Bij mij is de transfermarkt-speler doelstelling vast gelopen lijkt het. Blijft hangen op 24 aankopen, al een paar goedkope spelers gehaald om te kijken wat het doet, maar werkt niet.
Heb je ze via "buy now" gekocht? Dat is wel een vereiste.Prosac schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:46:
Bij mij is de transfermarkt-speler doelstelling vast gelopen lijkt het. Blijft hangen op 24 aankopen, al een paar goedkope spelers gehaald om te kijken wat het doet, maar werkt niet.
Heb er erg veel last van dat ik steeds 3/4 keer op start moet drukken wanneer ik wil wisselen. Kan uiteraard ook aan mijn controller liggen;) of hebben meer mensen er last van ?
EA is echt gek. Pack ik Kante, heeft ie Max Price van 210k op XBOX. Op PS4 en PC gaat is voor bijna 400k...
Volgens mij ook wel een aantal, maar zal eens kijken.mar101 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:01:
[...]
Heb je ze via "buy now" gekocht? Dat is wel een vereiste.
Hij heeft natuurlijk ook vrijwel alles wat meta is. Ik probeer tot nu toe mijn coins op te sparen maar een upgrade voor Jesus is altijd goed.DennisCle schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:37:
[...]
Echt heel gevaarlijk. Met Hawk ook best moeilijk van de bal te zetten. Scoort meer dan Yedder voor mij vooralsnog al maakt Yedder langzaam een inhaalslag. Martial is wel meer een eindstation of iemand die je wegstuurt. Merk weinig van 3* wealfoot.
Wacht waarschijnlijk toch tot ik Lacazette heb vrijgespeeld.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
https://www.futbin.com/21/squad/1306192Markvd1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:51:
Talisca sbs toch maar even gedaan
Ik ook! Was niet tevreden over de aanval die ik had.
Firminho en talisca zullen het voetballend uit moeten zoeken voorin met hazard en Moura op de flanken die continu diep gaan en naar binnen komen
Benieuwd hoe dit speelt en of k aguero ga missen
Volgens Futbin is de max BIN 600k?Terranova schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:15:
EA is echt gek. Pack ik Kante, heeft ie Max Price van 210k op XBOX. Op PS4 en PC gaat is voor bijna 400k...

Z'n UCL kaart niet
Aah juistem, heb ik ook gedaan idd. Vooral met Vydra was dat erg makkelijk. Deze speler kan je er ook goed voor gebuiken:Prosac schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:35:
[...]
The Silver Beasts. / De Zilveren beesten.
Moet je team volledig zilver zijn.
5 overwinningen Squad Battles op minimaal prof. (of rivals)
8 assists
3 goals
en 10 goals met een zilveren TOTW speler (dat kan die Mukthar zijn).
https://www.futbin.com/21...cos-junio-lima-dos-santos
Als je op de precieze objective gaat staan in en je drukt op ∆ dan ga je er vanzelf heen (PS4). Dat zie je ook linksonder staan: ∆ Ga erheen.lookslikeyou schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:18:
[...]Gisteren ook mee bezig geweest. Je moet 1 van de eerste 3 live games doen. Volgens mij is dat op dit moment de silver nog iets, om een speler te unlocken en nog 1 waarvan ik de naam kwijt ben. Staat ook een extra icoon bij om aan te geven dat deze "live" is.
Even screenshot van een youtube filmpje
(foto)
volgens mij zijn dit ze op dit moment.
Die storyline Lacazette? Red jij het tot level 30?Bossie schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:59:
[...]
Hij heeft natuurlijk ook vrijwel alles wat meta is. Ik probeer tot nu toe mijn coins op te sparen maar een upgrade voor Jesus is altijd goed.
Wacht waarschijnlijk toch tot ik Lacazette heb vrijgespeeld.
Ik zou graag level 27 halen voor die Prime PL players, maar geen idee of ik dat ga redden. Al wel op niveau 20, maar dat is qua pure xp ongeveer op de helft naar 27. Heb geen zin om telkens al die kleine objectives te doen.
Als je de normale weekobjectives doet red je het in principe al makkelijk
ik zit nu op 24 en moet van deze week gold nog. Nog 3 weken te gaan! (+- 15k per week)
Als je dan ook de dagelijkse nog meepakt ben je er zo. Jammer dat daar de 2 player pack is uitgehaald trouwens
Als je dan ook de dagelijkse nog meepakt ben je er zo. Jammer dat daar de 2 player pack is uitgehaald trouwens
Goed om te weten. In Fifa 20 lukte het mij nooit om tot het einde te komen.Augy schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:23:
Als je de normale weekobjectives doet red je het in principe al makkelijkik zit nu op 24 en moet van deze week gold nog. Nog 3 weken te gaan! (+- 15k per week)
Al die side-objectives heb ik geen zin in, maar ik pak de week objectives wel even zoveel mogelijk mee.
