Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-08 18:42
Mesque schreef op maandag 9 november 2020 @ 01:27:
[...]

Hoe doe je dat hooghouden terwijl je loopt (a la Witschge) eigenlijk?
Rechterpookje (l3 op ps) indrukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-08 21:14
@Solotov @Terranova Jullie onderlinge fittie weggegooid, het forum is er niet voor persoonlijke vetes...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
joostmakaay schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:06:
Een boodschap na deze WL; Iedereen die met Mbappe speelt doet dit, omdat hij/zij iets moet compenseren in het echte leven.
Hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:55
Heel matig, kwam niet verder dan Goud 3 dit weekend.
Ben het wisselen voor de aftrap zat, wat vinden jullie van Bruno Fernandes met een Hunter kaart.
positie in het veld zal dan rechts mid zijn.

Hij heeft al een IF kaart, en dit weekend 2x gescoord, mogelijk dus een 2e IF kaart.
Dat zal zijn normale kaart laten zakken in waarde?

[ Voor 26% gewijzigd door Mars18 op 09-11-2020 09:17 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Mars18 schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:16:
Heel matig, kwam niet verder dan Goud 3 dit weekend.
Ben het wisselen voor de aftrap zat, wat vinden jullie van Bruno Fernandes met een Hunter kaart.
positie in het veld zal dan rechts mid zijn.

Hij heeft al een IF kaart, en dit weekend 2x gescoord, mogelijk dus een 2e IF kaart.
Dat zal zijn normale kaart laten zakken in waarde?
Zal niet enorm veel invloed hebben op z'n normale kaart, zou mogelijk eerder stijgen (omdat die uit packs gaat). Zn IF zal mogelijk wel dalen omdat er een SIF (of 2IF, net hoe je het noemt) aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Markuss schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:33:
[...]

Zal niet enorm veel invloed hebben op z'n normale kaart, zou mogelijk eerder stijgen (omdat die uit packs gaat). Zn IF zal mogelijk wel dalen omdat er een SIF (of 2IF, net hoe je het noemt) aan zit te komen.
Dank, wist niet dat de normale uit packs gaat

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Nou de grote en icon sbc's kunnen wat mij betreft beginnen, heb CR7 en Rashford IF verkocht om zo 2.7 mil. aan 85-90 fodder te kopen 😁.

[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 09-11-2020 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:53:
Nou de grote en icon sbc's kunnen wat mij betreft beginnen, heb CR7 en Rashford IF verkocht om zo 2.7 mil. aan 85-90 fodder te kopen 😁.
Kom ik aan met mijn 50k _/-\o_

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Hoe speelt Müller? Zou hem wel eens willen proberen mar weet niet echt waar. Is Sané niet beter dan Gnabry?

Ik loop de hele tijd te kloten met m'n verdediging voor de Bundesliga: Delaney heeft een vaste stek maar daarnaast blijf ik maar wisselen met soms Hernandez, Klostermann, Alaba of ingame Mukiele RB. Maar kom er maar niet uit wat nou het beste werkt, wordt er nog snel uitgelopen. Dan Neuer daarachter elke bal door laat gaan helpt ook niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:42
Ik ben toch in die 81+ UCL upgrade SBC getrapt.. Gisteren avond 2x Buffon, nu 2x Thiago Silva achter elkaar :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
DeeleNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:04:
Ik ben toch in die 81+ UCL upgrade SBC getrapt.. Gisteren avond 2x Buffon, nu 2x Thiago Silva achter elkaar :')
Ik had m'n lage untradeables erin gegooid en kreeg: Mignolet 81. Toen wist ik voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markuss schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:04:
[...]

Hoe speelt Müller? Zou hem wel eens willen proberen mar weet niet echt waar. Is Sané niet beter dan Gnabry?

Ik loop de hele tijd te kloten met m'n verdediging voor de Bundesliga: Delaney heeft een vaste stek maar daarnaast blijf ik maar wisselen met soms Hernandez, Klostermann, Alaba of ingame Mukiele RB. Maar kom er maar niet uit wat nou het beste werkt, wordt er nog snel uitgelopen. Dan Neuer daarachter elke bal door laat gaan helpt ook niet helaas.
Upamecano al eens geprobeerd, eventueel kun je ook RTTF Zakaria pakken en dan ingame switchen met Delenay.

EA zal binnenkort wel weer met een special Zakaria/Akanji komen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Bossie schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:08:
[...]

Upamecano al eens geprobeerd, eventueel kun je ook RTTF Zakaria pakken en dan ingame switchen met Delenay.

EA zal binnenkort wel weer met een special Zakaria/Akanji komen.
Upamecano nog niet geprobeerd nee, maar dacht dat hij niet veel van Konaté en Klostermann zou verschillen? Of zit ik ernaast?

Haha dat zit er dik in, hoop eigenlijk snel op een Emre Can CB kaart want dat is toch de positie waar hij nu op speelt.

Nog een kleine tip voor investeerders: nu worden de SB rewards uitgepakt: zet je filter bijv. op BPL > verdedigers > max. 400 coins. Kan nooit kwaad om je club op te vullen voor SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Wie het kleine niet eert.... Ik hoop wel dat het wat goed uitpakt en speel dan nu ook met het volgende team, https://www.futbin.com/21/squad/265942

De serie A is echt een ondergewaardeerde competitie, Mertens kost nu nog maar 8k. De Ligt speelt trouwens ook erg solide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-08 15:17
DeeleNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:04:
Tadic en Ferran Torres _O_ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 15:49
Me team dit jaar nog niet gepost, hier speel ik mee momenteel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kKh5aj1dqRvdRPtzC4JzDHFH6PQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RxeubXUC92G3tXxmXEA3iJ1d.jpg?f=fotoalbum_large

Switch naar 4-2-3-1 in game.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL niet afgemaakt had gister avond 0,0 zin meer :) Zilver 1 met nog 12 wedstrijden over.

Ronaldo de echte MVP met 36 doelpunten :+ Wil wel met spoed Varane terug halen, merk dat de verdediging wel een upgrade kan gebruiken :)

Vanochtend uit Pre-order pakketjes IF Ziyech toch weer mooi 30k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:31
_Uploader_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:23:
[...]

