Wat is het toch treurig die mensen in friendlies die bij de aftrap gelijk quiten omdat ze je team te goed vinden..
Hooguit hetzelfde als wat ze in België hebben gedaan. Fifa points eruit halen, verder denk ik niet zoveel bijzonders.Jumpman schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:17:
Gaat er 5 november 2020 nog wat gebeuren? Dan is het drie weken na de uitspraak (https://uitspraken.rechts...=ECLI:NL:RBDHA:2020:10428), ze gaan in hoger beroep, maar het lijkt mij dat ze anders wel iets moeten doen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met Di Maria RB?
Zelfs dat is al vrij bijzonder als dat zou gebeuren.Wulfric92 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:52:
[...]
Hooguit hetzelfde als wat ze in België hebben gedaan. Fifa points eruit halen, verder denk ik niet zoveel bijzonders.
Ik haal uit de berichten nog niet of het hoger beroep ook tot uitstel van de maatregelen zou leiden.
Het is gelukt om cr7 binnen te hengelen 
Het staat nu zo: https://www.futbin.com/21/squad/2348501
Ik vind hem zeker veel beter spelen dan vorig jaar. Hij is niet zo beweeglijk als Mbappe en Werner, maar hij is zo dodelijk voor de goal.
Sissoko bevalt toch ook weer prima, maar eens zien wat we doen als we weer voldoende coins hebben voor Kanté
vind Kante wel wat agressiever
Het staat nu zo: https://www.futbin.com/21/squad/2348501
Ik vind hem zeker veel beter spelen dan vorig jaar. Hij is niet zo beweeglijk als Mbappe en Werner, maar hij is zo dodelijk voor de goal.
Sissoko bevalt toch ook weer prima, maar eens zien wat we doen als we weer voldoende coins hebben voor Kanté
[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-11-2020 23:08 ]
Wat een rotavond zeg. Lijk ineens niet meer te kunnen schieten. Ballen naast, ver over die normaal nog wel op goal gingen. Verdedigen lukt van geen kant, bij afpakken bal heeft de tegenstander hem direct weer in de kluts mee. Getver.
Volgens mij heeft Kansspel autoriteit al gezegd dat wat in België geldt niet in Nederland gaat werken. Staat ook in het Tweakers artikel. Het lijkt me toch heel duidelijk. De lootboxes moeten eruit.Wulfric92 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:52:
[...]
Hooguit hetzelfde als wat ze in België hebben gedaan. Fifa points eruit halen, verder denk ik niet zoveel bijzonders.
In csgo is het zo geweest, lootboxes eruit. Niet dat je ze niet meer met real life currency kan kopen. Al was het überhaupt niet zo makkelijk om csgo cases alleen met in game currency (gun skins uit drops krijgen -> verkopen voor steam currency -> case +key kopen) te kopen.
Lijkt me raar als EA ineens iets anders mag doen toch, vooral als coins kopen met echt geld dood eenvoudig is.
Klopt, maar er is altijd nog de gulden middenweg. Wat dat precies gaat worden weet ik niet. Maar iets in de richting van leeftijds restrictie en geen fifa munten meer, denk ikIAmNice schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 23:45:
[...]
Volgens mij heeft Kansspel autoriteit al gezegd dat wat in België geldt niet in Nederland gaat werken. Staat ook in het Tweakers artikel. Het lijkt me toch heel duidelijk. De lootboxes moeten eruit.
In csgo is het zo geweest, lootboxes eruit. Niet dat je ze niet meer met real life currency kan kopen. Al was het überhaupt niet zo makkelijk om csgo cases alleen met in game currency (gun skins uit drops krijgen -> verkopen voor steam currency -> case +key kopen) te kopen.
Lijkt me raar als EA ineens iets anders mag doen toch, vooral als coins kopen met echt geld dood eenvoudig is.
Leeftijd restricties vind ik op zich wel prima. Het hele idee van FUT en packs (verantwoord 18/21+ legaal) is best leuk en interessant. Alleen denk ik niet het realistisch is om iedereen te controle door IDs in te sturen ofzo. Dat gaat sowieso niet werken.Wulfric92 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 23:53:
[...]
Klopt, maar er is altijd nog de gulden middenweg. Wat dat precies gaat worden weet ik niet. Maar iets in de richting van leeftijds restrictie en geen fifa munten meer, denk ik
Wat eventueel zou kunnen is dat het wordt gezien als een gokspel en daarmee onder de kansspel commisie zou vallen. Maar daarmee sluit je natuurlijk wel het overgrote deel van de spelers uit.IAmNice schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:02:
[...]
Leeftijd restricties vind ik op zich wel prima. Het hele idee van FUT en packs (verantwoord 18/21+ legaal) is best leuk en interessant. Alleen denk ik niet het realistisch is om iedereen te controle door IDs in te sturen ofzo. Dat gaat sowieso niet werken.
Ben wel benieuwd waarmee ze komen had er nog nooit er echt over nagedacht hiervoor.
EA zou eigenlijk heel hard achter die coin selling sites aan moeten (laten) gaan. Als je die offline weet te krijgen hebben spelers en coins geen echt geld waarde meer, en kun je het kopen van packs met echt geld uit de game halen.IAmNice schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 23:45:
[...]
Volgens mij heeft Kansspel autoriteit al gezegd dat wat in België geldt niet in Nederland gaat werken. Staat ook in het Tweakers artikel. Het lijkt me toch heel duidelijk. De lootboxes moeten eruit.
Dan blijft de game verder intact en neem je de economische waarde weg.
Ja, maar hele schoolpleinen zijn verslaafd aan FUT, kunnen die dan allemaal restitutie aanvragen voor de game en de gekochte coins, omdat ze FUT door de restrictie officieel niet meer mogen spelen?Wulfric92 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 23:53:
[...]
Klopt, maar er is altijd nog de gulden middenweg. Wat dat precies gaat worden weet ik niet. Maar iets in de richting van leeftijds restrictie en geen fifa munten meer, denk ik
Het lijkt mij dat EA dat ook niet gaat doen. Het wordt nog lastig voor EA om een goede oplossing te verzinnen.
