog steeds een ding. Waar het van de week 250ms was, is het nu zo'n 20ms, maar lijkt gewoon nog niet soepel te gaan. Van 't weekend maar weer een poging wagen als al het geweld verplaatst is naar de WL
Iemand van jullie gelukt om Dumfries RB te snipen? Ik ben steeds te laat want de vraag naar hem is gigantisch, maar het aanbod niet. Dit zou natuurlijk een mooie link met de Eredivisie objective spelers zijn.
Het geld dat je bespaart door deze SBC's niet te doen natuurlijk.fifanoob schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:37:
[...]
Ik spaar ook niet voor tots...
Ik heb gewoon een team maar doe gewoon niet aan sbc spelers die leuk zijn voor een paar weekjes. Zonde van de coins.
Jij hebt het over op geld zitten. Welk geld?
En dat is wel zoveel? Van dat geld kan je toch ook icons halen ipv er op te zitten?Markuss schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:55:
[...]
Het geld dat je bespaart door deze SBC's niet te doen natuurlijk.
Ik snap je hele punt niet, volgens mij jijzelf ook niet..
Je hebt het over sbc doen of je hebt het over dat je anders op dat geld kan gaan zitten.
Maar je kan ook andere dingen doen met je geld zoals icons kopen.
Het is niet dat als je die sbcs niet doet dat er geen verdere opties meer zijn..
Maar goed..
[ Voor 27% gewijzigd door fifanoob op 11-12-2020 10:07 ]
Niet zoveel om er een Gullit90 van te halen zoals jij wilt.fifanoob schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:06:
[...]
En dat is wel zoveel? Van dat geld kan je toch ook icons halen ipv er op te zitten?
Ik snap je hele punt niet, volgens mij jijzelf ook niet..
Gast ik noem toch maar een spelers als voorbeeld. Jij bent anders bang dat je op geld gaat zitten. Ik zeg er zijn genoeg andere opties om te doen met je coins. Er is meer dan sbc spelers doen of op je geld zitten.Markuss schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:08:
[...]
Niet zoveel om er een Gullit90 van te halen zoals jij wilt.
Hé kerel! Welkom terug man!Hassiebassie schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:14:
Heeeuj mensen, ik ben terug van weggeweest![]()
Naast mijn artsencarrière heb ik de laatste maanden een eigen bedrijf uit de grond gestampt en de eerste klanten melden zich inmiddels![]()
Ik stel nog steeds voor om na Corona nog eens gezellig ergens met z'n allen wat te gaan drinken, ouwehoeren over voetbal en zeiken over hoe kut Fifa wel niet is![]()
Jezus foutje gemaakt gister en varane verkocht voor 85k (prijs van mendy, verkeerd geklikt 😂 auw)
Heb er veel moeite mee een team te vinden die speelt zoals k wil.. mijn rcm moet een soort cam zijn aangezien die op naar voren gaan staat. Kom tog telkens op talisca uit gek genoeg..
Lucas moura moet tzt weer vervangen worden voor Salah en voor sterling heb k ook nog Felipe Anderson rttf achter de hand die k na z'n upgrade hoog inschat
Wat is Diego Carlos tot tog een eindbaas zeg! Beter als varane imo
:strip_exif()/f/image/8uiECWftW76d7HAZxzL6waI7.jpg?f=fotoalbum_large)
@Augy Hey leuk team.
Ik speel met de nif team (niet zoveel coins helaas).
Hoe speelt casemiro?
Ikzelf heb een team:
costa - jesus - lucas
talisca - paulinho - fred
telles - carlos - militao - bellerin
terstegen
Ik wil eigenlijk bellerin vervangen (100k te spenderen) . Is Bruno Peres een goede vervanger?
Eventueel ook fred vervangen voor casemiro (maar is die niet te traag?)
Hoe speelt casemiro?
Ikzelf heb een team:
costa - jesus - lucas
terstegen
Ik wil eigenlijk bellerin vervangen (100k te spenderen) . Is Bruno Peres een goede vervanger?
Ik hoop dat er een aantal bevroren Nederlanders uitkomen deze promo! Misschien de Vrij of de Ligt en wijnaldum
Ik kom ook steeds weer op Talisca terug.Augy schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:16:
[...]
Hé kerel! Welkom terug man!
Jezus foutje gemaakt gister en varane verkocht voor 85k (prijs van mendy, verkeerd geklikt 😂 auw)
Heb er veel moeite mee een team te vinden die speelt zoals k wil.. mijn rcm moet een soort cam zijn aangezien die op naar voren gaan staat. Kom tog telkens op talisca uit gek genoeg..
