Helaas deze week tijd te kort gekomen dus 14-3 geeindigd. Hopelijk volgende week meer tijd.
Waar kan je die info bekijken over tegen wie je speelt? Nooit geweten!Mesque schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:12:
[...]
20-9 geëindigd, laatste wedstrijden tegen de elite spelers is toch altijd wel lastig. Heb er wel een overwinning uit kunnen slepen tegen iemand die op 27 wins is geëindigd
Hij stuurde na de wedstrijd een berichtje, ingame kun je het volgens mij helaas niet zien.Dani05 schreef op maandag 23 november 2020 @ 07:16:
[...]
Waar kan je die info bekijken over tegen wie je speelt? Nooit geweten!
in game op vierkantje drukken op ps4 dan. Dan krijg je spelerlijst te zien.Mesque schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:02:
[...]
Hij stuurde na de wedstrijd een berichtje, ingame kun je het volgens mij helaas niet zien.
De spelerslijst geeft toch geen informatie over welke reeks je tegenstander heeft in de WL? Alleen via berichtjes sturen kom je dat te weten toch? Tenzij je het over Top200-spelers hebt.fifanoob schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:42:
[...]
in game op vierkantje drukken op ps4 dan. Dan krijg je spelerlijst te zien.
edit
[ Voor 99% gewijzigd door fifanoob op 23-11-2020 10:04 ]
klopt, dacht dat hij bedoelde dat ie alleen de naam wou zien.Vestendrie schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:47:
[...]
De spelerslijst geeft toch geen informatie over welke reeks je tegenstander heeft in de WL? Alleen via berichtjes sturen kom je dat te weten toch? Tenzij je het over Top200-spelers hebt.
Hoe je precies kan zien hoe iemand de vorige keren gespeeld heeft kan je volgens mij alleen op zoeken als het een verrified player is dus elite1 ooit een x gehaald heeft meende ik.
Of hij moet top200 staan.
Wat mensen via berichten tegen elkaar zegt neem ik niet echt serieus. Ook wel eens iemand tegen mij gehad die beweerde elite3 te eindigen. Toen bood ie een rematch aan, met friend request toen kon ik vervolgens zien dat ie steeds goud2 haalde haha.
Dit is nu mijn team, ik wil Pogba nog voor Sissoko.
En Mane voor Dembele.

Gekozen om Figo te kopen inplaats van zijn sbc te doen, als die tegenvalt is die nog te verkopen
En Mane voor Dembele.

Gekozen om Figo te kopen inplaats van zijn sbc te doen, als die tegenvalt is die nog te verkopen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Poeh, ik kom jou niet graag tegen Mars18.
Haha valt mee hoor.
Zou graag nog eens coop willen doen met ps4 mensen. Ook voor doelstellingen.
Zit nu in divisie 4 pas
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hoe werkt dat straks. Zou je fifa 22 op de PS5 naast elkaar kunnen draaien. De Ps4 versie om online te gaan tegen vrienden op een ps5 en de PS5 versie voor dat gedeelte?
Ik heb zelf de Co-op functie nog niet geprobeerd, Is het een beetje leuk? Ik speel trouwens ook op PS4Mars18 schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:45:
[...]
Haha valt mee hoor.
Zou graag nog eens coop willen doen met ps4 mensen. Ook voor doelstellingen.
Zit nu in divisie 4 pas
Ja erg leuk, vind alleen soms wat saai.MustacheNick schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:00:
[...]
Ik heb zelf de Co-op functie nog niet geprobeerd, Is het een beetje leuk? Ik speel trouwens ook op PS4
Leuk om dan samen te kunnen winnen.
MarsGameEvents is mijn psn, voeg maar toe
Co-op een paar keer gedaan met mijn zoon, maar ik vond het erg leuk om te doen. We hebben tenminste erg gelachen met elkaar.MustacheNick schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:00:
[...]
Ik heb zelf de Co-op functie nog niet geprobeerd, Is het een beetje leuk? Ik speel trouwens ook op PS4
Toegevoegd via de PSN App op mijn telefoon, We kunnen het vanavond even proberen?Mars18 schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:03:
[...]
Ja erg leuk, vind alleen soms wat saai.
Leuk om dan samen te kunnen winnen.
MarsGameEvents is mijn psn, voeg maar toe
Zeker, dat is goedMustacheNick schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:07:
[...]
Toegevoegd via de PSN App op mijn telefoon, We kunnen het vanavond even proberen?
Kan je ook COOP spelen op dezelfde PS4 met verschillende accounts?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hij stuurde een screenshot van zijn reeksfifanoob schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:06:
[...]
klopt, dacht dat hij bedoelde dat ie alleen de naam wou zien.
Hoe je precies kan zien hoe iemand de vorige keren gespeeld heeft kan je volgens mij alleen op zoeken als het een verrified player is dus elite1 ooit een x gehaald heeft meende ik.
Of hij moet top200 staan.
Wat mensen via berichten tegen elkaar zegt neem ik niet echt serieus. Ook wel eens iemand tegen mij gehad die beweerde elite3 te eindigen. Toen bood ie een rematch aan, met friend request toen kon ik vervolgens zien dat ie steeds goud2 haalde haha.
Hoe log ik in op deze site? https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
Nee, je kan wel samen spelen, maar geen co-op, dan moet je echt met 2 verschillende systemen spelen.M@cer schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:28:
Kan je ook COOP spelen op dezelfde PS4 met verschillende accounts?
Gaan jullie de Bellerin objective voltooien? Ik heb de zilveren spelers objectives niet gedaan, dat maakt het misschien wat lastiger maar je mag ook 3 zilveren op de bank hebben zitten.
Lijkt me wel weer een leuke om voor te spelen, kan hem eventueel linken met Ramos en Portu RTTF.
Lijkt me wel weer een leuke om voor te spelen, kan hem eventueel linken met Ramos en Portu RTTF.
Waar kan ik mijn verbruiksitems zien en verkopen? Ik kan het echt nergens vinden..
Ik ben er mee bezig, omdat ik het wel een leuke afwisseling vind. Heb nu Walker als RA staan, en ik wil eens kijken of Bellerin beter is op die plek. Ben al over de helft. Wat ik wel jammer vind: je mag een team opstellen met max. 77 teamgeest, maar dat is manipulatief. Zo heb ik het al een keer meegemaakt dat er gewisseld werd en Mbappe (ja hoor, daar is-ie weer) er in kwam, en ook 1x iemand die icon Figo er in bracht. Dus ik gooi nu zelf ook Son er maar in telkens. Maar los daarvan, wel leuk om te doen.DeeleNL schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:39:
Gaan jullie de Bellerin objective voltooien? Ik heb de zilveren spelers objectives niet gedaan, dat maakt het misschien wat lastiger maar je mag ook 3 zilveren op de bank hebben zitten.
