Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Iemand een idee van wat de POTM Lewandowski zal gaan kosten die over 1,5 week uitkomt? Kans is toch wel 99,9% dat hij het is daar hij niet in TOTW5 zat met een hattrick + niet in RuleBreakers wat iedereen verwacht had?

Ik gok:
1 x 87 met Bundesliga speler
1 x 86 met Bayern speler
1 x 85 (70 chem)
1 x 84 met IF

Iemand een snelle rekenmethode wat zoiets moet gaan kosten?
Terranova schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:50:
Ik dacht ik ga nog eens voor Akinfenwa, maar na 1 wedstrijd. Nooit fucking mee een No Rules wedstrijd. Wat een ongelofelijke ruk mode is dat zeg.
Bespaar je echt de moeite, ik heb hem gedaan (voor de lol ja) maar je hebt helemaal niks aan hem.

[ Voor 32% gewijzigd door Markuss op 02-11-2020 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
Bossie schreef op maandag 2 november 2020 @ 00:14:
[...]

Zou fijn zijn als de beperkingen ook voor de bank zouden gelden
Die gelden ook voor de bank. Bij je gemiddelde teamscore tellen de bankzitters ook mee. Je kunt dus niet 3 85+ spelers op de bank zetten en die na het eerste fluitsignaal erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gurbuh schreef op maandag 2 november 2020 @ 07:23:
[...]

Haha wat kinderachtig, misschien gewoon offline spelen voortaan _O-
Zeker, maar minstens zo kinderachtig om dergelijke spelers pas na de eerste uitbal erin te zetten. Had hij hem bij de start erin staan, dan baal ik (weer), maar speel ik wel tegen je. Dan maar het beste er van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:09
Prosac schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:20:
[...]

Die gelden ook voor de bank. Bij je gemiddelde teamscore tellen de bankzitters ook mee. Je kunt dus niet 3 85+ spelers op de bank zetten en die na het eerste fluitsignaal erin zetten.
Oh, ik dacht dat je dat juist bedoelde.
Vorig jaar was vaak zo dat iedereen na de kickoff meteen 3 icons etc wisselde bij swaps

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Bossie schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:22:
[...]

Oh, ik dacht dat je dat juist bedoelde.
Vorig jaar was vaak zo dat iedereen na de kickoff meteen 3 icons etc wisselde bij swaps
Daarom begrijp ik ook niet zo goed waarom je een Mbappe op de bank zet en pas na een minuut erin wisselt. Wat is daar het praktisch nut van? Behalve trollen?
Ik dacht daardoor dat je dus betere spelers op de bank kon meenemen, maar kwam erachter dat dat bij deze modus dus niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:10
Ik blijf op het moment bij de 4231. Bevalt wel redelijk. Ik switch zo nu en dan naar de 442 om meer op de aanval te gaan.

Team op het moment:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vZkVh9mRyZxLMxGwEUmvZXAOvWo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ci16t4m85PgANqZhQ9xJ9qQi.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zit er aan te denken om Delle Alli te vervangen voor Havertz en om Ndombele voor bv Wijnaldum. Ik had Zaha uit een pack, maar Rodrigo bevalt beter. Wellicht Dubravka voor bv De Gea of Lloris. Maar mijn budget is wat beperkt, 62k.

Verder. Als iemand me kan helpen met een goede 41212 of een 4222 dan graag. Ik heb een 433 wat wel wat is en een 442 die ik nog wil testen(de oude die ik had was niks)

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 20:54
Prosac schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:25:
[...]

Daarom begrijp ik ook niet zo goed waarom je een Mbappe op de bank zet en pas na een minuut erin wisselt. Wat is daar het praktisch nut van? Behalve trollen?
Ik dacht daardoor dat je dus betere spelers op de bank kon meenemen, maar kwam erachter dat dat bij deze modus dus niet kan.
Hij komt er dan in met 7 (of 5) chemistry i.p.v. de lagere chemistry die hij zou hebben als je hem basis zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
joostmakaay schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:39:
[...]

Hij komt er dan in met 7 (of 5) chemistry i.p.v. de lagere chemistry die hij zou hebben als je hem basis zet.
Als je met allemaal Ligue1 spelers moeten starten (toch?) dan kan hij toch nooit op zo'n lage chem komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:58
Als je nog leuk wil cashen op een kaartje, dan kun je hem overwegen:

d:)b :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HWeJYlMmnc_hKLv1UAx7n6dgiYA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fkPqV3i3oMhVJCtVHdMfGtBX.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:36
Prosac schreef op maandag 2 november 2020 @ 00:01:
[...]

Nee joh, heerlijk. Gewoon 3 a 4 aanvallers voorin houden en alleen maar pompen naar voren. Maximaal aanvallend alles instellen, constante druk (want moe worden ze niet). En achterin hakken zodra het kan. Toen ik dat spelletje eenmaal doorhad, had ik Akinfenwa redelijk snel vrij gespeeld.

Nu bezig met die League 1 challenge. Alleen maar spelers uit de franse league en maximaal 77 kunde. Maar het is echt godsonmogelijk Mbappe af te stoppen als iemand die in het elftal heeft.
Net een potje 15-13 na verlenging. 2x 3 goals voor gestaan in regulier speeltijd, maar dan rent hij er ineens weer een paar keer door met Mbappe. Frustrerend, hij valt ook niet om als je de bal WEL afpakt, direct weer te pakken.
Dacht net eindelijk tegen een elftal zonder Mbappe te spelen, wisselt hij hem bij de eerste uitbal erin. Direct de bal weer uitgespeeld en exit. Zo speel ik niet tegen je.
Ieder z'n ding dan. Ik vind echt geen hol aan die no rules modus. Ik had graag Akinfenwa gehad, maar nu maar volle bak op die Ligue 1. Die Mollet pas echt goed in m'n team. Gelukkig heb ik wel Mbappe loan nog. Dus dat valt dan weer wel mee.

