We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
K heb m'n systeem omgegooid. Tot op heden tevreden. Gooi het eens over een andere boegMadMoody schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:49:
Zo, hier gaat het me daar toch een partij slecht! Bewust niet gekozen om WL te spelen, maar inmiddels gaat het in Rivals al net zo slecht. Ben op weg naar div. 6 inmiddels, nadat ik al sinds het begin van Fifa 21 in div. 4 zat (en 1x bijna in 3 zelfs). De omslag is bij mij echt gekomen na die laatste patch van een week of 2 terug. Daarna ging het bergafwaarts. Sinds die patch scoor ik zeker minder dan de helft dan voor die patch. Daarbij kom ik alleen maar teams tegen met Son en Glitch Werner. Daar kan ik kennelijk niet tegenop. Werner loppt zo dwars rechtdoor door 3, 4 verdedigers heen, en mocht hij een keer op de keeper schieten, dan staat Son ALTIJD heel toevallig op de goede plek om 'm er in te tikken. Om gek van te worden. Aan de andere kant accepteer ik mijn verlies. Hoe lager ik zak, hoe leuker misschien de potjes weer. Daar hoop ik dan maar op.
Speel nu veel online friendlies, in de hoop op een ommekeer en om dingen uit te proberen.
Idd, 3-5-2 is altijd leuk onafhankelijk van de uitslagAugy schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:31:
[...]
K heb m'n systeem omgegooid. Tot op heden tevreden. Gooi het eens over een andere boeg
https://www.reddit.com/r/...y_a_div_1_elite_1_player/
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Daar zat ik wel aan te denken. Ik speel ingame 4-2-3-1, maar ik zat te denken aan 4-4-2 of 4-1-2-1-2 .Augy schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:31:
[...]
K heb m'n systeem omgegooid. Tot op heden tevreden. Gooi het eens over een andere boeg
Je zou 41212 met deze tactieken kunnen proberen. https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=shareMadMoody schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:33:
[...]
Daar zat ik wel aan te denken. Ik speel ingame 4-2-3-1, maar ik zat te denken aan 4-4-2 of 4-1-2-1-2 .
Het speelt wel erg aanvallend en zorgt ervoor dat je meer in de scorende positie komt. Ik vind het een leuke opstelling en gebruik het met veel plezier. Let wel op de counters en backs met een hoog uithoudingsvermogen zijn wel aan te raden
K besefte me dat ik (te) veel goals tegen kreeg. Ik speelde altijd al 4-1-2-1-2 maar ben nu geswitched naar de variant met de cm ipv wingers.MadMoody schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:33:
[...]
Daar zat ik wel aan te denken. Ik speel ingame 4-2-3-1, maar ik zat te denken aan 4-4-2 of 4-1-2-1-2 .
Beide (b2b) cm (Allan & André) staan op balanced en staan verdedigend ook hun mannetje met daartussen casemiro op Stay back.
Met Fernandes op cam met martial en yedder ervoor lijkt het goed in balans en sta k sterker in het midden. Mis de wingers die ik had iig nog niet (dembele en Lucas)
Misschien kan je hier iets mee...
:strip_exif()/f/image/xLJw7y87KiSfJLqKfWqURIQx.jpg?f=fotoalbum_large)
Thnx het werkte 😇Augy schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:19:
[...]
Dan doe je het verkeerd
Voor PS4:
Naar je selectie - L2 - aangepaste selectie - L2 (meen k) en dan kan je bij bijv. Verdedigend je opstelling en instructies wijzigen. Google het anders eens als het nu nog niet lukt
Ingame kun je dan met 1 druk op de knop je opstelling wijzigen zonder verlies van chem
Of is de markt al aan het crashen?joostmakaay schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:08:
Futbin is even op hol geslagen lijkt het haha, klopt echt niets meer van sommige prijzen.
Ja de prijzen zijn aan het dalen. Pogba -50 k, Rashford en Kante -40k.
Oh en de totw heb ik drie keer gedaan en drie keer niks met als uitschieter 75 Nishizawa...
[ Voor 16% gewijzigd door _Uploader_ op 14-11-2020 23:30 ]
Ik heb ongeveer 700k. waar ik grotendeels een nieuw team van wil maken. Wat is het beste moment om die coins in mijn team te investeren gezien de prijzen die al aan het dalen zijn?_Uploader_ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:26:
[...]