Lucas moura moet tzt weer vervangen worden voor Salah en voor sterling heb k ook nog Felipe Anderson rttf achter de hand die k na z'n upgrade hoog inschat
Wat is Diego Carlos tot tog een eindbaas zeg! Beter als varane imo
[Afbeelding]
Blijft een goede kaart.
Ik gebruik hem als spits.
Misschien kan je firmino proberen ipv Jesus.
Talisca dan spits en firmino middenveld
Casemiro is een koning! Zolang hij op drop between of Stay back staat (pass afschermen) zit hij overal tussen en heeft hij de pace niet nodig.JMaster schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:43:
@Augy Hey leuk team.
Hoe speelt casemiro?
Ikzelf heb een team:
costa - jesus - lucas
terstegen
Bruno Peres is een topper, zkr na z'n komende upgrade naar 84. Al moet k zeggen dat t vooral een invest is. Als die 150k+ gaat is hij weg aangezien een rechtsachter leuk is maar niet super belangrijk. Semedo deed het ook erg goed bijvoorbeeld
Mis tog de pace bij firmino, zkr als cm en wat k van hem wil 😂 had hem al geprobeerd.joenes30 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:48:
[...]
Ik kom ook steeds weer op Talisca terug.
Blijft een goede kaart.
Ik gebruik hem als spits.
Misschien kan je firmino proberen ipv Jesus.
Talisca dan spits en firmino middenveld
Talisca in de spits net niet koelbloedig genoeg ofzo 👍
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 11-12-2020 11:25 ]
Ik kwam tot dezelfde conclusie, dus staat Talisca nu op CAM met RB Teixeira er voor en IF Paulinho er achterAugy schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:24:
[...]
Mis tog de pace bij firmino, zkr als cm en wat k van hem wil 😂 had hem al geprobeerd.
Talisca in de spits net niet koelbloedig genoeg ofzo 👍
Aanval is de beste verdediging kan je natuurlijk ook overdrijven.Mars18 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:23:
[Afbeelding]
Alvast erg bedankt
Je hebt teveel aanvallers in het team (en redelijk standaard spelers om weer te zien, mis alleen Varane nog

Je moet keuzes maken. Werner kan je natuurlijk linken via Ballack mid-Icon. Heb je gelijk een goede CM/CDM erbij.
Voor chemistry kan je dit doen:
https://www.futbin.com/21/squad/4074545
Anders Seedorf Icon ipv Ballack, die is iets goedkoper, maar H / H workrates en meer box-to-box.
wijze woorden
Wist nieteens dat deze mannen nog in packs zaten, veel plezier mee!maversne schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:27:
[Afbeelding]
Mijn beste pull dit jaar so far, untradeable ook nog. Had em uit de 81+ PL pack sbc.
Is van tijdens Black Friday. Dacht. Post em ff. Ik vind VVD erg goed spelen dit jaar. Veel mensen vinden hem te traag maar als je weet hoe hem te gebruiken zeker top5 cbs in de gametimonsl schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:29:
[...]
Wist nieteens dat deze mannen nog in packs zaten, veel plezier mee!
Ik hoop dat jullie mij een klein beetje kunnen helpen. Ik ben echt een beginner in FUT (speel momenteel 650 rating ofzo) en sowieso geen held in het bouwen van teams. Momenteel speel ik het volgende (451 voor de chem uiteraard, in game 4-1-2-1-2 (2) :
/f/image/hAwYKTDExVlkLRTcsrGwuADN.png?f=fotoalbum_large)
Ik probeer zo weinig mogelijk packs te kopen en heb momenteel maar 50k munten. Ik weet echter niet zo goed waar naartoe te werken als volegnde upgrade met mijn beperkte resources. Wat ik zelf wel merk is dat mijn verdediging niet optimaal is (vooral Sanchez en Semedo) maar uiteraard spelen mijn skills hier ook een rol in. Wat zouden jullie mij aanbevelen te doen om een wat sterker team te krijgen?
/f/image/hAwYKTDExVlkLRTcsrGwuADN.png?f=fotoalbum_large)
Ik probeer zo weinig mogelijk packs te kopen en heb momenteel maar 50k munten. Ik weet echter niet zo goed waar naartoe te werken als volegnde upgrade met mijn beperkte resources. Wat ik zelf wel merk is dat mijn verdediging niet optimaal is (vooral Sanchez en Semedo) maar uiteraard spelen mijn skills hier ook een rol in. Wat zouden jullie mij aanbevelen te doen om een wat sterker team te krijgen?
Ik vind semedo prima maar iets meer Def is bijv wan bissaka.
Of sparen voor een grotere update maar dan ben je kwa cv zo maar 200k verder.
Ik kon ook niks met telles trouwens.. Robertson vond k een stuk sterker verdedigend.