Die friendly modes zijn over het algemeen wel leuk, met max silver team of max 77 rated etc. Maar niet als het in de no rules modus is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
In game staan Ronaldo en Mbappe naast elkaar in de spits, met een mooie chem, Ronaldo zelfs 10 chem.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/qMnK9Wh9/Screenshot-2020-11-02-FIFA-21-team-Squad-FUTBIN.png

Nu nog even wat munten verzamelen om Mendy van Real Madrid op de LB te krijgen, en Renato IF en Cuardado Rulebreaker te halen
Jammer dat die Renato IF zo erg blijft stijgen.

https://www.futbin.com/21/player/25211/renato-sanches

Wie heeft ervaring met zijn kaart?

[ Voor 54% gewijzigd door Mars18 op 02-11-2020 11:09 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-09 15:46
Pre-order pakketje en wie zit erin? Ozil :')

Ik ben er wel klaar mee met dat knaken spel 😂

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
JoteW schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:22:

misschien moet je je verwachtingen bijstellen. ik kreeg de eerste keer dit jaar Werner maar daarna alleen maar prut. ik was met werner blij verrast omdat alle jaren dat ik al fifa speel nog nooit iets degelijks heb gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:12
JoteW schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:22:

Wat verwacht je dan? Dat iedereen een Messi of Ronaldo krijgt? De kans op een hele goede speler is gewoon heel klein, dus voor de meeste mensen is het een kwestie van bij elkaar handelen / spelen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:55:
In game staan Ronaldo en Mbappe naast elkaar in de spits, met een mooie chem, Ronaldo zelfs 10 chem.

[Afbeelding]

Nu nog even wat munten verzamelen om Mendy van Real Madrid op de LB te krijgen, en Renato IF en Cuardado Rulebreaker te halen
Jammer dat die Renato IF zo erg blijft stijgen.

https://www.futbin.com/21/player/25211/renato-sanches

Wie heeft ervaring met zijn kaart?
Die 2 naast elkaar is echt ziek :+

Jammer dat CR7 zo slecht te linken is i.v.m. competitie en Portugees.

Heb er maar dit van gemaakt : https://www.futbin.com/21/squad/2312283. Serie a spelers verkocht, verdediging is echt een ramp voor de serie a en op het middenveld is ook niet echt breed. Daarbij kan ik echt niet spelen met Koulibaly :+

[ Voor 14% gewijzigd door Traeces op 02-11-2020 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Traeces schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:32:
[...]

Die 2 naast elkaar is echt ziek :+

Jammer dat CR7 zo slecht te linken is i.v.m. competitie en Portugees.

Heb er maar dit van gemaakt : https://www.futbin.com/21/squad/2312283. Serie a spelers verkocht, verdediging is echt een ramp voor de serie a en op het middenveld is ook niet echt breed. Daarbij kan ik echt niet spelen met Koulibaly :+
Haha ja dat is wel lekker :*)

Felix haal ik er bij de aftrap uit, en daar komt nu Rulebreaker Talisca in

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Dit is nu mijn team: https://www.futbin.com/21/squad/2312757

Ik heb 150k, had geen tijd voor WL dit weekend dus maar tot silver 2 gekomen, maar dan zit ik donderdag op minstens 200k.

Meest directe verbeteringen die ik nu zie zijn Varane en Salah. Traore is wel echt mijn zwakste schakel, maar de opties op rechtsbuiten vallen vooralsnog erg tegen.

Zal nog wel even duren voordat ik die twee upgrades kan betalen. Packluck valt vooralsnog gigantisch tegen. Bijna alle SBC's gedaan en twee keer WL goud3 + div2 rewards en beste was 2x Gomez (80k per stuk).

Ben daardoor echt geneigd om die Rare Player Packs die nu in de store staan te kopen om een gokje te wagen op 1x pack luck. Iemand die me hiervan af wilt praten? Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
DennisCle schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:03:
Dit is nu mijn team: https://www.futbin.com/21/squad/2312757

Ik heb 150k, had geen tijd voor WL dit weekend dus maar tot silver 2 gekomen, maar dan zit ik donderdag op minstens 200k.

Meest directe verbeteringen die ik nu zie zijn Varane en Salah. Traore is wel echt mijn zwakste schakel, maar de opties op rechtsbuiten vallen vooralsnog erg tegen.

Zal nog wel even duren voordat ik die twee upgrades kan betalen. Packluck valt vooralsnog gigantisch tegen. Bijna alle SBC's gedaan en twee keer WL goud3 + div2 rewards en beste was 2x Gomez (80k per stuk).

Ben daardoor echt geneigd om die Rare Player Packs die nu in de store staan te kopen om een gokje te wagen op 1x pack luck. Iemand die me hiervan af wilt praten? Haha.
Leuk team, Adama is toch prima wel? Lekker op snelheid er door en de bal afgeven.

Ik vind Carlos ook weer fijn spelen, mis van Dijk nog niet.

Ging hier laatst over keepers, Courtois was mijn 1e keuze, had dit weekend een onverhandelbare Ter Stegen gekregen, maar wat een goede keeper is dat zeg. Hij pakt zoveel ballen met zijn voeten, hele aparte top keeper, snap wel dat mensen hem kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
Mars18 schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:06:
[...]

Leuk team, Adama is toch prima wel? Lekker op snelheid er door en de bal afgeven.

Ik vind Carlos ook weer fijn spelen, mis van Dijk nog niet.

Ging hier laatst over keepers, Courtois was mijn 1e keuze, had dit weekend een onverhandelbare Ter Stegen gekregen, maar wat een goede keeper is dat zeg. Hij pakt zoveel ballen met zijn voeten, hele aparte top keeper, snap wel dat mensen hem kiezen.
Adama is prima in de dribbel en in de kluts met zijn fysiek erdoorheen rammen, maar als hij in een scoringspositie komt dan mist hij bijna altijd voor mij (tenzij het echt een 'sweaty' kut goal is). Allan of Kante zijn wat dat betreft nog klinischer voor de goal.

