Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Vestendrie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:50:
[...]

Leuk team, hoe speelt Kounde? Ben bezig met zijn objectives, maar heb nog 6 winst nodig ofzo. Had mezelf moeten degraderen vanuit de Rivals om een lagere skill-rating te hebben, maar vind het wel zonde want dan mis je toch wel wat coins+ rewards als je een hogere skill-rating hebt en rivals/WL speelt. Vraag me dus af of het doorzetten nog zin heeft als hij het niet waard blijkt te zijn. Twijfel voornamelijk om zijn lengte.
Geen idee. Gisteravond gehaald en Varane vanochtend na verkoop WL rewards. Misschien dat ik vanavond nog een paar potjes speel. Had Militao - Carlos voor 100 potjes en dat beviel super dus hoop dat dit nog beter is.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 11:20
Vraagje, ik krijg volgende week mijn PS5 geleverd. Wil nu nog wat games aanschaffen, waaronder Fifa 21.

Is het nu nog nuttig om de Ultimate Edition aan te schaffen? Speel normaal gesproken wel veel FUT.

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Protax schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:21:
Vraagje, ik krijg volgende week mijn PS5 geleverd. Wil nu nog wat games aanschaffen, waaronder Fifa 21.

Is het nu nog nuttig om de Ultimate Edition aan te schaffen? Speel normaal gesproken wel veel FUT.
Nee, behalve het feit dat je enkele tientjes meer moet kopen voor die versie, heb je al aardig wat weken gemist waarin je 2 pakketjes per week kreeg. Zou dus zonde zijn van je geld. Zou gewoon de normale versie halen.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Vestendrie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:33:
[...]

Nee, behalve het feit dat je enkele tientjes meer moet kopen voor die versie, heb je al aardig wat weken gemist waarin je 2 pakketjes per week kreeg. Zou dus zonde zijn van je geld. Zou gewoon de normale versie halen.
Volgens mij krijg je al die pakjes nu alsnog, jammer genoeg zit er bij mij alleen niets fatsoenlijks in..

[ Voor 7% gewijzigd door peeweeherman op 12-11-2020 12:39 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:07

allstarted1

WTRFTS

Iemand inmiddels al Atal RTTF gehaald? Ben benieuwd naar de bevindingen! Zie hem nog niet veel terug in teams moet ik zeggen, al zijn de reviews op Futbin laaiend. Naast een hele lading naamgrappen..... :F

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Wulfric92 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:08:
Anderen ook problemen met de verbinding? Als ik een wedstrijd wil starten verbreekt de verbinding en word ik teruggezet naar het hoofdmenu.
Nog steeds verbindingsproblemen... Ben ik de enige? :X

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

allstarted1 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:42:
Iemand inmiddels al Atal RTTF gehaald? Ben benieuwd naar de bevindingen! Zie hem nog niet veel terug in teams moet ik zeggen, al zijn de reviews op Futbin laaiend. Naast een hele lading naamgrappen..... :F
ik heb hem gehaald omdat ik vanochtend van mijn dubbele non-tradable ter Steegen af moest, heb er nog niet mee gespeeld, wellicht de nieuwe Kent ;)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• 038Zwolle
  • Laatst online: 08:06
Na mijn WL rewards , die wederom teleurstellend waren, mijn team verkocht en alles geïnvesteerd in 83 rated spelers. (+/- 1m) Als ze weer voor 2500/3000 de deur uit gaan zoals vorig jaar kan ik een leuk team halen. en wat ander SBC fodder. Gebeurd het niet dan vermaak ik me wel met COD en de PS5 :)

[ Voor 4% gewijzigd door 038Zwolle op 12-11-2020 13:07 ]

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Casual_T schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:26:
Ook hier op zoek naar handeltips :). Met nog een week te gaan tot de PS5 binnenkomt kan ik toch niet spelen, dus enkel op de web app. Ik ben echt een absolute 0 in het bijhouden van allerlei investeringen en zoek eigenlijk een simpele manier. Tot nu toe niks gevonden (al snap ik natuurlijk dat niet iedereen zijn tips hier voor nop neer zet) :).
Gouden spelers kopen voor 400/450 en voor 900/950 verkopen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Vestendrie
peeweeherman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:38:
[...]

Volgens mij krijg je al die pakjes nu alsnog, jammer genoeg zit er bij mij alleen niets fatsoenlijks in..
Dat zou mij zeer verbazen. Had vorig jaar ook pas later de Ultimate Edition gehaald en kreeg toen niet de vorige pakketjes alsnog. Ook weleens een week niet geclaimd, dus dacht ik dat het opgespaard was, maar dat bleek ook niet het geval te zijn. Maar als dat dit jaar veranderd zou zijn, zou dat wel een verbetering zijn en is de hogere prijs nog ietwat te verklaren op dit moment.

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 19:24
Wulfric92 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:42:
[...]

Nog steeds verbindingsproblemen... Ben ik de enige? :X
Hier geen problemen, misschien de console even opnieuw opstarten?

• Wulfric92
_Uploader_ schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:08:
[...]

Hier geen problemen, misschien de console even opnieuw opstarten?
Nee dat was het niet maar heb het probleem gevonden. Red player picks Watkins...

