Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
mbappe speelt al een tijdje in de top. Voor hem is er ook al heel veel geld neergelegd en hij is ook al een x wereldkampioen geweest.Mars18 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:53:
[...]
Dan vind ik Haaland een lage rating hebben.
Die is maar 84, en zal over een paar jaar toch net zo hoog zijn als Mbappe?
Dat ja. Mbappe had in zijn topjaar bij Monaco uiteindelijk een 89 rated TOTS, ging toen naar PSG en kreeg een base kaartje van 83. Haaland zit nu net iets hoger dan... Mjah ze stellen ook nog wel eens per jaargang bij hoe de ratings zijn. Op een gegeven moment zijn er ook meer golds gekomen tov silver/bronzes.fifanoob schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:55:
[...]
mbappe speelt al een tijdje in de top. Voor hem is er ook al heel veel geld neergelegd en hij is ook al een x wereldkampioen geweest.
Moet nu nog 1x winnen, maar is die Mollet het een beetje waard, wil hem als invaller gebruiken?
Nu straks door voor de MLS, heeft iemand nog tips voor goede spelers met lage ranking om te gebruiken?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Haha met nog één wedstrijd te gaan vragen of hij het waard ispeeweeherman schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:09:
Pfff, die objectives voor die Franse speler zijn wel een behoorlijke grind.
Moet nu nog 1x winnen, maar is die Mollet het een beetje waard, wil hem als invaller gebruiken?
Nu straks door voor de MLS, heeft iemand nog tips voor goede spelers met lage ranking om te gebruiken?
Voor de MLS kan ik Opara sowieso aanraden en daarnaast: Chara (77), Josef Martinez (81), Jordan Morris (74), Alvas Powell (67), Mavinga (71).
Ah, beetje zoals Messi de afgelopen 1,5 jaar de helft van zijn slechts 6 CL goals tegen Ferencvaros, Dinamo Kiev en Slavia Praag scoorde. Die kan er overduidelijk geen klote meer van, snel een silver speler van makenjoostmakaay schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:00:
[...]
In de grote wedstrijden geeft Mbappe geen thuis (kijk maar naar Bayern vorig jaar, en United dit jaar), leuk dat er 2 in kan schieten tegen een Club Brugge oid, maar dat maakt hem niet een van de beste van het spel.
Vind zelf Mukhtar die in een van de silver objectives zat érg fijn spelen. Andere silvers die ik gebruik zijn Blessing, Yordy Reyna en Jesus Ferreirapeeweeherman schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:09:
Ik vind die game mode om die objectives te doen wel echt fantastisch. Even aanzien en als de tegenstander meent enorm tryhard met Mbappes en Neymars te moeten starten/in te wisselen omdat ze anders een team met low gold/silver MLS spelers niet kunnen verslaan -> leave en nieuwe game zoeken. Tryharden doe je maar in de WL, ik speel dit om gewoon leuk te ballen.peeweeherman schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:09:
Heb zelf de MLS objectives gister afgerond en heb onderstaande MLS team gebouwd:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=bqtssExfnUUzy:FFA21PCC
Ingame wissel ik naar een 41212 met Vela en Chicharito als spitsen. De 2 silvers spelen echt verrassend soepel / goed voor hun stats. Met name Godoy houdt niet over qua pace, maar ingame merkte ik er verrassend weinig van..
Yup, hij is wel gewoon te halen door vanaf de aftrap volle bak vooruit te gaan. Meeste mensen quitten meteen als je snel voor komtNachtapotheker schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:08:
Ik dacht ik hark die Mollet even binnen, maar wat een kansloze figuren zitten daar. De een quit al voor de aftrap als je CR7 inbrengtde ander quit in de 88e minuut als ie bij gelijke stand een pingel tegen krijgt manman wat een droeftoeters, zo kom ik nooit aan die 15 wins
Dat is idd mijn nieuwe tactiek voor deze grindTerranova schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:51:
[...]
Yup, hij is wel gewoon te halen door vanaf de aftrap volle bak vooruit te gaan. Meeste mensen quitten meteen als je snel voor komt
Ja zo is het bij mij ook gegaan, ik doe nog net niet de aftrap glitch, want daar walg ik van, maar het scheelt niet veel.Nachtapotheker schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:52:
[...]
