Denk dat ik aardig meedoe met mijn 52. Kom alleen niet verder dan divisie 6.WasBak schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:59:
[...]
Ik had eigenlijk verwacht dat ik dat was![]()
Maar dan heb ik nog even.
hier ook iemand die 41 is.ZodiacBomber schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:21:
[...]
Ik ben veeeeel ouder (44) en speel al fifa sinds fifa 99. Natuurlijk was dat heel anders maar weet ik me tegenwoordig nog aardig staande te houden. Ik zit in div 4 of 5. soms een goeie winning streak en dan weer een paar potten verliezen. het hoort er bij.
Er zijn twee zaken van wezenlijk belang.
1. zoals al aangegeven niet instappen met verdedigers tenzij je 100% zeker bent dat je hem hebt maar dat moet je leren. Houdt L2 ingedrukt en beweeg eerst naar achteren. een hoop tegenstanders gaan dan twijfelen en weten even niet wat ze moeten doen, dan stap je in.
2. Laat de sprintknop los! sprint alleen inhouden als je langs de zijlijn opstoomt of wanneer je spits er al door is. voor de rest gebruik je de sprint alleen gedoseerd. je krijgt veel ruimte als je je spelers even kort laat sprinten, dan afremt draait en kort andere kant op sprint, dan weer los en bal overspelen. Spelers hebben ook 2 speed waardes, 1 voor versnelling en 1 voor sprint. Spelers met een hoge versnelling schieten echt bij verdediger weg als je sprintknop kort indrukt.
Kan mensen FIFA WK 98 versie nog goed herinneren.
Met vrienden een land kiezen en het WK spelen.
Wat een lol was dat.
Wat gaat de tijd toch snel
Dan val ik nog reuze mee met 28π speel het ook allemaal vanaf 98. Kan me nog zo goed herinneren, de intro met i get knocked down. Bizar hoe de spellen veranderd zijn door de jaren heen. Tussendoor ook nog op (ik geloof) de ps1 this is football gespeeld. Drukte je R2 L2 tegelijk in maakte je speler een schwalbe π
Ik 38 en dacht dat ik oud was voor FIFA! Nu m'n tweede jaar en compleet hooked (en gefrustreerd πzoontje van 6 dus duurt niet lang meer voordat die gaat spelen.
Die houd t nu nog bij de Marvel games!
Die houd t nu nog bij de Marvel games!
Precies 50, maar lees net iemand van 52:peeweeherman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:31:
[...]
Damn, zelfs dit kan ik niet winnen![]()
Ben natuurlijk wel benieuwd naar je leeftijd
This is Football, die was niet een lang leven beschoren.Dani05 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:52:
Dan val ik nog reuze mee met 28π speel het ook allemaal vanaf 98. Kan me nog zo goed herinneren, de intro met i get knocked down. Bizar hoe de spellen veranderd zijn door de jaren heen. Tussendoor ook nog op (ik geloof) de ps1 this is football gespeeld. Drukte je R2 L2 tegelijk in maakte je speler een schwalbe π
OkΓ© ik dacht dat ik de oudste zou zijn met mijn precies 50. Zit wel in div. 4, maar dat komt door die 2 jaar verschil waarschijnlijkJoosterh schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:34:
[...]
Denk dat ik aardig meedoe met mijn 52. Kom alleen niet verder dan divisie 6.
Ik speelde ooit Fifa op de pc met toetsenbord(...). Maar kan me herinneren dat je dan op de Q-toets kon drukken en dan deed je een tackle waarmee je iemand dwars door midden kon schoppen. Was wel direct rood, maar er met vrienden zo om gelachen!Dani05 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:52:
Ik kan me ook een Fifa versie herinneren waarbij alle spelers neergebliksemd werden of opgestraald door een UFO. Of een bal die bewoog als een ballon. Toen zat er veel meer humor in.
Genoeg kandidaten voor een onderlinge competitie hier als ik het zo lees ;-)M@cer schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:02:
Toch een hoop veertigers hier... Hier 43 en een gezonde competitie met mijn zoon van 13 :-)
Ben trouwens wel voor een 40+ divisie, mijn vingers kunnen al die trucjes niet meer aan.
MadMoody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:40:
[...]
Ik speelde ooit Fifa op de pc met toetsenbord(...). Maar kan me herinneren dat je dan op de Q-toets kon drukken en dan deed je een tackle waarmee je iemand dwars door midden kon schoppen. Was wel direct rood, maar er met vrienden zo om gelachen!
Ik kan me ook een Fifa versie herinneren waarbij alle spelers neergebliksemd werden of opgestraald door een UFO. Of een bal die bewoog als een ballon. Toen zat er veel meer humor in. Hoewel? Tegenwoordig heb je ook die modus geluksbal heet het geloof ik?
Grappig dat je het zegt, ik heb al langer de wens dat in-game er iets verzonnen wordt op dat leeftijdsverschil.M@cer schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:02:
Ben trouwens wel voor een 40+ divisie, mijn vingers kunnen al die trucjes niet meer aan.
Een van de redenen dat ik niet meer zo van de shooters ben is omdat ik qua reactievermogen het niet meer kan bolwerken tegen die jonge goden, ik dacht wat zou het toch fijn zijn als er een ouwelullenhoek zou zijn waar de kansen je beter gezind zijn!