[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 04-11-2020 09:42 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
word er gek van, vanaf maandag avond al rond de 1490 rating points. verlies er steeds 1 om er weer 1 te winnen al een pot of 20 lang
duidelijker dat ik op het voor mij juiste aantal punten zit word het niet!
Op dit moment is dit mijn team. https://www.futbin.com/21/squad/2409332 in game ga ik naar 4222 met mane en werner centraal. auba gaat dan naar de zijkant. Speelt prima alleen enige nadeel is dat ik de spelers niet echt heb om te kunnen switchen naar een 41212 bijvoorbeeld. . Iemand een suggestie wie daar goed voor kan wezen.
Ben nooit zo van het veel wisselen in mijn team. Maar was even aan het klooien en dit ziet er ook wel leuk uit om is te proberen
https://www.futbin.com/21/squad/2409163
Op dit moment is dit mijn team. https://www.futbin.com/21/squad/2409332 in game ga ik naar 4222 met mane en werner centraal. auba gaat dan naar de zijkant. Speelt prima alleen enige nadeel is dat ik de spelers niet echt heb om te kunnen switchen naar een 41212 bijvoorbeeld. . Iemand een suggestie wie daar goed voor kan wezen.
Ben nooit zo van het veel wisselen in mijn team. Maar was even aan het klooien en dit ziet er ook wel leuk uit om is te proberen
Dat heeft Valve ook geprobeerd en volgens mij heeft dat echt niks geholpen. Ze hebben de meest bekende (OPskins) site weggehaald en nog wat meer. Ik denk dat Kansspel autoriteit echt 100% duidelijk is op dit gebied. Het moet er gewoon niet in. Ik ben er op zich wel mee eens en uiteindelijk heeft EA ook weinig eraan als je het niet met echt geld kan kopen. Dwingt ze ook om het spel maar eens te innoveren.dutchgio schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:38:
[...]
EA zou eigenlijk heel hard achter die coin selling sites aan moeten (laten) gaan. Als je die offline weet te krijgen hebben spelers en coins geen echt geld waarde meer, en kun je het kopen van packs met echt geld uit de game halen.
Dan blijft de game verder intact en neem je de economische waarde weg.
Wanneer komt er is een serie A sbc? (geen playe rof the month dat heb je daar niet begrijp ik)
Je ziet nu alleen maar spelers uit ligue 1 / BPL / duitsland en spanje, maar een keer een speler uit de serie A heb ik nog niet gezien....of heb ik het mis?
Je ziet nu alleen maar spelers uit ligue 1 / BPL / duitsland en spanje, maar een keer een speler uit de serie A heb ik nog niet gezien....of heb ik het mis?
Burp
Qua SBC's is het sowieso erg rustig, ze doen nu 1 keer per week een Rulebreaker SBC waarbij je kunt kiezen tussen een speler met verschillende gebooste stats. Daarvan zijn Spanje en Duitsland nu geweest. Italie volgt wellicht nog.
Vooral de Bundesliga heeft nu wel al meerdere SBC's gehad.
De Serie A heeft overigens wel een speler van de maand, maar niet in Fifa. Andere, kleinere competities hebben ook een speler van de maand, maar niet in fifa.
De Serie A heeft overigens wel een speler van de maand, maar niet in Fifa. Andere, kleinere competities hebben ook een speler van de maand, maar niet in fifa.
Volgens mij is de RuleBreaker promo afgelopen sinds gisteravond (tot toen zaten ze in packs). De Serie A heeft 6 RB kaarten gekregen, de Bundesliga 5 (waarvan 2 SBC en één objective) dus zou niet zomaar meer op de Serie A SBC rekenen.dutchgio schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:53:
Qua SBC's is het sowieso erg rustig, ze doen nu 1 keer per week een Rulebreaker SBC waarbij je kunt kiezen tussen een speler met verschillende gebooste stats. Daarvan zijn Spanje en Duitsland nu geweest. Italie volgt wellicht nog.
Was de RuleBreaker promo eigenlijk de vervanger van Halloween of zou dat nu deze vrijdag kunnen komen? Of een rentree van de Movember-kaarten? EA kennende verzinnen ze wel weer wat zolang zij maar packs kunnen verkopen, zolang dat in NL kan.
Vrijdag zullen er wel weer CL Road to the Final kaarten komen, waarbij de speler een upgrade krijgt als zijn team een ronde verder komt.
Volgens mij was dit inderdaad als vervanging van de Halloween promo. Op een enkel poging om een speler met te weinig pace bruikbaar te maken na is dit toch een veel mindere promo als de halloween kaarten in vorige jaren gebleken.
Volgens mij was dit inderdaad als vervanging van de Halloween promo. Op een enkel poging om een speler met te weinig pace bruikbaar te maken na is dit toch een veel mindere promo als de halloween kaarten in vorige jaren gebleken.
Vervanger van Halloween, deze vrijdag RTTF kaarten. Road to the Final, oftewel de Live CL kaarten.Markuss schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:33:
[...]
Volgens mij is de RuleBreaker promo afgelopen sinds gisteravond (tot toen zaten ze in packs). De Serie A heeft 6 RB kaarten gekregen, de Bundesliga 5 (waarvan 2 SBC en één objective) dus zou niet zomaar meer op de Serie A SBC rekenen.
Was de RuleBreaker promo eigenlijk de vervanger van Halloween of zou dat nu deze vrijdag kunnen komen? Of een rentree van de Movember-kaarten? EA kennende verzinnen ze wel weer wat zolang zij maar packs kunnen verkopen, zolang dat in NL kan.
PSN: Maichel
Qua prijs-kwaliteit is Messi onovertroffen. Hij kost 'slechts' 660.000. Mbappe, Ronaldo en Neymar kosten 2 a 3x zoveel. Als je Messi in de spits zet naast een sterke snelle diepgaande spits krijgt Messi als nummer 9 zeeën van ruimte, die hij op talloze manieren kan benutten. Het voelt echt als cheaten. Sinds ik hem aantrok won ik circa 6 potjes op rij en promoveerde ik naar divisie 2.