Als ik hem in mijn selectie heb, kan ik geen verbinding maken. 8)7

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ik zie op Futbin meer meldingen van dat issue, schijnt iets mis te zijn met de nieuwe red player picks...

• _Uploader_
Wulfric92 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:14:
[...]

Nee dat was het niet maar heb het probleem gevonden. Red player picks Watkins...

Als ik hem in mijn selectie heb, kan ik geen verbinding maken. 8)7
Haha wat vaag!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
nog mensen die vanavond hun hele main team verkopen en de 27e weer terugkopen?
twijfel om mane, kante, bruyne nu weg te doen. Vorig jaar werden ze 100k goedkoper

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
038Zwolle schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:45:
Na mijn WL rewards , die wederom teleurstellend waren, mijn team verkocht en alles geïnvesteerd in 83 rated spelers. (+/- 1m) Als ze weer voor 2500/3000 de deur uit gaan zoals vorig jaar kan ik een leuk team halen. en wat ander SBC fodder. Gebeurd het niet dan vermaak ik me wel met COD en de PS5 :)
Ik probeer er ook veel te krijgen, maar volgens mij mag je er maar 50 op je transfer target lijst hebben toch?
Daarnaast nog 100 op de transfer list en van elke speler en versie natuurlijk eentje in de club.

Weet iemand hoe je die aantallen kunt opkrikken?

PSN: Patrick_D

• Vestendrie
Is het spel wel bedoeld om te investeren in de lange termijn-spelers? Je speelt FUT toch om een zo goed mogelijk team te bouwen binnen je mogelijkheden? Kan dat maar moeilijk begrijpen, maar ieder zijn deugd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 08:06
Patrick_D_GTS schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:45:
[...]

Ik probeer er ook veel te krijgen, maar volgens mij mag je er maar 50 op je transfer target lijst hebben toch?
Daarnaast nog 100 op de transfer list en van elke speler en versie natuurlijk eentje in de club.

Weet iemand hoe je die aantallen kunt opkrikken?
Als je 100 spelers op de transferlist hebt en 50 op de unassigned , kun je inloggen op je PS en L2 indrukken om je spelers toe te wijzen (ze gaan dan naar verkoop nu) als je dan afsluit zonder toe te wijzen kun je weer opnieuw bieden ;) Je loopt wel het risico natuurlijk dat EA dit doorheeft en je een ban geeft oid, maar ik gok het erop

• Patrick_D_GTS
038Zwolle schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:46:
[...]

Als je 100 spelers op de transferlist hebt en 50 op de unassigned , kun je inloggen op je PS en L2 indrukken om je spelers toe te wijzen (ze gaan dan naar verkoop nu) als je dan afsluit zonder toe te wijzen kun je weer opnieuw bieden ;) Je loopt wel het risico natuurlijk dat EA dit doorheeft en je een ban geeft oid, maar ik gok het erop
ah, ok

dat ga ik niet doen. Zie mezelf er toe in staat dat ze dan allemaal weg zijn |:( |:( :F :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vestendrie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:46:
Is het spel wel bedoeld om te investeren in de lange termijn-spelers? Je speelt FUT toch om een zo goed mogelijk team te bouwen binnen je mogelijkheden? Kan dat maar moeilijk begrijpen, maar ieder zijn deugd.
Tja ik heb al CR7 b.v. in me team, de eerste volgende upgrade kost me gelijk 700K om Kante en Varane in te passen.

Dus investeer momenteel mijn coins gewoon in hoge rated spelers. Als de markt ineens ontploft door de dure sbc's / icons sbc's kan ik er mooi winst uit halen :) Coins staan anders toch niks te doen :)

• Terranova
  • Laatst online: 00:43
Wow, die Marcos Llorente uit m'n playerpicks :D I like. 200k en pas goed in m'n team

• Vestendrie
Traeces schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:12:
[...]

Tja ik heb al CR7 b.v. in me team, de eerste volgende upgrade kost me gelijk 700K om Kante en Varane in te passen.

Dus investeer momenteel mijn coins gewoon in hoge rated spelers. Als de markt ineens ontploft door de dure sbc's / icons sbc's kan ik er mooi winst uit halen :) Coins staan anders toch niks te doen :)
Ja oké, als je de beste gouden kaart van het spel hebt is natuurlijk wel wat anders dan als da tniet het geval is he, haha.

Had waarschijnlijk hetzelfde gedaan als ik in jouw situatie zit. Maar denk dat het gros nog (lang) niet op het niveau zit om CR7 te halen of laat staan Neymar/Mbappe. Om dan al aan zulke investeringen te denken vind ik het niet doel van Fifa. Blijft een voetbalspel en geen Football Manager. Maar nogmaals, ieder zijn deugd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:47
Traeces schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:12:
[...]

Hier zijn ze inmiddels weer bij elkaar gehandeld :+
Het staat nu zo: https://www.futbin.com/21/squad/2348501 (in game anders uiteraard)
Bijna Mollet vrijgespeeld, ben benieuwd of die bevalt op CAM ipv Reus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vestendrie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:18:
[...]

Ja oké, als je de beste gouden kaart van het spel hebt is natuurlijk wel wat anders dan als da tniet het geval is he, haha.

