Was een algemene vraag, waarom uberhaupt mensen zijn die deze SBCs doen. De basis SBC's en enkele SBC's waar je max 20 tot 30k voor kwijt was voor de hele groep, was nog wel leuk! De packs waren dan ook gewoon tradable.. maar deze snap ik echt niet_Uploader_ schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:17:
[...]
Ik zeg ook niet dat je deze sbc moet doen, ik geef alleen aan wat de vereisten zijn. 3 miljoen heb ik in sbc fodder materiaal geinvesteerd en ik sla deze denk ik wel over. Vorig jaar veel te veel sbc's gedaan, dit jaar doe ik het wat anders.
Ik denk om een 'unieke' speler in het team toe te voegen. Vorig jaar waren Ben Yedder POTM en Werner POTM mijn spitsen voor een paar maanden en zeker in het begin vond ik dat een erg goed koppel. Nu Son, welke BPL speler vind je voor dezelfde kwaliteiten met 5* wf voor dezelfde prijs (554 k volgens futbin)?SuperCrisz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:18:
[...]
Was een algemene vraag, waarom uberhaupt mensen zijn die deze SBCs doen. De basis SBC's en enkele SBC's waar je max 20 tot 30k voor kwijt was voor de hele groep, was nog wel leuk! De packs waren dan ook gewoon tradable.. maar deze snap ik echt niet
Mooi zo, aangezien EA namelijk wat octrooien(@hmr ik heb geleerd, geen patent zeggenBossie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:32:
[...]
De insteek van de zaak is wel interessant, aangezien het niet specifiek om de lootboxes zelf gaat maar over de mechanics die door EA zijn ge-implementeerd om een speler te triggeren tot aankoop van lootboxes.
Om dit af te slaan, zal EA dus inzage moeten geven in deze mechanics zodat er beoordeelt kan worden of deze claim idd juist is. Tenminste dat denk ik, geen idee hoe dat in de US gaat.
Hier komt de befaamde Dynamic Difficulty Adjustment(DDA), wat veel mensen in FIFA scripting/momentum noemen, om de hoek kijken. In die octrooien staat bijvoorbeeld dat mensen na een paar goede potjes op eens tegen spelers met veel betere items(spelers/zwaarden etc.) komen zodat de kans groter is dat ze verliezen en dan hopelijk gaan denken van "Met betere items kan ik wel winnen" om vervolgens dus echt geld uit te geven.
https://patents.google.com/patent/US20170259177A1/en <-- DDA
Ik kan helaas even niet snel de andere vinden waar ze met DDA mensen willen bewegen naar aankopen, maar misschien staat dat ook in het DDA octrooi.
EA claimed dat het niet in de online modus van FUT zit, maar als je dingen zoals hieronder leest...
Maar door die rechtzaak zullen we er dus mogelijk achter komen of EA dat daadwerkelijk in de online wedstrijden van FUT gooit, dat het in Squad Battles zit is een feit.Some other non-limiting examples of features of the video game that can be modified, which may or may not be detectable by the user can include providing extra speed to an in-game character, improving throwing accuracy of an in-game character, improving the distance or height that the in-game character can jump, adjusting the responsiveness of controls, and the like. In some cases, the adjustments may additionally or alternatively include reducing the ability of an in-game character rather than improving the ability of the in-game character. For example, the in-game character may be made faster, but have less shooting accuracy.
Ik hoop van harte dat ze gepakt worden, dan ga ik gelijk al m'n FIFA points euro's terug vragen omdat ik belazerd ben
Normale ederson? Of totw? Heb Courtios onverhandelbaar is dat wat?Partypooper schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:51:
[...]
Elke keeper heeft wel zijn flaws, maar voor mij keept Ederson het beste van alle keepers die ik geprobeerd heb.
Ik vind dit oprecht altijd wel interessant ik heb hier vaker wat over gehoord en gelezen. Maar toch vraag ik mij ook altijd af hoe relatief onbekende spelers op den duur toch richting 30-0 gaan. Is dat dan omdat ze gewoon echt extreem goed zijn en ook met een minder team die tegenstanders hadden kunnen verslaan?Terranova schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:44:
[...]
Mooi zo, aangezien EA namelijk wat octrooien(@hmr ik heb geleerd, geen patent zeggen) heeft waarin staat om welke manier ze spelers kunnen beinvloeden om ze te bewegen naar het aankopen van oa FIFA points(is niet FIFA specifiek, maar even goed voorbeeld).
Hier komt de befaamde Dynamic Difficulty Adjustment(DDA), wat veel mensen in FIFA scripting/momentum noemen, om de hoek kijken. In die octrooien staat bijvoorbeeld dat mensen na een paar goede potjes op eens tegen spelers met veel betere items(spelers/zwaarden etc.) komen zodat de kans groter is dat ze verliezen en dan hopelijk gaan denken van "Met betere items kan ik wel winnen" om vervolgens dus echt geld uit te geven.
https://patents.google.com/patent/US20170259177A1/en <-- DDA
Ik kan helaas even niet snel de andere vinden waar ze met DDA mensen willen bewegen naar aankopen, maar misschien staat dat ook in het DDA octrooi.
EA claimed dat het niet in de online modus van FUT zit, maar als je dingen zoals hieronder leest...
[...]
