Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:17
Keeper issue

Alsson?
Ederson tow?
Stegen?
Oblak
Courtios?

Hulp aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Markvd1984 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 18:24:
Keeper issue

Alsson?
Ederson tow?
Stegen?
Oblak
Courtios?

Hulp aub
wat in jouw team het beste past. Al die keepers, elk jaar hetzelfde is gewoon om het even joh. Ik zelf heb ter stegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-09 08:32
Markvd1984 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 18:24:
Keeper issue

Alsson?
Ederson tow?
Stegen?
Oblak
Courtios?

Hulp aub
Heb zelf vaak het meeste moeite tegen. Courtois of neuer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:34
Alisson heb k nu. Ter stegen minder op als vorig jaar maar wel stabiel, oblak voor mij beste die ik tot nu toe heb gehad.

Alleen heb k alisson untrade & heb k hem nodig voor Chem 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Wulfric92 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:48:
Voor vanavond aardig wat pakketjes klaar staan!

3x Jumbo zeldzaam spelers pakket
2* zeldzaam spelers pakket
5* megapakket
1* zeldzame goud pakket
1* zeldzaam megapakket
1* Jumbo goud pakket
1* goud spelers premium pakket
1* gemend spelers pakket
1* top gemengd spelers pakket
1* elektrum spelers pakket
1* top elektrum spelers pakket

En nu maar hopen op één 82+ speler :p
De resultaten:

Varane :)
2* Bernardo Silva
2* totw (discard)
Semedo en Bissaka
En een hele bende 83-85 spelers.

Helaas geen Rttf kaart...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:54
_Uploader_ schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:40:
[...]

Ik heb het idee dat het niet aan jouw instellingen ligt, maar aan de EA servers. Net in een WL potje werd mijn Rashford IF geteleporteerd 10 meter verderop wat ik nog niet eerder gezien heb. Net als Vestensdrie ook aangaf is dat de gamepley erg inconstistent is en de delay erg aanwezig is vandaag.
Ik kon met friendlies ook nauwelijks 2 passes achter elkaar met de juiste richting/kracht spelen helaas.
Dat was FUT voor vandaag :O

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:39
Iemand tips? Heb nog een untradeable rivaldo op de bank speel in game 4141 met neymar in de spits dus zoek eigenlijk iemand anders ipv auba die dan lv gaat spelen. Auba doet het slecht op de vleugels en neymar is in de spits een beest met zijn 5*5*.

Auba in de spits ook geprobeerd maar bevalt me niet zelfs rodrigo deed het beter :p

https://www.futbin.com/21/squad/2242364

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
BlackBarryNL schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:49:
Iemand tips? Heb nog een untradeable rivaldo op de bank speel in game 4141 met neymar in de spits dus zoek eigenlijk iemand anders ipv auba die dan lv gaat spelen. Auba doet het slecht op de vleugels en neymar is in de spits een beest met zijn 5*5*.

Auba in de spits ook geprobeerd maar bevalt me niet zelfs rodrigo deed het beter :p

https://www.futbin.com/21/squad/2242364
zou martial eens proberen, maar als je rivaldo hebt kun je die toch ook proberen ipv auba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:39
cubert20 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:55:
[...]

zou martial eens proberen, maar als je rivaldo hebt kun je die toch ook proberen ipv auba?
Zijn 2* weak foot en pace van 85 valt erg tegen voor st of lw. Straks een even op cm proberen maar dan krijg ik partey niet op 10chem wat ik zelf altijd graag zie in mijn team. Martial en kante zou ook kunnen dan houd ik 10 chem overal. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar pakketjes opgespaard. Geen rttf kaart maar wel 2 walkouts , if en 2x borden.

Pique , Suarez , gabriel Jesus ( die kon direct de basis in ) en een niets zeggend if maar toch mooi 10k :)

Gomez nu kunnen halen en Allison terug gehaald op doel. Nu op naar varane en kante :)

Hoe speelt bij jullie de wl ? eerste pot had ik normale game play had echt ellende verwacht :)

[ Voor 14% gewijzigd door Traeces op 06-11-2020 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Uit de mm sbc van deze week wellicht 2x walkout maar die zijn zo weinig waard dat het eigenlijk geen walkouts mogen zijn, handanovic en Bernardo silva. Denk dat ik ze bewaar voor een hoge sbc. Zullen vast wel in prijs stijgen anders. Zeker die keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 22-09 08:06
7 gespeeld 6 gewonnen 1 verloren. Ik heb geen last van lag of server problemen en het speelt prima. Ik had er ij rivals al heel veel problemen mee maar dat hoog druk zetten kan ik moeilijk mee omgaan. De verlies partij kwam ook doordat de tegenstander hoog druk zette. Het laatste potje stond ik ook 4-1 voor en stond na 90 min 4-4 gelijk..... in de blessure tijd werd het echter 8-4 voor mij🤯.

Ik ben er wel steeds meer van overtuigd dat nieuwe spelers goede pulls krijgen. Een collega van mij, vorige week begonnen , heeft na nog geen 30 potjes spelen in SB en ricals . Werner, mendy, en IF valverde in zijn packs gehad. Allemaal tradeable... zijn team is al bijna even goed als mijn team. En een vriend van hem, vandaag begonnen...90 cantona

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:07:
Uit de mm sbc van deze week wellicht 2x walkout maar die zijn zo weinig waard dat het eigenlijk geen walkouts mogen zijn, handanovic en Bernardo silva. Denk dat ik ze bewaar voor een hoge sbc. Zullen vast wel in prijs stijgen anders. Zeker die keeper.
Als je een pl team heb zou ik eventueel Bernardo Silva proberen met Hunter er op. Snap niet waarom hij zo goedkoop is, vind het net Messi. Alleen minder lui en minder in afronden.

Nu ook 3x gescoord in de wl in 4 wedstrijden. Vent heeft serieus goed loopacties ook naar binnen.

Ga momenteel 3-1 , die pot die ik verloor was echt bizar. Hoe alles voor die vent ze poten stuiterde in rebounds etc. Die wedstrijden heb je wel eens pech gehad :) laatste wedstrijd was wel een lekkere 5x achter komen 5x scoort cr7 de gelijk maker en met penalty’s winnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Hebben jullie wel is van die wedstrijden dat je na min 5 al weet deze ga ik niet winnen ook al ben ik beter, net 2 achter elkaar was zoveel beter dan hem maargoed 2x uitbraak verdediger en keeper fout en de vliegen binnen, en alle schoten van mij gaan er niet in, soms denk ik echt dat het soms sriptit is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Markvd1984 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:56:
Hebben jullie wel is van die wedstrijden dat je na min 5 al weet deze ga ik niet winnen ook al ben ik beter, net 2 achter elkaar was zoveel beter dan hem maargoed 2x uitbraak verdediger en keeper fout en de vliegen binnen, en alle schoten van mij gaan er niet in, soms denk ik echt dat het soms sriptit is
ja, maar dan moet je kijken hoe je anders kan spelen.
De manier die je nu hanteert werkt niet, gooi het over een andere boeg dan.

