Wat een prutsers zeg.
ach ja, vanavond had ik toch geen tijd, morgen lekker rivals en zondag en maandag de WL afwerken
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Waar je speel je op? Ik op ps4 maar kom er nog niet in helaas
Hij speelt op ps4 zo te zien. Ik kan er ook nog niet in helaas.Bjorneby schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 22:43:
[...]
Waar je speel je op? Ik op ps4 maar kom er nog niet in helaas
Aangezien we er toch niet in kunnen, iemand dit al gezien?
https://www.reddit.com/r/...rce=share&utm_medium=mweb
https://www.reddit.com/r/...rce=share&utm_medium=mweb
Damn, woensdag nog Messi gepackt, nu Mbappé. Net wanneer ik eindelijk genoeg had van FUT
Zit erin maar kan geen wed spelen,
19 packs geopend
Kwam Jesus uit onverhandelbaar verder helemaal niks uit fk 19 packs
19 packs geopend
Kwam Jesus uit onverhandelbaar verder helemaal niks uit fk 19 packs
Nog niets over gemeld. Zijn te terug met geld tellen waarschijnlijk.tukkerterror90 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 23:18:
Is de wl al weer verlengd of?
Maar zal ongetwijfeld verlengd worden ja. Is al bijna 4 uur bezig deze storing.
Vestendrie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 23:20:
[...]
Nog niets over gemeld. Zijn te druk met geld tellen waarschijnlijk.
Maar zal ongetwijfeld verlengd worden ja. Is al bijna 4 uur bezig deze storing.
EA heeft eerst andere prioriteiten vermoed ik. Die vermelding laat nog wel even op zich wachten, al verwacht ik dat dat nog wel komt. Met de hele vrijdagavond downtime forceer je een groot aantal spelers om 30 wedstrijden in 2 dagen te spelen, dat is wel heel veel van het goede.
Ook wel belachelijk dat je er zo ongelooflijk veel aan verdiend en dan nog de boel keer op keer niet goed voor elkaar hebt...
Ook wel belachelijk dat je er zo ongelooflijk veel aan verdiend en dan nog de boel keer op keer niet goed voor elkaar hebt...
Pffft morgen de packs maar openen dan. Ik wilde eigenlijk nog met een paar vrienden proclubs spelen maar dat lag er ook uit.. Vind dit echt wel een slechte actie van EA weer. Ik laat de WL maar voor wat het is en ga me focussen op DR
WL is verlengd, zag ingame dat die nu nog 3 dagen en een uur duurt.
9 packs van de Marquee Matchups en 2x Prime Gold Players gekocht met fifa punten en slechts 1 walkout. Anti climax voor deze promo. Gelukkig was het wel Moura a 40k dus alles bij elkaar toch weer zo'n 100k verdiend.
Ik kan vanavond pas weer spelen. Wat denken jullie, nu het team bij elkaar kopen of nog even wachten? Er is wel een dipje nu, maar als het nog net iets verder zakt dan kan ik Sané en Davies vervangen met Rashford en Mendy.
Ik kan vanavond pas weer spelen. Wat denken jullie, nu het team bij elkaar kopen of nog even wachten? Er is wel een dipje nu, maar als het nog net iets verder zakt dan kan ik Sané en Davies vervangen met Rashford en Mendy.
Ik heb mijn beoogd team zojuist gekocht. Ongeveer 50k goedkoper dan afgelopen dagen. Veel mensen gaan straks pas inloggen vanwege de storing. Veel mensen gaan ook wl spelen en daardoor zullen de prijzen ook stijgen. Hangt er een beetjr vanaf hoe populair je spelers zijn.DennisCle schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:02:
9 packs van de Marquee Matchups en 2x Prime Gold Players gekocht met fifa punten en slechts 1 walkout. Anti climax voor deze promo. Gelukkig was het wel Moura a 40k dus alles bij elkaar toch weer zo'n 100k verdiend.
Gok dat Rashford en Mendy wel populair zullen zijn. Dus dan koop ik mijn team ook maar.Vestendrie schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:06:
[...]
Ik heb mijn beoogd team zojuist gekocht. Ongeveer 50k goedkoper dan afgelopen dagen. Veel mensen gaan straks pas inloggen vanwege de storing. Veel mensen gaan ook wl spelen en daardoor zullen de prijzen ook stijgen. Hangt er een beetjr vanaf hoe populair je spelers zijn.
Sanchez als cv en telles als linksachter zijn wel echte upgrades voor je team.Markvd1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:04:
Iemand nog tips heb nog kng 70 k
[Afbeelding]
Thanks ga ik daar evdn achteraanVestendrie schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:05:
[...]
Sanchez als cv en telles als linksachter zijn wel echte upgrades voor je team.
Moet zeggen dat ndidi best goed doet vanwege zijn kracht
Denk jullie dat de markt zondagmiddag/-avond nóg verder keldert? Speel geen WL en doe mogelijk alleen wat potjes Rivals. Nu is mijn oog gevallen op 4 versterkingen:
Haaland (28K) voor Hee Wang Chee (die er direct uitgehaald wordt voor Ben Yedder of Richarlison)
Reus (32K) voor Brandt
Davies (43K) voor Roussilon (untradeable)
Neuer (45K) voor Bürki
Wat denken jullie? Als ze allemaal nog 10K zakken heb ik simpel 40K bespaard.
