Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:01

Ozz

Vestendrie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:27:
[...]

Leuke speler, maar vermoed dat het een zelfde type als Pires zal worden. Totaal niet geschikt voor deze versie, maar wel leuk om te hebben. Zal waarschijnlijk wel duurder worden dan Pires vanwege zijn land/positie en populariteit.
Op RM zetten en dan ingame een plekje achter de spitsen. Gaat waarschijnlijk hoge passing en shooting krijgen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Ozz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:30:
[...]

Op RM zetten en dan ingame een plekje achter de spitsen. Gaat waarschijnlijk hoge passing en shooting krijgen. _/-\o_
Ja dat kan wel, maar zijn snelheid zal niet hoger dan 80 zijn en heeft totaal geen beweeglijke stats. Maar als ik de coins zou hebben had ik hem sowieso wel gehaald hoor. Alleen maar om de vrije trappen binnen te kunnen knallen, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Markuss schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:29:
[...]

De enige reden dat hij duurder zal worden is denk ik omdat hij veel populairder is, Pires z'n nationaliteit is toch (nog) makkelijker te linken met alle OP Franse spelers?

Dit zullen z'n posities zijn:
[Afbeelding]
Snelheid is terecht, maar dribbel zo hoog? Hij was echt niet zo beweeglijk hoor. Maar even afwachten wat van zijn dribblingstats zo hoog zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Vestendrie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:33:
[...]

Ja dat kan wel, maar zijn snelheid zal niet hoger dan 80 zijn en heeft totaal geen beweeglijke stats. Maar als ik de coins zou hebben had ik hem sowieso wel gehaald hoor. Alleen maar om de vrije trappen binnen te kunnen knallen, haha.
Helemaal met je eens, was toch ook wel één van m'n idolen door z'n traptechniek. Ik hoop op een SBC voor hem, zou geweldig zijn. Kan ik daar in de loop van de tijd m'n nutteloze Sommer's, Verratti's en Icardi's dumpen en rustig naar hem toebouwen.

Ik vind dribbelen ook veel te hoog, soepel was niet het woord dat ik direct bij Beckham vond passen, maar mij hoor je niet klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Markuss schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:36:
[...]

Helemaal met je eens, was toch ook wel één van m'n idolen door z'n traptechniek. Ik hoop op een SBC voor hem, zou geweldig zijn. Kan ik daar in de loop van de tijd m'n nutteloze Sommer's, Verratti's en Icardi's dumpen en rustig naar hem toebouwen.

Ik vind dribbelen ook veel te hoog, soepel was niet het woord dat ik direct bij Beckham vond passen, maar mij hoor je niet klagen ;)
Als ik eerlijk ben is pace ook een tikkeltje te hoog, maar hier ook een fan vanwege zijn geniale traptechniek. Vroeger als klein kind achter de bal gaan staan zoals hij deed. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Ozz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:45:
[...]

Als ik eerlijk ben is pace ook een tikkeltje te hoog, maar hier ook een fan vanwege zijn geniale traptechniek. Vroeger als klein kind achter de bal gaan staan zoals hij deed. _/-\o_
Ja ik ook. En keek zijn show toen hij die lange blonde haren had. Met die grijze bal met een soort kruis erop. Was ten tijden van een WK dacht ik. Weet alleen de naam van die show niet meer, Bechhams kicks of hotshots ofzo dacht ik.

Had er nog best wat aan gehad om de zaterdag tijdens een amateurpotje een goaltje binnen te krikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
Vestendrie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:34:
[...]

Snelheid is terecht, maar dribbel zo hoog? Hij was echt niet zo beweeglijk hoor. Maar even afwachten wat van zijn dribblingstats zo hoog zijn dan.
Dribbel is ook natuurlijk balcontrole, composure, verwacht dat hij op die punten hoger gaat scoren dan agility/balance.

Vooral zijn RM lijkt een leuke kaart voor formation changes maar denk dat Beckham niet goedkoop zal zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Bossie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:08:
[...]

Dribbel is ook natuurlijk balcontrole, composure, verwacht dat hij op die punten hoger gaat scoren dan agility/balance.

Vooral zijn RM lijkt een leuke kaart voor formation changes maar denk dat Beckham niet goedkoop zal zijn.
Dat is waar, maar juiste die stats zijn voor deze versie zo belangrijk. Zal dus voor de meeste spelers niet bruikbaar zijn tijdens competitieve wedstrijden gok ik. Maar is wel leuk om te hebben!

Ja in het begin is zijn Prime waarschijnlijk niet eens beschikbaar (misschien vanaf de Icon-swaps wel?) Zal anders boven de miljoen gaan zitten gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Ik heb nu echt een leuk team van ongeveer 1 miljoen coins, maar wil eigenlijk binnenkort over naar een Nederlands team omdat ik de meta toch niet bij hou.

Het is alleen zo jammer dat de enigszins goede NLe kaarten allemaal zo duur zijn. Wil eigenlijk wel twee icons om nog een beetje mee te komen. Kom alleen zo'n 500k tekort om een beetje een degelijk team neer te zetten, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
DennisCle schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:24:
Ik heb nu echt een leuk team van ongeveer 1 miljoen coins, maar wil eigenlijk binnenkort over naar een Nederlands team omdat ik de meta toch niet bij hou.

Het is alleen zo jammer dat de enigszins goede NLe kaarten allemaal zo duur zijn. Wil eigenlijk wel twee icons om nog een beetje mee te komen. Kom alleen zo'n 500k tekort om een beetje een degelijk team neer te zetten, haha.
Wat voor Nederlands team wil je neerzetten dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:45
Afbeeldingslocatie: https://assets.nos.nl/data/image/2020/03/22/638618/3840x2160a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
DennisCle schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:24:

https://www.futbin.com/21/squad/3096380

Kost maar 500k, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Mijn huidige team is:

Rashford - Aubameyang
Martial - Allan - Kante - Traore
Mendy - Varane - Kounde RTTF - Semedo
Courtois

Ik hoef niet mee te gaan met de top, maar speel normaal gesproken div2 dus daar wil ik mij redelijk kunnen handhaven, dacht daarom aan:

Bergkamp (base) - Overmars (base)
Promes (RTTF) - Wijnaldum - Frenkie - Ziyech IF
Aanholt (RB) - Ake - vDijk - Semedo
Alisson

Is ongeveer 1,6 miljoen en als ik alles verkoop heb ik 1,1 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

DennisCle schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:46:
Mijn huidige team is:

Rashford - Aubameyang
Martial - Allan - Kante - Traore
Mendy - Varane - Kounde RTTF - Semedo
Courtois

Ik hoef niet mee te gaan met de top, maar speel normaal gesproken div2 dus daar wil ik mij redelijk kunnen handhaven, dacht daarom aan:

Bergkamp (base) - Overmars (base)
Promes (RTTF) - Wijnaldum - Frenkie - Ziyech IF
Aanholt (RB) - Ake - vDijk - Semedo
Alisson

Is ongeveer 1,6 miljoen en als ik alles verkoop heb ik 1,1 ongeveer.
Je zou met zoiets kunnen beginnen en dan upgraden zodra je coins hebt:

https://www.futbin.com/21/squad/3097019

Speel zelf met Overmars 88 en die is echt heel chill als spits, maar als je veel met skillmoves doet kun je hem beter overslaan.

Kluivert is waardeloos, Depay speelt echt chiller :)

Met Bergkamp dit jaar geen ervaring maar vond hem de afgelopen fifas nooit zo heel chill eigenlijk. Heb nu ook baby van Basten in de spits, mij bevalt hij wel maar het is absoluut geen Meta speler. Ramt ze wel lekker binnen als hij in de zestien staat.

Verder heb ik baby koeman nog even gehad maar die mist pace om als echte CV te spelen - dan kun je beter in een opstelling beginnen met 3 cv's en hem naar CDM verplaatsen.

Rijkaard 88 is een beest maar niet heel goedkoop _/-\o_

Het enige wat eigenlijk echt mist is een fatsoenlijke rechtsbuiten... ik duim voor een Robben flashback _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
ErnstMid schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:07:
[...]

Je zou met zoiets kunnen beginnen en dan upgraden zodra je coins hebt:

https://www.futbin.com/21/squad/3097019

Speel zelf met Overmars 88 en die is echt heel chill als spits, maar als je veel met skillmoves doet kun je hem beter overslaan.

Kluivert is waardeloos, Depay speelt echt chiller :)

Met Bergkamp dit jaar geen ervaring maar vond hem de afgelopen fifas nooit zo heel chill eigenlijk. Heb nu ook baby van Basten in de spits, mij bevalt hij wel maar het is absoluut geen Meta speler. Ramt ze wel lekker binnen als hij in de zestien staat.

Verder heb ik baby koeman nog even gehad maar die mist pace om als echte CV te spelen - dan kun je beter in een opstelling beginnen met 3 cv's en hem naar CDM verplaatsen.

Rijkaard 88 is een beest maar niet heel goedkoop _/-\o_

Het enige wat eigenlijk echt mist is een fatsoenlijke rechtsbuiten... ik duim voor een Robben flashback _/-\o_
Ja die rechtsbuiten is jammer, daarom dacht ik aan Ziyech IF, toch een halve Nederlander, haha.

Kluivert had ik vorig jaar via de swaps en die viel inderdaad heel erg tegen.

Ik vind het team dat je post net te slap verdedigend, maar als ik er nog van Dijk bij kan zetten wil ik het wel wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Iedereen al zijn nutteloze CL Rare kaartjes verkocht?

Prijzen gaan als een malle, vanwege een of ander objectives.

Katching!

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Patrick_D_GTS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:53:
Iedereen al zijn nutteloze CL Rare kaartjes verkocht?

Prijzen gaan als een malle, vanwege een of ander objectives.

Katching!
Allemaal untradeble, Heb zelfs Salah. Geen 400k voor mij ;w -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:00
Ik heb nu Alisson op doel staan, maar die valt mij vies tegen. De beste die linkt aan mijn verdediging daarna zou Courtois zijn. Alleen zijn IF kan ik (nog) niet betalen. Maar heeft hier iemand ervaring met zijn gouden kaartje?

O ja, en nog 1 ding: ik las dat het deze Fifa toch wel toegevoegde waarde kan hebben als je een chemistry style op een keeper zet (meest worden glove en cat gebruikt). Iemand ook daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
MadMoody schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:55:
Ik heb nu Alisson op doel staan, maar die valt mij vies tegen. De beste die linkt aan mijn verdediging daarna zou Courtois zijn. Alleen zijn IF kan ik (nog) niet betalen. Maar heeft hier iemand ervaring met zijn gouden kaartje?

O ja, en nog 1 ding: ik las dat het deze Fifa toch wel toegevoegde waarde kan hebben als je een chemistry style op een keeper zet (meest worden glove en cat gebruikt). Iemand ook daar ervaring mee?
Keeper is het best met een basic chemistry style. Met een basic krijgt hij op elke statistiek en boost van plus 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

DennisCle schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:45:
[...]

Ja die rechtsbuiten is jammer, daarom dacht ik aan Ziyech IF, toch een halve Nederlander, haha.

Ik vind het team dat je post net te slap verdedigend, maar als ik er nog van Dijk bij kan zetten wil ik het wel wagen.
Je kunt ook altijd je linksback en een CV niet Nederlands maken; dat scheelt ook behoorlijk qua coins :*)

zat zelf te twijfelen over v aanholt maar uiteindelijk niet gedaan. Heb daar nu Kamara staan en die is echt schitterend :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21-09 08:53
https://www.futbin.com/21/squad/3100302

Heb even jullie ervaringen nodig. Speel nu met dit team en switch ingame naar 4231 of 4222. Alleen over auba ben ik niet echt te spreken. Twijfel om hem te vervangen voor iemand wie wat beter uit de verfkomt op de 10 positie. Kom ik al snel bij firmino if. Of zal dat de switch niet waard zijn ?

[ Voor 24% gewijzigd door Dani05 op 18-11-2020 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Ben m'n club inmiddels weer aan het volgooien met allerlei gouden spelers uit La Liga, Bundesliga, Serie A, Ligue 1 en wat BPL voor 350 en 400 coins. Bij een nuttige SBC stijgen ze sowieso wel naar 1000, bij een hele nuttige mogelijk nog meer. Kost je weinig moeite en centen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21-09 08:53
Markuss schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:27:
Ben m'n club inmiddels weer aan het volgooien met allerlei gouden spelers uit La Liga, Bundesliga, Serie A, Ligue 1 en wat BPL voor 350 en 400 coins. Bij een nuttige SBC stijgen ze sowieso wel naar 1000, bij een hele nuttige mogelijk nog meer. Kost je weinig moeite en centen.
Al gooi je ze op de list tijdens MM morgen heb je al een heel lekkere winst waarschijnlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Dani05 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:29:
[...]

Al gooi je ze op de list tijdens MM morgen heb je al een heel lekkere winst waarschijnlijk :)
Dat denk ik inderdaad ook, dus ook een kleine tip voor de anderen. Kost je nauwelijks moeite en als je er simpel even 50K ingooit heb je weer 125 spelers.

Mochten die alleen al tot 1K stijgen heb je een simpele winst. Beste is natuurlijk Franse spelers uit Ligue1, Duitser uit Bundesliga etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 17:55
Pieterw2 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:04:
[...]

Keeper is het best met een basic chemistry style. Met een basic krijgt hij op elke statistiek en boost van plus 10.
Dat hebben ze dit jaar veranderd in Fifa, kijk bijv. op Futbin als je chemstyles op een keeper zet. Basic geeft nog maar een +5 op elke stat. In de meeste gevallen is Glove wel de beste chemstyle voor een keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Dani05 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:10:
https://www.futbin.com/21/squad/3100302

Heb even jullie ervaringen nodig. Speel nu met dit team en switch ingame naar 4231 of 4222. Alleen over auba ben ik niet echt te spreken. Twijfel om hem te vervangen voor iemand wie wat beter uit de verfkomt op de 10 positie. Kom ik al snel bij firmino if. Of zal dat de switch niet waard zijn ?
Aubu andere chemstyle of martial of firmino. Firmino wel hunter natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Begrijp ik het nou goed?

Gratis Beckham kaartje als je FIFA 21 speelt tussen 15 december en 15 januari.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EnHhyWEWMAEdZKM?format=png&name=large

[ Voor 29% gewijzigd door Ozz op 18-11-2020 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
mar101 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:37:
[...]

Dat hebben ze dit jaar veranderd in Fifa, kijk bijv. op Futbin als je chemstyles op een keeper zet. Basic geeft nog maar een +5 op elke stat. In de meeste gevallen is Glove wel de beste chemstyle voor een keeper.
Ja, precies dat dus. Ik meende dat ook ergens gelezen te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ozz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:05:
Begrijp ik het nou goed?

[Afbeelding]
Dezelfde vraag heb ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Ozz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:05:
Begrijp ik het nou goed?

[Afbeelding]
Sommige krijgen hem, niet iedereen. Het is een soort van een loting. Ze hebben ook toch zoon kijkevent 1 uur kijken kan je kaarten sparen en gebruiken in een sbc is ook een loting niet iedereen krijgt het. Had het aan staat en niks gekregen. Ea probeert alleen maar .......... krijgen ........ ........ puntjes mag je zelf invullen. Ea is het meest ......... bedrijf dat ik ken. Ben zelf ook op EA forum gebanned en twitter. Omdat ik dit vertel. Niks is gegarandeerd met EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/681453364453703685/778656409452544000/image0.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Toch ook best vreemd dat je een David Beckham kaartje van Real Madrid kan vrijspelen toch? Vind het overigens erg leuk en hoop zo dat je meer Flashback kaarten gaat krijgen van hun prime bij die club. Of dat je bijv. (nu hij gestopt is) een Mascherano End of an Era kaart kan kiezen uit de volgende opties:

- West Ham, CM
- Liverpool, CVM
- Barcelona, CV

Maar dit zal rechten-technisch gezien niet makkelijk zijn zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:39
Markuss schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:21:
Toch ook best vreemd dat je een David Beckham kaartje van Real Madrid kan vrijspelen toch? Vind het overigens erg leuk en hoop zo dat je meer Flashback kaarten gaat krijgen van hun prime bij die club. Of dat je bijv. (nu hij gestopt is) een Mascherano End of an Era kaart kan kiezen uit de volgende opties:

- West Ham, CM
- Liverpool, CVM
- Barcelona, CV

Maar dit zal rechten-technisch gezien niet makkelijk zijn zeker?
Dan zou ik graag de BPL EOAE versie van Robin van Persie willen zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Een grote naam, maar een 86 rated (hoe dan gezien die stats?) kaartje is in januari niet meer bruikbaar denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 18-11-2020 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

goosche schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:26:
[...]

Sommige krijgen hem, niet iedereen. Het is een soort van een loting. Ze hebben ook toch zoon kijkevent 1 uur kijken kan je kaarten sparen en gebruiken in een sbc is ook een loting niet iedereen krijgt het. Had het aan staat en niks gekregen. Ea probeert alleen maar .......... krijgen ........ ........ puntjes mag je zelf invullen. Ea is het meest ......... bedrijf dat ik ken. Ben zelf ook op EA forum gebanned en twitter. Omdat ik dit vertel. Niks is gegarandeerd met EA!
Inloggen en je krijgt hem. Voor dat event lijkt het mij logischer dat er iets mis is gegaan met het koppelen van je twitch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
ErnstMid schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:02:
[...]

Inloggen en je krijgt hem. Voor dat event lijkt het mij logischer dat er iets mis is gegaan met het koppelen van je twitch...
nee ik heb bewijs dus dat is niet waar alles is goed gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Na 10 wedstrijden met m'n Colombianen gespeeld te hebben voor een squad building challenge wil ik nu toch eens even leuke dingen gaan doen..

Heb me een beetje ingelezen in deze reddit 4-3-3 tactiek die regelmatig voorbij komt en lijkt me een leuke gezien de speelwijze me wel aanspreekt.

Ik wil eigenlijk een beetje een Serie A team wegzetten (ben 'oud' fan van Inter en Dybala). Heb iets meer dan 100.000 coins om te geven...

Ik heb het volgende samengesteld op Futbin, maar zit nog met wat vraagtekens..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jIRwYqQYzfH_v_KXVBpLpJxvHnI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Bz33f02W6ubhYCuJqDbHirfx.png?f=fotoalbum_large
- GK: heb nu Buffon in het bezit; later vervangen door Donnarruma? of?
- RB: volgens mij weinig alternatieven in de Serie A toch?
- CB: sparen voor Koulibaly? en? of?
- LB: volgens mij weinig alternatieven in de Serie A toch?
- Dit lijkt me wel een prima middenveld, maar suggesties altijd welkom.. Bernardeschi later vervangen door Gomez? of?
- Hakimi of Lozano?
- Immobile of Dybala?

Of hebben jullie nog compleet andere ideeen? altijd welkom natuurlijk 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 18-11-2020 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Oef, mane of kante packen morgen klinkt wel goed. Rest is niet boeiend voor mij. Snap werkelijk waar niet dat ze dumfries boven Wijnaldum hebben gekozen. Zeker vanwege de prestaties in die wedstrijd en omdat dumfries al een special kaartje heeft en Wijnaldum niet. Zou Gini IF ook kunnen gebruiken ipv zijn gouden versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:36
Beckham kaartje lees ik overal, hoe en wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Het is weer woensdag avond zo te merken. Spelers lopen weer met betonnen benen over het veld. 3-1 voor en vanaf de 85e minuut 3-4 weten te verliezen haha. Sommige dingen zijn echt voorspelbaar, iets met concentratie.

Edit: spelers passen compleet andere kanten op dan dat de ‘cursor’ aan geeft. Ze passen de bal die vervolgens maar 20cm vooruit gaat en vervolgens blijven ze op hun plaats staan en huppelen als een poppetje uit The Sims (ook EA...) die zijn weg niet kan volgen omdat er een object in de weg staat. Een voorsprong vanaf de 60e minuut geef je in de 92e minuut weg want dan rent de middenvelder van de tegenpartij heel het veld over, je spelers grijpen niet in en maakt de 1-1 :')

[ Voor 53% gewijzigd door DeeleNL op 18-11-2020 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:06:
Na 10 wedstrijden met m'n Colombianen gespeeld te hebben voor een squad building challenge wil ik nu toch eens even leuke dingen gaan doen..

Heb me een beetje ingelezen in deze reddit 4-3-3 tactiek die regelmatig voorbij komt en lijkt me een leuke gezien de speelwijze me wel aanspreekt.

Ik wil eigenlijk een beetje een Serie A team wegzetten (ben 'oud' fan van Inter en Dybala). Heb iets meer dan 100.000 coins om te geven...

[Afbeelding]
- Dit lijkt me wel een prima middenveld, maar suggesties altijd welkom.. Bernardeschi later vervangen door Gomez? of?
- Hakimi of Lozano?
- Immobile of Dybala?

Dybala vond ik een zeer fijne speler en is eigenlijk een must have naar mijn mening. Ik vind De Ligt wat log aanvoelen. Koulibaly heb ik verder nooit mee gespeeld. Backs is met een wat kleiner budget wel prima zo. Gomez is zeker een optie, maar ook Mertens zou je nog aan kunnen denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Update van mijn team :) niet zoveel gespeeld de laatste tijd maar wel tussendoor Alex Sandro sbc gedaan. Sterke linksback!

Mendy heb ik op 7 chem als rechtsback. En nog steeds heel goed ;)

Team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=dzflUqI4nU1OI:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Wulfric92 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:48:
Update van mijn team :) niet zoveel gespeeld de laatste tijd maar wel tussendoor Alex Sandro sbc gedaan. Sterke linksback!

Mendy heb ik op 7 chem als rechtsback. En nog steeds heel goed ;)

Team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=dzflUqI4nU1OI:FFA21PS4
Nice! Wat vind jij van san marco?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20:30
Zo, even 100k winst gemaakt door gebruik te maken van massaal bieden op bepaalde zilveren spelers. Tientallen voor 400 ingekocht en voor boven de 1000 verkocht omdat mensen te lui zijn om te bieden, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
ErnstMid schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:02:
[...]

Nice! Wat vind jij van san marco?
Ontzettend sterk in afmaken! En wanneer hij eenmaal op snelheid is, is hij bijna niet meer bij te houden. Met L2 duw je gemakkelijk een verdediger weg.

Hij heeft alleen één groote maar... Z'n positiespel, hij staat net iets te vaak als ca ipv spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 21:17
Rhain schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:06:

[Afbeelding]
- Hakimi of Lozano?
- Immobile of Dybala?

Ook een tijd met een hybride serie a/bundesliga team gespeeld. Had toen Alex Sandro LA met de Ligt daarnaast en Dybala als cm voor de Chem. Verplaatste ingame naar de Cam. Vond Manolas fijner spelen omdat de Ligt te traag was, vooral bij de counter ben je kwetsbaar met hem.
Mertens is heerlijk in de spits. Onnoemelijk hard schot. Poosje Lukaku geprobeerd omdat Mertens niet helemaal rendeerde binnen mijn team, maar uiteindelijk voor Martinez gegaan in de spits. Dit was een gulle middenweg voor tussen Mertens en Lukaku. Dybala in de spits vond ik zijn fysiek onvoldoende voor. Mogelijk kan die naar de flank? Je opstelling ingame naar 4-3-3, maar daarvoor iets anders? Want wat iemand al eerder zie is het een must have voor elk serie a team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:43
Wat? Heeft EA nu de league SBC's ook al de nek omgedraaid. Geen spelers en alleen nog maar kansloze untradable packs. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Laatst online: 17-09 15:10
DennisCle schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:45:
[...]

Leuk om te zien dat er een aantal Nederlandse teams tussen de Mbappe/Rashford variaties zitten. Ik krijg als het goed is morgen de Ps5 binnen en kan dan gaan beginnen met fifa. Tot nu toe alleen de webapp gebruikt en paar potjes bij een vriend gespeeld. Doel om El Salvador te halen voor de release van de Ps5 is gelukt *O* nu gauw sparen voor de back upgrades en big virg.

Ben ook heel beniewd hoe mid Van Basten speelt. Hoor graag de reacties O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cP3Mw-WYU8Kj-rW8Qac68EjeyPc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DYqTcPWpcUrMA1NUDYKEFGJc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R5eU7-oqVZwel3_D5Wjwu0Ie7HE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/peOPx7B8tULMX5FI7LmZ2eEu.jpg?f=fotoalbum_largeEindelijk!

Volgend doel: WL elite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
wow netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ik zit er ook in! Maar weekend League is wel echt een hoger niveau dan div 1. Je merkt t.o.v. jaar dat het niveau wel iets lager is in Rivals.

Maar de munten zijn altijd welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Wulfric92 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:25:
[...]

Ik zit er ook in! Maar weekend League is wel echt een hoger niveau dan div 1. Je merkt t.o.v. jaar dat het niveau wel iets lager is in Rivals.

Maar de munten zijn altijd welkom ;)
Netjes, nog ff en we kunnen ons eigen Youtube-kanaal beginnen. B-)

• DennisCle
Mijn vorm is zo streaky gisteren 5 wins op een rij en zeer hoog in div2 richting div1. Vandaag met pijn en moeite 2 potjes gewonnen (voor 50 Rivals wins) en echt ruim 100 skill points ingeleverd om weer terug te belanden in div3.

Wel rank1 div2 rewards deze week als het goed is (en silver 2, niet meer dan 10 potjes WL kunnen spelen afgelopen week.

• 038Zwolle
  • Laatst online: 00:56
Zojuist een bevestiging gekregen dat ik morgen de PS5 binnenkrijg van BCC. Ik heb mijn team verkocht en alles geinvesteerd in SBC fodder (wellicht te laat maar als de 85 rated spelers weer naar 20k schieten met de SBC's...)

Ik denk dat ik even 2 weken geen Fifa meer ga spelen

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik pack net Sissoko RTTF uit een goudpack reward van Rivals. Zijn waarde is nu rond de 800k, op zich lekker, maar zou het 't waard zijn om hem nog even te houden. Zal hij nog veel gaan stijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
WasBak schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:52:
Ik pack net Sissoko RTTF uit een goudpack reward van Rivals. Zijn waarde is nu rond de 800k, op zich lekker, maar zou het 't waard zijn om hem nog even te houden. Zal hij nog veel gaan stijgen?
Spurs staan gedeeld 1e in hun (makkelijke poule), ik verwacht zeker dat ze doorgaan en dat Sissoko een upgrade gaat krijgen. Dan zal zijn prijs al gauw stijgen, maar dan heb je het wel over januari voor dat gebeurt, wellicht dat er veel meer spelers op de markt zijn met vergelijkbare stats en dus ook goedkoper zijn.

Ligt er dus een beetje aan of je de coins gelijk nodig hebt. Zo ja: cashen, zo nee: rustig mee spelen of in je club laten wachten. Dan kun je het risico wel nemen. Zal sowieso niet ineens dalen naar 500k de komende weken (tenzij Spurs ineens uit het toernooi vliegt).

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
@MadMoody & @lookslikeyou nog bedankt voor de feedback!
Vanochtend m'n budget op 20k uitgegeven voor dit team: https://www.futbin.com/21/squad/3125413
Nu alleen nog een hoop correcte positie en boost kaartjes erop zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 08:38
Teixeira als rode pick, niet slecht dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Vestendrie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:56:
[...]

Spurs staan gedeeld 1e in hun (makkelijke poule), ik verwacht zeker dat ze doorgaan en dat Sissoko een upgrade gaat krijgen. Dan zal zijn prijs al gauw stijgen, maar dan heb je het wel over januari voor dat gebeurt, wellicht dat er veel meer spelers op de markt zijn met vergelijkbare stats en dus ook goedkoper zijn.

Ligt er dus een beetje aan of je de coins gelijk nodig hebt. Zo ja: cashen, zo nee: rustig mee spelen of in je club laten wachten. Dan kun je het risico wel nemen. Zal sowieso niet ineens dalen naar 500k de komende weken (tenzij Spurs ineens uit het toernooi vliegt).
@WasBak

Lastige dit ook, wat Vestendrie zegt klopt natuurlijk geheel. Je hebt in december een 84 rated Sissokko en dat zal niet misselijk zijn. De volgende upgrade (naar 86) zou dan mogelijk pas begin maart zo'n beetje komen (25 feb, laatste wedstrijd).

Tegen die tijd, en wie weet binnen no-time zijn er al Icon-sbc's en 368 nieuwe promo's voorbij geweest. Aan de andere kant weet je dat EA schrale honden zijn (zie nieuwe League SBC's die totaal verkracht zijn) en dus waarschijnlijk tot aan april de Nakata's, Inzaghi's en Laudrup's in Icon SBC's gaat gooien..

Als je snel coins nodig heb zou ik hem verkopen, hou ze prijs gewoon iedere dag even in de gaten op Futbin en bepaal aan de hand daarvan.

• 038Zwolle
Coufal en hakimi uit de player picks.. ☹

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
@Vestendrie en @Markuss

Bedankt! Dat is ook een beetje wat ik zelf bedacht. Ik heb het niet echt nodig, maar het lijkt mij ook zonde als er straks een stoomwals aan betere spelers komt en z'n kaart is veel minder waard. Al lees ik op Futbin dat het wel een prima kaart is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
@WasBak Gewoon dus dagelijks even snel op die Futbin app z'n prijs checken en beslissen. Denk dat je er nog een tijd plezier van zult hebben hoor, en dat is toch eigenlijk alles waard?

Ik bedoel; mijn plezier was altijd een combinatie van een paar potjes spelen, dan wat puzzelen voor League SBC's en nog wat handelen. Echter hebben ze mijn plezier nu enorm ontnomen door de League SBC's volledig te verknallen:
Vorig jaar waren de packs al enorm generfd en waren de spelers maar 83/84 rated, toch kon je soms uit de pakketjes nog wat leuks halen.
Dit jaar hebben ze naast de untradeable (!) packs géén spelers als beloning gegeven maar een untradeable pakket. Hier slaan ze mijn inziens de plank volledig mis, ik zal de game echt vele uren minder gaan spelen en mij lekker op FM toeleggen.

Zo waren de League SBC's ooit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MuAwgrhj9qYVPK3VFQ_gh1RzgWw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/n25to4wxkUeB4hmHgUdPqgUn.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDLxBdPEz5jUiiUxGR3X-22ptZM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DNWRSCg797gMJ5EkOoMD2sGZ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Z_6Xv8GR6VhQd8OTMiYntWyvv0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WPtNiD0ZhvKoQB5slBlKtZ1o.jpg?f=fotoalbum_large

Om nu te eindigen in dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d9cVB9gKjHpbjg_KpTTtnCyOFqI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fUfOjIAD4W7hNvz1AtTnctih.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:57:
@MadMoody & @lookslikeyou nog bedankt voor de feedback!
Vanochtend m'n budget op 20k uitgegeven voor dit team: https://www.futbin.com/21/squad/3125413
Nu alleen nog een hoop correcte positie en boost kaartjes erop zetten
Ja, ziet er leuk uit zo, nu langzaamaan proberen te upgraden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Ben het helemaal met @Markuss eens. De League SBC’s waren een geweldige manier om coins vrij te spelen, leuke spelers te proberen en dure zilveren spelers te snipen. Wat ze nu hebben uitgebracht is schandalig en pure minachting naar alle FIFA spelers.

Hoe dan ook, straks mijn 22-8 WL Rewards en Rank 1 DR open maken! Zin in! :)

[ Voor 4% gewijzigd door SH-FR op 19-11-2020 10:30 ]

• DennisCle
Uit mijn div2 r1 rivals rewards Casemiro (35k) Sancho (20k) Navas (18k) en fodder. Mooie return. Uit silver2 WL rewards helemaal niks. Hoop nog steeds op die klapper om over te gaan naar een NL team met een paar icons, maar lijkt er niet in te zitten. Daarom twee Prime Gold Player packs (45k p.s.) gekocht maar niet eens een walk-out. Ook nog even de 500 goals aangetikt (moest er nog 80 heb ik even in SB gedaan) en wel een walk-out maar Banega...padum tsshh.

Ga denk ik nog een keer een serieuze weekend league proberen te spelen en dan mijn hele team verkopen.

Huidige team: https://www.futbin.com/21/squad/3131882

Dan ga ik denk ik een tijdje casual spelen met mijn untradeable first owned team:
https://www.futbin.com/21/squad/3131353

Best degelijk nog. Modric, Suarez, Hakimi OTW en Richarlison op de bank.

En dan hopen op een crash de 27e om naar een NL team toe te werken.

[ Voor 3% gewijzigd door DennisCle op 19-11-2020 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Markuss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:54:
@WasBak Gewoon dus dagelijks even snel op die Futbin app z'n prijs checken en beslissen. Denk dat je er nog een tijd plezier van zult hebben hoor, en dat is toch eigenlijk alles waard?

Ik bedoel; mijn plezier was altijd een combinatie van een paar potjes spelen, dan wat puzzelen voor League SBC's en nog wat handelen. Echter hebben ze mijn plezier nu enorm ontnomen door de League SBC's volledig te verknallen:
Vorig jaar waren de packs al enorm generfd en waren de spelers maar 83/84 rated, toch kon je soms uit de pakketjes nog wat leuks halen.
Dit jaar hebben ze naast de untradeable (!) packs géén spelers als beloning gegeven maar een untradeable pakket. Hier slaan ze mijn inziens de plank volledig mis, ik zal de game echt vele uren minder gaan spelen en mij lekker op FM toeleggen.

Zo waren de League SBC's ooit:
...
Ja wel jammer idd. Man die Lacazette en Suarez waren zo vreselijk goed. Ik heb die Suarez letterlijk tot het einde van de game gebruikt. Wat een kaart was dat!

• Saekerhett
Team nu:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Wf8QZj2/IMG-6015.jpg

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Pakje ware troep, wel Insigne als player pick, aardige sub lekker snel.

Maatje van mij pakt Neymar uit en mega pakket van 30 spelers voor zijn rivals rewards.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• ErnstMid

ErnstMid

Rewards waren helemaal niks helaas... maar nu wel het volgende team staan:

https://www.futbin.com/21/squad/3135464

Misschien Walker eens proberen ipv TAA. Zou leuk zijn als Ake snel weer fit is en wat IFs krijgt :)

Die Kamara speelt echt fantastisch trouwens, een beetje een Atal type die je bijna overal wel kwijt kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
ErnstMid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:55:

Misschien Walker eens proberen ipv TAA. Zou leuk zijn als Ake snel weer fit is en wat IFs krijgt :)

Die Kamara speelt echt fantastisch trouwens, een beetje een Atal type die je bijna overal wel kwijt kan.
Ik heb Walker als rechtsachter, en ben er wel tevreden over!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
ErnstMid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:55:

Mooi team zeg, wat vind je van Rijkaard?
Maatje heeft de 86 versie als cvm alleen qua stats is zelfs een Allan beter?

Ik heb wel level 30 gehaald gister avond en heb Sabitzer gekozen.
Ben benieuwd naar seizoen 2, hopelijk veel pakjes om te openen

[ Voor 10% gewijzigd door Mars18 op 19-11-2020 13:45 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• ErnstMid

ErnstMid

Mars18 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:30:
[...]

Mooi team zeg, wat vind je van Rijkaard?
Maatje heeft de 86 versie als cvm alleen qua stats is zelfs een Allan beter?

Ik heb wel level 30 gehaald gister avond en heb Sabitzer gekozen.
Ben benieuwd naar seizoen 2, hopelijk veel pakjes om te openen
Ja Rijkaard erg fijn, een redelijke tank achterin die niet zo verschrikkelijk lomp is dat je er niks meer mee kan. Daar had ik vorig jaar met Campbell nogal last van.... Maar alleen dat snorretje is natuurlijk al genoeg reden om hem te nemen! ;) Probeer dit jaar ook iets meer met spelers te spelen die ik zelf vet vind in plaats van de 'meta'... maar is soms lastig.

Ga toewerken naar een systeem met 5 achterin en dan of Rijkaard of Koeman als CVM te gaan gebruiken maar daarvoor moet er nog even doorgehandeld worden :9

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:36
Laat ze aub die rare grijze of niet duidelijk ziende ballen afschaffen is echt zo ergenis ik zie daadwerkelijk heel vaak de bal niet

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:36
Maakte me erg zorgen over teixeira z'n hero kaart wat hij met de prijs van z'n Rb zou doen. Tot op heden maar 30k verlies en zie hem weer stijgen naar de 'normale' prijs.

Welke kaart zouden jullie kiezen? De hero of de RB
De hero is wel een 70k goedkoper

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01:00
@Saekerhett bevalt teixera? Zit er aan te denken om auba te vervangen voor teixera (if of rb met hunter) en partey voor paulinho if

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:36
BlackBarryNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:17:
@Saekerhett bevalt teixera? Zit er aan te denken om auba te vervangen voor teixera (if of rb met hunter) en partey voor paulinho if
Zijn rulebreakers kaart is echt briljant met Hunter, sterk, snel en top in afronding en loopacties! Ben benieuwd naar ervaringen van z'n hero. Scheelt weer 80k

Partey vond k wel (fysiek en loopacties) beter als paulinho maar paulinho is ook enorm goed!

Paulinho schiet trouwens omhoog in prijs. Nu al 90k volgens futbin

[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 19-11-2020 14:37 ]

• Saekerhett
BlackBarryNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:17:
Bevalt uitstekend! Division Rivals (D2), acht potjes (waarvan de helft ragequit), elf goals.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Kleine tip voor de mensen: zet je filter op goud en max. 400 coins + BPL en ga iedere positie af. Haal elke speler van alle posities. Er staan veel spelers op voor 400 coins (backs en RM en LM's zijn altijd gewild met een SBC) en vanavond zijn er weer de Marquee Matchups.

Centrale verdedigers gaan voor 550 tot 600 nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SH-FR
Pogba uit mijn DR Rewards, uit de WL Rewards Goretzka Player Pick, Oblak en Kroos. Uitstekende Rewards dus wederom. Pogba was onverhandelbaar dus kon mijn gekochte direct verkopen.

Het geluk met de Packs blijft voorlopig doorgaan!

• DeeleNL
Ondanks dat het matig ging in Rivals toch gepromoveerd naar div. 4. Nu merk ik dat dat het niveauverschil in de vriendschappelijke spelmodus (RTTF etc.) extreem hoog is. Ik wordt keer op keer ingemaakt door matige teams.. is haast niet leuk meer om de vriendschappelijke RTTF objectives te spelen voor een packje. Iemand anders hier ook ‘last’ van? Sta na 8 wedstrijden pas op 1 win. De vorige objective (toen nog Rivals div. 6) haalde ik 6 uit 6 lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
Markuss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:54:
Kleine tip voor de mensen: zet je filter op goud en max. 400 coins + BPL en ga iedere positie af. Haal elke speler van alle posities. Er staan veel spelers op voor 400 coins (backs en RM en LM's zijn altijd gewild met een SBC) en vanavond zijn er weer de Marquee Matchups.

Centrale verdedigers gaan voor 550 tot 600 nu.
Ssssssst
Gaat al veel moeilijker als vorig jaar, toen kon je ook de verdedigers nog simpel binnen halen.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:40
goosche schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:47:
[...]

[YouTube: FIFA 21 - Why 4321 Is The New Attacking 433 to Give You More Wins (TACTICS POST PATCH)] Zakaria voor brandt gold card Lewa voor bedou zou ik doen als ik jou was. Meer Pace. Het gaat altijd om pc en strength. Probeer eens het uit. Succes.

En trouwens je midden cm drop back in defence :)
Bedankt voor deze tip. Deze formatie nu een paar wedstrijden geprobeerd en speelt inderdaad erg lekker.
Speel voorop met Sane, Lewa en Gnabry,

Heb Halstenberg vanmorgen nog in kunnen wisselen voor een LA Guerreiro. :) Beetje meer snelheid bij de linksachter.
Rond een crash eens kijken of Delaney CV voor wat minder op te pikken is.

• 20mmNormandy
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-07-2021
jerommeke96 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:10:
[...]

Ssssssst
Gaat al veel moeilijker als vorig jaar, toen kon je ook de verdedigers nog simpel binnen halen.
Hoeveel winst zou je hier per speler op halen dan? Lijkt mij niet heel veel toch? 500 ofzo?

• DeeleNL
Kom er dus net pas achter dat je voor die RTTF Objective 12 wedstrijden hebt :')
Laat maar weer...

• ErnstMid

ErnstMid

20mmNormandy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:02:
[...]

Hoeveel winst zou je hier per speler op halen dan? Lijkt mij niet heel veel toch? 500 ofzo?
Als je het maar vaak genoeg doet kun je daar best veel mee pakken hoor ;) Bovendien is het vrij risicoloos dus het kan niet echt misgaan.

• Markuss
[...]

Hangt natuurlijk geheel van de SBC af en z'n opstelling. Als daarin een RM - RW + LM - LW gevraagd wordt met redelijke chemistry en je hebt flink wat vleugels ingeslagen dan kan het wel hard gaan. Daarnaast is het met die 400 coins gouden spelers inslaan gewoon: massa = kassa.