Wie het kleine niet eert.... Ik hoop wel dat het wat goed uitpakt en speel dan nu ook met het volgende team, https://www.futbin.com/21/squad/265942

De serie A is echt een ondergewaardeerde competitie, Mertens kost nu nog maar 8k. De Ligt speelt trouwens ook erg solide.
Ik zit te twijfelen om ook voor een deel weer mijn team met Serie A spelers te vullen, Eigenlijk vooral omdat ik Dybala een geweldenaar vond. Maar ik had juist wat meer moeite met De Ligt. Die vond ik vooral niet zo wendbaar en werd toch ook vaak op snelheid geklopt. Hoe zijn jouw ervaringen verder met hem wat betreft bovenstaande? (behalve dat je hem solide vindt ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-08 17:45
xavento schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:40:
Me team dit jaar nog niet gepost, hier speel ik mee momenteel:

[Afbeelding]

Switch naar 4-2-3-1 in game.
Lekker team! Kun je IF Paulinho aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Traeces schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:41:
WL niet afgemaakt had gister avond 0,0 zin meer :) Zilver 1 met nog 12 wedstrijden over.

Ronaldo de echte MVP met 36 doelpunten :+ Wil wel met spoed Varane terug halen, merk dat de verdediging wel een upgrade kan gebruiken :)

Vanochtend uit Pre-order pakketjes IF Ziyech toch weer mooi 30k :)
Lekker Ziyech.

Zag op kanaal van Bassie dat die uit een pre order pack Rashford CLRTTF kreeg wow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
lwd-kevin schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:55:
[...]

Absoluut, gebruik hem als balanced cdm en zowel verdedigend als aanvallend is hij iedere wedstrijd goed.
Heb zijn flashback kaart ook bijna het hele jaar gebruikt vorige fifa.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
MadMoody schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:51:
[...]

Ik zit te twijfelen om ook voor een deel weer mijn team met Serie A spelers te vullen, Eigenlijk vooral omdat ik Dybala een geweldenaar vond. Maar ik had juist wat meer moeite met De Ligt. Die vond ik vooral niet zo wendbaar en werd toch ook vaak op snelheid geklopt. Hoe zijn jouw ervaringen verder met hem wat betreft bovenstaande? (behalve dat je hem solide vindt ;-) )
Ik vind hem wendbaarder dan Koulibaly en onderschept veel ballen in de 16. Ook is hij erg sterk. Met een shadow valt de snelheid wel mee en ik speel 4/5 diepte. Op de RB positie is het wel behelpen met een klein budget. Rulebreaker Cuardrado is een stuk beter dan zijn gouden verise die qua uithoudingsvermogen en verdedigen. Andere opties op CB zijn Koulibaly en Manolas, verdedigend sterk maar niet echt wendbaar en de passing laat te wensen over. De Vrij heb ik nog niet geprobeerd.
[...]

Ik wel! Met een shadow speel ik hem en deze is een stuk beter dan zijn nif. Als een CM te gebruiken en is erg allround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-08 20:07
[...]

Heb IF Paulinho en gebruik hem als box-to-box achtig type - geweldige all round speler!

De Libertadores en Sudamericana SBCs zijn weer live. Vind zelf de rewards tegen vallen, dus heb besloten om wat ik heb te listen - met name silvers en gouden van 77+ gaan hard en tegen leuke bedragen (tot wel 2-3k coins) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
_Uploader_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:05:
[...]

Ik vind hem wendbaarder dan Koulibaly en onderschept veel ballen in de 16. Ook is hij erg sterk. Met een shadow valt de snelheid wel mee en ik speel 4/5 diepte. Op de RB positie is het wel behelpen met een klein budget. Rulebreaker Cuardrado is een stuk beter dan zijn gouden verise die qua uithoudingsvermogen en verdedigen. Andere opties op CB zijn Koulibaly en Manolas, verdedigend sterk maar niet echt wendbaar en de passing laat te wensen over. De Vrij heb ik nog niet geprobeerd.

[...]
Oke, ja ik vind de backs in de Serie A, en dan met name aan de rechterkant erg beperkt. Ik had daarom De Ligt als linker CV staan en als linksback Alex Sandro, die vond ik beter dan Cuadrado. Maar ik had dan ook de gouden versie van Cuadrado. Die heb ik toen weggedaan. Zijn duurdere versie heb ik de coins even niet voor momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
MadMoody schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:16:
[...]

Oke, ja ik vind de backs in de Serie A, en dan met name aan de rechterkant erg beperkt. Ik had daarom De Ligt als linker CV staan en als linksback Alex Sandro, die vond ik beter dan Cuadrado. Maar ik had dan ook de gouden versie van Cuadrado. Die heb ik toen weggedaan. Zijn duurdere versie heb ik de coins even niet voor momenteel.
Misschien kan je wel een RB van een andere competitie nemen als je een hybride neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
_Uploader_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:24:
[...]

Misschien kan je wel een RB van een andere competitie nemen als je een hybride neemt.
Ja, maar ik merk nu wel dat Dybala wat lastig te linken is als ik een deel van mijn team nog wil behouden. Wordt weer ff leuk puzzelen als ik besluit dat ik Dybala terug wil. Ben er nog niet helemaal uit. Wil eigenlijk Dybala op cam i.p.v. Talisca die ik daar nu heb staan. Want die viel me laatste wedstrijden een beetje tegen.

Dit is mijn huidige team:
https://www.futbin.com/21/squad/2251619

Dit is mijn oude team met toen nog Dybala er in:
https://www.futbin.com/21/squad/1816533

Maar zoals gezegd valt Talisca me een beetje tegen, is niet helemaal mijn type speler denk ik. En Dybala daarentegen vond ik heerlijk spelen als cam.

[ Voor 22% gewijzigd door Moody2204 op 09-11-2020 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:23:
[...]

Thanks, maar mijn muntjes staan gewoon op het veld :)
Hoewel als er dadelijk een Son POTM (bij voorkeur met position change) dan gaat het helaas helemaal op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
MadMoody schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:26:
[...]

