Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:04
Dit weekend de verdediging geoptimaliseerd!

Mendy - varane - gomez - semedo

Ervoor staan nu casemiro ( beest, beter dan fabinho) en Allan die ik nog wil upgraden naar z'n otw.

Nu door naar een geschikte partner voorin voor aguero. Is nu nog rodrigo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:02
kw_nl schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:27:
12 potjes in de WL gespeeld, 1 gewonnen. Hoe gaat het bij jullie :+

Serieus nog nooit zo'n slechte WL gehad. De eerste 6 werd ik echt weggespeeld. De laatste 6 was ik echt beter, meer kansen, kom vaak ook voor. Maar dan in de tweede helft lukt niks meer. En heeft de tegenstander vaak een gelukje in de 85ste minuut.
Ga 7-5 nu speel opzicht een stuk beter dan vorige week. 1x maar finaal weg gespeeld, 4x was echt een 50/50 pot waarvan ik er 3 zeker moest winnen maar faalde.

Speel wel echt tegen haast allemaal teams met 11 man op eigen helft en maar hopen op die ene counter. Vreet energie die potjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:41
kw_nl schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:27:
12 potjes in de WL gespeeld, 1 gewonnen. Hoe gaat het bij jullie :+

Serieus nog nooit zo'n slechte WL gehad. De eerste 6 werd ik echt weggespeeld. De laatste 6 was ik echt beter, meer kansen, kom vaak ook voor. Maar dan in de tweede helft lukt niks meer. En heeft de tegenstander vaak een gelukje in de 85ste minuut.
Was mijn winst-verlies percentage bij Fifa 20 nog ongeveer 50-50, nu is dat ongeveer 20-80.

Heb er nu 19 gespeeld, waarvan 5 gewonnen en dus 14 verloren. Ik kan gewoon niet meer meekomen kennelijk in de WL deze editie. En het zit 'm vooral er in dat ik dat verdedigen maar niet onder de knie kan krijgen dit jaar.

Dit is ook voorlopig de laatste x WL voor mij. Hier heb ik geen zin meer in.

Ik merk ook dat ik langzaamaan afhaak daardoor met FUT. Misschien af en toe nog Rivals, als dat in de loop van het seizoen niet net zo verziekt wordt als bij Fifa 20. Dan is het einde Fifa voor mij, en wens ik EA het beste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-06 19:08
Krijgen jullie ook vaak Duitse tegenstanders? Ze zijn echt irritant als ze verliezen elke keer op pauze enz

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10-06 19:56
BlackBarryNL schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:06:
Krijgen jullie ook vaak Duitse tegenstanders? Ze zijn echt irritant als ze verliezen elke keer op pauze enz
Ja idd dat poste ik gisteren ook
Vreselijk volk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
038Zwolle schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:04:
Dit weekend gespeeld met werner en son voorin. Speel ik beter met rodrigo dan met son...😂. Gelijk de transfermarkt maar weer opgegooid. Misschien nu rashford of mane een kans geven
Vind Son in de 16 geweldig qua schot. Maar hij maakt amper loop acties en voelt soms echt heel
Lomp aan. Heb hem nu weer op lm gegooid en martial en if firmino in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 18:36
Heeft iemand ook dat als je op start drukt en een vrije trap krijgt dat je start knop geannuleerd wordt en je dus niet kan wisselen enzo zonder weer op start te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06 12:13
10-5 ben aardig in vorm vandaag, maar merk dat mijn concentratie er helemaal doorheen zit. Hoop vanavond nog ff de 14 aan te tikken dan heb ik mijn doel iig binnen. Vorige week de volle 30 potjes voor nodig gehad.

[ Voor 12% gewijzigd door DennisCle op 25-10-2020 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:33
Traeces schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:36:
[...]

Vind Son in de 16 geweldig qua schot. Maar hij maakt amper loop acties en voelt soms echt heel
Hij is bij mij veel beter op CAM dan als spits, laat de spitsen maar lekker de gaten in rennen en Son pakt alle afvallende ballen wel op.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:20:
[...]

Hij is bij mij veel beter op CAM dan als spits, laat de spitsen maar lekker de gaten in rennen en Son pakt alle afvallende ballen wel op.
Ik speel zonder 10 haast altijd. Anders zou ik daar firmino neerzetten die is veel beter op 10. Hij is helaas niet verhandelbaar anders had ik hem verkocht en rashford gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-06 23:55
Traeces schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:36:
[...]

Hij benut zijn kansen en heeft een goed schot. Maar voelt wat lomp aan soms. First touch is niet geweldig en hij word ook best makkelijk van de bal gezet .rodrigo is voor mij duidelijk beter 😅

Hoe is martial? Is dat wel een aanrader?

[ Voor 4% gewijzigd door 038Zwolle op 25-10-2020 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
038Zwolle schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:42:
[...]

Hij benut zijn kansen en heeft een goed schot. Maar voelt wat lomp aan soms. First touch is niet geweldig en hij word ook best makkelijk van de bal gezet .rodrigo is voor mij duidelijk beter 😅

Hoe is martial? Is dat wel een aanrader?
Bij mij draait rodrigo ook nog steeds mee in de spits

Had die potm gedaan, wat een pannenkoek is dat! Schiet echt niks raak 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 18:36
Augy schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:46:
[...]

Bij mij draait rodrigo ook nog steeds mee in de spits

Had die potm gedaan, wat een pannenkoek is dat! Schiet echt niks raak 😂
Dan doe je toch echt wat mis. Elke keer als ik tegen Calvert-Lewin kom dan moet ik echt oppassen dodelijk vaak. Niet zo erg als Richarlison, die beukt overal doorheen ondanks dat het qua stats geen goede speler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09:43
So, de wijzigingen die ik had gemaakt voor deze WL pakten wel erg slecht uit. Ik had als drie CMs Ziyech, Verrati en Di Maria om wat meer schwung te brengen maar dat werkte voor geen meter, halve WL daarmee verpest omdat de balans totaal zoek was.

De drie hierboven verkocht en De Jong, Kimmich en Rulebreaker André ervoor teruggehaald. Het staat direct weer als een huis, die drie zitten overal tussen. Eerste drie potjes met deze opstelling in de WL gelijk drie ragequits tegen in de eerste helft.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zie de 75 rated is voor 10k weggaan joh 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:26:
Iemand tips voor afronden in deze fifa ? Ik scoor zo ontzettend moeilijk in deze fifa en dat kost me echt wedstrijden.

Kom gewoon goed voor het doel of 1 op 1 met de keeper. Maar daarna gaat het fout.
Hier andersom, ik scoor soms zo 3, 4 of 5x, maar krijg er net zoveel tegen of meer. Nederlagen van 4-3, 6-5, etc. om gek van te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-06 20:09
Pfoe, gisteren en vrijdag nergens last van kwa verbinding, maar het eerste potje vanavond is wel héél erg.. Vervolg hopelijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Terranova schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:50:
[...]