Dan nog kun je verliezen, maar dan mis je simpelweg de kwaliteit om iemand slechter te verslaan.

Heb het deze WL al een keer of 4 meegemaakt.
Dan schakel ik gewoon te langzaam van mijn normale spel naar een spel wat beter tegen hem zou werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Traeces schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:43:
[...]

Als je een pl team heb zou ik eventueel Bernardo Silva proberen met Hunter er op. Snap niet waarom hij zo goedkoop is, vind het net Messi. Alleen minder lui en minder in afronden.

Nu ook 3x gescoord in de wl in 4 wedstrijden. Vent heeft serieus goed loopacties ook naar binnen.

Ga momenteel 3-1 , die pot die ik verloor was echt bizar. Hoe alles voor die vent ze poten stuiterde in rebounds etc. Die wedstrijden heb je wel eens pech gehad :) laatste wedstrijd was wel een lekkere 5x achter komen 5x scoort cr7 de gelijk maker en met penalty’s winnen :)
Heb hem al geprobeerd en heeft inderdaad zijn sterktes, maar past niet bij mijn speelstijl. Ik speel met opkomende backs dus mijn wingers moeten kunnen mee verdedigen. Daarom wil ik liever hogere workrates dus geen speler voor mij helaas. Maar messi zou ik wel kunnen gebruiken hoor, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cubert20 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 23:08:
[...]

ja, maar dan moet je kijken hoe je anders kan spelen.
De manier die je nu hanteert werkt niet, gooi het over een andere boeg dan.

Dan nog kun je verliezen, maar dan mis je simpelweg de kwaliteit om iemand slechter te verslaan.

Heb het deze WL al een keer of 4 meegemaakt.
Dan schakel ik gewoon te langzaam van mijn normale spel naar een spel wat beter tegen hem zou werken.
Helemaal mee eens je moet meerdere opstellingen / tactieken kunnen spelen. Net zelf ook tegen een team gespeeld dat 4-1-2-1-2 ( 2 ) speelde en 4-4-2 werkte niet en werd op middenveld helemaal gedomineerd. Geschakeld naar 4-2-3-1 ze kwamen me middenveld niet meer door en er uit gecounterd via de flanken :)

Je kan ook tegenstander ook verassen door uit het niets ineens druk te gaan zetten etc :)
Vestendrie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 23:10:
[...]

Heb hem al geprobeerd en heeft inderdaad zijn sterktes, maar past niet bij mijn speelstijl. Ik speel met opkomende backs dus mijn wingers moeten kunnen mee verdedigen. Daarom wil ik liever hogere workrates dus geen speler voor mij helaas. Maar messi zou ik wel kunnen gebruiken hoor, haha.
Hahaha okey. Nou zou Messi ook wel willen maar dan gaat hij gelijk de transferlijst op voor de coins. Hij wandelt net zoals in het echt. Doet geen hol haha. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Iemand hier ervaring met zaha totw? Vind auba echt heel erg tegenvallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
De hele week al in rivals en bij friendlies.. van die potjes dat je kans na kans hebt, maar lat, paal en een keeper die alles heeft en zij bij de eerste kans de bal erin. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
038Zwolle schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:28:

Ik ben er wel steeds meer van overtuigd dat nieuwe spelers goede pulls krijgen. Een collega van mij, vorige week begonnen , heeft na nog geen 30 potjes spelen in SB en ricals . Werner, mendy, en IF valverde in zijn packs gehad. Allemaal tradeable... zijn team is al bijna even goed als mijn team. En een vriend van hem, vandaag begonnen...90 cantona
Dit vermoeden heb ik ook.

Ik ben dit jaar met een nieuw Fifa-account begonnen(, omdat ik na een heel enthousiast begin rond kerst meestal uitgekeken raak op het spel en mijn account wil kunnen doorgeven) en heb behoorlijk wat packluck gehad met o.a. Messi, Son en Joe Gomez. Het team dat ik nu heb is ongeveer net zo sterk als het team dat ik vorig jaar rond kerst had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ja, je voelt dat de gameplay "zwaarder/lomper" is. De truc is alleen, hoe ga je ermee om gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Capsaicin schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 01:02:
[...]
Dit vermoeden heb ik ook.

Ik ben dit jaar met een nieuw Fifa-account begonnen(, omdat ik na een heel enthousiast begin rond kerst meestal uitgekeken raak op het spel en mijn account wil kunnen doorgeven) en heb behoorlijk wat packluck gehad met o.a. Messi, Son en Joe Gomez. Het team dat ik nu heb is ongeveer net zo sterk als het team dat ik vorig jaar rond kerst had.
Tja, ik speel al jaren met hetzelfde account:

Varane
Son
Aubamayang
Mendy (Madrid)
Griezman

Ze zullen vast wel een sterke algoritme achter de packs hebben. Enige wat ik doe, is er geen geld in steken.

De algoritmes die ze hebben (ja die zijn er). Hebben maar één reden. Omzet genereren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50
Traeces schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:28:
Paar pakketjes opgespaard. Geen rttf kaart maar wel 2 walkouts , if en 2x borden.

Pique , Suarez , gabriel Jesus ( die kon direct de basis in ) en een niets zeggend if maar toch mooi 10k :)

Gomez nu kunnen halen en Allison terug gehaald op doel. Nu op naar varane en kante :)

Hoe speelt bij jullie de wl ? eerste pot had ik normale game play had echt ellende verwacht :)
Hier is Kante inmiddels terug :), het staat nu zo: https://www.futbin.com/21/squad/2348501

In game zo: https://www.futbin.com/21/squad/1541471
Als dit niet loopt ga ik naar 433(4), 4231 of 41212 wide.

CR7 speelt echt heerlijk, zoveel beter dan vorig jaar. Verder gaat de WL heel wisselend, maar heb een beter gevoel dan vorige week. De gameplay is ook beter. Voor het resultaat maakt het helaas weinig uit :+ 6 van de eerste 11 gewonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 07:01:
[...]

