Hoe doet Teixeira het? Ben al een tijdje aan het twijfelen om hem te kopen ipv auba. Heb momenteelAugy schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:54:
Waar normaal de woensdag avond echt niet te doen was in Rivals speelt het de afgelopen weken wel echt chill.
Denk omdat de WL spelers en tog geen laatste puntjes meer me kunnen verdienen.
Team speelt ook echt heerlijk op t moment. Alleen de ra navas moet k ooit nog eens vervangen maar vind nog maar eens een aanvallende back die past in la liga
[Afbeelding]
neymar - auba - salah
Paulinho - partey - talisca
Telles - militao - silva - semedo.
Dan zou ik bijv paulinho naar cdm moeten schuiven ipv partey en daar een firmino voor kopen die dan ipv paulinho op cm gaat spelen zo hou ik met salah ook 10 chem.
Rivals div 3, rank 1. Ederson als beste.
Wat een ellende. En dan zie ik op Reddit mensen uit zilver 1 CR7 pakken.
Hopelijk morgen icon swaps, dan skip ik lekker WL
Walkouts
Dubravka, lopes, bernat en alderweireld
Marcelo totw en Mantalos totw
En bij Mantalos speelde ook nog mee dat dat de beste keuze was bij de WL picks

Jij hebt al genoeg gehadSH-FR schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:07:
Voor mij 0 walkouts uit zo’n 400k aan pakketten. Zou eigenlijk niet moeten kunnen ..
Top, ga ik hem halen.Augy schreef op donderdag 26 november 2020 @ 01:37:
Varane is wat meer wendbaar en minder fysiek aanwezig maar beide zitten overal tussen. Samen zijn ze top, vullen elkaar mooi aan
De packweight is volgens mij nog nooit zo laag geweest als op dit moment.SH-FR schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:07:
Voor mij 0 walkouts uit zo’n 400k aan pakketten. Zou eigenlijk niet moeten kunnen ..
Het is nu wel heel erg hoor.
Daarnaast ontdekt dat je discarte spelers uit de afgelopen maand terug kan halen. Wel handig met dubbele untradables.
Maximaal 5 per maand geloof ik.Capsaicin schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:28:
Daarnaast ontdekt dat je discarte spelers uit de afgelopen maand terug kan halen. Wel handig met dubbele untradables.
Heb mijn Campbell weer verkocht.
Iemand nog leuke tips voor mijn team? Budget is intussen 600k en als ik Paulinho verkoop 670k.
Iedereen is untradeable behalve Paulinho en Alexander-Arnold.
Verder heb ik nog op de bank aan untradeables:
- Son
- Rashford
- Martial
- Oblak
- Salah
- Walker
- Objectives Bellerin
EA wil dat ik op de Premier League tour ga, maar een beetje mixen vind ik leuker.
/f/image/MObzqNwJZBn0wmoUlRur0lYE.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Saekerhett op 26-11-2020 11:38 ]
Gaat inderdaad weer lekker. Zijn er op de PC mogelijkheden om meer dan 150 spelers in transferlijst + transferkandidaten te hebben? Ik meen dat ik laatst iemand daar een opmerking over zag maken, maar volgens mij voor PS4?Markuss schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:38:
Je kan nu voor een lage prijs je club volgooien met spelers, denk vooral om backs, buitenspelers en cv's. Kunnen vanavond altijd weer handig zijn bij een MM SBC.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Maakt de rating of leage nog uit?Markuss schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:38:
Je kan nu voor een lage prijs je club volgooien met spelers, denk vooral om backs, buitenspelers en cv's. Kunnen vanavond altijd weer handig zijn bij een MM SBC.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Topspits! Echt heel blij mee, die gaat ook niet meer weg!BlackBarryNL schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:49:
[...]
Hoe doet Teixeira het? Ben al een tijdje aan het twijfelen om hem te kopen ipv auba. Heb momenteel
neymar - auba - salah
Paulinho - partey - talisca
Telles - militao - silva - semedo.
