Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:31
oef, ik sta nu op 16 wins en heb nog 3 games te gaan. Echter heb ik de laatste 5 potjes al verloren !
Alweer uitwedstrijden . maar tegen hele 'matige' teams en niet eens zulke geweldige spelers. Maar ik krijg enorm veel klutsgoals tegen. Zo verloor ik de laatste wedstrijd nadat ik een strafschop stopte, hij vervolgens de bal op de lat schoot, ik de bal weg probeerde te rossen en zijn van dijk een volley scoorde van een meter of 20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:59
Markvd1984 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:03:
Werner en mbappe is gewoon cheaten zijn gewoon niet bij te houden

Heb Talisca die is zo goed probleem is zo moeilijk te linken echt vervelend
Paulinho if h/h echt een goede box to box speler heb hem samen met talisca.

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-06 11:55
038Zwolle schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:00:
oef, ik sta nu op 16 wins en heb nog 3 games te gaan. Echter heb ik de laatste 5 potjes al verloren !
Alweer uitwedstrijden . maar tegen hele 'matige' teams en niet eens zulke geweldige spelers. Maar ik krijg enorm veel klutsgoals tegen. Zo verloor ik de laatste wedstrijd nadat ik een strafschop stopte, hij vervolgens de bal op de lat schoot, ik de bal weg probeerde te rossen en zijn van dijk een volley scoorde van een meter of 20...
Ben serieus tevreden over deze fifa maar ze mogen wel echt 3 dingen fixen.

- Klutsballen.
- Doorgebroken spelers finaal afschoppen en geel krijgen.
- Voor echt totaal niks een penalty tegen krijgen.

Zou die games morgen avond spelen als je kan, meesstal betere servers en toch wat meer mensen die gehaast spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:15
BlackBarryNL schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:07:
[...]

Idd, zeker met Premier League zijn er erg opties (Allan, Moura, Jesus, Telles, Richarlison, Fabinho, Firmino )
Voor LW kun je Douglas Costa of RTTF Taison pakken :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07
Zilver 1 is binnen, nog 10 potten over, dus ik gok dat t goud 3 gaat worden deze week :) speelt een stuk beter dan vorige week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:57
[...]

Keek ik idd ook naar, alleen duur voor een speler waar je srrakt niks meer aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
[...]

Hoe speel je opstelling en team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Goud 2 binnen🥵 had gehoopt wep 16 wins en nog 8 games te spelen dat het iets makkelijker zou gaan. Volgende week maar gewoon stoppen bij 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 13:13
Markuss schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:22:
[...]

Dit soort SBC's moet je (als je de mogelijkheid hebt gehad) eigenlijk in de eerste 2 weken openen. Dan zijn lage rated spelers als Schulz, Mbabu, Klostermann, Adama Traore etc. allemaal nog zo erg duur.
Kijk, goede tip man.
Dat hou ik in m'n gedachte volgend jaar.
Nog nooit zo bekeken wat jij nu zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21:21
Zat deze WL echt verschrikkelijk tegen, stond 17-8 en daarna helaas 3 potten op rij verloren. Omdat het plezier ook afnam, wilde ik de potten niet morgen gaan spelen. Helaas zeer veel rare goals tegen gekregen. Daarnaast zal ik ook naar mezelf moeten kijken want verdedigend ging het echt helemaal fout. Was open huis, stapte de hele tijd dom in en mijn verdediging hield het totaal niet compact.

Ook mijn aanvalsspel viel zwaar tegen. Combineren ging helemaal niet lekker, deed elke keer hetzelfde en mijn spelers maakten zeer weinig loopacties. Rare aannames ook. Waar het de vorige WL’s prima ging en ik 2x makkelijk G1 wist te halen, met een wat minder team. Erg apart.

Hoe dan ook, dan maar eens genoegen nemen met G2. Kan wel eeuwig blijven zeuren, maar baal enorm dat met zo’n goed team het resultaat erg tegenvalt. Vorige WL hopelijk weer beter met daarbij weer G1 en meer spelplezier!

[ Voor 19% gewijzigd door SH-FR op 08-11-2020 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 23-05 19:09
Matchmaking is deze wl voor mij echt anders dan normaal lijkt wel. Als je 5x achter elkaar verliest en je wint er vervolgens 3 op rij dan heb je een vorm van +3 en dan kom je tegen veel betere tegenstanders als normaal. Maar ondertussen is mijn balans hierdoor wel 8-12 terwijl ik deze wl al mijn potjes zwaarbevochten heb gewoon en de potjes die ik verloor dik. Kan ook aan de dagen liggen, zal morgen kijken of ik in de resterende potjes goud3 kan halen zoals altijd, maar zie totaal geen progressie in mijn resultaten. Jammer, ik check meerdere video's en probeer meerdere tactics en opstellingen uit maar het mag niet baten. Blijf ruk spelen. Had liever nog zicht gehad op een hogere rang als goud 2 of 1, maar zo is het roeien tegen de stroom in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:08
Vestendrie schreef op zondag 8 november 2020 @ 01:00:
Matchmaking is deze wl voor mij echt anders dan normaal lijkt wel. Als je 5x achter elkaar verliest en je wint er vervolgens 3 op rij dan heb je een vorm van +3 en dan kom je tegen veel betere tegenstanders als normaal.
dit is gewoon normaal..
als dat normaal voor jou niet gebeurd.. dan heb je of heel veel geluk of win je nooit 3x achter elkaar

het doel van WL is ook niet om je alleen tegen zwakkere tegenstanders te laten spelen zodat je alles makkelijk kunt winnen..
dat wist je niet?

[ Voor 13% gewijzigd door boyette op 08-11-2020 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
boyette schreef op zondag 8 november 2020 @ 01:38:
[...]

dit is gewoon normaal..
als dat normaal voor jou niet gebeurd.. dan heb je of heel veel geluk of win je nooit 3x achter elkaar

het doel van WL is ook niet om je alleen tegen zwakkere tegenstanders te laten spelen zodat je alles makkelijk kunt winnen..
dat wist je niet?
Geloof niet dat je mijn post begrijpt, of ik was niet duidelijk.