Maar door die rechtzaak zullen we er dus mogelijk achter komen of EA dat daadwerkelijk in de online wedstrijden van FUT gooit, dat het in Squad Battles zit is een feit.
Ik hoop van harte dat ze gepakt worden, dan ga ik gelijk al m'n FIFA points euro's terug vragen omdat ik belazerd ben
Dat is het zeker, maar zoals ik net al zei, het is niet bewezen dat het in de online modus zit van FUT. Maar dat ze DDA in de game hebben gestopt is in ieder geval wel duidelijk gezien hun uitspraak in de rechtzaak in Frankrijk dat het niet in de online modus hebben gestopt(dus wel in de offline). Dus nu hopelijk krijgen we antwoord via deze rechtzaak.fifanoob schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:49:
[...]
Ik vind dit oprecht altijd wel interessant ik heb hier vaker wat over gehoord en gelezen. Maar toch vraag ik mij ook altijd af hoe relatief onbekende spelers op den duur toch richting 30-0 gaan. Is dat dan omdat ze gewoon echt extreem goed zijn en ook met een minder team die tegenstanders hadden kunnen verslaan?
[ Voor 4% gewijzigd door Terranova op 13-11-2020 12:53 ]
Helaas kan ik alleen Neuer of Ter Stegen gebruiken voor de chemAugy schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:06:
[...]
Ik vond tot op heden Oblak de beste! Alleen heb ik alisson nodig voor Chem. Voldoet meer als prima. Ter stegen vond k dit jaar wel echt minder
Normale Ederson inderdaad. Courtios heb ik ook geprobeerd, opzich ook weinig mis mee, maar ik vind 1vs1 Ederson net iets beter.Markvd1984 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:46:
[...]
Normale ederson? Of totw? Heb Courtios onverhandelbaar is dat wat?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Son zijn normale kaart crasht lekker naar de 115.000 muntjes, ook een lekkere aanwinst zou dat zijn
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hij is zeker geen miskoop! Ik heb hem in de spits op 7 chem en hij speelt heel erg fijn!Mars18 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:07:
Son zijn normale kaart crasht lekker naar de 115.000 muntjes, ook een lekkere aanwinst zou dat zijn
Had hem woensdag gepackt en wilde hem even bewaren om te kijken wat er zou gebeuren. Gelukkig vanmiddag nog op 125k verkocht!Mars18 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:07:
Nintendo DS?boyette schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:54:
FUT speelt top met de DS5
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Stats van ederson twijfel ik over, door zijn hoge score met trappen is het een 88 kaart verder kwa stats is lloris veel beterPartypooper schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:59:
[...]
Normale Ederson inderdaad. Courtios heb ik ook geprobeerd, opzich ook weinig mis mee, maar ik vind 1vs1 Ederson net iets beter.
Ik zou me niet teveel blind staren op face stats van een kaart. Is gewoon een kwestie van proberen en kijken of het je bevalt. Face stats zeggen namelijk niet alles.Markvd1984 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:30:
[...]
Stats van ederson twijfel ik over, door zijn hoge score met trappen is het een 88 kaart verder kwa stats is lloris veel beter
Lloris heb ik ook geprobeerd, ook een prima keeper overigens. Alleen zijn kicking stat is redelijk beroerd en voelt ingame niet heel fijn aan. Dit is voor mij ook de reden geweest om Ederson eens op doel te zetten.
Hoe heb je 'm dan gelinkt/op 7 gekregen? Ik heb Son gisteren gepackt maar 'normaal' op LM vind ik 'm nog niet echt heel goed uit de verf komen.Wulfric92 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:11:
[...]
Hij is zeker geen miskoop! Ik heb hem in de spits op 7 chem en hij speelt heel erg fijn!
IconsGiel1 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:47:
[...]
Hoe heb je 'm dan gelinkt/op 7 gekregen? Ik heb Son gisteren gepackt maar 'normaal' op LM vind ik 'm nog niet echt heel goed uit de verf komen.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=bvGZSccunUXyL:FFA21PS4
Net een zilveren speler voor 10.000 gekocht. Knopje versprong naar Buy Now.....
%^&%$@## iemand is nu heel blij. wilde 150 muntjes bieden
Haha gebeurt bij mij ook minimaal 1* per jaar20mmNormandy schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:29:
POTM Son, 89 rated op LM
SBC is vergelijkbaar met een icon SBC, bizar 500-550k voor Son zonder position change.
SBC is vergelijkbaar met een icon SBC, bizar 500-550k voor Son zonder position change.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zo, net even Marquee Matchups gedaan, komt er baby icon Roberto Carlos uitlopen! Zoveel packluck heb ik na jaren Fifa ook nog nooit gehad. Is verhandelbaar, dus een dikke 500k erbij. Kan ik mijn team eindelijk eens flink upgraden!
In zijn geheel niet waard. Zijn gouden kaart is 100k+/- en deze vind ik qua upgrade niet veel spannender.Bossie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:31:
POTM Son, 89 rated op LM
Als ST was het meer iets geweest met zijn 5*
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Nice hoor, das wel lekkerMadMoody schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:21:
Zo, net even Marquee Matchups gedaan, komt er baby icon Roberto Carlos uitlopen! Zoveel packluck heb ik na jaren Fifa ook nog nooit gehad. Is verhandelbaar, dus een dikke 500k erbij. Kan ik mijn team eindelijk eens flink upgraden!