Dan zou ik bijv paulinho naar cdm moeten schuiven ipv partey en daar een firmino voor kopen die dan ipv paulinho op cm gaat spelen zo hou ik met salah ook 10 chem.
https://www.futbin.com//21/squad/3451849
Formatie wordt dan in-game een 4321 met Messi als false 9 en Griezmann als aanvallende CM in een vrije rol. Heel benieuwd hoe dit speelt. Vooral hoe Griezmann aan gaat voelen. Heb ik nog niet gebruikt dit jaar.
Neehoor, ik hark vanalles binnen. Spelers uit grote leagues koop ik vaak voor 400 in. Uit kleinere leagues koop ik vaak spelers voor het simpel volmaken van SBC's zoals de Eredivisie, Spaanse 2de divisie, Oekrainie, Belgie. Spelers van 75 rated gewoon 300 op bieden, 76-80 rated in die kleine leagues gewoon 350 op bieden.
Ook handig om te kijken naar nationaliteiten: je hebt bijvoorbeeld in de Duitse 2de divisie én in de Zwitserse league een goedkope Braziliaanse linksback, gewoon binnenhalen voor 400. Je kan hem maar hebben, wie weet komt er een SBC waarin 7 leagues nodig zijn, dan kijken mensen snel naar een handige nationaliteit.
En ben y in de spits of talisca als spits?
Volgens mij kan het alleen via de webapp/mobiele FUT app.
Auba geen ervaring mee...BlackBarryNL schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:50:
@Augy toevallig ook ervaring met auba? Hoe doet paulinho het op cdm komt hij vaak naar voren?
Paulinho staat bij mij op drop back between defenders maar pikt regelmatig een goaltje mee. Lekker schot heeft ie
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Kamara RB!Markvd1984 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:31:
Kamara RB of mendy, wie raden jullie aan?
En ben y in de spits of talisca als spits?
Ze schelen elkaar verder ook niet heel veel, denk dat Mendy iets beter is. Maar het ligt natuurlijk ook an de rest van je team qua chemistry e.d.
komt ook omdat atalanta van liverpool gewonnen heeft denk?kw_nl schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:32:
De markt is aardig aan het zakken volgens mij... Ik hou Promes UCL Live al een tijdje in de gaten, maar die keldert als een malle, gisteren nog 230k, gaat nu richting de 200k...
Zou weinig uitmaken, derde plek is nu toch zeker?fifanoob schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:53:
[...]
komt ook omdat atalanta van liverpool gewonnen heeft denk?
Als ze uit CL worden gekegeld wordt dat kaartje toch gewoon een live kaartje van Europa League?
Hebben ze misschien nog wel grotere kans om verder te komen...
[ Voor 8% gewijzigd door peeweeherman op 26-11-2020 14:21 ]
geen idee of dat zo gaat eigenlijk.peeweeherman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:20:
[...]
Zou weinig uitmaken, derde plek is nu toch zeker?
Als ze uit CL worden gekegeld wordt dat kaartje toch gewoon een live kaartje van Europa League?
Hebben ze misschien nog wel grotere kans om verder te komen...
Het klopt wat peeweeherman zegt, het enige probleem is dat Promes in eerste instantie geen upgrade krijgt als ze naar de EL gaan. Pas als Ajax weer een ronde verder komt, krijgt hij zijn eerste upgrade. En dan zitten we al ergens in Februari-Maart. Tegen die tijd zijn we al weer een aantal promo's verder, en ligt het niveau aan spelers weer een stuk hoger.
Dat is wat mij betreft het probleem van de RTTF promo, op zich is het idee leuk, maar de upgrades komen vaak te laat. Ook is Promes lastig te linken, vorige Fifa was het een stuk makkelijker toen hij LM was, had je een green link met Tagliafico. Nu moet je allemaal NL spelers om hem heen zetten om hem op full chem te krijgen, of Nederlandse Icons in je team hebben. In een volledig NL team is hij wel een mooie toevoeging trouwens.