Had waarschijnlijk hetzelfde gedaan als ik in jouw situatie zit. Maar denk dat het gros nog (lang) niet op het niveau zit om CR7 te halen of laat staan Neymar/Mbappe. Om dan al aan zulke investeringen te denken vind ik het niet doel van Fifa. Blijft een voetbalspel en geen Football Manager. Maar nogmaals, ieder zijn deugd.
Daar bepaald spelers te handelen + investeringen heb ik juist CR7 kunnen kopen :)
Maar ieder zijn ding natuurlijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 17:55
harrybeuker schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:39:
nog mensen die vanavond hun hele main team verkopen en de 27e weer terugkopen?
twijfel om mane, kante, bruyne nu weg te doen. Vorig jaar werden ze 100k goedkoper
Ga zo mijn team verkopen. Het is niet een heel prijzig team, maar verwacht wel dat spelers als Rashford, Pogba, Mendy en Dembele flink in waarde gaan dalen. Verder gaan ook RB Gimenez en NIF Oblak op de transferlijst. Wel fijn dat zowel Rashford als Oblak deze week een RTTF kaart hebben, hun NIF's zitten daardoor nu niet in packs, minder aanbod, dus hogere prijs. >:)

Ik weet nog niet zeker wanneer ik een main team ga terugkopen. Hangt ook af van wat ik de komende weken aan player picks en WL / Rival rewards krijg. Als ik naar de prijsontwikkeling van duurdere metaspelers van vorig jaar kijk, gaan de prijzen tot aan het begin van het nieuwe jaar hard omlaag. Weet niet of ik het volhoud om zo lang te wachten met terugkopen. Misschien dat ik een team bouw rondom goed linkbare meta IF's / Promokaarten, die zijn vanwege hun beperkte aanbod toch een stuk waardevaster. Kijk bijv. naar een Renato Sanches IF, daar had je toch wel leuke winst op kunnen maken als je er op tijd bij was.

Deze WL ga ik met een goedkoop Bundesliga team spelen. Ziet er zo uit:

https://www.futbin.com/21/squad/2815981

Ingame speel ik 4-1-2-1-2(2) met Gnabry en Sane in de spits, Reus op CAM. Gnabry had ik vorige week in m'n player picks, deed het best aardig als supersub, ben benieuwd wat hij deze week gaat brengen. Zakaria en Delaney IF switch ik ingame van positie. Volgende week maandag ga ik waarschijnlijk Konate IF nog oppikken ter vervanging van Hernandez. Hopelijk daalt zijn prijs nog wat verder als hij wat meer gepacked wordt en vanwege z'n goede opties om te linken (perfect link met Mukiele en Franse nationaliteit voor Varane, Kante, etc.) wel een aardige investering. Qua stats bijna identiek aan Upamecano IF, maar Konate IF is wel bijna 3x zo goedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Vestendrie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:18:
[...]

Je kan je coins laten staan en sparen voor een upgrade, je kan je coins ook investeren in bepaalde kaarten. Mocht er een stijging komen kan je ze met winst verkopen. Spaar je ook sneller.

Ik heb ook iets van 600k coins geïnvesteerd, ik wil graag mbappe toevoegen maar dat lukt nog lang niet als ik op 600k zit. Dan kan ik die coins dus daar laten staan en verder sparen maar zoals ik al zei, je kan ook investeren en daardoor wellicht sneller sparen.

Is amper extra werk, gewoon wat spelers kopen en wachten maar 8)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Level 28 geworden uit top premier league pakket kwam Gomez, erg blij mee.

Net coop gespeeld met een vriend die Gomez al had en wat een topper is dat.

Had hem ook maar verkocht, maar fijn dat die terug is

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-09 20:30
WL + DR Rewards. Je verwacht niets, maar dan opeens uit het eerste zeldzaam goud pakket:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6m6WSareTC0vBrP4LvZV1nL1oYU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vZ79BI0Iopqo1nBZlP7En1HG.jpg?f=fotoalbum_large

Ongekend! Hij is helaas onverhandelbaar dus heb enorm moeten puzzelen hoe ik Ronaldo in moest passen. Uiteindelijk een compromis moeten sluiten en Lozano en Saint-Maximain IF gekocht. Deze twee spelers en CR7 komen op 8 Chem. Mane en Ronaldo in de spits, SM en Lozano als buitenste middenvelders.

Ik speel nu in 4-4-2 met Kante en Wijnaldum op het middenveld. Ik twijfel om Wijnaldum te vervangen voor OTW Ziyech. Heb met Kante namelijk al een stofzuiger en als Ziyech zo doorgaat krijgt hij zeker nog upgrades. Daarnaast een spelverdeler naast Kante. Wat denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
SH-FR schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:16:
WL + DR Rewards. Je verwacht niets, maar dan opeens uit het eerste zeldzaam goud pakket:

[Afbeelding]

Ongekend! Hij is helaas onverhandelbaar dus heb enorm moeten puzzelen hoe ik Ronaldo in moest passen. Uiteindelijk een compromis moeten sluiten en Lozano en Saint-Maximain IF gekocht. Deze twee spelers en CR7 komen op 8 Chem. Mane en Ronaldo in de spits, SM en Lozano als buitenste middenvelders.