Overweeg om Lucas daar neer te zetten, maar dat is waarschijnlijk een beperkte upgrade en dan kom je al direct bij Salah.

Carlos vind ik ook heel fijn spelen overigens. Ik vind het ook niet de moeite om hem te vervangen met Gomez (80k verschil in prijs),

[ Voor 6% gewijzigd door DennisCle op 02-11-2020 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-09 08:32
Vandaag maar is geswitcht naar 4222 ipv 4231 en bevalt heerlijk. Blijf alleen in de gelijk opgaande potjes vaak verliezen door het missen van kansen ,waardoor het net niet lukt om divisie 3 binnen te komen. Twijfel om van dijk te verkopen voor walker if. Hij voelt voor mij niet zo aan als in de vorige editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Hebben andere ook soms problemen met switchen? Ik heb nog meer dan vorige jaar dat ik soms hele spelers oversla als ik met rechterpookje switch, al paar keer gehad dat ik van spits naar CV ging terwijl ik mijn CVM wou selecteren.

Daarnaast heb ik wel al duidelijk gemerkt dat ze iets veranderd hebben rondom dat je spelers niet meer losse ballen onderscheppen, vaak genoeg gehad dat ik een speler bestuurde en die in de passlijn zette waarna de bal een cm langs mijn speler ging en hij zijn voet niet uitstak waarna de tegenstander snel kon counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
In mijn SB-reward zat een draft token. Had geluk met het Draft team (Messi, Mbappe, Essien, 100 chem). Won 4 potjes. De beloning was karig met 2 pakjes (12 spelers waarvan 1 zeldzame in de ene en 12 zeldzame spelers in de andere). Er kwam ook niets bijzonders uit. Nu lees ik online dat de beloning voor Draft steeds verschilt en willekeurig is. De ene beloning is veel waardevoller dan de andere. Ik snap niet waarom dit zo is geregeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Capsaicin op 02-11-2020 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:27
Wat zijn de ervaringen met Paulinho IF? Is het meer een cm dan cdm? Ben mijn PL team gedeeltelijk aan het verkopen en twijfel tussen Allan, Paulinho IF en RB Nainggolan of Bruno Fernandes als vervanger van Allan. In de eerste optie wordt Allan de cdm en in de tweede Paulinho IF.

Dit zou het moeten worden met 1,5 mil. als budget.

https://www.futbin.com/21/squad/265942

[ Voor 14% gewijzigd door _Uploader_ op 02-11-2020 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
Twee Rare Player Packs gekocht toch, maar zat hooguit voor 50k aan waarde in de packs, dus wel verlies gelopen. Moet toch beter weten, maar de gok blijft interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
_Uploader_ schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:57:
Wat zijn de ervaringen met Paulinho IF? Is het meer een cm dan cdm? Ben mijn PL team gedeeltelijk aan het verkopen en twijfel tussen Allan, Paulinho IF en RB Nainggolan of Bruno Fernandes als vervanger van Allan. In de eerste optie wordt Allan de cdm en in de tweede Paulinho IF.

Dit zou het moeten worden met 1,5 mil. als budget.

https://www.futbin.com/21/squad/265942
Ik speel met Allan/Paulinho op het middenveld en Paulinho is toch echt een physieke box to box (vergelijkbaar met Naingolan). Je kan bijvoorbeeld Telles/Allison gebruiken voor chem en dan bijvoorbeeld nog KDB meepakken.

Ben zelf voor de Braziliaantjes gegaan uiteindelijk :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Bossie schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:21:
[...]

Ik speel met Allan/Paulinho op het middenveld en Paulinho is toch echt een physieke box to box (vergelijkbaar met Naingolan). Je kan bijvoorbeeld Telles/Allison gebruiken voor chem en dan bijvoorbeeld nog KDB meepakken.

Ben zelf voor de Braziliaantjes gegaan uiteindelijk :D
Ah dank voor het delen van jouw ervaringen! Dat zijn goede tips! Telles heb ik nog untradable en ik zal Alisson en KDB kopen om het compleet te maken! Dan maar even kijken wat het fijnst speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09 21:34
Zo kom net een team tegen in divisie 5.

Of hij heeft veel geluk gehad of de creditcard is leeg 😂

Uiteindelijk net aan verloren. Kwaliteit brak me aan het einde tog nog op
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1GB9XY0o6gKsOqGUNpD2GBDY4QY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tvWPKjz7pqgfXzh3FwBXVJ2p.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Vandaag Akinfenwa (rulesbreaker) vrijgespeeld, vooral voor de pakketjes en mijn zilver team.

Dacht één potje in Rivals gebruiken met mijn normale team. Wat een schotkracht heeft hij! Hij zet z'n 110 kilo achter de bal en een goal. Gelijk een hattrick met hem in Divisie 2 :p

Van Basten schiet hard maar met Akinfenwa is het gewoon vals spelen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Wulfric92 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:46:
Vandaag Akinfenwa (rulesbreaker) vrijgespeeld, vooral voor de pakketjes en mijn zilver team.

Dacht één potje in Rivals gebruiken met mijn normale team. Wat een schotkracht heeft hij! Hij zet z'n 110 kilo achter de bal en een goal. Gelijk een hattrick met hem in Divisie 2 :p

Van Basten schiet hard maar met Akinfenwa is het gewoon vals spelen haha
Haha dat zeker, al doet hij mij qua logheid en tempo van draaien ook wel denken aan de geschuts-batterij die bij Calais staan. Man man, hij is wel echt lomp hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Markuss schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:41:
[...]