Je DMβs worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dat is wel leuk om de leeftijden te lezen, ik dacht zelf dat ik met mijn 35 al vrij oud was. Maar dat lijkt nog wel mee te vallen.
Ik ben voor! Al ben ik nog (slechts) 39...MadMoody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:43:
[...]
Genoeg kandidaten voor een onderlinge competitie hier als ik het zo lees ;-)
Als ik kon kiezen zou ik voor de BL team gaan i.p.v. PL. Delaney IF is een beest op de cvm, mogelijk dat je dan een opstelling kan maken met 5 verdedigers en dan in game schuift Delaney door. Ook zou ik eerder voor Klosterman samen met Alaba op de cv gaan. Weet niet wat dat qua kosten doet, maar dan zit je qua snelheid goed. Mogelijk heb je nog de Mukiele Rulebreaker kaart van de objective?RemkoDJ schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:10:
Welk van de 2 teams zouden jullie kiezen en waarom? Ze kosten ogv even duur...
Ik heb alleen het ID dan de premier league overpriced is...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voordeel van PL team is dat er meer upgrade mogelijk zijn, is in de BL beperkter.
----
Als ik het zo allemaal lees zit ik met mij 33 jaar aan de onderkant
Maar goed ook. Stel je is voor een beslissende wedstrijd in WL verliezen door een schwalbe. Dan is het geklaag op dit forum helemaal niet meer te overzien. π Volgens mij zat er in dat spel zelfs een schoolvoetbal modes.joenes30 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:34:
[...]
This is Football, die was niet een lang leven beschoren.
38veen906 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:52:
[...]
Ik ben voor! Al ben ik nog (slechts) 39...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Iemand die voor de base icon sbc gaat?
Vind de prijs een beetje te hoogErnstMid schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:28:
Iemand die voor de base icon sbc gaat?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
zal de mid-icon sbc deze week ook wel komen
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Nu wel het moment om mβn 85+ spelers te verkopen denk ik?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ja ik ook,... Schmeichel voor die prijs is mij wel iets te gortig
ik wacht nog even, als je kijkt hoe de ontwikkeling vorig jaar was dan is zondag de beste dag, daarna keldert het weerkw_nl schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:39:
Nu wel het moment om mβn 85+ spelers te verkopen denk ik?
Tja, ik heb ook geen glazen bol, maar EA zal er alles aan doen om de impact van black friday tegen te gaan.
[ Voor 16% gewijzigd door peeweeherman op 24-11-2020 19:46 ]
Zo.. thee-tje erbij.. voetjes omhoog op de bank.. lekker een fris nieuw potje met een nog-wat-getweakt-team via de app overdag.. kom maar op! Tegenstander geen bijzonder team.. oogt de eerste minuten als een eenvoudige prooi.. (denk ik wel vaker).. ja hoor, 2x knipperen met m'n ogen, 0-2 achter
Rustig blijven.. rustig blijven.. en ja hoor.. de R2 knop los kunnen laten.. het is echt gelukt, mede door het advies van m'n mede-veteranen van dit topic.. en BAM, 2-2 voor rust.. het eind signaal haalden we niet, want de tegenstander droop voortijds af met 6-2
hèèè hèèèè
edit: Wat is dit joh, 2e potje, 3-1 voor na 20 minuten, weer tegenstander weg.. EY! Dat ben ik niet gewend he, ik verlies altijd! Wat een avond. Ik stop er mee denk

Rustig blijven.. rustig blijven.. en ja hoor.. de R2 knop los kunnen laten.. het is echt gelukt, mede door het advies van m'n mede-veteranen van dit topic.. en BAM, 2-2 voor rust.. het eind signaal haalden we niet, want de tegenstander droop voortijds af met 6-2

hèèè hèèèè
edit: Wat is dit joh, 2e potje, 3-1 voor na 20 minuten, weer tegenstander weg.. EY! Dat ben ik niet gewend he, ik verlies altijd! Wat een avond. Ik stop er mee denk
[ Voor 12% gewijzigd door Rhain op 24-11-2020 20:06 ]
Ja ik dacht hetzelfde terwijl ik 39 ben en fifa voor het tweede serieus speel. Vorige versie was ergens rond 2000..CrazyFool schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:50:
Dat is wel leuk om de leeftijden te lezen, ik dacht zelf dat ik met mijn 35 al vrij oud was. Maar dat lijkt nog wel mee te vallen.

Ik hou mijn spelers in elk geval nog een paar dagen vast. Wel fijn om te zien dat de prijzen nu aan het stijgen zijn!peeweeherman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:40:
[...]
ik wacht nog even, als je kijkt hoe de ontwikkeling vorig jaar was dan is zondag de beste dag, daarna keldert het weer
Tja, ik heb ook geen glazen bol, maar EA zal er alles aan doen om de impact van black friday tegen te gaan.
Haha, hier een tegenstander met Promes RTTF in de spits. Constant trucjes, trucjes en nog eens trucjes doen. Dat wordt lastig dacht ik, want ik ben daar, zoals een senior betaamt, gewoon niet handig in. Echter toch 2-0 voor kunnen komen. Dan slalomt en truct hij met Promes dwars door mijn verdediging heen: 2-1. Het zal toch niet denk je dan... maar nee. Al vrij snel maak ik de 3-1 en de 4-1. Hij probeert nog 1x met Promes zijn hele trucendoos open te gooien. Net als hij er bijna weer door is, fluit de scheids voor het einde.
