Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
sjufke schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:03:
[...]

Wilde net hetzelfde posten. Dramatisch schokkende gameplay. Heb overigens ook geen commentaar. Wel alle andere geluiden -O-
Ook hier last van geen commentaar. Heb je al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
heron schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:50:
Iemand nog een tip wat de beste route is voor onderstaand team? Ik zit nog te twijfelen tussen dit (en dan in-game naar een 41212 met Ziyech achter Rashford en Auba) of naar een variant met Lucas Moura op rechts en Martial in de spits erbij (442 dus) en dan in-game Martial en Rashford switchen. Of is Rashford zijn prijs niet waard en kan ik beter elders investeren?

[Afbeelding]
3 verdedigende middenvelders is wel wat veel. Doe je dit om aanvallende backs te compenseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
MadMoody schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:41:
[...]

Ik ben het niet helemaal met je eens. Niet iedereeen is even handig in het handelen. Ik ben zelf ongeveer in 2017 met FUT begonnen, en ik leer nog steeds dingen die ik eerder niet wist. Stapje voor stapje word je er steeds handiger in. Maar voor de casual player, die FUT leuk vindt, maar er nog niet zo handig in is, is de WL zeg maar de Champions League spelen met pak 'm beet FC Emmen... tenzij je er een bak met geld tegenaan gooit (ook al biedt zelfs dat nog niet altijd garanties). Ik kan het niet hard maken, maar ik vind dit wel opvallend: ik geef normaal ook nooit extra geld uit aan Fifa. Dit jaar had ik wat kadobonnen van mijn werk en dacht, ach, laat ik eens gek doen en fifapunten kopen. Prompt krijg ik een icon walkout, die ik goed verkocht heb en van dat geld heb ik nu al een behoorlijk sterk team staan wat ik normaal in deze fase van Fifa nog nooit eerder heb gehad!
Dat betekend dan toch nog niet dat iedereen die mpabbe heeft er geld tegenaan gegooid heeft?
Er zijn redenen genoeg waardoor iemand Mpabbe kan hebben, tuurlijk kan dat geld investeren zijn maar ook packluck of handelen.
Ik zelf ga ook met mbappe en co geen WL spelen, simpel weg veel te frustrerend voor mij en omdat ik toch met deze spelers om kan gaan qua skillmoves. Mijn zoon van 10 kan dat wel en haalt merkbaar beter resultaat in WL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 20:13
Gaat mijn bij elkaar verdient ultimate team van de PS4 probleemloos over naar de PS5. Of moet ik weer op 0 beginnen?

En krijg ik het wekelijks gratis pakketje nog van mijn champions edition?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 07:48
Capsaicin schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:55:
[...]
3 verdedigende middenvelders is wel wat veel. Doe je dit om aanvallende backs te compenseren?
Eigenlijk vooral omdat ik deze in mijn club had. Eentje vervangen door een beter aanvallend exemplaar dus? Wijnaldum bijvoorbeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
Jeetje, paar weken niet gespeeld en iedere pot in WL speel ik wel tegen Messi, een aantal icons, Mbappe etc. De game is toch pas een maand ofzo uit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22:57
Vind het opzich niet gek dat er al veel goede teams zijn. Traden gaat zo makkelijk dit jaar. Haal gemiddeld 250k winst per week met traden. Doe niet veel bijzonders alleen op de goede momenten inkopen en verkopen. Enige wat ik wel afgeleerd heb is speculeren op MM of Champions league sbc's. Dat heeft me stuk meer gekost dan opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:56
jerommeke96 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:58:
[...]

Dat betekend dan toch nog niet dat iedereen die mpabbe heeft er geld tegenaan gegooid heeft?
Er zijn redenen genoeg waardoor iemand Mpabbe kan hebben, tuurlijk kan dat geld investeren zijn maar ook packluck of handelen.
Ik zelf ga ook met mbappe en co geen WL spelen, simpel weg veel te frustrerend voor mij en omdat ik toch met deze spelers om kan gaan qua skillmoves. Mijn zoon van 10 kan dat wel en haalt merkbaar beter resultaat in WL
Daar heb je zeker gelijk in, maar hoe Fifa nu is, en zeker hoe frustrerend de WL is, dat kan spelers er toch toe bewegen er geld in te pompen. Juist omdat ze het zat worden telkens te verliezen van Mbappe en co. En wat ik al schreef, niet iedereen is even bedreven in het handelen. Oftewel daarmee wordt de WL te moeilijk voor veel spelers. Dat vind ik persoonlijk erg jammer, zeker nu ook de Rivals systematiek veranderd is. Ik zie het zo: de kloof tussen goede spelers en minder goede wordt steeds groter, en de neiging om er geld in te pompen dan ook. Ik ben zelf overigens ook voorlopig gestopt met de WL, omdat ik het ook veel te frustrerend vind. Mijn zoon haalt ook veel betere scores in de WL, maar die heeft dan ook een veel beter team, omdat hij juist heel goed kan handelen. Maar toch ook weer niet zo goed dat hij Mbappe kan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Dani05 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:20:
Vind het opzich niet gek dat er al veel goede teams zijn. Traden gaat zo makkelijk dit jaar. Haal gemiddeld 250k winst per week met traden. Doe niet veel bijzonders alleen op de goede momenten inkopen en verkopen. Enige wat ik wel afgeleerd heb is speculeren op MM of Champions league sbc's. Dat heeft me stuk meer gekost dan opgeleverd.
vind je? Ik vind het elk jaar weer minder en minder worden.
Heb een beetje verdiend aan het inslaan van 86 en 87 rated kaartjes die ik nu net verkocht heb maar dat duurde wel 2 week ofzo.

Kan je niet wat tips delen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
fifanoob schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:33:
[...]

vind je? Ik vind het elk jaar weer minder en minder worden.
Heb een beetje verdiend aan het inslaan van 86 en 87 rated kaartjes die ik nu net verkocht heb maar dat duurde wel 2 week ofzo.

Kan je niet wat tips delen? :)
Probeer maandags en dinsdag goedkoop massaal te bieden op duurdere teamgeeststijlen. Deze gaan donderdag weg waarbij je per item ongeveer 400 profit kan pakken. Belangrijk is dat je beetje coins hebt. Een paar honderd items ben je donderdags zo kwijt. Probeer altijd me TL vol te hebben staan. Het is zo simpel maar vooral het massale bieden als je filters goed staan is echt te simpel. En als je echt tijd over hebt, probeer de items stuk voor stuk aan te bieden. Gaan dan veel sneller weg dan alles in 1 keer weer te listen.

