Controller op de kop leggen, waarschijnlijk moet die alleen nog de objective 'speel X wedstrijd'.Terranova schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:05:
WTF, ik kom nu tegen iemand die iets ingesteld heeft dat ie 4x links balroll en 4x rechts ball roll doet. Verder niets. Ideaal dat ik hier de long shots voor Mollet heb kunnen halen. Maar wat doet zo iemand. Wedstrijden farmen voor coins+objectives?
Toch snap ik het nog niet met die Rivals rewards op donderdag:
Zondag rang 1 al gehaald. Dat stond ik ook nog op maandag, dinsdag en woensdag (gisteren nog gecheckt). Krijg ik vandaag mijn rewards: rang 2 ?!?!?!? Hoe kan dat nou?
Zondag rang 1 al gehaald. Dat stond ik ook nog op maandag, dinsdag en woensdag (gisteren nog gecheckt). Krijg ik vandaag mijn rewards: rang 2 ?!?!?!? Hoe kan dat nou?
Ja, maar het wisselde af. Soms 4x links 4x rechts, dan weer 1x beide kant, dan weer 3x etc. Alsof het een bot was die niet ontdekt wilde worden door steeds hetzelfde te doendutchgio schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:25:
[...]
Controller op de kop leggen, waarschijnlijk moet die alleen nog de objective 'speel X wedstrijd'.
Frustrerend. Iemand speelt met constant hoge druk. Ik houd hem de eerste helft op 3-3. Vervolgens in de 2e helft zet ik op een gegeven moment twee 90+ rennen spelers in de spits en nog steeds houden zijn trage verdedigers redelijk eenvoudig de counterende spitsen bij. Terwijl zijn ogenschijnlijk vermoeide spitsennog steeds gewoon mijn verse verdediger eruit rennen.
Je wilt Talisca in een team inpassen die al 83 chem heeft? Waarom wissel je eigenlijk?Mars18 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:45:toon volledige bericht
Helaas vandaag niks uit de rewards gekregen. Geen probleem, mag niet klagen na Mane vorige week.
Al durf ik geen SBC te doen om mijn bijna 200.00 coins te verspelen.
Dit is nu mijn team.
[Afbeelding]
Op de lijst staat nog:
- Mendy van Real Madrid
- Cuardado RULEBREAKER
- Renato IF
Helaas moet ik nu telkens bij de afrap wisselen, en dan vind ik vervelend.
In game staat het als volgt
[Afbeelding]
Wie zou ik voor Felix kunnen vervangen om een goede chem te blijven behouden?
Talisca heeft een hyperlink met Paulinho. Om even op de vraag terug te komen, Di Maria
https://www.futbin.com/21/squad/2461245
Nou, ik moet eerlijk toegeven: FUT heeft me flink te pakken. Ben eind vorige week voor het eerst begonnen met FUT (na jaren alleen online divisies gespeeld te hebben) en het is echt wel vet.
Op jullie advies begonnen met squad battles, vorige week zo'n elf wedstrijden gespeeld en doorgestoomd tot Goud 1, maar nu zit ik al op 22 wedstrijden en ben ik Elite 2 (en hard op weg naar Elite 1). Met mijn team win ik nu eigenlijk moeiteloos alle wedstrijden op wereldniveau.
Maar nu mijn vraag: hoe nu verder qua team building. Ik heb een team met alleen Nederlandse spelers, allemaal goud zeldzaam, een beoordeling van 82 en een teamgeest van 100. In wat voor niveau spelerskaarten kan ik nu het beste gaan investeren?
Daarnaast: kan ik de stap naar online gaan maken? Heb nu blijkbaar zoveel Squad Battles gespeeld dat ik automatisch ben geplaatst voor de online Divisions (kwam volgens mij in divisie 7 terecht), of is dat nog te vroeg?
Ben benieuwd, alle advies is welkom!
Op jullie advies begonnen met squad battles, vorige week zo'n elf wedstrijden gespeeld en doorgestoomd tot Goud 1, maar nu zit ik al op 22 wedstrijden en ben ik Elite 2 (en hard op weg naar Elite 1). Met mijn team win ik nu eigenlijk moeiteloos alle wedstrijden op wereldniveau.
Maar nu mijn vraag: hoe nu verder qua team building. Ik heb een team met alleen Nederlandse spelers, allemaal goud zeldzaam, een beoordeling van 82 en een teamgeest van 100. In wat voor niveau spelerskaarten kan ik nu het beste gaan investeren?
Daarnaast: kan ik de stap naar online gaan maken? Heb nu blijkbaar zoveel Squad Battles gespeeld dat ik automatisch ben geplaatst voor de online Divisions (kwam volgens mij in divisie 7 terecht), of is dat nog te vroeg?
Gewoon Division Rivals gaan spelen, daar leer je het meeste van. Ja, je zult best wat potjes verliezen, maar je zult er ook wat winnen. Tip: niet gaan 'happen' tijdens het verdedigen met je centrale verdedigers als de spitsen op je af rennen, dan ben je direct weg met een één-tweetje. Rustig meelopen met de aanvaller en als je de kans hebt, pak je de bal af.Timbox88 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:04:
Nou, ik moet eerlijk toegeven: FUT heeft me flink te pakken. Ben eind vorige week voor het eerst begonnen met FUT (na jaren alleen online divisies gespeeld te hebben) en het is echt wel vet.
Op jullie advies begonnen met squad battles, vorige week zo'n elf wedstrijden gespeeld en doorgestoomd tot Goud 1, maar nu zit ik al op 22 wedstrijden en ben ik Elite 2 (en hard op weg naar Elite 1). Met mijn team win ik nu eigenlijk moeiteloos alle wedstrijden op wedstrijdklasse.
Check! En dan ook de Weekend League al proberen, of daar mee wachten?Saekerhett schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:09:
[...]
Gewoon Division Rivals gaan spelen, daar leer je het meeste van. Ja, je zult best wat potjes verliezen, maar je zult er ook wat winnen. Tip: niet gaan 'happen' tijdens het verdedigen met je centrale verdedigers als de spitsen op je af rennen, dan ben je direct weg met een één-tweetje. Rustig meelopen met de aanvaller en als je de kans hebt, pak je de bal af.
En qua nieuwe spelers aantrekken: heb nu dus allemaal gouden zeldzame, waar nu het beste in te investeren?
Ik zou met Weekend League nog effe wachten. Eerst het gevoel van spelen van online potjes onder de knie krijgen. Weekend League is qua niveau wat hoger dan divisie 7 van Division Rivals.Timbox88 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:11:
[...]
Check! En dan ook de Weekend League al proberen, of daar mee wachten?
En qua nieuwe spelers aantrekken: heb nu dus allemaal gouden zeldzame, waar nu het beste in te investeren?
