Walgelijke mensen heb je toch..
Ja, dat vind ik ook, ik vind het aanvallen echt verbeterd, ondanks dat het weer meer om snelheid gaat. Het verdedigen vind ik minder zoals je weet. Maar we blijven oefenen...fifanoob schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:26:
[...]
Dus ja al met al ben ik wel content met deze fifa en wordt aanvallend dit jaar meer beloond dan vorig jaar. Toen was het echt wie heeft het meeste geduld.
Over aanvallen gesproken: Deze maakte ik vanmiddag en wil ik jullie niet onthouden, die vond ik wel lekker namelijk:
mooie goal, die voorzet is dat met r1 en dan vierkantje? of is het 2x vierkantje?ik heb geregeld als ik voorzet met r1 +vierkantje doe dat hij richting de goal gewoon schiet?MadMoody schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:40:
[...]
Ja, dat vind ik ook, ik vind het aanvallen echt verbeterd, ondanks dat het weer meer om snelheid gaat. Het verdedigen vind ik minder zoals je weet. Maar we blijven oefenen...
Over aanvallen gesproken: Deze maakte ik vanmiddag en wil ik jullie niet onthouden, die vond ik wel lekker namelijk:
[YouTube: FIFA 21 - Nice volley!]

Ja die voorzet met R1 is geweldig, alleen wel stuk moeilijker geworden. Je moet hem echt richten anders krijg je inderdaad dat hij naar de goal of achter gaat. Ik ben vaak zo lang aan het denken "goed richten" dat ik de bal alweer kwijt benfifanoob schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:50:
[...]
mooie goal, die voorzet is dat met r1 en dan vierkantje? of is het 2x vierkantje?ik heb geregeld als ik voorzet met r1 +vierkantje doe dat hij richting de goal gewoon schiet?
Nieuw team, toch voor de Braziliaantjes gegaan 
https://www.futbin.com/21/squad/375890
Nu wachten op de gebruikelijke special van Coutinho
[ Voor 45% gewijzigd door Bossie op 31-10-2020 19:08 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Klopt, R1 en dan vierkantje. Goed timen en je scoort! Ik richt altijd ter hoogte van de penaltystip.fifanoob schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:50:
[...]
mooie goal, die voorzet is dat met r1 en dan vierkantje? of is het 2x vierkantje?ik heb geregeld als ik voorzet met r1 +vierkantje doe dat hij richting de goal gewoon schiet?
Klopt, Manolas heb ik op de bank zitten. Die heb ik in de eerste week gepackt. Prima qua snelheid, maar een lange bal is drama. Echt bijna niet te doen, waardoor juist vaak het middenveld van de tegenstander in balbezit komt. Koulibaly heb ik nog niet geprobeerd. Wel vorig jaar veel plezier gehad van zijn 92 rated TOTW.Wulfric92 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:25:
[...]
In de seria a heb je manolas en koulibally, als je op beide een shadow zet heb je snelle verdedigers!
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Wauw, twee potjes tegen de cpu gespeeld om ff de daily objectives af te tikken.
Twee potjes =< 40%balbezit, geen duels kunnen winnen van de AI, geen pass kunnen onderscheppen want die kunnen door je heen, geen beslissende passes kunnen geven want is opeens de richting of snelheid weg en vooral heel traag aanvoelende spelers die draaien als vrachtwagens ...
Heel bijzonder, snappen ze bij EA dan echt niet dat je hierdoor echt niet meer gaat spelen ...
Ff zuur ranten
Twee potjes =< 40%balbezit, geen duels kunnen winnen van de AI, geen pass kunnen onderscheppen want die kunnen door je heen, geen beslissende passes kunnen geven want is opeens de richting of snelheid weg en vooral heel traag aanvoelende spelers die draaien als vrachtwagens ...
Heel bijzonder, snappen ze bij EA dan echt niet dat je hierdoor echt niet meer gaat spelen ...
Ff zuur ranten
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gattuso gekocht!
Volgende speler op mijn verlanglijstje is Seedorf. AC Milaan team wordt rustig opgebouwd!
https://www.ea.com/fifa/u...Id=hGXnZiB1nULzV:FFA21PS4
Ben ik de enige die telkens met die EA links gewoon zwart scherm te zien krijg? (iPhone)Wulfric92 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:16:
Gattuso gekocht!Volgende speler op mijn verlanglijstje is Seedorf. AC Milaan team wordt rustig opgebouwd!
Twente komt eraan!
Nope ik ookJoteW schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:25:
[...]
Ben ik de enige die telkens met die EA links gewoon zwart scherm te zien krijg? (iPhone)
Nice,Bossie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:55:
Nieuw team, toch voor de Braziliaantjes gegaan
Hoe is ederson?
Heb nu lloris, alleen chem is lastig met hem
Mjah keeper, valt me niet echt negatief op.Markvd1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:15:
[...]
Nice,
Hoe is ederson?
Heb nu lloris, alleen chem is lastig met hem
Wie kan mij een beetje op weg helpen? Een nieuwe FUT-speler hier: na jarenlang altijd online divisies te hebben gespeeld, vandaag toch maar eens de overstap naar FUT gemaakt. Wil nu toch wel eens ervaren waar iedereen zo hyped over is. Eerste stappen gezet, wat offline Squad Battles (geloof ik) gespeeld en wat ranks gestegen, maar daar komt ook meteen het punt waar ik nu een beetje op afschrik: je kunt zóveel verschillende modes, zowel online en offline spelen. Maar wat is nu eigenlijk het leukste om te doen? Waar heb je het leukste ranking systeem?