Hier is Kante inmiddels terug :), het staat nu zo: https://www.futbin.com/21/squad/2348501

In game zo: https://www.futbin.com/21/squad/1541471
Als dit niet loopt ga ik naar 433(4), 4231 of 41212 wide.

CR7 speelt echt heerlijk, zoveel beter dan vorig jaar. Verder gaat de WL heel wisselend, maar heb een beter gevoel dan vorige week. De gameplay is ook beter. Voor het resultaat maakt het helaas weinig uit :+ 6 van de eerste 11 gewonnen.
Lekker elftal hoor ! Kante wil ik ook zo snel mogelijk terug ipv Allan of partey.

CR7 is een pure fraude kaart deze fifa haha. Al 9x gescoord in 4 potten wl.

Echt hoge score zal er wel niet in zitten deze wl al, daar is me elftal voor de rest veel te verzwakt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Wulfric92 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 02:27:
[...]

Tja, ik speel al jaren met hetzelfde account:

Varane
Son
Aubamayang
Mendy (Madrid)
Griezman

Ze zullen vast wel een sterke algoritme achter de packs hebben. Enige wat ik doe, is er geen geld in steken.

De algoritmes die ze hebben (ja die zijn er). Hebben maar één reden. Omzet genereren.
Ik geloof dat alles in deze game-modus is om de spelers te triggeren om packs te kopen.
Ze proberen simpelweg de grens op te zoeken tussen gratis content om de speler tevreden te houden icm triggers tot aankoop.

Ik ben in ieder geval verrast dat seasons niet achter een paywall zit, misschien komt dat nog

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:20
Wat is jullie mening: is divisie 4 Rivals te laag om mee te kunnen komen in de WL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
MadMoody schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:16:
Wat is jullie mening: is divisie 4 Rivals te laag om mee te kunnen komen in de WL?
Hangt er vanaf wat je doelstellingen zijn :) ik speel ook div4, in de WL haal ik gemiddeld goud3 (soms goud2 en soms zilver1)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
MadMoody schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:16:
Nee, hoewel Rivals ranking niets zegt over je WL ranking aangezien WL door veel spelers anders benaderd word.

Je hebt meermaals tegen mij gespeeld, waarbij ik soms 30 potjes nodig heb voor G3 en soms bij 20 al klaar ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:31:
[...]

Nee, hoewel Rivals ranking niets zegt over je WL ranking aangezien WL door veel spelers anders benaderd word.

Je hebt meermaals tegen mij gespeeld, waarbij ik soms 30 potjes nodig heb voor G3 en soms bij 20 al klaar ben.
Ja klopt, je moet ook een beetje mazzel hebben met de tegenstanders in de WL :)
Toen het laatst verlengd was tot maandag heb ik op maandag overdag bijna alles gewonnen.
Je merkt wel dat je dan “andere” tegenstanders krijgt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
Wat is meekomen ? Als ik realistisch naar mijn spel kijk en een realistisch doel stel haal ik daar veel plezier uit (eigenlijk altijd goud 2 maar nooit in de buurt goud 1 geweest):) Sommige verwachten van zichzelf prestaties die eigenlijk niet mogelijk zijn. Maar dan krijgt alsnog ea de schuld bij verliezen en speel je met veel irritatie. Denk dat dat niet veel bijdraagt aan je niveau qua spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Mijn vraag komt voort omdat ik in Rivals soms tegen div. 3 aan zit, maar in de WL totaal weggespeeld wordt. Gisteren 2 gewonnen en 8 verloren. Daarna weer ff een potje Rivals gespeeld, en dan win ik meteen met 8-1 en net weer 4-1. Dus voor mijn gevoel is het verschil met de WL dan megagroot. Of ik heb gewoon erg veel pech met mijn tegenstanders in de WL.

Ik geef EA daar overigens niet de schuld van. Hooguit de matchmaking misschien.

WL inmiddels dus 2-9 en in Rivals juist weer richting div. 3!

[ Voor 16% gewijzigd door Moody2204 op 07-11-2020 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Ik zit juist net in divisie 3. En heb het ook vaak dat ik zwak begin. Maar als je rustig blijft ga je de winsten echt wel pakken! bij mij komt een slecht begin meestal voort doordat ik WL onbewust ander speel dan rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik vind ook wel dat ik tot dusver vrij vaak tegen teams met Mbappe, Werner, De Bruyne etc. speel. Die zijn voor mij nog onbetaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qcGYIwdBcTw8pG4uoELCEmpFp5w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m97Y4rbox9Dr07hXuca3fEJt.jpg?f=fotoalbum_large

Dit team nu staan, ingame switch ik naar 4-2-3-1.

ST: Jesus
RAM/CAM/LAM: Dembele, Talisca, Lucas
CDM's: Paulinho, De Jong
LB/RB: Alba, Cancelo
CB's: Diego Carlos, Eder Militao
GK: Courtois

Speelt echt heel balanced allemaal. Tot zover heel tevreden.

Op de bank heb ik Yedder, Bale, Promes, Coutinho, Telles, Klostermann en Fred op de bank zitten. Deze zijn allemaal untradables.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Een tactiek die verdedigend stabiel is en aanvallend zeer veel opties biedt: https://www.reddit.com/r/...y_a_div_1_elite_1_player/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik speel zelf in div 2. Elke week gaat het ongeveer hetzelfde. De eerste 8 games win ik bijna allemaal of verlies er 1. Daarna is er geen touw aan vast te knopen. De ene keer win ik met grote cijfers. De andere keer word ik afgedroogd. Ik stop altijd met 14 wins. De ene keer heb ik daar 18 potjes voor nodig, de andere keer 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
038Zwolle schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:25:
Ik speel zelf in div 2. Elke week gaat het ongeveer hetzelfde. De eerste 8 games win ik bijna allemaal of verlies er 1. Daarna is er geen touw aan vast te knopen. De ene keer win ik met grote cijfers. De andere keer word ik afgedroogd. Ik stop altijd met 14 wins. De ene keer heb ik daar 18 potjes voor nodig, de andere keer 25.
Ik ben al blij als ik 10x win van de 30!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 15:52
Mijn packluck lijkt hem deze keer te zitten in het begin van FIFA. Begonnen met een Serie A team, daar is nu niks meer van over. Tijdens de 1e week tradeable Mane gepackt, daarna untradeable Sterling, De Bruyne en Sissoko. De rest van het team er omheen gebouwd. Lichtelijke spijt van de impuls aankopen Telles OTW en Allan OTW. Maar voor mezelf besloten deze FIFA vooral voor de fun te gaan ipv het ‘Ultimate Team’ samen te willen stellen, daar hoort ook een gokje bij :)

