• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:39
Markuss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:49:
[...]

Toevallig eergister de pack voor assists geopend en jawel, tadaaaaa: 81 Iniesta :+
Verrassend :') ik heb ook vooral het idee dat de spelers met wat meer waarde uit de pakketjes komen waar je het minst van verwacht. Zo was dat bij FIFA 20 ook bij mij het geval.

Kreeg KDB uit een 7.5k Premium Gold Pack en Joao Felix IF uit een Two Rare Gold Player pack van een gouden upgrade sbc. Helaas krijg ik ze beiden niet echt aan de praat, Joao vind ik ook net te traag i.v.m. Jesus. Ligt waarschijnlijk aan mij, gezien de reviews en comments op Futbin ;)

Ik loop nu een beetje vast met mijn team. Ik heb momenteel dit LaLiga/BPL team, waar alle untradeables zijn aangegeven.

Ik twijfel dus over hoe Joao Felix IF en KDB te gebruiken. Misschien is het een kwestie van wennen of een andere speelstijl kiezen. Ik speel vooral 41212 narrow en 4231. Wie heeft er wat tips voor speelstijlen van deze spelers of het upgraden van mijn team? Heb zo’n 250k.

[ Voor 80% gewijzigd door DeeleNL op 19-11-2020 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:40
Is er iets lekkerder dan een team met spelers als Van Dijk, Mbappe en Ronaldo tegenkomen en dan 2-5 winnen omdat ze "alle ballen op Ronaldo" spelen? :D

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12
Terranova schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:16:
Zo net ff snel lvl 30 gehaald door wat Rivals te spelen. Maar dat is echt compleet verpest...of je wint met 6-0 of je wordt volledig afgeslacht. Puur omdat er mensen zijn die zichzelf laten degraderen voor die friendly mode.
Hier hetzelfde zojuist gedaan, maar in de potjes was het de lag die het verpeste (beeld staat ff snel en dan opeen 3-5 seconde versneld).

Lacazette is binnen, ben benieuwd wat het nieuwe season morgen te bieden heeft. Qua gameplay ben ik overigens wel klaar voor dit jaar.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
Iemand die al op de ps5 speelt? Ik heb continu lag, nooit eerder gehad op de ps4 pro. Maar begreep dat er geen crossplay is dus wellicht tref ik allemaal spelers uit het buitenland maar het is zo geen doen.

• Bossie
EiSpeed schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:55:
Iemand die al op de ps5 speelt? Ik heb continu lag, nooit eerder gehad op de ps4 pro. Maar begreep dat er geen crossplay is dus wellicht tref ik allemaal spelers uit het buitenland maar het is zo geen doen.
Hier hetzelfde op de PS4 Pro vanavond

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:09
EiSpeed schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:55:
Het fifa ps5 gedeelte komt pas in december. Nu speel je nog tegen ps4 spelers.

Je kan in december ook "gewoon" de ps4 variant starten. Hier overigens geen last van lag.

[ Voor 10% gewijzigd door 038Zwolle op 19-11-2020 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Succes in de Weekend League, ben ook benieuwd naar de opdrachten voor seizoen 2.
Zelf start ik de WL met dit elftal.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/kocz7wr.png

Ging mij gisteren alleen ergeren aan Sissoko, verdedigend goed, maar mee aanvallend is het een drama.

Opties voor mij zijn nog Pogba of Rijkaard 86.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Mars18 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:59:
Succes in de Weekend League, ben ook benieuwd naar de opdrachten voor seizoen 2.

[Afbeelding]

Ging mij gisteren alleen ergeren aan Sissoko, verdedigend goed, maar mee aanvallend is het een drama.

if sanchez kan ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:56
Markuss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:49:
[...]

Toevallig eergister de pack voor assists geopend en jawel, tadaaaaa: 81 Iniesta :+
Ik ook gisteren. Banega uit de 500 goals, en Dzeko uit de 500 assists. Grote teleurstelling, want zijn min of meer de beste packs die je kan openen.

Helaas nog geen klapper gemaakt om over te gaan op een leuk NL team, maar ik spaar rustig verder.

Vraag aan de handelaars hier. Wat is het beste moment om de dure spelers in mijn team te verkopen (Varane, Kante, Rashford, Auba, Mendy) en de NLe spelers in te kopen?

Vrijdag de 27e is natuurlijk de Black Friday actie, maar normaal is vrijdag de beste dag om te verkopen toch? Ik speel nog een keer een WL deze week met mijn try hard team en dan wil ik over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

[Afbeelding]

Poe, lekker team zeg!

Pogba lijkt mij juist alleen maar aanvallend sterk en Rijkaard is aanvallend ook verschrikkelijk :X Dan zou ik idd ook voor Sanchez IF gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
DennisCle schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:34:
[...]

Ik ook gisteren. Banega uit de 500 goals, en Dzeko uit de 500 assists. Grote teleurstelling, want zijn min of meer de beste packs die je kan openen.

Helaas nog geen klapper gemaakt om over te gaan op een leuk NL team, maar ik spaar rustig verder.

Vraag aan de handelaars hier. Wat is het beste moment om de dure spelers in mijn team te verkopen (Varane, Kante, Rashford, Auba, Mendy) en de NLe spelers in te kopen?

Vrijdag de 27e is natuurlijk de Black Friday actie, maar normaal is vrijdag de beste dag om te verkopen toch? Ik speel nog een keer een WL deze week met mijn try hard team en dan wil ik over.
Ik had uit de 500 goals Alex Sandro en Semedo. 500 assists nog niet gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
DennisCle schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:34:
[...]

Ik ben absoluut geen top-handelaar, maar ik zou als ik jou was heel snel de WL spelen en het liefst morgen nog de spelers verkopen. Vaak begint de crash al vóór Black Friday, afgelopen week zijn de prijzen volgens mij al flink gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:56
Markuss schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:51:
[...]

Ik ben absoluut geen top-handelaar, maar ik zou als ik jou was heel snel de WL spelen en het liefst morgen nog de spelers verkopen. Vaak begint de crash al vóór Black Friday, afgelopen week zijn de prijzen volgens mij al flink gezakt.
Ja dat is het lastige, ik heb helaas t/m zondag nodig om WL te spelen omdat ik morgen beperkt tijd heb en vandaag überhaupt niet.