Zijn er ergens handige video's die dit uitleggen?
En klopt het dat bij offline wedstrijden spelers hun contracten niet verliezen en ook leenspelers niet een 'wedstrijddag' verliezen?
En klopt het dat bij offline wedstrijden spelers hun contracten niet verliezen en ook leenspelers niet een 'wedstrijddag' verliezen?
Commentaar van Sierd de Vos bij de stand 5-4: “ we korfballen nog lekker even door”.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ligt eraan wat je leuk vindt. Als je tegen de computer spelen leuk vindt, is er squadbattles (elke maandag rewards) en offline vriendschappelijke wedstrijden.Timbox88 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:49:
Wie kan mij een beetje op weg helpen? Een nieuwe FUT-speler hier: na jarenlang altijd online divisies te hebben gespeeld, vandaag toch maar eens de overstap naar FUT gemaakt. Wil nu toch wel eens ervaren waar iedereen zo hyped over is. Eerste stappen gezet, wat offline Squad Battles (geloof ik) gespeeld en wat ranks gestegen, maar daar komt ook meteen het punt waar ik nu een beetje op afschrik: je kunt zóveel verschillende modes, zowel online en offline spelen. Maar wat is nu eigenlijk het leukste om te doen? Waar heb je het leukste ranking systeem?
Online is er iets meer. Rivals (elke donderdag krijg je rewards) en Weekend League (ook op donderdag rewards). Ook kan je kijken naar de doelstellingen, zo zijn er bijvoorbeeld doelstellingen waarbij je met een zilver team moet spelen en nog velen anderen.
Kan me best voorstellen dat het aardig veel is als je voor het eerst begint met fut!
Contracten en leenspelers verlies je alleen niet als je vriendschappelijke wedstrijden speelt. Bij rivals, squadbattles en weekend League gaat er wel één vanaf.
Ik zou eerst even squad battles grinden (offline) en dan icm de doelstellingen. Dan kun je bouwen aan een redelijk team, ik zou niet online spelen als je vandaag bent begonnen, omdat iedereen dat een team heeft dat 10x zo goed is. Dus eerst ff goed starter teampje bouwen, starter squad van 50k ofzo. Als je dat gedaan hebt zou ik online division rivals gaan spelen, en als laatste stap pas weekend league.Timbox88 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:49:
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Iemand ervaring met de Icon spitsen. Ik wilde Ben Yedder IF halen, maar rond dezelfde prijs heb je dan ook Ian Wright tot aan Shevshenko etc.
Dan verkoop je je premier league team en speel je hele avond tevreden met je nieuwe team, krijg je aan het einde van de avond untradeable Werner uit een objective reward pack....
Matige WL hier, gameplay was vrijdag avond laat echt ruk gewoon.
Net wel uit een 500 goals pakje kreeg ik o.a Allison en Ter Stegen en Bale, helaas wel onverkoopbaar.
Net wel uit een 500 goals pakje kreeg ik o.a Allison en Ter Stegen en Bale, helaas wel onverkoopbaar.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ach wat vervelendBossie schreef op zondag 1 november 2020 @ 00:18:
Dan verkoop je je premier league team en speel je hele avond tevreden met je nieuwe team, krijg je aan het einde van de avond untradeable Werner uit een objective reward pack....
Ik heb van Basten 89, en in de 16 en met voorzetten is hij ontzettend goed! Alles wat je schiet gaat erin. Enige wat hij niet heeft is acceleratie, op de eerste meters wordt hij redelijk gemakkelijk ingehaald.Terranova schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:44:
Iemand ervaring met de Icon spitsen. Ik wilde Ben Yedder IF halen, maar rond dezelfde prijs heb je dan ook Ian Wright tot aan Shevshenko etc.
Ik heb net al Ian Wright gehaald, omdat ik net 30k te weinig had voor Ben Yedder en er een goedkope Wright vond. Bevalt prima tot nu toeWulfric92 schreef op zondag 1 november 2020 @ 00:44:
[...]
Ik heb van Basten 89, en in de 16 en met voorzetten is hij ontzettend goed! Alles wat je schiet gaat erin. Enige wat hij niet heeft is acceleratie, op de eerste meters wordt hij redelijk gemakkelijk ingehaald.
Ik geniet echt van die "Geen grenzen" friendlies. Je spelers worden niet moe, geen buitenspel en geen overtredingen. Uitslagen van 13-10 geen bijzonderheid.
Pack net gewoon een untradeable rivaldo 90
ben nog al gierig met mijn coins heb momenteel 2.4m en deze team https://www.futbin.com/21/squad/975246
Wat vinden jullie van dit team? https://www.futbin.com/21/squad/2242364 kopen? Of niet doen? Talisca heb ik al formatie is in beide teams voor 100 teamgeest. Rivaldo in de spits goed idee? Wil graag van dijk en salah of ipv van dijk een ander braziliaanse cv maar zie er niet veel
Wat vinden jullie van dit team? https://www.futbin.com/21/squad/2242364 kopen? Of niet doen? Talisca heb ik al formatie is in beide teams voor 100 teamgeest. Rivaldo in de spits goed idee? Wil graag van dijk en salah of ipv van dijk een ander braziliaanse cv maar zie er niet veel
Geld moet rollenBlackBarryNL schreef op zondag 1 november 2020 @ 01:47:
Pack net gewoon een untradeable rivaldo 90ben nog al gierig met mijn coins heb momenteel 2.4m en deze team https://www.futbin.com/21/squad/975246
Voor degenen die Talisca gebruiken, hoe bevalt die? Zit te twijfelen om 'm ook nog even te doen.