Plaatje bij het praatje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fKUdb84LNU5AXK4kZt6CKgvqtf8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JLtYcyLU9Rv1LSbCRst7LJ7E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik denk ook dat maar weinig WL spelers rivals spelen dit jaar. Er zijn na 30 potten WL geen rivals punten meer op te halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Capsaicin schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:23:
Een tactiek die verdedigend stabiel is en aanvallend zeer veel opties biedt: https://www.reddit.com/r/...y_a_div_1_elite_1_player/
Gezien, maar nog niet kunnen testen.
352 is altijd de leukste formatie om te spelen, maar vaak ben ik er alleen succesvol mee als ik endgame cb/cdm’s heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:35:
Ik denk ook dat maar weinig WL spelers rivals spelen dit jaar. Er zijn na 30 potten WL geen rivals punten meer op te halen :)
Ja, ik vind het toch een beetje vreemd dat ze dit gedaan hebben eigenlijk.
Ik vind het nu ook heel onduidelijk geworden, met de puntentelling. Vorig weekend geen WL gedaan, en enkel Rivals. Op zondag stond ik daardoor al op rang 1. Dat was ook nog op maandag, dinsdag en woensdagavond het geval. Rewards op donderdag: Rang 2....... Snap niet hoe dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
MadMoody schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:20:
[...]

Ja, ik vind het toch een beetje vreemd dat ze dit gedaan hebben eigenlijk.
Ik vind het nu ook heel onduidelijk geworden, met de puntentelling. Vorig weekend geen WL gedaan, en enkel Rivals. Op zondag stond ik daardoor al op rang 1. Dat was ook nog op maandag, dinsdag en woensdagavond het geval. Rewards op donderdag: Rang 2....... Snap niet hoe dat kan.
Dan moeten mensen in de nacht nog tryhard geprobeerd hebben punten te halen, dan ben je er net uit gevallen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:24:
[...]

Dan moeten mensen in de nacht nog tryhard geprobeerd hebben punten te halen, dan ben je er net uit gevallen denk ik :)
Hoe dan ook: het is er niet duidelijker op geworden en ik snap de restrictie van 30 rivalspotjes ook niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:39
Iemand die weet hoelang je de tijd hebt voor die Koundé RTTF OBJ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
MadMoody schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:29:
[...]

Hoe dan ook: het is er niet duidelijker op geworden en ik snap de restrictie van 30 rivalspotjes ook niet zo.
Eens, ik speel daardoor eigenlijk nauwelijks door de weeks als ik WL gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:39:
[...]

Eens, ik speel daardoor eigenlijk nauwelijks door de weeks als ik WL gedaan heb.
Precies, dat heeft daardoor vrijwel geen zin meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:35:
Ik vind het juist wel leuk. Met 30 potten (En voornamelijk als je donderdag of vrijdag wat RIval potjes speelt) krijg je een prima rank. Dan kun je na de WL objectives spelen . Ik vind het spelen met zilveren squads best vermakelijk :) Even wat luchtigs ipv constant sweaty games spelen in rivals of WL.

Dat de objectives in friendly games gedaan moeten worden vind ik ook een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
038Zwolle schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:06:
[...]

Ik vind het juist wel leuk. Met 30 potten (En voornamelijk als je donderdag of vrijdag wat RIval potjes speelt) krijg je een prima rank. Dan kun je na de WL objectives spelen . Ik vind het spelen met zilveren squads best vermakelijk :) Even wat luchtigs ipv constant sweaty games spelen in rivals of WL.

Dat de objectives in friendly games gedaan moeten worden vind ik ook een verbetering.
Dat jij het leuk vind veranderd toch niks aan het feit dan rivals na WL geen waarde meer heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Voor mij heeft WL eigenlijk geen waarde meer als je enkel speelt tegen Mbappe, Mbappe, Mbappe, Mbappe en Mbappe.

Daar ben ik wel klaar mee eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:38
koop je m ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
bvbal79 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:14:
[...]

Dat jij het leuk vind veranderd toch niks aan het feit dan rivals na WL geen waarde meer heeft?
Maar waarom zou het dan'geen waarde' hebben? Je kan het toch gewoon spelen voor de lol (waar games vaak voor zijn) Je hebt nu genoeg modes waar je wel wat krijgt en als je de WL speelt krijg je uberhaupt 'gratis' packs omdat je 30 potten speelt.

Rivals kun je nog steeds prima spelen, alleen telt het niet mee voor je rewards. Als je daar niet voor wil spelen zijn er dus genoeg objectives die je kunt doen van maandag tot vrijdag. Ik snap het probleem niet zo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:48:
Mijn vraag komt voort omdat ik in Rivals soms tegen div. 3 aan zit, maar in de WL totaal weggespeeld wordt. Gisteren 2 gewonnen en 8 verloren. Daarna weer ff een potje Rivals gespeeld, en dan win ik meteen met 8-1 en net weer 4-1. Dus voor mijn gevoel is het verschil met de WL dan megagroot. Of ik heb gewoon erg veel pech met mijn tegenstanders in de WL.

Ik geef EA daar overigens niet de schuld van. Hooguit de matchmaking misschien.

WL inmiddels dus 2-9 en in Rivals juist weer richting div. 3!
Ik zelf speel in rivals div1, in wl ben ik max goud1 speler. Maar moet zeggen dat ik dat afgelopen 2x nog niet gehaald heb 18 en 19 winst geloof ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:39:
[...]

Hier het zelfde geen tijd voor. Door me wl kreeg ik vroeger gewoon goede rivals rewards. Nu mag je blij zijn met rang 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Vandaag is FIFA echt niet zoals de andere dagen tot nu toe. Het is enorm sluggish en spelers reageren erg traag op alles. Opeens vallen er elke wedstrijd ook minimaal 10 doelpunten in plaats van de ‘normale’ uitslagen zoals in vorige WLs.

Hebben we de jaarlijkse update weer gehad?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
bvbal79 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:14:
[...]

Eens, misschien is de beste oplossing om simpelweg geen rivals punten te geven voor WL games.
Als je tweemaal rewards wil, dan ook de speler beide competities laten spelen.

Het huidige systeem is erg raar opgezet.

@038Zwolle
Sommige spelers spelen alleen voor de rewards, niet om een leuk potje voetbal te spelen.
Hoewel WL vaak juist niet leuke potjes voor rewards zijn.