Ik zit in een soortgelijke situatie. Zelf gooi ik de lagere rated FUT Champions spelers (83 en lager, tenzij het een speler als Alex Teixeira is) in de premium upgrade, heb na de afgelopen WL er 9 stuks in totaal. De hogere rated bewaar ik voor een gunstige SBC. Zit nog te twijfelen over de Van der Sar SBC, omdat ik misschien een volledig NL team ga maken binnenkort en Van der Sar is de enige fatsoenlijke NL keeper. Die Fut Champions spelers kun je in die SBC ook ter vervanging van TOTW spelers gebruiken, wat wel weer in coins scheelt.Capsaicin schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:26:
Ik heb nu 12 FUT Champions spelers (red picks). 11 hiervan kan ik inwisselen voor 1 86+-speler. De red picks die ik heb zijn vrij waardeloos, muv Joao Felix (84) en Mats Hummels (87). Ik twijfel tussen een weekje wachten en direct wisselen.
Dat vraag ik me af, volgens mij werkte dat voorgaande jaren niet en hebben die kaartjes een andere status, net zoals je geen totws als player pick in de hierboven genoemde sbc kunt gooienmar101 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:48:
[...]
Die Fut Champions spelers kun je in die SBC ook ter vervanging van TOTW spelers gebruiken, wat wel weer in coins scheelt.
de eerste upgrade hebben ze natuurlijk al cadeau, maar als ze dan niet direct inzetbaar zijn, heeft het inderdaad geen zin om te achten tot ze upgradenmar101 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:48:
[...]
Dat is wat mij betreft het probleem van de RTTF promo, op zich is het idee leuk, maar de upgrades komen vaak te laat.
Speel nu 4-3-3 met
Sane, Lewandowski, Figo
Goretzka, Kimmich, Sabitzer (storyline)
Guerreiro (TOTW), Delaney (TOTW), Konate (TOTW) en Mukiele (RB)
Sommer
Heb 8 ton te besteden, twijfel om dit te steken in de nieuwste Haaland (zoveel geld en ik spaar graag) en eventueel Neuer. Upamecano TOTW lijkt me ook nog wel wat, maar die is ook boven de 2 ton. Snelheid en goed te linken zeker?
Werkt idd alleen als het er expliciet bij staat.peeweeherman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:06:
[...]
Dat vraag ik me af, volgens mij werkte dat voorgaande jaren niet en hebben die kaartjes een andere status, net zoals je geen totws als player pick in de hierboven genoemde sbc kunt gooien
Klopt, ze hebben inderdaad een andere status. Maar bij sommige SBC's staat er expliciet bij dat je zowel TOTW of FUT Champions Player Picks kan gebruiken. Bij de SBC van VdS mag je kiezen, dus dat bespaart op TOTW spelers, die best prijzig kunnen zijn, zeker de hogere rated TOTW's.peeweeherman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:06:
[...]
Dat vraag ik me af, volgens mij werkte dat voorgaande jaren niet en hebben die kaartjes een andere status, net zoals je geen totws als player pick in de hierboven genoemde sbc kunt gooien
Zijn loopacties en passing zijn goed, maar natuurlijk zijn schoten en schotkracht zijn formidabel. Qua behendigheid en snelheid is het natuurlijk geen Mbappe, maar dat valt mij allerzins mee. Kortom een aanrader!
Mogelijk je Delaney TOTW naar de CDM en Zakaria RTTF kaarten kopen en dan als CB? Dus ingame wisselen. Delaney is een beest als verdedigende middenvelder. Delaney liep al rond in mijn elftal. Alaba verkocht en vanochtend vervangen voor Zakaria. Moet er nog mee spelen, nog geen tijd gehadProsac schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:14:
Mijn "FC Groningen AMG" team uitgebreid met een op het oog goedkope Konate TOTW (45.000). Verdedigend toch net iets sterker dan Alaba. Even kijken wat het lekkerste speelt uiteindelijk.