Ja de prijzen zijn aan het dalen. Pogba -50 k, Rashford en Kante -40k.
Oh en de totw heb ik drie keer gedaan en drie keer niks met als uitschieter 75 Nishizawa...
Wanneer de prijzen het laagst zijnMadMoody schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:40:
[...]
Ik heb ongeveer 700k. waar ik grotendeels een nieuw team van wil maken. Wat is het beste moment om die coins in mijn team te investeren gezien de prijzen die al aan het dalen zijn?
Als een son al 100k is zou je zeggen dat t dieptepunt als bijna bereikt is_Uploader_ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:47:
[...]
Wanneer de prijzen het laagst zijn. Het beste is denk ik om nu een goedkoop team samen te stellen en het even aan te kijken, black friday duurt n.l. nog wel even.
Zoveel andere kaarten zijn er nog niet behalve de gouden
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 15-11-2020 06:17 ]
Sta na 15 potjes op zilver1 denk dat ik nog door ga tot goud3 en dan is het wel leuk geweest.
Dat zou je wel zeggen, maar bv Mane daalt door tot een 310k nu en is in totaal 80k gedaald en ik denk dat het morgen niet beter zal worden.Augy schreef op zondag 15 november 2020 @ 06:16:
[...]
Als een son al 100k is zou je zeggen dat t dieptepunt als bijna bereikt is
Zoveel andere kaarten zijn er nog niet behalve de gouden
Ja , voor mij best lastig, Want dat virtuele geld brand in mijn handen. Zeker nu je de prijzen van sommige spelers al behoorlijk ziet dalen. Sommige zijn al zo'n 20 tot 30.000 gezakt!_Uploader_ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:47:
[...]
Wanneer de prijzen het laagst zijn. Het beste is denk ik om nu een goedkoop team samen te stellen en het even aan te kijken, black friday duurt n.l. nog wel even.
Ik weet niet welke spelers je zou willen kopen, maar je kan de prijzen op futbin blijven volgen. Over het algemeen is het beste om maandag je spelers te kopen. Kan zomaar zijn dat je hierdoor in totaal 50k bespaart of dat je betere spelers kan kopen voor dezelfde coins.MadMoody schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:20:
[...]
Ja , voor mij best lastig, Want dat virtuele geld brand in mijn handen. Zeker nu je de prijzen van sommige spelers al behoorlijk ziet dalen. Sommige zijn al zo'n 20 tot 30.000 gezakt!
Maar gaat de hele boel met black friday dan nog verder dalen? Sorry voor al mijn vragen, maar ben nog niet zo thuis in het handelen. Ik speel meer dan dat ik handel eigenlijk._Uploader_ schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:41:
[...]
Ik weet niet welke spelers je zou willen kopen, maar je kan de prijzen op futbin blijven volgen. Over het algemeen is het beste om maandag je spelers te kopen. Kan zomaar zijn dat je hierdoor in totaal 50k bespaart of dat je betere spelers kan kopen voor dezelfde coins.
Vermoedelijk wel, maar hoeveel weet natuurlijk niemand. Je zal zelf de afweging moeten nemen en als de coins nu al in je handen branden, zou ik het vandaag en morgen even aankijken. Welke spelers wil je kopen en welk team wil je samenstellen? Wat is je doel?MadMoody schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:47:
[...]
Maar gaat de hele boel met black friday dan nog verder dalen? Sorry voor al mijn vragen, maar ben nog niet zo thuis in het handelen. Ik speel meer dan dat ik handel eigenlijk.
Blijft inderdaad lastig te voorspellen._Uploader_ schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:00:
[...]
Vermoedelijk wel, maar hoeveel weet natuurlijk niemand. Je zal zelf de afweging moeten nemen en als de coins nu al in je handen branden, zou ik het vandaag en morgen even aankijken. Welke spelers wil je kopen en welk team wil je samenstellen? Wat is je doel?
Dit is mijn goedkope team nu:
https://www.futbin.com/21/squad/2251619
Maar hier wil ik naartoe (en dan ingame 4-1-2-1-2):
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ckP3rJoohWb7wh1LasCgasDR.jpg?f=user_large)
Einde van de avond kon ik gelukkig Neymar halen.
Sissoko op de cvm plek naast Kante staan. Wil daar nog wel Pogba hebben. Alleen Varane moet ook nog terug komen.