Mbt tot de game zelf, heb gisteravond Barnes 87 gehaald, dadelijk maar eens kijken of hij dit jaar ook weer een tank met een racemotor is :+

[ Voor 26% gewijzigd door Bossie op 07-11-2020 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:36
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xR7Wxfc.png
Zo Ian Wright en Rulebreakers Giminez gedumpt.
Iemand tips voor verbetering. Ik dacht zelf aan Kounde halen met die objectives en al m'n geld in een spits te stoppen, bijvoorbeeld Van Basten. Heb dan zo'n 730k en met club spul kan ik denk ik wel tegen de 800k opbrengen.
Maar misschien heeft iemand betere tips.

In game is het of 4-1-2-1-2(2) met Griezman op 10 of 4-2-2-2 met Griezman en Mollet op CAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-09 20:30
Inmiddels een waanzinnig team door het packen van veel verschillende topspelers: Mane, Walker IF, Ben Yedder, Wijnaldum etc. Krijg regelmatig berichten van mensen hoeveel geld ik in FIFA heb gestoken. Nou, bijna niets.

In de WL betaalt dit team zich uit en heb ik van de eerste 11 wedstrijden er 9 gewonnen. G1 is weer de rang waar ik op mik deze WL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
SH-FR schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:10:
Inmiddels een waanzinnig team door het packen van veel verschillende topspelers: Mane, Walker IF, Ben Yedder, Wijnaldum etc. Krijg regelmatig berichten van mensen hoeveel geld ik in FIFA heb gestoken. Nou, bijna niets.

In de WL betaalt dit team zich uit en heb ik van de eerste 11 wedstrijden er 9 gewonnen. G1 is weer de rang waar ik op mik deze WL.
Ik heb er dus helemaal niks in gestoken. Ook nog geen enkele packluck. En dat 'betaald' zich nu ook uit. Nu dus 3 gewonnen en 13 verloren.

Brons 1 is weer de rang waar ik op mik deze WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:54
Bossie schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:59:
[...]

Eens, misschien is de beste oplossing om simpelweg geen rivals punten te geven voor WL games.

Waarschijnlijk dat het ligt aan het feit dat EA de Objectives kaarten naar Friendlies heeft verplaatst. Voor de hardcore grinders moet je dan zowel WL, Friendlies als Rivals spelen om alle rewards te krijgen, daar heb je een fulltime baan aan.

Het idee is op zich goed om de Objective kaarten naar Friendlies te verplaatsen, want Rivals was compleet verziekt qua matchmaking, maar alles wat erbij komt is zo slecht over nagedacht. Blijkbaar heeft Rivals rank nog steeds invloed op matchmaking in Friendlies, dus heb je nog steeds het fenomeen dat spelers zich laten zakken in Rivals divisies om Friendlies te spelen.

Ook worden de leenkaarten superhard abused in Friendlies, die kun je daar oneindig gebruiken. Daarnaast heb je nu verschillende Objectives kaarten in dezelfde lobby (Mollet en Bojan), dat wordt onmogelijk voor degene die Bojan willen halen. Moet je met brakke MLS spelers tegen een Ligue 1 team, lijkt me super frustrerend.

De Objectives kaarten die ik heb gedaan zijn Mukiele, Jota en een paar Silver Lounge kaarten. Maar ik denk dat ik een groot deel aan me voorbij laat gaan, de meeste kaarten zijn niet bijzonder genoeg voor de moeite die je erin moet steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:31:
[...]

Ik heb er dus helemaal niks in gestoken. Ook nog geen enkele packluck. En dat 'betaald' zich nu ook uit. Nu dus 3 gewonnen en 13 verloren.

Brons 1 is weer de rang waar ik nu op mik deze WL.
Fyi bij mij zit er 300 euro in ondertussen en heb alleen mendy van echte waarde te pakken. Me duurste spelers kwamen uit gratis pakketjes en golden upgrade packs.

Dus betalen zegt geen drol je moet gewoon geluk hebben. Probleem is met jouw denk meer dat je met enorme frustratie wl aan het spelen ben en dat is juist het slechtste wat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-09 15:46
Ben bij een kameraad die voor de grap een packetje komt van zn laatste 25K coins. Komt Werner eruit lopen, gisteren Dybale.... wat een geluk hebben sommigen. Ik krijg een Tadic of Asensio😂 graf spel

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:34:
[...]

Fyi bij mij zit er 300 euro in ondertussen en heb alleen mendy van echte waarde te pakken. Me duurste spelers kwamen uit gratis pakketjes en golden upgrade packs.

Dus betalen zegt geen drol je moet gewoon geluk hebben. Probleem is met jouw denk meer dat je met enorme frustratie wl aan het spelen ben en dat is juist het slechtste wat je kan doen.
Daar heb je ook wel een punt. Kan zo slecht tegen mijn verlies. Tegelijkertijd ben ik ook niet van het opgeven. Met als resultaat inmiddels 3-14.

Voor mijn gezondheid kan ik dus wel beter helemaal stoppen met de WL.

[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 07-11-2020 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-09 10:22
Net alle SBC's gedaan van Hybride leagues,nations enz en marqué match.gedaan.
Net zoals verleden jaar is de opbrengst weer karig.
Chielinni was de enige met waarde.
De rest niet eens boven de 82.
En een paar verdwaalde zilvers die 10k waard zijn.
Het is dat de pakketjes op zo'n manier wat goedkoper zijn.
Dus heb er nog wel iets winst aan overgehouden.
Maar dat de packs beter zijn dan normaal is een groot fabeltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:38:
[...]

Daar heb je ook wel een punt. Kan zo slecht tegen mijn verlies. Tegelijkertijd ben ik ook niet van het opgeven. Met als resultaat inmiddels 3-14.

Dat is dus het hele punt , soms gaat niet zoals je wil en verlies je wel eens onterecht. Maar dan ga je enorm opgefokt lopen spelen en dan krijg je dus scores van 3-14.

Beste is gewoon een uur of 1.5 uur lekker stoppen. Frustratie / agressie er uit laten gaan en weer verder spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:46:
[...]

Dat is dus het hele punt , soms gaat niet zoals je wil en verlies je wel eens onterecht. Maar dan ga je enorm opgefokt lopen spelen en dan krijg je dus scores van 3-14.

Beste is gewoon een uur of 1.5 uur lekker stoppen. Frustratie / agressie er uit laten gaan en weer verder spelen.
Eens, ik heb exact hetzelfde zowel ingame als op het voetbalveld :+
Bij de ene pak je na 90 minuten een biertje en is alles weer vergeten, bij FUT moet je 30 games doen door de bizarre timeboxed opzet.