Dat was een 1 rare player pack.Augy schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:23:
Jammer dat daar de 2 player pack is uitgehaald trouwens
Kante vanmorgen aangeschaft. speel veelal 4231 of 41212. Hier staat die dus altijd in een zeer verdedigende rol. voor die positie is zijn 77 pace genoeg, en in scorende positie komt hij vrijwel nooit. Heb de chemistry stijl krachtpatser toegepast (passing en verdedigende boost) wat ( in mijn ogen ) logisch klinkt voor deze positie. Echter zie ik vrijwel alleen maar van deze type spelers met schaduw bijna. Doe ik iets verkeerd ?
Pace is belangrijk deze fifa , daarbij komen ze verdedigende stats op haast alles Max. Ze short passing is van ze eigen al goed dus niet nodig om te boosten.Dani05 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:06:
Kante vanmorgen aangeschaft. speel veelal 4231 of 41212. Hier staat die dus altijd in een zeer verdedigende rol. voor die positie is zijn 77 pace genoeg, en in scorende positie komt hij vrijwel nooit. Heb de chemistry stijl krachtpatser toegepast (passing en verdedigende boost) wat ( in mijn ogen ) logisch klinkt voor deze positie. Echter zie ik vrijwel alleen maar van deze type spelers met schaduw bijna. Doe ik iets verkeerd ?
Kracht merk ik weinig van bij kante , ondanks ze niet heel hoge kracht wint hij haast altijd alle duels
Eens over de pace, alleen merk de afgelopen 2 WL dat ik in heel weinig situaties terecht kom, waarin pace belangrijk is voor een cdm. Kom er alleen achter door te proberen denk ikTraeces schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:30:
[...]
Pace is belangrijk deze fifa , daarbij komen ze verdedigende stats op haast alles Max. Ze short passing is van ze eigen al goed dus niet nodig om te boosten.
Kracht merk ik weinig van bij kante , ondanks ze niet heel hoge kracht wint hij haast altijd alle duels
Oh haha, dat had ik er bij moeten zeggenArwintju schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:57:
[...]
Z'n UCL kaart nietDie is idd max BIN 210K. Gewoon vasthouden. Gaat vanzelf omhoog.
Dit blijkt het idd te zijn. Dat werd niet geheel duidelijk uit de vereisten.mar101 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:01:
[...]
Heb je ze via "buy now" gekocht? Dat is wel een vereiste.
Vaak wel, zolang je de weekly gold objectives vrijwel altijd oppakt icm met de dagelijkse drie dan haal je het makkelijk.DennisCle schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:59:
[...]
Die storyline Lacazette? Red jij het tot level 30?
Ik zou graag level 27 halen voor die Prime PL players, maar geen idee of ik dat ga redden. Al wel op niveau 20, maar dat is qua pure xp ongeveer op de helft naar 27. Heb geen zin om telkens al die kleine objectives te doen.
Ik heb vaak een paar speelsessies voor de weekly’s, moet vanavond nog ff rank 4 aantikken en rivals en heb dan ook meteen vrijwel alle gold objectives voor w2/3 gelijktijdig gedaan. Alleen die scoor/cross etc met een speler in rivals met spelers die niet in mijn team zitten laat ik vaak schieten.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
TOTW5 schijnt al ergens gelekt te zijn, wat namen die ik veel lees:
Zaha
Joe Gomez
Valverde
Paulinho
Guerreiro
Luis Alberto
Bamford
Traoré HERO
Kimmich (geen Lewandowski, heel opmerkelijk...)
Ings
Mbappé dus niet, of de leak klopt niet.
Zaha
Joe Gomez
Valverde
Paulinho
Guerreiro
Luis Alberto
Bamford
Traoré HERO
Ings
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oR5MFoVycfwA2sBuskd2rnnD.jpg?f=user_large)
[ Voor 50% gewijzigd door Markuss op 28-10-2020 16:37 ]
Lewa zit vrijdag bij de rulebreakersMarkuss schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:19:
Mbappé
Zaha
Joe Gomez
Valverde
Paulinho
Guerreiro
Luis Alberto
Bamford
Traoré HERO
Ings
Oh ja dat zou het wel verklaren ja. FUT doet er wel alles aan om de hoge rated spelers ook direct binnen één maand bruikbaar te maken ingame hé? Harry Kane al, nu Lewandowski. Nu nog wachten op een snelle Benzema, Kroos en Veratti.
ANNOUNCE HENKMarkuss schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:19:
Zaha
Joe Gomez
Valverde
Paulinho
Guerreiro
Luis Alberto
Bamford
Traoré HERO
Ings
[Afbeelding]
Ongetwijfeld dat het hier al eens voorbij is gekomen maar ik heb het even gemist. Zojuist toch maar even Division Rivals gedaan voor het eerst... Ja geen idee waarom maar had geen PS+ meer en heb de laatste dagen nauwelijks tot niet gespeeld..