Dan doe je toch echt wat mis. Elke keer als ik tegen Calvert-Lewin kom dan moet ik echt oppassen dodelijk vaak. Niet zo erg als Richarlison, die beukt overal doorheen ondanks dat het qua stats geen goede speler is.
Heb nu Hunter erop, miss dat ik hem eens probeer met engine. Heb hem namelijk echt nodig om m'n elftal op Chem te houden maar k vond vardy echt een koning vergeleken met hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-06 23:55
Augy schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:26:
Zie de 75 rated is voor 10k weggaan joh 😂
Zo, hier heb ik weer van geleerd.. gisteren net weet ik hoeveel gold upgrades gedaan. Als ik die nu nog had had ik aardig kunnen cashen

[ Voor 7% gewijzigd door 038Zwolle op 25-10-2020 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-06 19:36

allstarted1

WTRFTS

038Zwolle schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:14:
[...]

Zo, hier heb ik weer van geleerd.. gisteren net weet ik hoeveel gold upgrades gedaan. Als ik die nu nog had had ik aardig kunnen cashen
Had er gelukkig zelf nog genoeg - haal er een of andere Zwitserse TOTW uit en Lloris (en die had ik al tradeable). Ik weet niet wat ik dit jaar heb, maar heb spel duwt me echt keihard naar de Premier League! :+

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-06 23:22
Drama WL voor mij. Nog nooit zo slecht gegaan, nog 3 wins nodig voor G3 en nog maar 4 over dus dat wordt lastig. Vind de servers ook wel matig vandaag, voelt allemaal wat sluggish aan. Werner doet nog steeds zijn ding maar Martial die ernaast staan brengt te weinig. Ga denk ik weer terug maar een 1 spits systeem met wingers. Lekker pace misbruiken zoals heel veel dat doen in WL. Nog 165k op de bank dus eens kijken wat we kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Loop nu 6-9wl mijn probleem is ik wissel iedere x van opstelling
Of 442(2) of 4231 met lm en rm
Of 433(4)
Weer het gewoon echt niet 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Benny schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:28:
Drama WL voor mij. Nog nooit zo slecht gegaan, nog 3 wins nodig voor G3 en nog maar 4 over dus dat wordt lastig. Vind de servers ook wel matig vandaag, voelt allemaal wat sluggish aan. Werner doet nog steeds zijn ding maar Martial die ernaast staan brengt te weinig. Ga denk ik weer terug maar een 1 spits systeem met wingers. Lekker pace misbruiken zoals heel veel dat doen in WL. Nog 165k op de bank dus eens kijken wat we kunnen doen
Hier nog verlies alles met maar 1 doelpunt verschil. Continu loop ik maar tegen muren van 11 man op te beuken en hun hopen maar op die ene counter.

Als dit het spel verloop blijft dit jaar ben ik er heel snel klaar mee :) vind er geen lol aan iedere wedstrijd maar een schaak pot voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier klaar met de WL:

8 winst, 22 verlies. Exact hetzelfde als vorige week.

Het enige positieve wat je er eventueel uit zou kunnen halen is dat het wel een stabiel resultaat is... 8)7 |:( 7(8)7

Voorlopig geen WL voor mij. Ik ben gewoon niet goed genoeg kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Wat een droevige verhalen allemaal hier🙈 ook nog mensen die gewoon genoten hebben van het spelletje?😁 lig zelf op koers voor goud 2, vorige week 17-12 geëindigd dus ik ben opzich wel tevreden haalde vorige fifa's ook meestal tussen goud 3 en goud 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
@degenen die vaker verliezen dan winnen: met welke formatie, tactiek en instructies spelen jullie? Met welke spelers? 1 miniscuul detail kan enorme gevolgen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01:32
Heerlijk al die panic buyers die gold non rare's opkopen voor 5k voor de SBC van vandaag, van 35k naar 200k gehandeld in een uurtje tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-06 23:22
Capsaicin schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:56:
@degenen die vaker verliezen dan winnen: met welke formatie, tactiek en instructies spelen jullie? Met welke spelers? 1 miniscuul detail kan enorme gevolgen hebben.
Agressive speelstijl tactics/instructions van reddit die paar dagen geleden hier stonden. 4-1-2-1-2 (2). Beviel me tot deze WL best aardig maar mn defence kan het niet meer bijbenen lijkt wel. Scoren kan ik wel maar achterin veel te kwetsbaar. Speel met Robertson - Sanchez - Gomez - Semedo. Alisson op doel is wel goed, weinig gekke dingen en goede saves.

[ Voor 4% gewijzigd door Benny op 25-10-2020 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 15:48
Benny schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:06:
[...]

Agressive speelstijl tactics/instructions van reddit die paar dagen geleden hier stonden. 4-1-2-1-2 (2). Beviel me tot deze WL best aardig maar mn defence kan het niet meer bijbenen lijkt wel. Scoren kan ik wel maar achterin veel te kwetsbaar. Speel met Robertson - Sanchez - Gomez - Semedo. Alisson op doel is wel goed, weinig gekke dingen en goede saves.
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 22:05
joostmakaay schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:00:
Heerlijk al die panic buyers die gold non rare's opkopen voor 5k voor de SBC van vandaag, van 35k naar 200k gehandeld in een uurtje tijd.
Ik heb niet veel uitschieters gezien. Bij welke spelers en posities ben je dit tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
mark_139 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:24:
[...]

Ik heb niet veel uitschieters gezien. Bij welke spelers en posities ben je dit tegen gekomen?
Biraghi vooral, ging op het hoogste voor 6,5k weg. Kon je snipen voor 1000 of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
tukkerterror90 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:50:
Wat een droevige verhalen allemaal hier🙈 ook nog mensen die gewoon genoten hebben van het spelletje?😁 lig zelf op koers voor goud 2, vorige week 17-12 geëindigd dus ik ben opzich wel tevreden haalde vorige fifa's ook meestal tussen goud 3 en goud 1.
Nee, niet genoten van het spelletje. Wel typisch dat er zoveel droevige verhalen zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:32:
[...]
Als dit het spel verloop blijft dit jaar ben ik er heel snel klaar mee :) vind er geen lol aan iedere wedstrijd maar een schaak pot voetballen.
Tja, dat is simpelweg wat de game is als je op een bepaald niveau komt helaas.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Mesque schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:09:
So, de wijzigingen die ik had gemaakt voor deze WL pakten wel erg slecht uit. Ik had als drie CMs Ziyech, Verrati en Di Maria om wat meer schwung te brengen maar dat werkte voor geen meter, halve WL daarmee verpest omdat de balans totaal zoek was.

De drie hierboven verkocht en De Jong, Kimmich en Rulebreaker André ervoor teruggehaald. Het staat direct weer als een huis, die drie zitten overal tussen. Eerste drie potjes met deze opstelling in de WL gelijk drie ragequits tegen in de eerste helft.. :)
Uiteindelijk 8-1 in wedstrijden na die omzetting, hiermee 17-9 geeindigd, weer gold 2 dus.

Morgenmiddag maar even de laatste 4 wedstrijden spelen, maar de druk om er van die 4 minimaal 3 te moeten winnen voor gold 1 trekt mij niet zo..

Wedstrijden van AZ voelen overigen wel echt als FIFA 😂 Hele wedstrijden domineren en dan weten dat je hem in de laatste minuten onterecht tegen gaat krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mesque op 25-10-2020 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Hier vandaag geen WL gespeeld, maken het morgen af.
Tussenstand 11-6 wat voor ons prima is, wel heeeeel veel via verlenging of in blessuretijd gewonnen.
Toppunt was die 10-5 na verlenging :-)
Zoveel meer plezier dan FIFA 20 voor ons.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
MadMoody schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:28:
[...]