Ah ja, snap ik! Thanks voor de tips! Kun je in Squadbattles ook zakken qua rang? Ik speelde gisteren vier wedstrijden - had alles maar op professioneel gezet, want wist niet zo goed wat handig was - en steeg dus snel een paar rangs. Maar kun je ook dalen als je verliest? Inschakelen op een hoger niveau lijkt me dan wat handiger namelijk, haha!Wulfric92 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:33:
[...]
Ligt eraan wat je leuk vindt. Als je tegen de computer spelen leuk vindt, is er squadbattles (elke maandag rewards) en offline vriendschappelijke wedstrijden.
Online is er iets meer. Rivals (elke donderdag krijg je rewards) en Weekend League (ook op donderdag rewards). Ook kan je kijken naar de doelstellingen, zo zijn er bijvoorbeeld doelstellingen waarbij je met een zilver team moet spelen en nog velen anderen.
Kan me best voorstellen dat het aardig veel is als je voor het eerst begint met fut!
Contracten en leenspelers verlies je alleen niet als je vriendschappelijke wedstrijden speelt. Bij rivals, squadbattles en weekend League gaat er wel één vanaf.
Thanks voor de tip! En waarschijnlijk een domme vraag, maar als FUT-newbie heb ik nog niet echt een idee: hoe weet je wanneer je team 'oke' is? Zijn zilveren en gouden kaarten bijvoorbeeld meteen veel beter dan brons? Lijkt me natuurlijk wel: maar hoe groot is dat verschil? En wat is bijvoorbeeld beter: een brons team met een goede chemistry/veel groene lijnen, of een goud team waar dat minder goed op orde is?Mitchell-CWD schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:45:
[...]
Ik zou eerst even squad battles grinden (offline) en dan icm de doelstellingen. Dan kun je bouwen aan een redelijk team, ik zou niet online spelen als je vandaag bent begonnen, omdat iedereen dat een team heeft dat 10x zo goed is. Dus eerst ff goed starter teampje bouwen, starter squad van 50k ofzo. Als je dat gedaan hebt zou ik online division rivals gaan spelen, en als laatste stap pas weekend league.
Hoe zit dat met die ‘dingen’ (kom even niet op de naam
)wat je op spelers kan zetten om bepaalde aspecten te verhogen zoals dribbelen, snelheid etc. Zijn daar nog vaste standaard keuzes in die je het beste kan maken of?
Daarnaast twijfel ik ook nog steeds tussen Sancho en Gnabry
Daarnaast twijfel ik ook nog steeds tussen Sancho en Gnabry
[ Voor 13% gewijzigd door JoteW op 01-11-2020 08:00 ]
Twente komt eraan!
Ja je kan zakken in rang, niet omdat je verliest maar omdat andere meer punten halen.Timbox88 schreef op zondag 1 november 2020 @ 07:45:
[...]
Ah ja, snap ik! Thanks voor de tips! Kun je in Squadbattles ook zakken qua rang? Ik speelde gisteren vier wedstrijden - had alles maar op professioneel gezet, want wist niet zo goed wat handig was - en steeg dus snel een paar rangs. Maar kun je ook dalen als je verliest? Inschakelen op een hoger niveau lijkt me dan wat handiger namelijk, haha!
Het werkt met percentages dus bijvoorbeeld de beste 10% elite de 20% daarna goud...kan dus zijn dat je in goud zit maar net op het randje en iemand haalt meer punten dan jij dan passeert hij jou en zak je dus een rang. Dus zorg dat je ruim in de rang zit die je wil bereiken.
Ja verschil is behoorlijk, brons moet je niet hebben. Goede chemistery is wel belangrijk dat is ook echt makkelijk te halen met goud dus daar moet je je wel op richten. Verder goed letten op wat ze hebben qua snelheid passen fysiek verdedigen dribbel. Je kan bijvoorbeeld beter een 75 rated spits hebben die snel is dan 80 rated die langzaam is maar hoog schieten en fysiek heeft. Sterker nog men kijkt bij verdedigers nu zelfs eerst naar snelheid en dan pas naar verdedigenTimbox88 schreef op zondag 1 november 2020 @ 07:46:
[...]
Thanks voor de tip! En waarschijnlijk een domme vraag, maar als FUT-newbie heb ik nog niet echt een idee: hoe weet je wanneer je team 'oke' is? Zijn zilveren en gouden kaarten bijvoorbeeld meteen veel beter dan brons? Lijkt me natuurlijk wel: maar hoe groot is dat verschil? En wat is bijvoorbeeld beter: een brons team met een goede chemistry/veel groene lijnen, of een goud team waar dat minder goed op orde is?
Wie speelt er eigenlijk met een PS4 op een televisie? Ik doe dit wel maar heb de indruk dat er tussen het moment dat ik bv schiet of tackle een seconde verschil in zit. Ik ben dus grotendeels altijd te laat.
Graag wat tips, gaming monitor?, refreshrate?
is er alweer een nieuwe versie van? Na die update van fifa lukt echt niks meer
Ah! Goed om te weten. Eigenlijk geldt dus: zorg dat je zoveel mogelijk speelt?jerommeke96 schreef op zondag 1 november 2020 @ 08:54:
[...]