Nou kom je teams tegen met gemiddelde van 70 a 75 en je word FINAAAAAAL van de mat gespeeld.
Hoe kan een tegenstander zo intiegelijk veel druk zetten dat je de bal al kwijt bent voor je 'm uberhaupt hebt aangenomen? Mijn Diaby met 93 pace word er uitgelopen door een zilveren back met 78 pace, en niet één keer: CONTINU!
Speelt online dan zoveel anders? Wie helpt me:P?
Div 6 geplaatst, vorig jaar was dat Div 9 dus dat scheelt weer... Oke ik zuig in dit spel ..
Nou kom je teams tegen met gemiddelde van 70 a 75 en je word FINAAAAAAL van de mat gespeeld.
Hoe kan een tegenstander zo intiegelijk veel druk zetten dat je de bal al kwijt bent voor je 'm uberhaupt hebt aangenomen? Mijn Diaby met 93 pace word er uitgelopen door een zilveren back met 78 pace, en niet één keer: CONTINU!
Div 6 geplaatst, vorig jaar was dat Div 9 dus dat scheelt weer... Oke ik zuig in dit spel ..
[ Voor 8% gewijzigd door JoteW op 28-10-2020 17:43 ]
Twente komt eraan!
Het gebeurt in alle divisies helaas... ik heb het idee soms dat ik gewoonweg spelers tref uit hogere divisies en dat de matchmaking gewoon off is.JoteW schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:42:
Ik weet niet of het een fout is maar mijn division rivals rating is 1482
Gisteren werd ik compleet weggespeeld, einde wedstijd zie je de rating tegenstander.... 1591 dat is gewoon een divisie hoger....
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Goede toevoeging het zien van de rating van je tegenstander trouwens!simons schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:48:
[...]
Het gebeurt in alle divisies helaas... ik heb het idee soms dat ik gewoonweg spelers tref uit hogere divisies en dat de matchmaking gewoon off is.
Gisteren werd ik compleet weggespeeld, einde wedstijd zie je de rating tegenstander.... 1591 dat is gewoon een divisie hoger....
Oke naja het zal ongetwijfeld. Maar hoe stel je je tactiek in dat je zo sterk ohne ende druk kan zetten op je tegenstander?simons schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:48:
[...]
Het gebeurt in alle divisies helaas... ik heb het idee soms dat ik gewoonweg spelers tref uit hogere divisies en dat de matchmaking gewoon off is.
Twente komt eraan!
Na vorig jaar voor het eerst in juni ben gestart met FUT dit jaar vanaf het begin mee gedaan en nu dit team weggezet.
:strip_exif()/f/image/PyXgh6i7bokDBLAyBy88TcIn.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoewel het ok speelt in divisie 7 merk ik wel dat ik spelers op algemene hoge stats hebt gekocht en niet op de zaken die belangrijk zij in fut 21. Heb nu 500k te spenderen en twijfel of ik dat moet doen aan spelers. Of dat ik het achter de hand moet houden voor sbc’s die specifiek voor mijn team van pas komen. Iemand advies?
Wil overigens wel met een premier league team spele na vorig jaar la liga te hebben gedaan. Al zal dat veranderen mocht ik ooit messi of mbape packen 😅.
:strip_exif()/f/image/PyXgh6i7bokDBLAyBy88TcIn.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoewel het ok speelt in divisie 7 merk ik wel dat ik spelers op algemene hoge stats hebt gekocht en niet op de zaken die belangrijk zij in fut 21. Heb nu 500k te spenderen en twijfel of ik dat moet doen aan spelers. Of dat ik het achter de hand moet houden voor sbc’s die specifiek voor mijn team van pas komen. Iemand advies?
Wil overigens wel met een premier league team spele na vorig jaar la liga te hebben gedaan. Al zal dat veranderen mocht ik ooit messi of mbape packen 😅.
[ Voor 9% gewijzigd door Ronwiel op 28-10-2020 18:08 ]
In theorie worden je spelers dan sneller moe... In theorie maar dat gebeurt nooit bij de tegenstander 😂
ja maar hoe laat ik mijn middenveld zoveel druk zetten?Augy schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:09:
In theorie worden je spelers dan sneller moe... In theorie maar dat gebeurt nooit bij de tegenstander 😂
Twente komt eraan!
Weet niet of de vraag helemaal gepast is hier, maar:
Ik heb sinds gisteren problemen met Share Play voor FIFA 21. Ik doe dit vaak met vrienden. Zij kunnen zowel mij niet joinen als ik die van hun. Er staat dat de game ‘niet uit is in onze regio’ maar staat gewoon op Amsterdam. Andere games vertonen dit probleem niet.
Heeft iemand hier een verklaring/oplossing voor?
Ik heb sinds gisteren problemen met Share Play voor FIFA 21. Ik doe dit vaak met vrienden. Zij kunnen zowel mij niet joinen als ik die van hun. Er staat dat de game ‘niet uit is in onze regio’ maar staat gewoon op Amsterdam. Andere games vertonen dit probleem niet.