WL verknalt. Zilver 1 is het geworden
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
https://www.futbin.com/21/squad/2950192MadMoody schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:10:
[...]
Blijft inderdaad lastig te voorspellen.
Dit is mijn goedkope team nu:
https://www.futbin.com/21/squad/2251619
Maar hier wil ik naartoe (en dan ingame 4-1-2-1-2):
[Afbeelding]
Dit zou ook nog kunnen, misschien kan iemand anders ook even meekijken?
41212. Mane en Talisca in de spits met Fernandes erachter. Allan als cdm met Silva en Paulinho als CM.
Ziet er ook leuk uit hoor! Heb eigenlijk nooit in de luxe positie gezeten dat ik ineens zoveel keuze had doordat ik met een mooie walkout (R. Carlos baby icon) zoveel poen te besteden had._Uploader_ schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:35:
[...]
https://www.futbin.com/21/squad/2950192
Dit zou ook nog kunnen, misschien kan iemand anders ook even meekijken?
41212. Mane en Talisca in de spits met Fernandes erachter. Allan als cdm met Silva en Paulinho als CM.
Waar ik wel een beetje over twijfel: ik ben nu erg gewend om met de 4-2-3-1 aan te vallen met snelle vleugelspelers. Ik vraag me af of ik mezelf dan niet erg beperk door over te stappen naar 4-1-2-1-2 zonder snelle buitenspelers....
[ Voor 18% gewijzigd door Moody2204 op 15-11-2020 10:18 ]
Ik snap je wel, is best lastig ik ben ook zo gewend om via de buitenkant te spelen, als je naar 41212 gaat moet je echt via het centrumMadMoody schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:37:
[...]
Ziet er ook leuk uit hoor! Heb eigenlijk nooit in de luxe positie gezeten dat ik ineens zoveel keuze had doordat ik met een mooie walkout (R. Carlos baby icon) zoveel poen te besteden had.
Waar ik wel een beetje over twijfel: ik ben nu erg gewend om met de 4-2-3-1 aan te vallen met snelle vleugelspelers. Ik vraag me af of ik mezelf dan niet erg beperk door over te stappen naar 4-1-2-1-2 zonder snelle buitenspelers....
Of 2lopers als cm hebben
Of je probeert 442 heb je 2 spitsen en links en rechts half
Je zal wat uit moeten proberen, want als ik jouw eerdere berichten lees, werkt het nu niet voor je en heb je weinig plezier erin. Mane en Talisca kunnen ook op de vleugels spelen en bv Gabriel Jesus in de spits als je een keer wilt varieren.MadMoody schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:37:
[...]
Ziet er ook leuk uit hoor! Heb eigenlijk nooit in de luxe positie gezeten dat ik ineens zoveel keuze had doordat ik met een mooie walkout (R. Carlos baby icon) zoveel poen te besteden had.
Eens, momenteel speel ik veel online friendlies om wat te experimenteren._Uploader_ schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:27:
[...]
Je zal wat uit moeten proberen, want als ik jouw eerdere berichten lees, werkt het nu niet voor je en heb je weinig plezier erin. Mane en Talisca kunnen ook op de vleugels spelen en bv Gabriel Jesus in de spits als je een keer wilt varieren.
Probeer 442(2) op nealguides staat goede video. Speel normaal ook 4231 maar 442 gaat mij deze FIFA goed af.MadMoody schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:37:
[...]
Net voor eerst paar potjes online gespeeld in divisie 4 en meteen 2 rage quits mee
2 weken lang eerst squad battles op legendary gespeeld, wat soms echt priegelen is tot nu toe gaat online mij makkelijker af
Door packluck heb ik ook geen slecht team dat helpt ook mee uiteraard
https://www.futbin.com/21/squad/1801774
[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 15-11-2020 10:34 ]
Welke 4-4-2 speel je? De 1e of de 2e variant?FidoDido schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:33:
[...]
Probeer 442(2) op nealguides staat goede video. Speel normaal ook 4231 maar 442 gaat mij deze FIFA goed af.