Zo ziet mijn team er momenteel uit:
:strip_exif()/f/image/nONu8Ids8zsYZWYnTWotnIqi.jpg?f=fotoalbum_large)
In game switch ik Rodrigo met Messi. De backs vallen volop aan, Frenkie laat zich tussen de verdedigers vallen en dekt het midden, Wijnaldum dekt het midden, Son snijdt naar binnen en kruipt achter linies, Rodrigo kruipt achter linies, Inaki kruipt achter linies, keeper komt uit bij voorzetten en diepe ballen, Messi alles op standaard.
Ik speel 442(2). Gebalanceerde verdedigingsstijl, 5 breedte, 3 diepte, gebalanceerde aanval, 5 breedte, 4 spelers in de 16, 2 hoekschoppen, 1 vrije trap.
Zo ziet mijn team er momenteel uit:
:strip_exif()/f/image/nONu8Ids8zsYZWYnTWotnIqi.jpg?f=fotoalbum_large)
In game switch ik Rodrigo met Messi. De backs vallen volop aan, Frenkie laat zich tussen de verdedigers vallen en dekt het midden, Wijnaldum dekt het midden, Son snijdt naar binnen en kruipt achter linies, Rodrigo kruipt achter linies, Inaki kruipt achter linies, keeper komt uit bij voorzetten en diepe ballen, Messi alles op standaard.
Ik speel 442(2). Gebalanceerde verdedigingsstijl, 5 breedte, 3 diepte, gebalanceerde aanval, 5 breedte, 4 spelers in de 16, 2 hoekschoppen, 1 vrije trap.
Rashford, precies de speler die ik nodig had. Speelt voor mij veel beter dan werner en mane.
Wat zijn jullie ervaringen met de Rivals gameplay vandaag? Gisteren was het drama, maar vandaag ook. Ben gewoon van div 4 naar div 6 geraakt en het speelt voor geen meter sinds ik CR7 gekocht heb. Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar overweeg Rashord IF weer te halen ipv CR7.
Tussen de middag een paar potjes, maar zelfde als gisteravond. Lijkt wel of schieten behoorlijk veranderd is.
Ook gewoon 3 afvallende ballen voor open goal over gekopt
Ook gewoon 3 afvallende ballen voor open goal over gekopt

Net even Rivals in de pauze gespeeld en ging wel redelijk qua lag. Af en toe stroperig, maar gelukkig niet in kansrijke positie voor tegenstander of voor mij. Op zich een leuke pot gespeeld: 3-2 winst.
Hobbel lekker rond in Div. 9 en vind het helemaal prima. Ik vind Rivals eigenlijk helemaal niet leuk. Teveel sweaty players en nog steeds veel geklooi met de celebrations/rekken in menu's/pauzes om de tegenstander te ergeren. Ik sla me er even doorheen voor de objectives, maar ik speel liever ter ontspanning Squad Battles en eindig wekelijks Gold 1 en als ik echt veel tijd/zin heb soms Elite 3.
Trouwens - wat ik heel vaak ervaar is dat m'n scherm soms enkele seconden op zwart gaat in-game. Ik krijg nog wel feedback in de controller en de game gaat ook door. Had dit al in FIFA 20, maar ook dus nu weer. In geen enkele andere game (die grafisch meer vereist dan FIFA zoals Ghost of Thushima) gebeurt dit. Hebben jullie hier ook last van?
Hobbel lekker rond in Div. 9 en vind het helemaal prima. Ik vind Rivals eigenlijk helemaal niet leuk. Teveel sweaty players en nog steeds veel geklooi met de celebrations/rekken in menu's/pauzes om de tegenstander te ergeren. Ik sla me er even doorheen voor de objectives, maar ik speel liever ter ontspanning Squad Battles en eindig wekelijks Gold 1 en als ik echt veel tijd/zin heb soms Elite 3.
Trouwens - wat ik heel vaak ervaar is dat m'n scherm soms enkele seconden op zwart gaat in-game. Ik krijg nog wel feedback in de controller en de game gaat ook door. Had dit al in FIFA 20, maar ook dus nu weer. In geen enkele andere game (die grafisch meer vereist dan FIFA zoals Ghost of Thushima) gebeurt dit. Hebben jullie hier ook last van?
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Oke, dan laat ik Rivals even voor wat het is 😀
Nu voor de 2de keer melding gekregen dat ik mijn 2000 punten voor WL van 16 oktober terug zou krijgen en alweer voor de 2de keer ze niet gekregen. Geen idee wat daar mee aan de hand is, heeft iemand anders ze wel al gehad?
als je al 2000 had kun je natuurlijk niet meer krijgen.Pompi schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:07:
Nu voor de 2de keer melding gekregen dat ik mijn 2000 punten voor WL van 16 oktober terug zou krijgen en alweer voor de 2de keer ze niet gekregen. Geen idee wat daar mee aan de hand is, heeft iemand anders ze wel al gehad?
Had op dit moment 80 en de vorige keer 0. Daar al rekening mee gehouden.cubert20 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:12:
[...]
als je al 2000 had kun je natuurlijk niet meer krijgen.
Eindelijk een makkelijke manier gevonden om coins te genereren, ik koop consumable kaartjes voor 200-250-300 BIN en verkoop ze voor 950-1300 BIN. Op een dag verkoop ik er met 7-8 cycles een stuk of 100 (ben dit nu 3 dagen aan het doen met telkens +/- 40-50 van dit soort kaartjes op de transferlijst). Is toch een mooie 80k profit per dag zonder al te veel moeite
Hopen dat dit lucratief blijft.
Bizar overigens hoe verschillend de verkopen gaan. De ene ronde verkoop ik er 0, terwijl ik er zojuist in een ronde weer 23 verkoop.
Bizar overigens hoe verschillend de verkopen gaan. De ene ronde verkoop ik er 0, terwijl ik er zojuist in een ronde weer 23 verkoop.