Als je een PS4 hebt, test dan eens je netwerkverbinding in system.SH-FR schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:50:
Weet niet of de vraag helemaal gepast is hier, maar:
Had ook vaak van dit soort issues met mijn 2e playstation, die door het testen opgelost werden omdat ook je account ge-reconnect word ofzo.
TOTW:
.@J_Gomez97 😤@fedeevalverde 💪@wilfriedzaha 🏃♂️💨#TOTW5 -- Available now in #FUT21 pic.twitter.com/2uvqxiXIzX
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 28 oktober 2020
[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 28-10-2020 19:05 ]
Nee dat kan niet. Ik vind de TOTW opzich wel lekkerMesque schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:06:
Matig TOTW. Kun je je player picks eigenlijk uitstellen (vorig jaar nauwelijks WL gespeeld)?
Valverde, Gomez, Kimmich en Zaha niet verkeerd.
Ik zie 3-5 prima kaartjes, IF Paulinho icm met Talisca SBC is ook niet verkeerd.Mesque schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:06:
Matig TOTW. Kun je je player picks eigenlijk uitstellen (vorig jaar nauwelijks WL gespeeld)?
Hoe zit dat met pakketjes/rewards dan? Als ik ze laat staan en over 2 maand open zitten er alsnog dezelfde spelers in of?
Twente komt eraan!
Nee alleen bij de player picks Dan. Hopen op Kimmich, enige die in mijn team past.JoteW schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:11:
Hoe zit dat met pakketjes/rewards dan? Als ik ze laat staan en over 2 maand open zitten er alsnog dezelfde spelers in of?
player picks blijven dus hetzelfde maar de spelers in normale pakketjes kunnen dan compleet anders zijn?Mesque schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:13:
[...]
Nee alleen bij de player picks Dan. Hopen op Kimmich, enige die in mijn team past.
Twente komt eraan!
Helaas geen succes, probleem blijft optreden. Heb er al naar gezocht maar niets over te vinden. Heel raar.Bossie schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:03:
[...]
Als je een PS4 hebt, test dan eens je netwerkverbinding in system.
Had ook vaak van dit soort issues met mijn 2e playstation, die door het testen opgelost werden omdat ook je account ge-reconnect word ofzo.
TOTW:
[Embed]
Pijltje naar beneden ingame, en dan rechts(?) is team pressure.JoteW schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:12:
[...]
ja maar hoe laat ik mijn middenveld zoveel druk zetten?
Jep die ken ik, maar dan nog vliegen ze niet zo massaal op 1 man als dat de tegenstander elke keer doet. Ook niet als ik bij tactics de druk verhoog en aantal personen omhoog zetGurbuh schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:35:
[...]
Pijltje naar beneden ingame, en dan rechts(?) is team pressure.
Twente komt eraan!
Kunnen we na afloop van een rivals game niet een scherm krijgen met alle info waar je nu 37x door moet klikken
Doe mij Gomez maar morgen in de player picks. Mooie upgrade vanaf zijn NIF.
wow iemand had het hier al gezegd, maar wat zijn mensen zo triest in die friendlies mode en dan stuur je zo'n figuur de vraag waarom hij zo'n dickhead is bij zo'n friendly en dan krijg je een dag ban op Xbox Live omdat die puriteinse amerikanen nergens tegen kunnen...
Laat je toch niet zo uit de tent lokken door dat soort figuren. Dat soort figuren zijn dezelfde figuren die je als een NSB'er melden als je je laat gaan.Terranova schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:10:
wow iemand had het hier al gezegd, maar wat zijn mensen zo triest in die friendlies mode en dan stuur je zo'n figuur de vraag waarom hij zo'n dickhead is bij zo'n friendly en dan krijg je een dag ban op Xbox Live omdat die puriteinse amerikanen nergens tegen kunnen...
Ja maar het is ook fucking triest dat het spel voor mensen verpesten toegestaan is, maar zodra je een "scheldwoord" gebruikt is het instaban. Maarja dat is meer een Xbox ding dan EA ding. EA doet echt helemaal qua banning, behalve dat je geen China mag gebruiken als squad naamSaekerhett schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:11:
[...]
Laat je toch niet zo uit de tent lokken door dat soort figuren. Dat soort figuren zijn dezelfde figuren die je als een NSB'er melden als je je laat gaan.

Als ik elke trieste figuur een bericht moet gaan sturen dan heb ik daar een dagtaak aan. Wie doet dat nou nog..
Krijg ook nooit berichten, misschien staat het uit of het is echt een XBOX ding...

Ik ben 1x verrot gescholden omdat ik met 11 keepers speelde. Mensen kunnen ook niet meer tegen een geintje tegenwoordig...