Net voor eerst paar potjes online gespeeld in divisie 4 en meteen 2 rage quits mee
2 weken lang eerst squad battles op legendary gespeeld, wat soms echt priegelen is tot nu toe gaat online mij makkelijker afverdedigen moet ik online nu ff goed leren maar kansen creëren lukt vrij makkelijk
Door packluck heb ik ook geen slecht team dat helpt ook mee uiteraard
https://www.futbin.com/21/squad/1801774
Ik had ook altijd 2 snelle buitenspelers! Moet zeggen dat tmet 2 b2b cm die fungeren als lopers kom je ook een eindMadMoody schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:37:
[...]
Maar goed. Kan zo maar anders zijn volgende week 😂
- ingame kan ik geen copy maken van mijn team: *FUT_FAILED_TO_LIST_SQUADS
- in webapp, hetzelfde maar dan met de melding dat er een issue is met login services
En waarom moet ik elke keer een squadupdate downloaden

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 15-11-2020 10:43 ]
Ja, wordt een kwestie van uitproberen lijkt me. Wat ik als schreef, ik gebruik daar even online friendlies voor. Best lachen die friendlies trouwens. Daar kan je echt een volledig random team tegenkomen.Augy schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:40:
[...]
Ik had ook altijd 2 snelle buitenspelers! Moet zeggen dat tmet 2 b2b cm die fungeren als lopers kom je ook een eind
Maar goed. Kan zo maar anders zijn volgende week 😂
Gisteren 1x met 10-3 gewonnen van een team die Pele icon had, en ook gewonnen van een team met o.a. Messi. Daarentegen weer weggespeeld door een team met Werner en Son...
Ja, er zitten dit jaar veel van dit soort storingen in. Misschien een gevolg van verminderde capaciteit bij EA door Covid-19, en daardoor sommige dingen niet goed ontwikkeld?Bossie schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:40:
Gaat weer lekker, ik wilde ff een paar offline potjes spelen met wat random tactics.
- ingame kan ik geen copy maken van mijn team: *FUT_FAILED_TO_LIST_SQUADS
- in webapp, hetzelfde maar dan met de melding dat er een issue is met login services
En waarom moet ik elke keer een squadupdate downloaden
Dat mag geen excuus zijn voor een digitaal product.MadMoody schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:47:
[...]
Ja, er zitten dit jaar veel van dit soort storingen in. Misschien een gevolg van verminderde capaciteit bij EA door Covid-19, en daardoor sommige dingen niet goed ontwikkeld?
Degene met 2 cdmMadMoody schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:37:
[...]
Welke 4-4-2 speel je? De 1e of de 2e variant?
Deze instructies gebruik ik
YouTube: Why 442(2) Is The Most Balanced Formation To Give You WINS (TACTICS)...
Eens, maar het is wel opvallend.Bossie schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:01:
[...]
Dat mag geen excuus zijn voor een digitaal product.
Ik ga me er na de F1 race eens in verdiepen! Thx.FidoDido schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:20:
[...]
Degene met 2 cdm
Deze instructies gebruik ik
YouTube: Why 442(2) Is The Most Balanced Formation To Give You WINS (TACTICS)...
Heeft iemand anders er nog wel een last van dat FIFA soms gewoon een pass/schot etc niet registreert?
[ Voor 9% gewijzigd door Terranova op 15-11-2020 12:17 ]
Ja de inputlag is dramatisch vanmorgen, ik ga vanavond wel verder.Terranova schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:09:
Begint goed de WL zondag. Potje waar geen pass aankomt en het moment dat ik eindelijk in de 16 kom op een kansrijke positie pakt de game mijn schot niet(gebeurd wel vaker overigens, maar heb meerdere controllers en games getest, dus het is echt FIFA) om vervolgens met 200 kilometer per uur de 16 uit gegooid worden om geen penalty te krijgen...fuck dit spel dan maar. Ik heb liever dat ze mij een bericht sturen met we laten je toch niet winnen, begin er maar niet aan dit potje.
Heeft iemand anders er nog wel een last van dat FIFA soms gewoon een pass/schot etc niet registreert?
Deze net 2 potjes geprobeerd, maar deze is inderdaad geinig. 11x gescoord in 2 potjes! Maar wel ook 7 tegen. Moet nog ff wennen aan het verdedigen, maar voorin liep het wel lekker._Uploader_ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:40:
[...]
Je zou 41212 met deze tactieken kunnen proberen. https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Het speelt wel erg aanvallend en zorgt ervoor dat je meer in de scorende positie komt. Ik vind het een leuke opstelling en gebruik het met veel plezier. Let wel op de counters en backs met een hoog uithoudingsvermogen zijn wel aan te raden.