Max 77 rating las ik volgens mij. Ik heb ook de Mbappe loan kaart nog. Normaal geen fan van deze ‘trucjes’ maar waarom niet, als het helpt en ‘iedereen’ het doetMadMoody schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:56:
[...]
Ik ben er mee bezig, omdat ik het wel een leuke afwisseling vind. Heb nu Walker als RA staan, en ik wil eens kijken of Bellerin beter is op die plek. Ben al over de helft. Wat ik wel jammer vind: je mag een team opstellen met max. 77 teamgeest, maar dat is manipulatief. Zo heb ik het al een keer meegemaakt dat er gewisseld werd en Mbappe (ja hoor, daar is-ie weer) er in kwam, en ook 1x iemand die icon Figo er in bracht. Dus ik gooi nu zelf ook Son er maar in telkens. Maar los daarvan, wel leuk om te doen.
Ja, gewoon drie lage zilveren op de reservebank neerzetten.DeeleNL schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:39:
Ja klopt, ik bedoelde uiteraard ook de rating. En inderdaad, iedereen doet het dus ik ook!DeeleNL schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:59:
[...]
Max 77 rating las ik volgens mij. Ik heb ook de Mbappe loan kaart nog. Normaal geen fan van deze ‘trucjes’ maar waarom niet, als het helpt en ‘iedereen’ het doet
Naar transferlijst en dan op L3 drukken.DjoCalvic schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:54:
Waar kan ik mijn verbruiksitems zien en verkopen? Ik kan het echt nergens vinden..
Ik heb zo'n hekel aan dat inwisselen van topspelers bij die max 77 friendlies. Ik exit direct als het nog gelijk staat. Dat soort spelletjes doe ik niet aan mee. Ik weet dat het kan en mag, maar het is zo vreselijk irritant dat je na 1 minuut niet alleen Adama Traore moet afstoppen, maar ook een Sterling danwel Werner.
Gelukkig doet niet iedereen het. 😉
Zoals bij een eerdere challenge vermeld: stel je ze netjes vanaf het begin op, dan speel ik met alle liefde de pot uit.
Zoals bij een eerdere challenge vermeld: stel je ze netjes vanaf het begin op, dan speel ik met alle liefde de pot uit.
Helemaal met je eens, voor mij ook de enige reden waarom het beroerd is dat je bij de Icon SBC een leen-versie hebt. In principe prima om hem dan te testen maar dus ook voor mensen een reden om die een heel seizoen in hun friendly-squad te houden. Als ze gewoon de regel toevoegen: geen spelers boven +82 rating en geen leenspelers dan kan het nog best leuk zijn.Prosac schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:01:
Ik heb zo'n hekel aan dat inwisselen van topspelers bij die max 77 friendlies. Ik exit direct als het nog gelijk staat. Dat soort spelletjes doe ik niet aan mee. Ik weet dat het kan en mag, maar het is zo vreselijk irritant dat je na 1 minuut niet alleen Adama Traore moet afstoppen, maar ook een Sterling danwel Werner.
Precies, ik heb het 4 potjes geprobeerd maar was er gelijk klaar mee.Markuss schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:06:
[...]
Helemaal met je eens, voor mij ook de enige reden waarom het beroerd is dat je bij de Icon SBC een leen-versie hebt. In principe prima om hem dan te testen maar dus ook voor mensen een reden om die een heel seizoen in hun friendly-squad te houden. Als ze gewoon de regel toevoegen: geen spelers boven +82 rating en geen leenspelers dan kan het nog best leuk zijn.
Delete team voor deze opdracht.
Laat al dit soort opdrachten lekker links liggen, zilverenlounche vind ik leuk maar dit .....
Helemaal mee eens en sowieso moeten die leenspelers zsm niet meer te gebruiken zijn in friendlies zonder dat contractjes op zijn. Friendlies is helemaal niet zo friendly vanwege alle objectives, iedereen doet nu natuurlijk ook alle icon loan spelers zodat je straks lekker met 10 icons + mbappe kunt gaan spelen in de objectieve friendlies..Markuss schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:06:
[...]
Helemaal met je eens, voor mij ook de enige reden waarom het beroerd is dat je bij de Icon SBC een leen-versie hebt. In principe prima om hem dan te testen maar dus ook voor mensen een reden om die een heel seizoen in hun friendly-squad te houden. Als ze gewoon de regel toevoegen: geen spelers boven +82 rating en geen leenspelers dan kan het nog best leuk zijn.
Tellen Icons niet mee in de rating dan?Mesque schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:05:
[...]
Helemaal mee eens en sowieso moeten die leenspelers zsm niet meer te gebruiken zijn in friendlies zonder dat contractjes op zijn. Friendlies is helemaal niet zo friendly vanwege alle objectives, iedereen doet nu natuurlijk ook alle icon loan spelers zodat je straks lekker met 10 icons + mbappe kunt gaan spelen in de objectieve friendlies..
Is er al beetje een update met wat er gaat gebeuren met lootboxes in Nederland? Sta misschien op het punt fifa te kopen met black friday maar zou wel jammer zou als ze de transfermarkt sluiten of iets dergelijks.
Die FIFA app werkt vaker niet dan wel op de transferlijst he? Nu al meerdere spelers op lage interessante prijzen niet gepakt omdat de app ineens niet meer wil bieden. Ook al is er geen hoger bod.
Ook frustrerend ja, zie je hem voor je neus voor een schijntje weggaan ondanks je bod. Dan brengen ze geen demo uit onder het mom: 'we willen de best beschikbare game uitbrengen' en er dan nog zoveel fouten in laten is toch erg slordig voor deze prijs.Prosac schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:28:
Die FIFA app werkt vaker niet dan wel op de transferlijst he? Nu al meerdere spelers op lage interessante prijzen niet gepakt omdat de app ineens niet meer wil bieden. Ook al is er geen hoger bod.
kan nog gewoon. Transfermarkt gaat ook niet dicht. Wellicht dat ze bij ons net als in belgie het aanpassen dat we geen fifapunten meer kunnen kopen.IAmNice schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:20:
Is er al beetje een update met wat er gaat gebeuren met lootboxes in Nederland? Sta misschien op het punt fifa te kopen met black friday maar zou wel jammer zou als ze de transfermarkt sluiten of iets dergelijks.
Ja het kan nu nog ja, maar ik dacht dat EA bezig was met een rechtszaak dus dat er nog dingen kunnen gebeuren toch? Daar is nog geen update over?fifanoob schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:35:
[...]
kan nog gewoon. Transfermarkt gaat ook niet dicht. Wellicht dat ze bij ons net als in belgie het aanpassen dat we geen fifapunten meer kunnen kopen.
Het gaat om het kopen van fifa punten en daarmee packs. Dat is het probleem en dat willen ze graag verbieden.IAmNice schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:41:
[...]
Ja het kan nu nog ja, maar ik dacht dat EA bezig was met een rechtszaak dus dat er nog dingen kunnen gebeuren toch? Daar is nog geen update over?
De transfermarkt staat daar los van.
