Kan zijn dat het alleen begin opstelling is. Je kan ingame op checken naar de beoordeling van je spelers, maar ook die van je tegenstander daarmee zie je ook hoe hij opdat moment opgesteld staat. Dat gebruik ik best vaak om even te kijken hoe de tegenstander speelt.sten123 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:24:
Weekend league pfff.
Waarom speelt iedereen 4-5-1 ?
En Talisca waarschijnlijk aanvallend, ik had al even gechecked wat een switch naar Talisca, Paulinho en Douglas Costa zou kosten. Ik speel daarmee 200k vrij, maar Son/Auba gaan echt niet ingeruild wordenjoostmakaay schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:33:
[...]
Mwah, fysiek/verdedigend is Pogba veel beter, denk dat Talisca over een tijdje ook bijna niet meer te linken is in een elftal.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit weekend maar even geen WL doen. Ik heb net 2 potjes gespeeld, 2x sterker, maar toch 2x verloren omdat ik niet kan verdedigen. Met alle tips en filmpjes en oefeningetjes die ik grdaan heb hoop je dat het beter wordt, maar ik wordt echt alleen maar slechter! Begin zo langzamerhand een beetje wanhopig te worden dat ik het verdedigen deze versie nooit onder de knie ga krijgen.
potje madmoodyMadMoody schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:25:
Dit weekend maar even geen WL doen. Ik heb net 2 potjes gespeeld, 2x sterker, maar toch 2x verloren omdat ik niet kan verdedigen. Met alle tips en filmpjes en oefeningetjes die ik grdaan heb hoop je dat het beter wordt, maar ik wordt echt alleen maar slechter! Begin zo langzamerhand een beetje wanhopig te worden dat ik het verdedigen deze versie nooit onder de knie ga krijgen.
kan je vast wel wat tips geven
psn is marcelhermus
Andere spelers zijn zeer waarschijnlijk: Reus, Podence, Lukaku, Gimenez, van Aanholt, Opara, Calhanoglu, Cuadrado en dit:joostmakaay schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:14:
Die CSL-kaart zou Alex Texeira zijn, wat een kaart zal dat worden zeg. Mocht die uitkomen, dan ga ik die Talisca SBC toch maar ff doen
Zie nu dit op dit kanaal: https://twitter.com/FutAR_Trader
:fill(white):strip_exif()/f/image/gGUBEFRC1dzdGT10BnsJ1XQz.png?f=user_large)
Edit:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g7FAKzDUc7LJlJd0VBdoXVRp.jpg?f=user_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Markuss op 30-10-2020 17:44 ]
Echt onzin wat je zegt, ik speel met simpele spelers omdat ik niet koopcubert20 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:20:
[...]
sorry, maar dat is wel een beetje bullshit.
als ze jou eruit lopen moet je kijken naar je tactics en naar wat je doet tijdens de wedstrijd.
Meestal als ik eruit gelopen wordt maak ik iets daarvoor een foute instap.
Lopen ze aan de zijkant erover heen kies ik de verkeerde speler om te controleren zodat ik hem af kan snijden.
snelheid is voor een groot deel wel te counteren, en als dat niet lukt heb ik nog mukiele rulebreaker met shadow
Ronaldo messi mbappe heeft niks te maken met tactics als hun op speed spelen krijgen ze altijd kansen
Ik heb het het niet
Tuurlijk je kunt goed staan, maar sommige hebben beesten team, 1 spelers van hun is de waarde van mijn club
En toch laat Manchester City vrijwel elke speelronde punten liggen.Markvd1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:27:
[...]
Echt onzin wat je zegt, ik speel met simpele spelers omdat ik niet koop
Ronaldo messi mbappe heeft niks te maken met tactics als hun op speed spelen krijgen ze altijd kansen
Ik heb het het niet
Tuurlijk je kunt goed staan, maar sommige hebben beesten team, 1 spelers van hun is de waarde van mijn club
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oef die Pogba gaat mega duur wordenMarkuss schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:40:
[...]
Andere spelers zijn zeer waarschijnlijk: Reus, Podence, Lukaku, Gimenez, van Aanholt, Opara, Calhanoglu, Cuadrado en dit:
Zie nu dit op dit kanaal: https://twitter.com/FutAR_Trader
[Afbeelding]
Edit:
[Afbeelding]
Iemand een idee wat ik kan wisselen aan de opstelling of spelers ?
Heb haaland/Depay/hernandez/piszeck nog op de bank
Ik merk vaak dat mijn verdediging niet mega snel is bij een counter ?
Heb haaland/Depay/hernandez/piszeck nog op de bank
Ik merk vaak dat mijn verdediging niet mega snel is bij een counter ?
:fill(white):strip_exif()/f/image/DsnYokemaWuPfKDddxe0Ftmk.png?f=user_large)
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ja goede spelers hebben maakt verschil, maar als de andere veel betere spelers heeft kun je nog steeds winnen.Markvd1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:27:
[...]
Echt onzin wat je zegt, ik speel met simpele spelers omdat ik niet koop
Ik heb het het niet
Bij gelijk niveau geven die spelers de doorslag, is hij minder goed win je meestal wel.
je had het er niet over dat hij ronaldo messi en mbappe had.
en wat heb je zelf eigenlijk, jij speelt toch ook wel met een redelijk team.
Servers er weer uit? Bij de app tenminste?
Op ps4 ben ik Moody2204cubert20 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:27:
[...]
potje madmoody
kan je vast wel wat tips geven
psn is marcelhermus
Die van mij staat in mijn tag, kan nu wel een past potjes doen
Had nog wat tradeable packs opgespaard en net geopend. Helaas geen Rulebreakers, maar wel Son. Even kijken of ik hem 1-op-1 vervang voor Bergwijn of dat ik hem vervang voor Kane in de spits met Lacazette Gold naast hem.
Ben erg tevreden over Lacazette, heerlijk schot vanuit alle hoeken. Zit inmiddels in Level 20 voor de objectives, dus hoop dat ik Lacazette Storyline nog binnen kan gaan halen met een grind.