Dat is idd mijn nieuwe tactiek voor deze grind
En als ik snel achter kom, gelijk quitten. Geen zin om een hele wedstrijd te moeten knokken als het geen negatieve effecten heeft om te verliezen in een friendly.
Daar zou ik mijn centen absoluut niet in stoppen, kost teveel (ruim 80K) + hij zal pas ergens half december één upgrade krijgen toch? Dan is hij al niet goed genoeg voor die tijd en blijf je met hem achter de feiten aanlopen want z'n (mogelijke) volgende upgrades komen dan pas in maart.RemkoDJ schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:57:
Is die Mason Mount een beetje de moeite waard? Ik speel nu met normal Firminio op CAM. Maar ik twijfel om het te vervangen en de SBC te gaan doen.
Ik zou voor nu je geld dan gewoon in een Ziyech of Havertz steken.
Precies, de Silver Lounge was leuker, maar hoe meer speciale zilveren kaarten komen, hoe vervelender het wordt als je ze niet gedaan hebt. Voor Moise Kean was het al irritant om tegen mensen met Akinfenwa en Mukhtar te komen. Want dat is ongeveer hetzelfde als tegen Mbappe te komen met je zilveren verdedigers/keeper038Zwolle schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:17:
Ik.vond de friendly games ook een leuke mode maar ik doe ze niet meer. Mbappes die erin komen, mensen die gelijk maken met een smerige goal en leaven, mensen die gelijk leaven bij 1-0. Ik vond het idee van ea best goed, maar het pakt echt slecht uit. Je moet spelen als een klootzak, en hopen dat je tegenstander geen zin heeft. Er zit geen leuke pot keer tussen.
Ik twijfel om de Atal SBC te doen. In principe had ik alleen Florenzi op RB nodig à 1.600 coins, voor de rest genoeg untradeables om een team te formeren. Maar ik zou ook m'n Gold Silva en CL Chiellini ervoor inleveren. Die wilde ik juist bewaren voor een goede SBC voor een speler die wel direct goed te linken zou zijn. Al zou 'ie in een hybrid wel weer mooi linken met Mahrez.....hmmm.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Zit ook te twijfelen maar op mahrez na heb ik geen idee hoe ik de beste man moet linken in m'n team. Vooral kwa cv uit de L1 en green links...allstarted1 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:40:
[...]
Ik twijfel om de Atal SBC te doen. In principe had ik alleen Florenzi op RB nodig à 1.600 coins, voor de rest genoeg untradeables om een team te formeren. Maar ik zou ook m'n Gold Silva en CL Chiellini ervoor inleveren. Die wilde ik juist bewaren voor een goede SBC voor een speler die wel direct goed te linken zou zijn. Al zou 'ie in een hybrid wel weer mooi linken met Mahrez.....hmmm.
Of als supersub gebruiken vóór Mahrez. Met een Deadeye is Atal een 87 RW....Augy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:47:
[...]
Zit ook te twijfelen maar op mahrez na heb ik geen idee hoe ik de beste man moet linken in m'n team. Vooral kwa cv uit de L1 en green links...
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Edit: Holy shit, Renato Sanches gewoon boven 1.000.000
Edit 2:
Ik kan nu blijkbaar kiezen uit Lacazette, Sabitzer of Bernat bij level 30, heeft één van jullie ervaring met een speler? Neig naar Lacazette, ook al speel ik met een Bundesliga elftal. Sabitzer ziet er zo gewoontjes uit, of is 'ie echt goed?
[ Voor 51% gewijzigd door Markuss op 10-11-2020 20:20 ]
fifa 20 was hij ook RA maar in de shape shifter promo gooien ze spelers dan op een andere plek neer en werd hij spits met leuke stats. is altijd al RA volgens mij. Gewoon wachten op Shape shifter promo dus maar dat duurt nog wel even.Markvd1984 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:20:
Fifa 20 was die spits nu ra, jammer dat Atal verdediger is
Ik sla hem nu nog even over. Ik heb wel gekeken want ik had vorig jaar zijn Futmas kaart en die speelde ook heerlijk. nu moet ik teveel aanpassen om hem in mijn team te passen en hou ik mijn kaarten nog even vast.
hold....hold......hold! ("the Gladiator")
*knip*Gurbuh schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:27:
[...]
*knip* Het potentieel van een speler is natuurlijk 100% te voorspellen, daarom staat het internet ook vol met lijstjes van failed wonderkids etc. Dat niet standaard de 'sterkste' selectie in jouw ogen staat opgesteld is omdat ze in de meeste gevallen de huidige 'live' opstelling volgen.