De divisies zijn weer aardig verkloot.. Het ging in het begin wel aardig goed en ik had veel gelijkwaardige tegenstanders, maar op dit moment zijn het weer allemaal team met alleen hele snelle spelers die alle mogelijke trucks weer uit de kast halen en totaal kansloos..
Zo jammer dat je hier helemaal niets aan kan doen, behalve elke keer weer compleet gefrustreerd op de bank zitten..
En die doelpunten vanaf de aftrap zijn helemaal verschrikkelijk...
Zo jammer dat je hier helemaal niets aan kan doen, behalve elke keer weer compleet gefrustreerd op de bank zitten..
En die doelpunten vanaf de aftrap zijn helemaal verschrikkelijk...

[ Voor 18% gewijzigd door M@cer op 23-11-2020 18:56 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dan speel je niet veel wedstrijden uit in de ze spelmodus denk ik. Het gebeurt 9 van de 10 wedstrijden. Ik ben het wel met je eens hoor, dat het bloedirritant is. Maar als de max. rating 77 is, dan moeten ze er eigenlijk bij EA ook voor zorgen dat je dan met trucjes ook geen spelers van een hogere rating er in kan zetten.Prosac schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:01:
Heb het zelf ook gehad hoor: nog voor de aftrap: pauze, Mbappe er in, tja, toen ben ik ook direct gestopt.
Ik heb zelf Son er in weten te krijgen door wat gepuzzel met die rating, maar die staat dan ook al meteen aan de aftrap.
Ik speel met huur-Sterling, maar wel vanaf de aftrap. Zelfs Donnie vd Beek nog op het middenveld weten te prutsen. Zoals gezegd, speelt iemand direct met Mbappe, prima, ik maak er het beste van, maar die 1 of meer spelers direct na de aftrap inwisselen hoeft niet.MadMoody schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:03:
[...]
Dan speel je niet veel wedstrijden uit in de ze spelmodus denk ik. Het gebeurt 9 van de 10 wedstrijden. Ik ben het wel met je eens hoor, dat het bloedirritant is. Maar als de max. rating 77 is, dan moeten ze er eigenlijk bij EA ook voor zorgen dat je dan met trucjes ook geen spelers van een hogere rating er in kan zetten.
Heb het zelf ook gehad hoor: nog voor de aftrap: pauze, Mbappe er in, tja, toen ben ik ook direct gestopt.
Ik heb zelf Son er in weten te krijgen door wat gepuzzel met die rating, maar die staat dan ook al meteen aan de aftrap.
Kan me dan ook prima vinden in die regels dat je niet met huurspelers of 83/84+ spelers kunt spelen.
Ja die leenspelers mogen ze van mij eigenlijk helemaal afschaffen. De zilverlounge was wat dat betreft veel leuker en zat dan eigenlijk ook beter in elkaar dan dit.
[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 23-11-2020 19:13 ]
De transfermarkt en het verkoop/koop van coins zorgt ervoor dat de kaarten echte waarde hebben. Dat heeft Valve ook de nek gekost met allemaal externe sites. Vandaar dat ik het vraag.ErnstMid schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:17:
[...]
Het gaat om het kopen van fifa punten en daarmee packs. Dat is het probleem en dat willen ze graag verbieden.
De transfermarkt staat daar los van.
Ze hebben wel de bedoeling om te voorkomen dat je met hoge spelers speelt, aangezien je geen bronzen spelers op de bank mag hebben.MadMoody schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:03:
[...]
Dan speel je niet veel wedstrijden uit in de ze spelmodus denk ik. Het gebeurt 9 van de 10 wedstrijden. Ik ben het wel met je eens hoor, dat het bloedirritant is. Maar als de max. rating 77 is, dan moeten ze er eigenlijk bij EA ook voor zorgen dat je dan met trucjes ook geen spelers van een hogere rating er in kan zetten.
Een max. Spelersrating lijkt me beter dan een teamrating.
Ik ben het hier ook zeker mee eens. Daarom zeg ik ook ‘geen fan van deze trucjes’ te zijn omdat je leenspelers ook in kan zetten in Rivals en WL (denk ik?) snap het doel van leenspelers wel, maar hou het lekker bij uittesten in squad battles en niet in de competitievere wedstrijden.MadMoody schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:03:
[...]
EA mag wat mij betreft een voorwaarde invoeren dat je geen spelers hoger dan een X rating kan toevoegen bijvoorbeeld, in dat geval heb je alleen nog de low rated overpowered kaarten die je moet afstoppen
Edit: ik reageer te vroeg, wat @Markuss zegt dus
Die high rated spelers die vanaf de bank erin komen tellen ook mee voor de totale squad rating, dus het heeft eigenlijk geen voordeel behalve dat je spelers die anders off-chem zouden zijn, een Mbappe in een BPL team, dan met 5 chem als wisselspeler erin komen. Veel voordeel heeft dat niet als je het mij vraagt, kun je beter wat Franse BPL spelers om hem heen zetten zodat hij op 10 chem komt. Met Icons heeft het al helemaal geen nut om ze als wisselspeler in te brengen.MadMoody schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:03:
[...]
Ik vind het eigenlijk wel prima als ik tegen spelers met bijv. Mbappe kom te spelen, dat betekent dat de rest van het team qua rating superlaag moet zijn om toch aan de 77 squadrating te komen. Ik heb zelf een team met Rodrigo en Gabriel Jesus (beiden untradable) voorin, achterin Ake en Tomori als solide CB duo, en kan ik ook nog wat hogere rated vleugel spelers veroorloven in het team. Je kunt beter de kwaliteit wat meer spreiden, anders is het ook erg voorspelbaar als iemand alle ballen op Mbappe speelt.
Ik heb het ook gespreid, maar een Mbappe daar moet dan, ook al heeft hij geen full chem, wel een goede snelle verdediger tegenover staan, anders beslist hij in zijn eentje de wedstrijd, omdat er toch meestal mindere verdedigers tegenover staan.mar101 schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:24:
[...]
Die high rated spelers die vanaf de bank erin komen tellen ook mee voor de totale squad rating, dus het heeft eigenlijk geen voordeel behalve dat je spelers die anders off-chem zouden zijn, een Mbappe in een BPL team, dan met 5 chem als wisselspeler erin komen. Veel voordeel heeft dat niet als je het mij vraagt, kun je beter wat Franse BPL spelers om hem heen zetten zodat hij op 10 chem komt. Met Icons heeft het al helemaal geen nut om ze als wisselspeler in te brengen.
Ik vind het eigenlijk wel prima als ik tegen spelers met bijv. Mbappe kom te spelen, dat betekent dat de rest van het team qua rating superlaag moet zijn om toch aan de 77 squadrating te komen. Ik heb zelf een team met Rodrigo en Gabriel Jesus (beiden untradable) voorin, achterin Ake en Tomori als solide CB duo, en kan ik ook nog wat hogere rated vleugel spelers veroorloven in het team. Je kunt beter de kwaliteit wat meer spreiden, anders is het ook erg voorspelbaar als iemand alle ballen op Mbappe speelt.