Ik speel nu in 4-4-2 met Kante en Wijnaldum op het middenveld. Ik twijfel om Wijnaldum te vervangen voor OTW Ziyech. Heb met Kante namelijk al een stofzuiger en als Ziyech zo doorgaat krijgt hij zeker nog upgrades. Daarnaast een spelverdeler naast Kante. Wat denken jullie?
Dan zou je makkelijker kunnen varieren met een formatie met een cam.
zelf vind ik een cam altijd erg fijn spelen om door het midden te komen.
Maar je zou het kunnen proberen met gewone Ziyech ernaast, voor het gevoel

• Mars18
En uit een 2 spelers pakje komt Frenkie De Jong gelopen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 17:55
SH-FR schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:16:

[Afbeelding]

Lekkere pull! Heb al best wat mensen CR7 zien packen dit jaar, mag ik als volgende aan de beurt zijn? :+

Zelf zou ik niet Wijnaldum vervangen voor OTW Ziyech. Je hebt al 4 aanvallend ingestelde spelers, persoonlijk vind ik 2 middenvelders die duels kunnen winnen wel echt het minimum. Ziyech komt op dat vlak tekort, zelfs als hij nog upgrades gaat krijgen. Dan zou ik eerder voor een speler als Partey OTW gaan, met een Engine chemstyle een prima spelverdeler, maar ook verdedigend en fysiek sterk.

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Rooie kaarten doen het ook weer ( in rivals) Zal volgens sommige wel door slechte servers komen. Dus er is wel iets veranderd

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01:00
Huh geen nieuwe mm?

• cubert20
rgroeneveld1981 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:56:
Rooie kaarten doen het ook weer ( in rivals) Zal volgens sommige wel door slechte servers komen. Dus er is wel iets veranderd
nee hoor is gewoon heel variabel, zonet in rivals nog doorgebroken speler neergehaald.
Gele kaart :)

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
cubert20 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:24:
[...]

nee hoor is gewoon heel variabel, zonet in rivals nog doorgebroken speler neergehaald.
Gele kaart :)
Hahah dat geluk is mij bespaard gebleven 2 wedstrijden op rij 😂

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Weet iemand of de POTM als gold in packs blijft zitten?

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
Blijkbaar :(
Qua SBC is het wel zeer teleurstellend allemaal. Veel niet verhandelbaar , marque zijn zonder uitdaging heel simpel te doen steeds met slechte pakketjes en nu zelfs helemaal geen mm

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Er zijn 9 UEFA Champions League SBC's bijgekomen, de transfermarkt staat op zijn kop. Verkoop al je waardeloze UEFA-spelers nu het nog wat oplevert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
Hij is er nu wel gelukkig

• Kr44nVogel
  • Laatst online: 18-09 20:33
Casual_T schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:26:
Ook hier op zoek naar handeltips :). Met nog een week te gaan tot de PS5 binnenkomt kan ik toch niet spelen, dus enkel op de web app. Ik ben echt een absolute 0 in het bijhouden van allerlei investeringen en zoek eigenlijk een simpele manier. Tot nu toe niks gevonden (al snap ik natuurlijk dat niet iedereen zijn tips hier voor nop neer zet) :).
Doe veel chemistry traden , Shadow en Hunter. Kijk hoeveel populaire speler x gaat zonder shadow zoek dan op voor hoeveel hij gaat met shadow. En snipen maar , je wilt niet weten hoe vaak spelers op de markt komen voor normale prijs.

hoi

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09:17
Uiteraard weer helemaal niks eruit 😁😂

Iemand ervaring met André rulebreakers. Wil meer snelheid hebben dan momenteel fabinho

Speel nu zo en ingame naar 4-1-2-1-2 met pogba op cam. Tips zijn welkom
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8_UyQuvlAeTX5RSL61-z1SFYOfU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pqsnOgaFHHIu59qMtAOq9xUz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 62% gewijzigd door Augy op 12-11-2020 20:24 ]

• Capsaicin
  • Niet online
Augy schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:18:
[...]

Uiteraard weer helemaal niks eruit 😁😂

Iemand ervaring met André rulebreakers. Wil meer snelheid hebben dan momenteel fabinho

Speel nu zo en ingame naar 4-1-2-1-2 met pogba op cam. Tips zijn welkom
[Afbeelding]
Frenkie voor Fabinho, posities omwisselen met Pogba voor volledige chem. Frenkie is snel, behendig en heeft een goede pass. Hij kan alleen niet schieten.

• Augy
Capsaicin schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:31:
[...]
Frenkie voor Fabinho, posities omwisselen met Pogba voor volledige chem. Frenkie is snel, behendig en heeft een goede pass. Hij kan alleen niet schieten.
Misschien doe ik iets verkeerd maar dan heb ik zowel yedder als frenkie off Chem. Ben nu experiment aan het doen met matuidi :)

• Capsaicin
  • Niet online
Augy schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:44:
[...]