Nee, niet genoten van het spelletje. Wel typisch dat er zoveel droevige verhalen zijn toch?
Vaak zijn dat de mensen die het spelletje niet goed beheersen. (Niet lullig bedoeld) tuurlijk zitten er fouten in het spel en zijn de servers lang niet altijd goed maar dat is al jaren zo, je moet gewoon zorgen dat je er beter mee omgaat als je tegenstander. Als je maar 8 winst haalt uit 30 wedstrijden kan je beter even in de spiegel kijken ipv hier lopen klagen dat het allemaal aan het spel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Die is idd zeer aanvallend, ik neem aan dat je ook een paar meer verdedigende presets hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moet zeggen dat die calvert lewin met een engine een heel andere spits is. Afgelopen 2 potjes bevalt het goed.

Sterling vervangen voor hazard lijkt ook meer als prima uit te pakken. Hazard gaat enorm veel diep zowel naar buiten als binnen en met de WF winst ben k even happy :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kDyZELZugeiNBjuaWS6zD1hNw0k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YNILPTT9M4eGbyCJvJrfTxE7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IXRpTpoV4Wy2S7-fFF4BLA3zLFk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3aiFnuGEGV1R6vTsvvmEQ3i5.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe upload ik een filmpje?

Zal de mensen die zeggen dat fifa goed is even laten zien wat hun daar van vinden
4 goals opgenomen en ben benieuwd van de mensen die zeggen dat we soms hier zeuren wat ze daar van vinden

Hoe upload ik filmjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-06 10:45
Markvd1984 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 22:59:
[Afbeelding]

Hoe upload ik een filmpje?

Zal de mensen die zeggen dat fifa goed is even laten zien wat hun daar van vinden
4 goals opgenomen en ben benieuwd van de mensen die zeggen dat we soms hier zeuren wat ze daar van vinden

Hoe upload ik filmjes?
Youtube account aanmaken en daar uploaden, links hier posten.
Kan niet wachten, maar kan je wel vast zeggen dat je niet boos moet worden als we t niet met je eens zijn, zoals gewoonlijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Augy
Denk dat niemand bedoeld dat je onterecht (veel) klaagt over het spel maar meer dat degene die er het beste mee omgaat gewoon wint. Over het algemeen zijn het vaak dezelfde die je negatief op het forum ziet en dat is prima. Daar is het oa forum voor.

Ik zie persoonlijk liever leuke teams voorbij komen en het delen van tips en trucs. Veel leuker om te lezen.

En ja er klopt niks van het spel en soms heb je dikke pech uit de kluts, helaas pindakaas! Lach erom en ga weer verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Augy schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:17:
Denk dat niemand bedoeld dat je onterecht (veel) klaagt over het spel maar meer dat degene die er het beste mee omgaat gewoon wint. Over het algemeen zijn het vaak dezelfde die je negatief op het forum ziet en dat is prima. Daar is het oa forum voor.

Ik zie persoonlijk liever leuke teams voorbij komen en het delen van tips en trucs. Veel leuker om te lezen.

En ja er klopt niks van het spel en soms heb je dikke pech uit de kluts, helaas pindakaas! Lach erom en ga weer verder!
Nou, zonder namen te noemen. Er zijn er hier een x aantal die wel onterecht veel klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ikzelf vermaak me deze FIFA een stuk beter! Spel lijkt beter bij mij aan te sluiten!

WL begin ik niet eens aan, 30 potjes in een weekend naar een drukke werkweek is mij niet gezien. Ben dan liever met mn gezin bezig 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Solotov schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:19:
[...]

Nou, zonder namen te noemen. Er zijn er hier een x aantal die wel onterecht veel klagen.
Weet ik. Zeg tog ook dat het altijd dezelfde zijn :p onterecht of niet laat k in t midden 😂

Zonde van je tijd als je zo gefrustreerd raakt van een spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
tukkerterror90 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 22:28:
[...]

Vaak zijn dat de mensen die het spelletje niet goed beheersen. (Niet lullig bedoeld) tuurlijk zitten er fouten in het spel en zijn de servers lang niet altijd goed maar dat is al jaren zo, je moet gewoon zorgen dat je er beter mee omgaat als je tegenstander. Als je maar 8 winst haalt uit 30 wedstrijden kan je beter even in de spiegel kijken ipv hier lopen klagen dat het allemaal aan het spel ligt.
Ik klaag ook niet over het spel. In mijn eerdere posts zeg ik dat ik kennelijk niet goed genoeg ben voor de WL. Ik heb niets over het spel gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Solotov schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:14:
[...]

Youtube account aanmaken en daar uploaden, links hier posten.
Kan niet wachten, maar kan je wel vast zeggen dat je niet boos moet worden als we t niet met je eens zijn, zoals gewoonlijk.
Haha, zijn er meer mensen die ook zovaak tegen goals uit de aftrap krijgen, gebeurd in echt ook elke week NOT
Ik vraag het niet aan jou Solotov jij hebt zoals ok hier meer lees geen voetbal verstand, je bent een simpele gamer als ik het zo lees, en wss ook 1 van de mensen die al dat geluk heeft waar ik pech in heb
Ik vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:17:

Ben met je eens hoor in veel dingen
Alleen gebeurd vaak de fouten en ben nogal competitief, en als er dan dingen gebeuren die eigenlijk niet mogen of waar ik geen invloed op heb maar wel gebeurd word ik idd kwaad
Maar wat je zegt klopt tricks van anderen leren en teams dingen lezen is idd ook het leukst😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:47
Inmiddels goud 3 gehaald heb nog 10 wedstrijden over gaat op dit moment erg goed met de switch naar spaanse competitie.

Inaki sbc en Ansu fati Sbc was het helemaal waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
Solotov schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:19:
[...]

Daar schijnt een simpele oplossing voor te zijn negeren ipv constant het dialoog aangaan wat tot niks leid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Markvd1984 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:43:
[...]

Haha, zijn er meer mensen die ook zovaak tegen goals uit de aftrap krijgen, gebeurd in echt ook elke week NOT
Ik vraag het niet aan jou Solotov jij hebt zoals ok hier meer lees geen voetbal verstand, je bent een simpele gamer als ik het zo lees, en wss ook 1 van de mensen die al dat geluk heeft waar ik pech in heb
Ik vraag
Bijzonder dat je tot deze conclusie komt. Ik heb namelijk 20 jaar gevoetbald, en de enige reden dat ik dat niet meer doe is een kapotte knie. Verder heb ik ook mijn trainersdiploma's gehaald bij de KNVB waardoor ik tot nagenoeg de hoogste klasse van het amateurvoetbal mag coachen.
Dus inderdaad ik ben een simpele gamer, en jij bent de heilige voetbalgod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Solotov schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 00:43:
[...]