Mane? Weliswaar 4* wf, iets mindere passing en schotten maar wel sneller, behendiger, sterker, goedkoper en verhandelbaar. Ik vind dit een nobrainer._Uploader_ schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:23:
[...]
Ik denk om een 'unieke' speler in het team toe te voegen. Vorig jaar waren Ben Yedder POTM en Werner POTM mijn spitsen voor een paar maanden en zeker in het begin vond ik dat een erg goed koppel. Nu Son, welke BPL speler vind je voor dezelfde kwaliteiten met 5* wf voor dezelfde prijs (554 k volgens futbin)?
Net op het moment dat je er eigenlijk wel klaar mee bentMadMoody schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:21:
Zo Stoichkov/Pogba zijn out en Keane/IF Felix/Sterling(supersub) zijn in.
Hopelijk werkt dit beter nu
Ik vind Ederson verschrikkelijk om tegen te spelen. Goed in de kleine ruimte en de lucht. Moet echt m'n speelstijl erop aanpassenPartypooper schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:51:
[...]
Elke keeper heeft wel zijn flaws, maar voor mij keept Ederson het beste van alle keepers die ik geprobeerd heb.
In m'n Bundesliga-team is Neuer m'n onmisbare kracht in het doel. Iemand al eens opgevallen dat z'n reddingen met de voet ook op z'n reddingen in RL lijken? Deze redding dus, in dat geval op Mbappé.
Toevoeging: 17:30 uur
Gisteren packte ik Alexander-Arnold uit de Marquee Matchups. Nu had ik Walker al, dus meteen verkocht. Heb nu Gold Ziyech in huis gehaald om te proberen op het middenveld als CAM en Wijnaldum gaat rechts achter hem spelen als CVM. Daar stond Van de Beek nu, maar die vind ik traag reageren en veel balverlies lijden.
OTW Thiago Silva is trouwens wel een beest! Ja, hij is wat traag, maar hij wint wel ieder 1-op-1 duel. Echt een sloper. Blij dat ik die in huis heb gehaald en heb gewisseld voor Rüdiger.
[ Voor 32% gewijzigd door allstarted1 op 13-11-2020 17:30 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ja, daar moest ik ook aan denken. Ik denk dat EA dacht: hij dreigt af te haken, laten we 'm een keer packluck gevenkw_nl schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:47:
[...]
Net op het moment dat je er eigenlijk wel klaar mee bent
Ik snap dit soort opmerkingen niet echt. Je weet als het goed is dat je 5 custom formaties kan maken waar je makkelijk ingame tussen kan switchen met het D-pad van je controller? Bijv. als startformatie 4-5-1 met Son POTM op LM en Sissoko op CAM. Dan kan je zonder verlies van chem een LB uit een andere competitie gebruiken, bijv. Mendy en Varane achterin. Ingame switch je dan naar een formatie met Son in de spits.simons schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:30:
[...]
In zijn geheel niet waard. Zijn gouden kaart is 100k+/- en deze vind ik qua upgrade niet veel spannender.
Een groter probleem is dat er een overschot aan goede LM's is. Als je dan Son in je team hebt kun je geen Neymar, Rashford, Mane, Dembele, etc. gebruiken tenzij je ze off-chem op RM zet.
Daarnaast is het dilemma van dit soort SBC's dat je meer dan 500K aan coins vastzet in een speler die maar een beperkte houdbaarheidsdatum heeft. Zeker in de aanvallende posities komen vaak promokaarten voorbij die al snel genoeg op het niveau van Son zitten. Zijn 5* WF is deze Fifa ook niet zo belangrijk als vorige Fifa, mijn RB Inaki Williams trapt ze er zonder moeite in met zijn 2* WF.
Correctie. Alles werkt klote, wat zijn de servers stroperig zegTerranova schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:49:
Zo Stoichkov/Pogba zijn out en Keane/IF Felix/Sterling(supersub) zijn in.
Ik had het al 2x andersom. Een goedkope speler voor 10.000 kwijt geraakt!20mmNormandy schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:29:
Het was meer retorisch bedoeld, maar er zijn inderdaad opties genoeg in de premier leagueCapsaicin schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:44:
[...]
Mane? Weliswaar 4* wf, iets mindere passing en schotten maar wel sneller, behendiger, sterker, goedkoper en verhandelbaar. Ik vind dit een nobrainer.
Idd, ik had zijn LM die doormiddel van een formation change naar CAM ging, het nadeel hiervan was dat ik ook een RM moest hebben.simons schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:30:
[...]
In zijn geheel niet waard. Zijn gouden kaart is 100k+/- en deze vind ik qua upgrade niet veel spannender.
Uiteindelijk KDB gehaald, maar Son met position change had ik waarschijnlijk wel gehaald kust <300k.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jongens help mij alsjeblieft even, keuze gaat vallen tussen Laca of Sabitzer. Ik speel met een Bundesliga-team en heb op het middenveld momenteel Witsel FB, Kimmich (untradeable), Goretzka en Reus. Lacazette z'n normale kaart speelde voor mij best redelijk maar zal dus niet enorm veel gebruikt worden daar ik Ben Yedder (untradeable) als vaste inval-spits heeft.