Het gaat mij niet om het feit dat de sterkere tegenstanders aanwezig zijn alsmede de zwakkere, dat spreekt voor zich. Maar dit is niet mijn eerste wl en ik weet prima het verschil tussen deze en vorige. Ik merk een significant verschil in tegenstand tussen deze tegenstanders en de vorige keer. Heb deze wl niet meer dan 2x achter elkaar gewonnen waar dat normaal wel zo is.

Mijn doel van deze wl ook niet om tegen zwakkere tegenstanders te komen, maar wel om het eerlijk in balans te houden. Dus 50/50 ipv 30/70 wat het nu is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:34
Als ik het zo lees ga ik de trend van vorig jaar doorzetten

Miss 1 of twee WL spelen, lang geen zin in al dat gestress en bovendien een gezin die m'n aandacht verlangd 😂 beter voor m'n humeur ook.

Verder heb ik nu een leuk spelend team! Blij mee

Rashford is echt een topper. Wil alleen vardy nog vervangen voor martial en semedo voor walker en dan vind k het wel even prima
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rgnJiDiAmjJoI_Npd92ytbdcbdM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZBB4R7wQP0JajeaOOdPyo7dl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:26
Vestendrie schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:20:
[...]

Het gaat mij niet om het feit dat de sterkere tegenstanders aanwezig zijn alsmede de zwakkere, dat spreekt voor zich. Maar dit is niet mijn eerste wl en ik weet prima het verschil tussen deze en vorige. Ik merk een significant verschil in tegenstand tussen deze tegenstanders en de vorige keer. Heb deze wl niet meer dan 2x achter elkaar gewonnen waar dat normaal wel zo is.

Mijn doel van deze wl ook niet om tegen zwakkere tegenstanders te komen, maar wel om het eerlijk in balans te houden. Dus 50/50 ipv 30/70 wat het nu is.
Hier ervaar ik precies hetzelfde. Ik heb wel 3 wedstrijden van mezelf opgenomen om eens te kijken waar het misgaat. Bij 1 wedstrijd werd ik een aantal keer volledig weggecounterd en verloor ik met 6-3. Bij 1 wedstrijd besliste zijn Neymar in zijn eentje de wedstrijd, daar stond ik goed te verdedigen, maar die liep gewoon dwars door 3 verdedigers heen en toen ben ik gestopt, was niet te doen. En de 3e wedstrijd viel het me op dat echt elke pass naar voren werd onderschept, en daardoor bleef ik onder druk staan en kreeg ik veel goals tegen. Toen ik de 2e helft ook constante druk ging spelen (wat ik bij die 6-3 ook had gedaan) scoorde ik toch nog 4x, maar toch verloren.

Conclusie: als ik op 'gebalanceerd' speel, dan wordt ik volledig omver geblazen, en als ik dan op 'constante druk' speel, begin ik ineens wel te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
MadMoody schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:21:
[...]

Hier ervaar ik precies hetzelfde. Ik heb wel 3 wedstrijden van mezelf opgenomen om eens te kijken waar het misgaat. Bij 1 wedstrijd werd ik een aantal keer volledig weggecounterd en verloor ik met 6-3. Bij 1 wedstrijd besliste zijn Neymar in zijn eentje de wedstrijd, daar stond ik goed te verdedigen, maar die liep gewoon dwars door 3 verdedigers heen en toen ben ik gestopt, was niet te doen. En de 3e wedstrijd viel het me op dat echt elke pass naar voren werd onderschept, en daardoor bleef ik onder druk staan en kreeg ik veel goals tegen. Toen ik de 2e helft ook constante druk ging spelen (wat ik bij die 6-3 ook had gedaan) scoorde ik toch nog 4x, maar toch verloren.

Conclusie: als ik op 'gebalanceerd' speel, dan wordt ik volledig omver geblazen, en als ik dan op 'constante druk' speel, begin ik ineens wel te scoren.
WL is eigenlijk ook alleen maar bedoeld voor die pacehoertjes. Je kan dan nog zo leuk voetballen, maar als hij snelheid heeft weet je al voldoende. Zelf heb ik alleen walker (omdat ik hem gepackt heb) met een pace van 90+. Ik vertik het om te spelen op de counter, daar heb ik het geduld niet voor. Misschien moet ik dan ook maar accepteren dat WL niet voor spelers zoals ik is en het alleen bij Rivals houden. Maar dat neemt ook weer mijn spelplezier weg van Fifa21. Ben competitief genoeg om door te drukken, maar er moet wel perspectief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Vestendrie schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:41:
[...]

WL is eigenlijk ook alleen maar bedoeld voor die pacehoertjes. Je kan dan nog zo leuk voetballen, maar als hij snelheid heeft weet je al voldoende. Zelf heb ik alleen walker (omdat ik hem gepackt heb) met een pace van 90+. Ik vertik het om te spelen op de counter, daar heb ik het geduld niet voor. Misschien moet ik dan ook maar accepteren dat WL niet voor spelers zoals ik is en het alleen bij Rivals houden. Maar dat neemt ook weer mijn spelplezier weg van Fifa21. Ben competitief genoeg om door te drukken, maar er moet wel perspectief zijn.
Ik zit met hetzelfde. Als ik potjes in Rivals speel, denk ik ja leuk. Maar dan de WL... dan speel je ineens heel andere wedstrijden. Ik zie dat wel als een uitdaging, maar als je zo vaak verliest zakt de moed je wel in de schoenen inderdaad. Opgeven zit niet echt in mijn aard, maar het neemt inderdaad wel spelplezier weg zo. Vooral zo'n wedstrijd die ik als voorbeeld gaf met die Neymar. Die kon ik onmogelijk afstoppen. Ja, dat frustreert... Maar een deel van mijn frustratie zit ook in dat ik in Fifa 20 met de WL meestal 50-50 scoorde (kwam ik meestal op goud 3 uit zoiets) en nu is het ongeveer 20-80 bij Fifa 21. Waarom is er nu zo'n groot verschil vraag ik me dan toch af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
MadMoody schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:49:
[...]