Bijzonder dat je tot deze conclusie komt. Ik heb namelijk 20 jaar gevoetbald, en de enige reden dat ik dat niet meer doe is een kapotte knie. Verder heb ik ook mijn trainersdiploma's gehaald bij de KNVB waardoor ik tot nagenoeg de hoogste klasse van het amateurvoetbal mag coachen.
Dus inderdaad ik ben een simpele gamer, en jij bent de heilige voetbalgod.
Knap gedaan, ik heb me diploma ook alleen niet op dit niveau,
Wat ik dan niet begrijp dat je je stoort aan wat ik zeg over de fouten van fifa wat in het echt nooit kan gebeuren, als je net als ik zoveel hebt gevoetbald vind ik je opmerkingen byzonder

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Solotov
Markvd1984 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 01:17:
[...]

Knap gedaan, ik heb me diploma ook alleen niet op dit niveau,
Wat ik dan niet begrijp dat je je stoort aan wat ik zeg over de fouten van fifa wat in het echt nooit kan gebeuren, als je net als ik zoveel hebt gevoetbald vind ik je opmerkingen byzonder
Mark,
Het is een spelletje.. kom op zeg.
Een spel moet lekker spelen, dynamisch zijn en spannend zijn.
Als ze het zo realistisch mogelijk gaan maken raak je alleen maar verder gefrustreerd want dan kan je een hele wedstrijd breien. Ze zullen nooit een voetbalspel exact spiegelen aan het daadwerkelijke voetbal wat iedere week gespeeld wordt. Dat verkoopt niet en dat werkt niet. Iedereen zou het naar 5 potjes beu zijn.

Ik stoor me overigens niet aan wat je zegt over de fouten in het spel. Waar ik me aan stoor is de constante negatieve sfeer die je ieder weekend hier met een x aantal anderen creëert, door enkel de negatieve dingen te benoemen.
Ben gewoon eens tevreden met wat je nu behaald, ga veel oefenen en wordt beter in deze versie van het spel en ben dan eens een keer positief als je vele oefenen resultaat geeft.
Als je dan in dit topic reageert met tips wat voor jou wel werkt, en wat er wel goed ging, dan word je mening een stuk meer gewaardeerd dan het continu janken op alle dingen die naar jouw mening niet kloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Zojuist ook Delany gekocht :).
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/7ws8wbJ3/IMG-20201026-014539.jpg

[ Voor 137% gewijzigd door Koning-Admiraal op 26-10-2020 01:50 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Krijg je geen spijt van! Heb m centraal achterin staan met baby hierro, maar Delaney voelt zelfs beter aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Weet het wel zeker dat hij gaat bevallen ;).

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Markvd1984 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:43:
[...]

Ik vraag
Misschien maak je dezelfde denkfout als ik in het begin, namelijk fifa benaderen alsof het voetbal is.
De realiteit is dat je fifa idd als gamer moet benaderen en heel veel voetbaldenken opzij moet schuiven.

De game zelf is vermakelijk, maar veel dingen zijn ook heel slecht en daar moet je je simpelweg op aanpassen helaas.

Ik speel zelf echt minimaal tot nu toe, nog niets eens 2000 punten voor WL :+ en dat bevalt me prima tot nu toe. Ook geen fomo etc, want je weet inmiddels dat de toppers van deze promo met twee weken weer vervangen worden door de toppers van de volgende promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik ben ook weleens kritisch op het spel, maar geen enkel spel is zonder fouten. Ik heb me ook voorgenomen om zo weinig mogelijk mijn pure frustratie hier te uiten.

Ik probeer voor mezelf ook niet meer de vergelijking te trekken tussen echt voetbal en de game. Het spel geeft me nog genoeg voldoening om het toch telkens weer te spelen.

Wat niet wegneemt dat ik de WL moeilijker vind dan vorige editie. Mijn conclusie is dat ik ZELF niet goed genoeg ben in verdedigen. Dat frustreert. In Rivals kan ik me nog redelijk staande houden. Maar de WL is andere koek. Ondanks dat vind ik de gameplay toch iets beter dan vorige Fifa.

Buiten bovenstaande heb ik hier tips gelezen, en dan met name verwijzingen naar Youtubers, waardoor ik toch iets beter ben gaan spelen.

Ik snap de gefrustreerde reacties wel, maar ik hecht dan toch de meeste waarde aan alle tips hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Laatst online: 22-05 14:03
Prosac schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:11:
[...]

Handelaren die gokken op SBC spelers en dus de prijzen omhoog gooien.
Ik verkoop zelf zo min mogelijk spelers om maar zoveel mogelijk "gratis" SBC's te kunnen spelen. Want leuk vind ik dat puzzelen wel.
Hoewel ik die "dure" SBC's weer niet zo leuk vind. speciale Kramaric, moet je ineens een TOTW speler in het elftal hebben. En bij Witsel moet je bij 2 of 3 van de games een gemiddelde teamscore van 84 hebben.. ;w
Is er iemand ie met de POTM Kramaric speelt?

Ik speel met zijn 82 versie, vind die wel fijn spelen. Weet niet of het de upgrade waard is :+
Speel met een BL team, randje DIV5/6

Zelfde vraag geldt voor die SBC van Malong. Stats ook prima, maar of hij ook fijn speelt?

Ik loop niet over van de coins, vandaar de vraag 8)

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 05:27
MadMoody schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:57:
Ik ben ook weleens kritisch op het spel, maar geen enkel spel is zonder fouten. Ik heb me ook voorgenomen om zo weinig mogelijk mijn pure frustratie hier te uiten.

Ik probeer voor mezelf ook niet meer de vergelijking te trekken tussen echt voetbal en de game. Het spel geeft me nog genoeg voldoening om het toch telkens weer te spelen.

Wat niet wegneemt dat ik de WL moeilijker vind dan vorige editie. Mijn conclusie is dat ik ZELF niet goed genoeg ben in verdedigen. Dat frustreert. In Rivals kan ik me nog redelijk staande houden. Maar de WL is andere koek. Ondanks dat vind ik de gameplay toch iets beter dan vorige Fifa.

Buiten bovenstaande heb ik hier tips gelezen, en dan met name verwijzingen naar Youtubers, waardoor ik toch iets beter ben gaan spelen.

Ik snap de gefrustreerde reacties wel, maar ik hecht dan toch de meeste waarde aan alle tips hier.
Ik snap je volkomen hoor. Ik zelf heb ook afgelopen weekend mijn eerste WL gespeeld. En met pijn en moeite 18 win gehaald. Waar ik anders wel 20 haal en telkens bijna elite haalde was dat dit weekend totaal niet merkbaar.

Maar goed we zitten nog in de beginfase van de game we moeten de game nog kennen.

Ik vind deze fifa ook beter dan 20 terwijl ik 20 al goed vond. Deze fifa is naar mijn beleving nog realistischer.
Ook spelen nog veel lui heel erg compact en op de counter. Tegen dat soort lui is het soms handig om er heel snel uit te komen ( counter ) maar vergeet niet om af en toe een balletje terug te spelen om de tegenstander wat uit te laten stappen etc.

Qua verdediging merk ik vaak dat als mijn verdediger 1op1 komt te staan met een diepe bal van de tegenstander dat je dat soort ballen niet echt moet uit verdedigen maar terug moet spelen op de keeper.
Ik gebruik mijn keeper in deze fifa meer dan in andere jaren. Gewoon ff balletje terug spelen ipv mijn back in te spelen om dan te zien dat ie afgepakt wordt door de spits waar ik dat 1op1 duel mee aanging maar die ik dus in eerste instantie wel won.