Ansu Fati is een *man* van 17 die nog maar net aan het doorbreken is. Toch heeft ie nu al upgrades ook. Die maak je niet meteen 84, en ja dan is ie inderdaad qua rating niet even goed als een aantal van de betere Ajax spelers. *knip*
Ansu Fati zou dus volgens jou niet bij de A-selectie van Ajax horen.

*knip*De huidige ratings kloppen niet. Een 76 rating past simpelweg niet bij iemand die nu al op dat niveau acteert in de Champions League, 17 jaar of niet. Dat sommige potentials moeilijk te voorspellen zijn is een ander verhaal. En het niet neerzetten van de sterkste opstellingen is bijzonder irritant, want als je dan met een maat speelt of career mode krijg je telkens in belangrijke wedstrijden de B-selecties tegen je, omdat het spel denkt dat dit dus hun gepaste selectie is want dat hebben de programmeurs van EA het spel meegegeven. *knip* dus: laat het gesneer zelf ook achterwege...
[ Voor 57% gewijzigd door Geronimous op 11-11-2020 16:46 ]
Had hem net tegen in een friendly, hij was echt verschrikkelijk iritant om tegen te spelen en bloed snel. Zit te twijfelen om hem als super sub te halenallstarted1 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:49:
[...]
Of als supersub gebruiken vóór Mahrez. Met een Deadeye is Atal een 87 RW....
Ik vol verwachting de pakjes open maken, als enige speciale kaart kwam er Gervinho TOTW uit. Ik werd nog hard daardoor gebait, want ik herken de flares niet goed en toen ik een Ivoriaanse spits zag, was ik al helemaal blij omdat ik dacht dat het Drogba was, mooi niet dus.

Voor de rest alleen een aantal 83 rated kaarten er tussen, waarvan alleen Gabriel Jesus nog wat marktwaarde heeft. Aangezien het untradable packs zijn, kan ik dat helaas ook niet verzilveren. Past verder ook niet echt in m'n team. Wel een teleurstellend resultaat voor 48 gold rare spelers. Hopelijk zijn de WL en Rival rewards aankomende donderdag van wat hoger niveau.
wellicht dat je R1 ingedrukt hebt? Dan komt er een 2e man mee "druk zetten " op diegene die de bal heeft.MadMoody schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:10:
Vraagje: heb ik de verkeerde knoppen vast (ps4) als je backs naar binnen trekken bij het verdedigen en daardoor hun man, de buitenspelers dus, vrij spel geven en die daardoor scoren? Meerdere keren gebeurd vanavond en ik snap dat dus niet.
Hmmm... Zou kunnen. Ik ga er eens op letten. Het zijn vaak van die dingen die je onbewust doet.fifanoob schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:29:
[...]
wellicht dat je R1 ingedrukt hebt? Dan komt er een 2e man mee "druk zetten " op diegene die de bal heeft.
Nog wel een hartverzakking gehad nadat ik 1x de Gold Upgrade SBC gedaan had (2 rare untradeable spelers).
Walkout... Portugal... SP...
:strip_exif()/f/image/Ljb0QLFYfZkrrDBl9XERXqMt.jpg?f=fotoalbum_small)
Ja want als je tegen iemand in gaat die onzin spuit dan heb je aandelen van een bedrijf..
Ajax heeft ook spelers in de A-selectie die lager dan 75 zijn en toch meedoen in de CL, dus dit is gewoon een onlogische conclusie aan jouw kant.Ansu Fati zou dus volgens jou niet bij de A-selectie van Ajax horen.![]()
Dat zie ik jaIk ga niet eens meer verder in op je post,
Echt? Ik zeg alleen dat je post dom is. Maar ok, als je dat persoonlijk neemt: mijn excuses.want het begint al met beledigen
OK coolen gaat verder met een gebrek aan beheersing van de Nederlandse taal (en dat moet ik je dus als Belg vertellen).
Dit is gewoon dom. (Wederom excuses) Het zijn LIVE opstellingen, die worden niet bepaald door programmeurs. Discussieren over de random ratings die EA uitgeeft is dat ook, dus laten we er over ophouden...En het niet neerzetten van de sterkste opstellingen is bijzonder irritant, want als je dan met een maat speelt of career mode krijg je telkens in belangrijke wedstrijden de B-selecties tegen je, omdat het spel denkt dat dit dus hun gepaste selectie is want dat hebben de programmeurs van EA het spel meegegeven.