Ben Yedder kan ik persoonlijk gewoon slecht mee overweg (slappe fysiek ofzo) en Richarlison is meer een Tiger Tank, heb beide untradeable overigens.
Of hebben jullie tips?
https://www.futbin.com/21/squad/570098
Haaland (28K) voor Hee Wang Chee (die er direct uitgehaald wordt voor Ben Yedder of Richarlison)
Reus (32K) voor Brandt
Davies (43K) voor Roussilon (untradeable)
Neuer (45K) voor Bürki
Wat denken jullie? Als ze allemaal nog 10K zakken heb ik simpel 40K bespaard.
Ben Yedder kan ik persoonlijk gewoon slecht mee overweg (slappe fysiek ofzo) en Richarlison is meer een Tiger Tank, heb beide untradeable overigens.
Of hebben jullie tips?
https://www.futbin.com/21/squad/570098
Pffft, pack zojuist Gomez untradeable, die ik al intradeable had 
Meevaller, hij komt een gold pack die uit een untradeable rare gold pack kwam, dus 110k erbij

Meevaller, hij komt een gold pack die uit een untradeable rare gold pack kwam, dus 110k erbij
[ Voor 46% gewijzigd door Bossie op 24-10-2020 10:47 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Marquee Matchups packs zijn altijd minder, voor m'n gevoel krijg je bij de Rivals Rewards altijd de beste pakketten.DennisCle schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:02:
Yes, haal net Walker uit een Gold Upgrade-pack
Kan Wan-Bissaka de markt op!
Heb Richarlison gisteren vervangen voor Lacazette en die lijkt ze echt uit alle hoeken erin te schieten. Kane laat ik gewoon staan. Ondanks zijn lage snelheid voldoet 'ie nog prima, maar een Rulebreaker zou geen overbodige luxe zijn.
Wil wel Reguilon gaan vervangen, plus m'n centrale duo kan wel een upgrade gebruiken. Daar maar eens voor gaan sparen, zeker met die nieuwe Kane in het spel...
https://www.ea.com/fifa/u...Id=iFjyG81bnUEd8:FFA21PS4
Heb Richarlison gisteren vervangen voor Lacazette en die lijkt ze echt uit alle hoeken erin te schieten. Kane laat ik gewoon staan. Ondanks zijn lage snelheid voldoet 'ie nog prima, maar een Rulebreaker zou geen overbodige luxe zijn.
Wil wel Reguilon gaan vervangen, plus m'n centrale duo kan wel een upgrade gebruiken. Daar maar eens voor gaan sparen, zeker met die nieuwe Kane in het spel...
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Is de weekend league nu al definitief verlengd of? Heb dit nog nergens gelezen.
Ja is verlengd. Zie twitter van ea fifa communicationtukkerterror90 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:05:
Is de weekend league nu al definitief verlengd of? Heb dit nog nergens gelezen.
Effe uit nieuwsgierigheid: heb je er geen last van dat je 2 centrale verdedigers wat minder snel zijn?allstarted1 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:04:
Yes, haal net Walker uit een Gold Upgrade-packKan Wan-Bissaka de markt op!
Wl zijn echt zulke nare lui
Alleen maar Duitser hele tijd Sushen en op pauze zetten ongelooflijk
Hele tijd constante druk, vind echt de grootste fout van fifa dat, je kunt geen bal spelen of je lijdt bal verlies
Hele tijd constante druk, vind echt de grootste fout van fifa dat, je kunt geen bal spelen of je lijdt bal verlies
Sushen kan toch niet meer deze fifa, heb nog ook nog niemand tegen mij gehad wie dat deed.
Jawel, nu zeker. Beide staan op Stay Back, maar desondanks komt Alderwereld regelmatig naar de zijkanten. Dat is funest. Wel zijn ze centraal erg sterk.MadMoody schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:37:
[...]
Effe uit nieuwsgierigheid: heb je er geen last van dat je 2 centrale verdedigers wat minder snel zijn?
Moet ook zeggen dat ik meer met mijn Serie A-team speel.
BPL-team is meer ingegeven door packluck in het begin (Kane/2x Richarlison/Wan-Bissaka/Lloris) en nu Walker. Het is ook wel leuk om met die namen te spelen maar qua value for coins is de Serie A leuker. Maar goed, dat is slechts mijn mening
Ik had 33 pakketjes gespaard. Hybrid sbc pakketten , DR en Wl rewards en had alleen neuer uit een 2 player pack (untradeable). Voor de rest geen speler boven de 10kDennisCle schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:02:
Ja hoor druk maar blokje in na een goal kan nog steedstukkerterror90 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:51:
Sushen kan toch niet meer deze fifa, heb nog ook nog niemand tegen mij gehad wie dat deed.