Speel nu 4-3-3 met
Sane, Lewandowski, Figo
Goretzka, Kimmich, Sabitzer (storyline)
Guerreiro (TOTW), Delaney (TOTW), Konate (TOTW) en Mukiele (RB)
Sommer
Heb 8 ton te besteden, twijfel om dit te steken in de nieuwste Haaland (zoveel geld en ik spaar graag) en eventueel Neuer. Upamecano TOTW lijkt me ook nog wel wat, maar die is ook boven de 2 ton. Snelheid en goed te linken zeker?
Uit mijn untradable rival rewards kreeg ik Pogba....die had ik al, ook untradable dus snel even een TOTW SBC gedaan en daaruit kwam een MLS keeper van 79.... jammer.
Ik was deze week eigenlijk alleen blij geweest met Ronaldo maar de kans dat ik die zou packen was minimaal.
En een nieuw objective. de Serie A league player. je weet wel. met friendlies (managerial masterpiece) met 11 serie A spelers objectives doen voor een 86 Deulofeu. geen slechte kaart overigens.
[ Voor 53% gewijzigd door ZodiacBomber op 26-11-2020 19:14 ]
:strip_exif()/f/image/RZOg4sWqsHq6z2xneizsFK2D.jpg?f=fotoalbum_large)
Die Deulofeu van een objective ziet er wel goed uit.
Zie dat er ook nog een zilveren speler is, dat wordt weer lekker grinden. Nu maar eerst wat punten halen in rivals
[ Voor 11% gewijzigd door peeweeherman op 26-11-2020 19:30 ]
want wat is er door die sbc dan? Welke prijzen schiet je dan?Capsaicin schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:37:
Het is nu echt prijsschieten op de transfermarkt. Iedereen lijkt gefocust op de SBC's
Omdat iedereen met de sbc's bezig lijkt, kun je 84-rated spelers (niet de goedkoopste op futbin, daar wordt al te veel opgejaagd), voor leuke prijzen krijgen (via biedingen).fifanoob schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:43:
[...]
want wat is er door die sbc dan? Welke prijzen schiet je dan?
op wat voor prijzen snipe je?Capsaicin schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:46:
[...]
Omdat iedereen met de sbc's bezig lijkt, kun je 84-rated spelers (niet de goedkoopste op futbin, daar wordt al te veel opgejaagd), voor leuke prijzen krijgen.
De SBC is alleen voor de huidige TOTW spelers, niet voor de best of TOTW.Mesque schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:41:
Tijd om mijn hele club in de 81+ en 83 TOTW sbc te gaan gooien
Je kijkt naar de laagste direct buy-prijs van een speler en haalt daar 5% (ea-tax) vanaf. Alle spelers die je goedkoper koopt = winst. Zo moeilijk is dit niet...
dus jij vind 4,5k voor een 84 speler prijsschieten? Nou sorry hoor maar tijdje terug stond alles veel lager dan nu, vandaar dat ik mij ook verbaas over je term prijsschieten.Capsaicin schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:51:
[...]
Je kijkt naar de laagste direct buy-prijs van een speler en haalt daar 5% (ea-tax) vanaf. Alle spelers die je goedkoper koopt = winst. Zo moeilijk is dit niet...
Tijdje terug kocht ik 86 rated spelers in voor minder dan 10k, dat was prijsschieten.
[ Voor 8% gewijzigd door fifanoob op 26-11-2020 19:54 ]
Op Twitter gaat rond dat het ook voor Best of TOTW is hoor..ZodiacBomber schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:50:
[...]
De SBC is alleen voor de huidige TOTW spelers, niet voor de best of TOTW.
