Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:24
Paulinho IF of Allan OTW op de cam positie als soort van box2box cdm (kom terug bij verdedigen) in onderstaande opstelling

https://www.futbin.com/21/squad/1306192

Ik wil namelijk geen pure cam maar eentje die casemiro ondersteund. Allan heeft dat altijd prima gedaan maar paulinho is aanvallend weer wat sterker.

Andere tips zijn erg welkom :) +-150k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Augy schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:46:
Paulinho IF of Allan OTW op de cam positie als soort van box2box cdm (kom terug bij verdedigen) in onderstaande opstelling

Ik wil namelijk geen pure cam maar eentje die casemiro ondersteund. Allan heeft dat altijd prima gedaan maar paulinho is aanvallend weer wat sterker.

Kan je niet iets doorsparen en dan Pogba doen? Dan wel even in je startopstelling Casemiro en hem wisselen natuurlijk.
JoteW schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:35:
[...]
Overigens het keepers probleem aangepakt. Volgende speler die ik wil vervangen is Mendy. Even +/- 30K bij elkaar harken voor Davies :)
Ik zou Mendy even weghalen ten faveure van Davies of Roussilon of Schulz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:09
@Markuss Enige die ik nu kan halen is Roussilon of Schulz met nog maar 4K. Davies zit er voorlopig nog even niet in deze week. Kan dan wel die laatste 4K besteden aan Roussilon. Als ik hem voor 2100 ofzo kan krijgen, dat doet 'm ook niet voor t sparen :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:48
Augy schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:46:

Paulinho, ik speel met Allan en die voor mij meer verdedigend is dan allround zeker ivm Paulinho.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik zit nog een beetje te lezen over het kansspel verhaal, maar in 2K myteam hebben ze na eenzelfde uitspraak gewoon de transfermarkt dichtgegooid in Nederland. Dus ik vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
shoombak schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:20:
Ik zit nog een beetje te lezen over het kansspel verhaal, maar in 2K myteam hebben ze na eenzelfde uitspraak gewoon de transfermarkt dichtgegooid in Nederland. Dus ik vrees het ergste.
Hoe hebben ze dit tzt in Belgie opgelost?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:37
Zo na veel bloed zweet en tranen is het eindelijk gelukt Divisie 4!
Ik had niet verwacht dat ik zo vaak op rij kon verliezen dat ik van bijna div 1 naar div 4 kon zakken in 1 dag. Echt niets werkt meer :( Nou zat ik volgens mij wel veel te hoog, maar dit is echt erg, nog nooit zo'n zwakke reeks mee gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:32
Bossie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:21:
[...]

Hoe hebben ze dit tzt in Belgie opgelost?
Je kunt alleen geen packs kopen met echt geld.

De beste manier voor nu, tot andere landen ook volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:22
Pffff.... ondanks alle tips hier, filmpjes die ik gekeken heb, trainingen in Fifa, ik krijg dat verdedigen gewoon niet onder controle. Verlies er nog steeds regelmatig door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
MadMoody schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:09:
Pffff.... ondanks alle tips hier, filmpjes die ik gekeken heb, trainingen in Fifa, ik krijg dat verdedigen gewoon niet onder controle. Verlies er nog steeds regelmatig door.
keer potje tegen iemand spelen die je vervolgens tips geeft is het beste denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:22
cubert20 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:13:
[...]

keer potje tegen iemand spelen die je vervolgens tips geeft is het beste denk ik
Dat denk ik ook, want ik kom niet over een bepaald punt heen dat het beter wordt. Misschien post ik hier wel een paar filmpjes ter analyse.

Vanavond 3 potjes gespeeld, alledrie verloren door het verdedigen, zelf 8x gescoord in die 3 potjes totaal, maar er ook 12 tegen gekregen.

Het lijkt wel of ik 0-2-3-1 speel i.p.v. 4-2-3-1. :'( :S :? :F :N

[ Voor 23% gewijzigd door Moody2204 op 29-10-2020 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:01
Iemand die de FIFA stream op Twitch aan het kijken is/was en daadwerkelijk een token heeft ontvangen? Ben nu 3 uur verder maar geen token

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:10
Beavbusi schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:51:
[...]