[ Voor 15% gewijzigd door Mesque op 04-11-2020 16:59 ]
Consumable kaartjes? Kun je iets specifieker zijn? Wel een goede manier om winst te maken!Mesque schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:58:
Eindelijk een makkelijke manier gevonden om coins te genereren, ik koop consumable kaartjes voor 200-250-300 BIN en verkoop ze voor 950-1300 BIN. Op een dag verkoop ik er met 7-8 cycles een stuk of 100 (ben dit nu 3 dagen aan het doen met telkens +/- 40-50 van dit soort kaartjes op de transferlijst). Is toch een mooie 80k profit per dag zonder al te veel moeiteHopen dat dit lucratief blijft.
Ja nét specifiek genoeg zodat hij zijn eigen markt om zeep helpt_Uploader_ schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:04:
[...]
Consumable kaartjes? Kun je iets specifieker zijn? Wel een goede manier om winst te maken!
Haha, de markt is zooo groot.Markuss schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:07:
[...]
Ja nét specifiek genoeg zodat hij zijn eigen markt om zeep helpt
Haha ja inderdaad, heb niet het idee dat veel anderen het aan het doen zijn (ik kan er steeds 4 á 5 tussen 45-59 min voor min BIN oppikken zonder te hoeven snipen) dus ik hou dat nog even voor me. Als ik er mee stop dan drop ik het hier 
Eentje die ik wel weg kan geven: rare gold contracts verkopen makkelijk voor 500 á 550 BIN, uit packs zet ik ze altijd voor die prijs op de TL en ze verkopen altijd vrij rap. Die kun je volgens mij ook voor een veel lagere BIN/BID oppakken dus dat is ook easy money.
Eentje die ik wel weg kan geven: rare gold contracts verkopen makkelijk voor 500 á 550 BIN, uit packs zet ik ze altijd voor die prijs op de TL en ze verkopen altijd vrij rap. Die kun je volgens mij ook voor een veel lagere BIN/BID oppakken dus dat is ook easy money.
[ Voor 36% gewijzigd door Mesque op 04-11-2020 17:11 ]
Dat zal best maar als je de ene keer 0 items verkoopt dan loopt die markt dus ook niet geheel over he.
Heb op een ander forum in de eerste week van FIFA de tip gegeven: koop zeldzame zilveren Duitsers voor 400 tot 500 en zet ze daarna op de TL voor 850, verkocht ik er zo 30 per uur. Na de tip bleek m'n oliebron leeggelopen want er was overvloed, de markt is lang niet altijd zo ruim als het lijkt
Ik speel voor het eerst na de update, geen idee of het aan rivals ligt of aan de update maar lijkt wel of al mijn spelers -50 pace hebben gekregen!
Ik sleep een zwaarbevochte 3-3 over de streep maar alle spelers hebben 2 seconde nodig om de bal aan te nemen en te reageren op de knoppen.

Ik sleep een zwaarbevochte 3-3 over de streep maar alle spelers hebben 2 seconde nodig om de bal aan te nemen en te reageren op de knoppen.
Tuurlijk was ook met een knipoog bedoeld!Mesque schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:10:
Haha ja inderdaad, heb niet het idee dat veel anderen het aan het doen zijn (ik kan er steeds 4 á 5 tussen 45-59 min voor min BIN oppikken zonder te hoeven snipen) dus ik hou dat nog even voor me. Als ik er mee stop dan drop ik het hier
Dank voor de andere tip!
Yep heb dat in het verleden ook gemerkt. Als +/- 10 mensen gaan doen wat jij ook al doet is gelijk de hele markt weg en zijn de kaarten die je normaal gesproken goedkoop wist te bemachtigen niet meer goedkoop op te pikken.Markuss schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:11:
[...]
Dat zal best maar als je de ene keer 0 items verkoopt dan loopt die markt dus ook niet geheel over he.
Heb op een ander forum in de eerste week van FIFA de tip gegeven: koop zeldzame zilveren Duitsers voor 400 tot 500 en zet ze daarna op de TL voor 850, verkocht ik er zo 30 per uur. Na de tip bleek m'n oliebron leeggelopen want er was overvloed, de markt is lang niet altijd zo ruim als het lijkt
Dit heb ik even geprobeerd vorige week, bleef daarna met erg veel zitten in verhouding met de winst. Ben toen maar op maandag chem styles gaan kopen en donderdag/vrijdag verkopen. Leuke winst en staat zoveel op dat de markt niet snel dood isMesque schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:10:
Man man man wat een kut gameplay weer, lijkt wel of ik op een modderveld aan het spelen ben.
Ik heb exact hetzelfde gevoel. Sinds een dag of 2 speelt mijn team zeer ondermaats. Geen bal komt aan, rare aannames, of vreemde passes. De spelers lopen ook totaal niet meer, waardoor er geen dynamiek is. In de tussentijd speelt de tegenstander zeer soepel door mijn verdediging. Ik ga er nu al 10 potjes op rij van af, en zak zo divisies terug.joostmakaay schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:20:
Man man man wat een kut gameplay weer, lijkt wel of ik op een modderveld aan het spelen ben.
Is er wat veranderd? Patch geweest? Mijn team is onveranderd geweest dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Gisteren is er een patch geweest en sinsdien ervaar ik precies hetzelfde.FraxleNL schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:31:
[...]
Ik heb exact hetzelfde gevoel. Sinds een dag of 2 speelt mijn team zeer ondermaats. Geen bal komt aan, rare aannames, of vreemde passes. De spelers lopen ook totaal niet meer, waardoor er geen dynamiek is. In de tussentijd speelt de tegenstander zeer soepel door mijn verdediging. Ik ga er nu al 10 potjes op rij van af, en zak zo divisies terug.
Is er wat veranderd? Patch geweest? Mijn team is onveranderd geweest dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Ligt echt aan rivals gister ging ik friendly wedstrijden spelen en daar had ik nergens last van en reageerde alles normaal.DeeleNL schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:14:
Ik speel voor het eerst na de update, geen idee of het aan rivals ligt of aan de update maar lijkt wel of al mijn spelers -50 pace hebben gekregen!![]()
Cl telt niet mee voor totwCapsaicin schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:04:
[Afbeelding] Geen spelers waar mijn hart sneller van gaat kloppen. Had Diogo Jota verwacht, na zijn hattrick van gisteren.