Haha dat zeker, al doet hij mij qua logheid en tempo van draaien ook wel denken aan de geschuts-batterij die bij Calais staan. Man man, hij is wel echt lomp hoor.
Haha een beetje lomp wel. Maar Lukaku vond ik lomper aanvoelen. Zit nu op 3 wedstrijden 5 doelpunten en 2 assists. Ik hou hem in mijn team voorlopig heeft hij Son eruit gespeeld ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Er zijn League SBC's bijgekomen voor de Copa Libertadores en z'n kleine broertje. Je kan geen spelers vrijspelen maar je krijgt wel een behoorlijk goeie pack.

Echter wat EA ons nu flikt: alle reward-packs van de League SBC's zijn untradeable. Waar voorheen de grind altijd nog wel leuk was, vooral in FIFA19 hebben ze het nu weer echt verknalt. Alles voor de centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 22:56
Markuss schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:12:
Er zijn League SBC's bijgekomen voor de Copa Libertadores en z'n kleine broertje. Je kan geen spelers vrijspelen maar je krijgt wel een behoorlijk goeie pack.

Echter wat EA ons nu flikt: alle reward-packs van de League SBC's zijn untradeable. Waar voorheen de grind altijd nog wel leuk was, vooral in FIFA19 hebben ze het nu weer echt verknalt. Alles voor de centen.
Packs zijn slechter dan vorig jaar, alles untradeable, geen player pick en ze hebben een expiration. Wat een mega groot faalbedrijf is EA. Alles wat leuk was in FUT verkrachten ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Saekerhett schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:27:
[...]

Packs zijn slechter dan vorig jaar, alles untradeable, geen player pick en ze hebben een expiration. Wat een mega groot faalbedrijf is EA. Alles wat leuk was in FUT verkrachten ze.
En opeens zijn de SBC's ook weg.. Zullen ze ingezien hebben dat ze een fout hebben gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Is wel erg bizar dat ze het untradeable doen, anders had ik het wellicht nog willen proberen. Maar nu ga ik mijn vingers daar niet meer aan branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Oh zijn al weg, was ne tmn spelers aant verkopen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 21:51

allstarted1

WTRFTS

Beavbusi schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:38:
Oh zijn al weg, was ne tmn spelers aant verkopen -.-
Heb de final en Brazilian kunnen doen met untradeables en toen waren ze weg - gelukkig wel de packs ontvangen (zat alleen geen ruk in) :O
Saekerhett schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:27:
[...]

Valt me ook op - en dan is ook de handel ook nog zo goed als dood. Er is echt geen peil op de markt te trekken en iedere investering die je doet in je team is binnen een uur om zeep of voor tig K minder te krijgen.

[ Voor 46% gewijzigd door allstarted1 op 02-11-2020 19:47 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Prosac schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:21:
[...]

Zeker, maar minstens zo kinderachtig om dergelijke spelers pas na de eerste uitbal erin te zetten. Had hij hem bij de start erin staan, dan baal ik (weer), maar speel ik wel tegen je. Dan maar het beste er van maken.
Op de bank telt de rating minder he.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Net even Ronaldo in me pl team getest. Had van rb podence en Bernardo silva vrij weinig verwacht. Maar ze verbazen me serieus , podence voelt aan als if lozano en Bernardo silva vind ik qua dribbelen echt hetzelfde aanvoelen als Messi. Zeker Bernardo silva had ik weinig verwachtingen van ook zeker gezien zijn prijs.

Ronaldo is overigens wel een pure fraude kaart. Waar hij vorig jaar nog log aanvoelde is dit nu ook weg. Hij is heel wendbaar , snel in skillmoves en zijn schot is niet te houden :) haast alles in de 16 hangt tegen de touwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:18
Traeces schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:03:
Net even Ronaldo in me pl team getest. Had van rb podence en Bernardo silva vrij weinig verwacht. Maar ze verbazen me serieus , podence voelt aan als if lozano en Bernardo silva vind ik qua dribbelen echt hetzelfde aanvoelen als Messi. Zeker Bernardo silva had ik weinig verwachtingen van ook zeker gezien zijn prijs.

Ronaldo is overigens wel een pure fraude kaart. Waar hij vorig jaar nog log aanvoelde is dit nu ook weg. Hij is heel wendbaar , snel in skillmoves en zijn schot is niet te houden :) haast alles in de 16 hangt tegen de touwen :)
Dat klinkt goed, wil uiteindelijk ook met hem en mbappe in de spits gaan spelen. Vorig jaar kon ik niks met CR7 en was Messi vele malen fijner, nu dus niet meer als ik het goed begrijp? :)
Nog even sparen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:22:
[...]

Dat klinkt goed, wil uiteindelijk ook met hem en mbappe in de spits gaan spelen. Vorig jaar kon ik niks met CR7 en was Messi vele malen fijner, nu dus niet meer als ik het goed begrijp? :)
Nog even sparen :+
Hij voelt indd anders aan dan vorig jaar. Vorig jaar scoorde hij ook heel makkelijk maar voelde hij wat log aan en lag zo van de bal af. Daar heb ik nu totaal geen last van :)

Hij is alleen klote om te linken , heb nu 2 Portugezen voorin staan ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 08:10
Traeces schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:29:
[...]

Hij voelt indd anders aan dan vorig jaar. Vorig jaar scoorde hij ook heel makkelijk maar voelde hij wat log aan en lag zo van de bal af. Daar heb ik nu totaal geen last van :)

Ik heb Ronaldo op CM staan en hem gelinkt met Cuadrado. Chem 7 of 10 merk je niets van.

In game staat hij natuurlijk in de spits samen met Mbappe. Neymar LCAM en Messi RCAM in 4222

[ Voor 9% gewijzigd door triple20 op 02-11-2020 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:29:
[...]

Ja klopt, maar een paar spelers op 8 chem lijkt me geen issue :)

Vorig jaar vond ik hem idd ook te log en te traag voor in het centrum. Heb hem nog wel een tijdje als rechter cam gebruikt in 4231, dat ging wel redelijk. Heb je ook met Werner gespeeld? Hoe is hij in vergelijking met hem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:55:
[...]