Ja, maar ik merk nu wel dat Dybala wat lastig te linken is als ik een deel van mijn team nog wil behouden. Wordt weer ff leuk puzzelen als ik besluit dat ik Dybala terug wil. Ben er nog niet helemaal uit. Wil eigenlijk Dybala op cam i.p.v. Talisca die ik daar nu heb staan. Want die viel me laatste wedstrijden een beetje tegen.

Dit is mijn huidige team:
https://www.futbin.com/21/squad/2251619

Dit is mijn oude team met toen nog Dybala er in:
https://www.futbin.com/21/squad/1816533

Maar zoals gezegd valt Talisca me een beetje tegen, is niet helemaal mijn type speler denk ik. En Dybala daarentegen vond ik heerlijk spelen als cam.
toon volledige bericht
Jouw huidig team ziet er eigenlijk netjes uit. https://www.futbin.com/21/squad/2663539 zou ook kunnen en heb je Dybala er weer in. Hoe gebruik je Talisca en heb je zijn finesse shot wel flink misbruikt? Zijn finesse shots met links zijn dodelijk en hij is fysiek sterk. Eventueel kun je hem ook in de spits proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
_Uploader_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:47:
[...]

Jouw huidig team ziet er eigenlijk netjes uit. https://www.futbin.com/21/squad/2663539 zou ook kunnen en heb je Dybala er weer in. Hoe gebruik je Talisca en heb je zijn finesse shot wel flink misbruikt? Zijn finesse shots met links zijn dodelijk en hij is fysiek sterk. Eventueel kun je hem ook in de spits proberen.
Goede suggestie inderdaad. Misschien zou Talisca in de spits inderdaad beter werken voor mij. Zou een leuke combi kunnen zijn met Dybala erachter als cam ingame. Genoeg om even over na te denken voor mij dus. Thx voor je reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Bossie schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:47:
[...]

Thanks, maar mijn muntjes staan gewoon op het veld :)
Hoewel als er dadelijk een Son POTM (bij voorkeur met position change) dan gaat het helaas helemaal op :+
Dat kan ik mij goed voorstellen. Wanneer komt de BPL POTM, morgen of vrijdag? Ja een Son POTM op ST zou wel een gruwelijke kaart zijn maar ook zo rond de 800-900k denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rBqLwUrV6sdNvY6TPAeoxkWd0QY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BdU2MKcDrhYmrOM7mnENDK0k.jpg?f=user_large

Was verleidelijk om tijdens WL de gespaarde coins uit te geven maar gelukkig 1,5 mln kunnen bewaren voor kane :) in game ben ik van plan auba en sane om te wisselen en in principe 4222 te spelen. Welke chem zouden jullie auba hierin geven?
Misschien als traden weer voorspoedig gaat en rewards meevallen kan ik telles nog wisselen voor van aanholt rb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
_Uploader_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:58:
[...]

Dat kan ik mij goed voorstellen. Wanneer komt de BPL POTM, morgen of vrijdag? Ja een Son POTM op ST zou wel een gruwelijke kaart zijn maar ook zo rond de 800-900k denk ik.
Dan zouden er deze maand wel eens ongekende POTM SBC's kunnen komen en daardoor de 86-89 kaarten enorm stijgen.

Bundesliga vrijwel zeker Lewandowski (9 goals, 1 assist), de Ligue1 is Mbappé schijnbaar de grootste kanshebber en voor de BPL dus Son..

Nou daar gaan mensen wel erg hun best voor doen gok ik, heb je een maand de tijd om ze te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:03:
[...]

Lekker Ziyech.

Zag op kanaal van Bassie dat die uit een pre order pack Rashford CLRTTF kreeg wow
Dat soort geluk heb ik helaas nooit :+

Net wel een CL kaart van Bernardo Silva uit die CL SBC. Dat is mooi want hij staat in me basis elftal, weer 18K erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Markuss schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:22:
[...]

Dan zouden er deze maand wel eens ongekende POTM SBC's kunnen komen en daardoor de 86-89 kaarten enorm stijgen.

Bundesliga vrijwel zeker Lewandowski (9 goals, 1 assist), de Ligue1 is Mbappé schijnbaar de grootste kanshebber en voor de BPL dus Son..

Nou daar gaan mensen wel erg hun best voor doen gok ik, heb je een maand de tijd om ze te grinden.
Ja en dan komt de icon sbc ook nog :)
Het hangt er ook vanaf hoe duur het zal worden. Ik bedoel een Mbappe van 3 mil. zullen mensen minder doen dan een betere geprijsde SBC. Maar ik kan er volledig naast zitten. Qua BPL; Kane heeft de meeste kans op de POTM, dan Son en dan Grealish. Ik hoop eigenlijk op Thiago Silva en geen Son, die hoef ik niet tegen te komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:56
Helaas weer wachten tot vrijdag voor we weer een leuk potje kunnen spelen...
Net even Rivals gedaan, 2x afgeslacht door iemand die zeker niet in mijn divisie thuis hoort. Doe mij maar WL dan wordt je iig gematch tegen gelijkwaardige tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Valt het jullie ook op dat Quincy Promes zo belachelijk goed is in FIFA 21?
Als supersub krijg ik vaak goals tegen van hem.

Zo wendbaar en snel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09:32
Nachtapotheker schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:01:
Helaas weer wachten tot vrijdag voor we weer een leuk potje kunnen spelen...
Net even Rivals gedaan, 2x afgeslacht door iemand die zeker niet in mijn divisie thuis hoort. Doe mij maar WL dan wordt je iig gematch tegen gelijkwaardige tegenstanders.
Die heb k vanochtend ook ervaren, zelfs tegen een volledig icon team, te bizar gewoon.

Nu weer knokken om in divisie 5 te kunnen blijven 😂

Wel het Werner probleem opgelost. Dieper gaan spelen met meer spelers in de 16 :)

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 09-11-2020 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:20
Markuss schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:31:
[...]