Alleen de nationale competities tellen mee, internationaal niet. Overigens een erg zwak totw, had er meer van verwacht.Capsaicin schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:04:
[Afbeelding] Geen spelers waar mijn hart sneller van gaat kloppen. Had Diogo Jota verwacht, na zijn hattrick van gisteren.
Jota scoorde ook de winnende afgelopen week . Karig voor een totw ... maarja EA gaat het ons ook niet te makkelijk maken natuurlijk. Ik had nog wel een Ronaldo verwacht ookal speelde hij maar een halve wedstrijd. Het is toch altijd leuk om te hopen om zo'n speler in je player picks.
Hoe voorkom ik dat elke keer bij het starten van FUT het spel denkt een spelersupdate te moeten downloaden?
Duurt maar eventjes, maar blijft irritant.
Duurt maar eventjes, maar blijft irritant.
Sinds de update echt niks meer gewonnen. Verlies ook echt met ruime cijfers.
Verdedigen ging juist wel lekker de laatste twee weken. Maar nu lijkt het wel of L2 niks doet of zo.
Daarnaast echt idiote kluts goals met een keeper die de bal los laat...
Verdedigen ging juist wel lekker de laatste twee weken. Maar nu lijkt het wel of L2 niks doet of zo.
[ Voor 17% gewijzigd door kw_nl op 04-11-2020 20:10 ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ben ook erg zoekende na de update. Inmiddels team wat omgegooid en tog weer terug naar 4-2-2-2.
https://www.futbin.com/21/squad/2342654
Nu op naar Varane.
https://www.futbin.com/21/squad/2342654
Nu op naar Varane.
Blegh zit dus niemand tussen die ik zou willen. Uit armoe hopen op Ziyech dan maar.Capsaicin schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:04:
Had eerder deze week RB Opara gehaald als sub voor 23k, zojuist verkocht voor 75k door de nieuwe MLS kaartjes.
Leuk extraatje
Leuk extraatje
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dan pack je even walker en adama traore uit de cl match ups van gisteren. Toch lekkere winst zo. Twijfel nu wel of ik Walker niet gewoon moet gebruiken. Mensen met ervaring? Nog steeds erg duur voor een rechtsback dus dat zal wel genoeg zeggen denk ik. Past prima in mijn team ook.
Ja precies, had het eindelijk een beetje onder controle dat verdedigen, maar ik kan ineens niet meer echt positie kiezen. Of er lekker voor blijven. De AI lijkt bij wisselen van de popjes steeds net verkeerd te kiezen en voor mijn gevoel stoppen spelers nu ineens even met rennen als ik naar ze switch.kw_nl schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:08:

Ik sluit me aan bij de groeiende rij van degenen die sinds de laatste patch NIKS meer heeft gewonnen. Knap hoe EA altijd weer een patch uitbrengt die de boel zo verkloot.Prosac schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:09:
[...]
Ja precies, had het eindelijk een beetje onder controle dat verdedigen, maar ik kan ineens niet meer echt positie kiezen. Of er lekker voor blijven. Dde AI lijkt bij wisselen van de popjes steeds net verkeerd te kiezen en voor mijn gevoel stoppen spelers nu ineens even met rennen als ik naar ze switch.
Precies dit ja!kw_nl schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:08:
Walker is top op RB. Punt.Vestendrie schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:56:
Dan pack je even walker en adama traore uit de cl match ups van gisteren. Toch lekkere winst zo. Twijfel nu wel of ik Walker niet gewoon moet gebruiken. Mensen met ervaring? Nog steeds erg duur voor een rechtsback dus dat zal wel genoeg zeggen denk ik. Past prima in mijn team ook.
Zonder dollen, snel, wendbaar en komt fijn mee op een is snel terug. Ik ben blij dat ik hem untradeable heb gepackt.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Precies dat steeds wisselen naar de verkeerde, kost mij keer op keer een tegengoal. Krijg de meest onlogische speler geselecteerd en raak vervolgens in paniekProsac schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:09:
[...]
Ja precies, had het eindelijk een beetje onder controle dat verdedigen, maar ik kan ineens niet meer echt positie kiezen. Of er lekker voor blijven. De AI lijkt bij wisselen van de popjes steeds net verkeerd te kiezen en voor mijn gevoel stoppen spelers nu ineens even met rennen als ik naar ze switch.
Werkt wel de tactiek van lekker met 9 verdedigen en de bal blind naar voren schieten in de hand wat heel veel gedaan wordt.
Maakt het minder leuk, jammer...niet zo zeer door het spel meer door de gebruikers er van..
Volgens mij heeft iedereen hetzelfde. Patch heeft het gewoon verkracht hahajerommeke96 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:45:
[...]
Precies dat steeds wisselen naar de verkeerde, kost mij keer op keer een tegengoal. Krijg de meest onlogische speler geselecteerd en raak vervolgens in paniekmoet natuurlijk aan leren niet met L te switchen...
Werkt wel de tactiek van lekker met 9 verdedigen en de bal blind naar voren schieten in de hand wat heel veel gedaan wordt.
Maakt het minder leuk, jammer...niet zo zeer door het spel meer door de gebruikers er van..
Overigens idd een soort ren je rot competitie aan het worden. Bal veroveren, zsm naar de zijkanten met Adama of dembele en rennen maar. Geen houden aan soms 😂
Maakt het spel overigens niet leuker maar het is wel een doeltreffende manier van spelen.
Iemand trouwens gewent aan Werner? Hij lijkt bij mij wat op cam te blijven hangen ipv diep te gaan. Samen met martial en geweldig duo maar ze willen nog niet echt, tips?
Werner was bij mij ook sinds de vorige patch stuk, daarvoor schoot hij de een na de ander binnen... jammer dat ea alles weer verpest met gammele patchesAugy schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:06:
[...]