Ja klopt, maar een paar spelers op 8 chem lijkt me geen issue :)

Vorig jaar vond ik hem idd ook te log en te traag voor in het centrum. Heb hem nog wel een tijdje als rechter cam gebruikt in 4231, dat ging wel redelijk. Heb je ook met Werner gespeeld? Hoe is hij in vergelijking met hem?
Nee zeker zulke spelers zal je niet merken op 8 chem :)

Heb 2x met Werner gespeeld in een draft maar vond hem niet fijn spelen. Maar denk niet dat ik met een paar draft potjes kan oordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:06:
[...]

Nee zeker zulke spelers zal je niet merken op 8 chem :)

Heb 2x met Werner gespeeld in een draft maar vond hem niet fijn spelen. Maar denk niet dat ik met een paar draft potjes kan oordelen :)
Voordat Mbappe naast hem kwam te spelen liep hij 1 op 1, maar ik merk dat ik nu vaker naar Mbappe speel, die is toch wat klinischer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:08:
[...]

Voordat Mbappe naast hem kwam te spelen liep hij 1 op 1, maar ik merk dat ik nu vaker naar Mbappe speel, die is toch wat klinischer.
Mbappe is ook echt een monster. Wil hem ook graag naast cr7.

Eerst even me verdediging onderhande
Nemen. Ronaldo neemt 3/4 van de waarde van me elftal in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Mensen die herhalingen gaan kijken bij die No Bounderies objective, bodemputje van de samenleving..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Het verdedigen lijkt zo langzamerhand toch wat beter te gaan. Heb nog steeds wel wat slippertjes, maar vanavond 6 potjes Rivals gespeeld, 6 gewonnen! Kwam aan het einde van de avond net 4 puntjes tekort om te promoveren naar divisie 3. Aanvallend vind ik FIFA 21 echt een stuk beter dan 20. Wat kun je je af en toe heerlijk uitleven zeg!

Ik heb wel mijn vorige team wat omgegooid, dat heeft ook wel geholpen. De spelers die ik nu heb zijn minder statisch dan mijn vorige team.

Hier speel ik nu mee in een 4-2-3-1:

Gabriel Jesus

Saint-Maximin - Talisca - Lucas Moura

Alllan - Paulinho

Telles - Diego Carlos - Militao - Carvajal

Ter Stegen

Zit erover te denken om als eerste Saint-Maximin te vervangen door Podence rulebreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Markuss schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:29:
[...]

En opeens zijn de SBC's ook weg.. Zullen ze ingezien hebben dat ze een fout hebben gemaakt?
Inzien ja, fuck om geven nee.
Het gaat zo intens vaak fout met SBC's, je zou verwachten dat ze een teststraat zouden hebben. Maar nee hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:40
Toch leuk gouden topspelers PL pakket van de seisoensvoortgang soucek als beste kaart...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:14:
[...]

Mbappe is ook echt een monster. Wil hem ook graag naast cr7.

Eerst even me verdediging onderhande
Nemen. Ronaldo neemt 3/4 van de waarde van me elftal in :+
Haha, ja ik kom ook nog een ton of 6/7 te kort. Zoiets moet t dan gaan worden: https://www.futbin.com/21/squad/2348501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-09 10:22
Nachtapotheker schreef op maandag 2 november 2020 @ 23:42:
[...]

Haha, ja ik kom ook nog een ton of 6/7 te kort. Zoiets moet t dan gaan worden: https://www.futbin.com/21/squad/2348501
Je kan ook Ronaldo in een 433-4 zetten als SP en Dybala op CAM.
Ongeacht wie er naast deze 2 komen te staan, ze behouden ,door hun groene link, hun full chemistry van 10.
Kwam ik vandaag ook achter na jaren Fut te spelen😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 08:10
joenes30 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 03:31:
[...]

Je kan ook Ronaldo in een 433-4 zetten als SP en Dybala op CAM.
Ongeacht wie er naast deze 2 komen te staan, ze behouden ,door hun groene link, hun full chemistry van 10.
Kwam ik vandaag ook achter na jaren Fut te spelen😄
Ronaldo komt dan niet verder dan 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
038Zwolle schreef op maandag 2 november 2020 @ 23:19:
Toch leuk gouden topspelers PL pakket van de seisoensvoortgang soucek als beste kaart...
Hier gouden BL spelers: #welcomeBoateng |:(

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Zoiets moet ik ook hebben voor Kante en Varane terug te halen :+ Duurt nog wel even een paar weken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:20
Deze keer ook weinig uit de Squad Battle rewards... ik speel nu met dit Serie A team: https://www.futbin.com/21/squad/2360894

Twijfel of ik zo 4-2-3-1 moet spelen of dat ik met Insigne en Lazzari of Hakimi naar een 4-4-2 moet gaan met meer breedte in het spel. Wat zouden jullie doen?

Aubameyang is de enige untradeble, dus ik zou ook nog alles kunnen verkopen en er een EPL team van kunnen maken... keuzes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
Hier PL gouden top spelers pack ..........Azpilicueta ... |:(

Ik verwachtte er niet veel van maar je hebt toch hoop. Ik zie er eiegenlijk alleen maar hele middelmatige spelers in zitten bij anderen die in week 4 al niet meer in aanmerking komen voor een basisplaats.

prepare to be disappointed...

[ Voor 5% gewijzigd door ZodiacBomber op 03-11-2020 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Iemand hier Bruno Fernandes al gebruikt? Ik had hem uit een 2 player pack (untradable) en zie dat hij 100k waard is. Beter dan De Jong wellicht of verre van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
triple20 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 07:38:
[...]

Ronaldo komt dan niet verder dan 7
Shit, je heb gelijk man.
Dan heb ik echt verkeerd gekeken.
Jammer dit.
Foutje bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
joenes30 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:55:
[...]