:strip_exif()/f/image/7ZQJtAbx06scisesvPbI5gnd.jpg?f=fotoalbum_large)
Lijkt me makkelijk kiezen dan, Sabitzer.
Ik vond Lacazette ook niet bijzonder, te log.
+1dutchgio schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:24:
Lijkt me makkelijk kiezen dan, Sabitzer.
@dutchgio Dacht ik ook wel aan ja, hoop eigenlijk op iemand met ervaring met Sabitzer. En anders kan ik hem altijd nog in een SBC gooien straks.
De enige ST/aanvaller die voor mij een beetje op de zijkanten uit de voeten kan, is Martial en cheap Vardy.Bossie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:36:
[...]
Idd, ik had zijn LM die doormiddel van een formation change naar CAM ging, het nadeel hiervan was dat ik ook een RM moest hebben.
Maar ik heb het gevoel dat ik bijna altijd concessies doe aan een pure LV/RV.
Son heeft voor mij nooit gewerkt, voorgaande edities TOTS gehad... kon er niets mee.Uiteindelijk KDB gehaald, maar Son met position change had ik waarschijnlijk wel gehaald kust <300k.
Werner daarentegen, alle jezus te paard die is echt OP voor mij.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik speel heel graag met Sabitzer, de keuze om voor deze kaart te gaan was dan ook makkelijk. Nog iets beter. Snel voor een complete middenvelder, komt graag op, soepel in de bewegingen, scoort ook nog eens makkelijk.Markuss schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:29:
@dutchgio Dacht ik ook wel aan ja, hoop eigenlijk op iemand met ervaring met Sabitzer. En anders kan ik hem altijd nog in een SBC gooien straks.
Elke fifa komt er toch een eredivisie SBC? Ik ben alvast spelers aan het inslaan voor 150 coins, of is dat te voorbarig?
Ik was ook van alles aan het verzamelen, maar merk dat als je gewoon je doelstellingen doet, Rivals en SB's speelt, je wekelijks voldoende pakjes kunt open maken om ook een mooi voorraadje aan te kunnen leggen.20mmNormandy schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:08:
Elke fifa komt er toch een eredivisie SBC? Ik ben alvast spelers aan het inslaan voor 150 coins, of is dat te voorbarig?
Ik doe zelfs upgrade SBC's om maar niet teveel dubbelen weg te hoeven gooien voor niks.
Ik krijg een foutmelding bij dat updaten aan het begin van FUT. Jullie ook? Ik kom er niet in.
Edit: zit er weer in.
Edit: zit er weer in.
[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 13-11-2020 19:24 ]
Iemand die de Champions League SBC´s gaat doen of heeft (geen idee sinds wanneer deze er zijn) gedaan? Voor alles bij elkaar ruim 200K, waarvan een aantal onverhandelbare pakketjes...
Vaak zijn die spelers het toch net niet. Maar als Sabitzer past inderdaad goed.Markuss schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:20:
Jongens help mij alsjeblieft even, keuze gaat vallen tussen Laca of Sabitzer. Ik speel met een Bundesliga-team en heb op het middenveld momenteel Witsel FB, Kimmich (untradeable), Goretzka en Reus. Lacazette z'n normale kaart speelde voor mij best redelijk maar zal dus niet enorm veel gebruikt worden daar ik Ben Yedder (untradeable) als vaste inval-spits heeft.
[Afbeelding]
Ik kies meestal zulk soort spelers met het oog op de Icon Swaps(al weet ik niet of die er dit jaar zijn/moeite waard zijn gezien de League SBC's dit jaar). Dus was First Owned per competitie.
Laatste keren wel, maar is geen garantie. Het lijkt er op dat ze nu meer league doelstellingen hebben, zoals met die Mollet.20mmNormandy schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:08:
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Iemand die Alex Sandro SBC gaat doen? VInd 'm nog vrij prijzig.
Vind hem wel interessant voor mijn Serie A team. Alleen een gemiddelde rating van 86 neerzetten vind ik echt te prijzig. Dan speel ik wel gewoon verder met Hernandez.MadMoody schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:08:
Iemand die Alex Sandro SBC gaat doen? VInd 'm nog vrij prijzig.
Verder het spel voor vanavond maar weer afgesloten. Het spelen van onderlinge potjes, zowel rivals als vriendschappelijk is weer eens onmogelijk gezien de lag. Al dagen achter elkaar drama tot een uurtje of 22:30/23:00.
Ja, daar is hij dan inderdaad net niet interessant genoeg voor. Denk dat ik hem ook links laat liggen.Prosac schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:21:
[...]
Vind hem wel interessant voor mijn Serie A team. Alleen een gemiddelde rating van 86 neerzetten vind ik echt te prijzig. Dan speel ik wel gewoon verder met Hernandez.
Verder het spel voor vanavond maar weer afgesloten. Het spelen van onderlinge potjes, zowel rivals als vriendschappelijk is weer eens onmogelijk gezien de lag. Al dagen achter elkaar drama tot een uurtje of 22:30/23:00.
Voor de 3e keer deze fifa pack ik F. mendy van Real. Nu uit een 2 spelers pakje
Had hem juist vandaag weer gekocht.