Ipv (of icm) Allan echt een sloper als fabinho of casemiro als cdm erbij ipv havertz bijv. (1 op drop back, ander op stay back) ben je gelijk defensief wat sterker en kunnen je backs meer aanvallen
Ik kon ook niks met telles trouwens.. Robertson vond k een stuk sterker verdedigend.
Ipv (of icm) Allan echt een sloper als fabinho of casemiro als cdm erbij ipv havertz bijv. (1 op drop back, ander op stay back) ben je gelijk defensief wat sterker en kunnen je backs meer aanvallen
[ Voor 30% gewijzigd door Augy op 11-12-2020 13:23 ]
denk dat ik die 50k in 82 rated kaartjes zou investeren, maar wellicht al wat te laat. Maar ik verwacht dat die straks gaan stijgen met de sbc's
Mja het grote nadeel van een Premier League team.. als ik LaLiga was gegaan had ik voor minder munten nog goede upgrades gehad op dit moment. Thanks!Augy schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:21:
Ik vind semedo prima maar iets meer Def is bijv wan bissaka.
Nipje schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:26:
[...]
Mja het grote nadeel van een Premier League team.. als ik LaLiga was gegaan had ik voor minder munten nog goede upgrades gehad op dit moment. Thanks!
:strip_exif()/f/image/jBIxNO1UPr5HW1fl6WzFNXV0.jpg?f=fotoalbum_large)
Is Fabinho niet te traag om mee te komen? Thanks overigens voor het meedenken.
[ Voor 4% gewijzigd door Nipje op 11-12-2020 13:30 ]
Op Stay of drop back blijft hij achter en gaat het om zijn positioneren, Das prima dus. Speel zelf tot grote tevredenheid met Casemiro icm paulinhoNipje schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:30:
[...]
Is Fabinho niet te traag om mee te komen? Thanks overigens voor het meedenken.
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 11-12-2020 13:49 ]
Weet iemand hoe dit komt? Ik loop steeds tegen hetzelfde probleem aan.
Welke opstelling of taktiek ik ook gebruik: de tegenstander heeft altijd bijzonder veel ruimte om te voetballen wanneer hij in balbezit is. Wanneer ik balbezit heb, is dat veel minder het geval. Ik speel de bal vaak rond, maar het spel is altijd zo gesloten.
Ik kom dat echt elke keer online tegen. Ik geraak zo niet hoger dan div 5 in rivals.
Ik heb zelf al 'zet druk' geprobeerd, maar dan zijn mijn spelers kapot aan de rust.
Iemand een gouden tip?
Welke opstelling of taktiek ik ook gebruik: de tegenstander heeft altijd bijzonder veel ruimte om te voetballen wanneer hij in balbezit is. Wanneer ik balbezit heb, is dat veel minder het geval. Ik speel de bal vaak rond, maar het spel is altijd zo gesloten.
Ik kom dat echt elke keer online tegen. Ik geraak zo niet hoger dan div 5 in rivals.
Ik heb zelf al 'zet druk' geprobeerd, maar dan zijn mijn spelers kapot aan de rust.
Iemand een gouden tip?
Minder breed spelen? Volgens mij hebben veel mensen het echt supersmal om counters door het midden te tackelen, die zijn echt gruwelijk.Drossie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:54:
Weet iemand hoe dit komt? Ik loop steeds tegen hetzelfde probleem aan.
Iemand een gouden tip?
Dit is het team waarmee ik de WL in ga deze keer, een volledig NL team:
https://www.futbin.com/21/squad/4079245
Afgelopen week gunstige momenten afgewacht om spelers te kopen. Van Dijk gekocht na de panic selling aan het eind van de WL en RTTF Promes na de uitschakeling van Ajax in de CL.
Er zijn nog een paar upgrades mogelijk die wel binnen m'n budget passen, Wijnaldum ipv Van De Beek is waarschijnlijk wel een upgrade. Ook wil ik RB Van Aanholt hebben, maar vind hem aan de dure kant voor een linksback. Ga ook de Bergkamp SBC nog voltooien, komt waarschijnlijk in de plaats van Van Basten.
Ben benieuwd hoe dit team gaat presteren. Zal wel even omschakelen zijn omdat ik eerst met een meta team speelde, maar het spelen met NL spelers gaat hopelijk wat plezier terugbrengen in het spel. Simpele dingen als de trademark Frenkie de Jong skillmove uitvoeren met de echte Frenkie is al leuk.
Afgelopen week gunstige momenten afgewacht om spelers te kopen. Van Dijk gekocht na de panic selling aan het eind van de WL en RTTF Promes na de uitschakeling van Ajax in de CL.