Ja maar dat moet je natuurlijk wel in perspectief zien hé: toen was er geen TOTW SBC én geen Best of TOTW in packs. Dus (mogelijk) is 4,5 nu voor een 84 relatief gezien laag, als jij hem daarna direct voor 6 weer kwijtraakt ofzo..fifanoob schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:53:
[...]
dus jij vind 4,5k voor een 84 speler prijsschieten? Nou sorry hoor maar tijdje terug stond alles veel lager dan nu, vandaar dat ik mij ook verbaas over je term prijsschieten.
Ik heb 1 speler die via direct sell voor iets meer dan 5k gaat per opbod gekocht voor: 2600, 4100, 4000, 700, 700, 4100, 4000, 4000 en 4100. Dat is circa 15k winst op 1 speler in pak hem beet 10 minuten.fifanoob schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:53:
[...]
dus jij vind 4,5k voor een 84 speler prijsschieten? Nou sorry hoor maar tijdje terug stond alles veel lager dan nu, vandaar dat ik mij ook verbaas over je term prijsschieten.
Tijdje terug kocht ik 86 rated spelers in voor minder dan 10k, dat was prijsschieten.
Even afwachten of dat zo is inderdaad, maar ik zie veel berichten dat ze er wel in zouden zitten.ZodiacBomber schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:50:
[...]
De SBC is alleen voor de huidige TOTW spelers, niet voor de best of TOTW.
[ Voor 22% gewijzigd door Mesque op 26-11-2020 20:10 ]
Het is idd lekker verdienen door specifieke spelers ff te koop te zetten voor hoger dan normale bedragen.Capsaicin schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:37:
Het is nu echt prijsschieten op de transfermarkt. Iedereen lijkt gefocust op de SBC's
En de Marquee SBC levert me een Handanovic en TOTW Mateta op.
Niks te doen, dus doe hem nog een keer: Renato Sanches, iemand ervaring met hem?
[ Voor 32% gewijzigd door DeeleNL op 26-11-2020 22:35 ]
Ik vroeg ernaar, ontzettend bedankt. Nu overweeg ik enorm sterk om hem te doen, het mooiste zou het zijn als de 2 POTM Bundesliga SBC's een paar dagen naast elkaar blijven staan zoals bij de Ligue 1 of La Liga was (weet ik even niet meer). Zit enorm te twijfelen tussen Lewan en wss Haaland dan._Uploader_ schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:37:
Ik weet niet meer wie er naar mijn ervaringen vroeg met Lewandowski POTM, maar bij deze. Wat een geweldenaar is dit! Ik gebruik hem met een engine in een 442 met Talisca ernaast en rond de 70ste minuut in een 4411 met Atal (of Mertens) in de spits en hij als CAM.
Zijn loopacties en passing zijn goed, maar natuurlijk zijn schoten en schotkracht zijn formidabel. Qua behendigheid en snelheid is het natuurlijk geen Mbappe, maar dat valt mij allerzins mee. Kortom een aanrader!
Heb in m'n club nog untradeable Lewandowski, Kimmich, Sule, Sommer, Gulacsi en nog wat 85's om in te leveren.
Jij sniped 84s voor 700 coins?Capsaicin schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:02:
[...]
Ik heb 1 speler die via direct sell voor iets meer dan 5k gaat per opbod gekocht voor: 2600, 4100, 4000, 700, 700, 4100, 4000, 4000 en 4100. Dat is circa 15k winst op 1 speler in pak hem beet 10 minuten.
Ja dat zou wel het mooiste voor je zijn!Markuss schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:27:
[...]
Ik vroeg ernaar, ontzettend bedankt. Nu overweeg ik enorm sterk om hem te doen, het mooiste zou het zijn als de 2 POTM Bundesliga SBC's een paar dagen naast elkaar blijven staan zoals bij de Ligue 1 of La Liga was (weet ik even niet meer). Zit enorm te twijfelen tussen Lewan en wss Haaland dan.
Heb in m'n club nog untradeable Lewandowski, Kimmich, Sule, Sommer, Gulacsi en nog wat 85's om in te leveren.