Hoezo? Je hebt mbappe en een BDL team. 6 overwinningen en je hebt m man.
Hij is binnen, heeft me uiteindelijk 2 uurtjes gekost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Kloever schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:37:
Iemand die de FIFA stream op Twitch aan het kijken is/was en daadwerkelijk een token heeft ontvangen? Ben nu 3 uur verder maar geen token
Nee, ik ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:32
Ik heb hem ook aangezet, maar je kunt inderdaad nergens zien of het goed is gegaan en wanneer je het token krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 03:52
Tijdens de stream werd er gezegd dat het max. een week kan duren voordat je de tokens ontvangt. Even geduld dus. En je moet dus je EA account en je Twitch account gekoppeld hebben, ik neem aan dat je dat al gefixed hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
mar101 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:46:
[...]

Tijdens de stream werd er gezegd dat het max. een week kan duren voordat je de tokens ontvangt. Even geduld dus. En je moet dus je EA account en je Twitch account gekoppeld hebben, ik neem aan dat je dat al gefixed hebt?
wel bizar, normaal kunnen ze stuff instant droppen aan kijkers, benieuwd waarom het nu een week kan duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
MadMoody schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:29:
[...]

Dat denk ik ook, want ik kom niet over een bepaald punt heen dat het beter wordt. Misschien post ik hier wel een paar filmpjes ter analyse.

Vanavond 3 potjes gespeeld, alledrie verloren door het verdedigen, zelf 8x gescoord in die 3 potjes totaal, maar er ook 12 tegen gekregen.

Het lijkt wel of ik 0-2-3-1 speel i.p.v. 4-2-3-1. :'( :S :? :F :N
Ps4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:10
Nachtapotheker schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:07:
Nou mijn packluck is voorbij. Goud 2, mijn beste pick was Lopes, en uit de packs als hoogste een 82 IF portugees ;(

Heel motiverend om weer voor 17 wins te gaan :+
MM daar en tegen... vangst: Varane, Bale, Semedo en een discard IF *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:35
1800 Skill rating nu, 8 potjes winnen en WL kwalificatie is binnen, gaat lekker snel zo. Moet wel zeggen dat ik het niveau in Rivals een stuk minder vind als voorheen (waarschijnlijk omdat mensen die Weekend League spelen, geen Rivals meer spelen doordeweeks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:36

allstarted1

WTRFTS

Nachtapotheker schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:27:
[...]

MM daar en tegen... vangst: Varane, Bale, Semedo en een discard IF *O*
Lucky you, bij mij waren Godin en Kramaric de speler met de hoogste rating uit de MM. Kramaric had ik al :+

Wel net uit die Silver Heroes(?)-challenge Handanovic gepackt en een paar CL-kaarten voor fodder.. Lees gemengde berichten over Handanovic, maar moet wel een upgrade zijn vanaf Buffon, toch....? :/

In ieder geval die challenge goedkoop afgerond en enorm veel plezier gehad met al die potjes moet ik zeggen. Een 84-rated squad/100 chem squad verslaan met een 71/56 chem-team is leuk. Lastigste was het afronden van de Silver TOTW-challenge. Allereerst door een speler te snipen. Uiteindelijk gelukt voor 29K en na het afronden van de objective doorverkocht voor 30K binnen één seconde. Die spelers zijn gewoon telkens extinct.

Maar goed, dan heb je 'm, maar dan zijn ze wel echt verschrikkelijk om mee te spelen: Matt, de Jamaicaanse spits die ik had gesnipet, had ik in m'n Serie A-team ingepast voor wat extra kracht om hem heen. Maar in plaats van zichzelf vrijspelen door een goede loopactie, gaat die dude telkens in de baan van Mertens lopen en hem opzoeken |:( Maar goed, uiteindelijk dus gelukt en fun gehad. Dat was de belangrijkste gedachte achter gamen, haha. :P

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 20:10
Ik ben niet ontevreden over Handanovic. Prima keepertje vind ik. Snel, goede reflexen en regelmatig heerlijke onverwachte reddingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Laatst online: 17:01
mar101 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:46:
[...]

Ah, ik had het geluid uit dus gemist.

