@Markvd1984 nee Rodrigo staat op stay forward en podence/james zijn altijd te vinden.
Op balanced met hunter.Mesque schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:00:
[...]
Hopelijk verandert mijn mening nog danhebben jullie hem op drift wide/stay central/balanced staan? Voorlopig schiet Sané er vanuit achter de spitsen veel meer in dan Werner.
En rest gewoon standaard tactics? Op rodrigo na?BlackBarryNL schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:11:
@Markvd1984 nee Rodrigo staat op stay forward en podence/james zijn altijd te vinden.
Nee james en podence komen bij elke voorzet in de 16 & mee verdedigen james heeft h/h podence is er niet altijd. Partey heb ik drop between defenders, cover center en cut passing lanes. Andere cm's standaar behalve cover center en backs blijven altijd achter. En zelf veel gebruik maken van de creative runs doe ik ook.Markvd1984 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:28:
[...]
En rest gewoon standaard tactics? Op rodrigo na?
[ Voor 6% gewijzigd door Sokucho op 26-10-2020 14:35 ]
Hmm. Wat is jullie gevoel bij de huidige "market crash"?
Geen de prijzen weer stijgen? De reden dat ik dit vraag is dat ik een Havertz heb gepacked. Die gaat nu nog voor 60k, maar voorheen voor 100+ zelfs. Ik gebruik hem niet omdat ik met Pogba en OTW Allan voor mijn gevoel betere rolspelers heb. Zonde om hem in mijn club te houden.
Maar moet ik wachten of verkopen?
Geen de prijzen weer stijgen? De reden dat ik dit vraag is dat ik een Havertz heb gepacked. Die gaat nu nog voor 60k, maar voorheen voor 100+ zelfs. Ik gebruik hem niet omdat ik met Pogba en OTW Allan voor mijn gevoel betere rolspelers heb. Zonde om hem in mijn club te houden.
Ik verwacht niet dat de markt enorm snel gaat herstellen. Dit baseer ik op het feit dat mensen vaak hun WL-teams verkopen op maandag en het aanbod van dit soort spelers stijgt. Bovendien komen de WL-/Rival-rewards op donderdag (wanneer mensen hun team weer kopen) en is er dus een impuls op het aanbod. Zie ook de prijs van Harvetz over de laatste periode hier: https://www.futbin.com/21/player/596/kai-havertz.DeBers schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:08:
Hmm. Wat is jullie gevoel bij de huidige "market crash"?
Ik had het juist met 4-1-2-1-2(2) enorm erg. Ik speelde telkens door het midden en kwam in een trechter terecht. Beetje zoals Feyenoord momenteel hahaha. Mijn spel werd daardoor veel te voorspelbaar.Markvd1984 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:05:
[...]
Heb dit ook lang gespeeld die opstelling
Ik had last dat ik te weinig aanvoer had naar voren heen
Heb jij dit ook?
Zo niet hoe heb je dat ingesteld?
Nu met 4-4-2 heb ik véél meer opties: De RM en LM houden het veld breed waardoor Werner en Auba meer ruimte krijgen om lekker te combineren en diep te gaan. Te druk door het centrum? Lekker via de flanken, naar binnen komen en terugleggen/wegsteken. Salah en Fati kunnen er natuurlijk ook langs de buitenkant voorbij. Mijn CM’s hebben beide H/H workrates waardoor vooral Wijnaldum deze WL zo’n 5 tot 6 belangrijke doelpunten heeft gemaakt en verdedigend ook zijn werk doet.
Mij beviel het uitstekend. Mijn backs blijven achter, CM’s op dekking midden en spitsen op achter linies kruipen.
Vanmiddag mijn pre-order pakketje en Squad battles rewards ontvangen (goud 3). Komt baby Ronaldinho uit een premium elektrum spelers pakket gelopen.
Hij is 1.4 miljoen waard en denk dat hij redelijk overpriced is als je kijkt naar zijn stats, maar ik vind het wel een hele leipe speler om ermee te spelen. Is dit een endgame speler en zouden jullie hem houden of verkopen?
Hij is 1.4 miljoen waard en denk dat hij redelijk overpriced is als je kijkt naar zijn stats, maar ik vind het wel een hele leipe speler om ermee te spelen. Is dit een endgame speler en zouden jullie hem houden of verkopen?
Heeft er iemand ervaring met de jong als cvm? Heb op dit moment Naingolan en hij is echt een beest.
Maar als ik Naingolan vervang voor de Jong kan ik Griezman in de spits zetten.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=iKQC3NIxnUGfg:FFA21PS4
Zelf niet mee gespeeld, maar ik hoor dat Baby Ronaldinho al jaren eigenlijk best een matige speler is. Mid en Prime zijn dan ook zeker endgame spelers niet, baby niet en zou ik derhalve voor deze prijs 100% zeker van de hand doen. Je kunt er Mbappe voor terughalen die naar mijn idee een stuk beter + waardevaster is.DjoCalvic schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:42:
Vanmiddag mijn pre-order pakketje en Squad battles rewards ontvangen (goud 3). Komt baby Ronaldinho uit een premium elektrum spelers pakket gelopen.
Uiteraard zou ik Ronaldinho wel eerst minimaal 1 WL proberen om te kijken wat je er van vindt
Ik zou hem houden en mee spelen tot begin december o.i.d. (i.i.g. totdat de prime icons in de packs komen) en dan verkopen inderdaad. Want hij gaat echt niet meer waard worden. Vorig jaar zat hij ook rond 1,4 miljoen en zakte daarna weg naar 700-800k. Maar hey... het is wel Ronaldinho en voor nu is het natuurlijk een fantastische speler om te hebbenDjoCalvic schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:42:
11 wins binnen, nog 13 games over. Vanavond nog 3 wins halen en dan ben ik er wel klaar mee eigenlijk.