Je krijgt er vaak allemaal zeldzame gouden spelers voor terug, in eerste instantie lijkt het dan weinig maar als je dan bijvoorbeeld een Klosterman 80 (28K), Schulz 80 (13K), Emre Can 82 (15K) en nog een Akanji 78 (15K) binnenharkt dan kan het erg hard gaan. Ben overigens alleen redelijk bekend met de Bundesliga namen dus vandaar die even.

Ik trof het helemaal toen ik Kanté, Werner en 1 week later Mbappé uit tradeable packs kreeg. Had toen een enorm kapitaal.
Ja, dat zijn opschieters.
Ik heb alleen Martial gepackt en een onverhandelbare Bruno Fernandes.
Ga volgend jaar als eerst gelijk die SBC's doen.
Dan trek je idd veel meer waarde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Ik kom er net achter dat je met R1 + driehoekje een dieptepass geeft in de ruimte ipv op de man. Mooie uitvinding! Weten jullie nog andere obscure combo's om te passen c.q. schieten en die jullie vaak gebruiken?

L1 + vierkantje = een tweetje. Die gebruik ik ook vaak om ruimte te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:32:
[...]

Die heb k vanochtend ook ervaren, zelfs tegen een volledig icon team, te bizar gewoon.

Wel het Werner probleem opgelost. Dieper gaan spelen met meer spelers in de 16 :)
Hmmmm.... terwijl tot nu toe Rivals juist zo was, zoals het bedoeld was, namelijk tegen gelijkwaardige tegenstanders spelen. Is er weer iets waarom spelers zich af laten zakken?

Ben het niet eens met de opmerking van @Nachtapotheker over gelijkwaardige tegenstanders in de WL. Want daar kreeg ik zo vaak Mbappe tegenover me, die is bijna 10x waard dan mijn hele team bij elkaar. Noem dat maar gelijkwaardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
MadMoody schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:27:
[...]

Hmmmm.... terwijl tot nu toe Rivals juist zo was, zoals het bedoeld was, namelijk tegen gelijkwaardige tegenstanders spelen. Is er weer iets waarom spelers zich af laten zakken?

Ben het niet eens met de opmerking van @Nachtapotheker over gelijkwaardige tegenstanders in de WL. Want daar kreeg ik zo vaak Mbappe tegenover me, die is bijna 10x waard dan mijn hele team bij elkaar. Noem dat maar gelijkwaardig!
dure spelers =/= kwaliteit tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-08 01:37
xavento schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:31:
[...]

lol _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
xavento schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:31:
[...]

Hoeft niet natuurlijk, maar meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
MadMoody schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:27:
[...]

Ik bedoel niet gelijkwaardig qua team, maar qua niveau. Ik heb zelf afgelopen weekend veel leuke spannende potten gespeeld :) Ik moet zeggen dat ik wel een aardig team heb, maar niet zo'n hele goede speler ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:38:
[...]

Ik bedoel niet gelijkwaardig qua team, maar qua niveau. Ik heb zelf afgelopen weekend veel leuke spannende potten gespeeld :) Ik moet zeggen dat ik wel een aardig team heb :+
Ja, dan is je beleving anders dan die van mij. Ik werd als divisie 4 speler volledig weggespeeld in de WL. Maar bij Rivals speel ik juist de leukere potten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Augy schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:32:
[...]

De teams waar ik tegen moest waren niet zo bijzonder, maar die mannen/vrouwen achter de knoppen hadden toch flink betere skills dan ik. Ben zelfs door een gemiddeld 80 rated team met 6-1 geslacht 8)7 Wel allemaal 90 pace figuren :+
Nu weer in divisie 5, wellicht helpt dat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
MadMoody schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:39:
[...]

Ja, dan is je beleving anders dan die van mij. Ik werd als divisie 4 speler volledig weggespeeld in de WL. Maar bij Rivals speel ik juist de leukere potten.
Ik vond Rivals ook leuk tot de objectives begonnen..
Die haal je nu via de Friendly mode, maar de matchmaking is op basis van... rivals rank, well done ea! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:30
Scheidsrechter kan beter uitgeschakeld worden en alles gewoon No Boundaries maken, lompste overtredingen komen weg met geel, en minimaal contact in de 16 is standaard een pingel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:42:
[...]

Die haal je nu via de Friendly mode, maar de matchmaking is op basis van... rivals rank, well done ea! _/-\o_
Ik had juist zo gehoopt dat dat bij Fifa 21 niet het geval zou zijn. Maar EA heeft altijd weer naar de community geluisterd staat er dan bij zo'n nieuwe patch. Maar dan luisteren ze wel selectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
joostmakaay schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:43:
Scheidsrechter kan beter uitgeschakeld worden en alles gewoon No Boundaries maken, lompste overtredingen komen weg met geel, en minimaal contact in de 16 is standaard een pingel.
Och ja, is een ergernis van velen. Vaker proberen te verdedigen met L2, wat ik als tip hier kreeg, helpt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
MadMoody schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:47:
[...]

Och ja, is een ergernis van velen. Vaker proberen te verdedigen met L2, wat ik als tip hier kreeg, helpt wel.
Ik gebruik nooit een tackle in het penaltygebied om die reden, maar als ze tijdens een skill tegen je op lopen, krijgen ze soms al een penalty mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
joostmakaay schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:59:
[...]

Ik gebruik nooit een tackle in het penaltygebied om die reden, maar als ze tijdens een skill tegen je op lopen, krijgen ze soms al een penalty mee.
Hoe dan ook: dit zou bij een volgende patch wel verbeterd mogen worden!
Ik vind dat er wel meer foutjes inzitten overigens. Soms geeft de scheids een achterbal, terwijl het toch meer op een corner leek..... of een ingooi, voor de verkeerde partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MadMoody schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:47:
[...]

Ik heb dit weekend 2x een penal tegen gekregen door alleen met mijn linker pookje tegen de speler aan te lopen :o

Van de 30 potten had ik 29 keer het beste team in rating, valt mij gelukkig nog mee dat ik niet tegen hele grote teams kom :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:17
_Uploader_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:25:
Ik kom er net achter dat je met R1 + driehoekje een dieptepass geeft in de ruimte ipv op de man. Mooie uitvinding! Weten jullie nog andere obscure combo's om te passen c.q. schieten en die jullie vaak gebruiken?