Ben erg tevreden over Lacazette, heerlijk schot vanuit alle hoeken. Zit inmiddels in Level 20 voor de objectives, dus hoop dat ik Lacazette Storyline nog binnen kan gaan halen met een grind.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Son is de speler waarom het allemaal draait in mijn team, als ST viel hij tegen maar als CAM is het een monsterallstarted1 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:17:
Had nog wat tradeable packs opgespaard en net geopend. Helaas geen Rulebreakers, maar wel Son. Even kijken of ik hem 1-op-1 vervang voor Bergwijn of dat ik hem vervang voor Kane in de spits met Lacazette Gold naast hem.
Ik was ook redelijk verbaasd dat 'ie eruit kwamBossie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:23:
[...]
Son is de speler waarom het allemaal draait in mijn team, als ST viel hij tegen maar als CAM is het een monster
https://www.ea.com/fifa/u...Id=jNnDp5UUnUKIu:FFA21PS4
Team staat nu zo opgesteld, maar volgens mij moet ik dan een andere formatie gaan kiezen? Ben namelijk ook wel erg tevreden over Bergwijn....

[ Voor 6% gewijzigd door allstarted1 op 30-10-2020 19:33 ]
Boh, die Bellarabi is wel erg lekker voor mijn Bundesliga team.
die mollet gold is al wel ok.
Die gaat mijn fekir vervangen
maar zie wel zieke objectives op futbin
Die gaat mijn fekir vervangen
maar zie wel zieke objectives op futbin
[ Voor 26% gewijzigd door cubert20 op 30-10-2020 19:54 ]
Ik lees dat volgens reviews 4222 de beste opstelling is
Alleen zie eigenlijk niemand er mee spelen online
4231, 442 en 4222 wordt het meest gespeeld volgens mij.Markvd1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:05:
Mijn start opstelling is 4-5-1, ingame switch ik direct naar 4-2-2-2.Markvd1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:05:
Wat zouden jullie doen ?
Vind van dijk verdedigende ijzer sterk hij heeft alleen best moeite met enorme pace spelers. Speel redelijk ver van het goal. Bij varane heb ik daar veel minder problemen mee.
Nu denk ik om hen voor normale gomez in te ruilen en dan op lm mane neer te zetten. Wat zouden jullie doen ?
Vind van dijk verdedigende ijzer sterk hij heeft alleen best moeite met enorme pace spelers. Speel redelijk ver van het goal. Bij varane heb ik daar veel minder problemen mee.
Nu denk ik om hen voor normale gomez in te ruilen en dan op lm mane neer te zetten. Wat zouden jullie doen ?
Ik denk dat ik beter kan stoppen met fifa.. had nog 7 wedstrijden om goud 3 te halen en verlies ze allemaal vrij kansloos. Die mensen spelen echt te veel, de volledige truckendoos gaat open alsof ze daar de hele dag op trainen. Zo is er ook geen lol meer aan zeg. Haalde altijd goud 3 of 2 en nu dus al 2x zilver met deze fifa. Ik heb ook geen zin om het zo super fanatiek te spelen dus miss kan ik beter een andere game gaan spelen. Sorry voor het geklaag weer maar moest er ff uit. Hoop dat jullie er meer plezier uithalen. Good luck en adios
Nu al 30 wedstrijden gespeeld ? Misschien ook even wat beter verspreiden en stoppen als het niet lukt.Benny schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:54:
Ik denk dat ik beter kan stoppen met fifa.. had nog 7 wedstrijden om goud 3 te halen en verlies ze allemaal vrij kansloos. Die mensen spelen echt te veel, de volledige truckendoos gaat open alsof ze daar de hele dag op trainen. Zo is er ook geen lol meer aan zeg. Haalde altijd goud 3 of 2 en nu dus al 2x zilver met deze fifa. Ik heb ook geen zin om het zo super fanatiek te spelen dus miss kan ik beter een andere game gaan spelen. Sorry voor het geklaag weer maar moest er ff uit. Hoop dat jullie er meer plezier uithalen. Good luck en adios
Dat niet alleen, vrijdag is altijd de zwaarste dag van de WL met ook nog een promo vandaag.Traeces schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:55:
[...]
Nu al 30 wedstrijden gespeeld ? Misschien ook even wat beter verspreiden en stoppen als het niet lukt.
Ik heb de game na twee friendlies alweer afgesloten
Ja had ik ook moeten doen natuurlijk maar ik dacht ik maak het ff af. 1 win uit 7 leek me geen probleem maar kwam ineens alleen maar tegen veel te sterke spelers/teams. Baal echt enorm en zit er echt aan te denken om te stoppen. Ik speel ook niet genoeg om me echt te kunnen meten met de betere. Eigenlijk speel ik alleen WL.Traeces schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:55:
[...]
Nu al 30 wedstrijden gespeeld ? Misschien ook even wat beter verspreiden en stoppen als het niet lukt.
Eigenlijk eerste keer dat ik op vrijdag speel en het was goed te doen overdag maar ‘s avonds is echt kansloos. Tering wat zijn die gasten goed zeg.Bossie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:57:
[...]
Dat niet alleen, vrijdag is altijd de zwaarste dag van de WL met ook nog een promo vandaag.
[ Voor 27% gewijzigd door Benny op 30-10-2020 21:02 ]
De grap was bij mij dat friendly indd een drama was eerste pot wl was ook strop maar verloor ook verdiend. Nu ineens 2 potten snel.Bossie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:57:
[...]
Dat niet alleen, vrijdag is altijd de zwaarste dag van de WL met ook nog een promo vandaag.
Prima toch, poggy is bizar goed in de handen van de juiste speler.Markuss schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:06:
Haha zag deze voorbij komen op Twitter
[Afbeelding]
Grr wilde morgen wat WL spelen, maar dat kan natuurlijk weer niet omdat ik niet op tijd me heb aangemeld. Blijft irritant, snap niet waarom je je niet gewoon gedurende het weekend nog kan registreren.