Ja je kan zakken in rang, niet omdat je verliest maar omdat andere meer punten halen.
Het werkt met percentages dus bijvoorbeeld de beste 10% elite de 20% daarna goud...kan dus zijn dat je in goud zit maar net op het randje en iemand haalt meer punten dan jij dan passeert hij jou en zak je dus een rang. Dus zorg dat je ruim in de rang zit die je wil bereiken.
Check, thanks!jerommeke96 schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:01:
[...]
Ja verschil is behoorlijk, brons moet je niet hebben. Goede chemistery is wel belangrijk dat is ook echt makkelijk te halen met goud dus daar moet je je wel op richten. Verder goed letten op wat ze hebben qua snelheid passen fysiek verdedigen dribbel. Je kan bijvoorbeeld beter een 75 rated spits hebben die snel is dan 80 rated die langzaam is maar hoog schieten en fysiek heeft. Sterker nog men kijkt bij verdedigers nu zelfs eerst naar snelheid en dan pas naar verdedigen
Ik heb vannacht de WL afgerond met wederom goud 3. Kwam maar tot 15 winsten, valt mij tegen.
Voor de laatste 2 potten mijn team omgegooid, bleef een goede spits missen naast King Kylian.
Daarom heb ik Mane, Pogba en Mendy en van Dijk verkocht en daarvoor heb ik Christiano Ronaldo gekocht in mijn team. Het betaalde al wel uit, in 2 wedstrijden scoorde Ronaldo alweer 5 goals.
Het ziet er nu zo uit, alleen hoe krijg ik Mbappe en Ronaldo allebei goed gelinkt in een elftal?
Ik wil met Kante en Renato Sanches iedergeval controlerend gaan spelen.
Wie kan mij helpen, alvast erg bedankt.
Voor de laatste 2 potten mijn team omgegooid, bleef een goede spits missen naast King Kylian.
Daarom heb ik Mane, Pogba en Mendy en van Dijk verkocht en daarvoor heb ik Christiano Ronaldo gekocht in mijn team. Het betaalde al wel uit, in 2 wedstrijden scoorde Ronaldo alweer 5 goals.
Het ziet er nu zo uit, alleen hoe krijg ik Mbappe en Ronaldo allebei goed gelinkt in een elftal?

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 01-11-2020 10:02 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Iemand? Wil wel graag wat ervaringen horen!MadMoody schreef op zondag 1 november 2020 @ 07:26:
Voor degenen die Talisca gebruiken, hoe bevalt die? Zit te twijfelen om 'm ook nog even te doen.
Kijk de stream na van koen weijland. Die gebruikte hemMadMoody schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:15:
[...]
Iemand? Wil wel graag wat ervaringen horen!
Ik gebruik hem, scoort heel makkelijk, sterk in de duels, ballen lijken nu nog een beetje aan hem te blijven plakken maar dat zal straks wel over zijn.MadMoody schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:15:
[...]
Heb je hier wat aan?
Waar vind je eigenlijk de Weekend League? Zie hem nergens staan, of is dat omdat 'ie vrijdag al begonnen is?
Worden spelers trouwens ook beter als ze goed presteren en bijvoorbeeld veel scoren of goede verdedigende acties maken? En worden ze ook moe of zijn ze iedere wedstrijd gewoon weer fit?
Worden spelers trouwens ook beter als ze goed presteren en bijvoorbeeld veel scoren of goede verdedigende acties maken? En worden ze ook moe of zijn ze iedere wedstrijd gewoon weer fit?
Ja ik heb hem al cam in een 4411 is echg goedMadMoody schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:15:
[...]
Loopt veel diep en scoort erg makkelijk
Staat onder FUT ChampionsTimbox88 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:22:
Waar vind je eigenlijk de Weekend League? Zie hem nergens staan, of is dat omdat 'ie vrijdag al begonnen is?
Gestopt bij goud 3 deze keer. Had weinig zin om vandaag nog te spelen. Vind mezelf wel erg veel kansen missen in vergelijking met de tegenstanders. Iemand die zichzelf daar sterk in vind en deze week keer wil spelen voor wat verbeteringen ? Speel zelf bovenin divisie 4 en haal eigenlijk altijd simpel goud 2.
ronaldo op cm, cuadrado rb en sanches cm heb je ronaldo op 10. trouwens 7 of 10 merk je geen verschil.Mars18 schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:02:
Ik heb vannacht de WL afgerond met wederom goud 3. Kwam maar tot 15 winsten, valt mij tegen.
[Afbeelding]
Ik speel ook PS4 op televisie, heb een 100 hertz televisie op mijn game kamer, had eerst 50 hertz merk wel echt het verschil.triple20 schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:26:
Wie speelt er eigenlijk met een PS4 op een televisie? Ik doe dit wel maar heb de indruk dat er tussen het moment dat ik bv schiet of tackle een seconde verschil in zit. Ik ben dus grotendeels altijd te laat.
In het hoofdmenu zie ik trouwens ook een countdown (nog 19 dagen ofzo) voor seizoen 1. Wat gebeurt er daarna? Dan zal ongetwijfeld seizoen 2 beginnen, maar waar merken we dat aan?