[ Voor 14% gewijzigd door Dani05 op 21-11-2020 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Dani05 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:45:
[...]

Probeer maandags en dinsdag goedkoop massaal te bieden op duurdere teamgeeststijlen. Deze gaan donderdag weg waarbij je per item ongeveer 400 profit kan pakken. Belangrijk is dat je beetje coins hebt. Een paar honderd items ben je donderdags zo kwijt. Probeer altijd me TL vol te hebben staan. Het is zo simpel maar vooral het massale bieden als je filters goed staan is echt te simpel. En als je echt tijd over hebt, probeer de items stuk voor stuk aan te bieden. Gaan dan veel sneller weg dan alles in 1 keer weer te listen.
400 winst per kaart om dan op 250k per week uit te komen moet je 600 van dat soort kaartjes verhandelen?
Ik weet niet hoor.. maar dat lijkt me beetje te veel werk voor minimaal resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
Maandag tussendoor ben ik anderhalf uur gaan inkopen ipv te spelen op de console, en donderdags verkocht ik er ongeveer 40 per uur welke ik dan per uur aanvulde. Speel eigenlijk alleen nog WL, en vind traden leuker dan door de weeks een potje. Massa is echt kassa in deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

fifanoob schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:50:
[...]

400 winst per kaart om dan op 250k per week uit te komen moet je 600 van dat soort kaartjes verhandelen?
Ik weet niet hoor.. maar dat lijkt me beetje te veel werk voor minimaal resultaat.
Het werkt voor mij uitstekend. Handel veel in de hogere non rare goud kaarten. Inkopen voor max 500 en gaan voor 1300 weer op de lijst.

Kijk aantal keer per dag ff wat er te halen valt; tijdens compilen/koffie/wc/lunch. Massaal bieden en je vangt altijd wat. Per keer niet zoveel werk maar uiteindelijk gaat er best wat tijd inzitten ja... maar minimaal resultaat vind ik wel meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Man man man...Ze laten zich allemaal afzakken. Normaal zit ik tegen div3 aan en nu zit ik in 5 met division rivals. Zo gaat de lol er echt vanaf. En dan die stroperige gameplay is echt om te janken dit spel soms.
Ik merk bij mij dat de frustratie enorm is op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ErnstMid schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:21:
[...]

Het werkt voor mij uitstekend. Handel veel in de hogere non rare goud kaarten. Inkopen voor max 500 en gaan voor 1300 weer op de lijst.

Kijk aantal keer per dag ff wat er te halen valt; tijdens compilen/koffie/wc/lunch. Massaal bieden en je vangt altijd wat. Per keer niet zoveel werk maar uiteindelijk gaat er best wat tijd inzitten ja... maar minimaal resultaat vind ik wel meevallen :)
daarmee pak je al 700 winst per kaart dat is al 75% meer dan 400 winst per kaart :)

Ik heb nu 200k aan coins liggen. Maar eigenlijk echt geen idee waarin te investeren. Dus als je paar voorbeelden zou willen delen. Graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
iksander schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:34:
Man man man...Ze laten zich allemaal afzakken. Normaal zit ik tegen div3 aan en nu zit ik in 5 met division rivals. Zo gaat de lol er echt vanaf. En dan die stroperige gameplay is echt om te janken dit spel soms.
Ik merk bij mij dat de frustratie enorm is op dit moment.
De hele ochtend al stroperig, geen zak aan.
Ga denk toch voor Figo 90 omdat die perfect link met Ronaldo.

Voorhoede zou dan zijn Mbappe - Ronaldo
Neymar - Figo

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-09 13:49
Zo, ik heb er inmiddels al liefst 22 potten op zitten en een actuele stand van 14-8, veel en veel minder dan vorige week waarin ik 22-8 haalde. Helaas speel ik zelf niet best en is de hele flow eruit. Het lijkt er daarnaast ook op dat de gameplay in de WL verschrikkelijk is. Speelde ook 3 Rivals potten voor de punten in Div 1, en speelde 2 tegenstanders met 6-0 weg en kon heerlijk trucen.

Blijft bizar dat ik op de zaterdag vaak zoveel potten verlies, ben helaas dit weekend genoodzaakt om ze in 2 dagen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

fifanoob schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:34:
[...]

daarmee pak je al 700 winst per kaart dat is al 75% meer dan 400 winst per kaart :)

Ik heb nu 200k aan coins liggen. Maar eigenlijk echt geen idee waarin te investeren. Dus als je paar voorbeelden zou willen delen. Graag :)
Zelf heel veel succes gehad met cillessen en hunter kaarten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
Het is toch een onbegrijpelijk spel. Ik win vanmorgen 3 potjes WL met leuk spel en goed verdedigen. Vervolgens nu 3 met 1-0/2-0 verloren omdat bij een counter mijn speler niet meeloopt maar even een seconde blijft staan bij het overschakelen ipv mee te lopen.
Vervolgens gaat de tegenstander ultradefensief spelen en alleen maar heen en weer tikken. :( :'(

En helaas ook weer types tegen gekomen die met een leuk team lijken te starten, maar na het fluitsignaal Mbappe en Ronaldo inwisselen. :O

Verder is WL best leuk als je na die eerste 5 potjes enig eigen niveau van spelers tegen komt. ;)
6 gewonnen al. *O*

[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 21-11-2020 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
ErnstMid schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:33:
[...]

Zelf heel veel succes gehad met cillessen en hunter kaarten. :)
Tadic CL is ook een goed kaart.. Tijdje terug een flink aantal ingekocht voor 1100 en gingen niet veel later als broodjes weg voor 3700.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:58
jerommeke96 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:58:
[...]

90% is gewoon FC Creditcard hoor.
Ik heb al 10 jaar geen geluk in de eerste maanden met SBC en andere beloningen.
Lijkt me sterk dat het merendeel dat wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
jerommeke96 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 03:21:
[...]