Ik zit met hetzelfde. Als ik potjes in Rivals speel, denk ik ja leuk. Maar dan de WL... dan speel je ineens heel andere wedstrijden. Ik zie dat wel als een uitdaging, maar als je zo vaak verliest zakt de moed je wel in de schoenen inderdaad. Opgeven zit niet echt in mijn aard, maar het neemt inderdaad wel spelplezier weg zo. Vooral zo'n wedstrijd die ik als voorbeeld gaf met die Neymar. Die kon ik onmogelijk afstoppen. Ja, dat frustreert... Maar een deel van mijn frustratie zit ook in dat ik in Fifa 20 met de WL meestal 50-50 scoorde (kwam ik meestal op goud 3 uit zoiets) en nu is het ongeveer 20-80 bij Fifa 21. Waarom is er nu zo'n groot verschil vraag ik me dan toch af.
Ik heb hetzelfde fifa 20 ging makkelijker
Alles draait om pace, ik heb de pack luck eb het geld niet voor mbappe Rashford neymar

En traore enzo die zijn snel maar zijn op andere vlakken niet zo best

En ik ben helaas niet zo skilled van de trucjes en verdedigen is gewoon killing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Nog een punt ik krijg zoveel doelpunten uit corners tegen, mijn verdediging springt niet of loopt bij de man weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Augy schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:21:

Miss 1 of twee WL spelen, lang geen zin in al dat gestress en bovendien een gezin die m'n aandacht verlangd 😂 beter voor m'n humeur ook.
Same. Alleen ik speel in zijn geheel geen WL meer. Vorig jaar was de laatste keer, te veel irritaties en het houdt je het hele weekend letterlijk bezig. En als je dan de rewards ziet? alleen als je 20+ wins haalt is het iets van rewarding maar zelfs dan.... 1x elite 3 gehaald ooit... heel toevallig een kut totw en 150k aan rewards. Nee ben je een goud 3/2 speler zeker nu met die idiote rivals situatie dat je WL potjes af gaan van je rivals kan je beter die rivals wedstrijden doen.

Alleen nog maar traden dus, leisure skwad bettels, rivals wanneer ik zin heb... prima zo.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-05 14:03
Augy schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:21:

Verder heb ik nu een leuk spelend team! Blij mee

Rashford is echt een topper. Wil alleen vardy nog vervangen voor martial en semedo voor walker en dan vind k het wel even prima
[Afbeelding]
Als je 442 start en van Vardy een ST maakt, start iedereen op 10chem.
Maakt Rashford nog leuker

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
joenes30 schreef op zondag 8 november 2020 @ 00:37:
[...]

Kijk, goede tip man.
Dat hou ik in m'n gedachte volgend jaar.
Nog nooit zo bekeken wat jij nu zegt.
Je krijgt er vaak allemaal zeldzame gouden spelers voor terug, in eerste instantie lijkt het dan weinig maar als je dan bijvoorbeeld een Klosterman 80 (28K), Schulz 80 (13K), Emre Can 82 (15K) en nog een Akanji 78 (15K) binnenharkt dan kan het erg hard gaan. Ben overigens alleen redelijk bekend met de Bundesliga namen dus vandaar die even.

Ik trof het helemaal toen ik Kanté, Werner en 1 week later Mbappé uit tradeable packs kreeg. Had toen een enorm kapitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
14-11 op het moment. 1 keer weggespeeld tot nu toe en rest 50/50 leuke potjes gespeeld waarin ik veel creeer en veel mis. Zo zonde!
Enige team welke me wegspeelde was deze. niet goed te zien maar rcv is ferdinand.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d0Kc-DjIHvGHuLrcPxegzjIP1ls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SIC0P43jTEOTu42hlwT8POkH.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een hel om tegen te spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:08
Vestendrie schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:20:
[...]

ik begreep het wel en je was ook duidelijk

maar je schijnt niet te begrijpen hoe het wl systeem werkt maar je denkt van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Dani05 schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:38:
14-11 op het moment. 1 keer weggespeeld tot nu toe en rest 50/50 leuke potjes gespeeld waarin ik veel creeer en veel mis. Zo zonde!
Enige team welke me wegspeelde was deze. niet goed te zien maar rcv is ferdinand.[Afbeelding]

Wat een hel om tegen te spelen :)
Ja, precies dit soort teams haat ik! Neymar, Mbappe....... dan wil ik eigenlijk al niet eens spelen. Toch doe ik het dan, omdat ik denk: het is misschien niet zo'n goede speler. Maar in de praktijk blijkt dan toch altijd dat die goede kaartjes de doorslag geven ondanks dat je tegenstander zelf dan misschien niet eens zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Echt ik geef een tip aan verschillende personen hier speel geen wl meer !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:19
Traeces schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:03:
Zo te lezen zou ik daar ook absoluut geen plezier aan beleven. Als laverend tussen divisie 8/9/10. :D

Gisteren echt een superfrustrerende pot in Rivals. Ik sneed aan alle kanten door zijn defensie heen, maar wat ik ook deed, gewoon schieten, geplaatst, double tap B, hard laag schot, die keeper had werkelijk waar alles. En anders de lat of paal wel. _O-
Na een stuk of 20 pogingen mijn kant, klutste de bal voor zijn rappe aanvaller en die eerste de beste kans schoot hij vanaf randje 16 perfect in de hoek. De 2e helft ondanks maximale druk en vele kansen hetzelfde, eerste de beste klutsbal weer voor de voeten van een aanvaller, rennen rennen rennen en simpel de bal erin geschoven. 2-0 verloren, kansverhouding schoten op doel 2-30 _O_ :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:21:
[...]