Dat je op de betreffende vrijdag om 18:00 inlogt en er een nieuw seizoen klaarstaat met nieuwe objectives/rewards.Timbox88 schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:33:
In het hoofdmenu zie ik trouwens ook een countdown (nog 19 dagen ofzo) voor seizoen 1. Wat gebeurt er daarna? Dan zal ongetwijfeld seizoen 2 beginnen, maar waar merken we dat aan?
Je moet sws goud kaarten hebben icm goede chemistry en dan nog redelijke ook (voor online play dan)Timbox88 schreef op zondag 1 november 2020 @ 07:46:
[...]
Thanks voor de tip! En waarschijnlijk een domme vraag, maar als FUT-newbie heb ik nog niet echt een idee: hoe weet je wanneer je team 'oke' is? Zijn zilveren en gouden kaarten bijvoorbeeld meteen veel beter dan brons? Lijkt me natuurlijk wel: maar hoe groot is dat verschil? En wat is bijvoorbeeld beter: een brons team met een goede chemistry/veel groene lijnen, of een goud team waar dat minder goed op orde is?
WL moet je je voor inschrijven als je genoeg punten hebt via division rivals. WL is wel de moeilijkste mode waar iedereen bijna goede teams heeft, dus zou daar nog niet gelijk aan mee willen doenTimbox88 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:22:
Nee spelers worden niet beter, met uitzondering van one-to-watch kaarten, die kunnen geupdate worden als ze in het echt goed presteren en een inform kaart krijgen. Ze zijn idd na elke wedstrijd weer 100% fit, dat is nieuw sinds deze FIFA gelukkig!
[ Voor 29% gewijzigd door Mitchell-CWD op 01-11-2020 12:47 ]
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Sta 14-4 op het moment
speel nu 4222 i.p.v. 41212(2), geeft toch wat meer opties voorin.
17-8 hier gaat ook best lekker, paar potjes wel hard verloren maar ja dat hoort erbij. Ook een paar die ik echt dom weg heb gegeven maar ook 2x dat ik in de laatste min scoor en nog win dus ja heb ook zeker wel geluk mee
Alle afgelopen WL weekenden zijn heerlijk verlopen! Vorig seizoen van alle stress van moéten spelen, alles vrijspelen, frustratie den top na (terecht) onterecht verloren wedstrijden. 2 maanden geleden mijn PS4 voor een hele goede prijs verkocht en Fifa geen moment gemist. Ik lees nog wel mee, en denk telkens: heerlijk, geen verplichtingen, meer tijd voor mijn kinderen en vandaag zélfs de tuin gedaan 🤣. Sorry, moest ik even kwijt. Veel succes allen!
Memories of yesterday, will grow, but never die
Ga je nog door voor gold 1? Ik lijk elk weekend ietsje beter te gaan, nu 17-6 inmiddels. Gold 1 ongetwijfeld wel het hoogst haalbare.fifanoob schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:04:
17-8 hier gaat ook best lekker, paar potjes wel hard verloren maar ja dat hoort erbij. Ook een paar die ik echt dom weg heb gegeven maar ook 2x dat ik in de laatste min scoor en nog win dus ja heb ook zeker wel geluk mee
@Bint helemaal eens
Ja zeker. Ik vind wl zeer leuk om te spelenMesque schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:51:
[...]
Ga je nog door voor gold 1? Ik lijk elk weekend ietsje beter te gaan, nu 17-6 inmiddels. Gold 1 ongetwijfeld wel het hoogst haalbare.
@Bint helemaal eensmaar nu met deze lockdown situatie en ook nog eens 1 been in het gips is dit wel een mooie afleiding.
Hoe speelt Fati? Twijfel om hem te halen vanwege zijn prijskaartje. Hazard heeft betere stats en is bijna 100k goedkoper. Is hij zijn prijs waard?Mir64za schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:55:
Gisteren begonnen aan weekend league meteen ook weer wat versterkingen gehaald.
Giminez Rulebreaker
Valverde
Frenkie de Jong
Oblak
10 potjes gisteren gespeeld 8 gewonnen.
[Afbeelding]
Ik zie veel met valverve spelen
Is deze zo goed
Is deze zo goed
Ervaring heeft me geleerd dat voor dit spelers gaan in het begin van het spel zonde is van de coins. Op een gegeven moment zijn er beter spelers voor de positie en zit je met een nutteloze fati in je club.Vestendrie schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:10:
[...]
Hoe speelt Fati? Twijfel om hem te halen vanwege zijn prijskaartje. Hazard heeft betere stats en is bijna 100k goedkoper. Is hij zijn prijs waard?
Valverde geen idee maar De Jong is wel echt een hele sterke speler. Jammer dat hij niet in mijn team past, maar laat hem wel elke wedstrijd invallen.Markvd1984 schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:12:
Ik zie veel met valverve spelen
Is deze zo goed
Fati speelt beter dan Hazard komt er ook makkelijker doorheen.Vestendrie schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:10:
[...]
Hoe speelt Fati? Twijfel om hem te halen vanwege zijn prijskaartje. Hazard heeft betere stats en is bijna 100k goedkoper. Is hij zijn prijs waard?
Veel meer aanwezig en heel erg lenig.
Ik had ook ongeveer 80k uit de packs gekregen dus kostte fati mij maar 70k ongeveer natuurlijk krijg je dat geld nooit meer terug maar een Hazard verdampt ook alleen maar in waarde.
Bij Hazard mistte ik vooral snelheid. Heb nu Sane in plaats van hem (zal wel vergelijkbaar zijn qua speelstijl als Fati) en dat is veel effectiever in een uitbraak (eigenlijk al mijn aanvallen zijn uitbraken..).Mir64za schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:24:
[...]