L1 + vierkantje = een tweetje. Die gebruik ik ook vaak om ruimte te maken.
passing met r1 erbij is vaak een harder pass.
driehoekje is een pass in de diepte die geef ik bijna alleen maar. Gebruik je r1+driehoekje dan passt ie met veel meer power die ball diep.
Je kan ook l1+driehoekje doen, dan geeft hij die pass hoog door de lucht. Dit kan ook met l1+vierkantje dan geeft ie een voorzet op de man hoog.
l1+kruisje is volgens mij die 1-2 die jij bedoeld, tenzij je de knoppen niet op standaard hebt.

je hebt ook nog r1+ kruisje dan geef je een harde lagg pass in de voeten en je hebt ook nog r1+ vierkantje dan geeft hij een half hoge bal maar wel met meer power, dus een strakkere bal maar wel door de lucht.
Je kan op die manier ook voorzetten geven die dit jaar behoorlijk sterk zijn.
Let daar wel op dat je met de gezicht een beetje goed staat, zo'n pass 90 graden geven lukt niet. Dus als je met gezicht naar achterlijn staat en je wilt met r1+vierkantje voorgeven dan gaat het nog best vaak goed, kan je dus beter eerst ff 90 graden draaien naar de goal en dan pass die pass doen.

Er zullen wellicht nog wel een aantal zijn die ik niet benoemd heb en wellicht dat je deze al kende. Maar dit zijn de passes die ik voornamelijk gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik het zo lees geeft Mbappe echt nachtmerries aan mensen op dit forum echt wtf :') _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Traeces schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:18:
Als ik het zo lees geeft Mbappe echt nachtmerries aan mensen op dit forum echt wtf :') _O-
Hier valt die nog wel mee, 207 duels en 260 goals.
Ronaldo loopt volgens mij nog beter hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mbappe is niet alleen snel en behendig, maar wint ook belachelijk veel klutsballen. De kleine Messi heeft dat ook. De bal blijft aan hun hangen. Dat is iets teveel van het goede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Mars18 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:23:
[...]

Mbappe liep ook meer dan 1 op 1 tot ik CR7 er naast zette, dat is pas echt een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:23:
[...]

Ronaldo heeft dit weekend 36x gescoord voor mij in 18 potjes :9 Ben indd banger om CR7 te zien dan Mbappe. Die ben ik zeker 8x tegengekomen dit weekend en heeft maar 1x gescoord tegen me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-08 16:57
Naja de combo Neymar Mbappe is wel echt een nachtmerrie voor mij. Als je een tegenstander hebt die weet hoe hij met die gasten om moet gaan dan ben je haast kansloos hoor. Die zijn zo ongelofelijk goed als ze bestuurd worden door de juiste mensen. Ik heb 100x liever CR7 tegen me. Die scoort niet zo veel tegen me haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Mbappe gliched overal zo makkelijk doorheen, snap niet waarom die vent z'n hoge rating/stats heeft, terwijl hij het afgelopen jaar enkel wat goals in die farmer league gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Klopt, net als Ronaldo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-08 20:07
joostmakaay schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:39:
Mbappe gliched overal zo makkelijk doorheen, snap niet waarom die vent z'n hoge rating/stats heeft, terwijl hij het afgelopen jaar enkel wat goals in die farmer league gemaakt heeft.
Maakt toch geen jota uit wáár hij voetbalt? Indien Messi of Ronaldo morgen in Uzbekistan gaan voetballen blijven ze twee van de besten ter wereld. Zelfs al neem je de competitie mee zie je dat Mbappe in de CL bijvoorbeeld 1 goal en 1 assist per 2 wedstrijden maakt, niet slecht voor een speler in wat je blijbkaar een B-competitie vindt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
BoB_HenK schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:46:
[...]

Maakt toch geen jota uit wáár hij voetbalt? Indien Messi of Ronaldo morgen in Uzbekistan gaan voetballen blijven ze twee van de besten ter wereld. Zelfs al neem je de competitie mee zie je dat Mbappe in de CL bijvoorbeeld 1 goal en 1 assist per 2 wedstrijden maakt, niet slecht voor een speler in wat je blijbkaar een B-competitie vindt, toch?
In de grote wedstrijden geeft Mbappe geen thuis (kijk maar naar Bayern vorig jaar, en United dit jaar), leuk dat er 2 in kan schieten tegen een Club Brugge oid, maar dat maakt hem niet een van de beste van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joostmakaay schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:00:
[...]

In de grote wedstrijden geeft Mbappe geen thuis (kijk maar naar Bayern vorig jaar, en United dit jaar), leuk dat er 2 in kan schieten tegen een Club Brugge oid, maar dat maakt hem niet een van de beste van het spel.
Mwoah, hij is waarschijnlijk een top 3 spits momenteel samen met Ronaldo en Lewandowski.
Champions League finale, WK etc verklaren zijn rating wel echter het is vooral zijn stats icm de meta waardoor hij zo goed is.

Ik ben zelf even wat rivals objectives aan het afvinken, maar tjeez na twee weken niet online gespeeld te hebben voelt de game behoorlijk anders. De game is niet alleen traag, maar ook de input is enorm traag (durf niet eens een schouderduw te doen, want dat gebeurt pas twee seconden later). Daarnaast is het block, block, block, glitch, glitch, en bounce back en counter :X

Die 3500 punten gaan nog een zware strijd worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 29-07 20:35
Mbappe is een verwend kind die het laatste jaar helemaal niets heeft gepresteerd. Vieze overtredingen maken daar gelaten. Toevallig 2 jaar geleden een goed jaar gehad in de mickey mouse competitie.
Zeker zijn rating niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
fifanoob schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:13:
[...]

passing met r1 erbij is vaak een harder pass.
driehoekje is een pass in de diepte die geef ik bijna alleen maar. Gebruik je r1+driehoekje dan passt ie met veel meer power die ball diep.
Je kan ook l1+driehoekje doen, dan geeft hij die pass hoog door de lucht. Dit kan ook met l1+vierkantje dan geeft ie een voorzet op de man hoog.
l1+kruisje is volgens mij die 1-2 die jij bedoeld, tenzij je de knoppen niet op standaard hebt.

je hebt ook nog r1+ kruisje dan geef je een harde lagg pass in de voeten en je hebt ook nog r1+ vierkantje dan geeft hij een half hoge bal maar wel met meer power, dus een strakkere bal maar wel door de lucht.
Je kan op die manier ook voorzetten geven die dit jaar behoorlijk sterk zijn.
Let daar wel op dat je met de gezicht een beetje goed staat, zo'n pass 90 graden geven lukt niet. Dus als je met gezicht naar achterlijn staat en je wilt met r1+vierkantje voorgeven dan gaat het nog best vaak goed, kan je dus beter eerst ff 90 graden draaien naar de goal en dan pass die pass doen.