Aiai dat is dan toch een bummerDeeleNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:51:
Vanavond begonnen aan de Koundé objective. Na zo’n 2,5u hoef ik alleen nog 4 wedstrijden met een LaLiga speler een assist te geven. Best leuk opzich, wins gaan snel als je direct druk zet en een goal maakt. Spelers leaven met bossen tegelijk, en dat zegt een matige FIFA speler![]()
Nog wel een hartverzakking gehad nadat ik 1x de Gold Upgrade SBC gedaan had (2 rare untradeable spelers).
Walkout... Portugal... SP...
[Afbeelding]
Dus ik denk dat ik mijn Bundeliga Team beter ga maken. Kost me ook een lading centen, maar 2 teams hebben is ook leuk.
Die Doelstellingen moet ik me maar eens in gaan verdiepen. SBC doe ik niet, vaak moet je daar een team met rating van 85 voor hebben om in te wisselen meende ik. Mijn eigen team haalt dat net.
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Sterling gebruik ik nu ook omdat al mijn coins in fodder zit. Super wendbaar en zijn scorend vermogen met deadeye is ook goed. Niet te vergeten hoe hij loopt, erg grappig ingame!Kloever schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:22:
Heb mijn Premier League team redelijk af. Laatst Wijnaldum en Lloris gehaald. Twijfel nog om Rudiger te vervangen voor Laporte en eventueel Bergwijn voor een Sterling of Bale. Ik heb helaas niet de coins om spelers als de Bruyne of Pogba te halen(ben blij dat er maandags 70k op staat). Nu heb ik: Lloris - Reguilon, Rudiger, Alderweireld, Semedo - Wijnaldum, van Beek, Berwijn, Ziych, Havertz - Rodrigo.
Dus ik denk dat ik mijn Bundeliga Team beter ga maken. Kost me ook een lading centen, maar 2 teams hebben is ook leuk.
Die Doelstellingen moet ik me maar eens in gaan verdiepen. SBC doe ik niet, vaak moet je daar een team met rating van 85 voor hebben om in te wisselen meende ik. Mijn eigen team haalt dat net.
Ik begrijp je punt, maar je moet toch toegeven dat bepaalde ratings nergens op slaan? Hoe kan een Thiago 85 zijn, terwijl Pogba 86 is, en laatst genoemde al jaren niet meer gepresteerd heeft?Gurbuh schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:58:
[...]
Ja want als je tegen iemand in gaat die onzin spuit dan heb je aandelen van een bedrijf..
[...]
Ajax heeft ook spelers in de A-selectie die lager dan 75 zijn en toch meedoen in de CL, dus dit is gewoon een onlogische conclusie aan jouw kant.
[...]
Dat zie ik ja
[...]
Echt? Ik zeg alleen dat je post dom is. Maar ok, als je dat persoonlijk neemt: mijn excuses.
[...]
OK cool
[...]
Dit is gewoon dom. (Wederom excuses) Het zijn LIVE opstellingen, die worden niet bepaald door programmeurs. Discussieren over de random ratings die EA uitgeeft is dat ook, dus laten we er over ophouden...
Ben dat ook geheel met je eens, EA en ratings geven is geen gelukkige combinatie. Spelers die in FIFA20 in het Team van het jaar zaten krijgen in FIFA21 doodleuk een downgrade zoals Aubameyang, Hummels, Fekir etc.joostmakaay schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:07:
[...]
Ik begrijp je punt, maar je moet toch toegeven dat bepaalde ratings nergens op slaan? Hoe kan een Thiago 85 zijn, terwijl Pogba 86 is, en laatst genoemde al jaren niet meer gepresteerd heeft?
@Gurbuh en @LewisVries stop alsjeblieft met deze kansloze discussie hier op het forum uit te voeren. Stuur elkaar een PB en maak elkaar lekker daar belachelijk, jullie lijken wel kleine kinderen man.
Is ook zo, maar hoe kan je iemand een downgrade geven na een (blijkbaar) erg goed seizoen? Dat rijmt dan toch niet met elkaar?fifanoob schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:39:
die ratings blijft ook een kwestie van smaak. De 1 vind iemand beter dan de andere etc. Daarin zou EA het nooit volgens iedereen helemaal goed in kunnen doen.