Verwijder dan champs in de huidige opzet en rename Rivals naar champs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:50:
[...]

Eens, ik heb exact hetzelfde zowel ingame als op het voetbalveld :+
Bij de ene pak je na 90 minuten een biertje en is alles weer vergeten, bij FUT moet je 30 games doen door de bizarre timeboxed opzet.

Verwijder dan champs in de huidige opzet en rename Rivals naar champs :+
Ik wil ook altijd Winnen maar soms loopt het niet en denk tegenwoordig pech gehad. Ga geen controllers a 50 euro meer slopen door een game :)

Tijd is gewoon zeker een probleem. Daarom zet ik hem vaak op goud 3 en vind ik het weer mooi.

Ze moeten er gewoon een dag bij plakken dan is het opzicht wel goed te doen :)

Edit : denk dat er een if Bruno Fernandes aankomt :) zou perfect passen bij me Portugese invasie in me team :P

[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 07-11-2020 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:53:
[...]

Ik wil ook altijd Winnen maar soms loopt het niet en denk tegenwoordig pech gehad. Ga geen controllers a 50 euro meer slopen door een game :)

Tijd is gewoon zeker een probleem. Daarom zet ik hem vaak op goud 3 en vind ik het weer mooi.

Ze moeten er gewoon een dag bij plakken dan is het opzicht wel goed te doen :)

Edit : denk dat er een if Bruno Fernandes aankomt :) zou perfect passen bij me Portugese invasie in me team :P
En dag extra lost niets op, in praktijk heb ik alleen Zaterdag en Zondag en zijn er op die dagen ook meer dingen te doen dan FUT ;)

De huidige Rivals opzet, dat is wat Champs zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Voor het spelen zou ik ook liever een dag extra hebben, voor de handel is de huidige opzet prima :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:46:
[...]

Is ook zo, 3-17 inmiddels. Gisteren 2-8, vandaag 1-9. Dan zal het morgen wel 0-10 worden! _O-

Maar goed, dan heb ik toch nog brons 2. oOo

[ Voor 4% gewijzigd door Moody2204 op 07-11-2020 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Bossie schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:29:
[...]

En dag extra lost niets op, in praktijk heb ik alleen Zaterdag en Zondag en zijn er op die dagen ook meer dingen te doen dan FUT ;)

Zo heel veel is er verder niet te doen met die corona🤣 en 30 potjes over 4 dagen is toch een stuk beter te doen als je de potjes een beetje verspreid over die 4 dagen. Wanneer iedereen dan tijd/zin heeft dat ligt bij jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:42:
[...]

Is ook zo, 3-17 inmiddels. Gisteren 2-8, vandaag 1-9. Dan zal het morgen wel 0-10 worden! _O-

Maar goed, dan heb ik toch nog brons 2. oOo
zou hem niet afmaken. Zonde van de rivals punten die je dan eventueel misloopt.
Of eerst je rivals potjes tot 30 spelen, mocht je dan nog tijd hebben voor wl dan eventueel verder gaan met wl.

[ Voor 13% gewijzigd door fifanoob op 07-11-2020 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:50:
[...]

zou hem niet afmaken. Zonde van de rivals punten die je dan eventueel misloopt.
Die loop ik al mis, want had al 11 Rivals potjes gespeeld voordat ik aan de WL begon en nu met die 20 WL potjes, kan ik niet meer omhoog, enkel nog omlaag. Daarom baal ik ook zo van deze opzet. Want vorige editie kon je je Rivals dan nog t/m woensdag omhoog liften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-09 20:30
MadMoody schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:38:
[...]

Toch blijft het uitermate opvallend. Ik las eerder op het forum dat je bijna in D3 zit, dan is 3-14 echt een score die (denk ik) onder je niveau ligt.

Ik wil je best eens een aantal tips geven wat in de WL effectief werkt. Zowel kwa spel als tactieken. Ben zelf ook niet de beste speler, maar haal redelijk constant G1, zij het met een erg goed team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
SH-FR schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:07:
[...]

Toch blijft het uitermate opvallend. Ik las eerder op het forum dat je bijna in D3 zit, dan is 3-14 echt een score die (denk ik) onder je niveau ligt.

Ik wil je best eens een aantal tips geven wat in de WL effectief werkt. Zowel kwa spel als tactieken. Ben zelf ook niet de beste speler, maar haal redelijk constant G1, zij het met een erg goed team.
Ja, daar zit ook mijn frustratie. Waarom lukt het in Rivals wel vrij aardig en in de WL niet?
Daar win ik uiteraard ook niet alles, maar daar gaat het wel beduidend beter. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik uit pure frustratie wel potjes afgekapt heb als ik na 5 min. al 2-0 achterstond en er totaal niet aan te pas kwam.

* 3-17 i.p.v. 3-14 trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 15:52
Gaan jullie die RTTF Kounde voltooien? Lijkt een prima kaart allen gaat er gruwelijk veel tijd in zitten denk ik. Niet dat ik daar zo’n zin in heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:29:
[...]

Ik ook alleen vrijdag avond en zondag middag / avond meesstal . Maandag zal toch nog wel extra helpen voor veel mensen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
De makers van dit grafspel moeten zich echt schamen. Wie zou er beter zijn een icon van 700k+ of een 81rated spits. Je kan het wel raden natuurlijk...
Ik speel tegen iemand in de WL die ongeveer even goed is maar verlies met 6-2 omdat zijn Richarlison door mijn verdedigers heen blijft glitchen ondanks dat ik goed sta en Mid Hernandez van 730k de bal al verliest als er een verdediger naar hem kijkt.

Blijft bizar, heb nu meerdere "top" spitsen uit geprobeerd maar niemand is beter dan normale Inaki Williams(zelf die rulebreakers kaart van Inaki niet). Waarom zou je uberhaupt coins uitgeven voor zo'n superspits. Ze werken toch niet ondanks dat de stats beter zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
5 potjes gespeeld , allemaal uit , allemaal keihard verloren. 3 potjes thuis gespeeld en gewonnen😅. Ik had al moeite met het druk zetten van de tegenstanders, maar nu met 13 wins word het nog erger. Vol druk en mbappes, neymar voorin etc😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Terranova schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:46:
De makers van dit grafspel moeten zich echt schamen. Wie zou er beter zijn een icon van 700k+ of een 81rated spits. Je kan het wel raden natuurlijk...
Ik speel tegen iemand in de WL die ongeveer even goed is maar verlies met 6-2 omdat zijn Richarlison door mijn verdedigers heen blijft glitchen ondanks dat ik goed sta en Mid Hernandez van 730k de bal al verliest als er een verdediger naar hem kijkt.