Ben wel jaloers op sommige teams hier man.
Ik speel met een prima, maar niet al te duur team.
Dembele - Ben Yedder - Gelson Martins
Frenkie - Kimmich - Goretzka
Alba - Klosterman - Alaba - Mbabu
Guardian of the Gulasci
Ben wel jaloers op sommige teams hier man.
Ik speel met een prima, maar niet al te duur team.
Dembele - Ben Yedder - Gelson Martins
Frenkie - Kimmich - Goretzka
Alba - Klosterman - Alaba - Mbabu
Guardian of the Gulasci
[ Voor 54% gewijzigd door hmr op 26-10-2020 17:06 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ik vind frenkie echt heel fijn. Heb hem moeten vervangen voor pogba ivm chem maar ik vind frenkie echt beter.Wulfric92 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:50:
Heeft er iemand ervaring met de jong als cvm? Heb op dit moment Naingolan en hij is echt een beest.
Afmaken kan die niet echt, maar pogba ook niet echt vind ik. Terwijl frenkie zijn dribbel echt heerlijk is.
Je opbouw via Frenkie laten gaan maakt het wel makkelijker.
Zodra het weer in mijn team past koop ik hem ook meteen weer terug.
Vandaag WL afmaken, het is mijn slechtste ooit. Ik doe iets smerigs fout waarschijnlijk. Van de 17 potjes heb ik er maar liefst 1 gewonnen. Ter vergelijking, met FIFA 20 kwam ik tot GOLD 3.
Het gekke is, ik word helemaal niet weggespeeld. Nu sla ik mijn tegengoals op, om te kijken wat er telkens mis gaat. Het is redelijk gevarieerd, de keren dat ik een te riskante pass geef wat verkeerd afloopt spreekt voor zich. Maar ook onderstaande goals zie ik best vaak gebeuren. Meestal vanuit een corner die ik meekrijg, of een vrijetrap.
Hoe wapen ik me hier tegen?
Het gekke is, ik word helemaal niet weggespeeld. Nu sla ik mijn tegengoals op, om te kijken wat er telkens mis gaat. Het is redelijk gevarieerd, de keren dat ik een te riskante pass geef wat verkeerd afloopt spreekt voor zich. Maar ook onderstaande goals zie ik best vaak gebeuren. Meestal vanuit een corner die ik meekrijg, of een vrijetrap.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Oef, net pech dat je verdediger die pass niet pakt.kw_nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:15:
Vandaag WL afmaken, het is mijn slechtste ooit. Ik doe iets smerigs fout waarschijnlijk. Van de 17 potjes heb ik er maar liefst 1 gewonnen. Ter vergelijking, met FIFA 20 kwam ik tot GOLD 3.
Het gekke is, ik word helemaal niet weggespeeld. Nu sla ik mijn tegengoals op, om te kijken wat er telkens mis gaat. Het is redelijk gevarieerd, de keren dat ik een te riskante pass geef wat verkeerd afloopt spreekt voor zich. Maar wat ook onderstaande goals zie ik best vaak gebeuren. Meestal vanuit een corner die ik meekrijg, of een vrijetrap.
[YouTube: FIFA 20]
Ik zou wellicht sneller switchen naar Sanchez en die looplijn / pass dichtgooien.
Aanvallend snap ik niet waarom je die voorzet geeft. Probeer nog wat door te lopen en zijn verdediger een keuze te laten maken. Dan kan je hem afleggen of wellicht met een balrol erlangs!
[ Voor 9% gewijzigd door hmr op 26-10-2020 17:19 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoe krijg je nederlands commentaar op de ps4.
Hij stuurt je naar de store, maar daar kan je alleen maar fifa punten kopen.
Kan bij je instellingen in game (main menu) nederlands selecteren. Hier staat dan iets bij met nog niet geïnstalleerd oid. Daarna lukt het wel.triple20 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:36:
Hoe krijg je nederlands commentaar op de ps4.
2 dingen.kw_nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:15:
Het gekke is, ik word helemaal niet weggespeeld. Nu sla ik mijn tegengoals op, om te kijken wat er telkens mis gaat. Het is redelijk gevarieerd, de keren dat ik een te riskante pass geef wat verkeerd afloopt spreekt voor zich. Maar wat ook onderstaande goals zie ik best vaak gebeuren. Meestal vanuit een corner die ik meekrijg, of een vrijetrap.
1 niet instappen met die cv, gewoon blijven meelopen. instappen altijd met je cdm
2 je blijft er heerlijk naast lopen waardoor hij in een zetel naar de goal gaat. vanuit die hoek is het 100% goal. Je moet hem naar een andere plek dwingen.
Ligt alles weer plat? Staat nog niets op Twitter.
Edit alles afgesloten en nu wel.
Volgens mijn niet stabiel want app deed ook niet en even later wel.
Edit alles afgesloten en nu wel.
Volgens mijn niet stabiel want app deed ook niet en even later wel.
[ Voor 52% gewijzigd door noodel1988 op 26-10-2020 18:20 . Reden: Nu werkt alles wel ]
Op het moment dat je Gomez selecteert, stap je gelijk in en probeer je richting bal te gaan waardoor je een groot gapend gat achterlaat waar de tegenstander genadeloos van profiteert. Daarna grijp je met je andere verdediger te passief in, dat laatste kun je niet heel veel aan doen denk ik maar ik probeer altijd zo snel mogelijk bij de spits te geraken in zo'n moment om hem aan het wankelen te brengen & kom een klein beetje uit met de keeper (dreigen uit te komen) om het hem wat moeilijker te maken.kw_nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:15:
Dit inderdaad. Instappen met de achterste linie is dodelijk. Doe het zelf ook regelmatig en wordt keihard afgestraft. Lijkt wel of je niets met de verdedigers mag doen trouwens, een simpele l2 zorgt ervoor dat ik regelmatig penalties tegen krijg. Echt absurd.cubert20 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:53:
[...]