Misschien doe ik iets verkeerd maar dan heb ik zowel yedder als frenkie off Chem. Ben nu experiment aan het doen met matuidi :)
Het blijkt idd niet te kunnen, excuus. Maar ik ben zo'n fan van Frenkie, dat ik je aanraad op hem toch op de een of andere manier in te passen. :+

• cubert20
Augy schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:44:
[...]

https://www.futbin.com/21/squad/2837126

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SH-FR
Bizarre FIFA-dag..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/anY3lnh9tmhaupPQaN0yuBOguJQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/azztCNi0KHoQEggkE8ArXREB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
dude.. die is 1 mil. Sick lekker hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:39
What! Heerlijk zeg, dan is het niet zo erg als ze untradeable zijn! :o

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:00
Pffff.... sinds de laatste patch kan ik niet meer scoren. Het lijkt wel of er een muur staat i.p.v. een doel. Verdedigen was al niet mijn sterkste kant, maar nu scoren ook niet meer lukt, zie ik div. 10 naderen (zit nu nog in 4).

Werkelijk alle trucjes om te scoren die ik kende, werken niet meer.

[ Voor 13% gewijzigd door Moody2204 op 12-11-2020 21:59 ]

• Terranova
  • Laatst online: 00:43
Zo, puur voor de fun m'n halve club(bronze/silver/non-rare goud) in upgrade packs gegooid. 62 packs dus :o

Eens kijken hoeveel geluk ik heb(en CL's zijn nu sowieso meegenomen).

75: 8
76: 8
77: 10
78: 12
79: 12
80: 18
81: 22
82: 16
83: 10
CL: 8

Zwaar klote dus :(
Het is dat je met die extra filters bij Squad Builder op de webapp zo door 1000+ spelers heen kan gaan haha.
Ach ja, ik ben pack open verslaafde, dus doe letterlijk elke sbc enzo die er is :P

Het totaal klopt niet met de 124 spelers die ik zou moeten hebben, want ja zoveel packs, ben soms vergeten te noteren :+ maar er was toch niets 83+ -O-

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-09 16:54
Kr44nVogel schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:18:
[...]

Doe veel chemistry traden , Shadow en Hunter. Kijk hoeveel populaire speler x gaat zonder shadow zoek dan op voor hoeveel hij gaat met shadow. En snipen maar , je wilt niet weten hoe vaak spelers op de markt komen voor normale prijs.
Is het verschil dan wel genoeg om de ea tax van 5% te compenseren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pakt ff 2.5 miljoen spelers in 1 dag :o :+ _/-\o_

• Augy
Traeces schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:29:
[...]

Pakt ff 2.5 miljoen spelers in 1 dag :o :+ _/-\o_
Kom k aan met boateng a 1100 coins 😂

• Moody2204
Heeft iemand nog tips hoe je sinds de laatste patch moet scoren?
MadMoody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:40:
Heeft iemand nog tips hoe je sinds de laatste patch moet scoren?
O drukken voor het doel.

Maar even zondergekheid , ga eens YouTube video's kijken hoe je moet afronden.

Ik zelf probeer altijd de lange hoek te zoeken zodra het mogelijk is, is dit jaar weer zwaar OP. Recht voor de keeper schiet ik meesstal finesh in een hoek. Zelf persoonlijk schiet ik ook echt pas zodra ik 90% zeker weet dat het een doelpunt is. Je kan wel uit alle hoeken op doel rammen maar dat heeft echt geen nut.

Daarbij verschilt het gewoon per situatie hoe ik afrond, moeilijk uit te leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ook untradable? Dan kun je weer opnieuw gaan puzzelen ;). Wel leuke pulls zeg! Congrats :)

• Moody2204
Traeces schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:46:
[...]

O drukken voor het doel.

Maar even zondergekheid , ga eens YouTube video's kijken hoe je moet afronden.

Ik zelf probeer altijd de lange hoek te zoeken zodra het mogelijk is, is dit jaar weer zwaar OP. Recht voor de keeper schiet ik meesstal finesh in een hoek. Zelf persoonlijk schiet ik ook echt pas zodra ik 90% zeker weet dat het een doelpunt is. Je kan wel uit alle hoeken op doel rammen maar dat heeft echt geen nut.

Daarbij verschilt het gewoon per situatie hoe ik afrond, moeilijk uit te leggen.
Ik heb wel filmpjes bekeken, maar die zijn allemaal van de vorige patch. Toen scoorde ik zelf ook nog aan de lopende band. Heb geen filmpjes kunnen vinden van na de laatste patch. Speelde net tegen een team met Lopes op doel, maar die pakte ook echt alles. Ik wist niet wat ik zag.
MadMoody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:55:
[...]

Ik heb wel filmpjes bekeken, maar die zijn allemaal van de vorige patch. Toen scoorde ik zelf ook nog aan de lopende band. Heb geen filmpjes kunnen vinden van na de laatste patch. Speelde net tegen een team met Lopes op doel, maar die pakte ook echt alles. Ik wist niet wat ik zag.
Is er net een nieuwe patch uit ( heb niet gespeeld sinds zondag ) of is het gewoon die van vorige week ?

• Moody2204
Traeces schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:58:
[...]

Is er net een nieuwe patch uit ( heb niet gespeeld sinds zondag ) of is het gewoon die van vorige week ?
Die van vorige week nog. Vandaag 4 gespeeld, 4 verloren, 0x kunnen scoren... ;w

Daardoor voor het eerst gedegradeerd naar divisie 5. Als het zo doorgaat zit ik na het weekend in 10.