Fati speelt beter dan Hazard komt er ook makkelijker doorheen.
Veel meer aanwezig en heel erg lenig.
Ik had ook ongeveer 80k uit de packs gekregen dus kostte fati mij maar 70k ongeveer natuurlijk krijg je dat geld nooit meer terug maar een Hazard verdampt ook alleen maar in waarde.
Zo hele elftal verkocht
van dijk past dit jaar echt niet in mijn speelstijl, als die bal er
Overheen word gegooid kan hij echt de aanvaller niet bijhouden, vind varane echt veel beter.
Ga weer lekker terug naar serie a
veel goedkoper, dan maar wat minder opties.
Dit is momenteel me elftal
:
https://www.futbin.com/21/squad/2265384
Me favo voetballer is binnen
nog 600k over kijken wat ik er van kan kopen. Wil liefste rb naingolan er bij hebben maar vrij prijzig nog, verwachten jullie dat hij nog gaat zakken ?
Overheen word gegooid kan hij echt de aanvaller niet bijhouden, vind varane echt veel beter.
Ga weer lekker terug naar serie a
Dit is momenteel me elftal
Me favo voetballer is binnen
Talisca ook maar gedaan op de valreep.
Ziet er zo behendig uit in de streams van Koen
Ziet er zo behendig uit in de streams van Koen
Mensen die bij 2-0 helemaal loco gaan... ik zou ze nooit begrijpen. Ik heb weleens een 4-0 achterstand ongebogen. Meestal niet natuurlijk, maar gelijk niks meer doen en hun controller wegleggen... tja...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Al die 100k packs uit de objectives allemaal even waardeloos. Jammer..
Tja ligt aan je zelf, wat vind je fijner spelen. Even kort door de bocht Sancho iets sneller en veel betere dribbel + 5 star skills. Gnabry beter schot en 4*4* .JoteW schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:38:
Jongens, Gnabry of Sancho? Haha
Sancho kost 10k duurder dan gnabry.
Eindelijk CR7 voor jeTraeces schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:32:
Zo hele elftal verkochtvan dijk past dit jaar echt niet in mijn speelstijl, als die bal er
Ga weer lekker terug naar serie aveel goedkoper, dan maar wat minder opties.
Dit is momenteel me elftal:
Me favo voetballer is binnennog 600k over kijken wat ik er van kan kopen. Wil liefste rb naingolan er bij hebben maar vrij prijzig nog, verwachten jullie dat hij nog gaat zakken ?
Gister uit frustratie ook alles verkocht.
Nu met onderstaand elftal. Rulebreaker gimenez is wel echt een klasbak samen met varane. Nu nog 100k over en zie zo even geen upgrades voor dat geld.
:strip_exif()/f/image/Us7hCtALtWfxyBj6I9ad7eAp.jpg?f=fotoalbum_large)
Topper. Heerlijk om CR7 te hebben. Misschien een IF incoming. Zou wat zijn als player pickTraeces schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:32:
Zo hele elftal verkochtvan dijk past dit jaar echt niet in mijn speelstijl, als die bal er
Me favo voetballer is binnennog 600k over kijken wat ik er van kan kopen. Wil liefste rb naingolan er bij hebben maar vrij prijzig nog, verwachten jullie dat hij nog gaat zakken ?
Ik ga de rulebreaker kaart van Cuardado halen. Zou zomaar de beste rechts back in game kunnen zijn?
Ja wou hem gewoon hebben en kon hem betalen denk succes met de plMars18 schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:49:
[...]
Topper. Heerlijk om CR7 te hebben. Misschien een IF incoming. Zou wat zijn als player pick
Ik ga de rulebreaker kaart van Cuardado halen. Zou zomaar de beste rechts back in game kunnen zijn?
Kon hem helaas net niet halen , vond me aanval belangrijker dan rb. Als de Rewards komen zou ik hem kunnen halen. Ga nu met dit team de wl afmaken :
https://www.futbin.com/21/squad/2274929
Ik heb ze al wel mee gehad, maar dan moest mijn speler ook wel echt randje 16/in de 16 zijn met gezicht naar de goal. Halverwege de helft van de tegenstander niet idd.Traeces schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:39:
Echt ea fix die fucking kut bug dat je geen rood kan krijgen met een doorgebroken speler. Lozano word net weer volledig expres afgezaagd in de 118 min. Word daardoor penalty’s gelukkig win ik ze maar echt belachelijk die bug.
Zeer allround.MadMoody schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:15:
[...]
Ik gebruik hem als spits, jager kaart erop en het is een hele goede aanvaller.
4*skills
4*WF
Sterke link met Paulinho en Teixera.
Het is geen end Game speler maar je gaat hem waarschijnlijk lang gebruiken door z'n nationaliteit en z'n multifunctionaliteit.
Voor die prijs moet je hem gewoon pakken.
Moet nog 1 win voor goud 2 . Maar vanavond gaat het echt voor geen meter.
1e wedstrijd was ik heer en meester , kom op 2-0 , en de tegenstander pauzeert 2x (om te irriteren denk ik) maar uiteindelijk scoort hij 4x in de laatste 10 minuten...
2 potjes erna ben ik compleet weggespeeld.
Laatste potje voor nu mis ik 3 kansen en krijg een rebound goal tegen.