Had hem juist vandaag weer gekocht.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wow Sterling als supersub op 10 is echt fantastisch
[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 13-11-2020 22:02 ]
Ook in de basis op 10 voldoet hij mij prima, zijn grappig loopje is een bonus!Terranova schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:02:
Wow Sterling als supersub op 10 is echt fantastisch
Dat zal best, maar ik speel niet met BPL en al helemaal niets met wingers. Dus het moet maar zo_Uploader_ schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:09:
[...]
Ook in de basis op 10 voldoet hij mij prima, zijn grappig loopje is een bonus!
Ik ga wel zo Socrates halen, dus ik misschien moet ik hem dan ook maar als spits proberen
Ja Son is veelste duur, ja hij is untradable en je kunt beter 1m betalen aan een verhandelbare dan 600k aan een onverhandelbare speler, ja er zijn goedkopere alternatieven, maar toch hebben Britse POTM-spelers altijd iets extra's wat je niet terugziet aan de statistieken. Hoe vaak die Dominic Calvert-Lewin (84!) niet tegen mij gescoord heeft...
Ik had al de grootste moeite met spelers die vol druk zetten, maar vandaag is het wel heel extreem. IF Messi, rashford mbappe etc en vol gaan. Ik kan daar gewoon niks tegen beginnen.
Daarbij heb ik nog in geen 8 wedstrijden een thuis wedstrijd gespeeld. Wat ook enorm opvalt weer
Daarbij heb ik nog in geen 8 wedstrijden een thuis wedstrijd gespeeld. Wat ook enorm opvalt weer
Huh, ik ben de Bronze-doelstellingen voor deze week aan het doen en heb 4x met Chillwell gescoord. 2x door hem in de spits te zetten en 2x op zijn eigen positie (LA). De teller blijft echter op 0 staan. Nog meer mensen die hier last van hebben, of doe ik iets verkeerd?
De bedoeling is dat je 2x met een linksbuiten scoort (LW op z'n Engels, ik neem aan LB op z'n Nederlands?). Gelukkig een stuk makkelijker dan met een linksback.allstarted1 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:23:
Huh, ik ben de Bronze-doelstellingen voor deze week aan het doen en heb 4x met Chillwell gescoord. 2x door hem in de spits te zetten en 2x op zijn eigen positie (LA). De teller blijft echter op 0 staan. Nog meer mensen die hier last van hebben, of doe ik iets verkeerd?![]()
mar101 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:45:
[...]
De bedoeling is dat je 2x met een linksbuiten scoort (LW op z'n Engels, ik neem aan LB op z'n Nederlands?). Gelukkig een stuk makkelijker dan met een linksback.

Ik nam de vertaling LB over als linksback, in de Nederlandse versie is dat weer een LA. Moet dus een LVA zijn....en dan heb ik tig goals met Son gescoord, maar die heeft een LV positie dus ook die tellen niet.
[ Voor 4% gewijzigd door allstarted1 op 13-11-2020 23:52 ]
if rashfordMadMoody schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:48:
Ik heb nu nog dit team, maar ineens heb ik door de walkout van Roberto Carlos, die ik verkocht heb, 650.000 aan coins. Ik twijfel om het helemaal op de schop te gooien en ook te switchen naar een 4-1-2-1-2 of 4-4-2 in game i.p.v. de 4-2-3-1 die ik nu speel. Iemand leuke ideeën of suggesties?
[Afbeelding]
https://www.futbin.com/21/squad/2892880MadMoody schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:48:
Ik heb nu nog dit team, maar ineens heb ik door de walkout van Roberto Carlos, die ik verkocht heb, 650.000 aan coins. Ik twijfel om het helemaal op de schop te gooien en ook te switchen naar een 4-1-2-1-2 of 4-4-2 in game i.p.v. de 4-2-3-1 die ik nu speel. Iemand leuke ideeën of suggesties?
[Afbeelding]
ingame kun je naar alles wat je wil switchen
Nice!cubert20 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:55:
[...]
https://www.futbin.com/21/squad/2892880
ingame kun je naar alles wat je wil switchen
Uh....heb net Bale Gold opgepikt met een hunter voor bijna niks. Laatste pot net prikt 'ie er direct drie in. Naar binnen trekken vanaf de vleugel, linkerbeen, boem. Goal! Overtuigt mij meer dan Mahrez op dit moment, maar dan kan ook aan m'n speelstijl liggen

probeer zijn rechter ook maar, zo vaak dat een tegenstander met hem speelt en hij bijna alleen maar met rechts scoort.allstarted1 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:04:
Uh....heb net Bale Gold opgepikt met een hunter voor bijna niks. Laatste pot net prikt 'ie er direct drie in. Naar binnen trekken vanaf de vleugel, linkerbeen, boem. Goal! Overtuigt mij meer dan Mahrez op dit moment, maar dan kan ook aan m'n speelstijl liggen![]()
Ben even doelstellingen aan het afvinken, dus ook de SB's. Op Wereldklasse heeft 'ie er vier ingelegd - 3 met links, 1 met rechts. Mahrez is echt beweeglijk en een topspeler, maar vond ik soms wat onvoorspelbaar, juist omdat 'ie zo beweeglijk is? Bale doet wat ik wil dat 'ie doet en jaagt 'm telkens bij de tweede paal binnen. Beste 5.100 coins die ik heb uitgegeven. En ik heb er al wat verloren inmiddels met die onvoorspelbare markt, haha!fifanoob schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:10:
[...]
probeer zijn rechter ook maar, zo vaak dat een tegenstander met hem speelt en hij bijna alleen maar met rechts scoort.