Had ik vorige week ook op zaterdag, vooral Duitsers die het bloed onder je nagels vandaan halen.Markvd1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:48:
Dat waren gelukkig maar 3,4 wedstrijden, heb hoofdzakelijk leuke potjes gespeeld
Wat mij betreft is het een grote verbetering tov 20. Uiteraard zijn er wel wat dingetjes, zoals die vage pingels etc. maar over het algemeen ben ik tevreden. Behalve over de stabiliteit van de servers, maar dat zal nooit veranderen gok ik
Haha had ze idd ook 3x achter elkaarNachtapotheker schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:43:
[...]
Had ik vorige week ook op zaterdag, vooral Duitsers die het bloed onder je nagels vandaan halen.
Dat waren gelukkig maar 3,4 wedstrijden, heb hoofdzakelijk leuke potjes gespeeldook deze WL tot nu toe.
Wat mij betreft is het een grote verbetering tov 20. Uiteraard zijn er wel wat dingetjes, zoals die vage pingels etc. maar over het algemeen ben ik tevreden. Behalve over de stabiliteit van de servers, maar dat zal nooit veranderen gok ik
En idd waarom iemand nooit rood krijgt onbegrijpelijk
Ja dat ook idd, schopte gister zelf een doorgebroken speler neer, uiteraard kreeg ik wel roodMarkvd1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:49:
[...]
Haha had ze idd ook 3x achter elkaar
En idd waarom iemand nooit rood krijgt onbegrijpelijk
Passes komen na de downtime helemaal niet meer aan. Wat is er met de servers aan de hand, man man...
Ben er alweer klaar mee, de eindloze grind en vooral wekelijkse nieuwe kaartjes van alle kleuren van de regenboog, ik vind het leuk om 1 a 2 potjes per avond te spelen, geen 30 squad battles, Rivals en WL wat een beetje nodig lijkt om bij te blijven.
Je kan ook op andere manieren aan coins komenshoombak schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:55:
Ben er alweer klaar mee, de eindloze grind en vooral wekelijkse nieuwe kaartjes van alle kleuren van de regenboog, ik vind het leuk om 1 a 2 potjes per avond te spelen, geen 30 squad battles, Rivals en WL wat een beetje nodig lijkt om bij te blijven.
De tijd dat je met oneindige coins bij kon blijven is al een paar fifa's geleden, nu is het een treadmill van SBCs en rewards, en af en toe inderdaad een tradeable speler, maar dat is vaker een uitzondering. Ik blijf lekker af en toe een potje spelen en ik geloof het verder wel.Nachtapotheker schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:01:
[...]
Je kan ook op andere manieren aan coins komentraden bijv.
Ik dacht dat ik in silver lounge een beetje relaxed online kon spelen, eerste potje meteen WL tactics met alleen naar 85+ Pace spelers
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nou vooral dat pauze zetten als ze voor staan....prima die laten we vol uit lopen en vervolgens krijg je er van ons nog 30 bijMarkvd1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:48:
Dan zitten er nog malloten bij die het bij de volgende goal weer doen....we gaan echt niet RQ...dus ze zijn wel een paar minuten langer bezig
Ugh ik moet echt leren om het player switchen met de trigger onder de knie te krijgen. Heb al 3 jaar een Xbox controller met een LB die het 90% van de tijd niet doet en juist daarmee switchte ik altijd spelers. Nu sinds een paar jaar weer Fifa gaan doen en merk gelijk weer hoe klote het gaat.
* London heeft ook maar eens een nieuwe controller besteld
Net verloren omdat ik een paar keer niet de juiste speler had geselecteerd, heel vermoeiend.
In other news, FUT is wel weer vermakelijk. Voor het laatst gedaan in 2017 zag ik maar er is wel veel bij gekomen qua modes, ook offline
Ook maar wat puntjes gekocht. Beste speler uit packs was Lenglet dus heb iig ~100k coins als startkapitaal
* London heeft ook maar eens een nieuwe controller besteld
Net verloren omdat ik een paar keer niet de juiste speler had geselecteerd, heel vermoeiend.
In other news, FUT is wel weer vermakelijk. Voor het laatst gedaan in 2017 zag ik maar er is wel veel bij gekomen qua modes, ook offline
Tesla M3LR '21
Eindelijk heeft het doen van al die SBC's zich uitbetaald, bij de UCL Marquee Matchups kwam deze held uit een van de pakjes gelopen
:
/f/image/wbgcuvCk6fmh8iRiJ7SXNY1g.png?f=fotoalbum_large)
Nu ben ik flink aan het twijfelen wat ik ga doen. Ben op dit moment tevreden met mijn linkerflank, Ousmane Dembele doet het prima. Waarschijnlijk dat ik Mane dan eerst off-chem op de rechterflank ga uitproberen. En dan voor de volgende WL kijken of ik bijv. Salah ga halen, of NIF Rashford off-chem, dan heb ik nog wat extra coins over om m'n verdediging te upgraden.
/f/image/wbgcuvCk6fmh8iRiJ7SXNY1g.png?f=fotoalbum_large)
Nu ben ik flink aan het twijfelen wat ik ga doen. Ben op dit moment tevreden met mijn linkerflank, Ousmane Dembele doet het prima. Waarschijnlijk dat ik Mane dan eerst off-chem op de rechterflank ga uitproberen. En dan voor de volgende WL kijken of ik bijv. Salah ga halen, of NIF Rashford off-chem, dan heb ik nog wat extra coins over om m'n verdediging te upgraden.
haha dan zuigt ie op zijn duim.Markvd1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:09:
[...]