Genoeg weer voor vandaag 😂
1e wedstrijd was ik heer en meester , kom op 2-0 , en de tegenstander pauzeert 2x (om te irriteren denk ik) maar uiteindelijk scoort hij 4x in de laatste 10 minuten...
2 potjes erna ben ik compleet weggespeeld.
Laatste potje voor nu mis ik 3 kansen en krijg een rebound goal tegen.
Genoeg weer voor vandaag 😂
Ik heb 'm inderdaad gedaan, maar nog niet gespeeld.joenes30 schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:55:
[...]
Zeer allround.
Ik gebruik hem als spits, jager kaart erop en het is een hele goede aanvaller.
4*skills
4*WF
Sterke link met Paulinho en Teixera.
Het is geen end Game speler maar je gaat hem waarschijnlijk lang gebruiken door z'n nationaliteit en z'n multifunctionaliteit.
Voor die prijs moet je hem gewoon pakken.
Heb een poos met Dybala gespeeld als cam, dat is een must have voor een serie a team imo!Traeces schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:32:
Je wisselt wel vaak van team dat kost je wel aardig wat munten met die EA tax elke keer of niet?Traeces schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:32:
Probeer gewoon graag spelers. Daarbij wou ik graag Ronaldo hebben. Ea tax tja wat moet je daar van zeggen.tukkerterror90 schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:30:
[...]
Je wisselt wel vaak van team dat kost je wel aardig wat munten met die EA tax elke keer of niet?
Ik dacht ik ga nog eens voor Akinfenwa, maar na 1 wedstrijd. Nooit fucking mee een No Rules wedstrijd. Wat een ongelofelijke ruk mode is dat zeg.
Ik was tijdelijk ff overgestapt naar de 4-2-2-2, maar die beviel mij echt totaal niet, ben dus weer begonnen met de 4-1-2-1-2 (2). Zie heel veel 4231 in de WL, maar vind die zelf niet fijn (wingers zijn af en toe ontzichtbaar).harrybeuker schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:29:
[...]
is er alweer een nieuwe versie van? Na die update van fifa lukt echt niks meer
Ik speel 4-1-2-1-2 en switch nog wel eens naar 4-2-2-2 als t niet loopt. Snap wel wat je bedoelt.. op de een of andere manier is de balans op t middenveld bij 4-2-2-2 niet helemaal 100
Wat een droevige SBCs vandaag zeg..
Resultaat was nog bedroevender 😂joostmakaay schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:38:
Dit was echt de meest waardeloze weekend league in maanden..
Sinds die patch lijkt het spel helemaal naar de knoppen te zijn geholpen.
Sinds die patch lijkt het spel helemaal naar de knoppen te zijn geholpen.
Vind het eigenlijk wel een goede, snelle verdediger met 90 kracht! Is alleen moeilijk om in een team te passen.joostmakaay schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:38:
Heb net maar een volledig AC Milaan stadion gemaakt. Was best een duur grapje, denk rond de 20k
[ Voor 16% gewijzigd door Wulfric92 op 01-11-2020 22:13 ]
Haha snap ik. Bedoel er alleen mee te zeggen dat je elke keer 5% van je munten kwijt bent als je jou team verkoopt, in jou geval is dat elke keer 100k als je een team hebt rond de 2 miljoen.Traeces schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:48:
[...]
Probeer gewoon graag spelers. Daarbij wou ik graag Ronaldo hebben. Ea tax tja wat moet je daar van zeggen.
Uiteindelijk goud 2 gehaald heb nog 4 potjes over maar vindt het wel zat voor dit weekend.
Heb ook Messi gekocht speel met hem op CAM achter Inaki Williams speelt heerlijk ingame.
Heb ook Messi gekocht speel met hem op CAM achter Inaki Williams speelt heerlijk ingame.
Ik vond het net iets meer dan een schouderduwtje...
Nee joh, heerlijk. Gewoon 3 a 4 aanvallers voorin houden en alleen maar pompen naar voren. Maximaal aanvallend alles instellen, constante druk (want moe worden ze niet). En achterin hakken zodra het kan. Toen ik dat spelletje eenmaal doorhad, had ik Akinfenwa redelijk snel vrij gespeeld.Terranova schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:50:
Ik dacht ik ga nog eens voor Akinfenwa, maar na 1 wedstrijd. Nooit fucking mee een No Rules wedstrijd. Wat een ongelofelijke ruk mode is dat zeg.
Nu bezig met die League 1 challenge. Alleen maar spelers uit de franse league en maximaal 77 kunde. Maar het is echt godsonmogelijk Mbappe af te stoppen als iemand die in het elftal heeft.
Net een potje 15-13 na verlenging. 2x 3 goals voor gestaan in regulier speeltijd, maar dan rent hij er ineens weer een paar keer door met Mbappe. Frustrerend, hij valt ook niet om als je de bal WEL afpakt, direct weer te pakken.
Dacht net eindelijk tegen een elftal zonder Mbappe te spelen, wisselt hij hem bij de eerste uitbal erin. Direct de bal weer uitgespeeld en exit. Zo speel ik niet tegen je.
Zou fijn zijn als de beperkingen ook voor de bank zouden geldenProsac schreef op maandag 2 november 2020 @ 00:01:
[...]