Echt onzin hoor, mensen die er tijd in steken om te handelen kunnen makkelijk mbappe halen.
Ik zou nooit een cent extra erin steken maar komende week komen mbappe-neymar en een icon ook mn team versterken waar Ronaldo en Rashfort al in zitten.
Kan nu al mbappe-neymar halen maar heb die icon nodig voor de chem dus wacht ff weekje.
En dan nog het gaat om de persoon achter de knoppen, ik kan er niet zo heel veel van dus online zou het mij niet heel veel verder brengen
Het merendeel handelt niet hoor.
Jij bent een uitzondering die slim handelt.
Respect daar voor.
Maar de meeste pompen er veel geld in.
Kijk die streamers maar.
Allemaal m'bappe, Neymar en Ronaldo.
En honderden Euro's tegen aan gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
joenes30 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:11:
[...]

Het merendeel handelt niet hoor.
Jij bent een uitzondering die slim handelt.
Respect daar voor.
Maar de meeste pompen er veel geld in.
Kijk die streamers maar.
Allemaal m'bappe, Neymar en Ronaldo.
En honderden Euro's tegen aan gegooid.
want elke 15/16 jarige heeft 100-den euros extra vrij te besteden om in fifa te stoppen?
Streamers zijn maar een bepaald deel van de spelers. En totaal niet representatief voor de gemiddelde fifa spelers wat betreft fifapunten uitgaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
fifanoob schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:14:
[...]

want elke 15/16 jarige heeft 100-den euros extra vrij te besteden om in fifa te stoppen?
Streamers zijn maar een bepaald deel van de spelers. En totaal niet representatief voor de gemiddelde fifa spelers wat betreft fifapunten uitgaves
En jij denkt dat alleen die doelgroep speelt?
Wat denk je van 18-25 jarige?
Veel hebben bijbaantjes of werken en wonen thuis.
Op die leeftijd had ik er ook wel misschien zat tegen aangegooid.
90% van die teams is gewoon FC creditcard.
Het spel is net een paar weken uit.
Voor Neymar,Ronaldo en M'bappe heb je al 3 miljoen nodig minimaal.
Dat handelen is veelste ingewikkeld voor de massa.
En dikke packluck is maar voor weinig weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Meer mensen last van dat hun input niet wordt geregistreerd? Uiteraard WL. Ik druk X, maar hij past de bal maar niet. Verder ontzettende button delay. Kan het iets met de PS5 te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:34
joenes30 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:38:
[...]

En jij denkt dat alleen die doelgroep speelt?
Wat denk je van 18-25 jarige?
Veel hebben bijbaantjes of werken en wonen thuis.
Op die leeftijd had ik er ook wel misschien zat tegen aangegooid.
90% van die teams is gewoon FC creditcard.
Het spel is net een paar weken uit.
Voor Neymar,Ronaldo en M'bappe heb je al 3 miljoen nodig minimaal.
Dat handelen is veelste ingewikkeld voor de massa.
En dikke packluck is maar voor weinig weggelegd.
Wat een onzin man, als je vroeger Economie hebt gehad, dan heb je binnen een paar minuten in de gaten hoe je coins kan maken.

Kijk onderstaande video maar eens, zonder echt absurde packluck 1 miljoen coins in 1 week. Het kost gewoon tijd en moeite.

YouTube: VAN 0 NAAR 1 MILJOEN COINS IN ÉÉN WEEK (FIFA 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:56
Wart blijft het toch een raar spel: Vanmiddag 8 potjes Rivals gespeeld. Allemaal leuke gelijkwaardige tegenstanders. Ik was in vorm en won ze alle 8!

Dan ff mijn avond eten gegeten.

Daarna dacht ik, ik doe nog ff 2 Rivals potjes, dan zit ik aan de 10 en is het weer ff mooi geweest. En wat krijg ik ineens tegenover me? Twee gigantisch veel sterkere teams. 1e team had Ronaldo, icon Zola en nog wat goeie spelers. Dan viel de 2-1 nederlaag nog mee. Maar dan denk je wel: Hee, dit was ineens een wel heel strerk team. Dan het 2e potje: Neymar, Mbappe, icon Ronaldinho tegenover me! En kansloos verloren... WTF?

Is dit omdat je dan die eerste 8 potje allemaal gewonnen hebt, dat je dan ineens zulke mega goeie tegenstanders krijgt (niet alleen qua kaartjes, maar ook in hun manier van spelen)?

Dan ben ik er dus al weer klaar mee he? Als ik verlies van tegenstanders die gelijkwaardig zijn, kan ik het nog wel redelijk hebben. Maar dit slaat nergens op! Zijn dit dan die spelers die zich af hebben laten zakken? Is dit de (brakke?) matchmaking van EA? Ik snap dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
joostmakaay schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:10:
[...]

Wat een onzin man, als je vroeger Economie hebt gehad, dan heb je binnen een paar minuten in de gaten hoe je coins kan maken.

Kijk onderstaande video maar eens, zonder echt absurde packluck 1 miljoen coins in 1 week. Het kost gewoon tijd en moeite.

YouTube: VAN 0 NAAR 1 MILJOEN COINS IN ÉÉN WEEK (FIFA 21)
En hoeveel zijn er die zo denken als jij?
Bijzonder weinig hoor.
Heb toevallig deze video gezien.
Maar hij heeft een miljoen maar geen team op het eind.
Daar haalde je toen nog lang geen M'bappe van.
En dan de tijd die hij er in een week stak was ook bizar.
Sorry, we denken anders.
FC Creditcard is gewoon de makkelijkste weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Ik speel sinds een paar jaar weer fifa en zie nu dat je bij fut battlepass achtige seasons hebt om rewards vrij te spelen met exp. Krijg je die exp alleen door de opdrachten te doen? Als ik namelijk gewoon een wedstrijd doe komt er geen exp bij klopt dat?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
MadMoody schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:02:
Wart blijft het toch een raar spel: Vanmiddag 8 potjes Rivals gespeeld. Allemaal leuke gelijkwaardige tegenstanders. Ik was in vorm en won ze alle 8!

Dan ff mijn avond eten gegeten.

Daarna dacht ik, ik doe nog ff 2 Rivals potjes, dan zit ik aan de 10 en is het weer ff mooi geweest. En wat krijg ik ineens tegenover me? Twee gigantisch veel sterkere teams. 1e team had Ronaldo, icon Zola en nog wat goeie spelers. Dan viel de 2-1 nederlaag nog mee. Maar dan denk je wel: Hee, dit was ineens een wel heel strerk team. Dan het 2e potje: Neymar, Mbappe, icon Ronaldinho tegenover me! En kansloos verloren... WTF?