Vind deze pogba toch wel zeer prijzigBossie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:14:
[...]
Prima toch, poggy is bizar goed in de handen van de juiste speler.
Je kan je toch nog registeren momenteel ?Mesque schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:23:
Grr wilde morgen wat WL spelen, maar dat kan natuurlijk weer niet omdat ik niet op tijd me heb aangemeld. Blijft irritant, snap niet waarom je je niet gewoon gedurende het weekend nog kan registreren.
[ Voor 43% gewijzigd door Traeces op 30-10-2020 21:24 ]
Echt...ik snap de markt totaal niet. Dybala met Hunter op CAM net opgehaald voor 34.000 coins.
Perfect om in mijn Serie A-team te zetten. Vanmiddag zat 'ie nog ergens op 50k.
Bizar hoe over het algemeen de prijzen van high-rated spelers zakken en zijn gezakt. Ga ik in ieder geval een hoop plezier van hebben, zijn TOTSSF was vorig jaar top!

Bizar hoe over het algemeen de prijzen van high-rated spelers zakken en zijn gezakt. Ga ik in ieder geval een hoop plezier van hebben, zijn TOTSSF was vorig jaar top!
Haha ja dat mag ook wel hé voor die prijs...Bossie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:14:
[...]
Prima toch, poggy is bizar goed in de handen van de juiste speler.
Oh ja ja hebt gelijkt! Tot wanneer kan dat dan?Traeces schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:23:
[...]
Vind deze pogba toch wel zeer prijzig
[...]
Je kan je toch nog registeren momenteel ?
nu heb je zere klauwen van je controllerBenny schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:59:
[...]
Ja had ik ook moeten doen natuurlijk maar ik dacht ik maak het ff af. 1 win uit 7 leek me geen probleem maar kwam ineens alleen maar tegen veel te sterke spelers/teams. Baal echt enorm en zit er echt aan te denken om te stoppen. Ik speel ook niet genoeg om me echt te kunnen meten met de betere. Eigenlijk speel ik alleen WL.
[...]
Eigenlijk eerste keer dat ik op vrijdag speel en het was goed te doen overdag maar ‘s avonds is echt kansloos. Tering wat zijn die gasten goed zeg.
maar op een gegeven moment moet je gewoon stoppen.
Je hebt soms pech met de matchmaking, maar je doet op een gegeven moment ook wat fout wat je niet gelijk doorhebt.
Volgens mij de hele vrijdag tegenwoordig. Registreer me altijd pas vrijdag avond dan weet ik pas of ik wl kan spelenMesque schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:33:
[...]
Oh ja ja hebt gelijkt! Tot wanneer kan dat dan?
Overigens lekker wl start 4-1
@Markvd1984 ik werd kapot gemaakt door een team van nog geen 100k. Zelf heb ik een 2.2 miljoen team. Zo zie je maar team zegt niks.
[ Voor 27% gewijzigd door Traeces op 30-10-2020 21:52 ]
Ok good to know, scheelt een hoopTraeces schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:50:
[...]
Volgens mij de hele vrijdag tegenwoordig. Registreer me altijd pas vrijdag avond dan weet ik pas of ik wl kan spelen
Overigens lekker wl start 4-1loss volledig terecht serieus goede tegenstander.
@Markvd1984 ik werd kapot gemaakt door een team van nog geen 100k. Zelf heb ik een 2.2 miljoen team. Zo zie je maar team zegt niks.
https://www.futbin.com/21/player/26443/angel-di-maria
Wat een heerlijke speler, past perfect in mijn team ook, hopelijk wordt die nog wat goedkoper.
[ Voor 11% gewijzigd door Mesque op 30-10-2020 21:58 ]
Gaat hier prima. 7 gespeeld 7 gewonnen, of nouja eigenlijk 8 maar ik had een dc bij een 3-1 voorsprong in de 87ste minuut! Zelden zo goed begonnen tegen hele pittige tegenstanders.
Ik ben geswitched van een 442 naar 4231 . De grootste verschillen tov vorige week zijn ddg ( echt duidelijk beter dan leno) en wan bissaka (!) Naast gomez als CB.
Ik ben geswitched van een 442 naar 4231 . De grootste verschillen tov vorige week zijn ddg ( echt duidelijk beter dan leno) en wan bissaka (!) Naast gomez als CB.
Past ook goed in mijn team😁 zakt nog wel in prijs ivm zijn 2 ☆weakfootMesque schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:56:
[...]
Ok good to know, scheelt een hoopvroeger was het geloof ik ook 40 wedstrijden toch? Dat was echt niet te doen, 30 is in deze coronatijd nog wel oke/leuk.
Wat een heerlijke speler, past perfect in mijn team ook, hopelijk wordt die nog wat goedkoper.
Is 30 tegenwoordig indd. Vind nog vrij veel in 3 dagen tijd. Ben voorstander van maandag ook een wl dag nog te maken. Komt de servers denk ook ten goede. Moet zeggen speelt goed vanavondMesque schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:56:
[...]
Ok good to know, scheelt een hoopvroeger was het geloof ik ook 40 wedstrijden toch? Dat was echt niet te doen, 30 is in deze coronatijd nog wel oke/leuk.
Goede tip, ik pak AWB ook even mee.038Zwolle schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 22:04:
Gaat hier prima. 7 gespeeld 7 gewonnen, of nouja eigenlijk 8 maar ik had een dc bij een 3-1 voorsprong in de 87ste minuut! Zelden zo goed begonnen tegen hele pittige tegenstanders.
En ideaal voor mensen die onregelmatig werken... Vrijdags en zaterdags altijd aan het werk, de zondag om en om. Een maandag erbij zal lekker zijn.Traeces schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 22:23:
[...]
Is 30 tegenwoordig indd. Vind nog vrij veel in 3 dagen tijd. Ben voorstander van maandag ook een wl dag nog te maken. Komt de servers denk ook ten goede. Moet zeggen speelt goed vanavond
Klopt vrijdag probeer ik altijd 5 tot 10 potten te spelen ( Helaas komt nogal veel voor dat door een promo de servers er uit liggen op vrijdag ). Daarbij vind ik het vrijdag altijd verre weg de zwaarste dag om te spelen zodat het haast altijd 5 potten worden.Klojet schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 22:57:
[...]