Impact van rating vanaf de bank is kleiner dan wanneer spelers in de basis staanmar101 schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:24:
[...]
Die high rated spelers die vanaf de bank erin komen tellen ook mee voor de totale squad rating, dus het heeft eigenlijk geen voordeel behalve dat je spelers die anders off-chem zouden zijn, een Mbappe in een BPL team, dan met 5 chem als wisselspeler erin komen. Veel voordeel heeft dat niet als je het mij vraagt, kun je beter wat Franse BPL spelers om hem heen zetten zodat hij op 10 chem komt. Met Icons heeft het al helemaal geen nut om ze als wisselspeler in te brengen.
Heeft er iemand tips voor wat je kan doen met dubbele high rated kaarten?
Ik heb net chiellini voor de 2e keer untradable gepackt en ik vind het zonde om hem te quick sellen. Ik heb hem nu op later sorteren staan, maar omdat ik deze week ook andere pakketjes wil openen, is dit geen optie om hem hier te laten staan..
Ik heb net chiellini voor de 2e keer untradable gepackt en ik vind het zonde om hem te quick sellen. Ik heb hem nu op later sorteren staan, maar omdat ik deze week ook andere pakketjes wil openen, is dit geen optie om hem hier te laten staan..
Discarden, die andere kaart in een SBC gebruiken (binnen een paar dagen), en dan die gediscarde versie terughalen via Discard Recovery. Of hem onder 'Sorteren' laten staan, en meteen ff die andere in een SBC steken.DjoCalvic schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:40:
zoek een leuke sbc uit indd en gooi hem daar in.DjoCalvic schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:40:
totw sbc is wel prima om hem in te gooien, hoef je verder er niet veel bij in te gooien
Dit ja. @DjoCalvic Als ik jou was zou ik hem in de TOTW sbc gooien en die tot vrijdagavond in je store houden. De kans is vrij groot dat ze met Black Friday een Best of TOTW in packs gooien, dan openen dus.cubert20 schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:48:
[...]zoek een leuke sbc uit indd en gooi hem daar in.
totw sbc is wel prima om hem in te gooien, hoef je verder er niet veel bij in te gooien
Weet je dit zeker? Ik heb het even uitgetest door Mbappe eerst op de bank te zetten en dan in de basis te zetten, met voor de rest dezelfde spelers. Lijkt geen impact te hebben op totale squad rating, blijft hetzelfde.Mesque schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:39:
[...]
Impact van rating vanaf de bank is kleiner dan wanneer spelers in de basis staan
Ik denk dat de belangrijkste reden dat hij wordt in gesubbed, is dat voor 1 van de objectives je 11 BPL spelers in de basis 11 moet hebben, en dan 15x winnen.
Heb het idee dat die tackles zijn ingegeven door de AI. Het gebeurt namelijk ook in Squad Battles. Iedere keer als ik doorbreek, glijdt er weer een tegenstander op m'n hakken en is de kans weg. En natuurlijk geen kaart, totdat je zelf tegen iemand aanloopt.cubert20 schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:11:
[...]
die tackles indd, daar mag wel een patch voor komen.
Het is bij mij nog geen automatisme, maar haal zelf ook steeds vaker de tegenstander gewoon maar neer bij gevaar

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ja weet ik zeker. Ik kon de vorige keer met kean in de basis en mbappe op de bank wel de juiste rating halen, maar andersom niet. Spelers op de bank tellen wel mee, maar (iets) minder zwaar.mar101 schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:24:
[...]
Weet je dit zeker? Ik heb het even uitgetest door Mbappe eerst op de bank te zetten en dan in de basis te zetten, met voor de rest dezelfde spelers. Lijkt geen impact te hebben op totale squad rating, blijft hetzelfde.
Ik denk dat de belangrijkste reden dat hij wordt in gesubbed, is dat voor 1 van de objectives je 11 BPL spelers in de basis 11 moet hebben, en dan 15x winnen.
Omdat ik met mijn NLs elftal een beetje wacht op leuke informs heb ik maar een bundesliga teampje samengesteld met spelers die ik had en een paar aankopen. Ik wil echter deze formatie spelen maar ben eigenlijk 3 cams nodig. Ik bezit echter Gnabry (untradeable) en Sane (kan ik nog weer verkopen, maar redelijk goedkoop aangekocht). Is er nog een manier om die toch kwijt te raken in dit team?
Wil gewoon een team wat redelijk snel is en goedkoop dus. Hier was ik bijna geen muntje aan kwijt, alleen voor Davies moest ik even betalen en Sane dan, maar die verkoop ik einde van de week misschien nog weer
Wil gewoon een team wat redelijk snel is en goedkoop dus. Hier was ik bijna geen muntje aan kwijt, alleen voor Davies moest ik even betalen en Sane dan, maar die verkoop ik einde van de week misschien nog weer
/f/image/Ua9JmLOfmusUyCYuq2CU3TP2.png?f=fotoalbum_large)
Leuke wedstrijden gespeeld gisteravond.MustacheNick schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:07:
[...]
Toegevoegd via de PSN App op mijn telefoon, We kunnen het vanavond even proberen?
Figo is erg snel en behendig aan de zijkant, alleen voor het doel liet die het erg afweten.
Ik ben blij dat die gekocht is en niet via de sbc is gedaan.
Ik had het met jou gister over mane, op deze manier zou ik hem kwijt kunnen.
Met Pogba die ik ook graag zou willen

Als Mbappe op de bank zit telt hij net zo hard mee voor de totale teamrating als wanneer hij in de basis staat. Het is alleen zo dat voor de objective je moet spelen met 11 BPL spelers anders telt het niet. daarom brengen sommigen hem later in.
Op zich heb ik er geen problemen mee omdat hij dan mindere andere spelers heeft anders kan hij niet onder de 78 blijven.
Had vanochtend wel een potje waarin Mbappe halverwege de tweede helft werd ingebracht (vond ik al laat) maar hij was fit en mijn verdedigers niet. Bailly en Gomez beide met shadow konden hem niet bijhouden en hij scoorde er heel snel 2. dat was 1 van de weinige potjes die ik verloor in deze modus.
Ik heb werner, rodrigo,allan, gomez als "hoge" kaarten en dan bailly, de rest eigenlijk alleen maar 75 of 76 kaarten.
Ik moet nu nog twee keer winnnen en heb in totaal 15 potjes gedaan. Daarvan heb ik er dus 13 gewonnen. Ik zou willen dat het me in de WL niet zo makkelijk afging.
Op zich heb ik er geen problemen mee omdat hij dan mindere andere spelers heeft anders kan hij niet onder de 78 blijven.
Had vanochtend wel een potje waarin Mbappe halverwege de tweede helft werd ingebracht (vond ik al laat) maar hij was fit en mijn verdedigers niet. Bailly en Gomez beide met shadow konden hem niet bijhouden en hij scoorde er heel snel 2. dat was 1 van de weinige potjes die ik verloor in deze modus.