Voor mij als senior, die bijna geen enkel trucje kent, voelt dat toch lekker.
Voor mij als senior, die bijna geen enkel trucje kent, voelt dat toch lekker.
Ik herinner me vooral fifa 96 nog met die bizarre cheatcodes_Uploader_ schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:07:
[...]
Ja ik dacht hetzelfde terwijl ik 39 ben en fifa voor het tweede serieus speel. Vorige versie was ergens rond 2000..![]()
[...]
Haha, ik geef het nog niet op. Net een tip gelezen om niet de hele tijd de sprintknop ingedrukt te houden. Laat ik dat nou net altijd wel doen. Misschien geeft dat de doorslag om divisie 5 te bereiken. Ben er al een paar keer dichtbij geweestMadMoody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:34:
[...]
OkΓ© ik dacht dat ik de oudste zou zijn met mijn precies 50. Zit wel in div. 4, maar dat komt door die 2 jaar verschil waarschijnlijk
Vind het zelf toch vrij opvallend dat EA GΓΆtze en bijvoorbeeld Cavani nog steeds niet toegevoegd heeft..
Nou ik kan je vertellen, dat was bij mij echt de oplossing! Laat R2 los!! laat het los!!Joosterh schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:51:
[...]
Haha, ik geef het nog niet op. Net een tip gelezen om niet de hele tijd de sprintknop ingedrukt te houden. Laat ik dat nou net altijd wel doen. Misschien geeft dat de doorslag om divisie 5 te bereiken. Ben er al een paar keer dichtbij geweest
Ik ben 38 en kan mij nog goed herinneren dat ik fifa 97 kreeg voor kerst ofzo. Speelde die op de Sega megadrive. Daar zat ook zaalvoetbal in, toen helemaal stuk gespeeld. Zoβn grote ster om je speler heen die je bestuurde. Sindsdien geen fifa meer gemist..
Uit de MM oa Neuer en Semedo gekregen, niet verkeerd.
Kennen we deze nog?
Op de C64, altijd scoren uit dezelfde hoek en dan vooral tegen Quatar en Irak volgens mij.
Eigenlijk nog steeds niet zoveel veranderd
Op de C64, altijd scoren uit dezelfde hoek en dan vooral tegen Quatar en Irak volgens mij.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Bonucci en tagliafico. Kan altijd veel slechter π hou ze nog even vast. Hopelijk stijgt de prijs nog wat_Uploader_ schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:22:
Uit de MM oa Neuer en Semedo gekregen, niet verkeerd.
Paco Alcacer bijvoorbeeld...Augy schreef op woensdag 25 november 2020 @ 06:37:
[...]
Bonucci en tagliafico. Kan altijd veel slechter π
Dit jaar echt totaal geen packluck, terwijl ik elke sbc en reward mee probeer te pakken.
Voorgaande jaren had ik op dag 1 prime Butragueno, of rond deze tijd CR7, etc. maar nu echt drama.
Hopelijk brengen deze week mijn investeringen nog wat op, anders wordt het nooit wat.
Heb ook nog even naar historische data gekeken wanner de beste tijd is om het team te versterken, dit lijkt ook de zondag te zijn. Op die dag dus sbc fodder maximaal en goede spelers minimaal.
Wil alleen ook nog wel wat fatsoenlijks voor de WL, dus denk dat ik zaterdag de markt maar op ga.
[ Voor 23% gewijzigd door peeweeherman op 25-11-2020 08:07 ]
Na mijn vlammende start met Son, Neuer, Chiellini, Wijnaldum, Henderson en Griezmann en wat high-priced players in de begindagen van de game, is het bij mij ook wel hard voorbij. Kwam niet verder dan een 81 keeper, uit La Liga geloof ik. Ah well...ik heb een paar prima teams staan die ik stukje bij beetje verder verbeter. De laatste weken ben ik toch te druk met allerlei andere dingen dan gamen.peeweeherman schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:01:
[...]
Paco Alcacer bijvoorbeeld...![]()
Dit jaar echt totaal geen packluck, terwijl ik elke sbc en reward mee probeer te pakken.
Voorgaande jaren had ik op dag 1 prime Butragueno, of rond deze tijd CR7, etc. maar nu echt drama.
Hopelijk brengen deze week mijn investeringen nog wat op, anders wordt het nooit wat.
Heb ook nog even naar historische data gekeken wanner de beste tijd is om het team te versterken, dit lijkt ook de zondag te zijn. Op die dag dus sbc fodder maximaal en goede spelers minimaal.
Wil alleen ook nog wel wat fatsoenlijks voor de WL, dus denk dat ik zaterdag de markt maar op ga.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Als je een halve week Divisions speelt en daarna - zeg drie weken - niet inlogt: blijven je beloningen dan gewoon bewaard tot je wel weer inlogt?
yes, als je dan weer rivals gaat spelen moet je eerst die beloning accepterenTimbox88 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:14:
Als je een halve week Divisions speelt en daarna - zeg drie weken - niet inlogt: blijven je beloningen dan gewoon bewaard tot je wel weer inlogt?