Fijn dat je weer meer scoorde! Je kan nog wat sleutelen aan de diepte waarop de verdedigers staan en de back's niet mee aan te laten vallen om zo het verdedigender wat meer op orde te krijgen. Of deze tactiek in het begin niet te gebruiken en eerst een behoudendere tactiek in te zetten. Dan heb je iig een goede aanvallende tactiek achter de hand.MadMoody schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:50:
[...]
Deze net 2 potjes geprobeerd, maar deze is inderdaad geinig. 11x gescoord in 2 potjes! Maar wel ook 7 tegen. Moet nog ff wennen aan het verdedigen, maar voorin liep het wel lekker.
In de zilveren lounge. Kan je daar rulebreakers akinfenwa gebruiken?
JaDeBers schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:17:
Vraagje:
In de zilveren lounge. Kan je daar rulebreakers akinfenwa gebruiken?
Ja precies. Tot nu toe enkel verloren als ik de combi Werner en Son tegen me heb. Die 2 kan ik niet meer zien intussen!_Uploader_ schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:02:
[...]
Fijn dat je weer meer scoorde! Je kan nog wat sleutelen aan de diepte waarop de verdedigers staan en de back's niet mee aan te laten vallen om zo het verdedigender wat meer op orde te krijgen. Of deze tactiek in het begin niet te gebruiken en eerst een behoudendere tactiek in te zetten. Dan heb je iig een goede aanvallende tactiek achter de hand.
Wel leuk om met e.e.a te experimenteren. Voor hoe mijn team er straks uit gaat zien, daar ben ik nog steeds niet uit. Een 4-4-2 met snelle zijkanten zie ik ook nog wel zitten namelijk.
Maar het ging best goed! Ik had me voorgenomen om te stoppen met 11 wins maar had wat tijd over dus ging nog even door. Win er 4 op rij heel makkelijk.. dus ik ga door.
Het laatst potje dat ik speelde ging weer als voorheen. 1-0 voor , mis 3 100%kansen hij begint met druk zetten , gooit lozano 85 erin en ik verlies met 3-1. Ik laat het bij 15 wins. De laatste 8 potjes geef ik weg en het is weer mooi geweest.
Ik had net een potje met frameskips/lagspikes waarbij de tegenstander constant pressure speeldejoostmakaay schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:43:
SIF Lozano wordt er weer eens uitgelopen door een Joe Gomez :):)
Mijn spelers lagen vaak al onderste boven voordat ik ook maar iets kon doen.
Lekker.. Zit even op de app te klooien met een nieuwe opstelling met al die if silvers uit de objectives.
De servers zijn dus niet verbeterd sinds vanochtend? Zonde, dan maar verder met Football ManagerBossie schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:46:
[...]
Ik had net een potje met frameskips/lagspikes waarbij de tegenstander constant pressure speelde![]()
Mijn spelers lagen vaak al onderste boven voordat ik ook maar iets kon doen.
Nope, tweede potje exact hetzelfde helaas.Terranova schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:05:
[...]
De servers zijn dus niet verbeterd sinds vanochtend? Zonde, dan maar verder met Football Manager
Edit: en nu word ik tijdens een offline friendly voor objectives uit de game gegooid

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 15-11-2020 15:38 ]
Ben nu aan het kijken naar Havertz voor de CAM-positie, zodat Wijnaldum rechts op het middenveld kan spelen. Of is er een betere optie voor die positie (Firmino met position change?)
Nog 70XP en dan komt Lacazatte Storyline in de spits te staan. Had zijn Gold-kaart al en die past lekker bij mijn speelstijl. Staat nu in de verkoop aangezien ik 'winst' op hem kan pakken....en die ene wedstrijd met Kane voorin moet wel lukken
https://www.ea.com/fifa/u...Id=cy96bOZInUY4p:FFA21PS4
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Dat is gewoon een fakeshot volgens mijDani05 schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:56:
Weet iemand hoe deze skillmove heet. Verdedigen ervan heb ik veel problemen mee. Spits staat meestal met de rug naar de goal, en sleept hem in de draai mee naar voren.
Een leuk team om mee te spelen, verdediging en middenveld zijn erg solide, aanvallers zijn snel en behendig. Al hebben ze wel wat meer uitgespeelde kansen nodig om doelpunten te maken, gaan ook wel eens wat ballen naast of op de paal / lat.