Ja hoor druk maar blokje in na een goal kan nog steeds
Maar als je van dat soort dingen geïrriteerd raakt zou ik stoppen met wl dan ben je daar niet geschikt voor. Want als je daar al aan irriteert aan iets wat een paar seconden duurt.. Dan staat je nog een hoop te wachten..
Niet negatief bedoeld hoor. Maar welkom in de wereld van WL
Het is idd irritant en nee ik stop niet. Snap niet waarom mensen het doen, speel gewoon ipv die sneue dingen na een goal
Heb 1 ding waar ik gek van word en geen idee wat ik moet doen,
Heb vaak dat mijn verdediger achter de spits aan loopt en loop achter hem alleen kan op geen enkele manier de bal afpakken alleen door een sliding, is er geen manier want hij loopt recht door en ik blijf erachter kan niks doen
Heb vaak dat mijn verdediger achter de spits aan loopt en loop achter hem alleen kan op geen enkele manier de bal afpakken alleen door een sliding, is er geen manier want hij loopt recht door en ik blijf erachter kan niks doen
Toch maar geschakeld naar Van Dijk en Varane.
1 wedstrijd mee gespeeld. Van Dijk pakt veel ballen af
1 wedstrijd mee gespeeld. Van Dijk pakt veel ballen af
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Iemand al gespeeld met Rulebreaker Willams?
Welke versie zouden jullie kiezen?
Ik ga ‘m niet doen, maar ik zou kiezen voor de dribbel variant + hunter chemstyle.peeweeherman schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:58:
Behoorlijk goede stats dan!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Tja, ziet er wel best uit, zijn normale speelt ook al best goed.
Zat te twijfelen of ik hem in de voorhoede wil, maar dan wil ik eigenlijk Ansu Fati er naast, wordt wel een hele investering voor twee untradables.
Zat te twijfelen of ik hem in de voorhoede wil, maar dan wil ik eigenlijk Ansu Fati er naast, wordt wel een hele investering voor twee untradables.
ok. gelooft hetniet wat ik net had!!!!
Kom in rivals. Start spel op. MAAR mijn team wordt bestuurt door een ai? Ik kan niets doen.
Als ik geen knopje indrukt verscheen tekst over inactivity, als ik wat indrukte verdween dat. Ik zag geen pijltje dat ik een speler geselecteert had en ik kon niets selecteren. Het spel werd gewoon voor mij gespeeld. Na 20 min wordt ik gekickt wegens inactivity?
HOE dan?
Heb er nog een foto van gemaakt met mijn telefoon
Kom in rivals. Start spel op. MAAR mijn team wordt bestuurt door een ai? Ik kan niets doen.
Als ik geen knopje indrukt verscheen tekst over inactivity, als ik wat indrukte verdween dat. Ik zag geen pijltje dat ik een speler geselecteert had en ik kon niets selecteren. Het spel werd gewoon voor mij gespeeld. Na 20 min wordt ik gekickt wegens inactivity?
HOE dan?
Heb er nog een foto van gemaakt met mijn telefoon
[ Voor 5% gewijzigd door 20mmNormandy op 24-10-2020 18:17 ]
Ok, potje erna weer hetzelfde probleem.
Heb nu de hele tijd een toets ingehouden. De AI heeft de wedstrijd voor mij gewonnen.
MAAR HOE fix ik dit? Ik wil toch graag weer zelf spelen.....
Heb nog filmpje gemaakt ook. Dit is zo raar
Heb nu de hele tijd een toets ingehouden. De AI heeft de wedstrijd voor mij gewonnen.
MAAR HOE fix ik dit? Ik wil toch graag weer zelf spelen.....
Heb nog filmpje gemaakt ook. Dit is zo raar
[ Voor 12% gewijzigd door 20mmNormandy op 24-10-2020 18:35 ]
Misschien is ie van iemand hier(nederlands menu enzo).
Maar what the fuck EA, hoe kan dit in het spel zitten(er zijn hier al tientallen filmpjes van)
https://www.reddit.com/r/...m_i_witnessing_right_now/
Maar what the fuck EA, hoe kan dit in het spel zitten(er zijn hier al tientallen filmpjes van)

[ Voor 4% gewijzigd door Terranova op 24-10-2020 18:54 ]
Haha wtf, fifa zit met zoveel fouten is ongelooflijk dat ze zo slecht spel maken maar ohzo verslavend
Meer mensen problemen met een potje zoeken in wl? Blijft maar op tegenstander zoeken hangen. Wat een gezeik weer
Ja er zitten meer bugs in dan vorig jaar.
Wel goeie skillmove van Werner, kijken of ik die ook onder de knie kan krijgen
Toch vind ik 'm nog altijd beter dan Fifa 20.
Wel goeie skillmove van Werner, kijken of ik die ook onder de knie kan krijgen
Toch vind ik 'm nog altijd beter dan Fifa 20.