Account al tijden gelinked. Ooit voor Star Wars Battlefront 2 gedaan voor lootboxen.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Het kostte even appelen tot een uur of 1:00 vannacht maar we hebben Mukiele vrij gespeeld. Voor de chemistry Roussilon gehaald. Weer een updateje aan het team dus. Volgende is Sabitzer en/of Brandt, Bellarabi of Kramaric :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cWtkOP8XHu9lu7GispV_jUt530k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6j0Q7chywIRd82GaryzbVrGH.png?f=user_large

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-05 14:03
JoteW schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:43:
Het kostte even appelen tot een uur of 1:00 vannacht maar we hebben Mukiele vrij gespeeld. Voor de chemistry Roussilon gehaald. Weer een updateje aan het team dus. Volgende is Sabitzer en/of Brandt, Bellarabi of Kramaric :)

[Afbeelding]
Gnabry zou ook een leuke toevoeging zijn ipv Bellarabi

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20

[Afbeelding]
sabitzer storyline is dan ook een idee als je genoeg exp points al hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Gnabry/Sancho voor Bellarabi is een goeie toevoeging inderdaad. Daarnaast misschien Reus voor Brandt? Maar als eerste zou ik Haaland voor Kramaric doen en anders (mocht je hem kunnen veroorloven) Lewandowski. Ik gok dat de gold Lewa namelijk lichtelijk gaan stijgen omdat hij uit packs gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-06 21:42
Ik ben net zoals vorig jaar een team met Bundesliga-spelers aan het bouwen. Ik heb momenteel circa 100,000 munten te besteden om dit team te verbeteren. Tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
JanVanHaaren schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:18:
Ik ben net zoals vorig jaar een team met Bundesliga-spelers aan het bouwen. Ik heb momenteel circa 100,000 munten te besteden om dit team te verbeteren. Tips zijn welkom!
Okee Jan, er is wel wat mogelijk voor 100K

- Heb je eventueel tijd om Mukiele te halen? Of is die al verlopen? Anders Mbabu rechtsback.

- Süle zou ik inwisselen voor een wendbare verdediger a la Klostermann, Akanji, Konate, Upamecano.

- Witsel mogelijk met Zakaria wisselen (is puur sneller) of Emre Can (completer).

- Guerreiro wisselen voor een snellere buitenspeler, liefst Sané en anders Diaby of Hazard.

- Zou Haaland in de punt doen en dan Brandt (of Reus) op 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Wie heeft er ideeën om mijn team compleet te maken: https://www.futbin.com/21/squad/2151348

Door deze week Griezman, Lenglet en IF Paulinho uit pakketjes te halen zou ik deze ook willen gebruiken.
Met untradeables uit mijn club gelijk Talisca gehaald voor de link met paulinho.

De Bruyne is ook untradeable en zou ik ook graag toevoegen.
Als ik de wisselspelers verkoop heb ik een totaal budget van 600k

Ingame speel ik voornamelijk een 4-2-3-1 en een aangepaste 4-2-2-2
Wil zelf de 4-1-2-1-2 nog uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-06 21:42
Markuss schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:23:
Okee Jan, er is wel wat mogelijk voor 100K

- Heb je eventueel tijd om Mukiele te halen? Of is die al verlopen? Anders Mbabu rechtsback.

- Süle zou ik inwisselen voor een wendbare verdediger a la Klostermann, Akanji, Konate, Upamecano.

- Witsel mogelijk met Zakaria wisselen (is puur sneller) of Emre Can (completer).

- Guerreiro wisselen voor een snellere buitenspeler, liefst Sané en anders Diaby of Hazard.

- Zou Haaland in de punt doen en dan Brandt (of Reus) op 10
Bedankt voor je tips! Mukiele gaat lastig worden, maar Mbabu vind ik een goede suggestie. Ik heb hem in FIFA 20 ook een hele tijd in mijn team gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:52
Iemand nog een idee?

Mag 300k kosten ofzo.

Davies untradable en die vind ik wel goed dus die wil ik wel houden:)

https://www.futbin.com/21/squad/2152334

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:54
Op dit moment mijn team ik zou graag nog de verdediging willen upgraden.
Twijfel hierbij om voor de combinatie Ramos - Lenglet te gaan.

Ik wacht nog even tot vanavond 19:00 dan komen de Rulebreakers part 2 uit worden veel pakketjes weer open gemaakt en hoop dat ik ze dan voor wat goedkoper kan kopen.

Heb nu ongeveer nog 700k ocampos is untradeable maar wellicht wil ik Messi gaan kopen en als CAM gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RBD1olADC1u8GBiAJ3-XRJVAmrw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3igpQjJBmTKnlY7OPCbJPGDa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
@Markuss @Patrick_D_GTS missen Sancho en Gnabry niet te veel pace?

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
JoteW schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:25:
@Markuss @Patrick_D_GTS missen Sancho en Gnabry niet te veel pace?
Ik heb alleen nog met Sancho gespeeld en dat valt mij nog mee, kan nu eindelijk ook eens een keer afmaken.