Verder zou ik me vooral niet blind staren op de Nederlandse spelers. Ik heb bv ondertussen dit team:

Gewoon positie voor positie upgraden en ik zou beginnen met de as.
Jaarlijke patch waarin EA de gameplay compleet verneukt is vroeg gekomen dit jaar, FUT kan weer de kast in dus.
even serieus, ik heb nog niet dusdanige veranderingen gemerkt in de gameplay na de patch.
Wat is er specifiek veranderd dan, want ik lees hier alleen maar gevoelens.
Gameplay is supertraag, Rashhord die eruit gelopen wordt door een Mukiele, je hoeft een speler maar aan de raken in de 16 en het een penalty, terwijl de tegenstander er met geel vanaf komt als hij je vanachter tackeld.cubert20 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:55:
even serieus, ik heb nog niet dusdanige veranderingen gemerkt in de gameplay na de patch.
Dat is mij ook pas te laat opgevallen. Opeens verloor ik bijna elke wedstrijd en ging ik 2 divisies naar beneden, maar terug kijkend was het na de patch. Dus voor mij is het of toeval of het is echt de patch geweest waardoor ik het opeens niet meer kon.cubert20 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:55:
ok, die penaltys en die gele kaart die waren ook voor de patch al aanwezig.joostmakaay schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:57:
[...]
Gameplay is supertraag, Rashhord die eruit gelopen wordt door een Mukiele, je hoeft een speler maar aan de raken in de 16 en het een penalty, terwijl de tegenstander er met geel vanaf komt als hij je vanachter tackeld.
Mijn mukiele rulebreaker heeft gewoon 99 pace, dus ik zie niks vreemds
Lol al die gameplay issues... dat is toch gewoon altijd al jaren het standaard verhaaltje in FIFA, of er nou een update is geweest of niet?
Sommige potjes word je afgemaakt alsof je voor het eerst FIFA speelt, andere potjes win je met gemak terwijl je tegenstander op papier veel sterker is.
Het maakt in mijn ervaring geen donder uit wat voor team je hebt, of wat je skills zijn (wel beetje natuurlijk), het is maar net hoe EA de knoppen heeft ingesteld tijdens je potje.
Sommige potjes word je afgemaakt alsof je voor het eerst FIFA speelt, andere potjes win je met gemak terwijl je tegenstander op papier veel sterker is.
Het maakt in mijn ervaring geen donder uit wat voor team je hebt, of wat je skills zijn (wel beetje natuurlijk), het is maar net hoe EA de knoppen heeft ingesteld tijdens je potje.
Afgelopen weken speelde het voor mij altijd prima, maar sinds de patch is het echt een drama (zoals ze ieder jaar doen).Freshnezz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:12:
Lol al die gameplay issues... dat is toch gewoon altijd al jaren het standaard verhaaltje in FIFA, of er nou een update is geweest of niet?
Stel dat je snelle aanvaller de bal heeft vind k het logisch dat je dan bijgehaald word door een langzamere verdediger.. met de bal aan de voet ben je immers veel minder snel.joostmakaay schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:57:
[...]
Gameplay is supertraag, Rashhord die eruit gelopen wordt door een Mukiele, je hoeft een speler maar aan de raken in de 16 en het een penalty, terwijl de tegenstander er met geel vanaf komt als hij je vanachter tackeld.
Op volle sprint zonder bal mag t natuurlijk niet gebeuren.
Maar eens dat de patch iets heeft veranderd. Ik won erg veel en was onderweg naar div. 4. Nu ben k vooral aan t strijden om in 5 te blijven. Lijkt allemaal net wat trager en de ping is ook omhoog gegaan volgens mij
Voor mij dezelfde ervaringen. Paar dagen niet gespeeld vanwege tentamens en nu ik sinds gister weer terug ben bij FUT, speelt het echt verschrikkelijk. Spelers nemen ballen slecht aan en het lijkt opeens wel alsof ze veel trager zijn. Voetbal elke keer tegen muren en verdediging gatenkaas.
Rewards waren drama; Uit 350k aan Packs als beste speler Lacazette. Joe! Vervolgens uit het PL top spelers pakket een Oekraïense LB van City, kortom; een hele succesvolle FUT dag! 😃
Rewards waren drama; Uit 350k aan Packs als beste speler Lacazette. Joe! Vervolgens uit het PL top spelers pakket een Oekraïense LB van City, kortom; een hele succesvolle FUT dag! 😃
Hier doelde ik inderdaad op, als ik constant druk zet met die aanvaller, dan begrijp ik dat hij eind wedstrijd eruit gelopen wordt. Maar dit vind gewoon plaats in het begin van de wedstrijd.Augy schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:20:
[...]
Stel dat je snelle aanvaller de bal heeft vind k het logisch dat je dan bijgehaald word door een langzamere verdediger.. met de bal aan de voet ben je immers veel minder snel.
Op volle sprint zonder bal mag t natuurlijk niet gebeuren.
Maar eens dat de patch iets heeft veranderd. Ik won erg veel en was onderweg naar div. 4. Nu ben k vooral aan t strijden om in 5 te blijven. Lijkt allemaal net wat trager en de ping is ook omhoog gegaan volgens mij
Oké, ga ik doen! Maar hoe weet je bijvoorbeeld hoeveel buitenlandse spelers ik nog zou kunnen toevoegen aan mijn selectie? Ik dacht dus dat het het beste is om allemaal spelers van dezelfde nationaliteit samen te voegen.Saekerhett schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:15:
[...]
Ik zou met Weekend League nog effe wachten. Eerst het gevoel van spelen van online potjes onder de knie krijgen. Weekend League is qua niveau wat hoger dan divisie 7 van Division Rivals.
Verder zou ik me vooral niet blind staren op de Nederlandse spelers. Ik heb bv ondertussen dit team:
[Afbeelding]
Gewoon positie voor positie upgraden en ik zou beginnen met de as.
En moet ik nog verder kijken voor kaarten die hoger dan 'goud zeldzaam' zijn en zo ja: naar welke dan?
De puzzel is dat spelers een goede 'chemistry' hebben. Oftewel dat ze aan elkaar linken door bijvoorbeeld nationaliteit/club. Ik heb bijvoorbeeld Paulinho en Talisca, die zijn beide Braziliaans en spelen voor dezelfde club, dus die krijgen dan een 'groen linkje'. Naast Talisca staat Allan, die is ook Braziliaans, maar speelt in een andere competitie. Dat wordt dan een 'oranje linkje'. Wat ook geen probleem is. Rode linkjes moet je proberen zoveel mogelijk te vermijden. Al hoeft dat ook weer niet altijd een probleem te zijn. Ik heb bijvoorbeeld een driehoek staan met Paulinho, Carvajal en Militao. Van Carvajal naar Paulinho krijg ik een rood linkje. Maar toch is dat geen probleem want tussen Militao en Carvajal krijg ik weer een groen linkje, waardoor Carvajal toch op een goede chemistry komt (9, en dat wordt 10 na 10 wedstrijden, dus dat is prima).Timbox88 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:44:
[...]