Vroegste moment dat ik het kan verkopen is zondagavond. Op maandag is de markt meestal erg laag, dus ik dacht zelf aan dinsdag of woensdag, maar de crash begint inderdaad meestal al vroeger dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ErnstMid schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:34:
[...]

Poe, lekker team zeg!

Pogba lijkt mij juist alleen maar aanvallend sterk en Rijkaard is aanvallend ook verschrikkelijk :X Dan zou ik idd ook voor Sanchez IF gaan.
Dank je, ik speelde eerst altijd 4-1-2-1-2 maar toen vond ik Kante als CVM overlopen worden, nu met 2 spelers als CVM gaat dat beter.

Alleen twijfel ik om misschien toch Pogba daar neer te zetten en dan aanvallend instructies mee te geven zodat hij gewoon mee kan gaan

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Die eerste wedstrijden weekend league.
8-0. 8-1,6-1 en 7-1 _O-

Al moet ik zeggen dat ik die 7-1 er wel helemaal klaar mee was en aan het klooien ging. Stond 1-1 en bij het uitverdedigen halverwege mijn eigen helft aan de zijlijn klutst die bal zo uit de lucht voor de voeten van een aanvaller in de 16. Echt wtf. _O- :')

Dit gaat echt een gevalletje: Leuk om geprobeerd te hebben, maar voor mijn niveau echt nooit weer. :D

[ Voor 14% gewijzigd door Prosac op 20-11-2020 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Prosac schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:26:
8-0. 8-1,6-1 en 7-1 _O-

Al moet ik zeggen dat ik die 7-1 er wel helemaal klaar mee was en aan het klooien ging. Stond 1-1 en bij het uitverdedigen halverwege mijn eigen helft aan de zijlijn klutst die bal zo uit de lucht voor de voeten van een aanvaller in de 16. Echt wtf. _O- :')

Dit gaat echt een gevalletje: Leuk om geprobeerd te hebben, maar voor mijn niveau echt nooit weer. :D
Vergeet niet dat je eerste vijf wedstrijden random zijn... en op vrijdagochtend zijn het vooral de pro's die voor de beste skillrating gaan. Hoe eerder je speelt hoe hoger die zal worden.

Daarna gaat het om je win/verlies ratio dus zul je meer mensen tegenkomen van je eigen niveau :) Dus laat je niet afschrikken door deze eerste wedstrijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 21:30
Meer mensen die 352 spelen? Ik vind het qua aanspeelmogelijkheden echt een top opstelling en je bent minder voorspelbaar dan met een smalle formatie. Alleen vind ik vreemd genoeg het verdedigen lastiger, terwijl je (met de juiste tactieken) 5 verdedigers hebt ipv 4 bij balverlies. Iemand tips?

Team (352 ingame spreekt voor zich denk ik):
https://www.ea.com/fifa/u...Id=bupn7U70nU3h9:FFA21PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
ErnstMid schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:29:
[...]

Vergeet niet dat je eerste vijf wedstrijden random zijn... en op vrijdagochtend zijn het vooral de pro's die voor de beste skillrating gaan. Hoe eerder je speelt hoe hoger die zal worden.

Daarna gaat het om je win/verlies ratio dus zul je meer mensen tegenkomen van je eigen niveau :) Dus laat je niet afschrikken door deze eerste wedstrijden!
Ik weet het, maar het niveauverschil was echt schrikbarend hoor. Deed me even herinneren aan die eerste potjes om je rivals niveau te bepalen.
Echt knap hoe goed sommigen weten te anticiperen. Precies op tijd dat trucje, altijd de juiste pass en je spelers loopacties laten maken. Of precies weten welk schot wanneer. Ik ben nog altijd zoekende naar knoppencombinaties bij tijd en wijlen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Prosac schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:26:
8-0. 8-1,6-1 en 7-1 _O-

Zonde, ook zieke teams tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:51

[Afbeelding]

Frenkie misschien op 8 chem als ik het goed zie?
Voetballend wel een stuk beter maar verdedigend en fysiek wat kwetsbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
timonsl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:34:
Meer mensen die 352 spelen? Ik vind het qua aanspeelmogelijkheden echt een top opstelling en je bent minder voorspelbaar dan met een smalle formatie. Alleen vind ik vreemd genoeg het verdedigen lastiger, terwijl je (met de juiste tactieken) 5 verdedigers hebt ipv 4 bij balverlies. Iemand tips?

Ga eens kijken hoe je 3 cv staan als je niks doet en de tegenstander is aan de bal.
Je wilt niet dat ze te ver uit elkaar staan ivm gaten.
Maar te dichtbij elkaar is ook niet fijn omdat je dan soms de verkeerde selecteert, ze lopen elkaar dan in de weg.
Verder in eerste instantie gewoon verdedigen met je CVM.
Als je dan echt uitstapt moet je het ook goed doen en niet te snel weer switchen, switchmomenten zijn dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Prosac schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:41:
[...]

Ik weet het, maar het niveauverschil was echt schrikbarend hoor. Deed me even herinneren aan die eerste potjes om je rivals niveau te bepalen.
Echt knap hoe goed sommigen weten te anticiperen. Precies op tijd dat trucje, altijd de juiste pass en je spelers loopacties laten maken. Of precies weten welk schot wanneer. Ik ben nog altijd zoekende naar knoppencombinaties bij tijd en wijlen. :+
Ja ik ben zelf ook geen held in fifa dus snap het volledig :9 Maar als je het niks vindt ook zeker niet spelen, de rewards zijn ook altijd maar afwachten. Dan kun je beter gewoon je potten in rivals spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
cubert20 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:47:
[...]

Ga eens kijken hoe je 3 cv staan als je niks doet en de tegenstander is aan de bal.
Je wilt niet dat ze te ver uit elkaar staan ivm gaten.
Maar te dichtbij elkaar is ook niet fijn omdat je dan soms de verkeerde selecteert, ze lopen elkaar dan in de weg.
Verder in eerste instantie gewoon verdedigen met je CVM.
Als je dan echt uitstapt moet je het ook goed doen en niet te snel weer switchen, switchmomenten zijn dodelijk.
Laatste tip is wel een goeie, ik merk toch dat ik vaak verdedig met mijn CV's en wat gaatjes laat vallen. Balbezit is ook wel een dingetje hoor, heb echt in driekwart van mijn games 30-40% balbezit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
timonsl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:34:

Aan jouw team zal het niet liggen ;)
Welke instructies en tactieken heb jij ingesteld?