Ben nu zelf bezig om wat zilveren en bronzen spelers van Stuttgart, Arminia en Union in te slaan met oog op een League SBC. De kaarten zullen wss wel tegenvallen maar dan kan je de spelers altijd nog verkopen, vorig jaar waren Union en Paderborn spelers door het plafond gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LoMsmRMijGxZna_6Ifhdxz2pS6U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jjflpNzlhdsoQMYyCSArm55h.png?f=fotoalbum_large

Iemand nog tips,
Wil militao wss halen voor thiago en dan llloris vervangen voor ederson of ter stegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Markvd1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:41:
[Afbeelding]

Iemand nog tips,
Wil militao wss halen voor thiago en dan llloris vervangen voor ederson of ter stegen
Casemiro is voor mij echt een beest op CDM en qua chem is misschien Carvajal wel een optie op RB als je voor militao gaat

[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 30-10-2020 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:34
Beavbusi schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:10:
Iemand nog een idee?

Mag 300k kosten ofzo.

Davies untradable en die vind ik wel goed dus die wil ik wel houden:)

https://www.futbin.com/21/squad/2152334
Doorsparen voor Kante ?
Mir64za schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:11:

Ik wacht nog even tot vanavond 19:00 dan komen de Rulebreakers part 2 uit worden veel pakketjes weer open gemaakt en hoop dat ik ze dan voor wat goedkoper kan kopen.

Heb nu ongeveer nog 700k ocampos is untradeable maar wellicht wil ik Messi gaan kopen en als CAM gebruiken.

[Afbeelding]
Varane i.p.v. Militiao ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Traeces schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:01:
[...]

Doorsparen voor Kante ?

[...]

Varane i.p.v. Militiao ?
Eerlijk gezegd vindt ik het niet waard 337k voor Varane met kerst zal zijn kaartje niet eens 100k zijn.
En dan komen er nog tig promo kaartjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-06 10:04
Zie steeds meer geruchten dat er een RB-kaartje van Robben gaat komen vanavond. Als dat zo is, ga ik het meteen halen. Kan me niet schelen hoe duur dat kaartje wordt (gok niet meer dan 100k hoor als ik kijk naar de prijs van bijvoorbeeld Dumfries RB, en omdat het Groningen is dus lastig te linken) die kaart moet ik dan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Vestendrie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:09:
Zie steeds meer geruchten dat er een RB-kaartje van Robben gaat komen vanavond. Als dat zo is, ga ik het meteen halen. Kan me niet schelen hoe duur dat kaartje wordt (gok niet meer dan 100k hoor als ik kijk naar de prijs van bijvoorbeeld Dumfries RB, en omdat het Groningen is dus lastig te linken) die kaart moet ik dan hebben.
Dan zou ik als ik jou was nu gelijk die van Dumfries oppikken (of heb je hem al)? Die zou anders ietwat kunnen gaan stijgen door de goeie link én omdat hij dan uit packs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Terranova schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:43:
[...]

Casemiro is voor mij echt een beest op CDM en qua chem is misschien Carvajal wel een optie op RB als je voor militao gaat
En keeper?
Lloris bevalt opzich wel maargoed
Ja wil mss James ipv Adama dan is chem op orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Gnabry of Sancho.. https://www.futbin.com/21/compare/592/563

Ik twijfel nog. Qua dribbelen etc is Sancho beter. de rest is Gnabry wat sterker. Daarnaast ook goedkoper. Wat zouden jullie doen?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Markvd1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:31:
[...]

En keeper?
Lloris bevalt opzich wel maargoed
Ja wil mss James ipv Adama dan is chem op orde
Ik gebruik zelf Ter Stegen. Maar ik ga over naar Lloris zodra ik IF upamecano kan kopen. Maar in principe zijn alle keepers even ruk in dit spel :+ Maar daarom ook niet duur. 30k oid voor Ter Stegen, is niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
cubert20 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:54:
[...]

sabitzer storyline is dan ook een idee als je genoeg exp points al hebt
Zit pas bij 12, Sabitzer zit bij 30 :') Hoe kan je sneller door die levels heen dan?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
Wat zijn de squad battles vreselijk dit jaar.
Oke niveau is hoger dat is leuk, maar net weer op legendarisch tegen een zilveren team waar die keeper de ene na de andere bal er prachtig uit haalt, en die ene keer dat ze op jou helft zijn de spits vervolgens door je verdediger heen loopt en mijn keeper alleen maar kijkt... dat zijn 90+ skills niet zilver. Zo is het niveau waarop je wilt spelen toch niet te bepalen...85 team kan als 75 spelen en 72 kan als 87 spelen....wat ze er mee willen bereiken geen idee, bij mij gaat hij gelijk weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
JoteW schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:46:
[...]