Volgens mij heeft iedereen hetzelfde. Patch heeft het gewoon verkracht haha
Overigens idd een soort ren je rot competitie aan het worden. Bal veroveren, zsm naar de zijkanten met Adama of dembele en rennen maar. Geen houden aan soms 😂
Maakt het spel overigens niet leuker maar het is wel een doeltreffende manier van spelen.
Iemand trouwens gewent aan Werner? Hij lijkt bij mij wat op cam te blijven hangen ipv diep te gaan. Samen met martial en geweldig duo maar ze willen nog niet echt, tips?
Ja! Precies dat. Vooral dat even stoppen. Vervolgens zit je achter de aanvaller en lukt verdedigen niet meer.Prosac schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:09:
[...]
Ja precies, had het eindelijk een beetje onder controle dat verdedigen, maar ik kan ineens niet meer echt positie kiezen. Of er lekker voor blijven. De AI lijkt bij wisselen van de popjes steeds net verkeerd te kiezen en voor mijn gevoel stoppen spelers nu ineens even met rennen als ik naar ze switch.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Walker is wel een fijne RB, maar wel een in verhouding te dure optie naar mijn mening. Is ook goed te gebruiken als een CB!allstarted1 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:37:
[...]
Walker is top op RB. Punt.![]()
Zonder dollen, snel, wendbaar en komt fijn mee op een is snel terug. Ik ben blij dat ik hem untradeable heb gepackt.
Iemand die de Mollet objective al heeft afgerond? Ik speel nu met z'n normale kaart en daar is hij al geweldig om mee te spelen
Ik heb hier het tegenovergestelde, verdedigen gaat prima. Maar scoren gaat juist een stuk lastiger. En dat met Kluivert en van Basten in de spits. Lijkt wel of ze het aantal loop bewegingen van aanvallers hebben aangepast.kw_nl schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:08:
Hier ook het tegenovergestelde. Speelt vandaag heerlijk eigenlijk. Had juiste met de vorige update dat het voor geen meter meer liep. Maar nu kan eindelijk weer makkelijk scoren en de spelers vinden. Wel mijn PL team verkocht en een Bundesliga/Serie A team (met Ter Stegen op doel) gekocht. Spot goedkoop als je het vergelijkt met PL spelers. Tijdens de wedstrijd switch ik naar een 4-2-3-1. Waarbij Dybala op de CAM komt en Sabitzer en Laimer naar de CVM gaan. Heb nu 120K maar zie op dit moment niet echt een betaalbare upgrade (met meerwaarde voor het team), dus ik spaar maar gewoon verder.
:strip_exif()/f/image/p1SkPZlm8d8lugsDJUlb5ccH.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vond Dybala zo'n heerlijke speler op cam! Maar heb 'm met pijn in het hart verkocht omdat ik die Talisca sbc had gedaan en dus nu Talisca daar heb staan. Maar die bevalt me ook prima. 22 potjes mee gespeeld, 20 goals! Ik sluit echter niet uit dat ik Dybala ooit weer terugneem.lookslikeyou schreef op donderdag 5 november 2020 @ 00:27:
Hier ook het tegenovergestelde. Speelt vandaag heerlijk eigenlijk. Had juiste met de vorige update dat het voor geen meter meer liep. Maar nu kan eindelijk weer makkelijk scoren en de spelers vinden. Wel mijn PL team verkocht en een Bundesliga/Serie A team (met Ter Stegen op doel) gekocht. Spot goedkoop als je het vergelijkt met PL spelers. Tijdens de wedstrijd switch ik naar een 4-2-3-1. Waarbij Dybala op de CAM komt en Sabitzer en Laimer naar de CVM gaan. Heb nu 120K maar zie op dit moment niet echt een betaalbare upgrade (met meerwaarde voor het team), dus ik spaar maar gewoon verder.
[Afbeelding]
Speelt inderdaad erg prettig. Wendbaar en snel. Samen met Mertens ervoor (die scoort redelijk makkelijk al van randje 16) is het een prima duo. Soms schakel ik in de wedstrijd over naar een 4-2-2-2 met Mertens en Dybala naast elkaar. Helaas/gelukkig is Dybala untradeable.MadMoody schreef op donderdag 5 november 2020 @ 06:58:
[...]
Ik vond Dybala zo'n heerlijke speler op cam! Maar heb 'm met pijn in het hart verkocht omdat ik die Talisca sbc had gedaan en dus nu Talisca daar heb staan. Maar die bevalt me ook prima. 22 potjes mee gespeeld, 20 goals! Ik sluit echter niet uit dat ik Dybala ooit weer terugneem.
Ik vond bij Dybala altijd zo prettig dat hij de gaten in duikt. En zijn schot met links is verwoestend!lookslikeyou schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:15:
[...]
Speelt inderdaad erg prettig. Wendbaar en snel. Samen met Mertens ervoor (die scoort redelijk makkelijk al van randje 16) is het een prima duo. Soms schakel ik in de wedstrijd over naar een 4-2-2-2 met Mertens en Dybala naast elkaar. Helaas/gelukkig is Dybala untradeable.
Ik vind die toevoeging van die zilveren speler TOTW erg leuk, heb veel plezier in het samenstellen en spelen van die potjes. Ik hoop dat ze binnenkort met toernooitjes voor zilveren (en hopelijk ook bronzen) spelers komen.
Voor EA maakt het toch weinig uit dat ze zo makkelijk vrij te spelen zijn want je kan ze toch niet in SBC's gebruiken voor een rating. Prima gedaan.
Die MLS spelers zien er ook erg leuk uit, hopelijk gaan ze ook zoiets doen voor de Eredivisie. Zo maak je de kleinere leagues aantrekkelijk voor ons. Ik zie dat ze geen afloopdatum hebben, wat zijn mensen dan toch ook gestoord om zoveel geld neer te leggen voor een versie van die Opara..
Kan geen kwaad om wat OP snelle verdedigers en aanvallers van kleine competities in je club te gooien dus.
Voor EA maakt het toch weinig uit dat ze zo makkelijk vrij te spelen zijn want je kan ze toch niet in SBC's gebruiken voor een rating. Prima gedaan.