Verder heb ik wel bewondering voor je dat je blijft proberen. Zoveel verliezen maar toch doorblijven gaan. Daar leer je wel het meest van maar het is niet echt leuk natuurlijk.

Als ik een paar tips mag geven. Probeer gewoon een paar situaties voor jezelf uit te stippen. Bv als je de vleugel in speelt dat je dan een 1-2tje met je middenvelder doet waardoor je vleugel speler bv meteen diep gaat. Of doe de 1-2tje met je spits. Met simpele 1-2tjes waardoor je de andere speler diep kan sturen is al heel handig.
Net als met skillmoves. Een paar moet je gewoon beheersen. dragback, schijnschot, balroll zijn toch wel 3 die je moet beheersen in de WL.
Vervolgens begin je steeds meer te herkennen in welke situaties je welke skillmove kan doen.

Skillmoves moet je overigens alleen doen op 20m van de goal van tegenstander. Nooit rond de middenlijn want bal verlies is daar dodelijk + het is niet nodig, met goed pasing desnoods je keeper weer gebruiken moet je in principe altijd onder de druk uit kunnen komen. Kan je dat niet, dan gewoon met hoge steekpass uit verdedigen ( lange bal dus ).

Wat ook helpt is simpele schijnbewegingen in je loop actie. Ik loop soms bewust ff 1 meter naar rechts om vervolgens naar links te gaan, je ziet tegenstanders daar al op happen. Het is iets simpels maar daardoor krijg je soms wel veel ruimte.

Voor mij is dit redelijk basis dingetjes. Dacht vermeld het toch wellicht heb je er iets aan want net zoals je zegt. Van negatieve reacties word je niet beter maar van tips wel :)

Volgens mij heb ik je trouwens ook in mijn psn lijst ( Toebster ben ik ), we kunnen wel eens een x als je wilt een paar potjes tegen elkaar doen. En dan kan ik wel ff kijken of mij een aantal dingen bij jou opvallen waar ik je bij kan helpen.

ps.

Boraslegend op youtube heeft wel goede filmpjes over tacs en skillmoves etc. Wel een aanrader.
Overigens raad ik het niet aan om zomaar opstellingen van youtubers over te nemen. Maar leer hun opstelling te begrijpen. Zodat je het kan aanpassen op je eigen spel.

Bij balverlies dus zelf ook geknepen staan je verdediging breedte bv op 3 a 4 balkjes zetten en bij bal bezit deze op 5/6 of 7 zetten want bij bal verlies wil je datje team weer breed komt te staan.

[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 26-10-2020 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 16:13
Patrick_D_GTS schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:59:
[...]
Dan zou ik dat niet in een untradeable steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Gurbuh schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:18:
[...]

idd, rustig coins blijven sparen totdat je genoeg hebt om eens echte upgrade te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
Augy schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 22:41:
Moet zeggen dat die calvert lewin met een engine een heel andere spits is. Afgelopen 2 potjes bevalt het goed.

Sterling vervangen voor hazard lijkt ook meer als prima uit te pakken. Hazard gaat enorm veel diep zowel naar buiten als binnen en met de WF winst ben k even happy :)

[Afbeelding]
Wissel Aguero en Calvert Lewin om van positie. Staan ze allebei op full chem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:12:
[...]

Ik snap je volkomen hoor. Ik zelf heb ook afgelopen weekend mijn eerste WL gespeeld. En met pijn en moeite 18 win gehaald. Waar ik anders wel 20 haal en telkens bijna elite haalde was dat dit weekend totaal niet merkbaar.

Maar goed we zitten nog in de beginfase van de game we moeten de game nog kennen.

Ik vind deze fifa ook beter dan 20 terwijl ik 20 al goed vond. Deze fifa is naar mijn beleving nog realistischer.
Ook spelen nog veel lui heel erg compact en op de counter. Tegen dat soort lui is het soms handig om er heel snel uit te komen ( counter ) maar vergeet niet om af en toe een balletje terug te spelen om de tegenstander wat uit te laten stappen etc.

Qua verdediging merk ik vaak dat als mijn verdediger 1op1 komt te staan met een diepe bal van de tegenstander dat je dat soort ballen niet echt moet uit verdedigen maar terug moet spelen op de keeper.
Ik gebruik mijn keeper in deze fifa meer dan in andere jaren. Gewoon ff balletje terug spelen ipv mijn back in te spelen om dan te zien dat ie afgepakt wordt door de spits waar ik dat 1op1 duel mee aanging maar die ik dus in eerste instantie wel won.

Verder heb ik wel bewondering voor je dat je blijft proberen. Zoveel verliezen maar toch doorblijven gaan. Daar leer je wel het meest van maar het is niet echt leuk natuurlijk.

Als ik een paar tips mag geven. Probeer gewoon een paar situaties voor jezelf uit te stippen. Bv als je de vleugel in speelt dat je dan een 1-2tje met je middenvelder doet waardoor je vleugel speler bv meteen diep gaat. Of doe de 1-2tje met je spits. Met simpele 1-2tjes waardoor je de andere speler diep kan sturen is al heel handig.
Net als met skillmoves. Een paar moet je gewoon beheersen. dragback, schijnschot, balroll zijn toch wel 3 die je moet beheersen in de WL.
Vervolgens begin je steeds meer te herkennen in welke situaties je welke skillmove kan doen.

Skillmoves moet je overigens alleen doen op 20m van de goal van tegenstander. Nooit rond de middenlijn want bal verlies is daar dodelijk + het is niet nodig, met goed pasing desnoods je keeper weer gebruiken moet je in principe altijd onder de druk uit kunnen komen. Kan je dat niet, dan gewoon met hoge steekpass uit verdedigen ( lange bal dus ).

Wat ook helpt is simpele schijnbewegingen in je loop actie. Ik loop soms bewust ff 1 meter naar rechts om vervolgens naar links te gaan, je ziet tegenstanders daar al op happen. Het is iets simpels maar daardoor krijg je soms wel veel ruimte.

Voor mij is dit redelijk basis dingetjes. Dacht vermeld het toch wellicht heb je er iets aan want net zoals je zegt. Van negatieve reacties word je niet beter maar van tips wel :)

Volgens mij heb ik je trouwens ook in mijn psn lijst ( Toebster ben ik ), we kunnen wel eens een x als je wilt een paar potjes tegen elkaar doen. En dan kan ik wel ff kijken of mij een aantal dingen bij jou opvallen waar ik je bij kan helpen.
Dank voor je uitgebreide reactie. Het scoren lukt wel vrij aardig, maar verdedigen daar zitten mijn knelpunten. Wat mij in deze WL erg opviel waren een aantal dingen:

- Ik heb uit 1 van de taktieken van een youtuber mijn verdediging op 3 diepte staan, met als bedoeling niet weggecounterd te worden. Toch gebeurde het een aantal x dat er een lange steekpass van achteruit kwam, die er dwars doorheen vloog en dat ik toch werd weggecounterd. Ik speel centraal met Eder Militao en De Ligt (die laatste is dan misschien toch iets te traag?)