Er zijn nog een paar upgrades mogelijk die wel binnen m'n budget passen, Wijnaldum ipv Van De Beek is waarschijnlijk wel een upgrade. Ook wil ik RB Van Aanholt hebben, maar vind hem aan de dure kant voor een linksback. Ga ook de Bergkamp SBC nog voltooien, komt waarschijnlijk in de plaats van Van Basten.
Ben benieuwd hoe dit team gaat presteren. Zal wel even omschakelen zijn omdat ik eerst met een meta team speelde, maar het spelen met NL spelers gaat hopelijk wat plezier terugbrengen in het spel. Simpele dingen als de trademark Frenkie de Jong skillmove uitvoeren met de echte Frenkie is al leuk.
Sanchez vervangen voor Ake. Speel div 4 (bijna 3) en zelfs daar doet hij het top! Erg beweeglijk en snel.Nipje schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:12:
Ik hoop dat jullie mij een klein beetje kunnen helpen. Ik ben echt een beginner in FUT (speel momenteel 650 rating ofzo) en sowieso geen held in het bouwen van teams. Momenteel speel ik het volgende (451 voor de chem uiteraard, in game 4-1-2-1-2 (2) :
[Afbeelding]
Havertz is wel nice, maar ook lang en daardoor log. Zou hem vervangen voor Wijnaldum als een van de CM’s.
Telles vervangen voor robertson.
wijze woorden
Ik vraag me af of meer mensen hier tegenaan lopen.
Ik heb sinds vorige week de ps5 en heb uiteraard fifa ook geupgrade.
Alleen merk ik ingame dat er redelijk vaak in een wedstrijd een soort vertraging optreed. Ik had dat op mijn oude ps4 ook al als de keeper bijvoorbeeld een achterbal neemt, het lijkt op lag, maar het is ook gewoon tijdens squad battles of überhaupt een lokaal potje buiten FUT.
Weet iemand van jullie waar dit aan kan liggen?
Aan mijn tv ligt het neem ik aan niet aangezien die net nieuw is namelijk de samsung qled 4k 65q75t
Ik zet bij de ps5 ook altijd de gamemodus aan. Ik heb dit probleem alleen tijdens het spelen van fifa dus begin bijna te denken dat het gewoon in het spel zelf zit.
Ik heb sinds vorige week de ps5 en heb uiteraard fifa ook geupgrade.
Alleen merk ik ingame dat er redelijk vaak in een wedstrijd een soort vertraging optreed. Ik had dat op mijn oude ps4 ook al als de keeper bijvoorbeeld een achterbal neemt, het lijkt op lag, maar het is ook gewoon tijdens squad battles of überhaupt een lokaal potje buiten FUT.
Weet iemand van jullie waar dit aan kan liggen?
Aan mijn tv ligt het neem ik aan niet aangezien die net nieuw is namelijk de samsung qled 4k 65q75t
Ik zet bij de ps5 ook altijd de gamemodus aan. Ik heb dit probleem alleen tijdens het spelen van fifa dus begin bijna te denken dat het gewoon in het spel zelf zit.
Kun je bij je packs / aan je packs ook zien welke tradeable of niet zijn?
Geen Van Bergen en Overmars 88? Beide zijn erg snel en 5* wf!mar101 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:18:
Dit is het team waarmee ik de WL in ga deze keer, een volledig NL team:
Eens kijken of ik tijd vrij kan maken voor de WL deze week
Anders volgende week met dit team :
https://www.futbin.com/21/squad/4080676
Dat van Dijk uit dat pakje gister kwam lopen was mooi meegenomen, hierdoor kon ik precies Mane nog halen
https://www.futbin.com/21/squad/4080676
Dat van Dijk uit dat pakje gister kwam lopen was mooi meegenomen, hierdoor kon ik precies Mane nog halen
Zat ook aan die Texeira te denken.BoB_HenK schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:39:
[...]
Ik kwam tot dezelfde conclusie, dus staat Talisca nu op CAM met RB Teixeira er voor en IF Paulinho er achter
Is het wat?
Koning! Teixeira Rb is echt heel fijn.joenes30 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:09:
[...]
Zat ook aan die Texeira te denken.
Is het wat?
Fabinho ipv casemiro.Augy schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:23:
[...]
Casemiro is een koning! Zolang hij op drop between of Stay back staat (pass afschermen) zit hij overal tussen en heeft hij de pace niet nodig.
Bruno Peres is een topper, zkr na z'n komende upgrade naar 84. Al moet k zeggen dat t vooral een invest is. Als die 150k+ gaat is hij weg aangezien een rechtsachter leuk is maar niet super belangrijk. Semedo deed het ook erg goed bijvoorbeeld
Mane op flank en Talisca spits.
Doe je met aangepaste tactieken mane en Talisca omwisselen.