Haha wtf dat meen je niet? Dat is toch gewoon je eigen 'probleem'? Ongelofelijk hoe triest mensen zijn, net ook weer met die Moise Kean zilveren speler. Iemand tegen mij komt 1-0 voor en gaat achterin rondtikken.. Voor een zilveren 74 kaart.MadMoody schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:33:
Ik ben 1x verrot gescholden omdat ik met 11 keepers speelde. Mensen kunnen ook niet meer tegen een geintje tegenwoordig...
Gelukkig verloor hij de bal en schoot Vydra hem erin, direct na de aftrap nog een goal en hij leaved.
Ja, ik reageer er zelden op. Maar het blijft wel irritant hoe sommigen spelen. Het is maar een spelletje he? Toch?
Nou heb ik beoordeling 800 ofzo en ik tref er in divisie 6 één met beoordeling 1350... die speeelt dus hoger lijkt me?
Twente komt eraan!
Nou moet eerlijk zeggen dat m'n scheldwoorden-vocabulaire flink uitgebreid is de laatste 3 jaar. Ik stuur ook nooit zoiets terug, soms een instemmende 'ok' of een duimpje.
Tuurlijk, zelfreflectie enzoTerranova schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:13:
[...]
Ja maar het is ook fucking triest dat het spel voor mensen verpesten toegestaan is, maar zodra je een "scheldwoord" gebruikt is het instaban. Maarja dat is meer een Xbox ding dan EA ding. EA doet echt helemaal qua banning, behalve dat je geen China mag gebruiken als squad naam
Ik was niet eens aan het verliezen als je dat bedoeld. Na 4 van die klootzakken vroeg ik oprecht waarom hij zo deed. Maarja scheldwoord = ban volgens die sneeuwvlokken bij Microsoft. Je mag spellen spelen waar je mensen opblaast, lek schiet etc. Maar een scheldwoord is verboden
Net een heerlijk potje gehad. 4-0 achter staan aangezien hij met Bale en Costa aan de zijkant speelde. Dan denken dat je binnen bent en er vervolgens nog even 6 om de oren krijgen van mij. Dan praat ik toch altijd even hardop na zo'n game
Twente komt eraan!
Heb na de rewards vanmorgen om en nabij de 70K.
Nou speel ik met Diaby (81) en Bellarabi (82) op de flanken. Zou het een upgrade zijn om LB Davies (https://www.futbin.com/21/player/814/alphonso-davies) of Sane (85) te halen daar pace zo belangrijk is deze FIFA?
Speel momenteel zo:
Diaby (81) - Kramaric (82) - Bellarabi (82)
Brandt (84) - Kimmich (88) - Sabitzer (83)
B. Mendy (81) - Laporte (87) - Hernandez (82) - Makiele (80)
Navas (87)
Andere tips zijn uiteraard welkom
Nou speel ik met Diaby (81) en Bellarabi (82) op de flanken. Zou het een upgrade zijn om LB Davies (https://www.futbin.com/21/player/814/alphonso-davies) of Sane (85) te halen daar pace zo belangrijk is deze FIFA?
Speel momenteel zo:
Navas (87)
Twente komt eraan!
Vind het vooral opmerkelijk dat je met een spits in de goal speeltJoteW schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 21:33:
Heb na de rewards vanmorgen om en nabij de 70K.
Speel momenteel zo:
Aspas (87)
Waarom probeer je voor rechtsback niet die Mukiele 84 vrij te spelen? Een berichtje naar de tegenstander en je komt al een heel eind. Daarnaast kan je daarvoor altijd leenspelers (Mbappe) gebruiken.
Op het middenveld zou ik Brandt of Sabitzer eraf halen voor Goretzka. Voor Kramaric zijn er (nog) weinig extra opties op Haaland en Lewa na.
Om al die punten te behalen gaat daar aardig wat tijd in zitten, die ik gewoon niet hebMarkuss schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 21:46:
[...]
Vind het vooral opmerkelijk dat je met een spits in de goal speelt
Waarom probeer je voor rechtsback niet die Mukiele 84 vrij te spelen? Een berichtje naar de tegenstander en je komt al een heel eind. Daarnaast kan je daarvoor altijd leenspelers (Mbappe) gebruiken.
Op het middenveld zou ik Brandt of Sabitzer eraf halen voor Goretzka. Voor Kramaric zijn er (nog) weinig extra opties op Haaland en Lewa na.
Hoe ik nou weer bij Aspas kom.. Navas bedoelde ik uiteraard.. Heb het inmiddels aangepast. Mbappe heb ik gebruikt tijdens de 5 wedstrijden voor divisie in Division Rivals. Kan er nog één wedstrijd gebruik van maken. Misschien dan toch voor Lewa gaan in de spits ondanks zijn 78 pace.
Twente komt eraan!
Mbappé kan je dan dus gebruiken voor Mukiele, dat zijn vriendschappelijke wedstrijden en die tellen niet voor je contracten. Zorg dus dat je hem nooit meer in Rivals en SB gebruikt, dan kan je hem het hele seizoen in friendlies gebruiken.JoteW schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 21:48:
[...]