Ik denk wel dat Haaland een echte spits is terwijl Lewa ook op de cam positie terecht kan. Ook als je nog geen goede vrije trappen nemer hebt, is Lewa wel een aanrader. Hiervoor had mistte ik een vrije trappen nemer en nam Telles ze...
Maar op Youtube staan ook veel reviews van Lewa, misschien dat dit het eea duidelijker maakt
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
ik zou gewoon wachten op toty LewandowskiMarkuss schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:27:
[...]
Ik vroeg ernaar, ontzettend bedankt. Nu overweeg ik enorm sterk om hem te doen, het mooiste zou het zijn als de 2 POTM Bundesliga SBC's een paar dagen naast elkaar blijven staan zoals bij de Ligue 1 of La Liga was (weet ik even niet meer). Zit enorm te twijfelen tussen Lewan en wss Haaland dan.
Tja, die is waarschijnlijk ook 8-10maal zo duur als de POTM.Messje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:20:
[...]
ik zou gewoon wachten op toty Lewandowski
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Welkom bij de club;) maar rivals is verpest door division droppers. Het is gewoon niet leuk meer om te spelen. Het is nog erger dan vorig jaarSH-FR schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 00:46:
Kan iemand me uitleggen waarom ik op 1 dag, in 15 Rivals potten, letterlijk 150 punten daal in rating? Het zou zomaar kunnen dat ik gewoon een streak van 10 heb als t gaat om verloren wedstrijden.. Weet niet wat ik meemaak..
[ Voor 14% gewijzigd door 038Zwolle op 27-11-2020 01:36 ]
EA heeft rivals echt verpest met die wedstrijden limiet en dat terugzakken. Speel eigenlijk alleen nog WL en af en toe een objective.
Mensen die WL gaan spelen pakken nu een paar potjes rivals om wat meer punten te halen.
Ik had overigens gisteren een winstreaak van 7 potjes winnen en 2 verliezen of zo
Wel eens dat EA dat wederom niet handig heeft aangepakt.
Alleen heb je niet altijd door dat je bepaalde fouten maakt.
Dit zou sowieso wel bij mij kunnen kloppen, heb soms wel eens als ik weinig rust in m'n hoofd heb dat ik direct na een tegengoal een gelijkmaker wil forceren. Speel dan na de aftrap zo risicovol dat ik het gelijk weer oploop. Soms heb ik even meer rust, balletje even terughalen op het middenveld waardoor de ruimtes er opeens wél zijn, en dan loop je er zelf juist doorheen.cubert20 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:56:
mwa denk dat je soms toch ook gewoon echt slechter speelt.
Alleen heb je niet altijd door dat je bepaalde fouten maakt.
Edit: moet zeggen dat EA op bijna alle afdelingen wel verzaakt maar die design afdeling is al zeker meer dan een jaar enorm sterk bezig. Nu ook weer, kom maar door met de gokjes (Firmino, Mbappé, ? is mijn gok.)
:strip_exif()/f/image/cm4kBOHoX8BYwJ56mFhC4RrC.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door Markuss op 27-11-2020 08:05 ]
Misschien moet ik binnenkort dan ook maar eens een WL meepakkenNachtapotheker schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 06:26:
Hier was het ook niet te doen gister avond, allemaal lui ik zowel in de WL als nornaal in mijn divisie nooit tegen kom. Ben blij dat de WL weer begint zo eindelijk weer potjes van gelijkwaardig niveau
EA heeft rivals echt verpest met die wedstrijden limiet en dat terugzakken. Speel eigenlijk alleen nog WL en af en toe een objective.
Rivals was de laatste paar maal steeds bijzonder laggy en met de huidige season reward players is er ook geen reden om objectives te grinden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Geweldig kaartdesign! Zou inderdaad goed kunnen dat t hier om Firmino en Mbappe gaat. Gisteren gelukkig toch nog 2 potten gelijkgespeeld en 1 gewonnen in Rivals.Markuss schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:59:
[...]