- Verder worden mijn 2 centrale verdedigers te makkelijk uitgespeeld. Voor mijn gevoel geven ze de spits teveel ruimte en dekken ze slecht. Ik heb zelfs zitten twijfelen om 1 op 1 te gaan spelen, in de hoop dat de spits dan in ieder geval door die ene wordt afgedekt (niet gedaan overigens).

- Wat hier ook al eens eerder benoemd is: er ligt een gat tussen mijn 2 centrale verdedigers en de 2 cdm's. Vanuit Fifa 20 was ik heel erg gewend om vooral met mijn 2 cdm's te verdedigen, maar dat lukt nu niet goed meer.

- Als laatste gebruik ik toch vaak de 'staande tackle' maar daar heb ik zeker een stuk of 5 a 6 strafschoppen door tegen gekregen. Die krijg je wel iets te makkelijk tegen in deze Fifa vind ik.

Ik probeer overigens zo weinig mogelijk te happen bij het verdedigen. Ook heb ik 4 verschillende taktieken onder de knoppen staan om te switchen, maar ik start altijd met een 4-2-3-1.

Met dit team speel ik dan ingame (heb overal 10 chemistry bij een 4-3-2-1 startopstelling, en ingame switch ik dan direct naar onderstaande 4-2-3-1):

Gabriel Jesus

Saint-Maximin - Dybala - Bale

Sissoko - Valverde

Alex Sandro - De Ligt - Eder Militao - Carvajal

Courtois

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:39:
[...]

Dank voor je uitgebreide reactie. Het scoren lukt wel vrij aardig, maar verdedigen daar zitten mijn knelpunten. Wat mij in deze WL erg opviel waren een aantal dingen:

- Ik heb uit 1 van de taktieken van een youtuber mijn verdediging op 3 diepte staan, met als bedoeling niet weggecounterd te worden. Toch gebeurde het een aantal x dat er een lange steekpass van achteruit kwam, die er dwars doorheen vloog en dat ik toch werd weggecounterd. Ik speel centraal met Eder Militao en De Ligt (die laatste is dan misschien toch iets te traag?)

- Verder worden mijn 2 centrale verdedigers te makkelijk uitgespeeld. Voor mijn gevoel geven ze de spits teveel ruimte en dekken ze slecht. Ik heb zelfs zitten twijfelen om 1 op 1 te gaan spelen, in de hoop dat de spits dan in ieder geval door die ene wordt afgedekt (niet gedaan overigens).

- Wat hier ook al eens eerder benoemd is: er ligt een gat tussen mijn 2 centrale verdedigers en de 2 cdm's. Vanuit Fifa 20 was ik heel erg gewend om vooral met mijn 2 cdm's te verdedigen, maar dat lukt nu niet goed meer.

- Als laatste gebruik ik toch vaak de 'staande tackle' maar daar heb ik zeker een stuk of 5 a 6 strafschoppen door tegen gekregen. Die krijg je wel iets te makkelijk tegen in deze Fifa vind ik.

Ik probeer overigens zo weinig mogelijk te happen bij het verdedigen. Ook heb ik 4 verschillende taktieken onder de knoppen staan om te switchen, maar ik start altijd met een 4-2-3-1.

Met dit team speel ik dan ingame (heb overal 10 chemistry bij een 4-3-2-1 startopstelling, en ingame switch ik dan direct naar onderstaande 4-2-3-1):

Gabriel Jesus

Saint-Maximin - Dybala - Bale

Sissoko - Valverde

Alex Sandro - De Ligt - Eder Militao - Carvajal

Courtois
Verdedigen doe ik zelf al jaren met L2. Rondje gebruik ik maar heel weinig. Alleen wanneer ik bv echt naast iemand loop in duel maar ook dan krijg ik nog wel regelmatig vrije trap tegen ivm dat ik nog niet goed genoeg time.
Met mijn centrale verdedigers gebruik ik bijna nooit staande tackel. Echt 90% van de tijd alleen met L2 verdedigen. Daardoor blijf je er ook wat korter op zitten heb ik het idee, ik hou deze ook lang ingedrukt ook als ik mijn verdediger beweeg. Als de spits dan met zijn gezicht naar de goal toe staat dan wil ik hem nog wel eens onder druk zetten maar ook dat doe ik met L2.
Op moment dat tegenstander met de rug naar je goal staat dan moet je hem niet onder druk zetten. Je maakt dan bijna altijd een overtreding of je wordt dan uitgespeeld door een skillmove of een 1-2tje.

Wat je cvm's betreft. Ik herken dat wel een beetje. Op moment dat de tegenstander er voor kiest om snel diep te spelen dan is het vaak je CV's die het dan moeten oplossen.
Mocht het zo zijn dat de tegenstander wat meer de tijd neemt voor opbouw dan heb ik persoonlijk wel vaak tijd genoeg om mijn cvm's handmatig te selecteren om zo weer compact te verdedigen. Handmatig selecteren doe je met je rechterstick. Is best lastig ( vind ik ) dus dat kan enige tijd kosten om jezelf "goed" aan te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Andermaal dank voor je uitgebreide reactie. Ik ga in Rivals proberen of ik staande tackle af kan leren en dan L2 in plaats daarvan te gebruiken. Maar wat doet L2 dan precies, dat is toch dat je verdedigers elkaar ondersteunen, zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Op dit moment mijn team het speelt het heerlijk zowel in divsion 2 rivals als in Weekend league.

Heb nog ongeveer 350k over twijfel om upgrades te halen maar dan vraag ik mij af ook welke.
Wellicht Ramos?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LH3kSq40CI6u_MHuida1DaKWhG4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KebD8KFrg9Nqsfui4OoE6eDO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:51:
Andermaal dank voor je uitgebreide reactie. Ik ga in Rivals proberen of ik staande tackle af kan leren en dan L2 in plaats daarvan te gebruiken. Maar wat doet L2 dan precies, dat is toch dat je verdedigers elkaar ondersteunen, zoiets?
Met l2 maakt ie zichzelf soort van breed en houdt hij dat aan. Lastig uit te leggen, maar probeer het maar eens. Je bent namelijk dan ook veel bewegelijker, als je met L2 ingedrukt naar links of naar rechts gaat dan loopt ie ook meer op zij ipv dat hij 90 graden draait en die kant dan op gaat.
Met l2 houdt hij bijna altijd zijn gezicht naar de goal van tegenstander als het ware. Waardoor je dus makkelijker kan reageren op de tegenstander.

Denk dat je dit al een heel stuk gaat helpen want als je het verdedigen met L2 nog niet echt kent dan valt daar heel veel te halen. Dat verdedigt namelijk zoveel beter, zit overigens al een tijdje in fifa maar het wordt elkaar jaar belangrijker aangezien je steeds meer daadwerkelijk zelf moet gaan verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:54:
[...]

Met l2 maakt ie zichzelf soort van breed en houdt hij dat aan. Lastig uit te leggen, maar probeer het maar eens. Je bent namelijk dan ook veel bewegelijker, als je met L2 ingedrukt naar links of naar rechts gaat dan loopt ie ook meer op zij ipv dat hij 90 graden draait en die kant dan op gaat.
Met l2 houdt hij bijna altijd zijn gezicht naar de goal van tegenstander als het ware. Waardoor je dus makkelijker kan reageren op de tegenstander.