Is dit omdat je dan die eerste 8 potje allemaal gewonnen hebt, dat je dan ineens zulke mega goeie tegenstanders krijgt (niet alleen qua kaartjes, maar ook in hun manier van spelen)?

Dan ben ik er dus al weer klaar mee he? Als ik verlies van tegenstanders die gelijkwaardig zijn, kan ik het nog wel redelijk hebben. Maar dit slaat nergens op! Zijn dit dan die spelers die zich af hebben laten zakken? Is dit de (brakke?) matchmaking van EA? Ik snap dit niet.
Naja als je 8 potten op rij wint, schiet je natuurlijk qua skillrating ook wel flink omhoog. Niet heel gek dat je dan ineens betere tegenstanders krijgt. Moet zeggen dat ik in mijn skillrating (1750 - 1800) het veel lastigere heb tegen matige teams, als tegen "FC Creditcard" (zoals ieder goed team hier genoemd wordt) teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daltona schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:51:
Ik speel sinds een paar jaar weer fifa en zie nu dat je bij fut battlepass achtige seasons hebt om rewards vrij te spelen met exp. Krijg je die exp alleen door de opdrachten te doen? Als ik namelijk gewoon een wedstrijd doe komt er geen exp bij klopt dat?
Correct, zie de objectives tab.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:39
Iemand enig idee wat de prijs van Portu UEL RTTF gaat doen? Ik wil hem kopen voor mijn team maar hij is vanaf donderdag gestegen van 140k naar 165k. Is nu uit packs, dus lijkt me dat de prijs alleen nog stijgt, of is hij nu zo hoog omdat mensen hem nog gebruiken in de WL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:11
DeeleNL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:04:
Iemand enig idee wat de prijs van Portu UEL RTTF gaat doen? Ik wil hem kopen voor mijn team maar hij is vanaf donderdag gestegen van 140k naar 165k. Is nu uit packs, dus lijkt me dat de prijs alleen nog stijgt, of is hij nu zo hoog omdat mensen hem nog gebruiken in de WL?
De prijs van hem ging al wat naar beneden, maar ik denk dat dit alleen maar omhoog zal gaan. Nu ook linkbaar met Bellerin en een redelijke kans om door te gaan in de groep en idd uit packs. Ik zou maandag even afwachten wat de voorspelde crash doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l_zt9x4bHHW4YLv8-T5y85umL7Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/seHUuomneOMC4CEqPqUVQ2M4.jpg?f=fotoalbum_large

Zou Alex Teixeira 83 en firmino 88 hier een upgrade zijn? In game switch ik naar 4141 met auba in spits en partey cdm dan zou ik paulinho als cdm kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Verwachten jullie dat Carasco een totw krijgt, nu hij een winnende tegen Barcelona heeft gescoord?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-09 13:49
Zo, 18-11 geëindigd in de WL met mijn team die miljoenen kost. Uitermate teleurgesteld want ik ben t aan mijn stand verplicht om minimaal G1 te halen. Maar wat ging het allemaal moeizaam: Doelpunten dwars door het midden, problemen in de passing, rare aannames, geen ruimte, geen loopacties, problemen met speler selecteren, stroeve gameplay. Zo kan ik nog eeuwen doorgaan. Ik stond er uitstekend voor om G1 te halen, maar opeens staat mijn verdediging 3 wedstrijden te kloten en kan mijn tegenstander zo door het midden doorlopen. Cruciale momenten vielen steeds verkeerd.

Ik wil niet de zeurpiet uithangen, maar ik vind het onbegrijpelijk dat ik in D1 uitstekend meekom, kan skillen en mensen soms bij vlagen wegspeel, en ik niet structureel G1 kan halen. En dat je, wanneer je zondag geen tijd hebt, op zaterdag elke keer zo moeizaam kunt spelen en betere tegenstanders treft. WL speelt gewoon heel anders dan Rivals. Veel minder soepel vooral.

Sorry voor mijn tirade hier, maar het moest er echt even uit. Ga mezelf toch proberen aan te leren om de WL vaker links te laten liggen want het plezier is ver te zoeken op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
sjufke schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:03:
[...]

Wilde net hetzelfde posten. Dramatisch schokkende gameplay. Heb overigens ook geen commentaar. Wel alle andere geluiden -O-
Heb je dit nog gehad hierna? Online is het echt een circus. Ballen schieten alle kanten op, passes die opeens veel te zacht zijn. Alsof de PS5 controller andere input geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SH-FR schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:12:
Zo, 18-11 geëindigd in de WL met mijn team die miljoenen kost. Uitermate teleurgesteld want ik ben t aan mijn stand verplicht om minimaal G1 te halen. Maar wat ging het allemaal moeizaam: Doelpunten dwars door het midden, problemen in de passing, rare aannames, geen ruimte, geen loopacties, problemen met speler selecteren, stroeve gameplay. Zo kan ik nog eeuwen doorgaan. Ik stond er uitstekend voor om G1 te halen, maar opeens staat mijn verdediging 3 wedstrijden te kloten en kan mijn tegenstander zo door het midden doorlopen. Cruciale momenten vielen steeds verkeerd.

Ik wil niet de zeurpiet uithangen, maar ik vind het onbegrijpelijk dat ik in D1 uitstekend meekom, kan skillen en mensen soms bij vlagen wegspeel, en ik niet structureel G1 kan halen. En dat je, wanneer je zondag geen tijd hebt, op zaterdag elke keer zo moeizaam kunt spelen en betere tegenstanders treft. WL speelt gewoon heel anders dan Rivals. Veel minder soepel vooral.

Sorry voor mijn tirade hier, maar het moest er echt even uit. Ga mezelf toch proberen aan te leren om de WL vaker links te laten liggen want het plezier is ver te zoeken op het moment.
Helemaal mee eens. Speelt zo gek online.

Ronaldo 2 goals
Mbappe 2 goals
Haaland 4 goals

Totw :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 17:10
Casual_T schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:21:
[...]

Heb je dit nog gehad hierna? Online is het echt een circus. Ballen schieten alle kanten op, passes die opeens veel te zacht zijn. Alsof de PS5 controller andere input geeft.
Vandaag geen tijd gehad. Zal morgenochtend eens proberen.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Op dit moment 14-8. Win veel doordat ik het verdedigend aardig op orde heb. Creëer verbazingwekkend weinig met een zeer sterke voorhoede. Krijg wel opeens heel veel kopballen uit corners tegen, en dan alleen bij de eerste paal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 17:10
Casual_T schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:21:
[...]