En ideaal voor mensen die onregelmatig werken... Vrijdags en zaterdags altijd aan het werk, de zondag om en om. Een maandag erbij zal lekker zijn.
Zaterdag kan ik eigenlijk vrijwel nooit spelen. Dan moet ik dus op zondag 20/25 potten spelen, zeker als Feyenoord speelt word dat echt een probleem
AWB is echt een fijne speler, twijfel serieus om hem weer terug te halen i.p.v. Walker. Die vent heeft me vanavond gewoon weer 3 doelpunten gekost, omdat hij zomaar blijft staan of niet meeloopt met ze man.
AWB deed verdedigend altijd ze ding, dan aanvallend maar wat minder
[ Voor 22% gewijzigd door Traeces op 30-10-2020 23:14 ]
momenteel zou ik gewoon op zondag spelen.Traeces schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:13:
[...]
Klopt vrijdag probeer ik altijd 5 tot 10 potten te spelen ( Helaas komt nogal veel voor dat door een promo de servers er uit liggen op vrijdag ). Daarbij vind ik het vrijdag altijd verre weg de zwaarste dag om te spelen zodat het haast altijd 5 potten worden.
Zaterdag kan ik eigenlijk vrijwel nooit spelen. Dan moet ik dus op zondag 20/25 potten spelen, zeker als Feyenoord speelt word dat echt een probleemDan ga ik weer gehaast spelen en zet ik hem maar op gold 3
[...]
AWB is echt een fijne speler, twijfel serieus om hem weer terug te halen i.p.v. Walker. Die vent heeft me vanavond gewoon weer 3 doelpunten gekost, omdat hij zomaar blijft staan of niet meeloopt met ze man.
AWB deed verdedigend altijd ze ding, dan aanvallend maar wat minder
Feyenoord kun je beter overslaan
Hoe bagger we ook spelen dat gaat niet gebeurencubert20 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:16:
[...]
momenteel zou ik gewoon op zondag spelen.
Feyenoord kun je beter overslaan
Net walker gehaald voor AWB. Als ik @Traeces zo lees ga k daar spijt van krijgen 😂
Paulinho if nu samen met talisca staan. Super benieuwd en dan door voor teixeira (niet te doen kwa kosten 😂)
Paulinho if nu samen met talisca staan. Super benieuwd en dan door voor teixeira (niet te doen kwa kosten 😂)
Nou vind AWB niet onderdoen voor Walker en als je dan het prijs verschil ziet....... Enige voordeel met Walker is zijn pace en strengt. Verdedigend is AWB een stuk sterker en veel wendbaarder.Augy schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:26:
Net walker gehaald voor AWB. Als ik @Traeces zo lees ga k daar spijt van krijgen 😂
Eventjes 20 opgespaarde pakketjes openen. Weinig interessants, de leukste vooral untradeable. Haal ik bij het een na laatste pakje Werner eruit.
Leuk, maar blijkt dat dit een tradeable pack was.
Eens kijken hoe we hiervan mijn Bundesliga of Serie A elftal verbeteren.
Pff baal ervan dat ik Lukaku niet heb gekocht toen hij 400k was... Was erg aan het twijfelen, maar dacht uiteindelijk dat hij wel in prijs zou zakken. Niet dus... Nu gaat hij voor 600k weg
Vorige week heb ik Walker untradeable gepackt en Wan-Bissaka verkocht. Walker speelt echt bizar goed, zit overal bij en is echt enorm snel.Augy schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:26:

Uitmuntende WL start met 13-3 nadat ik na 10 wedstrijden 7-3 stond. Van Dijk speelde, vooral later op de avond bij betere verbinding, belachelijk goed.
G1 blijft de doelstelling, dat moet denk ik wel haalbaar zijn, echter vaak genoeg meegemaakt dat je opeens 5 verliespartijen krijgt. We gaan het zien.
G1 blijft de doelstelling, dat moet denk ik wel haalbaar zijn, echter vaak genoeg meegemaakt dat je opeens 5 verliespartijen krijgt. We gaan het zien.
Zo, 4 pack geopend. Beste kaart...TOTW Zaha. Nu speel ik daadwerkelijk een PL team dus ik heb er wat aan. Maar verder dikke drama.
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Momenteel een cheap bpl team en 2.5m coins wou eigenlijk wachten tot black friday maar kn het niet laten. Wat denken jullie van dit team? https://www.futbin.com/21/squad/2195168
Of gewoon bij een bpl houden en dit https://www.futbin.com/21/squad/2195377
Partey heb ik al
Partey heb ik al
[ Voor 21% gewijzigd door Sokucho op 31-10-2020 01:34 ]
Hmm je kan echt wel een beter team kopen dan dat. Niet zo blind staren op de premier LeagueBlackBarryNL schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 01:29:
Momenteel een cheap bpl team en 2.5m coins wou eigenlijk wachten tot black friday maar kn het niet laten. Wat denken jullie van dit team? https://www.futbin.com/21/squad/2195168
Partey heb ik al
Kijk is naar mijn team. Goedkoper (en persoonlijk zou ik zeggen beter).
https://www.ea.com/fifa/u...Id=hltOU7gznUKZ5:FFA21PS4
Leuk team maar veeeeel te aanvallend (5 aanvallend ingestelde spelers en slechts 1 verdedigend ingestelde middenvelder). Als de tegenstander net zo aanvallend speelt, is het potje net een flipperkast, maar als hij verdedigend speelt countert hij jou er zo uit. Ik zou meer balans inbrengen.Wulfric92 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 01:46:
[...]