Denk dat je dit al een heel stuk gaat helpen want als je het verdedigen met L2 nog niet echt kent dan valt daar heel veel te halen. Dat verdedigt namelijk zoveel beter, zit overigens al een tijdje in fifa maar het wordt elkaar jaar belangrijker aangezien je steeds meer daadwerkelijk zelf moet gaan verdedigen.
Ja, dat denk ik dus ook. Lastig wel om oude gewoontes af te leren vrees ik, maar hier ga ik zeker mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Mir64za schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:54:
Op dit moment mijn team het speelt het heerlijk zowel in divsion 2 rivals als in Weekend league.

Heb nog ongeveer 350k over twijfel om upgrades te halen maar dan vraag ik mij af ook welke.
Wellicht Ramos?

[Afbeelding]
Jouw rechtsvoor, dat is toch Portu? Hoe bevalt die, ben ik even nieuwsgierig naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Laatst online: 22-05 14:03
Bossie schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:20:
[...]

idd, rustig coins blijven sparen totdat je genoeg hebt om eens echte upgrade te halen.
Gurbuh schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:18:
[...]

Dank voor de tip en ga ik ook zeker doen.

maar heb vooral al veel 83/84 in de club zitten, die best in een SBC kunnen.

Iemand die al wel met 1 vd 2 gespeeld heeft? (POTM Kramaric of Malong?)

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-06 23:41
Patrick_D_GTS schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:59:
[...]

Is er iemand ie met de POTM Kramaric speelt?

Ik speel met zijn 82 versie, vind die wel fijn spelen. Weet niet of het de upgrade waard is :+
Speel met een BL team, randje DIV5/6

Zelfde vraag geldt voor die SBC van Malong. Stats ook prima, maar of hij ook fijn speelt?

Bij mij is het gewoon meer dat ik het leuk vind om die SBC's te doen en ik voor mijn 2e elftal (BL) het wel leuk zou vinden om een speciale kaart erin te hebben. Gewone Kramaric speelt ook al wel prima hoor.

Die 77/75 SBC's waren ook wel weer leuk om te doen. Scoorde ik toch weer een Matthijs de Ligt mee. Die stond nog op mijn verlanglijstje. :9

Zelf door een aantal aardige verkopen van waardevolle spelers nu 500.000 munten bij elkaar gekregen. Investeren in mijn BL teampje en verder lekker doorsparen. Wel voor wat winst nu alle 75/77 spelers te koop gezet voor hogere bedragen dan normaal gesproken en iets hogere Koop nu! optie dan de vraagprijs. Dat loopt ook wel lekker door. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Mir64za schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:54:

Wellicht Ramos?

[Afbeelding]
Varane -> Militao
Valverde of F de Jong -> Modric
Portu -> Hazard (8 chem)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-06 23:41
MadMoody schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:15:
[...]

Jouw rechtsvoor, dat is toch Portu? Hoe bevalt die, ben ik even nieuwsgierig naar.
Portu is echt retesnel en een prima voorzet. Beetje tikitaka voorin en je rent met hem naar de achterlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
joostmakaay schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:27:
[...]

Varane -> Militao
Valverde of F de Jong -> Modric
Portu -> Hazard (8 chem)
Twijfel juist om Valverde te kopen om die te vervangen met Thomas Partey.
Frenkie voor Modric.
RW dus toch Hazard of Dembele ook mogelijk? op 8 Chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Mir64za schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:37:
[...]

Frenkie voor Modric.
Hazard is een heerlijke speler maar niet op de flank wat mij betreft. Zou dan voor Dembélé gaan (vanwege pace uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Haha nice, uit het kleinste pack zowat (1x 75+ rare) van Mukiele even Firmino packen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Mir64za schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:37:
[...]

Frenkie voor Modric.
Dembele is ook goed ja, had maar even Hazard gepakt i.v.m. de hyperlink met Modric/Valverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Gurbuh schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:07:
Haha nice, uit het kleinste pack zowat (1x 75+ rare) van Mukiele even Firmino packen :D
Haha die packs zijn inderdaad overpowered. Ik had er een tijdje terug Mbappé uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
joostmakaay schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:13:
[...]

Dembele is ook goed ja, had maar even Hazard gepakt i.v.m. de hyperlink met Modric/Valverde.
Sinds wanneer is dat een hyper link? Mi was dat altijd bij zelfde club + land...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Ik ga toch maar voor Rulebreaker Mukiele spelen de komende dagen. Om die in te passen, ga ik voor Lenglet + Ter Stegen of Rulebreaker Koscielny + Mandada (of elke andere willekeurige Franse ligue 1 keepert? Iemand ervaringen?

[ Voor 27% gewijzigd door Mesque op 26-10-2020 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Mesque schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:28:
Ik ga toch maar voor Rulebreaker Mukiele spelen de komende dagen. Om die in te passen, ga ik voor Lenglet + Ter Stegen of Rulebreaker Koscielny + Mandada (of elke andere willekeurige Franse ligue 1 keepert? Iemand ervaringen?
Het eerste. Koscielny is het niet waard, te duur voor een untradeable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
chengbondkwok schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:31:
[...]

Het eerste. Koscielny is het niet waard, te duur voor een untradeable.
Prijs is wel te verwaarlozen toch? Lenglet is ook 80k op dit moment, verwacht dat die na black friday ook max 20k waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Gurbuh schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:18:
[...]

Sinds wanneer is dat een hyper link? Mi was dat altijd bij zelfde club + land...
Zelfde club is standaard een hyperlink

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R-NHAGui-PLwewE9ypPeMnPoN_I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qkA0iHMG00tFS0WZtHSqN9tq.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Mesque schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:33:
[...]

Prijs is wel te verwaarlozen toch? Lenglet is ook 80k op dit moment, verwacht dat die na black friday ook max 20k waard is.
En betere keeper erachter. Tenminste, ik heb meer vertrouwen in MATS dan in Mandanda, maar goed, keepers zijn shaky sowieso.
joostmakaay schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:35:
[...]

Zelfde club is standaard een hyperlink

[Afbeelding]
Nope. Dat is een strong link. Futbin kan dat niet goed laten zien (EA zelf ook niet). Strong link is +1, dus dan kan je 1 rode link permitteren.

Hyperlink is zelfde club en land, dus een +2 in links. Dan kan je twee rode links permitteren.

Probeer het eens uit met Militao + Carvajal en Ramos + Carvajal. Je kan dan meer rode links permitteren met de laatste combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
chengbondkwok schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:37:
[...]

En betere keeper erachter. Tenminste, ik heb meer vertrouwen in MATS dan in Mandanda, maar goed, keepers zijn shaky sowieso.

[...]

Nope. Dat is een strong link. Futbin kan dat niet goed laten zien (EA zelf ook niet). Strong link is +1, dus dan kan je 1 rode link permitteren.

Hyperlink is zelfde club en land, dus een +2 in links. Dan kan je twee rode links permitteren.

Probeer het eens uit met Militao + Carvajal en Ramos + Carvajal. Je kan dan meer rode links permitteren met de laatste combo.
Ja dit. Echte OGs kennen ook de 1,5 link uit de oude FUTs :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
chengbondkwok schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:25:
[...]