Zo te lezen zou ik daar ook absoluut geen plezier aan beleven. Als laverend tussen divisie 8/9/10. :D

Gisteren echt een superfrustrerende pot in Rivals. Ik sneed aan alle kanten door zijn defensie heen, maar wat ik ook deed, gewoon schieten, geplaatst, double tap B, hard laag schot, die keeper had werkelijk waar alles. En anders de lat of paal wel. _O-
Na een stuk of 20 pogingen mijn kant, klutste de bal voor zijn rappe aanvaller en die eerste de beste kans schoot hij vanaf randje 16 perfect in de hoek. De 2e helft ondanks maximale druk en vele kansen hetzelfde, eerste de beste klutsbal weer voor de voeten van een aanvaller, rennen rennen rennen en simpel de bal erin geschoven. 2-0 verloren, kansverhouding schoten op doel 2-30 _O_ :'(
Klinkt alsof we door de laatste patch weer terug zijn bij Fifa 20, of beter gezegd 17.4.1.1 :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:19
Bossie schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:26:
[...]

Klinkt alsof we door de laatste patch weer terug zijn bij Fifa 20, of beter gezegd 17.4.1.1 :+
Ach ja, die dingen gebeuren in het echt ook wel eens.
Moet me niet 2 a 3 potjes achter elkaar gebeuren, want dan gooi ik de controller wel door de kamer denk ik. :+
Het valt me -zoals eerder gezegd- al wel op dat sinds de laatste patch het schieten op goal echt beduidend minder accuraat is geworden. Zelfs met topspitsen als Immobile en Haaland is een schot plaatsen geen vanzelfsprekendheid meer vanuit de 16 met vrije kans. Ook kopballen met voorzetten vanaf de vleugel worden onbegrijpelijk hard over gekopt, alsof ik ineens wat anders doe.
Het beste lijkt nog om zo ver mogelijk op te stomen en dan zo laat mogelijk met double tap de bal onder/langs de keeper te schuiven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-06 00:49
ik irriteer mij steeds meer aan de scheids. Die moet strenger zijn. Doorgebroken spelers moet gewoon rood zijn. Wordt zo vaak neer gehaald als ik doorgebroken ben. Soms krijgt de tegenstander niet eens geel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
fifanoob schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:53:
ik irriteer mij steeds meer aan de scheids. Die moet strenger zijn. Doorgebroken spelers moet gewoon rood zijn. Wordt zo vaak neer gehaald als ik doorgebroken ben. Soms krijgt de tegenstander niet eens geel..
Echt belachelijk dat het indd nog niet gefixed is. En voor iedere achterlijke aanraking in de 16
Krijg je wel een penalty tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:17
Iemand nog tips om dit soort goals tegen te gaan? Gebeurd me best vaak.

Ik verdedig heel bewust met L2 en geen staande tackle. Maar het lijkt soms net of het dan niet uitmaakt wat ik doe, het lukt me niet om de bal terug te veroveren. Ligt het dan gewoon aan de stats van de speler?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:09:
[...]

Echt belachelijk dat het indd nog niet gefixed is. En voor iedere achterlijke aanraking in de 16
Krijg je wel een penalty tegen.
ik krijg heel weinig penals tegen ook heel weinig mee eigenlijk.
Ik won net een pot en de partij daarop krijg ik gewoon pak slaag met 8-0. Aparte matchmaking dan dat ik iemand tegen kom die mij zo hard verslaat. En dat met lage rated kaartjes.. Achja fifa he :+

[ Voor 23% gewijzigd door fifanoob op 08-11-2020 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 00:40
Bossie schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:26:
[...]

Dat is het ook. Ik vond het spel echt veruit het leukst van de afgelopen versies tot aan de laatste patch. Deze WL ook maar 6 potjes gespeeld, ik beloof er totaal geen plezier aan zoals het nu loopt.

Gelijk ook maar even de waardevolste spelers verkocht omdat ik de komende weken (met PS5 release) niet zoveel verwacht te spelen. Ben ik in ieder geval ruimschoots op tijd voor de jaarlijkse (pre)Black Friday crash. :) verwacht dat ik tegen die tijd +/- 2.5m coins heb, daar kan ik dan een mooi teampje van bouwen om Mbappe + rode Werner heen (allebei untradable).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
fifanoob schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:23:
[...]

ik krijg heel weinig penals tegen ook heel weinig mee eigenlijk.
Ik won net een pot en de partij daarop krijg ik gewoon pak slaag met 8-0. Aparte matchmaking dan dat ik iemand tegen kom die mij zo hard verslaat. En dat met lage rated kaartjes.. Achja fifa he :+
Ik ook gelukkig niet maar als ik ze tegen krijg is het nooit omdat ik een tegenstander echt afzaag ofzo. Kreeg net ook zo’n vage penalty mee Ronaldo loopt gewoon tegen zijn verdediger aan penalty :+ 8-0 is indd wel een flink pak slaag :P
kw_nl schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:21:
Iemand nog tips om dit soort goals tegen te gaan? Gebeurd me best vaak.

[YouTube: Tegengoal]

Ik verdedig heel bewust met L2 en geen staande tackle. Maar het lijkt soms net of het dan niet uitmaakt wat ik doe, het lukt me niet om de bal terug te veroveren. Ligt het dan gewoon aan de stats van de speler?
Je stapt veel gretig met lb en cv :) gewoon heel de tijd voor je houden en pas echt instappen als je zeker weet dat je hem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ben straks ook erg benieuwd hoe het gaat met nieuwe console. Zit ik straks zeker tussen al de esporters en youtubers? Volgens mij kan ik beter nog fifa blijven spelen op de ps4 dan op de ps5 straks. Hoe denken jullie hier daar over? Of niemand hier die voor de ps5 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
fifanoob schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:12:
ben straks ook erg benieuwd hoe het gaat met nieuwe console. Zit ik straks zeker tussen al de esporters en youtubers? Volgens mij kan ik beter nog fifa blijven spelen op de ps4 dan op de ps5 straks. Hoe denken jullie hier daar over? Of niemand hier die voor de ps5 gaat?
Ik wil de PS5 graag hebben maar sla het hele pre-order gedoe over. Als er dadelijk eentje te bestellen/halen is dan is dat leuk maar waarschijnlijk is dat pas ergens in 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Preorder bij Bol.com, maar ik denk dat ik fifa dan even laat voor wat het is. De tip om je spelers te verkopen is zo slecht nog niet.