Net een potje rivals gedaan en dezelfde problemen geconstateerd. Kan me niet voorstellen dat dit aan de servers ligt. Eerder aan de PS5 of dat er iets niet lekker is gegaan met de boel overschrijven van PS4 naar PS5 Geen commentaar, wel geluidseffecten. Stroperig en schokkend spel. Alsof de snelle bewegingen niet fatsoenlijk weer gegeven kunnen worden }:|

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:06
PS4 was gister net zo goed feest 😂

Verloor echt veel van veel betere tegenstanders of m'n spelers maakte de gebruikelijke loopacties niet.

En waarschijnlijk had ik ook een offday haha

Al met al de weekobjectives weer gehaald. Prima zo 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
sjufke schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:18:
[...]

Net een potje rivals gedaan en dezelfde problemen geconstateerd. Kan me niet voorstellen dat dit aan de servers ligt. Eerder aan de PS5 of dat er iets niet lekker is gegaan met de boel overschrijven van PS4 naar PS5 Geen commentaar, wel geluidseffecten. Stroperig en schokkend spel. Alsof de snelle bewegingen niet fatsoenlijk weer gegeven kunnen worden }:|
Haha, dat geluid valt op te lossen door in de settings van de PS5 op Dolby te zetten ipv Lineaire PCM. Dat had ik met Spiderman namelijk ook, is een vreemde bug.

Ik ga overigens kappen met FUT denk ik. Kijk na 4 december of het de moeite is om de next gen versie te houden en anders gaat fifa in de verkoop. Niet normaal dat ze met die miljoenen die ze verdienen hieraan, niet eens een normale online ervaring kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Die Live FUT Friendly: Managerial Masterpiece, moet je die tegen echte vrienden spelen of kan je dat tegen willekeurige personen spelen, zoals in Division Rivals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zilver 3 . 1 winst te kort voor Goud 3, ben zo slecht. Ik denk er aan om Neymar te verkopen.

100 duels en 53 goals en 30 aangevers.

Kan er niet goed genoeg mee spelen om hem volledig te benutten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:03
13 wins, 5x terecht verloren, 12x onterecht
26x tegen mbappe, echt niet normaal dit alle onterecht verloren hadden mbappe, lekker parkeer de bus en dom vooruit schieten op mbappe dembele en traore echt iedereen die er niks van kan en mpabbe heeft kan opeens winnen met fifa, vreemd vorige jaar heb ik nog nooit zoveel mbappe messi Ronaldo etc gezien in dit begin, lekker bezig ea corrupt bedrijf

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Markvd1984 schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:06:
13 wins, 5x terecht verloren, 12x onterecht
26x tegen mbappe, echt niet normaal dit alle onterecht verloren hadden mbappe, lekker parkeer de bus en dom vooruit schieten op mbappe dembele en traore echt iedereen die er niks van kan en mpabbe heeft kan opeens winnen met fifa, vreemd vorige jaar heb ik nog nooit zoveel mbappe messi Ronaldo etc gezien in dit begin, lekker bezig ea corrupt bedrijf
Met alles respect hoor, maar hoe kan je nou 12 x onterecht verliezen? Dan zullen er bij die 13 wins ook wel wat onterechte overwinningen zitten neem ik aan?

Iets meer zelfreflectie en relativeringsvermogen zou wel op z'n plaats zijn als die 1984 in je naam voor je geboortedatum staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markuss schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:08:
[...]

Met alles respect hoor, maar hoe kan je nou 12 x onterecht verliezen? Dan zullen er bij die 13 wins ook wel wat onterechte overwinningen zitten neem ik aan?

Iets meer zelfreflectie en relativeringsvermogen zou wel op z'n plaats zijn als die 1984 in je naam voor je geboortedatum staat.
Alles wat ik verlies is onterecht!!!!!!!! 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Dat klopt idd, en ben eerlijk 5x terecht, 5x met penalties 3x verlenging en 5x nipt

En ik heb mbappe niet, geen packluck, en weiger er geld in te doen voor een 80 euro spel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
*knip* niet zo trollen

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 23-11-2020 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 10:59
Wl maar eens overgeslagen maar het bevalt zo goed dat ik het misschien maar moet blijven doen. Met rivals / sbcs krijg je packs genoeg en het blijft bijzonder frustrerend dat de verbindingen matig zijn en je alleen maar uitwedstrijden speelt. Ik heb ook nog nooit een goede speler gepakt uit een pak van de WL , of een leuke speler gehad in mijn player picks . Het is de frustratie gewoon niet waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
038Zwolle schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:35:
Wl maar eens overgeslagen maar het bevalt zo goed dat ik het misschien maar moet blijven doen. Met rivals / sbcs krijg je packs genoeg en het blijft bijzonder frustrerend dat de verbindingen matig zijn en je alleen maar uitwedstrijden speelt. Ik heb ook nog nooit een goede speler gepakt uit een pak van de WL , of een leuke speler gehad in mijn player picks . Het is de frustratie gewoon niet waard.
Dat is heel verstandig denk ik.
Je moet WL niet spelen voor de rewards, je moet het spelen omdat je het leuk vind om de competitie aan te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
*knip* niet zo trollen

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 23-11-2020 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 11:20
Ben donderdag begonnen met Fifa 21 (toen werd de Xbox geleverd). Normaliter heb ik tegen deze tijd van het jaar al een goed team... Heb wat gold packs gekocht, maar wil er dit jaar niet teveel aan uitgeven.

Wat raden jullie aan? Ik heb nu wat "beast" PL spelers in een goedkoop team. Zal ik me daar op blijven focussen of is het slim om een andere competitie te kiezen?

https://www.futbin.com/21/squad/3277985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Net als feyenoord geen spits heeft en advocaat klaagt, dat heb ik dus ook
Maargoed jij steekt we geld in dus dat is makkelijk praten

[ Voor 11% gewijzigd door Geronimous op 23-11-2020 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Totaal niet ben normaal niet super, alleen is teveel onrecht in fifa, blokballen alles vliegt binnen of rebound

Nee fifa 20 standaard goud 2
Toen alles nier om pace draaide

[ Voor 28% gewijzigd door Geronimous op 23-11-2020 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 17:21
Verwachten jullie nog een crash qua markt ivm Black Friday? Heb inmiddels alles verkocht voor de hoofdprijs afgelopen donderdag. De markt lijkt nog redelijk stabiel. Speel nu enkel met untradeables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:07:
[...]