Er zullen wellicht nog wel een aantal zijn die ik niet benoemd heb en wellicht dat je deze al kende. Maar dit zijn de passes die ik voornamelijk gebruik.
toon volledige bericht
Wat een goede tips! Sommige wist ik al maar een aantal zitten gewoon bij mij nog niet in het geheugen en zal ik vaker oefenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-08 10:52
Serieus... Bij mij fluit de scheids echt altijd strak op tijd af. Zelfs als je alleen op de keeper af gaat (al schijnt dat gepatched te zijn).

Nee, dan de tegenstander _O-

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Extra tijd

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Kan je die road to the final kounde ook voltooien door tegen een vriend friendlies te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvij
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-06 09:36
MauT86 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:45:
Kan je die road to the final kounde ook voltooien door tegen een vriend friendlies te spelen?
Nee het moet in de RTTF: Classics mode. Laatst geprobeerd, maar deze mode staat er niet bij bij co-op of 1 vs 1 met vrienden, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Mbappe of Ben Yedder dus, hiep hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Beter Bamba anders gaat de markt eraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
joostmakaay schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:08:
Mbappe of Ben Yedder dus, hiep hoi
Ben Ketser potm had ik vorig jaar al, minstens net zo gehaat als Mbappe nu :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-08 11:38
Nachtapotheker schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:42:
[...]

Hoe hadden ze het dan moeten doen? Je wilt toch niet alleen maar tegen beunhazen spelen voor objectives. Moet gewoon tegen je eigen niveau spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
DennisCle schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:10:
[...]

Hoe hadden ze het dan moeten doen? Je wilt toch niet alleen maar tegen beunhazen spelen voor objectives. Moet gewoon tegen je eigen niveau spelen.
Misschien een eigen modus, nu laten div1 spelers zich nog steeds zakken om de objectives makkelijker te halen. Met andere woorden er is niks opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nachtapotheker schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:45:
[...]

Misschien een eigen modus, nu laten div1 spelers zich nog steeds zakken om de objectives makkelijker te halen. Met andere woorden er is niks opgelost :)
Je houdt dan toch altijd een probleem met matchmaking? Al heb je een eigen modus met eigen ranking, mensen kunnen zich hoe dan ook laten zakken.

Nu in friendly kan je gewoon leaven zonder dat je eigen rating naar de knoppen gaat. Mocht het je niet bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EmZnbbSXUAApQlX?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Nachtapotheker schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:45:
[...]

Doen mensen dat nu zelfs voor friendlies? Zou het zelf echt irritant vinden ivm Division rewards als gevolg van de WL.

Ik ben bezig met die Kounde en ik vind het wel leuk dat ik tegen een relatief goed niveau speel. Wat ik irritanter vind is al die try hards die meteen in minuut 1 Mbappe-loan en icons/Neymar ofzo erin wisselen terwijl ik mijn backs op de wing heb en Ben Yedder en Martial op de back posities voor die assist objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:54
DennisCle schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:12:
[...]

Doen mensen dat nu zelfs voor friendlies? Zou het zelf echt irritant vinden ivm Division rewards als gevolg van de WL.

Ik ben bezig met die Kounde en ik vind het wel leuk dat ik tegen een relatief goed niveau speel. Wat ik irritanter vind is al die try hards die meteen in minuut 1 Mbappe-loan en icons/Neymar ofzo erin wisselen terwijl ik mijn backs op de wing heb en Ben Yedder en Martial op de back posities voor die assist objective.
Die had ik vrij vlot. Gelijkgestemde gevonden. Hebben elkaar cheap doelpunten en assists gegund. 8-8, daarna penalty loterij. Moet nu nog x aantal keer winnen en dat gaat me moeilijker af :$

Merk overigens dat in tegenstelling tot Rivals je in deze friendly’s veel rapper een rode kaart krijgt. :+

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
sjufke schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:34:
[...]

Die had ik vrij vlot. Gelijkgestemde gevonden. Hebben elkaar cheap doelpunten en assists gegund. 8-8, daarna penalty loterij. Moet nu nog x aantal keer winnen en dat gaat me moeilijker af :$

Merk overigens dat in tegenstelling tot Rivals je in deze friendly’s veel rapper een rode kaart krijgt. :+
Die heb ik inmiddels. Nog 7 wins. Maar nu ff zonder de backs in de aanval.

Net de Prime PL Players geopend: niet eens een walkout... Schiet niet op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 15:15

allstarted1

WTRFTS

DennisCle schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:43:
[...]

Die heb ik inmiddels. Nog 7 wins. Maar nu ff zonder de backs in de aanval.

Net de Prime PL Players geopend: niet eens een walkout... Schiet niet op zo.
Ik packte in ieder geval nog twee prima spelers - Mahrez en de CL Thiago Silva. Maar die had ik dus al in mijn team :'( Kon ik die dus gaan verkopen. Vind dat altijd jammer, aangezien je dan ook weer een nieuwe chemstyle moet gebruiken om de speler op hetzelfde niveau te krijgen en eventuele contracten ben je ook meteen kwijt. Het zou logischer zijn om een dubbele speler uit packs te kunnen wisselen en dat de chemstyle + contracten 'achterblijven' bij de nieuwe speler. De basis-speler kan dan de verkoop in.