Ik heb werner, rodrigo,allan, gomez als "hoge" kaarten en dan bailly, de rest eigenlijk alleen maar 75 of 76 kaarten.
Ik moet nu nog twee keer winnnen en heb in totaal 15 potjes gedaan. Daarvan heb ik er dus 13 gewonnen. Ik zou willen dat het me in de WL niet zo makkelijk afging.
Hoe komt iedereen dan aan die Mbappe loan player? En als je hem naar 1 min subt dan gaat er toch ook gewoon 1 pot van zijn totaal af?
Ziet er goed uit inderdaad! Vergeet dan niet om je Trainer Zidane naar de Premier league te zetten. Dan geeft hij Gomez en Semedo weer een extra Chem. \Mars18 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:41:
[...]
Leuke wedstrijden gespeeld gisteravond.
Figo is erg snel en behendig aan de zijkant, alleen voor het doel liet die het erg afweten.
Ik ben blij dat die gekocht is en niet via de sbc is gedaan.
Ik had het met jou gister over mane, op deze manier zou ik hem kwijt kunnen.
Met Pogba die ik ook graag zou willen
[Afbeelding]
Voor iedereen, zijn team speelt echt goddelijk
Leenspelers kun je verdienen met de objectives in season 1. meestal krijg je er bij aanvang van het spel nog een paar. Mbappe heeft bijna iedereen wel vrijgespeeld.RemkoDJ schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:50:
Hoe komt iedereen dan aan die Mbappe loan player? En als je hem naar 1 min subt dan gaat er toch ook gewoon 1 pot van zijn totaal af?
De contracten tellen alleen af in rivals en champions maar niet in friendlies. Ik heb rodrigo speciaal even gehaald voor deze bpl objective en hoor de commentator nu elke wedstrijd zeggen dat hij scoort bij zijn debuutwedstrijd al heb ik er dus al 15 potjes mee gespeeld.
ze zouden gewoon moeten instellen dat (leen)contracten ook in friendlies aftellen dan ben je snel van dit gezeik af.
In het begin van het spel had ik dat niet door en speelde ik tegen iedereen die de leen Mbappe inzette en dan dacht ik wat een sukkel, je gaat toch geen leenkaartje opofferen in een friendly. Bleek dat ik zelf de sukkel was tot ik er zelf toevallig achter kwam. Ik heb op mijn Leen Zidane, del piero en Mbappe nog 1 contractje staan dus die gebruik ik alleen nog in friendlies. If you can't beat them, join them...
Zo ben ik die sukkel geweest die in het begin (op Cantona en Mbappe na) alle leenspelers ge-quick-sold heb, want ja.. daar heb je toch nooit iets aanZodiacBomber schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:02:
[...]
Leenspelers kun je verdienen met de objectives in season 1. meestal krijg je er bij aanvang van het spel nog een paar. Mbappe heeft bijna iedereen wel vrijgespeeld.
De contracten tellen alleen af in rivals en champions maar niet in friendlies. Ik heb rodrigo speciaal even gehaald voor deze bpl objective en hoor de commentator nu elke wedstrijd zeggen dat hij scoort bij zijn debuutwedstrijd al heb ik er dus al 15 potjes mee gespeeld.
ze zouden gewoon moeten instellen dat (leen)contracten ook in friendlies aftellen dan ben je snel van dit gezeik af.
In het begin van het spel had ik dat niet door en speelde ik tegen iedereen die de leen Mbappe inzette en dan dacht ik wat een sukkel, je gaat toch geen leenkaartje opofferen in een friendly. Bleek dat ik zelf de sukkel was tot ik er zelf toevallig achter kwam. Ik heb op mijn Leen Zidane, del piero en Mbappe nog 1 contractje staan dus die gebruik ik alleen nog in friendlies. If you can't beat them, join them...
Zit sinds 5 jaar weer eens écht ouderwetsch in Fifa. Druk bezig met FUT. Ik heb alleen het gevoel dat ik oud wordt (37).. voor Rivals verlies ik 5x van de 5, maar wordt ingeloot in Divisie 6... vervolgens heb ik nog eens 10? 15x? op rij verloren en ben 2x gedegradeerd naar Divisie 8.. Ik was nota bene ooit FIFA Koning onder vrienden in 2006 en 2007!!
Maar waarom heb ik niet het geval dat ik makkelijkere tegenstanders tref?! Nu zag ik al iets voorbij komen dat de "dividies" f*cked-up zijn?! Kunnen ze niet een veteranen competitie opzetten ofzo voor spelers als mij en andere lotgenoten
Maar waarom heb ik niet het geval dat ik makkelijkere tegenstanders tref?! Nu zag ik al iets voorbij komen dat de "dividies" f*cked-up zijn?! Kunnen ze niet een veteranen competitie opzetten ofzo voor spelers als mij en andere lotgenoten
Het f*cked-up zijn van de divisies zal zeker een rol spelen in je belevenis van Rivals! Ik zelf speel nu zo’n 5 jaar achter elkaar fut, en ben dan ook een beetje gewend aan de gameplay de laatste jaren. Misschien moet je hier nog aan wennen? Er is tenslotte veel veranderd in 5 jaar. Ik ben zelf een middelmatige speler, ingestroomd in div. 4, vervolgens weggezakt naar 6 en nu weer terug in div 4. Moet eerlijk zeggen dat de tegenstanders in div. 6 niet persee ‘slechter’ hoeven te zijn dan in div. 4. Ik word zelf ook nog regelmatig verrast door een non-rare gold team waar je in no-time met 3-0 kunt gaan inpakkenRhain schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:12:
Zit sinds 5 jaar weer eens écht ouderwetsch in Fifa. Druk bezig met FUT. Ik heb alleen het gevoel dat ik oud wordt (37).. voor Rivals verlies ik 5x van de 5, maar wordt ingeloot in Divisie 6... vervolgens heb ik nog eens 10? 15x? op rij verloren en ben 2x gedegradeerd naar Divisie 8.. Ik was nota bene ooit FIFA Koning onder vrienden in 2006 en 2007!!![]()
Ik probeer zelf niet op woensdag avond rivals te spelen, te veel tegenstanders die nog net eventjes hun rank willen veiligstellen. Voor mij zijn de leukste rival wedstrijden in het weekend, aangezien WL niet (meer) aan mij besteed is
Ik ben zeker nog aan het wennen van de nieuwe "speelstijl". Veel aan het rouleren met formaties en spelers om mee te gaan met de tijd zullen we maar zeggen... Zo wil ik in aanvallend opzicht nog teveel over de flank de achterlijn halen en dan de voorzet of verder breien.. In verdedigend opzicht stap ik nog te vaak waardoor ik heel makkelijk uitgespeeld wordt. We komen er wel.. flink schakelen..DeeleNL schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:24:
[...]