Oké, ga ik doen! Maar hoe weet je bijvoorbeeld hoeveel buitenlandse spelers ik nog zou kunnen toevoegen aan mijn selectie? Ik dacht dus dat het het beste is om allemaal spelers van dezelfde nationaliteit samen te voegen.
En moet ik nog verder kijken voor kaarten die hoger dan 'goud zeldzaam' zijn en zo ja: naar welke dan?
Kijk maar eens naar de linkjes en chemistry van mijn huidige team:
https://www.futbin.com/21/squad/2251619
wtf, ik kom weer zo'n tegensander tegen die volledig afk is en z'n stick laat bewegen
Ah! Nice! Thanks voor de duidelijke uitleg en goed om te weten dat oranje linkjes ook nog 'in orde' zijn! En chemistry, is dat goed vanaf 9? Of is 8 bijvoorbeeld ook nog voldoende? Waar ligt die grens?MadMoody schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:54:
[...]
De puzzel is dat spelers een goede 'chemistry' hebben. Oftewel dat ze aan elkaar linken door bijvoorbeeld nationaliteit/club. Ik heb bijvoorbeeld Paulinho en Talisca, die zijn beide Braziliaans en spelen voor dezelfde club, dus die krijgen dan een 'groen linkje'. Naast Talisca staat Allan, die is ook Braziliaans, maar speelt in een andere competitie. Dat wordt dan een 'oranje linkje'. Wat ook geen probleem is. Rode linkjes moet je proberen zoveel mogelijk te vermijden. Al hoeft dat ook weer niet altijd een probleem te zijn. Ik heb bijvoorbeeld een driehoek staan met Paulinho, Carvajal en Militao. Van Carvajal naar Paulinho krijg ik een rood linkje. Maar toch is dat geen probleem want tussen Militao en Carvajal krijg ik weer een groen linkje, waardoor Carvajal toch op een goede chemistry komt (9, en dat wordt 10 na 10 wedstrijden, dus dat is prima).
Kijk maar eens naar de linkjes en chemistry van mijn huidige team:
https://www.futbin.com/21/squad/2251619
En ik zie dat jij ook allemaal gouden zeldzame spelers hebt, maar wat is bijvoorbeeld die zwarte kaart? Een nog betere?
[ Voor 4% gewijzigd door Timbox88 op 05-11-2020 19:03 ]
Tja, je leest hier af en toe dat mensen ook vragen of een speler op 7 chemistry ook nog goed is. Op zich kan het wel, maar ik zou toch proberen zoveel mogelijk op minimaal 9 te komen, maar dat is ook een beetje persoonlijk. Let op: als je op je coach een kaartje zet van een bepaalde competitie, dan gaat de chemistry van de spelers uit die competitie ook 1 chemistrypunt omhoog dacht ik. Zo heb ik ZIdane als coach, en op dat kaartje als competite de Premier League gezet. Soms kan je dat net even helpen om bij spelers uit die competitie op een goede chemistry te komen. Futbin kan je daar ook bij helpen (zie linkje van mijn team in vorige post).Timbox88 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:02:
[...]
Ah! Nice! Thanks voor de duidelijke uitleg en goed om te weten dat oranje linkjes ook nog 'in orde' zijn! En chemistry, is dat goed vanaf 9? Of is 8 bijvoorbeeld ook nog voldoende? Waar ligt die grens?
Thanks man! Ik ga weer een beetje doorbouwen met deze tips in mijn achterhoofd!MadMoody schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:06:
[...]
Tja, je leest hier af en toe dat mensen ook vragen of een speler op 7 chemistry ook nog goed is. Op zich kan het wel, maar ik zou toch proberen zoveel mogelijk op minimaal 9 te komen, maar dat is ook een beetje persoonlijk. Let op: als je op je coach een kaartje zet van een bepaalde competitie, dan gaat de chemistry van de spelers uit die competitie ook 1 chemistrypunt omhoog dacht ik. Zo heb ik ZIdane als coach, en op dat kaartje als competite de Premier League gezet. Soms kan je dat net even helpen om bij spelers uit die competitie op een goede chemistry te komen. Futbin kan je daar ook bij helpen (zie linkje van mijn team in vorige post).
Top! Ik vind dat puzzelen altijd wel leuk. Zo had ik die sbc van Talisca gedaan, en ben daar omheen mijn team gaan bouwen.Timbox88 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:09:
[...]
Thanks man! Ik ga weer een beetje doorbouwen met deze tips in mijn achterhoofd!
7 chem is prima wanneer de base stats van de speler goed genoeg zijn, je verliest namelijk alleen de bonus van de chemistry style. Zo heb ik wel eens een "Pro" zien spelen met Pelé op CB, want die kon het best 7 chemistry hebbenMadMoody schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:06:
[...]
Tja, je leest hier af en toe dat mensen ook vragen of een speler op 7 chemistry ook nog goed is. Op zich kan het wel, maar ik zou toch proberen zoveel mogelijk op minimaal 9 te komen, maar dat is ook een beetje persoonlijk. Let op: als je op je coach een kaartje zet van een bepaalde competitie, dan gaat de chemistry van de spelers uit die competitie ook 1 chemistrypunt omhoog dacht ik. Zo heb ik ZIdane als coach, en op dat kaartje als competite de Premier League gezet. Soms kan je dat net even helpen om bij spelers uit die competitie op een goede chemistry te komen. Futbin kan je daar ook bij helpen (zie linkje van mijn team in vorige post).
als het trager lijkt zal het misschien aan de servers liggen.
Speel vanavond rivals en ik vind het prima te doen, wel nog maar 1 gewonnen en 2 verloren.
Maar het voelt gewoon min of meer als voor de patch.
Als er dingen veranderd zijn moet je het daadwerkelijk kunnen benoemen wat er nu anders is.
En je tegenstander moet er ook last van hebben lijkt me, of speelt hij pre patch?
Speel vanavond rivals en ik vind het prima te doen, wel nog maar 1 gewonnen en 2 verloren.
Als er dingen veranderd zijn moet je het daadwerkelijk kunnen benoemen wat er nu anders is.
En je tegenstander moet er ook last van hebben lijkt me, of speelt hij pre patch?
Leuk he, mijn WL en Rivals Rewards waren verschrikkelijk slecht, komt Mané uit de Marquee Matchups lopen. Bizar!
Haha is vaak zo he. Ik heb zelf het idee dat EA een maximum van high rated/valued per uur/aantal packs heeft in plaats van dat je bij elke pack altijd hetzelfde percentage kans hebt. Dus meestal op maandagen/donderdagen en tijdens promopacks dat je kans dus echt een stuk lager is en bij random tussendoor packs je iets meer kans lijkt te hebben.SH-FR schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:42:
Leuk he, mijn WL en Rivals Rewards waren verschrikkelijk slecht, komt Mané uit de Marquee Matchups lopen. Bizar!