Speel zelf:
Gebalanceerd
6 breedte
4 diepte

Gebalanceerd
6 breedte
4 spelers in 16
2 hoekschoppen
1 vrij trappen

Instructies:
LM/RM -> Terugkomen bij verdedigen, achter linies kruipen
CVM 1 -> Achterblijven, dekking midden
CVM 2 -> Achterblijven, dekking midden
SP 1 -> Achter linies kruipen (meest snelle spits)
SP 2 -> Achter linies kruipen, terukomen bij verdedigen (beste passende spits/spelmaker)

Vaak voldoende aanvallende mogelijkheden en verdedigend zeer stabiel, CVM's vangen de gaten van de LM/RM op.
Vind dit beter spelen dat de 3-4-1-2 van Futbin welke deze week voorbij kwam.
Op een of andere manier speelt dit veel stabieler en blijft de stamina een beetje meer op peil.

Moet ook enigsinds bij je speelstijl passen.
Speel zelf voornamelijk dominant voetbal waarbij graag >60% balbezit. Heb normaal gesproken ook 3x meer passen en dribbels t.o.v. mijn tegenstanders.
Countervoetbal ligt niet in mijn stijl. Liever rondspelen tot er ruimte ontstaat en dan afmaken.
Past ook niet helemaal in deze opstelling, countervoetbal.

Vooral tegen teams met constant druk loop je er met enkele passen extra zo doorheen. 8)

Speel zelf:
https://www.futbin.com/21/squad/3190772

Alleen Hazard nog vervangen door Mane en Pope door Alisson.
Dan heeft de startopstelling totaal 100 chem.

[ Voor 18% gewijzigd door PS360-gamer op 20-11-2020 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Heeft iemand Sissoko 82 geprobeerd? Ik zit er aan te denken om Gattuso 85 in te ruilen voor Sissoko.

Mja is Sissoko 760k waard? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
PS360-gamer schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:53:
[...]

Speel zelf:
Gebalanceerd
6 breedte
4 diepte

Gebalanceerd
6 breedte
4 spelers in 16
2 hoekschoppen
1 vrij trappen

Instructies:
SP 2 -> Achter linies kruipen, terukomen bij verdedigen (beste passende spits/spelmaker)

Vaak voldoende aanvallende mogelijkheden en verdedigend zeer stabiel, CVM's vangen de gaten van de LM/RM op.
Op een of andere manier speelt dit veel stabieler en blijft de stamina een beetje meer op peil.

Speel zelf voornamelijk dominant voetbal waarbij graag >60% balbezit. Heb normaal gesproken ook 3x meer passen en dribbels t.o.v. mijn tegenstanders.
Countervoetbal ligt niet in mijn stijl. Liever rondspelen tot er ruimte ontstaat en dan afmaken.

Vooral tegen teams met constant druk loop je er met enkele passen extra zo doorheen. 8)

Speel zelf:

Ik speel er al een tijdje mee en het is erg solide, zit zojuist op futbin te kijken wat een switch naar een BL/Duits team zou kosten (heb untradeable Werner) om 3x 80+ pace CBs te krijgen.

Wat ik wel vaak doe is eerste helft deze 352 spelen en dan ben je vaak voornamelijk de pressure van de tegenstander aan het absorberen. Als ik met een achterstand de rust in ga, dan switch vervolgens naar een 352 compacte/press/fast-build-up variant waardoor ik meer kansen creeer maar ook zelf wat kwetsbaarder achterin word. Juist in deze tactic is pace achterin onmisbaar omdat je anders simpelweg nat gaat.

@timonsl Zorg dat je sowieso twee snelle CB’s aan de zijkanten hebt (eventueel backs met high defending workrate zoals Semedo, Walker, Telles of AWB). De centrale CB kan langzamer zijn, maar zorg ervoor dat je altijd de Centrale CB selecteerd als je in het midden een counter moet opvangen.

Aan de zijkanten vooral vertragen met je CB’s tot je team weer in positie is.

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 20-11-2020 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Mars18 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:46:
[...]

Zonde, ook zieke teams tegen gekomen?
Nee nog niet, wel heeft iedereen zo ongeveer Hernandez van Milan als linksback en allemaal Vardy/Kane/Williams in de spits.
Nog geen Mbappe's en Ronaldo's gezien of icons.
Zojuist wel een zwaarbevochten 4-3 winst binnen gesleept. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
PS360-gamer schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:53:
[...]

Speel zelf:
Gebalanceerd
6 breedte
4 diepte

Gebalanceerd
6 breedte
4 spelers in 16
2 hoekschoppen
1 vrij trappen

Instructies:

Speel zelf:

Ik heb de gebalanceerde variant van onderstaande post klakkeloos gekopieerd, enige verschil is dat ik met één centrale spits speel in Benzema, Mbappe wel naar flank en achter linies kruipen.
https://www.reddit.com/r/..._1_player_remastered_for/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Ik gok dat in de middag deze kaart wel eens online kan komen. EA kennende maken ze hem weer puur overpriced.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9eeqxyvI9g5FQOwc5wRtjes4lmk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TUMt45tNAgKD43QVwB0PAN3I.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
De laatste SBC’s van Hybrid Leagues en League and Nations Hybrid voltooid, en ook de 500 assists voltooid. Hoogste uit al deze packs was Depay :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wulfric92 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:57:
Heeft iemand Sissoko 82 geprobeerd? Ik zit er aan te denken om Gattuso 85 in te ruilen voor Sissoko.

Mja is Sissoko 760k waard? 😅
Ik heb m gisteren gepacked en een wedstrijd gebruikt. Maar heb snel weer Frenkie erin gezet. Niet mijn type speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Is het al bekend of er vanavond een nieuwe promo komt? Of misschien icon sbc's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13
Gekke start van de WL vandaag, of ik word volledig weggetikt of ik win zelf met, 6-2, 5-1, 9-1 :+
Ben ook een keer weggetikt door een zilveren team 7(8)7
Kortom ben benieuwd. Doel is deze week Zilver 1, weinig tijd om alles te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
WasBak schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:30:
[...]