Dit zou sowieso wel bij mij kunnen kloppen, heb soms wel eens als ik weinig rust in m'n hoofd heb dat ik direct na een tegengoal een gelijkmaker wil forceren. Speel dan na de aftrap zo risicovol dat ik het gelijk weer oploop. Soms heb ik even meer rust, balletje even terughalen op het middenveld waardoor de ruimtes er opeens wél zijn, en dan loop je er zelf juist doorheen.
Edit: moet zeggen dat EA op bijna alle afdelingen wel verzaakt maar die design afdeling is al zeker meer dan een jaar enorm sterk bezig. Nu ook weer, kom maar door met de gokjes (Firmino, Mbappé, ? is mijn gok.)
[Afbeelding]
Weet iemand wanneer de flash SBC’s weer komen vandaag? Toch niet pas om 7 uur lijkt me?
Blijft toch raar, bij mij is het enigszins beperkt gebleven met een daling van +- tussen de 1950 en 2000 naar 1850. Kwam ook omdat ik de laatste 3 potten weer resultaat haalde. Wel een hoge score zeg, 2100! Wat haal je zoal in de WL?fifanoob schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:35:
bij mij ging rivals gisteren ook slecht. Van div1 weer terug naar div2 waar ik bijna 2100 vaardigheden punten had zit ik nu weer op 1800
[ Voor 16% gewijzigd door SH-FR op 27-11-2020 09:37 ]
Dat is een prima back. Een goedkopere Cuadrado RB, maar ik merk ingame weing verschil.Augy schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:39:
Iemand ervaring met Bruno Peres RTTF. Heb nu navas maar die legt het fysiek af
[ Voor 5% gewijzigd door lookslikeyou op 27-11-2020 09:44 ]
Ben benieuwd wie de Fransman is. Mbappe heb ik al en een +1 welke een miljoen coins meer kost ga ik mijn coins niet aan uit geven. Hoop op een verassing als Ribery of misschien Martial.Markuss schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:59:
[...]
[Afbeelding]
Mijn huidige spitsentrio is Mbappe, IF Ben Yedder en RTTF Griezmann dus een nieuwe high rated Franse speler is altijd interessant
Voorlopig haal ik mijn niveau in de wl nog niet echt.. vorig jaar standaard goud1, elite nog nooit gehaald maar wel steeds dicht tegenaan.SH-FR schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:35:
[...]
Geweldig kaartdesign! Zou inderdaad goed kunnen dat t hier om Firmino en Mbappe gaat. Gisteren gelukkig toch nog 2 potten gelijkgespeeld en 1 gewonnen in Rivals.
Weet iemand wanneer de flash SBC’s weer komen vandaag? Toch niet pas om 7 uur lijkt me?
[...]
Blijft toch raar, bij mij is het enigszins beperkt gebleven met een daling van +- tussen de 1950 en 2000 naar 1850. Kwam ook omdat ik de laatste 3 potten weer resultaat haalde. Wel een hoge score zeg, 2100! Wat haal je zoal in de WL?
Afgelopen weekend had ik volgens mij 17 win behaald.. en dit hele jaar nog geen 1x goud1. Gaat nog niet echt super in de wl.
Ligt ook deels aan mijzelf. Heb nog niet de concentratie om meerdere potten gefocust te spelen.
Vandaag eerst maar eens proberen weer flink wat spelers goedkoop in te slaan uit de belangrijke competities, ging gistereavond ook als de brandweer.. Alle spelers van 350/400 gingen voor 1.100 weg gisteravond..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Waarom zijn er division droppers? Er zijn toch geen icon objectives of wel?038Zwolle schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 01:02:
[...]
Welkom bij de club;) maar rivals is verpest door division droppers. Het is gewoon niet leuk meer om te spelen. Het is nog erger dan vorig jaar
Je weet dat dit 2019 is?Markuss schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:59:
[...]