Door het immense aantal packs die geopend wordt zal je op internet altijd wel mensen zien die geweldige spelers packen.
Maargoed, dit is pure speculatie vanaf mijn kant. Dus ik kan echt compleet verkeerd zitten
Creditcard teams die achterin rond moeten spelen om een gelijkspelletje te pakken, man man man
Eindelijk vandaag na dagen proberen divisie 3 bereikt. Of het aan de patch ligt geen idee maar ook al flink op weg naar divisie 2. Hele rit al na bij de plaatsingwedstrijden in divisie 8 te zijn gekomen.
Had gister joe gomez verkocht omdat die 50k duurder was dan toen ik hem kocht. Kocht vervolgens walker gewone rb, omdat ik die wou inplaatsen voor semedo. Omdat ik geen cb meer had gespeeld met walker daar op 7 chem, en semedo op rechts. Is echt een aanrader. Deze walker loopt daar al alles dicht. Laat staan zijn if!
Had gister joe gomez verkocht omdat die 50k duurder was dan toen ik hem kocht. Kocht vervolgens walker gewone rb, omdat ik die wou inplaatsen voor semedo. Omdat ik geen cb meer had gespeeld met walker daar op 7 chem, en semedo op rechts. Is echt een aanrader. Deze walker loopt daar al alles dicht. Laat staan zijn if!
Ja Walker kan goed als cb spelen. Tip, probeer de meta spelers vlak voor het weekend te verkopen en maandag in te kopen. Veelal zal men dan deze spelers kopen ivm weekend league. De prijzen zijn dan ook hoger.Dani05 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:18:
Eindelijk vandaag na dagen proberen divisie 3 bereikt. Of het aan de patch ligt geen idee maar ook al flink op weg naar divisie 2. Hele rit al na bij de plaatsingwedstrijden in divisie 8 te zijn gekomen.
Zeker écht een leuk team, heeft mij dus weer aan het denken gezet om ook een NL zilver team te bouwen.MadMoody schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:56:
Heb even gebouwd aan een (Nederlands) silver lounge team. Is toch best een leuk team geworden. Eerste potje in ieder geval met 2-0 gewonnen (tegenstander ging er vandoor met een rq). Dit is het zilveren teampje:
(plaatje)
Zou je mij één plezier kunnen doen? Haal alsjeblieft die Pasveer eruit ik kan gewoon niet tegen dat kapsel van hem
Haha, ik had exact dezelfde gedachte! Maar hij was 1 van de betere zilveren NL keepers. Overigens ook 2e met 2-0 gewonnen en een rq.Markuss schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:58:
[...]
Zeker écht een leuk team, heeft mij dus weer aan het denken gezet om ook een NL zilver team te bouwen.
Zou je mij één plezier kunnen doen? Haal alsjeblieft die Pasveer eruit ik kan gewoon niet tegen dat kapsel van hem
Haha okee ik zal het gedogenMadMoody schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:06:
[...]
Haha, ik had exact dezelfde gedachte! Maar hij was 1 van de betere zilveren NL keepers. Overigens ook 2e met 2-0 gewonnen en een rq.
[ Voor 12% gewijzigd door Markuss op 05-11-2020 21:15 ]
Ja tot nu toe erg verfrissend om niet tegen altijd tegen Werner, Mbappe etc. te hoeven spelen! Vier potjes gespeeld, 3 gewonnen. Die ene die verloren ging doet mij wel twijfelen over Pasveer, die ging zeker niet vrijuit! Maar wat is het alternatief? Weinig aardige zilveren NL keepers namelijk!Markuss schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:15:
[...]
Haha okee ik zal het gedogenBevalt het je wat die zilveren lounge? Je moet je verwachtingen van de spelers gewoon iets bijstellen en dan kan het echt leuk zijn.
Rashford uit de MM, k mag weer even niet klagen. Heerlijke spits naast Werner
(die nog niet echt bevalt gek genoeg)
[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 05-11-2020 22:24 ]
Sané uit een pakje, tradeable. Wou ik even prijs vergelijken, zet ik hem te koop.
Amateur
edit: niet eens schade opgelopen, verkocht voor 32000 en kon een nieuwe kopen voor 28.000
Amateur

edit: niet eens schade opgelopen, verkocht voor 32000 en kon een nieuwe kopen voor 28.000
[ Voor 33% gewijzigd door Prosac op 05-11-2020 23:11 ]
Zelfs de Squad Battles zijn traag vandaag - ik heb geen idee wat ze veranderd hebben in de game, maar dit slaat nergens op. In een AI-game, die enorm soepel loopt normaal gesproken stuiteren ballen weg, reageren m'n spelers een halve seconde later en wisselen spelers niet/verkeerd. Ben maar gestopt, zo is er geen drol aan.cubert20 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:21:
als het trager lijkt zal het misschien aan de servers liggen.
Heb wel de Zilveren Sterren-doelstellingen afgerond tegen een gastje dat bij 2-0 de wedstrijd verliet, denk dat 'ie ook enorme lag had, want ook bij hem ging niks soepel. Zelfs een aanname niet. Zelf gleed ik dan wel weer overal als een mes door boter heen, alsof er een team 99-rated spelers stond opgesteld....

Als je de updates niet doorvoert, kun je niet online spelen toch?cubert20 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:21:
[ Voor 13% gewijzigd door allstarted1 op 06-11-2020 00:09 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ik heb de hele avond van alles gespeeld, 1 potje SQB voor doelstellingen, stuk of wat friendlys en een x aantal potjes rivals.allstarted1 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:08:toon volledige bericht
[...]
Zelfs de Squad Battles zijn traag vandaag - ik heb geen idee wat ze veranderd hebben in de game, maar dit slaat nergens op. In een AI-game, die enorm soepel loopt normaal gesproken stuiteren ballen weg, reageren m'n spelers een halve seconde later en wisselen spelers niet/verkeerd. Ben maar gestopt, zo is er geen drol aan.![]()
Heb wel de Zilveren Sterren-doelstellingen afgerond tegen een gastje dat bij 2-0 de wedstrijd verliet, denk dat 'ie ook enorme lag had, want ook bij hem ging niks soepel. Zelfs een aanname niet. Zelf gleed ik dan wel weer overal als een mes door boter heen, alsof er een team 99-rated spelers stond opgesteld....
[...]
Als je de updates niet doorvoert, kun je niet online spelen toch?
Heb werkelijk waar helemaal niks gemerkt van andere gameplay of iets dergelijks.
je moet inderdaad de updates hebben gedownload. Iedereen speelt dus met dezelfde patch, ik vind het dus raar dat jouw verdediging kut is door de patch en de ander zijn verdediging is erdoor verbeterd.