Ik heb m gisteren gepacked en een wedstrijd gebruikt. Maar heb snel weer Frenkie erin gezet. Niet mijn type speler.
Hetzelfde, maar ik merk regelmatig dat ik potjes heb dat Sissoko mijn middenvelders omver kegelt vergelijkbaar met VVD/Varane etc in Fifa 20 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:38
Zojuist Walker gepackt in de untradeable 100k pack voor 50 WL wins en die wil ik eigenlijk wel gebruiken in plaats van Carvajal. Iemand advies/tips hoe in te passen met 10 chem?

Heb Joe Gomez en RTTF Felipe Anderson ook nog voor chemistry (Paulinho naar de andere kant en dan Son als supersub gebruiken, Sissoko mag dan weg).

De Brazilianen zou ik graag willen houden (m.u.v. Lucas, die hoeft niet per se).

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Wf8QZj2/IMG-6015.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 17:55
Saekerhett schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:47:
Zojuist Walker gepackt in de untradeable 100k pack voor 50 WL wins en die wil ik eigenlijk wel gebruiken in plaats van Carvajal. Iemand advies/tips hoe in te passen met 10 chem?

Heb Joe Gomez en RTTF Felipe Anderson ook nog voor chemistry (Paulinho naar de andere kant en dan Son als supersub gebruiken, Sissoko mag dan weg).

De Brazilianen zou ik graag willen houden (m.u.v. Lucas, die hoeft niet per se).

[Afbeelding]
Als je Varane naar links verplaatst heb je een perfect link met Mendy en kan je twee rode links permitteren om het op full chem te houden. Dan kun je Ramos en Oblak uit je team halen en daarvoor in de plaats Joe Gomez en Alisson. Dan blijft iedereen op full chem volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
mar101 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:54:
[...]

Als je Varane naar links verplaatst heb je een perfect link met Mendy en kan je twee rode links permitteren om het op full chem te houden. Dan kun je Ramos en Oblak uit je team halen en daarvoor in de plaats Joe Gomez en Alisson. Dan blijft iedereen op full chem volgens mij.
Klopt, alleen Ramos is ook untradeable en die is wel heel fijn :P
Oblak ook trouwens.

Varane kan ik verkopen.

Merk al dat ik niet zoveel mogelijkheden zie, haha :P

Edit: Baby Ferdinand lost mijn probleem op, alleen die is bijna 1 miljoen 8)7 :P

Edit 2: op zich lost elke CB icon mijn probleem op :)
Aanraders? Als ik Varane en Carvajal verkoop heb ik rond de 500k. Baby Campbell schijnt redelijk goed te zijn. Andere aanraders?

[ Voor 18% gewijzigd door Saekerhett op 20-11-2020 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Saekerhett schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:58:
[...]

Klopt, alleen Ramos is ook untradeable en die is wel heel fijn :P
Oblak ook trouwens.

Varane kan ik verkopen.

Merk al dat ik niet zoveel mogelijkheden zie, haha :P

Edit: Baby Ferdinand lost mijn probleem op, alleen die is bijna 1 miljoen 8)7 :P
Zoiets https://www.futbin.com/21/squad/3199123
Kan je bijvoorbeeld Varane verkopen.

Voor 319k zou je bijv ook nog baby Guardiola kunnen halen. Of dit middle voor 400k ipv Casemiro

[ Voor 9% gewijzigd door PS360-gamer op 20-11-2020 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
PS360-gamer schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:06:
[...]

Zoiets https://www.futbin.com/21/squad/3199123
Kan je bijvoorbeeld Varane verkopen.

Voor 319k zou je bijv ook nog baby Guardiola kunnen halen.
Mooi gevonden :). Toeval wil dat ik Casemiro ook nog heb untradeable.

Zal eens kijken naar Baby Guardiola, thx.

Ik wacht sowieso even na 19 uur i.v.m. de icon swaps die waarschijnlijk komen. Stel dat ik nu een icon koop en dat die toevallig in de swaps komt, dan keldert de prijs natuurlijk gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Saekerhett schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:09:
[...]

Ik wacht sowieso even na 19 uur i.v.m. de icon swaps die waarschijnlijk komen. Stel dat ik nu een icon koop en dat die toevallig in de swaps komt, dan keldert de prijs natuurlijk gigantisch.
Tja, of er komt een icon sbc waarvoor je een icon moet inleveren... zijn die swaps al confirmed?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
peeweeherman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:17:
[...]

Tja, of er komt een icon sbc waarvoor je een icon moet inleveren... zijn die swaps al confirmed?
Volgens mij is er nog niets bevestigd anders dan dan de eerste icon swaps en SBC's in seizoen 2 komen en dat begint vanavond. We wachten wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:24
Markuss schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:27:
Ik gok dat in de middag deze kaart wel eens online kan komen. EA kennende maken ze hem weer puur overpriced.

[Afbeelding]
En hij is potm, twee teams van 85 en een van 86.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:24
_Uploader_ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:03:
[...]

Dus zo'n 300k.

[ Voor 6% gewijzigd door _Uploader_ op 20-11-2020 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
_Uploader_ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:03:
[...]

Dat EA Sports zelf 86 Bamba duurder maakt dan 93 Lewandowski lijkt mij een goede weerspiegeling van het realisme gehalte van FUT |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mooie Lewa hoor, maar een team van gemiddeld 86 maken.. dat gaat me zo ongeveer al mijn centen kosten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YspkUcofJ1fD07yRfG7yEKvBxXo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z5qOKdW2TPtbTDlnvrNVtjxJ.jpg?f=user_large

Erg veel zin om met dit team WL te gaan spelen ! (In game 4231) Zie ik nog wat over het hoofd qua formatie voor betere chem? Heb overigens ook nog lozano 85 player pick. Jammer dat ik die niet kwijt kan ipv moura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:54
Sta 3-1 in de WL maar het loopt allerminst lekker. Overtredingen worden niet gegeven, spelers maken bijna geen loopacties, alles gaat traag en aannames voelen stroperig. Kan ook dat ik slecht speel hoor, weet niet exact waar het aan ligt.