Oef...ik twijfel even. Pack net Valverde én Wijnaldum tradeable in één pack. (
)
Wijnaldum past perfect op het middenveld in m'n Premier League-team, als duo met Van De Beek of Henderson centraal en Bergwijn op LM. Maarrrr....kan ik hem nu niet beter verkopen en na het weekend terughalen? Ik vond het vooral lastig dat de markt zo onvoorspelbaar is....

Wijnaldum past perfect op het middenveld in m'n Premier League-team, als duo met Van De Beek of Henderson centraal en Bergwijn op LM. Maarrrr....kan ik hem nu niet beter verkopen en na het weekend terughalen? Ik vond het vooral lastig dat de markt zo onvoorspelbaar is....

Inmiddels gewisseld van 4-1-2-1-2(2) naar 4-4-2. Merkte toch dat ik steeds vast liep door het midden en de ruimtes kleiner werden. Dit bevalt beter en sta inmiddels op 8 om 3 in de Weekend League.
Daarnaast ook Werner gekocht, die nu samen met Auba in de spits staat. Fati en Salah op de flanken en Valverde en Wijnaldum op het middenveld. Kan wel zeggen dat dit uitstekend bevalt
Daarnaast ook Werner gekocht, die nu samen met Auba in de spits staat. Fati en Salah op de flanken en Valverde en Wijnaldum op het middenveld. Kan wel zeggen dat dit uitstekend bevalt
Ik had laatst tijdens een potje vriendschappelijk dat ik ineens de spelers van de tegenstander kon besturen... Geen idee of de tegenstander hetzelfde kon.Terranova schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:54:
Misschien is ie van iemand hier(nederlands menu enzo).
Maar what the fuck EA, hoe kan dit in het spel zitten(er zijn hier al tientallen filmpjes van)![]()
![]()
![]()
![]()
Voor zover je het ongelukkig kunt noemen: uit de dag-SBC een dubbelei untradeable Ben Yedder..
Rulebreaker Laporte moet nog ff doorzakken.
Zit te denken om OTW Alan/Telles te verkopen en dan RB Laporte, Robbo en Fred terug te halen.
Zit te denken om OTW Alan/Telles te verkopen en dan RB Laporte, Robbo en Fred terug te halen.
Bossie schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:53:
:fill(white):strip_exif()/f/image/wej1leOHhZ2PPpKzb5Co9eEI.png?f=user_large)
RB Laporte?
Wl laat ik weer lekker voor wat het is. Gisteren lag alles plat, vandaag heb ik echt bizar veel last van server lag. Ik win mijn potjes wel, maar ik heb nog nooit zoveel penalty's tegen gehad, of tegenstanders 5x moeten tackelen voordat ik eens de bal krijg.
Rule Breaker Laporte is die andere kaart van Laporte weet je wel😜
Iemsnd al met inaki gespeeld?
En welke van de 2?
Twijfel om de SBC te doen
En welke van de 2?
Twijfel om de SBC te doen
Ik heb Rulebreaker Williams gehaald, eerste indruk is uitstekend. Zijn NIF kaart vond ik al een van de lastigste spitsen om tegen te spelen, de Rulebreaker variant met extra dribbling doet daar nog een schepje bovenop. Met een Hunter chemstyle is hij extreem allround, erg snel, sterk aan de bal, goede dribbel, afronding perfect met zijn 92 finishing en vooral 93 composure is erg belangrijk. Enige nadeel is zijn 2* weakfoot, maar daar merk je weinig van. Hij heeft de outside foot shot trait, dus schiet meestal met buitenkant rechts als de bal voor zijn linker ligt, maar zelfs met links gaat hij er zonder problemen in.peeweeherman schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:58:
Het is natuurlijk wel veel coins voor een untradable, maar hij blijft voor lange tijd een bruikbare speler. Ook als er weer First Owner objectives komen zal hij goed van pas komen. Hij past ook perfect in mijn team qua chemistry. Heb nog nooit zo'n dodelijke voorhoede gehad zo vroeg in een Fifa editie. Zo ziet mijn team er nu uit:
https://www.futbin.com/21/squad/1826532
En ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/1826533
Ga momenteel 6-1 in de WL. Lekkere start, maar nu zullen de pittige tegenstanders wel komen.
Ja het is erg inderdaad. Ik wordt er ook helemaal strontziek van dat ik er 5x tussen moet zitten voordat de tegenstander de bal verliest. Maakt normaal makkelijke overwinningen opeens moeilijke potjes.038Zwolle schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:16:
Wl laat ik weer lekker voor wat het is. Gisteren lag alles plat, vandaag heb ik echt bizar veel last van server lag. Ik win mijn potjes wel, maar ik heb nog nooit zoveel penalty's tegen gehad, of tegenstanders 5x moeten tackelen voordat ik eens de bal krijg.