Wat betreft het stoppen in bijvoorbeeld de silver friendlys.
dit is heel normaal als je voor objectives speelt. sta je 2-0 achter is de kans vrij klein dat je iets vrij speelt, dus kun je beter een nieuw potje opstarten.
Ik kan er ook geen pijl op trekken.allstarted1 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:08:toon volledige bericht
[...]
Zelfs de Squad Battles zijn traag vandaag - ik heb geen idee wat ze veranderd hebben in de game, maar dit slaat nergens op. In een AI-game, die enorm soepel loopt normaal gesproken stuiteren ballen weg, reageren m'n spelers een halve seconde later en wisselen spelers niet/verkeerd. Ben maar gestopt, zo is er geen drol aan.![]()
[...]
Als je de updates niet doorvoert, kun je niet online spelen toch?
Ik heb hier ook de ene dag last van en de andere dag weer niet.
Volgens mij heeft het gewoon te maken met welke server je games host
de ene keer zit je op die server en de andere keer op een andere.
En dat beinvloedt de performance..
Het kan ook zijn dat er een soort kans factor actief is die gewoon met bepaalde variabelen gaat lopen fucken en daar moet je dan maar doorheen spelen.
Maar het valt me wel op dat het meestal of goed gaat of niet goed.. en dat kan dan ook opeens afgelopen zijn..
5 wedstrijden ok.. en dan weer 5 is het ellendig..
ook de ms lijkt niet van invloed
8ms kan ruk zijn
terwijl 20 ms geweldig kan zijn..
of andersom
Ik heb woensdag avond ook gepost dat Rivals ontiegelijk traag speelde. Spelers deden 2 tellen over het controleren van een bal. Sterling kon amper een ball roll uitvoeren en Militao was bij elke verdedigende actie gezienboyette schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 04:45:toon volledige bericht
[...]
Ik kan er ook geen pijl op trekken.
Ik heb hier ook de ene dag last van en de andere dag weer niet.
Volgens mij heeft het gewoon te maken met welke server je games host
de ene keer zit je op die server en de andere keer op een andere.
En dat beinvloedt de performance..
Het kan ook zijn dat er een soort kans factor actief is die gewoon met bepaalde variabelen gaat lopen fucken en daar moet je dan maar doorheen spelen.
Maar het valt me wel op dat het meestal of goed gaat of niet goed.. en dat kan dan ook opeens afgelopen zijn..
5 wedstrijden ok.. en dan weer 5 is het ellendig..
ook de ms lijkt niet van invloed
8ms kan ruk zijn
terwijl 20 ms geweldig kan zijn..
of andersom
Iets anders, iemand die ook Telles en/of Allan OTW (tradeable) heeft? Er hoeft natuurlijk maar íets te gebeuren in een wedstrijd en hun prijzen zullen stijgen. Zouden jullie ze vast houden of verkopen?
Merkte in me potjes Rivals van de week alleen delay die je soms ook heb in de WL. Maar voor de rest merkte ik ook niks geks aan me team. Friendly's en Drafts speelde gewoon normaal lekker vlot en totaal geen verandering.cubert20 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:15:
[...]
Ik heb de hele avond van alles gespeeld, 1 potje SQB voor doelstellingen, stuk of wat friendlys en een x aantal potjes rivals.
Heb werkelijk waar helemaal niks gemerkt van andere gameplay of iets dergelijks.
je moet inderdaad de updates hebben gedownload. Iedereen speelt dus met dezelfde patch, ik vind het dus raar dat jouw verdediging kut is door de patch en de ander zijn verdediging is erdoor verbeterd.
Wat betreft het stoppen in bijvoorbeeld de silver friendlys.
dit is heel normaal als je voor objectives speelt. sta je 2-0 achter is de kans vrij klein dat je iets vrij speelt, dus kun je beter een nieuw potje opstarten.
Telles gepackt destijds. 100 potten ofzo mee gespeeld maar ik vind hem niet goed genoeg. Dus voor nu houd ik m in de club, en dan of verkopen in de hype wanneer ie een mogelijke IF krijgt of kijken of ie dan een stuk beter is. Maar ik heb de coins niet nodig momenteel dus dat is wel een ding evt.DeeleNL schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:47:
[...]
Iets anders, iemand die ook Telles en/of Allan OTW (tradeable) heeft? Er hoeft natuurlijk maar íets te gebeuren in een wedstrijd en hun prijzen zullen stijgen. Zouden jullie ze vast houden of verkopen?
In ieder geval auba en sissoko omwisselen, speelt auba in eider geval op 10.heron schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:57:
Aan het switchen naar een EPL team. Onderstaand heb ik nu op het veld, alleen Dembele zou ik op beter chem willen krijgen. Enige tips hoe dit team te upgraden? Iets van 100k in reserve hiervoor.
[Afbeelding]
Dan moet ik denk ik ook een andere formatie kiezen. Op CM krijgt hij 4 chem - ik heb weinig kaas gegeten hiervan.Pieterw2 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:00:
[...]
In ieder geval auba en sissoko omwisselen, speelt auba in eider geval op 10.
Als je in 4-5-1 start en Reguilon vervangt voor Mendy van Real Madrid staat Dembele op full chem.heron schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:57:
Aan het switchen naar een EPL team. Onderstaand heb ik nu op het veld, alleen Dembele zou ik op beter chem willen krijgen. Enige tips hoe dit team te upgraden? Iets van 100k in reserve hiervoor.
[Afbeelding]
Zal dat eens proberen. Is er zeker wel position change op Lucas Moura en Dembele nodig naar RM en LM toe?dutchgio schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:04:
[...]
Als je in 4-5-1 start en Reguilon vervangt voor Mendy van Real Madrid staat Dembele op full chem.
Je kunt van auba een CM maken en van Sissoko een SP.heron schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:02:
[...]
Dan moet ik denk ik ook een andere formatie kiezen. Op CM krijgt hij 4 chem - ik heb weinig kaas gegeten hiervan.
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Zolang ze loyalty hebben (gepackt of 10 wedstrijden mee gespeeld) en je een manager kiest die linkt qua nationaliteit of competitie kom je er wel uit.heron schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:07:
[...]
Zal dat eens proberen. Is er zeker wel position change op Lucas Moura en Dembele nodig naar RM en LM toe?
Zie hier een voorbeeld:
https://www.futbin.com/21/squad/2514525
Thanks all! Vanavond weer lekker wat te pielen en te spelendutchgio schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:16:
[...]
Zolang ze loyalty hebben (gepackt of 10 wedstrijden mee gespeeld) en je een manager kiest die linkt qua nationaliteit of competitie kom je er wel uit.