Uitblinkers zijn Zakaria, Delaney IF, Neuer, Goretzka en Sane. Zakaria is echt mijn ideale CDM, zit overal tussen en wint bijna elk duel, jammer dat hij zo lastig te linken is in hybrid teams. Delaney IF deed het verrassend goed als CB, fijn om een snelle behendige CB te hebben, voelt een beetje als Cannavaro. Neuer spreekt voor zich, beste gold keeper als je het mij vraagt. Goretzka is al een aantal jaar mijn favoriete box-to-box middenvelder, goede passing, pakt z'n doelpunten mee en in de duels is hij supersterk. Sane is een goedkope versie van Werner, in de counter is hij dodelijk met zijn snelheid.
Deze WL laat ik het bij Goud 3. Voorgaande weken steeds Goud 2 behaald, op het randje van Goud 1, maar is de extra moeite niet waard. Heb nog geen fatsoenlijke player pick gehad, ondanks de 4 opties die je bij Goud 2 krijgt per player pick. De packs van Goud 3 zijn ook beter dan Goud 2.
Ik denk dat je de scoop turn bedoelt. Is een fakeshot plus een diagonale richting met je linkerstick, afhankelijk van welke richting je de scoopturn wil doen. Kan alleen met 4* en 5* skillers.Dani05 schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:56:
Weet iemand hoe deze skillmove heet. Verdedigen ervan heb ik veel problemen mee. Spits staat meestal met de rug naar de goal, en sleept hem in de draai mee naar voren.
Conclusies zijn dat vooral Rashford RTTF een geweldige aanwinst is. Eerlijk is eerlijk, misschien zelfs wat beter dan CR7. Mane en Lozano zijn heerlijk snel aan de zijkanten in mijn 4-4-2 opstelling. Pogba en Kante doen het goed als centrale middenvelders en de verdediging met Mendy, Varane, Van Dijk en Semedo heb ik al helemaal niet over te klagen. Alisson daarintegen is niet de topkeeper die je zou verwachten. Degelijk maar pakt zelden bijzondere ballen.
Servers zijn verder ook goed en heb op een enkele wedstrijd na terecht verloren van betere tegenstanders. Een uitermate leuke WL tot nog toe!
Als de scheids al fluit blijft het bij een laffe waarschuwing.
Heel storend want die spelers maken hier nu gewoon hun taktiek van.
Neerschoppen of body-checken, waardoor je zelf opeens vastzit omdat de speler waarmee je combineerde eens weg is idd.Leoleo schreef op zondag 15 november 2020 @ 16:56:
Valt mij op dat veel tegenstanders continu mijn spelers van achteren neertrappen.
Als de scheids al fluit blijft het bij een laffe waarschuwing.
Heel storend want die spelers maken hier nu gewoon hun taktiek van.
Heb Messi verkocht voor 690k op donderdag en Felix IF voor 185k.
Heb nu een bundesliga team gemaakt ben silver 1 en nog 10 potjes over.
Nu nog 1 mil coins over voor black friday en eventueel potm Lewadonski.
De excuusjes worden wel steeds creatiever.Vestendrie schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:06:
Ze mogen de balkeuze voor WL wel afschaffen hoor. Gewoon de standaard bal met schaduw is al prima, net als een standaard stadion. Nu al 3 keer achter elkaar verloren terwijl ik uit speelde en met een luipaardbal zonder schaduw moest spelen. Of die oude leren bal uit de pele-tijd. Vreselijk.
Hij heeft best een punt. Ik vind het ook irritant. Sowieso raar dat je tegenstander bepaalt hoe jouw game eruit ziet als hij thuis speelt. Prima als de ander met die tijger/Pele/kogellike bal wil spelen, ik hoef dat niet.DennisCle schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:53:
[...]
De excuusjes worden wel steeds creatiever.
Nou ik ben kleurenblind en zie die bruine bal niet op t gras. BekkieDennisCle schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:53:
[...]
Excuses of niet, het is gewoon een feit dat zulke ballen nergens op slaan in de meest competitieve modus van Fut.DennisCle schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:53:
[...]
Goud 3 is binnen met nog 5 wedstrijden te gaan. Hernieuwde team speelt heerlijk. Volgende keer kijken of de stap naar goud 2 gezet kan worden, voor nu geen tijd meer om voor 3x winst te gaan.