Hopelijk gaat het in het vervolg beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
SH-FR schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:35:
Sta 3-1 in de WL maar het loopt allerminst lekker. Overtredingen worden niet gegeven, spelers maken bijna geen loopacties, alles gaat traag en aannames voelen stroperig. Kan ook dat ik slecht speel hoor, weet niet exact waar het aan ligt.

Bij mij ging ook alles stroperig de eerste paar wedstrijden. Pauze gehouden, twee uur later nog een potje en alles liep ineens weer normaal, alsof je dan op een andere server uitkomt of zo. Sta nu 8-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
SH-FR schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:35:

Nou ben ik niet zo heel goed, maar ik pakte net mijn 2e win (uit 8 potjes) die totaal anders aanvoelde dan de andere wedstrijden. Spelers maakten de loopacties die ik graag zag, doken veel sneller op, zaten er beter tussen en de meeste passes ging ook daadwerkelijk naar de speler waar ze heen moesten. Zelfs het wisselen van defensieve spelers ging zonder ergernis.
Zal wel aan mij liggen, maar vooral die fijne AI-loopacties vielen me op. Dat had ik vorige potjes gemist.

Wat ik wel vervelend vind (en het maakt niet uit welk speltype je speelt), is dat als je snel langs de zijlijn opstoomt vanaf de middellijn, dat je spitsen niet lijken te reageren. Die lopen regelmatig niet mee. Dit doen ze pas op het moment dat je echt dichtbij de 16 bent. Een vroege voorzet slingeren kan dan ook zelden. Ben je al bijna bij de 16, sjokken zij nog rond hun oude positie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Dani05 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:26:
[Afbeelding]

Erg veel zin om met dit team WL te gaan spelen ! (In game 4231) Zie ik nog wat over het hoofd qua formatie voor betere chem? Heb overigens ook nog lozano 85 player pick. Jammer dat ik die niet kwijt kan ipv moura.
Ik weet niet of het echt een verbetering is, maar als je Gelson Martins ipv Moura gebruikt, heb je zowel Gelson Martins als Renato Sanches op full chem. Gelson Martins is een stuk goedkoper, en qua stats bijna identiek aan een Moura op 8 chem.

Zou mooi zijn als EA weer een objective kaart van Gelson Martins uitbrengt, die van vorig jaar was echt fijn om mee te spelen, supersnel en wendbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Sta nu 3 uit 7, redelijk in balans omdat ik bij 1 potje live weg moest meteen na de aftrap omdat de bel ging.. Zuur wel. Voelt wel erg stroperig aan vandaag. Sowieso vanavond niet meer spelen vanwege het nieuwe seizoen en icons swaps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Poeh als de season rewards (op die CV van Celta na) een voorbode zijn voor vanavond..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9mTvCxH_u-lD1T9RVQtRAxYdMac=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YwXEyzLmRsRQVEDi54voEan8.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7WCBbT-QKX5uMZ_0UwqDOAHBMK4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gPW085BZIyXo2JvyYG7PkVEZ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Markuss schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:08:
Poeh als de season rewards (op die CV van Celta na) een voorbode zijn voor vanavond..

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jeetje wat karig. Maar qua icon swaps kun je wel rekenen op inzaghi, nakata en klose denk ik. Hopelijk een icon die je het hele jaar door goed kan gebruiken. Heb er nog steeds spijt van dat ik ipv dalglish voor die random prime icon met 16 tokens was gegaan. Kreeg ik gewoon trezeguet.. Was wel bij de tweede of derde swaps pas geloof ik. Zal nu wel random baby icon pick mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:17
Haha wat karig weer, die kaarten zijn over twee weken al niet meer bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
joostmakaay schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:14:
Haha wat karig weer, die kaarten zijn over twee weken al niet meer bruikbaar.
Ik denk dat als je ze nu op de markt kon kopen ze evengoed in niemands team hadden gestaan. Voor eenieder is er een betere betaalbare optie in die competitie.

Het is leuk dat ze gratis zijn maar EA gunt je gewoon ook echt helemaal 0,0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:17
Markuss schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:16:
[...]

Ik denk dat als je ze nu op de markt kon kopen ze evengoed in niemands team hadden gestaan. Voor eenieder is er een betere betaalbare optie in die competitie.

Het is leuk dat ze gratis zijn maar EA gunt je gewoon ook echt helemaal 0,0.
Die Aidoo ziet er best aardig uit, maar heb je idd veel betere opties voor in die competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Vestendrie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:12:
[...]

Jeetje wat karig. Maar qua icon swaps kun je wel rekenen op inzaghi, nakata en klose denk ik. Hopelijk een icon die je het hele jaar door goed kan gebruiken. Heb er nog steeds spijt van dat ik ipv dalglish voor die random prime icon met 16 tokens was gegaan. Kreeg ik gewoon trezeguet.. Was wel bij de tweede of derde swaps pas geloof ik. Zal nu wel random baby icon pick mogelijk zijn.
Idd, heb Dalglish vrijwel tot het einde gebruikt terwijl de goedkopere keuzes vaak weer erg snel vervangen werden.

Ze mogen ook wel gewoon herhalen van vorig jaar, baby butra is altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:03
Aspas gaat misschien ook nog wel, maar dit lijkt wel een heel matig seizoen te worden als je daar naar uit moet kijken.
Niet echt een reden om ergens voor te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik ben een casual speler en zeker nu met een baby van 4,5 maand thuis, is mijn tijd om fifa te spelen wat karig. Heb een leuk team waarmee ik pendel in rivals tussen div 4 en 5.

Laatst die mls objectives gedaan en alle 3 die spelers vrijgespeeld en daar nu ook maar een simpel elftal omheen gebouwd en het leuke is dat ik met dit team veel betere resultaten boek als met mijn main elftal. Speel echt met grote regelmaat teams van 85 + zoek.

Speel dan met dit elftal

https://www.futbin.com/21/squad/3205367

Ik speel echt puur voor de fun, maar toch gek dat ik hiermee veel beter speel dan met mn 86 rated team. 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Bossie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:21:
[...]

Idd, heb Dalglish vrijwel tot het einde gebruikt terwijl de goedkopere keuzes vaak weer erg snel vervangen werden.