Morgen de WL in met dit team : :strip_exif()/f/image/wNirCVeYgUOOlnTjDH3HukBD.jpg?f=fotoalbum_large)
Ga beginnen met een 4-1-2-1-2 ( 2) Met son en martial in de spits. Salah op 10 want die heeft een bizar afstand schot en behoorlijke short pass. Anders 4-2-3-1 met Son in de spits, Martial op LM en KDB op 10
Kan ook nog 4-4-2 spelen maar dan moet ik KDB wisselen voor Vinicuis JR
:strip_exif()/f/image/wNirCVeYgUOOlnTjDH3HukBD.jpg?f=fotoalbum_large)
Ga beginnen met een 4-1-2-1-2 ( 2) Met son en martial in de spits. Salah op 10 want die heeft een bizar afstand schot en behoorlijke short pass. Anders 4-2-3-1 met Son in de spits, Martial op LM en KDB op 10
En ik ben weer klaar met die graf WL. Altijd fijn als verdedigers die je niet bestuurd in stappen ipv mee lopen terwijl de bal in de verste verte niet in de buurt is, waardoor je niet meer kan ingrijpen bij een aanval.. Ik heb geen enkele moeite in Rivals terwijl ik in div 2 zit. Maar blijkbaar is de WL echt compleet anders. Ik zou het niet erg vinden als ik verlies van spelers die beter zijn. Maar als je tegen gelijkwaardig of ogenschijnlijk mindere spelers komt dan is het echt mega frustrerend als er van die rare dingen gebeuren. De hele avond al potjes gehad dat spelers die amper 2 passes achter elkaar kunnen maken opeens goals in de schoenen geworpen krijgen omdat hun spits gewoon dwars door je verdedigers heen kan lopen en elke ingreep van je verdedigers gewoon negeren, ik vind het echter zelf niet kunnen om het zo ook te gaan doen, want het werkt blijkbaar...
Eens hoor ze lopen daadwerkelijk door alles heenTerranova schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:58:
En ik ben weer klaar met die graf WL. Altijd fijn als verdedigers die je niet bestuurd in stappen ipv mee lopen terwijl de bal in de verste verte niet in de buurt is, waardoor je niet meer kan ingrijpen bij een aanval.. Ik heb geen enkele moeite in Rivals terwijl ik in div 2 zit. Maar blijkbaar is de WL echt compleet anders. Ik zou het niet erg vinden als ik verlies van spelers die beter zijn. Maar als je tegen gelijkwaardig of ogenschijnlijk mindere spelers komt dan is het echt mega frustrerend als er van die rare dingen gebeuren. De hele avond al potjes gehad dat spelers die amper 2 passes achter elkaar kunnen maken opeens goals in de schoenen geworpen krijgen omdat hun spits gewoon dwars door je verdedigers heen kan lopen en elke ingreep van je verdedigers gewoon negeren, ik vind het echter zelf niet kunnen om het zo ook te gaan doen, want het werkt blijkbaar...
Is gewoon niet te verdedigen, spelers vallen gewoon om
Als je er achter aan rent kun je alleen sliding maken anders kom je no way aan de bal
Damn, het is echt niet normaal hoeveel de gameplay de spelers uitnodigt om via de flanken te spelen. Iedereen maar rennen met pacey gastjes. Door het centrum heen combineren loont niet meer, want dan wachten er nog 3 man je af. Iemand hier een effectieve tactiek tegen van die trieste adama, dembele gasten?
Ik heb de inaki sbc gedaan ik heb de ene gepakt met dribbelen en hunter op gedaan.peeweeherman schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:58:
4 Wedstrijden 10 goals... tot nu toe in WL.
:fill(white):strip_exif()/f/image/UUS2hlsXUeOvEroQ63mGicus.png?f=user_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Mir64za op 25-10-2020 00:13 ]
Inmiddels bezig met tweede weekend league en ga 9 om 4. Wat me vooral opviel was dat ik vorige week veel scoorde uit corners, en nu komt helaas niks aan. Moet toch zeggen dat elke winst en verlies partij weer terecht is net als vorige week. Echt een groot plus punt voor mij deze fifa!
Tegen martial spelen is niet eerlijk
Loopt iedereen voorbij wint elk duel ndidi en sanches vallen gewoon op de grond
Slaat nergens op ea
Slaat nergens op ea
If you can't beat them, join them...Casual_T schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:33:
Damn, het is echt niet normaal hoeveel de gameplay de spelers uitnodigt om via de flanken te spelen. Iedereen maar rennen met pacey gastjes. Door het centrum heen combineren loont niet meer, want dan wachten er nog 3 man je af. Iemand hier een effectieve tactiek tegen van die trieste adama, dembele gasten?
Als je het nog niet zo hebt ingesteld, stel een van CMs/CVMs in als 'tussen verdedigers laten vallen'. Geef je een mannetje meer in het midden achterin om die gastjes af te stoppen.Dani05 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 00:25:
Inmiddels bezig met tweede weekend league en ga 9 om 4. Wat me vooral opviel was dat ik vorige week veel scoorde uit corners, en nu komt helaas niks aan. Moet toch zeggen dat elke winst en verlies partij weer terecht is net als vorige week. Echt een groot plus punt voor mij deze fifa!
Ik ga zelf ook 9 om 4, helaas incl. 1 disconnect omdat mijn internet uitviel. Ben verder elke wedstrijd ook Kudus IF aan het gebruiken als invaller in de tweede helft, speelt echt heerlijk, kan ik zeker aanraden als sub.