Blijft bizar, heb nu meerdere "top" spitsen uit geprobeerd maar niemand is beter dan normale Inaki Williams(zelf die rulebreakers kaart van Inaki niet). Waarom zou je uberhaupt coins uitgeven voor zo'n superspits. Ze werken toch niet ondanks dat de stats beter zijn
je kan wel een goede speler kopen maar je moet hem nog altijd zelf besturen..
Breng eens wat nuance aan ofzo. Kennelijk aan je frustraties te zien is deze game niks voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
fifanoob schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:48:
[...]

je kan wel een goede speler kopen maar je moet hem nog altijd zelf besturen..
Breng eens wat nuance aan ofzo. Kennelijk aan je frustraties te zien is deze game niks voor jou.
Ik speel met 2 spitsen. Inaki werkt wel, Hernandez/Shevchenko/Wright/Lineker/Martial niet.
Maar dat van Inaki stond wel in mijn post, maar dat lees jij niet. Zodra iemand kritiek heeft op fifa dan moet je gelijk reageren, want niemand mag je favoriete game aanvallen(of je werkgever, ik twijfel nog).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bossie schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:59:
[...]

@038Zwolle
Sommige spelers spelen alleen voor de rewards, niet om een leuk potje voetbal te spelen.
Hoewel WL vaak juist niet leuke potjes voor rewards zijn.

Mbt tot de game zelf, heb gisteravond Barnes 87 gehaald, dadelijk maar eens kijken of hij dit jaar ook weer een tank met een racemotor is :+
Begrijp het wel enigzins. Maar ik vind het een beetje raar dat mensen ALLEEN voor de rewards spelen. Ik kan mij toch niet voorstellen dat je een spel alleen speelt voor gratis packs. Er is dit jaar zoveel content dat je de hele week meer dan genoeg te doen hebt. Spelen voor "niks" vind ik daarom overdreven
Je krijgt al packs bij bijna alles wat je doet. Je rivals alleen speelt voor de packs , zou ik een andere hobby zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
op de man

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 09-11-2020 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
fifanoob schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:03:
[...]

Oh sorry ik wist niet dat je nog maar 12 was..
Goeie bijdrage weer. Het enige wat je doet is reageren op mensen die kritiek op FIFA hebben en vervolgens als iemand er wat van zegt dan reageer je zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Terranova schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:13:
[...]

Goeie bijdrage weer. Het enige wat je doet is reageren op mensen die kritiek op FIFA hebben en vervolgens als iemand er wat van zegt dan reageer je zo
Wat verwacht je dan, dat wij weten waarom een spits bij jouw werkt en de andere niet, er zijn immers zo veel variabelen.

Ronaldo, Dalglish, Eto, Butra, Zola of Yedder al geprobeerd ?
Misschien moet je eens iets vertellen over je speelstijl, tactics zodat op basis daarvan een zinnig antwoord kan worden gegeven ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:13:
[...]

Inaki is ook de enige grote en redelijke sterke spits die je opnoemt van het lijstje. Hernandez ligt met een zucht van de bal af net zoals wright. Martial is de tussen weg. Shevchenko is in de laatste jaren nooit goed in fifa geweest.

Probeer Kane eens. Daarbij zegt rating geen ene klote. Heb vorig jaar haast het hele jaar met
Daniël James future star op rm gespeeld omdat hij best paste in MIJN speelstyle. Messi(toty), salah vond ik allemaal niet fijn spelen maar die dwerg met 86 rating wel.

Mensen moet eens wat minder naar rating en icons kijken. Je moet spelers kopen waarmee jij lekker speelt en wat in je tactiek en speelstyle past.

Wat zelf reflectie daarbij is soms ook niet slecht , wil niet zeggen dat fifa een perfect spel is maar vaak ligt het aan de gebruiker van de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:34:
[...]

Wat verwacht je dan, dat wij weten waarom een spits bij jouw werkt en de andere niet, er zijn immers zo veel variabelen.

Ronaldo, Dalglish, Eto, Butra, Zola of Yedder al geprobeerd ?
Misschien moet je eens iets vertellen over je speelstijl, tactics zodat op basis daarvan een zinnig antwoord kan worden gegeven ....
Nee dat het belachelijk is dat 81 rated spelers beter zijn dan Icons en dat is niet alleen mijn ervaring. Lees reddit maar eens na. De meeste "Icons" zijn gewoon ruk en zitten puur in de game om geld binnen te harken er is maar een klein gedeelte van de Icons die echt z'n coins waard zijn.

En daarnaast mensen zoals FIFAnoob reageren altijd alleen op kritiek met dat mensen maar beter moeten zijn voordat ze kritiek hebben of dat ze zoals nu uberhaupt moeten stoppen met spelen. Maarja dat verklaart de 1000en filmpjes van bugs in dit spel niet, tenminste kan het mij niet voorstellen dat elke "bug" komt omdat mensen niet goed genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik heb toch even zitten puzzelen nav packen van Werner (untradeable).

Heb nu:
https://www.futbin.com/21/squad/2586016

Met dit team is het vooral wachten op Braziliaanse specials (i.e. Coutinho etc), waarbij Barnes tijdelijk is.

Ik kan ook teruggaan naar PL en dam onderstaand team halen:
https://www.futbin.com/21/squad/2263731

@Terranova
Wat Fifanoob, probeert duidelijk te maken is dat of een spits succesvol is voornamelijk aan de speler zelf ligt. Jij bepaalt hou jouw team speelt, jij zit achter de knoppen, of een bepaalde speler bij jouw past kunnen wij niet vertellen.

Wat verwacht je, dat wij zonder context wel het antwoord weten, of verwacht simpelweg bevestiging ?
Veel icons zijn idd lucht, netzoals dat een overal rating weinig zegt over hoe een speler speelt of in een bepaald systeem past.

Je ziet dat ik bijvoorbeeld ook met een 83 rated spits speel, heb ook een tweede 83 rated op de gank (jesus) en een 81 (fred) voor het middenveld.

[ Voor 48% gewijzigd door Bossie op 07-11-2020 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bossie schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:11:
Ik heb toch even zitten puzzelen nav packen van Werner (untradeable).

Heb nu:

Met dit team is het vooral wachten op Braziliaanse specials (i.e. Coutinho etc), waarbij Barnes tijdelijk is.