Gooi al die troep eruit misschien word de gameplay dan ook wat beterMessje schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:58:
[...]
Hij heeft best een punt. Ik vind het ook irritant. Sowieso raar dat je tegenstander bepaalt hoe jouw game eruit ziet als hij thuis speelt. Prima als de ander met die tijger/Pele/kogellike bal wil spelen, ik hoef dat niet.

Ik vind het ook irritant, maar heb er nog nooit door verloren. Voor mij is al die stadium development meuk ook geen toegevoegde waarde. Alleen maar irritant om vuurwerk of doelnet-kleuren te krijgen in je pack.Messje schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:58:
[...]
Hij heeft best een punt. Ik vind het ook irritant. Sowieso raar dat je tegenstander bepaalt hoe jouw game eruit ziet als hij thuis speelt. Prima als de ander met die tijger/Pele/kogellike bal wil spelen, ik hoef dat niet.
Dat is wel echt klote. Heb je dat alleen met bruin dan of ook andere kleuren?Beavbusi schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:04:
[...]
Nou ik ben kleurenblind en zie die bruine bal niet op t gras. Bekkie
18-7 in WL, straks de laatste potten!
Uiteraard de bekende frustratie potjes ertussen soms heb je ze ook mee dus ja
Had dit niet verwacht zo gemakkelijk,
wat wel opvalt hoeveel mensen rage quiten na 2 goals tegen. Mbappe is wel een bliksemafleider denk dat Son er het meeste inschoot
Rank 3 redelijk safe als ik kijk naar punten vorige week, na donderdag divisie 3 maar is proberen
En 0,0 lag gehad alles speelde soepel
[ Voor 3% gewijzigd door FidoDido op 15-11-2020 20:32 ]
Prima zo toch? Ik speel nagenoeg met hetzelfde team, ik heb alleen Diego Carlos ipv Lenglet, Marquinhos ipv Denayer en Ederson ipv Courtois.Markvd1984 schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:27:
[Afbeelding]
Iemand op of aanmekeringen, en ervaring met denayer of Atal iemand? Heb Diego Carlos, en carvahal door deze 2 vervangen
Die TOTW Paulinho is ook echt een beest voor mij. Zowel aanvallend als verdedigend. en Yedder is Yedder, dat is voor mij in de lastige potjes echt de game changer.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Team met Ronaldo , Mbappe , Neymar
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Geen Lord Yedder en Rashford ?Mars18 schreef op zondag 15 november 2020 @ 21:06:
Wie heeft er zin in coop op de ps4?
Team met Ronaldo , Mbappe , Neymar
Iemand hier met het seasons kaartje van Lacazette gespeeld?
NeeBossie schreef op zondag 15 november 2020 @ 21:21:
[...]
Geen Lord Yedder en Rashford ?
Iemand hier met het seasons kaartje van Lacazette gespeeld?
Ronaldo Mbappe
Dembele neymar
Sissoko kante
Mendy carlos gomez semedo
Alisson
Ja eens over yedder, had Jesus hiervoor ook erg goed en mahrez et naastPartypooper schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:49:
[...]
Prima zo toch? Ik speel nagenoeg met hetzelfde team, ik heb alleen Diego Carlos ipv Lenglet, Marquinhos ipv Denayer en Ederson ipv Courtois.
Die TOTW Paulinho is ook echt een beest voor mij. Zowel aanvallend als verdedigend. en Yedder is Yedder, dat is voor mij in de lastige potjes echt de game changer.
Heb Diego Carlos ook nog twijfel, maar ivm Atal moest ik wel
Iedereen een berichtje gestuurd na de wedstrijd en waarempel heel wat leuke reacties gehad. Als de verbinding goed is vink t echt een top fifa.
Edit: iemand ervaring met v aanholt rulebreaker?
[ Voor 11% gewijzigd door ErnstMid op 15-11-2020 21:48 ]
Prima back, maar daardoor veel te duur. Zou dan eerder Robertson met shadow aanradrn.ErnstMid schreef op zondag 15 november 2020 @ 21:47:
Zo, goud 2. Voor mijn doen een uitstekend resultaat.
Iedereen een berichtje gestuurd na de wedstrijd en waarempel heel wat leuke reacties gehad. Als de verbinding goed is vink t echt een top fifa.