Klopt man slaat nergens op van ea!!! Ze maken je tegenstanders allemaal beter en zodra jij dan die speler koopt dans werkt het niet meer.Markvd1984 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 01:19:
Tegen martial spelen is niet eerlijk
Slaat nergens op ea
Echt gemeen van ea. Ik denk dat je wat meer fifa punten moet kopen dan zet ea een schuifje om en dan kan jouw spits ook zo doorlopen. Niet verder vertellen hoor want jouw tegenstanders gaan dan voortaan zeggen dat het niet eerlijk meer is!!!
😖
Op PC is RB laporte iig extinctBossie schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:53:
Nu voor de tweede keer ben ik mij gaan inloggen voor een grote promo begon, otw geen server crash.... maar nu met RB bingo!
Laporte dus on bid kunnen krijgen voor respectievelijk 350k en 399K. Nog gaan kijken voor Icons maar dat was gewoon de moeite niet waard, vorig jaar zo nog wel Zidane op de kop kunnen tikken.
Nu in grote getalen 83 tegen min buy out aan het kopen dit met het oog op de BF promo's
Ook goedkope 82/83 IF zijn erg interessant
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Had hem vd week in rewards, maar uit player pick depay en week er voor al untradable dembele. Die komen er nu standaard in na 70 min voor moura en martial. Voelt als cheaten af en toeMesque schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:58:
[...]
Als je het nog niet zo hebt ingesteld, stel een van CMs/CVMs in als 'tussen verdedigers laten vallen'. Geef je een mannetje meer in het midden achterin om die gastjes af te stoppen.
Ik ga zelf ook 9 om 4, helaas incl. 1 disconnect omdat mijn internet uitviel. Ben verder elke wedstrijd ook Kudus IF aan het gebruiken als invaller in de tweede helft, speelt echt heerlijk, kan ik zeker aanraden als sub.
Dat heeft sowieso mijn voorkeur, ook in de opbouw zie je dan dat de betreffende CM/CDM dan inzakt en je backs veel breder/hoger staan.Mesque schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:58:
[...]
Als je het nog niet zo hebt ingesteld, stel een van CMs/CVMs in als 'tussen verdedigers laten vallen'. Geef je een mannetje meer in het midden achterin om die gastjes af te stoppen.
Ik herinner me nog een 41212 Narrow tactic van vorig jaar waarbij je beide CM’s liet inzakken waardoor je vrijwel 415 speelde
Hoe kan ik Nederlands commentaar krijgen en waarom zitten nog steeds de team logo’s niet op de shirts?
Ik speel graag 4231 en 442, als ik er dan voor kies om de cdm tussen de verdedigers in te laten zakken en mijn backs staan op stay back roep ik de poep over mij af.... middenveld is walkover en slimme spelers sturen dan al hun aanvallers mijn 16 in. En daar ik niet kan verdedigen instant loss.Bossie schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:44:
[...]
Dat heeft sowieso mijn voorkeur, ook in de opbouw zie je dan dat de betreffende CM/CDM dan inzakt en je backs veel breder/hoger staan.
Ik herinner me nog een 41212 Narrow tactic van vorig jaar waarbij je beide CM’s liet inzakken waardoor je vrijwel 415 speelde
Met de 1 cdm op default en 1 cdm op stay back en het feit dat ik NOOIT (ik herhaal beste tip ooit, neem nooit in de verdediging je laatste line de controle over) de verdediging over neem maar altijd verdedig met mijn cdm is mijn win ratio sterk verbeterd!
Ga nu 6 uit 14. Al iets beter dan vorige week, maar verlies door mijn slechte verdediging vooral. Echt upgrades nodig, maar even doorsparen.
Ze mogen trouwens wel die ballen aanpassen. Vooral die kleine ballen zonder schaduw zijn verschrikkelijk. Ze lijken gewoon te zweven boven de grond. Gewoon standaard voor iedereen als je online speelt. Net als het stadion. Want eerst deed iedereen een stadion uitkiezen met zon waardoor de schaduw irritant was.
Ze mogen trouwens wel die ballen aanpassen. Vooral die kleine ballen zonder schaduw zijn verschrikkelijk. Ze lijken gewoon te zweven boven de grond. Gewoon standaard voor iedereen als je online speelt. Net als het stadion. Want eerst deed iedereen een stadion uitkiezen met zon waardoor de schaduw irritant was.
Dit gaat om hun positie tijdens jouw aanval, dus om te compenseren voor je aanvallende backs laat je een CDM in twee CDM formatie achter blijven of een CM in 41212 (zodat je CDM alsnog voor je verdediging staat).simons schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:02:
[...]
Ik speel graag 4231 en 442, als ik er dan voor kies om de cdm tussen de verdedigers in te laten zakken en mijn backs staan op stay back roep ik de poep over mij af.... middenveld is walkover en slimme spelers sturen dan al hun aanvallers mijn 16 in. En daar ik niet kan verdedigen instant loss.