Om al die punten te behalen gaat daar aardig wat tijd in zitten, die ik gewoon niet heb
Hoe ik nou weer bij Aspas kom.. Navas bedoelde ik uiteraard.. Heb het inmiddels aangepast. Mbappe heb ik gebruikt tijdens de 5 wedstrijden voor divisie in Division Rivals. Kan er nog één wedstrijd gebruik van maken. Misschien dan toch voor Lewa gaan in de spits ondanks zijn 78 pace.
Maar Navas komt dan toch op geen chem? Zou ik daar eerder Lloris neerzetten of bijv. Neuer en dan Alaba/Klostermann/Upamecano/Delaney IF op CB.
Lewandowski ga ik denk ik ook gebruiken. Heb zelf nu dit staan:
https://www.futbin.com/21/squad/570098
Thanks voor de tip m.b.t. Mbappe. Speel nog niet zolang FUT dus kan die 'handige trucjes' allemaal niet, haha.Markuss schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 21:55:
[...]
Mbappé kan je dan dus gebruiken voor Mukiele, dat zijn vriendschappelijke wedstrijden en die tellen niet voor je contracten. Zorg dus dat je hem nooit meer in Rivals en SB gebruikt, dan kan je hem het hele seizoen in friendlies gebruiken.
Maar Navas komt dan toch op geen chem? Zou ik daar eerder Lloris neerzetten of bijv. Neuer en dan Alaba/Klostermann/Upamecano/Delaney IF op CB.
Lewandowski ga ik denk ik ook gebruiken. Heb zelf nu dit staan:
https://www.futbin.com/21/squad/570098
Navas heb ik idd geen chem maar uiteindelijk heeft hij betere stats dan Mandanda (83). Dacht dat het niet zoveel kwaad kon op de kist. Lloris heb ik ook naar gekeken net inderdaad.
Netjes dat team, ook met die Witsel card!
Twente komt eraan!
Na een potje of 8 met talisca kan k bevestigen dat hij echt de moeite waard is!
Gebruik hem als spits naast firminho wat tog echt een prachtig duo is voor nu! Tog gek dat pace enorm belangrijk is en ik het lekkerst speel met firminho en aguero. Die kiezen zo fijn positie en rond altijd netjes af
Gebruik hem als spits naast firminho wat tog echt een prachtig duo is voor nu! Tog gek dat pace enorm belangrijk is en ik het lekkerst speel met firminho en aguero. Die kiezen zo fijn positie en rond altijd netjes af
@JoteW
Ik kan je Neuer echt aanraden, heeft enorm veel reflex-reddingen. Hij is zijn centen echt waard.
Iemand enig idee waarom Kimmich extinct is? Max is 210K, heeft een upgrade van +1 op zijn eigen positie.. Is toch niet die opwaardering qua prijs waard? Normale kaart is 32K.
Ik kan je Neuer echt aanraden, heeft enorm veel reflex-reddingen. Hij is zijn centen echt waard.
Iemand enig idee waarom Kimmich extinct is? Max is 210K, heeft een upgrade van +1 op zijn eigen positie.. Is toch niet die opwaardering qua prijs waard? Normale kaart is 32K.
Zo dan. Kante en Martial. Dat is samen al een hele goeie basis voor een teamkw_nl schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 22:05:
Ik heb weleens slechtere pakjes geopend... jammer dat hij untradeable is. Maar past prima in m’n team:
[Afbeelding]
Zo fijne pack zeg, kreeg je Kanté te zien? Of was het weer zo'n belachelijke Libertadores kaart die voorrang kreeg? Dan is de verrassing natuurlijk wel fijner maar dit zou uit de game moeten.kw_nl schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 22:05:
Ik heb weleens slechtere pakjes geopend... jammer dat hij untradeable is. Maar past prima in m’n team:
[Afbeelding]
@Markuss hmm verschillen ze ingame zoveel dan? Ik denk wel dat ik dan voor Neuer ga aangezien ik eraan zit te denken Laporte van de hand te doen en te investeren in een snellere CV... wie dat moet worden ben ik nog niet over uit. Zou eigenlijk Alaba er al meteen bij kunnen halen maar zal morgen eens kijken wat er allemaal qua opties aanwezig is.
[ Voor 20% gewijzigd door JoteW op 28-10-2020 22:29 ]
Twente komt eraan!
Ik kreeg wel Kante te zien als walkout.Markuss schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 22:22:
[...]
Zo fijne pack zeg, kreeg je Kanté te zien? Of was het weer zo'n belachelijke Libertadores kaart die voorrang kreeg? Dan is de verrassing natuurlijk wel fijner maar dit zou uit de game moeten.