Het f*cked-up zijn van de divisies zal zeker een rol spelen in je belevenis van Rivals! Ik zelf speel nu zo’n 5 jaar achter elkaar fut, en ben dan ook een beetje gewend aan de gameplay de laatste jaren. Misschien moet je hier nog aan wennen? Er is tenslotte veel veranderd in 5 jaar. Ik ben zelf een middelmatige speler, ingestroomd in div. 4, vervolgens weggezakt naar 6 en nu weer terug in div 4. Moet eerlijk zeggen dat de tegenstanders in div. 6 niet persee ‘slechter’ hoeven te zijn dan in div. 4. Ik word zelf ook nog regelmatig verrast door een non-rare gold team waar je in no-time met 3-0 kunt gaan inpakken![]()
Ik probeer zelf niet op woensdag avond rivals te spelen, te veel tegenstanders die nog net eventjes hun rank willen veiligstellen. Voor mij zijn de leukste rival wedstrijden in het weekend, aangezien WL niet (meer) aan mij besteed is
Ook heel het weekend league is nieuw voor me.. maar ook dat zal een league te ver worden. Prima, als ik maar plezier heb en zo af en toe eens kan winnen
[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 24-11-2020 10:28 ]
Het instappen met de CB’s is ook lang mijn probleem geweest, begin er steeds beter mee om te gaan. 9 van de 10 tegengoals waren snelle 1-2tjes van de tegenstander doordat ik instapte, tegenwoordig verdedig ik vaak met L2 (PS4), dit geeft meer rust.Rhain schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:28:
[...]
Ik ben zeker nog aan het wennen van de nieuwe "speelstijl". Veel aan het rouleren met formaties en spelers om mee te gaan met de tijd zullen we maar zeggen... Zo wil ik in aanvallend opzicht nog teveel over de flank de achterlijn halen en dan de voorzet of verder breien.. In verdedigend opzicht stap ik nog te vaak waardoor ik heel makkelijk uitgespeeld wordt. We komen er wel.. flink schakelen..
Ook heel het weekend league is nieuw voor me.. maar ook dat zal een league te ver worden. Prima, als ik maar plezier heb en zo af en toe eens kan winnen
Voorzetten zijn voor mijn gevoel effectiever dan bij FIFA 20, maar nog steeds werkt voor mij geduldig rondtikken op de helft van de tegenstander, met L1 je spits diep sturen en op tijd de steekpass geven het best!
Het aantal WL’s dat ik vorig jaar heb gedaan is ook op 1 hand te tellen, ik kan het geduld en de tijd niet meer vinden om 30 wedstrijden te spelen. Want als ik er eenmaal aan begin, wil ik er ook het maximale uithalen en dan zit ik heel het weekend voor de tv
Blijven spelen, ik speel sinds vorig jaar pas FUT en zit nu divisie 1-2, ik ben overigens 40. Het is gewoon anders spelen dan vroegahRhain schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:12:
Zit sinds 5 jaar weer eens écht ouderwetsch in Fifa. Druk bezig met FUT. Ik heb alleen het gevoel dat ik oud wordt (37).. voor Rivals verlies ik 5x van de 5, maar wordt ingeloot in Divisie 6... vervolgens heb ik nog eens 10? 15x? op rij verloren en ben 2x gedegradeerd naar Divisie 8.. Ik was nota bene ooit FIFA Koning onder vrienden in 2006 en 2007!!![]()
Ik gebruik nagenoeg geen trucjes, en zelfs dan kan je dus nog redelijk ver komen.
WL is een ander verhaal.
Nee hoor, het maakt echt verschil tussen een 77 of 78 als je spelers op de bank op basis hebt. Test het maar eens.ZodiacBomber schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:46:
Als Mbappe op de bank zit telt hij net zo hard mee voor de totale teamrating als wanneer hij in de basis
Andere vraag, kun je single player draft ook pauzeren? Dat je een of twee potjes speelt en dan de volgende dag verder gaat?
Haha, ook oude garde hier (39).. Speel met vrienden sinds fifa 09 enkele avonden per jaar.WasBak schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:39:
[...]
Blijven spelen, ik speel sinds vorig jaar pas FUT en zit nu divisie 1-2, ik ben overigens 40. Het is gewoon anders spelen dan vroegah![]()
Ik gebruik nagenoeg geen trucjes, en zelfs dan kan je dus nog redelijk ver komen.
WL is een ander verhaal.
Sinds kort wat vaker ’s avonds FUT op de bank alleen. Ik heb avonden in de week dan stijg ik makkelijk een divisie. Andere dagen dan kelder ik net zo hard en lijk ik niet uit divisie 8 te kunnen/mogen komen.
Trucjes zijn aan mij ook niet besteed. Zo nu en dan kom je een tegenstander tegen die ook wil voetballen. Dan heb een leuke pot die ik kan winnen of verliezen. Maar heel vaak is het hit and run met een of 2 snelle aanvallers, kappen draaien en ik ben gezien. Ik word er wel steeds handiger in om dat te verdedigen, maar dan heb je weer snelle disconnects wanneer ze hun spelletje niet kunnen spelen.
Afgelopen weekend was mijn eerste weekend league. 11 Wins, Silver 1. Geen idee of dat in verhouding staat met mijn huidige divisie 7..
ja kan, net als bij online draft dat ook kanProsac schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:40:
[...]
Nee hoor, het maakt echt verschil tussen een 77 of 78 als je spelers op de bank op basis hebt. Test het maar eens.
Andere vraag, kun je single player draft ook pauzeren? Dat je een of twee potjes speelt en dan de volgende dag verder gaat?
WHAT! Sicke pull! Uit wat voor pack?michaeltpas schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:30:
Mag ik in alle hype en enthousiasme even mijn zeer lucky player pull met jullie delen? By far de meest waardevolle speler die ik heb gepackt. Deze is inmiddels verkocht en het team heeft een flinke upgrade gekregen!
[Afbeelding]
niet goed voor mij, nu wil ik alweer fifapunten kopenmichaeltpas schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:30:
Mag ik in alle hype en enthousiasme even mijn zeer lucky player pull met jullie delen? By far de meest waardevolle speler die ik heb gepackt. Deze is inmiddels verkocht en het team heeft een flinke upgrade gekregen!
[Afbeelding]
Maar mooi dat het jou gegund is!Wat was je team en wat is het nu? Voor hoeveel heb je hem verkocht?
Heb je er ook niet 1 pot meegespeeld? Ik zou mij zelf niet kunnen beheersen en toch er een pot mee willen spelen om te checken hoe zo'n speler nou aanvoelt.
Ik kan ook echt genieten van als het een schaakspel is, waar het zoeken is naar een gaatje om doorheen te komen. Dan vind ik verliezen ook niet eens zo heel erg, ik ben wel bloed fanatiek 😂veen906 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:53:
[...]
..