2 dingen.
1 niet instappen met die cv, gewoon blijven meelopen. instappen altijd met je cdm
2 je blijft er heerlijk naast lopen waardoor hij in een zetel naar de goal gaat. vanuit die hoek is het 100% goal. Je moet hem naar een andere plek dwingen.
Een positievere noot, 442 bevalt mij ook beter dan 41212.
Ik maakte gister een sliding/val op mijn eigen keeper, waar 5 seconden later een aanvaller overheen viel terwijl mijn keeper de bal al lang en breed klemvast in zijn handen had. Penalty tegen._Uploader_ schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:30:
[...]
Dit inderdaad. Instappen met de achterste linie is dodelijk. Doe het zelf ook regelmatig en wordt keihard afgestraft. Lijkt wel of je niets met de verdedigers mag doen trouwens, een simpele l2 zorgt ervoor dat ik regelmatig penalties tegen krijg. Echt absurd.
Een positievere noot, 442 bevalt mij ook beter dan 41212.

Beetje zoals in voorbeeld 3 (vanaf seconden 29):Mesque schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:43:
[...]
Ik maakte gister een sliding/val op mijn eigen keeper, waar 5 seconden later een aanvaller overheen viel terwijl mijn keeper de bal al lang en breed klemvast in zijn handen had. Penalty tegen.
Moest ff zoeken, maar de nieuwe SBC’s zijn dus hiervoor:
Introducing the FIFA Global Series Swaps!
— EA SPORTS FC Pro (@EASPORTSFCPro) 26 oktober 2020
🔗 Link your EA and Twitch accounts
👀 Watch an eligible #FGS21 tournament for at least 1⃣ hour
📥 Receive an FGS Player Token
♻️ Redeem tokens for #FUT rewards.
Details ➡️ https://t.co/5XbVOHXimH pic.twitter.com/2wD8ODTV8I
[ Voor 27% gewijzigd door Bossie op 26-10-2020 19:11 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mesque schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:43:
[...]
Ik maakte gister een sliding/val op mijn eigen keeper, waar 5 seconden later een aanvaller overheen viel terwijl mijn keeper de bal al lang en breed klemvast in zijn handen had. Penalty tegen.
Ja dit bedoelde ik inderdaad, daar mag wel iets aan gedaan worden.kw_nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:54:
[...]
Beetje zoals in voorbeeld 3 (vanaf seconden 29):
[YouTube: Strafschoppen FIFA 21]
@fifanoob Ik moet nog wel wennen aan verdedigen met L2, maar de eerste 2 potjes Rivals gewonnen met 5-2 en 4-0. Die 4-0 was tegen een team met George Best icon, en Xavi icon, en verder Rashford, Son, niet slecht dus!
Het grootste verschil vind ik dat je veel meer ballen onderschept op deze manier. Vooralsnog een gouden tip van je dus.
Het grootste verschil vind ik dat je veel meer ballen onderschept op deze manier. Vooralsnog een gouden tip van je dus.
hehe dat komt nog wel. Ik gebruik het echt heel veel bijna overal in het veld wel. Ook omdat je er beweeglijker mee bent.MadMoody schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:27:
@fifanoob Ik moet nog wel wennen aan verdedigen met L2, maar de eerste 2 potjes Rivals gewonnen met 5-2 en 4-0. Die 4-0 was tegen een team met George Best icon, en Xavi icon, en verder Rashford, Son, niet slecht dus!
Maar zo heb je weer iets om te verbeteren en weet zeker dat je daarmee beter gaat presteren vooral op verdedigend gebied.
Tevreden met het team. Die Delany is echt geweldig.

Set your goals high, and don't stop till you get there.
Zo tweede weekend afgesloten met andermaal goud 2, nog 3 potten over maar prima zo. Moet echt werken aan wat skill moves aanvallend om een stap te kunnen maken.
Dit is op het moment mijn team, afgelopen weekend verschrikkelijk veel coins verdiend met traden van spelers op de juiste moment. Heb zon 450k staan nog op moment en zit erg te twijfelen wat ik ga versterken, iemand suggesties?
Dit is op het moment mijn team, afgelopen weekend verschrikkelijk veel coins verdiend met traden van spelers op de juiste moment. Heb zon 450k staan nog op moment en zit erg te twijfelen wat ik ga versterken, iemand suggesties?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tgmRGa0fhVOI4yP2CercjRQS.jpg?f=user_large)
Ja, dat merk ik eigenlijk nu al. Vooral dat je wendbaarder bent. Raar eigenlijk dat ik dit nooit wist!fifanoob schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:43:
[...]
hehe dat komt nog wel. Ik gebruik het echt heel veel bijna overal in het veld wel. Ook omdat je er beweeglijker mee bent.
Maar zo heb je weer iets om te verbeteren en weet zeker dat je daarmee beter gaat presteren vooral op verdedigend gebied.
Leuk die nieuwe SBC's waarbij je speciale items kunt inruilen. Dacht eigenlijk eens van mijn Liberatores kaartjes af te kunnen. Maar die tellen nou net niet.
edit: oh, wacht.. dat is voor die FGS challenges
[ Voor 14% gewijzigd door Prosac op 26-10-2020 21:30 ]
Holy fuck wat zijn mensen toxic in the Gamebreaker Mukiele objective, man man man wat een klote community heeft dit spel toch.
Veel van dit soortjes weetjes leer je ook door simpelweg de mini-games te doen die altijd geladen worden voordat een offline potje begint.MadMoody schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:59:
[...]