Ik ga me dan denk eerst richten op de echte nextgen games zoals de nieuwe Spider-Man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-05 14:03
Traeces schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:03:
Het haalt echt het slechtste in mensen naar boven.
Hier eerste WL gespeeld, 13wins dus niet verkeerd. Echter, vanaf zilver twee alleen maar gespeeld tegen drop back plus Werner/Son met Hunter voorop. Zelf Puzzelen voor een gaatje, verkeerde pass geven en rennen maar. Het spel werkt zo, weet ik, maar leuk is anders.

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
De terugspeelbal regel, geldt die niet in Fifa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Kom je straks op de PS5 ook enkel tegen PS5 spelers te spelen dan? Ik neem aan in ieder geval van niet totdat er ook echt een PS5 versie is toch (was dacht ik 5dec)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Nou geëindigd in goud 3 na 29 wedstrijden. Doel is bereikt, maar de manier waarop was niet zo tof. Denk dat ik het voorlopig hierbij ga laten qua WL. Of ik zou dan de WL alleen op zondag moeten spelen, maar 10 uur op 1 dag is een beetje te veel van het goede denk ik. En dat gaat mijn vriendin niet goed vinden, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Patrick_D_GTS schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:35:
[...]

Het haalt echt het slechtste in mensen naar boven.
Hier eerste WL gespeeld, 13wins dus niet verkeerd. Echter, vanaf zilver twee alleen maar gespeeld tegen drop back plus Werner/Son met Hunter voorop. Zelf Puzzelen voor een gaatje, verkeerde pass geven en rennen maar. Het spel werkt zo, weet ik, maar leuk is anders.
Nee natuurlijk speel ook liever tegen aanvallende tegenstanders maar je weet dat het gaat gebeuren.

Maar dan zie ik hier geregeld mensen huilen over pace spelers hoe oneerlijk het is pfff aub hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mesque schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:47:
[...]

Kom je straks op de PS5 ook enkel tegen PS5 spelers te spelen dan? Ik neem aan in ieder geval van niet totdat er ook echt een PS5 versie is toch (was dacht ik 5dec)?
bij mijn weten wel. Er is geen crossplay tussen ps4 en ps5 in fifa. Tenminste zo had ik het begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik ga de PS5 wel kopen ja, maar heb niet gepreorderd. Dus zal wel iets later worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 08-11-2020 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Iemand nog tips voor een box to box middenvelder die doorschuift naar CAM ?
Heb KDB al als CAM, poggy is nu box to box maar Fernandes ziet er bijvoorbeeld beter uit voor deze rol.

Moet nog ff doorgrinden, zodat later Son erbij kan als CAM en KDB dan terug naar box to box.
Echter moet ik daarvoor een RW hebben die ook spits kan spelen (Salah).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Bossie schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:26:
Iemand nog tips voor een box to box middenvelder die doorschuift naar CAM ?
Heb KDB al als CAM, poggy is nu box to box maar Fernandes ziet er bijvoorbeeld beter uit voor deze rol.

Moet nog ff doorgrinden, zodat later Son erbij kan als CAM en KDB dan terug naar box to box.
Echter moet ik daarvoor een RW hebben die ook spits kan spelen (Salah).
Paulinho (totw) is een leuke optie, ik gebruik hem als cdm met een shadow. Maar je kan er natuurlijk ook een Hunter of een engine opzetten. Erg solide speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Wulfric92 schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:42:
[...]

Paulinho (totw) is een leuke optie, ik gebruik hem als cdm met een shadow. Maar je kan er natuurlijk ook een Hunter of een engine opzetten. Erg solide speler!
Moet Premier League zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
Bossie schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:46:
[...]

Moet Premier League zijn.
Firmino if!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Patrick_D_GTS schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:28:
[...]

Als je 442 start en van Vardy een ST maakt, start iedereen op 10chem.
Maakt Rashford nog leuker
433 (3) staat alles op 10 Chem, ben zo een neuroot dat alles op 10 moet staan van mezelf 😂
https://www.futbin.com/21/squad/2342654

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Zilver 1 is ook binnen. Had al wat eerder gekund maar echt weer 2 van die kut wedstrijden verloren l.

12 wedstrijden over , zodra hij op goud 3 staat vind ik het mooi. Merk nu wel dat me elftal buiten Ronaldo flink beperkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06 12:13
Gekke WL achter de rug. Stroef begin met 6-6 gisteren. Vanochtend weer opgepikt en ging drama, 8-10. Even wat anders gaan doen en toen in de middag in 1x naar 14-10 doorgeknald. Ik vind het wel mooi zo. Mik meestal op gold3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Had overigens iets heel raars. Kreeg al tijdens het laadscherm die 'inactive' waarschuwing. Stond de hele wedstrijd midden in mijn beeld (4-2 gewonnen wel na 0-2 achter). Dacht zal wel eenmalige bug zijn maar potje daarop weer. Moest Xbox restarten om het weg te krijgen. Was echt heel pittig om met dat midden in beeld te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik hoop wel dat er een mooie wedstrijd komt tussen Liverpool en City. Anders valt de TOTW wel weer erg tegen donderdag ^^ Alleen Fernandes lijkt zeker te zijn van een upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
038Zwolle schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:45:
Ik hoop wel dat er een mooie wedstrijd komt tussen Liverpool en City. Anders valt de TOTW wel weer erg tegen donderdag ^^ Alleen Fernandes lijkt zeker te zijn van een upgrade
Verwacht indd dat fernandes een sif krijgt.

Iemand ervaring met militiao en Ake ? Wil Ake vervangen voor militiao omdat ik dan mendy op chem kan krijgen. Ben echt helemaal klaar met
Telles die vent staat zo vaak helemaal verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Traeces schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:50:
[...]

Verwacht indd dat fernandes een sif krijgt.