Mijn team is ondertussen een aardige puzzel geworden maar het werkt!
De Bruyne gekocht voor Griezman als cam
https://www.ea.com/fifa/u...Id=fFXHOnYlnU60h:FFA21PS4
De Bruyne gekocht voor Griezman als cam
https://www.ea.com/fifa/u...Id=fFXHOnYlnU60h:FFA21PS4
Mijn beste dit jaar is 1x gomez.. verder nog niks boven de 10k πpeeweeherman schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:01:
[...]
Paco Alcacer bijvoorbeeld...![]()
Net als vorig jaar trouwens.
M'n zwager daarin tegen had in de eerste week Messi, Neymar en mbappe
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 25-11-2020 09:19 ]
Bellerin opdracht begint te komen met winnen, toch bijzonder dat ik zelf daar zoveel mbappe tegen komen, tegenwoordig iedereen die echt niks van fifa kan, die kan nog winnen omdat ze mbappe hebben, maargoed wel lekker als je ze verslaat
Ik heb inmiddels ook MbappΓ© in mijn team en hoewel hij uitstekend speelt, zit ik nu al op het punt dat ik een beetje MbappΓ© moe begin te worden. Ik zit er ernstig over na te denken om MbappΓ© en Kante te verkopen. Op deze manier zou ik de Khedira SBC kunnen doen en Goretzka 86 (die onverhandelbaar is) erin kunnen zetten. Van Basten 89 wil ik dan graag laten spitsen met CR7, vind van Basten gewoon een leuke speler om mee te gaan spelen en hoor hier en daar goede verhalen. Iemand ervaringen?
Denken jullie dat Kante, Pogba en Mbappe eruit voor Goretzka, Khedira en van Basten een enorme stap achteruit is? Ga 4-4-2(2) spelen of 4-2-2-2. Daarnaast zorgt het er ook voor dat Lozano en Ronaldo op volledige teamgeest komen.
Ohja: Altijd leuk als vrienden je overhalen om een icon SBC te doen. I canβt take it any Moore.
Denken jullie dat Kante, Pogba en Mbappe eruit voor Goretzka, Khedira en van Basten een enorme stap achteruit is? Ga 4-4-2(2) spelen of 4-2-2-2. Daarnaast zorgt het er ook voor dat Lozano en Ronaldo op volledige teamgeest komen.
Ohja: Altijd leuk als vrienden je overhalen om een icon SBC te doen. I canβt take it any Moore.
[ Voor 12% gewijzigd door SH-FR op 25-11-2020 10:00 ]
Welkom bij de clubmichaeltpas schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:30:
Mag ik in alle hype en enthousiasme even mijn zeer lucky player pull met jullie delen? By far de meest waardevolle speler die ik heb gepackt. Deze is inmiddels verkocht en het team heeft een flinke upgrade gekregen!
[Afbeelding]
v Baten 89 hierSH-FR schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:53:
Ik heb inmiddels ook MbappΓ© in mijn team en hoewel hij uitstekend speelt, zit ik nu al op het punt dat ik een beetje MbappΓ© moe begin te worden. Ik zit er ernstig over na te denken om MbappΓ© en Kante te verkopen. Op deze manier zou ik de Khedira SBC kunnen doen en Goretzka 86 (die onverhandelbaar is) erin kunnen zetten. Van Basten 89 wil ik dan graag laten spitsen met CR7, vind van Basten gewoon een leuke speler om mee te gaan spelen en hoor hier en daar goede verhalen. Iemand ervaringen?
Hij is natuurlijk wel een ander kaliber dan Mbappe. Mindere versnelling en kan weinig skills. Ik wissel nu v Basten en Promes RTTF met elkaar af, afhankelijk van wat voor type speler ik t beste kan gebruiken in een wedstrijd.
Denk dat het qua stap achteruit wel meevalt. Mbappe is natuurlijk wel duidelijk beter. Pogba heb ik zelf nooit heel bijzonder gevonden; komt bij mij nooit helemaal uit de verf. Denk dat Kante/Pogba vs Goertzka/Khedira elkaar helemaal niet zo veel zal schelen.
Ben afgelopen week pas begonnen met Fifa 21, had wel wat leuke kaarten uit mijn SBC packs dit jaar.
Ik heb mijn start team verkocht en heb nu 730K te spenderen op de Xbox. Ik overweeg het volgende team (meta) team te bouwen.
:strip_exif()/f/image/ZWCLD8P5RTqjoPBgToxf1jqX.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit zou betekenen dat ik nog 100K over heb. Mis ik nog iets, zouden jullie andere spelers selecteren? Overweeg het team voor BF aan te schaffen, voor zover ik mij kan herinneren werd alles juist altijd duurder.
Ik heb mijn start team verkocht en heb nu 730K te spenderen op de Xbox. Ik overweeg het volgende team (meta) team te bouwen.
:strip_exif()/f/image/ZWCLD8P5RTqjoPBgToxf1jqX.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit zou betekenen dat ik nog 100K over heb. Mis ik nog iets, zouden jullie andere spelers selecteren? Overweeg het team voor BF aan te schaffen, voor zover ik mij kan herinneren werd alles juist altijd duurder.