Ze mogen ook wel gewoon herhalen van vorig jaar, baby butra is altijd welkom.
Zou zeker geen verkeerde zijn. Hoop stiekem Cruyff, maar dat zal wel niet. Is 3 miljoen waard. Denk sowieso niet in de swaps dit jaar, vorig jaar ook al niet. Toen was de beste icon maradonna 95

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Bjorneby schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:23:
Ik ben een casual speler en zeker nu met een baby van 4,5 maand thuis, is mijn tijd om fifa te spelen wat karig. Heb een leuk team waarmee ik pendel in rivals tussen div 4 en 5.

Laatst die mls objectives gedaan en alle 3 die spelers vrijgespeeld en daar nu ook maar een simpel elftal omheen gebouwd en het leuke is dat ik met dit team veel betere resultaten boek als met mijn main elftal. Speel echt met grote regelmaat teams van 85 + zoek.

Speel dan met dit elftal

Ik speel echt puur voor de fun, maar toch gek dat ik hiermee veel beter speel dan met mn 86 rated team. 🤔
Echt een heel leuk team Bjorneby, origineel en leuk samengesteld. Wie weet komt EA nog wel met een MLS POTM dit jaar (was vorig jaar toch zo?).

Als het nog wat meezit kan er nog wel eens een Flashback van Matuidi, Higuain, Nani of Chicarito komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat een shit kaarten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Bjorneby schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:23:

Speel dan met dit elftal

Allemaal vlugge Japies he.

Overigens is acceleratie de belangrijkste stat; sprinting speed doet er nauwelijks toe. De lengte/ het gewicht van spelers is al verwerkt in de stats en vormt geen extra minpunt. Zie: https://amp.reddit.com/r/...cceleration_test_results/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
Capsaicin schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:36:
[...]
Allemaal vlugge Japies he.

Overigens is acceleratie de belangrijkste stat; sprinting speed doet er nauwelijks toe. De lengte/ het gewicht van spelers is al verwerkt in de stats en vormt geen extra minpunt. Zie: https://amp.reddit.com/r/...cceleration_test_results/
Klopt wel ja. Heb een hunter op Martinez en op die Manneh en die gaan wel als de brandweer Idd. Sergio santos een afmaker erop. En alle verdedigers een anker ⚓️.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
De lvl 15 rewards zijn best prima wat mij betreft, de CB uit La Liga en die CM uit de Serie A.

Waarschijnlijk dat ik wel voor die Tello ga, met een Powerhouse chemstyle echt een supercomplete middenvelder, ook best wat potentiële links voor hybrids met green links naar Muriel, Zapata en Cuadrado bijv., voor als die nog Promo kaarten gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
mar101 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:51:
De lvl 15 rewards zijn best prima wat mij betreft, de CB uit La Liga en die CM uit de Serie A.

Waarschijnlijk dat ik wel voor die Tello ga, met een Powerhouse chemstyle echt een supercomplete middenvelder, ook best wat potentiële links voor hybrids met green links naar Muriel, Zapata en Cuadrado bijv., voor als die nog Promo kaarten gaan krijgen.
Mwoah die Tello kan juist net niks mijn inziens, aanvallend mist hij cruciale stats en verdedigend is het helemaal niks bijzonders. Je kan denk ik dan beter voor die CB gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0j8nd9uO12M3YtG6B29boYiGLtU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9Y6G3A7o6W7PQqcIzfUEq6j4.png?f=fotoalbum_large

Edit: @Augy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1MnvOzonWLpMHCY8pJNq34o5EPI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uleVEjTlGW5KpcfZOwBDdtvQ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Markuss op 20-11-2020 19:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:45
Even die CB in de gaten houden. Marking ben k vooral benieuwd naar!

Hier een baby van 8 weken @Bjorneby kansloos om de tijd te vinden 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Wat gaar. Geen icon swaps maar 3 sbc's, 90 figo, baby van der sar en mid Zanetti. Ook nog eens kneiterduur nu natuurlijk. Ea slaat helemaal door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:54
Vestendrie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:03:
Wat gaar. Geen icon swaps maar 3 sbc's, 90 figo, baby van der sar en mid Zanetti. Ook nog eens kneiterduur nu natuurlijk. Ea slaat helemaal door.
Ik vind ze juist best oké en zeker niet duur. Van der Sar is een geweldige keeper denk ik en wat je ervoor in moet leveren is zeer schappelijk.

Zanetti hetzelfde, al zijn er talloze betere rechtsbacks als Walker, Semedo enzovoort. Figo is voor mijn team geweldig want ik krijg Ronaldo op volle teamgeest en kan veel meer kanten op, echter heb ik al genoeg spitsen. Vind ze allemaal prima. Was overigens sowieso ook geen fan van Icon Swaps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Vestendrie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:03:
Wat gaar. Geen icon swaps maar 3 sbc's, 90 figo, baby van der sar en mid Zanetti. Ook nog eens kneiterduur nu natuurlijk. Ea slaat helemaal door. Totaal geen interessante icons vind ik zelf. Baal echt als een stekker dat ze geen swaps hebben gedaan. Dacht dat ze dit jaar wel zouden komen. Nu blijven de leuke icons de rest van het jaar te duur natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Markuss schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:56:
[...]

Mwoah die Tello kan juist net niks mijn inziens, aanvallend mist hij cruciale stats en verdedigend is het helemaal niks bijzonders. Je kan denk ik dan beter voor die CB gaan.

[Afbeelding]

Edit: @Augy
[Afbeelding]
Het enige wat ik jammer vind aan die kaart is zijn defensive awareness die onder de 70 zit, verder weinig aan te merken op de kaart. Zijn sliding tackles zijn ook laag, maar die gebruik persoonlijk weinig, dus boeit me niet.

Je moet hem vooral zien als Box-to-Box CM, als CAM komt hij aanvallend tekort en als CDM verdedigend, maar als CM vind ik hem prima voor een gratis speler. Ook goede workrates and stamina voor die rol.

Omdat zijn snelheid zonder chemstyle al zo hoog is, ben je heel flexibel in wat voor chemstyle je gebruikt. Als je wil dat hij aanvallend sterker is, drop je een Gladiator op hem. Als je een spelverdeler wil een Powerhouse of Engine. En heb je toch wat meer fysiek nodig, is een Sentinel prima. En als je van max pace houdt, kun je alsnog voor een Shadow gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
SH-FR schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:08:
[...]