[ Voor 14% gewijzigd door Moody2204 op 12-11-2020 23:01 ]

MadMoody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:59:
[...]

Die van vorige week nog. Vandaag 4 gespeeld, 4 verloren, 0x kunnen scoren... ;w

Daardoor voor het eerst gedegradeerd naar divisie 5.
Zou gewoon eens wat relaxer gaan spelen, alles wat ik van je leest is het lukt niet of het gaat klote. Hou je focus er bij en als het k*t gaat stop dan gewoon. Van de ene op de andere patch veranderd echt niet ineens het hele afronden hoor.

• Moody2204
Traeces schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:03:
[...]

Zou gewoon eens wat relaxer gaan spelen, alles wat ik van je leest is het lukt niet of het gaat klote. Hou je focus er bij en als het k*t gaat stop dan gewoon. Van de ene op de andere patch veranderd echt niet ineens het hele afronden hoor.
Voor mijn gevoel is juist het afronden wel erg veranderd sinds die patch!

Voor het overige geef ik je gelijk. Zit zelfs te twijfelen om het spel voorlopig even niet aan te raken. Of misschien zelfs helemaal niet meer. Ben er klaar mee. Sorry voor mijn gemopper, maar ik moest het even kwijt. Voor de patch vond ik het echt serieus leuk. Nu totaal niet meer.
MadMoody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:11:
[...]

Voor het overige geef ik je gelijk. Zit zelfs te twijfelen om het spel voorlopig even niet aan te raken. Of misschien zelfs helemaal niet meer. Ben er klaar mee. Sorry voor mijn gemopper, maar ik moest het even kwijt. Voor de patch vond ik het echt serieus leuk. Nu totaal niet meer.
Ik merk eigenlijk vrij weinig van de patch :) Scoor er op los :)

FIFA is geen verplichting soms is wel even lekker om gewoon een week niet te spelen :) Vorige jaar ook gewoon even 3 WL's overgeslagen beviel me prima. Daarna met frisse zin weer begonnen en ging gelijk een stuk beter :)

Heb hier ook vaag genoeg gezeken op het spel maar geen zin meer om me humeur te laten verpesten door een game :) ( Dat gezeik bleek ook vaak achteraf aan me eigen te liggen :+ ).

• Moody2204
Ik had me ook voorgenomen om positief te blijven, wat er ook gebeurt. Maar helaas lukt dat niet. Ik ben op 1 of andere manier toch verslaafd aan het spel. Ik kan wel slecht tegen mijn verlies en raak daardoor snel gefrustreerd, dat zit in mijn karakter. Maar de frustratie slaat nu om in teleurstelling. Wat ik ook doe, het loopt gewoon niet lekker. Dus ik denk dat ik er verstandig aan doe om er even afstand van te nemen. Bedankt voor je luisterend oor in ieder geval.

• SH-FR
Nachtapotheker schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:49:
[...]

Ook untradable? Dan kun je weer opnieuw gaan puzzelen ;). Wel leuke pulls zeg! Congrats :)
Viel wel mee! Saint-Maximain verkocht en Rashford als LV in de spits gelinkt met Pogba! Was vrij snel opgelost! Wel 3 spelers op 8 chem maar dat levert geen hele grote problemen op.

Bizar geluk vandaag, een vriend van me die mee keek met de Packs die kon zijn ogen niet geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
MadMoody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:11:
[...]

als het goed is scoorde je voor die tijd alles in de verre hoek.
punt is dat mensen nu weten dat je in de verre hoek gaat scoren.
dus mensen gaan hun keeper verplaatsen naar de verre hoek.
oftewel wachten met schieten en dan dat doen in de korte hoek.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 14:03
MadMoody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:26:
Ik had me ook voorgenomen om positief te blijven, wat er ook gebeurt. Maar helaas lukt dat niet. Ik ben op 1 of andere manier toch verslaafd aan het spel. Ik kan wel slecht tegen mijn verlies en raak daardoor snel gefrustreerd, dat zit in mijn karakter. Maar de frustratie slaat nu om in teleurstelling. Wat ik ook doe, het loopt gewoon niet lekker. Dus ik denk dat ik er verstandig aan doe om er even afstand van te nemen. Bedankt voor je luisterend oor in ieder geval.
En als je een paar potjes tegen de CPU doet? Je kan zelf het niveau bepalen. Puur om het gevoel van scoren weer terug te krijgen.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
SH-FR schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:29:
[...]

Viel wel mee! Saint-Maximain verkocht en Rashford als LV in de spits gelinkt met Pogba! Was vrij snel opgelost! Wel 3 spelers op 8 chem maar dat levert geen hele grote problemen op.

Bizar geluk vandaag, een vriend van me die mee keek met de Packs die kon zijn ogen niet geloven.
Heel goed! 8 chem kan idd prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
kw_nl schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:53:
[...]

En als je een paar potjes tegen de CPU doet? Je kan zelf het niveau bepalen. Puur om het gevoel van scoren weer terug te krijgen.
Goeie suggestie, dat ga ik zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gisteren nog een O. Dembele uit een 2 spelers pakje gekregen. Had hem al, leverde weer 30.000 coins op. Al vind ik het jammer dat al zijn stats dan verdwijnen

Straks voor de 3e keer Mendy van Real Madrid halen, en nooit meer wegdoen, beste LB van het spel?
Loont het nu om voor de CL kaart te gaan, zodat hij nog beter wordt als Real Madrid ver komt?