Ja, dat merk ik eigenlijk nu al. Vooral dat je wendbaarder bent. Raar eigenlijk dat ik dit nooit wist!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Leuk teampje, wordt je niet overlopen op het middenveld?Koning-Admiraal schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:47:
Tevreden met het team. Die Delany is echt geweldig.
Was ist löss? Stuur je tegenstander gewoon een bericht, of gaat het om de winnende potjes? Daar had ik soms ook wat moeite mee.joostmakaay schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:30:
Holy fuck wat zijn mensen toxic in the Gamebreaker Mukiele objective, man man man wat een klote community heeft dit spel toch.
Ja wat moet je nu eigenlijk inleveren voor die packsProsac schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:29:
Leuk die nieuwe SBC's waarbij je speciale items kunt inruilen. Dacht eigenlijk eens van mijn Liberatores kaartjes af te kunnen. Maar die tellen nou net niet.
Zie op de app geen opdrachten
Kijk eens omhoogMarkvd1984 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:46:
[...]
Ja wat moet je nu eigenlijk inleveren voor die packs
Zie op de app geen opdrachten
Netjes afspreken zoals jij zegt idd, en dan als ze voor staan ineens "norrmaal" gaan spelen zodat jij je objective niet haalt.Markuss schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:46:
[...]
Leuk teampje, wordt je niet overlopen op het middenveld?
[...]
Was ist löss? Stuur je tegenstander gewoon een bericht, of gaat het om de winnende potjes? Daar had ik soms ook wat moeite mee.
Vanavond nog even snel wat potten wl gespeeld.
Mag gezegd worden het speelde heerlijk vanavond
ook leuke en goede tegenstanders tegen, uit eindelijk vanavond 10 potten gespeeld 8 gewonnen. 2 verlies potten was ik gewoon kansloos tegen een goede speler 
Moet zeggen dat de aanpassing Son naar lm en martial in de spits er ook aan mee werkt. Mvp dit weekend duidelijk if firmino , blij dat ik die gehaald voor de spits / 10
Mag gezegd worden het speelde heerlijk vanavond
Moet zeggen dat de aanpassing Son naar lm en martial in de spits er ook aan mee werkt. Mvp dit weekend duidelijk if firmino , blij dat ik die gehaald voor de spits / 10
De eerste WL met Mbappe heeft goud 2 opgeleverd. Tevreden
Nee totaal niet. Het is meer dat je moet weten hoe je moet spelen. Maar het bevalt prima. Ben van mening dat het middenveld vooral uit spelers moeten bestaan die goed kunnen passen. Daarnaast is het zo dat de meesten in de top divisies vooral op de counter spelen en dan heb je niet zoveel aan een cdm aangezien daar het spel daarvoor niet is.Markuss schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:46:
[...]
Leuk teampje, wordt je niet overlopen op het middenveld?
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Haha wel gerechtigheid na m'n gekloot met die Mukiele objective, untradable Varane eruit
Doe ik,
Maar moet via twtich en anders kan ik die spelers niet krijgen?
Ik die FSG SBC doen, waar een untradeable elektrum pakketje uitkwam. Geopend op de telefoon wegens geen verwachting: krijg ik zo'n stom zwart matig kaartje maar daaronder Fernandinho (mooi meegenomen) en in mijn dubbelen Son! Son had ik al tradeable, dus die kan weer mooi voor 185K verkocht worden. Nu in totaal weer een potje van 230K. Geen idee wat ik ermee ga doen.
Gezien binnenkort de PS5 binnenkomt wilde ik de PS4 misschien weg doen en dus een kleine 2 weken zonder platform zitten. Denken jullie dat het verstandig is om mijn huidige spelers weg te doen hiervoor? Verwachten we een drop in prijzen de komende tijd? Als ik nu iedereen verkoop, kan ik toch mooi rond de 1mln coins komen ..
Gezien binnenkort de PS5 binnenkomt wilde ik de PS4 misschien weg doen en dus een kleine 2 weken zonder platform zitten. Denken jullie dat het verstandig is om mijn huidige spelers weg te doen hiervoor? Verwachten we een drop in prijzen de komende tijd? Als ik nu iedereen verkoop, kan ik toch mooi rond de 1mln coins komen ..
Oké ja die sla ik vaak over. Toch eens beter kijken! Thx!Bossie schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:35:
[...]
Veel van dit soortjes weetjes leer je ook door simpelweg de mini-games te doen die altijd geladen worden voordat een offline potje begint.
Idd, op deze manier probeert EA hun events te hypen terwijl ik zeker weet dat 99% alleen inchecked voor de drops.Markvd1984 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:29:
[...]
Doe ik,
Grappig dat smaken zo kunnen verschillen. Ik kon op 1 of andere manier niet overweg met Firmino. Nu had ik hem wel op de cam positie staan dat speelt toch net een tikkie anders. Nu heb ik Dybala als cam, maar dat is mijn mvp! Scoort vanaf cam vaker dan mijn spits Gabriel Jesus!Traeces schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:10:
Vanavond nog even snel wat potten wl gespeeld.
Mag gezegd worden het speelde heerlijk vanavondook leuke en goede tegenstanders tegen, uit eindelijk vanavond 10 potten gespeeld 8 gewonnen. 2 verlies potten was ik gewoon kansloos tegen een goede speler
Ze loop acties zijn echt geweldig en kan een balletje vast houden. Ze schot is echt serieus goed en die 5* skills is ook mooi meegenomen.MadMoody schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:46:
[...]