Ik kan ook teruggaan naar PL en dam onderstaand team halen:
Ik zie weinig verschil tussen beide teams ;)

Nou ik denk dat ik de oplossing heb voor het druk zetten van de tegenstander. Ik speel nu met dropback en opeens win ik de meeste games weer...Maarja dat kan uiteraard morgen weer anders zijn :+

[ Voor 16% gewijzigd door 038Zwolle op 07-11-2020 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Traeces schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:58:
[...]

Inaki is ook de enige grote en redelijke sterke spits die je opnoemt van het lijstje. Hernandez ligt met een zucht van de bal af net zoals wright. Martial is de tussen weg. Shevchenko is in de laatste jaren nooit goed in fifa geweest.

Probeer Kane eens. Daarbij zegt rating geen ene klote. Heb vorig jaar haast het hele jaar met
Daniël James future star op rm gespeeld omdat hij best paste in MIJN speelstyle. Messi(toty), salah vond ik allemaal niet fijn spelen maar die dwerg met 86 rating wel.

Mensen moet eens wat minder naar rating en icons kijken. Je moet spelers kopen waarmee jij lekker speelt en wat in je tactiek en speelstyle past.

Wat zelf reflectie daarbij is soms ook niet slecht , wil niet zeggen dat fifa een perfect spel is maar vaak ligt het aan de gebruiker van de controller.
Ik heb ongeveer alles geprobeerd, ook Ben Yedder IF is z'n prijs niet waard.
En ja zelfreflectie is goed, maar het is niet dat ik onderin div 9 hang. Ik win heb gewoon nog steeds veel meer wedstrijden dat ik verlies en ben na een klein dipje na de patch weer ruim terug in Div 3 en op weg naar Div 2. Maar dat betekent niet omdat ik zelf m'n 2e spits niet aan de praat dat mijn tegenstander door mijn verdedigers heen mag glitchen alsof er helemaal geen verdediger staat.

Ik verlies ook genoeg terecht, maar daar hoef ik ook niet over te klagen. Als je tegen een gelijkwaardige/mindere tegenstander verliest door bugs/glitches dan mag je daar echt wel over klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
038Zwolle schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:16:
[...]

Ik zie weinig verschil tussen beide teams ;)

Nou ik denk dat ik de oplossing heb voor het druk zetten van de tegenstander. Ik speel nu met dropback en opeens win ik de meeste games weer...Maarja dat kan uiteraard morgen weer anders zijn :+
Fixed :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
joenes30 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:39:
Net alle SBC's gedaan van Hybride leagues,nations enz en marqué match.gedaan.
Net zoals verleden jaar is de opbrengst weer karig.
Chielinni was de enige met waarde.
De rest niet eens boven de 82.
En een paar verdwaalde zilvers die 10k waard zijn.
Het is dat de pakketjes op zo'n manier wat goedkoper zijn.
Dus heb er nog wel iets winst aan overgehouden.
Maar dat de packs beter zijn dan normaal is een groot fabeltje.
Dit soort SBC's moet je (als je de mogelijkheid hebt gehad) eigenlijk in de eerste 2 weken openen. Dan zijn lage rated spelers als Schulz, Mbabu, Klostermann, Adama Traore etc. allemaal nog zo erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Waar ik van de week al aangaf hoeveel een collega had met zijn nieuwe account (en nog nooit fut gespeeld te hebben) stuurt hij me net een whatsapp bericht dat hij Mbappe ook nog eens gekregen heeft uit een goud pakketje.....Nu weet ik het 100% zeker..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Die sbc van Isco slaat ook nergens op. Voor hij een beetje bruikbaar is, zou Real Madrid minstens 3 rondes verder moeten zijn. Jammer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
Terranova schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:11:
[...]

Nee dat het belachelijk is dat 81 rated spelers beter zijn dan Icons en dat is niet alleen mijn ervaring. Lees reddit maar eens na. De meeste "Icons" zijn gewoon ruk en zitten puur in de game om geld binnen te harken er is maar een klein gedeelte van de Icons die echt z'n coins waard zijn.

En daarnaast mensen zoals FIFAnoob reageren altijd alleen op kritiek met dat mensen maar beter moeten zijn voordat ze kritiek hebben of dat ze zoals nu uberhaupt moeten stoppen met spelen. Maarja dat verklaart de 1000en filmpjes van bugs in dit spel niet, tenminste kan het mij niet voorstellen dat elke "bug" komt omdat mensen niet goed genoeg zijn.
Gozer, kijk hoevaak ik hier reageer. En kijk hoevaak jij hier klaagt. Als ik elke x zou moeten reageren op types zoals jij ben ik hier 24/7.

Word gewoon een beetje volwassen en doe een beetje aan zelfreflectie. En als jij vindt dat al die icons troep is dan koop jij die spelers toch niet. Ipv lopen te zeiken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tukkerterror90
Vestendrie schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:40:
Die sbc van Isco slaat ook nergens op. Voor hij een beetje bruikbaar is, zou Real Madrid minstens 3 rondes verder moeten zijn. Jammer.
Haha die kaart is nog niet eens speelbaar als Real de Champions league wint wat een grap🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Jammer dat er geen var in het spel is of zo. Net een zuivere tackle op de bal en ik krijg rood en een penalty tegen. Heb de herhaling terug gezien en was echt perfect, daarna kon hij met zijn werner, sane en salah wel even door mijn verdediging heen snijden hoor. Dan helpt je formatie veranderen en een verdediger erin gooien heel weinig dit jaar merk ik. Gaat nog steeds bagger 6 uit 16 wedstrijden nu. Zilver 1 maar het doel nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verlies net een wedstrijd door meerdere vage doelpunten kwam steeds terug. Verlening die vent blijft alleen maar expres rond spelen tweede verlening om penalty’s te halen echt wtf haha. Maar met een user name kkeaservers weet je al met welk volk je te maken heb :+

Ronaldo dit jaar is denk echt de beste speler met cruijf samen met wie ik ooit in fifa heb gespeeld.

5 wedstrijden wl 14 doelpunten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Werner en mbappe is gewoon cheaten zijn gewoon niet bij te houden

Heb Talisca die is zo goed probleem is zo moeilijk te linken echt vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:03:
Werner en mbappe is gewoon cheaten zijn gewoon niet bij te houden

Heb Talisca die is zo goed probleem is zo moeilijk te linken echt vervelend
Je moet ff de cheat code invoeren dan zijn jouw spitsen ook zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:14:
[...]

Je moet ff de cheat code invoeren dan zijn jouw spitsen ook zo snel.
Haha kon dat maar
Pagina: 1 ... 33 ... 158 Laatste