En upgraden jullie al je gouden basis kaartjes naar de CL versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Mars18 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:34:
Gisteren nog een O. Dembele uit een 2 spelers pakje gekregen. Had hem al, leverde weer 30.000 coins op. Al vind ik het jammer dat al zijn stats dan verdwijnen

Straks voor de 3e keer Mendy van Real Madrid halen, en nooit meer wegdoen, beste LB van het spel?
Loont het nu om voor de CL kaart te gaan, zodat hij nog beter wordt als Real Madrid ver komt?

En upgraden jullie al je gouden basis kaartjes naar de CL versie?
CL-kaart van Mendy blijft in de huidige staat het. Alleen die RTTF-live kaarten kunnen upgraden als zijn team een ronde verder komt. Van Mendy is geen RTTF-live kaart. Dus maakt geen verschil uit als je de gouden versie haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:31:
[...]

Goeie suggestie, dat ga ik zeker doen!
probeer eens met L1+R1 en dan rondje ( schieten ) niet te hard maar gewoon 2 balkjes bv. Dan schiet je hard en laag. Ik scoor er weer heel veel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Nu online
Vestendrie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:38:
[...]

CL-kaart van Mendy blijft in de huidige staat het. Alleen die RTTF-live kaarten kunnen upgraden als zijn team een ronde verder komt. Van Mendy is geen RTTF-live kaart. Dus maakt geen verschil uit als je de gouden versie haalt.
Behalve voor eventuele challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:52
50 rivals overwinning jumbo pakket kreeg ik Courtios, dacht verkoop ik alison, vorige week gekocht voor 90 k is nu nog maar 60 a 65 k waard, vind ik wel erg veel gezakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Markvd1984 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:48:
50 rivals overwinning jumbo pakket kreeg ik Courtios, dacht verkoop ik alison, vorige week gekocht voor 90 k is nu nog maar 60 a 65 k waard, vind ik wel erg veel gezakt
Groot verschil ja, alleen Alison is echt matig in deze FIFA :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:49:
[...]

Vind Alison echt gewoon een goede keeper, nog niet op een vage ketser kunnen betrappen na ruim 100 wedstrijden. Ook echt bizarre redding soms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Nou vanavond om kwart voor 7 nog even één potje met 40-0 winnen van de computer en ik heb m'n 500-goals Jumbo Rare Players Pack binnen voor de nieuwe RTTF team 2 kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
Copy/paste van reddit, denk dat de naam van het gelinkte article wel voldoende info is :D

https://www.pcgamer.com/c...urages-loot-box-spending/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Bossie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:09:
Copy/paste van reddit, denk dat de naam van het gelinkte article wel voldoende info is :D

https://www.pcgamer.com/c...urages-loot-box-spending/
ik ben zo slecht in engels. Kan je wellicht een korte omschrijving geven?

Wordt ea nou aangepakt ivm die lootboxes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Traeces schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:51:
[...]

Vind Alison echt gewoon een goede keeper, nog niet op een vage ketser kunnen betrappen na ruim 100 wedstrijden. Ook echt bizarre redding soms :)
Hij laat hier alles los, heb hem voor de chem nodig in het elftal op dit moment.

Speel 4-2-2-2 ingame, Ronaldo en Mbappe in de spits en op de flanken Dembele, en op rechts moet ik telkens mijn basis Felix wisselen voor een aanvaller op rechts, nu is dat vaak Talisca, alleen zit ik te denken aan normale Messi, ik ben niet zo kapot gespeeld door Messi.

Als ik messi inbreng van de bank, is hij dan 7 chem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 13:57
Mars18 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:12:
[...]

Als ik messi inbreng van de bank, is hij dan 7 chem?
5 chem

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
fifanoob schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:11:
[...]

ik ben zo slecht in engels. Kan je wellicht een korte omschrijving geven?

Wordt ea nou aangepakt ivm die lootboxes?
Het is een Amerikaanse vorm van een rechtszaak waarbij je gezamenlijk iets aan probeert te kaarten.
In dit geval zou 'scripting' in-game ertoe lijden dat je packs gaat kopen omdat spelers niet naar hun stats presteren.
Daarmee schenden ze onder andere lokale wetten om de consument te beschermen en oneerlijke advertenties.
De vraag is of zo'n rechtszaak zin heeft, grote kans dat je er nooit meer wat van hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hmm, dat is niet echt 700.000 munten waard dan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
dutchgio schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:19:
[...]

Het is een Amerikaanse vorm van een rechtszaak waarbij je gezamenlijk iets aan probeert te kaarten.
In dit geval zou 'scripting' in-game ertoe lijden dat je packs gaat kopen omdat spelers niet naar hun stats presteren.
Daarmee schenden ze onder andere lokale wetten om de consument te beschermen en oneerlijke advertenties.
De vraag is of zo'n rechtszaak zin heeft, grote kans dat je er nooit meer wat van hoort.
De insteek van de zaak is wel interessant, aangezien het niet specifiek om de lootboxes zelf gaat maar over de mechanics die door EA zijn ge-implementeerd om een speler te triggeren tot aankoop van lootboxes.