Volgens mij is dat alleen nog in de app.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Alaba, Sane en Davies zijn alledrie grote aanraders afhankelijk van waar de nood het hoogste is!JoteW schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 22:27:
@Markuss hmm verschillen ze ingame zoveel dan? Ik denk wel dat ik dan voor Neuer ga aangezien ik eraan zit te denken Laporte van de hand te doen en te investeren in een snellere CV... wie dat moet worden ben ik nog niet over uit. Zou eigenlijk Alaba er al meteen bij kunnen halen maar zal morgen eens kijken wat er allemaal qua opties aanwezig is.
Vind de zilveren team objectives wel leuk (bizar dat sommige zilveren kaarten voor 4k+ weggaan ook) wel bizar dat tegenstanders zo zuur zijn dat ze na 1 goal weggaan. Net 3x gewonnen in nog geen 10 minuten tijd😂
Ik blijf continue vergeten dat EA geen fuck om realistisch voetbal geeft en elke keer de bal kort wil spelen met m'n keeper...
Zwaar irritant, net weer een wedstrijd door verloren omdat m'n tegenstander er natuurlijk iedere keer voor gaat.
Ik snap niet dat die "bug" al jaren in de game zit en niet gefixed wordt. Even snel de bal naar je centrale verdediger gaat gewoon niet omdat het te lang duurt voordat je keeper überhaupt iets doet.
Zwaar irritant, net weer een wedstrijd door verloren omdat m'n tegenstander er natuurlijk iedere keer voor gaat.
Ik snap niet dat die "bug" al jaren in de game zit en niet gefixed wordt. Even snel de bal naar je centrale verdediger gaat gewoon niet omdat het te lang duurt voordat je keeper überhaupt iets doet.
Idem voor ingooien. Meestal minder dodelijk. Maar het is wel gaar.Terranova schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 23:35:
Ik blijf continue vergeten dat EA geen fuck om realistisch voetbal geeft en elke keer de bal kort wil spelen met m'n keeper...
@Markuss @DennisCle @Traeces Alaba is in bijna alle opzichten beter, behalve bij de defensieve aspecten
https://www.futbin.com/21/compare/671/568
Zal ik hem dan toch halen, Laporte verkopen en de rest investeren in Neuer, Sane en Davies of een vervanger voor Benjamin Mendy? Heb ik me wel ineens ruimschoots versterkt.
Zal ik hem dan toch halen, Laporte verkopen en de rest investeren in Neuer, Sane en Davies of een vervanger voor Benjamin Mendy? Heb ik me wel ineens ruimschoots versterkt.
[ Voor 5% gewijzigd door JoteW op 29-10-2020 07:23 ]
Twente komt eraan!
Bij mij kreeg Klostermann twee keer geel. Dus moest in m’n club kijken voor een vervanger. Bleek ik Alaba in m’n club te hebben zitten. Had hem helemaal over het hoofd gezien. Scoort die in z’n eerste potje twee keer bij een cornerJoteW schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 07:22:
@Markuss @DennisCle @Traeces Alaba is in bijna alle opzichten beter, behalve bij de defensieve aspecten![]()
Volgens mij is het verder een prima verdediger.
Dit jaar met Rivals ingestroomd in div. 4, wellicht wat te hoog gegrepen aangezien ik vorig jaar in 5/6 zat. Merkte al vrij snel dat het niet zo gemakkelijk ging en ben terug gezakt naar 5. Ook daar zitten velen hele goede tegenstanders in.
Voor de ontspanning maar de ‘No Boundaries’ objective voltooid, waar elke partij uitliep tot een schoffelpartij en buitenspelgoals.. want geen regels
nog nooit zo’n lol gehad bij dit spel. Speelde ook mee dat ik de 5 wins in 5 wedstrijden wist te halen
Voor de ontspanning maar de ‘No Boundaries’ objective voltooid, waar elke partij uitliep tot een schoffelpartij en buitenspelgoals.. want geen regels
Valvarde IF uit Rivals beloning. Koos voor verhandelbaar pakje
Nu 305.000 waard. Zal die stijgen met WL op komst?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hier Mo Salah uit de DR rewards. Wel untradeable, maar toch 
Had ook al Lucas en Bale gepackt maar Salah is even een ander niveautje. Alleen zijn 3* WF, is dat een groot probleem?
Had ook al Lucas en Bale gepackt maar Salah is even een ander niveautje. Alleen zijn 3* WF, is dat een groot probleem?
Ik zou hem nu verkopen of langer bewaren (2 weken+), er gaan weer veel packs open komende dagen ivm MM en 2e ronde van het event vrijdag.Mars18 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:20:
Valvarde IF uit Rivals beloning. Koos voor verhandelbaar pakje
Ik probeer om mn packs te bewaren voor RB team 2 morgen, maar is wel moeilijk
Waarom? Misschien haal je Kane er wel uitGurbuh schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:27:
Ik probeer om mn packs te bewaren voor RB team 2 morgen, maar is wel moeilijk
Oh packluck, waar zijt gij toch?