Shit, je heb gelijk man.
Dan heb ik echt verkeerd gekeken.
Jammer dit.
Foutje bedankt.
Ik gok dat je dan zowel land, competitie als club hetzelfde moet hebben, dan werkt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
[...]

Of ik moet kante en upamecano even vervangen door mindere goden dan kan het wel... twijfels twijfels :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
Nachtapotheker schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:00:
[...]

Of ik moet kante en upamecano even vervangen door mindere goden dan kan het wel... twijfels twijfels :D
Ik heb het zonet wel gedaan 😀. Nainggolan RB verruild voor de normale versie en Rashford IF verkocht met dikke winst. https://www.futbin.com/21/squad/265942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soutou1324
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-02-2021
Goedemorgen iedereen,

Zijn er hier nog misschien mensen aanwezig op de Xbox die wat over hebben op FIFA 18? Ik speel namelijk nog steeds FIFA 18 (ja, I know :? 8)7) Zijn er misschien mensen bereid om te helpen? Ik zou het echt enorm waarderen! Alles is welkom! Mijn gamertag is Soutou1324

Los van de spitsen heb ik niet zo een sterk team...

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Ik ben zo blij dat EA het probleem heeft opgelost van objectives in rivals. Mensen laten zich nu niet meer bewust degraderen.

Oh wacht het is EA, dus ze hebben die objectives naar friendlies gezet, maar de friendlies matchmaking gegeven op skill ratings. Dus het degraderen is er nog steeds en verneukt nu 2 game modes in FUT 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ah, vandaar dat ik gisteravond een potje Rivals eenvoudig won omdat de tegenstander bewust wegliep met de zijn keeper/verdedigers.
En ik een ander potje verloor van iemand die overduidelijk niet in divisie 9 thuis hoort. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Prosac schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:26:
Ah, vandaar dat ik gisteravond een potje Rivals eenvoudig won omdat de tegenstander bewust wegliep met de zijn keeper/verdedigers.
En ik een ander potje verloor van iemand die overduidelijk niet in divisie 9 thuis hoort. :D
Ja, het is echt walgelijk. Maar ook begrijpelijk. Het begint met mensen die geen moeite willen doen voor die objectives. Daardoor verliezen ze bewust en verpesten de game voor mensen in lagere divisies die dan weer hetzelfde gaan doen, want het is nu te moeilijk en zo gaat het maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja, spelen om te verliezen (want dat is het in feite), gaat er bij mij niet in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-09 08:32
Begin me toch langzaam wat te ergeren voor het eerst deze editie. Vind de gameplay echt heerlijk alleen het constante schoppen zonder het krijgen van kaarten, of het neerhalen van doorgebroken met slechts geel is heel irritant. Vooral mensen waarbij de teamnaam te herleiden is naar onze oosterburen doen het veel bewust. Kan ook toeval zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Mesque schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:03:
Iemand hier Bruno Fernandes al gebruikt? Ik had hem uit een 2 player pack (untradable) en zie dat hij 100k waard is. Beter dan De Jong wellicht of verre van?
Ik heb hem ook untradable en hij is een paar keer ingevallen.
leuke speler, maar mij te licht voor een basisplek (als ik met BPL zou spelen).

Ik heb hem in een CM rol gebruikt, wellicht dat iemand die hem als echte CAM gebruikt er wat meer over kan zeggen

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ik moet zeggen dat ik de zilver team doelstellingen erg leuk vindt! En met een zilver team voelt het spel ook heel anders aan. Heb wat coins in mijn zilver team geïnvesteerd :) Ga het als een echt 2e team gebruiken!

https://www.ea.com/fifa/u...Id=klRaCKm2nUNZg:FFA21PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
Ik vind silver lounge ook erg leuk. heb ook een team samengesteld. Bij mij zitten de zilver IF's Vydra, Mukhktar en Kean op de bank en vallen ze in na de rust.

Ik speel ook wel eens tegen spelers die gewoon hun beste zilveren in 1 team gooien en dan met een teamgeest van 50/60 spelen daar heb ik het wel heel makkelijk tegen. Vandaag met dit zilveren team voor het eerst tot penalty's gekomen maar meestal heb ik de wedstrijd daarvoor al in mijn voordeel beslist. Zilveren objectives had ik dan ook heel snel binnen.
Het team bewaar ik gewoon voor wanneer en nog weer eens een zilveren objective komt

zo ziet de mijne er uit:

https://www.ea.com/fifa/u...Id=fSvPAbLNnUNZI:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Tip voor de Mukiele rulebreaker doelstelling: geef linksachter Roussillion een artist chemkaart en zet hem ingame in de spits naast een 2e spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Capsaicin schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:51:
Tip voor de Mukiele rulebreaker doelstelling: geef linksachter Roussillion een artist chemkaart en zet hem ingame in de spits naast een 2e spits.
Zou gewoon je tegenstander een berichtje sturen, gun elkaar een paar goals en je hebt die Mukiele binnen no-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
joostmakaay schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:24:
[...]

Zou gewoon je tegenstander een berichtje sturen, gun elkaar een paar goals en je hebt die Mukiele binnen no-time.
Dat is de snelste methode voor beide partijen, maar sommige eencelligen aasgieren maken helaas misbruik van de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Wulfric92 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:33:
Ik moet zeggen dat ik de zilver team doelstellingen erg leuk vindt! En met een zilver team voelt het spel ook heel anders aan. Heb wat coins in mijn zilver team geïnvesteerd :) Ga het als een echt 2e team gebruiken!

https://www.ea.com/fifa/u...Id=klRaCKm2nUNZg:FFA21PS4
Haha anders kan je wel zeggen ja. Wat zijn ze slecht :+
Mijn normale speelstijl werkt niet omdat ze totaal niet kunnen passen :P
Levert flink wat frustratie op, zeker omdat bijna al m'n spelers als Akinfenwa hebben. Die zijn echt niet af te stoppen met normale zilvers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Is er ook nog een optie om 'gewoon' naar je club te gaan in het FUT-menu? Zoals voorheen, dat je kon zien hoeveel bronzen, zilveren en gouden je van één league had? Was altijd lekker overzichtelijk alleen kan het nu niet vinden, iemand?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Messje
  • Laatst online: 04:50
Sometimes, the referee would end the game during inappropiate situations during stoppage time

SOMS?!?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Nachtapotheker schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:00:
[...]