Objectief zitten er ook wel écht vreemde zaken tussen. Neem bijvoorbeeld deze twee, waarbij Paulinho een hogere in game total heeft dan prime Lampard.fifanoob schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:39:
die ratings blijft ook een kwestie van smaak. De 1 vind iemand beter dan de andere etc. Daarin zou EA het nooit volgens iedereen helemaal goed in kunnen doen.
/f/image/DWzJHvoCblSl9SPkbvg9LWtn.png?f=fotoalbum_large)
tjah dunno, leeftijd wellicht.Markuss schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:40:
[...]
Is ook zo, maar hoe kan je iemand een downgrade geven na een (blijkbaar) erg goed seizoen? Dat rijmt dan toch niet met elkaar?
en hoe zit dat met alba en mendy? Mendy is frans en lager gerankt.038Zwolle schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:31:
Pogba is populairder dus meer gewild, meer kans om packs te verkopen. EA...
Youtubers.. OMG MENDY IS OP , YOU HAVE TO BUY THIS!fifanoob schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:37:
[...]
en hoe zit dat met alba en mendy? Mendy is frans en lager gerankt.
ja en zo is er altijd wel wat te verzinnen op iets..038Zwolle schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:01:
[...]
Youtubers.. OMG MENDY IS OP , YOU HAVE TO BUY THIS!
Mendy is ook oprecht de beste linksback van het spel haha + hyper link met Varane.038Zwolle schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:01:
[...]
Youtubers.. OMG MENDY IS OP , YOU HAVE TO BUY THIS!
Ik ruil de combi varane - mendy ook niet meer in. Die staat als een huisPieterw2 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:02:
[...]
Mendy is ook oprecht de beste linksback van het spel haha + hyper link met Varane.
Nee idd, en een goede link naar m'n MbappeAugy schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:36:
[...]
Ik ruil de combi varane - mendy ook niet meer in. Die staat als een huis
EA maakt de rating van sommige spelers, Mendy en Sissoko zijn redelijke voorbeelden, in het begin bewust lager. Zo heeft EA tijdens het hele voetbalseizoen meer mogelijkheden om goede spelers upgrades te geven. Dan verdienen ze ook meer.
Als EA het jaar begint met 85 Mendy zijn er veel minder upgrade mogelijkheden.
Ik weet niet wat het is deze jaargang, maar ik kan deze game niet langer dan 2-3 potjes achterelkaar zetten om vervolgens de PS4 weer uit te zetten. Duels worden beslist door bouncers, 387 geblokte schoten per game, spelers voelen heel zwaar en passen/schieten blijft gewoon heel erg vertraagd aanvoelen waarbij de animaties de acties merkbaar vertragen.
Vooral passing is bedroevend, de richting/snelheid is het merendeel verkeerd waardoor je weer in de omschakeling word gedrukt.
Ik wil niet ranten, maar ik ben toch niet de enige waarbij zelfs doordeweekse rivals potjes constant aanvoelen als WL games op vrijdag terwijl een nieuwe promo losgaat.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ben gestopt bij Nivo 3, kan me er totaal niet meer toe zetten. Vooral omdat ik weet hoe lekker het speelde voor de patch
Frustraties
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Weet iemand dat
Afgelopen week speelde het prima maar vandaag is echt huilen met de pet op. Alles geprobeerd kwa strategieën niks werkt. Niemand loopt geen bal komt aan. Scoor je eindelijk, binnen 3 minuten tegendoelpunt. Ik snap dat de tegenstander hier ook last van zou moeten hebben. Maar zo lijkt het niet
De servers zijn gewoon soms brak.
Ja er zijn dingen die nu niet kloppen, zoals dat elke zaag maar geel is. En elke aanraking binnen strafschopgebied een penal.
Maar die patch gaf echt niet noemenswaardige veranderingen.
De gaat inmiddels al keurig naar beneden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat ervaren een hoop mensen wel anders. Maar fijn dat je mening even deelt hoorcubert20 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:34:
jongens hoepel toch op met patch dit patch dat.
De servers zijn gewoon soms brak.
Ja er zijn dingen die nu niet kloppen, zoals dat elke zaag maar geel is. En elke aanraking binnen strafschopgebied een penal.
Maar die patch gaf echt niet noemenswaardige veranderingen.