Zie hier een voorbeeld:
https://www.futbin.com/21/squad/2514525
@heron , mendy van City en Aouar zou ook kunnen, goedkope opties. Aanvallender kun je Griezmann ook nog goed linken. https://www.futbin.com/21/squad/2461245
Jeumig. Ik wil Wijnaldum halen voor mijn 4231 opstelling. Maandag was die nog 40k. Nu 60k....Nog flink doorsparen....
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Ederson voor Pope(?)Pieterw2 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:21:
[Afbeelding]
Dit is mijn team. Wat zouden jullie veranderen? Mbappe zou eventueel weg kunnen om de rest te versterken. Ik vind hem vrij duur haha (wel ongekend goed). Walker, semedo, mendy en fati zijn untradeable.
Thanks!
Het is inderdaad wat gebalanceerd, een redelijk standaard team en dan ineens Mbappe.
Voor vanavond aardig wat pakketjes klaar staan!
3x Jumbo zeldzaam spelers pakket
2* zeldzaam spelers pakket
5* megapakket
1* zeldzame goud pakket
1* zeldzaam megapakket
1* Jumbo goud pakket
1* goud spelers premium pakket
1* gemend spelers pakket
1* top gemengd spelers pakket
1* elektrum spelers pakket
1* top elektrum spelers pakket
En nu maar hopen op één 82+ speler
5* megapakket
1* zeldzame goud pakket
1* zeldzaam megapakket
1* Jumbo goud pakket
1* gemend spelers pakket
Ja, heb ze allebei gehad en vind pope net zo goed haha. Heeft die saves with feet trait.dutchgio schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:46:
[...]
Ederson voor Pope(?)
Het is inderdaad wat gebalanceerd, een redelijk standaard team en dan ineens Mbappe.
Ja, daarom. Heb jij misschien nog tips om te upgraden voor die 1.5 miljoen, mocht ik Mbappe verkopen?
Ik zou Mbappe houden en kijken naar een upgrade voor Fati/Lucas. Of Mbappe inwisselen voor Neymar, die een stuk beter is en iets goedkoperPieterw2 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:51:
[...]
Ja, heb ze allebei gehad en vind pope net zo goed haha. Heeft die saves with feet trait.
Ja, daarom. Heb jij misschien nog tips om te upgraden voor die 1.5 miljoen, mocht ik Mbappe verkopen?
Position change kaartjes gebruiken.heron schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:02:
[...]
Dan moet ik denk ik ook een andere formatie kiezen. Op CM krijgt hij 4 chem - ik heb weinig kaas gegeten hiervan.
Auba naar CM
wijze woorden
Ja zat ik ook al aan te denken, heb die talisca ook nog. Zou dan met paulinho wel een leuk driehoekje krijgen denk ik. Alleen dan zit ik met Kanté. Die is ook super goed en komt dan niet op chemistry.Gurbuh schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:54:
[...]
Ik zou Mbappe houden en kijken naar een upgrade voor Fati/Lucas. Of Mbappe inwisselen voor Neymar, die een stuk beter is en iets goedkoper
Neymar is echt niet beter dan Mbappe in dit spel hoor. Mbappe is gewoon een cheat-kaart deze versie. Neymar is ook een cheat-kaart, maar Dembele is 1 miljoen goedkoper en het ontloopt elkaar weinig. Zou altijd Mbappe boven Neymar kiezen.Gurbuh schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:54:
[...]
Ik zou Mbappe houden en kijken naar een upgrade voor Fati/Lucas. Of Mbappe inwisselen voor Neymar, die een stuk beter is en iets goedkoper
Succes ermee.Wulfric92 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:48:toon volledige bericht
5* megapakket
1* zeldzame goud pakket
1* zeldzaam megapakket
1* Jumbo goud pakket
1* gemend spelers pakket
Hier 19 stuks geopend, vooral veel extra SBC spul. Gelukkig bij de keuzes voor pakketjes gekozen voor verhandelbaar, want inmiddels begint het aantal dubbelingen op te lopen. Meest interessante spelers die ik eruit haalde waren Ben Yedder, Kroos en Leroy Sane.
Ok sorry egt sooryVestendrie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:00:
[...]
Neymar is echt niet beter dan Mbappe in dit spel hoor. Mbappe is gewoon een cheat-kaart deze versie. Neymar is ook een cheat-kaart, maar Dembele is 1 miljoen goedkoper en het ontloopt elkaar weinig. Zou altijd Mbappe boven Neymar kiezen.
Behalve pope zou ik even doorsparen en niks veranderenPieterw2 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:21:
[Afbeelding]
Dit is mijn team. Wat zouden jullie veranderen? Mbappe zou eventueel weg kunnen om de rest te versterken. Ik vind hem vrij duur haha (wel ongekend goed). Walker, semedo, mendy en fati zijn untradeable.
Thanks!
ik had dat volgens mij woensdag ookDeeleNL schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:47:
[...]
Ik heb woensdag avond ook gepost dat Rivals ontiegelijk traag speelde. Spelers deden 2 tellen over het controleren van een bal. Sterling kon amper een ball roll uitvoeren en Militao was bij elke verdedigende actie gezienGisteren avond speelde het 'gewoon' lekker. 5 rival potjes gespeeld, 4 gewonnen met een soepele gameplay!
Ik blijf het raar vinden dat mijn spitsen in Squad Battles van alle hoeken zo'n beetje scoren, maar in Rivals het lastig hebben om een hoek te vinden. Net 8 schoten op doel, 2 doelpunten. Op zich prima, maar in Battles had ik 8 op doel en 5 doelpunten.
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Viel mij gisteravond ook op, begon weer met de SB reeks, maar daar gingen de ballen echt heerlijk op goal waar ze in rivals wild over schoten of naast.Kloever schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:20:
Ik blijf het raar vinden dat mijn spitsen in Squad Battles van alle hoeken zo'n beetje scoren, maar in Rivals het lastig hebben om een hoek te vinden. Net 8 schoten op doel, 2 doelpunten. Op zich prima, maar in Battles had ik 8 op doel en 5 doelpunten.

Het is toch niet zo dat ze dan de kunde van je spelers ook aanpassen aan de AI?
Of wachten tot maandagochtend, dan zal het wel weer ingezakt zijn (hoop ik).Kloever schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:40:
Jeumig. Ik wil Wijnaldum halen voor mijn 4231 opstelling. Maandag was die nog 40k. Nu 60k....Nog flink doorsparen....
Wait what? zijn er mensen die hun pakjes keurig bewaren?
Wulfric92 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:48:toon volledige bericht
5* megapakket
1* zeldzame goud pakket
1* zeldzaam megapakket
1* Jumbo goud pakket
1* gemend spelers pakket
Ik ook, rewards enzo van gister. Omdat er toen (en nu nog) letterlijk niks van waarde in die packs zit. (op de Big 4 en icons na)SirWInsalot schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:37:
Wait what? zijn er mensen die hun pakjes keurig bewaren?