Trucjes zijn aan mij ook niet besteed. Zo nu en dan kom je een tegenstander tegen die ook wil voetballen. Dan heb een leuke pot die ik kan winnen of verliezen. Maar heel vaak is het hit and run met een of 2 snelle aanvallers, kappen draaien en ik ben gezien. Ik word er wel steeds handiger in om dat te verdedigen, maar dan heb je weer snelle disconnects wanneer ze hun spelletje niet kunnen spelen.
Afgelopen weekend was mijn eerste weekend league. 11 Wins, Silver 1. Geen idee of dat in verhouding staat met mijn huidige divisie 7..
Zilver 1 is een prima resultaat hoor.
Deze had ik volgens mij uit een mega pack van mijn rivals rewards. Ik speel meestal een halve weekend league (de andere helft speelt mijn broertje, anders wordt het al helemaal te veel) en de rivals ranking komt dan automatisch mee sinds deze fifa.
Ik heb hem uiteindelijk voor bijna 6.5M verkocht (gaat wel veel tax af, haha), mede omdat die nog fresh was denk ik.
Team was:
Pope
Semedo-Gomez-Varane-Mendy
Son-Allan-Pogba-Dembele
Rashford-Werner IF
Team nu:
Pope
Walker-Gomez-Varane-Mendy
Rashford-baby Blanc-Sanches IF-Mbappe
Ronaldo-Neymar
Nog ongeveer 1M over, even kijken wat black friday en de decembermaand gaan doen (massive drop in december). Laatste drie weken gold1, dus nu hopelijk een keer elite voor het eerst halen. In ieder geval geen excuses meer over het team mogelijk.
Ik heb hem uiteindelijk voor bijna 6.5M verkocht (gaat wel veel tax af, haha), mede omdat die nog fresh was denk ik.
Team was:
Pope
Semedo-Gomez-Varane-Mendy
Son-Allan-Pogba-Dembele
Rashford-Werner IF
Team nu:
Pope
Walker-Gomez-Varane-Mendy
Rashford-baby Blanc-Sanches IF-Mbappe
Ronaldo-Neymar
Nog ongeveer 1M over, even kijken wat black friday en de decembermaand gaan doen (massive drop in december). Laatste drie weken gold1, dus nu hopelijk een keer elite voor het eerst halen. In ieder geval geen excuses meer over het team mogelijk.
Ik ben veeeeel ouder (44) en speel al fifa sinds fifa 99. Natuurlijk was dat heel anders maar weet ik me tegenwoordig nog aardig staande te houden. Ik zit in div 4 of 5. soms een goeie winning streak en dan weer een paar potten verliezen. het hoort er bij.veen906 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:53:
[...]
Haha, ook oude garde hier (39).. Speel met vrienden sinds fifa 09 enkele avonden per jaar.
Sinds kort wat vaker ’s avonds FUT op de bank alleen. Ik heb avonden in de week dan stijg ik makkelijk een divisie. Andere dagen dan kelder ik net zo hard en lijk ik niet uit divisie 8 te kunnen/mogen komen.
Er zijn twee zaken van wezenlijk belang.
1. zoals al aangegeven niet instappen met verdedigers tenzij je 100% zeker bent dat je hem hebt maar dat moet je leren. Houdt L2 ingedrukt en beweeg eerst naar achteren. een hoop tegenstanders gaan dan twijfelen en weten even niet wat ze moeten doen, dan stap je in.
2. Laat de sprintknop los! sprint alleen inhouden als je langs de zijlijn opstoomt of wanneer je spits er al door is. voor de rest gebruik je de sprint alleen gedoseerd. je krijgt veel ruimte als je je spelers even kort laat sprinten, dan afremt draait en kort andere kant op sprint, dan weer los en bal overspelen. Spelers hebben ook 2 speed waardes, 1 voor versnelling en 1 voor sprint. Spelers met een hoge versnelling schieten echt bij verdediger weg als je sprintknop kort indrukt.
Wie is de oudste actieve speler hier? Ik ben 48
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Kun je eigenlijk ergens de stats zoals doelpunten/gespeelde wedstrijden/assists etc zien van je spelers? Zat net tijdens een wedstrijd en toen kwam er ineens een popup dat mijn spits (Promes) 100 wedstrijden heeft gespeeld. Hou van dat soort stats, dus zou tof zijn als ik die ook buiten de wedstrijd om van alle spelers kan zien?
En ik zie tijdens de wedstrijd bovenin het scherm wel eens een geel of oranje pijltje oppoppen. Ik kan nergens vinden wat dat is: iemand een idee?
En ik zie tijdens de wedstrijd bovenin het scherm wel eens een geel of oranje pijltje oppoppen. Ik kan nergens vinden wat dat is: iemand een idee?
Ah gelukkig, ben 47 dus niet de meeste kansloze ouderepeeweeherman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:39:
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
In het menu helemaal rechts staat een klein balkje met daarop 3 kleine balkjes. als je daar op klikt kun je de optie spelersstatistieken selecteren. daar kun je zien hoeveel wedstrijden, doelpunten, assists,gele en rode kaarten je spelers hebben gekregen. friendlies tellen hier geloof ik niet in mee. dit is het totaal van rivals, WL en squad battles.Timbox88 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:46:
Kun je eigenlijk ergens de stats zoals doelpunten/gespeelde wedstrijden/assists etc zien van je spelers? Zat net tijdens een wedstrijd en toen kwam er ineens een popup dat mijn spits (Promes) 100 wedstrijden heeft gespeeld. Hou van dat soort stats, dus zou tof zijn als ik die ook buiten de wedstrijd om van alle spelers kan zien?
dat zijn de statistieken van het team dat jij op dat moment geselecteerd hebt. kunt ook optie aanklikken om alleen je topspelers te zien
Ik had eigenlijk verwacht dat ik dat waspeeweeherman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:39:
Maar dan heb ik nog even.
Mooi nieuws: https://www.nu.nl/games/6...-toestemming-gegeven.html.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 24-11-2020 13:03 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Cool! Thanks voor je snelle reactie!ZodiacBomber schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:54:
[...]
In het menu helemaal rechts staat een klein balkje met daarop 3 kleine balkjes. als je daar op klikt kun je de optie spelersstatistieken selecteren. daar kun je zien hoeveel wedstrijden, doelpunten, assists,gele en rode kaarten je spelers hebben gekregen. friendlies tellen hier geloof ik niet in mee. dit is het totaal van rivals, WL en squad battles.
dat zijn de statistieken van het team dat jij op dat moment geselecteerd hebt. kunt ook optie aanklikken om alleen je topspelers te zien
Ac milan bezit zijn portretrechten? en die hebben een deal met die lui en dus zit Zlatan daar ook bij.Jumpman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:03:
Mooi nieuws: https://www.nu.nl/games/6...-toestemming-gegeven.html.
case closed imo. Hij kan beter aan zijn club vragen hoe dat zit.