Net uit de sbc van vandaag De Bruyne gekregen, kan ik nog wat meer fodder van kopen
Laten de mensen dan met iets concreets komen._Uploader_ schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:40:
[...]
Dat ervaren een hoop mensen wel anders. Maar fijn dat je mening even deelt hoor.
Net uit de sbc van vandaag De Bruyne gekregen, kan ik nog wat meer fodder van kopen
Het zijn allemaal gevoelens die de mensen hier delen.
Punt is dat als de servers gewoon goed zijn het spel zo goed als het zelfde is gebleven.
Of de cl vriendschappelijk als dat kan?
Tag is MarsGameEvents op de ps4
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 13-11-2020 23:40 ]
Gevoelens of niet, het blijft bijzonder dat zoveel mensen hetzelfde voelen na de patch.cubert20 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:44:
[...]
Laten de mensen dan met iets concreets komen.
Punt is dat als de servers gewoon goed zijn het spel zo goed als het zelfde is gebleven.
Niet alleen hier maar op Reddit zijn er ook vele klachten dat de gameplay vanaf punt x belabberd is. Volgens mij is het sinds een week erg drama of ik moet dan ook steeds op dezelfde server zitten.cubert20 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:44:
[...]
Laten de mensen dan met iets concreets komen.
Edit; en we kunnen het vast de discussie wat minder op de man spelen en het gezellig houden toch?
[ Voor 8% gewijzigd door _Uploader_ op 11-11-2020 21:50 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 13-11-2020 23:40 ]
klopt, maar er zijn net zo veel mensen die nergens last van hebben._Uploader_ schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:49:
[...]
Niet alleen hier maar op Reddit zijn er ook vele klachten dat de gameplay vanaf punt x belabberd is. Volgens mij is het sinds een week erg drama of ik moet dan ook steeds op dezelfde server zitten.
Edit; en we kunnen het vast de discussie wat minder op de man spelen en het gezellig houden toch?
Ik merk echt totaal geen verschil, behalve soms dat het erg sloom en traag voelt, maar dat is waarschijnlijk gewoon de verbinding met jou en de tegenstander die soms niet lekker loopt. En ea die altijd bezuinigd op serverkwaliteit.
Dan blijf ik het toch frappant vinden dat hordes mensen eerder hier geen last van hadden, maar na het patch moment ineens wel en dagen lang al. Dat kun je wel wegwuiven met kreten als hoepel op e.d., maar ik merk zeker een groot verschil en dat het er ook niet beter op wordt. Brakke servers ken ik wel en heb ik ook regelmatig meegemaakt. Dit is ongeveer hetzelfde, maar dan aanhoudend.cubert20 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:14:
[...]
klopt, maar er zijn net zo veel mensen die nergens last van hebben.
Ik merk echt totaal geen verschil, behalve soms dat het erg sloom en traag voelt, maar dat is waarschijnlijk gewoon de verbinding met jou en de tegenstander die soms niet lekker loopt. En ea die altijd bezuinigd op serverkwaliteit.
Maar dan moet ik naar een icon middenvelder kijken. Iemand een goeie tip. Het gaat of voor het vervangen van Casemiro(zal lastig worden, want Gatusso enzo zijn gewoon minder) of een normale CM(attacking minded). Zal denk ik 600-700k er voor hebben
ik vond van de week icon makelele 85 erg fijn spelen. Snel en fysiek was prima.Terranova schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:54:
Hmmz, ik ga het toch weer omgooien. Ook Stoichkov werkt niet geweldig zoals ik wil. Dus ik ga nu voor IF Joao Felix, want z'n normale kaart werkt goed, alleen mist net wat pace.
Maar dan moet ik naar een icon middenvelder kijken. Iemand een goeie tip. Het gaat of voor het vervangen van Casemiro(zal lastig worden, want Gatusso enzo zijn gewoon minder) of een normale CM(attacking minded). Zal denk ik 600-700k er voor hebben
Rijkaard moet ook goed zijn toch?
Rijkaard is een 81 rated CM volgens Futbin, de betaalbare versie dan haha. Makelele 85 is helaas een RM. Maar de 87 rated moet haalbaar zijn. Thanks voor de tip, ik ga kijken. M'n 2e spits probleem moet dan hopelijk wel opgelost zijn.Mars18 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:57:
[...]
ik vond van de week icon makelele 85 erg fijn spelen. Snel en fysiek was prima.