[...]
daarom heb ik gister son gepacked 
minder pakjes die geopend werden.
Pffff... WL is echt te moeilijk geworden voor een casual speler als ik. 0 gewonnen uit 5. Ik haak definitief af bij deze spelmodus, die me vorige Fifa nog wel plezier opleverde, maar op 1 of andere manier kom ik gewoon niet mee in de WL van deze Fifa. Ik kan de vinger niet echt op de zere plek leggen, want qua veldspel is het meestal gelijkwaardig. Alleen met het verschil dat ik telkens verlies. En dan ook met de meest mogelijke flutgoals tegen ook.
Ja dat merk je wel idd! Maar zelfs spelers als Hazard zijn niet meer veel waard. Dan maar hopen op één rttf kaartjecubert20 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:56:
daarom heb ik gister son gepacked

Neem eens wat filmpjes op van je gameplay en ga eens bekijken wat je precies fout doet of kan verbeteren ?MadMoody schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:58:
Pffff... WL is echt te moeilijk geworden voor een casual speler als ik. 0 gewonnen uit 5. Ik haak definitief af bij deze spelmodus, die me vorige Fifa nog wel plezier opleverde, maar op 1 of andere manier kom ik gewoon niet mee in de WL van deze Fifa. Ik kan de vinger niet echt op de zere plek leggen, want qua veldspel is het meestal gelijkwaardig. Alleen met het verschil dat ik telkens verlies. En dan ook met de meest mogelijke flutgoals tegen ook.
Soms zit ik ook wel eens te schelden op iets wat fout gaat, dan blijkt dat ik gewoon naar totaal de verkeerde speler schakelde waardoor er een enorm gat viel b.v. in me 16.
Kijk eens naar wat jij zelf nou het fijnste vind spelen qua opstelling, tactieken en spelers.
Zie veel mensen als het niet goed gaat altijd maar naar youtube tactics grijpen terwijl dit misschien voor jouw totaal niet fijn speelt. ( weet niet of je dit doet ? ). Wissel in-game ook eens van tactieken zodra het niet loopt.
Dat is balen, je moet wel bedenken dat in WL de eerste 5 wedstrijden voor een casual speler het lastigst zijn, omdat de matchmaking op basis van Win/Loss ratio pas na 5 wedstrijden begint. Dus vanaf dit moment zal je waarschijnlijk meer gelijkwaardige tegenstanders krijgen. Wat voor team en tactiek gebruik je? Misschien dat er nog wat mensen hier zijn met tips die nuttig zijn.MadMoody schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:58:
Zelf is mijn eerste indruk van deze WL juist uitstekend. Voor het eerst deze Fifa heb ik het idee dat ik niet tegen het spel zelf met al z'n rariteiten speel, maar eindelijk vloeiend combinatievoetbal kan spelen. Weet niet of het komt door de laatste patch (heb een paar dagen niet gespeeld), meestal loopt PC op dat vlak voor volgens mij. Of het kan ook komen doordat de servers in betere staat zijn, het spel voelt veel responsiever aan.
Dit is m'n nieuwe team voor de WL: https://www.futbin.com/21/squad/2525161
Ingame speel ik 4-1-2-1-2(2) met Pogba CM, Dembele CAM, Rashford en Williams in de spits. Voor de komende weken is het team wel compleet denk ik, tenzij ik nog iets moois pack of een gamechanger player pick krijg.
Hoe speelt Pogba en voelt hij vooral beetje wendbaar aan ? Heb nu Partey en die vind ik redelijk als een Tank aanvoelen.mar101 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:38:toon volledige bericht
[...]
Dat is balen, je moet wel bedenken dat in WL de eerste 5 wedstrijden voor een casual speler het lastigst zijn, omdat de matchmaking op basis van Win/Loss ratio pas na 5 wedstrijden begint. Dus vanaf dit moment zal je waarschijnlijk meer gelijkwaardige tegenstanders krijgen. Wat voor team en tactiek gebruik je? Misschien dat er nog wat mensen hier zijn met tips die nuttig zijn.
Zelf is mijn eerste indruk van deze WL juist uitstekend. Voor het eerst deze Fifa heb ik het idee dat ik niet tegen het spel zelf met al z'n rariteiten speel, maar eindelijk vloeiend combinatievoetbal kan spelen. Weet niet of het komt door de laatste patch (heb een paar dagen niet gespeeld), meestal loopt PC op dat vlak voor volgens mij. Of het kan ook komen doordat de servers in betere staat zijn, het spel voelt veel responsiever aan.
Ingame speel ik 4-1-2-1-2(2) met Pogba CM, Dembele CAM, Rashford en Williams in de spits. Voor de komende weken is het team wel compleet denk ik, tenzij ik nog iets moois pack of een gamechanger player pick krijg.
Ik had Pogba ook een tijd in combinatie met Sissoko, maar ik ben heel erg blij nu met Frenkie en Kanté.Traeces schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:40:
[...]
Hoe speelt Pogba en voelt hij vooral beetje wendbaar aan ? Heb nu Partey en die vind ik redelijk als een Tank aanvoelen.
Pogba deed het aardig, maar is wel ontzettend lomp. Beleef meer plezier aan Frenkie, heb het idee dat die net overal een stapje eerder is.
Ik heb mijn volgende upgrade uitgestippeld 
Heb nu Manolas en koulibally in de verdediging en wil hun vervangen voor baby Maldini en Varane!
Huidig team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=jkOVQAhOnUQ3i:FFA21PS4
Wat ik wil:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=bAjFcEbInUQ3q:FFA21PS4
Heb nu 325k maar hoop vanavond toch stiekem op wat leuks. Varane + Maldini kost ongeveer 900k
Heb nu Manolas en koulibally in de verdediging en wil hun vervangen voor baby Maldini en Varane!
Huidig team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=jkOVQAhOnUQ3i:FFA21PS4
Wat ik wil:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=bAjFcEbInUQ3q:FFA21PS4
Heb nu 325k maar hoop vanavond toch stiekem op wat leuks. Varane + Maldini kost ongeveer 900k
Persoonlijk vind ik Pogba erg lekker spelen, wel pas 2 wedstrijden gespeeld dus zegt nog niet heel veel. Hij is erg veelzijdig, zowel sterk in de duels als een meesterlijk schot, en een 5* skiller op het middenveld heb ik graag. Als je een keuze moet maken tussen Partey en Pogba is het vooral ook een keuze of je een verdedigend of aanvallend ingestelde speler op je middenveld wil hebben, Pogba de aanvallende optie en Partey is verdedigend sterker.Traeces schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:40:
[...]
Hoe speelt Pogba en voelt hij vooral beetje wendbaar aan ? Heb nu Partey en die vind ik redelijk als een Tank aanvoelen.