Hmm je kan echt wel een beter team kopen dan dat. Niet zo blind staren op de premier League
Kijk is naar mijn team. Goedkoper (en persoonlijk zou ik zeggen beter).
https://www.ea.com/fifa/u...Id=hltOU7gznUKZ5:FFA21PS4
Die kan toch juist heel goed en heel makkelijk in een Bundesliga team?Prosac schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 00:07:
Eventjes 20 opgespaarde pakketjes openen. Weinig interessants, de leukste vooral untradeable. Haal ik bij het een na laatste pakje Werner eruit.
PSN: Patrick_D
Als je voor de 1e optie gaat, en ik weet niet of je dat ingame al doet, zou ik Paulinho en Casemiro omruilen qua positie. Paulinho is aanvallend sterker dan Casemiro. En is een gevaarlijke kopper bij corners heb ik ontdekt.BlackBarryNL schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 01:29:
Partey heb ik al
Hetzelfde met Teixera helaasWulfric92 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 00:08:
Pff baal ervan dat ik Lukaku niet heb gekocht toen hij 400k was... Was erg aan het twijfelen, maar dacht uiteindelijk dat hij wel in prijs zou zakken. Niet dus... Nu gaat hij voor 600k weg
Mocht iemand ervaring hebben met Bellarabi wees welkom om het te delen? Zou denk ik zelf voor de dribbel-versie gaan.
Edit: Ik ga hem denk ik zelf doen: deed 2 x de gouden upgrade en kreeg 2 x Marquinhos (hoe groot is die kans?). Nu dus 2 85 rated spelers + nog een berg untradeables in m'n club.
Waar ik die vorig jaar in mijn club hield en dus op het einde een enorme berg spelers over had 'voor het geval er een mooie sbc zou komen', probeer ik dit jaar veel meer op het moment te genieten.
Edit: Ik ga hem denk ik zelf doen: deed 2 x de gouden upgrade en kreeg 2 x Marquinhos (hoe groot is die kans?). Nu dus 2 85 rated spelers + nog een berg untradeables in m'n club.
Waar ik die vorig jaar in mijn club hield en dus op het einde een enorme berg spelers over had 'voor het geval er een mooie sbc zou komen', probeer ik dit jaar veel meer op het moment te genieten.
[ Voor 62% gewijzigd door Markuss op 31-10-2020 09:20 ]
Uiteraard, is ook nog een optie. Maar 200k+ munten zijn ook lekker.Patrick_D_GTS schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:07:
[...]
Die kan toch juist heel goed en heel makkelijk in een Bundesliga team?
Valt voor mij wel mee, ben best goed in verdedigenCapsaicin schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 06:16:
[...]
Leuk team maar veeeeel te aanvallend (5 aanvallend ingestelde spelers en slechts 1 verdedigend ingestelde middenvelder). Als de tegenstander net zo aanvallend speelt, is het potje net een flipperkast, maar als hij verdedigend speelt countert hij jou er zo uit. Ik zou meer balans inbrengen.
Waar denken jullie (rate my L1 squad!) dat ik nog kan verbeteren. Denk aan Renato Sanches as B2B CDM ipv Matuidi (nog wel wat prijzig), en Depay upgrade vind ik nog niet interessant. IG wissel ik Depay en mijnheer Yedder van positie. Ben een af en toe speler in D5. Thanks!
/f/image/sLZkBotjgAOLGP2efzLSBJpD.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Syndicaat892 op 31-10-2020 11:39 ]
Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!
Leuk team zeg, mooi wat aparte kaartjes erin die je niet al te vaak ziet. Misschien dat je die Mollet kan proberen? Is er gister bij de objectives bijgekomen.Syndicaat892 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:33:
Waar denken jullie (rate my L1 squad!) dat ik nog kan verbeteren. Denk aan Renato Sanches as B2B CDM ipv Matuidi (nog wel wat prijzig), en Depay upgrade vind ik nog niet interessant. IG wissel ik Depay en mijnheer Yedder van positie. Ben een af en toe speler in D5. Thanks!
[Afbeelding]
Anders mogelijk Depay IF. Wilde nog zeggen bij Level 30 kan je Bernat kiezen, maar dat is geen verbetering. Sanches nog erg duur idd.
Wow, de packweight van Gold Player upgrade is wel goed moet ik zeggen. Lever net een team met common golds in en pack Griezmann!
Toch wel een van mijn favoriete spelers vorig jaar (FUT Birthday en TOTSSF)
Eerder heb ik Chiellini al uit de Gold Upgrade gehaald en ook Lloris. Zie ook mensen die Rulebreakers eruit halen of zelfs al twee keer De Bruyne hebben gepackt. Ik heb het idee dat ik persoonlijk niet mag klagen over mijn packluck dit jaar!
Eerder heb ik Chiellini al uit de Gold Upgrade gehaald en ook Lloris. Zie ook mensen die Rulebreakers eruit halen of zelfs al twee keer De Bruyne hebben gepackt. Ik heb het idee dat ik persoonlijk niet mag klagen over mijn packluck dit jaar!
:strip_exif()/f/image/T3tPDbn2SVIwSjTuFmVaf0yA.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door allstarted1 op 31-10-2020 12:40 ]
Ja had ik gisteravond ook! Suarez en Paulinho (totw) uit één gold upgrade pakketallstarted1 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:39:
Wow, de packweight van Gold Player upgrade is wel goed moet ik zeggen. Lever net een team met common golds in en pack Griezmann!Toch wel een van mijn favoriete spelers vorig jaar (FUT Birthday en TOTSSF)
Eerder heb ik Chiellini al uit de Gold Upgrade gehaald en ook Lloris. Zie ook mensen die Rulebreakers eruit halen of zelfs al twee keer De Bruyne hebben gepackt. Ik heb het idee dat ik persoonlijk niet mag klagen over mijn packluck dit jaar!![]()
[Afbeelding]
Weekend league prim gestart ga 6-2. Echt 1 pot verschrikkelijk afgeslacht 11-0 maarliefst
tegenstander speelde met een team van nog geen 100k en deed geen enkele skillmove. Had het idee dat deze de nieuwe creative runs perfect beheerste. Vlogen aan alle kanten onhoudbaar voorbij.