Ooit waren we een onlosmakelijk koppel, nu ben je nergens te bekennen.
Goed als ik je quote steel en op een tegeltje laat printen? Het kan niet accurater dan dit.Capsaicin schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:48:
Oh packluck, waar zijt gij toch?
Dat is toch andere koek ivm met een rivals pack met een 78 non rare als beste kaartDeeleNL schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:47:
Uit een rivals div. 5 rank 4 pack![]()
[Afbeelding]
Die TraoreBossie schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:03:
[...]
Als je een PS4 hebt, test dan eens je netwerkverbinding in system.
TOTW:
[Embed]
Verder niet veel aan, maar mijn zoon wil graag zoveel mogelijk kleuren in zijn team

PSN: Patrick_D
De 'alles mag' friendly spelen we vaak hier in huis. Hilarisch, daarbij kun je ook nog eens mooi zien hoe mooi de animaties zijn als spelers vallenDeeleNL schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 07:56:
Dit jaar met Rivals ingestroomd in div. 4, wellicht wat te hoog gegrepen aangezien ik vorig jaar in 5/6 zat. Merkte al vrij snel dat het niet zo gemakkelijk ging en ben terug gezakt naar 5. Ook daar zitten velen hele goede tegenstanders in.
Voor de ontspanning maar de ‘No Boundaries’ objective voltooid, waar elke partij uitliep tot een schoffelpartij en buitenspelgoals.. want geen regelsnog nooit zo’n lol gehad bij dit spel. Speelde ook mee dat ik de 5 wins in 5 wedstrijden wist te halen
PSN: Patrick_D
Nou mijn packluck is voorbij. Goud 2, mijn beste pick was Lopes, en uit de packs als hoogste een 82 IF portugees 
Heel motiverend om weer voor 17 wins te gaan
Heel motiverend om weer voor 17 wins te gaan
[ Voor 18% gewijzigd door Nachtapotheker op 29-10-2020 09:08 ]
Zelfde met een vrije trap tegen, je kunt nooit naar de speler wisselen die dichtst bij staatTerranova schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 23:35:
Beste tot nu toe hier uit een Pack. Een UCL Promes(82 CAM), Isco(84 CAM) en een niet verhandelbare Ter Stegen. Waardeloos. Gelukkig speel ik zelf ook waardeloos dus dat scheelt weer een hoop
Gisteren na de 4231 ook de 433 en 442 geprobeerd. De 442 is het hem net niet, of iig niet de versie die ik gebruik. De 433 is wel fijn, maar voor nu is de 4231 nog het beste voor mij.

Gisteren na de 4231 ook de 433 en 442 geprobeerd. De 442 is het hem net niet, of iig niet de versie die ik gebruik. De 433 is wel fijn, maar voor nu is de 4231 nog het beste voor mij.
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Zo de ochtend toch goed begonnen uit mijn divison rival rewards Varane gepackt.
Verder David Silva player pick de rest valt allemaal tegen uit mijn weekend league rewards goud 2...
Verder David Silva player pick de rest valt allemaal tegen uit mijn weekend league rewards goud 2...
Het is om gek van te worden. Helemaal geen bruikbare of benoemswaardige spelers uit zowel mijn DIV 4 / Rank 2 beloningen als de WL 14 wins beloningen. Dit is alweer week 3 dat ik echt geen speler boven de 2k aan waarde heb gekregen. Huilen met de pet op.
Mane
Nelson Semedo
Lukaku
Allemaal uit de WL mag niet klagen
player pick was waardeloos
Nelson Semedo
Lukaku
Allemaal uit de WL mag niet klagen
player pick was waardeloos
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ook maar even frustratie delen dan: Bumford en Guerrero als picks. Uit de Div3/r2 en Gold3 rewards is de beste reward Onana. Jammer.
Ooit moet er toch een goede player pick tussen zitten.
Ooit moet er toch een goede player pick tussen zitten.
Goud 2 en Div 2 rank 2..
Hoogste was Witsel
Hoogste was Witsel
Ik heb de indruk dat de droprate wat terug geschroefd is
Iemand een goeie tactiek om wat minder doelpunten tegen te krijgen? 
Misschien een goeie formatie? tactiek?
wat kan ik doen dat het verdedigen misschien iets beter gaat? (hou nu vaak L2 in maar als nog kan ik er niet echt aan wennen..)
wat kan ik doen dat het verdedigen misschien iets beter gaat? (hou nu vaak L2 in maar als nog kan ik er niet echt aan wennen..)
De fout die ik zelf vaak maakte was instappen met een CV, dan ben je direct gezien. Misschien eens een formatie met 3 CV's en 5 man achterin proberen?Kieft91 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:38:
Iemand een goeie tactiek om wat minder doelpunten tegen te krijgen?
Heb m'n keeper bij instructies op sweeper keeper staan, geen idee of het veel helpt maar voor m'n gevoel is hij wat actiever bij (te) diepe steekballen.