Ik vind ze juist best oké en zeker niet duur. Van der Sar is een geweldige keeper denk ik en wat je ervoor in moet leveren is zeer schappelijk.

Zanetti hetzelfde, al zijn er talloze betere rechtsbacks als Walker, Semedo enzovoort. Figo is voor mijn team geweldig want ik krijg Ronaldo op volle teamgeest en kan veel meer kanten op, echter heb ik al genoeg spitsen. Vind ze allemaal prima. Was overigens sowieso ook geen fan van Icon Swaps.
Maar waarom zou je de sbc doen als de prijs voor de tradeable versie al niet te hoog was. Behalve figo die rond de miljoen is. Ik vind het totaal niet de coins waard om de sbc te doen, maar oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
Augy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:58:

Haha ja joh ben blij als ik 20 wedstrijdjes in de week speel. Heb inmiddels al een tijdje de punten staan voor een WL, maar dat zit er nog ff niet in voorlopig..

Vermaak me verder prima met deze fifa, veel beter dan met fifa20 iig. Ondanks dat ik er minder tijd in kan steken.

Iedereen veel plezier en succes met seizoen 2 gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:41
Augy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:58:

Same hier ook 8 weken baby, lastig wl spelen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Icon sbc’s stellen in ieder geval niet teleur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20mmNormandy
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-07-2021
Sorry maar. WL± 89 minuut. stand: 3:3.
Ik krijg penal voor. Tegenstander ragequit....
Ik heb gelijkgespeeld. WAAROM?
Ik verdien dan toch gewoon de win? heb @$%$^% hele potje bijna uitgespeeld. Grote kans om penal binnen te knallen en dan alles voor niets....

Trouwens: kan je ook op een of andere manier bepalen wie er bij corner waar staat?
ik heb een opstelling gehad waarbij Dumfries bij de stip stond. Kopte er een heel aantal in. Nu staat hij altijd achteraan bij de tweede paal. op die plek heb je meestal weinig kans om ze er in te koppen. Is daar een oplossing voor? Want dumfries is vgm de beste kopper voor mn gevoel. (Lang, sterk, en sprongkracht)

[ Voor 43% gewijzigd door 20mmNormandy op 20-11-2020 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:45
Markvd1984 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:19:
[...]

Same hier ook 8 weken baby, lastig wl spelen zo
Ik begin er niet aan, al die frustratie en gebrek aan tijd!

Op zich ziet die CB er prima uit. Lvl aspas of keita maar doen denk, nog genoeg tijd om te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
3 0 voor en dan doen opeens me spelers helemaal niks meer, geen pass komt aan word voorbij gelopen slaat weer helemaal nergens op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
Augy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:42:
[...]

Ik begin er niet aan, al die frustratie en gebrek aan tijd!

Op zich ziet die CB er prima uit. Lvl aspas of keita maar doen denk, nog genoeg tijd om te kiezen
Heb vorige FIFA zo’n 5x WL gespeeld, met name rond de TOTSSF in packs waren, grotere kans op leuke rewards. Maar voor mij is het verre van ontspanning. Als ik voor het spelen van een game af en toe pauze moet pakken om geconcentreerd te kunnen blijven gaat het voor mij toch echt wel te ver. Ik hou het wel bij wat SB, Rival en objectives :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
joostmakaay schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:18:
[...]

Die Aidoo ziet er best aardig uit, maar heb je idd veel betere opties voor in die competitie.
Verdedigend wel maar van die bal moet hij niks hebben.
Echt drama balbehandeling en passing.
Das niks voor mij zo'n verdediger die de bal haat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Het is weer eens onspeelbaar door de lag. Kan dat na zoveel weken nou nog altijd niet beter? Gewoon normaal kunnen spelen tussen 20:00 en 22:30/23:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13
Die Figo is net zo duur als een tradable 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 09:09
EA is echt heel raar bezig. Deze icons zijn ook echt niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Laatst online: 17-09 15:10
Voor mij komt de icon sbc als geroepen. Heb een NL team en cillessen moet nodig vervangen worden. Mooie gelegenheid om de untradeables in mijn club in te zetten (heb een paar 87 en 88)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:03
Nog meer die op de PS5 spelen? Vandaag voor het eerst twee potjes gespeeld, maar soepel wil ik het niet noemen. Beetje haperende gameplay. Kan ook komen door de servers. Morgen maar een single player spelen als test.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:41
kw_nl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:42:
Nog meer die op de PS5 spelen? Vandaag voor het eerst twee potjes gespeeld, maar soepel wil ik het niet noemen. Beetje haperende gameplay. Kan ook komen door de servers. Morgen maar een single player spelen als test.
Wilde net hetzelfde posten. Dramatisch schokkende gameplay. Heb overigens ook geen commentaar. Wel alle andere geluiden -O-

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:37
Bjorneby schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:48:
[...]

Klopt wel ja. Heb een hunter op Martinez en op die Manneh en die gaan wel als de brandweer Idd. Sergio santos een afmaker erop. En alle verdedigers een anker ⚓️.
Hier hou ik van, echt een originele teamsamenstelling! Als ik in de WL 3x Mbappe, Ben Yedder, etc. etc. tegenkom, dan heb ik dat ook wel weer snel gezien. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik nu door een goeie walkout ook wel een team heb met veel gebruikte spelers 8)7. Maar ik vond het dan weer erg leuk om als afwisseling met een 'Silverlounge' team die modus te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
kw_nl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:42:
Ik heb gisteren 4 potjes gespeeld, bij alle 4 bleef het steeds na een paar seconden even hangen en was de bal vervolgens 10 meter verder. Kan de server zijn, nooit op ps4 gehad. Vandaag overigens niet gespeeld maar vind het wel opvallend nooit eerder dit gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
10 potjes wl, en 10x tegen mbappe, grappig dat fifa nog niet zolang er is en iedereen al mbappe heeft, wat hoop ik dat de ban er snel komt met pakketjes kopen, wat irritant spelen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
EiSpeed schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:06:
[...]

Ik heb gisteren 4 potjes gespeeld, bij alle 4 bleef het steeds na een paar seconden even hangen en was de bal vervolgens 10 meter verder. Kan de server zijn, nooit op ps4 gehad. Vandaag overigens niet gespeeld maar vind het wel opvallend nooit eerder dit gehad.
Ik had gisteravond exact hetzelfde met de ps4, moest drie rivals potjes spelen voor Lacazete en bij alle hetzelfde en het verder daarbij gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Normaal ben ik niet zo van het zeuren, maar zelfs ik heb met de icon sbc's ontzettend veel moeite om het te waarderen...