Die gold upgrade is indd echt goed . Zelf Son daar uit gehaaldallstarted1 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:39:
Wow, de packweight van Gold Player upgrade is wel goed moet ik zeggen. Lever net een team met common golds in en pack Griezmann!Toch wel een van mijn favoriete spelers vorig jaar (FUT Birthday en TOTSSF)
Eerder heb ik Chiellini al uit de Gold Upgrade gehaald en ook Lloris. Zie ook mensen die Rulebreakers eruit halen of zelfs al twee keer De Bruyne hebben gepackt. Ik heb het idee dat ik persoonlijk niet mag klagen over mijn packluck dit jaar!![]()
[Afbeelding]
Die 11-0 is zo'n beetje hoe AL mijn wedstrijden gaan. Ik kan totaal niet verdedigen. Net ook weer: binnen een paar minuten sta ik met 2-0 voor, maar nog in de 1e helft sta ik al weer 3-2 achter. Na de 4-2 een rq gedaan, wat eigenlijk tegen mijn principe is. Vorige wedstrijd, veel sterker en ik moet op 1-0 komen, maar mis een paar kansen. Vervolgens in de 1e drie tegenaanvallen 3-0 achter en toen ook maar een rq gedaan. Ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik krijg het verdedigen gewoon niet op orde.Dani05 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:16:
Weekend league prim gestart ga 6-2. Echt 1 pot verschrikkelijk afgeslacht 11-0 maarliefsttegenstander speelde met een team van nog geen 100k en deed geen enkele skillmove. Had het idee dat deze de nieuwe creative runs perfect beheerste. Vlogen aan alle kanten onhoudbaar voorbij.
Hier El SharaawyTraeces schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:26:
[...]
Die gold upgrade is indd echt goed . Zelf Son daar uit gehaald

gebruik je l2 al wel meer met verdedigen? Ook met je cvm's etc. Voor de rest tjah, tis ook beetje voetbal inzicht en proberen van te voren te weten wat de tegenstander wil. Ik merk gewoon dat heel veel lui 1-2tjes doen met de spitsen. Je moet dan niet de bal volgen op den duur maar de pass die daarna gaat komen.MadMoody schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:28:
[...]
Die 11-0 is zo'n beetje hoe AL mijn wedstrijden gaan. Ik kan totaal niet verdedigen. Net ook weer: binnen een paar minuten sta ik met 2-0 voor, maar nog in de 1e helft sta ik al weer 3-2 achter. Na de 4-2 een rq gedaan, wat eigenlijk tegen mijn principe is. Vorige wedstrijd, veel sterker en ik moet op 1-0 komen, maar mis een paar kansen. Vervolgens in de 1e drie tegenaanvallen 3-0 achter en toen ook maar een rq gedaan. Ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik krijg het verdedigen gewoon niet op orde.
Ik ook
Ik gebruik zelf eigenlijk nóóit L2 met verdedigen. Ik word er vaak op gewezen dat ik dit zou moeten doen, maar elke keer als ik het probeer verdedig ik te passief voor mijn gevoel.
Mijn verdedigende aanpak is simpelweg meelopen met de tegenstander, passes afdekken en alléén rondje indrukken als je vrij zeker weet dat je de bal gaat hebben. Selecteer daarnaast zo weinig mogelijk je CV’s. Instappen is dodelijk dit jaar, en was het eigenlijk al vorig jaar. Toch kan ik oprecht zeggen dat ik positief verrast ben over hoe ik dit weekend sta te verdedigen. Van Dijk komt er elke keer als een enorme muur tussen en geef heel weinig weg.
Mijn verdedigende aanpak is simpelweg meelopen met de tegenstander, passes afdekken en alléén rondje indrukken als je vrij zeker weet dat je de bal gaat hebben. Selecteer daarnaast zo weinig mogelijk je CV’s. Instappen is dodelijk dit jaar, en was het eigenlijk al vorig jaar. Toch kan ik oprecht zeggen dat ik positief verrast ben over hoe ik dit weekend sta te verdedigen. Van Dijk komt er elke keer als een enorme muur tussen en geef heel weinig weg.
De Gouden Upgrade sbc? Doe hem 3 x per week en krijg alleen maar keepers of spelers als Grealish die nog geen 1K waard is....Traeces schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:26:
[...]
Die gold upgrade is indd echt goed . Zelf Son daar uit gehaald
Twente komt eraan!
Ja dit. Maar ik heb zoveel goud-troep dat ik het wel eens doe. Puur om weer wat op te ruimen. Voorkomen dat je untradeables dubbelen hebt.JoteW schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:50:
[...]
De Gouden Upgrade sbc? Doe hem 3 x per week en krijg alleen maar keepers of spelers als Grealish die nog geen 1K waard is....
Die elektrumpakketten leveren mij nog het meeste op.
Ja, ik probeer wel zo vaak.mogelijk L2 te gebruiken. Gisteren 2 potjes tegen Bossie gespeeld, maar toen kreeg ik ook veel goals tegen. Daarentegen mijn laatste potje nu net met 4-0 gewonnen. De eerste keer dat ik de 0 hield in bijna 300 potjes voor mijn gevoel...fifanoob schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:38:
[...]
gebruik je l2 al wel meer met verdedigen? Ook met je cvm's etc. Voor de rest tjah, tis ook beetje voetbal inzicht en proberen van te voren te weten wat de tegenstander wil. Ik merk gewoon dat heel veel lui 1-2tjes doen met de spitsen. Je moet dan niet de bal volgen op den duur maar de pass die daarna gaat komen.
Edit: en het eerstvolgende potje, na 2 minuten al 2-0 achter en dus maar weer een rq.
[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 31-10-2020 15:10 ]
je bent gewoon heel bewegelijk als je met l2 verdedigt + je houdt altijd gezicht naar de bal. Op moment dat men bv een dragback doe en ik verdedig met l2 dan hapt ie niet en kan ik gewoon mee bewegen.SH-FR schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:46:
Ik gebruik zelf eigenlijk nóóit L2 met verdedigen. Ik word er vaak op gewezen dat ik dit zou moeten doen, maar elke keer als ik het probeer verdedig ik te passief voor mijn gevoel.