Zit pas bij 12, Sabitzer zit bij 30 :') Hoe kan je sneller door die levels heen dan?
In ieder geval door al die weekly dingen te doen Bronze Silver en Gold en daarna proberen andere objectives te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:51
jerommeke96 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:10:
Wat zijn de squad battles vreselijk dit jaar.
Oke niveau is hoger dat is leuk, maar net weer op legendarisch tegen een zilveren team waar die keeper de ene na de andere bal er prachtig uit haalt, en die ene keer dat ze op jou helft zijn de spits vervolgens door je verdediger heen loopt en mijn keeper alleen maar kijkt... dat zijn 90+ skills niet zilver. Zo is het niveau waarop je wilt spelen toch niet te bepalen...85 team kan als 75 spelen en 72 kan als 87 spelen....wat ze er mee willen bereiken geen idee, bij mij gaat hij gelijk weer uit.
Het verschil tussen Wereldklasse en Legendarisch is ook te groot.. Tegen een zilveren team win je op Wereldklasse vaak nog heel ruim, maar op Legendarisch is er (voor mij) geen beginnen aan en worden alles truckies uit de kast gehaald.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:14
Wat is er trouwens zoveel waard aan Kante? Durf het bijna niet te vragen, maar heb hem gepacked en zit in m'n team. Niet dat hij het slecht doet, maar ik heb nog niet echt bijzonders opgemerkt aan hem... Kan natuurlijk ook aan mijn gepruts liggen :P

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
kw_nl schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:25:
Wat is er trouwens zoveel waard aan Kante? Durf het bijna niet te vragen, maar heb hem gepacked en zit in m'n team. Niet dat hij het slecht doet, maar ik heb nog niet echt bijzonders opgemerkt aan hem... Kan natuurlijk ook aan mijn gepruts liggen :P
Ik vraag mij het oprecht ook af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Waarom hebben sommige mensen hier die SBC van RB Talisca gedaan? Oprechte intresse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Die man is bij mij bizar goed, wint alle duels en zit overal tussen. Gewoon een breker die ook nog eens wendbaar is en goede pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Traeces schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:30:
[...]

Die man is bij mij bizar goed, wint alle duels en zit overal tussen. Gewoon een breker die ook nog eens wendbaar is en goede pass.
Mmm, oke, ga er toch eens beter opletten. Ik had er eerst Fabinho staan, die kost iets van 22k (versus 400k) en die deed het ook niet slecht (scoorde ook nog verrassend vaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
JoteW schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:46:
[...]

Goed kijken welke objectives je soms makkelijk kan halen.
brons en silver sowieso allemaal doen, goud als ze te doen zijn.

Ik combineer vaak ook objectives.
dus soms moet je zoveel keer scoren in squad battles en je hebt ook nog een met voorwaarden zoals zilveren spelers.
Als je die 2 tegelijk doet kan het soms snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Vestendrie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:09:
Haha, same. Ik heb Robben al gehaald. Speel er eigenlijk niet mee, maar als FC fan kan ik er niet om heen.
Eigenlijk is Robben de reden dat ik uberhaupt FIFA21 heb gehaald. Lekker man, Arjen bij de FC. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-06 10:04
Prosac schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:50:
[...]

Haha, same. Ik heb Robben al gehaald. Speel er eigenlijk niet mee, maar als FC fan kan ik er niet om heen.
Eigenlijk is Robben de reden dat ik uberhaupt FIFA21 heb gehaald. Lekker man, Arjen bij de FC. :P
Laten we het hopen. Gewoon een Icon-speler maar dan zonder een Icon-kaartje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-06 14:55
Verdedigende stats agressie, stamina, reacties en natuurlijk zijn pace voor een cdm best vlot. Maar vind hem zelf ook geen 400k + waard heb als cdm partey die is ook nog een stuk groter en meer ingame stats + kan ook als gewoon cm spelen.

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-06 16:45
wie van de 2:

Allan of Partey op het middenveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-02 17:37
Terranova schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:43:
[...]