Totaal niet ben normaal niet super, alleen is teveel onrecht in fifa, blokballen alles vliegt binnen of rebound

Nee fifa 20 standaard goud 2
Toen alles nier om pace draaide
het draait nu ook niet zozeer om pace het gaat om handelingssnelheid. Hoe snel zie je zelf de juiste momenten hoe snel zie je wat de tegenstander wil, hoe snel anticipeer je. Je moet de wedstrijd op verschillende manieren bestrijden.
Maar blijf jij lekker de schuld bij iets anders leggen. Word je van zelf een betere speler van. man man.

in fifa 20 stond iedereen stil heutje meutje en was er geen doorkomen aan. Ook omdat mede spelers amper bewogen. Dat is nu duidelijk aangepast maar sommige blijven deze game als fifa 20 spelen. Tjah je moet wel met de tijd mee gaan. Aanhaken of afhaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Mars18 schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:59:
Zilver 3 . 1 winst te kort voor Goud 3, ben zo slecht. Ik denk er aan om Neymar te verkopen.

100 duels en 53 goals en 30 aangevers.

Kan er niet goed genoeg mee spelen om hem volledig te benutten denk ik
Wat is je exacte team? Met Neymar zou je wel minstens Goud 3 moeten kunnen halen. Al die glith ballen die hij tegen mij altijd mee krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 18-09 10:59
cubert20 schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:43:
[...]

Dat is heel verstandig denk ik.
Je moet WL niet spelen voor de rewards, je moet het spelen omdat je het leuk vind om de competitie aan te gaan.
Ja daar heb je zeker een punt. Ik vind de competitie aangaan ook echt wel leuk. Alleen frustreert het dan enorm dat je de ene pot een prima verbinding hebt en de volgende een waardeloze. Met Rivals kan ik daar nog wel mee leven. Tot nu toe ben ik elke week in Gold 2 of 2 geëindigd, maar als je ziet wat je er voor terug krijgt ;( .

En wat me wellicht nog meer frustreert, ik word maar niet beter in het spel. Of ik win de eerste 10 potjes en eindig op 17-19 wins, of ik verlies de eerste en win daarna. Ik "weet" meestal al wanneer ik weer ga verliezen.

[ Voor 18% gewijzigd door 038Zwolle op 22-11-2020 13:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Sta nu op 15 winst met nog 4 wedstrijden te gaan om goud 2 halen, zou mijn beste resultaat ooit zijn. Heerlijk als er eindelijk progressie in zit. Vanavond maar kijken of het beter gaat met betere severs. Vind ze in de middag te stroperig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Ik heb mijn achterhoede flink op de schop genomen, het was Davies - Alaba - Mukiele - Halloween Cuadrado. Ik merkte dat het te mij was en mistte Mendy enorm op de linkerflank, aangezien die vaak als een halve linksbuiten speelt en Davies dat niet lukte.

Na +/- minuten in game gaan Bamba en Mollet eruit voor De jong en Sabitzer/Hazard (afhankelijk van hoe de wedstrijd loopt) en wordt de formatie bij een achterstand/gelijkspel 4222 en bij een voorsprong 41212(2).

Vooralsnog positief verrast over Koundé, speelt heel sterk en is ook erg sterk aan de bal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7wNiI7VXbK6-DCHA9ebsgpowmjc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3zmYdiyqQ41Ll1laHXGpgPZH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Mesque op 22-11-2020 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
.

[ Voor 99% gewijzigd door Mesque op 22-11-2020 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
weet iemand dit of het stadion dit jaar ook uit maakt met de camera?
Ik deed vorig jaar altijd een stadion waarbij je een goede overview had over een groot gedeelte van het veld, vind zijlijn view nooit zo fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Wat is nou in godsnaam een reden om rood te geven voor een doorgebroken speler?
Speel net tegen iemand die constant halverwege zijn eigen helft mijn doorgebroken spelers neerhaalt en er meestal met een waarschuwing vanaf komt. In diezelfde wedstrijd haal ik op de middenstip op 3-2 achter iemand neer die bij me wegdraait en krijg rood omdat ik een doorgebroken speler zou neerhalen.. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:24:
Wat is nou in godsnaam een reden om rood te geven voor een doorgebroken speler?
Speel net tegen iemand die constant halverwege zijn eigen helft mijn doorgebroken spelers neerhaalt en er meestal met een waarschuwing vanaf komt. In diezelfde wedstrijd haal ik op de middenstip op 3-2 achter iemand neer die bij me wegdraait en krijg rood omdat ik een doorgebroken speler zou neerhalen.. 8)7
Nog leuker zijn de counters die hierdoor ontstaan, sommige spelers zetten gewoon lekker hoog druk omdat ze weten dat ze 8/10 ongestraft op de noodrem kunnen trappen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Mijn packluck gaat maar door.
Ik heb zojuist KDB gepacked uit de MM.

Waar zouden jullie hem idealiter opstellen?
Ik weet namelijk niet echt of ik hem moet gaan gebruiken of verkopen.

Ik heb namelijk ook al Pogba (tradeable), del Piero 90 (Tradeable) en Talisca RB(unt)
Daarnaast van dijk en ramos beide tradeable achterin.

Hoe zouden jullie KDB gebruiken in bijv een 4231 of 442?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:45:
Mijn packluck gaat maar door.
Ik heb zojuist KDB gepacked uit de MM.

Waar zouden jullie hem idealiter opstellen?
Ik weet namelijk niet echt of ik hem moet gaan gebruiken of verkopen.

Ik heb namelijk ook al Pogba (tradeable), del Piero 90 (Tradeable) en Talisca RB(unt)
Daarnaast van dijk en ramos beide tradeable achterin.

Hoe zouden jullie KDB gebruiken in bijv een 4231 of 442?
4231 - CCAM
442 box to box CM naast een meer verdedigende CM (of poggy op stay back)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Bossie schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:44:
[...]

Nog leuker zijn de counters die hierdoor ontstaan, sommige spelers zetten gewoon lekker hoog druk omdat ze weten dat ze 8/10 ongestraft op de noodrem kunnen trappen.
Ja ik merk het. Staan zo ongeveer tegen je keeper aan en als je er dan doorheen bent "hoppa, hakken" Ongestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Komende tijd niet echt zin om te spelen (FM21), dus daarom ff al m'n 1 miljoen munten in 86+ SBC fodder gestoken. Merk wel waarom spelers op open bid over het algemeen voor meer verkocht worden als Buy Now, aangezien m'n transferlist echt binnen no-time vol zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Casual_T schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:20:
[...]