Die MLS spelers zien er ook erg leuk uit, hopelijk gaan ze ook zoiets doen voor de Eredivisie. Zo maak je de kleinere leagues aantrekkelijk voor ons. Ik zie dat ze geen afloopdatum hebben, wat zijn mensen dan toch ook gestoord om zoveel geld neer te leggen voor een versie van die Opara..
Kan geen kwaad om wat OP snelle verdedigers en aanvallers van kleine competities in je club te gooien dus.
Het moge inmiddels duidelijk zijn dat Red Bull een vette sponsoring heeft afgesloten met EA; het aantal special cards van Red Bull branded clubs slaat echt nergens meer op.
Met welk zilveren team speel je? Gewoon ff nieuwsgierig!Markuss schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:49:
Ik vind die toevoeging van die zilveren speler TOTW erg leuk, heb veel plezier in het samenstellen en spelen van die potjes. Ik hoop dat ze binnenkort met toernooitjes voor zilveren (en hopelijk ook bronzen) spelers komen.
Klopt het dat individuele chem niet meer uitmaakt vanaf 7 als team chem op 100 zit?
Ik overweeg Son of RB Podence op rechtsbuiten in een PL / La Liga team. Son scoort altijd elk schot tegen mij als ik tegen hem speel. Iemand ervaring met deze spelers? Welke zou je aanraden?
Ik overweeg Son of RB Podence op rechtsbuiten in een PL / La Liga team. Son scoort altijd elk schot tegen mij als ik tegen hem speel. Iemand ervaring met deze spelers? Welke zou je aanraden?
[ Voor 27% gewijzigd door DennisCle op 05-11-2020 09:37 ]
Deels klopt dat ja. Ze krijgen dan niet de volle stat boost van een chemistry style maar dat verschil is dusdanig klein dat je er in principe bijna niks van merkt. Dan zou ik voor Son gaan.DennisCle schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:35:
Klopt het dat individuele chem niet meer uitmaakt vanaf 7 als team chem op 100 zit?
Maakt wel iets uit, maar niet zo heel erg veel. Je kunt het zien op futbin. Het teamgeeststijl kaartje wat je er op zet zal iets minder effect hebben.DennisCle schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:35:
Zie nu dat @Arwintju zo goed als hetzelfde antwoord al heeft gegeven, nevermind
[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 05-11-2020 10:34 ]
Na twee jaar van droogte nog steeds niks, rudiger als hoogste 😂Capsaicin schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:41:
Uit de Red picks kreeg ik Hummels (87) en Joao Felix, ongeveer het beste wat je kon krijgen.
Uit het eerste pakje wandelt vervolgens deze kleine meneer verhandelbaar): [Afbeelding]
Wat een geluk, na 2-3 weken van droogte.
Geen ervaring met Podence, maar als je Son als CAM/CF/ST gaat gebruiken dan SonDennisCle schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:35:
In mijn team, Son had het meeste impact as CAM icm met twee snelle spitsen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Net uit een verhandelbaar pakketjes Semedo gekregen. Nu heb ik Wan-Bissaka al staan op die positie die gewoon goed bevalt.
Wie heeft er ervaring met beide en welke zouden jullie gebruiken ?
Straks rewards maar eens openen, denk dat ik voor Rivals maar een keer voor de coins ga, heb zoveel untradable kaarten dat ik tegenwoordig de helft van de untradable packs die ik open moet discarden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t22OIWmzjlQo9zxkJWtoJSjr.jpg?f=user_large)
Whehe, lang leve donderdagochtend bieden
PSN: Patrick_D
Dit is m'n team, op m'n bank zie je mijn vaste invallers. Marcos Junior is echt erg behendig met een goed schot.MadMoody schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:06:
[...]
Met welk zilveren team speel je? Gewoon ff nieuwsgierig!
https://www.futbin.com/21/squad/2022941
2-3 weken droogte...man man man wat heb jij het moeilijk gehad zeg al die tijdCapsaicin schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:41:
Uit de Red picks kreeg ik Hummels (87) en Joao Felix, ongeveer het beste wat je kon krijgen.
Uit het eerste pakje wandelt vervolgens deze kleine meneer verhandelbaar): [Afbeelding]
Wat een geluk, na 2-3 weken van droogte.
Uit de player picks 2 niet noemenswaardige spelers, uit de WL packs Alisson dus dat is prima. Verder bij rivals voor de coins gegaan ipv de packs, zag ik dat verrassend genoeg rang 1 in div 2 had vastgehouden dus dat is een mooie 70k coins.Mesque schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:45:
Straks rewards maar eens openen, denk dat ik voor Rivals maar een keer voor de coins ga, heb zoveel untradable kaarten dat ik tegenwoordig de helft van de untradable packs die ik open moet discarden.
Op RB zou ik Semedo gebruiken, hij is een stuk wendbaarder dan AWB. Semedo is wel aanvallender ingesteld en kan soms wel uit positie raken.Traeces schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:37:
Net uit een verhandelbaar pakketjes Semedo gekregen. Nu heb ik Wan-Bissaka al staan op die positie die gewoon goed bevalt.
Hoe ziet jouw team eruit?
Dat had ik ook beter kunnen doen, maar het valt opzich mee. Uit de WL bronze ( door tijdgebrek) Lenglet tradable en uit de Rivals belonigen Mertens en nog wat ander bruikbaar fodder gekregen. Volgende keer toch maar voor de coins gaan.Mesque schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:30:
[...]
Uit de player picks 2 niet noemenswaardige spelers, uit de WL packs Alisson dus dat is prima. Verder bij rivals voor de coins gegaan ipv de packs, zag ik dat verrassend genoeg rang 1 in div 2 had vastgehouden dus dat is een mooie 70k coins.
https://www.futbin.com/21/squad/2460777_Uploader_ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:33:
[...]
Op RB zou ik Semedo gebruiken, hij is een stuk wendbaarder dan AWB. Semedo is wel aanvallender ingesteld en kan soms wel uit positie raken.
Hoe ziet jouw team eruit?