Rijkaard moet ook goed zijn toch?
En als CDM klaart Casemiro ze beiden
https://www.futbin.com/21...0,10,10&schem=100,100,100
Echt een bizar goeie CDM is dat met de juiste tactics(stay back+cut passing lines)
Edit 2: Roy Keane is dan qua stats echt nog weer een stuk beter dan Casemiro, zeker een optie. 85 Seedorf ook, hmmz. de keuzes
[ Voor 28% gewijzigd door Terranova op 11-11-2020 23:15 ]
start: https://www.futbin.com/21/squad/2792609
ingame: https://www.futbin.com/21/squad/2792625
Speelt ingame meer dan prima en nog steeds erg balanced voelt het aan allemaal.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Mag blij zijn als het 15.000 bij elkaar was.
Had 70.000 munten kunnen kiezen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BdU2MKcDrhYmrOM7mnENDK0k.jpg?f=user_large)
Ik heb nu 650k, waar ik 1.8m van wil maken. Handeltips zijn welkom!
Pakjes van de WL waren ook bedroevend
Uit de pakjes alleen Dembele als redelijk speler rest was troep
Helaas niets uit de WL rewards behalve 2x IV discards dus nog eens 20.000 erbij. Heb nu als ik alles verkoop genoeg voor Varane.
Klapper blijft helaas nog steeds uit. Hoogste blijft nog steeds Gomez (qua coins).
Heb wel echt een heel lekker team staan straks met Varane erbij dus ik mag niet klagen, maar je hoopt toch altijd op gewoon een mooie klapper uit een pack, desnoods untradeable.
Oh wacht, natuurlijk niet. Casteels en Watkins krijg ik daarvoor. Watkins ziet er wel uit als een degelijke spits, maar eens proberen.
Rest van de rewards was pure poep.
Heb ook mijn team verkocht, heb nu 850k om te investeren, wil eigenlijk een Nederlands-team maken, maar helaas zijn er geen goede wingers en CAM met een Nederlandse vlag. En de Icons vind ik zonde van de coins momenteel. Morgenochtend maar eens uitvogelen.
De tip die ik regelmatig langs zie komen is om de goedkoopste high-rated spelers te gaan stacken (86-88) om deze vervolgens in de verkoop te doen als de icon-sbc's gereleased worden.Capsaicin schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:32:
Hier ook Sergi Roberts. Voor de rest niets bijzonders helaas.
Ik heb nu 650k, waar ik 1.8m van wil maken. Handeltips zijn welkom!
Die heb ik ook al veel gezien.Bossie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:59:
[...]
De tip die ik regelmatig langs zie komen is om de goedkoopste high-rated spelers te gaan stacken (86-88) om deze vervolgens in de verkoop te doen als de icon-sbc's gereleased worden.
Echter, dat is wel flink lange termijn, niemand weet wanneer die precies uit gaan komen…..
83s zijn nu ook leuk om in te slaan, die gaan voor 1000 of minder over de toonbank, maar ook daar moet je een paar weken wachten op winst.
PSN: Patrick_D
Cuadrado RB in een 451 en je ben er, https://www.futbin.com/21/squad/2461245Dani05 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:08:
Sergi roberto en lozano uit de rewards! Had lozano echt heel graag in mijn team geplaatst maar zie geen opties binnen de PL:( [Afbeelding]
Niet alleen voor de icon sbc's (begint laat deze maand), maar naar verwachting komen er ook enkele grote en gewilde POTM SBC's uit. Morgen de BPL en later deze maand Ligue 1 en Bundesliga.Patrick_D_GTS schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:03:
[...]
Die heb ik ook al veel gezien.
Echter, dat is wel flink lange termijn, niemand weet wanneer die precies uit gaan komen…..
83s zijn nu ook leuk om in te slaan, die gaan voor 1000 of minder over de toonbank, maar ook daar moet je een paar weken wachten op winst.
Consumables verhandelen, makkelijker wordt het niet.Casual_T schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:26:
Ook hier op zoek naar handeltips. Met nog een week te gaan tot de PS5 binnenkomt kan ik toch niet spelen, dus enkel op de web app. Ik ben echt een absolute 0 in het bijhouden van allerlei investeringen en zoek eigenlijk een simpele manier. Tot nu toe niks gevonden (al snap ik natuurlijk dat niet iedereen zijn tips hier voor nop neer zet)
.