Grappig dat smaken zo kunnen verschillen. Ik kon op 1 of andere manier niet overweg met Firmino. Nu had ik hem wel op de cam positie staan dat speelt toch net een tikkie anders. Nu heb ik Dybala als cam, maar dat is mijn mvp! Scoort vanaf cam vaker dan mijn spits Gabriel Jesus!
Vind dit jaar toch wel 4-2-2 het beste spelen met een balvaste spits als firmino en martial er omheen.
Moet zeggen wie als tip Vinicius had gegeven hier. Bedankt daarvoor
Zo, dat ging lekker.Mesque schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:48:
[...]
Uiteindelijk 8-1 in wedstrijden na die omzetting, hiermee 17-9 geeindigd, weer gold 2 dus.
Morgenmiddag maar even de laatste 4 wedstrijden spelen, maar de druk om er van die 4 minimaal 3 te moeten winnen voor gold 1 trekt mij niet zo..
Heerlijk van die wedstrijden waarbij je terugkomt van een grote achterstand. Stond met rust 4-0 achter, ook nog eens tegen zo'n typisch counterploegje met uitgerekend PP Werner in de spits. Echt alles zat hem mee, maar ik merkte dat ik beter was.
In de tweede helft ging ik vol op de aanval spelen met opkomende backs, had toch niks meer te verliezen. Binnen een kwartiertje ingame tijd buig ik de 4-0 om naar 4-4.
In de extra tijd scoort hij nog eens uit een counter, gelukkig weet ik in de tweede helft extra tijd de gelijkmaker binnen te schieten en penalties te forceren. Dat is altijd een loterij, gelukkig viel die deze keer mijn kant op. Goud 2 is daarmee binnen.
Nog 3 wedstrijden over, maar vind het mooi geweest. Packs van Goud 1 zijn zeker een stuk beter, maar ben teveel sweats tegen gekomen vandaag, schat m'n kansen niet hoog genoeg in dat ik alle drie win.
In de tweede helft ging ik vol op de aanval spelen met opkomende backs, had toch niks meer te verliezen. Binnen een kwartiertje ingame tijd buig ik de 4-0 om naar 4-4.
Nog 3 wedstrijden over, maar vind het mooi geweest. Packs van Goud 1 zijn zeker een stuk beter, maar ben teveel sweats tegen gekomen vandaag, schat m'n kansen niet hoog genoeg in dat ik alle drie win.
Serieus, gaat EA nu echt mensen omkopen om meer Twitch viewers te krijgen voor hun events waar praktisch al niemand keek voor het spel maar er alleen al zaten voor mogelijk gratis spelers/packs

Heb dat ook gehad.038Zwolle schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:53:
[...]
Kan bij je instellingen in game (main menu) nederlands selecteren. Hier staat dan iets bij met nog niet geïnstalleerd oid. Daarna lukt het wel.
Probeer het anders via de ps store zelf.
Daar vond ik hem wel.
Mensen die met 424 spelen? Op dit moment beetje aan het testen en bevalt redelijk goed!
😂😂😂lwd-kevin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 23:25:
Al genoeg rare dingen meegemaakt deze FIFA. Echter dit slaat alles![]()
YouTube: FIFA torpedo
Na nog 3 verliespotjes besloten om het roer om te gooien (had eigenlijk eerder gemoeten). De helft van m’n PL vervangen voor een BL en van 433 naar 442 gegaan. En opeens liep het als een trein. Ik speel echt al 1,5 jaar met 443 en dacht dat ik m’n wingers ging missen. Maar niets is minder waar. Bijna al mijn goals komen van de buitenkant, korte pass naar het midden en dan hopen dat de keeper geen magiër is.kw_nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:15:
Uiteindelijk van de 8 potjes er nog 7 gewonnen. Geëindigd met zilver 2. Nog lang geen goud 3, maar na 20 verlies partijen (bijna allemaal op rij) vind ik het prima. Nu m’n team uitbouwen.
Ja, en als je het goed doet heb je in Januari 5 tokens om in te leverenMarkvd1984 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:29:
[...]
Doe ik,
EA melkt het allemaal weer lekker uit...en door al die promo packs is de markt ook bijna dood
Dan RQ je toch gewoon? en stuur je nog een bericht over hoe fijn je het vondjoostmakaay schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:53:
[...]
Netjes afspreken zoals jij zegt idd, en dan als ze voor staan ineens "norrmaal" gaan spelen zodat jij je objective niet haalt.
En daarna weer een nieuw potje
PSN: Patrick_D
Gisteren toch nog goud 2 gehaald mooie klapper op de vuurpijl Ocampos rulebreaker gepackt.
Die kan nu mooi in mijn team.
Die kan nu mooi in mijn team.
Dan weet ik blijkbaar niet hoe ik moet spelen, heb m'n CDM nodig om de pass-lijnen richting de spitsen toch wat te dichten. M'n verdedigers hebben het vak verdedigen helaas nooit op school gehad..Koning-Admiraal schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:12:
[...]
Nee totaal niet. Het is meer dat je moet weten hoe je moet spelen. Maar het bevalt prima. Ben van mening dat het middenveld vooral uit spelers moeten bestaan die goed kunnen passen. Daarnaast is het zo dat de meesten in de top divisies vooral op de counter spelen en dan heb je niet zoveel aan een cdm aangezien daar het spel daarvoor niet is.
Zit nu in Divisie 2 en speelde gisteravond tegen behoorlijk wat technische gastjes, die ook aanvallend speelde zelfs (ben ik zelf ook). Valt me op dat men daar in Rivals wel durft aan te vallen, maar in WL volop parkeer de bus doet. Denk dat ik maar even moet gaan zoeken op tactieken om tegenstanders uit de tent te lokken in WL
.