Het kan ook nooit eens een leuke FIFA avond zijn. Na een paar leuke potjes met wat wins en nipte nederlagen is het opeens compleet weg. 2 potjes op rij waar echt niets lukt, spelers zijn traag, passes zijn traag, schoten zijn zwak en m'n tegenstander met een 82 rated team lijkt nergens last van te hebben
Ik mag hopen dat EA daadwerkelijk in die rechtzaak gaat zeggen dat ze bewust de boel naaien, want anders zijn het echt gigantische faalhazen die niet een consistent spel neer kunnen zetten.
Ik mag hopen dat EA daadwerkelijk in die rechtzaak gaat zeggen dat ze bewust de boel naaien, want anders zijn het echt gigantische faalhazen die niet een consistent spel neer kunnen zetten.
Hoe zit het eigenlijk met het totw van deze week? Worden interlands wel meegenomen in een totw? Aangezien champions League niet mee telt?
Ook niet, alleen competitie.marcofcg schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 02:54:
Hoe zit het eigenlijk met het totw van deze week? Worden interlands wel meegenomen in een totw? Aangezien champions League niet mee telt?
Maar dan zou je technisch gezien deze week dus helemaal geen TOTW hebben toch, want er zijn alleen maar interlands? Of begrijp ik iets verkeerd?
En jawel hoor, beide in het spel in één week tijd. Je kan wel voor EA gaan werkenBossie schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:08:
[...]
Upamecano al eens geprobeerd, eventueel kun je ook RTTF Zakaria pakken en dan ingame switchen met Delenay.
EA zal binnenkort wel weer met een special Zakaria/Akanji komen.
Ik heb het helemaal over een andere boeg gegooid met m'n team. Er kwam namelijk niks meer uit, verloor alles, won geen duels en dus geen wedstrijden.
Nu het plan om de (snelle) wingers niet meer te gebruiken en met 1 pure cdm en 2 b2b C(v)M te gaan werken op balanced met een pure CAM en 2 spitsen ervoor, als dit niet lukt weet ik t ook niet meer haha uiteraard start alles op 10 Chem
Nu het plan om de (snelle) wingers niet meer te gebruiken en met 1 pure cdm en 2 b2b C(v)M te gaan werken op balanced met een pure CAM en 2 spitsen ervoor, als dit niet lukt weet ik t ook niet meer haha uiteraard start alles op 10 Chem
:strip_exif()/f/image/xLJw7y87KiSfJLqKfWqURIQx.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 14-11-2020 08:24 ]
Die kaart van Promes ziet er wel goed uit hoor. Beetje te duur en speelt bij de verkeerde club, maar misschien dat ik hem over een tijdje ga oppikken. Ajax zal minstens EL moeten halen lijkt me.
Tijdens de interlandperiode tellen interlands weldegelijk mee, het team of the week van volgende week zal gebaseerd zijn op de wedstrijden die nu gespeeld worden.Markuss schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:15:
[...]
Maar dan zou je technisch gezien deze week dus helemaal geen TOTW hebben toch, want er zijn alleen maar interlands? Of begrijp ik iets verkeerd?
[...]
En jawel hoor, beide in het spel in één week tijd. Je kan wel voor EA gaan werkenAllebei nog wel erg duur overigens.
Een vriend van mij zegt dat ik beter een paar dagen kan wachten met het bouwen met mijn team omdat als ik nu een nieuw team zou gaan bouwen het zondag of maandag zomaar 100k. minder waard kan zijn vanwege een crash van de markt. Is dat zo?
Denk dat hij best eens gelijk kan hebben, vaak verkopen mensen in de loop van de zondagavond hun WL-team. Ook zit Black Friday er over 2 weken aan te komen. Vaak is er vóór BF een crash in de markt, vorig jaar begon dat na deze WL geloof ik.MadMoody schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:48:
Een vriend van mij zegt dat ik beter een paar dagen kan wachten met het bouwen met mijn team omdat als ik nu een nieuw team zou gaan bouwen het zondag of maandag zomaar 100k. minder waard kan zijn vanwege een crash van de markt. Is dat zo?
Edit: Zou nog snel je geld in goed te linken 83 en 84's gooien:
Edit 2: Al zal 80% van de community dat al wel gedaan hebben...
/f/image/1HDG9bbHl0WBkvkLBuQalKl2.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Markuss op 14-11-2020 10:32 ]
De prijs is absurd voor een eredivisie speler.Vestendrie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:56:
Die kaart van Promes ziet er wel goed uit hoor. Beetje te duur en speelt bij de verkeerde club, maar misschien dat ik hem over een tijdje ga oppikken. Ajax zal minstens EL moeten halen lijkt me.
Ben benieuwd of deze nog gaat zakken op korte termijn.
Had het ook al gedaan. Voor max 1800 is er echt veel op te pakken uit de top 3 leagues. Een sbc die dat nodig heeft en ze verdubbelen (in theorie)Markuss schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:53:
[...]
Denk dat hij best eens gelijk kan hebben, vaak verkopen mensen in de loop van de zondagavond hun WL-team. Ook zit Black Friday er over 2 weken aan te komen. Vaak is er vóór BF een crash in de markt, vorig jaar begon dat na deze WL geloof ik.