Nee joh, heerlijk. Gewoon 3 a 4 aanvallers voorin houden en alleen maar pompen naar voren. Maximaal aanvallend alles instellen, constante druk (want moe worden ze niet). En achterin hakken zodra het kan. Toen ik dat spelletje eenmaal doorhad, had ik Akinfenwa redelijk snel vrij gespeeld.
Nu bezig met die League 1 challenge. Alleen maar spelers uit de franse league en maximaal 77 kunde. Maar het is echt godsonmogelijk Mbappe af te stoppen als iemand die in het elftal heeft.
Net een potje 15-13 na verlenging. 2x 3 goals voor gestaan in regulier speeltijd, maar dan rent hij er ineens weer een paar keer door met Mbappe. Frustrerend, hij valt ook niet om als je de bal WEL afpakt, direct weer te pakken.
Dacht net eindelijk tegen een elftal zonder Mbappe te spelen, wisselt hij hem bij de eerste uitbal erin. Direct de bal weer uitgespeeld en exit. Zo speel ik niet tegen je.
Ik moet zeggen dat ik deze week een stuk minder plezier had in de WL dan vorige week. Ik weet niet of het komt door custom tactics of door de patch. Maar iedereen lijkt wel te verdedigen met 8 man en laten 2 snelle spelers op stay foward staan. Ondanks ik best een goed resultaat haalde, vond ik de potjes echt een stuk minder leuk. En verloor ik ook weer ouderwets wedstrijden die ik echt had MOETEN winnen en won ik een paar keer enorm onterecht .
Rivals zelfde verhaal. Alles counter voetbal met snelle flankspelers.
Daardoor moet ik eigenlijk altijd m'n backs op stay back zetten
Resumé van t weekend: ik krijg Talisca heel lastig aan de praat en heb k vervangen door vardy die ze er gewoon ouderwets inpeert! Hazard heeft moeite met scoren en heb k vervangen door sterling. Kijk of die beter gaat.
Oblak is echt een goede keeper tot op heden en geminez RB is een koning naast Varane. Nu verder puzzelen 😂
Daardoor moet ik eigenlijk altijd m'n backs op stay back zetten
Resumé van t weekend: ik krijg Talisca heel lastig aan de praat en heb k vervangen door vardy die ze er gewoon ouderwets inpeert! Hazard heeft moeite met scoren en heb k vervangen door sterling. Kijk of die beter gaat.
Oblak is echt een goede keeper tot op heden en geminez RB is een koning naast Varane. Nu verder puzzelen 😂
[ Voor 57% gewijzigd door Augy op 02-11-2020 06:49 ]
Haha wat kinderachtig, misschien gewoon offline spelen voortaanProsac schreef op maandag 2 november 2020 @ 00:01:
[...]

Hier exact hetzelfde verhaal.038Zwolle schreef op maandag 2 november 2020 @ 00:44:
Ik moet zeggen dat ik deze week een stuk minder plezier had in de WL dan vorige week. Ik weet niet of het komt door custom tactics of door de patch. Maar iedereen lijkt wel te verdedigen met 8 man en laten 2 snelle spelers op stay foward staan. Ondanks ik best een goed resultaat haalde, vond ik de potjes echt een stuk minder leuk. En verloor ik ook weer ouderwets wedstrijden die ik echt had MOETEN winnen en won ik een paar keer enorm onterecht .
Gisteren er vol mee kunnen spelen, Ronaldo en Mbappe staan nu naast elkaar in de spits, met een mooie chem, Ronaldo zelfs 10 chem.Traeces schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:59:
[...]
Ja wou hem gewoon hebben en kon hem betalen denk succes met de pl
Kon hem helaas net niet halen , vond me aanval belangrijker dan rb. Als de Rewards komen zou ik hem kunnen halen. Ga nu met dit team de wl afmaken :
https://www.futbin.com/21/squad/2274929
5 wedstrijden en 5 winsten behaald, Ronaldo scoort aan de lopende band.
Bijvoorbeeld op deze manier
https://www.instagram.com/p/CHERYDRB95p/
Wat een cheat is hij
Dat is meestal het moment dat ik disconnect met mijn team van nog geen 300k.Mars18 schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:38:
[...]
Gisteren er vol mee kunnen spelen, Ronaldo en Mbappe staan nu naast elkaar in de spits, met een mooie chem, Ronaldo zelfs 10 chem.
5 wedstrijden en 5 winsten behaald, Ronaldo scoort aan de lopende band.
Bijvoorbeeld op deze manier
https://www.instagram.com/p/CHERYDRB95p/
Wat een cheat is hij
Ik kon maar geen Drag Back doen in het spel, dacht dat het L1 en R1 waren.MadMoody schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:40:
[...]
Dat is meestal het moment dat ik disconnect met mijn team van nog geen 300k.
Is het bij mij L2 en R1 omdat ik L1 en L2 heb omgedraaid vanwege ooit PES gespeeld te hebben
Nu gebruik ik het steeds vaker, werkt echt goed, zag het altijd tegen mij gebruikt worden
Dat herken ik, ik speel ook nog altijd met de PES instellingen. Dragback is minder effectief dan bij Fifa20, toch gebruik ik 'm ook nog af en toe.Mars18 schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:43:
[...]
Ik kon maar geen Drag Back doen in het spel, dacht dat het L1 en R1 waren.
Is het bij mij L2 en R1 omdat ik L1 en L2 heb omgedraaid vanwege ooit PES gespeeld te hebben![]()
Nu gebruik ik het steeds vaker, werkt echt goed, zag het altijd tegen mij gebruikt worden