Ik weet het niet zeker maar een rq telt volgens mij niet mee met je resultaten ivm matchmaking. Als jij bv 0-10 gaat en al die 10 potten gequit bent dan weet ik niet zeker of je bv op -10 staat of gewoon op 0.MadMoody schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:53:
[...]
Ja, ik probeer wel zo vaak.mogelijk L2 te gebruiken. Gisteren 2 potjes tegen Bossie gespeeld, maar toen kreeg ik ook veel goals tegen. Daarentegen mijn laatste potje nu net met 4-0 gewonnen. De eerste keer dat ik de 0 hield in bijna 300 potjes voor mijn gevoel...
Edit: en het eerstvolgende potje, na 2 minuten al 2-0 achter en dus maar weer een rq.
Wat je dan imo beter kan doen is 3x in eigen goal schieten. Maar echt zeker weten doe ik het ook niet. Volgens mij is die discussie wel vaker hier gevoerd en waren er niet echt bewijzen/bronnen voor..
Ik zit enorm te puzzelen over wanneer ik L2 dan in moet drukken. Voor mijn gevoel combineert mijn tegenstander er dan gewoon langs. Of zijn er specifieke momenten dat je t moet gebruiken?fifanoob schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:11:
[...]
je bent gewoon heel bewegelijk als je met l2 verdedigt + je houdt altijd gezicht naar de bal. Op moment dat men bv een dragback doe en ik verdedig met l2 dan hapt ie niet en kan ik gewoon mee bewegen.
Mijn gevoel was inderdaad beter gewoon uit spelen. 3xeigen goal is toch hetzelfde als rq? Maakt ook niet uit want je kan dit jaar wel 30x een eigen goal maken je gaat gewoon doorfifanoob schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:13:
[...]
Ik weet het niet zeker maar een rq telt volgens mij niet mee met je resultaten ivm matchmaking. Als jij bv 0-10 gaat en al die 10 potten gequit bent dan weet ik niet zeker of je bv op -10 staat of gewoon op 0.
Wat je dan imo beter kan doen is 3x in eigen goal schieten. Maar echt zeker weten doe ik het ook niet. Volgens mij is die discussie wel vaker hier gevoerd en waren er niet echt bewijzen/bronnen voor..
Daar zit ik ook nog een beetje mee. Af en toe heb ik het gevoel dat er niks gebeurd als ik op L2 druk.SH-FR schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:29:
[...]
Ik zit enorm te puzzelen over wanneer ik L2 dan in moet drukken. Voor mijn gevoel combineert mijn tegenstander er dan gewoon langs. Of zijn er specifieke momenten dat je t moet gebruiken?
Sta 11 om 4. Voor mij een prima resultaat. Ik twijfelde om de 30 potjes uit te spelen maar weet zeker dat ik dat niet ga doen. Ipv weggespeeld te worden tref ik nu echt de verschrikkelijke spelers. 2 potjes achter elkaar gehad dat ze gelijk maken en leaven (75 en 83ste minuut)
Tegenstander die weggaat bij 0-0, maar je krijgt geen win, blijft een raar fenomeen.
Heb mezelf gisteren en vandaag vooral op doelstellingen gericht zodat ik straks hopelijk Lacazette Storyline vrij kan spelen. Zit op dit moment op level 23 en er zijn nog drie weken te gaan. Dat moet toch eenvoudig te halen zijn? (Moet Week 4 Goud nog doen, net week 3 afgerond dus dan ben je ook ongeveer 5k punten verder? Ik heb namelijk weinig trek in om al die Sidequests met Silvers/No Rules in Friendlies te doen...
Red je makkelijk!allstarted1 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:01:
Heb mezelf gisteren en vandaag vooral op doelstellingen gericht zodat ik straks hopelijk Lacazette Storyline vrij kan spelen. Zit op dit moment op level 23 en er zijn nog drie weken te gaan. Dat moet toch eenvoudig te halen zijn? (Moet Week 4 Goud nog doen, net week 3 afgerond dus dan ben je ook ongeveer 5k punten verder? Ik heb namelijk weinig trek in om al die Sidequests met Silvers/No Rules in Friendlies te doen...
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 31-10-2020 16:18 ]
Top! Hij zal met het vrijspelen al achter de powercurve zitten, maar zijn gouden kaart speelt in mijn speelstijl al heerlijk. Een gratis upgrade is dus zeker fijn!
Pff ik zag dat Sane OTW opeens 450k was, had de mijne gelist voor 445 maar vlak daarna scoorde Lewandowski en was het feestje voorbij. Ik heb de OTW voor 270k gehaald, dan maar de volgende keer dat Sane in de basis start verkopen..
Zodra ik kan verkopen ga ik upgraden naar mid overmars
Zodra ik kan verkopen ga ik upgraden naar mid overmars
[ Voor 11% gewijzigd door Mesque op 31-10-2020 16:24 ]
Waarom zouden ze dan leaven ? Heb denk ik iets gemist 😆038Zwolle schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:46:
Sta 11 om 4. Voor mij een prima resultaat. Ik twijfelde om de 30 potjes uit te spelen maar weet zeker dat ik dat niet ga doen. Ipv weggespeeld te worden tref ik nu echt de verschrikkelijke spelers. 2 potjes achter elkaar gehad dat ze gelijk maken en leaven (75 en 83ste minuut)
Gebeurd wel vaker, als ze denken te verliezen stoppen. Tijdens een penalty met een gelijke stand bijvoorbeeldDani05 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:29:
[...]
Waarom zouden ze dan leaven ? Heb denk ik iets gemist 😆
ik gebruik het bijna overal. Gewoon om de tegenstander te dwingen iets te doen vaak loopt ie dan tegen mij aan en neem ik de bal over. Ik hou l2 dan ook wel een paar sec ingedrukt.SH-FR schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:29:
[...]