Dat denk ik voor nu ook. Maar dit gaan voetballers veranderen let maar op. Bijvoorbeeld dat ze alleen toestemming geven voor de club en merchandise van de club, maar niet voor bijvoorbeeld een FIFA kaartje waar EA miljoenen mee verdient.fifanoob schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:21:
[...]
Ac milan bezit zijn portretrechten? en die hebben een deal met die lui en dus zit Zlatan daar ook bij.
43, dacht dat ik de oudste zou zijn hahahsimons schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:47:
[...]
Ah gelukkig, ben 47 dus niet de meeste kansloze oudere
Dit is al tijden zo. Zo zit dat ook met shirt verkoop. Sommige spelers hebben in hun contract staan dat ze daar een percentage voor krijgen. Voor andere spelers zit dat in hun salaris verwerkt.Jumpman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:55:
[...]
Dat denk ik voor nu ook. Maar dit gaan voetballers veranderen let maar op. Bijvoorbeeld dat ze alleen toestemming geven voor de club en merchandise van de club, maar niet voor bijvoorbeeld een FIFA kaartje waar EA miljoenen mee verdient.
Ea betaald hier al jaren behoorlijk voor, dat zijn namelijk de rechten die zij wel hebben en een PES bv niet.
Ligt bv ook weer aan de competitie geloof ik. Sommige bonden van de competities gaan ook weer over die rechten. En in sommige competities gaat dat weer per club.
Ik weet niet meer precies hoe het zit maar het is iets wat al jaren zo is, dus ik persoonlijk denk meer dat dit gewoon onwetenheid is van Ibra en dat er verder niks gebeurd.
Wow!michaeltpas schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:30:
[Afbeelding]
In al die jaren is heb ik ooit een keer een standaard Ramos gepacked. Mijn hoogste ooit.
Ik twijfel nog altijd dat dat komt omdat ik in het verleden wel eens de creditcard heb getrokken en dat EA net zo lang loopt te jennen tot ik dat weer ga doen.
Dat zou echt ziek zijn, als er zo'n algoritme in zit. Dat ze weten dat je over te halen bent. een beetje geven in de hoop veel te nemen.veen906 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:44:
[...]
Wow!
In al die jaren is heb ik ooit een keer een standaard Ramos gepacked. Mijn hoogste ooit.
Ik twijfel nog altijd dat dat komt omdat ik in het verleden wel eens de creditcard heb getrokken en dat EA net zo lang loopt te jennen tot ik dat weer ga doen.
Over Ibra gesproken. Ik gebruikte zijn IF even nadat ik uit div4 gekegeld ben, wat een leuke kaart! Voorzet met Lozano IF en hij kopt en volleyt veel ballen erin. Ten opzichte van Fifa 20 is dit wel een stuk verbeterd. Denk er nu zelfs over na om Lewandowski potm te doen die dwnk ik nog een stuk beter is dan Ibracadabra.fifanoob schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:21:
[...]
Ac milan bezit zijn portretrechten? en die hebben een deal met die lui en dus zit Zlatan daar ook bij.
Dat zou zeker ziek zijn, maar natuurlijk ook bullshit. Ik heb nog nooit een cent in FUT gestoken en heb ook spelers gepacked als Messi Rulebreaker vorig jaar, Eusebio prime, Son TOTS, Neymar TOTS, Messi TOTS in FIFA 19 (begin november al) en dit jaar alleen al in de eerste 2 weken Ben Yedder, Werner, Kanté en Mbappé.Jumpman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:51:
[...]
Dat zou echt ziek zijn, als er zo'n algoritme in zit. Dat ze weten dat je over te halen bent. een beetje geven in de hoop veel te nemen.
Ik doe ook alle mogelijke SBC's en (deed) veel League SBC's waardoor je relatief meer packs opent en dus meer kans hebt.
Edit: @_Uploader_ Mocht je die POTM Lewandowski gaan doen, laat dan even weten hoe hij aanvoelt en het doet. Zit in twijfel, voornamelijk omdat Haaland wel flinke kans maakt op POTM November.
[ Voor 12% gewijzigd door Markuss op 24-11-2020 15:10 ]
Wat een held. Wat voor pakje?michaeltpas schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:30:
[Afbeelding]
hahaha, hier moest ik hard op om lachen.Rhain schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:12:
Fifa 35+ voetbal.
Zonder sprintknop!
PSN: Patrick_D
Net gedaan, morgen (of vanavond misschien) maar even kijken hoe hij bevalt. https://www.futbin.com/21/squad/265942Edit: @_Uploader_ Mocht je die POTM Lewandowski gaan doen, laat dan even weten hoe hij aanvoelt en het doet. Zit in twijfel, voornamelijk omdat Haaland wel flinke kans maakt op POTM November.
Wil 442 spelen met Lewa en Talisca in de spits en eventueel ook 4411 proberen.
Als ik het zo lees ben ik hier de oudste! Maar nog jong van geest en nog steeds niet tegen mijn verlies kunnenpeeweeherman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:39:

Toch een hoop veertigers hier... Hier 43 en een gezonde competitie met mijn zoon van 13 :-)
Ben trouwens wel voor een 40+ divisie, mijn vingers kunnen al die trucjes niet meer aan.
Vandaag maar weer de jaarlijkse switch gemaakt van Serie A naar Premier League. Dus de coins zullen weer rijkelijk verdwijnen. Eens kijken of dat beter gaat.
Ben trouwens wel voor een 40+ divisie, mijn vingers kunnen al die trucjes niet meer aan.
Vandaag maar weer de jaarlijkse switch gemaakt van Serie A naar Premier League. Dus de coins zullen weer rijkelijk verdwijnen. Eens kijken of dat beter gaat.
En dan is er natuurlijk de vraag: wint je zoon al van je? moet je het vaak afleggen?M@cer schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:02:
Toch een hoop veertigers hier... Hier 43 en een gezonde competitie met mijn zoon van 13 :-)
Nu heb ik 2 dochters, maar de oudste van 10 wilt nog wel eens een potje tegen me doen (zit ook op voetbal), maar na 2-0 voor moet ik meestal verplicht met ogen dicht spelen

Ik kan inmiddels niet meer winnen van mijn oudste zoon. De jongste speelt het niet zo vaak, dus daar win ik nog wel van. Die oudste is ook al veel handiger dan ik in het traden etc.Rhain schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:07:
[...]
En dan is er natuurlijk de vraag: wint je zoon al van je? moet je het vaak afleggen?
Nu heb ik 2 dochters, maar de oudste van 10 wilt nog wel eens een potje tegen me doen (zit ook op voetbal), maar na 2-0 voor moet ik meestal verplicht met ogen dicht spelen. Je kunt je afvragen waarom ik haar niet laat winnen.. nee komt nou, verlies al heel de week met Rivals
Damn, zelfs dit kan ik niet winnenMadMoody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:43:
[...]
Als ik het zo lees ben ik hier de oudste! Maar nog jong van geest en nog steeds niet tegen mijn verlies kunnen
Ben natuurlijk wel benieuwd naar je leeftijd
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl