Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Maar waar komt Konaté dan vandaan? ;)

Ben momenteel lekker zilveren spelers van de Eredivisie op open bid voor 150 aan het inslaan. Ik weet niet wat EA van plan is met de League SBC maar je kan ze maar hebben.

Vorig jaar ook met veel leagues gedaan, als ze dan nodig waren voor een Marquee Matchups ofzo kon je ze altijd wel weer voor 900 verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-06 17:43
Terranova schreef op maandag 16 november 2020 @ 01:32:
Wat een heerlijk spel. Zit in de 27e minuut en sta achter. Quit de tegenstander en krijg ik de loss...Er waren nog 70 minuten te spelen en ik stond maar 1 goal achter...al had ik nooit gewonnen. Hij had R9 en mid Gullit :+
Je krijgt dan geen loss. Je krijgt dan helemaal niks. Tenzij je voor stond. Dan kreeg je de win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:37
Solotov schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:36:
[...]

Je krijgt dan geen loss. Je krijgt dan helemaal niks. Tenzij je voor stond. Dan kreeg je de win.
Stond in mn beeld gewoon een loss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:10
Terranova schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:04:
[...]

Had ik gisteren ook tijdens de WL, de connectie viel weg (uiteraard net toen ik een pingel kreeg), ik zag een melding dat er bepaald werd wat het resultaat zou zijn en daarna kreeg ik een loss, terwijl ik gewoon in het hoofdmenu van FUT terecht kwam (en nog verbonden was met de ea servers, geen disconnect dus)...
Zou er weer een misbruik glitch zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door Nachtapotheker op 16-11-2020 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-06 17:43
Terranova schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:04:
[...]

Klopt, maar die telt dan niet voor je record en voor je (indien het weekend league was) weekend league potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:01
Op dit moment is dit mijn Bundeslige team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHpD4jVnX7uCo9hALSvfzED3_fQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3WzdTvKVz0BubJCAyJk6Pygv.jpg?f=fotoalbum_large

En dit moet het zo gaan worden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IwBNpdKG-WnRlk8AHug-NKkjOSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EiIPOoj9woaMa60FO9WqdNPZ.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand nog tips? Heb ongeveer 120k om uit te geven. Ik zit zelf beetje te twijfelen of ik Kruse niet weg moet laten en Thuram op links moet laten zodat Reus in het midden kan.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:24
Na poging nummer heleboel om mijn team te laten voetballen als k wil grijp k terug naar m'n succes formatie en tactieken in FIFA 20.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xz1dTfHIlFMO8uAo2Suawe7RyLg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rhmy4rAXV3bpUhExfiEE8Dcq.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame zullen matuidi en André van plek wisselen omdat André is leuke balanced cm is voor zowel aanvallende als verdedigende ondersteuning. Matuidi zal op termijn vervangen worden als k weer coins heb

[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 16-11-2020 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 03:52
Markuss schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:10:
Kan iemand mij hier uitleggen waarom die Upamecano 82 IF zo enorm duur is? Opzich heb je redelijk wat opties voor het centrum in de Bundesliga met Delaney IF, Konaté IF, Alaba en als je nog wat gaat schuiven et posities Zakaria RTTF en Mukiele RB.

Sowieso een enorme crash, zonder de 2 SBC's (Witsel + Forsberg) zijn er nog maar 11 spelers boven de 100K in de Bundesliga
Ik zat mij dit ook af te vragen, met name het verschil tussen Konate IF en Upamecano IF is opvallend. Ze hebben namelijk dezelfde club en nationaliteit, dus de factor van de gunstige Franse nationaliteit en de perfect link met RB Mukiele valt dan weg, want die hebben ze allebei. Qua stats zijn de spelers bijna identiek, persoonlijk vind Konate IF zelfs wat beter omdat zijn verdedigende stats op de belangrijkste punten intereceptions en defensive awareness een paar punten hoger zijn dan Upamecano IF. Ook heeft Konate meer lengte en betere workrates.

De enige logische verklaring die ik kan bedenken is dat het aanbod van Konate IF vele malen groter is dan dat van Upamecano IF. Konate IF zit momenteel nog in packs en in een periode dat waarschijnlijk veel packs zijn geopend met de RTTF promo en Messi IF die in packs beschikbaar is. Aanbod van IF's wordt altijd schaarser naarmate ze langer uit packs zijn. De kans op price fixing is dan ook een stuk groter. De price fixers van Upamecano zullen niet zo'n fijne week achter de rug hebben, hij is in een week tijd ruim 100K in waarde gedaald. :+

Zelf had ik Konate IF voor mijn Bundesliga team gekocht. Eerst wou ik tot vandaag wachten, maar zag hem afgelopen donderdag opeens scherp in prijs droppen, werd eerst nog voor 90K buy now verkocht, toen zag ik opeens een listing van 75K buy now. Had hem toen snel gekocht, aangezien ik hem ook voor de WL wou uitproberen, inmiddels is hij helaas nog verder gezakt tot 60K. Hopelijk als hij uit packs is en met een nieuwe Bundesliga POTM release veert zijn prijs weer een beetje terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:48
@mar101 correct, IF Upamecano zat in TOTW1 en is daardoor simpelweg schaars

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06 14:06

Ozz

mar101 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:07:
[...]

Ik zat mij dit ook af te vragen, met name het verschil tussen Konate IF en Upamecano IF is opvallend. Ze hebben namelijk dezelfde club en nationaliteit, dus de factor van de gunstige Franse nationaliteit en de perfect link met RB Mukiele valt dan weg, want die hebben ze allebei. Qua stats zijn de spelers bijna identiek, persoonlijk vind Konate IF zelfs wat beter omdat zijn verdedigende stats op de belangrijkste punten intereceptions en defensive awareness een paar punten hoger zijn dan Upamecano IF. Ook heeft Konate meer lengte en betere workrates.

De enige logische verklaring die ik kan bedenken is dat het aanbod van Konate IF vele malen groter is dan dat van Upamecano IF. Konate IF zit momenteel nog in packs en in een periode dat waarschijnlijk veel packs zijn geopend met de RTTF promo en Messi IF die in packs beschikbaar is. Aanbod van IF's wordt altijd schaarser naarmate ze langer uit packs zijn. De kans op price fixing is dan ook een stuk groter. De price fixers van Upamecano zullen niet zo'n fijne week achter de rug hebben, hij is in een week tijd ruim 100K in waarde gedaald. :+

Zelf had ik Konate IF voor mijn Bundesliga team gekocht. Eerst wou ik tot vandaag wachten, maar zag hem afgelopen donderdag opeens scherp in prijs droppen, werd eerst nog voor 90K buy now verkocht, toen zag ik opeens een listing van 75K buy now. Had hem toen snel gekocht, aangezien ik hem ook voor de WL wou uitproberen, inmiddels is hij helaas nog verder gezakt tot 60K. Hopelijk als hij uit packs is en met een nieuwe Bundesliga POTM release veert zijn prijs weer een beetje terug.
IF Upamecano is duur omdat hij in TOTW1 zat. De eerste TOTW valt normaliter in de week dat nog niet iedereen het spel heeft en daardoor ook minder mensen die packs openen.

Als je op het begin van FUT niet weet waar je in moet investeren zijn TOTW1 spelers altijd wel een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
mar101 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:07:
[...]

Ja dat is wel een logische verklaring inderdaad. Ik denk niet dat Konaté nog een flinke rebound gaat krijgen als een Buli POTM komt. Z'n rating is te laag, dan kan je veel beter Hradecky, Gulacsi IF's etc. inkopen. Zijn goedkoper en puur hoger in rating.

Zal de nieuwe Bundesliga POTM (99% zeker Lewandowski 93) duurder worden dan Son? Lewandowski heeft in het spel natuurlijk wel de motoriek van een Tiger Tank dus zal wel wat minder gewild zijn, echter is het dan al wel een 93 kaart. Ik ben erg benieuwd.

[ Voor 6% gewijzigd door Markuss op 16-11-2020 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:57
Sinds een week weer een paar rival wedstrijden. Divisie 5, ik word van het kastje naar de muur getikt terwijl ik een maand geleden prima in divisie 4 mee kon.. wat is dit haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:43
DeeleNL schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:33:
Sinds een week weer een paar rival wedstrijden. Divisie 5, ik word van het kastje naar de muur getikt terwijl ik een maand geleden prima in divisie 4 mee kon.. wat is dit haha
Na de vorige patch had ik het ook zwaar en ben van div5 naar 6 gegaan. Vandaag naar div4 met dit team. https://www.futbin.com/21/squad/265942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Markuss schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:31:
[...]

Ja dat is wel een logische verklaring inderdaad. Ik denk niet dat Konaté nog een flinke rebound gaat krijgen als een Buli POTM komt. Z'n rating is te laag, dan kan je veel beter Hradecky, Gulacsi IF's etc. inkopen. Zijn goedkoper en puur hoger in rating.

Zal de nieuwe Bundesliga POTM (99% zeker Lewandowski 93) duurder worden dan Son? Lewandowski heeft in het spel natuurlijk wel de motoriek van een Tiger Tank dus zal wel wat minder gewild zijn, echter is het dan al wel een 93 kaart. Ik ben erg benieuwd.
Het was niet echt mijn bedoeling om in Konate IF te investeren. Maar nu ik hem eenmaal in mijn team heb en het Bundesliga team tijdelijk blijf gebruiken in ieder geval tot aan Black Friday, zit ik me af te vragen wat het beste moment is om Konate IF weer te verkopen.

Mijn verwachting is dat bij een Bundesliga POTM release er wel weer wat extra vraag naar de top Bundesliga spelers komt en tegen die tijd is Konate IF uit packs, dus hopelijk trekt dan z'n prijs weer een beetje aan. Maar het kan ook dat hij nog verder gaat dalen vanwege de Black Friday panic selling. Voorlopig hou ik 'm even vast en gok ik op een prijstoename, we gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:35
DeeleNL schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:33:
Sommige mensen laten zichzelf expres degraderen zodat ze de objectives makkelijker kunnen halen, mogelijk dat je juist die spelers treft nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
joostmakaay schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:55:
[...]

Sommige mensen laten zichzelf expres degraderen zodat ze de objectives makkelijker kunnen halen, mogelijk dat je juist die spelers treft nu.
Dat was inderdaad mijn eerste gedachte, maar dat was vorig jaar vooral met de Icon Swaps. Blijf het een beetje sneu vinden ofzo, speel zelfs het liefst tegen ‘soortgenoten’ maar dat is mijn simpele mening :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
mar101 schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:52:
[...]

Het was niet echt mijn bedoeling om in Konate IF te investeren. Maar nu ik hem eenmaal in mijn team heb en het Bundesliga team tijdelijk blijf gebruiken in ieder geval tot aan Black Friday, zit ik me af te vragen wat het beste moment is om Konate IF weer te verkopen.

Mijn verwachting is dat bij een Bundesliga POTM release er wel weer wat extra vraag naar de top Bundesliga spelers komt en tegen die tijd is Konate IF uit packs, dus hopelijk trekt dan z'n prijs weer een beetje aan. Maar het kan ook dat hij nog verder gaat dalen vanwege de Black Friday panic selling. Voorlopig hou ik 'm even vast en gok ik op een prijstoename, we gaan het zien.
Aah zo, begrijp hem. Hoe bevalt hij eigenlijk? Ik loop te schipperen tussen Delaney IF (vrij vaste plek) en daarnaast heb ik L. Hernandez, Klostermann, Alaba, Hummels IF (met shadow).. Ben vaak 2 wedstrijden tevreden, denk het dan gevonden te hebben en dan verknalt een doodnormale Martial/Dembele/Zaha dat weer.

Akanji RTTF is mij even te duur en Zakaria RTTF ook. Mukiele RTTF ingame wisselen zou kunnen maar heeft bij mij ook nog tot weinig plezier geleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 00:09
Ik blijf het wel bizar vinden dat je in de 'friendlies', ook als je voor objectives speelt, loan spelers kan gebruiken zonder dat de contracten op gaan. Voelt erg vervelend om elke wedstrijd tegen loan mbappé en loan R9 te spelen met allebei nog maar 1 contractje over (die dus niet mis gaat). Dat gaat straks toch veel erger worden als er meer loan spelers zijn (bijv meer icon loans)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Markuss schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:09:
[...]

Aah zo, begrijp hem. Hoe bevalt hij eigenlijk? Ik loop te schipperen tussen Delaney IF (vrij vaste plek) en daarnaast heb ik L. Hernandez, Klostermann, Alaba, Hummels IF (met shadow).. Ben vaak 2 wedstrijden tevreden, denk het dan gevonden te hebben en dan verknalt een doodnormale Martial/Dembele/Zaha dat weer.

Akanji RTTF is mij even te duur en Zakaria RTTF ook. Mukiele RTTF ingame wisselen zou kunnen maar heeft bij mij ook nog tot weinig plezier geleid.
Hij bevalt op zich prima, vormt een goed duo met Delaney IF. Ze vullen elkaar wel goed aan, Delaney snel en behendig, Konate is een blok beton die me een beetje doet denken aan een verdediger als Van Dijk.

In de Bundesliga heb ik weinig vergelijkingsmateriaal, ik had eerst een paar wedstrijden Hernandez, maar in vergelijking met hem is Konate wel een behoorlijke upgrade.

Ik zat er aan te denken om Klostermann te proberen, maar zijn RTTF zat toen in promo packs, dus was zijn NIF nogal overpriced. Hij is waarschijnlijk wel beter dan Alaba en Hummels IF (zelfs met Shadow is hij te sloom wat mij betreft), al kan je met Alaba nog wel proberen om hem ingame te switchen met Zakaria, die zou ook best goed kunnen spelen op CB, en Alaba juist als CDM/CM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:22
joostmakaay schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:55:
[...]

Ja het was even leuk, nu is het wederom verziekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Ben er wel weer klaar mee voor dit jaar denk ik, geen zin meer om te moeten zweten om te kunnen winnen van spelers die enkel bezig zijn met het spammen van skills zijn, en door m'n defensie proberen te glitchen (wat nog vaak lukt ook).

Gelukkig komt FM21 er al snel aan.

[ Voor 7% gewijzigd door joostmakaay op 16-11-2020 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05 14:19
Hebben ze iets gedaan met de droprate van icons?
In alle jaren fifa heb ik pas 1 keer een icon gepacked. Dit seizoen nu al 2.
4 weken geleden Del Piero 90. Tradeable.

Nu Giggs 89 untradeable. Die is wel een beetje onbruikbaar met zijn 2* wf en med/med?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
DeBers schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:37:
Hebben ze iets gedaan met de droprate van icons?
In alle jaren fifa heb ik pas 1 keer een icon gepacked. Dit seizoen nu al 2.
4 weken geleden Del Piero 90. Tradeable.

Nu Giggs 89 untradeable. Die is wel een beetje onbruikbaar met zijn 2* wf en med/med?
Leer mij eens hoe. Heb nog NOOIT een icon gepackt :')

Edit: is woensdag de TOTW selectie weer beschikbaar in de squadbattle tegenstanders?
Anders kan ik wel eens kostbare XP punten mislopen >:)

[ Voor 14% gewijzigd door DeeleNL op 16-11-2020 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
MadMoody schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:59:
[...]

Ja het was even leuk, nu is het wederom verziekt.
Zit ook weer in divisie 6 😂 tegenstanders waren echt beter of hadden het geluk mee afgelopen dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
joostmakaay schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:20:
Ben er wel weer klaar mee voor dit jaar denk ik, geen zin meer om te moeten zweten om te kunnen winnen van spelers die enkel bezig zijn met het spammen van skills zijn, en door m'n defensie proberen te glitchen (wat nog vaak lukt ook).

Gelukkig komt FM21 er al snel aan.
Haha dit komt mij ook zo bekend voor, de BPL-OP spelers als Rashford, Son, Richarlison, Martial etc. draaien iedere keer door de verdediging..

FM21 beta is er al hé ;) Ik ben het nu weer aan het doornemen, zijn iets meer nieuwe features in dan afgelopen jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Markuss schreef op maandag 16 november 2020 @ 22:06:
[...]

Haha dit komt mij ook zo bekend voor, de BPL-OP spelers als Rashford, Son, Richarlison, Martial etc. draaien iedere keer door de verdediging..

FM21 beta is er al hé ;) Ik ben het nu weer aan het doornemen, zijn iets meer nieuwe features in dan afgelopen jaar.
Heb hem ff geprobeerd idd, maar wacht ff tot de witte skin er weer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
joostmakaay schreef op maandag 16 november 2020 @ 22:14:
[...]

Heb hem ff geprobeerd idd, maar wacht ff tot de witte skin er weer is.
Geheel met je eens, kan hier slecht aan wennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 16 november 2020 @ 22:00:
[...]

Zit ook weer in divisie 6 😂 tegenstanders waren echt beter of hadden het geluk mee afgelopen dagen :)
Vandaag zat het mij mee:

Hier zal mijn tegenstander ziek van zijn geweest, wat ik mij HEEL goed kan voorstellen. Toen de 3-0 ook een eigen doelpunt was, haakte hij af. Wat ik ook waarschijnlijk dan gedaan zou hebben....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:09
Pfff, speel nu in div 9 en wordt soms moedeloos van hoe slecht ik kan verdedigen. Gisteren had ik een Vardy tegenover me die continu dwars door mijn verdedigers heen liep. En als ik de bal al af wist te pakken, rolde die maar iets verder waardoor hij hem meteen weer op kon pakken. En de Ziyech van hem wat zo snel dat die rondjes tussen al mijn spelers door kon slalommen. Eerst maar weer eens Squad Battles oefenen om verdedigen onder de knie te krijgen...

Momenteel speel ik met dit team. Nog ca 45k in reserve. Iemand nog een gouden tip hoe te versterken zodat mijn geklungel minder zichtbaar wordt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kdSj5ujA7ZQGeivtXNn3y9Lhx14=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RVsrcYXAKWyPJIgNR7vZ0vgA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door heron op 17-11-2020 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Kloever schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:02:
Op dit moment is dit mijn Bundeslige team:
[Afbeelding]

En dit moet het zo gaan worden:
[Afbeelding]

Iemand nog tips? Heb ongeveer 120k om uit te geven. Ik zit zelf beetje te twijfelen of ik Kruse niet weg moet laten en Thuram op links moet laten zodat Reus in het midden kan.
Ik heb dit bundesliga team.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uh29SaV18autEUKSeXuJKpO3pQk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NxnkiLX1VPfvjPuUT3XL2I5A.jpg?f=fotoalbum_large

Hwang Hee Chan wordt meteen gewisseld voor de Felipe Anderson.

Ik kan je hummels en Boateng afraden.. Worden aan alle kanten voorbij gelopen!

Ik kan je Klostermann, Alaba of IF Delaney aanraden. Waarbij de combi IF Delaney en Klostermann het fijnste werkt (uiteraard naar mijn mening.). Delaney heeft er al 4 doelpunten inliggen uit corners in ongeveer 8 wedstrijden.

Tevens kan ik je Emre Can ook aanraden. Solide speler, goede all-round stats en onderschept veel ballen waarna hij een goeie pass kan geven richting de voorhoede.

Voor Zakaria Denis geldt eigenlijk hetzelfde als voor Emre Can. Emre Can is beter in de kopduels waar Denis met 83 pace een redelijk snelle middenvelder is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-06 16:14

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

heron schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:19:
Pfff, speel nu in div 9 en wordt soms moedeloos van hoe slecht ik kan verdedigen. Gisteren had ik een Vardy tegenover me die continu dwars door mijn verdedigers heen liep. En als ik de bal al af wist te pakken, rolde die maar iets verder waardoor hij hem meteen weer op kon pakken. En de Ziyech van hem wat zo snel dat die rondjes tussen al mijn spelers door kon slalommen. Eerst maar weer eens Squad Battles oefenen om verdedigen onder de knie te krijgen...

Momenteel speel ik met dit team. Nog ca 45k in reserve. Iemand nog een gouden tip hoe te versterken zodat mijn geklungel minder zichtbaar wordt?

[Afbeelding]
Speel je ingame ook 442? Ik ben ook behoorlijk matig in verdedigen maar speel altijd met een opstelling met minstens 1 cdm zodat ik daar mee kan verdedigen. Veel oefenen op player switchen met de rechter joystick, dat helpt ook enorm. Niet te snel happen met je cv's, probeer ze voor je te houden door linkertrigger vast te houden :9

Naar mijn mening heb je wel meer aan oefenen in rivals dan aan squad battles... succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleWutru
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-11-2020
hoi!

Ik heb een nieuw team gemaakt, die in het begin in de 451 opstelling staat. Ik heb 100 chem, maar wil in-game een andere opstelling gebruiken. Mijn team is:

ST: Mbappe
LM: Rashford, CM: Kante, CM: IF Ben Yedder, CM: RTTF Sanches, RM: Rulebreaker Di Maria
LB: Telles, CB: Varane, CB: Kimpembe, RB: RTTF Atal
DM: IF Courtois

Nu twijfel ik of ik in 4231 of 442 moet gaan spelen. Bij de 4231 zouden de cams dan di maria, ben yedder en rashford zijn. Iemand een goed advies? Zo ja, welke custom tactics zijn dan slim om te gebruiken?

Dank!

Groet,
UncleWutru :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
ErnstMid schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:49:
[...]

Speel je ingame ook 442? Ik ben ook behoorlijk matig in verdedigen maar speel altijd met een opstelling met minstens 1 cdm zodat ik daar mee kan verdedigen. Veel oefenen op player switchen met de rechter joystick, dat helpt ook enorm. Niet te snel happen met je cv's, probeer ze voor je te houden door linkertrigger vast te houden :9

Naar mijn mening heb je wel meer aan oefenen in rivals dan aan squad battles... succes!
Ingame switch ik meestal naar 4231 (met 3 aanvallende middenvelders) of naar 4222. In Squad battles heb ik op professional moeilijkheidgraad tegen teams van ongeveer dezelfde of hogere rating best nog een klus om te winnen, dus ik kan nog genoeg stappen maken om te groeien. Ik zal dat handmatig verdediger switchen maar eens gaan oefenen, ik merk inderdaad dat mijn spelers soms raar wegrennen, omdat ik nog niet doorheb dat Fifa mijn actieve speler zelf al geswitched heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UncleWutru
heron schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:19:

[Afbeelding]
Ik kan je Thomas Partey aanraden en als je een beetje spaart de IF of OTW. Deze man is zeer solide en als je de custom tactics bij hem aanpast op 'achterblijven' is het één van de beste cdms in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
UncleWutru schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:08:
[...]

Ik kan je Thomas Partey aanraden en als je een beetje spaart de IF of OTW. Deze man is zeer solide en als je de custom tactics bij hem aanpast op 'achterblijven' is het één van de beste cdms in het spel.
Ik heb zijn gewone kaart op de bank zitten - ik vond Alan beter spelen. Maar misschien moet Wijnaldum eraf en mag ik eerst met 2 echt verdedigende middelvelders spelen; Wijnaldum is natuurlijk meer naar voren gericht. Zal vanavond eens kijken hoe dat bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleWutru
heron schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:10:
[...]

Ik heb zijn gewone kaart op de bank zitten - ik vond Alan beter spelen. Maar misschien moet Wijnaldum eraf en mag ik eerst met 2 echt verdedigende middelvelders spelen; Wijnaldum is natuurlijk meer naar voren gericht. Zal vanavond eens kijken hoe dat bevalt.
Precies, en als je moeite hebt met verdedigen zijn wat meer verdedigende cm wel aan te raden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
MustacheNick schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:32:
[...]
Hwang Hee Chan wordt meteen gewisseld voor de Felipe Anderson.

Ik kan je hummels en Boateng afraden.. Worden aan alle kanten voorbij gelopen!

Ik kan je Klostermann, Alaba of IF Delaney aanraden. Waarbij de combi IF Delaney en Klostermann het fijnste werkt (uiteraard naar mijn mening.). Delaney heeft er al 4 doelpunten inliggen uit corners in ongeveer 8 wedstrijden.

Tevens kan ik je Emre Can ook aanraden. Solide speler, goede all-round stats en onderschept veel ballen waarna hij een goeie pass kan geven richting de voorhoede.

Voor Zakaria Denis geldt eigenlijk hetzelfde als voor Emre Can. Emre Can is beter in de kopduels waar Denis met 83 pace een redelijk snelle middenvelder is!
Leuk team ook wel zeg, spitspositie in de Bundesliga is ook (nog) wel een probleem he? Haaland en Lewandowski zijn (nog) te lomp en log.

Heb zelf nu ook weer Alaba + IF Delaney achterin. Hoe is Forsberg? Heb zelf Sabitzer 85 (Season beloning) en die speelt best lekker eigenlijk.

Goretzka kan je ook nog op het middenveld kwijt, speelt ook best goed. Achterin heb ik ook nog Mukiele RB. Corners neem ik vrij zacht waardoor ze van hoog vallen, Mukiele en Delaney koppen er veel binnen.

Edit: Wat ik overigens opvallend vind: hoelang kan het duren voordat een Götze en Cavani in het spel zitten?

[ Voor 4% gewijzigd door Markuss op 17-11-2020 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Lewandowski heb ik alleen als leen item. Haaland heb ik wel gekocht. Is wel lomp maar wel goed. Ik heb inmiddels Boateng voor Alaba vervangen. Delany IF is te duur nog. Klostermann lijkt me goed, maar Hummels is opzich goed, Davies kan het bijlopen wat Hummels niet kan. Enige wat ik mis dat, als ik vergelijk met met Premier League team, de CAM wat anders spelen. Dus ik moet meer tiktak spelen. Ook wel leuk.

Heb nu bij wijze van proef de beste van beide teams samen gezet in een 433(4321):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fkcWfxWLMkyYfFKUX1DYAaasHOw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yFmyikTdefqDTI80LgJlYbHO.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is een 4321 die eigenlijk een 433 is. Rodrigo valt terug als een False 9. Lacazette en Haaland kruipen erachter. Wijnaldum is de extra verdediger en van de Beek de middenvelder. Sabitzer is de opbouwer cq vrijehand. Davies en Semedo komen mee op in de aanval.

Hier zou ik btw Sabitzer voor bv een Can vervangen. Een Havertz kan je nog inzetten als standin voor Rodrigo. Kimmich zou ook een goede op de plek van Wijnaldum zijn. Ik ga dit nog even kijken en wellicht een LW en RW halen.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleWutru
Ik heb een nieuw team gemaakt, die in het begin in de 451 opstelling staat. Ik heb 100 chem, maar wil in-game een andere opstelling gebruiken. Mijn team is:

LM: Rashford, CM: Kante, CM: IF Ben Yedder, CM: RTTF Sanches, RM: Rulebreaker Di Maria

Nu twijfel ik of ik in 4231 of 442 moet gaan spelen. Bij de 4231 zouden de cams dan di maria, ben yedder en rashford zijn. Iemand een goed advies? Zo ja, welke custom tactics zijn dan slim om te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Markuss schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:30:
[...]

Leuk team ook wel zeg, spitspositie in de Bundesliga is ook (nog) wel een probleem he? Haaland en Lewandowski zijn (nog) te lomp en log.

Heb zelf nu ook weer Alaba + IF Delaney achterin. Hoe is Forsberg? Heb zelf Sabitzer 85 (Season beloning) en die speelt best lekker eigenlijk.

Goretzka kan je ook nog op het middenveld kwijt, speelt ook best goed. Achterin heb ik ook nog Mukiele RB. Corners neem ik vrij zacht waardoor ze van hoog vallen, Mukiele en Delaney koppen er veel binnen.

Edit: Wat ik overigens opvallend vind: hoelang kan het duren voordat een Götze en Cavani in het spel zitten?
Danku Danku _/-\o_ _/-\o_ !

Ik vind Lewandowski en Haaland inderdaad te lomp.. Ik kan niet goed met ze overleg momenteel. Beide geprobeerd en Lewandowski maakte vrij weinig af bij mij.. Ondanks zijn stats. Zelfde geldt eigenlijk voor Haaland. Op papier een goede spits maar in mijn handen niet de afmaker die het zou moeten zijn.

ik ben zelf erg te spreken over Sane en Sancho. Die 2 maken aardig wat doelpunten voor mij.

Forsberg is mijn steun op het middenveld. Hoeveel ballen hij verdeeld en afmaakt is bizar (tot nu toe nog geen penalty gemist met hem.). hij heeft alle stats die je nodig hebt met een CAM. Hij is bizar snel, hartstikke behendig en heeft een goed schot en pass in de benen. links of recht maakt voor hem ook niet uit!

Ik wilde Goretzka erin zetten voor Emre Can. Maar ik ben bang dat Goretzka het slechter gaat doen. Het zijn voor mij vooral de Defensieve en Fysieke stats van Emre die het hem doen.

Ik heb helaas de Mukiele RB SBC gemist. Die had ik graag nog aan mijn team toegevoegd.Maar het aantal kopduels/doelpunten die ik met Delaney win/maak zijn echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik blijf de opzet van Rivals en het spelen van 30 potjes raar vinden:

Bewust dit weekend geen WL gespeeld, maar Rivals. Op maandag zat ik aan de 30 potjes en ook Rang 1. Nu moet ik de rest van de week lijdzaam toezien hoe dat zakt en ik donderdag een beloning krijg voor Rang 2, 3 (of nog lager). En daardoor krijg je dus ook automatisch minder goede beloningen. Is dit nog een verkapte truc van EA om je richting het daadwerkelijk uitgeven van echt geld te duwen? Ik vind deze opzet waardeloos!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

tegenwoordig is bij mij do-vrij rivals, za-zo WL, en dan ma-woe overige objectives

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
MadMoody schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:24:

Bewust dit weekend geen WL gespeeld, maar Rivals. Op maandag zat ik aan de 30 potjes en ook Rang 1. Nu moet ik de rest van de week lijdzaam toezien hoe dat zakt en ik donderdag een beloning krijg voor Rang 2, 3 (of nog lager). En daardoor krijg je dus ook automatisch minder goede beloningen. Is dit nog een verkapte truc van EA om je richting het daadwerkelijk uitgeven van echt geld te duwen? Ik vind deze opzet waardeloos!
Als je 25-30 van je 30 potten wint, moet je sowieso op Rang 1 blijven hangen, daaronder heb je inderdaad de kans dat je omlaag gaat zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
MadMoody schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:24:

Bewust dit weekend geen WL gespeeld, maar Rivals. Op maandag zat ik aan de 30 potjes en ook Rang 1. Nu moet ik de rest van de week lijdzaam toezien hoe dat zakt en ik donderdag een beloning krijg voor Rang 2, 3 (of nog lager).Ik vind deze opzet waardeloos!
De opzet opzich is toch het eerlijkste? De gene die de meeste potjes wint krijgt de hoogste beloning. Eerlijker kan je het niet krijgen.
Alleen moeten ze de WL er helemaal los van koppelen.
Als je geen WL speelt is dat nu juist in je voordeel, haal je dan nog geen rang 1 dan heb je simpelweg te veel verloren.
En de beloningen vallen toch altijd tegen dus niet al te druk om maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:37
ff een vraagie..

iemand toevallig gemerkt dat je bij RTTF Klassiek telkens tegenstanders krijgt die kennelijk een andere wedstrijd spelen en soms wel 0 zeldzame CL spelers in het team hebben?

en dan mijn afgelopen 5 tegenstanders hebben telkens een rood shirt aan
no matter what ik ook kies bij shirt keuze

zelfs als ik die fixed op blauw zet

mijn thuistenue is rood
dus is gruwelijk irritant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 13:13
jerommeke96 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:43:
[...]

De opzet opzich is toch het eerlijkste? De gene die de meeste potjes wint krijgt de hoogste beloning. Eerlijker kan je het niet krijgen.
Als je geen WL speelt is dat nu juist in je voordeel, haal je dan nog geen rang 1 dan heb je simpelweg te veel verloren.
De hele opzet is raar.
Als je Rivals en WL speelt hoor je van beide rewards te krijgen.
Net zoals het belachelijk is dat je punten voor Rivals krijgt als je WL speelt.
Je speelt dan niet eens Rivals maar wordt wel 2x beloond door WL & Rivals rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:00
Vandaag weer zo'n dag in rivals geen bal komt aan, keepers duiken over alles heen blokballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleWutru
Nee, niemand die advies heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:56
UncleWutru schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:56:

Zelf ook aan het zoeken naar een goede tactiek. Speel vooral veel door het midden, maar mis dan spelers. Omdat ik mijn vleugels te weinig gebruik. Kwam op reddit een 3-1-4-2 tegen die leuk speelt. Je bent alleen achterin erg kwetsbaar. En je spelers zijn totaal verrot na 60 min waardoor ik op het einde weer terug schuif naar 4-2-3-1. Waarbij ik voor mijn gevoel te weinig spelers voorin heb. Ik ben dus ook nog zoekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
joenes30 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:08:
[...]

De hele opzet is raar.
Als je Rivals en WL speelt hoor je van beide rewards te krijgen.
Net zoals het belachelijk is dat je punten voor Rivals krijgt als je WL speelt.
Je speelt dan niet eens Rivals maar wordt wel 2x beloond door WL & Rivals rewards.
Ja precies.
Voorheen was het dat je WL speelde en daar dus al gratis punten voor Rivals kreeg dan had je dus nog maar minimale inzet nodig om hogere rang te halen.
Nu is het dus al nutteloos om na WL nog Rivals te spelen.
Ik vind het beter dan vorig jaar maar..
Beter is dat ze het los koppelen dus geen rivals punten voor WL en dan is die 30 potjes prima toch, ieder hetzelfde eik punt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kloever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleWutru
lookslikeyou schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:55:
[...]

Zelf ook aan het zoeken naar een goede tactiek. Speel vooral veel door het midden, maar mis dan spelers. Omdat ik mijn vleugels te weinig gebruik. Kwam op reddit een 3-1-4-2 tegen die leuk speelt. Je bent alleen achterin erg kwetsbaar. En je spelers zijn totaal verrot na 60 min waardoor ik op het einde weer terug schuif naar 4-2-3-1. Waarbij ik voor mijn gevoel te weinig spelers voorin heb. Ik ben dus ook nog zoekende.
Ja het is erg lastig! Tot nu toe veel 433 (4) gespeeld, maar merkte idd ook dat ik vooral door het midden ging. Afgelopen wl heel gefrustreerd geraakt en erg op zoek naar iets nieuws. Achterin ben ik nog te kwetsbaar in de wl, terwijl in divisie 2 mij het allemaal wel prima lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:56
Ben zelf nu met dit team bezig. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/koDRSNRgXu3rYen23esPyUEbmsI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0seDEMYtayVH27QwnnXQa23K.jpg?f=fotoalbum_large

Zoals eerder gepost switch ik naar een 4-2-3-1 (Pep samen met Sabitzer als CDM, waarbij Sabitzer inschuift bij de aanval). Zit te kijken naar upgrades omdat ik 120k heb staan. Maar zie momenteel niet zo goed een upgrade. Vooral omdat veel spelers untradeable zijn (Neuer, Atal, Sabitzer, Di Maria, Sane en Dybala). Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

UncleWutru schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:59:
[...]

Ja het is erg lastig! Tot nu toe veel 433 (4) gespeeld, maar merkte idd ook dat ik vooral door het midden ging. Afgelopen wl heel gefrustreerd geraakt en erg op zoek naar iets nieuws. Achterin ben ik nog te kwetsbaar in de wl, terwijl in divisie 2 mij het allemaal wel prima lukt.
Wel schitterend team _/-\o_ Custom tactics aanraden is lastig omdat het enorm aan je eigen speelstijl ligt. Ik zou gewoon vanalles uitproberen :*)

Speel zelf 4312 met een CM op achterblijven en CAM op voorin blijven, of 4231 maar dan mis ik toch een speler voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleWutru
ErnstMid schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:13:
[...]

Wel schitterend team _/-\o_ Custom tactics aanraden is lastig omdat het enorm aan je eigen speelstijl ligt. Ik zou gewoon vanalles uitproberen :*)

Speel zelf 4312 met een CM op achterblijven en CAM op voorin blijven, of 4231 maar dan mis ik toch een speler voorin.
Danku! :) Ja, zit te kijken naar de 4312, maar dan gebruik ik rashford naar mijn idee niet optimaal. Bij 4231 lijken mijn spelers iets beter uit de verf te komen (althans, dat denk ik). 442 is ook een optie met di maria op rm en rashford gewoon op lm, maar twijfel enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
jerommeke96 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:43:
[...]

Ja maar vorig jaar kon je onbeperkt Rivals potjes spelen, en als je het daar tegen afzet, vind ik deze opzet toch niet zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 10:07
Markvd1984 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:49:
Vandaag weer zo'n dag in rivals geen bal komt aan, keepers duiken over alles heen blokballen
Herkenbaar! Speel met Ronaldo, Mbappe en Neymar, het leuk of ik met spelers van 75 rated speel.
Wat een drama gameplay

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
boyette schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:05:
ff een vraagie..

iemand toevallig gemerkt dat je bij RTTF Klassiek telkens tegenstanders krijgt die kennelijk een andere wedstrijd spelen en soms wel 0 zeldzame CL spelers in het team hebben?

en dan mijn afgelopen 5 tegenstanders hebben telkens een rood shirt aan
no matter what ik ook kies bij shirt keuze

zelfs als ik die fixed op blauw zet

mijn thuistenue is rood
dus is gruwelijk irritant
Volgens mij is een vereiste bij RTTF Klassiek om 3 UCL Rare spelers in je team te hebben, dus niet per definitie in je basis 11. Kan zijn dat ik het verwar met een andere objective maar dacht dat ik hem zelf ook zo voltooid heb!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

lookslikeyou schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:55:
[...]

Heb je de 3412 van Futbin al geprobeerd?
De spelers blijven langer dan 1 helft fit, je valt met 7 man aan en als je verdedigt helpt er 5 man mee, voelt bijna als valsspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:37
DeeleNL schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:17:
[...]

Volgens mij is een vereiste bij RTTF Klassiek om 3 UCL Rare spelers in je team te hebben, dus niet per definitie in je basis 11. Kan zijn dat ik het verwar met een andere objective maar dacht dat ik hem zelf ook zo voltooid heb!
ach natuurlijk
ze kunnen gewoon op de bank zitten
hier nog helemaal niet aan gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Zelf speel ik al lang met de 3-5-2 opstelling. Dit is toch wel de opstelling waar ik het meeste plezier uit haal.
Heeft in principe het beste van alle opstelling samen.

Zal de 3-4-1-2 uitproberen om te zien of dit beter is.

https://www.futbin.com/21/squad/3062344 dit is waar ik het nu mee doe.
De grootste tegenvaller is voor mij Aguero.

Zijn er hier die toevallig met Van Nistelrooij (90) hebben gespeeld? Lijkt mij wel een leuke om Aguero te vervangen. Zeker gezien met de 3-5-2 er veel voorzetmogelijkheden zijn, welke kopduels Aguero nooit gaat winnen.

Zit daarnaast te kijken naar de upgrade van Gomez naar zijn IF met black Friday, of is Van Dijk meer aan te bevelen?

Andere tips/verbeteringen zijn ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleWutru
PS360-gamer schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:09:
Zelf speel ik al lang met de 3-5-2 opstelling. Dit is toch wel de opstelling waar ik het meeste plezier uit haal.
Heeft in principe het beste van alle opstelling samen.

Zal de 3-4-1-2 uitproberen om te zien of dit beter is.

https://www.futbin.com/21/squad/3062344 dit is waar ik het nu mee doe.
De grootste tegenvaller is voor mij Aguero.

Zijn er hier die toevallig met Van Nistelrooij (90) hebben gespeeld? Lijkt mij wel een leuke om Aguero te vervangen. Zeker gezien met de 3-5-2 er veel voorzetmogelijkheden zijn, welke kopduels Aguero nooit gaat winnen.

Zit daarnaast te kijken naar de upgrade van Gomez naar zijn IF met black Friday, of is Van Dijk meer aan te bevelen?

Andere tips/verbeteringen zijn ook welkom.
Is spelen met 3 achterin niet heel alstig? aangezien verdedigen überhaupt erg lastig is in deze fifa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
@UncleWutru

Het is even wennen, ben dit jaar begonnen met de 4-2-2-2, 4-2-3-1 en 4-1-2-1-2.
Hier het verdedigen even mee kunnen uitproberen.
Alleen loop ik altijd vast met deze opstellingen, er mist wat betreft altijd wel iets (of buitenspelers, een extra spits, een CAM)
In 3-5-2 komt dit voor mij allemaal samen.

Het scheelt ook dat ik een sterke en voetballende CV centraal heb staan met Ramos.
De CV's ernaast Varane en Gomez hebben bijna de pace van LB's waardoor deze ruimtes goed dicht kunnen lopen.

Verschil is misschien ook dat ik sinds de start van FUT voor mij in Fifa 13 ik altijd al speel met een 3-5-2.
De sterktes en zwaktes ken ik zodoende ook door en door.

Ik hoef niet alles te winnen zolang ik maar plezier heb in het spel. Houd mij redelijk staande in divisie 2 en 3.
WL doe ik niet zo vaak, eindig ergens in de regio goud, geen zin om de 30 wedstrijden vol te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iemand al ervaring met Felipe Anderson RTTF (sbc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Heb gister tegen iemand gespeeld met die 3412 formatie in rivals bovenin div 3. Kwam er totaal niet door heen zowel centrum als zijkant! Tot de laatste 20 minuten toen was dat team duidelijk conditioneel minder dan mijne en wist ik te winnen. Mij lijkt het erg vervelend om een formatie 1 helft te kunnen spelen ook al is het sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Je spelers lijken perfect voor 4231 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Dani05 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:27:
Heb gister tegen iemand gespeeld met die 3412 formatie in rivals bovenin div 3. Kwam er totaal niet door heen zowel centrum als zijkant! Tot de laatste 20 minuten toen was dat team duidelijk conditioneel minder dan mijne en wist ik te winnen. Mij lijkt het erg vervelend om een formatie 1 helft te kunnen spelen ook al is het sterk.
Hangt natuurlijk ook af van de pressing, zelf merk ik er weinig van t.o.v. andere opstellingen.
Ik heb er nog niet heel veel ervaring mee, maar eigenlijk zijn alleen de LM/RM na een minuut of 70 wel aan vervanging toe, bij andere opstellingen is dat bij mij vaak de CAM. Ik heb ook nog niet echt geoptimaliseerd op stamina, daar valt misschien ook nog wat te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Laatst online: 21:12
3412 is ideaal. Zorg wel dat je buitenspelers genoeg stamina hebben en je cam op stay forward blijft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:43
Patch 1.07 is is uit, hier de aanpassingen.
https://www.psu.com/news/...-address-multiple-issues/

Zelf had ik in Rivals geen last van de patch, wel bestaat de bug nog van het ophalen van de laatste spelerupdate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
_Uploader_ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:08:
Patch 1.07 is is uit, hier de aanpassingen.
https://www.psu.com/news/...-address-multiple-issues/

Zelf had ik in Rivals geen last van de patch, wel bestaat de bug nog van het ophalen van de laatste spelerupdate...
Toch best wel veel aanpassingen die de gameplay wel kunnen beïnvloeden. Ik vrees weer met grote vrezen want die 1.06 heeft voor mij weinig goeds gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
MadMoody schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:19:
[...]

Toch best wel veel aanpassingen die de gameplay wel kunnen beïnvloeden. Ik vrees weer met grote vrezen want die 1.06 heeft voor mij weinig goeds gebracht.
Als die 1.06 je zo weinig goeds gebracht heeft zou het toch technisch geizen logischer moeten zijn dat het nu dus alleen maar beter kan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:44
Speel ik nu een paar dagen mee en het speelt echt heerlijk.
Ik heb al veel formaties getest in Fifa 21 en deze is tot nu toe de enige die echt klikt (naast 352, wat puur fun is). 🙂

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
AntraXxX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:22:
[...]

Ik heb al veel formaties getest in Fifa 21 en deze is tot nu toe de enige die echt klikt (naast 352, wat puur fun is). 🙂
Goed verhaal, ik ga het gewoon proberen!

Zoals k nu speel lukt het ook niet dus niks te verliezen 😂

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 17-11-2020 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markuss schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:22:
[...]

Als die 1.06 je zo weinig goeds gebracht heeft zou het toch technisch geizen logischer moeten zijn dat het nu dus alleen maar beter kan worden ;)
Ja, daar hoop ik wel op! Straks maar weer ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

AntraXxX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:22:
[...]

Ik had na 1 helft alle spelers al leeg, terwijl ik maar 1-0 voor kwam, tweede helft kwam ik veel te kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Nou het was weer een flink dagje doorhalen op het hoofdkantoor in Vancouver.. 0,01 online toch? Een gare objective waar je opeens maar een max. aantal wedstrijden voor hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 15:37
ja het is echt fucking belachelijk. Omdat je skillrating van Rivals voor friendlies werkt gaan mensen nu nog veeeeeeeeeeeeeeeeel harder degraderen. Verpest ff heel je game voor een objectives met untradable rewards...ze zijn echt hard proberen om elke cent eruit te persen voordat het overal verboden gaat worden(de lootboxes dan).

[ Voor 20% gewijzigd door Terranova op 17-11-2020 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Terranova schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:48:
ja het is echt fucking belachelijk. Omdat je skillrating van Rivals voor friendlies werkt gaan mensen nu nog veeeeeeeeeeeeeeeeel harder degraderen. Verpest ff heel je game voor een objectives met untradable rewards...ze zijn echt hard proberen om elke cent eruit te persen voordat het overal verboden gaat worden(de lootboxes dan).
Ja dat idee krijg ik ook meer en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Meningen over de nieuwe patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Lijkt voor mij iets beter dan de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Deze is wel echt heel lekker zeg, maakte me enorm zorgen over de diepte maar geen probleem ervaren (tot ik weer een veel betere tegenstander tegenkwam en er met 9-2 afging 😂)

Continu veel diepgang, talisca komt eindelijk tot z'n recht en teixeira is een beest! Felipe Anderson en Lucas moura zijn ineens veel meer aanwezig. Aanradertje al leen m'n team zich er vast ook voor!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uZs8puBuAITDswsFZX7M0KqUv74=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZKDSU3kAppUMZNWEb0TqVGVu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Voor de traders onder ons..

Teixeira lijkt een totw te krijgen morgen. Is het verstandig zijn Rb kaart te verkopen en morgen terug te halen ivm pricedrop of blijft hij redelijk stabiel door het verschil in (shooting)stats met z'n hero kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Augy schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:41:
Voor de traders onder ons..

Teixeira lijkt een totw te krijgen morgen. Is het verstandig zijn Rb kaart te verkopen en morgen terug te halen ivm pricedrop of blijft hij redelijk stabiel door het verschil in (shooting)stats met z'n hero kaart?
Poeh dit vind ik een lastige: de gehele markt zal natuurlijk wel dalen ivm Black Friday aankomst. Voordeel van Texeira z'n IF zal zijn dat hij 96 pace gaat zitten, schieten zal wel rondom de 80..

Hij zal waarschijnlijk wel ietsje dalen als hij in het TOTW komt, maar hoe groot is die kans?

Edit: Dan zal het zoiets worden, als hij er dus in zit he. Dan zie ik hem wel zakken ja, maar nog weinig predictions tegengekomen waarin hij zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qs2N2bfncVtbNnfY-k2XgXaRGRI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nHOn1DpJSxy9EkKjZgvU5V5U.png?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door Markuss op 18-11-2020 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06 03:39
Augy schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:44:
[...]

Deze is wel echt heel lekker zeg, maakte me enorm zorgen over de diepte maar geen probleem ervaren (tot ik weer een veel betere tegenstander tegenkwam en er met 9-2 afging 😂)

Continu veel diepgang, talisca komt eindelijk tot z'n recht en teixeira is een beest! Felipe Anderson en Lucas moura zijn ineens veel meer aanwezig. Aanradertje al leen m'n team zich er vast ook voor!
[Afbeelding]
Goeie man omg :*) net een wedstrijd gespeeld 4-0 oOo :)F *O* :Y

Hebben jullie de Sandro sbc gedaan? Zit te twijfelen om hem tedoen. Strong link naar CR7 :D Het blijft een gok.

[ Voor 6% gewijzigd door goosche op 18-11-2020 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06 14:06

Ozz

Markuss schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:21:
[...]

Poeh dit vind ik een lastige: de gehele markt zal natuurlijk wel dalen ivm Black Friday aankomst. Voordeel van Texeira z'n IF zal zijn dat hij 96 pace gaat zitten, schieten zal wel rondom de 80..

Hij zal waarschijnlijk wel ietsje dalen als hij in het TOTW komt, maar hoe groot is die kans?

Edit: Dan zal het zoiets worden, als hij er dus in zit he. Dan zie ik hem wel zakken ja, maar nog weinig predictions tegengekomen waarin hij zit.

[Afbeelding]
Hij zal hoe dan ook zakken als er een versie uit komt die veel meer pace heeft. Schieten is zo belangrijk nog niet aangezien die aardig te boosten is met chemstyles (sowieso is schieten momenteel bugged lijkt het).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Ozz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:45:
[...]

Hij zal hoe dan ook zakken als er een versie uit komt die veel meer pace heeft. Schieten is zo belangrijk nog niet aangezien die aardig te boosten is met chemstyles (sowieso is schieten momenteel bugged lijkt het).
Ja heb je gelijk in, echter is pace toch ook te boosten? Dat schieten is ongekend ja, zelfs spelers als Sterling met 81 voor schieten rossen ze vanuit een onmogelijk hoek met verkeerde been (3*) in de kruising.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 20:10
Dillemaatje. Ik speel inmiddels niet onverdienstelijk divisie 8 in Rivals. Ik win wat, ik verlies potjes ook kansloos met grote cijfers. Mijn bundesligateam is inmiddels uitgebreid met Lewandowski en Kimmich en dat speelt ook weer lekkerder.
Nu heb ik voldoende punten verzameld om me in te schrijven voor de weekend league. Heb ik daar lol aan? Of kom ik echt alleen maar hogere divisionisten tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
goosche schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:22:
[...]

Hebben jullie de Sandro sbc gedaan? Zit te twijfelen om hem tedoen. Strong link naar CR7 :D Het blijft een gok.
Ja lastig he, er zijn er niet veel met een strong link naar Ronaldo..heb daar nu douglas costa voor die voldoet overigens meer dan goed.
Binnenkort komen mbappe en neymar mn club binnen dus dan moet ik een andere strong link hebben. Dat moet dus A.Sandro worden....ik denk dat ik hem dus toch ga doen ondanks dat ik hem te duur vind

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goosche
Prosac schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:06:
Dillemaatje. Ik speel inmiddels niet onverdienstelijk divisie 8 in Rivals. Ik win wat, ik verlies potjes ook kansloos met grote cijfers. Mijn bundesligateam is inmiddels uitgebreid met Lewandowski en Kimmich en dat speelt ook weer lekkerder.
Nu heb ik voldoende punten verzameld om me in te schrijven voor de weekend league. Heb ik daar lol aan? Of kom ik echt alleen maar hogere divisionisten tegen?
Ik denk niet dat jij echt plezier hier zal uithalen. Heb zelf 4 WL gespeeld en ik vind het zijn teveel wedstrijden om tespelen in 3 dagen. Je bent 6 uur per dag in fifa. Dat wil je toch niet lol
En plezier heb ik er niet in en de rewards vind ik matig maar ik heb ook geen pack luck.

Tip verkoop Lewa en Kim en koop zakaria en bedou. Bedou is 100k en krijgt zoiezo een upgrade.

Zijn cheaters op de pc pffffff Echt te zielig. Als de timer niet loopt meteen quiten want die gast cheat!!!!

[ Voor 14% gewijzigd door goosche op 18-11-2020 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Gisteren had ik echt een hele rare glitch. ik was begonnen met de RTTF knock-out objectives. de eerste won ik en bij de tweede wedstrijd druk ik direct bij de aftrap op pauze zodat ik mijn leen Mbappe kan inzetten (dat doet bijna iedereen). ik kom direct in het opstellingen scherm en voer de wissel uit en druk op terug naar de wedstrijd. Je krijgt dan altijd het Shot van achter het doel met de teller die van 3 terug naar 0 loopt en dan gaat de wedstrijd verder. Wat gebeurt er...
de timer staat op 3 maar ik zie gewoon dat mijn tegenstander een doelpunt maakt..??? ik kan niets doen want mijn teller moet nog aflopen. toen hij op 0 stond zag ik het scoreboard op 0-1 springen en toen liep de game vast. Ik kon niets meer doen. heb best lang gewacht maar uiteindelijk game afgesloten en opnieuw opgestart. natuurlijk kreeg ik een loss voor deze wedstrijd en koste dit mij 1 van mij 12 potten.
Ik zal waarschijnlijk echt al mijn 12 potten nodig hebben om deze objective te halen dus ik baalde hier stevig van.

Anderen deze glitch wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Ik zou zeggen gewoon lekker proberen! Maar je kunt er wel vanuit gaan dat de mensen die je tegenkomt allemaal flink wat divisies hoger spelen en je zult een flink aantal potten vrij hard gaan verliezen.

Een relatief goede speler kan je helemaal gek maken met Neymar en Mbappe :9 Maar als je dat in je achterhoofd houdt en niet te gefrustreerd raakt kun je het altijd proberen toch? Geen noodzaak om die 30 potten allemaal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Ik zie dat mensen het hebben over Black Friday in Fifa. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Speel nog niet zo lang Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:14
Ligt echt aan je instelling, als je het niet heel erg vind om op je donder te krijgen is het prima.

Wat tips:
  • Eerst 5 potjes krijg je random spelers, dus reken erop dat je misschien wel 5 keer verliest
  • Op vrijdag heb je de sterkste tegenstanders is mijn ervaring
  • Op zondag meestal de wat minder sterke
  • Verdedigend spelen is helaas echt nodig

[ Voor 3% gewijzigd door kw_nl op 18-11-2020 11:04 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
kw_nl schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:03:
[...]

Ligt echt aan je instelling, als je het niet heel erg vind om op je donder te krijgen is het prima.

Wat tips:
  • Eerst 5 potjes krijg je random spelers, dus reken erop dat je misschien wel 5 keer verliest
  • [i]Op vrijdag heb je de sterkste tegenstanders is mijn ervaring[/i] [i]Op zondag meestal de wat minder sterke[/i] [i]Verdedigend spelen is helaas echt nodig{/i}
Het ligt een beetje aan hoe ik de goals om de oren krijg en mijn eigen gemoedsrust. Ik kan erg slecht tegen zelf de kansen niet benutten en dan de eerste de beste tegenkans om de oren krijgen omdat de bal toevallig via via tegen iemands voeten ploft of de keeper slecht verwerkt. Van die mazzelgoals tegen terwijl je zelf alles net naast mikt of de keeper een werelddag heeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Prosac schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:05:
[...]

Het ligt een beetje aan hoe ik de goals om de oren krijg en mijn eigen gemoedsrust. Ik kan erg slecht tegen zelf de kansen niet benutten en dan de eerste de beste tegenkans om de oren krijgen omdat de bal toevallig via via tegen iemands voeten ploft of de keeper slecht verwerkt. Van die mazzelgoals tegen terwijl je zelf alles net naast mikt of de keeper een werelddag heeft. :P
Hoe ziet jou team eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik speel momenteel het liefst 4-5-1 met
Sommer
Halstenberg
Hernandez
Alaba
Mukiele (Rulebreaker)

Sane
Sabitzer (Storyline)
Kimmich
Bellarabi
Brandt (AMC)

Lewandowksi

Zit nog even te kijken of ik dit naar een 4-3-3 ga ombouwen, maar ik merk dat ik vleugelspelers mis in de nauwere formaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goosche
Prosac schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:24:
[...]

Ik speel momenteel het liefst 4-5-1 met
Sommer
Halstenberg
Hernandez
Alaba
Mukiele (Rulebreaker)

Sane
Sabitzer (Storyline)
Kimmich
Bellarabi
Brandt (AMC)

Lewandowksi

Zit nog even te kijken of ik dit naar een 4-3-3 ga ombouwen, maar ik merk dat ik vleugelspelers mis in de nauwere formaties.
Zakaria voor brandt gold card Lewa voor bedou zou ik doen als ik jou was. Meer Pace. Het gaat altijd om pc en strength. Probeer eens het uit. Succes.

En trouwens je midden cm drop back in defence :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Waarschijnlijk zal aankomende vrijdag bij het nieuwe seizoen in FUT David Beckham worden toegevoegd tot de Icon sectie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x4JvIjowpBYd0-wdLsJs0StJQtI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eaoep1uSbRQbNyvKHk91KEnb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-06 10:04
Markuss schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:23:
Waarschijnlijk zal aankomende vrijdag bij het nieuwe seizoen in FUT David Beckham worden toegevoegd tot de Icon sectie:

[Afbeelding]
Leuke speler, maar vermoed dat het een zelfde type als Pires zal worden. Totaal niet geschikt voor deze versie, maar wel leuk om te hebben. Zal waarschijnlijk wel duurder worden dan Pires vanwege zijn land/positie en populariteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Vestendrie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:27:
[...]

Leuke speler, maar vermoed dat het een zelfde type als Pires zal worden. Totaal niet geschikt voor deze versie, maar wel leuk om te hebben. Zal waarschijnlijk wel duurder worden dan Pires vanwege zijn land/positie en populariteit.
De enige reden dat hij duurder zal worden is denk ik omdat hij veel populairder is, Pires z'n nationaliteit is toch (nog) makkelijker te linken met alle OP Franse spelers?

Dit zullen z'n posities zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SleI9mFvJMvyt89c_hSfS4YGRGM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DbpDowC9igq2Ii4Yacf7mkKj.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 40 ... 158 Laatste