[ Voor 5% gewijzigd door Casual_T op 27-10-2020 09:38 ]
Gisteren Semedo gekocht, laatst Reguilon gehaald. Merkte dat met de 4231 mijn back's een pijnpuntje waren.
Ben nog nog aan het twijfelen of ik Maddison vervang voor Ziyech of door spaar voor Havertz.
Lacazette speelt wel fijn zo voorin, maar misschien daar nog Richarlison of Rodrigo voor halen.
Ben nog nog aan het twijfelen of ik Maddison vervang voor Ziyech of door spaar voor Havertz.
Lacazette speelt wel fijn zo voorin, maar misschien daar nog Richarlison of Rodrigo voor halen.
:strip_exif()/f/image/ZJZ3pazeMOHg4wNsoDKsvOOB.jpg?f=fotoalbum_large)
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Sinds kort begonnen met FUT. Laatste FIFA was 2012 dus het was weer even wennen. Gelukkig heeft een vriend van mij geholpen met opstarten van een team. Nu in een week tijd me opgewerkt van divisie 8 tot divisie 5. Wil binnenkort mijn keeper nog wel vervangen, maar dit heeft geen haast. Wel wissel ik Bergwijn regelmatig met Diogo Jota, maar ben er nog niet helemaal achter welke ik prettiger vind spelen. En Was-Bissaka staat bij mij niet helemaal op zijn plek, maar komt prima uit de voeten als CB. Voldoende snelheid maar ook verdedigend staat hij zijn mannetje.
:strip_exif()/f/image/H6JyqiJ36lKhqEdTaLT6SrV2.jpg?f=fotoalbum_large)
Lacazette had ik eerst ook en heb ik vervangen voor Rodrigo. Grootste verschil vind ik zelf de wendbaarheid die vooruit is gegaan.
:strip_exif()/f/image/H6JyqiJ36lKhqEdTaLT6SrV2.jpg?f=fotoalbum_large)
Zoals je ziet heb ik een redelijk verglijkbaar team. Had eerst Maddison, deze heb ik vervangen voor Ziyech. Vind deze zelf fijner spelen. Steekballetjes komen net wel aan, wat eerst niet was.Kloever schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:20:
Gisteren Semedo gekocht, laatst Reguilon gehaald. Merkte dat met de 4231 mijn back's een pijnpuntje waren.
[Afbeelding]
Lacazette had ik eerst ook en heb ik vervangen voor Rodrigo. Grootste verschil vind ik zelf de wendbaarheid die vooruit is gegaan.
[ Voor 4% gewijzigd door lookslikeyou op 27-10-2020 10:54 ]
Wan-Bissaka als CB is geweldig. Al 2 weken WL een dragende krachtlookslikeyou schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:53:
Sinds kort begonnen met FUT. Laatste FIFA was 2012 dus het was weer even wennen. Gelukkig heeft een vriend van mij geholpen met opstarten van een team. Nu in een week tijd me opgewerkt van divisie 8 tot divisie 5. Wil binnenkort mijn keeper nog wel vervangen, maar dit heeft geen haast. Wel wissel ik Bergwijn regelmatig met Diogo Jota, maar ben er nog niet helemaal achter welke ik prettiger vind spelen. En Was-Bissaka staat bij mij niet helemaal op zijn plek, maar komt prima uit de voeten als CB. Voldoende snelheid maar ook verdedigend staat hij zijn mannetje.
[Afbeelding]
[...]
Zoals je ziet heb ik een redelijk verglijkbaar team. Had eerst Maddison, deze heb ik vervangen voor Ziyech. Vind deze zelf fijner spelen. Steekballetjes komen net wel aan, wat eerst niet was.
[ Voor 5% gewijzigd door Gurbuh op 27-10-2020 13:14 ]
Ik heb er al veel geklaag over gehoord, maar wat hebben ze het spel van maandag t/m woensdag verkloot. Als je de weekend league gewoon uitspeelt, kan je doordeweeks alleen nog maar Squad Battles spelen als je het nog ergens voor wilt doen. Echt belachelijk..
Je kunt gewoon Rivals spelen hoor, je krijgt alleen geen punten meer voor de rewards van deze week. Je kunt gewoon divisie's omhoog en omlaag.DjoCalvic schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:08:
Ik heb er al veel geklaag over gehoord, maar wat hebben ze het spel van maandag t/m woensdag verkloot. Als je de weekend league gewoon uitspeelt, kan je doordeweeks alleen nog maar Squad Battles spelen als je het nog ergens voor wilt doen. Echt belachelijk..
Ik vind het juist wel lekker zo, speelde toch nooit rivals doordeweeks en krijg nu toch gratis packs
na 2 jaar geleden mijn PS4 verkocht te hebben voor €220. Gisteren een PS4 Pro gekocht puur om Fifa 21 te kunnen spelen.. *Zucht* Ik kon de verleiding niet weerstaan. Gisteren ook meteen Fifa 21 gekocht en gedownload en een simpele inform gepacked. Vervolgens 3 van de 5 Division Rival plaatsings wedstrijden gewonnen en daar meteen onderstaand team uit gebouwd:
:strip_exif()/f/image/AHtarLJXEsZGeDLeHKpGFsaR.jpg?f=fotoalbum_large)
Lukaku en Martinez zijn een aardig Dynamisch duo.Tot nu toe bevalt het team prima. Iemand nog tips voor Rechts Achters?
Op den duur kijken of ik de inform Milinkovic-savic kan krijgen en de Inform Eriksen of Dybala.
:strip_exif()/f/image/AHtarLJXEsZGeDLeHKpGFsaR.jpg?f=fotoalbum_large)
Lukaku en Martinez zijn een aardig Dynamisch duo.Tot nu toe bevalt het team prima. Iemand nog tips voor Rechts Achters?