Edit: Zou nog snel je geld in goed te linken 83 en 84's gooien:
Edit 2: Al zal 80% van de community dat al wel gedaan hebben...
[Afbeelding]
Ondertussen Florenzi geswapt voor Atal zijn Europa League kaart en NIF Paulinho vervangen voor zijn TOTW.
Dit is het team:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=g9WJU9bBcC9u:FFA21XBO
Dit is het team:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=g9WJU9bBcC9u:FFA21XBO
Ga momenteel 8 uit 14, beste start van WL dit jaar tot dusver. Ga alleen niet op de zaterdagmiddag spelen omdat de servers altiid ruk zijn dan.
Van Basten baby en Depay IF zijn wel een heerlijke duo voor mijn speelstijl zeg. Genieten geblazen.
Oh en als het kan doe die kounde objectives. Beste verdediger die ik heb uitgeprobeerd tot dusver. Zeker in combinatie met Ake.
Van Basten baby en Depay IF zijn wel een heerlijke duo voor mijn speelstijl zeg. Genieten geblazen.
Oh en als het kan doe die kounde objectives. Beste verdediger die ik heb uitgeprobeerd tot dusver. Zeker in combinatie met Ake.
[ Voor 21% gewijzigd door Vestendrie op 14-11-2020 12:36 ]
Wat is je skill-rating met Rivals? Zit er toch eens aan te denken om volgende week WL te spelen omdat ik 0,0 op de planning heb staan dan. Speel in Rivals over het algemeen best aardig: divisie 2, skillrating rondom 1850. Vraag mij af wat het gemiddelde niveau in de WL is.Vestendrie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:35:
Ga momenteel 8 uit 14, beste start van WL dit jaar tot dusver. Ga alleen niet op de zaterdagmiddag spelen omdat de servers altiid ruk zijn dan.
Gister avond ging zo slecht.
Echt waar klaar met alison. 5 goals tegen omdat hij de bal in dd voeten van een tegenstander tikt
Echt waar klaar met alison. 5 goals tegen omdat hij de bal in dd voeten van een tegenstander tikt
Dan is het zeker het proberen waard. Ik zit op 1800 skillrating en haal altijd goud 1 of 2Markuss schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:38:
[...]
Wat is je skill-rating met Rivals? Zit er toch eens aan te denken om volgende week WL te spelen omdat ik 0,0 op de planning heb staan dan. Speel in Rivals over het algemeen best aardig: divisie 2, skillrating rondom 1850. Vraag mij af wat het gemiddelde niveau in de WL is.
Prachtig die stijging die er al is in 83/84
Ik ga vast een stuk verkopen, zit op 100plus keer Tadic. Die is al in prijs verdubbeld, dus ik ga vast een gedeelte cashen.
Rest gaat de komende tijd
Ik ga vast een stuk verkopen, zit op 100plus keer Tadic. Die is al in prijs verdubbeld, dus ik ga vast een gedeelte cashen.
PSN: Patrick_D
Uhm bivakeer in divisie 4, haal dit jaar alleen goud 3 tot dusver. Skill rating weet ik niet.Markuss schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:38:
[...]
Wat is je skill-rating met Rivals? Zit er toch eens aan te denken om volgende week WL te spelen omdat ik 0,0 op de planning heb staan dan. Speel in Rivals over het algemeen best aardig: divisie 2, skillrating rondom 1850. Vraag mij af wat het gemiddelde niveau in de WL is.
Zit zelf ook op 1900 maar goud 2 moet je toch kunnen halen dan. De ene keer win ik 2 potjes verlies er 1, de andere win ik er 10 en verlies er vervolgens 5. Maar 15-18 wins is doableMarkuss schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:38:
[...]
Hier gaat het sinds de laatste patch bergafwaarts. Voor de patch zat ik tegen div. 3 aan. Na de jaarlijks terugkerende alles veranderende patch (waar sommigen totaal geen last van hebben, ik ieder jaar wel), speel je ineens een ander spel, en nu ben ik op weg naar div. 6.
Ik zit in divisie 3 met 1600 skillpunten haal bijna altijd goud 2, dus voor jou zou goud 1 moeten kunnen.Markuss schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:38:
[...]
Je kan bij je selectie kiezen voor aangepaste tactieken, daar kan je bijv onder aanvallend je opstelling en instructies neer zetten zoals je wilt.Markvd1984 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:29:
[Afbeelding]
Dit team heb ik bijna, hoe zorg ik dat ben y in de spits loopt of 10 en de abdere 2 verdedigend blok zijn kwa tactics
Ik heb er vaak 3 tactieken onder zitten zodat ik ingame snel kan wisselen als er eentje niet loopt
Man man man, wat een WL doelpuntenfestijn! Zonet even drie potjes gedaan. Eerste 4-0 gewonnen tweede 3-1 achter en 5-4 gewonnen in de laatste minuut van de verlenging en de derde 7-6 gewonnen in de eerste helft van de verlenging.
Met dit team, https://www.futbin.com/21/squad/265942
Met dit team, https://www.futbin.com/21/squad/265942
Ok maar ik wil deze opstelling wel houden, maar als ik tactisch instel vervalt teamgeest dan niet?Augy schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:45:
[...]
Je kan bij je selectie kiezen voor aangepaste tactieken, daar kan je bijv onder aanvallend je opstelling en instructies neer zetten zoals je wilt.