Navas is dan een betere optie op RB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
Mir64za schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:11:

[Afbeelding]
Ik zou voor Messi gaan, speelt heerlijk op CAM. Wil je ramos halen dan zou ik mendy verkopen en dan Ramos halen en op LB marcelo, heel goedkoop en doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
triple20 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:07:
[...]

Ik zou voor Messi gaan, speelt heerlijk op CAM. Wil je ramos halen dan zou ik mendy verkopen en dan Ramos halen en op LB marcelo, heel goedkoop en doet het prima.
Helaas is mijn Mandy untradeable wissel jij Messi ingame of Basis CAM?
Dan is die 4 CHEM volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
joostmakaay schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:28:
Waarom hebben sommige mensen hier die SBC van RB Talisca gedaan? Oprechte intresse.
Ik heb bijna alleen maar Brazilianen en hij speelt wel lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Wat ook meetelt is dat hij makkelijk te linken is Frans/ Premier League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Heb de afgelopen 2 weken gespeeld met duo partey otw en fabinho. Speelde echt heerlijk waarbij het me vooral een raadsel is hoe fabinho zo goedkoop kan zijn. Zijn allebei super.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• triple20
Mir64za schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:08:
[...]

Helaas is mijn Mandy untradeable wissel jij Messi ingame of Basis CAM?
Dan is die 4 CHEM volgens mij.
Ik heb Messi op RW in 433 en kies ingame voor 4231 zodat messie gewoon op 10 chem komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
triple20 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:05:
[...]

Navas is dan een betere optie op RB
Daar ben ik het echt mee oneens. Carvajal werkte voor mij zoveel beter, veel sterker en beter verdedigend, alleen iets trager, al ben ik nu over op die RB Mukiele, die's nog fijner :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:09:
[...]

Ik heb bijna alleen maar Brazilianen en hij speelt wel lekker
Dit en straks met paulinho if erbij :)

Stiekeme hoop dat paulinho flink zakt na het weekend!

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 30-10-2020 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Augy schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:31:
[...]

Dit en straks met paulinho if erbij :)

Stiekeme hoop dat paulinho flink zakt na het weekend!
Talisca is simpelweg een meer aanvallende versie van Pogba, maar veel goedkoper ivm competitie 4* skills ipv 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
BlackBarryNL schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:01:
[...]

Verdedigende stats agressie, stamina, reacties en natuurlijk zijn pace voor een cdm best vlot. Maar vind hem zelf ook geen 400k + waard heb als cdm partey die is ook nog een stuk groter en meer ingame stats + kan ook als gewoon cm spelen.
Heb gewoon beide haha :P Vind Partey verdedigend wel sterker alleen net een vrachtwagen met keren etc. Ik gebruik daarom Partey ook als verdedigende CDM en Kante als me voetballende.
Terranova schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:30:
[...]

Daar ben ik het echt mee oneens. Carvajal werkte voor mij zoveel beter, veel sterker en beter verdedigend, alleen iets trager, al ben ik nu over op die RB Mukiele, die's nog fijner :+
Die Navas vond ik zo bizar slecht, ieder zuchtje lag hij omver en verdedigen kon hij ook niet :+

[ Voor 27% gewijzigd door Traeces op 30-10-2020 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 10:07
Hij pakt alle ballen, wint veel duels, is snel en wendbaar, vind hem echt te vergelijken met een viera.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17:28
goede workrates, snel, frans speelt in de pl, vind maar eens een betere cvm in de game en dan maakt hem meteen zwaar gewild, iedereen kopieert immers elkaars team over van youtube dus duur :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Bossie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:33:
[...]

Talisca is simpelweg een meer aanvallende versie van Pogba, maar veel goedkoper ivm competitie 4* skills ipv 5.
Mwah, fysiek/verdedigend is Pogba veel beter, denk dat Talisca over een tijdje ook bijna niet meer te linken is in een elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Twijfel echt enorm of ik de WL ga doen. Na het pakslaag van vorige week gaat het met m'n vernieuwde elftal wel een stuk beter:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MbyEWLB5EpGsv3-7TyZF0fNJpec=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K5N5S5QUufqesQu9noHOSRNB.png?f=fotoalbum_large

Vooral de flanken zijn heerlijk snel, gebeurd echt vaak dat ik in één rush vanaf de zijkant tot de 16 kom. Meeste tegenstanders verwachter dat je ergens naar binnentrekt. Heb alleen nog het "probleem" dat m'n aanvallers dan nog niet in de 16 zijn. Ik moet dan wachten totdat ze er zijn, maar dan loopt ook de 16 gelijk weer vol. Moet nog verschillende tactics uitproberen om ze eerder mee te laten lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Ik wil dit weekend gaan beginnen aan de 3e Weekend League, dit is nu mijn team

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/cs76vvd.jpg

Alleen twijfel ik nog over Van Nistelrooy, pas 3x gespeeld en 4 goals gemaakt.
Ben bang dat zijn snelheid gaat opbreken, echter wel handig een icon te hebben voor een link.