Ahh perfect, top!ZodiacBomber schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:44:
[...]
yes, als je dan weer rivals gaat spelen moet je eerst die beloning accepteren
Ik zelf zou rashford nog proberen in je team te bouwen. Die is wel rond de 200k. Dus je zou dan nog even moeten puzzelen mocht je dat willen. Of wellicht voor later. Ik heb rashford zijn normale kaartje, ingame speelt ie bij mij in de spits.Protax schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:23:
Ben afgelopen week pas begonnen met Fifa 21, had wel wat leuke kaarten uit mijn SBC packs dit jaar.
[Afbeelding]
En het klopt de prijzen zijn voor ( vorig jaar kwam die dip wel een week daarvoor meende ik ) BF vaak het laagst, daarna gaan ze weer langzaam stijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door fifanoob op 25-11-2020 11:48 ]
Is Rashford beter dan Dembele?fifanoob schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:46:
[...]
Ik zelf zou rashford nog proberen in je team te bouwen. Die is wel rond de 200k. Dus je zou dan nog even moeten puzzelen mocht je dat willen. Of wellicht voor later. Ik heb rashford zijn normale kaartje, ingame speelt ie bij mij in de spits.
Evt. kan ik Son in de spits zetten (dan komt hij op 7 chem), inplaats van Martial.
Niet echt te vergelijken, ook al zijn het wel beide LM spelers. Dembele is echt een vleugelspeler. Rashford kan je ook prima in de spits zetten. Maar dat zou ik met dembele niet doen. Die is wat meer ruimte nodig omdat zijn fysiek niet zo sterk is als die van Rashford. Die beukt/glitcht best vaak door verdedigers heenProtax schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:47:
[...]
Is Rashford beter dan Dembele?
Evt. kan ik Son in de spits zetten (dan komt hij op 7 chem), inplaats van Martial.
Dit beter?fifanoob schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:49:
[...]
Niet echt te vergelijken, ook al zijn het wel beide LM spelers. Dembele is echt een vleugelspeler. Rashford kan je ook prima in de spits zetten. Maar dat zou ik met dembele niet doen. Die is wat meer ruimte nodig omdat zijn fysiek niet zo sterk is als die van Rashford. Die beukt/glitcht best vaak door verdedigers heen
:strip_exif()/f/image/siG9VloBKcZfybwuR3UiuIs7.jpg?f=fotoalbum_large)
dat is je ingame opstelling neem ik dan aan, of begin je ook zo? Voor chem zou je beter andere begin opstelling kunnen kiezen namelijk.
Voor de rest wel mooi elftal zo zou ik hem ook doen denk
heb je met 4321 ook een lm en een rm?Protax schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:56:
[...]
Begin 4321Moet ff kijken of dit haalbaar is qua coins...
Ken al die opstellingen niet uit mijn hoofd ;p
Maar verder wel mooi team. Heb zelf ook beetje zo'n soort team.
/f/image/NXhyQahk90h70vKxw0SJV7c8.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door fifanoob op 25-11-2020 11:59 ]
Begin 4321fifanoob schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:55:
[...]
dat is je ingame opstelling neem ik dan aan, of begin je ook zo? Voor chem zou je beter andere begin opstelling kunnen kiezen namelijk.
Edit: Mis 5K qua coins om Rashford erin te krijgen en dan heb ik Pope in het goal gezet

[ Voor 12% gewijzigd door Protax op 25-11-2020 12:39 ]
Begin wel jaloers te worden op sommige teams en packs.. Ik speel al weken met dezelfde opstelling.
/f/image/msZvmLUCzEmNLB9nt6MatAoW.png?f=fotoalbum_large)
Duurste gekochte speler de Jong (inmiddels op de bank). Gekocht voor β¬47.000, maar is in prijs alweer gehalveerd. Benzema 20k gestegen, maar wordt ik ook niet rijk van..
Scoor mijn goals wel met deze opstelling, maar wordt er zo verschrikkelijk vaak uit gecounterd. Iemand tips om uit divisie 7 te komen?
/f/image/msZvmLUCzEmNLB9nt6MatAoW.png?f=fotoalbum_large)
Duurste gekochte speler de Jong (inmiddels op de bank). Gekocht voor β¬47.000, maar is in prijs alweer gehalveerd. Benzema 20k gestegen, maar wordt ik ook niet rijk van..
Scoor mijn goals wel met deze opstelling, maar wordt er zo verschrikkelijk vaak uit gecounterd. Iemand tips om uit divisie 7 te komen?
ik zou toch wat meer snelheid in het middenveld en de voorhoede brengen
5 verdedigers vind ik meer een aanvallend nadeel dan dat je er verdedigend beter voor staat.
Je hebt wel heel veel veteranen er in staan, spelers zonder snelheid werken minder goed in fifa.
Je hebt wel heel veel veteranen er in staan, spelers zonder snelheid werken minder goed in fifa.
Zou het gehele middenveld en de aanval verkopen, en de volgende vervangers halen:
Inaki - Ousmane Dembele (LF positie geven, dan krijgt hij 7 chem op SP)
Valverde - Casimiro - De Jong (heb je al)
Inaki - Ousmane Dembele (LF positie geven, dan krijgt hij 7 chem op SP)
Valverde - Casimiro - De Jong (heb je al)
Hoe speel je ingame? Welke tactics?veen906 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:48:
Begin wel jaloers te worden op sommige teams en packs.. Ik speel al weken met dezelfde opstelling.