Om dit af te slaan, zal EA dus inzage moeten geven in deze mechanics zodat er beoordeelt kan worden of deze claim idd juist is. Tenminste dat denk ik, geen idee hoe dat in de US gaat.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:10
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een normale kaart en een UCL(blauwe) kaart? Ik zie niks raars in de stats maar toch betaal je voor een blauwe meer.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:52
Mars18 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:49:
[...]

Met wie keep jij dan?
En wat is wel een goede keeper? Vond lloris wel redelijk btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Ederson untradable hier, keept prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Markvd1984 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:47:
[...]

Met wie keep jij dan?
Elke keeper heeft wel zijn flaws, maar voor mij keept Ederson het beste van alle keepers die ik geprobeerd heb.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Partypooper schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:51:
[...]

Elke keeper heeft wel zijn flaws, maar voor mij keept Ederson het beste van alle keepers die ik geprobeerd heb.
Vond Neuer Flashback vorig jaar echt de allerbeste van de game, dit jaar maakt hij enorme flaters.. Echter zit je als Bundesliga-team erg vast aan een paar keepers waarvan Neuer toch de beste is. Heb een centrum met:
Delaney IF - Alaba/Klostermann dus dan zijn je opties niet reuze. Mocht Boateng een FB krijgen en Tah bijv. een RTTF dan zou ik een Ter Stegen kunnen proberen tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 21-09 14:03
Kloever schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:38:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een normale kaart en een UCL(blauwe) kaart? Ik zie niks raars in de stats maar toch betaal je voor een blauwe meer.
Je hebt ze soms nodig voor SBC's. Ingame zijn ze inderdaad niet beter of slechter.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Markvd1984 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:47:
[...]

Met wie keep jij dan?
Ik heb Ter Stegen en die pakt voor mij gevoel meer ballen dan Alison, alison duwt veel ballen naar de tegenstander bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Laatst online: 21-09 17:09
Zojuist biedt er iemand per ongeluk 400.000 op Lewandowski Champions League Rare, terwijl deze rond 50k waard is. Ooepsie... per ongeluk een 0 teveel, Voor de koper is het echt vrijdag de 13e, voor de verkoper een zeer mooie dag :):)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 13:57
SuperCrisz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:31:
Zojuist biedt er iemand per ongeluk 400.000 op Lewandowski Champions League Rare, terwijl deze rond 50k waard is. Ooepsie... per ongeluk een 0 teveel, Voor de koper is het echt vrijdag de 13e, voor de verkoper een zeer mooie dag :):)
dat is gewoon coins transferen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wie is er bekend met Lineker 89 ?
Zou een alternatief kunnen zijn aan de rechterkant of in de spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik heb nu neuer op de goal, is ter stegen beter dit jaar?
Vorig jaar was dat wel zo, maar las dat Ter Stegen dit jaar minder is...
Wie kan er wat over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Son POTM incoming.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Vereist 4 teams van 85,86,87 en 88. Blijft wel een LM.

[ Voor 5% gewijzigd door _Uploader_ op 13-11-2020 12:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Nachtapotheker schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:05:
Ik heb nu neuer op de goal, is ter stegen beter dit jaar?
Vorig jaar was dat wel zo, maar las dat Ter Stegen dit jaar minder is...
Wie kan er wat over zeggen :)
Ik vond tot op heden Oblak de beste! Alleen heb ik alisson nodig voor Chem. Voldoet meer als prima. Ter stegen vond k dit jaar wel echt minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
_Uploader_ schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:06:
[...]

Ik twijfel wel heel erg om de sbc te doen! :? Had verwacht dat de sbc duurder zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Laatst online: 21-09 17:09
_Uploader_ schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:06:
[...]

waarom zou je die SBC dan uberhaupt doen als je flink moet investeren in 85, 86, 87 en 88 spelers. Ik zie dat voor de 85 rated SBC je 80k nodig hebt en voor de 88 rated sbc 235k (futbin). Nog los van de 86 en 87 SBC.. ALs je hem nou nog zou kunnen traden.... maar het is echt flink veel muntjes. Ok, je krijgt een paar pakketjes, maar dan moet je wel heeeeel veel geluk hebben.

Snap echt niet de waarde van dergelijke untradable SBCs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
SuperCrisz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:13:
[...]

waarom zou je die SBC dan uberhaupt doen als je flink moet investeren in 85, 86, 87 en 88 spelers. Ik zie dat voor de 85 rated SBC je 80k nodig hebt en voor de 88 rated sbc 235k (futbin). Nog los van de 86 en 87 SBC.. ALs je hem nou nog zou kunnen traden.... maar het is echt flink veel muntjes. Ok, je krijgt een paar pakketjes, maar dan moet je wel heeeeel veel geluk hebben.

Snap echt niet de waarde van dergelijke untradable SBCs
Ik zeg ook niet dat je deze sbc moet doen, ik geef alleen aan wat de vereisten zijn. 3 miljoen heb ik in sbc fodder materiaal geinvesteerd en ik sla deze denk ik wel over. Vorig jaar veel te veel sbc's gedaan, dit jaar doe ik het wat anders.
Pagina: 1 ... 37 ... 158 Laatste