Ja, dat zal het wezen.
Want met Paulinho en Talisca lukt dat wel namelijk.
Zelfde club, land en competitie.
Blijkbaar telt dat dan meer als club en competitie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
Nachtapotheker schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:59:
[...]

Ik gok dat je dan zowel land, competitie als club hetzelfde moet hebben, dan werkt het wel :)
Sorry, ik reageerde op dit antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Markuss schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:43:
Is er ook nog een optie om 'gewoon' naar je club te gaan in het FUT-menu? Zoals voorheen, dat je kon zien hoeveel bronzen, zilveren en gouden je van één league had? Was altijd lekker overzichtelijk alleen kan het nu niet vinden, iemand?
Pijltje omlaag inhouden op het hoofdmenu van FUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Capsaicin schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:55:
[...]
Dat is de snelste methode voor beide partijen, maar sommige eencelligen aasgieren maken helaas misbruik van de situatie.
Ahja, dan leave ik altijd meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20mmNormandy
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-07-2021
Ik weet niet wat ik nu heb, maar ik had heel veel moeite om die mukiele 4 crosses met bundesliga players te krijgen. Ik had een mixed team met NL spelers, een paar bundesliga spelers.
Vandaag nog 4 uur van de deadline zoopeens vliegen alle voorzetten perfect naar kleine spelers als depay en hij schiet ze er ongelovelijk goed in. Had in een wedstrijd zoopeens 4 goals uit voorzetten. Daarvoor kwamen voorzetten nooit aan of gingen echt totaal de verkeerde kant op.
Speel nu een potje rivals, en het is ongelovelijk. Rare voorzetten en goals, corners alles lijkt er in te vliegen. Gewoon genieten haha, is er een patch geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
20mmNormandy schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:10:
Ik weet niet wat ik nu heb, maar ik had heel veel moeite om die mukiele 4 crosses met bundesliga players te krijgen. Ik had een mixed team met NL spelers, een paar bundesliga spelers.
Vandaag nog 4 uur van de deadline zoopeens vliegen alle voorzetten perfect naar kleine spelers als depay en hij schiet ze er ongelovelijk goed in. Had in een wedstrijd zoopeens 4 goals uit voorzetten. Daarvoor kwamen voorzetten nooit aan of gingen echt totaal de verkeerde kant op.
Speel nu een potje rivals, en het is ongelovelijk. Rare voorzetten en goals, corners alles lijkt er in te vliegen. Gewoon genieten haha, is er een patch geweest?
Blijkbaar:
https://fifaforums.easpor...3/fifa-21-title-update-4/

Zelf nog niet gelezen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nou ik vind de gameplay weer behoorlijk random sinds de vorige patch. Daarnaast is het is idd merkbaar dat mensen zich weer laten zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 22:56
Team nu. Leuk om een hybride elftal te hebben met verschillende leagues:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y1zCufsWU3ErivB-5u87r9Lxi3c=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/FVv24HFvnKpYtrvTNbFQM0gU.png?f=fotoalbum_medium

[ Voor 9% gewijzigd door Saekerhett op 03-11-2020 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Hmm, CR7 gehaald maar het loopt nog niet lekker. Heb hem in een 4212, 4321 of 4222 geprobeerd en eigenlijk voelt hij hetzelfde als vorig jaar aan. Het schijnt dat hij anders aanvoelt na de patch van vandaag, merken jullie dit ook en op welke manier gebruiken jullie hem?

Meestal heb ik de instructie get in behind en stay central staan met een engine chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
joostmakaay schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:02:
[...]
Pijltje omlaag inhouden op het hoofdmenu van FUT.
Ja dan kom ik dus bij mij selectie, dan kan ik op R1 drukken en kom ik bij club. Maar dan krijg ik al mijn spelers in zo'n laggy scherm rechts te zien. Voorheen had je gewoon 10 spelers op een rij onderin, dat was veel overzichtelijker. Ook kon je in één opslag in je club zien hoeveel bronzen, zilveren en gouden je van een bepaalde league had (handig voor League SBC's).

Ik snap gewoon niet dat ze in Ultimate Team de prioriteiten eigenlijk op de verkeerde dingen hebben liggen:

- Het vorige menu was mijn inziens veel overzichtelijker in z'n geheel

- Vorig jaar al de verandering van het invullen van SBC's, waar je bij FIFA19 automatisch naar je volgende speler ging en altijd de requirements in beeld hield moet je nu iedere keer doorklikken.

Dingen die goed zijn moet je juist niet repareren..

Edit: deze manier van SBC's invullen: YouTube: FUTMAS PLAYER SBC! - 93 CAM DE BRUYNE | 88 CB BOATENG | 85 GK SUBASI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Terranova schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:29:
[...]

Haha anders kan je wel zeggen ja. Wat zijn ze slecht :+
Mijn normale speelstijl werkt niet omdat ze totaal niet kunnen passen :P
Levert flink wat frustratie op, zeker omdat bijna al m'n spelers als Akinfenwa hebben. Die zijn echt niet af te stoppen met normale zilvers.
Ik heb hem zelfs in mijn gouden team in de basis :p Speel met 2 spitsen en (waarschijnlijk) door zijn L/L workrate loopt hij altijd tussen de linies. + Van Dijk aan de kant duwen met een kleine gedrongen speler is ook wel leuk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Markuss schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:31:
[...]