Wissel Aguero en Calvert Lewin om van positie. Staan ze allebei op full chem :)
Alles staat op 10 in een andere opstelling. Verander ingame.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTS2iPYIkq0WEo3-V2IwTzUAb0I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BfDq0B6rMYRFL7qtW5eL8Vfa.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Augy op 26-10-2020 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
chengbondkwok schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:37:
[...]

[...]

Weer wat geleerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Mijn Weekend League zit er sinds gisteravond al op en geëindigd met een score van 20-9. Had mijn team enorm verbeterd met spelers als Alisson, Gomez, van Dijk, Valverde, Wijnaldum, Auba, IF Werner en Salah. Je kunt in deze fase van de game wel spreken van een topelftal. Speelde de hele WL 4-4-2.

Conclusie: Werner IF, en vast ook zijn normale kaart, is een absolute GO. Wat een heerlijke spits is dat zeg: snel, loopacties, maakt met links en rechts af. Wijnaldum erg goed, CV’s geweldig, Auba geweldig, Salah goed maar viel iets tegen.

3 potjes ofzo ‘onterecht’ verloren tegen spelers die hun kansen allemaal zeer goed afmaakten. Of het dan onterecht is, kan je je in die zin ook weer af vragen. Verder lekker gespeeld en zeer tevreden met het behalen van G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
SH-FR schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:29:
Mijn Weekend League zit er sinds gisteravond al op en geëindigd met een score van 20-9. Had mijn team enorm verbeterd met spelers als Alisson, Gomez, van Dijk, Valverde, Wijnaldum, Auba, IF Werner en Salah. Je kunt in deze fase van de game wel spreken van een topelftal. Speelde de hele WL 4-4-2.

Conclusie: Werner IF, en vast ook zijn normale kaart, is een absolute GO. Wat een heerlijke spits is dat zeg: snel, loopacties, maakt met links en rechts af. Wijnaldum erg goed, CV’s geweldig, Auba geweldig, Salah goed maar viel iets tegen.

3 potjes ofzo ‘onterecht’ verloren tegen spelers die hun kansen allemaal zeer goed afmaakten. Of het dan onterecht is, kan je je in die zin ook weer af vragen. Verder lekker gespeeld en zeer tevreden met het behalen van G1.
Ik vind Werner IF eerlijk gezegd wel wat beperkt in het dribbelen/meevoetballen, het is dat ik hem in het rood hebt, anders had ik hem vervangen na deze WL. Hoe gebruik je hem (instructies)?

[ Voor 3% gewijzigd door Mesque op 26-10-2020 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-06 19:08
16-6 nog 8 wedstrijden.

Alex telles otw en semedo otw muntjes waard? Rodrigo schiet er bij mij alles in twijfel om zn otw te kopen verwacht zelf geen if voor hem. Wil eigenlijk tot er een goede market crash komt niks uitgeven maar otw kaartjes blijven meestal veel waard. Speel momenteel met deze team en bevalt me :p (alles in niet verhandelbaar behalve partey)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mp0I8x7dnkwPqa5W335lq-GZtWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sUB0ORPE1ik1xhZ2sQbMgYQl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 65% gewijzigd door Sokucho op 26-10-2020 14:09 ]

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Mesque schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:33:
[...]

Ik vind Werner IF eerlijk gezegd wel wat beperkt in het dribbelen/meevoetballen, het is dat ik hem in het rood hebt, anders had ik hem vervangen na deze WL. Hoe gebruik je hem (instructies)?
Pfoe, Werner als PP, doe mij dat ook maar..
Ik gebruik hem als spits in een 4-4-2 systeem op achter linies kruipen. Wat voor mij helpt is dat een 4-4-2 systeem het veld als het ware ‘oprekt’ waardoor dit systeem meer ruimte geeft om te voetballen via diepteballen en de flanken dan bijvoorbeeld een 4-1-2-1-2(2), die ik eerste speelde maar me totaal niet lag. Heb verder niet ervaren dat Werner meevoetballend tegenviel, had dat eerder af en toe bij Aubameyang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GPDn9WfjPa_-NROOA0a0Q7GtCFY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hdQvKdeL7hd2W2HJRcCpttMW.png?f=fotoalbum_large

Iemand suggesties/tips waar ik het eerst versterking/vervanging in kan brengen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
SH-FR schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:58:
[...]

Pfoe, Werner als PP, doe mij dat ook maar..
Ik gebruik hem als spits in een 4-4-2 systeem op achter linies kruipen. Wat voor mij helpt is dat een 4-4-2 systeem het veld als het ware ‘oprekt’ waardoor dit systeem meer ruimte geeft om te voetballen via diepteballen en de flanken dan bijvoorbeeld een 4-1-2-1-2(2), die ik eerste speelde maar me totaal niet lag. Heb verder niet ervaren dat Werner meevoetballend tegenviel, had dat eerder af en toe bij Aubameyang
Dat kan ik alleen maar beamen! Ik heb Werner Otw en hij voetbalt erg goed mee. Sinds vanochtend speelt hij naast Rashford IF in 442, dodelijk duo! Mijn dramatische wl komt nu pas op schot. Drie potjes nog ongeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06 12:13
Ik heb Ben Yedder in de spits, maar om de een of andere reden lukt het me gewoon niet om met hem te scoren vaak. Heb het gevoel dat ik met Jesus veel meer scoorde. Daarentegen heb ik Martial als tweede spits en die is niet af te stoppen.

Overweeg Yedder te verkopen en een andere spits te halen naast Martial (Rashford en Traore op de flanken). Denk dat ik na verkoop Yedder en WL rewards ongeveer 200k heb. Wie zouden jullie in de PL met dat budget als partner voor Martial aanraden?

Alternatief is terug naar Jesus en verschil in coins benutten om Telles te upgraden naar Mendy en door te sparen naar Varane.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
@DennisCle doorsparen tot 230k (op ps4) en dan kun je kiezen tussen Werner of Auba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
_Uploader_ schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:42:
[...]

Dat kan ik alleen maar beamen! Ik heb Werner Otw en hij voetbalt erg goed mee. Sinds vanochtend speelt hij naast Rashford IF in 442, dodelijk duo! Mijn dramatische wl komt nu pas op schot. Drie potjes nog ongeslagen.
Hopelijk verandert mijn mening nog dan :) hebben jullie hem op drift wide/stay central/balanced staan? Voorlopig schiet Sané er vanuit achter de spitsen veel meer in dan Werner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
BlackBarryNL schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:42:
16-6 nog 10 wedstrijden.

Alex telles otw en semedo otw muntjes waard? Rodrigo schiet er bij mij alles in twijfel om zn otw te kopen verwacht zelf geen if voor hem. Wil eigenlijk tot er een goede market crash komt niks uitgeven maar otw kaartjes blijven meestal veel waard. Speel momenteel met deze team en bevalt me :p (alles in niet verhandelbaar behalve partey)

[Afbeelding]
Heb je in deze opstelling niet dat je met te weinig mensen voorin staat en dat rodrigo weinig aanvoer heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
SH-FR schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:29:

Heb dit ook lang gespeeld die opstelling
Ik had last dat ik te weinig aanvoer had naar voren heen
Heb jij dit ook?
Zo niet hoe heb je dat ingesteld?
Pagina: 1 ... 23 ... 158 Laatste