Wat is je exacte team? Met Neymar zou je wel minstens Goud 3 moeten kunnen halen. Al die glith ballen die hij tegen mij altijd mee krijgt..
Veels te goed voor mijn kwaliteit

Alisson
Semedo-varane-gomez-f.mendy
Kante - sissoko
Neymar - dembele
Ronaldo - mbappe

Ga nu figo halen. 5 duels als leen en 5 goals 3 assist

Alleen klote dat Neymar zo daalt nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mars18 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:50:
[...]

Veels te goed voor mijn kwaliteit

Alisson
Semedo-varane-gomez-f.mendy
Kante - sissoko
Neymar - dembele
Ronaldo - mbappe

Ga nu figo halen. 5 duels als leen en 5 goals 3 assist

Alleen klote dat Neymar zo daalt nu
toch niet die sbc figo? maar gewoon de verhandelbare figo dus kopen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Yes. Goud 2 gehaald met nog 1 wedstrijd te gaan. Beste prestatie ooit! Verschil is vooral vasthouden aan opstelling en tactics, niet teveel wijzigen om automatismen te creëren. En vooral rustig blijven, werd vaker gezegd. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Hopelijk is dit de start naar goud 1. Maar in ieder geval dit niveau vasthouden. Rewards zijn waarschijnlijk alsnog shit, maar speel geen WL voor de rewards eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Iemand die hier speelt met Messi. Kan hem kopen en wil hem dan in game op cam brengen ipv felix IF. Moeite waard voor het aantal coins?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Augy
K denk ik probeer het gewoon. Zoontje van 8 weken rustig slapend op schoot een potje Rivals. Minuut 80 spannende wedstrijd, 3-2 voor begint ie te huilen.. 3-4 verloren 😂

Wat een leven 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Eerste Weekend League op de valreep afgerond met Zilver 1 (11e overwinning kwam in pot 40).
Leuk, gelijk geplaatst voor een volgende keer.
Het is wel echt een uitdaging. Eigenlijk is het bij de meeste spelers echt afgericht op counterspel, tegenhouden en de ballen op supersnelle mannetjes voorin. Soms gepaard met constante druk, waarbij het me verbaast dat ik niet in de 2e helft er gewoon makkelijk doorheen wandel.
Komende tijd maar investeren in beter de ruimtes vinden en sneller reageren op loopacties. En het verdedigen van rappe snelle mennekes. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Prosac op 22-11-2020 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Prosac schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:34:
Eerste Weekend League op de valreep afgerond met Zilver 1 (11e overwinning kwam in pot 40).
Leuk, gelijk geplaatst voor een volgende keer.
Het is wel echt een uitdaging. Eigenlijk is het bij de meeste spelers echt afgericht op counterspel, tegenhouden en de ballen op supersnelle mannetjes voorin. Soms gepaard met constante druk, waarbij het me verbaast dat ik niet in de 2e helft er gewoon makkelijk doorheen wandel.
Komende tijd maar investeren in beter de ruimtes vinden en sneller reageren op loopacties. En het verdedigen van rappe snelle mennekes. :P
Pot 30 :) zijn 30 wedstrijden!

Ik heb vooralsnog mijn beste WL tot nu toe, maar denk dat ik het niet ga redden om alle wedstrijden af te maken. Sta nu 14-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mesque schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:47:
[...]

oh, dan voelt 11-19 helemaal niet slecht. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Prosac schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:59:
[...]

oh, dan voelt 11-19 helemaal niet slecht. 😁
Zeker voor een eerste WL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
19-11 geeindigt. Voor het eerst echt dicht bij goud 1. Veel leuke potjes en terechte nederlagen. Alleen die tackles zonder rood te krijgen wat een verschrikking, moet ook erg vaak op start drukken voor die hem pakt om te wisselen. Kan natuurlijk ook aan mn oude controller liggen 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Dani05 schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:08:
19-11 geeindigt. Voor het eerst echt dicht bij goud 1. Veel leuke potjes en terechte nederlagen. Alleen die tackles zonder rood te krijgen wat een verschrikking, moet ook erg vaak op start drukken voor die hem pakt om te wisselen. Kan natuurlijk ook aan mn oude controller liggen 😁
die tackles indd, daar mag wel een patch voor komen.
Het is bij mij nog geen automatisme, maar haal zelf ook steeds vaker de tegenstander gewoon maar neer bij gevaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Dani05 schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:08:
19-11 geeindigt. Voor het eerst echt dicht bij goud 1. Veel leuke potjes en terechte nederlagen. Alleen die tackles zonder rood te krijgen wat een verschrikking,
Je kunt inderdaad prima het risico nemen een doorgebroken speler vol van achteren neer te halen. Rood krijg je daarvoor echt zelden.Moeten ze snel wat aan doen, want het is best storend dat je denkt er door te zijn en dat iemand dan een waarschuwing krijgt terwijl je alleen op de keeper af ging. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
cubert20 schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:11:
[...]

die tackles indd, daar mag wel een patch voor komen.
Het is bij mij nog geen automatisme, maar haal zelf ook steeds vaker de tegenstander gewoon maar neer bij gevaar
same here, alleen ik kreeg wel meteen rood 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
fifanoob schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:26:
[...]

same here, alleen ik kreeg wel meteen rood 8)7 :P
Ik krijg ook best vaak rood als ik het zelf doe 😂 snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
je kan ook beter 4kantje gebruiken ipv rondje bij tackles
vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Heb deze weekend league na een tip alleen maar proberen te verdedigen met L2+r2. Scheelde een stuk of 5-6 penaltys tegen. Alleen het switchen met rechter stick ipv r1 krijg ik er maar niet in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

MauT86 schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:29:
Iemand die hier speelt met Messi. Kan hem kopen en wil hem dan in game op cam brengen ipv felix IF. Moeite waard voor het aantal coins?
Ik vind m super op cam! Heeft alleen erg weinig stamina... dus instructie om voorin te blijven en wissel hem vaak wel.