Met de 1 cdm op default en 1 cdm op stay back en het feit dat ik NOOIT (ik herhaal beste tip ooit, neem nooit in de verdediging je laatste line de controle over) de verdediging over neem maar altijd verdedig met mijn cdm is mijn win ratio sterk verbeterd!
Aanvallende Backs blijft een risico, maar ik vind de potjes velen malen leuker op deze manier
Kdb vind ik deze fifa helaas niet fijn spelen. If firmino voor gehaald
kan ik ingame ook steeds van tactiek veranderen. Heerlijk functioneel kan in de spits ,cam en eventueel zelfs cm in een 4-1-2-1-2 opstelling
Op de een of andere manier lijken m'n spelers in een flinke emmer met beton gevallen te zijn, draaien erg moeilijk en het duurt (te) lang voordat ze een pass geven terwijl ik toch echt sneller klik.
Persoonlijke frustratie is vooral dat als ik met een Brandt, Reus, Witsel etc. speel zij kinderlijk eenvoudig van de bal afgezet worden. En net beukt zo'n Brandt even mijn Zakaria aan de kant haha..
Zitten toch er veel tactische fouten in het spel hoor:
- bij een diepe bal op de flank van de tegenpartij blijft de centrale verdediger gewoon nog in het midden diep staan in plaats van rugdekking te verlenen.
- als je met 2 of 3 spelers door de verdediging bent en je wilt voorgeven gaan de overige 2 bijna altijd voor de bal staan zodat ze buitenspel staan
- verdedigers die bij een voorzet eerst naar de achterlijn lopen waardoor de spits vrijkomt op rand 5 meter
- een onwijs open middenveld terwijl je 3 spelers op 'dekking midden' en 'achterblijven bij aanvallen' zet.
- verdedigers die constant staan te zwemmen waardoor de spitsen altijd een bal kunnen aannemen en draaien
Persoonlijke frustratie is vooral dat als ik met een Brandt, Reus, Witsel etc. speel zij kinderlijk eenvoudig van de bal afgezet worden. En net beukt zo'n Brandt even mijn Zakaria aan de kant haha..
Zitten toch er veel tactische fouten in het spel hoor:
- bij een diepe bal op de flank van de tegenpartij blijft de centrale verdediger gewoon nog in het midden diep staan in plaats van rugdekking te verlenen.
- als je met 2 of 3 spelers door de verdediging bent en je wilt voorgeven gaan de overige 2 bijna altijd voor de bal staan zodat ze buitenspel staan
- verdedigers die bij een voorzet eerst naar de achterlijn lopen waardoor de spits vrijkomt op rand 5 meter
- een onwijs open middenveld terwijl je 3 spelers op 'dekking midden' en 'achterblijven bij aanvallen' zet.
- verdedigers die constant staan te zwemmen waardoor de spitsen altijd een bal kunnen aannemen en draaien
Iemand tips voor afronden in deze fifa ? Ik scoor zo ontzettend moeilijk in deze fifa en dat kost me echt wedstrijden.
Kom gewoon goed voor het doel of 1 op 1 met de keeper. Maar daarna gaat het fout.
Kom gewoon goed voor het doel of 1 op 1 met de keeper. Maar daarna gaat het fout.
Als je schuin aankomt, altijd lange hoek (als hij z'n keeper beweegt, afwachten en korte hoek schieten) schieten. Als je recht op de keeper afgaat, net voordat de keeper bij de bal is, ball roll doen en inschieten voor open goal.Traeces schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:26:
Iemand tips voor afronden in deze fifa ? Ik scoor zo ontzettend moeilijk in deze fifa en dat kost me echt wedstrijden.
Wat mij helpt is naar de keeper op een gegeven moment naar links te gaan om rechts in te schieten of andersom afhankelijk waar de verdediging staat, recht op de keeper is vrijwel altijd een save voor mij.Traeces schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:26:
Werner OTW en Kane RB maakt het wel makkelijker scoren.
Altijd Ball Roll voor je schiet, schiet veel met finesse.Traeces schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:26:
Geplaatst schot werkt bij mij feilloos als k alleen op de keeper afga. Anders idd gewoon vol de lange hoek in raggen 😂Traeces schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:26:
Ahhhh ea fix die achterlijke penalty’s. Walker heeft de bal al 2 seconden Sterling Loopt ineens vol tegen hen aan penalty pfff.
Dit weekend gespeeld met werner en son voorin. Speel ik beter met rodrigo dan met son...😂. Gelijk de transfermarkt maar weer opgegooid. Misschien nu rashford of mane een kans geven
12 potjes in de WL gespeeld, 1 gewonnen. Hoe gaat het bij jullie
Serieus nog nooit zo'n slechte WL gehad. De eerste 6 werd ik echt weggespeeld. De laatste 6 was ik echt beter, meer kansen, kom vaak ook voor. Maar dan in de tweede helft lukt niks meer. En heeft de tegenstander vaak een gelukje in de 85ste minuut.
Serieus nog nooit zo'n slechte WL gehad. De eerste 6 werd ik echt weggespeeld. De laatste 6 was ik echt beter, meer kansen, kom vaak ook voor. Maar dan in de tweede helft lukt niks meer. En heeft de tegenstander vaak een gelukje in de 85ste minuut.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907