Op den duur kijken of ik de inform Milinkovic-savic kan krijgen en de Inform Eriksen of Dybala.
Volgens mij ben je redelijk beperkt in opties op die positie. Al zal je cuadrado kunnen proberen?MustacheNick schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:31:
na 2 jaar geleden mijn PS4 verkocht te hebben voor €220. Gisteren een PS4 Pro gekocht puur om Fifa 21 te kunnen spelen.. *Zucht* Ik kon de verleiding niet weerstaan. Gisteren ook meteen Fifa 21 gekocht en gedownload en een simpele inform gepacked. Vervolgens 3 van de 5 Division Rival plaatsings wedstrijden gewonnen en daar meteen onderstaand team uit gebouwd:
[Afbeelding]
Thanks voor de Tip, Ik zat te denken om Manolas en De Ligt om te wisselen qua positie en eventueel dumfries op 7 chem te runnen op RA.Dani05 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:36:
[...]
Volgens mij ben je redelijk beperkt in opties op die positie. Al zal je cuadrado kunnen proberen?
Hakimi zou ook nog kunnen op RA.MustacheNick schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:38:
[...]
Thanks voor de Tip, Ik zat te denken om Manolas en De Ligt om te wisselen qua positie en eventueel dumfries op 7 chem te runnen op RA.
Voor week2 silver objectives moet ik een live FUT friendly doen heb nu 2x mystery ball en 1x long range gedaan, maar om de een of andere reden pakt ie het niet. wat doe ik verkeerd?
Je zal maar een WL pot dit als tegengoal krijgen.. in de 90e minuut....
Daarnaast heb ik nu een goedkoop fun team gemaakt en speel ik in div3. Promes echt super lekker voor een speler die zo goedkoop is.
Heerlijk dit. KOEKKOEK.
Daarnaast heb ik nu een goedkoop fun team gemaakt en speel ik in div3. Promes echt super lekker voor een speler die zo goedkoop is.
Heerlijk dit. KOEKKOEK.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gisteren ook mee bezig geweest. Je moet 1 van de eerste 3 live games doen. Volgens mij is dat op dit moment de silver nog iets, om een speler te unlocken en nog 1 waarvan ik de naam kwijt ben. Staat ook een extra icoon bij om aan te geven dat deze "live" is.DennisCle schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:12:
Voor week2 silver objectives moet ik een live FUT friendly doen heb nu 2x mystery ball en 1x long range gedaan, maar om de een of andere reden pakt ie het niet. wat doe ik verkeerd?
Even screenshot van een youtube filmpje
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ehwCImwNMkzCfTzcCYRjoAKg.jpg?f=user_large)
volgens mij zijn dit ze op dit moment.
[ Voor 27% gewijzigd door lookslikeyou op 27-10-2020 16:36 ]
Hebben jullie soms ook het idee dat de computer "cheat" als je met een beduidend minder elftal speelt in Battles?
Ben bezig met die zilveren challenges en moet nu de 5 overwinnningen halen, maar zodra ik tegen een 80+ elftal moet, lukt het me wel om te scoren en voor te komen, maar de eerste de beste tegenaanval na die goal weten ze er altijd in te prikken. Daar waar ik constant iedereen goed dek, staan er ineens wel poppetjes vrij of dribbelen ze er wel makkelijk door. Nu al 5 op rij gelijk gespeeld. Zelfs een 3-2 in de 90e minuut hielp niet, vanaf de aftrap wandelde richarlison er ineens wel zo door.
Ben bezig met die zilveren challenges en moet nu de 5 overwinnningen halen, maar zodra ik tegen een 80+ elftal moet, lukt het me wel om te scoren en voor te komen, maar de eerste de beste tegenaanval na die goal weten ze er altijd in te prikken. Daar waar ik constant iedereen goed dek, staan er ineens wel poppetjes vrij of dribbelen ze er wel makkelijk door. Nu al 5 op rij gelijk gespeeld. Zelfs een 3-2 in de 90e minuut hielp niet, vanaf de aftrap wandelde richarlison er ineens wel zo door.

Dan zou ik toch voor cuadrado gaan, denk qua kwaliteit weinig verschil alleen je behoud je 10 chemistry!MustacheNick schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:38:
[...]
Thanks voor de Tip, Ik zat te denken om Manolas en De Ligt om te wisselen qua positie en eventueel dumfries op 7 chem te runnen op RA.
Ja. Dat is niet eens cheaten, dit noemt EA een feature. Zit er in om het spannend te houden. Als je ze vaker speelt dan merk je ook precies in welke fase je zit.Prosac schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:08:
Hebben jullie soms ook het idee dat de computer "cheat" als je met een beduidend minder elftal speelt in Battles?
Ben bezig met die zilveren challenges en moet nu de 5 overwinnningen halen, maar zodra ik tegen een 80+ elftal moet, lukt het me wel om te scoren en voor te komen, maar de eerste de beste tegenaanval na die goal weten ze er altijd in te prikken. Daar waar ik constant iedereen goed dek, staan er ineens wel poppetjes vrij of dribbelen ze er wel makkelijk door. Nu al 5 op rij gelijk gespeeld. Zelfs een 3-2 in de 90e minuut hielp niet, vanaf de aftrap wandelde richarlison er ineens wel zo door.![]()
Niet zo lullen Terra, ben je soms silver 1 ook in dit spel?Terranova schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:15:
[...]
Ja. Dat is niet eens cheaten, dit noemt EA een feature. Zit er in om het spannend te houden. Als je ze vaker speelt dan merk je ook precies in welke fase je zit.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Is geen lullen, zit gewoon in de game om het spannend te maken omdat ze denken dat als je tegen de computer alles wint dat je geen zin meer hebt in squad battles. Zit eigenlijk in elk spel wel.hmr schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:16:
[...]