[Afbeelding]
Idd wat meer snelheid in je team.kwa Def heb k varane en gimenez alleen zijn die vrij prijzig.
Lenglet is kwa positie kiezen echt heel goed miss pairen met gimenez?
En 2 cdm neerzetten met 1 drop between Defender en Stay back while attacking (4-4-2 ofzo)
En meer snelheid in de spits
https://www.reddit.com/r/...de_elite_1_div_1_fifa_21/
Dit werkt voor mij erg goed
Zoiets miss:
:strip_exif()/f/image/g2huFvW2giqwURllFcSvad2B.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 25-11-2020 13:10 ]
Ik ben vorig jaar halverwege geswitched naar een BL/Duits hybrid en tot SH hiermee gespeeld.SH-FR schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:53:
Vooral de specials van Kimmich, Goretzka, Ozil, Boatemgen later Coutinho maakten het zowel erg leuk als een ontzettend sterk team.
Het blijft simpelweg gokken wat voor specials er weer gaan komen, anders kun je gaten altijd opvullen met icons.
Ik heb Mbappe ook verkocht, Inderdaad een goede speler, maar vond het gewoon geen "fun"/ HEb RB Kane gehaald en veel meer fun nuSH-FR schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:53:
Door Mbappe etc heb ik juist in mijn verdediging geinvesteerd en RB Laporte gehaald.Hoodlum77 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:35:
[...]
Ik heb Mbappe ook verkocht, Inderdaad een goede speler, maar vond het gewoon geen "fun"/ HEb RB Kane gehaald en veel meer fun nu
RB laporte heb ik ook wat een beest is dat! ( had een mazzeltje met een snipe voor 49KBossie schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:39:
[...]
Door Mbappe etc heb ik juist in mijn verdediging geinvesteerd en RB Laporte gehaald.
/f/image/9Ai25sbgATKuZ2jGvGkWoW4c.png?f=fotoalbum_large)
Dit is mijn team nu. Zo speel ik ook ingame. Iemand een tip voor een Spitsof middenvelder die RM kan spelen. Dan kan ik Salah op 10 chem krijgen.
Ik heb Havertz geprobeerd, maar die is niet beter dan Adama ( welke ik nog steeds een topper vind, blijf hem maar terughalen) Salah op RM gaat verloren, doet het top in spits.
Martial?Hoodlum77 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:24:
[...]
RB laporte heb ik ook wat een beest is dat! ( had een mazzeltje met een snipe voor 49K)
Thanx.Augy schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:04:
[...]
Hoe speel je ingame? Welke tactics?
Idd wat meer snelheid in je team.kwa Def heb k varane en gimenez alleen zijn die vrij prijzig.
Lenglet is kwa positie kiezen echt heel goed miss pairen met gimenez?
En 2 cdm neerzetten met 1 drop between Defender en Stay back while attacking (4-4-2 ofzo)
En meer snelheid in de spits
https://www.reddit.com/r/...de_elite_1_div_1_fifa_21/
Dit werkt voor mij erg goed
Zoiets miss:
[Afbeelding]
Speel vrij verdedigend en op balbezit. Aanvallend gaat het het aardig, duurt alleen wat langer door rustige opbouw. Eenmaal in de 16 best wat scorend vermogen met beide SP.
Vanavond misschien een iets aanvallendere opstelling proberen 4-4-2 ofzo. Heb nog een paar spelers voor andere posities. Waaronder Giminez, zal eens kijken.
Heb je hem getest op RM? Mischien met een hunter of Hawk?
Nee zelf niet getest - speel niet met een RMHoodlum77 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:46:
[...]
Heb je hem getest op RM? Mischien met een hunter of Hawk?
K heb hem aan de zijkanten gehad, prima spelertje daar!
Zorg wel dat ie z'n rulebreakers kaart pakt. Die gouden is niet snel genoeg!veen906 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:42:
[...]
Thanx.
Speel vrij verdedigend en op balbezit. Aanvallend gaat het het aardig, duurt alleen wat langer door rustige opbouw. Eenmaal in de 16 best wat scorend vermogen met beide SP.
Vanavond misschien een iets aanvallendere opstelling proberen 4-4-2 ofzo. Heb nog een paar spelers voor andere posities. Waaronder Giminez, zal eens kijken.
Kon het niet laten, Icon SBC toch maar gedaan. 30k spelers gekocht. Del Piero!!!! Let's go
Nice, Baby DP is daarnaast ook misschien de beste voor de spits waarbij de andere meer CAM/CF zijnHoodlum77 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:47:
Kon het niet laten, Icon SBC toch maar gedaan. 30k spelers gekocht. Del Piero!!!! Let's go
Oeh! Dat is lekker. Bobby Moore hier. Kan ik helemaal niets mee.. Goretzka en Van Dijk zijn vele malen beter. Op CVM zou hij misschien nog uit de voeten kunnen maar Goretzka schat ik dus hoger in.Hoodlum77 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:47:
Inmiddels Van Basten gekocht en Khedira gedaan, 1.1 mil over en dat laat ik voorlopig nog even lekker op de bank staan.
Ja ziet er echt goed uit, nu MOET Salah wel naar rechts. of Delp P....Bossie schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:54:
[...]