Ik zit enorm te puzzelen over wanneer ik L2 dan in moet drukken. Voor mijn gevoel combineert mijn tegenstander er dan gewoon langs. Of zijn er specifieke momenten dat je t moet gebruiken?
Test het maar eens, bv 3 sec ingedrukt houden en jezelf dan bewegen. Je bent dan zo wendbaar en kan daardoor heel makkelijk voor de tegenstander staan waardoor hij er niet langs kan en dus een actie moet maken of af spelen zo niet is die de bal kwijt. En die actie zet hij dan vaak te laat in want ik zit er al redelijk bovenop.
Ik gebruik het ook met mijn voorhoede spelers, ipv rondje dat je hapt doe ik altijd l2 en kan ik snel anticiperen op de situatie die gaat komen. Daardoor zet je dus ook veel beter druk.
Veel mensen denken dat druk zetten soms gewoon heel simpel is door volgas op een tegenstander in te lopen, maar de kunst is om dan bv 1m a 2 m voor de tegenstander te blijven staan om hem dus te dwingen iets te doen. Veel spelers raken dan in paniek en voila ik heb de bal weer.
Om die reden speel ik altijd redelijk aanvallend omdat ik op die manier heel makkelijk spelers onder druk kan zetten. Uiteraard tot een bepaald niveau want zo goed ben ik nou ook weer niet. De elite spelers kennen dit soort dingetjes ook allemaal en weten er beter mee om te gaan.
Maar dan krijg je gewoon de win toch?038Zwolle schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:37:
[...]
Gebeurd wel vaker, als ze denken te verliezen stoppen. Tijdens een penalty met een gelijke stand bijvoorbeeld
@fifanoob
Hoe speel jij overigens momenteel, volgens mij past jouw speelstijl veel beter bij deze fifa dan bij de vorige.
Hoe speel jij overigens momenteel, volgens mij past jouw speelstijl veel beter bij deze fifa dan bij de vorige.
Ik herken wat je vertelt - zelf verdedigde ik eigenlijk al in FIFA 20 met L2, dus m'n grip op de buttons is vooralsnog hetzelfde. Het is wel duidelijk te merken dat het makkelijker verdedigen is. Enige waar ik nu nog moeite mee heb zijn de snelle spelers die tussendoor steken. Maar dat ligt meer aan m'n CB's die niet het snelst zijn (Rüdiger/Alderwereld). In de Serie A speelt dat minder met De Ligt/Chiellini heb ik het idee, omdat zij zich beter positioneren. Maar dat kan ook tussen m'n oren zitten....fifanoob schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:43:
[...]
ik gebruik het bijna overal. Gewoon om de tegenstander te dwingen iets te doen vaak loopt ie dan tegen mij aan en neem ik de bal over. Ik hou l2 dan ook wel een paar sec ingedrukt.
Test het maar eens, bv 3 sec ingedrukt houden en jezelf dan bewegen. Je bent dan zo wendbaar en kan daardoor heel makkelijk voor de tegenstander staan waardoor hij er niet langs kan en dus een actie moet maken of af spelen zo niet is die de bal kwijt. En die actie zet hij dan vaak te laat in want ik zit er al redelijk bovenop.
Ik gebruik het ook met mijn voorhoede spelers, ipv rondje dat je hapt doe ik altijd l2 en kan ik snel anticiperen op de situatie die gaat komen. Daardoor zet je dus ook veel beter druk.
Veel mensen denken dat druk zetten soms gewoon heel simpel is door volgas op een tegenstander in te lopen, maar de kunst is om dan bv 1m a 2 m voor de tegenstander te blijven staan om hem dus te dwingen iets te doen. Veel spelers raken dan in paniek en voila ik heb de bal weer.
Om die reden speel ik altijd redelijk aanvallend omdat ik op die manier heel makkelijk spelers onder druk kan zetten. Uiteraard tot een bepaald niveau want zo goed ben ik nou ook weer niet. De elite spelers kennen dit soort dingetjes ook allemaal en weten er beter mee om te gaan.
In de seria a heb je manolas en koulibally, als je op beide een shadow zet heb je snelle verdedigers!allstarted1 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:13:
[...]
Ik herken wat je vertelt - zelf verdedigde ik eigenlijk al in FIFA 20 met L2, dus m'n grip op de buttons is vooralsnog hetzelfde. Het is wel duidelijk te merken dat het makkelijker verdedigen is. Enige waar ik nu nog moeite mee heb zijn de snelle spelers die tussendoor steken. Maar dat ligt meer aan m'n CB's die niet het snelst zijn (Rüdiger/Alderwereld). In de Serie A speelt dat minder met De Ligt/Chiellini heb ik het idee, omdat zij zich beter positioneren. Maar dat kan ook tussen m'n oren zitten....
Bossie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:51:
@fifanoob
:fill(white):strip_exif()/f/image/QEr3tucwJA8ol9qrzH5oguO4.png?f=user_large)
En dan ingame 4222 met rashford en ben in de spits.
Eerst weer hele poos 433 geprobeerd maar dat werkt nog net niet voor mij. Dus weer terug naar 4222.
Dit is idd meer mijn fifa dan 19 en 20. Waarin je vorig jaar zoveel geduld moest hebben wat ik niet heb is dat dit jaar minder. Snelle aanvallen en aanvallend voetbal wordt dit jaar wel meer beloond.
Qua verdedigen verdedig ik al jaren met l2 en dat wordt nu ook steeds meer gevraagd omdat alleen rondje niet genoeg is en te risicovol als je het mij vraagt. En ook vind ik dat fifa steeds realistischer wordt qua tactisch inzicht etc. Ik win ook veel potten puur op het feit dat ik precies door heb hoe de tegenstander verdedigd en hij eigenlijk maar 1 manier van spelen kent.
Dus ja al met al ben ik wel content met deze fifa en wordt aanvallend dit jaar meer beloond dan vorig jaar. Toen was het echt wie heeft het meeste geduld.
Speel in rivals div2 1880+ vaardighedenpunten
En nu in de wl ga ik 6-1.
Vorig weekend ging wl niet zo goed 18 win uiteindelijk.