Niet zo lullen Terra, ben je soms silver 1 ook in dit spel?![]()
Maar kom potje dan net zoals in CSGO beat ik je ook wel in FIFA
Welke challenge is dit eigenlijk?Prosac schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:08:
Ben bezig met die zilveren challenges en moet nu de 5 overwinningen halen
Spannend, je bedoelt irritantTerranova schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:20:
[...]
Is geen lullen, zit gewoon in de game om het spannend te maken omdat ze denken dat als je tegen de computer alles wint dat je geen zin meer hebt in squad battles. Zit eigenlijk in elk spel wel.
Maar kom potje dan net zoals in CSGO beat ik je ook wel in FIFA
Ja het is irritant, maar EA bedoelt het als spannend. Ik heb liever op auto pilot squad battles voor objectives doen dan het onnodige spannend maken. Maar EA zal vast onderzoek hebben gedaan dat het beter is om het kunstmatig spannend te maken op sommige momenten
Je weet altijd precies wanneer er weer gescoord moet worden in SB. Dan is er ook geen houden aan.
Overigens op legendarisch is de AI alleen maar bezig met Skills moves op de meeste gekke plekken van het veld. Super irritant
Overigens op legendarisch is de AI alleen maar bezig met Skills moves op de meeste gekke plekken van het veld. Super irritant
Hoe zit het nou met Rivals? Ik had de 30 potjes gespeeld en stond rang 1 gisteren. Ik dacht dat je na die 30 potjes niet meer in rang zou zakken, maar vandaag sta ik ineens weer op rang 2. Die kan je niet meer ophalen na 30 potjes. Of zit het anders in elkaar? Wie kan mij dit uitleggen?
mensen die geen WL hebben gespeeld hebben misschien nog niet hun 30 potjes gehad.MadMoody schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:41:
Hoe zit het nou met Rivals? Ik had de 30 potjes gespeeld en stond rang 1 gisteren. Ik dacht dat je na die 30 potjes niet meer in rang zou zakken, maar vandaag sta ik ineens weer op rang 2. Die kan je niet meer ophalen na 30 potjes. Of zit het anders in elkaar? Wie kan mij dit uitleggen?
die kunnen dus nog punten halen en jij haalt niks meer, dus je kunt nog zakken.
Klopt, maar ik heb liever dat de AI zichzelf vertraagd met skillmoves dan dat de bal opeens na 2-3 passes in het net ligt.Augy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:39:
Je weet altijd precies wanneer er weer gescoord moet worden in SB. Dan is er ook geen houden aan.
Het werkt met percentages. Dus top 20% qua punten is rank 1, maar als er nog mensen zijn die voor donderdag hun puntentotaal opschroeven dan kan jij dus nog zakken tov andere spelers.MadMoody schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:41:
Oke dat was me inderdaad niet helemaal duidelijk.
Is mij ook vaak overkomen.MadMoody schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:54:
Oke dat was me inderdaad niet helemaal duidelijk.
Ja dat schiet met de huidige max 30 potjes niet op... je zou voor rang 1 dus alle rivals potten al voor de WL moeten afwerken..
Ik heb untradeable Fernandes gepakt zojuist uit een season pack.
Ik speel 4-4-2 met de volgende opstelling:
Yedder - Martial
Rashford - Kante - Allan - Traore
Nu overweeg ik Fernandes te zetten op de plek van Allan. Kante en Allan vormen een geweldig blok voor de verdediging, maar Fernandes zou aanvallend en qua diepte passes toch meer toevoegen dan Allan. Uiteraard ten koste van Allan's bizarre defense stats met Shadow. Overweeg Anchor te zetten op Bruno om hem daar iets sterker te maken en dan in te passen. Andere die ervaring hebben met hem in een meer controlerende opstelling? Aanrader?
Yedder - Martial
Nu overweeg ik Fernandes te zetten op de plek van Allan. Kante en Allan vormen een geweldig blok voor de verdediging, maar Fernandes zou aanvallend en qua diepte passes toch meer toevoegen dan Allan. Uiteraard ten koste van Allan's bizarre defense stats met Shadow. Overweeg Anchor te zetten op Bruno om hem daar iets sterker te maken en dan in te passen. Andere die ervaring hebben met hem in een meer controlerende opstelling? Aanrader?
Ja, ik vind het ook niet handig zo. Ik kan nu naar donderdag toe alleen nog maar zakken, maar niet meer stijgen dus...Nachtapotheker schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:01:
Ja dat schiet met de huidige max 30 potjes niet op... je zou voor rang 1 dus alle rivals potten al voor de WL moeten afwerken..
Net nieuwe sbc is de moeite waard voor deze jongen: neymar in de tas!
Hier wederom helemaal niks 😂 ooit komt ie een x
Wat een kaart van Talisca zeg, jammer dat hij zo lastig te linken is (nu misschien nog wel, maar later niet meer)
Hoe is Martial ?DennisCle schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:03:
Ik heb untradeable Fernandes gepakt zojuist uit een season pack.
Yedder - Martial
The Silver Beasts. / De Zilveren beesten.
Moet je team volledig zilver zijn.
5 overwinningen Squad Battles op minimaal prof. (of rivals)
8 assists
3 goals
en 10 goals met een zilveren TOTW speler (dat kan die Mukthar zijn).
Echt heel gevaarlijk. Met Hawk ook best moeilijk van de bal te zetten. Scoort meer dan Yedder voor mij vooralsnog al maakt Yedder langzaam een inhaalslag. Martial is wel meer een eindstation of iemand die je wegstuurt. Merk weinig van 3* wealfoot.
[ Voor 3% gewijzigd door DennisCle op 27-10-2020 22:41 ]