Sta nu op 14 wins in de wl. Gisteravond veel verloren omdat ik echt als een kleuter aan het spelen was... maar vanochtend een prima winstreak neer kunnen zetten. Vanavond nog maar even kijken of ik nog zin heb om verder te spelen.

Kan zelf maar moeilijk onder die constante druk uitspelen, krijg de bal dan nauwelijks van mn eigen helft af. En ik vind mezelf in andere potten vaak breiend om de 16 terug... dan mis ik creativiteit/skills om daar doorheen te komen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Prosac
Open nietsvermoedend een goud pakketje, komt icon Figo eruit wandelen. Untradeable weliswaar, maar toch lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Iemand zin in coop op ps4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Prosac schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:16:
Open nietsvermoedend een goud pakketje, komt icon Figo eruit wandelen. Untradeable weliswaar, maar toch lekker.
Wat lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Zou het nog verstandig zijn met het oog op op black friday, om een if gomes en een sadio mane te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Ik heb nu oranje fluoriserende krijtlijnen op mijn veld 😂 wordt echt steeds erger hoe de stadions eruit zien, heeft niets meer met voetbal te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Bossie schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:48:
[...]

4231 - CCAM
442 box to box CM naast een meer verdedigende CM (of poggy op stay back)
En dan Del Piero in de spits? Of Del piero naar links en Dembele bijvoorbeel de de spits in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Mesque schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:09:
Ik heb nu oranje fluoriserende krijtlijnen op mijn veld 😂 wordt echt steeds erger hoe de stadions eruit zien, heeft niets meer met voetbal te maken.
Haha verschrikkelijk, ik had er van de week eentje tegen mij met roze lijnen en roze doelnetten. Dat zijn dingen die ze wat mij betreft moeten schappen, in die friendly's nog oké maar in competitieve wedstrijden hoort het eigenlijk niet.

Moet eerlijk zeggen dat ik dit eigenlijk wel een prima idee vind van EA om zo spelers van een bepaalde league vrij te spelen (die van de MLS waren ook leuk). Echter vind ik het ook heel erg jammer dat de League SBC's spelers verdwenen zijn icm tradeable pakketten. Vond het altijd wel leuk om te puzzelen voor een (relatief) leuke speler + een bijbehorende pack waarbij je kans had dat je altijd wat terug kon verdienen met die 18 tot 20 packs bij een league.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NavfnJfuS7YqhaPOS-uAEGt7co0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zf5C9BO2TjhXYRwp24QZ7oZu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Voor de verandering prima avondje Rivals gespeeld. Verliep allemaal soepel en de matchmaking klopte wel aardig.

Moest op een bepaald moment tegen een team met gem. Rating 78 en auba in de spits. Die was echt niet te doen, net aan gelijk kunnen spelen 😁😂

Laatste potje zaag k eens een doorgebroken speler neer, gelijk rood. Ramt jota otw hem tot hard in de bovenhoek in de 91 minuut, bizar!

Blijkbaar gelijk 50ste win, leuk pakketje. Ziyech gold eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:28:
[...]

En dan Del Piero in de spits? Of Del piero naar links en Dembele bijvoorbeel de de spits in.
Heb in vorige edities veel met ADP gespeeld, die kan prima in de spits maar is vaak beter als het mixed/false-nine type naast een get-in-behind type spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mesque schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:09:
De stadions met schaduw over het veld. Brrr. |:( }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Mesque schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:47:
[...]

Ik heb vooralsnog mijn beste WL tot nu toe, maar denk dat ik het niet ga redden om alle wedstrijden af te maken. Sta nu 14-4.
20-9 geëindigd, laatste wedstrijden tegen de elite spelers is toch altijd wel lastig. Heb er wel een overwinning uit kunnen slepen tegen iemand die op 27 wins is geëindigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Bossie schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:44:
[...]

Heb in vorige edities veel met ADP gespeeld, die kan prima in de spits maar is vaak beter als het mixed/false-nine type naast een get-in-behind type spits.
Maar wat doe ik dan met KDB? :p

Misschien toch maar 41212.

Courtois
Mendy ramos VVD Wan bisaka
Pogba
Dembele Moura
KDB
ADP Nog in te vullen

[ Voor 11% gewijzigd door DeBers op 23-11-2020 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 17:55
Heb het rustig aan gedaan deze WL. Met 2 relatief goedkope teams gespeeld, eentje compleet voor de fun met vier 5* skillers voorin waaronder Quincy en Memphis. Iets later dan gebruikelijk Goud 3 gehaald, maar merk dat het spel een stuk leuker is als je niet te druk maakt om rare dingen die in de wedstrijden gebeuren die wel vaak een wedstrijd beslissen. Een paar keer daardoor onterecht verloren, maar ook een keer of twee een overwinning gestolen.

Moet zeggen dat de zondag avond games het meeste fun zijn, dan lijken alle tryhard spelers al klaar te zijn met hun WL, kom dan bijna alleen maar tegenstanders tegen die vol op de aanval spelen, leuke games.

Aangezien Teixeira goed is bevallen als spits, wou ik een volwaardig team gaan kopen met een paar topspelers voorin. Neymar ligt dan voor de hand, heb hem nog nooit in mijn team gehad behalve in drafts. Ben wel benieuwd hoe goed hij is, Nick van runthefutmarket is al jaren een groot fan, op Futbin ook een lovende review over hem. Ik had het volgende team in gedachte:

https://www.futbin.com/21/squad/3307028

Ingame speel ik dan 4-1-2-1-2(2) met Neymar en Teixeira in de spits, Salah op CAM. Al m'n coins zitten zo'n beetje in de voorhoede, achterin heb ik Gomez en Konate IF untradable gepacked.

Had gehoopt dat er wat meer panic sellers van Neymar zouden zijn aan het einde van de WL, met Black Friday die eraan komt. Heb zijn prijs dit weekend in de gaten gehouden, maar op PC dropt hij nauwelijks. Misschien dat er teveel spelers zijn die de adviezen van de traders hebben opgevolgd en al hun top spelers eerder hebben verkocht of juist spelers die nu proberen hun team in te kopen en teveel vraag drijft de prijs natuurlijk ook op.

De komende dagen even de prijs in de gaten blijven houden, ik had gehoopt Neymar onder een miljoen op te kunnen pikken, maar op PC gaat dat voorlopig misschien niet gebeuren. We gaan het zien de komende dagen.
Pagina: 1 ... 43 ... 158 Laatste