Iemand ervaring met militiao en Ake ? Wil Ake vervangen voor militiao omdat ik dan mendy op chem kan krijgen. Ben echt helemaal klaar met
Telles die vent staat zo vaak helemaal verkeerd.
Ik heb militao gehad verdedigend en wat snelheid betreft prima alleen zijn passing is echt drama, meerdere keren gehad dat hij de bal zo in de voeten van de tegenstander speelt waardoor je tegenstander gelijk een 100% kans krijgt, blij dat ik daar nu varane heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
tukkerterror90 schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:55:
[...]

Ik heb militao gehad verdedigend en wat snelheid betreft prima alleen zijn passing is echt drama, meerdere keren gehad dat hij de bal zo in de voeten van de tegenstander speelt waardoor je tegenstander gelijk een 100% kans krijgt, blij dat ik daar nu varane heb staan.
Passing boeit me vrij weinig. Maar is hij verdedigend sterk ? Ake bevalt me gewoon maar word helemaal gek van telles en heb mendy onverhandelbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Nou vandaag de laatste 10 wedstrijden van de WL afgemaakt. Ik had het netjes verdeeld: vrijdag 10, zaterdag 10 en vandaag 10.

Resultaat:

Vrijdag 2 winst - 8 verlies
Zaterdag 1 winst - 9 verlies
Zondag 3 winst - 7 verlies

Totaal dus 6 winst en 24 verlies. Resultaat zilver 3.

Tevens was dit mijn laatste WL ever.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kw_nl
MadMoody schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:28:
Nou vandaag de laatste 10 wedstrijden van de WL afgemaakt. Ik had het netjes verdeeld: vrijdag 10, zaterdag 10 en vandaag 10.

Resultaat:

Eerst zien dan geloven :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
Traeces schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:10:
[...]

Passing boeit me vrij weinig. Maar is hij verdedigend sterk ? Ake bevalt me gewoon maar word helemaal gek van telles en heb mendy onverhandelbaar.
Ik heb Militao en Diego Carlos sinds het begin. Bevalt super goed. Ik ben nu bezig met de Kounde objectives en hopelijk donderdag genoeg coins om Varane te kopen.

Dan gaan ze er na 150 wedstrijden uit.

[ Voor 16% gewijzigd door DennisCle op 08-11-2020 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces

Resultaat:

Vat dit echt niet vervelend op of lullig. Maar als je 6 potten wint van de 30 kan je indd beter geen wl spelen. Dan is het niveau gewoon veel te hoog voor je :)

Ga gewoon spelen om beter te worden en kijk wat je fout doet.
DennisCle schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:49:
[...]

Ik heb Militao en Diego Carlos sinds het begin. Bevalt super goed. Ik ben nu bezig met de Kounde objectives en hopelijk donderdag genoeg coins om Varane te kopen.

Dan gaan ze er na 150 wedstrijden uit.
Bij mij komt varane ook weer terug als ik de coins heb. Verre weg de beste cv die ik dit jaar gebruikt heb :)

[ Voor 24% gewijzigd door Traeces op 08-11-2020 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Ay ay ay voor het eerst sinds lange tijd geen goud 2 maar 3. Ging tot vandaag 13-7 terwijl ik normaal vaak rond de 10-10 ga dan. Mn verschrikkelijk slechte afwerking brak me heel erg op vandaag. Bizar hoe ik de kansen wist te verprutsen terwijl mijn veldspel voor mijn gevoel nog nooit zo goed was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Traeces schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:10:
[...]

Verdedigend is hij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Net uit mijn Jumbo Rare Players Pack als beste Gundogan :( was de beloning voor 50 WL wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022

Resultaat:

Welke divisie zit je dan? 6 vd 30 is echt divisie 10 rivals niveau. Als je zoveel verliezen hebt kom je op een bepaald moment alleen maar tegen mensen met een zelfde score. Advies, lekker er mee kappen en je de frustratie besparen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:22
Hebben jullie nog tips om mijn team te versterken?
Heb 650 als budget en hieronder een link naar mijn team. Speel voornamelijk 41212 en 4231 en denk erover na om Rashford IF te verkopen en om Neymar te halen. Rashford bevalt trouwens uitstekend.

https://www.futbin.com/21/squad/265942

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
_Uploader_ schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:25:
Hebben jullie nog tips om mijn team te versterken?
Heb 650 als budget en hieronder een link naar mijn team. Speel voornamelijk 41212 en 4231 en denk erover na om Rashford IF te verkopen en om Neymar te halen. Rashford bevalt trouwens uitstekend.

https://www.futbin.com/21/squad/265942
zou je budget investeren in 87 en 88 rated kaartjes en dan deze verkopen bij icon sbc straks en met de winst nog veel meer te upgraden. Je team is zo prima in balans imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:07:
[...]

Vat dit echt niet vervelend op of lullig. Maar als je 6 potten wint van de 30 kan je indd beter geen wl spelen. Dan is het niveau gewoon veel te hoog voor je :)

Ga gewoon spelen om beter te worden en kijk wat je fout doet.

[...]
Ik vat het zeker niet lullig op, want die conclusie had ik zelf al getrokken.

Wat ik wel jammer vind: ik vind de spelmodus WL op zich heel mooi. En vorig jaar scoorde ik ook wel 50-50 qua winst-verlies. Daar kon ik prima mee leven. Maar sinds deze Fifa slaat dat door naar 20-80. Daar snap ik niks van, want voor mijn gevoel ligt deze Fifa mij beter dan de vorige. In Rivals sta ik ook stabiel in div.4 al een poos en schurk ik soms tegen 3 aan. Maar in de WL, mislukt alles!

En dat frustreert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
MauT86 schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:19:
[...]

Welke divisie zit je dan? 6 vd 30 is echt divisie 10 rivals niveau. Als je zoveel verliezen hebt kom je op een bepaald moment alleen maar tegen mensen met een zelfde score. Advies, lekker er mee kappen en je de frustratie besparen....
Wat ik al schreef hierboven: div. 4 dus. Daarom frustreert het ook zo, want div. 4 Rivals is prima lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:44
Gisteren ging ik 9-2. In de matchmaking wordt je dan een dag later zo hard gestraft dat goud 3 ineens het maximale lijkt.
Ik speel alleen maar tegen spelers boven mijn niveau en met betere teams, dan sta je bij de aftrap al 1-0 achter.