Vind niet erg als een back soms meegaat, maar met Walker had ik heel vaak dat hij echt helemaal weg was van ze plek. Zelfs met stay back. Dat vond ik echt mega irritant en vielen er grote gaten rechts in me verdediging.
In mijn beleving valt dat wel mee, https://www.futbin.com/21/squad/2461292 zou ook nog kunnen.Traeces schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:42:
[...]
https://www.futbin.com/21/squad/2460777
Vind niet erg als een back soms meegaat, maar met Walker had ik heel vaak dat hij echt helemaal weg was van ze plek. Zelfs met stay back. Dat vond ik echt mega irritant en vielen er grote gaten rechts in me verdediging.
Even een side vraag. Waar zit de grootste player base van FIFA? Op de Xbox of de Playstation? En zou de intro van de nieuwe generatie hier nog een rol in kunnen gaan spelen?
Heren, dames, zou ik beroep op jullie ervaring en mening kunnen doen? Bijgevoegd mijn squad: https://www.futbin.com/21/squad/2462489.
Wat zou ik kunnen veranderen om meer dynamiek te creëren? Ik heb slechts 10k, dus daar kan ik mijn elftal niet echt mee versterken. Daarom wil ik graag roeien met de (spelers)riemen die ik heb.
Het ontbreekt nu aan dynamiek, vloeiende aanvallen, en voornamelijk ondersteuning voor mijn verdediging - die worden zoek gespeeld. Is er iets wat ik kan veranderen qua posities of opstelling?
Wat zou ik kunnen veranderen om meer dynamiek te creëren? Ik heb slechts 10k, dus daar kan ik mijn elftal niet echt mee versterken. Daarom wil ik graag roeien met de (spelers)riemen die ik heb.
Het ontbreekt nu aan dynamiek, vloeiende aanvallen, en voornamelijk ondersteuning voor mijn verdediging - die worden zoek gespeeld. Is er iets wat ik kan veranderen qua posities of opstelling?
Ik heb dit nog niet gespeeld, maar je enthousiasme maakt me nieuwsgierig. Ik ga me er ook eens in verdiepen. Via welke menuoptie kom je daar eigenlijk?Markuss schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:50:
[...]
Dit is m'n team, op m'n bank zie je mijn vaste invallers. Marcos Junior is echt erg behendig met een goed schot.
https://www.futbin.com/21/squad/2022941
Play > Friendlies > Silver LoungeMadMoody schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:37:
[...]
Ik heb dit nog niet gespeeld, maar je enthousiasme maakt me nieuwsgierig. Ik ga me er ook eens in verdiepen. Via welke menuoptie kom je daar eigenlijk?
Playstation, maar zolang je niet op PC speelt maakt het niet uit.Er!k schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:08:
Even een side vraag. Waar zit de grootste player base van FIFA? Op de Xbox of de Playstation? En zou de intro van de nieuwe generatie hier nog een rol in kunnen gaan spelen?
Precies, en ik denk dat dit op de nieuwe generatie ook zo zal blijven. Maar ik zou daar niet mijn keus voor een Playstation of Xbox van laten afhangen als dat de vraag is. Volgens mij heb je ook op de Xbox geen problemen om een tegenstander te vinden ook al zijn daar de spelers aantallen lager.dutchgio schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:42:
[...]
Playstation, maar zolang je niet op PC speelt maakt het niet uit.
Moet je zeker doen, vind het zelf ook een leuke optie. Zeker die totw spelers spelen leuk daar.MadMoody schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:37:
[...]
Ik heb dit nog niet gespeeld, maar je enthousiasme maakt me nieuwsgierig. Ik ga me er ook eens in verdiepen. Via welke menuoptie kom je daar eigenlijk?
Ligt ook een btje aan je instellingen per speler en je tactiek. Ik verdedig bijvoorbeeld vooral met mn cdmFraxleNL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:09:
Heren, dames, zou ik beroep op jullie ervaring en mening kunnen doen? Bijgevoegd mijn squad: https://www.futbin.com/21/squad/2462489.
Maar ik zou in ieder geval Silva vervangen voor bijv een Sanchez of rudiger ivm meer snelheid.
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 05-11-2020 15:08 ]
Ben ik de enige die telkens bij het openen van FUT op de PS elke keer eerst een spelersupdate moet downloaden? 3 keer al vandaag
Twente komt eraan!
Yup. Is een bug. Door diverse ragequits heb ik dit al 25 keer gehad ondertussenJoteW schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:13:
Ben ik de enige die telkens bij het openen van FUT op de PS elke keer eerst een spelersupdate moet downloaden? 3 keer al vandaag
Helaas vandaag niks uit de rewards gekregen. Geen probleem, mag niet klagen na Mane vorige week.
Al durf ik geen SBC te doen om mijn bijna 200.00 coins te verspelen.
Dit is nu mijn team.

Op de lijst staat nog:
- Mendy van Real Madrid
- Cuardado RULEBREAKER
- Renato IF
Helaas moet ik nu telkens bij de afrap wisselen, en dan vind ik vervelend.
In game staat het als volgt

Wie zou ik voor Felix kunnen vervangen om een goede chem te blijven behouden?
Al durf ik geen SBC te doen om mijn bijna 200.00 coins te verspelen.
Dit is nu mijn team.

Op de lijst staat nog:
- Mendy van Real Madrid
- Cuardado RULEBREAKER
- Renato IF
Helaas moet ik nu telkens bij de afrap wisselen, en dan vind ik vervelend.
In game staat het als volgt

Wie zou ik voor Felix kunnen vervangen om een goede chem te blijven behouden?
[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 05-11-2020 15:45 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Rivals word met de dag vervelender. Al die spelers die gelijk pauzeren om meta spelers in te brengen, team press gebruiken dat enorm OP is (gebruik het zelf ook vaak)
WTF, ik kom nu tegen iemand die iets ingesteld heeft dat ie 4x links balroll en 4x rechts ball roll doet. Verder niets. Ideaal dat ik hier de long shots voor Mollet heb kunnen halen. Maar wat doet zo iemand. Wedstrijden farmen voor coins+objectives?