Zat ook te kijken naar Larsson 87 die kost 310.000
https://www.futbin.com/21/player/56/henrik-larsson

Ruud gekocht voor 370.000.

Iemand ervaring met de spelers?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Mars18 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:39:

[Afbeelding]

Ben bang dat zijn snelheid gaat opbreken, echter wel handig een icon te hebben voor een link.

Ik zou niet gelukkig worden als je m'n tegenstander zou zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
joostmakaay schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:28:
Omdat het even anders als anders is, leuke kaart voor nu.
Dat je hem straks niet meer gebruikt is met elke kaart die nu uit komt, normaal doe ik ook nooit dit soort puzzels in deze fase van het spel. We hadden Coutinho tussen alleen Brazilianen en die was het net niet dus leek deze kaart leuk om te proberen. Speelt echt leuk, zeker verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-06 14:35

[Afbeelding]

Die icon chem heb je niet echt nodig zo, elke Fransoos kan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
jerommeke96 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:56:
[...]

Omdat het even anders als anders is, leuke kaart voor nu.
Dat je hem straks niet meer gebruikt is met elke kaart die nu uit komt, normaal doe ik ook nooit dit soort puzzels in deze fase van het spel. We hadden Coutinho tussen alleen Brazilianen en die was het net niet dus leek deze kaart leuk om te proberen. Speelt echt leuk, zeker verbetering.
En dat is toch waar je het voor doet? Het plezier en eens wat anders dan de anderen? Zo'n team als hierboven van @Mars18 kan ik echt strontziek van worden (niet persoonlijk hé ;) ). Alle standaard WL-spelers bijelkaar gedropt en dat is dus ook de reden dat ik niet aan WL mee doe.

Je kan die teams bij voorbaat uit je hoofd printen: centraal Varane + van Dijk of Gomez, dan nog wat overpowerde Fransmannen erin als Saint-Maximin, Pogba, Ben Yedder en Dembele en dan nog wat ongekend invallers als Mané, Aubameyang of een andere OP snelle duivel..

Zou eigenlijk leuk zijn als FIFA bij de WL richtlijnen gaat stellen als:
- max. 3 spelers 89+
- max. 3 spelers 85+
- verplicht 2 zilveren in je startelf etc.

Nee het gaat nooit gebeuren, maar het zou het gevarieerder maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces

[Afbeelding]

Waarom niet Alisson als keeper dan komt van Dijk op 10 chem ? ST Martial en eventueel Salah voor Mane ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
of wanneer je de posities van v nistelrooy en kante omdraaid krijg je van dijk's chem ook omhoog toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Traeces schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:13:
[...]

Waarom niet Alisson als keeper dan komt van Dijk op 10 chem ? ST Martial en eventueel Salah voor Mane ?
Alison heb ik gehad. Maar die pakt niks. Liet veel ballen los, viel mij zo tegen. Courtois is veel rustiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Dani05 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:21:
of wanneer je de posities van v nistelrooy en kante omdraaid krijg je van dijk's chem ook omhoog toch?
Dat maakt niet uit :) Hij heeft de link van een ploeggenoot nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Heb nu 3 wedstrijden met ter stegen gespeeld hij heeft echt nog geen enkele bal tegen gehouden
Sta ecyt te kijken 1e wed 3 schoten, 2e wed 4 en 3e wed ook 4, en ook alles erin

Iemand meer ervaring met hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Markvd1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:57:
Heb nu 3 wedstrijden met ter stegen gespeeld hij heeft echt nog geen enkele bal tegen gehouden
Sta ecyt te kijken 1e wed 3 schoten, 2e wed 4 en 3e wed ook 4, en ook alles erin

Iemand meer ervaring met hem
Ter Stegen is verschrikkelijk dit jaar. Courtois is een veel betere optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Kalloewase schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:03:
[...]