En dan is er nog de scripting die intreed bij een voorsprong, de tegenstander mag altijd terugkomen.

Het is erg jammer dat PES ook geen goed spel kan neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
dutchgio schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:49:
Gisteren ging ik 9-2. In de matchmaking wordt je dan een dag later zo hard gestraft dat goud 3 ineens het maximale lijkt.
Ik speel alleen maar tegen spelers boven mijn niveau en met betere teams, dan sta je bij de aftrap al 1-0 achter.

En dan is er nog de scripting die intreed bij een voorsprong, de tegenstander mag altijd terugkomen.

Het is erg jammer dat PES ook geen goed spel kan neerzetten.
Wat kan ik doen om gebruik te maken van die scripting 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
fifanoob schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:27:
[...]

zou je budget investeren in 87 en 88 rated kaartjes en dan deze verkopen bij icon sbc straks en met de winst nog veel meer te upgraden. Je team is zo prima in balans imo.
Hmm, dat is eigenlijk wel een erg goed idee!
Maakt het ook uit denk je welke competities het gaat of is dat om het even?

Edit: ik heb al een paar topics op reddit hierover gevonden! Eigenlijk alle kaarten vanaf 85-88 die goese links hebben zijn het waard om te investeren. Vorig jaar ben ik met Fifa begonnen, vandaar dat ik niet erg bekend ben met de icon sbc's. Denk er nu zelfs over na om CR7 te verkopen om de kaarten massaal in te slaan en om mijn untradable Mertens te gebruiken :)

[ Voor 30% gewijzigd door _Uploader_ op 08-11-2020 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
fifanoob schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:27:
[...]

Is er al bekend wanneer die gaan komen? Of zal EA het flikken om tot aan mei de Okocha's, Nakata's en Laudrup's als Prime Icon SBC te doen en dan pas als de game dood is nog eens Cruijff, Gullit en Pele toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
_Uploader_ schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:09:
[...]

Hmm, dat is eigenlijk wel een erg goed idee!
Maakt het ook uit denk je welke competities het gaat of is dat om het even?

Edit: ik heb al een paar topics op reddit hierover gevonden! Eigenlijk alle kaarten vanaf 85-88 die goese links hebben zijn het waard om te investeren. Vorig jaar ben ik met Fifa begonnen, vandaar dat ik niet erg bekend ben met de icon sbc's. Denk er nu zelfs over na om CR7 te verkopen om de kaarten massaal in te slaan :)
ik heb heel veel sancho en chielini ingekocht en pique. Maar ik ben geen goede trader hoor ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Markuss schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:30:
[...]

Is er al bekend wanneer die gaan komen? Of zal EA het flikken om tot aan mei de Okocha's, Nakata's en Laudrup's als Prime Icon SBC te doen en dan pas als de game dood is nog eens Cruijff, Gullit en Pele toe te voegen?
Laat november beginnen die.
fifanoob schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:30:
[...]

ik heb heel veel sancho en chielini ingekocht en pique. Maar ik ben geen goede trader hoor ;p
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Hier staan voorbeelden van de te investeren spelers, hoeveel heb jij er ingeslagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
_Uploader_ schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:33:
[...]

[...]

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Hier staan voorbeelden van de te investeren spelers, hoeveel heb jij er ingeslagen?
iets van 40 kaarten van 86 en iets van 40 87 rated, doel is om mbappe te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Die 81+ ucl sbc heeft het bij mij goed gedaan.

Courtois
Bernardo Silva
Alex Sandro
En een Franse 82 speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bij mij 5x niks :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
_Uploader_ schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:33:
[...]

Thanks, komen dan ook gelijk de superspelers in de SBC's of is dat niet bekend?

@fifanoob Als ik jou was zou ik dan ook nog wat Szczesny's kopen, heeft natuurlijk een sterke link met Chiellini. Dat soort spelers versterken elkaar enorm in prijs, omdat er natuurlijk chemistry nodig is bij de SBC's.

Dus denk aan spelers van clubs die hoog rated zijn maar niet veel gebruikt bij bijv. PSG: Navas, Gueye, Verratti, Marquinhos. Maar denk ook aan linkende landen: Immobile (met Verratti), Pique + Busquets + Carvajal en die weer met Modric.

Op deze link van Futbin kan je zien welke spelers momenteel het goedkoopst zijn per rating:

https://www.futbin.com/stc/cheapest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21:21
Zo te zien ben ik niet de enige die een slechte WL achter de rug heeft. 17 wins in 28 potten is op zich zo slecht nog niet, maar wel onder mijn prestaties van voorgaande 2 weken waarin ik met 2 wedstrijden over G1 haalde. Speelde zelf bijzonder stroef en verdedigde stukken slechter. Tegenstanders kregen soms alle ruimte. Helaas ook behoorlijk gefrustreerd geraakt. Sinds de patch speel ik toch aanmerkelijk slechter zo lijkt het. Kan ook gewoon toeval zijn uiteraard.

Jammer maar helaas, volgende week waarschijnlijk weer een nieuwe poging. Eerst even een paar dagen wat minder FIFA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Wulfric92 schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:38:
Die 81+ ucl sbc heeft het bij mij goed gedaan.

Courtois
Bernardo Silva
Alex Sandro
En een Franse 82 speler
Hier Havertz, Ginter, Correa en Maguire.
Markuss schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:40:
[...]

Thanks, komen dan ook gelijk de superspelers in de SBC's of is dat niet bekend?

@fifanoob Als ik jou was zou ik dan ook nog wat Szczesny's kopen, heeft natuurlijk een sterke link met Chiellini. Dat soort spelers versterken elkaar enorm in prijs, omdat er natuurlijk chemistry nodig is bij de SBC's.