Nice, Baby DP is daarnaast ook misschien de beste voor de spits waarbij de andere meer CAM/CF zijn
Ja als CDM is het een monster, maatje van me heeft hem daar en vind hem beter dan Kante.SH-FR schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:54:
[...]
Oeh! Dat is lekker. Bobby Moore hier. Kan ik helemaal niets mee.. Goretzka en Van Dijk zijn vele malen beter. Op CVM zou hij misschien nog uit de voeten kunnen maar Goretzka schat ik dus hoger in.
Inmiddels Van Basten gekocht en Khedira gedaan, 1.1 mil over en dat laat ik voorlopig nog even lekker op de bank staan.
Ben heel benieuwd naar de Khedira SBC, ga je er vandaag nog mee spellen? Zit namelijk te twijfelen of ik hem ga doen. Zou hem willen vervangen voor Sabitzer (Season objective). Zou mooi aansluiten op mijn hybride team met BL, PL en Dybala. Sabitzer speelt op de CVM maar komt regelmatig mee naar voren stomen als 6e aanvaller in ee 4-2-3-1 opstelling.SH-FR schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:54:
[...]
Oeh! Dat is lekker. Bobby Moore hier. Kan ik helemaal niets mee.. Goretzka en Van Dijk zijn vele malen beter. Op CVM zou hij misschien nog uit de voeten kunnen maar Goretzka schat ik dus hoger in.
Ik gebruik hem naast Paulinho IF en de passing van Khedira is erg goed en hij is beresterk. Met L2 haast niet van de bal te krijgen. Hiervoor had ik Allan, Partey OTW en Kante even geprobeerd, maar de passing laat te wensen over.lookslikeyou schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:23:
[...]
Ben heel benieuwd naar de Khedira SBC, ga je er vandaag nog mee spellen? Zit namelijk te twijfelen of ik hem ga doen. Zou hem willen vervangen voor Sabitzer (Season objective). Zou mooi aansluiten op mijn hybride team met BL, PL en Dybala. Sabitzer speelt op de CVM maar komt regelmatig mee naar voren stomen als 6e aanvaller in ee 4-2-3-1 opstelling.
En het dribbelen met de bal? Als ik ze verglijk via FUTbin dan scheelt de agility en balance nogal, deze is veel beter bij Sabitzer. Ik gebruik deze dan ook regelmatig met een kleine rush om de bal naar de cam toe te brengen. Korte 1-2 en schieten op doel. Voelt Khedira niet heel log?_Uploader_ schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:31:
[...]
Ik gebruik hem naast Paulinho IF en de passing van Khedira is erg goed en hij is beresterk. Met L2 haast niet van de bal te krijgen. Hiervoor had ik Allan, Partey OTW en Kante even geprobeerd, maar de passing laat te wensen over.
O wat haat ik die Glitch Werner. Tegenstander 1 schot op doel over de hele wedstrijd van Werner, en je raadt het al: 1-0 winst voor hem. π€¬π€¬π€¬
Haha, inderdaad.Dani05 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:57:
[...]
Maar goed ook. Stel je is voor een beslissende wedstrijd in WL verliezen door een schwalbe. Dan is het geklaag op dit forum helemaal niet meer te overzien. π Volgens mij zat er in dat spel zelfs een schoolvoetbal modes.
Ik had er hoge verwachtingen van maar het is maar bij 1 game gebleven.
Volgens mij was Sony zelfs nog de uitgever dus er zat best nog wat geld achter.
Whahah, ja zeker kennen we die.M@cer schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:34:
Kennen we deze nog?
[YouTube: MicroProse Soccer (C64 Version) 1988, Sensible Software, MicroProse]
Als je recht op het doel liep kon je niet scoren
Het was de FIFA van nu.
Er was niks anders.
Nou de Maradona kaarten zullen door het plafond gaan vanavond..
RIP Maradona. Hopen dat EA ter nagedachtenis niet met een lullig shirtje komt maar een Maradona SBC uitbrengt.
Ik bedoel dit niet lullig want Maradona staat natuurlijk bij iedereen in de top 5 beste voetballers ooit, maar ik denk niet dat EA nu opeens met een (gunstig geprijsde) SBC gaan komen.Capsaicin schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:05:
RIP Maradona. Hopen dat EA ter nagedachtenis niet met een lullig shirtje komt maar een Maradona SBC uitbrengt.
Nogal? Ja het scheelt een beetje qua stats, maar hij voelt niet erg log aan. Pogba bv vind ik veel logger aanvoelen, die draait als een tank. Khedira niet. Khedira is mijn cdm en kan goed crosses geven. Paulinho IF is mijn cm. Minder defensief, aanvallend beter en kopsterk.lookslikeyou schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:34:
[...]
En het dribbelen met de bal? Als ik ze verglijk via FUTbin dan scheelt de agility en balance nogal, deze is veel beter bij Sabitzer. Ik gebruik deze dan ook regelmatig met een kleine rush om de bal naar de cam toe te brengen. Korte 1-2 en schieten op doel. Voelt Khedira niet heel log?
Thanks, dat weet ik even genoeg. Heb Delaney IF al als CDM. Nog 1 ernaast vind ik te verdedigend. Vind juist het aanvallende van Sabitzer fijn om erbij te hebben_Uploader_ schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:27:
[...]