Ter Stegen is verschrikkelijk dit jaar. Courtois is een veel betere optie!
Ja brengt echt rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Vind Alisson dit jaar ook gewoon goed keepen, Handanovic was ook gewoon goed en stabiel. De gea daarin tegen hield geen bal tegen en stompt alles op de meest achterlijke manieren weg xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Ik heb zelf Oblak die bevalt prima, is Courtios beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hoop zo dat de ban komt dat je niks meer mag kopen

Net weer tegen Ronaldo, is gewoon echt niet eerlijk, Costa en lucas lozano er naast
Word er gewoon elke wed uitgelopen
Probleem is ben echte elke wed beter

Krijg er alleen 4 a 5 per wed tegen
Alleen snelheid echt alleen daardoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:51
Weekend league pfff.

Waarom speelt iedereen 4-5-1 ?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markvd1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:20:

Net weer tegen Ronaldo, is gewoon echt niet eerlijk, Costa en lucas lozano er naast

Ja.. sommige spelers zijn echt gruwelijk. Maar ik ben zelf ook niet al te best, dus ik ga dan maar voor een goaltje.
Maar als ik Inaki Williams in de spits zie staan, dan weet ik al wel weer hoe laat het is. ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb een doelstelling staan
Speel een live fut vriendschappelijke wedstrijd dat zijn 1100 exp punten.

Alleen als ik vriendschappelijk online speel telt die niet mee.

Waar moet je precies zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:12:
Vind Alisson dit jaar ook gewoon goed keepen, Handanovic was ook gewoon goed en stabiel. De gea daarin tegen hield geen bal tegen en stompt alles op de meest achterlijke manieren weg xD
Ik vind alisson verreweg de beste dit jaar. Zowel Courtois als ter stegen lieten bij mij alles lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:36

allstarted1

WTRFTS

Manman - net even een paar potjes Rivals gespeeld en die dynamische 'matchfixing' noem ik het maar is echt heel irritant. Of je spelers lopen alsof ze een pot Tabasco hebben ingeslikt en alles lukt en een minuut later lijkt het alsof ze beton bij de lunch hebben gehad.

Een figuur liep de hele tijd te smullen en heb ik met geduldig voetbal met 5-3 gepakt. Een ander potje was ik verreweg beter, maar kwam ik er maar niet doorheen en met 3-1 eraf.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Laatst online: 24-06 13:42
Mars18 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:33:
Ik heb een doelstelling staan
Speel een live fut vriendschappelijke wedstrijd dat zijn 1100 exp punten.

Alleen als ik vriendschappelijk online speel telt die niet mee.

Waar moet je precies zijn?
Druk op y?

Meestal is alles online variant en niet offline (van vriendschappelijk) en anders vaak rivals of Squad battles.

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Dit zegt iemand die de leak heeft gezien voor Rulebreakers 2. Hou maar een flinke slag om de arm, want heb al zoveel 'leaks' gehoord.

1 x Ligue 1
3 x Premier League Players
3 x Seria A
1 x Bundesliga
1 x La Liga
1 x MLS
1 x CSL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joostmakaay
Die CSL-kaart zou Alex Texeira zijn, wat een kaart zal dat worden zeg. Mocht die uitkomen, dan ga ik die Talisca SBC toch maar ff doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
sten123 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:24:
Weekend league pfff.

Waarom speelt iedereen 4-5-1 ?
ik start 451 ivm chem, maar daarna speel ik wat anders.
451 is de makkelijkste opstelling meestal om iedereen op 10 te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
joostmakaay schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:14:
Die CSL-kaart zou Alex Texeira zijn, wat een kaart zal dat worden zeg. Mocht die uitkomen, dan ga ik die Talisca SBC toch maar ff doen
Aah logisch inderdaad, heb je een aardige driehoek met Paulinho erbij. Zou trouwens dan ook nog Oscar kunnen zijn denk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Markvd1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:20:

sorry, maar dat is wel een beetje bullshit.
als ze jou eruit lopen moet je kijken naar je tactics en naar wat je doet tijdens de wedstrijd.
Meestal als ik eruit gelopen wordt maak ik iets daarvoor een foute instap.
Lopen ze aan de zijkant erover heen kies ik de verkeerde speler om te controleren zodat ik hem af kan snijden.

snelheid is voor een groot deel wel te counteren, en als dat niet lukt heb ik nog mukiele rulebreaker met shadow :)
Pagina: 1 ... 27 ... 158 Laatste