Dus denk aan spelers van clubs die hoog rated zijn maar niet veel gebruikt bij bijv. PSG: Navas, Gueye, Verratti, Marquinhos. Maar denk ook aan linkende landen: Immobile (met Verratti), Pique + Busquets + Carvajal en die weer met Modric.

Op deze link van Futbin kan je zien welke spelers momenteel het goedkoopst zijn per rating:

https://www.futbin.com/stc/cheapest
Nee volgens mij is dat nog onbekend. Bedankt voor de tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 02:33
MadMoody schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:40:
[...]

Wat ik al schreef hierboven: div. 4 dus. Daarom frustreert het ook zo, want div. 4 Rivals is prima lijkt mij.
WL is stupid hele weekend verpest het is 10 uur pffffff mij niet gezien. Maar hoe zit jou team eruit en welke tactics gebruik jij?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Eindelijk is het me gelukt! Goud 1 gehaald, na 5-5 met verlenging gewonnen met penalties. Eerste x in jaar of 6! Beetje trots 💪.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
goosche schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:27:
[...]

WL is stupid hele weekend verpest het is 10 uur pffffff mij niet gezien. Maar hoe zit jou team eruit en welke tactics gebruik jij?
Dit is mijn team:

https://www.futbin.com/21/squad/2251619

En ingame speel ik 4-2-3-1.

Ja, los van het slechte resultaat ben ik ook wel klaar met de WL. Net iets teveel 'Mbappe-teams' gezien en ik vind het ook heel anders spelen dan in Rivals. Bij Rivals wordt veel meer vrijuit gespeeld, in de WL speelt iedereen vooral heel voorzichtig. 30 potjes is ook best veel. Als het geen coronatijd zou zijn, had ik er niet eens de tijd voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goosche
MadMoody schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:00:
[...]

Dit is mijn team:

https://www.futbin.com/21/squad/2251619

En ingame speel ik 4-2-3-1.

Ja, los van het slechte resultaat ben ik ook wel klaar met de WL. Net iets teveel 'Mbappe-teams' gezien en ik vind het ook heel anders spelen dan in Rivals. Bij Rivals wordt veel meer vrijuit gespeeld, in de WL speelt iedereen vooral heel voorzichtig. 30 potjes is ook best veel. Als het geen coronatijd zou zijn, had ik er niet eens de tijd voor.
Maar geen slecht team hoor. Je kan best wel sweaty spelen met dat team. Ik weet wel wat het probleem is, het zijn allemaal kleine mannetjes. Koop Fabinho. Als je met dit team doorgaat voor Paul. En probeer eens 4-3-2-1.

Speel zelf 4-1-2-1-2(2) met dit team https://www.futbin.com//21/squad/2016970

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iemand die hier toevallig met Werner speelt?

Ik gebruik hem in 4-1-2-1-2 of 4-2-2-2 maar k krijg het niet aan de praat. Gaat niet diep en hangt wat rond t middenveld terwijl z'n workrates anders zouden zeggen. Stay central en get in behind is de rest

Als k tegen hem speel gaat ie alleen maar diep alleen krijg k t niet voor elkaar 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Augy schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:31:
Iemand die hier toevallig met Werner speelt?

Ik gebruik hem in 4-1-2-1-2 of 4-2-2-2 maar k krijg het niet aan de praat. Gaat niet diep en hangt wat rond t middenveld terwijl z'n workrates anders zouden zeggen. Stay central en get in behind is de rest

Als k tegen hem speel gaat ie alleen maar diep alleen krijg k t niet voor elkaar 😂
lol Probeer eens lange bal tespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
goosche schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:32:
[...]

lol Probeer eens lange bal tespelen.
Ook geprobeerd 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
lol wahhahah ... Speler heb hem ook gehad na 1 wedstrijd verkocht wahhaha. Misschien Hawk kaartje erop. Is echt geen 200k waard _O- IñAKI WILLIAMS - Rulebreaker is zoveel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:20
Een boodschap na deze WL; Iedereen die met Mbappe speelt doet dit, omdat hij/zij iets moet compenseren in het echte leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
goosche schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:51:
[...]

lol wahhahah ... Speler heb hem ook gehad na 1 wedstrijd verkocht wahhaha. Misschien Hawk kaartje erop. Is echt geen 200k waard _O- IñAKI WILLIAMS - Rulebreaker is zoveel beter.
Werner niet waard? Goal ratio bij mij is zeker 1.5 per wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
038Zwolle schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:12:
[...]

Werner niet waard? Goal ratio bij mij is zeker 1.5 per wedstrijd.
Je speelt zeker met 2 strikers ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
goosche schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:13:
[...]

Je speelt zeker met 2 strikers ofniet?
Voornamelijk 4231 maar switch als het niet werkt naar een 4222 or 442. Maar voor mij werkt hij overal😅.
Je hebt hem wel op een mooi moment verkocht. Ik zie dat hij nu nog maar 170k is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
voegt niks toe, dit gerant.

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 09-11-2020 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
En die ongelooflijke knipblokballen aub haal het eruit 😴

[ Voor 13% gewijzigd door Geronimous op 09-11-2020 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31
Krijgen jullie ook veel van die zielige kickoff glitch + hooghouden abusers tegen? Dat is echt niet te stoppen, tackles vliegen er onderdoor en er tussenzitten heeft geen nut. Je kan nu bijna alleen maar hopen dat ie mist met schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Terranova schreef op maandag 9 november 2020 @ 00:02:
Krijgen jullie ook veel van die zielige kickoff glitch + hooghouden abusers tegen? Dat is echt niet te stoppen, tackles vliegen er onderdoor en er tussenzitten heeft geen nut. Je kan nu bijna alleen maar hopen dat ie mist met schieten.
L2 + achteruit lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Dit team speelt behoorlijk fijn :).
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/BqVZFKpD/IMG-20201109-012332.jpg

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Terranova schreef op maandag 9 november 2020 @ 00:02:
Hoe doe je dat hooghouden terwijl je loopt (a la Witschge) eigenlijk?
Pagina: 1 ... 34 ... 158 Laatste