Nogal? Ja het scheelt een beetje qua stats, maar hij voelt niet erg log aan. Pogba bv vind ik veel logger aanvoelen, die draait als een tank. Khedira niet. Khedira is mijn cdm en kan goed crosses geven. Paulinho IF is mijn cm. Minder defensief, aanvallend beter en kopsterk.
Dat kan ik mij voorstellen. De Khedira kaart is eigenlijk een aparte. Ik heb hem nog niet in de aanvallende rol gebruikt omdat hij als cdm zo goed bevalt. Misschien dat hij bv met een engine chem style ook goed als een aanvallende middenvelder uit de voeten kan.lookslikeyou schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:31:
[...]
Thanks, dat weet ik even genoeg. Heb Delaney IF al als CDM. Nog 1 ernaast vind ik te verdedigend. Vind juist het aanvallende van Sabitzer fijn om erbij te hebben
Player pick ronaldo zeg ik geen nee tegen
Maar het zal wel marcelo en co gaan worden....
Maar het zal wel marcelo en co gaan worden....
Ja daar zou ik ook wel blij van worden! Wil ik mn team best wat voor omgooien...
Whehe Hug the Line SBC.
Uit het pakje komt Fabinho, met Gomez erachter verscholen π
Uit het pakje komt Fabinho, met Gomez erachter verscholen π
PSN: Patrick_D
Foi.. Neuer en Haaland zouden mijn team ook wel complementeren zeg.
Waar normaal de woensdag avond echt niet te doen was in Rivals speelt het de afgelopen weken wel echt chill.
Denk omdat de WL spelers en tog geen laatste puntjes meer me kunnen verdienen.
Team speelt ook echt heerlijk op t moment. Alleen de ra navas moet k ooit nog eens vervangen maar vind nog maar eens een aanvallende back die past in la liga
Team speelt ook echt heerlijk op t moment. Alleen de ra navas moet k ooit nog eens vervangen maar vind nog maar eens een aanvallende back die past in la liga
:strip_exif()/f/image/nwUnTXlcxLdK0PLVfmraruN5.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door Augy op 25-11-2020 20:55 ]
Vandaag maar 2x verloren. 1x van Glitch Werner en 1x van Cheat Mbappe.
Edit: Pfffff... nog ff de laatste paar potjes rivals vandaag: de Mbappe's, icons, etc. vlogen me om de oren. De goals ook overigens. Bizar dat ik vanavond het ene na het andere topteam tegenkwam.
Edit: Pfffff... nog ff de laatste paar potjes rivals vandaag: de Mbappe's, icons, etc. vlogen me om de oren. De goals ook overigens. Bizar dat ik vanavond het ene na het andere topteam tegenkwam.
[ Voor 58% gewijzigd door Moody2204 op 25-11-2020 23:05 ]
je krijgt een maradona tifo en het argentijns nationaal team tenue.Capsaicin schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:05:
Hoe speelt Gimenez?Augy schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:54:
Waar normaal de woensdag avond echt niet te doen was in Rivals speelt het de afgelopen weken wel echt chill.
[Afbeelding]
Komt ie in de buurt van Varane?
Varane is wat meer wendbaar en minder fysiek aanwezig maar beide zitten overal tussen. Samen zijn ze top, vullen elkaar mooi aan
Wat gaan jullie doen? Wachten tot morgen om de rewards te open van WL en Rivals?
Want dan komt ook best TOTW er bij?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nee, ik wacht niet. Je hebt dan wel een best of TOTW, maar de kans dat je zoβn kaart krijgt is echt te verwaarlozen. Daarnaast verkleint het de kans op een normale Mane, Kante enzovoort.Mars18 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 06:55:
Wat gaan jullie doen? Wachten tot morgen om de rewards te open van WL en Rivals?
Eeuuuh even snel een vraagje.. ik mag nu schijnbaar voor het eerst na een week "intensief" spelen kiezen uit
- 35k coins
- 1x gouden top spelers
- 2x gouden top spelers (onverhandelbaar)..
Nu heb ik wel eens gelezen dat je beter voor coins kunt gaan, maar een gokje is ook leuk.. Of zijn die pakjes echt flut? Wat kiezen jullie meestal?
- 35k coins
- 1x gouden top spelers
- 2x gouden top spelers (onverhandelbaar)..
Nu heb ik wel eens gelezen dat je beter voor coins kunt gaan, maar een gokje is ook leuk.. Of zijn die pakjes echt flut? Wat kiezen jullie meestal?
Coins is meestal de beste keuze
Maar pakjes openen is leuk dus ik kies daarom ook zo nu en dan voor de untradable packs.
Red picks (gold 1) waren Hojberg (83) en een Bundesliga spits (81).
Red picks (gold 1) waren Hojberg (83) en een Bundesliga spits (81).
Ik pak meestal tradeable packs. Wel leuke van open maken (mijn team staat grotendeels toch al) en wat je niet leuk vindt, en niet in een SBC kan knallen, dat kan de transferlijst op. Kom je meestal ook wel ongeveer aan de coinwaarde.
Nu zijn er wel de 81+ upgrade packs waardoor je alle troep daarin kan gooien (en die packs evt kan bewaren), daar ga ik deze keer voor.