Iedereen denkt dan in te kunnen cashen en er zal en overvloed komen. Ook zal het flink schelen wat de prijs van de POTM SBC's is: Lewandowski schat ik toch wel op zo'n 1 miljoen, Mbappé 2,5 miljoen. Dat zullen prijzen zijn waardoor een flink aantal mensen het de investering niet waard vinden.
Je bedoelt contracten?_Uploader_ schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:38:
[...]
Consumables verhandelen, makkelijker wordt het niet.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Inderdaad, alles wat veel voorbij komt of tips van de 'bekende' youtubers. Heeft me al flink wat coins gekost neem de gok niet meerMarkuss schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:42:
Heb wel het idee dat een aardig deel van de community flink geïnvesteerd heeft in de 84-88 spelers, moet nog maar zien of ze nog écht flink omhoog gaan schieten het moment dat de sbc's uitkomen.
Iedereen denkt dan in te kunnen cashen en er zal en overvloed komen. Ook zal het flink schelen wat de prijs van de POTM SBC's is: Lewandowski schat ik toch wel op zo'n 1 miljoen, Mbappé 2,5 miljoen. Dat zullen prijzen zijn waardoor een flink aantal mensen het de investering niet waard vinden.
Of teamgeeststijlen snipen vermoed ik ..
Bij de icon sbc's verwacht ik wel dat ze omhoog gaan en daarom heb ik ze ingekocht. 88 speler voor 25k lijkt me sterk dat die nog verder gaan dalen en niet in prijs omhoog gaan bij sbc's.Markuss schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:42:
Heb wel het idee dat een aardig deel van de community flink geïnvesteerd heeft in de 84-88 spelers, moet nog maar zien of ze nog écht flink omhoog gaan schieten het moment dat de sbc's uitkomen.
Ik hou de markt in de gaten en als ze nog verder gaan dalen kan ik ze altijd verkopen voor minimaal verlies
Het blijft natuurlijk koffiedik kijken, maar als je naar vorig jaar kijkt, dan zijn de prijzen over het algemeen hoog gebleven van de hogere fodder. Door de grote aanwas kan het zijn dat de prijzen eerst nog lager blijven en daarna gaan stijgen.Markuss schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:42:
Alles wat maar je goedkoop kan inkopen en hoger weer kan verkopen.Casual_T schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:55:
[...]
Of teamgeeststijlen snipen vermoed ik ..
Heb alleen nog Neymar nodig als grote blinkvanger,

Als tussenoplossing voor Moura gaan op rechts half?DennisCle schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:34:
[Afbeelding]
Dit is nu mijn team. Erg in de nopjes mee. Net Gomez gepackt (3e keer, haha) dus alweer terug op 80k. Nu sparen voor Salah of Aubameyang, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Salah is zover weg, maar Traore duidelijk de zwakke schakel.
In game 4-4-2 met Yedder en Rashford in de spits.
Ik doe het zelf ook niet, beetje casual spelen en daar laat ik het bijPatrick_D_GTS schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:03:
[...]
Die heb ik ook al veel gezien.
Ik ook niet. Snap niet dat mensen daar veel tijd in willen stoppen. Gewoon lekker spelen.Bossie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:36:
[...]
Ik doe het zelf ook niet, beetje casual spelen en daar laat ik het bij
Weet niet of dat echt een upgrade is t.o.v. Traore.Mars18 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:35:
[...]
Als tussenoplossing voor Moura gaan op rechts half?
Leuk team, hoe speelt Kounde? Ben bezig met zijn objectives, maar heb nog 6 winst nodig ofzo. Had mezelf moeten degraderen vanuit de Rivals om een lagere skill-rating te hebben, maar vind het wel zonde want dan mis je toch wel wat coins+ rewards als je een hogere skill-rating hebt en rivals/WL speelt. Vraag me dus af of het doorzetten nog zin heeft als hij het niet waard blijkt te zijn. Twijfel voornamelijk om zijn lengte.DennisCle schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:34:
[Afbeelding]
Dit is nu mijn team. Erg in de nopjes mee. Net Gomez gepackt (3e keer, haha) dus alweer terug op 80k. Nu sparen voor Salah of Aubameyang, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Salah is zover weg, maar Traore duidelijk de zwakke schakel.
In game 4-4-2 met Yedder en Rashford in de spits.