Ik heb er vaak 3 tactieken onder zitten zodat ik ingame snel kan wisselen als er eentje niet loopt
Iemand idee welke en hoe ik de tactics doe, dat ben y in de spits speelt ingame of op 10 met talisca?
https://www.caffeinatedga...e-your-in-game-formation/Markvd1984 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:04:
[...]
Ok maar ik wil deze opstelling wel houden, maar als ik tactisch instel vervalt teamgeest dan niet?
Iemand idee welke en hoe ik de tactics doe, dat ben y in de spits speelt ingame of op 10 met talisca?
gewoon onder verdedigend dezelfde opstelling gebruiken, maar de poppetjes wisselen.Markvd1984 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:04:
[...]
Ok maar ik wil deze opstelling wel houden, maar als ik tactisch instel vervalt teamgeest dan niet?
Maakt niks uit voor chem.
dus als ik dezelfde opstelling doe in verdedigend maar dan wissel ik ben en Talisca gaat niks verloren?cubert20 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:26:
[...]
gewoon onder verdedigend dezelfde opstelling gebruiken, maar de poppetjes wisselen.
Maakt niks uit voor chem.
Vrewnd want als ik verdedigend instel moer ik ook een opstelling maken en is de chem lager 😴
Dan doe je het verkeerdMarkvd1984 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:50:
[...]
dus als ik dezelfde opstelling doe in verdedigend maar dan wissel ik ben en Talisca gaat niks verloren?
Vrewnd want als ik verdedigend instel moer ik ook een opstelling maken en is de chem lager 😴
Voor PS4:
Naar je selectie - L2 - aangepaste selectie - L2 (meen k) en dan kan je bij bijv. Verdedigend je opstelling en instructies wijzigen. Google het anders eens als het nu nog niet lukt
Ingame kun je dan met 1 druk op de knop je opstelling wijzigen zonder verlies van chem
Verwachten jullie dat Telles en Allan OTW weer gaan stijgen als de competitie hervat wordt? Ze zijn flink gedaald de laatste tijd, Allan ging van de week nog voor 135k, nu voor 90
heb ze beiden een maand geleden gekocht ongeveer, zonde om nu te ‘panic sellen’..
Ik heb beide ook in mijn team, verwacht dat ze beide nog wel weer gaan stijgen.DeeleNL schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:57:
Verwachten jullie dat Telles en Allan OTW weer gaan stijgen als de competitie hervat wordt? Ze zijn flink gedaald de laatste tijd, Allan ging van de week nog voor 135k, nu voor 90heb ze beiden een maand geleden gekocht ongeveer, zonde om nu te ‘panic sellen’..
Telles gaat sowieso wel weer spelen en Man-U zal dadelijk ook weer eens een leuke serie neerzetten.
Allan speelt wel, maar Everton heeft momenteel een klein dipje
Ik blijf sowieso PL spelen, waarbij er voor beide sowieso niet echt upgrades beschikbaar (allan -> kante misschien, maar kante is ook driemaal zo duur).
Dat hoop ik dus ook! Heb Sterling en KDB untradeable gepackt dus ben ook geswitcht naar BPL. Heb nog wel een laliga verdediging met Militao-Carlos en Ter Stegen. Lees veel dat Ederson beter zou zijn, ervaring ermee?Bossie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:06:
[...]
Ik heb beide ook in mijn team, verwacht dat ze beide nog wel weer gaan stijgen.
Telles gaat sowieso wel weer spelen en Man-U zal dadelijk ook weer eens een leuke serie neerzetten.
Allan speelt wel, maar Everton heeft momenteel een klein dipje![]()
Ik blijf sowieso PL spelen, waarbij er voor beide sowieso niet echt upgrades beschikbaar (allan -> kante misschien, maar kante is ook driemaal zo duur).
Ik doe er nog een stapel weg, met die TOTW SBC vliegen ze de deur uit 😀Patrick_D_GTS schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:00:
Prachtig die stijging die er al is in 83/84
PSN: Patrick_D
Zo, hier gaat het me daar toch een partij slecht! Bewust niet gekozen om WL te spelen, maar inmiddels gaat het in Rivals al net zo slecht. Ben op weg naar div. 6 inmiddels, nadat ik al sinds het begin van Fifa 21 in div. 4 zat (en 1x bijna in 3 zelfs). De omslag is bij mij echt gekomen na die laatste patch van een week of 2 terug. Daarna ging het bergafwaarts. Sinds die patch scoor ik zeker minder dan de helft dan voor die patch. Daarbij kom ik alleen maar teams tegen met Son en Glitch Werner. Daar kan ik kennelijk niet tegenop. Werner loppt zo dwars rechtdoor door 3, 4 verdedigers heen, en mocht hij een keer op de keeper schieten, dan staat Son ALTIJD heel toevallig op de goede plek om 'm er in te tikken. Om gek van te worden. Aan de andere kant accepteer ik mijn verlies. Hoe lager ik zak, hoe leuker misschien de potjes weer. Daar hoop ik dan maar op.
Speel nu veel online friendlies, in de hoop op een ommekeer en om dingen uit te proberen.
Speel nu veel online friendlies, in de hoop op een ommekeer en om dingen uit te proberen.
[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 14-11-2020 19:52 ]