Pogba is niet de meest wendbare speler, maar voor zijn lengte valt het nog mee. Ik ben er inmiddels mee gewend te spelen, zonder dat het een bewuste keuze is heb ik best wat spelers met lengte voorin, Williams, Rashford, als ze maar niet zo breed zijn als Lukaku dan zijn ze voor mijn gevoel wendbaar genoeg. Ze winnen veel kopduels, dat is ook wel een voordeel.
Ik heb het volgende team en wil wat veranderingen aanbrengen. Wellicht het Duitse gedeelte gaan vervangen. Heb 200k te besteden plus de opbrengst van die bayern spelers eventueel. Alleen neuer is untradable.
Qua spitsen heb ik richarlison, haaland en kramaric (die sbc kaart) nog.
Iemand ideeën?
https://www.futbin.com/21/squad/2526301
Iemand ideeën?
Het is deze dag wel genieten geblazen met WL hoor. 2 uit 10 gewonnen. Slechtste start ooit. Delay is nogal aanwezig, heb ook wel 3 verschillende opstellingen en tactics gebruikt om te kijken of het dan beter gaat, maar helaas geen verschil. Lijkt er wel op alsof zondag de enige dag is om WL te spelen als casual speler. Jammer.
Ja WL is ook drama met delay, mijn spelers voelen aan als de tegenstanders in een eerste SB potje.Vestendrie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:17:
Het is deze dag wel genieten geblazen met WL hoor. 2 uit 10 gewonnen. Slechtste start ooit. Delay is nogal aanwezig, heb ook wel 3 verschillende opstellingen en tactics gebruikt om te kijken of het dan beter gaat, maar helaas geen verschil. Lijkt er wel op alsof zondag de enige dag is om WL te spelen als casual speler. Jammer.
Goed begonnen 3-0 in WL. Heb steeds het idee dat ik iets niet goed heb staan qua instellingen. Wanneer er een kluts situatie op het middenveld is waarbij mijn kante bijvoorbeeld bij betrokken is, en de bal komt voor de voeten van een andere speler van mij reageert deze niet. Ik blijf dan kante geselecteerd houden, terwijl deze dan meters verder staat. Beetje onduidelijk misschien maar hoop dat iemand snapt wat ik bedoel
Als je het mij vraagt, is het Bundesliga deel in je team een stuk beter dan het Premier League deel, zou het eerder andersom doen. Neuer is zo'n beetje de beste keeper in het spel, Davies 1 van de beste LB's. Bundesliga heeft veel goede en goedkope opties in de verdediging en het middenveld.Bjorneby schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:15:
Ik heb het volgende team en wil wat veranderingen aanbrengen. Wellicht het Duitse gedeelte gaan vervangen. Heb 200k te besteden plus de opbrengst van die bayern spelers eventueel. Alleen neuer is untradable.
Iemand ideeën?
Laatst speelde ik in een draft game met Zakaria, die is echt beestachtig goed als stofzuiger op het middenveld. Spits en rechtsbuiten zijn de zwakke punten van Bundesliga, dus wellicht dat je Ziyech kan behouden en Werner in de spits?
Wat dacht je van zoiets?
https://www.futbin.com/21/squad/2527073
Ik heb het idee dat het niet aan jouw instellingen ligt, maar aan de EA servers. Net in een WL potje werd mijn Rashford IF geteleporteerd 10 meter verderop wat ik nog niet eerder gezien heb. Net als Vestensdrie ook aangaf is dat de gamepley erg inconstistent is en de delay erg aanwezig is vandaag.Dani05 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:34:
Goed begonnen 3-0 in WL. Heb steeds het idee dat ik iets niet goed heb staan qua instellingen. Wanneer er een kluts situatie op het middenveld is waarbij mijn kante bijvoorbeeld bij betrokken is, en de bal komt voor de voeten van een andere speler van mij reageert deze niet. Ik blijf dan kante geselecteerd houden, terwijl deze dan meters verder staat. Beetje onduidelijk misschien maar hoop dat iemand snapt wat ik bedoel
@mar101 thanks voor je reactie. Ik wacht vanavond even af of ik nog wat uit m’n pakketjes krijg die klaarstaan. Anders ga ik eens beetje puzzelen met jou opstelling in het achterhoofd.
Het gaat al iets beter. Heb er inmiddels 2 gewonnen van de 8.Traeces schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:34:
[...]
Neem eens wat filmpjes op van je gameplay en ga eens bekijken wat je precies fout doet of kan verbeteren ?
Soms zit ik ook wel eens te schelden op iets wat fout gaat, dan blijkt dat ik gewoon naar totaal de verkeerde speler schakelde waardoor er een enorm gat viel b.v. in me 16.
Kijk eens naar wat jij zelf nou het fijnste vind spelen qua opstelling, tactieken en spelers.
Zie veel mensen als het niet goed gaat altijd maar naar youtube tactics grijpen terwijl dit misschien voor jouw totaal niet fijn speelt. ( weet niet of je dit doet ? ). Wissel in-game ook eens van tactieken zodra het niet loopt.
Hier juist wel veel rare fratsen, maar inmiddels toch 2 gewonnen van de 8 potjes tot nu toe. Dus het gaat al iets beter.mar101 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:38:toon volledige bericht
[...]
Dat is balen, je moet wel bedenken dat in WL de eerste 5 wedstrijden voor een casual speler het lastigst zijn, omdat de matchmaking op basis van Win/Loss ratio pas na 5 wedstrijden begint. Dus vanaf dit moment zal je waarschijnlijk meer gelijkwaardige tegenstanders krijgen. Wat voor team en tactiek gebruik je? Misschien dat er nog wat mensen hier zijn met tips die nuttig zijn.
Ja dat heeft mij dus een wedstrijd gekost, waardoor ik nu op 2 winst en 8 verlies sta in de WL. Wat ongelooflijk slecht dat EA dit soort zaken maar niet goed op orde krijgt!
Middenin een potje klap je eruit, en hoppa gratis een loss erbij. Dat is het enige wat EA gratis weggeeft!
Edit: hier weer verbinding, wel met een ping van 54ms.

[ Voor 23% gewijzigd door Moody2204 op 06-11-2020 16:59 ]
Potential leaks? Het is of een leak of niet, maar niet potentieel lijkt me...Markuss schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:30:
Ben benieuwd of dit het gaat worden:
[Afbeelding]
Zou je even moeten vragen aan de maker, @FutArcade op Twitter.Gurbuh schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:41:
[...]
Potential leaks? Het is of een leak of niet, maar niet potentieel lijkt me...
Edit: Voor de gokkers onder ons: misschien slim om rond 18.50 laag te gaan bieden op icons/duurdere spelers. Als de server en dan (weer) eens uitvliegt rond 19.03 kan je weleens geluk hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door Markuss op 06-11-2020 18:16 ]