Ja dan kom ik dus bij mij selectie, dan kan ik op R1 drukken en kom ik bij club. Maar dan krijg ik al mijn spelers in zo'n laggy scherm rechts te zien. Voorheen had je gewoon 10 spelers op een rij onderin, dat was veel overzichtelijker. Ook kon je in één opslag in je club zien hoeveel bronzen, zilveren en gouden je van een bepaalde league had (handig voor League SBC's).

Ik snap gewoon niet dat ze in Ultimate Team de prioriteiten eigenlijk op de verkeerde dingen hebben liggen:

- Het vorige menu was mijn inziens veel overzichtelijker in z'n geheel

- Vorig jaar al de verandering van het invullen van SBC's, waar je bij FIFA19 automatisch naar je volgende speler ging en altijd de requirements in beeld hield moet je nu iedere keer doorklikken.

Dingen die goed zijn moet je juist niet repareren..

Edit: deze manier van SBC's invullen: YouTube: FUTMAS PLAYER SBC! - 93 CAM DE BRUYNE | 88 CB BOATENG | 85 GK SUBASI...
Speel je op de PS4? Bij mij zit een wereld van verschil als ik de linker joystick ipv de pijltjes gebruik. Ben nog wel bezig om daaraan te wennen, gebruikte voorheen altijd de pijltjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:08:
Hmm, CR7 gehaald maar het loopt nog niet lekker. Heb hem in een 4212, 4321 of 4222 geprobeerd en eigenlijk voelt hij hetzelfde als vorig jaar aan. Het schijnt dat hij anders aanvoelt na de patch van vandaag, merken jullie dit ook en op welke manier gebruiken jullie hem?

Meestal heb ik de instructie get in behind en stay central staan met een engine chem.
Ga zo spelen dan kan ik het je vertellen :) speel het zelfde met hem alleen hunter chem er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hmmmm.... een oude Fifa kwaal duikt weer op: hoe kan je de ene avond ALLES winnen en de avond daarna ALLES verliezen. Ik hou daar toch een vreemd onderbuikgevoel aan over. Voor mijn gevoel was dit voor de laatste patch niet zo.

Gisteren 6x winst op rij, vandaag 6x verlies op rij. En met de gekste fratsen weer. Eerste keer dat ik denk hmmmmm.... deze Fifa. Ben maar offline gaan spelen.

[ Voor 26% gewijzigd door Moody2204 op 03-11-2020 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:08:

Denk dat het aan de rivals servers ligt. Had net een friendly gespeeld alles gewoon lekker vlot en reageert goed op input. Rivals duurde alles weer een uur en registreerde amper weer skillsmoves en schieten. Had 3x een vrije kans voor de keeper met Ronaldo maar duurde zo lang voordat hij schoot dat de keeper er alweer tussen zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:29
De ping tijden zijn ook een stuk hoger dan gisteren. Meestal zat ik 9ms. Nu tegen de 20ms aan. En dat merk je gelijk. Met van die rare ballen die opeens keihard gaan.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennisCle
Ja net een paar potjes Rivals gespeeld en was heel erg traag. Fokt meteen mijn flow. Vanochtend drie potjes echt heel goed gespeeld en nu was dat helemaal weg weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
100% dat het rivals servers zijn zit nu een lange afstand game te spelen. Gewoon normaal snelheid en skillmoves die werken etc.

Pfff weer een flashback uit de bundes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Traeces schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:04:
[...]

Denk dat het aan de rivals servers ligt. Had net een friendly gespeeld alles gewoon lekker vlot en reageert goed op input. Rivals duurde alles weer een uur en registreerde amper weer skillsmoves en schieten. Had 3x een vrije kans voor de keeper met Ronaldo maar duurde zo lang voordat hij schoot dat de keeper er alweer tussen zat.
DennisCle schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:25:
Ja net een paar potjes Rivals gespeeld en was heel erg traag. Fokt meteen mijn flow. Vanochtend drie potjes echt heel goed gespeeld en nu was dat helemaal weg weer.
Ah dan hebben we de verklaring gevonden, dank jullie wel! Eerder meedere rivals potjes lekker gespeeld en veel gewonnen, maar op een gegeven moment raakte ik geen pepernoot meer.

Zat daarna al te kloten net de tactieken etc. maar die kan ik weer terugzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
kw_nl schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:19:
De ping tijden zijn ook een stuk hoger dan gisteren. Meestal zat ik 9ms. Nu tegen de 20ms aan. En dat merk je gelijk. Met van die rare ballen die opeens keihard gaan.
Dat ligt aan de patch van vandaag.

Addressed the following issues:
Match lobbies displayed a one-way numerical ping value instead of the round trip.
The value shown is now the round trip ping value, meaning that a higher value will be displayed.
This was a visual issue only.
https://fifaforums.easpor...3/fifa-21-title-update-4/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
kw_nl schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:19:
De pingtijden zijn optisch omhoog gegaan en dat is verholpen met een bug. De bug was dat alleen de enkele reactietijd zichtbaar was en niet de heen en retour. In de releasenotes staat het geloof ik duidelijker dan ik hier noteer. :)

Ah @Capsaicin was me net voor

[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 03-11-2020 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 17:09
Als je in Rivals de divisie promotion grens hebt behaald, en je verliest daarna een potje waardoor je er net onder zakt, promoveer je dan nog wel in voor de nieuwe rivals week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soutou1324
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-02-2021
Niemand die wat over heeft op FIFA 18 op de Xbox, jongens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:02
Gaat er 5 november 2020 nog wat gebeuren? Dan is het drie weken na de uitspraak (https://uitspraken.rechts...=ECLI:NL:RBDHA:2020:10428), ze gaan in hoger beroep, maar het lijkt mij dat ze anders wel iets moeten doen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 30 ... 158 Laatste