Over Mahrez gesproken: ik vergelijk zijn stats nu met Bale, maar Bale lijkt op alle fronten beter te zijn (vergelijking op Futbin . Alleen op het gebied van dribbling en zijn skillmoves blijft hij achter. Nu ben ik verre van een skiller (ik ram in lastige situaties eerder op alle knoppen om er goed uit te komen :+ )
Mijn speelstijl is meer het rustig opbouwen vanuit de verdediging/vanaf het middenveld en dan op het juiste moment vanuit het middenveld een een steekpass naar de vleugels toe geven, vanwaaruit ik dan de zestien binnentrek of de spits vanaf de vleugel met een cross bedien. Lijkt me dat ik dan beter af ben met Bale?

Overigens heb ik Rüdiger vanmiddag eens vervangen voor Thiago Silva OTW. Wat een beest is dat zeg - die zit echt overal tussen. Minder snel, maar altijd op de juiste positie. Leverde me een gelijkspel + win op in Rivals tegen jongens die echt stukken beter waren dan ondergetekende. Hoop dat 'ie deze week een upgrade krijgt na zijn doelpunt afgelopen weekend. Maar zal wel niet... :P

Huidige PL-team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/czeSnwycteNizKkbbXaimDX8QVw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YsSBirkXUN6haATPuO1WLvHi.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 20:02
Wtf ik pack na Cristiano Ronaldo en Mbappe in week 1 nu net weer Mbappe.. waanzin dit, besloten FIFA toch te kopen vorige week tegen leuke prijs.
Had ze beide verkocht en SBC fodder ingekocht maar deze pack ik uit mega pack van de League SBC. Nu in 4 weken meer packluck dan in 4 jaar.

Werkelijk ongelooflijk dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09:32
allstarted1 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:08:
[...]

Ik packte in ieder geval nog twee prima spelers - Mahrez en de CL Thiago Silva. Maar die had ik dus al in mijn team :'( Kon ik die dus gaan verkopen. Vind dat altijd jammer, aangezien je dan ook weer een nieuwe chemstyle moet gebruiken om de speler op hetzelfde niveau te krijgen en eventuele contracten ben je ook meteen kwijt. Het zou logischer zijn om een dubbele speler uit packs te kunnen wisselen en dat de chemstyle + contracten 'achterblijven' bij de nieuwe speler. De basis-speler kan dan de verkoop in.

Over Mahrez gesproken: ik vergelijk zijn stats nu met Bale, maar Bale lijkt op alle fronten beter te zijn (vergelijking op Futbin . Alleen op het gebied van dribbling en zijn skillmoves blijft hij achter. Nu ben ik verre van een skiller (ik ram in lastige situaties eerder op alle knoppen om er goed uit te komen :+ )
Mijn speelstijl is meer het rustig opbouwen vanuit de verdediging/vanaf het middenveld en dan op het juiste moment vanuit het middenveld een een steekpass naar de vleugels toe geven, vanwaaruit ik dan de zestien binnentrek of de spits vanaf de vleugel met een cross bedien. Lijkt me dat ik dan beter af ben met Bale?

Overigens heb ik Rüdiger vanmiddag eens vervangen voor Thiago Silva OTW. Wat een beest is dat zeg - die zit echt overal tussen. Minder snel, maar altijd op de juiste positie. Leverde me een gelijkspel + win op in Rivals tegen jongens die echt stukken beter waren dan ondergetekende. Hoop dat 'ie deze week een upgrade krijgt na zijn doelpunt afgelopen weekend. Maar zal wel niet... :P

Huidige PL-team:

[Afbeelding]
toon volledige bericht
Ik heb een tijdlang mahrez verkozen boven Lucas en Bale. Beste man snijd als boter door verdedigingen. Alleen kwam Lucas onderhandelbaar in een pack anders had hij er nog gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Wat is slim mannen? Ik zit nu op 3.3 mil coins, wilde wachten tot de crash maar aangezien mbappe potm gaat komen twijfel ik nu enorm.
Mbappe en Neymar nu kopen? Want lijkt mij dat mbappe en neymar gaan stijgen als die potm krijgt dan gaat die crash voor deze twee spelers niks uitmaken denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LewisVries
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-11-2021
Gezien hoe vaak er in het echt nu penalties worden gegeven valt het in FIFA nog mee (met als dieptepunt Real Madrid tegen Valencia gister). Moet je voorstellen als hands standaard aan zou staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LewisVries
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-11-2021
Bossie schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:18:
[...]

Mwoah, hij is waarschijnlijk een top 3 spits momenteel samen met Ronaldo en Lewandowski.
Champions League finale, WK etc verklaren zijn rating wel echter het is vooral zijn stats icm de meta waardoor hij zo goed is.

Ik ben zelf even wat rivals objectives aan het afvinken, maar tjeez na twee weken niet online gespeeld te hebben voelt de game behoorlijk anders. De game is niet alleen traag, maar ook de input is enorm traag (durf niet eens een schouderduw te doen, want dat gebeurt pas twee seconden later). Daarnaast is het block, block, block, glitch, glitch, en bounce back en counter :X

De ratings slaan bij FIFA al jaren als een lul op een drumstel. Lopen altijd of hopeloos achter of kloppen gewoon totaal niet met de realiteit (zie nu de te lage rating voor bijvoorbeeld een Ansu Fati of een Jota van Liverpool). Volgens FIFA zit Ansu Fati in de B-selectie van Ajax qua niveau. SUUUUUURRRRE. Je ziet ook met regelmaat spelers die in FIFA extreem goed zijn qua potentieel maar waar je in de echte wereld echt nooit van gaat horen. Was een paar jaar terug bijvoorbeeld met Ndoner of iets in die categorie. Ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn om dit juist te krijgen?