Edit: iemand ervaring met v aanholt rulebreaker?
Echter heb ik verder niets te klagen en echt plezier gehad tijdens het spelen. Nagenoeg elke wedstrijd een uitslag naar spelbeeld. Aantal goede tegenstanders getroffen waar ik helaas ook van verloor.
Ja zeg dat, in 1 weekend is m'n team 5 ton minder waardLeoleo schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:22:
Toch wel flinke crash gaande zeg
Maja ik ga niet verkopen, wil er graag gewoon mee spelen
Ga uiteraard wel investeren
Zeker, komt goed uit hier, team is bijna klaar hier. Heb alleen Pogba en Varane nodig, er hoeft niets meer verkocht te wordenLeoleo schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:22:
Toch wel flinke crash gaande zeg
Bizar, wat een luckBenny schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:14:
Ben al weken gestopt met FIFA, open alleen nog af en toe wat packs in de app en kijk wat EA me geeft uit een preorder pack hahah het is toch frappant he.. ze willen dat ik weer ga spelen
[Afbeelding]
idd, btw zag je meteen Neymar of toch eerst dat blauw UCL kaartje
Sowieso een enorme crash, zonder de 2 SBC's (Witsel + Forsberg) zijn er nog maar 11 spelers boven de 100K in de Bundesliga
Hij is FransMarkuss schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:10:
Kan iemand mij hier uitleggen waarom die Upamecano 82 IF zo enorm duur is? Opzich heb je redelijk wat opties voor het centrum in de Bundesliga met Delaney IF, Konaté IF, Alaba en als je nog wat gaat schuiven et posities Zakaria RTTF en Mukiele RB.
Sowieso een enorme crash, zonder de 2 SBC's (Witsel + Forsberg) zijn er nog maar 11 spelers boven de 100K in de Bundesliga

Wat een spel toch ook, ik druk geen knop in, en Allisson de slechtste keeper in FIFA loopt gewoon weg uit zijn doel.
Hoe kan dat nou?
https://twitter.com/MarsG.../1327875594307203072?s=20
Dit is ook zo lekker om tegen te krijgen in de 90e minuut
https://twitter.com/MarsG.../1327986145112825857?s=20
Kwam dit weekend tegen een team met Figo 90, Cantona 90 en Seedorf 88, wat een speler is die Seedorf zeg, was lastig tegen hem te spelen.
[ Voor 62% gewijzigd door Mars18 op 16-11-2020 10:51 ]
Ik heb hem gepackt toen 'ie nog op 190k stond. Jammer, maar hij speelt geweldig. Hoeft voorlopig dus nog niet het veld te ruimen.038Zwolle schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:17:
Son zit al op 85k... Bizar
Gisteren Storyline Lacazette vrijgespeeld en uitgebreid getest, Hij voelt iets sneller aan dan zijn stats vermoeden, is wendbaarder en staat vaker op de juiste positie. Op zich wel een fijne upgrade t.o.v. zijn gouden kaart. Ook de Atal RTTF SBC gedaan, maar nog niet mee gespeeld. Moet ik in de volgende potten maar eens doen. Zet ik hem eens op RB achter Mahrez. Kijken hoe 'ie presteert op 7 chem.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
pak gomez ipv vvd, je gaat in pace eruit gelopen worden zo.BlackBarryNL schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:06:
Zit er aan te denkne om neymar te verkopen wat zouden jullie doen in dit geval? Huidige team
[Afbeelding]
Als ik neymar verkoop
[Afbeelding]
Heb momenteel nog rond de 400k als ik neymar verkoop en switch naar mane, vvd, robertson en alexander arnold hou ik nog meer over om misschien walker cb te kopen.
*edit, ik kan natuurlijk ook Bale halen ipv Sterling. Stuk goedkoper*
[ Voor 20% gewijzigd door Kloever op 16-11-2020 11:19 ]
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Eerst de blauwe UCL haha mooie verrassing toen ik ineens Neymar zag. Maar goed ik denk niet eens dat ik nog ga spelen. Heb nu m’n hele team verkocht. Heb 1.5 miljoen staan. Dik verlies maar ik zal eens kijken of ik een leuk team bij elkaar kan kopen en of ik er dan nog zin in heb.Bossie schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:58:
[...]
idd, btw zag je meteen Neymar of toch eerst dat blauw UCL kaartje