Ze zijn het totaal niet waard, beter kopen en wat waarde behouden dan de sbc's doen. Dit is gewoon een middelvinger in je gezicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
Markvd1984 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:12:
10 potjes wl, en 10x tegen mbappe, grappig dat fifa nog niet zolang er is en iedereen al mbappe heeft, wat hoop ik dat de ban er snel komt met pakketjes kopen, wat irritant spelen zo
Gewoon pay to win is het.
Mensen gooien er honderden Euro's tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
joenes30 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 01:09:
[...]

Gewoon pay to win is het.
Mensen gooien er honderden Euro's tegenaan.
Echt onzin hoor, mensen die er tijd in steken om te handelen kunnen makkelijk mbappe halen.
Ik zou nooit een cent extra erin steken maar komende week komen mbappe-neymar en een icon ook mn team versterken waar Ronaldo en Rashfort al in zitten.
Kan nu al mbappe-neymar halen maar heb die icon nodig voor de chem dus wacht ff weekje.
En dan nog het gaat om de persoon achter de knoppen, ik kan er niet zo heel veel van dus online zou het mij niet heel veel verder brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
jerommeke96 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 03:21:
[...]

Echt onzin hoor, mensen die er tijd in steken om te handelen kunnen makkelijk mbappe halen.
Ik zou nooit een cent extra erin steken maar komende week komen mbappe-neymar en een icon ook mn team versterken waar Ronaldo en Rashfort al in zitten.
Kan nu al mbappe-neymar halen maar heb die icon nodig voor de chem dus wacht ff weekje.
En dan nog het gaat om de persoon achter de knoppen, ik kan er niet zo heel veel van dus online zou het mij niet heel veel verder brengen
Dit.

Ik ben nog niet zo ver als jou, omdat ik niet kan handelen.
Maar heb inmiddels best een redelijk team verzameld.
Merk tijdens die friendly wedstrijden dan wel weer dat ik bijvoorbeeld mbappe echt nog niet zo goed beheers als andere mensen.
Mijn mbappe is nog best makkelijk af te stoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Er is een Base Icon & Mid Icon pack aan de database toegevoegd, wil niet zeggen dat ze direct komen maar vaak duurt dat niet lang (in de loop van de BF week of misschien vanavond al een start). Ook nog een hele bunch aan andere packs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gr5KGuWNqyKLNYL_7kmcCbiCoeY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/psZFv3KSxoWvzyVbwmj10mO8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RC6kmPqBm0Z439DaiATSb4T04Ks=/800x/filters:strip_exif()/f/image/utmY6QYM9t8YshOiwxYdkP2Q.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Markuss op 21-11-2020 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik ben zo slecht met de WL he, verlies wedstrijd 1 en 2.

Uiteindelijk kom ik nu weer op 5-5 uit. Maar tegenstanders scoren iedere kans.
En ik maak veel minder af dan in rivals door goede druk van de tegenstander

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
20mmNormandy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:31:
Sorry maar. WL± 89 minuut. stand: 3:3.
Ik krijg penal voor. Tegenstander ragequit....
Ik heb gelijkgespeeld. WAAROM?
Ik verdien dan toch gewoon de win? heb @$%$^% hele potje bijna uitgespeeld. Grote kans om penal binnen te knallen en dan alles voor niets....

Trouwens: kan je ook op een of andere manier bepalen wie er bij corner waar staat?
ik heb een opstelling gehad waarbij Dumfries bij de stip stond. Kopte er een heel aantal in. Nu staat hij altijd achteraan bij de tweede paal. op die plek heb je meestal weinig kans om ze er in te koppen. Is daar een oplossing voor? Want dumfries is vgm de beste kopper voor mn gevoel. (Lang, sterk, en sprongkracht)
Herkenbaar, doen meerdere lui quiten op zo’n moment. Kinderachtig niveau.

Wat betreft je corner, weet je nog met wie je die corners nam? Heb je dat wellicht veranderd? Anders bij een corner ff switchen naar een andere speler om mee te nemen. En dan hopen dat dumfries daar weer staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:37
jerommeke96 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 03:21:
[...]

Ik ben het niet helemaal met je eens. Niet iedereeen is even handig in het handelen. Ik ben zelf ongeveer in 2017 met FUT begonnen, en ik leer nog steeds dingen die ik eerder niet wist. Stapje voor stapje word je er steeds handiger in. Maar voor de casual player, die FUT leuk vindt, maar er nog niet zo handig in is, is de WL zeg maar de Champions League spelen met pak 'm beet FC Emmen... tenzij je er een bak met geld tegenaan gooit (ook al biedt zelfs dat nog niet altijd garanties). Ik kan het niet hard maken, maar ik vind dit wel opvallend: ik geef normaal ook nooit extra geld uit aan Fifa. Dit jaar had ik wat kadobonnen van mijn werk en dacht, ach, laat ik eens gek doen en fifapunten kopen. Prompt krijg ik een icon walkout, die ik goed verkocht heb en van dat geld heb ik nu al een behoorlijk sterk team staan wat ik normaal in deze fase van Fifa nog nooit eerder heb gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:49
Iemand nog een tip wat de beste route is voor onderstaand team? Ik zit nog te twijfelen tussen dit (en dan in-game naar een 41212 met Ziyech achter Rashford en Auba) of naar een variant met Lucas Moura op rechts en Martial in de spits erbij (442 dus) en dan in-game Martial en Rashford switchen. Of is Rashford zijn prijs niet waard en kan ik beter elders investeren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5NN6zzev9tcFBGwN6k2KYfyyfE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5qGPOuqkLWBIKXy9QPrUuwmQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Uit principe koop ik geen Fifa-punten, maar dit betekent wel dat ik meer moet grinden/ handelen. Tijdverspilling. Ik zou misschien minder tijd kwijt zijn als ik een uurtje per week zou overwerken, en het daarmee verdiende geld in de game zou steken. Maar ik gun het grote gamestudio's als EA niet.
Pagina: 1 ... 42 ... 158 Laatste