Ook erger ik mij er kapot aan dat FIFA, 10 selectie-updates verder, nog steeds niet standaard de sterkste spelers en selectie opstelt, hoewel dat laatste misschien wat minder relevant is voor FUT aangezien je die zelf samenstelt. Ik bedoel, ga maar eens kijken naar de opstellingen van de grote teams. 9 van de 10 zit er wel een topspeler op de bank in de standaardselecties 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door LewisVries op 09-11-2020 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Delano1992 schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:19:
Wat is slim mannen? Ik zit nu op 3.3 mil coins, wilde wachten tot de crash maar aangezien mbappe potm gaat komen twijfel ik nu enorm.
Mbappe en Neymar nu kopen? Want lijkt mij dat mbappe en neymar gaan stijgen als die potm krijgt dan gaat die crash voor deze twee spelers niks uitmaken denk ik
Bedoel je de Black Friday crash? Ik weet niet of die er echt gaat komen met meerdere potm's en een icon sbc laat deze maand in het verschiet.
Wellicht slim om hoge sbc fodder te kopen die nodig zijn hiervoor, de prijzen zijn nu erg laag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Uploader_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:17
Delano1992 schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:19:
als mbappe een potm krijgt is er ook een kans dat zijn nif in waarde gaat zakken. Ligt erook aan hoe duur die sbc wordt etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-08 15:17
Hoe zorg ik er voor dat mijn defensie wat feller/sneller reageert op afvallende ballen? Nu al meerdere potjes achter elkaar dat iemand gewoon constant wild schiet met middenvelders op de goal en dan maar hoopt dat de keeper ze niet al te best verwerkt en tikt dan met een spits zo die bal erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04:14
fifanoob schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:34:
[...]

als mbappe een potm krijgt is er ook een kans dat zijn nif in waarde gaat zakken. Ligt erook aan hoe duur die sbc wordt etc
Tenzij zijn NIF nodig is in de SBC, zoals bij bijvoorbeeld Zlatan in FIFA18/19 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Gezien hij al een 90 kaart heeft, verwacht ik een minimale upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
fifanoob schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:34:
[...]

Hmm ik denk eerlijk gezegd niet dat deze zal dalen, EA kennende maken ze de SBC rondom de 2,5 miljoen. Z'n base-card is nu bijna 1.5 miljoen, dan de upgrade nog en het feit dat je een maand kan grinden om hem te doen zal EA wel laten beslissen om rond de 2,5 miljoen te gaan zitten.

Voor veel mensen dus teveel en zullen weer terugkeren naar z'n base-card.
Mesque schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:02:[...]
Tenzij zijn NIF nodig is in de SBC, zoals bij bijvoorbeeld Zlatan in FIFA18/19 oid.
Volgens mij zijn ze hier sinds FIFA20 vanaf gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bossie schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:18:
[...]

King Kylian staat op het hoesje van FIFA 21, daarom is het toch logisch dat hij de beste gouden kaart in het spel is :P

Ben slecht in draft spelen, daarom gister avond een singleplayer draft gespeeld voor het eerst.
4x gewonnen, rewards 2x een normaal gouden pakje |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04:14
Markuss schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 07:05:
[...]

Hmm ik denk eerlijk gezegd niet dat deze zal dalen, EA kennende maken ze de SBC rondom de 2,5 miljoen. Z'n base-card is nu bijna 1.5 miljoen, dan de upgrade nog en het feit dat je een maand kan grinden om hem te doen zal EA wel laten beslissen om rond de 2,5 miljoen te gaan zitten.

Voor veel mensen dus teveel en zullen weer terugkeren naar z'n base-card.

[...]

Volgens mij zijn ze hier sinds FIFA20 vanaf gestapt.
Dat weet ik, maar dat zegt natuurlijk niet dat ze het nooit meer gaan doen. Bij een kaart als Mbappé is dat wel de makkelijkste manier om de prijs op een bepaald minimum vast te klikken (en zou voor mij erg mooi zijn met een untradable Mbappe haha).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
LewisVries schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:26:
[...]

De ratings slaan bij FIFA al jaren als een lul op een drumstel. Lopen altijd of hopeloos achter of kloppen gewoon totaal niet met de realiteit (zie nu de te lage rating voor bijvoorbeeld een Ansu Fati of een Jota van Liverpool). Volgens FIFA zit Ansu Fati in de B-selectie van Ajax qua niveau. SUUUUUURRRRE. Je ziet ook met regelmaat spelers die in FIFA extreem goed zijn qua potentieel maar waar je in de echte wereld echt nooit van gaat horen. Was een paar jaar terug bijvoorbeeld met Ndoner of iets in die categorie. Ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn om dit juist te krijgen?

Ook erger ik mij er kapot aan dat FIFA, 10 selectie-updates verder, nog steeds niet standaard de sterkste spelers en selectie opstelt, hoewel dat laatste misschien wat minder relevant is voor FUT aangezien je die zelf samenstelt. Ik bedoel, ga maar eens kijken naar de opstellingen van de grote teams. 9 van de 10 zit er wel een topspeler op de bank in de standaardselecties 8)7
*knip* Het potentieel van een speler is natuurlijk 100% te voorspellen, daarom staat het internet ook vol met lijstjes van failed wonderkids etc. Dat niet standaard de 'sterkste' selectie in jouw ogen staat opgesteld is omdat ze in de meeste gevallen de huidige 'live' opstelling volgen.

Ansu Fati is een man van 17 die nog maar net aan het doorbreken is. Toch heeft ie nu al upgrades ook. Die maak je niet meteen 84, en ja dan is ie inderdaad qua rating niet even goed als een aantal van de betere Ajax spelers. *knip*

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 11-11-2020 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gisteren in mijn draft had ik 85 Makelele, wat een goede sterke speler is dat zeg, meer mensen ervaring met hem?

Makelele en Kante in 1 team ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Fati is ook een verkeerd voorbeeld, die is juist beloond door zijn goede vorm met een IF en een POTM van 86, waardoor hij al boven alle spelers van Ajax geplaatst wordt. :)

Zeker bij jonge talenten is vorm doorgaans tijdelijk, en komt er ook nog wel een terugval. Hij ligt er overigens nu 4 maanden uit door een blessure, maar eens kijken hoe hij daarna terugkeert. Juist nu al een te hoge standaard kaart zal niet reëel zijn voor als het straks tegenzit.

De standaard kaart rating is doorgaans bepaald door de prestaties van vorig jaar. Wat dat betreft klopt het dus wel.
Pagina: 1 ... 35 ... 158 Laatste