Dit zou sowieso wel bij mij kunnen kloppen, heb soms wel eens als ik weinig rust in m'n hoofd heb dat ik direct na een tegengoal een gelijkmaker wil forceren. Speel dan na de aftrap zo risicovol dat ik het gelijk weer oploop. Soms heb ik even meer rust, balletje even terughalen op het middenveld waardoor de ruimtes er opeens wél zijn, en dan loop je er zelf juist doorheen.
[Afbeelding]
Alleen voor de PS5 natuurlijk, het is een PS5 update.timano schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:01:
Weet er iemand of fifa 21 next gen ook voor ps4 is of alleen voor ps5 ?
Help me even.. ik zag zo'n beeld vanochtend ook, maar zonder timer. Wat is nu precies de bedoeling hiervan (ben hier nieuw mee)? Dus over 4 uur komt er een pack vrij die ik kan kopen? kopen met FUT coins? EA coins? En om hoeveel coins/geld gaat het dan normaal gesproken?Messje schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:12:
[...]
[Afbeelding] Sancho of Bellingham is er 1 dus.
Heb wel wat gegoogled, maar wordt er niet veel wijzer van. Dat kunnen jullie vast in jip-en-janneke taal uitleggen
Hoi Rhain,Rhain schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:25:
[...]
Help me even.. ik zag zo'n beeld vanochtend ook, maar zonder timer. Wat is nu precies de bedoeling hiervan (ben hier nieuw mee)? Dus over 4 uur komt er een pack vrij die ik kan kopen? kopen met FUT coins? EA coins? En om hoeveel coins/geld gaat het dan normaal gesproken?
Heb wel wat gegoogled, maar wordt er niet veel wijzer van. Dat kunnen jullie vast in jip-en-janneke taal uitleggen
Dit zijn 5 speciale kaarten welke enkel verkrijgbaar zullen zijn in pakketten. Deze kun je kopen met coins of echt geld. Pack kans ligt vaak lager dan .01% dus ik zou je verwachtingen laag houden
Ooooh, ik dacht dat het een soort garantie was dat je 1 van deze kaarten 100% zou krijgen in een speciaal overpriced pakje ofzotimonsl schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:27:
[...]
Hoi Rhain,
Dit zijn 5 speciale kaarten welke enkel verkrijgbaar zullen zijn in pakketten. Deze kun je kopen met coins of echt geld. Pack kans ligt vaak lager dan .01% dus ik zou je verwachtingen laag houden
"It's likely that we'll see Coman as the French player on the left. Bayern Munich winger Coman has won a league title in his last eight consecutive seasons, with three different clubs, winning Ligue 1 with PSG in 2013 and 2014, the Serie A with Juventus in 2015 and then five consecutive Bundesliga titles with Bayern, most recently in the 2019/20 campaign.Messje schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:12:
[...]
[Afbeelding] Sancho of Bellingham is er 1 dus.
It's likely that Juventus goalkeeper Buffon will be the card with the date 28/09/2019 below, as this was the date the Italian goalkeeping legend set a record for the number of Serie A appearances, making his 648th appearance Serie A.
In the middle, it could only be either Jude Bellingham or Jadon Sancho, so Sancho is the far more likely candidate. In addition, in December 2019 Jadon Sancho became the youngest player ever to score 22 Bundesliga goals, breaking a 51-year league record.
It's likely that the fourth player across with the date 18/05/2011 below will be striker Falcao, as this was the date that the then-Porto forward broke the record for the most goals in a single UEFA Europa League season, scoring his 17th of the 2010/2011 campaign.
And finally, it's likely that the player on the far right of the picture, with a Brazilian nationality, is Liverpool forward Roberto Firmino. The Brazilian scored in the Reds' 3-0 win against Leicester City at Anfield on Sunday, a game in which Jurgen Klopp's side set a new club record of 64 home league games unbeaten at home."
Was even benieuwd hoe het franse elftal eigenlijk speelt.
Die spelen eigenlijk niet vaak met echte wingers.
[ Voor 47% gewijzigd door cubert20 op 27-11-2020 12:03 ]