• SH-FR
Massa is kassa inderdaad. Boos laatst massaal op zilveren spelers met een goede positie/nation. 300 inkopen, 500 tot 800 grofweg doorverkopen. Werkte ook uitstekend.

• Markuss
SH-FR schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:55:
Massa is kassa inderdaad. Boos laatst massaal op zilveren spelers met een goede positie/nation. 300 inkopen, 500 tot 800 grofweg doorverkopen. Werkte ook uitstekend.
Zo is het. Had toevallig bijna alle spelers voor de Bundesliga ingekocht voor een mogelijke league sbc (voordat EA de League SBC's verkrachte). Gisteravond tijdens die SBC de meeste Duitse spelers voor +3800 verkocht x zo'n 50 spelers.

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 17:55
Alex Teixeira als beste player pick, ga hem aankomende WL uittesten in een cheap BPL team. Gabriel Jesus (untradable) naast hem, Firminho en Fabinho om hem heen om Teixeira full chem te geven.

Met zo'n mooie TOTW had ik eigenlijk liever Mane, Kante, Goretzka of Mahrez gehad, die zijn ook een stuk makkelijker te linken, maar Teixeira lijkt me wel een spits die goed bij de meta past. 1 potje rivals gedaan en gelijk 2 doelpunten in zijn debuut, dus dat is niet verkeerd. Als ik weer een volwaardig team ga kopen, dan blijft hij in ieder geval een fijne supersub. Ideale spits om erin te brengen rond de 60e minuut als de verdediging van de tegenstander moe begint te worden.

Wel apart dat Wijnaldum geen IF heeft gekregen, had ik toch wel verwacht met zijn 2 doelpunten tegen Bosnie. Had namelijk wel de keuze voor een andere Nederlander in mijn player picks, Dumfries, maar dan heeft Teixeira toch wel mijn voorkeur. Uit de packs kreeg ik voor de 3e keer Joe Gomez, pas de eerste keer tradable, dus dat is wel een fijne 100K extra. Toen ik hem een 2e keer untradable packte was wel zuur, kon hem alleen gebruiken als 83 rated speler in een SBC.

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
[...]

Ja hangt van de marque af he 500 soms 1000.
×150 stuks makkelijker kan je het niet maken. Alleen hele klus om er op te zetten :+

• Terranova
Zo net ff snel lvl 30 gehaald door wat Rivals te spelen. Maar dat is echt compleet verpest...of je wint met 6-0 of je wordt volledig afgeslacht. Puur omdat er mensen zijn die zichzelf laten degraderen voor die friendly mode.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Hoeveel van jullie "stappen over" naar de next-gen consoles? Want ik had voordat Fifa uit kwam gelezen dat mensen op de nieuwe consoles niet gematched zullen worden met de mensen op de PS4/XBox One, dus dat zou betekenen dat je tegenstander pool mogelijk een tijdje een stuk kleiner is dan als je voorlopig nog op de PS4 of XBox One blijft spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Ligue1 POTM is dus verrassend genoeg Bamba geworden, ondanks dat Mbappé veel betere statistieken heeft. De 86 rated Bamba is enorm prijzig:

1x 85 + IF en 80 chemistry
1x 86 en 75 chemistry
1x 86 + IF en 70 chemistry

Je kan beter gaan voor Ousmane Dembélé.

• 038Zwolle
Pompi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:47:
Hoeveel van jullie "stappen over" naar de next-gen consoles? Want ik had voordat Fifa uit kwam gelezen dat mensen op de nieuwe consoles niet gematched zullen worden met de mensen op de PS4/XBox One, dus dat zou betekenen dat je tegenstander pool mogelijk een tijdje een stuk kleiner is dan als je voorlopig nog op de PS4 of XBox One blijft spelen.
Je kan op de 5 ook een ps4 editie spelen van fifa. Ik kwam er net ook achter dat ik de ps4 versie speelde van COD op mijn ps5

• goosche
Markuss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:47:
Ligue1 POTM is dus verrassend genoeg Bamba geworden, ondanks dat Mbappé veel betere statistieken heeft. De 86 rated Bamba is enorm prijzig:

1x 85 + IF en 80 chemistry
1x 86 en 75 chemistry
1x 86 + IF en 70 chemistry

Je kan beter gaan voor Ousmane Dembélé.
Precies, ben zo teleurgesteld in EA league sbc niet eens tradable of een player -O-

• Moody2204
Pompi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:47:
Ik wil wel, maar je kan 'm nergens meer krijgen als je niet gepreordered hebt. Zit er overigens een limiet aan tot wanneer je je Fifa 21 over kan zetten van PS4 naar PS5?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Als je bedenkt hoe lang EA nodig heeft om simpele software-foutjes te corrigeren voor consoles met een groot publiek, zou ik niet te snel overstappen op de PS5-versie. Het vinden van tegenstanders voor online wedstrijden kan ook lang duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
MadMoody schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:25:
[...]

Ik wil wel, maar je kan 'm nergens meer krijgen als je niet gepreordered hebt. Zit er overigens een limiet aan tot wanneer je je Fifa 21 over kan zetten van PS4 naar PS5?
Tot fifa 22 volgens mij😂

• DeeleNL
Net mijn 500ste goal gemaakt met 85+ team, zit op 437 assists. Wat doen jullie met deze packs? Wachten tot een leuke promo en niks packen of nu gewoon niks packen? :+ Zijn op papier prima packs, maar denk dat de packweight voor deze packs wel geminimaliseerd is.

• Markuss
DeeleNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:44:
Net mijn 500ste goal gemaakt met 85+ team, zit op 437 assists. Wat doen jullie met deze packs? Wachten tot een leuke promo en niks packen of nu gewoon niks packen? :+ Zijn op papier prima packs, maar denk dat de packweight voor deze packs wel geminimaliseerd is.
Toevallig eergister de pack voor assists geopend en jawel, tadaaaaa: 81 Iniesta :+
Pagina: 1 ... 41 ... 158 Laatste